O Slavii

Slávistický víkend (29. - 30.5.)

Ligovou sezónu o víkendu končí ženské áčko a dorostenky, po postupu do celosvětového finále Danone Cupu mohou D žáci tři kola před koncem oslavit také titul ve své soutěži.

A tým
Hráči áčka i fanoušci stále vyhlížejí, jaké změny ve Slavii nastanou a kdo se stane trenérem.

B tým
Béčko je zachráněné a v posledních třech zápasech bude hrát o co nejlepší umístění. Není vyloučeno, že se opět dostane i na některé hráče z dorostu. V sobotu hraje béčko s posledním Motorletem, ve středu hostí na Strahově rezervu Budějovic a poslední zápas odehraje příští víkend.
sobota 29.5., 10:15, UMT Butovice: Motorlet - Slavia B (podzimní zápas 0:0)
středa 2.6., 17:00, Strahov: Slavia B - Č. Budějovice B (podzimní zápas 1:2)

A + C dorost
Tři kola zbývají odehrát prvoligovým dorostům, v tom nejbližším hostí doma Ml. Boleslav. V případě st. dorostu půjde o utkání 6. s 4. celkem tabulky a v případě ml. dorostu druhého se šestým.
sobota 29.5., 11:00, Strahov: Slavia A - Ml. Boleslav A (podzimní zápas 2:5)
sobota 29.5., 13:15, Strahov: Slavia C - Ml. Boleslav C (podzimní zápas 1:1)

B + D dorost
O zápas více zbývá odehrát B a D dorostu, kteří se o víkendu představí  v Hradci Králové, B dorost Slavie je devátý, stejný tým Hradce o tři příčky výše. Úplně jiná situace je v případě mladší kategorie, kde Slavia drží třetí místo, zatímco Hradec je až patnáctý.
neděle 30.5., 10:15, Hr. Králové, Bavlna: Hr. Králové B - Slavia B (podzimní zápas 1:2)
neděle 30.5., 12:30, Hr. Králové, Bavlna: Hr. Králové D - Slavia D (podzimní zápas 3:2)

A + C žáci
V Hradci Králové se představí i ligoví žáci, ti ovšem až ve středu. A žáci jsou jistí vítězové ligy, Hradec je pátý. V mladší kategorii je Slavia v tabulce druhá a Hradec Králové čtvrtý.
středa 2.6., 15:00, Hr. Králové, Háječek: Hr. Králové A - Slavia A (podzimní zápas 1:2)
středa 2.6., 16:45, Hr. Králové, Háječek: Hr. Králové C - Slavia C (podzimní zápas 1:3)

B + D žáci
Divizní žáci si zápasy víkendového kola předehráli minulou středu. Jejich soupeři tak mají v dohrávkách šanci stáhnout jejich náskok na prvních místech. B žáci vedou soutěž momentálně o sedm bodů před Náchodem-Deštné. D žáci o 11 bodů před Vysokým Mýtem. Pokud tedy Vysoké Mýto nevyhraje o víkendu v Letohradě, zajistí si D žáci titul tři kola před koncem Divize C.

Ženy A + dorost
Na konečné druhé příčce slávistek v aktuálním ročníku ligy se v posledním zápase v Brně už nic nezmění, stejně tak dorostenky už se ze svého třetího místa v nadstavbě nemohou posunout.
neděle 30.5., 15:00, Brno Ivanovice: Brno - Slavia (předchozí zápasy 1:6, 0:3, 0:5)
neděle 30.5., 17:30, Brno Ivanovice: Brno (dor.) - Slavia (dor.) (předchozí zápasy 1:2, 2:0, 1:3)

Ženy - žákyně
Žákyně o víkendu hrají poslední derby sezóny, tentokrát na hřišti Sparty v Satalicích. V případě st. žákyň jde o souboj prvního s druhým a v mladší kategorii druhého se třetím týmem tabulky.
sobota 29.5., 11:00, Satalice: Sparta (st. ž.) - Slavia (st. ž.) (předchozí zápasy 4:0, 3:0, 4:0)
sobota 29.5., 12:45, Satalice: Sparta (ml. ž.) - Slavia (ml. ž.) (předchozí zápasy 5:0, 3:1, 4:2)

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Viking     před 14 lety 27.05.2010 15:19 |  
    0 0

    Než ty chytrý hlavy vyberou trenéra tak těch posledních pár hráčů z ligy, kteří by nás ještě mohli teoreticky posílit, bude už hákovat přípravu dáááávno jinde.

    Amatérismus.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 27.05.2010 17:22 |  
      0 0

      Na nový hráče stejně nejsou prachy ;-)

      Budem to muset ukopat srdíčkem nebo jak se to říká, to je teď v českém sportu populární :D

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Wommi     před 14 lety 27.05.2010 17:41 |  
        0 0

        a nebo Platilem.)

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          bongor     před 14 lety 27.05.2010 21:42 |  
          0 0

          my jsme měli jednoho zaměstnance,jmenoval se Zubina.A co myslíte,že měl za profesi?Zubař.Proto myslím,že Platil se výborně hodí na funkci ředitele,už jeho jméno napovídá,že bude včas a bez problémů platit hráčům.A tak všichni budou spokojení,mužstvo začne
          hrát co má a půjdeme nahoru.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Kactus     před 14 lety 28.05.2010 00:09 |  
      0 0

      kdyby jenom amaterismus.
      je to bohuzel jenom obycejna saskarna. potrva nekolik let nez se z toho vyhrabem.
      navic, v poslednich kolech jsem zjistil ze se na to neda koukat ani po rumu, a to je uz co rict :) a bude to chtit pristi sezonu hodne rumu ...

  2. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Pedro08     před 14 lety 27.05.2010 22:47 |  
    0 0

    Prosím, volte ODS, zachrání nás od dluhů a odporné korupce komunistů a socialistů. Budu rád za preferenční hlasy, v Praze číslo 15. Podpořím při porcování medvěda projekt společného tréninkového centra Slavie a Bohemians, již tento podzim. Děkuji všem slávistům, kteří mne podpoří.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 27.05.2010 23:01 |  
      0 0

      to sem necpi, ježkovy. sebestřednost některejch lidí nezná mezí :(

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 27.05.2010 23:03 |  
      0 0

      nehledě na to, že mluvíš o porcování medvěda, což je korupční praktika jako noha. je mi z tebe Šloufl :(

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Mac     před 14 lety 27.05.2010 23:04 |  
      0 0

      15 je Petr Bratský, nevím o tom, že by byl slávista. ;-)

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 27.05.2010 23:07 |  
        0 0

        jo, právě jsem chtěl napsat, že se omlouvám, že Pedrovi 08 tykám, když by moh bejt mym tátou. Tak promiňte a příště s tou agitkou raději jinam. Jo?

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Khadgar     před 14 lety 27.05.2010 23:05 |  
      0 0

      Hm, číslo 15. Tady někoho trochu odšoupli, co? Letos to v Praze ODSka nebude mít růžový, to bys těch preferenčních hlasů musel dostat mraky...Takže pápá.
      Jo a mimochodem, nechutně levná agitka...

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        slaviator     před 14 lety 27.05.2010 23:22 |  
        0 0

        Tak lepší 15... než jednička či dvojka, ne? Si vem, kdo kandiduje na čelních pozicích... jen u nás v Ústeckém kraji jako lídři: Paroubek, Zeman, Bursík, Gandalovič. Přitom lídry z ODSky, ČSSD a KSČM v podstatě nemáš šanci prefenčníma hlasama odstřihnout, ti se tam dostanou vždy.

        btw doufám, že po volbách nikdo (oranžovej, červenej, modrej či fialovej se zelenejma puntíčkama) neslíbí Národní stadion, neslíbí nic podobného před volbama komunálníma. To by ještě chybělo...

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      slaviator     před 14 lety 27.05.2010 23:17 |  
      0 0

      To by ten medvěd musel hodit docela ranec. :-) A hlavně nevím, zda by bylo vhodné mít s klokanem společnej stadion i tréninkové centrum...? :(

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 27.05.2010 23:19 |  
      0 0

      fuj :( porcování medvěda a zatočení s korupcí v jednom příspěvku - vy to nevidíte ?!?

      (a takový ptákoviny se tu rozebírají pořád)

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      lassiter     před 14 lety 27.05.2010 23:21 |  
      0 0

      no jestli nás má pražská ODS zachraňovat od korupce, tak to snad jen :-))))))) co všechno bysme měli jako mít společnýho s bohemkou?

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Wommi     před 14 lety 27.05.2010 23:52 |  
        0 0

        ..uz ted je toho prilis:)..a bude "lip"

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Wommi     před 14 lety 27.05.2010 23:55 |  
        0 0

        ..pravdou tedy je,..ohanet se prazskou ODS pri vymitani korupce a v cele mit jednoho z nejkorupcniku a jeste ke vsemu takovyho hajzla vychcanyho(prominte), nechapu jak jsem ho mohl mit kdysi rad, asi proto ze na mne pusobil jako pomerne sympatickej a lehke drogy akceptujici sef drogovy meziresortni komise...ze se z nej vyklube todle, to by mi ve snu nenapadlo!

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          slaviator     před 14 lety 28.05.2010 00:15 |  
          0 0

          Bud politika (a jeji prostredi) zkazi (semele?) slusne lidi nebo slusni lide do (te vysoke) politiky nejdou. Pravda bude nekde uprostred - vylozene slusnej clovek nema sanci dostat se na prvnich pet pricek, takze tezko by mohl byt starostou nejakeho mesta ci mestske casti v Praze ci primatorem apod. Ale jde o to "mensi zlo". Bem si nahrabal dost, nahradi ho jini, kteri si taky budou hrabat. Zleva ci zprava. A jestli nekdo veri Johnovi treba, tak to nechapu. Kazdopadne treba kdyz uz jsme u tech preferenci, tak v Praze u ODSky bych ji asi dal 9., stejne jako u nas ji davam vzdy panu Vanovi, kdyz kandiduje. Sympaticky clovek, obnovil vinarstvi v okoli Mostu, rozumnej - a vzdy na nevolitelnych mistech. Letos uz nekandiduje, coz je skoda, ale chapu to, taky uz ma svuj vek. Ale takovychle lidi, za ktery by clovek dal skoro i ruku do ohne, je malo. A i za vetsinu tech, co si myslis, ze o nich vis dost a znas je, tak opojeni moci a moznosti hrabat by ti ta ruka uhorela...

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        slaviator     před 14 lety 28.05.2010 00:20 |  
        0 0

        Btw, kdyz jsme u toho, jsem docela zvedavej na tu iniciativu kandidovat slavisti a Bohemaci do komunalnich voleb. Snaha zmenit stanovisko radnice "zevnitr". Snaha pekna, ale nejde to postavit prece jen na jedny jediny veci, co kdyby byli doopravdy zvoleni a treba meli i vyznamny podil, treba dokonce i vetsinovy? To zmeni stanovisko radnice, nalejou prachy do Dolicku a aby to bylo fer, tak i do Edenu a pak 4 roky nebudou delat vubec nic nebo budou preslapovat na miste? Nejde to prece postavit jen na "Dolicek Bohemce, Eden Slavii', to by byli volitelni jen pro par stovek lidi.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      BARTjan     před 14 lety 27.05.2010 23:34 |  
      0 0

      tyhle žvásty si nech někam jinam, to je drzost nebetyčná ty skialpinisto...

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Frealaf     před 14 lety 27.05.2010 23:45 |  
      0 0

      :DDDD Se dneska někde hromadně rozdávala vtipná kaše, ne? :D

  3. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 00:42 |  
    0 0

    Prosím, nevolte ODS, jedině to nás zachrání od dluhů a odporné korupce modrobolševiků a mafiánských kmotrů, jejímž přímým následkem je mimo jiné i stěhování vačnatců do Edenu.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 06:35 |  
      0 0

      Člověk by řekl, že i největší debil v týhle republice, by se po předchozí reakci na stejný příspěvek poučil. Ale koukám, že mám asi zkreslené představy o míře inteligence naše národa..

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        bongor     před 14 lety 28.05.2010 07:54 |  
        0 0

        To máš,ale navíc jděte už do hajzlu-s prominutím ,s politikou na slávistických stránkách.To vám nestačí,že ze všech novin ,plakátů,nároží a výkladů na vás útočí jeden korytář vedle druhýho,bez rozdílu barev?Chcete jim pomoct,aby mohli zase žrát,mlaskat,aby jim tekly sliny z huby a říkali si,podívejte se na ty dementy,jak nám to zase zbaštili za patnáct tisíc hrubýho?
        Tady bysme se měli bavit o Slavii a o fotbalu.Sem by snad mohlo maximálně patřit,jak jistej politik slíbil Spartě,že jim když vyhraje volby,postaví zadarmo Národní stadion na Letný.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 11:40 |  
        0 0

        Nepřipadá ti ubohé takhle hrubě urážet kvůli jednomu vtípku ? Nenapadlo tě proč je ten příspěvek napsaný stejně jako ten předchozí ? Hlavně, že tady hodnotíš mojí inteligenci ......

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 12:07 |  
          0 0

          Jak vidíš nebyl jsem sám, komu to jako vtípek nepřišlo - minimálně hodně trapnej. Neboj se, tvůj příspěvek sem pochopil, tvůj záměr možná taky, ale vzhledem k tomu co se událo o vlákno nahoře mi to přišlo fakt trapný.
          Ale máš pravdu, že jsem byl hrubej, asi mě to po ránu dost rozladilo (vůbec celá slavie mi teď dělá akorát vrásky, a člověk nemá na nic naládu), takže se omlouvám..

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 12:15 |  
            0 0

            Jo tak to beru. Já zase uznávám, že sem politika opravdu nepatří sám jsem proti tomu taky brojil. Akorát jsem teď neodolal napsat "zrcadlový" příspěvek k tomu původnímu.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      EdCable     před 14 lety 28.05.2010 08:20 |  
      0 0

      Vsude, kde se vyskytne modra trubka, se musi hned projevit ruda trubka a naopak, ze.

      Tahnete oba onanovat na hajzl a pokud na verejny, tak za sebou nezapomente splachnout

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Viking     před 14 lety 28.05.2010 08:51 |  
      0 0

      Jdi do prdele s agitací.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        piero (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 09:09 |  
        0 0

        Já přejdu raději ke slávistické notě. Podle mých informací opravdu odejde Petr Doležal. Byl ve vedení člověkem druhé skupiny vlastníků reprezentované řekněme panem F., kteří nejsou spokojení s jeho prací a bude nahrazen člověkem také blízkým panu F.Další dění v klubu se bude odvíjet bohužel od finanční situace t.j. KJ v klubu zůstane a přijde jako jeho podřízený člověk finančně méně " náročný" a tím bude s největší pravděpodobností Rada. Také posily jsou limitovány financemi resp. nutností uhradit Enicu " ztrátu podílu na majetku " právě na úkor druhé skupiny. Znamená to, že příští sezóna bude tou startovací k tzv. lepším zítřkům.I ten klokan má přinést přímo i nepřímo finanční příspěvek ke stabilizaci situace. Já si myslím, že to není nastaveno zas až tak špatně, jak to na první pohled vypadá a není nutná hysterie. je pravda, že by to chtělo lepší komunikaci s fanoušky, ale vedení ví proč takto postupuje, tak jim zkusme věřit.
        Piero

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          GeorgK (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 09:45 |  
          0 0

          V podstaě chápu a kdyby klub komunikoval tak si koupim i tu 5 letou permici. Problém je že se vedení NEDÁ VĚŘIT!

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 11:27 |  
          0 0

          No já jsem na ty lepší zítřky pod Radou a Jarolímem zvědavej. Když si představím tu atmosféru jaká bude v Edenu panovat (pár tisíc fanoušků, "novej" kotel, zelený sedačky, druhej oplocenej sektor) a poslední výsledky našich "borců", tak mi běhá mráz po zádech a je mi víc než smutno.. Ale třeba to bude vypadat úplně jinak, o tom však dost pochybuji.

  4. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Viking     před 14 lety 28.05.2010 11:30 |  
    0 0

    Tak mi permice na 114 zdražila z 3140 (nevím přesně) na 3960 korun, což je tedy o cca 820 korun více. Pokud si vypočtu pravděpodobnost, kolikrát budeme hrát pohár doma (v minulosti pravidelné trapasy s mužstvy z divize a ČFL, ale i reálná šance vypadnutí), vychází mi to, že lze očekávat dlouhodobě 1-2 zápasy doma. Tudíž bych očekával cenu někde mezi 3400 - 3600 Kč. Takže mi vychází, že permice zdražila minimálně o dalších 10 %, což se vzhledem k letošní sezoně opravdu vyplatí!:-)

    Kdepak pane Doležal, za kvalitu se přeci platí!

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Jiri1     před 14 lety 28.05.2010 11:37 |  
      0 0

      Zdravim, jen by mne zajimalo, co te na tom tak prekvapuje, Dolezal to rekl naprosto jasne a nebyl sam. Na tohle jsem tady upozornoval uz pred tydnem, kdy Quehlar a spol. lestili kliky......

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Filipos     před 14 lety 28.05.2010 11:41 |  
        0 0

        zajímavé, mě příšlo že na to upozorňoval quelhar... ale je možné, že jsem byl také někde leštit kliky :-))))

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          Viking     před 14 lety 28.05.2010 11:44 |  
          0 0

          Ještě doplním - vzhledem k nasazování Slavie do TV na pondělní zápasy jsem si vypočetl, že za loňský rok se mi permice v žádném případě nevyplatila.

          Toto mi také chybí, alespoň nějaká garance minimální počtu zápasů doma v úředně nahlášený termín.

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 12:09 |  
            0 0

            To se resi opakovane - zarucit to nikdo nemuze, protoze klub nema paky na to, aby ovlivnil nasazovani svych zapasu do TV. Plus - i kdyby ty paky mel - tak by je asi z financnich duvodu stejne nevyuzil.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Viking     před 14 lety 28.05.2010 11:42 |  
        0 0

        Kvalita produktu se rapidně zhoršila, vzhledem k okolnostem hrozí reálný úbytek zákazníků = výrazně zdražím produkt.

        To je jak vystřižený z učebnice marketingu:-)))

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          whitesnake01     před 14 lety 28.05.2010 11:44 |  
          0 0

          to vis, Slavie je luxusni statek, cim vyssi ceny, tim vyssi zajem :)

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 11:53 |  
            0 0

            Navíc je to pořád ještě nejlevnější sadomasochistický salon na trhu. Už tahle sezona musela každého masochistu parádně uspokojit a teď jestli opravdu přijdou Jarolím s Radou tak to bude pro masochisty opravdu pošušňání ...... :-/

            • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

              hiker42     před 14 lety 28.05.2010 12:10 |  
              0 0

              ...;-) a co teprve, až praskne, kdo že to s tím Rosenem Slavii vlastní.. Bican, Puč a Plánička na Slávii jsou hrdí..

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 11:46 |  
      0 0

      Já bych to viděl tak, že ve vedení počítali s tím, že díky bojkotu (s kterým už nic nenadělají) klesne "rapidně" (to se ještě ukáže jak moc) počet permic. Tudíž aby jsi dosáhl minimálně stejné zisku jako v předchozí letech musíš zdražit. A to na základě toho, že ani kdyby jsi ty permice dal za polovic, ultras nepřijdou.

      Ale mohl by přijít někdo jiný ;-) a to je jako s těma lístkama. Mít plnej stadion za menší vstupný nebo prázdnější za dražší vstupný při stejném výdělku?

      Prostě je nechápu..

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 12:11 |  
        0 0

        "a to je jako s těma lístkama. Mít plnej stadion za menší vstupný nebo prázdnější za dražší vstupný při stejném výdělku?"

        Kdy uz konecne lidi budou ochotni pochopit, ze cena listku nema zasadni vliv na navstevnost na utkani a na ligu a domaci pohar lidi neprijdou ani zadarmo (viz Sparta, ktera to tak dela dlouhodobe a opakovane).

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 12:21 |  
          0 0

          Já neříkám, že je to zaručený. To že se to někomu nedaří neznamená, že to nemá zásadní vliv. V kombinaci s dalšími stimulačními prostředky jde i v ČR dosáhnout dobré návštěvnosti. Pokud budeš mít ale ceny za tyhle lístky, tak nemáš šanci určitě. Ano zřejmě stačí dobrej fotbal, ale na ten jaksi neexsituje patent, takže když toho jako majitel klubu budeš využívat a ždímat lidi, tak až se přestane dařit, padneš na hubu a nepomůžou ti ani lístky zdarma. Tohle je o výchově fanoušků a i sem patří správná cenová politika.

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 12:26 |  
          0 0

          Tak to si dovolim nesouhlasit, na kazdy zapas Slavie zvu spoustu kamaradu ( par se mi povedlo přemluvit). Většinou z 50% mi bylo sdeleno jestli jsem se za ty peníze nepos.. no a druha pulka mela řeci o pŘedváděné hře. Znám xxx lidi co nechodi na Slavii ( hlavne hokejovou) kvuli cenám lístků... Jinak kdyz mluvis o Sparte osobne si mslim ze jejich divacky marketing ktery si buduji par let přinese ovoce. Aby jsi se nedivil ;)

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            GeorgK (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 12:32 |  
            0 0

            Na Strahov se chodilo v podstate zadarmo a bylo nas tam par. Ze ti nekdo neco rekne je pekne, ale zkusenost mluvi jasne. U nas to opravdu nema vliv! Pokud bychom hrali jako na podzim 2008, hralo by se v Evrope, a trener treba Zeman tak ani proti soucasnym cenam nic moc nemam dokonce bych si i priplatil.

            • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

              hiker42     před 14 lety 28.05.2010 12:49 |  
              0 0

              jenomže

              1. hra vypadala letos tak, že nás porazil bolševik, Olomouc, Liberec a Jablonec, remizovalo tady i Kladno,
              2. v Evropě fakt hrát nebudeme,
              3. kvůli přístupu vedení k ultras nebude kotel a
              4. trénovat nás pravděpodobně bude Radolím (díky venatore za terminus technicus).

              vzhledem k tomu všemu se mi zdražení vstupného jeví nejen jako špatný, neadekvátní krok, ale spís jako drzost!

              • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

                GeorgK (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 12:52 |  
                0 0

                No vsak nerikam, ze jim to letos zaplatim:(

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 12:38 |  
            0 0

            Neverim tomu, ze to, ze Sparta nauci sve divaky chodit temer zadarmo na kazdy druhy zapas, bude mit nejaky budouci prinos. Pokud budou hrat tuzku, tak tam lidi stejne chodit nebudou.

            Podle me zkusenosti jasne ukazuji, ze kdyz se hraje dobry fotbal, tak lidi prijdou i pres drahe vstupne (sice budou v diskuzich nadavat, ale nakonec na stadion dorazi) a naopak kdyz se na predvadenou hru neda koukat, tak neprijdou ani zadarmo a najdou si jinou zabavu.

            • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

              lassiter     před 14 lety 28.05.2010 12:46 |  
              0 0

              Oni sice nadávat budou a na ten fotbal přijdou, pokud zrovna o něco jde. Jen je ty ceny nesmí urážet. Což byl případ Budějovic z předminulý sezony a nejsem si jistej, jestli to neni případ i letošních permic. V takovym případě si to zapamatujou. A pokud se k tomu přidají další věci jako třeba letos (stadion, hra, trenér, atd.), tak je z toho taková hnusná nálada a pachuť, což tomu klubu vůbec neprospěje.

  5. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 12:11 |  
    0 0

    Jak už psal někdo výše tak kvalita produktu se radikálně zhoršila, budoucnost produktu je nejistá, není znám ani "manažer výroby" ani výrobce samotný. Se zákazníkem se jedná "z patra" jako s onucí, na požadavky zákazníka se nehledí. Část zákazníků, kteří vám zpříjemňovali prostředí byla už zástupcem výrobce vypuzena a naopak se musíte smířit s tím, že spolu s vámi bude na stejném místě konzumovat svůj produkt zelený bezdomovec o kterého ani trochu nestojíte. Nejsou dány záruky v jakém prostředí se bude produkt konzumovat (jestli nám nezezelená), ani záruky kdy se bude konzumovat jestli se to většinou neodehraje ve vaší pracovní době ............... No a do toho přijde zdražení o 25 procent.

    Tak nevím, mě to připadá jako špatný vtip. Slávii mám rád, ale míra toho co je možné si nechat líbit je tedy opravdu silně atakována. Možná už byla překročena. Za těchto podmínek opravdu váhám, jestli na tohle ještě přistoupím nebo už ne. Kálejí nám na hlavu tedy neskutečně.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Tonda     před 14 lety 28.05.2010 13:47 |  
      0 0

      kde máš tužku, tohle přesně vystihuje můj současný názor. Podepíšu.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        steev (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 14:22 |  
        0 0

        Taky naprosto souhlasim.Je to skutečně výsměch.

  6. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Wommi     před 14 lety 28.05.2010 12:30 |  
    0 0

    Teda ..velky zklamani..toto jsem opravdu necekal,..rikal jsem si, ze s ohledem na vsechny faktory ktery nastaly, at uz od krize az po to, co slavia hraje, deleni se s bohemkou, tedy nic jinyho nez katastrofickej scenar,..tak ze se zdrazi radove treba o stokorunu, jakoze tedy do toho daji ceny za pohar...spis symbolicky, navic s ohledem na to, ze tim permanentkarum!!! ulevi, aby se nemuseli mackat ve fronte...ale toto!!!

    sedim 117 - tedy minuly rok 2700 - nyni 3360?!..kde to jsme...?..zadna akce ala treba aspon 10 procent permanentkarum pri koupi dalsi dolu...

    Pokud si vezmu, ze slavia hraje pouze 2 zapasy doma...tak se za tyto zapasy pocita za kazdy 330 kc....a za co?..za tu katastrofu?!..

    snad jedinym bohusem by mohlo byt to kupovani jizdenek od CD...ale jinak...

    ..navic i to, ze se mam skoro kazdy pondeli honit a utikat z haku, abych dosel na ligu v pet v pondeli?!...
    Ted jsem opravdu nasr......a i po tom, co vcera oznamili, ze si neni mozny koupit permici naproti kotli (rikal jsem si, ze bych zmenil misto), tak musim rict ze ve mne velmi hloda myslenka uz nekupovat!...nakonec, mozna bych mel i kliendejsi zivot!

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 12:35 |  
      0 0

      Jen upresneni - v Ondrasovce jde o 3 domaci zapasy v pripade postupu do semifinale, viz letos (Karvina, derby, Jablonec).

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        GeorgK (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 12:37 |  
        0 0

        No a nebo taky o zadny viz. Caslav ...

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 12:42 |  
          0 0

          Jasne, nekdy se vypadne, nekdy ne. Kazdopadne lidi si opakovane stezovali, ze za Ondrasovku musi platit, takze se vedeni rozhodlo zahrnout vsechny tri mozne zapasy do ceny permice a dalsi zdrazeni je pak neco kolem 5%.

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 14:05 |  
            0 0

            To je ovšem argumentace, jak z her Járy Cimrmana. Lidem vadilo, že vedení nedá pohár k lize jako PRÉMII ZDARMA, protože by si to permanentkáři zato že platí za 15 ligových utkání jako bonus zasloužili. A ne že by chtěli k permanentce přirazit plnou cenu lístků za pohár a to ještě navíc i utkání které se vůbec nemusí uskutečnit !!! Kocourkov hadr.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Wommi     před 14 lety 28.05.2010 12:38 |  
        0 0

        ..aha..sorry za dezinformaci, na tu karvinou jsem uplne zapomnel!
        presto je to frustrujici!

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 12:43 |  
          0 0

          Jo, to je, tomu rozumim.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        hiker42     před 14 lety 28.05.2010 12:54 |  
        0 0

        Karviná na podzim byla myslím na permici zadarmo..

        • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 13:04 |  
          0 0

          To je mozne, ale nebyl to a priori zapas, na ktery by byla pred sezonou jistota, ze se na nej zadarmo pujde. To byl jen vstricny krok vedeni, ze jej zaradilo do permice.

          • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

            hiker42     před 14 lety 28.05.2010 13:29 |  
            0 0

            ano, asi to tak quelhare, vzhledem k výsledkům a hře na podzim v lize, bylo.
            každopádně mě se zdražení permic (nikoli nevýznamné - 25-34%) za stávající situace jeví jako neskutečná drzost, vždyť na ten pohár zdarma s Karvinou přišlo 2800 lidí!

            • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

              quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 13:41 |  
              0 0

              Jasne, ja to chapu. Narazi se tu mimo jine i na problem, ze zapasy Ondrasovky se proste v CR neberou na stejne urovni se zapasy ligovymi, ackoli v pripade ocekavanych vysledku a postupu Slavie Ondrasovka prinese tri zapasy s ligovymi souperi. Tri zapasy navic k patnacti ligovym jsou 20%. Vzhledem k zahrnuti techto zapasu do permice a k nepovedene lonske sezone, absenci poharu a podobne bych ocekaval a chapal zdrazeni spis o 15% nez o 25%.

              Financni situace klubu asi opravdu neni ruzova, kdyz v dobe "blbe nalady" dela dalsi nepopularni opatreni. Je otazka, jestli by lide byli chapavejsi a tolerantnejsi, pokud by vedeni kajicne prislo s prohlasenim, typu "financni situace klubu neni dobra, z toho duvodu vitame pusobeni Bohemians v Edenu, ktere muze prinest financni prospech i Slavii, krome toho jsme nuceni navysit i cenu permanentek, ponechat v klubu KJe a vyznamne omezit naklady na prichody do klubu." Osobne si myslim (nemaje vsak zadne zakulisni info), ze tohle se pravde minimalne blizi, ale i takove zverejneni by nijak nepomohlo v omezeni one blbe nalady.

              • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

                hiker42     před 14 lety 28.05.2010 14:21 |  
                0 0

                nesouhlasím s Vámi, quelhare.

                1. pokud bych si permici (opět tribuna sever) na příští sezonu koupil, byla by dražší nikoli o 25%, ale o 34% oproti loňské.
                2. aby zahrnovala 3-4 zápasy proti ligovým soupeřům navíc, musela by se Slavie probojovat do finále, což vzhledem k úspěšnosti v posledních letech (Čáslav, Líšeň, druholigové Slovácko) není až tak jisté..
                3. výhodou (nejen) loňské permice byly zvýhodněné vstupenky na evropské poháry, ty letos nebudou, což je věc 1 MĚSÍC známá.
                4. navíc prý nebude permice platit na zápasy B-týmu.
                5. pouze pro zasmání dodávám, že mi Slavia nabízí skvělou možnost koupit si 5-letou permici na sever za 8.100, tj. za 1.620 na sezonu..

                nebýt Jarolímových nákupů typu Besta, Vasiljevič, Trubila atd atd., vůbec se nemuselo zdražovat.
                nebýt prodloužení smlouvy s KJ letos na jaře, mohlo být i levněji.
                ale to jsou jen kdyby, a na ty se nehraje.

                k druhému odstavci - taky nejsem insider, ale můj dojem je, že ryba smrdí od hlavy (rozuměj od akcionáře).

                • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

                  quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 14:43 |  
                  0 0

                  1. Tech 25 byl jen priklad a muj prispevek plati stejne, pokud se tam da 34.
                  2. Vice nez 3 domaci zapasy se v poharu hrat nemohou. Prvni kola se hraji venku, od osmifinale do semifinale dvoukolove a finale na neutralni pude - na to uz z principu asi permice platit nemohou. V poslednich dvou letech byla Slavia dvakrat v semifinale, coz jsou prave ty tri zapasy. Predtim dvakrat vypadla bez domaciho zapasu, predtim zase dvakrat ctvrtfinale (tedy v soucasnem modelu dva domaci zapasy)
                  3. No, vyhoda 10% slevy tu byla zrovna tak tvrde kritizovana, ale v zasade souhlasim.
                  4. O tom jsem neslysel a ani v minulych letech se mi nikdy nepodarilo dohledat, zda permice plati na zapasy becka nebo ne, prestoze soucasna praxe je, ze na becko z permici clovek jde zadarmo.
                  5. Jo, to je opravdu k pousmani, na druhou stranu - pri soucasnem trendu rustu cen muze stat za pet let permice na sever 2300, pokud uvazuju kazdorocni zdrazeni o 5%.

                  • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

                    hiker42     před 14 lety 28.05.2010 15:04 |  
                    0 0

                    1. z komentáře to nevyplývalo, pardon,
                    2. za to finále se stydím..;-) ale na druhou stranu, a to je podstatné, 15 ligových zápasů doma je jistých, domácí zápasy v poháru ne, a když nějaké budou, tak rozhodně nemusí být s ligovými soupeři (viz Karviná), jak jste psal výše.
                    4. na béčko jsem taky párkrát zašel s permicí, zahlídnul jsem to někde v diskusi na oficiálkách.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      lassiter     před 14 lety 28.05.2010 12:57 |  
      0 0

      No zajímalo by mě, kdo je nyní cílovou skupinou vedení. Tipnul bych to na ty největší srdcaře, kteří si prostě permici koupí vždy. Někoho jiného těžko na něco nalákají. Nerozumím tomu, přijde mi to absurdní. Kupuju dvě permice do 114, loni šest tisíc a něco, letos skoro osm. Jako sorry, lidi zaplatí za fotbal i vyšší cenu, ale nesmí je ta cena nasrat, tak jak se to stalo třeba loni z Budějicema anebo teď. Aspoň já nasranej jsem. Jestli koupím, tak do 111.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Wommi     před 14 lety 28.05.2010 13:28 |  
        0 0

        ..hehe..no ja prave tak premyslel, ok..chodit budu,..ale premyslim ze bych koupil naproti kotli,..rikam si,..neni tam spatny videny, tuplem seshora (byl jsem tam na EL),..budu mit celej stadak pred sebou,..koukat na bajecnej kotel,.no a jak to doprdele dopadlo,..nemuzu si koupit permici kvuli Bohemce (spis stupidne nastavenymu systemu kvuli jednomu zapasu!!! za rok.)

        ..abys v ty 111 nesedel za mrizema:))...oddelenej od slavistu..a nebo si to kup rovnou do kotle..tentokrat to bude mozna tichej kotel!:)

  7. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Viking     před 14 lety 28.05.2010 13:37 |  
    0 0

    S těma lístkama za poháry je to to samé, jako by Růžička zdražil permici a řekl, že v tom je i vstup na finále.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      DrFe1     před 14 lety 28.05.2010 14:10 |  
      0 0

      Není to to samé, je to daleko horší. To finále je sice "holub na střeše" stejně jako fotbalový pohár, ale lidi by o ty lístky na finále alespoň stáli, pokud by na něj došlo. Zatímco o minerálka cup nejmíň polovina lidí nestojí ani zadarmo ....... proto je obzvláštní sprosťárna zahrnout jim to do ceny za ligu.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        steev (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 14:37 |  
        0 0

        To co s náma předvádí vedení je už vážně moc.Myslim že s tou ondrášovkou je to jen trapná výmluva na to aby se mohli permice zdražit.

  8. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Wommi     před 14 lety 28.05.2010 15:24 |  
    0 0

    ..ja bych tu do placu dal jednu vec k uvaham,..a to je pristup fanousku Bohemky ke svymu klubu...

    Kdyz sli do riti, fanousci se dali dohromady a spolecne se podileli na zachrane klubu, nyni maji zajem zkusit se dat dohromady a koupit pozemek,....

    A slavia,....?..mozna pokud by se vedeni chovalo jinak, bylo otevrenejsi, slo s ruznymi pravdami ven,..tak by se treba nasla vira a sila lidi - slavistu a dali by dohromady nejakou kacku a treba vedeni pomohli k tomu, aby se sehnali penize na zaplatu dluhu ENICu,...

    mozna je to nesmysl, mozna je to sen,..ale pravdou je, ze oni to dokazali (myslim bohemaky)...

    Bohuzel se obavam, ze v nasem pripade je pristup vedeni naprosto odlisny, skoro bych rekl namiren proti opravdu vernym fanouskum (nerikam to hystericky, ale pravdou ze trochu to dramatizuju), neni tu zadna naha je v dobrem vyuzit, marketingove slavia to je propadak a to co se jim za dva roky povedlo slo takovym kvaltem doprdele, ze se jeden nestaci divit,...

    Mozna stacilo tak malo!...

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      martin08     před 14 lety 28.05.2010 15:31 |  
      0 0

      ja myslim ze vstupnym na pohary, koneckoncu i na ligu (od tech co nemaji permice) dostalo vedeni penez dost, plus prodej hracu. to ze nikdo nevi kde ty prachy koncej je jina pisnicka.. jo nase ryba smrdi od hlavy (vedeni)

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Wommi     před 14 lety 28.05.2010 15:38 |  
        0 0

        ..tak pravdou je, ze dluh v radu stovek milionu byl docela velky sousto, sranda to asi neni, navic k tomu musis vest klub a to taky neni za hubicku,..ale jak rikam, myslim, ze pokud by oni meli snahu,..kdovi, jak by treba fandove reagovali,..kdyt to co dokazali kotelnici za posledni tri roky,..to je neuveritelny...ono se to nezda..ale kdyz by kazdej slavista v republice poslal v prumeru stovku,.....peknejch par desitek milionu by to treba bylo..ale takhle...takhle nemam chut jim dat ani petnik a doufam ze dolezala dlouho nepotkam!

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 15:32 |  
      0 0

      Přesně o tom to je. Ten přístup je to nehlavnější- a nic by to vedení nestálo, ale tam je jen arogance a nic víc.

  9. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 16:57 |  
    0 0

    No nevím, mně to zvýšení ceny nevadí, za Slávii si rád zaplatím. Chodil jsem vždy a budu chodit dál. Nechodím na Doležala ani na Rosena, chodím na Slávii. Neřeším, proč lístek na stejný stadion na Bohemku je tak a lístek na Slávii zase jinak. Lístek na Bohemku má pro mne nulovou hodnotu, lístek na Slávii nedozírnou (a to, bez ohledu na výsledek). Naopak mne moc potěšilo, že si budu moci koupit permanentku na více let, to byl takový můj malý sen.

    S vedením je to stejné jako s trenérem. Uplyne nějaký čas, zmizí nadšení z novosti poměrů a začne se nadávat. Jaké štěstí byl pro nás Enic? A to v době, kdy nás vlastnil, tak zpětně dnes? Pořád jsem rád, že nás z těch sra...ek někdo dostal. A dodnes se divím, že do toho někdo šel. Fotbalové prostředí je u nás všelijaké, jen ne čisté. Nevěřím, že v dohledné době nějaký klub převezme křišťálově čistý majitel a bude vše provádět zcela průhledně, transparentně. Je to džungle a hned tak se to nezmění. Kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt. :-)

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      lassiter     před 14 lety 28.05.2010 18:01 |  
      0 0

      No, myslím že je snem každého majitele fotbalového klubu mít fanoušky jako je Huzgi, pro něž má lístek na svůj oblíbený klub nedozírnou hodnotu, kterou jsou taky ochotni zaplatit :-), a sní svoje sny o víceletých permicích (mimochodem velmi dobrej nápad, škoda že nepřišel před rokem nebo dvěma, úspěch by byl mnohem větší). Problém je, že se k tomu ti fanšouci musí trošku "vychovat" a mám dojem, že vedení pro to poslední dobou moc nedělá, naopak.

  10. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 19:23 |  
    0 0

    Tož, zkusme něco přímo k fotbalu.
    a) Jak to vidíte s Teclem?
    b) Opravdu přijde Lukáš Jarolím a Volda? Budou to posily nebo jen hráči, jež doplní náš zubožený kádr?
    c) Přijde nějaký nový hráč? Na Beneše to nevypadá, co Štochl?
    d) Jak to nakonec dopadne s Čelůstkou?
    e) Prosadí se v příští sezóně Zákostelský (aspoň na lavičku)?

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      lassiter     před 14 lety 28.05.2010 19:29 |  
      0 0

      a-vrátí se do Jihlavy
      b-ano, ano. Volda posila určitě nebude, Lukáš hrát bude...
      c-přijde, ale kdo, to netuším
      d-prodáme ho Palermu za poloviční cenu než na kolik zní opce
      e-prosadí se na lavičku

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      piero (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 19:59 |  
      0 0

      a) Tecl je již na cestě do Jihlavy
      b)Oba přijdou, hrát pravidelně bude jen Lukáš
      c)nepřijde nikdo známý, snad jen nějaké hostování, více hráčů odejde
      d) Čelůstkovi bude prodlopuženo hostování
      e) V áčku budou alternovat Zákostelský, Vyhnal a Tafat

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Konraad     před 14 lety 28.05.2010 21:09 |  
      0 0

      a) Vrátí se do Jihlavy, odkud přestoupí do Hradce Králové a s 29 góly bude druhým střelcem ligy hned za Tafatem, na kterého Mladá Boleslav využije opci.
      b) Přijdou oba. Lukáš Jarolím si přetrhne vazy v koleni v 34. minutě třetího tréninku. Volešák dá v prvním ligovém zápase gól ze standardky, což mu do konce podzimu zajistí místo v sestavě i přesto, že bue hrát podprůměr.
      c) Vrátí se nám dávní odchovanci. Zpevnit obranu přijde Hunal. Zlepšit útočnou potenci přijde Klinka z Kladna.
      d) Palermo prodlouží hostování, Čelůstka si při prvním zápase, kdy nastoupí od začátku, přetrhne vazy v koleni.
      e) Prosadí se na lavičku v Hlučíně, který však letos sestoupí do MSFL.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 28.05.2010 21:46 |  
        0 0

        :-)

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      quelhar (admin)     před 14 lety 28.05.2010 21:48 |  
      0 0

      a) Stejne jako ostatni myslim, ze se vrati do Jihlavy
      b) Volesak se vrati z hostovani a LJ asi prijde zadarmo. LJ podle me bude posila do zakladu, Volesak bude totez co drive - hrac spise na lavicku.
      c) Urcite nekdo novy prijde, to se snad jeste nestalo, aby v prestupnim obdobi neprisel vubec nikdo. Na Stochla IMHO mit nebudeme.
      d) Netroufam si tipovat. Vubec by me neprekvapilo, kdyby hral na podzim u nas.
      e) Myslim, ze vic bude v becku, nez na lavici v acku.

      Doplnim dalsi otazku
      f) Jak to vidite s Vachou?

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        lassiter     před 14 lety 28.05.2010 22:43 |  
        0 0

        f - vrátí se. ještě před ním se však vrátí KJ a vácha tak opět odejde, tentokrát do jablonce.

      • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.05.2010 10:30 |  
        0 0

        Byl bych celkem rád, kdyby dorazil Vácha, ale moc tomu nevěřím - informace ale žádné nemám.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      chosejn     před 14 lety 28.05.2010 23:22 |  
      0 0

      a) Tecl odejde
      b) Lukáš Jarolím - bude v základu ve středu zálohy, Volda odejde v rámci ligy
      c) Na Štochla nebude, na Beneše asi taky ne, nový hráči přijdou, ale asi jen na hostování (s opcí), do útoku možná Fořt, jestli se potopí Bielefeld
      d) Čelůstka se vrátí a odehraje podzim za nás
      e) Zákostelský pár zápasů na lavici jinak B
      f) Na Váchu Liberec mít nebude a vrátí se, když nebude trénovat KJ, tak bude pendlovat mezi základem a lavičkou, když KJ bude trénovat, tak asi odejde v rámci ligy

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 29.05.2010 00:33 |  
      0 0

      a) Do útoku potřebujeme nové snajpry. Nevylučuji, že se bude s Jihlavou jednat dál o nějakém hostování.
      b) Lukáš přijde a pomůže, i pro Voldu vidím možné uplatnění. Hrát ve Slávii není žádná sranda, před pár lety jsme tu měli Lukeše a byl tragický, pak se vrátil do Ostravy a tam se mu daří.
      c) Budeme zase klasicky zkoušet nějakého brankáře, do obrany přijde stoper a levý bek, jeden střední záložník a útok se obmění razantně.
      d) Čelůstka se nevrátí. Pokud nevyjde Palermo, půjde jinam.
      e) Pokud se udělají větší nákupy do útoku, tak půjde na hostování. Ale třeba na něj (nebo na jiného mladého) nový trenér vsadí!
      f) Mně Vácha nijak nezaujal ani v Ostravě, ani v Liberci. Nevím, zda má hned teď na základ ve Slávii. Ale dost pochybuji, že na něj Liberec má.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      slaviator     před 14 lety 29.05.2010 07:55 |  
      0 0

      a) vrátí se do Jihlavy
      b) ano, ano - doplnění kádru
      c) ani jeden z jmenovaných - přijde brankář nebo dva, přijde nějakej obránce z ciziny, Jarolím s Volešákem a do áčka se natrvalo posune Zákostelský a možná Vyhnal nebo Gulajev
      d) Palermo využije opci
      e) ano
      f) Vácha nepřijde

  11. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    DrFe1     před 14 lety 29.05.2010 02:00 |  
    0 0

    Vy teda řešíte voloviny. Tecl netecl, důležitý je jaký přijde trenér. Pod Radolímem budem hrát blbě i kdyby k nám přešla půlka kádru Barcelony, takže řešit Tecla a spol. mi v tuto chvíli připadá jako když námořníci na lodi bez kapitána řítící se na útesy řeší jako důležitý problém, kdo bude dneska mejt hajzly .... :-/

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      quelhar (admin)     před 14 lety 29.05.2010 08:58 |  
      0 0

      No, trenera jsme tu resili uz docela dost dlouho, tak tam neni moc co resit. Zadne nove spekulace nejsou, takze k tomu tezko najit neco noveho...

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.05.2010 11:37 |  
      0 0

      Jak píše quelhar. Stran trenéra už skutečně není kvůli nedostatku informací co řešit. Debata o Teclovi a spol. mi navíc přišla pro tento typ stránek i přínosnější než politické diskuse.

  12. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.05.2010 12:02 |  
    0 0

    Krom toho, že stále nemáme trenéra mě zaráží ještě jedna věc. Avizované posily (či jména, která k mému uchu pronikla) jsou výlučně hráči do záložní řady. Tam nás ale bota vůbec netlačí - snad krom ofenzivního záložníka. Daleko větší problém máme na stoperovi a v útoku... Skutečnou posilu do útoku bychom opravdu potřebovali, třebas i toho Fořta. Myslím si totiž, že na Lafatu můžeme asi raději zapomenout.
    Co byste řekli na případná jména typu: Kerič a Chramosta. Do jaké míry jsou reálná?
    Ohledně Slavie se zase vytváří menší informační vakuum. Chápu, že teď mnozí žijí MS ve fotbale, ale minimálně nějakž užší okruh kandidátů na post trenéra by si fanoušci zasloužili znát.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 29.05.2010 12:54 |  
      0 0

      Fanoušci by si podle našeho vedení nezasloužili nic, jak jsme se už několikrát přesvědčili.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      moe     před 14 lety 29.05.2010 17:22 |  
      0 0

      a jaká jsou ta avizovaná jména obránců?

  13. Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

    martin08     před 14 lety 30.05.2010 11:16 |  
    0 0

    Coz tahle napsat nejaky otevreny dopis vedeni od fanousku kde chceme kometare k tematum jako - bohemians, zeleny sedacky, slavistcke symboly na satdionu, ceny permic, ceny vstupenek na nektere utkani, kde je zvyhodneni lidi s permici.. tech temat je za posledni 2-3roky dost, a jen co trochu vysumenla jedna, prisla dalsi, ale ted uz se "ucho uthlo". Nemam pisemnej talet, ale podle me to neni spatnej napad.

    • Re: Slávistický víkend (29. - 30.5.)

      steev (přítel SN)     před 14 lety 30.05.2010 19:40 |  
      0 0

      Né že bych nechtěl znát odpovědi na otázky týkající se těchto témat ale realita je bohužel taková že by nám vedení stějně na takovej dopis neodpovědělo a kdyby náhodou jo tak by to byla zase snůžka polopravd a nejasností.To že vedení nemá zájem s fanouškama komunikovat je zřejmé.bohužel.Navíc je ke komunikaci nepřiměl ani avizovaný bojkot domácích zápasů části našich fanoušků.Ba naopak je to přimělo ke zdražení permic.