Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Stadion Eden

Klokani míří do Edenu

Český rozhlas Radiožurnál dnes přinesl zprávu, podle které už je víceméně domluvené, že v Edenu bude od příští sezóny hrát Bohemians 1905. Přesun musí odsouhlasit 2/3 akcionářů klubu.

AKTUALIZACE 16.4.: Doplněno vyjádření P. Doležala.

Na jedné straně červenobílé sedačky, na té druhé zelenobílé. Tak by mělo vypadat hlediště fotbalového stadionu v Edenu podle představ jednapadesátiprocentních akcionářů klubu Bohemians 1905. Podle informací Radiožurnálu jsou klokani z Vršovic po schůzce na radnici Prahy 10 hodně blízko dlouhodobému přesunu.

"Zastupitelstvo Prahy 10 dalo podmínku, že Bohemians nebudou v Edenu jako náhodní kolemjdoucí. Bavil jsem se s panem Kroužeckým, který zastupuje zájmy E-Side, a dokonce mi už ukázal projekt. Skutečně se vytvoří kompletně zázemí pro mužstvo," říká šéf představensta CTY Group, jinak také zástupce jednapadesátiprocentního akcionáře Bohemians 1905 Ondrej Oravec.

Podle Oravce je přestěhování klubu vzhledem k ekonomickým i právním komplikacím vršovických klokanů jedinou možnou variantou. A i z toho důvodu teď už také hodně pravděpodobnou. Přestože ji musí odsouhlasit nikoli pouze 51 procent, ale v tomto případě dvě třetiny akcionářů.

"Ztrácíme stánek, na který jsme byli zvyklí. Možná bych si vzpomněl, v jakém bytě jsem vyrůstal, ale od té doby jsem se několikrát přestěhoval. Ale chápu to, ne každému se to líbí. Možná bude nějaký okrajový problém se Slavií, ale na druhou stranu vidím velké obchodní příležitosti. Zajistíte čtyřikrát měsíčně fotbal, což má vliv na cenu skyboxů. Každý z toho bude profitovat, E-Side potřebuje určitou stabilitu," vysvětluje Oravec.

E-Side, tedy vlastník stadionu v Edenu, na kterém by od nové sezony měli hrát vedle slávistů také klokani od Botiče. Ze začátku v provizoriu, spíše jako stálí hosté, zhruba od poloviny sezony s veškerým zázemím jako jeden ze dvou domácích týmů.

Převzato z http://www.rozhlas.cz/zpravy/fotbal/_zprava/720339.

Slavia 16. dubna vydala k informaci prohlášení.

Ve čtvrtek se v médiích objevily informace o jednáních Bohemians 1905 o jejich možném působení v Synot Tip Areně. V této souvislosti byla uvedena také citace generálního ředitele Petra Doležala, kterou bychom rádi uvedli do správného kontextu.

"Působení Bohemians 1905 v Synot Tip Aréně se zvažuje již od položení základního kamene nového stadionu. Slavia o této vizi ví, stejně tak jako o jednáních, která se v tomto ohledu vedou. Byl jsem požádán o vyjádření k tomu, zda Bohemians 1905 do Edenu přijdou. Odpověděl jsem, že žádné konkrétní rozhodnutí v této záležitosti dosud nepadlo," upřesnil informaci generální ředitel Slavie Petr Doležal.

Komentáře (140)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Klokani míří do Edenu

    mart     před 15 lety 15.04.2010 10:15 |  
    0 0

    No, tak to je teda dost strasna zprava. (Z pohledu slavisty).
    Na druhou stranu, z pohledu E side je to obchod. Pokud si pojistej, ze se tam ta zelena luza bude chovat slusne....
    Jeste by me zajimalo, kdo za ne bude platit najem?
    mart

    • Re: Klokani míří do Edenu

      hajda     před 15 lety 15.04.2010 18:30 |  
      0 0

      Na téma stěhování Bohemky do Edenu jsem psal článek již v prosinci 2008. Jak je vidět, stále je to aktuální. Doporučuji přečíst, najdete tam odpovědi na většinu otázek.

      Článek najdete zde [www.slavista-st.cz].

  2. Re: Klokani míří do Edenu

    Bekbulatov     před 15 lety 15.04.2010 10:18 |  
    0 0

    le co se dalo čekat, nakonec nehrajeme ve svém, že ano pane Ležko.....

  3. Re: Klokani míří do Edenu

    martin08     před 15 lety 15.04.2010 10:20 |  
    0 0

    "Na jedné straně červenobílé sedačky, na té druhé zelenobílé." To je doufam obrazne receno, ze? To by byl peknej humac, zeleny sedacky.. mezi cervenejma. a timto se asi muzeme rozloucit se stadionem v nasich barvach.. (ne ze by ted v nem byl).
    Vubec se mi to moc nelibi, ale tohle je jedina realna sance pro kolokany jestl iteda chtej hrat 1.ligu.. :(

    • Re: Klokani míří do Edenu

      slaviator     před 15 lety 15.04.2010 10:22 |  
      0 0

      Proč? Mohli by i na Strahově, na Spartě - a kdyby bylo vyhřívání, tak i na Žižkově. Jestli chce Viktorka do první ligy, stejně ho bude muset instalovat...

  4. Re: Klokani míří do Edenu

    slaviator     před 15 lety 15.04.2010 10:21 |  
    0 0

    "Doufejme", že svaz rozhodne, že pochybení při převodu na 1905 byla (což skutečně pochybení a ne zcela dodržení svazových regulí bylo) natolik závažná, že jim neudělí licenci pro další ročník. A jak to chodí v Kocourkově, nikdo by za to nebyl odpovědnej, tudíž ani pan Doležal coby tehdejší legislativec. To by pro nás asi bylo jako pro Slavii nejlepší?
    NECHCI BOHEMKU V ĎOLÍČKU, NE KDYBY TAM NEBYLI JAKO HOSTÉ, ALE JAKO DRUHÝ DOMÁCÍ TÝM!

  5. Re: Klokani míří do Edenu

    eomer (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 10:25 |  
    0 0

    Je mi nějak nevolno.
    Stavbu „ našeho“stadionu jsem hodně prožíval. Když bylo vše jen na papíru nevadilo by mně mít společný stánek s klokany, pokud by třeba SKS( její vlastníci) dali 1/3 stejně tak i klokani a Praha. Když se to konečně postavilo- město slíbené peníze nedalo- pokud vím. Jak tedy může dávat podmínky za jakých tam klokani budou ? E-Side by měl udělat klokanům zázemí- to je celkem jasné, ale kdyby ještě upravil sedačky tak to fakt NEVÍM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kvůli nám tam nemohl být žádný nápis ze sedaček, žádné pořádné logo SKS na fasádě a kvůli Bohemce by to šlo ?!(vím, že zatím je to jen přání Bohemky) Nebo kolik by město přihodilo ?? Z ekonomického hlediska by určitě bylo dobré E-Side stabilizovat, ale tohle se mi nelíbí. Vím, že píšu zmateně, ale cloumají se mnou emoce.

  6. Re: Klokani míří do Edenu

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 10:32 |  
    0 0

    Prestoze v teto sezone jsme vypadli s Tiraspolem, jsme ted osmi v tabulce a Vlada Smicer ukoncil karieru, tohle je porad nejhorsi zprava :o(

    • Re: Klokani míří do Edenu

      slaviator     před 15 lety 15.04.2010 10:38 |  
      0 0

      Nejhorsi zpravou byla smrt Franty Veseleho!

      • Re: Klokani míří do Edenu

        quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 10:44 |  
        0 0

        No, tohle je temer srovnatelne, i kdyz asi mas pravdu. Ale fakt, ze druhy nejvice nenavideny klub by mel hrat na stejnem stadionu jako Slavia, to je odpornost. Budu doufat, ze se to jeste podari prekazit a pokud se to stane skutecnosti, tak ze tuhle falesnou Bohemku ceka pad minimalne do druhe ligy.

        • Re: Klokani míří do Edenu

          slaviator     před 15 lety 15.04.2010 10:50 |  
          0 0

          Podle me se se smrti zdraveho cloveka, ikonou klubu, neda srovnat nic. 1. smrt Franty Veseleho, s odstupem toto a pak s veeeelkym odstupem ten Tiraspol apod. Jinak me osobne by Bohemka v Edenu nevadila - za predpokladu, ze by tam byla jako host, ze by tam byla v podnajemni smlouve, ze by se nedavaly zeleny sedacky, ze by vedle loga Slavie nebylo logo toho AFK Vrsovice

          • Re: Klokani míří do Edenu

            quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 11:22 |  
            0 0

            Pokud mam porovnavat pocity, ktere jsem mel po zjisteni techto dvou zprav, tak jsem se opravdu hur citil po smrti Franty Veseleho. Ale z velke casti to je proto, ze tady jeste existuje nadeje, ze se to zvrati.

          • Re: Klokani míří do Edenu

            dalislavista     před 15 lety 15.04.2010 18:21 |  
            0 0

            obávám se, že by to bylo jako si nasadit blechu do kožichu...
            Napadá mě ještě jedna paralela s "takyspoluobčany", je jich taky hodně a jenom vybydlují. Ty bych do svého baráku taky nechtěl nemluvě o tom, že bych jim "daroval" polovinu toho, co jsem se svou rodinou a sousedy postavil.
            Tak nějak nechápu jedno, Slavie přeci věnovala stavbě pozemky, co jako nabízí Bohemka, že chtěj plnohodnotnou polovinu? Že jim není hanba, ještě si budou diktovat barvu sedaček. Za sebe mám jasno, klokany NECHCI, už jen proto, že Slavie stěhováním na Strahov přišla o plno vršovických začínajících fandů (logicky chodili na Bohemku), tak by si mohla Bohemka Strahov taky vyzkoušet, tam by viděli, kolik by jich tam jezdilo. A Slavii by zase přibyli nějací noví dospívající fandové. když už marketing a vedení Slavie pro získání nových fandů nedělá vůbec nic!

        • Re: Klokani míří do Edenu

          slaviator     před 15 lety 15.04.2010 10:50 |  
          0 0

          Podle me se se smrti zdraveho cloveka, ikonou klubu, neda srovnat nic. 1. smrt Franty Veseleho, s odstupem toto a pak s veeeelkym odstupem ten Tiraspol apod. Jinak me osobne by Bohemka v Edenu nevadila - za predpokladu, ze by tam byla jako host, ze by tam byla v podnajemni smlouve, ze by se nedavaly zeleny sedacky, ze by vedle loga Slavie nebylo logo toho AFK Vrsovice

        • Re: Klokani míří do Edenu

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 10:51 |  
          0 0

          no krom toho e-side kdyz uz by nemela vztah ke slavii, ma snad nejaky ekonomicky zajmy, kdo by za klokany platil najem, praha 10??

        • Re: Klokani míří do Edenu

          urs (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 13:19 |  
          0 0

          co takhle HLASITEJ odpor fans? demošky? a podobný demografický nápadi? :)

      • Re: Klokani míří do Edenu

        LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 11:27 |  
        0 0

        Smrt patří k životu, ale klokan do Edenu nepatří.

        • Re: Klokani míří do Edenu

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 12:12 |  
          0 0

          Krásně řečeno

    • Re: Klokani míří do Edenu

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 10:41 |  
      0 0

      No, jeste bych pockal, zatim jde jen o vyjadreni klokanu a prahy 10. Samozrejme hlavni slovo bude mit e-side, coz muze byt dost nevyzpytatelne.. kdoze to e-side vlastni???

  7. Re: Klokani míří do Edenu

    Troubi     před 15 lety 15.04.2010 10:39 |  
    0 0

    naprosta tragedie

    • Re: Klokani míří do Edenu

      thorpey     před 15 lety 15.04.2010 10:55 |  
      0 0

      Normálně moc nepřispívám, většinou můj názor v diskuzi padne, ale z tohohle je mi na blití....omlouvám se za ten výraz. Nejvýstižnější výraz je "parazitismus".

  8. Re: Klokani míří do Edenu

    Jakubisko     před 15 lety 15.04.2010 10:57 |  
    0 0

    to bych ten stadion snad radši podpálil a šel hrát zpátky na strahov. takový ponížení klubu a jeho fanoušků...hnus velebnosti

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Socrates (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 11:46 |  
      0 0

      Zpátky na ♥ Strahov ♥

  9. Re: Klokani míří do Edenu

    Khadgar     před 15 lety 15.04.2010 11:00 |  
    0 0

    Jestli se tohle stane skutečností, tak jdu odevzdat šálu a dres a v Edenu už mě nikdo neuvidí. Slavia je pro mě srdeční záležitost, ale tohle by mi to srdce zničilo. A myslim to naprosto vážně.

  10. Re: Klokani míří do Edenu

    rekodlak     před 15 lety 15.04.2010 11:23 |  
    0 0

    To snad přece nemůže být pravda?!!! Deset let se nám všichni smáli, a když jsme se konečně dočkali nového stadiónu, tak začala Praha 10 v čele s tím idi.tem Richterem tlačit na SKS abychom tam pustili klokana, a to dokonce s majetkovým podílem! Od začátku to smrdím vydíráním!! Vzpomeňte jen na ten trapas co udělal Richter při pokládání základního kamene, kdy vytáhl červeno-zeleno-bílá trička :-(
    Tohle by se nestalo nikde v civilizovaným světě, ani v jiném městě, a bohužel ani v jiné čtvrti!!! Praze 10 jde od začátku jenom a jedině o prachy za pozemky v Ďolíčku, a na nás kašlou z vysoka..
    Nikdy sem LEŽku neměl rád ale tímhle by překonal všechno!!!
    ..fakt naprostá žumpa..

  11. Re: Klokani míří do Edenu

    LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 11:25 |  
    0 0

    zelený sedačky..HNUS.to že tam krysy z botiće budou, bylo celkem jasný, přeci jen to jsou pro Eside prachy, ale vyhodit červené sedačky a dát tam zelené,udélat z nádherných tribun totální šaškárnu? Copak nikdo nemá vůbec vkus? Tak teď je naše naděje na nezkur ve ní pěkného EDENU jen KAPR.Moc mu přeji,aby uspěl a aby Vršovci nemohli hrát první ligu, protoźe snad kvůli druholigistům sedačky trhat nebudou.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 11:35 |  
      0 0

      ještě dodám, že je mi z toho śpatně , jako mi nebylo nikdy z naší hry a výsledků ..KAPŘE držim ti palce.

  12. Re: Klokani míří do Edenu

    lassiter     před 15 lety 15.04.2010 11:28 |  
    0 0

    "Zastupitelstvo Prahy 10 dalo podmínku, že Bohemians nebudou v Edenu jako náhodní kolemjdoucí." Na základě čeho si zastupitelstvo dává podmínky? Nehledě na fakt, že mi připadá, že momentálně i Slavia je v Edenu v pozici náhodného kolemjdoucího...

    • Re: Klokani míří do Edenu

      denydzlSKS     před 15 lety 15.04.2010 11:33 |  
      0 0

      slávisti nechtěj klokany v edenu, klokani do edenu taky nechtěj z toho vyplývá, že tady jde o zájem někoho jinýho..

    • Re: Klokani míří do Edenu

      DrFe1     před 15 lety 15.04.2010 11:35 |  
      0 0

      Zřejmě chce e-side stadion zcela nebo z části prodat Praze 10 ........

  13. Re: Klokani míří do Edenu

    Ravik     před 15 lety 15.04.2010 11:29 |  
    0 0

    "Zastupitelstvo Prahy 10 si dalo podmínku, že Bohemians nebudou v Edenu jako náhodní kolemjdoucí. Vytvoří se kompletně zázemí pro mužstvo," řekl pro Radiožurnál Ondrej Oravec, šéf představenstva CTY Group.

    A to je jako kua co tohle? Eside neprispejou ani korunou a budou si neco diktovat? Hlavne že Sralte postavilo město treninkove centrum!!

  14. Re: Klokani míří do Edenu

    DrFe1     před 15 lety 15.04.2010 11:34 |  
    0 0

    Kapr je sice zmrd, ale od teď mu ve sporu Bohemek fandím. Ať ty arcizmrdy z ďolíčku vyřadí ze soutěže.

  15. Re: Klokani míří do Edenu

    GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 11:37 |  
    0 0

    Obavam se, ze to byla jen otazka casu :( Lesku bzch ted neovlivnoval, v soucasnosti nema moc co docineni v ESIDE. Kazdopadne budou zajimave podminky. Hlavne je tu rada otazek. Z jake pozice dava P10 podminky? Bude za AFK platit najem? Koupi cast stadionu? V pripade platby najmu bude i SKS dostavat odpovidajici castku? Kde budou mit zazemi AFK? Bude tim omezena SKS? Jak bude SKS kompenzovana omezena dostupnost stadionu? Pokud by SKS dostala od P10 pozemky pro treninkove centrum tak zkousnu i zeleny sedacky:/, v opacnem pripade vyhlasuji akci vykopni si zelenou, at mi klidne zakazou vstup!

    • Re: Klokani míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 11:42 |  
      0 0

      souhlas s akcí "vykopni zelenou sedačku".

    • Re: Klokani míří do Edenu

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 11:51 |  
      0 0

      Ohledne tech otazek - Z jake pozice dava P10 podminky? Nedavno se hovorilo o tom, ze P10 uvazuje o majetkovem vstupu do stadionu. Neverim, ze by stamilionova investice mestske casti do stadionu mohla byt utajena, ale zrejme ve stadionu opravdu nejaky podil ma, jinak by nedavalo smysl, aby se k tomu nekdo z P10 vubec vyjadroval. Jich by se to prece jinak vubec netykalo. Je ovsem take mozne, ze P10 jeste majetkove nevstoupila a tlaci na ESide, ze vstoupi pouze za techto podminek. A je otazka, jestli ESide tento tlak ustoji (a vubec chce ustat).
      Bude za AFK platit najem? To asi tezko.
      Koupi cast stadionu? Viz prvni otazka, ja to povazuju za pravdepodobne.
      Bude neco dostavat SKS? To asi tezko, SKS sama plati nejakou formou Eside najem.
      Zazemi AFK? Uz pri vystavbe stadionu se mluvilo o tom, ze se uvazuje o pusobeni dvou klubu, takze tohle by asi nemel byt vetsi problem.
      Omezeni SKS? To bych taky rad vedel, ale asi tam nejaky vliv na pusobeni SKS bude.
      Kompenzace? Tezko pretezko.

      Pozemky by byly opravdu fajn, ale fakt tomu neverim. Slavia je cele mestske casti u zadku.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 12:03 |  
        0 0

        No musime holt vychazet z toho, ze stadion skutecne slavii nepatri. Pokud by slavie mela mit pravo o nem rozhodovat, musela by ho zaplatit a nest s tim spojena rizika, coz se nestalo. Nic neni zadarmo. Samozrejme slavie ma pozemky, je mozne, ze platila projekt, ucelem stadionu bylo zejmena to, aby na nem hrala slavie, takze z toho vyplyvaji urcite nejaky smluvni vztahy s e-side, ve kterych muze byt leccos reseno. A taky tu mame otazku majetkoveho propojeni e-side a slavie.. Tezko si o tom udelat nejakej obrazek, kdyz o tom nic moc nevime.. samozrejme praha 10 jsou vlcaci a pozemky na bohemce moc chteji, zda e-side muze ustat tlak, to je otazka.. mozna je to taky otazka pro majitele slavie, zda s tim neco neudelat uvnitr e-side..

        • Re: Klokani míří do Edenu

          vavicek     před 15 lety 15.04.2010 12:38 |  
          0 0

          Ve skutečnosti má SK Slavia pozemky pouze pronajaté - na sto let.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      bongor     před 15 lety 15.04.2010 11:53 |  
      0 0

      Je to bomba.Pane Kapře,úplně měním svůj názor a držím Vám palce.
      Padl tady správný název 1905 a to příživníci,pod ten bych se podepsal.
      Skutečně mi nedochází ta drzost úředníků radnice,dávají si podmínky
      a při tom by měli akorát držet hubu.Je jich tam jako červených mravenců pod trávníkem,v "práci" se nuděj,tak usoudili,že by měli začít rozhodovat o sportu.Víte proč se rozpadla stará egyptská říše?
      Protože vládci dali příliš velkou moc úředníkům a protože jich tam bylo...no jak červenejch mravenců pod trávníkem.
      Počítám,že bude lepší ,vrátit se na Strahov a zkusit shnat nějakého
      movitého sponzora a postavit si stadion na Letné,naproti tý králíkárně.
      Tam Slavie vždycky patřila.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        lassiter     před 15 lety 15.04.2010 12:08 |  
        0 0

        už zase budem stavět stadion? :-)

        • Re: Klokani míří do Edenu

          eomer (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 12:57 |  
          0 0

          ano pro 100 mega

          • Re: Klokani míří do Edenu

            eomer (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 12:59 |  
            0 0

            sorry 100 tis. :-)

    • Re: Klokani míří do Edenu

      ElvisPresley     před 15 lety 15.04.2010 15:44 |  
      0 0

      Pro Tvoji neznalost sděluji, že Leška je ředitelem E-side...

  16. Re: Klokani míří do Edenu

    KING25     před 15 lety 15.04.2010 12:07 |  
    0 0

    Velebnosti chce se mě blejt! Neskutečný hovada na těch úřadech v Praze 10 :-(( Jako bohemku bych na tom stadionu snesl, kdyby to přineslo něco Slavii, ale upravovat kůli tomu stadion?? At na to rychle zapomenou!!

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Gordon (host)     před 15 lety 15.04.2010 19:01 |  
      0 0

      K25O !!!!!!!!

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Mimo86     před 15 lety 16.04.2010 01:27 |  
        0 0

        Neserte se do Kinga!

  17. Re: Klokani míří do Edenu

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 12:08 |  
    0 0

    No tak to chci pak vidět ten trávník..
    Nejradši bych se na to všechno vysral, fakt že jo. Jestli se tam vačnatci přestěhujou, tak už mě tam asi neuviděj. A zelený sedačky je doufám špatnej vtip.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      mart     před 15 lety 15.04.2010 13:03 |  
      0 0

      podotykam, ze nejsem priznivcem klokana, ... dokonce ho nemam rad, ale.... Alespon co se tyce travniku by pusobeni jedne z bohemek mohlo byt spise prinosem. (ta uvaha vychazi z domenky, ze pokud by se tam hral 4 krat do mesice fotbal, ... mohlo by se vynechat rugby, nebo americka kopana - tedy sporty, ktere opravdu travnik nici). Pokud vim, kvalita travniku v edenu je pri privrenejch ocich "kolisava", a vic fotbalu by tedy spis prospelo nez uskodilo. Cili v tom by problem asi nebyl.
      Ohledne zelenych sedacek se samozrejme nemusim vyjadrovat. Zelenou nemam rad, nikdy sem ji nemel rad, a nikdy ji rad mit nebudu :(
      mart

  18. Re: Klokani míří do Edenu

    zibi     před 15 lety 15.04.2010 12:25 |  
    0 0

    Ani hovno, to radši zpět na Strahov, nebo rovnou konec.
    Jakej Oravec-co to je za niemanda? Jaká Praha 10????

    Jinak fanoušci AFK už se tam asi viděj doma:

    "Hlavne abychom byli tam, kde je ted kotel Slavie, protoze naproti to je nesmysl, tam jsou ploty a kotel hosti. A taky kvuli tomu, ze kotel domacich ma umyslne spickovou akustiku, aby se rozhodci i souperi posrali, zatimco protejsi strana je udelana umyslne otevrena, aby hostujici celky meli co nejmensi podporu fanousku. A jelikoz se v kotli budeme stridat se Slavistama, musi tam byt neutralni bile sedacky"

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 12:31 |  
      0 0

      Ty vole mě se chce fakt blejt..
      To tu svojí sedačku radši zapálim..

      • Re: Klokani míří do Edenu

        zibi     před 15 lety 15.04.2010 12:43 |  
        0 0

        Pokud od toho E-Side nedá ruce pryč, doufám, že poslední zápas sezóny bude v Edenu pěkný Turecko, ať ty chodicí kalkulačky věděj do čeho jdou.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 12:35 |  
      0 0

      neuvěřitelně drzé zvíře, ten klokan :-/. Jinak nevím jestli by to současný velmi špatný trávník vůbec unesl.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 12:35 |  
      0 0

      SMRT KLOKANUM !

  19. Re: Klokani míří do Edenu

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 12:31 |  
    0 0

    Vyhazuju permici.

  20. Re: Klokani míří do Edenu

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 12:45 |  
    0 0

    Hezky to ten Ležka vymyslel. Stejně jako sedmilháři v našem vedení, prý akcionářská struktura Edenu kopíruje strukturu klubu.

    SRÁČI ZAJEBANÝ!

    • Re: Klokani míří do Edenu

      golux     před 15 lety 15.04.2010 17:25 |  
      0 0

      Leška už tam dávno není...

      • Re: Klokani míří do Edenu

        ElvisPresley     před 15 lety 15.04.2010 19:15 |  
        0 0

        vyjeď si obchodní rejstřík...

  21. Re: Klokani míří do Edenu

    Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 13:00 |  
    0 0

    Citát Oravce: "Zajistíte čtyřikrát měsíčně fotbal, což má vliv na cenu skyboxů." Hmm, ale při vší úctě, to co Bohemka praktikuje, nemá s fotbalem moc společného. Takže dost pochybuju, že tím naláká někoho jiného, než své fanatické publikum.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      venator     před 15 lety 15.04.2010 15:30 |  
      0 0

      no je to krásný jen to má jednu chybu,že nevím kde vzít další miliardu na výstavbu:)

      • Re: Klokani míří do Edenu

        eomer (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 16:41 |  
        0 0

        MiliardY :-)

  22. Re: Klokani míří do Edenu

    lucky-pilda     před 15 lety 15.04.2010 13:07 |  
    0 0

    Nevim, co vam vsem na tom tolik vadi. Pro me za me, at si tam hraje treba S*arta. Stadion tak bude rychleji splacen a nebude tak hrozit, ze by se dostal do financnich potizi, coz je v dnesni dobe vice nez mozne (viz. relativne dost nizky pocet akci mimo Slavie poradanych v Edenu). Jina vec jsou podminky podnajmu. Osobne si myslim, ze zeleny sedacky jsou jen zboznym pranim, protoze v realu Klokani maji uplne jiny starosti tykajici se financiho chodu klubu, takze dokud na tom budou tak jak dosud (a to budou jeste hodne dlouho), tak si je nezaplati. P10 pak na ne penize nema (stejne tak jako na majetkovy vstup do stadionu), a navic se blizi volby, kde se muze zastupitelstvo dosti prohazet. V neposledni rade bych predpokladal, ze Bohemka nebude mit s E-Side onen "nadstandardni vztah" jako Slavia (vyssi najem, mene sluzeb za stejnou cenu, pripadne jen kratkodoba smlouva). Dalsi otazkou je take, jestli do E-Side nevstoupil jiz vetsi casti Vik, potazmo Travel Service, obzvlaste kdyz nevysel nakup CSA. V tom pripade bych se minimalne prioritniho postaveni Slavie na stadionu v dlouhodobem horizontu vubec nebal ...

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Viking     před 15 lety 15.04.2010 13:14 |  
      0 0

      1. Oficiálně do toho MČ Praha 10 nemá co kecat protože její nejsou ani pozemky, ani stadion. Ledaže vydírá zatím neschválenou kolaudací a její představitelé si chtějí namastit kapsu na bytech v Ďolíčku.

      2. To že zkrachuje Eden nám může bejt úplně u prdele. Beztak není náš a tak bychom byli v podnájmu u někoho jiného, nebo ho apsoň zalevno z konkursu koupili.

        • Re: Klokani míří do Edenu

          lucky-pilda     před 15 lety 15.04.2010 16:25 |  
          0 0

          2 Viking: P10 jsem zminil prave z toho duvodu, ze budto budou chtit vydirat nebo tim, ze do Klokanu vrazi "par korun" ziskaji mnohonasobne vic po prodeji pozemku pod Dolickem ...
          Vavicek: Nic, krome penez. MC na to totiz nema a nikdy mit nebude, tedy pokud po paroubkovsku neplanuje prozrat (rozumej koupit cast stadionu) i penize svych pravnuku ...

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Wommi     před 15 lety 15.04.2010 14:39 |  
        0 0

        Z overenych zdroju za 1) je spravne!!!

    • Re: Klokani míří do Edenu

      golux     před 15 lety 15.04.2010 17:30 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že majoritním vlastníkem E-side je Enic a Enic se v současnosti se Slavií soudí o zmařené investice, tak bych to tak růžově ani zdaleka neviděl...

  23. Re: Klokani míří do Edenu

    typro     před 15 lety 15.04.2010 13:20 |  
    0 0

    Před dvěma lety jsem koupil 3 permice, po vyhození kapitána jednu a po obsazení Edenu vačnatcem jsem opět bez permice, bez stadionu a to s velice bolavým slávistickým srdcem.
    Děkujeme Vám všem z E-side.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 13:22 |  
      0 0

      já si ji zatim nechám, ale až na mém místě bude ta zelená sedačka,tak ji vykopnu a na stadion mě už asi nepustěj:-( a je fakt ,že mě srdce taky bolí a dnešní derby si ani nužiju.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        bongor     před 15 lety 15.04.2010 13:43 |  
        0 0

        Něco jinýho je,když se dva kluby dohodnou,že mají oba hluboko do kapsy a že dohromady postavěj stadion.Ale tenhle případ je,že my jsme se starali a nervovali,i když řeknou,že to byl E-side a potom,pěkně do hotovýho se nám nastěhujou pijavice.To bych chtěl vidět kohokoliv jak by se tvářil,kdyby se nastěhoval do bytu 3+1 a za rok by přišel domácí a řek by,aby si pěkně zase polovinu nábytku vyházel oknem,že se mu tam přistěhuje ještě soused a že to tak rozhodli úředníci na Praze 10.
        Ale hoši,tohle tady už taky bylo,v padesátých letech se s tebou taky nikdo moc nebavil,půl bytu ti zabral soudruh z milicí s rodinkou.a kdybys protestoval,tak by ti sebrali i tu druhou půlku a zavřeli by tě.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        MarHud     před 15 lety 15.04.2010 13:53 |  
        0 0

        Pic kozu do vazu.Hehehe :-))).

        • Re: Klokani míří do Edenu

          bongor     před 15 lety 15.04.2010 15:26 |  
          0 0

          Ty se moc nesměj MarHude a koukej na hodiny.J čas mazat na toaletnou ,máš službu při hlídání zříceniny.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 14:28 |  
      0 0

      V Ďolíčku měli v nabídce smaženého kapra, navrhuji do Edenu jako takový výraz protestu grilovaného klokana :-)).

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Wommi     před 15 lety 15.04.2010 14:43 |  
        0 0

        ..no jo..ale kapr je ýza hubicku, zatimco klokan je pekne drahej:(

        • Re: Klokani míří do Edenu

          Kactus     před 15 lety 15.04.2010 22:37 |  
          0 0

          neni az tak drahej, neco jako teleci a stejne tak dostupnej :) nedaleko metra opatov je hospoda kde maji klokani speciality, treba gulas nebo steak. zajimave maso a vubec ne spatne

  24. Re: Klokani míří do Edenu

    rekodlak     před 15 lety 15.04.2010 13:36 |  
    0 0

    Nejvíc mě na tom sere, že tohle všechno co se děje je zcela interní problém Bohemky, kterým zamořujou celou ligu!

    Vejsada zkrachuje, Kapr něco koupí, fanoušci něco založej, všichni jsou Bohemky a teď se dozvím, že kvůli klokanovi někdo přebarví mojí sedačku na kterou jsem čekal asi sto let?!

    Rozesrali si vlastní klub, stadión, všechno a už si brousí zuby i na Eden!!!

    Média jsou z nich hotový - na ligu jim přijde 6.000, a jsou nejlepší s nejvyšší návštěvou v lize, nás na Liberec přijde přes sedm tisíc (nejnižší ligová návštěva od restartu Edenu) a ve zprávách na ČT mluví o tristní návštěvě!!!

    Běžte s klokanem už všichni do prdele, je mi úplně jedno kdo vás vlastní, kdo je pravej, kdo falešnej, jestli máte kde hrát nebo nemáte, jestli hrajete první nebo poslední ligu.. ..zasíráte tím už roky všechny media, a teď už to má dokonce možný dopad i na mě samotnýho..

    ..howgh..

    • Re: Klokani míří do Edenu

      bongor     před 15 lety 15.04.2010 13:45 |  
      0 0

      Já jsem jedině pro Strahov,nebudeme se handrkovat s nýmandama.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 13:51 |  
        0 0

        Pod tohle se podepíšu. Klokan do Edenu, Slavia na Strahov!

        • Re: Klokani míří do Edenu

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 15:51 |  
          0 0

          Hovno, leda opačně. Můj dům, můj hrad. Musíme vymyslet, jak je z Edenu co nejdřív vyštípat..

    • Re: Klokani míří do Edenu

      zibi     před 15 lety 15.04.2010 13:54 |  
      0 0

      Pod tohle se naprosto podepisuju.

  25. Re: Klokani míří do Edenu

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 13:43 |  
    0 0

    A teď už nezbývá než doufat, že B 1905 prohrají soudy s Vejsadou a popřípadě Kaprem a zruší ten jejich klub. Ti, kteří to za Slavii odsouhlasili, právě ukázali, že fanoušci jsou jim úplně ukradení!

    • Re: Klokani míří do Edenu

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 14:42 |  
      0 0

      snad to jeste za slavii nikdo neodsouhlasil, ne? tedy pokud do toho slavie vubec muze mluvit.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 14:48 |  
        0 0

        Já si myslím že něco ve smlouvě o pronájmu být musí, jakože důležité okolnosti musíme schválit. Při uvedení do provozu se počítalo s jedním mužstvem, jsou tady záležitosti barvy sedaček, VIP prostor, Fanshopu apod. Dále třeba velká kabina je jenom jedna, regenerace taky. Nevím, asi by se muselo hodně přestavovat, jinak to nedokážu pochopit.

        Druhá věc je, jestli máme zájem házet E-side klacky pod nohy...

        • Re: Klokani míří do Edenu

          lucky-pilda     před 15 lety 15.04.2010 16:32 |  
          0 0

          Naopak, jiz od uplneho zacatku se pocitalo se DVEMA tymy v Edenu. O tom, ze se barva sedacek asi jen tak nezmeni pisu vyse ...
          Btw. Kdy ma Praha 10 volby?

          • Re: Klokani míří do Edenu

            Wommi     před 15 lety 15.04.2010 17:15 |  
            0 0

            ..na podzim!

            sedacky by si museli zaplatit klokani sami.

            kazdopadne mi mrzi, ze nevysel puvodni plan, kdy mely byt sedacky ve VIPu ne sede ale vinove rude..to by sedelo k te cervene vic a bylo by to reprezentativnejsi

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 15:19 |  
        0 0

        Několikrát bylo do médií zmiňováno, že vlastnická struktura E-side kopíruje vlastnickou strukturu Slavie, takže lze předpokládat, že Rosen i Doležal do toho mají co mluvit...

        • Re: Klokani míří do Edenu

          golux     před 15 lety 15.04.2010 17:35 |  
          0 0

          Majoritním vlastníkem E-side je Enic => Slavie se může stavět na hlavu a nic nezmůže..., zvlášť když se s Enicem soudí...

        • Re: Klokani míří do Edenu

          EdCable     před 15 lety 15.04.2010 18:25 |  
          0 0

          Nj, ale to bylo zminovano uz dost davno, tipuju ze predtim, nez ENIC ze Slavie odesel.

  26. Re: Klokani míří do Edenu

    Hacek     před 15 lety 15.04.2010 13:52 |  
    0 0

    jestli ty mrdky z dolicku u nas budou opravdu hravat tak me na stadionu dokud tam ten odpad ligy bude nikdo neuvdi

    • Re: Klokani míří do Edenu

      MarHud     před 15 lety 15.04.2010 14:01 |  
      0 0

      To tam tedy nebude ani noha,jak tak pročítám ty Vaše příspěvky.Tedy pokud tam zrovna nebudou hrát klokani:-)))).

      • Re: Klokani míří do Edenu

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 14:39 |  
        0 0

        jan aby nakonec neskoncili u vas, marhude, kdyz mate tak fajnovy vztahy.. uz vidim, jak se vam zelena letna..:-))

        • Re: Klokani míří do Edenu

          MarHud     před 15 lety 15.04.2010 17:36 |  
          0 0

          To nehrozí:-)))

          • Re: Klokani míří do Edenu

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 17:55 |  
            0 0

            nj, tak v tunelu se fotbal moc hrat neda, to je fakt..:-)))

  27. Re: Klokani míří do Edenu

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 15:00 |  
    0 0

    V každé normální společnosti by po této zprávě vydalo vedení tiskovou zprávu, kde uvádí uveřejněné informace na pravou míru. Jenom (opět) ve Slavii je ticho po pěšině, Doležal samozřejmě o ničem neví (asi má stále formu z výměny nevýměny trenéra).

    Myslím si, že vedení by mělo vyjasnit minimálně tyto body:

    1. Je opravdu pravdou tvrzení p. Doležala, že vlastnická struktura Slavie kopíruje vlastnickou strukturu Edenu? Nebo jsou tam pouze stejní akcionáři ale poměry jiné? (v Edenu většinu mají Angláni, ve fotbale Rosen, Vik a Doležal).

    2. Má na uvažovaný přesun Bohemky do Edenu vliv soudní spor s Enicem, který se takto snaží přitlačit Slavii ke zdi aby doplatila své závazky?

    3. Je v nájemní smlouvě v Edenu pasáž, která umožňuje "nastěhovat" další tým do Edenu pouze se souhlasem Slavie?

    • Re: Klokani míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 15:06 |  
      0 0

      Doležal je naprostej bŕídil, ten neví nic a co ví tomu nejspíš vůbec nerozumí. Fandil jsem mu, ale to co předvádí poslední měsíce je do nebe volající a ukazuje to na totální amaterismus a neschopnost. Stačí vzpomenout na histerickou stížnost na Matulu, na výměnu nevýměnu trenérů, na vyhození nevyhození Brabce...atd. Je mi z toho fakt smutno.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 15:11 |  
        0 0

        Paradoxní je, že za současnou situaci v Bohemce může velkou měrou právě Doležal, když jako svazový právník pěkně zprasil vznik klubu a převod licence na Betonku 1905.

        • Re: Klokani míří do Edenu

          LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 15:19 |  
          0 0

          jj, přesně. Kdyby se na to tehdá vys..tak sme žádný AFK Parazit Praha v Edenu nemuseli dnes řeśit.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      eomer (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 15:26 |  
      0 0

      1)Strukturu nikdy neřeknou, jsem si jistý, že je to rozdílné.
      2)Nemůže mít, protože jsou to rozdílné subjekty
      3)Určitě Ne
      4) Slavie do nájemců nemůže moc mluvit. Nebo taky proč na stadionu nejsou naše loga ? Sedačky atp.
      5)Strahov - už NIKDY !!!

      • Re: Klokani míří do Edenu

        golux     před 15 lety 15.04.2010 17:46 |  
        0 0

        1) Majoritním vlastníkem E-side je Enic, E-side je jeho dceřiná společnost
        2) Soudní spor s Enicem vzhledem vzhledem k bodu 1) může být s touto kauzou setsakra propojen, E-side potažmo Enicu jde o zisk => když zaplatíš budeš hrát, Slavia do toho mluvit nemůže
        3) V bodě 2) je odpověď i na toi, zda Slavie může mluvit do obchodní strategie E-side NEMŮŽE! Když se Enic (E-side) rozhodne, budou hrát v Edenu třeba marťani pokud budou mít zájem.

        • Re: Klokani míří do Edenu

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 18:03 |  
          0 0

          Vzhledem k tvé poslední větě to vypadá, že jsi Jirka Paroubek a proto ti nevěřím ani slovo.. ;-)

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Wommi     před 15 lety 15.04.2010 16:00 |  
      0 0

      uprimne receno,..v podstate nam do vlastnickych vzahu soukromych subjektu nic neni!!!! takze oni nemaji zadne povinnosti, naopak by nas klidne mohli poslat nekam, notabene u e-side.

      jinak muj nazor:
      1)NE!NE!NE!

      2)ENIC nevlastni synottip arenu:), takze nic netlaci.
      Bohemka nema kde hrat, pozemky jsou vyhodnejsi pro byty, nez stadion, a MC Pha 10 chce bud vstoupit do stadionu a nebo minimalne tlaci skrz zatim neschvalenou kolaudacku pro vse ostatni krom fotbalu!!!
      Pro e-side jakozto vlastnika je to samozrejme zajimave, protoze mu to dokaze, notabene v pripade Bohenky, ktera ma kvanta fanousku, naplnit kasu a tim mit vetsi prostredky at ud do kapsy a nebo na splaceni...

      3) soukroma zalezitost, osobne myslim, ze by si vlastnik pozemku (SLavia) v najemni smlouve s e-side nebo SKS mel neco takoveho zakotvit do smlouvy, protoze by mel mit aspon nejaky vliv na to, co se na jeho pozemcich deje (napr. kdyby najemce tam chtel postavit bordel, apod...), ale obavam seze v nasich podminkach na takove veci nekdo zapomnel myslet:)

      • Re: Klokani míří do Edenu

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 16:13 |  
        0 0

        Nj, ale otazka je, jestli se tem soukr. subjektum muze vyplatit posilat slavii a slavisty nekam, protoze uprimne receno, bez slavie a slavistu ten stadion nemuze prezit. klokan to nezachrani, sice ma relativne solidni navstevy, ale je totalne svorc a co nevidet muze hrat treba prazsky prebor.. tak uvidime.. krom toho - tenhle clanek z rozhlasu, bez poradnyho vyjadreni slavie a bez vyjadreni e-side, zatim hodnotim jako PR akci prahy 10 a CTY, kteri chteji pozemky v dolicku, tj. jen nam tim oznamuji, co davno vime, ze oni chteji bohemku v edenu se zelenejma sedackama..

        • Re: Klokani míří do Edenu

          Wommi     před 15 lety 15.04.2010 16:34 |  
          0 0

          ..no tak samozrejme, ..ale o tom bych rekl to neni,...naopak si myslim, ze ve finale by to vedeni slavie bylo jedno,..vsak jsme se mohli uz mnohokrat presvedcit,.....

          jinak samozrejme mas recht..bez slavie by ten stadion byl plonkovej..ale treba by to nakonec dopadlo tak, ze by odesla slavia a vymenila by ji sparta:)

          ..nakonec by se po desetiletich slavia vratila na letnou,..a hrala by na starym spartanskym stadionu a cekala az ho nekdo zrekonstruuje:)

          • Re: Klokani míří do Edenu

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 16:40 |  
            0 0

            ...:-)). no a nakonec by se zjistilo, ze se rekonstruovat neda a je treba postavit novej, coz by se resilo zas 15 let, po ktery bychom hrali na strahove...:-)

            • Re: Klokani míří do Edenu

              Wommi     před 15 lety 15.04.2010 17:17 |  
              0 0

              ..no a nebo jeste pikantneji, hrali bychom na umelce v edenu, protoze eden by byl plnej

          • Re: Klokani míří do Edenu

            spojka     před 15 lety 15.04.2010 17:18 |  
            0 0

            Minimálně pohrozit těm chudákům z Eside odchodem na Strahov by Slavie mohla. Ať si vyberou jestli žebráckej klub bez výsledků s pěti tisícovkama asociálních fandů, nebo špičkovej českej klub s nejlepšíma návštěvama v lize a se zápasama evropskejch pohárů. Takový prohlášení nebo upozornění nic nestojí.

  28. Re: Klokani míří do Edenu

    Glazzy     před 15 lety 15.04.2010 15:05 |  
    0 0

    Ja bych to videl opacne, ne nechodit do edenu vubec, ale na nase zapasy do naseho kotle, a na zapasy bohemky do kotle hostu, a udelat jim tam takovy prostredi ze ty pi***sove radsi budou kopat nekde na skvare...

    • Re: Klokani míří do Edenu

      LordEdmund     před 15 lety 15.04.2010 15:55 |  
      0 0

      a jak chceš proti tomu bojovat?Přibyl obelhal Bohemáky, nalákal je do léćky,tahá z nich dokonce prachy na vejplaty, slíbil jim zachování Dolíčku a ho.vno.Sám už nejméně rok ví , źe je to neudržitelný stav. Kdybychom byli jednotní, tak by se dalo použít "Buď oni, nebo my"ale v naśich podmínkách kdy se spousta lidí ani neobtěžuje zatleskat, nebo zafandit, je to neproveditelné. Naše vedení by muselo mít zájem, aby v Edenu hrála jen slavia a taky záleží,jak vypadá nájemní smlouva a co z ní vyplývá pro obě strany.Podle mě to bude vše klasicky doleźalovsky zfušované a budem rádi,kdyź nás tam krysy z Botiće nechaj. Jim půjde Eside a hlavně P10 na ruku, protoźe uź potřebují stavět.

      • Re: Klokani míří do Edenu

        spojka     před 15 lety 15.04.2010 17:03 |  
        0 0

        Bojovat jakkoliv. Už neděle s Kladnem je ideální zápas k tomu vyjádřit, co si o tom myslíme. V tom zápase o nic nejde, takže jde uspořádat nějakej bojkot (úplnej odchod nebo přemístění), transparenty, masivní protesty proti Bohemce, Doležalovi a dalším.

        Není normální, že nevidím nikde prohlášení Slavie k tomuhle svinstvu. To jim SK Slavia půjčila pozemky s tím, že tam bude fotbalová Slavie v podřadným postavení? To není v nájemní smlouvě ošetřeno, za jakejch podmínek tam působíme? Že se ty podmínky nesmí zhoršit bez souhlasu nájemce? Asi ne, ani bych se tomu nedivil, když vidím, co právník Doležal způsobil na svazu. Tenhle koktavej diletant stál u zrodu toho, že vůbec ta špína jménem AFK Vršovice může existovat a škodit. A teď k nám v čele s tím rudým frackem Přibylem přitáhnou a nasaděj zelený sedačky.

        Okamžikem, kdy krysa z od Botiče vleze do Edenu jako domácí tým, lámu permanentku a přestávám chodit. A co bude s Edenem mě nezajímá, ať ho klidně zdemolujou. Mám k tomu místu určitej vztah ještě z dob starý "dřevěnky", ale tohle je prostě příliš!

        • Re: Klokani míří do Edenu

          golux     před 15 lety 15.04.2010 17:50 |  
          0 0

          Naopak v neděli přijít v hojném počtu a hlasitě vyjádřit názor KLOKANA NE!!!

          • Re: Klokani míří do Edenu

            spojka     před 15 lety 15.04.2010 17:57 |  
            0 0

            Přijít rozhodně, ale na nějakou chvíli odejít ze sektorů nebo se přemístit na jih, by nebylo od věci. Ať Doležal vidí, jak to bude v Edenu na zápasech vypadat, až se bude dělit o kancl s Přibylem.

  29. Okrajový problém se Slavií

    ElvisPresley     před 15 lety 15.04.2010 15:41 |  
    0 0

    Pan Oravec tímto vyjádřením skutečně ukázal, že jednání jsou v plném proudu a že na nájemce Slavii může prdět...inu, peníze nesmrdí. Sbohem síňě slávy, busty Bicana a Veselého, sbohem nápise a logo...

    • Re: Okrajový problém se Slavií

      lucky-pilda     před 15 lety 15.04.2010 16:34 |  
      0 0

      Sin slavy jiz davno existuje, napis a logo Slavie tam je taky ...

      • Re: Okrajový problém se Slavií

        Jakubisko     před 15 lety 15.04.2010 16:36 |  
        0 0

        no jasně, máme provizorní síň slávy kdesi ve vip prostorách nepřístupnou veřejnosti, logo slavie 2x2 metry a nápis ani nevim, asi na nějaký papundeklový ceduli u vstupu. co víc bychom jako chtěli.

        • Re: Okrajový problém se Slavií

          Wommi     před 15 lety 15.04.2010 17:18 |  
          0 0

          ..myslel jsi samozrejme provizorni skříň, ne síň.............:)

  30. Re: Klokani míří do Edenu

    spojka     před 15 lety 15.04.2010 17:31 |  
    0 0

    Mimochodem tak, jak dneska na svazový tiskovce ten niemand Doležal bojoval za podvodníky z AFK Vršovice 2005, tak se za "svojí" Slavii v životě nepostavil. To aby se z toho Rosen pos*al, s jakejma lidma to musí táhnout...

    • Re: Klokani míří do Edenu

      slimak     před 15 lety 15.04.2010 17:55 |  
      0 0

      nech si ty kecy, myslim, že hlavně bojoval za sebe, protože kdyby se ukázalo, že jeho tehdejší rozhodnutí bylo špatný, měl by problémy

      • Re: Klokani míří do Edenu

        spojka     před 15 lety 15.04.2010 17:58 |  
        0 0

        Samozřejmě, že hlavně bojoval za sebe, když to tenkrát tak pos*al. Ale mě jeho problémy nezajímaj, od ředitele Slavie bych dneska čekal trochu jiný prohlášení nebo kroky.

  31. Re: Klokani míří do Edenu

    Patton     před 15 lety 15.04.2010 17:57 |  
    0 0

    Já osobně jsem zvědavej, jaký budou ceny permic. Jak se budou tvářit Bohemáci na naše ceny. Nebo nam to zlevněj? Nebo budeme mít každý jinou cenu? Nebo my budeme platit víc a oni míň? Víc než Bohemáci platit nemíním, to s permicí končím.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      spojka     před 15 lety 15.04.2010 17:59 |  
      0 0

      Ceny permic jsou výhradně věcí klubu. Samozřejmě se bude platit výrazně víc, než u Bohemky - srovnej si rozpočty, náklady na platy hráčů atd.

  32. Re: Klokani míří do Edenu

    poltergeist007     před 15 lety 15.04.2010 18:13 |  
    0 0

    Teda lidi opravdu vám řeknu že se mi udělalo sakra špatně po zjištění týhle zprávy. Kombinace zelenobílých a červenobílých sedaček je teda něco příšernýho. Samozřejmostí pro mě byla permice na každej rok, ale teď se sakra rozmýšlím jestli si ji vůbec mám koupit. To jako ta zelenobílá lůza by měla hrát v Edenu? Fakt si to neumim představit.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      spojka     před 15 lety 15.04.2010 18:20 |  
      0 0

      Pokud Doležal a spol. uvažují, tak jim musí betj jasný, že po letošních sportovních průserech (Tiraspol, liga, trenér, termíny zápasů atd.) počet permic dost klesne. Nastěhování lžiBohemky by počet permic srazilo ještě mnohem níž. Normálně uvažující člověk by to začal řešit, samozřejmě v rámci svých možností.

  33. Re: Klokani míří do Edenu

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 18:47 |  
    0 0

    A to jako mám rozumět, že umělé vyhřívání pod Ďolíčkem se nebude stavět už NIKDY? (A jak je na tom s vyhříváním Baník?)

    Jinak ten svazový paragraf o nemožnosti hrát ligu mimo město mě přijde dost diskriminační vůči mimopražským klubům, ale to asi dneska neřešíme. Ledaže by se to zostřilo na povinnost začít okamžitě stavět vyhřívání pro všechny.

    Mimochodem, ve Francii žádná taková povinnost vyhřívání není. A že to v Lille docela bylo znát!

    Kromě toho těch -20 bodů pro Kapra mi přijde taky dost tendenčních, v kombinaci s těmi 6 mio pokuty by stačilo -3, stejně je to jen symbolika v jeho situaci.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 18:58 |  
      0 0

      Ja myslim, ze kauza kapr a strizkov s bohemkou vlastne temer nesouvisi, kapr si nezaslouzi zadny sympatie, je to jen mafian, kterej se vsem smeje do ksichtu..jeho pojeti fotbalovyho podnikani je jeste mnohokrat horsi nez je uroven v nasem fotbale bezna, a to je opravdu co rict..

    • Re: Klokani míří do Edenu

      slimak     před 15 lety 15.04.2010 19:36 |  
      0 0

      -20 bodl pro Kapra rozhodně neni tendenční, ale zasloužena, včetně pokuty!!

      pro ten zákaz mimo vlastní město může existovat více pohledů, ale ten hlavní je, že fotbal se má hrát pro lidi a už nikdo nechce opakovat situace typu blsany v pribramy a 70 diváků.kolik by asi prislo na ústí v teplicích? a kdyby to nařízení nebylo, mohli by v tom ústí hrát třeba 10 let a nikdo by s tím nemohl nic dělat..

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Jakubisko     před 15 lety 15.04.2010 23:15 |  
      0 0

      Baník je na tom tak, že do výstavby nového stadionu bude hrát ve Vítkovicích.

  34. Re: Klokani míří do Edenu

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 20:20 |  
    0 0

    Ad ty moje dotazy na vedení resp. Doležala - samozřejmě, spousta z těch věcí se týká obchodních vztahů soukromých společností a nikdo po nich by neměl právo chtít, aby je zveřejnili.

    ALE - specifikum je v tom, že Slavia je sportovní klub a u těch alfou a omegou je mimo jiné důvěra fanouška. My jsme v přeneseném smyslu jejich klienty, zákazníky. Nám prodávají produkt fotbal, my platíme ne zrovna levné permice a lístky na poháry. My jezdíme podporovat svůj klub na venkovní zápasy a na domácích vytváříme atmosféru. Tudíž otevřenost a transparentnost by měla být jedním ze základních podmínek, které tenhle byznys představuje. A ne působit jako pračka na peníze jako třeba Příbram nebo Střížkov.

    Myslíte si že v západní Evropě, kterou se naše vedení tolik zaklíná, je normální, aby klub tyto věci přecházel nebo dělal nějaké tajnosti?

    • Re: Klokani míří do Edenu

      DKNL     před 15 lety 16.04.2010 00:03 |  
      0 0

      Je mi to líto,
      ale já se s klokanama o Eden dělit nebudu.Jestliže k nám půjdou, bude to napořád , to si pište.Už teď si diktujou, co u nás všechno chtějí mít, tak co bude pak? Je mi to fakt líto, ale do zelenýho Edenu jezdit nebudu. A to jsem v mládí za Slávii 8 let hrál.Měli by to udělat všichni slávisti, protože jinak to prostě nejde. Já to tak cítím,fyzicky mi je už teď špatně, když na to jen pomyslím.

  35. Re: Klokani míří do Edenu

    Dobi     před 15 lety 16.04.2010 10:46 |  
    0 0

    Ten pastičkář drátenickej Oravec už se podobně drze vyjadřoval před časem. Pokud vím, Slavia platila projekt a patří jí (nějakou nenapadnutelnou formou - "definitivní" pronájem nebo jak bych to popsal - v 90.letech se schválil zákon ve prospěch sportu a zařízení - tudíž i Ďolíček patří některé z Bohemek...) pozemky. Už tehdy tam ten Richter pobíhal se sešitým dresem naší drahé Slavie s tým pruhovaným hnusem! Je to všechno banda, která shodí sport ještě hlouběji, než je!!! Teď to rozhodnutí o vyhřívání - to je naše specialita a zase bič na kluby, které se konečně sportovně škrábou nahoru (Ústí a Hradec). Kolik týdnů trvá u nás zima? Proč pak je (při vší úctě ke koloritu Moravského Slovácka i jejich víněčku, které je skoro tak dobré jako naše Žernosecké,,,,,) tam bude FC Slovácko, které nemá jméno města v názvu... Proč by se pak nemohlo MFK Ústí přejmenovat třeba na Ústečané z Teplic (Hradec to snad zvládne..). Tohle je Absurdistán.... Já pamatuji dost. A pamatuji ještě jak Spartak Praha Stalingrad (tehdy byli řádnými členem fotbalového svazu, ne jako jejich dnešní falešní následnovníci 1905) si brousil zuby (za pomoci ONV Praha 10) na náš stadión a ze Slavie chtěli udělat po sloučení Dynamo Pankrác a vyhnat je kamsi do polí... Snad stavbaři aspo%n opět pochybí při tunelu Blanka a jednoho dne HUP do jámy....). Nejsem přející si zlo, ale prostě to, kam to český fotbal dotáhl, už člověk může jen doufat v nadpřirozeno... Dobi

    • Re: Klokani míří do Edenu

      Viking     před 15 lety 16.04.2010 11:20 |  
      0 0

      Samozřejmě úplná náhoda je, že pozemky pod Bohemkou vlastní Kříž ze svazu, který teď "nekompromisně" začal chtít dodržovat podmínky Stadiony 2012. Kdyby místo toho udělali radši jiný model ligy, třeba jaro - podzim nebo se nehrálo v červnu a červenci, kdy je u nás nejlepší počasí. A nebo hrát častěji ve středu v osm hodin.

      Ad kšefty se Spartou - svaz by tohle jednoznačně utnul tím, že posune pohár co nejdále od konce sezony, aby v něm každý musel hrát naplno. Klidně ať už ligová mužstva začínají hrát pohár v srpnu a hrají celý podzim, semifinále a finále se klidně může hrát v březnu.

  36. Re: Klokani míří do Edenu

    martin (přítel SN)     před 15 lety 16.04.2010 12:14 |  
    0 0

    Upřesnění informace v médiích
    16.4.2010
    PRAHA - Ve čtvrtek se v médiích objevily informace o jednáních Bohemians 1905 o jejich možném působení v Synot Tip Areně. V této souvislosti byla uvedena také citace generálního ředitele Petra Doležala, kterou bychom rádi uvedli do správného kontextu.

    „Působení Bohemians 1905 v Synot Tip Aréně se zvažuje již od položení základního kamene nového stadionu. Slavia o této vizi ví, stejně tak jako o jednáních, která se v tomto ohledu vedou.

    Byl jsem požádán o vyjádření k tomu, zda Bohemians 1905 do Edenu přijdou. Odpověděl jsem, že žádné konkrétní rozhodnutí v této záležitosti dosud nepadlo,“ upřesnil informaci generální ředitel Slavie Petr Doležal.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      ElvisPresley     před 15 lety 16.04.2010 12:47 |  
      0 0

      Opravdu hluboký a duchaplný komentář...Jediný, kdo se nyní směje jsou pánové Huptych a Leška...

    • Re: Klokani míří do Edenu

      spojka     před 15 lety 16.04.2010 16:47 |  
      0 0

      Možná by měl někdo Doležalovi zakázat veřejně se vyjadřovat, a to jak ústně, tak i písemně. Říct čtyřma větama "nic nevím", to je opravdu unikát.

    • Re: Klokani míří do Edenu

      socolik     před 15 lety 16.04.2010 23:35 |  
      0 0

      Rozhodnutí nepadlo na straně B1905. Jinak podle me ano. Viz. z webu b1905:
      KOMUNIKÉ z mimořádného jednání představenstva, kontrolní komise Družstva fanoušků Bohemians a iniciativy SOS Ďolíček
      Přitomní vzali na vědomí:
      informaci, že většina akcionářů údajně preferuje sjednat a uzavřít nájemní smlouvu, kterou předložila E-Side Property, která zajistí účinkování Bohemky v Synot Tip Aréně v Edenu.

      Ja to chapu tak, ze E-Side uz B1905 nabidla konkretni smlouvu!