Chance liga

Slavia - Bohemians 1905 3:0

Fotbalisté Slavie pokračují na vítězné vlně pod novým koučem Františkem Ciprem. V dalším derby proti Bohemians 1905 vyhráli jasně 3:0, když se dvakrát prosadil  Peter Grajciar a jednou Petr Trapp. Prohlédněte si 21 fotografií. VIDEO U ČLÁNKU!

Uplynulo jen několik dnů a v Edenu se odehrávalo další pražské derby. Tentokrát k ligovému utkání přijeli vršovičtí Bohemians 1905.

Z minulosti na to nejsme moc zvyklí, ale trenér Cipro poslal na hřiště i do svého druhého utkání stejnou sestavu. Nebyla to rozhodně špatná volba a příjemně zaplněné tribuny mohly sledovat zajímavé utkání.
Od prvních minut se hrálo v podstatě na jednu branku. Slávisté nepůjčovali vůbec míč soupeři a bylo otázkou času, kdy půjdou do vedení. Po chvíli navíc bylo vidět, že jediná šance hráčů Bohemians na úspěch je precizní obrana, fotbalově na tom byli opravdu bídně. Obranná taktika soupeři v prvním poločase fungovala, těch několik málo příležitostí domácích gólem neskončilo. Vše sledoval i Dušan Švento, který se přijel podívat na své nedávné spoluhráče.

Rozhodnutí tak mělo přijít v druhém poločase. Deset minut po jeho začátku měl velkou příležitost Grajciar, kterému do ideální pozice přihrál i dnes v útoku nastoupivší Milan Černý. Slovenský záložník bohužel pálil nad branku. V dalších minutách vystřídal kapitána Vlčka Šenkeřík a hned mohl otevřít skóre, ale centr Krajčíka prodloužil z první pouze do gólmana. Nečekaně se do vedení málem dostali hosté, to v osmašedesáté minutě po standardní situaci hlavičkoval k tyči Hartig. Byl by to jasný gól, ale to by v brance nesměl stát výtečný Vaniak. Možná to byl rozhodující okamžik zápasu, protože o tři minuty později se již radovali fanoušci na zaplněných slávistických tribunách. Grajciar zahrával volný přímý kop ze strany a jeho centr skončil přesně v šibenici. Hráči v zelenobílém najednou ožili a chvílemi ukazovali, že i oni umí hrát fotbal. Vypadalo to, že závěr nebude vůbec jednoduchý, ale v tu chvíli zaúřadoval opět Grajciar. Postavil se k exekuci další standardní situace a vymetl druhou šibenici - 2:0. Po chvíli se ještě na Vaniaka nepříjemně řítil Kaufman, ale i jeho slávistický brankář perfektně vychytal. Deset minut před koncem bylo i díky jeho zákroku rozhodnuto. Lze jen velice těžko pochopit, že takový hráč většinu sezóny proseděl na lavičce. Utkání se již jen dohrávalo a slabý soupeř dostal na cestu ještě jednu branku. Grajciar rozehrál rohový kop nakrátko na J. Černého, který neváhal a nacentroval přesně na hlavu Trappa. Velikonoční pondělí v Edenu nebylo vůbec špatné.

Slavia - Bohemians 1905 3:0 (0:0)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Trapp, Kopic, Hubáček - Kysela (67. J.Černý), Ragued, Janda (85. Trubila), Grajciar - Vlček (59. Šenkeřík), M.Černý
Branky: 71. a 78. Grajciar, 84. Trapp
Diváci: 13441

Video ze zápasu, autor Richi

K přehrání ve vysokém rozlišení na youtube.com

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    slaviator     před 15 lety 05.04.2010 17:19 |  
    0 0

    Peter Grajciar a Petr Trapp, dva hráči, které v létě/začátkem podzimu odepsal... A opět oni dva...

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.04.2010 18:41 |  
      0 0

      Ano, dva hráči, které si velmi překvapivě vyhlédl a vybral KJ a k nevoli mnoha fanoušků (zvláště na tomto webu) přivedl do Slavie. Je vidět, že tento jeho krok "viděl (sokratovsky) daleko za kopec" a dnes se začínají klubu vyplácet.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        tantalos     před 15 lety 05.04.2010 18:51 |  
        0 0

        KJ neviděl za kopec, protože Grajciara kupoval na obránce - a to není jehio silná stránka. Je to herář podobný jako Marek Jarolím, lepší dopřed než dozadu, ale pracovitější než MJ.
        Ostatně velmi přesně to řekl na oficiálkách Cipro:
        Jak se vám líbil dnešní výkon Petera Grajciara?
        „To je zajímavé. My jsme se chvíli před jeho prvním gólem ještě dohadovali na lavičce o střídáních a Peter byl jedním z těch, který mohl střídat, protože podle mě se mu dneska třeba moc nedařilo, minulé zápasy hrál lépe. Ale zůstal tam a dal dva góly. To se tak někdy trenérům stává. Někdy to udělají dobře a někdy blbě.“

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.04.2010 19:48 |  
          0 0

          No jako téměř vždy nemáš pravdu, ale nevadí. Peter hrál v Nitře pouze zálohu, pravou nebo střed a jako takový byl vyhlédnutý a koupený.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Khadgar     před 15 lety 05.04.2010 22:13 |  
          0 0

          Opět demagogie a překrucování skutečnosti...Byl přiváděn jako záložník, na obránce ho KJ dával po odchodu Krajčíka.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.04.2010 23:03 |  
        0 0

        no ono je to jinak.. nejdriv prekvapive vyhledl, pak je nestavel, pak ano, pak je chtel vyhodit a nakonec zas hrali.. typicke..:-))

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 05.04.2010 23:34 |  
          0 0

          Není to jinak. Když se koupí hráč typu Hloušek, tak jde hned do základu. Když se koupí hráč typu Trapp nebo Grajciar, tak si musí své místo vybojovat nebo k němu dorůst. Grajciar od toho, co hrál v Nitře, udělal velký kus práce a Trapp je dnes taky někde jinde než když přišel z Plzně. Říkal to i Cipro, na tom není nic doopravdy nic jinak a na hřišti je to jasně vidět.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            slaviator     před 15 lety 06.04.2010 00:40 |  
            0 0

            Huzgi, Grajciara Jarolím postavil mimo tým kvůli řekněme administrativní chybě. Trapp byl přiveden jako nejlepší DZ (Doležal na tiskovce) v lize, náhrada za Tavarese - a o půl roku později Jarolím ho nechce, protože není DZ a snaží se ho procpat do Sparty...

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              Khadgar     před 15 lety 06.04.2010 00:43 |  
              0 0

              No, vždyť měl Jarolím pravdu, když říkal že Trapp není DZ ani OZ, ne? Teď se jasně ukazuje, že je to stoper :)

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                slaviator     před 15 lety 06.04.2010 10:42 |  
                0 0

                a v létě bude brankář... ;)))

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                  Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 11:16 |  
                  0 0

                  Ať tam byla administrativní chyba nebo ne, tak Peter po příchodu nehrál nic moc a výtečné výkony podává až v poslední době. Šel hodně nahoru, hráli lepší. A s tím Trappem nevím nevím, podle mých zpráv to bylo s tou Spartou úplně jinak, tady jsi zřejmě dost vedle. Jestli s ním měl KJ úmysly na DZ nebo OZ těžko říct, každopádně v letošním roce ho přesvědčil více než Hocine a hodně na něj sázel.

  2. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Tonda     před 15 lety 05.04.2010 17:23 |  
    0 0

    Je k zamyšlení kdo ty góly dává. útočníci bohužel ne. Nechápu proč zase dostává šenkeřík novou šanci, a tecl s ivanovskim žádnou. krom toho že šenkeřík nedává góly, tak hodně míčů kazí. Nebo jsem snad jediný kdo to vidí?

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      Tonda     před 15 lety 05.04.2010 17:24 |  
      0 0

      jo jinak klukům posílám gratulaci. ještě vyhrát další 2 derby, a budu aspoň částečně spokojený.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        slavia4ever     před 15 lety 05.04.2010 17:44 |  
        0 0

        No nevím jak ty, ale když vyhrajem i další 2 derby tak já teda budu maximálně spokojený..:oP

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Mustaffa     před 15 lety 05.04.2010 18:08 |  
          0 0

          Tak to já taky budu maximálně spokojený a ještě kdybychom vyhráli pohár, tak ta sezóna skončí docela dobře...

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        DrFe1     před 15 lety 05.04.2010 20:04 |  
        0 0

        Taky nevím proč nedostává šanci Ivanovski. Při formě našich ostatních útočníků je to s podivem. Překvapilo mě, že tam nešel alespoň na posledních pár minut, místo toho střídal Trubila.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      Jakubisko     před 15 lety 05.04.2010 18:20 |  
      0 0

      Proti nechutně zabetonovaným klokanům to jinak než ze standardek nešlo, takže celkem pochopitelný fakt...a spartě dal gól Milan Černý na postu útočníka, pokud se nepletu :P

  3. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    tantalos     před 15 lety 05.04.2010 18:45 |  
    0 0

    Vypadá to, že Slavia už zase hraje naplno. Není to sice ještě úplně ono, ale Bohemku porazila naprosto jednoznačně a byla jen otázka času, kdy to tam padne.
    Podstatné je, že Vaniak dokázal, že by bylo hloupé ho pouštět do penze už teď, měl dva klíčové (skoro čarodějné) zákroky a na bodech má proto velkou zásluhu.
    Bylo by skvělé, kdyby se ještě vrátil Radek Černý - tandem s Vaniakem a třeba Berkovcem jako třetím brankářem by byl asi nejlepší v GL.
    Střed obrany na Bohemku docela stačil, ale i tam by to chtělo koupit ještě jednoho dobrého hráče.
    Grajciar v záloze předvedl perfektní střeleckou techniku - nevzpomínám si, kdy náš hráč dal naposled takové dva krásné góly v jednom utkání ze standardky, a mám takový pocit, že si řekl o nominaci do Jižni Afriky.
    Miňa Černý mě překvapil, že vydržel celý zápas, a to i po utkání se Spartou. Jeho výkon nebyl zdaleka bezvadný, ale je vidět, že je jeden z mála našich, kdo umí vymyslet překvapivou akci.
    Jako nejlepší na place mě ale stejně připadal Ragued, je vidět, že opravdu umí, a zásluhu na bodech měl i J. Černý.
    .

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      spojka     před 15 lety 05.04.2010 19:06 |  
      0 0

      100% souhlas. Na toho Radka Černého jsem si zrovna dnes v Edenu taky vzpomněl, i když jako na případnou náhradu za Vaniaka (pokud nepřehodnotí svoje rozhodnutí skončit, určitě by ještě minimálně rok dva mohl chytat jako jednička). Černému je 36, v létě mu končí v QPR smlouva. Otázka je, jestli z jeho pohledu není lepší krýt záda někomu za libry v QPR, než ve Slavii za koruny.

      Jinak stopera v létě musí přivést zcela určitě, už kvůli tomu, že Kopic se bude loučit. Osobně bych to viděl spíš na stopery dva, protože podle mě v současné době nemáme na špičkové úrovni ani jednoho. Totéž se dá říct o útoku.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        mirecek1111     před 15 lety 05.04.2010 19:38 |  
        0 0

        No trošku se obávám, jestli nebude vidět pan Cipro potažmo jiný trenér potenciál ve Vomáčkovi. Ale v létě snad někdo přijde. Pokud z ligy tak asi Beneš nebo Štochl. Nikdo jiný mě nenapadá, někteří jsou nereální a o jiných dobrých stoperech moc nevím.

        Kopic, no asi to bude takový příběh jako s Fořtem minulé jaro. Pomohl, ale nakonec bude pro všechny dobře, když zmizí. I když s takovýma výkonama pochybuju, že se někde v zahraničí prosadí.
        Celkově by mě zajímalo, proč ta defenziva neklape. Jestli je to v jednotlivci, který sebou táhne dolů i kolegu, nebo prostě jen nesehraností obou.
        Já bych to viděl tak, že už by až do konce ligy mělli hrát Trapp a Kopic spolu abychom aspon veděli, jestli to nebylo jen tou nesehraností a případně příští sezonu s některým z nich na toho stopera mohli počítat dále.
        A LaFrance bych v létě udělal, i kdyby to už odseděl na lavičce. Je mladý, opce může být tak 4 mega, já myslím, že jsme udělali větší průsery, než by bylo tohle.
        Jednou, dvakrát mu to moc nevyšlo, a byla by škoda ho za to odepsat. Navíc by mohl být prostě tím třetím v zadu i na začátku příští sezony a číhat na šanci. Vždyt je mu 20.. jestli nám v Béčku neroste nikdo jiný lepší tak komu by zabíral místo na lavičce? Nikomu.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          mirecek1111     před 15 lety 05.04.2010 19:41 |  
          0 0

          Jo a jinak jsou karty rozdány jasně. Budeme ted muset trošku zafandit i Baníku. Myslím, že potencionální titul příští sezonu pro Slavii bude snáže dosažitelný, když letos vyhraje titul Baník nebo Teplice a né Sparta.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            Gordon (host)     před 15 lety 05.04.2010 19:57 |  
            0 0

            Mno podle meho je to jasne, se spartickou postoupime v poharu a pak nahhodou prohrajeme v lize... oboustrane vyhodny obchod a docela bych se divil, kdyby tot ak nebylo. Jinak zase sparticka ukazala stesticko- plzen 1:0 pulku zapasu a pak sup hup 82 a 87 sparta vede.... jeste ze plzen to tam dosourala v 93 :D

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              DrFe1     před 15 lety 05.04.2010 20:08 |  
              0 0

              Já tedy doufám, že žádné podvody nebudou. Velmi by mě zklamalo, kdyby se Slávia na něčem takovém podílela. Kromě toho nejdřív se hraje liga a pak pohár, pokud se nemýlím.

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                Wommi     před 15 lety 05.04.2010 20:45 |  
                0 0

                ..souhlas s gordnem....


                dle myho je to jasnej plan..rad bych aby to tak nebylo, ale neverim tomu,...

                • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                  DrFe1     před 15 lety 05.04.2010 21:21 |  
                  0 0

                  Já tomu tedy věřit nechci.

                  A jak myslíte, že by to prakticky vypadalo ? To jakože naše vedení některým hráčům zadá úkol, aby to úmyslně kazili ? Kdo z našeho kádru podle vás tuhle "práci" udělá ? Mě je z toho teda docela špatně.

                  • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                    Gordon (host)     před 15 lety 05.04.2010 21:36 |  
                    0 0

                    Dolezal v kabine: kluci hrajeme o pohary, kdyz to sparte pustime, na sparte budeme plichtit a postoupime dal, my jim za to nechame jeden gol v lize, tam to uz mame ztraceny, za postup do uefy budou premie, navic to bbudete mit v papirech ze ste nekdy tohle vykopali.... takze hrajte v pohode a okolo sedesaty minuty to tam nechte spadnout- faulem ve vapne nebo hube ty nebud tak duraznej at pres tebe prejdou- zapomen se treba v utoku a bude to.... asi takhle dokotre... :D

                    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                      jack09     před 15 lety 05.04.2010 21:41 |  
                      0 0

                      No vsak v rozhovoru Dolezal rikal ze ted chce chodit vic do kabiny :)

                    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                      DrFe1     před 15 lety 05.04.2010 22:20 |  
                      0 0

                      Jako vtip dobrý, ale mě by opravdu zajímalo jak by taková domluva ve skutečnosti byla realizovatelná. Museli by do toho namočit několik hráčů a je otázka, jestli je někdo z hráčů k něčemu takovému ochoten.

                      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                        Gordon (host)     před 15 lety 05.04.2010 23:51 |  
                        0 0

                        dr: jelikoz muze jit nekolika hracum o karieru- tim ze se pak dostanou do zahranici,repre, ci nejakej ten milionek za postup zajisti nejakemu starsimu hraci odpocinek na dalsi leta. taky nemusi byt zadna prima motivace, jen se treba jeden z klicovych hracu zrani na jeden zapas, trener lehce zmeni system hry atd. nemluvim co je dobre por nas fanousky ale pro slavii od generalniho po sekace travy je lepsi kdyz slvie da pohar a liga zustane sparte.... pac porad prachy sou prachy a ty hybou fotbalem...

                      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                        slaviator     před 15 lety 06.04.2010 00:42 |  
                        0 0

                        Stačí do toho namočit jednoho hráče - brankáře. Nebo stopera a ani brankář s tím pak už nic nezmůže... Čím míň lidí o tom pak ví, tím líp, pro jeden inkasovanej gól stačí namočit do celé věci jednoho hráče...

                      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                        Wommi     před 15 lety 06.04.2010 10:40 |  
                        0 0

                        ..Doktore, takovym krasnym priokladem je treba minulej pohar, nebo liga to byla, nevim, se slovackem a vykon brabce:)

                        ..nehlede na to, ze Ti nikdo nikdy nedosvedci, ze jis to udelal schvalne,..je to jako s rozhodcimi,...proste pokud Te nechytnou s balickem v ruce a slovy jo je to uplatek, bla,..bla..bla..nikdy se nic neprokaze

                        ..Promin, ale otevri oci,..kdyz se to delo za ery sparty, jako nej klubu u nas,..deje nebo se to delo porad...

                        nizsi souteze jsou tim prospikovany..akorat to nikdy nikdo nedokaze a neprokaze!
                        :)

                        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                          slaviator     před 15 lety 06.04.2010 10:42 |  
                          0 0

                          .... protože ani nechce...

                          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                            Wommi     před 15 lety 06.04.2010 10:58 |  
                            0 0

                            ..tak samozrejme, predevsim ale jak by pak dopadl, ze,..u nas se o tom porad mluvi,..ale vzhledem k tomu, ze v tom jednou "vsichni",..pak by je to smetlo jako lavina,..je to v podstate stejne s politikou,...tak kdyby nekdo promluvil, obavam se, ze by se ten system celej zritil jako domecek z karet!

                            ..dalsi vec je, ze kdo promluvi, tak si neskrtne,..se podivejte co rekl to ho.... ministr vnitra,..ja bych korupci neohlasil,..kde to jsme??!...ale bohuzel takova je doba a ta preje pripravenym:))))

                            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                              martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 13:41 |  
                              0 0

                              bohuzel, pokud jde o korupci, he treba pocitat s tim, ze skutecnost je jeste horsi, nez si dokazeme predstavit. a ve fotbale, ano, je treba pocitat s tim, ze v tom proste jedou vsichni.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              denydzlSKS     před 15 lety 05.04.2010 22:23 |  
              0 0

              jděte s timahle úvahama někam!(třeba doprdele)

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                Gordon (host)     před 15 lety 05.04.2010 23:43 |  
                0 0

                a treba ne...

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Jakubisko     před 15 lety 05.04.2010 19:47 |  
          0 0

          no, nezabíral by místo Hoškovi?

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      lassiter     před 15 lety 05.04.2010 19:13 |  
      0 0

      Samá pozitiva od tantala, to se dějou věci. Ale bylo to pěkný, nasazení výborný a občas i pěkný fotbalový věci. K tomu hezká návštěva a dobrá atmosféra a aspoň pro mě tak nejlepší domácí zápas v týhle sezoně. Vaňous dneska výtečnej, dokonce chtytil i životní centr řekl bych, škoda že rozhodčí pískal ofsajd :-) Chybí tam útočník schopnej vyhrát vepředu hlavu a ty centry proměnit. Něco jako teď Wilfried.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        bongor     před 15 lety 05.04.2010 20:43 |  
        0 0

        Vaňous byl skvělej,jak v dobách své největší slávy.měl by ještě rok zůstat.I nápad s RČ se mi zamlouvá.Útok potřebuje jednoho vyššího kluka.V obraně Hoškovi moc nevěřím,je moc na to místo hodnej.
        Dneska sralta vyrovnala na 1-1 kvůli mně,protože jsem koukal na první půli,pak jsem to vypnul a v tu ránu Plzeň vedla.Potom si říkám nezapnu to bolševik by vyrovnal a taky jo.
        nejhezčí moment byl když Střihavka napálil Řepase,ten letěl pár metrů
        a vzteky se moh posrat.Pěknej moment,jinak rumun tradičně slabej,že vedou ligu,to je hrozný vysvědčení pro náš fotbal.Jako kdyby se Chovaněc rozhod,že bude provádět instruktáž"jak by neměl vypadat fotbal".

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          PetCC     před 15 lety 05.04.2010 20:48 |  
          0 0

          Jedna velká změna proti posledním rokům, Hašek sparťany konečně trochu vytrénoval, protože dokážou hrát až do konce a ne jen 60 minut.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            jack09     před 15 lety 05.04.2010 21:01 |  
            0 0

            sice dokazou hrat az do konce ale zase zacinaj az v 70.minute :))

  4. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    vlchan     před 15 lety 05.04.2010 19:05 |  
    0 0

    Zase nic tak mimořádného se neděje, takže neskákejte do kanálů vy obhájci a milci božského K.J. !

  5. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    harry     před 15 lety 05.04.2010 19:23 |  
    0 0

    Asi to sem nepatří,ale....toje neuvěřitelný jakou mají ti rudí šmejdi kliku....

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      harry     před 15 lety 05.04.2010 19:24 |  
      0 0

      no aspoň,že tak.....

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        PetCC     před 15 lety 05.04.2010 19:40 |  
        0 0

        Taky tak :-)
        Porážka zkrátka bude příště!

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          mirecek1111     před 15 lety 05.04.2010 19:42 |  
          0 0

          Já bych bral hlavně přespříště :)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            PetCC     před 15 lety 05.04.2010 20:45 |  
            0 0

            To se rozumí samo sebou :-)

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      Tonda     před 15 lety 05.04.2010 19:46 |  
      0 0

      Oni nemají jen kliku, když sem viděl ten 2-metrový neofsajd kterým pomezní v prvním poločase zařízl hráče plzně, to sem nepochopil. Plzeňák mohl jít sám na bránu...sice z úhlu, ale něco z toho mohlo být. Nechápu jak může rozhodčí udělat takové chyby. Podle mě to nebyla chyba ale úmysl.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        bongor     před 15 lety 05.04.2010 20:45 |  
        0 0

        Stoprocentní úmysl,pomezní to viděl z pěti metrů,přímo proti sobě.

  6. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    japhy     před 15 lety 05.04.2010 21:20 |  
    0 0

    Fakt to bylo ke koukání, člověk se mohl po nějaké době zase bavit fotbalem. Oproti izápasům před Spartou se extrémě zlepšil pohyb hráčů, skoro pořád bylo komu nahrát, dokonce bylo na výběr i z více možností, tím pádem odpadly nákopy na naše obry v útoku, které nás nakonec dostávaly pod tlak.
    Speciální pochvalu si podle mě zaslouží Vaňous, Grco( ale jen za ty goly, ta leva strana mu moc nesvědčí), M.Černý za neutuchající aktivitu, slušné osobní souboje a neutuchající snahu pořád něco vymyslet a Ragued - chvílemi jsem si dokonce vzpomněl i na Tavarese. Sice hraje o dost nečistěji, ale pořád mi přijde, že je vždy tam, kde by měl být. Navíc má i ty Tavaresovi kiksový přihrávky. Slušně zahrál i Kysela.
    A Vlčák? Hlavně v první půli si častokrát nabíhal na kolmice, stál u zrodu hodně přechodů do útoku, dost toho naběhal, ale.....Na to, kolik má zkušeností skoro nic nevymyslí. Naběhne, zklepne nebo přihraje (hl. dozadu) a konec. Škoda.

  7. Vítězný duben?

    Mac     před 15 lety 05.04.2010 22:57 |  
    0 0

    Dvě výhry v dubnu, to je něco neuvěřitelného! :-)

    • Re: Vítězný duben?

      slaviator     před 15 lety 06.04.2010 00:43 |  
      0 0

      došlo holt k inverzi :)

      • Re: Vítězný duben?

        DrFe1     před 15 lety 06.04.2010 09:34 |  
        0 0

        To je bohužel dost trefné. Vždycky hrajeme celou sezonu +- dobře a v dubnu blbě a letos to vypadá, že tomu bude naopak.

  8. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 05.04.2010 23:16 |  
    0 0

    Ale jo, tak na takovy fotbal se da chodit. Co se zmenilo? Urcite nasazeni, pohyb, presing, bohemku i spartu jsme prebehali, takovej fotbal se mi libi. Pak tymova hra, hraci se vic nabizeji a pomahaji si, hrajeme vic kolektivne. Jaky problemy zustavaji? Hrajem bez utocnika, takovyhle zapasy se hrajou hrozne tezko bez hrace, ktery dokaze vyhrat vepredu souboj zady k brane nebo si najit misto ve vapne pri centru. Vlcek se Senkym nejsou tyhle typy, navic jsou z formy. Mina je spis kridlo, Kysela taky. A pak obrana, dnes nebyla proverena, no uvidime, jako to pujde. Vyborny Vaniak, Janda, M.Cerny, Ragued, v prvni puli se snazil Kysela, Grajciarovi to svedci asi vic napravo, predtim nebyl az tak vyrazny a jak rikal FC:-), byl kandidatem na stridani. U JC jsem si rikal, ze zatim nestiha a mozna by potreboval nejakej rozehravaci zapas v becku, ale pak dal ten centr..:-).

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      venator     před 15 lety 06.04.2010 09:55 |  
      0 0

      V téhle "mezihře" byl velmi solidní Naumov, zády k brance soupeře byl užitečný v tom co nám teď chybí tzn. podržet balon resp. ustát první souboj a sklepnout na záložníky....no to mě zase napadá proč se asi KJ zbavil Pekyho a hlavně Tafata....asi kvůli "vyjímečnému" Kyselovi, když podobných typů máme půl mužstva:(

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 09:57 |  
        0 0

        no nevim, ja to u naumova mockrat nevidel.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.04.2010 10:00 |  
          0 0

          Jo, u nekterych hracu totiz nekteri nechteji videt, ze svuj prinos tymu maji :o) A i jinak souhlasim s prispevkem vyse - jasne, 20M na Pekharta jsme asi nemeli, ale Tafat by zrovna mohl byt hracem, ktery by se nam hodil. A pokud se v lete nevrati KJ a Bolka neuplatni opci, tak pod jinym trenerem by mohl dostat dalsi sanci.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 10:06 |  
            0 0

            nevim, proc bych to nechtel videt..mam snad proti nemu neco osobniho? pokud vim, tak nemam. jen me proste nepresvedcil. myslim, ze naopak nekteri mu prisuzuji schopnosti, ktere si od nej slibovali, ale ktere bohuzel ve slavistickem dresu neukazal.. pri vsi ucte k nemu i jeho zraneni...

            Jinak souhlas, jestli stal Pekhart 20 mega, tak to asi nemelo smysl (ovsem hlava mi nebere, kde na to pelta vzal), Tafat by se hodil.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 10:18 |  
              0 0

              Pelta sehnal nějaké místní podnikatele, kteří se na nákupu Pekharta spolupodíleli. Hodně se o tom psalo. Sám Pelta potvrdil, že to byl nejdražší nákup v historii klubu.

              • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

                harry     před 15 lety 06.04.2010 12:56 |  
                0 0

                a já si myslel,že v tom byly i nějaký prachy Pasky....

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        lassiter     před 15 lety 06.04.2010 10:03 |  
        0 0

        Tak já nevím jestli se ho zbavil, skončilo mu hostování a dál byl k mání za 20M. Tafata hrát pořádně nikdo neviděl (kromě těch, co chodí pravidelně na béčko), ale jak tak koukam na jeho statistiky v Boleslavi, tak tam to taky není žádná sláva. Zatím odehrál jedenáct minut.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Viking     před 15 lety 06.04.2010 10:09 |  
          0 0

          Já bych na toho hroťáka zkusil Kyselu, přijde mi pracovitej celkem i důraznej. Jarda Černý levá záloha, Grajciar na svojí stranu a Kysela útok...

          Jinak včera se na derby vykartoval Kucka jestli předzápasové statistiky ČT byly správné.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 10:10 |  
          0 0

          no mozna bolka potrebuje tafata stejne malo jako my kyselu..:-)). ne ze by byl kysela vcera spatny, docela bojoval a v prvni puli mel pekne momenty, ale kdyby byl na jeho miste treba M. Cerny a v utoku nejaky utocnik:-), mozna by nase hra mohla byt ucinejsi.

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            quelhar (admin)     před 15 lety 06.04.2010 10:38 |  
            0 0

            Me se Milan Cerny v obou zapasech v utoku velmi libil, nemyslim, ze by bylo treba ho stahovat zpet do zalohy, kdyz se mu tam dari.

            • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 10:50 |  
              0 0

              No, ja nevim, kdyz na nej jde balon na hrot a on je zady k brance, ma problemy vyhrat souboj..natoz kdyz jde vzduchem.. podle me by potreboval vic hrat ze zalohy nebo zkridla, kde muze jit proti obranci celem, pak maji zas problemy obranci s nim.. proste neni to klasicky utocnik, spis bych rekl, ze tam zaskakuje z nouze.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      urs (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 11:13 |  
      0 0

      tak když máme dvě křídla, proč to nehrát 4:3:3 jak je poslední dobou zvykem?? :-) obligátní 4:4:2 dávno vyšlo z módy :-))

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        mirecek1111     před 15 lety 06.04.2010 11:24 |  
        0 0

        No teď je spíš v módě 4-2-3-1. Minimálně když se dívám na Ligu mistrů nebo anglickou ligu, tak tak řada špičkových týmů hrají. At už Chelsea, Manchester, Inter Milan atd atd. Jenomže oni mají špičkového útočníka a ofenzivní záložníky, takže to prolínání nevrže. Ale například mě překvapilo, že typický hroták Eto z Interu hraje v tom systému v záloze.

        My hrajeme 4-1-3-2 a myslím, že spíš než měnit systém potřebujeme nabrat 5-10 zápasů kdy se v sestavě bude objevovat max. 13 různých hráčů. Tím chci říct, že hlavně potřebujeme sehrát. Z tohohle pohledu mě pan Cipro potěšil, že "už" druhý zápas hrajeme se stejnými hráči. Postupně se do sestavy zapracuje Jarda Černý a snad Ivanovski (Vlček, Kysela) a bude to ideální.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 16:23 |  
          0 0

          no vzhledem k tomu, že útočníky nemame, myslim, ze ten system 4-2(1)-3(4)-1 by nemusel byt zly. Dokonce mam pocit, ze ve druhe puli jsme ho i hrali, kdyz se Mina stahoval k leve strane.

  9. Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

    Viking     před 15 lety 06.04.2010 09:38 |  
    0 0

    "Nečekaně se do vedení málem dostali hosté, to v osmašedesáté minutě po standardní situaci hlavičkoval k tyči Hartig. Byl by to jasný gól, ale to by v brance nesměl stát výtečný Vaniak."

    Já nevím, podle mě to vypadalo hůř než jaká ta situace byla. Kdyby to nechytil, tak by se říkalo, že to šlo chytat. Tohle prvoligový brankář musí chytit, Vaniak Nevaniak. To nic nemění na tom, že konečně máme v brance jistotu.

    • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

      DrFe1     před 15 lety 06.04.2010 09:47 |  
      0 0

      Teď jsem na to koukal a byl to těžký zákrok, podle mě by to každý brankář nechytil. Ale tvrzení, že to byl jasný gól je opravdu přehnané.

      • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

        lassiter     před 15 lety 06.04.2010 10:04 |  
        0 0

        Nehledě na to, že v prvním poločase po nějakém našem rohu mi přišlo, že to snad bohemáci vykopávali z prázdný brány, ale nikde se o tom nepíše, tak je možný že se mi to jenom zdálo.

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.04.2010 10:13 |  
          0 0

          napr. reportaz kalouse na fotbalzive je naprosto skandalni, on to utkani videl? pry ze prvni sanci mela bohemka!? a ty kecy kolem? to je tedy zhodnoceni zapasu, skoda ze si nevsiml, ze se klokan za cely zapas dostal zhruba tak dvakrat za pulici caru...

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            Viking     před 15 lety 06.04.2010 10:20 |  
            0 0

            koukám že nás sere ten samej hayzl:-)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            harry     před 15 lety 06.04.2010 12:53 |  
            0 0

            u Kalouse mně to ani nepřekvapuje....

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          Viking     před 15 lety 06.04.2010 10:18 |  
          0 0

          No ona včera byla zase supermega objektivní reportáž ve zprávách na ČT. Hostující fanoušci předčili ty domácí (WTF???), první gólovku měli taky hosté (přesně ten roh se mi vybavil, myslím si že to byla větší šance než ta Hartiga).

          Myslím že to říkal ten samý lempl (Kalous?), co hodnotil hned na úvod reportáže ze zápasu SLA-LIB návštěvu (ve všední den, 7500 kusů) jako ostudnou. Že takhle nezačínají reportáže třeba z Jablonce, Plzně nebo Teplic..

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            lassiter     před 15 lety 06.04.2010 10:44 |  
            0 0

            Tak on říká, že "válku hlasivek před zápasem vyhráli hostující fanoušci", což jako bude asi pravda. Otázka samozřejmě je, jak dalece je důležitý, co se děje před začátkem :-)

        • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

          slaviator     před 15 lety 06.04.2010 10:45 |  
          0 0

          nezdálo :)

          • Re: Slavia - Bohemians 1905 3:0

            Jiri1     před 15 lety 06.04.2010 18:11 |  
            0 0

            Zdravim, dnes se zdrzim hodnoceni, jen ke Kalousovi, rouhodne to neni zadny tendencni blbec ale velmi solidni komentator , nemyslim, ze by mel neco proti nasemu klubu i kdyz po vsech tech kravinach co probehli v posledni dobe to nelze vyloucit . V drtive vetsine svych komentaru byl vzdy narozdil treba od Capka objektivni a slusny.