Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Kladno 3:0

Slávisté v přípravném utkání v Edenu přejeli Kladno 3:0. Góly si připsali Ondřej Čelůstka, Jaroslav Černý a Martin Hurka.

Slavia - Kladno 3:0 (1:0)

Branky: 26. Čelůstka, 52. J. Černý (pen.), 70. Hurka

Sestava Slavie: 1. poločas: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - Grajciar, L. Jarolím, Janda, Koreš, J. Černý - Soukouna

2. poločas: Hanuš - Čelůstka, Hošek, Vomáčka, Mareš - J. Černý, Koreš, Janda (53. Hurka), Belaid, M. Černý - Gulajev

Slávisté k dnešní přípravě nastoupili už jen s jedním testovaným hráčem, útočník Soukouna odehrál první poločas. Kladno sice hned v první minutě zahrávalo standardku, ale pak se hra na dvacet minut přesunula před Pavlíkovu bránu, Martin Vaniak se musel v bráně trochu nudit. Slávisté bušili do kladenské obrany, parádní střelu k tyči předvedl ve 13. minutě Koreš, ale Pavlík byl na místě. U zrodu další šance byl Janda, přihrál Grajciarovi, ale míč se od Pavlíka odrazil do zámezí. Po následném rohovém kopu na přední tyči Čelůstka usměrnil balón patičkou na pravou tyčku, od které se míč odrazil do brány. Po půlhodině hry se protáhnul na druhé straně Vaniak, Hlava však mířil jen těsně vedle brány. Ve 35 minutě zlikvidoval krásnou střelu Jaroslava Černého Pavlík, když ji vyškrábnul na roh. Další dělovku poslal na kladenskou bránu ve 39. minutě Koreš, ale cinkla jen o pravou tyč. Čtyři minuty před koncem první půle postupoval sám na Pavlíka Soukouna, ale zblízka ho nepropálil.

Druhý poločas byl ze strany Slavie horší, Kladno se dostalo více do hry. V 50. minutě mířil nad bránu Bartoš, na druhé straně ale nakopnul do břicha Jandu Procházka a kopala se penalta. K jejímu zahrávání se postavil Jarda Černý a bez problémů přidal druhý slávistický gól. Janda musel být po faulu vystřídán, na hřiště se dostal aktivní Martin Hurka. Právě Hurka byl u třetího gólu v 70. minutě, když si narazil míč s Milanem Černým a sám pak zakončoval. Hanuš předvedl dobrý zákrok v 75. minutě při rohovém kopu Kladna, kdy vyrazil mimo bránu míč od Zachariáše. Pět minut před koncem mohl přidat svůj druhý gól v utkání Hurka, ale nastřelil jen tyčku.

"V zápase jsme už měli některé dobré herní momenty, je škoda, že jsme nevyužili další šance, které jsme si vypracovali," zhodnotil utkání trenér Slavie Karel Jarolím.

Svůj první gól za A tým dnes vstřelil sedmnáctiletý reprezentant Martin Hurka. Branka padla po nádherné akci, kterou předvedli s Milanem Černým, Hurka dal před půlicí čárou balón doleva na Černého, ten se protáhl kolem levé lajny, nahrál Hurkovi, ten mu vrátil zpátky doleva na hranici vápna a pak už jen čekal na zpětnou přihrávku. "Zařval jsem na něj, ať to dá pod sebe a bylo to, i když trošku se štěstím, někdo z kladenských hráčů to tečoval," řekl ke své trefě Hurka. I když už nastoupil za áčko Slavie, na dospělý fotbal si zatím stále zvyká. "Je to náročný, ale dá se to vydržet. Každou chvíli je to lepší, když si zvykám, hra je rychlejší, důraznější." Ze současného kádru je Hurka nejlehčím hráčem. "Mám 63 kilo, někdy je to nevýhoda v osobních soubojích, ale zase jsem rychlejší a hbitější." I to dnes Hurka předvedl, když se prosmýknul kolem bránícího hráče.

Komentáře (79)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Kladno 3:0

    martynko     před 14 lety 26.06.2010 13:58 |  
    0 0

    4-6-0 zajímavé, nikoli však překvapivé.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      slaviator     před 14 lety 26.06.2010 14:06 |  
      0 0

      tak příště můžeme hrát 5-5-0 nebo 6-4-0... a pak přejít zpět na 4-6-0, vidíš ten pokrok v ofenzivě potom? :)

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        martynko     před 14 lety 26.06.2010 16:06 |  
        0 0

        no já tudle psal 4-6-0, protože pokud hrajou dva DZ, který dopředu nic nevymyslej a spíš odezdávaj balon kolegovi, který je nejblíž, tak máme s trochou nadsázky rázem obrannou šestici, a potom Vlček v útoku, kterej ale typickej hrotovej útočník nikdy nebyl, a goly střílel "jen" v tom období před odchodem.

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          martynko     před 14 lety 26.06.2010 16:07 |  
          0 0

          sorry 6-4-0

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      Khadgar     před 14 lety 26.06.2010 14:11 |  
      0 0

      Spíš 4-3-2-1, ale to je jedno. Vždycky se něco musí najít, že...

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        martynko     před 14 lety 26.06.2010 15:55 |  
        0 0

        koukám na to - jo Gulajev je zřejmě útočník, to jsem nevěděl, takže 4-5-1, ale to je furt málo, zvlášť proti Kladnu.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      EdCable     před 14 lety 26.06.2010 22:42 |  
      0 0

      Pokud budeme davat tri goly za zapas, tak at hrajeme klidne 10-0-0.

  2. Re: Slavia - Kladno 3:0

    tantalos     před 14 lety 26.06.2010 14:06 |  
    0 0

    V první půli byla lepší obrana než v druhé, Vomáčka s Hoškem udělali několik zbytečných chyb. Byůlo voidět , že v první půli dirigoval obranu Vaniak, což Hanušovi tolik nešlo.
    V druhé půli zase líp fungovala záloha s výjimkou Belaida, který značnou část půle hrál jako bez zájmu a téměř bez pohybu.
    Hůrka se předvedl velmi dobře a s Míňou Černým a Korešem si docela rozuměli. Třetí gólová akce byla parádní.
    V útoku Soukouna ukázal dost málo, balón mu odskakoval, jako kdyby mu chyběla technika.
    Gulajev zaujal perfektními hlavičkovými souboji a připadal mi o třídu lepší než Soukouna.
    Janda hrál dost často na postu druhého útočníka a připadal mi tam o třídu lepší než v záloze.
    Kdybych měl stavět mančaft podle dneška, dával bych Čelůstku s Koubským na stopery, Trappa na defenzivního záložníka s Černými a Korešem v záloze a v útoku Jandu s někým, koho snad jednou koupíme do vápna (nejraději Madou., Jinak spíš s Gulajevem na hrotu než se Soukounou nebo Vlčkem.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      slimak     před 14 lety 26.06.2010 14:20 |  
      0 0

      jo, víceméně souhlas..jen myslim, že místo čelůstky je urcite pravy obrance..hra obrany v prvni puli byla opravdu velmi slusna..zaloha nehraje spatne,ale chybi mi vetsi tah na branku a touha zakoncit..

      velmi dobre zahral Janda, pak milan cerny a jarda cerny..

      moc se mi libil kladensky svoboda s 9, velmi mlady hrac a jeden z velkych talentu, o kterem se v souvislosti se slavii pred par mesici take mluvilo..myslim, ze by stalo za to ho koupit

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        madlenka     před 14 lety 26.06.2010 14:26 |  
        0 0

        Taky souhlas, obrana a záloha vypadá dobře. Pořád mě trápí ten útok. Jinak souhlasím i s tím, že kladenská "9" hrála velmi dobře, i mě zaujal.

        Oproti Čelákovicím musím pochválit Hůrku, hrál o 50% lépe. V posledních zápasech se tahounem stává Janda, přijde mi čím dál lepší.

        Naopak mě opět (stejně jako v Čelákovicích) zklamal TJ, škoda ho.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      slaviator     před 14 lety 26.06.2010 14:22 |  
      0 0

      a Ragued?

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        slimak     před 14 lety 26.06.2010 14:26 |  
        0 0

        ragued nehral a ani jsem ho nevidel, ze by byl pritomen...jinak, porad je utok hrozne odriznuty od zalohy, chce to zjednodusit a zrychlit hru dopredu- s tim muzem mit jeste velky problemy

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          slaviator     před 14 lety 26.06.2010 14:33 |  
          0 0

          jo, jasný, tantalos píše z dnešní sestavy a Hocine nehrál dneska, ale podle mě je to jasnej hráč do základu, tak bych s ním počítal... ale na ukor koho? Trappa v základu vidím totiž asi taky... takže sestava Kisel, Ragued, L.Jarolím, Trapp, J.Černý/Janda?

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            madlenka     před 14 lety 26.06.2010 18:48 |  
            0 0

            S Trappem rozhodně počítej do základu, ale na stoperu, ne v záloze. Už tam ostatně hraje od zimní přípravy.

            • Re: Slavia - Kladno 3:0

              slaviator     před 14 lety 27.06.2010 16:12 |  
              0 0

              ...a vypadne Koubský nebo Čelůstka?

              • Re: Slavia - Kladno 3:0

                quelhar (admin)     před 14 lety 27.06.2010 16:33 |  
                0 0

                Nikdo, Celda bude hrat na pravem beku.

  3. Re: Slavia - Kladno 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 26.06.2010 14:29 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl, ale soudě dle komentářů a on-linu to asi nebylo špatné, jen nám stále chybí nějaký pořádný útočník. Snad k nám přestoupí Madou - už se nemohu dočkat pondělních informací (a doufám, že budou pozitivní). Dost by mě naštvalo, kdyby nám ho někdo vyfoukl nebo kdyby se kluby nedohodly na finančních podmínkách. Vím, že vedení před touto sezónou razilo politiku přestupů max do 9 milionů, ale v případě Madoua by snad šlo udělat výjimky (popř. zařídit hostovačku, což je asi reálnější).

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 10:17 |  
      0 0

      Madouovi skončila v Lussane smlouva, takže by měl přijít zadarmo..

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 10:59 |  
        0 0

        Díky za info, to jsem nevěděl.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      slaviator     před 14 lety 26.06.2010 18:38 |  
      0 0

      v Chodově byl taky nějakej třicetigolovej snad :)

  4. Re: Slavia - Kladno 3:0

    Gumko     před 14 lety 26.06.2010 15:30 |  
    0 0

    Tak dnešní zápas. První půle mnohem lepší než druhá. Hrálo se po zemi, ve vysokym tempu a k vidění bylo až nezvykle hodně střel. Systém hry bych viděl na 4-2-3-1 se staženějšim L.Jarolímem a Korešem a ofenzivnějším J.Černým, Jandou a Grajciarem. Obrana ve složení Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček je hodně kompaktní a myslim, že na ligu bude v pohodě stačit. Koubský hraje s velkym přehledem, má každou hlavu...rychlostně ho bohužel Kladno moc neprověřilo takže těžko říct. Vaniak by se klidně moh živit jako komentátor protože celej 1.pločas nezavřel pusu. Taky ukázal proč je mistrem světa v chytání přímáků a jeden povedenej krásně vyrazil...věk na něm stopy nezanechává a myslim, že by měl bejt jasná jednička. Hodně se mi líbil L.Jarolím...má přehled, diriguje celou zálohu...rozhodně u nás neni jenom kvůli příbuzenskejm vztahům. Grajciar nic moc, kolem vápna byl nebezpečnej, ale do mezihry se až tolik nezapojoval. Výbornej Janda, hodně pohybu, sebědomí jeden na jednoho, jestli tuhle formu udrží tak určitě základ. J.Černý to hodněkrát zbytečně zadrbal, hlavně v první půli...ve druhý proměnil penaltu a najednou byl nejlepší hráč na hřišti. Koreš měl několik dobrejch momentů, párkrát ale zazmatkoval...potřebuje pravidelně hrát, ale talent tam je. Soukouna se mi líbil, je rychlej a šikovně se celou dobu pohyboval na hranici ofsajdu. Bohužel přihrávku ve většině případů nedostal, jednou předved hezkej průnik kdy se dostal přes obránce, ale už byl příliš blízko golmanovy takže za něj míč neprocpal. Vzhledem k tomu, že mu je 20 bych o něm celkem uvažoval. Druhá půle byla celkově míň fotbalová a hra byla hodně neurovnaná. Vomáčka s Hoškem párkrát zazmatkovali...chybí herní praxe. Mareš měl dobrej pohyb a narozdíl od Hubáčka podporoval útok, ale Hubáček zase bechybnej dozadu. Belaid spíš špatný....když má balon na noze je vidět, že ten cit pro míč má, ale jinak hrál bez zájmu a pohybu. Milan Černý si do 70 minuty prakticky nekop do balonu, zato hned první akce byla parádní...dvakrát si vyměnil míč Hůrkou a nahrál mu na gol. Pak už byl mnohem lepší. Hůrka je velkej talent, měl pár pěknejch momentů, ale eště potřebuje vyzrát a hlavně zesílit. Gulajev se do hry moc nedostal, přesto zaujal tim, že vyhrál ve předu asi 5 celkem těžkejch hlav. Celkově ze zápasu dobrej dojem a spálenej obličej ze silnýho slunce :) Teď už jenom aby vyšli ty posili. Bral bych Dembeleho jako alternativu za Ragueda, když Trapp je definitivně stoper a hlavně aspoň dva útočníky...na prvním místě Madoua! Na druhym bych váhal mezi Concistrem a Soukounou, případně bych bral oba kdyby Karel někdy zvažoval hru na dva útočníky...pokud zůstane u stávajícího systému s jednim forvardem tak asi tři nový útočníci nejsou třeba. Každopádně pokud přijdou ty co sem zmínil tak myslim, že do třetího místa budem hrát v pohodě. Jestli něco víc? Nechme se překvapit :) SKS forever!

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      madlenka     před 14 lety 26.06.2010 18:57 |  
      0 0

      Gumko, vcelku s tebou souhlasím, jenom si nemyslím, že by Soukouna byl lepší než Gulajev, ten mi přišel užitečnější a navíc je náš. TJ špatný, Grajciar dnes nic moc, nejlepší dle mě Janda, Hůrka oproti Čelákovicím mnohem lepší.

      Z dnešního zápasu bych nedělal žádné závěry, Kladno nás nijak neprověřilo, mám ale radost z našich mladejch - MČ, Koreš, Gulajev, Hůrka - začínaj se nám pěkně vybarvovat, ještě v "B" je zajímavej Mikula.

  5. Re: Slavia - Kladno 3:0

    tolsimir     před 14 lety 26.06.2010 15:45 |  
    0 0

    Dembele podepsal na tri roky

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      spojka     před 14 lety 26.06.2010 16:12 |  
      0 0

      Dnes tam byl jako jedinej z původně testovanejch hráčů přítomen, a to pravděpodobně se svým agentem (zřejmě tentýž člověk, kterej se motal kolem příchodu Tavarese, Belaida, Cisseho a Litteriho).

      Jinak z dalšího testovanýho útočníka - Soukouny - rozhodně žádnej zvláštní pocit nemám, neukázal nic, čím by měl být pro nás nějak výrazně přínosnej. Spíš naopak, dost věcí mu dlouho trvalo, extra nebezpečnej pro obranu soupeře taky nebyl, i když to částečně bude tím novým "útočným" systémem, kdy stojí 5 záložníků v řadě a před nima se ztraceně motá jedinej útočník. Vůbec přechod do útoku je zoufale pomalej, spousta přihrávek do stran, pomalý zpracování, chybí rychlost, přímočarost. Snad jen Míňa Černý, Janda a Hurka ukázali dopředu něco víc.

      Vzadu výborně Čelůstka, solidní Koubský, Trapp. Mareš lepší než Hubáček, kterej ani proti takovýmu soupeři není schopen podpořit útok. Vomáčka s Hoškem na stoperu v druhý půli dost slabý, nejistota, nedůraz, Vomáčka sice pořád všechny diriguje, ale herně je to bída a to bylo Kladno dopředu naprosto marný.

      Nemám z toho dobrej pocit, vypadá to skoro stejně, jako výkony na jaře, žádný výrazný zlepšení, na rychlejší a kompaktnější týmy tahle hra stačit nemůže.

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        martynko     před 14 lety 26.06.2010 16:45 |  
        0 0

        Můj názor je takovej, že ty nešvary, který popisuješ, tady budou, dokud se nezlepší klima ve Slavii, dokud si vedení a trenér nevybudují u hráčů důvěru. Dokud hráči nebudou mít chuť na hřišti bojovat za Slavii jako takovou, prostě za ten klub jako celek, a tim pádem o to víc si tu týmovou hru užívat, tak to zřejmě bude více nebo méně bez tý potřebný jiskry a dynamiky.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 12:41 |  
      0 0

      A co Madou? ;-)

  6. Re: Slavia - Kladno 3:0

    quelhar (admin)     před 14 lety 26.06.2010 19:22 |  
    0 0

    Par mych postrehu - prvni pule velmi uspokojiva. Kladno vystrelilo na branu snad jen v prvni minute ze standardky, kterou vytahl Vanous (nejdriv udelal ukrok do spatne strany a pak efektne skocil zpet :o)). Obrana fungovala spolehlive a zaloha, ve ktere mel nejvice defenzivnich ukolu Lukas Jarolim, prehravala zalohu soupere. Hlavne zezacatku ale netvorila sance, Soukouna byl na hrotu odriznuty a pripadalo mi, ze mu spoluhraci prilis neduveruji. Ovsem v poslednich dvaceti minutach Soukouna ukazal, v cem by mohl byt prinosem - byl daleko rychlejsi nez stoperi soupere a asi trikrat jim utekl, dvakrat ovsem do strany a tak musel nahravat zpet do vapna, kde se hraci z druhe vlny neprosadili, jednou stihl mic driv a sel ze strany na golmana, miril mu mezi nohy a Pavlik mic vyrazil spis nahodou. Soukouna by nejspis nebyl hrac do zakladu, ale ve dvaceti letech by to mohl byt solidni prislib do budoucna. V zaloze jsem nevidel rozdil ve vykonu "mazaku" jako Grajciara a J. Cerneho a Korese, ktery se jim minimalne vyrovnal, spise i predcil. Nejlepsi ze zalozni rady prvni pule byl Janda.

    Ve druhe puli bylo znat oslabeni predevsim v obrane, ktera pusobila zranitelne. Zaloha ztracela prilis mnoho micu a Kladno hru v jistych fazich vyrovnalo. Pentle promenena s jistotou, nadherna akce M. Cerneho s Hurkou (kterou rozjel Mares) vedla ke tretimu golu, Hurka pak jeste peknou strelou trefil tyc. Gulajev na hrotu zaujal vyhranymi hlavickami, ale podobne jako Soukouna se do hry prilis nedostal a jeho nejvetsi prinos tak byl ve vazani stoperu na svou osobu.

    Kazdopadne vitezstvi bylo naprosto zaslouzene, mohlo byt jeste o dva tri goly vyssi, ale zejmena ve druhe puli mel take Hanus po dvou rozich docela stesti, ze nelovil mic ze site. Jinak ten zapas prilis vypovidajici hodnotu nemel, snad jen v tom, ze proti obranne zalozenemu tymu jsme schopni si nejake sance vytvorit a v takovem zapase nepotrebujeme v zaloze typickeho defenzivniho hrace jako jsou Ragued a Dembele. Celkove by to chtelo davat mic rychleji od nohy, mnohokrat se utocici hrac ukazoval v nabehu do volneho prostoru za obrance a malokdy na nej prisel mic.

  7. Re: Slavia - Kladno 3:0

    spojka     před 14 lety 26.06.2010 21:17 |  
    0 0

    Pokud jsme na tu dálku dobře viděli, tak na dnešním zápase byl mezi diváky i brankář Vaclík z Vítkovic (v doprovodu kladenskýho trenéra brankářů Kostelníka). Ne, že by to mělo něco znamenat, ale od hráče Vítkovic, kterej toho času trénuje individuálně, protože nemá povolení trénovat s Baníkem, mě účast na pouťáku v Praze trochu překvapuje. Pokud tu neměl nějaký zařizování... :-)

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      lassiter     před 14 lety 26.06.2010 21:33 |  
      0 0

      Jo, byl to on. Kostelník dělá i asistenta v Radotíně, ne teda že by to mělo něco znamenat :-) A taky dělá pro Nehodu. Má toho docela dost. Vaclíkovi asi chybí fotbal, tak se zajel podívat :-)

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        Viking     před 14 lety 27.06.2010 07:57 |  
        0 0

        Vaclík to je ten, co měří 182 a všude si píše 190?:)

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          Ulquiorra     před 14 lety 27.06.2010 08:38 |  
          0 0

          Ano, Vaclík je ten prcek....ovšem s reflexem, který je srovnatelný s tím, co ma Vaniak.

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            spojka     před 14 lety 27.06.2010 10:49 |  
            0 0

            Ale no tak, Tomáši. Když na ten balon prostě nedosáhneš, tak je ti reflex k ničemu. :-)

            Spíš než k Vaniakovi bych Vaclíka přirovnal k Vorlovi, ten se při zákrocích taky otáčel proti balonu zády. Ale Michal ty balony i takhle vyrážel a navíc měl aspoň odpovídající vejšku. :-)

            Takový Vaclíky ve Slavii máme minimálně tři - Hanuše, Valeše a Berkovce, kterej by mohl bejt časem lepší, než tihle všichni.

            • Re: Slavia - Kladno 3:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 27.06.2010 10:54 |  
              0 0

              Vyse je psano, ze tam byl Vaclik v doprovodu kladenskeho trenera golmanu, tak to vypada spis na zajem Kladna nez Slavie, ne?

              • Re: Slavia - Kladno 3:0

                spojka     před 14 lety 27.06.2010 11:18 |  
                0 0

                Jak se to vezme, Kostelník je trenér brankářů Kladna a zároveň pořád jeden z pěšáků ze stáje agenta Nehody, kterej zase zastupuje Vaclíka.

                Kladno má Pavlíka a Kostolanskýho, tam by se Vaclík taky třeba ani neprosadil do brány.

  8. Re: Slavia - Kladno 3:0

    Konraad     před 14 lety 27.06.2010 11:51 |  
    0 0

    Tak Šenkeřík si včera za Baník vyčerpal pětinu z letošního přídělu vstřelených gólů.
    Nemá někdo informace o Madouovi? Vypadá to, že podepíše?

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 12:04 |  
      0 0

      O Madouovi je ticho po pěšině, až se začíná zcela neinformovaně obávat a pociťovat panickou hrůzu z toho, že nepřijde. :-)
      Schválně zkuste někdo sem napsat, že Madou už podepsal a ve středu nastoupí proti Sokolovu v základu a vsadím se, že nějaký investigativní žurnalista to v zítřejších novinách zveřejní :)

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 12:40 |  
        0 0

        No, když jinak nedáte, tak jo. Prej je to na spadnutí, ale navenek zatím inf. embargo. Byl to drahej špás, podobný risk jako Hloušek, ale sám KJ za to vsadil ruku do ohně, takže Rosen souhlasil. Cipro ho sledoval už přes rok a je to ten útočník ze západní ligy, o kterém mluvil KJ už v létě. Měly by to být 2 roky + dvouletá opce, v pondělí to zveřejní oficiálně. Mám to od dobře informovanýho m..., takže skoro na beton. Madou bude!

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            Konraad     před 14 lety 27.06.2010 12:55 |  
            0 0

            Vynikající!!!

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 13:30 |  
            0 0

            Ještě jsem na oficiálkách našel informaci o soupeřích v Seefeldu: Kluž, Poznaň, Olympiakos - prý předběžné, nic jistého..

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 13:54 |  
            0 0

            Dej na svůj instinkt, Kmotře, :) Láďa je můj oblíbenec a jak už to letos jde, všichni mi ve Slavii končej. Na druhou stranu mu přeju to Slovácko, divácky hezký prostředí a Soukup je dobrej trenér. Myslím, že budou pěkně čeřit vodu v příští sezoně a bude na co koukat. Pro Láďu hezká štace, řekl bych. Snad se dá konečně do rychtyku po těch zdravotních patáliích a nabere výkonnost. Na Slavii to není, na mezinárodní úroveň nejspíš nemá těl. parametry, ale je to výbornej člověk a já mu přeju. Jsem rád, že si mohl dvakrát užít mistrovský titul a minimálně k tomu prvnímu řádně přispěl.

            • Re: Slavia - Kladno 3:0

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 13:55 |  
              0 0

              tak ještě knim jde (nejspíš na hostovačku) Starý.

              • Re: Slavia - Kladno 3:0

                bongor     před 14 lety 27.06.2010 15:00 |  
                0 0

                Janda se konečně dostává do svý bývalý formy,po tom těžkým zranění
                to trvá vždycky dlouho,podívejte se třeba na Dušana,bez té operace by byl na Slovensku číslo 1,ted ho ani nevzali do Afrikya tím mě naštvali.Jandysovi jsem vždycky věřil,má evropské parametry jak fyzicky,tak především nasazením.Mám obavu,že ani Hloušek nebude vyjímka.Volišovi přeju všechno nejlepší.Ragued a Dens,tam mám dojem,že už je u nás neuvidíme,rád bych se plet.Proto asi je Belaid tak umrlej,je mu smutno.
                Sháníme gólovýho útočníka,v Baníku jednoho maj,za 43 minut v jejich klubu už dal góla.Na toho bysme se měli zaměřit.

                • Re: Slavia - Kladno 3:0

                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 27.06.2010 15:16 |  
                  0 0

                  Janda je takovej "německej" typ, bundesliga by mu seděla, žádnej velkej talent ale maká co to dá.

  9. Re: Slavia - Kladno 3:0

    tolsimir     před 14 lety 27.06.2010 21:09 |  
    0 0

    tak zitra Dembele, Madou a Jaakola. O ostatnich testovanych jsem se nic nedovedel, takze pravdepodobne pdoepsani nebudou

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 27.06.2010 21:20 |  
      0 0

      No pokud by to byla pravda, tak ja bych byl spokojeny temer absolutne. Vsichni tri mi prisli kvalitni. Nicmene jeste jeden utocnik by pak prijit mohl...

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        Barlblog     před 14 lety 27.06.2010 22:25 |  
        0 0

        Madou je jasný, Dembele je posila do středu zálohy, takže se tento příchod dá taky pochopit, ale Jaakola?

        Zbytečný luxus. Nějak jsem si nevšiml, že by odcházel Romanovs a i kdyby, máme mraky talentovaných golmanů a jen připomínám, že i Vaniak, mnohdy proklínaný, mnohdy vynášený do nebe, taky někdy začínal...

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          jiras     před 14 lety 27.06.2010 22:39 |  
          0 0

          Jenže ani jeden z těch talentovaných není použitelný hned a my nepotřebujeme pořádnýho gólmana za tři roky, ale za měsíc. Romanovs končí, teď je jen otázka, jestli se ho dokážeme zbavit a nebudeme ho muset dál platit (dalšího půl roku, což by už tolik nebolelo).

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 27.06.2010 22:45 |  
          0 0

          Romanovs konci, O. Zlamal psal na oficialkach do diskuze, ze neni pravdepodobne, ze by u nas pokracoval.

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            Barlblog     před 14 lety 27.06.2010 23:53 |  
            0 0

            To mi právě příjde nelogické. Romanovs končí, není ani vyvázán ze slmouvy, pokud vím. A my přivádíme finského brankáře, který neumí jazyk a dělal nechytající dvojku v Sieně...

            Já si tedy případný záskok za Vaniaka, když už bych někoho kupoval, představuji jinak. Máme 3 kvalitní golmany a budeme s nimi dělat co? Prodáme je jako Diviše? Nesmyslný krok...

            • Re: Slavia - Kladno 3:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 28.06.2010 08:47 |  
              0 0

              Kdybych mel napsat ciste svuj pocit, tak myslim, ze Hanus pujde na hostovani. A za Vaniaka se proste nejaka nahrada najit musi. Osobne si nemyslim, ze by Hanus ve Slavii chytal spatne, jenze fanousci ho proste neakceptovali a prestoze na jeho vrub nesla zadna inkasovana branka, tak to nakonec dopadlo tak, ze sel z brany pryc a tezko rict, jestli si v souteznim zapase pod KJem jeste nekdy zachyta. Vseobecne je hodnoceny spise negativne.
              No a pak ti zbyva temer 40lety Vaniak (jeste porad jsem necetl informaci, ze se dohodl s Rosenem na prodlouzeni smlouvy), 20lety Vales a 21lety Berkovec.

              Na mne v priprave s Plzni Jaakkola pusobil dobre a cekam, ze se behem sezony stane jednickou. Podle me u golmanu nikdy nevis, Senecky mel byt hvezdou turecke ligy a jak dopadl...

              • Re: Slavia - Kladno 3:0

                Viking     před 14 lety 28.06.2010 09:21 |  
                0 0

                Na jeho vrub šla branka s Tiraspolem.

                • Re: Slavia - Kladno 3:0

                  quelhar (admin)     před 14 lety 28.06.2010 09:27 |  
                  0 0

                  Ano, tohle je oblibena verze, ze Hanus muze za inkasovany gol s Tiraspolem, se kterou tedy zasadne nesouhlasim. To uz za nej muzou daleko vic Janda a Tafat, nez Hanus, ktery pak stal sam proti osamocenemu strilejicimu hraci.

                  • Re: Slavia - Kladno 3:0

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.06.2010 10:23 |  
                    0 0

                    Ja souhlasim s tim, ze Hanus nechytal zle, neudelal nejaky pruser.. nicmene nasadit brankare, ktery nechytal ani ligu, byl moc velkej risk, nepochybne to nepridalo na klidu a sebevedomi tymu, je to neco jinyho, nez mit za sebou zkusenyho Vaniaka. Navic je podezreni, ze KJ prosazoval Hanuse z ne uplne fer duvodu. Za gol ve skutecnosti nejvic muze KJ, a to jak z hlediska dlouhodobe pripravy tymu, ktera se vubec nepovedla, tak z hlediska koucingu, kdyz rozhodujici centr meli odbranit totalne nezkuseni hracit Tafat a Hanus, kteri predtim nehrali ani ligu. Pri predstave, ze tenhle zpusob vedeni slavie bude pokracovat, me jima hruza..radej teb Tiraspol ani nepripominejte.

                    • Re: Slavia - Kladno 3:0

                      tantalos     před 14 lety 28.06.2010 10:57 |  
                      0 0

                      Diskuse o tom, zda je Hanuš dost dobrý do základního týmu, mi přijdou předčasné. Brankář má být spolehlivou oporou a mančaft mu musí věřit, což evidentně nebyl Hanušův případ. Těžko rozhodovat zda Valeš, Berkovec nebo on, popravdě řečeno, všichni tři mi přijdou ještě dost mladí.
                      Jaakkola na mě působil velmi slušným dojmem už proto, že vypadal jistě při vysokých balonech. Přece jenom měří dost přes 190 a to je svým způsobem v dnešním fotbale už téměř norma. Zkoušel dirigovat obranu a vypadal jistě i při hře nohou - to jsou pozitiva. Nemůžu posoudit, zda bude stejně dobrý na čáře, zvlášť při chytání přízemních míčů. Zdálo se mi, že se skládá trochu pomalu, což není při jeho postavě nic divného, ale neviděl jsem ho při tréninku, a tak musím věřit Přibylovi.
                      Jinak samozřejmě se hanuš na vyřazení od Tiraspolu podílel. Nevypadal jistě, a to znervozňuje mužstvo. Mimochodem nedostal jen jeden regulérní gól, ale hned dva, jenže jeden soudce neuznal.
                      Ale tam byla spíš chyba jarolíma, že do klíčového utkání postavil nesehranou sestavu, nevyzkoušené hráče, že se prostě spoléhal na to, že míval štěstí.

                      • Re: Slavia - Kladno 3:0

                        mart     před 14 lety 28.06.2010 11:27 |  
                        0 0

                        Tak zase jednou musim na 100, .... ale spis na 200% souhlasit s Tantalem.
                        Nazacina to byt az prilis casto? :)
                        mart

                        • Re: Slavia - Kladno 3:0

                          urs (přítel SN)     před 14 lety 28.06.2010 12:49 |  
                          0 0

                          třeba nick zůstal stejný, jen je ze ním jiný týpek :))

                      • Re: Slavia - Kladno 3:0

                        DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 12:19 |  
                        0 0

                        Já souhlasím, ale říct, že se Hanuš na vyřazení podílel je trochu kruté. Je to jako chtít po někom kdo má 1,5 m výšky aby měřil dva metry...... těžko očekávat, že brankář který nechytal ani ligu bude dávat týmu jistotu. To po něm chceme nemožné. Proto jako jednoznačného viníka vidím jen jediného: Jarolíma

                        • Re: Slavia - Kladno 3:0

                          hiker42     před 14 lety 28.06.2010 16:06 |  
                          0 0

                          ano, tiraspol jde jen a pouze za Jarolímem - podělal nákupy, podělal sestavu, podělal strategii, podělal střídání.. jenom ještě k Hanušovi, kdo ho viděl loni např. v Čelákovicích, tak ví, že v tom klukovi to je, co tenkrát vychytal proti viktorce, bylo neskutečný. šít proto do Hanuše je unfair.

                    • Re: Slavia - Kladno 3:0

                      DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 12:20 |  
                      0 0

                      Souhlas s martyni

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      Ulquiorra     před 14 lety 27.06.2010 21:26 |  
      0 0

      Tohle podepsat a budu naprosto spokojen :)

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      DrFe1     před 14 lety 27.06.2010 22:45 |  
      0 0

      A co ten Argentinec, Concistre nebo jak se jmenoval ? Toho už Jarolím poslal pryč nebo co s ním je ? Já jen, že se podle zprostředkovaných zpráv zde na SN, taky jevil dost dobře.

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 28.06.2010 09:55 |  
        0 0

        Ano, mně se celkem líbil, nicméně vše nasvědčuje tomu, že budeme asi hrát systém na 1 hrota, takže KJ asi stačí Madou (Vlček, event. Janda).

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 12:16 |  
          0 0

          Mít pouze jednoho útočníka je trochu málo. Standu při vší úctě nepočítám a Janda je spíš útočník z nouze.

  10. Re: Slavia - Kladno 3:0

    madlenka     před 14 lety 28.06.2010 06:30 |  
    0 0

    viz www.slavia.cz - Neformální beseda s trenérem Karlem Jarolímem se samozřejmě setkala s velkým zájmem, padala řada otázek, trenér se vyjádřil i k testovaným hráčům, potvrdil úspěšné testování Francka Madoua a finského brankáře Aansi Jakkoly, velmi dobře se také uvedl střední záložník Bassirou Dembélé. Ondřej Zlámal informoval také o stavu prodeje permanentek, jichž bylo zatím prodáno přes 1100.

    • Re: Slavia - Kladno 3:0

      DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 12:21 |  
      0 0

      1100 je dost, tolik zrádců jsem nečekal

      • Re: Slavia - Kladno 3:0

        lassiter     před 14 lety 28.06.2010 12:48 |  
        0 0

        kdo koho zradil?

        • Re: Slavia - Kladno 3:0

          DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 13:04 |  
          0 0

          No tak byla tady dohoda, že se permanentky kupovat nebudou (alespoň se odloží jejich nákup na dobu těsně před ligou), abysme dali najevo, že si nenecháme líbit absolutně všechno. Jak vidno, tak si zase ta "splachovací" parta jede podle svého

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.06.2010 13:16 |  
            0 0

            Prosim tě, nežer to tolik. Já si permici taky nekupuju, ale nemám teda problém s tím, když si jí někdo koupí.. a ještě abych jim tady "nadával". Tě teda nechápu..

            • Re: Slavia - Kladno 3:0

              DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 17:47 |  
              0 0

              Prosim tě, nežer to tolik. (aplikuj sám na sebe)

          • Re: Slavia - Kladno 3:0

            lassiter     před 14 lety 28.06.2010 13:34 |  
            0 0

            No je otázka, kolik lidí se o téhle "dohodě" dozvědělo. Občas si to člověk, který tráví na netu x a více hodin neuvědomí, ale ne každý slávista pravidelně sleduje stránky ultras.... A když už, tak jestli se s touhle dohodou ztotožní. Při protestu s Kladnem byl vidět, že ta "splachovací parta" čítá několik tisíc lidí, takže je vlastně otázka, jestli si jedou podle svýho ti či oni :-)

            • Re: Slavia - Kladno 3:0

              venator     před 14 lety 28.06.2010 14:14 |  
              0 0

              Fakt je ten, že "stopstav" s nákupem permic nebyl skoro vůbec medializovaný....ale stejně si myslim, že se neprodá víc než 3-4tis permic, vzhledem k tomu,že je za 3týdny liga tak nevěřím, že třeba 5tis. lidí čeká na 1/7 až se uvolní lepší místa....z toho mě vychází, že pokud nebudou hrát špičku ligy tak bude průměrná návštěva tak 5tis.

              • Re: Slavia - Kladno 3:0

                Jachym     před 14 lety 28.06.2010 14:53 |  
                0 0

                Ano, je to tak.

              • Re: Slavia - Kladno 3:0

                quelhar (admin)     před 14 lety 28.06.2010 16:10 |  
                0 0

                Myslim, ze lidi cekaji, jak tym bude hrat v priprave a jak vstoupi do ligy. Pokud vyhrajeme proti Bohemce, na Baniku i prvni domaci zapas proti Bolce a budeme pri tom strilet goly a tvorit si sance, tak si lidi permice koupi...
                Zlata Dolezalova slova - nejlepsi marketing jsou vykony na hristi.

                • Re: Slavia - Kladno 3:0

                  hiker42     před 14 lety 28.06.2010 16:47 |  
                  0 0

                  loni na konci července bylo prodáno bez mála 8 tis. permic, letos po měsíci prodeje na konci června něco málo přes tisíc.

                  myslím, že loni byli lidi zvědaví na obhajobu titulu, navíc pro boje o LM a na EL se permice taky dost hodily.. letos mohou doufat ve zlepšení 7? místa opět pod Jarolímem a být zvědaví na soupeře z ondrášovky, navíc jak to nakonec bude s kotlem,ví jen Strašák..

                  odhaduju, že Platil a spol. budou letos rádi za polovinu prodaných permic.

                  • Re: Slavia - Kladno 3:0

                    DrFe1     před 14 lety 28.06.2010 17:49 |  
                    0 0

                    Pro mě je dost důležitý, jestli bude chodit kotel. Na strašidelnou atmosféru bez fanoušků si permici asi nekoupím.

  11. Re: Slavia - Kladno 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 28.06.2010 16:56 |  
    0 0

    tak mame MADOUA,hura