Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

Po delší době jsem si pro vás přichystal video ze zápasu, tentokrát z posledního domácího utkání s Českými Budějovicemi. Ultras Slavia na choreografii prezentovali nesouhlas s pondělními termíny, můžete se přidat i k dalším akcím. Přidal jsem i statistiku, kdo se nejvíce objevil v televizi.



Autor, Richi

K přehrání na youtube.com

Autor, r209vltava

K přehrání na youtube.com

Podrobnosti o dalším postupu proti pondělním termínům naleznete na stránkách Ultras Slavia. Zašlete několik emailů představitelům zodpovědných stran, třeba to pomůže něco změnit.

Ještě přidám zajímavou statistiku. Do 24. kola, do kdy jsou známy termíny televizních zápasů, se Slavia objeví v televizi za celou sezonu celkem 12x, což je nejvíce ze všech. Sparta se objevila v televizi pouze 8x! Kdyby skončila ligová tabulka dle obsazování do televize, tak bych se rozhodně nezlobil.

Počet utkání v televizi:
Slavia - 12x (z toho 6x na ČT2)
Ostrava - 10x (z toho 7x na ČT2)
Sparta - 8x (z toho 4x na ČT2)
Mladá Boleslav - 8x (z toho 3x na ČT2)
Jablonec - 8x (z toho 3x na ČT2)
Olomouc - 7x (z toho 5x na ČT2)
Plzeň - 7x (z toho 4x na ČT2)
Brno - 6x (z toho 6x na ČT2)
Teplice - 6x (z toho 1x na ČT2)
Bohemians 1905 - 5x (z toho 1x na ČT2)
Slovácko - 4x (z toho 3x na ČT2)
Liberec - 3x (ani jednou na ČT2)
Střížkov - 3x (ani jednou na ČT2)
České Budějovice - 2x (z toho 1x na ČT2)
Příbram - 2x (z toho 1x na ČT2)
Kladno - 1x (z toho 1x na ČT2)

Poznámka: Do přehledu není zařazeno utkání Jablonec - Sparta, které se hraje ve středu, kdy je vložené kolo a nemá to vliv na termín. Je však zajímavé, že toto utkání se může hrát ve všední den od 20 hodin na ČT2.

Komentáře (18)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

    quelhar (admin)     před 15 lety 11.03.2010 10:17 |  
    0 0

    Jeste doplnim Richiho statistiku o tu, ktera je pro me nejzasadnejsi. Totiz - sobotni TV zapasy nikomu prilis nevadi. Nektere kluby maji dokonce sobotu jako oficialni hraci den a prenos jejich domaciho zapasu televizi pro ne znamena jen posun vykopu o par hodin. To, co kluby poskozuje nejvic, jsou pondelni prenosy z domacich zapasu. A tak se podivejme, kolikrat z tech 23 kol (středeční vložené nepočítám stejně jako Richi) hrala nebo bude hrat Slavia v pondělí doma pred televiznimi kamerami:

    Slavia - 4x
    Ostrava - 3x
    Jablonec - 3x
    Plzeň - 3x
    Mladá Boleslav - 2x
    Olomouc - 2x
    Slovácko - 2x
    Sparta - 1x
    Brno - 1x
    Bohemians 1905 - 1x
    Kladno - 1x
    Teplice, Liberec, Střížkov, České Budějovice, Příbram - ani jednou

    Že se na špičce žebříčku objevují týmy hrající atraktivní fotbal asi není překvapení a že Slavia jako jediná má úplně nejvíc rovněž ne. Co člověka zaujme je Sparta s číslem jedna (domácí derby se Slavií v 24. kole) a Teplice s číslem nula. Hlavně u Sparty to významně ovlivňuje návštěvy a Sparta tak může dosáhnout na konci soutěže nejvyšší průměrné návštěvnosti jen proto, že se nemusela třikrát potýkat s pondělním přenosem, který by jí ubral dohromady třeba kolem 9 tisíc lidí. A pokud stále běží program ČMFS, který má odměňovat kluby s nejvyšší návštěvností, tak to bude mít za přímý důsledek také to, že Sparta získá od svazu více peněz.
    A samozřejmě tu je další faktor, že Sparta a Teplice nejsou nuceny příliš často dohrávat zápasy v pondělí poté co ostatní kluby mají odehráno a tedy pod tlakem nutnosti udělat body.

    • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

      Viking     před 15 lety 11.03.2010 10:31 |  
      0 0

      Prvotní iniciativa něco změnit ale musí pocházet od klubu. Ono samo se něco nezmění. Já má ale ten pocit, že stanovisko klubu je k tomuto poněkud vlažné, kulantně řečeno. Když budeme křičet a věc pořádně zmedializujeme, tak se třeba něco změní.

      Na podzim jsme si třeba sami přehodili zápas na pondělí s Plzní, nepochopitelné. Smlouvu s ČT podepisuje STES. To je takový problém vyvinout tlak, aby se daly termíny už do této smlouvy - např. mužstvo bude hrát doma maximálně dvakrát v pondělí a pětkrát celkově? Já v tom žádný problém nevidím, ale musí se chtít.

      • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

        quelhar (admin)     před 15 lety 11.03.2010 10:35 |  
        0 0

        Cetl jsi Peteruv blog, na nehoz je odkaz v aktualitach?

        • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

          lassiter     před 15 lety 11.03.2010 10:44 |  
          0 0

          Dík za statistiku, to jen potvrzuje to, že jedinej, komu pondělí a hlavně 17:30 může vadit je Slavia a sama evidentně nic nezmůže, ani kdyby chtěla. V Ostravě se fárá nahoru nejpozdějc ve tři takže čas akorát na pár panáků a fotbal. Sparta je směšná, zvlášť když její úřední začátek je sobota 17:00...

        • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

          Viking     před 15 lety 11.03.2010 10:49 |  
          0 0

          Četl četl ale jestli to není jenom plácnutí do vody a sbírání popularity u aktuálně vděčného tématu...

          • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

            quelhar (admin)     před 15 lety 11.03.2010 11:03 |  
            0 0

            No, mi z toho slo hlavne o to, ze proste kluby do toho nemaji co kecat. Vubec. Pokud se nedohodnou predem a nereknou Otovi - vysilej v patek vecer a v sobotu v podvecer, tak si Ota bude vysilat jak chce. A i kdyby se kluby dohodly, tak nic nezaruci, ze to Ota stejne nehodi na pondelek. Vzdyt nedavno v jednom rozhovoru natvrdo rekl, ze ho fanousci na stadionu nezajimaji, ze jeho zajimaji lidi u televize. Kdyby mu k TV pritahl vic lidi termin v utery rano, tak bude vysilat v utery rano.

        • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 10:55 |  
          0 0

          Petera ma pravdu v tom, ze hokej dela ct o 100% lip. Zaruba je zjevne nejen nadsenec a vynikajici komentator, ale i dobry manazer, vyber komentatoru, hostu, koncept vysilani, to vse dava smysl. U fotbalu je to bida, nevim, kdo to sefuje, Bosak se spis fotbalem bavi a myslim, ze u nej je sportem c. 1 davno golf:-), bohuzel krome nej je jedinym kvalitnim komentatorem Stepan, ktery ale dela vetsinou redaktora nebo hlasi zpravy, nasleduje rada zoufalcu.. Capoun, Lipa, Vlasek, Kozohorsky.. v jejich podani to nema zadnou uroven ani jazykovou, ani odbornou, stejne tak studio fotbal, reportaze, nekteri hoste, vyznivaji nudne, vsude se placaji fotbalove fraze, neni videt zaujeti a laska ke hre jako v pripade prezentace hokeje. Je to dost podobne jako cely cesky fotbal, proste nema uroven a nudi.

          • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

            quelhar (admin)     před 15 lety 11.03.2010 11:08 |  
            0 0

            Jj, fotbal je na CT obecne hodne tragicky a nuda z toho primo cisi, coz neplati nejen u hokeje, ale treba i u basketu v podani CT. I kdyz z principu hry jsou basket i hokej daleko zajimavejsi, tak si myslim, ze by se s tim urcite dalo neco delat.

            • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

              lassiter     před 15 lety 11.03.2010 11:11 |  
              0 0

              a dyť maj nový znělky

            • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 11:15 |  
              0 0

              No tak ja bych nerekl zajimavejsi, me treba basket moc nebavi, ale musim uznat, ze ho delaji na ct fakt vyborne.. ono by stacilo, kdyby bylo videt, ze redaktori maji tu hru radi, ze je to nejak zajima, ze chteji divakovi neco predat.. misto toho vidime znudene hlavy, neschopnost vyjadrit se, ukrutne fotbalove fraze (to je specialita, to neexistuje v zadnem jinem sportu - je zajimavy, jak je to ve fotbalovym prostredi zakoreneny), nestastne vyrazy, o cem zas budem mluvit...

    • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 10:42 |  
      0 0

      Diky vsem, co se ozyvaji proti pondelnim terminum. Je to nedustojny cas pro 1.ligu. Zaujala me ovsem prace redaktoru deniksport.cz, kteri doprovodili strasakuv clanek skvelou fotografii fanousku pouzivajicich pyrotechniku, viz http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/88433/pohled-slavisty-fanousci-jsou-ct-ukradeni.html. Opravdu velmi povedena cesta, jak clanek shodit, zurnalisticka "lahudka"..

      • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

        DrFe1     před 15 lety 11.03.2010 11:46 |  
        0 0

        Ta fotka je hloupá, ale jinak je skvělý, že ten článek vyšel. Tlak na ČT stoupá a snad když už nic jinýho nás nebudou dávat na pondělí tak často. Samozřejmě ideální by bylo, kdyby se fotbal hrál pouze o víkendu, ale tomu že tohle změní věřím tak 50 na 50.

    • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

      urs (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 10:45 |  
      0 0

      navíc na Tepláky chodí v průměru (spíš od voka..) 2000 lidí.. Já, i když nerad podporuji tu akci na FB, kde moje anonymita dostává na prdel ale souhlasim se zakladatelem týhle stránky, že 500 lidí je málo, chce to aspon tech 20 000 :-) což je, dle mého skromného názoru bohužel nereálné.. :-(

      a to že hrajeme nejvíce v pondělním termínu je klasická podpásovka Otíka die Švarce, který je jak se u nás říká "zralý na přesdržku" i v takto pokročilém stádiu rozkladu, v jakém se nachází..

      • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

        slaviator     před 15 lety 11.03.2010 11:55 |  
        0 0

        Teplice mají čtvrtou nejvyšší návštěvnost v lize, byť pravda dost za to může ten fakt, že hrály už se Spartou i Slavií doma, a to za pěkného počasí, o víkendu, takže hodně lidí jelo na výjezd. Ale statisticky vzato mají čtvrtou nejvyšší průměrnou návštěvnost v lize, po Slavii, Spartě a Baníku.

        • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

          jack09     před 15 lety 11.03.2010 12:01 |  
          0 0

          podle idnesu maji az sestou nejvyssi navstevnost, pred nima je jeste slovacko a bohemka1905

      • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

        DrFe1     před 15 lety 11.03.2010 12:07 |  
        0 0

        Aktuální stav: 629


        Chce to aby se to dozvědělo co nejvíc lidí, takže pokud je někdo aktivní, tak by bylo dobré umístit odkazy na tento "projekt" na diskuzní fóra různých fanouškovských webů různých klubů, na zpravodajské servery apod. Sám si beru na starost iDnes

  2. Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 11.03.2010 12:26 |  
    0 0

    Ksichtknihu nemám, přidat se ke skupině tedy nemohu.
    Pondělní termín..., budiž, ale raději bych, když už, preferoval čas třeba od 18:30, což by bylo pro mnohé dostupnější.
    Když může Sparta hrát hezky od 20 hod, tak proč ne my?

    • Re: Videa ze zápasu Slavia - České Budějovice

      DrFe1     před 15 lety 11.03.2010 12:49 |  
      0 0

      Roste to, už je 661 přihlášených. Já jsem si kvůli tomu založil profil, ač jinak Fejsbůky a podobný věci nemám vůbec rád. Tak o tom vy podobně smýšlející taky zauvažujte.