Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

V pátek s MFK Petržalka

Poslední přípravné utkání před odjezdem na soustředění sehraje Slavia s MFK Petržalka. Hraje se v pátek od 15:00 na umělé trávě v Edenu. Vstupné činí 30 korun.

MFK Petržalka bude pro Slavii náhradou místo utkání se Salcburkem. Kvůli zranění nenastoupí Koreš, Trubila, Milan Černý, Vasiljevič, Mareš, Hošek, Jaroslav Černý a Kaufman.

Slavia testuje francouzského stopera Kevina Pierre Lafranceho, který v současné době nastupuje za Most. Dvacetiletý stoper, který měří 186 centimetrů, hraje druhou ligu od května loňského roku.

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pátek s MFK Petržalka

    martin08     před 15 lety 04.02.2010 13:52 |  
    0 0

    Volesak do CB? Hmm, to jsem zvedavej kdo nam ten vlak bude kocirovat..

    • Re: V pátek s MFK Petržalka

      spojka     před 15 lety 04.02.2010 14:02 |  
      0 0

      Jak souvisi kocirovani s Volesakem? Volesak (kdyz uz byl teda zdravej) nebyl schopnej za celou dobu, co tu je, prosadit se do zakladu, natoz neco kocirovat. Kdyz poprve nastoupil kluk z dorostu (Vanek, Kores), tak zahral o tridu lip, nez Volesak. Ten sice nic nevypustil, ale diky svy "rychlosti" behal celej zapas sem tam, aniz by se potkal s micem. Hlavne tu neargumentujte tim jeho galapredstavenim v poharu CMFS.

      Zbavovani se hracu, ktery jen berou penize a nic neprinasej (Volesak, Senkerik, Vasiljevic) je zaklad. Uz aby byl pryc.

    • Re: V pátek s MFK Petržalka

      slaviator     před 15 lety 04.02.2010 14:12 |  
      0 0

      Vasil(jevič). Každopádně divím se, že Slavie testuje Lafrance a ne "posparťansku" Ondru Bělouška, kterej do Mostu přišel před rokem z dorostu Slavie... Každopádně podle mě Lafrancův strop je právě druhá liga. A Vincent Mendy, kterého jsme testovali v béčku, snad zmizel zase fuč...

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        slaviator     před 15 lety 04.02.2010 14:19 |  
        0 0

        Jo, a není to Pierre Lafrance, ale KEVIN Lafrance...

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        Stahler     před 15 lety 04.02.2010 14:25 |  
        0 0

        Lafranceho jsem párkrát viděl a jeslli s ním počítají na místo Ondry Čelůstky tak říkám jednoznačně že Ondra je lepším hráčem než Lafrance.Myslím že nastoupil proti Slavii v létě v přáteláku a nepamatuji si že by něčím zaujal.Jeho výhodou je nízký věk takže perspektiva u něj je ale na základ Slavie to momentálně není.No uvidíme zítra jestli nastoupí proti Petržalce,měli by mě pustit dřív z práce tak jsem na něj zvědavý.Každopádně si myslím že stejně bude muset vedení koupit minimálně jednoho beka a nejradši bych byl aby to byl někdo zkušený,někdo typu Drska,Bolfa a stačilo by půlroční hostování na dohrání této sezony.

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          slaviator     před 15 lety 04.02.2010 14:32 |  
          0 0

          No, já ho taky párkrát viděl právě a taky si myslím, že to není ono... každopádně je to stoper, sakra, na stopera máme Kopice, Vomáčku, Hoška plus může tam zaskočit Hubáček, popřípadě Ragued... ale koho máme jako alternativu k Matejovi na PB? Hubáček přes nohu, popřípadě staženej Grco... A k Hubovi na LB? Vitali, se kterým KJ nepočítá jako s obráncem. Než stopera za každou cenu, tak bychom se měli spíše kouknout po krajních becích...

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            Stahler     před 15 lety 04.02.2010 14:54 |  
            0 0

            To je fakt,krajní obránci jsou taky pro nás problematické posty jelikož máme málo hráčů schopných tam hrát a nechci na kraji obrany zase vidět Hlouška,nebylo to na podzim ono,jeho místo je na kraji zálohy nebo v útoku.Grajciara tam KJ stáhnout může,bránění mu jde lépe než Adamovi ale úplně ideální to také není.Chtělo by to krajního beka který umí hrát oběma nohama takže by mu bylo jedno na kterém kraji by hrál.Holt v české lize takových hráčů moc není takže uvidíme jakého neznámého cizince zase vedení přivede a zda to bude trefa do černého jako třeba Tavares nebo propadák jako třeba Cissé.

            • Re: V pátek s MFK Petržalka

              slaviator     před 15 lety 04.02.2010 15:04 |  
              0 0

              No tak snad nikdo druhej takovej, že by usnul v kabině, nepřijde už.. :-)

  2. Re: V pátek s MFK Petržalka

    spojka     před 15 lety 04.02.2010 14:27 |  
    0 0

    Tak Volesak v CB bohuzel jen na pulrocni hostovani s opci. Takze v lete ho asi mame zpatky se smlouvou na dalsi rok...

    • Re: V pátek s MFK Petržalka

      Barlblog     před 15 lety 04.02.2010 15:25 |  
      0 0

      To není tak jistý. Ta opce může být tak na 7-10 milionu. To budějovice dají. Otepka jim odejde. Pokud se prosadí a bude zdraví, tak asi zůstane na jihu. Důležitý bude, jestli ČB sestoupí. Doufám že ne. :-)

      Po posledních zprávách jsem zase optimista. Volešáka jsme nepotřebovali a pro něj bude lepší, když bude hrát. Přeju mu to nejlepší. Zatím se realizovali buď velmi lukrativní odchody, nebo jsme se zbavovali náplavek typu Abrahám.

      Každý uzná, že potřebujeme šetřit a zeštíhlit kádr. V jednáních jsou i další odchody. Diviš, Belaid. Dva hráči, kteří mají talent a zvlášť v případě Belaida je to škoda. Na druhou stranu byl Diviš vždy nervozni a styl KJ mu nesedí. V bráně nemáme problém a v budoucnosti ani nebudeme.

      Pokud dorazí Štochl a KJ nebude jančit a vytáhne si Mikulu, budu taky spokojen.

      Jediné co mi chybí je střední záložník. Quelhar a jiní se vyjadřují, že ho nepotřebujeme, ale podle mě to byl hlavní důvod, našeho neuspěchu. Pokud jsme hráli proti silným soupeřům a nemuseli jsme tvořit a hlavně udržovat konstatní tlak, bylo to celkem ucházející. V lize bylo vidět, že chybí hráč, který by to usměrnil, uklidnil a zásoboval utočníky, co to potřebují kvalitní přihrávkou.

      Doufám, že část peněz investujeme do takového hráče.

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        Barlblog     před 15 lety 04.02.2010 15:29 |  
        0 0

        Jen dodám, že po těch peripetiích, co má Belaid se zahraničím a vzhledem k tomu, že je pod dlouhou smlouvou, by nebylo na škodu, kdyby si s KJ sedli a probrali to znovu. Nemělo by smysl, aby Belaid hrál za B-tým.

        Možná problémy našemu linému Tijanymu připoměly, že není mistr světa. Každý může otevřít oči, ale chce to mluvit.

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        spojka     před 15 lety 04.02.2010 15:37 |  
        0 0

        Jenze to je ten problem - "pokud se prosadi a bude zdravy" - to jako cekas, ze s tim, co predvadi se v lize prosadi? Vzdyt se tam neprosadil ani predtim, nez ho Dolezal privedl do Slavie. Petkrat trefil primak do brany a to bylo vsechno.

        Krome toho predstava, jak zrovna CB vyplacej 7-10 mega, mi prijde dost usmevna. Pochybuju, ze takovej klub je schopen udelat desetimilionovej obchod, navic kdyz maj Benata (coz je tak na urovni Volesaka). Ale predpokladam, ze ta opce bude s ohledem na to, co Volesak posledni roky predvadi, zhruba polovicni, tzn. 3-5 mega.

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        lassiter     před 15 lety 04.02.2010 15:42 |  
        0 0

        Diviš byl vždy nervozní a styl KJ mu nesedí? Diviš odehrál jeden zápas na Ajaxu...byl nervozní i v Prešově? A co to znamená, že mu nesedí styl KJ?

        Já bych to s tím zeštíhlováním nějak moc nepřeháněl, takže já to třeba neuznávám :-) Na konci podzimu tu byli ti, co za lukrativní peníze odešli i některé "naplaveniny" a na střídačce seděli čtyři dorostenci...

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 15:51 |  
          0 0

          Protože ty "naplaveniny" byly kdesi v meziprostoru. (Goce, Abrc, Šiklič, Cissé, Ivanovič, Tafat)

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          Tugarin     před 15 lety 04.02.2010 18:42 |  
          0 0

          Dobrý den, chtěl bych jen krátce přispět k hodnocení brankáře Diviše....

          Můj bratr pracuje na Slovensku přímo v Prešově a Diviše viděl několikrát jak v televizi tak i in-natura během zápasu...Dle jeho komentáře se jedná o zbytečně nadhodnoceného a přeceňovaného brankaře....

          Připomíná mu způsobem a chytáním horšího Kozáčika, má dobré reflexy a řešení jeden na jednoho, ale podprůměrný při centrech a vybíhání. Takže klasický brankář který zazáří, ale při každém rohu nebo přímáku se bojíš....

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            urs (přítel SN)     před 15 lety 05.02.2010 11:21 |  
            0 0

            no a dyby měl Díva přes 2 metry a váhu přes metrák, to by se pak nebál jít na centry a já bych se pak nebál že dostanem góla :-)
            škoda ho, měl by více jíst a chodit na skřipec, kde by jej pěkně prodloužili :)
            oujéé

            urs

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 15:48 |  
        0 0

        Tak Volda je Volda. Proti němu nemůžu říct křivý slovo, ale odchod mu přeju. Tam bude oporou, u nás to byly druhé housle ať už kvůli nejrůznějším zraněním, tak kvůli neustálýmu pendlování mezi PZ, SZ a lavičkou. Je fakt, že typ moderního záložníka do Evropy to prostě není, ale jeho charakteru jsem si vždycky cenil.
        Co se týče SZ obecně, tak s tebou trochu nesouhlasím, resp. bylo by to v pohodě, kdyby byli všichni zdraví JČ a MČ, to je kvalita. Vasilijevič je tak na úrovni Voldy, TB za poslední rok moc dobrejch zápasů nezahrál a ti mladí kluci - Vaněk a Mareš, ty nebudou marní.. draví, šikovní, samozřejmě neotrkaní, ale šlo by to. Průšvih je ten, že jsou všichni na marodce:(
        Takže kdyby se naskytla příležitost, někoho kvalitního bych přivedl ( ale opravdu hotového hráče, jinak to nemá cenu).
        Problém vidím opravdu na krajích obrany, protože Hub je Hub a MAtej je Matej. . všichni víme, ale kdo za ně? Grco a Hloušek? Děkuju pěkně. S Trubilou tam KJ taky nepočítá a Mikula je tam opravdu znouzectnost, byť je to třeba hráč budoucnosti. Kaufman má ještě na pár měsícu co dělat, Dens a Kindel asi taky nejsou v plánech KJ, takže tam by to posílit chtělo. To že jsme nedávali góly je fakt, ale je de facto jedno, jestli to hraješ přes střed nebo přes kraje - to je věc systému, ale podstatou je, že jsme neměli v útoku nikoho , kdo by uměl hrát do těla a tělem, ustál souboje a udělal prostor parťákům (Necka, Ford, Pekhart). Máme útok ze samejch ryvhlonožků, a tak prostě logicky nastane problém, když hrajem do zahuštěný obrany (a to hrajem furr). Nemluvě o našich žalostných standatkách (a že je to přecijen posun proti dřívějšku, kdy teď aspoň Adam a Grco umí ohrozit banku). Takže tady vidím rezervy já.

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          spojka     před 15 lety 04.02.2010 16:25 |  
          0 0

          Charakter je ti, Bulldocku, ve fotbale k ničemu, když ti chybí kvalita (rychlost, technika atd.), což je přesně Volešákův případ. On prostě nevyniká v ničem a v mnoha věcech je sotva průměr.

          U nás hraje druhý housle nejen kvůli zraněním nebo nějakýmu pendlování. On navíc nikdy nependloval, akorát nebyl schopnej nikde zahrát. Šancí dostal dost, a to i v důležitejch zápasech, např. v základu proti Aston Ville, kdy se snad za celou půli nedotkl míče, nebo proti Lille. Přiznej si, že druhý housle hraje od momentu, kdy přišel. Jednak přišel s neuvěřitelnou nadváhou a od začátku hráli na jeho místě prostě lepší hráči (např. Janda, Kalivoda, Šmicer, Belaid).

          Źe bude v ČB oporou, to bych neřek. Ani bych se nedivil, kdyby měl problém dostat se tam do sestavy. O to víc je smutný, že ho asi Slavie bude dál platit, pže si neumím představit, že ČB převezmou jeho plat.

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            Barlblog     před 15 lety 04.02.2010 16:41 |  
            0 0

            Budějovice nejsou Střížkov, nebo Kladno. Ten klub není tak finančně neschopný, jak si myslíme. Situace tam je komfortnější než třeba v Jablonci, kde neustále balancují na pomyslné hraně.

            Je nesmysl napsat najednou o Volešákovi tyhle věci. Byl to průměrný hráč, na urovni Kalivody. Jednou zahral, jednou ne. Není to typ pro Slavii, kde jsou samozřejmě vyšší nároky. Pokud bude zdravý, tak věřím, že se ve známém prostředí prosadí tak jako v minulosti.

            Belaid asi opravdu odchází na půl roku do Bohemky. Taky zajímavé řešení. No uvidíme. Je Jasné, že potřebujeme 1 hráče do středu pole.

            • Re: V pátek s MFK Petržalka

              spojka     před 15 lety 04.02.2010 16:52 |  
              0 0

              Belaid do lžiBohemky asi ne - i dneska z obou stran potvrdili, že je to dost nepravděpodobný. Taky si neumím moc představit, že mezi kluky, co berou max. 30 tisíc, přijde Belaid se svým platem... jedině že by ho komplet platila Slavie, a to by snad musel bejt Doležal na hlavu (čemuž bych se poslední dobou ani nedivil).

              Co se týče Volešáka, nepíšu to najednou. Psal jsem to od jeho příchodu do Slavie, že tohle prostě není hráč, který tu má co dělat. Nakonec kdyby se jeho táta neznal s Doležalem, tak do Slavie ani nikdy nepřišel.

              Co se týče Jablonce, tak tam to není tak jednoduchý. Ten klub je na tom sice bídně, ale funguje to tam trochu divně no - viz ten nákup Pekharta, kterýho jim v podstatě koupila jedna soukromá osoba. Navíc při pohledu na reklamy kolem stadionu tam tečou státní a polostátní prachy z různejch firem... to se to pak kope.

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 16:44 |  
            0 0

            No, já si nemyslim, že je chytrý, cpát ho na PZ, to pak nemůžeš čekat, že tam bude zářit (zrovna jako TB a MJ), ale jak říkám, teď to na Slavii neni. Nicméně první půlrok měl dobrej, to tu byl Kalič a TB, Šmícu bych snad ani nepočítal:( Pak přišli na jeho post ještě MJ a i JČ a Laďa začal marodit.

            Nic, já myslim, že v ČB bude mít rozhodně lepší pozici než tady, tak jsme to myslel, ale to nechme na později, to teď od stolu (klávesnice ) nerozsoudíme. Přestup mu přeju a budu rád, když se mu tam bude dařit. Jeho charakter cením, a to nesouvisí s tím, jaký je fotbalista, ale s tím, jaký je to člověk, tohle nesměšuj.

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          martin08     před 15 lety 04.02.2010 16:31 |  
          0 0

          Zalostny standartky mame spatny co KJ prisel, ale posledni dobou to je hrozny - jak utocny tak obrany. A podle me je to i hracema co se tyce fyzickejch parametru. Tuhle jsem zapnul FMko se sestavou z letoska a utvrdilo me to v tom co jsem si myslel, napsalo mi to ze tym patri k nejmensim v lize. Mame hrace mensiho vzrustu - to se musi pri standartach projevit - ano napr. Mara byl dobrej hlavickar ale 1 ligovej gol za desitky zapasu mluvi ze vse. Brabce nekomentuju - ty jeho 5min rozhovory pri standartkach a pak... nic - taky si nepamatuju na jeho gol (krome Vasluii venku). A dnes - jedinej vysokej hrac je Hlousek (sam v jednom rozhovoru rikal ze halvu ma spatnou) a to musim protvrdit - na utocnyho hrace s takovejma paramatrama moc vykopu od golmana hlavickove nevyhraje. A co me celkem dostava je, ze kdyz uz teda nekope (i kdyz proc chodi kopat rohy nejvyssi hrac?) roh, dela to ze stoji na predni tyci a sbiha na rozehravku, cimz se vyradi z halvickovych souboju (beztak chodi na predni tyc)..
          Vsak reknete mi hlavickare za posledni 2-3roky? Mara, Brabec a Tavares?

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 16:36 |  
            0 0

            Zapneme FMko a koupíme trenérovi třeba Libora Doška a k tomu Lokvence (jestli ještě žije) a Kolera ... Mě to fakt začíná bavit ...

            • Re: V pátek s MFK Petržalka

              martin08     před 15 lety 04.02.2010 17:53 |  
              0 0

              navrhuju snad nejaky hrace? Tohle je asi objektivni porovnani velikosti hracu a potvrdilo to to co jsem si myslel..

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            Barlblog     před 15 lety 04.02.2010 16:51 |  
            0 0

            :-D Aspoň někdo tady má smysl pro humor! Jinak samozřejmě máš pravdu, že nám v ofenzivě chybí důraz a centimetry. :-)

            Jinak bych chtěl reagovat na názor, že máme slabé kraje obrany.
            Pravá strana je slabá, to je pravda. Na druhou stranu, kdy jindy vyzkoušet odchovance? Krajčík to stejně má předplacené, takže jistit ho může talentované mládí. V případě totální krize tam může nastoupit i Grajciar. Je to risk, ale my tu pořád voláme po tom, aby se dávaly šance odchovancům. Pokud přijde Śtochl, tak máme střed vyřešený. Vomáčka, Kopic, Štochl, Hošek. Myslím, že to stačí. Levá strana je taky zajištěná. Je tam Hubáček, Trubila a může zde zaskočit i Kopic. Pak tu máme Kaufmana a Mareše. Kaufman se asi na pravém beku neukáže, ale Mareš by se mohl vrátit během jara. Je to další alternativa na levém beku.

            Koupit Štochla, nebo jiného kvalitního a perspektivního obránce. Dotáhnout odchody Volešáka, Diviše a Belaida a pak se musíme modlit v případě Śikliče. Pokud tohle všechno dopadne, tak věřím, že budou peníze na 1 kvalitního středního záložníka. Vasilijeviče se asi nezbavíme a třeba nás překvapí.

            • Re: V pátek s MFK Petržalka

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 16:57 |  
              0 0

              Jo jenže odchovanci jsou v tomto případě Mikula z dorostu. Kindel, kterej tam měl nakročeno před rokem je najednou opomíjen a Dens taky. Levá strana Trubila, kterýho tam KJ kritizuje a radši místo něho lámal Hlouška a Hub, který opravdu není optimální LB, to víme. Proto bych ho případně nechal hrát stopera a nalevo někoho hledal - už proto, že Kopic to má na půl roku. Mareše beru, ale ten je teď (bohužel a jak jinak) zraněnej a tudíž nevyzkoušenej..

              • Re: V pátek s MFK Petržalka

                Barlblog     před 15 lety 04.02.2010 17:14 |  
                0 0

                Já nevím, jestli jsme schopni za současné situace hledat kvalitního levého beka. Nejlevnější a nejjednoduší cesta je využít vlastní zdroje. Už dávno nejsme v pozici, kdy si můžeme vyskakovat. Pokud dorazí Štochl, tak máme variabilní a kvalitní obranu, která se nám bude postupem jara zlepšovat.

                Pravé strany se bojí asi i KJ. Ale opět. Na Řezníka nejsou peníze, využijeme naši kvalitu, kterou musíme vybrousit.

              • Re: V pátek s MFK Petržalka

                quelhar (admin)     před 15 lety 05.02.2010 10:08 |  
                0 0

                Kindel neni najednou opomijen, Kindel kvuli zranenim prakticky rok nehral fotbal. Ale nebojim se, za pul roku nebo za rok pujde do pripravy na praveho beka treba Kolarik nebo Prochazka z becka... Kolarik se mi docela libil uz ted na podzim, kdyz hral.

          • Re: V pátek s MFK Petržalka

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 16:52 |  
            0 0

            Když vynecháme útočníky, tak ještě tak Hošek a Šourek (dal góla Zlínu). Ale jinak slabota. Souhlasim, že je to velkej problém a shodnem se na tom snad všichni, ale můžu za to já? KJ si vybírá ty malý prcky a když už tam nějakýho habána v útoku má, tak ho nepostaví ani na posledních 5 minut a raději vystřídá Grajciara Volešákem nebo Jandou.

            • Re: V pátek s MFK Petržalka

              bongor     před 15 lety 04.02.2010 17:18 |  
              0 0

              když se podíváte k nám i jinam do Evropy,tak nejvíc se cení tvůrci hry a góloví útočníci.A ti taky vždycky zmizí jako první,když se začne dařit chudému mužstvu.Takže je asi těžko představitelné,že zrovna my bychom někoho takového narychlo sehnali.Liga to většinou řeší tak,že špílmachry hrajou vysloužilci.A střelci,to je ještě větší potíž.Nejsou, ptejte se zítra nebo příští týden.

  3. Re: V pátek s MFK Petržalka

    mirecek1111     před 15 lety 04.02.2010 19:39 |  
    0 0

    Tak když jsem to teď četl, tak mi to udělalo radost. Já jsem nikdy proti Ládovi OSOBNĚ nic neměl. Na druhou stranu jsem byl často překvapený, na základě čeho se stal pro řadu fanoušku tak oblíbený až nedotknutelný, že přehlíželi to, že vlastně jeho přínos pro Slavii začal po jeho příchodu a skončil asi za 14dní, kdy jsem v čelákovicích vyzkoušeli ty dva známé hráče.
    Pamatuju si, jak dal pěkný a rozhodující gol proti Teplicím, a možná že svým způsobem napomohl vyřešit problémy, které jsme měli ke konci minulé sezony.
    Ale nic víc, a to je málo. Za celou tu dobu se nedokázal prosadit do základní sestavy a když hrál tak jsem ty asociace na zhodnocení jeho výkonu už tady psal. A to je hodnocení ne mé ale všech, možná kromě jeho zarytých zastánců, co to prostě nechtěli vidět.
    Tak to prostě bylo, a tak jsem rád, že je zase o jedno místo na lavičce víc, třeba pro Vaňka nebo Koreše.
    Jinak nevím co je na tom pravdy, ale někdo psal, že by jsme se mohli zaobírat Kamilem Kopúnkem z Trnavy. Proč ne, možná by to mohl být zajimavý hráč, 25 let, už hraje v repre, jako jeden z mála hráčů působicích na Slovensku, jak jsem si všiml a četl jsem v jednom článku že by to měl být nejlepší defenzivní středopolař, co jim tam teď na Slovensku běhá.
    tady ho ohodnotli Waiss:

    V najvyššej slovenskej súťaži patrí medzi najlepších defenzívnych stredopoliarov a svojimi spoľahlivými výkonmi si vypýtal opäť pozvánku do reprezentácie.
    "Podľa mňa je najlepším defenzívnym stredopoliarom v Corgoň lige a navyše, v ideálnom futbalovom veku. Trnave sa síce momentálne nedarí, Kamil bol však v každom zápase, ktorý som videl, lídrom tímu. Je výborný v súbojoch, má kvalitné čítanie hry i streľbu zo strednej vzdialenosti. Určite si zaslúži šancu," zdôvodnil svoje rozhodnutie nominovať 25-ročného Kopúnka Vladimír Weiss.
    No ale já nevím jestli to jen někdo neplácnul, ale byla by to zajimavá náhrada za Ládu.

    • Re: V pátek s MFK Petržalka

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 20:04 |  
      0 0

      To teda nevím, co bychom s ním dělali. Možná je to dobrej hráč, ale na ten post máme Raqueda, Trappa a víc DZ je podle některých popisů i Duranski. LV rozhodně nebyl DZ. Jen se narozdíl od MJ a TB neštítil černé práce. Tak leda že by KJ s Trappem nepočítal, ale to už fakt nevím, co bych k tomu řekl.

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        tolsimir     před 15 lety 04.02.2010 20:12 |  
        0 0

        zase se stitil mice, uz nevim jaky to byl zapas kdy se celou dobu schovaval za protihracem aby nedostal mic a nemusel nic vymyslet. I proto mi jeho odchod urcite nevadi

      • Re: V pátek s MFK Petržalka

        mirecek1111     před 15 lety 04.02.2010 20:14 |  
        0 0

        Já teda sám nevím co Láda vlastně byl, jen vím určitě že co se týče tvoření hry byl naprosto impotentí a možná že byl ten typ na černou práci, kterou já asi u něj nikdy dostatečně nedocenil a proto nebyl nikdy mým oblíbeným hráčem.
        A Trapp, já jsem se celý podzim rozčiloval, proč mu nedá pan trenér šanci, když to Hocinovi moc nešlo, pak ji dostal, a upřímně to bylo dost špatné. Jsem z něj trošku zklamaný, když před rokem přicházel, myslel jsem, že to bude posila jak zvon.
        A ten Konúpek a DZ, jako divil by ses kdyby si ho pan trenér vybral jako ideálni volbu na OZ? :)) já ani ne, já už bych se nedivil ničemu :)
        Já hlavně ale dofám, že to ale dopane s Ivanovskim, je něj ticho po pěšině najednou.

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          spojka     před 15 lety 04.02.2010 20:18 |  
          0 0

          On nebyl ani na tu černou práci. Aby odváděl černou práci, tak by se nejdřív musel bejt schopnej dostat včas k míči a do soubojů. To se ale většinou nedostal. Ve většině zápasů, kde hrál, si ho člověk ani nevybaví, protože se minimálně dostával k míči, nestíhal dopředu ani dozadu a když už dostal míč, tak ho většinou jen posunul nejbližšímu hráčovi. Přejít jeden přes jednoho to jsem od něj snad nikdy neviděl. Takovej ukázkovej případ byla ta Aston Villa, kde hrál v základu, za celou půli snad neměl dotek s míčem, o půli šel místo něj Belaid a hned jsme Villu mačkali na její půlce.

        • Re: V pátek s MFK Petržalka

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 20:22 |  
          0 0

          No já bych se nedivil ani kdyby ho strčil na levýho beka, čéče. :) Trapp mi nepřišel špatnej, ale podobně jak Švícko běhá do všeho s otevřeným hledím a každou chvilku pak polehává na marodce. :( Je fakt, že už v létě se ho KJ byl ochotnej zbavit, tak je možný všecko.

          A jinak, je fakt, že hlavní funkce Voldy ve Slavii - tj. čestná stráž poháru během oslav neni nějak aktuální, takže je ten odchod logický. :)