Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

Na soustředění v Krkonoších se se Slavií připravují také možné posily Slavie, dobře známý Lukáš Jarolím, s jehož příchodem fanoušci již počítají, a také útočník Franck Madou z Pobřeží Slonoviny, který má i francouzský pas. 

Franck Madou se narodil 15. září 1987, je mu tedy nyní 22 let. Měří 186 cm a váží 84 kg. Celé mládí strávil ve Francii, v mládežnických kategoriích si jej vyhlédl FC Toulouse, kam v 18 letech přestoupil. Hrál však jen za rezervu, načež v roce 2006 přestoupil do prvoligového švýcarského Young Boys Bern. V předním celku švýcarské ligy však nedostal příliš příležitostí a tak strávil tři měsíce roku 2008 na hostování v Grasshopers Curych. Sezónu 2008/09 hostoval v druholigovém švýcarském klubu Biel-Bienne, kde se stal se 17 brankami nejlepším střelcem klubu a třetím nejlepším střelcem celé sezóny druhé ligy, v níž skončil jeho klub na pátém místě. Uplynulou sezónu hostoval v jiném druholigovém švýcarském klubu Lausanne Sports, kde se s osmi brankami v sezóně dělil o post nejlepšího klubového střelce s jedním svým spoluhráčem. Lausanne skončilo v lize desáté, ale probojovalo se do finále švýcarského poháru a proto si zahraje v příští sezóně Evropskou ligu.

Trenér Jarolím jej okomentoval takto: "Na doporučení jednoho člověka ze Švýcarska ho naše skautské oddělení pozorovalo delší dobu a viděl jsem ho i já na vlastní oči. S míčem si ví rady a věřím, že bude schopný i do kombinace. Je to levák, dobře dokáže pokrýt míč a je technicky slušně vybavený. Chceme ho vidět, jak se chová na tréninku, poznat ho i charakterově."

Další novinky z klubu, které prezentoval oficiální web, hovoří o tom, že na soustředění nejel Vitali Trubila, o něhož mají zájem jiné prvoligové české kluby. Chybějí také Hocine Ragued, který je na svatební cestě, James Dens, který se ještě nevrátil z Brazílie a Deniss Romanovs, který si plní reprezentační povinnosti. S áčkem se naopak připravuje Jan Zákostelský, který má na svém kontě ze závěru loňské sezóny dva ligové starty a jednu branku, a také Lukáš Jarolím, který bude v nejbližších dnech jednat o délce kontraktu ve Slavii, na ostatních podmínkach svého působení se již s klubem dohodl.

Komentáře (97)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 12:55 |  
      0 0

      Skvělé zpravodajství, sice jsem si ho proklepl sám, ale teď už vím, že příště už nemusím, což mě těší ;-)

      Ještě najít najít, ňáké videjko, ale to už zvládnu sám.

      Jinak teda za 56 zápasů dal 25 branek, což je víc jak půlka a to je dobře. Ale zase se jedná o druhou švýcarskou, takže opět těžko porovnávat. Jsem zvědavý..

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Urbie     před 14 lety 11.06.2010 12:15 |  
        0 0

        tak i v druhý česky lize by to byla slušna bilance...

  1. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    martin08     před 14 lety 10.06.2010 12:53 |  
    0 0

    Trubila fuc, panecku.. za chvily nebude na koho nadavat! :)
    teda ona bude stacit dvojce Janda - Jarolim..:)

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 12:59 |  
      0 0

      Jenom by mě zajímalo co je s Densem, nezní to moc jako kdyby to měl povolený ???

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        MartinOstrov     před 14 lety 10.06.2010 13:05 |  
        0 0

        To teda ne, ale to je u brazilců známé, že když čuchnou k tomu brazilskému stylu života, tak se nechtějí vracet zpět a plnit povinnosti...:-). Na jaře se mi líbil, tak by ho byla škoda...

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          jiras     před 14 lety 10.06.2010 13:12 |  
          0 0

          Jenže je tím sám proti sobě, pod KJ nijak pevnou pozici neměl (i když kdo ji kdy měl, že) a jak ho známe, jedno nasrání může vést k tomu, že si hodně dlouho nezahraje.

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 13:20 |  
            0 0

            No tak pokud si je jistý, že už si nezahraje, tak je to pro něj dobře, protože nebude ztrácet čas. Pokud to jenom z flinku nedodržel, tak je to vůl. ale tomu se mi chce věřit míň. A pak to taky může mít domluvený, kdo ví..

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      mart     před 14 lety 10.06.2010 12:59 |  
      0 0

      :D

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Viking     před 14 lety 10.06.2010 13:08 |  
        0 0

        No vzhledem k tomu jakou dostal "šanci" pod Jarolímem, tak už asi ani nemá cenu, aby se vůbec vracel...

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 13:19 |  
      0 0

      No spíš trojice Janda - Jarolím - Jarolím ;-)

      Ale teda abych se přiznal, radši bych fakt uprostřed viděl Tijaniho než Lukáše.. ale to už jak to vypadá asi nepujde.

      Jinak záloha: Janda, Černý, Grajciar, Kisela, Jarolím, Belaid, Ragued, Trapp, Černý a později Hloušek (ty i jako alternativa do útoku). Někdo bude muset jít.
      Ale Trappa bych nejradši viděl na stoperu, umí totiž i směrem dopředu a díky přečíslení dal na jaře i góly. S kvalitním druhým stoperem by to mohlo klapat (Čelůstka, Vomáčka, Koubský)..

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Viking     před 14 lety 10.06.2010 13:31 |  
        0 0

        Já bych obranu postavil Grajciar - Koubský - Čelůstka - Kaufman.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        martin08     před 14 lety 10.06.2010 13:54 |  
        0 0

        no nato ze nehrajeme pohary 10 takovejch hracu na 4mista.. to aby jsme presli na 3-2-4-1.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 14:17 |  
        0 0

        Tipoval bych Raqueda.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Urbie     před 14 lety 11.06.2010 12:30 |  
        0 0

        tak on se zase někdo zraní a bude to vyřešený, ale je fakt, že tenhle přetlak dělá podle mě akorát neplechu... je těžký se rozhodovat mezi Raguedem a Trappem, Jarolímem a Belaidem, Kiselem a Grajciarem, Černým a Hlouškem...
        Trapp teda ukázal, že je asi lepší stoper než Vomáčka, ale je ho tam škoda. Navíc je zajímavý, že pod Ciprem vydržel asi nejdyl nezraněnej...

  2. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 13:12 |  
    0 0

    Nevíte, co bude s Čelůstkou? Bude hrát na podzim za nás? A na jaře?

  3. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    Viking     před 14 lety 10.06.2010 13:13 |  
    0 0

    Hlavně nepouštět Lukáše na standartky!!!

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 13:20 |  
      0 0

      Jestli pán radši Jardu Černého, jehož mistrovství jsem poznal v zápasech Střížkov - Slavia 0:0 (jaro 09) a Slavia - Kladno 0:0 (jaro 10), tak prosím!

      Mimochodem, říká se standardky :-))

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Viking     před 14 lety 10.06.2010 13:29 |  
        0 0

        Pán má radši Grajciara.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 14:27 |  
          0 0

          Pán má recht.

          Nějak jsem srovnával rohy Jarolíma a Černého a pozapomněl, že se mluví i o trestňácích, kde samozřejmě máme jednoho opravdového mistra. Tak to má být.

  4. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    vavicek     před 14 lety 10.06.2010 13:27 |  
    0 0

    To bude panečku zaloha - Černý, Jarolím, Kisel. Nejpomalejší záloha v lize. K tomu další třicátník v utoku. AC Milan hadr.

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 14:54 |  
      0 0

      Samozrejme zkusene hrace jsme po odchodu Brabce potrebovali. Prichod Lukase vitam, byt je samozrejme riziko, ze uz nebude podavat takove vykony jako driv a dopadne jako Standa. Nechapu ovsem prichod Kisela, driv byl sice relativne pohyblivym hracem, ale ted v jeho veku uz asi nelze cekat, ze bude brousit lajnu.. mame-li mit v zaloze J.Cerneho a jeste Lukase, nevim, co s Kiselem, k nim jsou treba rychli, dravi hraci.. a taky vyssi..zas budeme nejmensi v lize.. KJ a moderni fotbal, tohle spojeni uz davno nefunguje, bohuzel.. prestupova politika se neridi tim, jake typy hracu potrebujeme, ale bud nahodou (nahodou volny Kisel, tak mu treba nabidneme dvouletou smlouvu) nebo necim jinym.

      Utocnik - tak uvidime, tezko komentovat.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Viking     před 14 lety 10.06.2010 15:03 |  
        0 0

        Přestupová politika je jasná - kohokoliv trochu schopného ale hlavně zadarmo.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        skman     před 14 lety 10.06.2010 15:03 |  
        0 0

        kisel ma smlouvu narok btw. ;) takze nahodou volny kisel dame rocni smlouvu s opci

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 15:10 |  
          0 0

          Jojo, to už nezní tak tragicky ;-) a hlavně pozor, ještě jsou ve hře odchody, někdo psal někde, že J.Černý by mohl být na odchodu (ta repre je dost podivná, známe to od rudých, že..) a Grajciar třeba.. kdo ví, jak to všechno bude.

          Jinak co se týče toho útočníka, tak mám trochu obavy jestli to nebylo náhodou stylem: "podívejte na spartu, ta má ale černouška, sežeňte mi taky jednoho" ale doufám, že ne, doufám, že je to práce Cipra a nevybrali ho jenom proto, že je to černoch z afriky ;-)

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            lassiter     před 14 lety 10.06.2010 15:23 |  
            0 0

            Tak nemyslim, že hrála roli barva kůže :-), nějaký góly dával, i když v nižší lize a hlavně se zdá že má slušný fyzický parametry, což nám vepředu od odchodu Fořta chybí. Máme sice některý vysoký (Zákostelský, Tafat) borce, ale všechno jsou to takový věchýtkové.

            • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 15:33 |  
              0 0

              No jasný, taky tam tyhle věci vidím.. jenom mě to prostě napadlo a myslím, že to není zas tak moc velké sci-fi, když si člověk představí, jaký lidi v našem fotbale pracují ;-)

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            skman     před 14 lety 10.06.2010 15:34 |  
            0 0

            osobne nemyslim ze je to prace cipra ale ze je to prace KJ znameho fr. managera, ktery k nam dovedl belaida, taverese, cisseho a byli tu i jini na zkousku

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            quelhar (admin)     před 14 lety 10.06.2010 15:51 |  
            0 0

            "Na doporučení jednoho člověka ze Švýcarska ho naše skautské oddělení pozorovalo delší dobu a viděl jsem ho i já na vlastní oči. S míčem si ví rady a věřím, že bude schopný i do kombinace. Je to levák, dobře dokáže pokrýt míč a je technicky slušně vybavený," řekl na adresu Afričana trenér Jarolím. "Chceme ho vidět, jak se chová na tréninku, poznat ho i charakterově," dodal slávistický trenér.

            • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 15:59 |  
              0 0

              Kde to píšou?

              • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 16:06 |  
                0 0

                Už to mám - idnes

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        quelhar (admin)     před 14 lety 10.06.2010 15:20 |  
        0 0

        Mi se prave zda, ze prestupova politika zacala davat po delsi dobe smysl. Chybeli nam lidri v kabine, osobnosti, jak jsme se presvedcili, tak takovou roli nemuze plnit Standa Vlcek a ani Jarda Cerny neni zrovna vhodny typ. Tak prisli Lukas Jarolim a Karol Kisel - zkuseni hraci, kteri maji neco za sebou a maji schopnosti byt lidry v kabine. Co se tyce hernich postu, tak Lukase Jarolima chapu jako naprosto univerzalniho stredoveho hrace, ktery je schopny stejne dobre branit i utocit a muze tak byt na hristi v jakekoli situaci - kdyz potrebujeme tlacit, muze hrat defenzivnejsiho zaloznika, kdyz se bude hodit branit, muze hrat toho ofenzivnejsiho. Karol Kisel je rovnez univerzalni, muze hrat zleva, zprava i ve stredu hriste. Uvidime, jaci hraci ze zalohy odejdou, opravdu nepocitam, ze by zustali vsichni. Pokud by mel napriklad odejit Grajciar, tak myslim, ze by hral Kisel na jeho miste.
        Meli jsme problem v obrane a malo vysokych hracu - prisel temer dvoumetrovy stoper Koubsky v idealnim fotbalovem veku se zkusenostmi ze zahranici.
        Mame velke problemy v utoku, kde nam behali ruzni mali hraci, kteri se nebyli schopni prosadit. Prisel na testy pomerne vysoky a silny hrac. Uvidime, jak se prosadi.

        Pokud pocitam i Francka Madoua, tak vsechny ctyri nove tvare prisli s pomerne jasnym cilem plnit v tymu roli, kterou zadny ze soucasnych hracu plnit nedokaze.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 15:39 |  
          0 0

          Ja to vidim tak, ze Koubsky a Jarolim ano, Kisel ne (ovsem kdyby odesel J.Cerny, tak to chapu, kdyby to melo byt za Grajciara, tak je to oslabeni), Madou bez komentare (muze byt posilou do zakladu stejne dobre jako sedet na lavici becka, neodhadnutelne).

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            lassiter     před 14 lety 10.06.2010 15:44 |  
            0 0

            Já docela souhlasim s quelharem, nemyslim si, že ochota běhat se nějak zásadně mění s věkem. Třiatřicetiletý Kisel bude myslim vždycky dvakrát tak pohyblivější jak devatenáctiletý Vasiljevič :-) Každopádně v záloze je velkej přetlak a bude zajímavý sledovat, kdo odejde. Bylo by dobrý, kdyby se to pročistilo co nejdřív, ať zas jako loni netočíme v přátelácích tejden před začátkem ligy v záloze deset hráčů.

            Já si trochu myslim, že odejde Janda, pokud na něj bude nabídka, což by mě celkem mrzelo, protože to je jeden z mála přímočarejch hráčů, kterýmu hodně ubližovalo, když ho trenéři z nerozumu nebo nouze stavěli doprostřed :-) Podle mě by bylo ideální, kdyby on nebo Grajciar hráli podhrotovýho hráče vpravo, vlevo Hloušek nebo MČ, za nima Kisel, Ragued, LJ/JČ, vepředu velkej černej a pokud ten bude schopnej dávat góly, tak můžem hrát v klidu o titul :-)

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            quelhar (admin)     před 14 lety 10.06.2010 15:48 |  
            0 0

            Napsal jsi, ze "prestupova politika se neridi tim, jake typy hracu potrebujeme, ale bud nahodou (nahodou volny Kisel, tak mu treba nabidneme dvouletou smlouvu) nebo necim jinym."

            Taky nevim, jestli se Madou chytne nebo ne, ale poukazal jsem na to, ze vsichni ctyri hraci jsou prave typy, ktere potrebujeme. Potrebovali jsme alespon jednoho vysokeho a zkuseneho stopera, potrebujeme vysoke a silne utocniky a potrebovali jsme lidry kabiny.

            • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 16:00 |  
              0 0

              Mne neprijde, ze bychom potrebovali Kisela a Lukase dohromady. Bud jednoho nebo druheho. Ale treba se pletu a Kisel bude dobrej, tim lip. Ovsem typologicky mi neprijde, ze by prinasel nejakou kvalitu, kterou nemame. Krom toho uz v dobach, kdy koncil ve sparte, byl vykonnostne dost na hrane toho, zda by mohl byt slavii uzitecny. Obavam se, ze kvalita pujde spis dolu, uvidime, co ztratil na rychlosti, atd. Dalsi vec je perspektiva zalozni rady v takovemhle slozeni..

              Jinak to, ze jsme potrebovali vyssiho utocnika a stopera, to snad proboha muselo byt jasne i KJ, takze bych to nevidel jako nejakou zasadni zasluhu..

  5. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 15:36 |  
    0 0

    Zdravim, soustredeni v Krkonosich tentokrat neprineslo prilis medialni pozornosti, nekteri zastupci hlavnich redakci, kteri se zucastnovali podobnych akcich chybeli. Nejvetsi bombou je predbezny navrat mladeho Jarolima , ktery ceka na svou transferkartu a vyjednava se Slavii lepsi podminky nabizene smlouvy . Novy utocnik Madou neni zadny zazrak , jeho pout po nizsich zapadoevropskych soutezich je ramovana nejen goly , castymi zmenami tymu , ale i velmi sveraznym stylem zivota , ktery vede a na ktery jsou Belaid ci Raqued opravdu kratci.Pro dalsi posily v tymu uz nezbyva prilis prostoru, protoze dohoda vedeni s trenerem je vicemene jasna , klub chce platit 20-22 zdravych hracu a zbytek musi odejit , to znamena nikoliv zivorit v becku. Zajimava situace v pripade Vaniaka muze nastat, ma oficialni nabidku Olomouce na misto sportovniho manazer a udajne, tam padl navrh i na misto v brance , ale nemam to potvtrzeno., spis se s tim pocitalo pozdeji po ukonceni kariery . Hlavni prekazka , ale padla , kubicek po letech opustil Olomoucky fotbal a bude se zivit i mimo fotbal zrejme ralitamy .Protoze b nejake odchody mohly prijit , mluvi se treba o Jandovi, Trubilovi, C, Graciarovi, tak muzeme asi jeste posilovat , mne spis mrzi ukonceni smlouvy s Gulajevem, ktery na jarte v Hlucine pusobil velmi dobre, zatim zajem Slavie o dalsi smlouvu nepotvrdil. Tym se vraci se soustredeni uz o vikendu a uz pristi tyden ho muzeme videt v pripravnych zapasech , ty ukazou vice.

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 15:57 |  
      0 0

      Tak je předpoklad že přijdou dva útočníci na 100% . Je otázka jestli nám vytrhne trn z paty Franck.. :-( A kdyz vezmu vyčichlýho Vlčka a mlaďocha Záskotelskýho .. Jsme prakticky bez útoku. Osobně mám ale pocit že budu zase překvapen kdo přijde.( jméno jako Slepička a další ultrastřelci :D )

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 16:21 |  
        0 0

        Zdravim ,ano davam ti za pravdu, muze to byt slusny utocnik , ale nic velkeho to nebude , prosel mnoha kluby a nikde se prilis neuchytil, navic by nebyl zadarmo,zase by jsme calovali 3 mega za neznamou, pritom treba velmi zajimave jmena doslova utikaji ze Zlina , Zurek, nejlepsi strelec 2 ligy Kroupa, vim ze moznost odejit ma treba Keric /ale pry je masstny/, Hubnik, dost se opet hovorilo o Chibuovi z Dukly , ale myslim, ze to bude spis nejake nove jmeno, ktere nezname.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          lassiter     před 14 lety 10.06.2010 16:31 |  
          0 0

          no jestli ti Žurek nebo Kroupa připadají zajímaví...

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            mart     před 14 lety 10.06.2010 16:33 |  
            0 0

            Taky by se mohl vratit Karim Adipe......

            • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

              Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 16:38 |  
              0 0

              Zdravim, no jo , ale v nasi situaci muzes tezko uvazovat o Lafatovi , proste na nej nemame , ma dneska v Jablonci velmi slusne podminky a jeho prichod by zrejme opet musel nutne vyvolat dalsi odchody jako v pripade Trubily aby bylo na hrrace jeho kvalit. Navic radeji neco nez nechat trapiciho se Vlcka , bez stavy hrajiciho Senkerika , ktery pry stejne ale chce balit a mladeho Zakosteleckeho , ktery je urcite lepsim prumerem , ale tim to konci. Tafat to je hruza sama.

              • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                quelhar (admin)     před 14 lety 10.06.2010 16:42 |  
                0 0

                A proto nez abychom privedli hrace, o kterych kazdy v lize vi, ze jejich strop je pomezi prvni a druhe ligy, jako jsou Zurek a Kroupa, radsi zkusime nekoho ze zahranici, o kom se teprve dozvime, jestli na to ma.

              • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                mart     před 14 lety 10.06.2010 16:44 |  
                0 0

                Ne Jiri, to byl opravdu jen for :D (a uznavam - blbej). Co se tyce Kroupy, u me ne. Zurek naopak - u me velke ano, je priserne rychlej, nejak se zblazni a mohl by byt hvezda. Tak jim prosim Vas reknete, ze Kroupu ne, a Zurka jo :)

                • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                  hiker42     před 14 lety 10.06.2010 16:54 |  
                  0 0

                  ;-) tak Žurek by do koncepce KJ pro příští sezonu myslím dobře zapadal.. je zadarmo, 30 mu už taky bylo.. jinak pořád nějak nemůžu zkousnout odchod Mirka I., ten to prostě "měl v noze"

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    mart     před 14 lety 10.06.2010 17:16 |  
                    0 0

                    ...pockej , dvacet devet mu je,?...ne, no jo, mas pravdu tricet mu je :)

                    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                      hiker42     před 14 lety 10.06.2010 17:27 |  
                      0 0

                      ;-) btw, volnej je i Martin Hyský a 35 mu taky ještě není! ;-)

                      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                        Gordon (host)     před 14 lety 11.06.2010 02:08 |  
                        0 0

                        ze by navrat slavisticke hvezdicky :D :D

                • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                  Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 17:02 |  
                  0 0

                  Zdravim oba , vdis Ouehlare s tim neustalym hledanim venku nekde mimo Cesko mi to uz prijde jako fobie , otevru server jakehokoliv klubu nasi Gambrinus ligy a vsichni pisou o tom, jak budou hledat posily venku . A pritom kolik cizincu, kteri za posledni rok hrali ceskou ligu se pak chytlo nekde venku, no hodne malo. A pritom zdroje jsou, nejenom v Hlucine behaj sikovni utocnici mladeznickeho veku, ale treba jsem uz nekokrat sam upozornil na Vydru, jehoz cena pred 2 lety byla minimalni a ziskat jej bylo tenkrat v silach Slavie. Neustale se hovori o skautingu o nejakych vysledcich prace , protoze existoval uz pred Ciprem , jen ho delal Drzmisek, castecne Sramek , ale ja velke vysledky jejich prace nevidim.

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 17:06 |  
                    0 0

                    No když se ti, Jiří, líbí Žůrek s Kroupou, tak to o tvém fotbalovém vkusu je více než vypovídající :-) Doufám, že nic tak ujetého nikoho z vedení nenapadne.

                    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                      Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 17:13 |  
                      0 0

                      Zdravim te Huzgi, spis mam pocit , ze proste nevidite realitu, casto tady padaj jmena na hranici fantazie, ale realita je takova . Madou je treba slusny utocnik , nicmene z toho co ma za sebou je lepsi nez zrovna zminovany Kroupa , dyt i on balancoval na pomezi druhe ligy , pocet branek podobny , proste zatim nevykazuje zadne znamky , ze by to mel byt onen top utocnik , ktery okamzite zaridi , ne da , ale zaridi treba onech 8, 9 golu za podzim jako to umel treba Necid ci Vlcek v dobe sve slavy.

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    Artur (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 17:20 |  
                    0 0

                    Dovolim si nesouhlasit , pokud se naše liga bude chtit vydat cestou castecne dustojne prezentace na Evropske scene , bez kvalitnich zahranicnich hracu to jiste nepujde. Nedelam si iluze ze je to mozne , kdyz ekonomicky stabilnejsi jsou i kluby v 2.Německe,Anglicke lize. Rozhodne si myslim, ze cizinci jsou spestrenim a hlavne dobrym marketingovym lakadlem , kdyz hrac umi lide si toho cení , uvedu to na prikladu Rudy Skacela(český hráč) naprosto super marketingova bomba! Ale nevidel jsem zadnou snahu neco z toho vyrejžovat za dresy,prezentaci a přitom jen kvuli Rudovi slo spousta lidi zase na Slavii . Nase vedeni nedokazalo přeplatit naprosto prumerny Řecký klub hrajici o zachranu. Bohužel nejaka tzv. modla u nás chybí . A rozhodne to nebudou nikdy hraci typu Žurek kteří neuspeli v prumernem českém klubu, ten žádnou parádu kvuli ktere lidi chodi na stadion nepředvede.

                    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                      Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 17:29 |  
                      0 0

                      NNo jo, ale Ruda Skacel neni zadnym nazdarkem , jde o vyborneho hrace , jazykove i jinak vybaveneho, proste pripaveneho a takovy ve Slavii ze zahranici uz nejaky delsi patek nebehaji, to je proste fakt , ktery muzeme jen smutne konstatovat. A treba velmi prumerny Bony z nasi konkurence je najednou vynasen do nebes , kdyz o nej pred tim Chovanec nezavadil pri utkani B tymu ani pohledem, proste z hlediska mezinarodno konkurence jdeme dolu.

                • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                  bongor     před 14 lety 10.06.2010 17:10 |  
                  0 0

                  No to víš,Jirka už si to píše a hned to zařídí,viď řediteli?
                  Jinak myslím,že loňská koncepce,to je stvořit mužstvo,které by bylo schopné konkurence v Evropě ,už se ukázala natolik z oblasti science fiction,že se opět rozumně vrátíme zpět k cílům uspět v lize a pak už to nějak dopadne.Proto čekat nějaké super posily je asi zbytečné a mužstvo vytvoříme stylem kdo má volno,chce si zakopat a na naše poměry to i umí.Což by na takové nekopy jako je třeba sralta mělo bohatě stačit/viď Mar Hude?/Rovněž tu bude snaha zbavit se drahých
                  hráčů/Ragued,Belaid/ a prodat co se ještě prodat dá/Hloušek,Janda,
                  Míňa,Grajciar/.
                  Ovšem obava ,že nebude na koho nadávat je zcela lichá na co máme
                  KJ a nyní i LJ.

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 17:19 |  
                    0 0

                    Zdravim, to uz tady taky slysim x let , klub nema penize, mui prodavat , jsme na hunte , pak najednou zjistis , ze plat reditele klubu vcetne premii i s platem trenera cini vice jak 10 procent sumy na acko, ze hraci sice sve prachy dostanou treba po roce dvou a ze teda neni na dobre posily . A pak se ciste nahodou dostanes do rozhovoru s jednim bafikem klubu ze severu, ktery si libuje , jak si klub a dalsi....namastli kapsy prestupem ci hostovanim zcela prumernych hracu.

                    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                      bongor     před 14 lety 10.06.2010 17:25 |  
                      0 0

                      No to Ti věřím Jirko,bohužel do finančních otázek nemůžeme mluvit,nejsme majitelé ba ani akcionáři a tak jen bezmocně můžeme přihlížet.Jinak ale těm bafikům ze severu bych být Tebou zas tak nevěřil,já jsem taky ze severu a taky si občas něco vymyslím.Ale zase na druhou stranu nejsem bafík a to mě omlouvá.

                      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                        bongor     před 14 lety 10.06.2010 17:35 |  
                        0 0

                        To už je Arture tady spíš evergreen s tím naším"marketingem".Píšu to v uvozovkách,protože jsem od nich ještě za ta léta neviděl jediný pořádný marketingový tah.Ruda byl jak píšeš schopen přitáhnout řadu lidí a kromě toho ještě i umí fotbal.A to je v tomto případě ten největší problém,protože nás přeplatí každý kdo si vzpomene ,Ukrajinci,Moldavani,Řekové,Rusové-o těch ani nemluvím,snad i Eskymáci.
                        Za Ronalda dal Real přes 2 miliardy a do roka má ty peníze doma jenom z prodeje replik jeho dresů a dalších pitomostiček.
                        Kdyby to fungovalo i u nás,tak by si ten Rudolf na sebe byl schopen
                        bohatě vydělat sám.

                        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                          Jiri1     před 14 lety 10.06.2010 17:47 |  
                          0 0

                          Odpoved Dolezala na besede v Edenu tesne pred jeho odchodem za pritomnosti reditelky marketinku-mame nejlepsi marketink v lize , na Ceske podminky mame velmi dobre vysledkyp,Tomasova je na svem miste , vic se proste v nasic podminkach a za zdejsich zvyklosti vydelat neda.

                          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                            bongor     před 14 lety 10.06.2010 20:41 |  
                            0 0

                            Já to vždycky věděl,že je Doležal vtipálek.Výborně,to je vtip roku!

              • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                urs (přítel SN)     před 14 lety 11.06.2010 13:03 |  
                0 0

                jasně jirko, o Lafatovi možná uvažuješ ty, ale já teda NE :-)

                urs

  6. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 18:31 |  
    0 0

    Tak Mičola s Ličkou do Brestu. Nováček v Ligue 1, naposled jí hrál v roce 91! A tam přestupují "top" hráči třetího celku naší 1. ligy? Já vím, že dneska už na tom není nic divného (šejk/miliardář viz Hoffenheim - ale tohle myslím není ten případ), ale mě to stejně přijde divný. Někde děláme chybu.. a vypadá to, že jí nikdo už pár let ani nechce najít.

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      venator     před 14 lety 11.06.2010 14:20 |  
      0 0

      To není přece nic divného. Kolik takový hráči mohli mít v Baníku? 100-200tis tipuju max a v té Francii dostanou ne jen dvakrát tolik podle mě xkrát tolik k tomu solidní šance se prosadit a hrát takže to je z jejich pohledu jasná volba. Spíš se divím, že Baníku stačí za Ličku jen 6mil.Kč Za Mičolu dobře necelých dvacet je ok, ale ten Lička je fakt ultra levný jestli to je pravda.
      Spíš se divím přestupům jiným např. toho Rudy...nevěřím, že řecký tým na padáka mu dal milion měsíčně....těžko říct....nebo možná to má ve smlouvě, ale jestli to všechno dostane i na účet to je otázka. Já si myslím, že měl zůstat za pár set tisíc ve Slavii než spadnout v Řecku a odejít odtud s nevymahatelnýma pohledávkama. Ve finále bude podle mě v minusu než kdyby zůstal tady,protože tehdy to ještě vypadalo, že ve Slavii by hrál za bonusy o titul a poháry.

  7. Vaniak

    Mac     před 14 lety 10.06.2010 18:39 |  
    0 0

    K té diskusi o Olomouci a přestupové bombě - mě taky napadl Vaniak, ale vzhledem k tomu, že Senecký odešel a s Romanovsem už KJ nepočítá, měl by tu Vaniak zůstat.

    Třeba bude ta bomba Štajner - už nějak dlouho jedná s Libercem, tak se možná nedohodli. ;-)

    • Re: Vaniak

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 19:06 |  
      0 0

      Mezi dvacítkou hráčů má zatím jediného brankáře, devětatřicetiletého Martina Vaniaka. "Jan Hanuš má zatím volno, protože skončil teprve před týdnem, a ještě jeden gólman by se měl objevit,"

      Nevím jak to chce vyřešit. Jestli přijde třeba Daněk, Vaniak mu bude krýt záda a Hanuše zase do Hlučína. V B předpokládám bude dál chytat Berkovec, to by myslím bylo správné, teď se mu dařilo (max je prohodit s Hanušem a Berkovec do Hlučína). Nebo Vaniak do Olomouce, Daněk sem a krýt záda mu bude Hanuš nebo Berkovec, těžko říct..

      • Re: Vaniak

        hiker42     před 14 lety 10.06.2010 19:12 |  
        0 0

        kdyby byl Daněk moc drahej (jako že bude), nabízí se ještě přemluvit Radka Černého, to by myslím celkem zapadalo do koncepce - je mu hodně přes 30 a byl by zadarmo..;-)

        • Re: Vaniak

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 19:40 |  
          0 0

          Radek se mnohokrát vyslovil, že dohraje v Anglii, jedno na jaké úrovni a do české ligy se vrátit nehodlá. To by bylo třeba respektovat.

          • Re: Vaniak

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 19:42 |  
            0 0

            No tak jako, že někdy něco řekl není za rok vůbec směrodatný, obzvláště ve fotbale. To je třeba respektovat.

            • Re: Vaniak

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 19:57 |  
              0 0

              No tak on to řekl naposled asi před měsícem, takže jestli to za rok nebude směrodatný, tak to stejně nevyřeší situaci s brankářem v tomto ročníku, který začíná za měsíc :-)

              • Re: Vaniak

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 20:01 |  
                0 0

                No tak jasně, on to hiker taky myslel zpdele díky té koncepci a ty jsi na to tak stroze odpověděl, že mi to nedalo, když se zrovna nudím. A popravdě, ať si tam Radek klidně zůstane, když tady bude čarovat Vaniak ;-)

                • Re: Vaniak

                  hiker42     před 14 lety 10.06.2010 22:27 |  
                  0 0

                  ;-) mě se Huzgiho reakce líbila, ostatně jako obvykle, když se člověk jen lehce dotkne jeho božstva..;-)

                  • Re: Vaniak

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 11.06.2010 00:20 |  
                    0 0

                    Myslíš Radka Černého? Ten byl pro mne opravdu božstvem a udělal toho pro Slavii dost a dost. Jeho názor ukončit kariéru v Anglii respektuji a chápu ho. Určitě bych ho tak jako ty neřadil do kategorie zadarmo a přes 30. To si Radek určitě nezaslouží. Ani jako vtip, třeba i nepodařený. :-)

                    • Re: Vaniak

                      hiker42     před 14 lety 11.06.2010 07:47 |  
                      0 0

                      ale kdepak, Radka vůbec ne...;-) já myslel, že tak striktně reaguješ na moje komenty výše pod článkem o "nové koncepci" a božstvem byl míněn samosebou KJ.. a ten demagogický výmyk na závěr o tom, jak jsem vlastně zařadil Radka (kterého si velmi vážím) do ošklivé kategorie zadarmo přes 30..

  8. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 19:20 |  
    0 0

    http://www.slavia.cz/Fyzicka-prolozena-hernimi-treninky

    Tak Daněk ne.. někdo mladej.. že by Vaclík? ;-)

    O Densovi se na pravého beka nezmínil, tam je asi dobojováno.. každopádně zapojili i hru na hřišti - kdepak Karel se byl určitě někde podívat, jak to dělají :D

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 19:32 |  
      0 0

      Jo a Šenky už je definitivně odepsanej..

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        lassiter     před 14 lety 10.06.2010 19:48 |  
        0 0

        njn, jinak Vaclík to nebude, těžko by ho chtěl testovat, to je buď jo nebo ne, navíc už je asi jednou nohou v Baníku. Ten udělal Koukala z Viktorky, hmm.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 20:04 |  
          0 0

          No tak můžeme tipovat dál no..

          Jinak info od webmastra na ofiko, kdyby někdo chtěl mít přehled..

          S Libercem se jedná o uplatnění opce na Váchu, Tafat dohral teprve o vikendu ČFL, Besta je zraneny...ted se jeho dalsi angazma resit neda. U Besty a Abrahama se zapojeni do pripravy neplanuje, jine angazma je pravdepodobne.

          Akorát toho Dense se jim nechce prásknout, nevíte do kdy má smlouvu?

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 20:16 |  
            0 0

            Už to mám na 4 roky od února 2009..

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 20:30 |  
            0 0

            Tak něco (nic) o Densovi od Ondry:

            Dens se zatím nevrátil z Brazílie. Já o tom víc nevím, kromě toho, že se to samozřejmě řeší.

            Což vylučuje možnost, že by to měl povolený = asi konec. Škoda, těch pár zápasů odehrál parádně a zvýšil by konkurenci, zvlášť když odešel Matej..

            • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

              MarHud     před 14 lety 10.06.2010 21:18 |  
              0 0

              No to je tedy pašík:-)))).To ho budete vozit po hřišti na kolečku?Hehehehe.Jen tak dál hoši sešívaný,děláte mi radost.Nejdřív ten důchodce ze Sienny a teď tohle,ty vole to nemá chybu!!!

              • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                bongor     před 14 lety 10.06.2010 21:36 |  
                0 0

                To spíš emháčko odvezou na kolečku vaší obranu v čele s kovaným rudochem Brabcem.

                • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                  MarHud     před 14 lety 10.06.2010 21:43 |  
                  0 0

                  Máš nervy Bongore?:-)))).Ani se nedivim.Hehehehe.

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    CarlBruno     před 14 lety 11.06.2010 00:24 |  
                    0 0

                    tvoje baba ma nervy, pindiku

                    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                      MarHud     před 14 lety 11.06.2010 07:34 |  
                      0 0

                      Copak,máš malýho pindíka,jak říkáš?:-))))).

                      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 11.06.2010 09:59 |  
                        0 0

                        No tak, chlapci...

                      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                        CarlBruno     před 14 lety 11.06.2010 18:51 |  
                        0 0

                        Tvoje baba ma malyho pindika, hehe

              • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.06.2010 23:35 |  
                0 0

                Chlapče až jednou vyrosteš.. znáš to ne? A jestli už si vyrostl, tak pozdravuj mámu a vyřiď jí upřímnou soustrast..

                • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                  Viking     před 14 lety 11.06.2010 08:38 |  
                  0 0

                  Proč na toho bolševickýho čudáka jednoduše přestanete reagovat?

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    DrFe1     před 14 lety 11.06.2010 12:20 |  
                    0 0

                    Taky se divím. Tyhle blby je potřeba ignorovat. Neregaovat na jejich provokace, pak je to přestane bavit.

                  • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 11.06.2010 15:10 |  
                    0 0

                    vikingu, NEpřestanete, nikoliv přestanete :-D

                    urs

  9. Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

    Barlblog     před 14 lety 10.06.2010 23:45 |  
    0 0

    Já příliš nesouhlasím s příchodem Kisela a Lukáše Jarolíma, pokud přicházejí najednou. Pokud se na to podíváme objektivně tak 33, respektive 34 let nedává moc šancí pro nějakou dlouhodobou spolupráci.

    Ovšem je to alespoň snaha za "malé" peníze přilákat lídry a zkušenost.

    Franck Madou je pro mě neznámou, ale má velmi dobré parametry.

    Zatím se spekuluje o odchodech Volešáka a Trubily, oboje by byla výborná zpráva, zvlášť u Vitalije, který má dlouhodobou smlouvu a v naší situace je "průměrným luxusem". Přiznám se, že jsem neočekával jeho odchod. Pro mě je to tak příjemné překvapení.

    Jak už jste psali výše, doufejme, že se urychleně dořeší případy Besta a Abraham, snad dostaneme peníze za Váchu a vyjasní se James Dens. Pokud jsou výstupní informace pravdivé, tak mě osobně zklamal. Zavřel si dveře. Snad budeme schopni vyřešit jeho předlouhou smlouvu.

    Na druhou stranu se tím otevírá prostor pro koupi Lafrance a trvalém přeřazení Starého do Ačka. + Motivace Mikuly a Mareše, kteří mají ještě minimálně půl roku čas.

    K dalším hráčům neřeknu nic nového. Určitě bych v záloze nedržel na sílu Grajciara a Jaroslava Černého, kde je potenciál kvalitního prodeje. Pokud KJ nepočítá s Romanovsem, asi to taky nikoho mrzet nebude.

    Brankáře bych vůbec nekupoval a konečně bych podpořil Hanuše. Může dělat dvojku a střídat se s Vaniakem třeba ob 3 utkání.

    Za Grajciara by byl dobrou náhradou Vratislav Gajdoš a do utoku Hradecké duo Pilař, Dvořák. A tím bych přestupy asi uzavřel. Možná bych poslal Vaňka s Korešem na hostování bez opce, aby měl vedení těch 22 + 2 zdravých hráčů.

    ALE! Vzhledem k tomu, že na marodce jsou Hloušek s Naumovem a Vomáčka s Kaufmane se pomalu vrací po dlouhém zranění, bych o tom hodně uvažoval.

    • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 11.06.2010 00:24 |  
      0 0

      Taky bych byl pro šanci pro Hanuše. Vůbec nechápu, proč ho tolik fans na webu odepsalo a KJ nechápu, proč ho tak lehce hodil přes palubu. Pamatuji jeho výkon v Budějovicích v srpnu, kde chytal famózně a skvěle řídil obranu. Podel mne má velmi dobrou perspektivu.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        tantalos     před 14 lety 11.06.2010 09:15 |  
        0 0

        Pokud jde o Hanuše, o jeho kvalitách svědčí, že když bylo Hlučínu nejhůř a šlo mu o udržení, stavěli do brány Valeše.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          Clarinet     před 14 lety 11.06.2010 09:22 |  
          0 0

          Tak tak. Když tak čtu o výkonech Berkovce v béčku, možná by už mohl dostat šanci zrovna on.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          hiker42     před 14 lety 11.06.2010 10:11 |  
          0 0

          já bych si Hanuše odsoudit nedovolil. pamatuju si, jak loni v Čelákovicích neskutečně vychytal v prvním zápase myslím Žižkov, to byl koncert. takový výkon sice už potom nezopakoval, ale že je to v něm, o tom nepochybuju. Berkovce jsem viděl párkrát za B a zdá se mi jednak jistější, ale hlavně - dává skvělé robinzonády. Valeše neznám. vím, je to asi trochu voluntarismus, ale taky vzhledem k chybějícím financím, bych zkusil Berkovce jako dvojku a Hanuše jako trojku.

      • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

        quelhar (admin)     před 14 lety 11.06.2010 09:30 |  
        0 0

        Ja bych taky nebyl proti Hanusovi. Ale pravdou je, ze pri planovanem odchodu Romanovse nemame brankare stredni generace. Mame temer konciciho Vaniaka a tri podle me velmi solidni a vyrovnane mlade golmany - Hanuse, Valese a Berkovce. Takze docela rozumim snaze privest dalsiho brankare.

        • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

          Barlblog     před 14 lety 11.06.2010 09:57 |  
          0 0

          Ja nechápu, proč mit na ligu golmana středni generace. :-) Jan Hanuš může dělat pohodlně dvojku a pokud budou role jasně rozděleny, pak nevidím důvod, aby nechytal třeba 10 - 12 utkání. Musíme si uvědomit, že Vaniak tu nebude dlouho, pokud se potká s formou a vydrží mu zdraví, tak možná 2 roky a tak bychom si golmana měli připravovat sami a nespoléhat na to, že ho někde schrastíme. Jestli udělat nějaký přestup, tak jedině Krbečka z Plzně. Daňka ať si nechají.

          Valeše bych asi nechal v Hlučíně, kde bude mít celkem jasné místo a Hanuše bych cpal do Příbrami, na přestup, či hostování s opcí. Berkovec tu může zůstat jako jednička B-týmu a trojka Ačka.

          U Krbečka by platilo to stejné, měl by odchytat kolem 10-12 zápasů v lize. Jenže já se právě obávám, že na takovéhoto hráče nejsou prostředky a i kdyby se nějaké uvolnili, tak to bych je osobně radši vrazil Hradci za utočníky, na tomto postu nás pálí pata.

          Jen se obávám, že příjde nějaký polo-golman, který nechytá ve svém klubu, KJ mu ani nedá šanci a my ušetříme za transfer, ale ne za plat hráče. Proto bych radši pracoval s vlastními zdroji. Ostatně, Real Madri taky začínal s mladým Casillasem...

          • Re: Se Slavií se připravuje útočník Franck Madou

            lassiter     před 14 lety 11.06.2010 10:28 |  
            0 0

            A Atletico s de Geou, ale to jsou řek bych výjimky. Já o Hanušovi moc přesvědčenej nejsem, zejména jeho hra nohama byla tragická. Upřímně nechápu, jak může v dnešní době mít dvacetiletej brankář problémy dokopnout na půlku...možná něco špatně v tréninku a nejsem si jistej, že Vaňous je ten, kdo zrovna tohle u mládeže napraví :-) A určitě bych zapátral v Hlučíně, proč odehrál rozhodující zápasy Valeš a ne Hanuš, jak píše nahoře tantalos.