Včerejší vysoká prohra Kladna v Teplicích rozhodla o tom, že do dnešního utkání mohou slávisté vstoupit v naprostém klidu. Už ani teoreticky se totiž nemohli dostat do sestupových problémů. Naopak Příbram ještě jistotu záchrany nemá, proto by se jí bodový zisk z Edenu velmi hodil.
Trenér Cipro dnes dal šanci v základní sestavě teprve osmnáctiletému útočníkovi Janu Zákostelskému. Překvapení přinesl i pohled na lavičku, kde seděl uzdravený Kaufman. Bylo to vůbec poprvé od jeho příchodu před rokem a půl.
Slávisté do utkání nevstoupili zrovna nejlépe. Drželi sice tradičně míč na svých kopačkách, ale ve vápně nebyli vůbec nebezpeční. Z pravé strany od Krajčíka sice často putovaly centry tímto směrem, ale vyložená šance z toho nevznikla. Naopak když se hosté už dostali na polovinu domácích, tak z toho bylo velké nebezpečí, jako když již v šesté minutě se sám řítil na gólmana jeden z nich, ale naštěstí s Vaniakem přehodil i branku. Na druhé straně byla nebezpečná jen dělovka Hubáčka z velké dálky. První poločas tak příliš radosti nepřinesl.
I do druhé části hry lépe vstoupila Příbram, jakoby ucítila šanci na více než jednobodový úspěch. V prvních minutách sešívaní jen odkopávali. Ve čtyřiapadesáté minutě bylo vše jinak. K zahrání přímého volného kopu se postavil J. Černý, posunul míč pouze na Krajčíka a ten propálil, co se dalo. O tři minuty později bylo ještě veseleji. K zakončení se dostal Zákostelský, ale míč se odrazil pouze k Densovi, který nezaváhal - 2:0. Byla to jeho první prvoligová branka. Netrvalo dlouho a další premiéra byla na řadě. Střídající Grajciar se snažil technicky obstřelit gólmana, míč se nakonec dostal k Milanu Černému a jeho střelu tečoval ještě podivně Zákostelský. Takový první ligový gól si asi nepředstavoval, ale počítá se. Psala se dvaašedesátá minuta a bylo rozhodnuto. Tím ovšem taky skončilo vše zajímavé na trávníku, rozhodčí začal najednou kouskovat hru a moc fotbalu jsme si neužili. Jedinou zajímavostí tak byla premiéra střídajícího Kaufmana ve slávistickém dresu.
Slavia - Příbram 3:0 (0:0)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Trapp, Hošek, Hubáček - Dens, Janda (58. Grajciar), Ragued, Jaroslav Černý (73. Kaufman) - Milan Černý, Zákostelský (65. Ivanovski)
Branky: 54. Krajčík, 57. Dens, 62. Zákostelský
Komentáře (27)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Příbram 3:0
slaviator před 15 lety 02.05.2010 19:08 |Docela mě překvapilo, že už naskočil Kaufman. Ale je to jen dobře (pokud je již skutečně pořádně doléčenej)
Re: Slavia - Příbram 3:0
Khadgar před 15 lety 02.05.2010 19:15 |Tak teď už hlavně víme, že Kaufman opravdu existuje
Re: Slavia - Příbram 3:0
PetCC před 15 lety 02.05.2010 19:30 |Já z toho byl úplně mimo, myslel jsem, že se ho na hřišti ani nedožiju! :-)
Ale abych napsal něco o něm, dal tam jeden kvalitní cent do vápna, úplně jinak kopnutý, než centruje Krajčík.
Re: Slavia - Příbram 3:0
slaviator před 15 lety 02.05.2010 20:06 |Já užuž jsem si říkal, zda se vůbec na hřišti objeví než mu vyprší smlouva... :-)
Re: Slavia - Příbram 3:0
quelhar (admin) před 15 lety 02.05.2010 19:15 |Ivanovski uz ma takovou povest, ze i kdyby mu ve vapne zlomili nohu, tak dostane kartu za simulovani. Dneska to byl na nej jasny faul. Vubec rozhodci posledni pulhodinu pisknul snad vsechno spatne.
Kazdopadne vykon standardni na posledni dny - v poli solidni, kolem vapna a ve vapne neduraz a tak z velke prevahy malo sanci, aspon do prvni branky.
Re: Slavia - Příbram 3:0
Khadgar před 15 lety 02.05.2010 19:22 |Mě teda překvapil Zákostelecký. Kdyby nebyl zbrklej a nervózní, tak nemuselo zůstat u jednoho gólu z teči.
Re: Slavia - Příbram 3:0
lassiter před 15 lety 02.05.2010 19:51 |Faul to byl a kdyby spadnul normálně, tak to písknul. Bohužel on má tu komedii v sobě a to je asi těžký se odnaučit. Důležitý je, aby to po něm někdo chtěl :-)
Re: Slavia - Příbram 3:0
whitesnake01 před 15 lety 02.05.2010 20:02 |jaky faul? pro me je totalni simulant, trosku soudnosti....
naprosta jasna a dobre udelena zluta od rozhodicho
Re: Slavia - Příbram 3:0
quelhar (admin) před 15 lety 02.05.2010 20:09 |Simulant mozna je, ale v tomto konkretnim pripade udelal klicku a dostal od obrance loktem do bricha - jasna penalta a zlutou mel dostat obrance.
Re: Slavia - Příbram 3:0
quelhar (admin) před 15 lety 02.05.2010 20:10 |Aspon takhle to vypadalo z novinarske tribuny, abych to upresnil.
Re: Slavia - Příbram 3:0
steev (přítel SN) před 15 lety 02.05.2010 20:33 |Souhlas,ja na to koukal asi ze třech metrů a faul to byl jasnej.Ale je fakt že dost často ty souboje přihrává a myslim že to vůbec nemá za potřebí a navíc mu pak rozhodčí nepískaj takovýhle zákroky.
Re: Slavia - Příbram 3:0
DrFe1 před 15 lety 02.05.2010 20:39 |Já jsem to viděl z dálky, takže jediné co jsem zaregistroval byl ten teatrální nahraný pád. Pokud tohkle bude dělat, tak mu spousta rozhodčích nepískne ani 1000 procentní penaltu, protože z toho to jeho simulování tak vyčnívá, že se to rozhodčí bojí písknout, aby nebyl za blbce.
Re: Slavia - Příbram 3:0
PetCC před 15 lety 02.05.2010 21:01 |Proto jsem taky okamžitě říkal, že je dobře, že mu rozhodčí dal žlutou ikdyby to penalta byla. Tohle se bezpodmíněčně musí odnaučit. Navíc nemusel dělat kličku do hráče, mohl přihrát na dva volné spoluhráče před bránu.
Re: Slavia - Příbram 3:0
martyni (přítel SN) před 15 lety 02.05.2010 20:32 |Ja to taky videl jako jasny faul.
Re: Slavia - Příbram 3:0
whitesnake01 před 15 lety 02.05.2010 21:08 |tak se vam omlouvam, ale stejne takhle proste padat nemuze a pak se tam jeste valet jak nejaka slecinka :)
Re: Slavia - Příbram 3:0
KING25 před 15 lety 02.05.2010 19:21 |Tak vsichny hlasovat pro repku, jako muz tv zapasu. Hodne me laka jeho ksicht a v hospode uz posilame hafo zprav :-)
Re: Slavia - Příbram 3:0
Eluin (přítel SN) před 15 lety 02.05.2010 20:10 |Zápas jsem nevyděl, nebudu tedy hodnotit. Jsem ale rád, že se trefili "premianti" a pochopitelně - Kaufman. Ten kluk by si už zasloužil trochu štěstí.
Optal bych se jen znalejších, jaký byl výkon Dense? Má ten kluk v příští sezóně na základ? A co Zákostelský?
Re: Slavia - Příbram 3:0
quelhar (admin) před 15 lety 02.05.2010 20:15 |No, odehral ctvrty zapas za acko a poctvrte nezklamal. Mimochodem, zapas dohraval ve stredu zalohy. Nevim, jestli to je na zaklad, az se vsichni uzdravi, ale v soucasne chvili neni duvod, proc by nehral, nikdo lepsi se nenabizi.
Zakostelsky mohl dat dva tri goly, kdyby zachoval v klicovych chvilich vic klidu. Ale rozhodne zatim neni superstar, co by mela zaklad jisty. Ale horsi nez ostatni soucasni utocnici neni.
Re: Slavia - Příbram 3:0
DrFe1 před 15 lety 02.05.2010 20:36 |Mě teda Zákostelský přišel výrazně horší než ostatní útočníci. Veškeré svoje šance totálně zazdil. Může to být samozřejmě nervozitou, takže ho nechci niják odsuzovat, nicméně nevidím žádný důvod k jeho chválení.
Re: Slavia - Příbram 3:0
Khadgar před 15 lety 02.05.2010 21:12 |Je mu 18, takže asi tak...
Re: Slavia - Příbram 3:0
DrFe1 před 15 lety 02.05.2010 21:21 |Já vím, proto ho taky nechci zatracovat, na to aby ukázal jestli na to má nebo ne má času dost. Ale zatím to bylo tak nervózní, že to kladně hodnotit nelze.
Re: Slavia - Příbram 3:0
slaviator před 15 lety 02.05.2010 21:44 |Horší než Vlček? Ba dokonce i horší než Šenkeřík??
Re: Slavia - Příbram 3:0
martyni (přítel SN) před 15 lety 02.05.2010 20:39 |Me Dens prekvapuje, neni to vubec zly, hlavne resi situace relativne presne a kvalitne. Zakotelsky hodne nervozni, problemy se zpracovanim, ale po dlouhy dobe alespon nekdo "byl" ve vapne.. zadna slava, ale souhlasim s quelharem, utocnici lepsi vykony nepodavaj. Ivanovski ukazal, ze v zakladu neni pravem.. hraje moc na sebe a hodne simuluje, ten penaltovej zakrok byl vyjimkou..skoda, neco v nem je, ale musi se hodne ucit. Kaufman - tezko soudit, udalost je, ze hraje fotbal.. mel tam dva slusny centry. Jinak trpime nedostatkem pohybu a durazu ve vapne, proto je podle me nase prevaha tak jalova, ve vapne vsichni zustavaj za obranci a cekaji..
Re: Slavia - Příbram 3:0
DrFe1 před 15 lety 02.05.2010 20:42 |I při tom penaltovém zákroku simuloval, i když to podle svědectví dalších přispěvatelů faul byl. Takovejhle hráč nám dělá jenom ostudu.
Re: Slavia - Příbram 3:0
PetCC před 15 lety 02.05.2010 21:04 |Je jedno jestli nám dělá ostudu nebo ne, ale rozhodčí si ho všimnou a nebudou mu pak pískat penalty a fauly vůbec.
Re: Slavia - Příbram 3:0
DrFe1 před 15 lety 02.05.2010 21:19 |Já myslím, že už si u rozhodčích jméno udělal. Na něj teď jen tak nějákou penaltu nepísknou.
Re: Slavia - Příbram 3:0
Stahler před 15 lety 02.05.2010 21:35 |Tak druhý poločas stál skutečně za to,po tom nepovedeném prvním to bylo velice příjemné překvapení.A co mě neskutečně potěšilo,bylo fandění ve druhém poločase.Drtivá většina půvpdního kotle šla radši na slávistické ragby,čekal jsem tedy,že fandění bude na bodu mrazu.Omyl!Tak výborné fandění jsem skutečně nečekal,v kotli byly stovky vštšinou zcela neznámých lidí,ale do fandění dali včechno a úroveň byla překvapivě vysoká.Takhle by to mělo vypadat!Slavii se sice sezona nepovedla,ale to neznamená,že od ní budeme utíkat.Naopak,je čas se semknou,dokončit sezonu,pak ji hodit za hlavu a nabrat síly na sezonu další,která snad bude mnohem úspěšnější!