Chance liga

Statistické okénko - 26. kolo

Sešívaní nastoupili v Olomouci s velmi mladým kádrem, jak mladým, se dozvíte v článku. Na čele tabulky se nic nezměnilo, zatímco v boji o udržení si polepšilo Kladno.

Vaniak - Dens, Lafrance, Hošek, Mareš - Kysela, Ragued, Koreš, Trubila - Tecl, Ivanovski. Taková byla základní sestava, kterou František Cipro postavil v zápase v Olomouci. Martin Vaniak všem ostatním kazí průměr s 416 českými ligovými zápasy na kontě před zápasem se Sigmou. Zbytek sestavy však daleko více připomínal sestavu B týmu než cokoli jiného. Dens - 1 zápas, Hošek - 6 zápasů, Lafrance - 3 zápasy, Mareš - 0 zápasů. Obrana tedy měla zatím dohromady deset zápasů v lize a věkový průměr 20,75 roku. Záloha byla zkušenější, Hocine Ragued toho má odkopáno hodně a i v české lize už nasbíral 18 utkání. Jan Kysela odehrál 108 zápasů, Štěpán Koreš dva a Vitali Trubila 55. Věkový průměr zálohy je 24,25 roku. Útočná dvojice dohromady odehrála v lize osm zápasů a věkový průměr má 19,5 roku. Věkový průměr všech deseti hráčů v poli tak byl 21,9. Na lavičce pak kromě golmana Seneckého nebyl nikdo s ligovými zkušenostmi a jen Filip Duranski absolovoval alespoň část přípravy s áčkem. Martin Hurka s Petrem Kučerou dokonce neměli jediný start v dospělé kategorii, protože ještě nenastoupili ani za B tým. Až na golmany Vaniaka a Seneckého a možná Hocina Ragueda mají všichni ostatní až drtivou většinu kariéry před sebou. Většina základní sestavy teprve v této sezóně poprvé nastoupila v první lize. Je jasné, že naděje na úspěch v jakémkoli ligovém utkání je v takové sestavě nevelká, tím spíš na hřišti jednoho z nejofenzivnějších týmů ligy.

Sparta po zoufalém výkonu porazila střížkovskou Bohemku 1:0 a udržela se v čele tabulky. Je pozoruhodné, že největší favorit na titul vstřelil v sezóně jen o tři branky více než v těžké krizi potácející se Slavia.

Stejným výsledkem vyhrál také Baník nad Bohemkou v Ďolíčku, což je jistě cennější výsledek. Baník si připsal už šesté vítězství v řadě (čtyři z nich navíc byly venku!) a pokud dokáže v neděli porazit Spartu, bude ve výborné pozici, když mu bude stačit šest bodů ze zbývajících třech utkání k zisku titulu. V případě remízy bude mít nevýhodnou pozici, při bodové rovnosti se Spartou by rozhodovalo skóre, které má Baník o čtyři branky horší. Porážka pak bude znamenat nutnost získat o čtyři body více než Sparta.

Vítězství 1:0 si připsal také Jablonec proti Brnu i Teplice v Mladé Boleslavi a oba týmy tak zůstávají v závěsu za vedoucím duem. Jejich pozici však znesnadňuje těžký los včetně vzájemného zápasu.

Kladno porazilo Slovácko a odsoudilo svého soupeře na patnácté místo. Kladno uhrálo deset bodů v posledních čtyřech zápasech a pokud mu forma vydrží, nemusí se sestupu obávat. Naopak Slovácko je v krizi, čtyři zápasy už nevyhrálo. Lepší vzájemný zápas s Kladnem mu však dává solidní naději. 

V klidu nemohou být ani Budějovice, i když po remíze se Spartou si odvezly bod i z Plzně. Ta se po slibném vstupu do jara zasekla a z posledních pěti zápasů vytěžila jen tři body za tři remízy.

V posledním zápase remizovala Příbram s Libercem, oba týmy tak na Slavii i nadále ztrácejí.

Kolo skončilo bilancí 4-2-2, která nastala naposledy v 13. kole a v této sezóně počtvrté. Z tragických 11 vstřelených branek padla více než třetina v zápase Olomouce se Slavií.

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 26. kolo

    ElvisPresley     před 15 lety 26.04.2010 22:24 |  
    0 0

    Škoda, že jsme Baníku nepomohli v ligovém utkání na Spartě..Dva body náskoku by se Baníku nyní velmi hodily..Ale je to ošidné, Baník např.prohrál doma s Č.Budějovicemi...Bude to boj do posledního kola. Baník má výhodu lehčího losu, Sparta zase výhodu, že v polsedním kole hraje doma. Můj tip na titul: Baník : 50% - Sparta 50%.

    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

      Jakubisko     před 15 lety 26.04.2010 22:36 |  
      0 0

      Odvážný tip.

      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

        mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 23:14 |  
        0 0

        nevím jak si to myslel :) Já bych řekl, že po dnešku Sparta o titul přišla. Avšak to nechci zakřiknout. Tak jen opartné úvahy a pěkně potichu :)
        Baník má stejně bodů jako oni. Když příští kolo vyhraje nebo zremizuje 0:0 s tou Spartou, tak bude tři kola před koncem držet první místo. A hraje v Přibrami, Kladnu a doma s MB která dlouhobě rozdáva na konci sezony body, když jí o nic nejde. A to ještě v těch úvahách beru to, že Sparta ty další kola vyhraje. Doma s Teplicemi, v Liberci... No já bych spíš řekl že s trochou štěstí to nemusí být ani flek druhý ale až třetí. Pokud prohraje v Osrtavě tak to bude v zápase s Teplákama na férovku o to druhé místo.

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 23:22 |  
          0 0

          a to ještě čistě teoreticky by to mohlo dopadnou tak, že by v pohárech nebyla vůbec. Pokud příští týden prohraje v Ostravě, což se klidně může stát, a věřme že stane, a pokud nezvládne vyhrát v Liberci a pouze remizuje a my pomůžeme Jablonci (revanč za středu:) ) tak Sparta bude do posledního kola vstupovat s Teplicemi s tím, že když to nezvládne, tak bude bez pohárů.
          No a před dvěma roky též hrála životě důležitý zápase doma s Osravou a prohrála ho, a my pak měli titul.
          No ale to už je bujná fantazie, mě bude stačit, když to nebude to první místo. ne proto, že jsem pokrytec, ale protože to bude dobře pro naši Slavii.

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            ElvisPresley     před 15 lety 26.04.2010 23:34 |  
            0 0

            Když baník příští kolo remizuje 1:1 nebo vyšší remízou, tak první zůstane Sparta. I když si také myslím, že remíza může být bezbranková a to by Baník opravdu zůstal tri kola pred koncem první..

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              slaviator     před 15 lety 27.04.2010 00:05 |  
              0 0

              Baník má na to Spartu porazit, natož když se de facto loučí s Bazaly, tak tam s nima nebudou chtít ztratit body. Baník vyhraje 3:2, když proti Baníku nebude nejdříve písknuta jedna jasná pencle a nakonec ve druhým poločasu budou písklý dvě za sáhnutí na Sionkovo trencle v rohu velkého vápna. Jo, a pískat to bude Milan Šedivý.

              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 00:16 |  
                0 0

                Spíš je zarážející kolik hráčů by se najednou z Baníku ve Slavii hodilo. Lička, Neuwirt, Marek, Řezník, Wojnar, Mičola, Vydra, Zeher, ten pirát.
                A přitom ještě před sezonou, no kdo s ním počítal. Ale jsem rád už jenom kvůli panu komentátorovi Táborskému. Pamatuju jak po příchodu trenéra Koubka ve sportu shrnul šance Baníku v nové sezoně :))

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              Jachym     před 15 lety 27.04.2010 13:23 |  
              0 0

              Kluci, vy jste plantalové :-))

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 08:08 |  
          0 0

          Kdyz remizuje 0:0, tak bude prvni misto drzet Sparta a o titulu v pripade rovnosti bodu rozhodne celkove skore, ktere ma Sparta o 4 branky lepsi. V tomto pripade, pokud vim, se totiz rozhodovani neridi pravidlem o vstrelenych brankach na hristi soupere.

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            ElvisPresley     před 15 lety 27.04.2010 09:01 |  
            0 0

            Když remizuje 0:0, bude první Baník (na podzim remíza 1:1 na Spartě). Sice v tabulce bude pořád druhý, ale při rovnosti bodů by po 30.kole měl výhodu lepšího vzájemného zápasu...

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              lassiter     před 15 lety 27.04.2010 09:25 |  
              0 0

              No to právě nemá, jak píše quelhar neplatí tady pravidlo o golech vstřelených na hřišti soupeře.

              "Pokud mají po ukončení soutěže dvě nebo více družstev stejný počet bodů, rozhoduje o jejich pořadí v tabulce větší počet bodů získaný ve vzájemných utkáních. Jestliže je stejný, rozhoduje nejdříve lepší brankový rozdíl ze vzájemných utkání a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkáních. Pokud ani tato kritéria nerozhodnou, rozhodne lepší brankový rozdíl ze všech utkání v soutěži a je-li i ten stejný, zaujme vyšší pořadí v tabulce to družstvo, které vstřelilo v celé soutěži více branek."

              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                slaviator     před 15 lety 27.04.2010 10:39 |  
                0 0

                Jestliže je stejný, rozhoduje nejdříve lepší brankový rozdíl ze vzájemných utkání a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkáních. - teda nevím, tak ten tým, kterej má lepší brankový rozdíl ve vzájemnejch utkáních, samozřejmě vstřelil i větší počet branek ve vzájemnejch utkání, a když skončí oba dva zápasy remízou, tak brankový rozdíl bude 0 a ani jeden tým nebude mít větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkání, ne? Místo toho "a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkání" měli zakomponovat "a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkání na hřišti soupeře"

                • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                  lassiter     před 15 lety 27.04.2010 10:58 |  
                  0 0

                  Tak můžou být taky tři týmy (nebo i víc), který mají stejně bodů, pak se dělá tabulka a smysl to dává.

                  • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                    mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 11:27 |  
                    0 0

                    já nevím jak je to ted. Navíc se nebudu pouštět do rozborů nějakých pitomých vět, z které se potom stejně čtou jak se to zrovna hodí jako tomu bylo u toho slavného nasazování v pohárů.

                    Ale ještě před lety to bylo tak, že pokud skončily dva týmy se stejně body, tak rozhodovaly vzájemné zápasy a klasicky pohárově. 0:0 doma, 1:1 venku a mám ten flek já. A když skončily tři týmy, tak se dělala ta mini tabulka.

                    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                      quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 11:33 |  
                      0 0

                      Nevim, kdy pred lety to bylo, ale loni a predloni zcela urcite ne.

                      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                        mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 11:48 |  
                        0 0

                        I když se ti nelibí některé mé příspěvky, nemusíš se mě snažit pořád provokovat dáváním najevo, že si dokážeš dohledat lepší zdroje a já jsem jen trouba. Navíc at mě vnímáš jak chceš, věř, že na tom nejsem zase tak špatně abych tady psal nesmysly. Většinou když něco napíšu, tak si tím jistý jsem, i když to jsou jen neověřené vzpomínky :)
                        Napsal jsem před léty.
                        A konkrétně mám na mysli ročník 2005/2006. Určitě si šikovný a dokážeš si najít co se tenkrát seběhlo v tabulce i bez odkazu:) Navíc se to týkalo naší Slavie, překvapujeme mě, že si to nepamatuješ, když už se zabýváš statistikami.

                        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                          mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 11:50 |  
                          0 0

                          tak dobře, vzpomínka na to jak Boleslav tak dlouho pod ještědem kopala penalty až nám tu LM vzala..

                        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                          quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 11:55 |  
                          0 0

                          Ano, jsem sikovny a najdu si, ze jsme doma porazili Boleslav 2:1, venku podlehli 1:4. O poradi se tak rozhodlo podle lassiterem vyse zmineneho pravidla: "Pokud mají po ukončení soutěže dvě nebo více družstev stejný počet bodů, rozhoduje o jejich pořadí v tabulce větší počet bodů získaný ve vzájemných utkáních. Jestliže je stejný, rozhoduje nejdříve lepší brankový rozdíl ze vzájemných utkání a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkáních."

                          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                            mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 12:07 |  
                            0 0

                            Slavia porazila Boleslav 2:1, Boleslav nás 4:1, i když jsme měli celkově lepši skore v lize, tak byla boleslav před námi, protože je na to "pohárově" líp.
                            Baník remizoval na Spartě 1:1, doma remizuje 0:0 a bude před spartou, protože je na tom "pohárově" líp, třeba Sparta stejně jako Slavia před roky má lepší skore v lize.
                            Takhle to chápu já, aspon jsem takhle myslel, že to funguje.

                            Ted si přeštu ty věty cos mi poslal uvozovkých. První věta, =oba mají stejně bodu, druhá tučná věta, =zase jsou na tom stejně, a tu třetí větu, na to asi nemám ji pochopit v kontexu s tou předešlou..
                            Lepší brankový rozdíl? mají ho stejný, a posléze větší počet branek vstřelených ve vzájemných zápasech? Když mají stejný brankový rozdíl tak mají i stejný počet branek ne? bože, jestli tam nechybí ještě nějaká věta, tak fakt nevím :)

                            Nevím, já jsem to vždy bral tak jak jsem to napsal výše.

                            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                              quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 12:33 |  
                              0 0

                              Ano, tak to bere hodne lidi a prave proto jsem ve svem prvnim prispevku napsal, ze to chapou spatne. Pokud muze rozhodnout brankovy rozdil ve vzajemnych zapasech, tak se podle nej rozhodne. Pokud ne, tak uz to neni stejne jako v poharech, ale rozhoduje celkove skore z cele ligy.
                              To jsou pripady dvou ruznych remiz (viz Zlin a Brno, 1:1 a 3:3) nebo taky vyhry a porazky stejnym rozdilem ale jinym skore - typu 1:0 a 1:2, 2:0 a 1:3 a podobne.

                              Proste misto pravidla o brankach vstrelenych na hristi soupere rozhoduje celkove skore v lize. A to bude pripad Baniku se Spartou, pokud jejich vzajemny zapas skonci jakoukoli remizou.

                              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                                mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 20:00 |  
                                0 0

                                no mě nikdy nenapadlo, že je to tak složité. Tak divně složité. Nerozumím proč nemužou při rovnosti dvou týmů rozhodnou klasicky pohárově vzájemné zápasy a ve skutečnosti rozhodují jen když je rozdílné skore. A když ne, tak je to zase nějak jinak.
                                tak sorry.

                        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                          quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 12:06 |  
                          0 0

                          A ze jsi to ty, tak jsem nasel i pripad ze sezony 2004/05, ve kterem rozhodovalo o konecnem poradi skore namisto poharoveho pocitani branek na hristi soupere a at to nemusis zdlouhave hledat, tak pridavam i odkazy:

                          Tehdy skoncil na 10. miste Zlin a na 11. miste Brno se stejnym poctem 33 bodu - viz http://en.wikipedia.org/wiki/2004%E2%80%9305_Gambrinus_liga
                          Pritom vzajemne zapasy skoncily takto - viz http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?los=1000121:
                          Brno - Zlin 1:1
                          Zlin - Brno 3:3
                          Pokud by se tak rozhodovalo podle "poharoveho" nahlizeni na branky vstrelene na hristi soupere, bylo by Brno pred Zlinem.

                          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                            mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 12:10 |  
                            0 0

                            takže mi chceš říct, že boleslav byla před námi proto, že dala v tom zápase doma víc golu než my jí doma. Ale když bude Baník se se Spartou mít stejně branek tak se nebude dívat na to 0:0,1:1 ale na celkové skore v lize?

                            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                              lassiter     před 15 lety 27.04.2010 12:23 |  
                              0 0

                              Boleslav byla před náma proto, že v součtu obou zápasů měla lepší brankový rozdíl než my (1:2 + 4:1 = 5:3, my přesně naopak). To je ta tučná věta nahoře. Baník a Sparta by měly stejný brankový rozdíl a samozřejmě i počet vstřelených branek, a proto by rozhodovalo skore z celé ligy.

    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

      lassiter     před 15 lety 27.04.2010 11:07 |  
      0 0

      no to je teda článek... dojde k velkým změnám ale nejsou peníze, přesto dojde k výrazné obměně ale prodávat se nebude...

      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

        mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 11:35 |  
        0 0

        na velké změny nepotřebuješ balík peněz. Odejde 7-8 hráčů kteří se roztrousí po lize či někde v polsku nebo kde si seženou fleky, dostaneš cca 25 mega a koupíš dva kvalitní fotbalisty. A to stačí. Nehledejme problémy tam kde nejsou. My na tom nejsme zase tak špatně, že bychom měli totálně vybrakovaný tým. Máme dost kvalitních hráčů, jenomže oni jsou pormíchání s velkým počtem těch špatných a žel pan Jarolím to za celý rok nedokázal segmentovat tak, aby to na hřišti nějak vypadalo.

        Máme Vaniaka, Seneckého, Kaufmana, Milana Černého, Jardu Černého, Adama Hlouška, Petra Jandu, Grajciara, Trappa, Ragueda, Standu Vlčka, Davida Hubáčka. Možná ještě Vaňka, Tecla, možná se vrátí Čelůskta.

        Jako to jsou hráči, kteří na ligu stačí, a není to málo. Jenomže jejich potenciál na hřišti je totálně srážen tím, že pokaždé v tom základu vedle nich hraje pár hráčů, kterým to fakt ve Slavii nesluší. Pokud je dokážeme v létě identifikovat, odejdou a jmenované hráče doplníme dvěma třema šikovnýma fotbalistma, tak máme dle mého zase tým, který může po kvalitní letní přípravě šlapat.

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          slimak     před 15 lety 27.04.2010 11:46 |  
          0 0

          přesně, taky jsem tu před pár dny říkal, že ten kádr nemáme tak špatný..
          krásným příkladem je ostrava loni na jaře a ostrava dnes..kádr zůstal téměř stejný-klíčový hráči, kteří to loni nezvládli (Lička,Marek,Lukeše,Neuwirth,mičola...) jsou tam i ted a přiom hrají o titul..jde o trenéra, který to z nich dostane..

          ted me napadlo, co když novinky.cz berou za ten tajemny zdroj včerejší informaci jiřího, kterou si zde přečetli o tom, že neni vyloučen KJ příchod :-D

          každopádně by to byla zkáza, byli bychom už uplně všem k smíchu a já bych si nekoupil permici

    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

      kit     před 15 lety 27.04.2010 11:08 |  
      0 0

      co k tomu říct... No lepší trenér se nikde nenabízí, ale chtělo by to velkou změnu pravomocí v klubu...

      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

        tantalos     před 15 lety 27.04.2010 12:29 |  
        0 0

        Podobných trenérů, vzteklých, vztahovačných, netrpělivých a neschopných se ovládat, jako je KJ, jsou plné Bohnice

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 12:34 |  
          0 0

          Ale podobnych treneru, kteri vyhrali dva tituly a zatrenovali si v LM, uz zase tolik neni.

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            DrFe1     před 15 lety 27.04.2010 12:42 |  
            0 0

            Pavel Kuka byl výborný střelec ale v současné době bych ho jako hráče neangažoval. Protože by byl jako hráč pro náš tým nyní asi tak stejně efektivní jako KJ trenér, zásluhy z mninulosti na tom nic nemění.

    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

      japhy     před 15 lety 27.04.2010 11:14 |  
      0 0

      No,supr. Mě by jen zajímalo, co se stalo s prachama, kterýma se Doležal vychloubal-poté, jak nám byli vyplaceny za LM. Že máme na účtech dost volných peněz, že jsme momentálně nejbohatší klub v lize, atd. Pak se ještě výhodně prodali někteří hráči a najednou jsme zase dole.

      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

        japhy     před 15 lety 27.04.2010 11:18 |  
        0 0

        KJ návrat bych ještě pochopil v případě, že by MĚLO dojít k výraznější obměně kádru. Ale jestli byl s půlkou mužstva na kordy, tak nevím, co se asi tak výrazného za těch pár měsíců, co se neuvidí, stane, aby to bylo OK. Prostě KJ byl super, ale pak to všechno podělal

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          Wommi     před 15 lety 27.04.2010 11:50 |  
          0 0

          ..a neni ten clanek tak trochu jedna pani povidala?!:)

          ..rekl bych ze je to takovy spekulativni, nikdde zadnej nazor oficialni, potvrzeni,...to je jako kdybych rekl, ze slavia jedna s koubkem, ze prijde po sezone co udela titul s ostravou do slavky,...mozna to pravda je, mozna ne,..trener to spatny neni, ma rad disciplinu,...

          Osobne bych nechtel navrat KJ, pokud uz jednou ted odesel, chtel bych posun,...on se muze vratit za nekolik let ..ale ted zmenu celeho trenerskeho tymu, i zmeny ve vedeni, myslim, zev pozici Dolezala(pokud je jen reditel, popr. minoritni akcionr) by mohlo taky dojit ke zmene.
          Navrat bejbla, popr. okrajove smicra, mozna i kuky,...proste vyuziti jejich odbornych znalosti a nebo obrovskych znamosti, ktere urcite po evrope maji,..

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            Viking     před 15 lety 27.04.2010 12:36 |  
            0 0

            Tak zrovna seznam.cz mívá z novinářského hlediska k novinkám z týmu vždycky nejblíž, jsou snad i nějakým mediálním partnerem. Nemyslím si, že by si tímhle článkem vyloženě cucali z prstu.

            Je ale paradox, že by se mohl vrátit Karel, který za současnou bídu může nejvíc a navíc bude trénovat ty, se kterýma to zjevně nějak extra neklapalo. Uvítal bych jedině odchod Doležala - jestli je na to aspoň trochu pravdy, tak si myslím, že Doležal se nemusí s KJ a kvůli tomu by končil, KJ je Rosenův kůň.

            Každopádně by to bylo řešení nahovno a myslím, že by nám moc nepomohlo.

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              DrFe1     před 15 lety 27.04.2010 12:40 |  
              0 0

              Taky souhlas. Takové řešení by nám pomohlo ve stabilizaci na 8. místě tabulky. Mě osobně jedna taková sezona stačila. Chci mít do další sezony alespoň naději, že budeme hrát o příčky nejvyšší a ne to "zazdít" tím že se vrátí žába na pramen.

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              Wommi     před 15 lety 27.04.2010 12:41 |  
              0 0

              ..tak samozrejme to pravda byt muze, ale co je dnes pravda,....

              ..ja mam treba docela verohodne zpravy o stadionu, da se rici z prvni ruky,...a presto musim rict, ze co se jevilo minuly tyden jako 100pro jistota, mozna je ted jinak,...

              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                DrFe1     před 15 lety 27.04.2010 12:43 |  
                0 0

                Tak povídej, nebo alespoň naznač .....

                • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                  lassiter     před 15 lety 27.04.2010 12:53 |  
                  0 0

                  on nesmí ani naznačovat

                  • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                    Wommi     před 15 lety 27.04.2010 12:57 |  
                    0 0

                    ..ja jsme to tu naznacoval ve svych komentarich..ale priznam se, ac to samozrejme laka:), s ohledem na dotycne osoby, vztahy s nimi a s ohledem na slusnost a moralku opravdu nemohu.

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            DrFe1     před 15 lety 27.04.2010 12:37 |  
            0 0

            Souhlas. Jestli někdy KJ, tak za několik let. Podle mě je třeba to v klubu pořádně vykydat (asistenti pryč) a začít znova s novým trenérem i celým realizačním týmem. Nápad s návratem KJ považuji za šílený.

    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

      DrFe1     před 15 lety 27.04.2010 12:34 |  
      0 0

      Nezbývá než se modlit, aby to nebyla pravda. Návrat Jarolíma by byla pro Slávii smrtící rána.

      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

        japhy     před 15 lety 27.04.2010 12:52 |  
        0 0

        Hlavně pro tebe, co? :) A vlastně taky pro nás, že bychom museli zase číst tvoje "pochvalné" příspěvky na KJ. Jenže.....máš pravdu.

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 13:01 |  
          0 0

          Je zvláštní, kolik lidí by přivítalo ve Slávii trenéry jako Hřebíka nebo Beránka, kteří tu už byli a se Slávií ničeho nedosáhli, ale jsou zásadně proti trenérovi, který se Slávií dosáhl to, co nikdo jiný. Kdyby návrat KJ znamenal dva tituly a následně třeba 12 místo a znovu dva tituly atd. tak já osobně bych se vůbec nezlobil...

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            lassiter     před 15 lety 27.04.2010 13:19 |  
            0 0

            A tak ono není nic černobílý. Já moc rád (i když matně) vzpomínam na sezonu 2002-2003 pod Beránkem, na zápasy s PAOKem a Partizanem. Titul jsme nevyhráli, ale bodů jsme měli 64, tj. víc než při dvou titulech, gólů jsme dali 65...

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            Jiri1     před 15 lety 27.04.2010 13:27 |  
            0 0

            Zdravim, tak a je to tady, konecne alespon nekdo naznacil kudy by se mozna mela ubirat nase dalsi cesta, navrat neuspesneho trenera je asi raritou o ktere se v Edenu mluvilo ihned po jeho demisi byt docasne , jak naznacuje treba nezmeneny realizacni tym ci slova trenera Cipra. ci konani Mirka Janu. Ze se v lete bude neco dit naznacuje nejen clanek v Novinkach , ktere tedy nepokladam za blizke Slavii , to spise jine noviny , ale i dalsi udalosti z posledni doby. Spekuluje se o tom , ze Dolezal ma namireno do byznysu a ze prohral svuj soukromy souboj s velkym Karlem , ktery stale taha za nitky v Edenu. Doslo to pry tak daleko, ze pokud Karel nesezene odpovidajici angazma venku, tak jeho navrat hranici temer s jistozou. Instalace Cipra byl pry posledni pokus Dolezala prosadit sviou vuli , ale po tragickych vykonech z poslednii doby doslo na lamani chleba a Slavisticky reditel bude mozna balit fidlatka. Nejvetsi tragou zustava , ze uz dnes se v Edenu setri temer na vsem a dalsi setreni by se uz muselonutne dotknout i kadru. Bohuzel se ukazuje , ze vlastnici , kteri vystupuji oficialne za klub nejsou jedini,,,,,,,,, Tak trochu mi prekvapujete s tim ze Hrebik ani Beranek nic nedokazali, pokladate ligu mistru, ci zaverecna kola Evropskych poharu za samozrejmost, predni pricky v Ceske i zahranicnich ligach za samozrejmost, vysledky 21 ci repre Acka za nahodilost nebo neuspech. A tito 2 panove se treba na vyjmenovanych vecech podileli.Osobne me desi navrat trenera po 4 mesicich , ktery minule uspechy nahradil drtivymi prohrami a ktery rozbil jakoukoliv koncepci klubu, ale budis nam prano. Jiste v Cerskem fotbale je mozne cokoliv, muzou tu byt veci, ktere a to rikam zcela otevrene nemohou ven, to naznacuje i kaspitulacni politika naseho vedeni , ale i tak mi zustava zahadou pripadny prichod jiz jednou odepsaneho trenera.

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              japhy     před 15 lety 27.04.2010 14:08 |  
              0 0

              A opět se musím ptát. Kam se ty prachy poděly??? Vypadá to, že, čím víc peněz získáme, tím více starých dluhů se objeví.

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              Tonda     před 15 lety 27.04.2010 21:23 |  
              0 0

              Jirko, tohle nemyslíte vážně. Věta návrat neúspěšného trenéra. Hned je mi jasné že jste zaujatý. Silně zaujatý, dále už to číst nepotřebuju.

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 16:12 |  
            0 0

            Srovnavas nesrovnatelne. Za dob Hrebika a Beranka byli v lize jini souperi, trochu jine pomery, jini hraci.. nemam nejmensi duvod ocekavat, ze by KJ znovu vyhral 2 tituly s vetsi pravdepodobnosti nez jiny trener...

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 16:33 |  
              0 0

              Jo, to byly jiné poměry. Trenér chtěl Vachouška, přišel Vachoušek asi za 30 mega, trenér chtěl Skácela, Pitáka, přišel Skácel a Piták. Neříkám, že jsme hráli úplně špatný fotbal, ale nevím jak tebe, mne to "věčně druzí" od sparťanů fakt nebavilo!!!

              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 17:27 |  
                0 0

                V tom se asi shodneme, ja jen tvrdim, ze takhle nejde srovnavat kvality treneru.. krom toho KJ si taky mohl vybirat.

              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                martynko     před 15 lety 27.04.2010 18:38 |  
                0 0

                Řekl bych, že se to moc porovnávat nedá. Podle mě se zapomíná na dvě věci, Slávia se s Jarolímem začala prosazovat hned po korupční aféře, kdy si na nějaký čas většina klubů dala s cinkáním pokoj. A za druhý, Sparta přestala být tak silná také proto, že nejlepší hráči z ligy začali chodit do zahraničí přímo, a ne přes Spartu jako dřív. Plus k tomu připočtěme i Šmícu, kterej když nenastoupil, tak jsme i v mistrovských sezonách hráli o 50% hůř, není to tak dlouho, takže si to dost dobře vybavuju. To si myslím, že jsou také příčiny slávistického vzestupu posledních let v naší lize, o kterých se tu nikdo z diskutujících nezmiňuje. Myslím, že minimálně stejně jako liga jsou i evropský poháry ukazatelem kvality mužstva, a tam mají navrch zmiňovaní trenéři před KJ.
                Ale nechci zase schazovat KJ, je to dobrej trenér, podle mě jeho velkou kvalitou je umění pracovat v omezených podmínkách..ale to už se tu probíralo, že.

                • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 21:42 |  
                  0 0

                  ...a v lepsich podminkach pracoval hur.. jinak naprosto souhlasim, tohle se malo zminuje, Karlovi a cele slavii hralo do karet nekolik dulezitych okolnosti, cely cesky fotbal sel hodne dolu, konkurence v lize byla slaba, sparta slabsi na hristi i v zakulisi, efekt smica a eden, jen bych te opakoval.. v evrope mel KJ velky uspech s postupem do LM, ale vzpomente si na ty zapasy s Ajaxem.. neslo ani o vyjimecne trenerske umeni, ani o vyjimecne vykony tymu, meli jsme kliku na rozdil od predchozich zapasu, jinak vykony v poharech celkove nebyly nic moc, spis slabsi.. nelze rict, ze KJ byl/je lepsi trener nez predchozi treneri slavie..

                  • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 22:35 |  
                    0 0

                    Rozumím. Je mi to jasné. Ti předchozí trenéři sice se Slávií nevyhráli titul ani jednou a do Ligy mistrů se s ní taky nedostali, ale byli prostě lepší. OK.

                    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                      Wommi     před 15 lety 27.04.2010 22:43 |  
                      0 0

                      ....ale no tak neni to cerny ani bily,..ale mam jeden priklad, tyka se cipra a jako ze ho tolik nemusim...tak stacilo par minut a prave on byl prvnim slavistickym trenerem, co se dostal do LM.

                    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 23:04 |  
                      0 0

                      nerozumis, co na to rici jineho.

                      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 23:47 |  
                        0 0

                        Víš, každý normální fanoušek nějakého klubu, který dlouho čekal na úspěch, se bude radovat a jásat, když ten úspěch přijde. Jen ty a pár podobných ten úspěch budete neustále snižovat, mluvit o náhodě, štěstí, odlišných okolnostech, o tom, jak jsme to vlastně ani nevyhráli, jen ti ostatní najednou schválně hráli špatně atd. Z každého tvého příspěvku je cítit, že tě to tak trochu i mrzí.... :-)

                        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 10:12 |  
                          0 0

                          to se opet pletes..:-). ja se prece raduju, jen odmitam kvuli tomu nekriticky pohlizet na jednoho cloveka a prisuzovat mu zazracne schopnosti, ktere nemaji s realitou moc spolecneho.. zapas s ajaxem byla velka euforie, ale nelze nevidet, ze postup nebyl vylsedkem toho, ze jsme hrali o moc lip nez v predchozich kvalifikacich, ale meli jsme o velkou davku stesti vic nez predtim a Vaniaka. Mne to tedy radost nekazi a nemusim si lhat do kapsy.

  2. Re: Statistické okénko - 26. kolo

    Tonda     před 15 lety 27.04.2010 13:22 |  
    0 0

    Osobně jsem měl z odchodu trenéra Jarolíma pocit, že spíše než že byl vyhozen, měl už dost těch spekulací. Myslím že asi i Doležala a jeho tiskovkových vystoupení.
    Byl uvnitř dění slavie tak dlouho, že některé zásadní chyby třeba už nebyl schopný vidět. Ikdyž na některé chyby poukazoval tisk i fanoušci, co by to byl za trenétra, kdyby se nedržel vlastní linie, diky které dovedl slavii k velkým úspěchům. Jednoduše než ješitnost bych v tom viděl spíše nezlomnou zásadovost. Řekl bych, že teď těch pár týdnů co je mimo, má čas na vlastní psychyckou regeneraci, a zároveň se může na slavii podívat zvenčí. Poučit se z některých chyb, a následně pokud se vrátí spravit to co nefunguje. Já osobně si slavii bez Jarolíma moc představit neumím. Něco mi na slavii poslední dobou chybí. Takže pokud se Jarolím vrátí ke kormidlu, budu rád. Navíc kde se pohybuje poslední dobou? možná osobně sledoval nějaké výsledky scoutingu, a teď s velkou pompou přivede nového tavarese, mladého krajčíka, Dřížďala atd. atd.. :) kdoví?

    Podporuju Karla Jarolíma.

    Dalo by se to říct taky tak, že tohle je gesto mé vděčnosti za úspěchy posledních sezón. Pokud tedy Jarolím příjde, koupím si permici na příští rok. :)

    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

      Jiri1     před 15 lety 27.04.2010 13:35 |  
      0 0

      Zdravim NEPODPORUJI JAROLIMA, muze za drtivy propad naseho fotbalu a nejen toho vrcholoveho, muze za nekoncepcni a zcela nahodilou politiku naseho vedeni, muze za klientizmus , kdy se mista treba v reaqlizacnim tymu nerozdavaji na zaklade odbornosti , ale dlouholetych znamosti, muze za ksefty z hraci, ktere mu vedeni draze koupi a kteri po pul roce jsou neperspektivni, zije ve zvlastnim svete znamosti a propletencu , nema k nasemu klubu srdecni vstah, jak vsichni casto pisi, vse prepocitava hlavne na penize , treba i repre , kde dnes Bilek i ostatni maji male platy. Treba a mozna privede nekoho, ale zlikviduje takove hrace jakymi jsou treba Kovarik, Elias, Gecov, Dejmek a dalsi.

      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

        PetCC     před 15 lety 27.04.2010 13:53 |  
        0 0

        Typický výlev zhrzelého. Celý život nechtějí uznávat a chválit jeho kvality, jen mu házejí klacky pod nohy.
        Řekl bych, že je docela ostuda psát podobné věci. Já osobně bych se za ně tedy docela dost styděl.

        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

          Jiri1     před 15 lety 27.04.2010 14:03 |  
          0 0

          Zdravim, osobne se necitim byt zhrzeny , nemam zadny duvod byt zhrzely vuci KJ, jeho kvality neuznavam, mozna by bylo vedet , ze titul vykopali hlavne hraci, ktere pak nas veky mag slusne receno vykopal. Take nevim v cem bych mohl tomuto cloveku hazet klacky pod nohy , diskutujme vecne , protoze uz za 45 dni budeme sledovat plody prace mozna tohoto trenera.

          • KJ

            Mac     před 15 lety 27.04.2010 14:16 |  
            0 0

            Jiří máte pravdu v tom, že "titul vykopali hlavne hraci, ktere pak nas veky mag slusne receno vykopal". Ale lze to řici i obráceně - titul vykopali hlavně hráči, které do klubu náš velký mág přivedl. ;-)

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 14:18 |  
            0 0

            Mně se moc líbí, Jiří, jak věcně situaci ve Slávii hodnotíš. Tituly vykopali hráči a za prohraná utkání může KJ. Jasné jak facka. Proti tomu nelze nic namítat.

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              Jachym     před 15 lety 27.04.2010 14:39 |  
              0 0

              :-)) Prsa nebo znak, ano je to tak.

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            tantalos     před 15 lety 27.04.2010 14:44 |  
            0 0

            Kdo se zasloužil o titul:
            Vaniak - Jarolímem vypuzen ze základu, aby mohl hrát kůň jarolímovy agentky Hanuš, výsledek Tiraspol, případně jiné "hvězdy"
            Brabec - Jarolímem vypuzen s velkou finanční ztrátou, protože si troufl odporovat velkému mozku
            Necid -- prodán při první příležiosti, protože šel trenérovi na nervy
            Dřížďal -- prodán, protože stál při Brabcovi
            M. Jarolím - prodán s finanční ztrátou, protože chtěl slušného a inteligentního trenéra
            Belaid -- vykopnut z áčka
            Volešák - vykopnut do Budějic
            Nevykopnutí:
            Tavares - dlouho ve Slavii nevydržel
            Suchý -- slavistický odchovanec podobně jako další
            Vlček, Krajčík a Hubáček -- už nemají ve svém věku kam utéct

            • Re: Statistické okénko - 26. kolo

              mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 14:57 |  
              0 0

              Kdo se zaloužil o titul:
              Vaniak - Taka dlouho mluvil o nutnosti být nahrazen až se tak stalo, no nepovedlo se to tenkrát.
              Brabec - Ví někdo skutečnou pravdu=neví, takže to dávat za vinu Jarolímovi je tendenční.
              Necid - prodán, protože vedení nechtělo jít do rizika, raději jisté peníze=souvislost s Jarolímem nulová.
              Dřížďal - Výkony v Brně? Vůbec nechápu proč se tím vůbec zabývat. Spíš logický krok Jarolíma.
              M. Jarolím - Zapálení na hřiští v konfrontaci s platem = pár facek i dodatečně.
              Belaid - To je jedniný, kterého ti schválím, myslím, že u něj má trenér černé svědomí. I když kdo ví jak moc ho ovlivňovala i nemoc.
              Volešák - Obdobně jako Dřížďal, naprosto logický výkony v provinčním týmu podložený krok trenéra.
              Nevykopnutí:
              Tavares - Absolutní selhání Doležala. Souvislost s Jarolímem nulová.
              Suchý - To už vůbec nechápu čím se na něm trenér provinil.

              sem ti to trochu upravil sorry :) takhle už to můžeš dát k tisku :))

              • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 15:22 |  
                0 0

                A já bych si dovolil ještě něco doplnit.

                Kdo se zasloužil o titul(y):
                Vaniak - přišel za Jarolíma
                Brabec - přišel za Jarolíma
                Necid - nasazen sice za Jarolíma ale postavil by ho asi každej trenér, takže toho nebude počítat k Jarolímovi
                Dřížďal - přišel za Jarolíma
                M. Jarolím - přišel za Jarolíma
                Belaid - přišel za Jarolíma
                Volešák - přišel za Jarolíma
                Tavares - přišel za Jarolíma
                Suchý - to samé co Necid

                No tak já nevim.. ale co vim, že už se tady vůbec nechci pouštět do ňákých hádek, je vidět, že v celé Slavii je to od shora dolu ňákým způsobem "pojebaný" a já sem jenom zvědavej jak to skončí..

                • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 16:20 |  
                  0 0

                  Nj, kazda mince ma dve strany..:-)). Hrdina nebo bidak? Kvalitni trener nebo nevypocitatelny diktator? No, mozna od kazdeho neco, ale jiste je to, ze to co KJ postavil, zanedlouho zas boural.. proto to podle me neni trener pro dlouhodobou koncepcni praci ve slavii a myslim, ze jeho navrat by byla chyba..

                  • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 16:43 |  
                    0 0

                    Tady zkusím podotknout jedu věc, ale předem řikám, že to nemá nic společnýho s obhajobou KJ.

                    Takže: byl to Doležal s Rosenem, kteří řekli, že je třeba udělat novou koncepci, aby byla konkurenceschopná v Evropě. Možná kdyby to celý nechali na KJ jako předtím, tak jsem zase hráli o titul. Ti samý pánové mu taky hodně hráčů prodali, občas těsně před začátkem - viz Tavares a teď Čelůstka. Samozřejmě nevím jak přesně se ve Slavii dělají rozhodnutí ale myslím, že mnohdy byl trenér "mimo". Zkrátka si nejsem jistý jestli měl KJ tu destrukci ve svých rukou. Například nákupy - vyčítá se nízká kvalita některých hráčů - např. Trubila, kterej přišel vlastně až jako 3. hráč na levou stranu. A ve finále kdyby nepřišel, tak tam ani neměl kdo hrát, protože se zraní dva levý záložníci. Zkrátka člověk musí mít širokej kádr, ve kterým jsou i méně kvalitní hráči, kteří většinu prosedí na lavičce, ale být tam musí. Samozřejmě by to mohl odehrát někdo z B ale těm KJ moc nevěřil (a popravdě zatím kvalita nic moc). Prostě není to prdel, postavit "fungující" tým se vším všudy, zvlášť když je "celá" základní sestava na marodce.

                    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 16:49 |  
                      0 0

                      Za éry KJ se koupil pouze jeden hráč, jehož cena převyšovala 15 nebo 20 milionů. Hloušek. A ten zřejmě jen s cílem zase rychle prodat. To dříve se dělali trenérům náročnější nákupy. Koloušek, Holeňák, Vachoušek, Skácel, Piták, Fořt, Švancara, Nečas, Horváth, Dostálek atd.

                      • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                        mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 17:17 |  
                        0 0

                        nechci ti do toho brblat, ale Skácel stál cca 12, Pitál cca 9, Holeňák přícházel tuším za úplný pakatel, protože mu tenkrát končila smlouva a problém tam byl jen že to pořád vypadalo na Spartu a on ho náš pepík pak přemluvil. A ty ostatní nákupy byly rozesety v rozmezí snad 15 let.

                        • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 17:23 |  
                          0 0

                          Ať tak nebo tak, nemám zkrátka pocit, že by Slavia v éře KJ nakoupila přesně toho, koho by trenér chtěl. V jedné diskuzi mi kdysi odpověděl, že by chtěl Morávka, ale nikdo mu ho nekoupil, a to tehdy nebyla jeho cena tak vysoká.

                          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                            mirecek1111     před 15 lety 27.04.2010 17:39 |  
                            0 0

                            však to je samozřejmé. Trenér o velkých investicích nerozhoduje. At se říká o vlivu co chce. Blázen by si myslel, že Jarolím přijde za vedením, at pošle 25 mega někam bůh ví kam, že už je s hráčem co se mu líbí domluvený. Tohle jsou strategické rozhodnutí vedení a navíc, já nevidím jen Morávka. Když Kadlec přestupoval do Sparty, my byli po LM, peníze byly...tak proč. Kolem Vydry jsme se též dlouho točili a nakonec do investice nešli a ted je vidět, že to byla škoda.
                            Ale všechno má i druhý pohled. Sparta zase nechtěla dát velké peníze za Hlouška, získli ho my a oni to ted jistě považují za chybu. Čelůstka též jistě mohl být poptáván od jiných klubů, nebyl a šli do toho jen my. A ted si mneme ruce.
                            Ale já to znova zopakuju, nejfatálnější manažerská chyba, píšu to slovo manažerská, protože tím odvracím námitky "pro něj to byla životní šance" Doležala byla, že prodal Tavarese minimálně s pulročním předstihem. Já jsem to už psal mnohokrát, dle mého začátek všeho toho, kde ted jsme, bylo zrovna tohle rozhodnutí.

                    • Re: Statistické okénko - 26. kolo

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 17:38 |  
                      0 0

                      prdel to neni, proto jsou lide jako my, kteri o tom muzou maximalne vest tyhle reci..:-)). ale o to nejde, nekdo je profik, je za to dobre placen a ma nejakou odpovednost, jako v kazdym jinym oboru. Kdyz odmyslim vsechny domnenky, ktery nelze dokazat, KJ je na muj vkus prilis nevypocitatelny a nemam v nej duveru. Ani si nemyslim, ze by trenerskymi kvalitami nejak zasadne prevysoval jine nase trenery.. Spis, nez bych si od nej sliboval dalsi tituly, bych se obaval dalsich pruseru.. Ale to uz bylo receno xkrat..

                      Jinak postavit tym konkurenceschopny v evrope byl spravny cil a urcite to nelze brat tak, ze bud budem mit tym pro ligu nebo pro pohary.. takhle se to podle me brat neda..

          • Re: Statistické okénko - 26. kolo

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 17:17 |  
            0 0

            Když titul vykopali hráči, tak titul zároveň i zakopali hlavně hráči :-).

  3. agenti

    korwin     před 15 lety 28.04.2010 10:02 |  
    0 0

    Jak si tak procitam aktualni diskusi a vzpominam na ty predesle, zacinam mit pocit, ze drfe, tantalos a jiri1 jsou spartansti agenti vyslani do boje za ucelem rozvraceni slavisticke fanouskovske obce, protoze jejich prispevky, to je obcas vazne sila.

    • Re: agenti

      tantalos     před 15 lety 28.04.2010 11:00 |  
      0 0

      Pokud se dáš rozvrátit názory, které ti nejsou po chuti, potřebuješ urgentně psychiatra.

      • Re: agenti

        tantalos     před 15 lety 28.04.2010 11:04 |  
        0 0

        A pokud věříš, že lidé nespokojení s tím, že Slavia je na tom nejhůř za za posledních 19 let, nejhůř od vzniku samostatné české ligy, jsou sparťanští agenti, potřebuješ psychiatra ještě naléhavěji.

        • Re: agenti

          Tonda     před 15 lety 28.04.2010 13:05 |  
          0 0

          nadruhou stranu úpokud Tantale píšeš o tom že je Jarolím neúspěšný trenér, potřebuješ psychiatra o to více, protože máš asi rozdvojenou osobnost.

          • Re: agenti

            tantalos     před 15 lety 28.04.2010 14:06 |  
            0 0

            KJ je svým způsobem velmi úspěšný. Jeho geniální nákupní politikou jsme se dokázali dostat za rok a půl tam, kde jsme.

          • Návrat KJ?

            venator     před 15 lety 28.04.2010 14:45 |  
            0 0

            Všichni jsme fanoušci Slávie, ale podle diskusí zde už ne všichni umí být objektivní.
            Fakta jsou jasná, nejhorší umístění v lize za cca 20let, bez Evrop. pohárů jsme taky za posledních 20let mockrát nebyli (bohužel v současné formě Jablonec gola da a my tři momentálně jim určitě ne...viz první zápas).
            Zároveň je faktem, že KJ udělal se Slávii dva tituly což se desítky let nikomu jinému nepovedlo a LM k tomu. Ovšem v ČR není standartní analyzovat úspěch tzn. objektivně vidět,že velký podíl např. na postupu do LM mělo štěstí a vyjímečná forma Vaniaka tím chci říct podívejte se na Cipra,který to štěstí neměl,když přišel o LM o pár minut tehdy před lety. Chybělo "pár centimetrů" aby Cipro byl první trenér co Slavii dovedl do LM a stejně tak pár centimetrů (několikrát viz Žilina a Ajax) aby KJ do LM Slavii nedovedl.
            Podle mě z posledních let a působení KJ ve Slavii je naprosto evidentní, že je kvalitní trenér, ALE jen v případě, že trénuje v omezených finan. podmínkách buď provinčního klubu nebo v minulých letech Slavie. Jakmile měl k dispozici víc peněz a měl posunout kvalitu o patro výš tzn. s konkurenceschopností v Evropě tak narazil, protože za 1) porušil základní pravidlo pro zvyšování kvality týmu tzn. upřednostnil kvantitu nad kvalitou a za druhé 2) nedokázal vyjít s osobnostmi resp. "hvězdama" bez kterých ale konkurenceschopné mužstvo do pohárů nevybudujete. Podobně svým "hulvátským" jednáním vyštval kvalitní lidi z vedení jako Kozel, Říčka apod.
            Paradoxně pokud opravdu mají být výrazně utažené opasky v SKS v dalším min. roce pak by zase mohl být v této situaci nejlepší KJ. Ale to musím přimhouřit obě oči a nekoukat co by to způsobilo za posměch v mediich a našich kamarádů:) Museli by se ovšem změnit tři věci: 1) sebereflexe KJ a svých chyb, 2) struktura sportovního úseku tzn. přivést kvalitního sportovního ředitele ala Říčka, Lička, Hřebík apod., který bude mít adekvátní zodpovědnost, 3) jiní a oponentující asistenti.

            • Re: Návrat KJ?

              venator     před 15 lety 28.04.2010 14:51 |  
              0 0

              v poslední větě jsem měl na mysli samozřejmě "sportovního ředitele s adekvátníma pravomocema kromě zodpovědnosti".....
              ....ale jelikož si myslím, že lidi nezměníš natož v pozdějším věku tak si myslím, že KJ se už nenaučí vycházet konstruktivně s lidma co nemají stejný názor....doufám,že se pletu:)

            • Re: Návrat KJ?

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 14:56 |  
              0 0

              To bych podepsal. Jen snad nevim nic o tom, zda KJ vystval Kozla a Ricku. Jinak jde o strizlivy a prilehavy hodnoceni. Jo a taky neverim, ze by se mohly zmenit ony tri veci, to je podle me scifi.

            • Re: Návrat KJ?

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 16:15 |  
              0 0

              Faktem hlavně je, že KJ na tom nejhorším umístění nebude mít plnou zásluhu. Jak bývalo zvykem, měli jsme pod ním vždy "blbé" jaro, ale vždycky jsme to ňákým způsobem uhaluzili a byli z toho 1.,2.,3. místa. Prostě KJ měl dotrénovat a jasně by se řeklo, to je jeho umístění. Takhle to jde na triko někomu jinému. Ani nebudu mluvit o zraněních co nás letos potkali a ekonomickém pozadí..

              My jdeme prostě do prdele a KJ není hlavním viníkem. Ten může hlavně za to tragický střídání golmanů. Já bych větší díl zodpovědnosti hledal u pánů nahoře..

              • Re: Návrat KJ?

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 16:32 |  
                0 0

                S tim nesouhlasim, zalezi na rozboru veci, co je pricinou krize.. podle me je z hlediska odpovednosti celkem lhostejne, kdo sezonu dokonci, protoze z myho pohledu jsou ty priciny dlouhodoby a behem tohohle jara uz se s tim asi neda moc delat, zvlast s ohledem na marodku, nutnost soustredit se na pohar..

                • Re: Návrat KJ?

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 17:56 |  
                  0 0

                  určitě, já pouze reagoval na "nejhorší umístění" atd, který teď začlo lidi trápit, že ani nepřijdou na stadion a který se bud KJ přisuzovat, aniž by se dělali ty rozbory atd..