ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
Přes letošní zimu se toho ve Slavii udalo velmi mnoho a všechny změny byly k lepšímu. Začali jsme předvádět fotbal, na který se dá koukat. A proč stále nechodíte na Strahov? Vždy? na fotbal by se mělo chodit odreagovat. A to já rozhodně dělám. Momentálně jsem v maturitním ročníku, brzy budu maturovat a návštěva fotbalu je pro mě odreagování od školních stresů. Na fotbale dovedu na všechny starosti zapomenout a užívám si jen fotbalu. A teď na jaře předvádíme opravdu dobré výkony, jsou to zápasy, na který je krása se koukat. Hráči neustále makají, atakují. Stačí se podívat na Tomáše Doška, ten v tom zápase naběhá kilometry, neúnavně se snaží atakovat rozehrávku. Celý tým teď předvádí krásné akce, například na posledním zápase s Bohemkou. Vytvořili jsem si spoustu šancí a i když jsme nevyhráli, hráči byli odměněni potleskem.
Zapomeňte na předchozí období, kdy se nedařilo. Žijte současností! Přijďte se na ten Strahov odreagovat, vemte celou rodinu, když hrajeme o víkendu, tak návštěvu spojte s nějakou další akcí či prohlídkou, užijte si prostě celý den. Když nás na fotbale bude více, budeme se moci bavit. A že se Vám na Strahov nechce, že je to daleko? Není to daleko, vše je blízko. Máte městskou dopravu, přímo ke Stadionu jezdí hodinu před zápasem autobus každou chvíli. A kdo je opravdu správný fanda, nic ho nemůže odradit. Zkuste propadnout touze, abyste viděli svůj milovaný klub, jako jsem propad já. Na každý zápas se těším, klidně nepůjdu do školy.
A lidi, co žijí mimo Prahu? Vemte celou rodinu, běžte se podívat po Praze a pak na fotbal, místo trávení víkendu doma prostě vyrazte na celodenní výlet do Prahy.
Kotel, proč jste po celém sektoru roztroušeni, proč se nesjednotíte a nejste v jednom sektoru všichni. Pak dovedete vytvořit skvělou atmosféru, vy dovedete vyburcovat stadion! A prosím, nepokřikujte při zápase skandováním Leška ven, teď už to není na místě. Na podzim jsem sice taky křičel, ale čas postoupil a Leška udělal spoustu dobrých věcí, na jaře je Slavia prostě nový tým. A když takto začnete skandovat, když prohráváme, týmu to nepomůže. Slavia se přes zimu změnila, včetně vedení a to k lepšímu, je vše lepší. A jediné, co stále chybí, aby se změnilo, jsme my, fanoušci!! Změnit se můžeme tak, že začneme chodit na zápasy, že začneme povzbuzovat, že začneme vytvářet na stadionu příznivé klima, že se naučíme chorály, které si sami vytvoříme. A můžeme začít chorály, naše stránky Vám dají možnost se jakkoli spojit, dávejte náměty. Chtělo by to člověka, který by se za vším stál a pomohl sjednotit názor na chorál a vytvořit nějaký, na který bychom mohli být pyšni!
Pojďte se všichni sjednotit, musíme všichni utvořit tým, neházejme mezi sebe špínu, na novou sezónu musíme být silní na všech frontách. Pište jakékoliv návrhy, co by se mělo změnit, pokusíme se to zlepšit. Chceme přeci zase Slavii vidět na výslunní. Pokud byste chtěli, můžete mi psát i na mail jakékoliv nápady - subrt@slavistickenoviny.cz.
Pojďte se do toho pustit, začněme se fotbalem bavit. Snad Vás přesvědčí i tento článek, abyste zase navštěvovali domácí zápasy!!
Komentáře (34)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Začněme chodit na fotbal!
kohout před 23 lety 22.03.2002 23:30 |K tomu neni co dodat. Je to jen na nás tak se znažme! Richi dobrej článek.
V sobotu z K.Varu na Slavii!
(host) před 23 lety 28.03.2002 17:34 |V Sobotu 30.3.2002 jedu z Karlovych Varu (Ostrova) na Slavii! Budu vyjizdet kolem 14.00 a mam asi 4 mista volny. Za maly prispevek na benzin muzu vzit jeste nejake fandy z okoli. Jestli mate zajem tak napiste na mejl : mattz@seznam.cz
Re: Začněme chodit na fotbal!
Markus před 23 lety 23.03.2002 08:06 |Slavie patří do Edenu a dokuď tam zase nebude hrát, tak na ní nepůjdu. Strahov mi nevyhovuje a hlavně jsem tuto změnu nikdy nepřijal a nehodlám jí podporovat. A když je Leška takovej dobrák jak píšeš, tak a? srovnají Eden se zemí a udělají nový plac s jednou pěknou tribunou a zařízením jako jsou šatny a tak, zbytek a? je montovaný, časem se třeba dostaví. Pak není potřeba miliarda, ale jen zlomek který by schopný manažer měl být schopen sehnat.
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 23.03.2002 17:35 |Ty vole, nechapu jestli jste opravdu vsichni naprosto tupy, nebo jen z lenosti jit a podporit Slavii melete porad to same. Chapes to, ze nechybi prachy, ale STAVEBNI POVOLENI? A to nedostanem, dokud neskonci soud s nejakou divnou rodinkou, ktera chce vratit pozemek o par metrech ctverecnich, na kterejch ten stadion ma stat. Bez nich by sel postavit opravdu tak travnik s jednou tribunou a to nevim, jakej blazen by na to daval prachy a hlavne by to byla vetsi ostuda, nez 5 Strahovu dohromady. Petr Z.
Re: Začněme chodit na fotbal!
Markus před 23 lety 23.03.2002 18:23 |Opravdu slušná inteligentní odpověď, co bych si bez tebe a tvých novinek počal ;-))) Situaci samozřejmě znám a doufám že stavební povolení bude rychle, jenže ten stadion má stát opravdu miliardu a nevím kdo na to ty peníze dá, navrhoval jsem to rozfázovat, proboha, to snad taková ostuda není, ne?
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 24.03.2002 10:47 |Dalsi komentare od Slaviafila a Richiho odpovídají za mne. Nehledej vymluvy a bez na Strahov, sede doma nikomu nepomuzes. Jinak slusny stadion se asi jako stavebnice postavit neda. To myslim, ze bys mohl uznat, ne? P.Z. P.S.:Miliarda se sezene, verim, ze jakmile bude povoleni,bude se stavet, i kdyby to melo byt na uver.
Re: Začněme chodit na fotbal!
jacko (přítel SN) před 23 lety 24.03.2002 12:57 |Penize podle me nejsou zas tak velky problem. Ochotnych investoru je spousta, navic spolupracujeme s Carrefourem. Se podivej, kolik se v Praze stavi obchodnich center - a penize jsou. Samozrejme samotny stadion je nerealny, ale jako soucast obchodniho centra, to je o necem jinem. Se podivej, jak Sazka chce stavet ten hokejovej stadion na Balabence - bude to velky obchodne zabavni komplex, cena 14mld.
Re: Začněme chodit na fotbal!
Richi (admin) před 23 lety 23.03.2002 17:35 |No ja bych rozhodne nechtel mit nejakej montovanej stadion, ja si tedy rozhodne pockam na novy moderni! Jinak Strahov neni zas tak spatnej, me to tam docela vyhovuje, samozrejme radeji bych byl v Edenu. Jenze spravny fanda, ktery je zamilovan do Slavie, tak by na ni sel kamkoliv. A ty asi tak velky fanda nejsi, mozna slovy, ale spravny fanda se musi ukazat na stadionu, jak dovede fanda!!
Re: Začněme chodit na fotbal!
Markus před 23 lety 23.03.2002 18:20 |Richy, docela jsi mě tímhle příspěvkem naštval. Znám spoustu lidí co chodili do Edenu pravidelně a stále Slávii fandí, ale názor mají stejný jako já a na Strahově je nikdo neviděl a asi taky neuvidí. Za dob kdy nám to šlo chodilo na zápasy tak 7000 lidí, dneska 3000, tak se nad tou matematikou zamysli a neodsuzuj automaticky ty co tvoří ten rozdíl :-(((
Re: Začněme chodit na fotbal!
Richi (admin) před 23 lety 23.03.2002 18:25 |Verim a vim, ze lidi chodili do Edenu a bylo jich dost. Jeste dovedu odpustit starsim lidem, ze se na Strahov nevydaji, ale mladsi generace by mela navstivit Slavii kdekoliv!! A ne jen v Edenu, kde je to nejbliz. Jak jsem to tak pochopil, ty jsi asi ani nenavstevoval Slavii v evropskym poharech, kdyz jsme to museli hrat na Strahove. Lidi jako ty me dosti stvou!
Re: Začněme chodit na fotbal!
Markus před 23 lety 23.03.2002 19:10 |Tak se mi zdá že si hraješ na něco víc než jsi. A pro tvou informaci, spousta lidí fandí Slavii jen proto, že bydlí poblíž Edenu a nemůžeš po těchto lidech chtít aby jezdili někam na Strahov. Můj případ to mimochodem není, já mám jiné důvody proč Slavii fandím. Mimochodem, ty si myslíš že fanoušek je jen ten kdo přijde na stadion?
Re: Začněme chodit na fotbal!
Richi (admin) před 23 lety 23.03.2002 19:22 |Jasne, nekteri fandove nechodi na fotbal, ale i tak jsou fandove. Ale lidi, co chodili pravidelne a najednou jenom kvuli zmene mista prestali, tak nejsou spravni fandove, co chodi na stadion. Samozrejme, nekteri to maji tezke se tam dostat, ale myslim, ze pro vetsinu by to nemel byt problem, existuje preci MHD! Kdo proste chce, cestu si najde kamkoliv!
Re: Začněme chodit na fotbal!
slaviafil před 23 lety 24.03.2002 06:48 |Samozřejmě se s Tebou, Richi, v tomto případě nedá než souhlasit. Ten podivný "fanda", který nedokáže najít cestu na strahovský stadion, nepůsobí dojmem, že by měl chu? na Slavii jít. Tvrdí, že není z Vršovic (a možná to má ke Strahovu ještě blíž), ale k Andělu se metrem z centra dostaneš zhruba za 8 minut. Tomu pánovi se zřejmě nedostala informace, že odtud je ve dnech zápasu vypravována zvláštní bezplatná "slávistická" linka. A zřejmě také neví, že potíže při stavbě nového stadionu v Edenu netkví v penězích, ale v něčem úplně jiném, a proto je i myšlenka stavebnicového "lego-stadionu" naprosto nesmyslná. Bojím se, milý Richi, že ani při nejlepší vůli nemá dialog s lidmi druhu Markus vůbec cenu, nebo? tito nehledají důvody, proč na Slavii zajít, ale výmluvy, proč to neudělat...
Re: Začněme chodit na fotbal!
kohout před 23 lety 23.03.2002 18:26 |Hele Markusi a ty si myslíš že to teď Slávii nejde?
Re: Začněme chodit na fotbal!
Markus před 23 lety 23.03.2002 19:11 |Nepřekrucuj co jsem řekl, já jsem to myslel tak že když to Slavii šlo, přišlo 7000 lidí, když ne, přišly 4000.
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 24.03.2002 18:20 |Ty jsi fakt korunovanej vůl. Co se Ti na Strahově nelíbí? Lepší stadion, lepší výhled, lepší buřty, lepší všechno. To jsi fakt fanoušek............
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 25.03.2002 16:49 |Koukám že se tady formuje nové tvrdé jádro Slavie ... když s váma někdo nesouhlasí, přijdete akorát tak s urážkami a vulgarismy ... jsem celkem konzervativní člověk a takovou formu dialogu nebudu akceptovat ... chcete si řvát, tak si řvěte ... ještě že Slavie nejste jen vy! Tak se teda pěkně mějte, Markus
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 25.03.2002 19:44 |Tak se na to příště vylašli a nevytrubuj všechny (ne)důvody proč tam nechodit. Protože ty důvody co uvádíš jsou všem k smíchu (a zvláš? těm mimopražským). Stejně to dlouho nevydržíš a přijdeš se na ten Strahov podívat.
Re: Začněme chodit na fotbal!
SlavistaPetr před 23 lety 23.03.2002 16:12 |To je opravdu vytečny článek, Richi. To se ti povedlo. Jednoznačně se také přikláním k názoru, že pokřiku: "Leška ven!" už odzvonilo.
Re: Začněme chodit na fotbal!
Kubik před 23 lety 23.03.2002 19:26 |Tak tenhle článek se fakt povedl...Kdybych nebyl z Orlové(u Ostravy) a nebylo mi (jen) 16 a stale nebyl pod patronátem rodičů jezdil bych taky....Byl jsem na baníku...mimo jiné jsem potom dostal od baníkovců přes držku...svině jedny...Ale budu-li mít štěstí a dostanu se na výšku do Prahy...tak na Strahově nebo na Edenu (dy? je to chlapi jedno)nebudu chybět ani jednou...v dobrém i zlém...Neříkám, že je Leška dobrej, ale takto během zápasu na jeho adresu řvát fakt nemusíme!!A to samé s Petroušem...tomu nadávky typu-RUDÁ SVINě na výkonu rozhodně nepřidají!!!Takže chlapi vzhůru na strhov a s pokřikem!!!SLAVIA DO TOHO!!!
Mojža
Re: Začněme chodit na fotbal!
Richi (admin) před 23 lety 23.03.2002 19:37 |Tvuj postoj se mi libi, takoveho fandy bychom potrebovali v Praze a hned by byla vetsi navsteva. Jestli mas tatu Slavistu, tak ho zkus treba nekdy premluvit, ze byste vyrazili do Prahy...
Re: Začněme chodit na fotbal!
Markus před 23 lety 23.03.2002 19:38 |Richi, ty jsi dokonalej náborovej pracovník ... no nic ve zlým ... je tak dál, třeba jednou přesvědčíš i mě ;-)))
Re: Začněme chodit na fotbal!
Richi (admin) před 23 lety 23.03.2002 19:43 |Po slovech jednoho cloveka ze Slavie co mi osobne rekl, jsem se totiz rozhodl, ze chci pomoci a docilit toho, aby chodilo vice lidi! Ja treba nechapu, kdyz jsi chodil do Edenu, jak najednou muzes zit bez toho videt Slavii!! V predchozi dobe bych te jeste pochopil, hra nebyla dobre, ted na jare ale hrajem o moc lepe, proto by se meli fandove vratit a prichazet ve vetsim poctu. Predvadime krasny fotbal, musel jsi to videt v TV, jeste rekni, ze se ti zapas s Bohemkou nelibil! Jak uz jsem v clanku psal, od jara to je jina Slavie. Kdyz ja nevidim zapas, tak sem nestastnej, skoda ze nemuzu jezdit na zapasy ven!
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 27.03.2002 13:58 |No co to je - prý chlapi vzhůru na Strahov i mezi ženskýma jsou fanynky, i když já si teď dokážu představit úšklebky...takže nejenom chlapi ale i ženský a holky vzhůru na Strahov.
Re: Začněme chodit na fotbal!
Zizu před 23 lety 24.03.2002 06:17 |Jo richi tohle byl dobrej článek máš pravdu a asi se zase brzo na slavii vrátím :)
Re: Začněme chodit na fotbal!
Sesivany před 23 lety 24.03.2002 10:11 |O čem se tu vůbec bavíme!?! Opravdu nechápu, jak může být někdo tak rozmazlený, že není schopný ujet pár kilometrů v rámci Prahy na stadion, který není zase vůbec špatný. Já, když se chci zajet podívat na první ligu musím jet neblíž 40 km do Starého Města. Vyjedu ve 12 hodin a v osm jsem doma. Stadion Na Širůchu se tak se Strahovem nedá srovnat!!! Kdyby hrála Slavia ve Starém Městě pořád, tak jsem na každém zápase a vůbec by mě nezajímalo, že tím strávím půl dne! Proto vůbec nechápu, jak můžou být takový rádoby fanoušci, kteří nejsou schopní zajet na Slavii kousek dál. Až se postaví v Edenu nový stadion, budou si s úsměvem hovět na tribuně a tvářit se, jací jsou to vecí fandové, přitom v nejhorších letech, kdy má Slavia náhradní zázemí, se na ni vybodli.
Re: Začněme chodit na fotbal!
(host) před 23 lety 24.03.2002 11:47 |Pravda, nic nez pravda.
Slavia ma tradicne zazemi po celych Cechach i Morave.
Prazaci na fotbal nechodi, protoze musi na weekend na chatu. Je to ostuda. Tedy jejich ostuda.
Sam to mam na Strahov asi 1600 km, presto si na Slavii ( at uz na Strahove nebo kdekoliv!) nejmene 4krat do roka cestu najdu!
Presto si myslim, ze diskuze o tomto Richiho clanku
naznacuje zlepseni.
Prispivaji do ni mladi KLUCI ( viz Richi sam, nebo i ten ostravsky kluk) a to je snad nase nadeje do budoucnosti!
...nebo je to jen tim, ze stredni generace nema zajem opravdu o nic? ( tedy ani o Slavii ani o moderni komunikacni media?)
Zdravim a doufam
MartinB. Liverpool
ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
(host) před 23 lety 24.03.2002 13:47 |Nerad píšu něco kategoricky ,ale po přečtení příspěvků od Markuse musím odpovědět, fanoušek na stadion prostě chodí !A ten kdo si na Strahov nenašel cestu za ty skoro dva roky ani jednou ,asi těžko bude opravdový příznivec a neměl by používat tak chatrný argumenty ,který vlastně ani nemají co obhajovat.Tenhle Richiho apel by měli všichni co si ho tu přečtou podpořit aspoň pár řádky a hlavně se podle něj i zařídit. Je to přece odreagování ,vzrušení-někdy :-) a důkaz , že do fotbalu fanoušci prostě patří -pro koho se staví stadiony s tribunama ? Těžko ,ale přesvědčit někoho kdo se přesvědčit nechce, ale klub a hráči se to snaží zlepšovat - v každym druhým článku hráč vyzývá k domácí podpoře. V Neděli se proto uvidíme všichni fanoušci na Strahově ! Přišli jsme na Slavii ne na Leeds !!!
Re: ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
Carlos před 23 lety 24.03.2002 19:16 |tímto podporuji :-)))
Re: ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
(host) před 23 lety 25.03.2002 08:04 |Mám jen malou poznámku. Zápas s Bohemkou jsem neabsolvoval na stadionu, ale jen jsem si ho nahrál na video, jelikož jsem byl na hokeji, což bych chtěl zdůraznit, je taky Slavie a člověk se nemůže rozpůlit. Proto si optimisticky myslím, že tento zápas s Bohemkou nebyl typický, jelikož takových jako já bylo na hokeji víc.
Re: ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
mulatka (host) před 23 lety 25.03.2002 08:31 |Bydlím skoro 90 km od Prahy, takže je pro mně opravdu dost obtížné chodit na Slavii pravidelně. Podaří se mi to většinou tak jednou, dvakrát za sezonu a vždycky je to pro mně a mého syna obrovský zážitek. Naposledy jsem se byl podívat na tom neš?asném zápase s Panathinaikosem, ale i když jsme prohráli, atmosféra tam byla naprosto fantastická. 15000 lidí dokázalo udělat , myslím si, na naše poměry velmi slušnou kulisu. Proto přesně vím, o čem Richi mluví. Kdyby chodilo pravidelně 8 - 12 tisíc lidí, kteří by dokázali celý zápas povzbuzovat, jsem přesvědčen o tom, že by se i výkon kluků zvedl minimálně o 20%. Myslím si, že venku se hraje lepší fotbal právě proto, že za těma hráčema stojí 30, 50 nebo 70 tisíc fanoušků a tenhle samotnej fakt jim prostě nedovolí ani na chviličku polevit. Kdyby hráli před třema tisícovkama, tak bude po všem. Prostě tenhle článek mi mluvil z duše a pod všechno, co je v něm napsáno, se podepisuji.
Re: ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
BigFan před 23 lety 26.03.2002 18:53 |Reakce Markuse na to, že se nyní hraje na Strahově, mi připadá jako reakce malého děcka, kterému vzali hračku a on tluče pěstičkou do země a křičí, že ji chce a s jinou že si hrát nebude.
Tak tohle je přesně reakce ukřivěného a ubrečeného fanouška, čili typ, kterému stále někdo ubližuje. Já doufám, že takovýchto "rádoby fandů" bude mít Slavia co nejméně!
Jinou kapitolou je rozprava, proč v Edenu doposud nestojí nový stadion, nebo jak tuto stavbu v budoucnu ufinancovat.
Re: ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
(host) před 23 lety 27.03.2002 12:42 |WELL DONE BigFan,
perfektni komentar !
naprosty souhlas!
Martin B. L'pool
Re: ZAčNěME CHODIT NA FOTBAL!
Marrak před 23 lety 28.03.2002 22:08 |Je to pravda!Na Strahov by se mělo chdit stejně jako na Eden.Já se bohužel nedostanu nikam a tak moje sledování zápasů slávie spočívá v sledování teletextu a zpráv na mobil.