O Slavii

Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

D žáci skončili na All Stars Cupu druzí, áčko v Čelákovicích třetí. Ve středu čeká A žáky celostátní finále proti Olomouci.

A tým
Slavia - Ml. Boleslav 1:1, 3:4 pen.
Slavia - Teplice 2:0

V Čelákovicích skončila Slavia třetí, o čemž se dočtete v samostatném článku. Ve středu se Slavia představí v Nové Včelnici, kde narazí na Č. Budějovice a jednoho z dvojice Brno - Liberec. Zápasy se tam hrají 2x30 minut, finále 2x40 minut.
středa 23.6., 14:00, Nová Včelnice: Slavia - Č. Budějovice
středa 23.6., ??:??, Nová Včelnice: Slavia - Brno/Liberec

B tým
Béčko skončilo v ČFL definitivně páté a hráči si užívají zaslouženou dovolenou. Díky administrativnímu sestupu Bohemians Praha minimálně do ČFL a odmítnutí postupu do 2. ligy týmů na druhém až čtvrtém místě ČFL, měla Slavia možnost postoupit do druhé ligy. Tuto možnost však odmítla a dala přednost působení v ČFL.

A + C dorost
Prvoligové dorosty mají po ligové sezóně, A dorost skončil šestý, C dorost druhý.

B + D dorost
Také dorosty hrající českou ligu už mají všechny zápasy za sebou. V posledním víkendovém kole se rozhodlo, že slávisté obsadí s 42 body konečnou sedmou pozici, jen bod za A dorosty Jablonce a Motorletu. D dorost skončil s 59 body třetí, tři body za Spartou a osm za vítězným A dorostem Jablonce.
Konečná tabulka B dorostu, Konečná tabulka D dorostu

A + C žáci
Slavia A - Teplice A 5:1
Slavia C - Teplice C 2:3

A žáci jsou jistí vítězové a proto je čeká celostátní finále proti vítězi moravské soutěže Sigmě Olomouc. C žáci po porážce s Teplicemi skončili v české lize třetí.
středa 23.6., ??:??, Břeclav: Slavia A - Olomouc A

B + D žáci
Oba týmy své ligové soutěže vyhrály. D žáci hráli o víkendu na silně obsazeném turnaji All Stars Cup v Edenu. S bilancí 6 výher, dvou remíz a jediné porážky skončili o skóre druzí za vítězným Celticem, se kterým hned v úvodním zápase remizovali 0:0. Mezi výsledky se vyjímá především vítězství 4:0 nad Barcelonou, která skončila na turnaji sedmá.

Ženy A + dorost
Áčko i dorostenky už mají po sezóně.

Ženy - žákyně
Starší i mladší žákyně skončili ve svých soutěžích třetí.

S koncem sezóny všech týmů končí také náš seriál víkendových pozvánek a shrnutí výsledků slávistických týmů. Věříme, že vám naše přehledy přišly vhod a se začátkem nové sezóny v této započaté tradici budeme pokračovat.

Komentáře (50)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

    lassiter     před 14 lety 21.06.2010 11:43 |  
    0 0

    Určitě přišly vhod. Oficiální stránky mají v tomhle (a nejen v tomhle) bohužel velké rezervy. Zjistit na nich s kým, kde a od kolika hrají o víkendu dorosty a žáci a jak si vedou v tabulce, nemožné.

  2. Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 12:26 |  
    0 0

    Tak Šenkeřík prý do Baníku. Co tam bude dělat snad už asi 5. brankář Daněk to mi taky neni jasný.

    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 12:29 |  
      0 0

      Jj , šenky si bude zpivat Všichni jsou už v Baniku, Buenos Dias já taky jdu :)



      Jinak toho Daňka chapu i nechapu , kazdopadne ma na to prosadit se tam jako jednicka, hrat pohar a predpokladam ze po sezone bude chtit jit ven. No uvidime , konkurenci ma pestrou.

    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 16:57 |  
      0 0

      Nevim, jestli jich tam Přišlo víc, ale byl tam (loni řikal na poslední rok) Baranek, takže toho už asi chtěj nahradit a pak ti mladší -Buček a mladej Polák. Daněk už má přecijen něco za sebou, takže má solidní šanci na post jedničky. Akorát KJ si ho ze seznamu škrtne. Tak uvidíme, jeslti se zalíbí Jaakola nebo to potáhnem s Vaňousem a klukama z béčka. Já si furt myslim, že Hanuš bude dobrej gólman a na šanci čeká i Valeš a Berkovec. Šenky? Zajímavé. Mám kluka rád a přeju mu dobrej flek.

      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 17:40 |  
        0 0

        No s Daňkem tam jsou Baranek,Vaclík(přišel z Vitkovic, U21),Buček a Pietrzkiewicz

        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

          Lenkestr     před 14 lety 21.06.2010 19:26 |  
          0 0

          nekde jsem cetl, ze Buček by mel jit...

          • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 23:07 |  
            0 0

            Pietrkewitz prý též, takže vlastně jen Daněk, Vaclík a Baranek. Z toho jim vychází dobrá trojka Baranek dosluhující jistota a zkušenost, Daněk asi jako jednička a Vaclík na budoucí leta.

            • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

              Viking     před 14 lety 22.06.2010 09:30 |  
              0 0

              Trochu se divím Nehodovi, že toho Vaclíka upsal Baníku, už ve Vítkovicích podle mě chytal zbytečně dlouho. Ale ono to asi tak stejně dopadne, chytat bude Daněk, dvojka Baranek a Vaclík půjde někam na hostování.

              Každopádně na to jaký má od Nehody PR, tak zatím mu slušný chytání nesehnal...

              • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                spojka     před 14 lety 22.06.2010 22:46 |  
                0 0

                Já se spíš divím tomu, kde Vaclík přišel k takovýmu renomé. Viděl jsem ho sice jen párkrát, ale jestli tohle má být nejlepší českej brankář v kategorii cca do 21 let...?

                Výška 189 cm, kterou udává, mi taky moc nesedí. Na MS 20 mi přišel na dnešní poměry dost malej.

  3. Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

    piero (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 13:42 |  
    0 0

    Tak k nám míří gruzínec Kashia Guram a podle youtube docela rychlý a důrazný stoper. Je to na oficálkách jako info od fanouška gruzínského klubu FC Dinamo.

    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

      whitesnake01     před 14 lety 21.06.2010 14:06 |  
      0 0

      nic proti, ale to je spekulace jako prase, to se tam muzu zaregistrovat a anglicky napsat ze prijde Ballack a ze sem fanousek Chelsea :) spis je to jeho agent a chtel sem ho dohodit, tomu uz bych se nedivil, i kvuli tem pridanym videim z youtube :)

      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

        jiras     před 14 lety 21.06.2010 14:52 |  
        0 0

        Asi tak, hlavně už vidím jak vezmeme neznámýho cizince bez jakýchkoli testů na základě videa z YouTube. Z toho už jsme snad poučení.

        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 17:01 |  
          0 0

          Jsi si tím tak jistý? :-)) Rozhodně Litteri vypadal zajímavěji než vytipovaní borci typu Vasilijevič, Senecký nebo ten Yugoš v béčku:)

          • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

            bongor     před 14 lety 21.06.2010 17:10 |  
            0 0

            Baňýk se stává z fotbalového klubu obchodní společností,nebo spíš inkubátorem mladých nadějí.Teď Vydra,za půl roku Fantiš,potom určitě někdo další.Ale ten Vydra jim teda vyšel,já vím že sralťani prskaj vzteky,vždyť správně se má jít z Ostravy do ciziny jedině přes rumuna.
            Nemaj vychování Chachaři!

            • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

              MarHud     před 14 lety 21.06.2010 20:32 |  
              0 0

              Nám je to úplně šumák Bongore,my máme kádr dostatečně kvalitní.Zato Ty by ses měl vrátit na základní školu,protože ve slově Baník se píše měkké i.Nebo jsem si ani nevšim,že by chachaři byli ve vyjmenovaných slovech:-)))).A ještě něco háček se po měkké samohlásce nepíše.Ať žije ACS!!!!!

              • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                CarlBruno     před 14 lety 21.06.2010 21:23 |  
                0 0

                Huhl back ! :)))

              • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                bongor     před 14 lety 22.06.2010 08:15 |  
                0 0

                Mar Hude děkuji ti za poučeňý.Ať žije ACS,ale za svý peníze.

      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

        piero (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 18:17 |  
        0 0

        Tak " miross", který má informace přímo od nejvyššího na oficiálkách potvrzuje, že skutečně jednáme s výše uvedeným gruzíncem. Výsledek jednání samozřejmě nelze předjímat, ale podle videí se jeví velice dobře.

        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

          spojka     před 14 lety 21.06.2010 18:39 |  
          0 0

          Já na tom videu teda nic extra nevidím, pár obranejch zákroků, který si může sestříhat kdejakej stoper, nějaký góly z penalt, pár gólů hlavou po rohu, nicméně vždycky po neuvěřitelný chybě bránících hráčů a pár gólů z přímáků, který musí normální brankář chytat (přece není normální dostat gól ze 40 metrů na svojí stranu).

          Kromě toho je mu už 23 a doteď kope jen gruzínskou ligu. Co si budeme povídat, ta bude ještě horší, než naše. V repre nemá odehráno skoro nic. Takže zbejvá jen ten údajnej zájem PSV a Twente.

          Nechci ho nijak snižovat, ale prostě tam nevidím nic, čím by nás měl na stoperu nějak vytrhnout.

          • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

            jiras     před 14 lety 21.06.2010 22:11 |  
            0 0

            Pokud má někdo takovej přijít a ještě bez testů, na základě nějaké reference a videa, tak doufám, že mu dáme smlouvu na rok + opce, což by vzhledem k tomu, že mu skončila smlouva a byl by zdarma, znamenalo, že na tom nemůžeme moc tratit.

            • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

              piero (přítel SN)     před 14 lety 22.06.2010 14:10 |  
              0 0

              Kdo říkal, že přijde bez testů. Kashia je sledovaný a vytypovaný Ciprových oddělením delší dobu, jen se o něm nehovořilo a nyní když mu skončila smlouva v Dynamu je v Praze na testech a jedná se o jeho angažmá. Opravdu se nepostupuje tak amatersky, jak to z místní diskuse někdy vypadá.

              • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                jiras     před 14 lety 22.06.2010 14:19 |  
                0 0

                Ono nejde o zdejší diskuzi, ale o to, co se stalo 12 a 18 měsíců zpět, to amatérské bylo.

              • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                denydzlSKS     před 14 lety 22.06.2010 14:29 |  
                0 0

                mato ivanović byl taky vytipován skautským oddělením...

                • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                  Jakubisko     před 14 lety 22.06.2010 16:12 |  
                  0 0

                  U Ivanoviče byl průser hlavně s nesmyslnou smlouvou, kterou mu nabídlo vedení, se skautským oddělením to nemá nic společnýho.

              • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                Ulquiorra     před 14 lety 22.06.2010 22:18 |  
                0 0

                Presne tak...Je videt, ze ti hraci, ktere testujeme ted, jsou kvalitativne uplne jinde, nez pred zavedenim skautskeho oddeleni.

                • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                  spojka     před 14 lety 22.06.2010 22:42 |  
                  0 0

                  No, jak se to vezme... já chápu, že v našich podmínkách je těžký najít v zahraničí kvalitní a přitom dostupný hráče (protože ty opravdu kvalitní jsou pod smlouvami a nemají zapotřebí testy v Čechách), ale jestli ta šestice cizinců, co teď testujeme a z nichž nám může okamžite pomoct max. jeden hráč (kterej je tu navíc čistě na doporučení svýho agenta), má být výsledek roční práce Ciprovy party, tak to je fakt bída.

                  A to už se ani nezmiňuju o tom, co naši skauti přivedli v zimě. Tehdy se to ještě omluvilo s tím, že výsledky práce by měly být vidět v létě. Výsledky tu máme a podle mě jsou velmi slabý. Frantu Cipra mám rád, ale už jeho "instalaci" do týhle funkce jsem moc nechápal. Jako šéfa skautingu bych si představoval někoho, jako je pan Říčka (dokonce i ten Csaplár bude mít větší přehled o mladejch hráčích), a ne člověka, jehož jedinou kvalifikaci na post hlavního skauta je to, že je bejvalej fotbalista, trenér a že je slávista.

                  Mimochodem bez jakýhokoliv propracovanýho "skautingu" přišli v poslední době například Belaid, Tavares, Švento, dříve např. Ašanin, Adauto a spousta dalších. Všichni tihle byli o několik tříd vejš, než to, co našla současná trojice skautů.

                  Osobně mám vůbec o fungování skautingu v ČR pochyby, sice o tom všichni mluví, ve Slavii nám na to dokonce funguje oddělení (rád bych teda viděl jejich činnost), ale nakonec zjistíme, že většina hráčů na testy přišla prostě na doporučení známýho agenta. Takže celej skauting spočívá spíš v tom, že Karlovi dohodí známej agent tip na hráče, kterej se tu následně objeví. Při dnešním množství agentů a volnejch hráčů mi to připadá, jako efektivnější cesta, než živit partu "skautů".

                  • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                    quelhar (admin)     před 14 lety 22.06.2010 23:05 |  
                    0 0

                    Myslis ktereho jednoho, ktery nam muze pomoci okamzite? Madoua?
                    Treba ja si klidne dokazu predstavit, ze by okamzite do zakladu mohli byt posilami Madou, Dembele a Jaakkola, oba obranci mi prisli minimalne srovnatelni s Hoskem.

                    Nevim, na jakem zaklade si myslis, ze Belaid, Tavares a Svento jsou o nekolik trid vys nez tech sest hracu, z nichz vetsina odehrala zatim dva nebo tri polocasy. Rekl bych, ze prinos hracu pro tym se na zaklade zatim odehranych zapasu opravdu relevantne zhodnotit neda. A pokud ano, tak by z toho hodnoceni vysli na vybornou minimalne Madou (gol za polocas) a Concistre (dva goly za dva polocasy).

                    Jinak - skautingove oddeleni mi prijde uzitecne napriklad v tom, ze hrac, na ktereho dostane KJ tip od znameho agenta, muze byt jeste pred testy v klubu sledovan v zapase nebo v nekolika zapasech a tedy klub vi lepe, do ceho jde.

                    Moc nechapu, v cem je Franta Cipro horsi nez napr. zmineni panove Ricka a Csaplar. Ja popis prace skautingu ve Slavii chapu prave tak, ze panove v zahranici sleduji pripadne posily A tymu. Tedy hrace, o kterych v republice vi malokdo nebo vubec nikdo. To muze delat kazdy, kdo fotbalu rozumi a je ochotny neustale jezdit po Evrope a navazovat kontakty.

                    Nakonec - myslim, ze testy nekonci a treba uz zitra ve Vcelnici bude hrat nekdo dalsi, o kterych mluvil Cipro na tom efotbalu.

                    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                      spojka     před 14 lety 22.06.2010 23:23 |  
                      0 0

                      Ano, myslím Madoua. Ostatní podle mě nepřevyšují naše současné hráče. Souhlasím, že Dembele, Jaakkola a možná i oba krajní beci maji ligovou úroveň, ale nemyslím si, že by pro nás znamenali aktuálně nějaké zvýšení kvality základní sestavy. Srovnání s Hoškem bohužel o kvalitě moc nevypovídá, protože Hošek se poslední dobou výrazně zhoršuje.

                      Co se týče Belaida a Tavarese, pamatuji si na jejich první vystoupení v Čelákovicích. Po těch dvou zápasech všichni, co je tam viděli, věděli, že je to na naší ligu něco extra (to, že pak Tijany "zvadnul" je věc jiná). Tady prostě ta kvalita byla evidentní a troufám si tvrdit, že o třídu vyšší, než u všech, které testujeme teď. Mimochodem tehdy tam ještě nejezdilo až tolik fandů, ale bylo tam pár lidí, kteří se kolem fotbalu a přestupů motají, a právě z nich dvou byli všichni nadšení. Boleslav je dokonce zkusila přetáhnout přímo tam.

                      Funkce skautů - např. u Madoua se KJ vyjádřil, že se na něj byl dívat sám, takže tady v podstatě žádný skaut ani potřeba nebyl (stejně jako u posil z minulých let). Ostatně při chování KJ mi přijde smysluplnější, pokud ho vidí přímo on a ne někdo jiný.

                      Já neříkám, že Franta Cipro a jeho kolegové jsou diletanti, říkám jen, že od skautingu bych čekal víc, než jen ochotu cestovat. To by bylo na delší debatu, ale podle srovnání toho, jak pracoval a jaký měl přehled pan Říčka, mi současná činnost a výsledky našich skautů přijdou dost slabé.

                      Ten citát z efotbalu... záleží na tom, jak si ho kdo vyloží. Já ho chápu spíš tak, že ve Včelnici dostanou další šanci někteří, z těch šesti, které testujeme už od minulého týdne. Maximálně čekám, že tam přibyde ten Gruzínec na stoperu.

                      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                        quelhar (admin)     před 14 lety 22.06.2010 23:35 |  
                        0 0

                        Ja mam pocit, ze napln prace pana Ricky byla trosku jina nez to, co se ceka od "dnesnich" skautu, ale samozrejme to nevim jiste. Stejne jako nevim, jestli soucasni skauti nemapuji i situaci v dorosteneckych soutezich a neprivedou treba nekoho do dorostu.

                        Asi je hodne tezke hodnotit jejich praci, kdyz jedine viditelne vystupy jsou hraci, kteri nastoupi do pripravnych zapasu - a to jeste muzou byt hraci, o kterych fanousci ani nevi, kteri absolovuji s tymem par treninku a zase odjedou bez jedineho utkani a tedy bez toho, aniz by se jejich jmena zverejnila, to ostatne psal Ondra Zlamal jako duvod, proc se testovani fotbaliste zverejnuji vzdy az pred pripravnym zapasem. Rekl bych, ze velka cast prace skautu proste videt na prvni pohled neni.

                        A jen tak mimochodem - z Madoua pry byli taky v Celakovicich vsichni nadseni :o)

                        No, uvidime, kdo vsechno nakonec prijde. Ja musim rict, ze osobne mam z tech sesti testovanych hracu vesmes pomerne dobry pocit. Pocitam, ze zitra pri prilezitosti zapasu, se o nich dozvime neco vic.

                        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                          spojka     před 14 lety 22.06.2010 23:47 |  
                          0 0

                          S tím souhlasím, náplň práce p. Říčky ve Slavii byla určitě jiná, byl regulérním sportovním ředitelem, Šrámek řešil spíš technické záležitosti. Dneska je sportovní stránka hodně v kompetenci KJ, Šrámek, ačkoliv ve funkci sportovního ředitele, mi připadá, že řeší v podstatě pořád totéž (i když sem tam se objeví nějaké jeho vyjádření ke sportovním záležitostem) a navíc údajně ve Slavii pracují tři skauti. A právě proto, že jsou tam navíc proti stavu před několika lety, tak bych čekal nějaký výraznější efekt. A ten postrádám jak v A-týmu, tak u mládeže. Na druhou stranu chápu, že ročník kolem Suchého a Necida byl výjimečný, nakonec i současný juniory si umím představit v áčku (Mikula, Vaněk, Mareš).

                          Co se týče toho nadšení z Madoua - ano, vypadá to slibně, ale proti Tavaresovi nebo Belaidovi tam vidím dva problémy. Je to útočník a jako takový je hodně závislý na tom, jak bude hrát celé mužstvo a jaké balony bude dostávat. Tavares s Belaidem hráli uprostřed zálohy a tu hru si do značné míry dirigovali sami - a výborně. Chudák Madou bude závislý na tom, co mu bude servírovat Kisel, Černý a spol. :-) No a druhá věc je ta, že od útočníka, ze kterýho bych měl být vyloženě nadšen, bych očekával víc, než jen jeden gól :-) Navíc je tam ten otazník, proč až doteď kopal tam, kde kopal, pokud by to měl být takový bombarďák.

                          Takže za mě zatím k testům - Madou nadějný, zbytek +/- na úrovni našich současných hráčů, takže žádné výrazné posílení. Pokud nejsou peníze, tak nevidím moc smysl kohokoliv z nich angažovat (pokud to samozřejmě nevyjde nějak extra výhodně).

                    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                      Ulquiorra     před 14 lety 22.06.2010 23:41 |  
                      0 0

                      Presne tak. Plne se s tebou stotoznuji :) Skautske oddeleni funguje dobre uz kvuli tomu, jak tady kazdej mluvi o tom, jak jde o nezname hrace. To je prece dobrej signal :)) po overeni jejich vykonnosti, samozrejme :D

                      Minule posily sice Svento, Tavares, Belaid ( jenze vsechny tyto tri ciste KJ sam...) , Adauto by si imho ted v nasi lize moc nekopl...

                      Kdyz pred par lety prisel neznamej hrac, tak byl neznamej kvuli tomu, ze to byla lamka...Nedzipi, Cisse, Siklic a podobny prohresky.

                      Ted neznamej hrac je : Hrac, kterej je povazovan za noveho Sissoka ( Dembele ) a je v akademii PSG, hrac, kterej sezonu co sezonu strili branky ve druhe argentinske lize a umi se prosadit i u nas ( argentinec ), hrac v sirsim kadru A tymu Pobrezi Slonoviny ( Madou...), kapitan Dinama Tbilisi a clen A tymu reprezentace Gruzie ( Guram ). Chorvat taky clen repre.

                      Malokdo si uvedomi, ze treba ten Guram dvakrat hlidal Balotelliho spolu s Militem. Dembele pravidelne trenuje ( pry je jeden z peti hracu "B" tymu, ktery trenuje v PSG s "A" ) se Sakhem, Sankharem a podobnyma...

                      Ja za sebe vidim znatelny posun dopredu.

                      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                        spojka     před 14 lety 22.06.2010 23:59 |  
                        0 0

                        Rád věřím, ale sám asi víš, že ta čísla se dají "ohýbat" podle potřeby. Nejen u nás vezmou do mládežnických repre v podstatě kohokoliv jen proto, aby měl čárku právě pro případ testů nebo přestupu ven a aby se pak jeho agent mohl ohánět tím, že jde o mládežnického reprezentanta. Takže s Chorvatem, Gruzíncem a nakonec i tím Bosňanem bych na jejich repre starty moc nekoukal. Co si mám třeba myslet o tom, že ten Mato Ivanovic, který údajně hraje stabilně v chorvatský U19, nestíhá ani v našem dorostu?

                        Argentinec "střílející sezonu co sezonu branky ve druhé argentinské lize"... ano, minulou sezonu jich dal 5, teď 7... je mu 27 let, pohybově na tom není nijak extra, proti českým hráčům bude mít výhodu v tom, že u fotbalu myslí a má "něco navíc", ale že bych byl přesvědčen o tom, že bude přínos do základní sestavy (což bych od hráče ze zahraničí v jeho věku čekal), to tedy ne.

                        Dembele... ano, je na něm vidět, že to s míčem umí, pracuje s ním rychleji, než čeští hráči apod., ale pokud je to takový talent, proč s ním PSG neprodlouží smlouvu?

                        Ano, Tavarese, Belaida i Šventa si zařídil KJ sám přes voje kontakty. To je to, co jsem říkal - připadá mi, že takhle to funguje, aniž bychom potřebovali nějaký tým skautů.

                        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 23.06.2010 07:26 |  
                          0 0

                          skauting je běh na dlouhou trat, nejde to hned, ve sparte jeden cas do toho taky dost investovali a vysledky byly celkem slaby, ja sem z tech testovanych hracu taky vesmes nadsen, v utoku nam pomuze momentalne prakticky kdokoliv protoze Standa je total z formy a ostatni ani nezminuju, do utoku proste potrebujem kohokoliv a Madou i ten argentinec nevypadaj uplne beznadejne, spis mam problem stim ze za rok dva uz budou hrat prd ale prvni sezonu by podle me meli bejt zlepseni pro nas utok, snad se na ne uplatni jen hostovacka, ty ostatni hraci , golman tady nebude nikdy stejne jako levej bek, takovyho hrace proste nenajdem asi :D , zalohu i obranu mame vesmes dobrou takze proc nevzit par talentovanych no name hracu jako doplnek.

                          • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                            Ulquiorra     před 14 lety 23.06.2010 10:54 |  
                            0 0

                            Zrovna u toho Dembeleho je to slozity, protoze primo na jeho pozici hraje Makelele, toho alternuje Sankhare, ktery byl donedavna kapitan Francouzske reprezentace. Takze tam se prosadit by bylo asi nemozny ( pokud beru, ze se tam ma prosadit hrac, ktereho je Slavia schopna zaujmout a zaplatit ).

                            Bavil jsem se s par fanousky z Gruzie...Kashia Guram od 21 let delal kapitana Dinamu Tbilisi, nechybel v zadnym dulezitym zapase, klicovej obrance, od 22 let v reprezentaci. A ted vec ohledne tech testu. Testovalo ho Twente a jeste nekdo, ted si to nevybavim. Na testech USPEL, ale Dinamo za nej chtelo az 6M Euro a nechtelo couvnout. Za tu cenu si muze kdokoliv koupit reprezentanta Holandska, ne tak Gruzie. Takze tam nesel, i kdyz sam chtel. Nasledne odmitl prodlouzit smlouvu a volny hrac je na svete.

                            Samozrejme to muze byt fake, ale tri samostatni jedinci mi to vicemene takhle podali, budu optimista a verim :))

                        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                          quelhar (admin)     před 14 lety 23.06.2010 08:33 |  
                          0 0

                          U kazdyho hrace se muzes ptat, jestli je dobry, proc ho nechteji v zahranici. To ses zrovna tak mohl zeptat u Tavarese nebo Belaida.

                          Do CR proste mame sanci dostat hrace, ktere zapadoevropske kluby zatim nechteji (Dembele, Madou), ale pro nasi ligu by byli posilami.

                          Kuprikladu Dembele - je mu 20, sotva vylezl z rezervy, ja francouzsky fotbal neznam, ale umim si predstavit, ze PSG ma momentalne dva lepsi a pomerne mlade DZ a tak pro nej neni misto a nepotrebuji ho ani s vyhledem za dva roky. No a vykonnostni dira mezi PSG a Slavii je asi takova, ze to, co nepotrebuji v PSG, muze byt ve Slavii hrac do zakladu.

                      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

                        mart     před 14 lety 23.06.2010 08:14 |  
                        0 0

                        No tak to nejsou zrovna dobre zpravy (novy Sissoko, sirci kadr IVC, kapitan Dinama....)
                        Pokud je to pravda, tak prece Slavia nema naprosto zadnou sanci takovyhle lidi ani koupit a ani zaplatit.
                        No vono je to slozity.
                        Kdyz prijde no name, bude polovina (ta vetsi :D) z nas brblat, .... no a na lepsiho asi tezko budou penize. No a odchovanci....???
                        Jo, je to tezky. Babo rad.
                        mart

  4. Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

    oboj     před 14 lety 21.06.2010 15:24 |  
    0 0

    Zdravím, trochu mimo téma. Koukám, že novou knihu o V. Šmicrovi vydávaná stejný nakladatel, co nedávno vydal slátaninu o Menzelovi. Informace sebraný z netu, žádná autorizace.

  5. Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

    venator     před 14 lety 23.06.2010 10:47 |  
    0 0

    Nechci nic přivolávat, ale jestli odjedou příští týden do Seefeldu v kompletním složení resp. pokud by se nikdo do začátku ligy vážně nezranil tak to je na otevření šampaňského :)

    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.06.2010 11:11 |  
      0 0

      no tak je před námi ještě opravdu hodně času na to aby si někdo něco udělal. A bůh ví jak je to s milanem č. a kaufmanem. třeba už mám dva zraněný a ani o tom nevíme ;-)

    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

      japhy     před 14 lety 23.06.2010 11:37 |  
      0 0

      Zrovna v tomhle směru jsem absolutně klidný. Že se něco pos..e, to je taková tutovka, jako že po jaru přijde léto a po něm zima :) Do prvních několika kol nový sezony je ještě fůra času.

    • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

      Ulquiorra     před 14 lety 23.06.2010 11:45 |  
      0 0

      Zaclo se spekulovat o vymene : Vitaly Trubila + Zdenek Senkerik vs Milan Skoda.

      Banik totiz nechce splnit platove pozadavky Senkerika...coz nechapu, proc by teda sel ke smazkam, ale budiz. :D

      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.06.2010 11:55 |  
        0 0

        no tak on u klokan začínal ne? takže bych to viděl jako rozhodnutí: než hrát (nebo lávka) v baníku, tak za stejný(+-) prachy základ v bohemce, srdeční záležitost..

        Nicméně ten Škoda za není takové terno ne? Chápu, že má parametry, které nám u útočníku chybí, ale teda, že by jeho výkony byly něco co by stálo za řeč? Je bude mu 25, v lize má zatím odkopáno 47 zápasů v nich 7 gólů.. nevim no.

        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

          quelhar (admin)     před 14 lety 23.06.2010 12:02 |  
          0 0

          U toho Senkyho bych jeste pridal vyhnuti se nutnosti stehovani z Prahy, coz muze v jeho veku uz taky hrat roli pri vyberu angazma.

          A 7 golu v betonarskem klubu jako je Bohemians 1905 neni uplne mizerne. Pokud nebudeme mit na vyber z lepsich utocniku, tak proc ho nezkusit na hostovacku s opci.

      • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

        Khadgar     před 14 lety 23.06.2010 12:05 |  
        0 0

        Já jsem jenom pořád rozhozenej z toho měnění Šenkeříka, když mu za 7 dní končí smlouva.

        • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

          Ulquiorra     před 14 lety 23.06.2010 12:12 |  
          0 0

          I kdyz prestupuje nekdo v nasi lize po skonceni smlouvy, tak tym, kde smlouvu mel, dostava tabulkove odstupne. Neni to zadne terno, cca 1-2M za hrace, ale pocita se to.

          To stejne, kdyz je mezi tim hrac v zahranici. Pokud je nekdo ve slavii, odejde do zahranici, tam mu skonci smlouva a on se pak vrati do ceske ligy, ale do jineho tymu ( Pripad Pitak ), Slavia musi dostat vyrovnani. Je mozne, ze jsou tam nejaka pravidla jako treba delka pobytu v zahranici, co ja vim...Ale normalne to takto funguje.

          to mame 1M za Senkerika, neco za Trubilu a najednou je tu relaticne solidni castka za Skodu... Hlavne se zbavit Senkerikova platu.

          • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

            Khadgar     před 14 lety 23.06.2010 13:05 |  
            0 0

            Že je tabulkový odstupný vím, ale nevěděl jsem, že si s tím kluby můžou takhle kšeftovat. Zas tak dramaticky to ale nevidim, přecejenom je to pořád na Šenkeříkovi a jeho rozhodnutí.
            A poznámku o jeho platu nechápu, když mu končí smlouva.

            • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

              Viking     před 14 lety 23.06.2010 13:30 |  
              0 0

              Já si myslím že to s tím zahraničím je blbost, když hráč odejde do ciziny, tak po návratu jeho mateřský klub klub nic nedostane...

          • Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

            skman     před 14 lety 24.06.2010 12:02 |  
            0 0

            myslis mozna dobre vysvetlujes urcite spatne, zapomnel jsi s tim zahranicim podotknout ze tam hrac musi odejit po skonceni smlouvy. cili v pripade ze hrac po skonceni smlouvy prestoupi v ramci ligy tak je tabulkove odstupne u nejlepsich hracu se pohybuje okolo 3M... jestlize hrac po skonceni smlouvy prestoupi do zahranici a oklikou zpet do ligy tak opet ma predchozi cesky klub narok na tabulkove odstupne... uf doufam ze jsem nic podstatneho nopomnel

  6. Re: Slávistický víkend (19. - 20.6.) - výsledky

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.06.2010 12:40 |  
    0 0

    23.6.2010
    NaN letním turnaji v Nové Včelnici Slavia otestuje dva útočníky - Francouze Ahmeda Soukounu z Toulouse a Senegalce Moustaphu Dabu z katarského klubu Al-Sailiya, který v minulosti působil ve Švýcarsku.

    Testovaní hráči v Nové Včelnici
    Ahmed Soukouna, nar. 1990, útočník, Toulouse, Francie
    Moustapha Dabo, nar. 1986, útočník z katarského Al-Sailiya, Senegal, v minulosti hrál za Sion a Servette Ženeva

    http://www.slavia.cz/Slavia-ve-Vcelnici-testuje-utocniky