Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Čelákovice: Slavia na třetím místě

V prvním zápase podlehla Slavia v penaltovém rozstřelu Mladé Boleslavi, když v základní hrací době skončil zápas 1:1, branku vstřelil testovaný Franck Madou. V souboji o třetí místo porazila Slavia 2:0 Teplice.

Slavia - Mladá Boleslav 1:1 (0:1), 3:4 pen. 
Branky:
53. Madou - 32. Kulič
Penalty proměnili: Madou, Volešák, Čelůstka - Sylvestre, Kúdela, Brunclík, Hrdlička
Penalty neproměnili: Grajciar, Belaid - Kulič

Slavia: Valeš - Vranješ, Vomáčka, Božič, Mareš (51. Čelůstka) - Hurka (50. Grajciar), Ragued (41. Dembélé), Koreš (50. Belaid), Volešák, Janda - Zákostelský (41. Madou)

Zápas se hrál na 2x40 minut, v Čelákovicích není nikdo z naší redakce a tak přebíráme průběh zápasu z oficiálního webu. Slavia nastoupila do zápasu v kombinované sestavě, ve které se objevili testovaní obránci Vranješ s Božičem a mladíci Valeš, Mareš, Hurka, Koreš a Zákostelský. Přesto se dostala v první půli k několika střelám na bránu Šedy. Nebezpečnější však byla Boleslav, ve 12. minutě musel vykopávat míč za překonaným Valešem Božič, který tentokrát nastoupil na stoperu. V 32. minutě už se soupeř dostal do vedení, když Kúdelovu ránu z dálky Valeš jen vyrazil před Kuliče, který dopravil míč do sítě. Do druhé půle Slavia sestavu obměnila, místo Zákostelského se poprvé objevil v sešívaném testovaný Madou a na hřiště se dostal také Bassirou Dembélé, který v prvním přáteláku na pozici defenzivního záložníka zaujal. Madou se dostal do šance už po čtyřech minutách po vysunutí Korešem, Šeda jej ale vychytal. O devět minut později se již Madou radoval. Vybojoval roh a po něm poslal hlavou míč do sítě. Ve zbytku zápasu již branka nepadla a o postupujícím rozhodoval penaltový rozstřel, v němž selhali Grajciar a Belaid, Slavia si tak zahraje jen o třetí  místo.

Jablonec - Teplice 1:1 (0:0), 3:2 pen.
Branky:
69. Lafata - 67. D. Jablonský
Penalty proměnili: Michálek, Loučka, M. Jarolím - Vachoušek, Verbíř
Penalty neproměnili: Zábojník - Rosa, Vidlička, Ljevakovič

Slavia - Teplice 2:0 (1:0)
Branky:
24. Grajciar, 49. Kisel

Slavia: Jaakkola - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - Grajciar, Kisel, Dembélé (41. Ragued), L. Jarolím, J. Černý (72. Janda) - Vlček (41. Concistre)

Do druhého zápasu nastoupila Slavia v navlas stejné sestavě jako začala středeční utkání s Plzní, v bráně opět s Finem Jaakkolou a na defenzivním záložníkovi s dvacetiletým Dembélém. Po několika nepřesných střelách se ve 24. minutě prosadil Grajciar po přiťuknutí Čelůstky a stal se ve třetím přípravném zápase prvním střelcem Slavie, který není v klubu na testech. Vzápětí musely Teplice vystřídat brankáře, místo Slavíka šel do brány Grigar. V poslední minutě první půle lapil Jaakkola střelu Mahmutoviče. O poločase nastoupili Ragued a v minulém zápase dvoubrankový Concistre místo Dembélého a Vlčka. Hned zkraje druhé půle mířil Concistre mimo, ale v 49. minutě se slávisté radovali, když po standardce Grajciara přiťukl J. Černý míč Kiselovi, který se nemýlil. Do konce zápasu bylo po jedné velké šanci na obou stranách, tu teplickou zlikvidoval Jaakkola, zatímco na druhé straně Concistre mířil hlavou do břevna, od kterého se míč odrazil těsně před brankovou čáru.

"Jsem rád, že jsem svým gólem pomohl napravit svoji neproměněnou penaltu z dopoledního rozstřelu, myslím si, že jsme nad Teplicemi vyhráli zaslouženě, měli jsme víc ze hry i více šancí," uvedl po zápase pro oficiální web střelec první branky Peter Grajciar.

Mladá Boleslav - Jablonec 3:1 (1:0)
Branky:
40. a 56. Bulut, 66. Táborský - 53. Beneš

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

    japhy     před 14 lety 19.06.2010 12:26 |  
    0 0

    Hmm, gol z rohu, hlavou, to se nám moc nestává. Když tak dumám nad sestavou, menší časovaná bomba by mohla být ukryta v nasazování Čelůstky i Kaufmana. Oba na jeden post a předpokládám, i když to zatím tak nevypadá, že KJ bude chtít, aby Kaufman nastupoval. Snad tedy Čeldovi místo vybere a nebude s ním šíbovat půl sezony.
    S hrou na dva hroty se asi můžeme rozloučit a já se poměrně těším na nové rozestavení. Ano, já, zarytý odpůrce 4-5-1. Pro jistotu, už jen z psychologického hlediska, bych to ale radši označoval 4-3-3. Doprostřed Ragueda s dědkama a na křídla Janda, M.Černý, Hloušek, možná Grco. A navíc by to asi byla jediná šance jak ještě reusucitovat Vlčáka. Náběhy u lajn mu půjdou, presovat taky umí.
    Jen se bojím, aby je to KJ naučil hrát aktivně a ne jako doposud, kdy jsme čekali v devíti na naší polovině a po zisku míče ho nakopli na chudáka hrota, kterého následně nikdo pořádně nedoplnil.

    • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 12:50 |  
      0 0

      No tak Kaufman si zatím ani nekopl, tak uvidíme.
      Jinak Čelůstka nalevo je podle mě chyba. Vše říká tento zápis z onlinu: "Čelůstka předvedl krásný individuální průnik po levé straně, jeho následný centr ale skonči v zámezí." - takhle to bude vypadat pořád, protože pravák (obzvláště v Čechách) neumí odcentrovat levou. Bude to tam maximálně zasekávat, aby to měl na pravou, čímž zbrzdí celou akci. A pochybuji, že by se naučil kopat levou. Takhle se tam akorát zakope jako Hubáček a už po něm neštěkne ani pes ;-)

  2. Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

    mart     před 14 lety 19.06.2010 13:01 |  
    0 0

    Gol hlavou po rohu , .... to je skutecne zazrak. Navic od utocnika! Nasi obranci se obcas po rohu hlavou trefili, .... z posledni doby me napada treba Kopic ( i kdyz u nej to byla trochu loterie, protoze moc nerozlisoval, je-li pred branou nasi, nebo soupere - mozna i z duvodu, ze poradne nevedel za koho hraje).
    Posledni utocnik, ktery ve Slavii pravidelne skoroval po centrech, ..... no moc me jich nenapada. Mozna Pepik Kadraba, ...a to uz je par let zpatky.
    Kmotr usuzuje, ze Celustka se dobre uvolnil, ... a spatne odcentroval, protoze to mel na levou.... asi spravna uvaha. Idealni by bylo aby hral zprava.

    • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

      Nemo     před 14 lety 19.06.2010 13:20 |  
      0 0

      Na ten gól se pověsil pěkně a uklidil to do šibenice, myslim by sme mohly mít v útoku solidního hlavičkáře snad. Měl tam i předtim pár slušnejch momentů hlavně ten průnik kdy běžel sám z leva, už ho tam otravovaly obránci tak se snažil obstřelit brankáře po zemi ale vyrazil to. Jeví se mi velice slibně, je silnej na balonu těžko se odstavuje (má 2x takový lejtka co ostatní) a navíc se dokáže uvolnit a konstruktivně přihrát což za ten poločas několikrát předvedl.

      • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

        whitesnake01     před 14 lety 19.06.2010 13:46 |  
        0 0

        vypada to slibne! okamzite podepsat :) ale u nej bude problem jinde, co sem cetl tak se o nem vedelo ze je to pan fotbalista, ale ma problemy v hlave, minimalne tedy mel.....staci se podivat na jeho stare fotky :)
        ovsem pokud dostal rozum muze to byt super posila, kterou potrebujem jako sůl
        jo ty goly z centru daval i Necid, mozna neco trefil i Strihavka a Fort

        • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

          mart     před 14 lety 19.06.2010 13:53 |  
          0 0

          ale jo, dobra, .... priznavam, ze jsem "trochu" staromilec :D

    • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

      mart     před 14 lety 19.06.2010 13:51 |  
      0 0

      Jeste me napda jedna (kacirska) myslenka.
      Mate nekdo k dispozici ten mic, co se s nim hraje v Africe?
      Vydesene jsem koukal, jak francouzi (vcetne Riberiho), absolutne nebyli schopni mic kontrolovat, ...... nahoda, spatne ovzdusi v tymu, nebo ten mic? Pripada mi to jako by odskakoval jak "gumak"(?). Pak sem vcera koukal na anglicany, .... to same!?
      Hraci jako Defoe nebo Wright-Phillips absolutne nebyli schopni kontrolovat balon. Dokonce ani Rooney a Gerrad!?
      Asi je to spatny postreh, ale jak si mam vysvetlit, ze hraci, kteri to umi, ..... to najednou neumi????

      • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

        whitesnake01     před 14 lety 19.06.2010 13:53 |  
        0 0

        zepry je moc rychlej a vlastne se chova uplne jinak nez normalni mic, uz o to byl nekde clanek, ze vsecky standartky sou prekopnute a prihravky nepresne.. a dalsi problem asi bude bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

        • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

          mart     před 14 lety 19.06.2010 13:55 |  
          0 0

          bzzzzzz, mas na mysli, ze jim jako bzuci v hlave, kdyz na ne despotickej Domenech (pripadne Capello) rve ???? (:D)

        • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

          mart     před 14 lety 19.06.2010 13:56 |  
          0 0

          Ale vazne, u centru a strel to chapu, ale vedeni mice? Zpracovani? Vazne jak gumak.

      • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

        japhy     před 14 lety 19.06.2010 14:00 |  
        0 0

        Nad tím balonem jsem taky přemýšlel. Mě k tomu ale už od začátku MS přivedla neschopnost dát míč za obranu. V kombinaci s tou afr. trávou, která má být snad něajaká tvrdší, či co, má ten míč strašně rychlej odskok a často končí za lajnou. Střel z dálky taky není moc. Prostě se mi ten fotbal nelíbí.

      • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 17:29 |  
        0 0

        Ono to možná nebude jen míčem. Nesleduju Ms úplně detailně, ale prej tam maj (nevim, jestli všude) nějakou zvláštní kombinaci, kdy přírodní trávu ještě prosypávaj nějakou drtí ala umělka, aby víc vydržela. A ne umělce se míč vždycky chová jinak. Aler obecně byhc to na balony a tak moc nesváděl. Jsou to sakra přeci nejlepší hráči světa, ne? Tak by měli zahrát i s volejbalákem.

        • Re: Čelákovice: Slavia jen o třetí místo

          urs (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 22:30 |  
          0 0

          to já zas koukal na toho jakževonsetojmenuje mno MESSI mu říkaj.. no a ten s tim balonkem teda ale FAKT problém neměl :-D

          urs

  3. Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

    madlenka     před 14 lety 19.06.2010 13:57 |  
    0 0

    Valeš (6) - celkem se mi líbil, dobře diriguje obranu, ale gól byl jeho - vyražená střela z dálky. Před zápasem jsem viděl rozcvičovat se i toho Fina a ten vypadal lépe než Valeš, je vysokej a (při rozcvičování!) míče většinou nevýražel jako Valeš, ale chytal.

    Vranjes (6) hodně mi připomíná Šikliče, pokud by měl přijít, tak na půlroční hostovačku, nebyl nijak výrazný. Vomáčka (7) obranu dirigoval dobře, v 1. pol. zabránil dobře několika průnikům, na druhou stranu v 2. půli namazal protihráči do úniku. Božič (6) nebyl špatný,dozadu pozorný, žádnou hrubku neudělal, zároveň si myslím, že (až se otrká) mohl by dobře podporovat i útok, o což se pokusil už i dnes - můj návrh půlroční hostovačka. Mareš (6) nebyl špatný, potřebuje nabrat zkušenosti, několikrát se nechal obrat zejména zkušenějšími MB hráči (Kulič, Sylvestre), ale jinak dobrý. Málo podporoval útok. Hurka (5) mě se nelíbil, asi bude šikovný, ale nijak mě neoslnil, je hodně mladý, zatím na "A" nemá. Volešák (4) dle mě na hřišti nejhorší, před míčem se spíš schovával a když už si ho někdo našel, o balón přišel. Ragued + Janda - v 1. půli nejlepší na hřišti jeden zálohu dirigoval, druhý (jako vždy) makal a snažil se o průniky (oba 7). Koreš (6) patřil k lepším, ale neoslnil. Zákostelský (5) do ničeho se prakticky nedostal, na hrotu byl sám a na to aby tam něco dokázal má ještě moc málo odehráno, potřebuje zesílit + zkušenosti. Jinak dle mého MB byla v 1. půli lepší, my jsme předvedli takové to klasické kroužení okolo vápna,bránu jsme prakticky neohrozili.

    V 2. půli nastoupil Dembelé (6) postavou mi připomíná Cissého, byl tvrdý, nebojí se do kontaktu, dozadu dobrý, směrem dopředu horší, spíše míče dával najistotu dozadu, aby neudělal chybu. Masdou (8) z našich v 2. půli jednoznačně nejlepší. Obr, který si velmi dobře rozuměl s míčem. MB rychle pochopili, že jej musí zdvojovat až ztrojovat, protože žádný z jejich obranců si na něj nepřišel. Velmi dobře kryje míč, je rychlý. Neskutečný stehna (to jsem ještě neviděl!). Při jednom hlavičkovém souboji od Johana odletěl jako by byl z papíru. Dle mého názoru, rozhodně podepsat. Pokud si sedne s týmem a KJ po něm nebude chtít něco, co by jej otrávilo, může být velkou posilou. V 2. půli dále nastoupili Čelůstka (7) dobře se zapojil, ať napravo nebo nalevo to bude základ. Grco (6) ten je také jasný, byť mu tento zápas nijak zvlášť nevyšel - při penaltě bránu překopl snad o 3 metry. TJ - nic moc, byť se tentokrát snažil, myslím, že vedle Černých, LJ, Grca, Ragueda, Kisela, Jandyse se do základu nedostane. V druhém poločase jsme byli lepší, což se ještě zvýraznilo poté, co nastoupili Čelůsta s Grcem. Začínám být na tu ligu zvědavý, nevypadáme úplně marně a ten Masdou se mi fakt líbil!!

    • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

      quelhar (admin)     před 14 lety 19.06.2010 14:00 |  
      0 0

      Muzu se zeptat, za koho nastoupil Grajciar? Oficialni web tenhle problem zatim nevyresil, tak at mame sestavu spravnou vcetne stridani :o)

      • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

        madlenka     před 14 lety 19.06.2010 14:04 |  
        0 0

        Jestli se nepletu. Grajciar šel na hřiště za Mareše, resp. hrál v2. půli na jeho místě - levá obrana.

        • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

          madlenka     před 14 lety 19.06.2010 14:05 |  
          0 0

          Sorry, velká omluva - to byl Čelůstka. Grajciar šel za Hůrku - pravý záložník.

        • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

          whitesnake01     před 14 lety 19.06.2010 14:06 |  
          0 0

          hehe, tak levy obrance je vyreseny, Grajcar, ze me to hnedka nenapadlo :)

          • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

            madlenka     před 14 lety 19.06.2010 14:08 |  
            0 0

            Ne, už jsem se opravil - tam byl Čelůstka, Grco šel na pravou zálohu místo Hůrky.

            • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

              quelhar (admin)     před 14 lety 19.06.2010 14:14 |  
              0 0

              Dik moc, pocitam, ze tam sel kolem te 50. minuty jako Celustka s Belaidem, ze?

              • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

                madlenka     před 14 lety 19.06.2010 14:27 |  
                0 0

                Tak nějak, přesně už nevím

    • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 14:00 |  
      0 0

      Díky za hodnocení - parádní. Doufám, že napíšeš i po druhém zápase. Hrajeme teda s Teplákama..

      • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

        madlenka     před 14 lety 19.06.2010 14:06 |  
        0 0

        Nenapíšu, už jsem musel domů plnit rodičovské povinnosti - odpoledne jdeme s klukem na rugby do Edenu -))

    • Re: Mé postřehy z 1. zápasu v Čelákovicích

      mpik     před 14 lety 19.06.2010 17:43 |  
      0 0

      Zápas jsem viděl a mohu toto hodnocení odsouhlasit. Včetně neskutečných stehen výborného Madoua.

  4. Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

    mart     před 14 lety 19.06.2010 14:55 |  
    0 0

    Hm, tak ta sestava na Teplice vypada, jako by sme chteli vyhrat :)

    • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 15:03 |  
      0 0

      Teď budu možná ošklivej, ale když chceš vyhrát, musíš dát gól - Vlček=negól ;-)

      • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

        quelhar (admin)     před 14 lety 19.06.2010 15:38 |  
        0 0

        Vedeme 1:0 a az se po zapase vzpamatuji oficialky, tak se dozvime, kdo dal gol, treba to byl Standa :o)

        • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 15:41 |  
          0 0

          Asi mi nebudeš věřit, ale řikal jsem si, že by to mohlo pomoci jako když tu někdo psal o tom Consistrem a on dal dva góly. Jinak bych to jsem nenapsal, ale kvůli Standovi bych se nechal rád "ztrapnit", hlavně aby už dával góly. Protože něco mi říká, že to stejně nakonec bude náš jedinej útočník. Něco jako Hubáček :D

          • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

            whitesnake01     před 14 lety 19.06.2010 15:46 |  
            0 0

            Standa by se v systému 4:3:3 hodil na kraj... je zvyk, ze v teto taktice jednoho typickeho hrotaka musi hrat vysoky hrac ktery muze nabihat na centry, takze nechapu jak tam muze davat Standu, to neni jeho chyba on proste nikdy typickej hrotak nebyl a nebude, bohuzel mame trenera, ktery ma misto palice kedlubnu a bude ho tam furt cpat

            • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 17:33 |  
              0 0

              Máš recht, Chlebouna bych tam dal.. :-)))

              • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

                whitesnake01     před 14 lety 20.06.2010 02:45 |  
                0 0

                jooo Chleboun, to je jina, ten by mohl hrat vsude, 11 Chlebounu a LM je nase :)

        • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 16:04 |  
          0 0

          Tak první dal Grajciar. Teď je otázka jestli Standa dostal šanci u v druhé půli nebo tam šel Consistre..

          • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 16:30 |  
            0 0

            Druhý je Kisela.. tak nic no, Stando.

  5. Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

    whitesnake01     před 14 lety 19.06.2010 15:57 |  
    0 0

    Z dneska bych vyvodil to, ze Vaniak konci, Kaufman je opet zraneny i s M. Cernym(nebo prestup?), s Madouem se brzy podepise smlouva a tak ho nechcou moc ukazovat,
    s Jaakkolou se pocita na prvniho brankare, Dembélé jako náhrada za Ragueda,
    sestava na ligu:
    Jaakkola - Čelůstka(Kaufman), Koubský, Trapp, Hubáček(Mares?) - Grajciar(M. Cerny), Kisel(J, Cerny), Ragued(Dembele), L. Jarolím(Belaid), J. Černý(Hlousek, Janda) - Madou(Concistre?, Vlcak)

    Obrana je super, az se uzdravi Hlousek tak J. Cerny pude do stredu misto Kiselaka a mohlo by to na ten titul vyjit :)

    ale chybi nam jeden utocnik a nekdo nalevo

    • Re: Čelákovice: Slavia o třetí místo proti Teplicím

      PetCC     před 14 lety 19.06.2010 16:46 |  
      0 0

      Proč by měl Vaniak chytat v přípravě? On už to nepotřebuje, ten zvládne jít chytat jen z tréninků.

  6. Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

    Barlblog     před 14 lety 19.06.2010 19:04 |  
    0 0

    Tak jsem slyšel od kamaráda co tam byl, že Standa Vlček si hrál na neviditelného. To jsem nerad, tak poctivý hráč a bojím se, že formu už bude těžko hledat.

    Finský golman je prý průměrný, na Vaniaka nemá.

    U obránců řekl, že nedokáže hodnotit, ale že by nějak oslnili, to se prý také nedá říct.

    Madou byl hodnocen slovem ANO!!! (důraz v hlase) :-)

    Víc jsem nezjistil, šlo se oslavovat 3. místo. :-)

    Každopádně s Baníkem trénuje Fantiš. Jestli Hřídel zachrání Příbram, bude u mě kouzelník. Pro nás je to ale výhoda. Máme prostor poslat na hostování Vaňka, Koreše, Hanuše či Valeše, nebo nabídnout k prodeji Trubilu s Volešákem.

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      quelhar (admin)     před 14 lety 19.06.2010 19:15 |  
      0 0

      Me by zajimalo, jak se z jednoho (i ze dvou) zapasu zjisti, jestli je golman prumerny nebo ne. V prvnim zapase dostal tri goly, ale zadny z nich nesel na jeho triko a minimalne jednu tutovku chytil. Hru nohama ma podle prvniho zapasu lepsi nez Vaniak. Naopak obranu prilis nedirigoval.
      Ted ve druhem zapase vychytal nulu a podle onlinu dalsi jeden gol chytil.

      Co tim chci rict - u hrace v poli je po jednom zapase tezke rict, co v nem je. U golmana je to podle me jeste tezsi a zvlast v zapase, ve kterem nedostane gol a neudela nejakou obrovskou minelu.

      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 19:26 |  
        0 0

        Já bych jenom podotknul, že gólmana, kterej by hrál nohama hůř než Vaniak bych nebral ani pro béčko. :)) Co se týče Jaakoly, tak předpokládám, že LJ ví o co jde, když přišli oba ze Sieny. Na všech testovaných hráčích podle všeho pracoval Cipro a spol, tak snad nepůjde o úplný krok mimo.
        Na efotbale píšou, že nejvíc se líbili útočníci a PB, že maj do Slavie nejblíž. Já jenom nechápu, proč KJ přivádí dalšího beka, když tam má Čeldu, Kaufmana a v béčku Mikulu a Kindela. Krom toho v nouzi nejvyšší může hrát beka slušně (na ligový poměry i Grco) Zato nalevo je jen Hub a Mareš (ale KJ je asi v klidu, protože mu tam kdyžtak zahraje Hloušek nebo J. Černý.. )

      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

        Nemo     před 14 lety 19.06.2010 19:40 |  
        0 0

        Byl sem ve středu na Plzni a i dnes v Čelákovicích a Fin se mi zdá solidní brankář za ty 3 góly ve středu nemoh ani za jeden a dneka ve druhym zápase měl 2 pěkný zákroky z kategorie jak se občas řiká vytáhnout něco navíc. Narozdíl od Valeše myslim, nebo jak se menuje ten mladej z juniorky jemuž šel gol z bolkou dle mě jasně na vrub. Řekl bych že Vaniak je jasnej a testujou koho k němu nebo možná i před něj a mě se ten kluk Finská v těch dvou zápasech líbyl, je mu tušim 23 nebo tak nějak postavu má mnohem lepší než Valeš nebo Romanovs, nebál bych se ho angažovat. Vim že Barblog tady prosazuje naše mladý kluky, ale ty já krom Hanuše a dnes v jednom zápase Valeše nevyděl takže je to můj subjektivní pohled z posledního týdne asi tak

  7. Potřehy z Čelákovic

    venator     před 14 lety 19.06.2010 19:48 |  
    0 0

    Byl jsem osobně na zápase o 3.místo a na prvním poločase finále.
    Mrzí mě, že jsem neviděl Madoua, ale snad se ostatní nemílí, že vypadá slibně a hlavně doufám, že na něj budeme mít peníze aspoň na hostováni.
    Vsuvky offtopic.
    TRUBILA - Slyšel jsem velmi jasně a zřetelně asi 20minutovej rozhovor Soukupa trenera Slovacka s Trubilou hned vedle tribuny kde se bavili celkem nahlas ve smyslu, že ho hodně chtějí, že nějaké peníze teď mají po nějakém obchodu se Spartou,ale detaili šeptal takže nevím o koho jde.To je jedno, spíš mu kladl na srdce ať se rozmyslí jestli chce pravidelně hrát nebo sedět na tribuně apod. Trubila říkal něco o Senici a Soukup na to, že mu 100tisíc nemůže dát,že by to rozjebalo kabinu, aby měl někdo dvakrát víc než je průměr a že takové peníze nedají nikomu, že se naopak těch nejdražších starších zbavujou. Ať si prej Trubila rozmyslí, jestli chce pravidelně bez dluhů 60tis nebo čekat jestli mu někdy doplatí slíbených 100tis, který mu někde naslibujou. Na rovinu mu řek, že ani ve Slovácku nejsou hráči úplně bez dluhů,ale že základy a většinu prémii mají zaplaceno.Byt mu nedají jen jako všem přispějou 6tis na bydlení.Abych to shrnul, Soukup za ním přijel z Moravy, hodně ho chce, ale zřejmě to vázne na platových požadavcích "Víťi" jak ho oslovovali i s manažerem.
    Což jste si asi už přečetli na oficiálkách tak za Jablonec nastoupil už i Beneš z Kladna a Piták. Beneš hrál s přehledem, velmi dobře. Piták bude pro ně taky posila, nebyl nijak výrazný,ale chybovost při řešení herní situací prakticky minimální a řeší vše fotbalově a s citem.
    Madou tam seděl stranou s nějakou slečnou a drželi se za ručky jako školáčci.
    Boleslav zkoušela v útoku toho kapitána makedonské juniorské repre a dal dva goly. Vypadal zajímavě,ale Drsek ho několikrát "přebrousil" a Balkánec se začal rozčilovat:)
    Náš Argentinec byl třikrát nebezpečnější pro soupeře než Vlček bohužel pro Standu. Dostal se do golovky hned po pár minutách pobytu na hřišti, tím že se pohyboval na offsidové linie, ukáže si kam to chce a byl sám před brankářem ale celkem z úhlu, řešil tu golovku velmi fotbalově a s citem to dloubnul přes padajícího brankáře ale díky rotaci se míč po dopadu vytočil tesně kolem tyče do zámezí. Pak měl hlavičku kdy vyskočil o hlavu výš než obránce a krásnou hlavičkou umístěnou k tyči bohužel trefil spodní část břevna tak, že se míč odrazil před lajnu, ale zase pozitivní bylo, že věděl jak a co chce udělat,což na našich útočníkách není vždy jasný:) Je opravdu silnej v osobních soubojích, pokrytí míče dobré a hlavně výběr místa a čuch na goly by mohl mít. Prostě chybělo malinko a dal zase dva. Když nebude drahej tak na hostování určitě zkusit. Typ jako on nám chybí.

    • Re: Potřehy z Čelákovic

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 20:10 |  
      0 0

      Díky za zajímavé info. Ten Concistrau teda taky vypadá dobře? Podle vídea z youtubu měl trochu nadváhu, ale jinak střelec dobrej a ukazoval chytrost v zakončení.

      • Re: Potřehy z Čelákovic

        mart     před 14 lety 19.06.2010 21:15 |  
        0 0

        Podle All stars cup - on line vypada dobre taky Honza Vejvar.
        V peti zapasech 6 golu. Tak at ti to pada hochu!
        mart

        • madlenka

          madlenka     před 14 lety 19.06.2010 22:31 |  
          0 0

          Na Vejvara jsem se byl podívat dneska po Rugby (velká gratulace k mistrovskému titulu bando rugbyjská!!!). Zítra turnaj pokračuje, ten kluk má č. 2 a určitě ho nepřehlédnete. Je to výborný útočník s přehledem a tahem na bránu. Škoda, že není o něso starší (r. 1998), také on by nám mohl pomoci-))

          • Re: madlenka

            mart     před 14 lety 19.06.2010 22:51 |  
            0 0

            Zavidim Vam madlenko, ze ste moh' byt pri tom.
            Jak hral muj kamos Kodl Nesporu (cislo6).
            Nikde vo tom rugby nepisou.
            Kodl tu jeste s kamosem hraval za Waterloo RFC, ale Slavia je i pro nej hlavni. Rugby ruleeeeez!
            mart

    • Re: Potřehy z Čelákovic

      venator     před 14 lety 20.06.2010 12:23 |  
      0 0

      S tím Madouem jsem to psal proto,že doufám, že to je rozumná holka co ho "srovná" a bude se soustředit jen na fotbal. Prej ho totiž neprofesionální přístup brzdil v kariere tak si prejme,aby to byla ta slecna, ktera ho zkroti a nepustí "do hospody".

  8. Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 19.06.2010 23:44 |  
    0 0

    no , vypadá to že jsme se vydali opět cestou zkušenosti a zajímavé fotbalisty z venku, tahle cesta nás dovedla do LM takže proč ji zase nezačít prosazovat, celkem optimisticky věřím že Kisel i L.Jarolím opravdu do kabiny přivedou hlavně klid , týmovýho ducha bude tomu zas někdo velit, Standa tuhle roli opravdu nedokázal plnit, ty zahraniční hráči by zas mohli překvapit, tak 1 až 2 se z pěti povedou a novej "Tavares" do jakýkoliv řady by se rozhodně hodil, snad se pujde zpusobem hostovacek aby se to neprodrazilo, zaroven trochu zredukovat tým , rozprodat a u mladejch taky hostovaní, jeste by to chtelo ty novy asistendy a pevnou ruku nad Jarolimem a možná by to šlo, obrana vypada dost silně, stred zalohy taky, kraje Granjcar Hlousek by mohli bejt ozdobou ligy , jen ten utok to chce oživit ale jak ctu komentare na argentince a toho Madoua tak to vypada dobre, dival sem se na fotky a ten Madou vypada fakt jako moderní silovej utocnik , presne ten druh kterej nam tak strašne moc chybí, chtel bych být optimistou a doufat ze se nam to povede, zajiamvy ze silny kadry tvoříme vždycky až když nemáme prachy :D

  9. Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

    mxpx (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 01:13 |  
    0 0

    hovno, hovno, hovno!!!! Už mě tu fakt s tou nekonečnou kritikou serete! Každej z testovanejch hráčů předvedl slušnou kvalitu! Musím panu Ciprovi a dalším vyseknout poklonu. Díky za tu práci a jen tak dál!!!!!!!!

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 07:30 |  
      0 0

      Jasně Franto.. nebo Karle? ;-)

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      slimak     před 14 lety 20.06.2010 12:19 |  
      0 0

      hezky Tijany :-D

  10. Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

    lassiter     před 14 lety 20.06.2010 14:54 |  
    0 0

    Byl jsem jen na dopoledním zápase a cestou zpátky jsem se marně snažil mírnit mé nadšení z Madoua. Připomíná Wilfrieda, jenom je větší, silnější, rychlejší a techničtější. Techniku má na svou výšku výbornou (řek bych lepší než většina našich hráčů), sebrat mu míč je nemožný a když se rozběhl, tak dokázal boleslavskýho beka na deseti metrech vzít o tři. Co se fotbalových kvalit týče, tak rozhodně udělat. U ostatních testovaných hráčů mi nepřišlo, že by kdokoliv z nich měl být lepší než ti, co už tu jsou.

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      quelhar (admin)     před 14 lety 20.06.2010 15:50 |  
      0 0

      No, zacinam litovat, ze jsem nakonec do Celakovic nejel :o) Nepamatuju, ze by se jakykoli testovany hrac hodnotil ciste jen pozitivne, jako v jeho pripade.

      Kazdopadne rad bych veril, ze to nebyl od Madoua jen zablesk a ze se jej podari angazovat. I v tom pripade ale dle meho potrebujeme jeste jednoho utocnika. Zaroven jsou zajimava slova Franty Cipra z clanku na efotbalu - ze jeste nejake dalsi hrace budeme testovat.

      Zaroven je zajimave, ze KJ postavil ve dvou zapasech v priprave totoznou sestavu - odtud se da usoudit minimalne na jim preferovanou zalohu ve slozeni Grajciar - Kisel - DZ (Ragued/Dembele) - Jarolim - J. Cerny. K tomu stoperska dvojice Koubsky - Trapp. To by mohlo byt jedno z mist, ve kterem se KJ poucil a nechava se hrace na techto postech sehrat, tedy stoperskou dvojici a hrace v zaloze.

      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 15:57 |  
        0 0

        Zdravím, já takhle pamatuju na Tavarese po Čelákovicích. Tam jsme z něho měl taky výborný pocit. Jediná výhrada byla, že má nohy jak nitky, což může být pro GL problémem. Ale Madou je zjevně opačnej případ. :))

        K sestavě, doufám že ne, protože záloha v tomhle složení mi evokuje málo pohyblivosti a dynamiky. Navíc kdyby měl bejt Jarda napravo a Grco nalevo. Ale je tam ještě Jandis a Míňa Černý..a navrch Koreš, Vaněk, časem Hloušek ti by to mohli časem vyspravit.

      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 16:42 |  
        0 0

        Počkej, myslíš tyhle: "Ale ještě některé případné posily otestujeme" - z http://ms.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=74716 ??

        Mě to teda přišlo jako tak, že z těch co tu jsou už zůstanou jen někteří, které ještě budou testovat. Ale je fakt, že je to dost nejednoznačná věta..

        • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

          quelhar (admin)     před 14 lety 20.06.2010 17:01 |  
          0 0

          Jo, tohle jsem myslel. Je pravda, ze se to da pochopit obema zpusoby. Bylo by idealni, kdyby se v prubehu pristiho tydne vsechny prichody vyjasnily a dal uz byli posilani hraci jen ven napr. na hostovani. Ale jestli ma Franta Cipro v rukavu jeste nejakeho utocnika, urcite bych se nebranil :o)

          No, Franck Madou je s tymem uz dva tydny, takze by bylo vazne skoda, pokud herne presvedcil, aby neprisel. Ostatni tu jsou asi od pondelka, takze tyden, pripadne prodlouzeni hostovani treba o dalsi tyden by taky bylo uz docela dlouhe a tudiz by mohlo byt zakonceno angazovanim.

          Uprimne receno me prekvapuje, ze je ted takovy klid, po Celakovicich bych cekal nejake zhodnoceni testovanych hracu nekym z realizacniho tymu aspon stylem "zaujal a pokusime se jej angazovat - zaujal a budeme jeste testovat - spis to nevypada", nebo aspon neco, ale vlastne nic takoveho vubec neprislo, clanek na efotbalu s jednou vetou KJ, jednou vetou Cipra je docela malo.

          • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 17:10 |  
            0 0

            No já na to radši ani nemyslím, protože mám pořád obavy, že to na něčem krachne. Necháme se překvapit, ale už se klesl tak hluboko, že útočníka beru prakticky jakéhokoliv, protože Standa je fakt marnej a pak už tu neni nikdo..

            • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

              quelhar (admin)     před 14 lety 20.06.2010 17:25 |  
              0 0

              Je pravda, ze by byla fakt skoda, kdyby to krachlo podobne jako u Kang Soo-Illa lonske leto, ten se lidem taky docela libil. Nicmene pokud bychom udelali Madoua a jeste jednoho dalsiho snipera a oba by zustali delsi dobu zdravi, mohl by KJ i prehodnotit svou taktiku 4-5-1 :o)

              • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 17:34 |  
                0 0

                Počkej to Karel viděl na Bayernu, takže s tim jen tak nehne ;-) Mimochodem není ňáké info o Milanovi Černém a Pepovi Kaufmanovi. Milan by se mi do toho Karlova systému hodil víc než jarda.. ten je dobrej do středu..

                • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                  quelhar (admin)     před 14 lety 20.06.2010 17:47 |  
                  0 0

                  Zadne oficialni info neni. Milana jsem videl pri zapase s Plzni, jak se u lavicky bavil s Vomackou a Hanusem. Abych rekl pravdu, tak Kaufmana podle obliceje nepoznam, takze tam dost dobre mohl byt s nimi.

                  • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 17:58 |  
                    0 0

                    Vyšťoural jsem jeden příspěvek na superslavia.com: "Kaufman maká na fyzičce, Milan měl slušný nabídky, protože je to borec, nakonec ale zůstává, protože je to srdcový slávista. Kisela jsme ulovili jen tak tak, ale naštěstí to vyšlo... Teď se intenzivně jedná s Plzní o Daňkovi, protoýe Jaakulu nám nechtěj zlevnit. nicméně jedničkou zůstává Vaniak!"

                    Třeba to tak bude ;-)

                    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                      quelhar (admin)     před 14 lety 20.06.2010 18:07 |  
                      0 0

                      Ted je otazka, jestli se tomu da verit, ze jo...

                      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 19:01 |  
                        0 0

                        No jasně, to já jenom vytáhl v téhle "okurkové" sezóně..

                        • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                          quelhar (admin)     před 14 lety 20.06.2010 19:11 |  
                          0 0

                          Jo, okurkova sezona je strasna, clovek porad smejdi po ruznych serverech a diskuzich a nikde nic... Asi budeme muset pockat do stredy a v Nove Vcelnici trebas nekdo neco rekne nebo aspon ukaze na hristi :o)

                          A k tomu prispevku - ciste osobne bych tomu asi moc neveril. Kaufman snad mohl trenovat naplno uz aspon mesic pred koncem ligy, tak mi neprijde pravdepodobne, ze by ted jeste behal nekde v parku. To uz mi prijde pravdepodobnejsi, ze na pravy kraj obrany se pocita vice s Celustkou a bylo potreba tam otestovat Vranjese, tak na Kaufmana nezbylo misto. Ze by Milan Cerny ze Slavie neodesel vyhradne proto, ze je srdcar, tomu taky prilis neverim. To spis maji oba nejake drobnejsi zraneni, pripadne Milan ma opravdu nabidku a tak se setri, aby se nezranil.
                          A ze by byl Danek levnejsi nez Jaakkola, to se mi taky prilis nezda.

                • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

                  Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 17:50 |  
                  0 0

                  Taky by mě zajímalo, jak to s nima je. A rovněž se obávám, že Karel jen tak neustoupí od šmodrchanic v záloze. A pak je tu ještě Volda (ten asi odejde..nejspíš do Jablonce:)), TB, tam to vidím podobně, možná hostování a Koreš s Vaňkem také tak. Plus držák Janda.

                  Jinak podle toho efotbalu maj do Slavie nakročeno Vranjes a oba útočníci. Těžko říct, ale asi se líbili.

          • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 17:45 |  
            0 0

            Já to tedy chápu tak, že přijdou ještě další. Tipnul bych LB nebo LZ, možná ještě rychlostního útočníka, protože z té přehršle z loňska už nám zbyl jen Vlček, zraněnej Hloušek a odcházející Šenky. A jak znám KJovu slabost pro brankáře, tak si ještě taky někoho na zkoušku přivede. :) A výsledek bude ten, že sezonu odkope Hubáček a odchytá Vaniak. :)

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 15:51 |  
      0 0

      Takže vlastně takovej Drogba, jenom lepší, jo? :))

      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

        lassiter     před 14 lety 21.06.2010 09:55 |  
        0 0

        "Madou připomínal slavného krajana Didiera Drogbu, hladil míč kopačkou, vymýšlel chytré přihrávky, nedal se odstavit." píšou na iDNES, takže asi jo :-)

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.06.2010 16:45 |  
      0 0

      Díky, říkal jsem si, že by mohli zavést oficiální "tv" - kde by byli natočený všechny přípravný zápasy nebo aspoň to nejlepší z nich. Myslím, že by to ocenilo hodně lidí.

  11. Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.06.2010 23:43 |  
    0 0

    A to už se tedy máme pomalu smiřovat s 4-5-1? To už bychom možná měli radši hrát 4-6-0, aby ta záloha opravdu stála za to :-)

    Když se 4-5-1 umí a dva ofenzivní záložníci doplňují útočníka, je to velice silné rozestavení. Ale ještě jsem snad v české kotlině neviděl, aby ,,se to umělo".

    • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

      slaviator     před 14 lety 22.06.2010 07:52 |  
      0 0

      Jednou se v tomhle rozestavení Čechům jako takovým zápas podařil. V kvaldě na EURO 04 v zápase na Slovensku :-) Jenže ono je rozdíl mít při systému 4-5-1 na hrotu Kollera nebo tam mít Vlčka jako my...

      • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

        Viking     před 14 lety 22.06.2010 09:27 |  
        0 0

        Ani tak nejde o Kollera nebo Vlčka (ale každopádně chápeme ten rozdíl), ale právě o ty krajní záložníky, kteří musí jezdit jako pily nahoru dolů. Na Slovensku se zápas navíc mimořádně povedl Sionkovi.

        Pokud to chceme hrát, musí být na krajích hráči typu Grajciar, Janda (ve formě zprava), Hloušek zleva. A ne drbalové J. Černý nebo Kisel..

        Já bych ten styl uvítal s ohledem na to, že budeme mít vůbec problém podepsat aspoň Madoua a potom máme stejně jenom jednoho jakžtakž použitelného útočníka.

        Dalo by se to potom hrát zprava Grajciar (Janda), M. Černý (Belaid), L. Jarolím (Ragued), J. Černý (Kisel), Hloušek (tady ale zpočátku bude hrát asi Grajciar přes nohu což při jeho kopací technice není problém).

        • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

          japhy     před 14 lety 22.06.2010 10:57 |  
          0 0

          Já se ale obávám toho, že se KJ nebude chtít nechat sedět ani jednoho ze čtveřice LJ, Ragued, Kisel,J.Černý.

          • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 22.06.2010 11:42 |  
            0 0

            Ragueda posadí na lávku úplně s klidem. Jako už to několikrát předvedl. Nejpamátnější ale bylo, když ho vystřídal s Lille doma a my pak dostali 4 kousky.. Nejsmutnější na tom bylo, že asi minutu předtím, než ho Karel vystřídal, jsme si s kámošem říkali, že nebýt tam Ragued, tak už prohráváme rozdílem třídy.. Od té doby si o "taktických" schopnostech KJ myslím své..

            • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 22.06.2010 11:56 |  
              0 0

              nj, to byl vskutku pamatny tah..

          • Re: Čelákovice: Slavia na třetím místě

            chosejn     před 14 lety 22.06.2010 11:51 |  
            0 0

            Ne že bych to chtěl přivolávat, ale z tého čtveřice pravděpodobně bude někdo zraněný, takže selekce se provede sama...