Archiv

Béčko Slavie povede Pavel Řehák

Novým trenérem B týmu Slavie se stane Pavel Řehák, dosavadní asistent Karla Jarolíma u A týmu. Ve funkci střídá Miroslava Janů, kterému skončila smlouva. Uvolněné místo asistenta A týmu zatím zůstává neobsazeno. Uvnitř článku najdete také program přípravy béčka.

Pavel Řehák ve Slavii hrál od jedenácti let, prošel všemi mládežnickými týmy, dorosty i juniorkou, pak samozřejmě půlsobil v A týmu, kde v 175 ligových zápasech nasbíral 37 branek. Po působení v sešívaném dresu strávil zbytek kariéry v Japonsku, kde byl v týmu Kobé asistentem Ivana Haška, současného předsedy ČMFS. Od ledna 2007 působil jako asistent Karla Jarolíma u A týmu Slavie. Na tuto spolupráci bude chtít navázat i v nové profesi.

"Rád bych ve své práci uplatnil zkušenosti z tříletého působení u áčka vedeného Karlem Jarolímem. Mým cílem bude zlepšit spolupráci mezi áčkem a naší juniorkou a také s úsekem mládeže. Věřím, že se v béčku budou připravovat hráči pro áčko, dobře znám nároky Karla Jarolíma na dovednosti, kvalitu, fotbalové i charakterové vlastnosti, na ně se určitě v nové sezoně zaměříme," řekl pro oficiální web nový trenér béčka Pavel Řehák.

"Pro fotbalisty přicházející z dorostu je přechod na dospělý fotbal velmi důležitý a měli by ho zvládnout právě v juniorce. Někteří hráči přechod zvládají dríve, jiným to trvá déle, někteří to nezvládnou. V rezervě by měli vyrůstat zejména hráči, kteří budou v dvouletém horizontu schopní přejít do áčka a být na to náležitě připraveni."

Nadcházející sezóna bude zřejmě poslední, kterou B tým sehraje v ČFL. Od sezóny 2011/12 by totiž měla začít samostatná soutěž B týmů ligových mužstev. "Je to zajimavá myšlenka, přece jenom třetí liga je díky béčkům opravdu specifickou soutěží. V samostatné lize se otupí některé negativní vlivy, jako když se například bojuje v domácím prostředí za každou cenu o vítězství," okomentoval tuto změnu Pavel Řehák.

Plán přípravy B týmu:
6. července - 9. července: tréninky Chodov
10. července: Přátelské utkání od 10:30 s AFK Chrudim na Chodově
11. července - 15. Července: Soustředění Krkonoše
16. července: přátelské utkání s Uzbeckou jednadvacítkou od 17 hodin
20. července: přátelské utkání Slavia B - Sezimovo Ústí od 11 hodin na Strahově
23. července: přátelské utkání Slavia B - Viktoria Žižkov B od 10 hodin na Strahově
27. července: přátelské utkání Slavia B - Mladá Boleslav B, od tří hodin na Strahově
31. července přátelské utkání na Strahově 11:00 soupeř bude upřesněn
7. srpna mistrovské utkání Písek - Slavia B od 10:15

Komentáře (62)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

    whitesnake01     před 14 lety 30.06.2010 21:54 |  
    0 0

    no nevim, jestli je zrovna Rehak odbornik na mladez, podle me velka chyba :(
    o Janum ani zminka, navic tem nasim dvou asistentum koncila smlouva...
    a pokud odkoukla praci s mladymi hraci od Karla, tak se mame na co tesit hehe

    na noveha asistenta jsem ceklem zvedav

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      polivka     před 14 lety 30.06.2010 21:56 |  
      0 0

      já též, moh by skončit i vrabec, ten sparťan se mi tam nelíbí

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      whitesnake01     před 14 lety 30.06.2010 22:00 |  
      0 0

      a mimochodem jestli budem hrat system 4:3:3 s jednim utocnikem pres 180 cm, tak na to pri jeho zraneni nebo spatne forme seredne doplatime
      stacilo videt jak vcera vystridali spanelaci toho cahouna z Billbaa za Torresa (Llorente myslim) a hned to slo, ani nezalezi jestli toho gola da, ale nabali se na nej dalsi hraci a pak maji ty mensi a rychlejsi daleko vice prostoru, moznosti centru atd.
      ale jestli tam zas bude hlavickovat Standa proti o hlavu vyssim borcum, no chudak Vlcoun:)

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        polivka     před 14 lety 30.06.2010 22:08 |  
        0 0

        myslím že budem hrát spíš 4 1 4 1 na 4 3 3 není dost útočníků leda že by tam doplnily záložníci

        • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

          Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 30.06.2010 22:18 |  
          0 0

          adepty na hru na křídlech v útoku podle mě máme...
          vlevo např. Hloušek, M.Černý, Janda
          vpravo např. Vlček, Janda, M.Černý

          Celkem by se mi líbilo něco ve stylu 4-3-3 s těmito hráči...
          Vaniak - Čelůstka, Koubský, Trapp, Mareš - Grajciar, L.Jarolím/Ragued, J.Černý/Kisel - Hloušek, Madou, M.Černý

          s tím, že Hloušek s MČ by v případě defenzivní strategie hráli krajní záložníky, tedy 4-5-1...

          • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

            whitesnake01     před 14 lety 30.06.2010 22:24 |  
            0 0

            presne tak, ten moderni system je neco mezi 451 a 433 ale misto toho Madua nikdo, zato na kraje mame az prebytecny luxus

  2. Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

    polivka     před 14 lety 30.06.2010 21:54 |  
    0 0

    co janů?

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      quelhar (admin)     před 14 lety 30.06.2010 21:59 |  
      0 0

      Nemam info, ale myslim, ze mu koncila smlouva.

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        polivka     před 14 lety 30.06.2010 22:11 |  
        0 0

        a nemáš něco nového o dembelém a jakolovi?

        • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

          quelhar (admin)     před 14 lety 30.06.2010 22:15 |  
          0 0

          To uz vubec ne, jen to, co psal webmaster na oficialky - Dembele by snad mel byt v Praze a o Jaakkolu taky mame zajem. Uvidime, co prinesou dalsi dny a nejpozdeji o vikendu bude jasne, kdo pojede do Seefeldu.

          • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

            Kuka125     před 14 lety 01.07.2010 06:44 |  
            0 0

            A co Concistre a Vranjes?

  3. Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

    coolair     před 14 lety 30.06.2010 22:27 |  
    0 0

    "V samostatné lize se otupí některé negativní vlivy, jako když se například bojuje v domácím prostředí za každou cenu o vítězství." - co to? Boj o vítězství (doma nebo kdekoli) je negativní??

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      PetCC     před 14 lety 30.06.2010 22:34 |  
      0 0

      Někdo přijede na návštěvu a domácí ho chtějí porazit? To přece není slušné, to musíme vymýtit! :-)

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      spojka     před 14 lety 30.06.2010 22:34 |  
      0 0

      Samozřejmě. Pak je k vidění klasický ligový zdržování, kdy se z 45 minut hraje sotva 15, vedoucí tým neustále polehává, různě natahuje čas a dělá všechno, jen aby se nehrál fotbal. V první lize jsou v tomhle mistři Teplice, Brno nebo ten rudej komediant s obříma stehnama. V nový soutěži béček se pravděpodobně nebude sestupovat podle umístění samotný juniorky, takže je částečně jedno, kolik bodů uhraješ a kolikátej skončíš.

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      Konraad     před 14 lety 30.06.2010 22:36 |  
      0 0

      To je zřejmě dost nešťastně vyjádřeno. Ale smysl v tom nějaký je - pokud bude soutěž béček, bude možné víc experimentovat a dávat šance třeba dorostencům apod. V ČFL tým musí dost počítat s tím, že nesmí sestoupit, což komplikuje práci (když přijmeme to, že béčka jsou od toho, aby připravovala resp. testovala hráče pro áčko, a ne od toho, aby někam postupovala či sestupovala).

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        spojka     před 14 lety 30.06.2010 22:37 |  
        0 0

        Já myslím, že je to vyjádřeno dostatečně srozumitelně. Nešťastný je spíš to, že to někdo nepochopí... :-)

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      Jachym     před 14 lety 01.07.2010 08:30 |  
      0 0

      Kuwa, to jsem taky nějak nepobral. Asi panu Řehákovi intelektuálně nestačíme:-)

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      bongor     před 14 lety 01.07.2010 07:21 |  
      0 0

      Je to určitě ten náš.Důkaz:Střídanej už ve 20.minutě.....Jinak tedy u Pavla Řeháka nedokážu říct,jestli je to dobré nebo špatné řešení.
      Pavel je můj kůň,protože je to nekompromisní sparťanobijce,ale není jasné ,jestli je to pro něj za trest,nebo za odměnu,když dostal tenhle flek.Soutěž juniorek/béček/jsem už párkrát navrhoval.Ještě asi by bylo dobrý,kdyby se začaly hrát předzápasy před "áčkama"jako to bývalo dřív pravidelně,jenže tenkrát hrály dorosty.Dva zápasy za sebou,to by mohlo zvýšit návštěvnost všude.

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        Jiri1     před 14 lety 01.07.2010 08:20 |  
        0 0

        Zdravim, Janu opravdu koncila smlouva , novou nedostal jednak kvuli tomu , ze odmitl na tri mesice vest acko , jednak proto, ze o ni udajne ani nestal. Pry uz neco ma , nebo se mu rysuje prace ve vyssi soutezi. Rehak nen spatne reseni i kdyz na podobnem hracskem vzorku uz shorel, teoreticky je mozne i posunuti Knoflicka k acku i neobsazeni mista asistenta z uspornych duvodu. Dembele zatim dotazen neni, jedna se jak jinak o castce, ve hre je nejen prichod Finskeho golmana , ale i jine varianty. Tym Sokolova je zatim v prvnim tydnu pripravy a navic se hodne zameruje hlavnena kondici, hovorit o nejakych poznatcich je asi hodne mimo.

        • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

          Jachym     před 14 lety 01.07.2010 08:36 |  
          0 0

          Jiřího klasika: Prý, údajně, zatím, rýsuje se, teoreticky, možné je, ve hře je atd. atd. Chlape, pokud bys uměl ještě nějaký cizí jazyk, byl bys ideálním kandidátem na diplomata.... :-))

          • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

            tantalos     před 14 lety 01.07.2010 10:13 |  
            0 0

            Nemám rád idioty, co od jiných vyžadují naprosto přesné informace, a ty, kdo dají alespoň to, co mají, zesměšňují.

            • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

              CarlBruno     před 14 lety 01.07.2010 11:10 |  
              0 0

              se asi nemas moc rad co ? :p jinak klasicka Jiriho sracka....

            • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

              Jachym     před 14 lety 01.07.2010 13:27 |  
              0 0

              Na rozdíl od tebe, Tantalosi Tantale, jsem nikoho neurážel. A co se týče Jiřího, opravdu se bavím jeho uměním napsat spoustu vět a neříct nic. V odborném žargonu se tomu říká "prodávání vody", lidově "mlácení prázdné slámy". Přiznám se, že toto neumím, takže v tvé definici jsem právem a rád idiot:-)

              • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                venator     před 14 lety 01.07.2010 13:45 |  
                0 0

                Chlapče tvoje komentáře osobně hodnotící jiné Slávisty-diskutéry si nech opravdu od cesty, sem osobní výtky nepatří. Proč nenapíšeš svůj názor k tématu a návrh řešení situace s asistentem....jestli ovšem nějaké v hlavě vůbec máš. Pokud by jsi aspoň trochu znal fotbalové prostředí tak by jsi věděl, že nemůžeš nic říkat konkrétně, když třeba ještě není "podpis na smlouvě" apod. Navíc třeba neříká všechno, aby se "neprozdradil" a neztratil důvěru příslušných lidí, ale něco nám říct chce, protože jsem "na stejné lodi". Schválně jak by jsi to napsal ty, kdyby jsi byl přímo u zdroje,měl ty info z první ruky jako např. rodinný příslušník nebo kamarád někoho ze zúčastněných, ale zároveň nemohl říct všechno co víš kvůli vlastní "bezpečnosti".
                Mimoto já jsem se z Jiriho komentáře dozvěděl dost pro mě zajímavých informací. Proč skončil Janů, že šel proti vedení, že jedním z kandidátů na volné místu asistenta k Ačku je Knoflíček, že s Dembeleho přestupem to nemusí dopadnout dobře,že když nepřijde finský golman tak, že máme "v rukávu" alternativu, kterou evidentně nejsou naši junioři a že byl Sokolov včera tak jalovej protože jsou po nejtěžších fázích přípravy. Já tyhle informace na rozdíl od tebe nemám.
                A všichni kdo tu čtou delší dobu tak ví, že zrovna Jiri má často informace, které se pak prokážou. Z toho důvodu tvou zášť a podrážděnou reakci tuplem nechápu.

                • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 01.07.2010 14:03 |  
                  0 0

                  No, že Janů nevzal áčko a končí mu smlouva víme všichni, že asistent béčka Knoflíček by mohl přejít možná i k áčku je taky předpoklad všeobecně zřejmý, že jakýkoli přestup i ten Dembeleho nemusí vyjít, to poznám od počítače i na dálku a že když nepřijde finský gólman tak buď zůstane Romanovs nebo se bude hledat dál, to je také jasné. Takže jediný nový fakt je ta situace s přípravou Sokolova a tady je otázka, jak moc je to pro nás důležité a zdali je to doopravdy tak. Koneckonců, my jsme taky nedaleko od kondiční přípravy :-)

                  • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                    venator     před 14 lety 01.07.2010 14:55 |  
                    0 0

                    Jaký "nový fakta" máš ty?
                    Jako fanoušek jsem zvědavej a je mi jedno jestli to sem píše Jiri nebo Huzgi.

                • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                  Jachym     před 14 lety 01.07.2010 15:00 |  
                  0 0

                  Tak naposledy k tématu Jiří. O zášti a podráždění nemůže být v mém případě ani řeč, ta se spíše týká tebe a zejména Tantalose/Tantala. Já tady např. nikoho nenazýval idiotem a Jiřího jsem spíše prátelsky popíchl. A to, že Jiří nebo kdokoli jiný něco smí říct nebo nesmí, ukazuje spíše na to, že tady chce "exhibovat". Jeden podobný přispěvatel vystupuje i na stránkách slavia.cz:-) Jinak můj názor na B-tým, který mě ale příliš nezajímá, je takový, že Řehák (stejně jako např. zmiňovaný Ivo Knoflíček) není žádný koncepční trenér. Jeho hlavní kvalifikací je to, že je srdcař, který si vždy odplivne před Toaletnou. Možná to někomu stačí stejně jako u hráče to, že je odchovancem klubu. Podle mě se měl u áčka vyměnit celý realizační tým, který nese vinu na propadáku z poslední sezony. Kondiční trenér se snad již odporoučel, což je jedině dobře. V počtu zranění za sezonu bychom v Evropě mohli směle soutěžit o finále Ligy mistrů.

                  • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                    tantalos     před 14 lety 01.07.2010 16:06 |  
                    0 0

                    Já jsem nikde nepsal, že jsi idiot, napsal jsem, že idiot je ten, kdo zesměšňuje pro nic a za nic.... Pokud ses v tom poznal, možná nejsi ztracený případ.

                  • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                    venator     před 14 lety 01.07.2010 16:08 |  
                    0 0

                    Téma Jiří jsi začal ty:)
                    Konečně píšeš k věci. S většinou názorů souhlasím, ale to všechno ukáže čas. Myslím tím jestli bude mít Řehák výsledky,který je podle tebe už teď "nekoncepční". Třeba pod KJ neměl možnost rozvíjet svoji koncepci, to nemůžeš(me) vědět. Ať se prostě teď předvede. Zranění jsou věc druhá, taky si myslím, že jich máme dlouhodobě moc.
                    Ozval jsem se na téma Jiří,protože mě tu nebaví styl diskuse "kdo to napsal" místo "co napsal" jak tu je poslední dobou zvykem... chytat se za slovo a exhibovat osobní sympatie a antipatie, protože je to směšný a absurdní, aby jsme se nazvájem "hodnotili" podle pár vět v diskusi většinou bez nadhledu a kontextu.

                    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                      Jachym     před 14 lety 01.07.2010 16:20 |  
                      0 0

                      Já si myslím, jsem ten nadhled projevil, když jsem neurážlivě odhodnotil příspěvky Jiřího. Uznávám nicméně, že to k věci nebylo, a sám jsem vlastním názorem nepřispěl. Jinak i pro mě je důležité, co kdo říká (píše) než kdo co říká (píše). Tady snad nemůže být sporu. Takže ať žije Slavia, na čemž se shodneme úplně všichni na tomto fóru kromě provokatéra z Letné MarHuda:-)

                      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

                        Jiri1     před 14 lety 01.07.2010 17:34 |  
                        0 0

                        Zdravim jrste jednou, asi jsem hodne vzdalen zdejsim diskuzim a uprimne nejsem tomu rad. Huzgi pisatel fora se ptal na situaci okoli Mirka Janu, odpovedel jsem bez zakulisnich bodel, vecne a slusne , jiste mohl jsem napsat presne Mirkova slova komentujici neverejne jeho vztahy s Jarolimem, mohl jsem napsat, ze prestupy delame v podstate na uver, mohl jsem napsat, ze do kabiny vraceji stare dobre manyry velkeho Karla a ze narozdil od tech , kterym treba nevadi pocet prodaqnych permic okolo 1200 ks , tak mi to vadi, stejne jako zpusob nepropagace Slavie , stejne jako jednani par fandu, kteri napred rvou bojkot a pak kupuji permice bez jakehokoliv vysvetleni ostatnim. Stejne mi vadi , to ze řtreba u konkurence vznikaq novy fanklub , ktery ma i chranit fandy a vytvorit fanklub na miru, treba prispevky klubu podlenavstevnostři, nebo pravni ochrana fandu na akcich klubu, ci treba take o polovinu levnejsi listky najednotlive zapasy do kotle tj, za 50Kc. To vsechno mi vadi, naopak umim ocenit perfektni praci Zlamala ohledne zivotopisu novych posil..........

            • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

              urs (přítel SN)     před 14 lety 01.07.2010 17:36 |  
              0 0

              tantal pravděpodobně nemá rád ani šmouly :D

              urs

  4. Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 01.07.2010 08:42 |  
    0 0

    Nejsem z toho zrovna nadšen. Řehák mi přijde spíš jako takovej "Strakovskej" motivátor než nějakej metodolog pro mládež. Působí to na mě dojmem nějakého provizoria na sezonu bez ambic.. Jsem zvědav, kdo ho vystřídá u Áčka.

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      lassiter     před 14 lety 01.07.2010 09:32 |  
      0 0

      Třeba nikdo. Není tak dávno doba, kdy ligové týmy trénoval hlavní a jeden asistent a taky to šlo. Nevím, co tak zásadního se na fotbale změnilo, že dneska jsou standardem dva asistenti, jeden trénér brankářů, jeden kondiční trenér atd.

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        venator     před 14 lety 01.07.2010 09:52 |  
        0 0

        Máš pravdu, ALE jelikož KJ je vlastně i sportovní ředitel má tím pádem mnohem míň času pro přípravu tréninkou a taktiky, proto asi jsou potřeba dva asistenti. Jinak opravdu nechápu proč by měl mít standartní tým dva asistenty když má ještě kondičního trenéra a trenéra brankařů.

  5. Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

    thc     před 14 lety 01.07.2010 12:32 |  
    0 0

    Nechápu co je s Raguedem nehrál snad ani jeden match s repre dávno neni a zraněnej taky ne navíc jarolím hraje defenzivního a přijde ještě ten dembelé takže jako odchází ?

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      macceba     před 14 lety 01.07.2010 12:39 |  
      0 0

      Ahojky, mám tušení, že si už někde hledá místečko, tak trochu jsem to očekával....... protože jak jsem tady četl, Madou je podobně "finančně" náročný hráč a dva nejspíš rozpočet neunese. Takže ten méně důležitý holt pofičí o dům dál. Měl jsem ho rád a Madoua jsem zatím neviděl, tak nevím, jestli je to dobrý, ale je fakt, že forvarda potřebujem rozhodně víc, než DZ. :(

      Marťas

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      lassiter     před 14 lety 01.07.2010 12:40 |  
      0 0

      už je zase s reprezentací někde

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        lassiter     před 14 lety 01.07.2010 12:42 |  
        0 0

        Pohár afrických národů - kvalifikace - Tunisko-Botswana, dnes 20:15

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      quelhar (admin)     před 14 lety 01.07.2010 12:51 |  
      0 0

      1) Ragued hral po polocasu ve vsech zapasech v Celakovicich a Nove Vcelnici, vzdy se vystridal s Dembelem.
      2) Ragued je s reprezentaci Tuniska, se kterou hraje dnes zapas proti Botswane.

  6. Další absurdní promo Sparty

    venator     před 14 lety 01.07.2010 16:15 |  
    0 0

    http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/93015/bravo-sparto-letensti-zakazali-vuvuzely.html

    ale jo mají musíme uznat, že budování "značky" mají vošetřený v mediich líp než my....jelikož my jsme je zakázali sice už před 2 týdny a nikde v mediich jsme to "nevyužili"

    ovšem nejvtipnější mě přijde věta tiskového mluvčího ACS:"...Hráči spíše chtějí slyšet naše fanoušky zpívat chorály."
    :)) jojo hráči by chtěly, ale místo chorálů slyší jen fašistický a rasistický vzkřeky.....já jsem tam nikdy žádné skutečné chorály neslyšel.....

    • Re: Další absurdní promo Sparty

      MarHud     před 14 lety 01.07.2010 16:30 |  
      0 0

      O fašismu a nacionalistickém smýšlení toho ví určitě nejvíc kmotr a slaviator hehe. ( viz debata o bubácích ).Myslím si,že u nás na Letný se toho v poslední době hodně změnilo k lepšímu,všechno nejde hned najednou.Pár idiotů který si na ty nácky hrajou jsou v každým klubu.To jen Vy jste zvyklí házet všechny fanoušky Sparty do jednoho pytle.Ve skrytu duše ale jenom bohapustě závidíte,že vedení Sparty se snaží s fanouškem pracovat a motivovat ho.Zato to Vaše na Vás fanoušky neskutečně sere a ještě se Vám smějou do ksichtu.Tak si to tam s klokanem užijte já si půjdu zazpívat na Letnou:-)))).

      • Re: Další absurdní promo Sparty

        janko (přítel SN)     před 14 lety 01.07.2010 17:16 |  
        0 0

        ...,,pro mne za mne, jděte si třeba do prdele"...

      • Re: Další absurdní promo Sparty

        CarlBruno     před 14 lety 01.07.2010 17:18 |  
        0 0

        tak to je vtip roku toto :))))))))

        • Re: Další absurdní promo Sparty

          Jiri1     před 14 lety 01.07.2010 17:42 |  
          0 0

          Zdravim, ja si nemyslim, ze by vedeni Slavie sve fandy nepodrzelo treba ta situace s Polaky vloni pri oslavach titulu, kdo dojednal propusteni vsech Polakju bez vyhosteni a zakazu vstupu do zemi EU, kdo obcas zvyhodni treba lidi delajici choreo a podobne , nicmene na Sparte se vedeni snazi d fandy opravdu delat, uz jsem o tom psal, ceny pernamentek, ceny listku, prispevky na vlajky, uzsi spoluprace kotle s vedenim, s tim rvanim fasistickych hesel mi prekvapujete, protoze stab CT se snazil treba pri derby nachytat hned 2x, umistil stab hned vedle kotle , ale jaksi mu to nevyslo.

          • Re: Další absurdní promo Sparty

            quelhar (admin)     před 14 lety 01.07.2010 18:42 |  
            0 0

            Jiri, nerikej, ze nevis, ze na Sparte zvedli ceny permic cca o 60% a v soucasnosti temer kopiruji cenove rozmezi vstupenek na Slavii do Edenu.

            • Re: Další absurdní promo Sparty

              Jiri1     před 14 lety 01.07.2010 18:55 |  
              0 0

              Zdravim , ano zvedli , ale treba pro verne fandy bych slovo temer vubec nepouzival , rozdil je neustale dost znatelny a tech volnych vstupu je na Sparte behem roku taky mnohem vic nez u nas , jednou jsme to se znamym pocitali , u nas se zadarmo na fotbal nepoustelo , na Sparte nejmene 7x

              • Re: Další absurdní promo Sparty

                quelhar (admin)     před 14 lety 01.07.2010 19:04 |  
                0 0

                Tak ja to tedy napisu natvrdo, jaky je rozdil v cenach permic:
                Eden: 1350 - 3400
                Letna: 900 - 3300

                Volne vstupy jsou irelevantni, naopak muzou akorat nastvat lidi, co si permici koupi a pak zjisti, ze by jim vyslo levneji, kdyby si "kupovali" jednotlive listky - je to vlastne podvod na permanentkare.

                K tomu si pridej treba to, ze permice se na Sparte zacaly prodavat az dnes.

                • Re: Další absurdní promo Sparty

                  bongor     před 14 lety 01.07.2010 20:20 |  
                  0 0

                  prosím Tě ,na tu hrůzu bych pouštěl všechny rumuny zadarmo.Mimo posledních 2-3 zápasů to bylo za trest se na to dívat.

                  • Re: Další absurdní promo Sparty

                    MarHud     před 14 lety 01.07.2010 21:29 |  
                    0 0

                    bongore,já možná kalím,ale Ty si dej studenej obklad na hlavu a pak si šáhni do trenek:-))))).Možná,že tam něco najdeš...

      • Re: Další absurdní promo Sparty

        urs (přítel SN)     před 14 lety 01.07.2010 17:41 |  
        0 0

        marhude já zkrátka nevěřím, že by ta vaše svoloč přistoupila na věcné a vtipné fandění :D

        tos mě zase rozesmál :DDD

        urs

        závist? to ne.., jen se chceme poučit a přeju Ti, ať vám to dopadne, bo nejlepší v ČR jsem ve fandění my - i když nás je pět a půl :))

        • Re: Další absurdní promo Sparty

          MarHud     před 14 lety 01.07.2010 21:27 |  
          0 0

          No právě hehehe a to si ještě fandíš,protože letos Vás tam bude tak maximálně 3 a půl-:)))).Ať žije ACS!!!!!

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      bongor     před 14 lety 01.07.2010 20:18 |  
      0 0

      no to je škoda,nedivil bych se,kdyby se náhle vynořil ve sraltě,ani Jablonec nevylučuju.Co mu asi je,že neprošel zdravotní prohlídkou?
      Tipuju to na zánět moc vysoké smlouvy.

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        skman     před 14 lety 01.07.2010 20:22 |  
        0 0

        v Tobe musi byt zast vuci vedeni hodne velka... dle me lepsi nez aby jsme ho pak platili treba jako Vencu Kolouska

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        slimak     před 14 lety 01.07.2010 20:23 |  
        0 0

        ale ne, smlouva už přeci byla podepsána a aby nabyla platnosti, musel projit zdravotnimi testy..mno škoda je to veliká, ale nedá se nic dělat.je možné že by se brzy zranil a pak ho celou dobu platit, by nebylo moc příjemné..

      • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

        spojka     před 14 lety 01.07.2010 20:24 |  
        0 0

        Nevím, proč za tím hned hledat nějakou levotu. Dokážu si představit nějaký problémy se srdcem nebo byl prostě "nasypanej".

        • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.07.2010 20:39 |  
          0 0

          tak to je teda průser, ted aby se narychlo schánel nejakej utocnik podobnyho tipu, a samozrejme zas budem nesehrany kdyz soustredeni je za par dnu takze se bude zabudovavat do tymu pozdeji, no jo to je to pověstný slavistický štěstí :))

        • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

          urs (přítel SN)     před 14 lety 02.07.2010 11:54 |  
          0 0

          oboje možnosti jsou asi nejpravděpodobnější a dokonce - pokud by sypal, pak se problémy se srdcem dostaví takřka ihned :-(
          čili je to provázaný a upumpovat tolik "svalové" hmoty je pro srdíčko velkej (nadlidskej) úkol..

          ale kdo ví jak to je, nechci hned Madoua takle prasit a odsuzovat, každej jsme nějakej a snad ho to nezlomí..

          urs

  7. Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

    spojka     před 14 lety 01.07.2010 20:26 |  
    0 0

    Tak rudá klokaní kukačka už to zase zkouší :-)

    "Neplánujeme narychlo žádné velké vizuální úpravy stadionu. K tomu je připraven větší projekt spojený se stavbou jižního křídla, což by bylo spojeno i s výměnou sedaček. Teď se soustředíme na to, aby bylo co nejméně organizačních problémů při prvních zápasech," dodává Přibyl.

    Platil: "Nesmí být narušen chod slávistických prostor, nesmí se zavádět žádná barevná odlišení. Je to bytostně slávistická aréna."

    Tak uvidíme, kdo z nich je větší lhář.

    • Re: Béčko Slavie povede Pavel Řehák

      MarHud     před 14 lety 01.07.2010 21:35 |  
      0 0

      Ty spojko hehehehe.Ať žije ACS!!!!