Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

Slavia v pátém přípravném utkání porazila Trnavu 2:1. Branky vstřelili Kysela a Naumov.

Na utkání nebyl přítomen ani jeden z našich redaktorů, reportáž je psaná podle online přenosu, případné nepřesnosti proto omluvte.

S týmem na utkání cestoval i Jan Mikula, stoper A-dorostu, ročník 1992.

Do utkání vstoupila aktivněji Slavia, v osmé minutě vyzkoušel pozornost Slovenčiaka Grajciar, o dvě minuty později Hloušek, ale oba pokusy brankář Trnavy lapil. Soupeř se prezentoval pozornou defenzivou, nicméně udeřil jako první. V šestatřicáté minutě vystřelil z hranice vápna Kopúnek, jeho střela zaplula k tyči. Trnava tedy v polovině utkání vedla 1:0.

Do druhého poločasu vstoupila Slavia ve stejné sestavě, v osmačtyřicáté minutě vyrušil hráče cyklista, který vjel na hřiště. O minutu později se poprvé v sešívaném dresu trefil Kysela, jeho střela se od tyče odrazila do branky. A když se za další tři minuty trefil po kombinaci mezi Krajčíkem a Jandou Riste Naumov, byl obrat dokonán - 2:1. Svou premiéru za A tým si připsal Jan Mikula, stoper A-dorostu. V sedmdesáté minutě nahradil na pravém kraji obrany Krajčíka. Ve zbytku utkání Slavia svého soupeře do ničeho nepustila a pohlídala si výhru 2:1. Střelou zpoza vápna se prezentoval Mikula, jeho projektil jen těsně minul branku.

Sestava Slavie: Hanuš - Krajčík (70. Mikula), Vomáčka, Kopic, Hubáček - Grajciar (80. Volešák), Ragued (45. Trapp), Duranski (45. Janda), Hloušek - Šenkeřík (45. Naumov), Vlček (45. Kysela)

Komentáře (76)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 15:40 |  
    0 0

    Tak Quelhare, až na Hanuše jsem to trefil :)

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      mirecek1111     před 15 lety 03.02.2010 16:19 |  
      0 0

      no ale druhý poločas moc ne, i když si narozdíl od minula mohl vycházet z reálu a ne prognostických schopností :)

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        chosejn     před 15 lety 03.02.2010 22:45 |  
        0 0

        Dobra prace, jen doufam, ze do zacatku ligy jeste nekdo prijde, abys to mel tezsi :)

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        chosejn     před 15 lety 03.02.2010 22:46 |  
        0 0

        Reakce nahore byla na TKutnika

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.02.2010 12:27 |  
      0 0

      No jo, Karel se nezda, hrat porad se stejnou sestavou :o)

  2. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    denydzlSKS     před 15 lety 03.02.2010 15:51 |  
    0 0

    to dneska bude něco pro mirečka..a já se k němu přidám. hlavně že jsme zase pořádně otestovali stále se opakující (a víceméně nefungující) dvojici vlč-še...vždyť tecla zkoušet nepotřebujem...toho máme otestovanýho dost;-)

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      urs (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 15:56 |  
      0 0

      jo, to mi take prijde jako blbost.. :-/

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        martin08     před 15 lety 03.02.2010 16:22 |  
        0 0

        Tecla asi vyzkousi v Tramtarii teda v (Gran) Kanarii, a bude hrat v zakladu :)

        • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

          bongor     před 15 lety 03.02.2010 17:38 |  
          0 0

          Tecla bysme měli prodat.Je perspektivní,nezraněnej a už je u nás skoro měsíc.Z celýho mužstva nám zůstalo několik posledních mohykánů,Krajčík,Hub,Šenky a Vlčák.Janda měl být minulý týden taky na prodej za desítku,ale zatím z toho sešlo.na ofikách píše nějaký maník,že jsme údajně prohráli nějaký soud s ENICEM a musíme platit.
          Každopádně tohle zimní "poslabování" není jen tak samo sebou.
          Nejsem šťoura,ale jako asi velká většina z nás bych chtěl slyšet jasné slovo co se děje.naskočil nám nějaký obří dluh a nebo se někdo trochu pomátl?

          • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

            urs (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 17:39 |  
            0 0

            na každém šprochu..

            • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

              Viking     před 15 lety 03.02.2010 17:43 |  
              0 0

              Mno jako účtaři mi to taky nějak nesedí - i přes fakt, že naše výnosy nejsou nikterak závratné, mám dojem, že nás permanentně něco stále nepříjemně dojí. Čím dál silněji...

              • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                mirecek1111     před 15 lety 03.02.2010 17:46 |  
                0 0

                no 321/221 to bohužel asi fakt není :)

          • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

            ElvisPresley     před 15 lety 03.02.2010 17:45 |  
            0 0

            No, vždyť to píšu na ofiko stránkách...Já ti dám maník:-)

  3. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    Kuka125     před 15 lety 03.02.2010 16:14 |  
    0 0

    Do druhýho poločasu jsme nenastoupili ve stejný sestavě, nýbrž místo Ragueda a Duranskiho nastoupili Trapp s Jandou a místo Šenkeříka s Vlčkem nastoupili Naumov s Kyselou. Ty dva ti v té setavě dole dokonce chyběj a přitom oba skórovali. Tak si to oprav !!!

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 16:31 |  
      0 0

      No jo, sorry. Sestavu jsem si napsal na začátku a v poločase jsem se k ní nevracel, sorry :)

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      urs (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 16:44 |  
      0 0

      teda pavle, sem nevěděl že si taký šťoural :-))) ale jo, máš pravdu.., KOUKEJ TO OPRAVIT ty budižkničemu! :-))))

  4. Finanční problémy?

    ElvisPresley     před 15 lety 03.02.2010 16:57 |  
    0 0

    Za finanční problémy Slavie může prý jakýsi prohraný soud v Anglii o výši částky, kterou má Slavia zaplatit eNICu za dobu jeho působení ve Slavii (1997-2007), údajně se má jednat o částku 600mil. Kč. Tuto informaci mi sdělil zdroj blízký klubu, já osobně bych viděl pravdu asi někde uprostřed.

    • Re: Finanční problémy?

      DrFe1     před 15 lety 03.02.2010 17:52 |  
      0 0

      To jako že jsme ten soud prohráli jenom napůl ? :-o

      • Re: Finanční problémy?

        ElvisPresley     před 15 lety 03.02.2010 18:13 |  
        0 0

        to jako že sod byl, ale výše částky nemusí odpovídat uvedenému číslu...

        • Re: Finanční problémy?

          jnnxx     před 15 lety 03.02.2010 18:39 |  
          0 0

          Zaplatit dluhy po Leškovi a spadnout do tohodle to by byla rána do vazu...

          • Re: Finanční problémy?

            Filipos     před 15 lety 04.02.2010 12:17 |  
            0 0

            To jsou furt dluhy z té doby...

    • Re: Finanční problémy?

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 18:14 |  
      0 0

      Tomu verte, ono se o tom mlcelo, ale problem soucasni majitele - enic bohuzel existuje a je dost mozne, ze se situace vyviji pro soucasne majitele spatne. Vic nemuzu rict, omlouvam se, ale v zasade nevim nic dalsiho podstatneho, detaily nejsou rozhodujici. A vubec, kdekdo to tady muze cist, takze dost uz o tom. Ok?

      Pojdme radej ke kadru. Vidim to tak, ze chybi osobnosti - po Vaniakovi, Brabcovi, Suchem, Smicerovi, Skacelovi je tu dira, kterou nelze jen tak spravit. Krom osobnosti na hristi chybi i kvalitni hraci. Podle me stoperi jeste ujdou, ale neni alternativa ke Krajcikovi a neni alternativa v zaloze, kde vse stoji na tom, zda bude k dispozici Hlousek a Grajciar, dle meho jedini a ofenzivni zaloznici, kteri jsou zdravi a spolehlivi. Bez nich bychom byli ve velkem pruseru, alternativou jsou mladici Kores, Vanek, Duranski, kteri mohou byt dobri, ale nelze po nich chtit, aby byli kostrou zalohy. Muze nastoupit treba jeden a oprit se o vykony Grajciara a Hlouska, ale nemuzou tam byt vsichni. Pak nam zbyva doufat, ze se do formy dostane Janda a uzdravi M. Cerny. POdle me nelze pocitat s Vasiljevicem a Volesakem. V utoku chybi silovy utocnik, hlavickar, kdybychom chteli hrat na centry nebo doma do zahustene obrany, nemame jedineho hrace do vapna. Pokud nekdo tady vcera psal o Skodovi, tak to se obavam, ze pokud KJ nechal odejit Pekharta a uvazuje o nem, musel definitvne zesilet. Vidim to tak, ze kdyz budou stale k dispozici Krajcik, Hlousek, Grajciar, ve forme Janda nebo zdravy M.Cerny, lze uvazovat o nadeji do jara, jinak to muze byt i hodne spatne.

      • Re: Finanční problémy?

        Viking     před 15 lety 03.02.2010 18:21 |  
        0 0

        No myslím že v posledním zápise z valné hromady se píše, že Enic napadl tehdejší navýšení základního kapitálu o práva k hráčským smlouvám. Ale s tímto mi to nějak nedává smysl.

        • Re: Finanční problémy?

          Viking     před 15 lety 03.02.2010 18:33 |  
          0 0

          No teď jsem se mrknul do rejstříku - onehdá se navyšovalo o 618 mega (což by zhruba odpovídalo) a k tomuto se uvádí -

          Předmětem nepeněžitého vkladu jsou majetková práva vázaná ke kmeni pojištěnců z uzavřených pojistných smluv, jejichž držitelem je obchodní společnost KEY INVESTMENTS a.s.

        • Re: Finanční problémy?

          ElvisPresley     před 15 lety 03.02.2010 18:41 |  
          0 0

          Jak píšu, o tom rozhodoval soud o žalobě proti VH..výsledkem je platební povinnost klubu.bližší podrobnosti bohužel nevím..

      • Re: Finanční problémy?

        Ravik     před 15 lety 03.02.2010 20:34 |  
        0 0

        dobrej komentář Martyni... za dva roky odešlo ze Slavie 7 - 8 hráčů evrpské úrovně. Přišli jen Hloušek, Grajciar a Čelůstka (ten už je pryč), možná HR. Jinak jsme dva roky svědky systematického oslabování kádru.

        Záloha na jaro Grajciar - Janda, Ragued - Hloušek Doufat v uzdravení MČ a že se chytnou mladíci.

        Pamatuju si na závěr jedné jarní sezony (myslím ze to byla ta první KJ ve Slavii) a Janda hrál uprostřed s Lukášem Jarolímem. Dost jim to šlo, porazili jsme třeba tehdy doma Baník 6:1.. a myslim že vyhráli i pohar ne? handu uprostřed bych nezatracoval.

        • Re: Finanční problémy?

          bongor     před 15 lety 03.02.2010 21:21 |  
          0 0

          Jandu bych nezatracoval nikde,nerad se opakuju,ale je to hráč,který když mu vydrží zdraví bude na vysoké úrovni.Slavii může moc pomoci a potom se klasicky zpeněžit.Jenže jak jste určitě četli,byl teď na prodej za 10 mega ,ale sešlo z toho.Za deset mega prodat takový potenciál,to je jako prodat kilo jablek za korunu.

          • Re: Finanční problémy?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 03.02.2010 22:13 |  
            0 0

            Na druhou stranu o tom prodeji psal jenom Bleskosport.. nicméně za 2 roky je to sešup na 1/10.. to je smutný.

            Ale jak už se psalo vejš. . KJ to vždycky šlo nejlíp s mladejma puškama a já bych na tom zase viděl plus v tom, že na nich je vidět ta chuť do hry, kdy pro ně ještě neni liga klasikou na 80% nasazení.

        • Re: Finanční problémy?

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 09:44 |  
          0 0

          HR je dobrej a Trapp muze hrat Dz taky, tam by to snad slo. Jandovi prese vsechno stale verim, byt jeho podzimni vykony byly pro me velkym zklamanim. Ale ma potencial i pracovitost, podle me potrebuje asi trochu sebevedomi a prehledu na hristi, pred zranenim ho mel a hral vyborne, mj. s LJ jim to slo velmi dobre. Zalohu vidim stejne, ale kdyz se nekdo z nich zrani, bude problem, a kdyz se zrani dva, nevim, kdo to odehraje..

  5. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    lassiter     před 15 lety 03.02.2010 21:56 |  
    0 0

    trochu OT - "Zároveň vymýšlíme projekt, který by motivoval kluby k atraktivnější hře. Stojíme o to, aby televize primárně vysílala z těch stadionů, kde je dobrá atmosféra a kde se hraje atraktivní fotbal," řekl Svěcený, bývalý televizní komentátor."

    Nevím jak s tím atraktivním fotbalem, ale atmosféra v Edenu je zpravidla výborná, takže to nevypadá na příliš zápasů v neděli od 17... :-)

  6. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    Stroninhu     před 15 lety 03.02.2010 22:29 |  
    0 0

    Hezký večer všem,
    dvě věci tu ještě dneska nikdo neřekl:

    1) Příbram porazila Tiraspol 1:0

    2) České Budějovice dnes hrály s Red Bull Salcburk (3:3)

    Jak je to možné?

    :-)

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      ElvisPresley     před 15 lety 03.02.2010 22:41 |  
      0 0

      Mají ve svém vedení lidi, kteří mluví anglicky či jiným jazykem a zápasy si dohodli...

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Viking     před 15 lety 04.02.2010 09:14 |  
        0 0

        :-)))

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      mirecek1111     před 15 lety 03.02.2010 23:05 |  
      0 0

      hochu vsaď se, že to vypadne i z toho Štochla :-)

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 00:16 |  
        0 0

        To by ses divil, kdyby řekl, že byl odmalička sparťan a do Slavie jde jen za prachama, co? :-)))

        • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

          whitesnake01     před 15 lety 04.02.2010 10:25 |  
          0 0

          ty vole to bych se nasmál.... že váhal jste když přisla nabídla Slavie? Jo a dlouho, odmala fandím Spartě a můj vzor je Řepka, ale pak sem uviděl smlouvu a nebylo nad čím váhat, snad se tam rozehraju a za půl roku přestoupím na Letnou :)

  7. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    Viking     před 15 lety 04.02.2010 09:15 |  
    0 0

    Já myslím že příprava zatím ukazuje jednu věc. Útok Vlček - Šenkeřík bude impotentní i na jaře.

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      bongor     před 15 lety 04.02.2010 09:42 |  
      0 0

      Ale Vlček teď svolal mimořádnou schůzi sněmovny.Možná to tam budou probírat

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Viking     před 15 lety 04.02.2010 09:57 |  
        0 0

        Karel Veliký píše na webu, že nás nejvíc trápí bota v obraně. No nevím. Ať nechá čtveřici Krajčík, Vomáčka, Kopic, Hubáček pořádně sehrát, máme pořád ještě Hoška, Trubilu, Grajciara (a místo něj kdyžtak na pravýho halva Jandu). Plus nějací mladíci z dorostu ten jeden, dva zápasy přinejhorším odkopou (stopera může zkusit klidně i ten Ragued, ten by se mi tam docela líbil).

        Náš hlavní problém je útok. Vlček, Šenkeřík jaloví, tam je to maximálně o 4 gólech na hlavu a půlsezonu při dobrý formě. Kysela to samé, Naumov taky zatím nevypadá na extra šutéra. Takže jaro bude klasika - bušení do desíti lidí na vápně, modlení se za jeden gól a neinkasování při soupeřově standartce. Ještě že aspoň stadion máme hezkej..

        Jsem zvědavej na zítřejší onlajn s Doležalem, jestli přizná financ zu grunt.

        • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

          mart     před 15 lety 04.02.2010 10:13 |  
          0 0

          Souhlasim s Karlem (Velikym). Utrok zacina v obrane. Proto si myslim, ze hlavickovy Kopic, a doufejme Romanovs obranu pozvednou. Pozn. Ne, nerikam, ze Mara Suchy je spatny hrac, naopak, ale hlavickar nam proste chybel. V obrane je nekdy lepsi ostrej brousek, co umi hlavickovat, nez fotbalista Markova formatu. Co se Romanovse tyce, dokaze hrat nohama, a dokaze dirigovat obranu. To je pro me dulezite. Ze pusti blbej gol (jako proti Jablonci), to se stane kazdymu. Ja verim, ze se utok zlepsi uz jen tim, ze se vylepsi obrana. mart
          Na rozhovor s Dolezalem se netesim, neb nic nerekne :)

          • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

            Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 10:27 |  
            0 0

            Dobrý den
            Marte, podle mne je jednou z příčin impotentního útoku v poslední době neschopná záloha - poté co se zranil JČ, odešel MJ a zkazil TJ, tak není schopna dát solidní míč, ono je to ale dlouhodobějšího charakteru, protože před svým odchodem do It byl naším nejlepším nahravačem Krajčík z pozice krajního beka / záložníka. Kopic sice může pomoci při standardtkách, nicméně při klasické hře o zvýšení potence útoku pomocí obrany pochybuji. Romanovsovi taky věřím, ovšem nesmí se už mlátit o tyče a hráče soupeře, jako na podzim - občas to bylo komické, každý zápas s ním jsem trnul, kdy si něco udělá ... A Doležal ... Třeba překvapí :-)

            • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

              mart     před 15 lety 04.02.2010 10:38 |  
              0 0

              ale jo, samozrejme, ze zaloha je trochu (dost) jalova. Jenze kdyz se hrozne nadrem na gol, a pak nam na druhy strane propadne nejaka haluz po trestnaku, to je na masli. Hrozne to ubiji. Tak sem to myslel. Myslel? :)

              • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 11:03 |  
                0 0

                To je to co jsem se včera snažil vysvětli Tantalovi, když napadal Quelhara, že zlehčuje prodej Čelůstky a Suchého. Samozřejmě, že obrana je problém, ale já mám Slavii zažitou jako mužstvo útočné, které protivníka většinou přehraje na střely, rohy apod. - pamatuju derby 4:4, pak taky jedno, kdy jsme na rohy vyhráli snad 14:1 a pak se stejně radovala Sparta, a byla to krásné zápasy. Nicméně co tím chci říci je to, že doufám, že Slavia nebude hrát fotbal ve stylu právě Sparty, či Bohemians 1905 apod. - tzn.vepředu proměnit jeden útok, pokud možno ještě neuvěřitelnou haluz a vzadu to ukopat i za cenu toho, že zmastíme každého útočníka soupeře a 80% míčů na obranu odkopeme, nebo odhlavičkujeme na tribunu ... Mám rád Slavii, která soupeře utancuje, nenechá ho čuchnout a když náhodou soupeř nějakou tu haluz promění, tak záloha a útok odpoví třemi nádhernými góly, kdy třeba Vlčák uteče po straně, nacentruje a dobíhající Janda, nebo někdo jiný ze zálohy natrhne síť. Bohužel to ale vypadá v poslední době tak, že obrana, či záloha pošle nechytatelný míč na přízemního Šenkyho, či Vlčkovi do ofsajdu. Nepatřil jsem k velkým obdivovatelům MJ (podle mne je měkký a pomalý), nicméně zálohu bych si představoval s jedním DZ a třemi myslícími OZ, kterí jsou schopni i za cenu rizika přihrát na ty tři góly za zápas - byť se jim spousta přihrávek nepovede. A v poslední době (od dob kdy v záloze rotovali JČ, MJ a TJ) bohužel takový fotbal od Slavie nevidím a to mne štve. Teď je mezi zálohou a útokem většinou strašná mezera a pokud jeden z našich DZ významně nezlepší rozehrávku a nepřijde, nebo se neukáže slušný OZ, tak si myslím, že v útoku můžeme mít klidně Ibrahimoviče a stejně nedá o moc více než 4 góly za půl sezóny ... Ale třeba se pletu, koneckonců trenér fakt nejsem. Jako odhadce to jen odhaduji :-)

                • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                  quelhar (admin)     před 15 lety 04.02.2010 11:31 |  
                  0 0

                  Nerekl bych, ze zlehcuji prodeje Sucheho a Celustky. Ale stojim si za tim, ze to neni ztrata, ze ktere by se Slavia mela polozit. Prodali jsme dva mlade obrance, se kterymi jsme stejne inkasovali v lize pomerne dost branek. Kdyz tam budou hrat ted Vomacka s Kopicem, tak verim, ze to proste nebude horsi a ze nas problem (pokud tedy prijde aspon jeden solidni ligovy stoper s perspektivou, jako je treba Stochl) neni v obrane - a to ani po prodeji techto dvou hracu. Nasim problemem na podzim nebyla obrana, jeden inkasovany gol se da prezit, ale utok, ktery nebyl schopny dat vetsinou vic nez ten jeden gol. Ted mame k dispozici v zaloze Hlouska s Grajciarem. Jakkoli maji pomerne dobrou formu, tak zadny z nich neni takovy, ze by dal za jaro aspon pet branek. Jejich sila je v necem jinem, dokazi pripravit sance pro jine hrace - Hlousek svou rychlosti (ovsem potrebuje kvalitni predfinalni prihravku), Grajciar solidnim centrem a obcas i peknou prihrou po zemi. Ragued ma solidni ranu ze stredni vzdalenosti, aspon podle predzapasovych rozcviceni se mi to nekolikrat zdalo, jenze za cely podzim se dostal snad ke trem a zadna nebyla nebezpecna. No a z ostatnich zalozniku do stredu hriste neni zadny takovy, ze by byl dobrym zakoncovatelem. No a vepredu vsichni vime, jak vypada posledni mesice Vlcek, Senkerik i Naumov. A tak se musime nechat prekvapit, jak dopadne Kysela, Tecl a doufejme ze Ivanovski.

                  Jo a taky bychom opravdu mohli zacit promenovat penalty.

                  • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                    Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 11:49 |  
                    0 0

                    Quelhare, můj koment Tantalovi včera taky v podobném duchy byl, resp.řekl jsem, že až tolik nesouhlasím s tím, že by to v současné době nebylo oslabení, protože složení Kopic, Vomáčka (alt.Hošek) na stoperu prostě nemůže hrát tak jako Suchý - Čelůstka, nicméně hlavně z toho důvodu, že oba (i když více Suchý) toho mají dost odkopáno a to v i těžkých zápasech (což možná splňuje trochu Vomajda, uvidíme - osobně mi přišel, až na organizaci, minimálně na úrovni Brabce, z kterého je teď hlavní přestupová megastar) - i na základě toho, že si myslím, že obrana není náš problém - viz.zase koment Martovi. Doufám, že Grajciar a Hloušek přes zimu pořádně seřídili (protože ty centry dost často létaly špatným směrem), Ragued podle mě také půjde ještě dost nahoru, nicméně potřebujeme slušného OZ - viz.Vaše slova o předfinální přihrávce, nebo moje o nahrávce Vlčkovi - z té zálohy dnes (resp.na podzim) nebyl prostě nikdo opakovaně schopen dát slušný míč do strany, nebo uličku útočníkovi. Proměňování šancí je pak druhá věc a s tím souvisí i ty penalty. Ovšem myslím si, že málo doplňujeme útok, chybí nám tvořivý záložník, který by dal příhru i za cenu rizika ztráty (JČ, MJ, TJ v dobách, kdy jim to šlo) a záloha málo střílí - Ragued, Hloušek, Grco - ti všichni mají slušnou střelu, řekl bych. A jak jsem napsal, doufám, že Slavia nebude hrát na jednoho šmudlu vepředu a nulu vzadu, na to jsou experti jiní.

                    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                      quelhar (admin)     před 15 lety 04.02.2010 12:00 |  
                      0 0

                      Jo, ja jsem si tu vcerejsi diskuzi precetl. No, zatim to vypada, ze ve stredu zalohy muzou hrat Janda, Duranski (dostava az prekvapive mnoho prilezitosti v priprave a dokonce hraje posledni dobou v zakladu s oporami typu Grajciar, Hlousek), uvidime, jestli si zitra zahraje uzdraveny Vanek a jak na tom bude zdravotne Kores.
                      Vypada to, ze na tom financne nejsme uplne nejlepe, tak si asi hodne zahraji tihle hraci. Uvidime, jestli se Vanek s Koresem, pripadne Duranski dockaji stejne popularity, jako Dockal s Vachou :o)

                      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                        Khadgar     před 15 lety 04.02.2010 12:06 |  
                        0 0

                        Až odejdou do Liberce, tak určitě :)

                      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                        Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 12:10 |  
                        0 0

                        Jestli jste to četl pořádně, tak stejně víte, že hned jak trochu zazáří, tak půjdou do pohraničí. A pak už si nikde jinde nekopnou, protože to zlý KJ přes své milence a milenky zařídí - aby jim jako nikdo nedal solidní nabídku :-). Sleduju tyhle diskuse už dlouho, psát jsem začal až teď a koukám, že mě to bude asi bavit :-)
                        Ne vážně - při vší úctě k Jandovi, jakkoli je to dříč, tak mozek to není a pochybuji, že tvorba hry může v současnosti viset na klucích, jako je Duranski či Koreš - jednou jo a pak třikrát ne, v tomhle věku je nevyrovnost strašná. Pokud na nikoho nemáme (těžko říci), tak se asi budeme muset smířit s tím, že budeme hrát spíše po krajích. Nebo možná trochu kacířská myšlenka - stáhnout do střední zálohy Šenkyho - nápady má, jeden na jednoho docela umí a jako útočník góly stejně moc nedává ... Třeba umí i přihrávat ?

                        • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                          quelhar (admin)     před 15 lety 04.02.2010 12:23 |  
                          0 0

                          Ten prvni odstavec snad ani nebudu komentovat :o)
                          A vazne - Jasne, tvurce hry nemame a nema ho v nasi lize nikdo (vyslouzilce typu Otepky a Polacha uz nepocitam, ti jsou sice tvorivi, ale postradaji jine vlastnosti nezbytne pro post stredniho zaloznika). A ze musime zmenit hru po odchodu MJ a zraneni JC, to jsem psal nekolikrat v prubehu podzimu. To neprijde samo, ale mam pocit, ze se nam to docela zacalo darit. A kdyz budeme hrat tak, na co mame hrace, tak ve stredu hriste muze byt klidne Janda, ktery bude hodne behat, doplnovat utok i se vracet do obrany.
                          Priklad toho, co jsem videl nekolikrat v priprave - mic se dostane ke Krajcikovi a Hlousek sprintuje ze sve pozice u cary diagonalne smerem k brane soupere, pricemz ma vsechny obrance pred sebou a muze si hlidat ofsajd. V takove situaci by mel Matej poslat mic za obranu, kde Hlousek muze uplatnit svou prednost, tedy rychlost. Adam neni liny na krok a jde takto do sprintu mnohokrat za zapas, micu pritom na nej jde pomerne malo (a i kdyz uz se Krajcik rozhodne to zkusit, tak se musi pocitat se standardni ztratovosti, kdy nektere balony jsou dlouhe a nektere dokaze obrana zblokovat). Podobnych situaci muzeme vyuzivat i bez stredniho zaloznika. Co tim chci rict, bez tvoriveho hrace se da hrat, kdyz po hraci, ktery je ve stredu zalohy, nechci, aby tvoril, ale hraju jinak. Tak podle me budeme hrat na jare i my. Uz proste proto, ze prave na krajich je momentalne nase nejvetsi sila. A se stazenim Senkyho do zalohy, to bych asi videl spise nerad. Tam jsou ztraty mice vice bolestive nez u vapna soupere a Senky ma podle me ztratovost pomerne vysokou.

                          • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                            Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 12:49 |  
                            0 0

                            Otepku, či Polácha taky nikdo nechce, tedy snad. Já bych byl i smířený s tou hrou po stranách, jenže to by musela záloha (myšleno střední) lépe doplňovat útok, aby bylo na koho centrovat, protože teď to někdy vypadalo tak, že Adam dostal míč, sklopil hlavu, utekl po lajně až na čáru, poslal centr do vápna a pak zjistil, že na kraji vápna je Vlčák a někde za ním Šenky a k tomu pět hráčuů soupeře, z nichž jeden míč v pohodě odklidil. A můžeme se přít o tom, zda TJ byl línej apod., nicméně takhle to asi vypadat nemělo. A ano, jsem pro to, aby si Hloušek sbíhal do středu (koneckonců tak už dal pokud se nemýlím i nějaký gól), ale musí přijít příhra a nemyslím si, že by měl být Krajčík jediný, kdy ji může poslat - pořád si myslím, že slušný OZ by to zvládl s lepší účinností.
                            Se Šenkym - ano ztrácí a mohl by to být problém, nicméně hraje jako útočník, při stažení do zálohy by mohl mít více protoru a času a proto dle mě menší ztrátovost. Z toho vycházel můj pohled - se slušným DZ, který by ho jistil (a což je jak Ragued, tak Trapp) to nemůže být horší, než u Vasiljeviče - většina týmů u nás (a na nás) nebude hrát celoplošný pressing, ale bude se soustředit na finální přihrávky a stát namačkaná kolem vápna. Ale jak říkám, jsem jen teoretik :-)

                  • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                    Khadgar     před 15 lety 04.02.2010 12:00 |  
                    0 0

                    K tomu útoků mám jediný - Šenkeřík nezačne najednou dávat 15 gólů za sezonu, pořád to bude hračička, co dá občas góla. Ale Naumov ty góly dával všude...A je to útočník do vápna, takže kdyby mu tam lítaly centry od Hlouška a Grajciara...Jenže Jarolím teď staví Vlček-Šenkeřík.
                    Co tím chci říct - jsem jednoznačně pro útok Vlček-Naumov. V naší situaci je to podle mě nejlepší řešení.

                    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                      denydzlSKS     před 15 lety 04.02.2010 13:26 |  
                      0 0

                      vidím to naprosto stejně...bohužel mám pocit, že kombinace útočníků šenkeřík-vlček-kysela-tecl moc šlapat nebudou, takže bych stavěl jednoho z nich k naumovovi, kterej sice není tak pracovitej, ale jako jedinej z nich je schopnej dát víc jak pět gólů za půlsezónu

                • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                  mart     před 15 lety 04.02.2010 11:33 |  
                  0 0

                  Vite Kocoure, ja mam takovou moji vlastni predstavu. (nemusi byt spravna, no a asi nejspis ani neni :). Je podeprena zkusenosti vice nez 40ti let fandovstvi - detska leta nepocitam :), a neni nic odporneho, neb odbornikem rozhodne nejsem. Slavia byla za mych casu 3 krat sampionem. Jasne, v 96tem to bylo muzstvo jako hrom, ale ja si porad myslim, ze se vyhralo diky Stejskalovi. Kdyz do Slavie prisel, nic moc jsem si o tom nemyslel, jenze pak jsem ho videl "chytat". Tim nemyslim doslovne chytat, ale "chytat" se vsim vsudy. Ja byl v soku. Ten pomerne lenive vypadaji chlap, s trochu divnym hlasem, vcelku pozvolna dirigoval celou obranu. Ne maly vapno, ne jen velky vapno, ... celou pulku hriste proste s prehledem kontroloval. Kdyz byl v brane, mel sem pocit, ze mame na place o dva hrace navic. (jiste, oni to ti hraci v poli hodne umeli, a proto to mozna vypadalo v mych ocich tak vyrazne).
                  Kdo byl v brane pri poslednich dvou titulech netreba opakovat. Ono se proste jinak hraje, kdyz vim, ze je skoro nemozne dostat gola. (no a naopak, clovek se trochu po..re, kdyz vi, ze prakticky kazdej treastnak a kazdej roh je skoro gol).
                  Kdyz se podivate na podzimni spartu (a tady skutecne nechci srovnavat), jeji hra byla proste zalozena na tom, ze tezko muze dostat gol. At je Repka jakej chce, na nasi ligu proste porad staci, no a ten trik s tim Hubnikem jim dost vysel. Pak se i relativni zoufalci citej tak nejak vic "drze", vic si dovoli, ... no a vic jim toho vepredu vyjde.
                  Ja doufam, ze ted to aspon na to jaro bude tak nejak naopak :).mart

                  • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                    Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 11:57 |  
                    0 0

                    Marte na Stejskala máme asi podobné vzpomínky, byť budu o něco málo mladší :-). Samozřejmě, na titulech měl vždy velkou zálohu velmi schopný gólman a opět, jak jsem již uvedl, i když si nemyslím, že Romanovs dosahuje úrovně Vaniaka, R.Černého či Stejskala, jedná se o solidního brankáře, který může být v budoucnu určitou jistotou. Minimálně ve spolupráci se slušně hrající obranou.
                    Nicméně (a zde by asi byl prostor pro Quelhara a jeho statistiky) si myslím, že oba poslední tituly nám zajistila nikoliv impotence soupeřů, ale potence našich útočníků a zálohy, minimálně v podzimní části (Necid, Belaid). Z toho pak vychází mé přesvědčení, že pro Slavii, tak jak bych ji chtěl opět vidět hrát já, nemusí být až takový problém gól dostat, pokud je schopna tři dát. A tady můžeme spekulovat, zda je to více na fungující obraně (jistě je jistotou), nebo na fungující záloze, útoku a jejich propojení. Protože - a to strašně rád přiznávám - koukat na Spartu (ať v lize, nebo v Evropě) je neskutečná NUDA !!!

                    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                      mart     před 15 lety 04.02.2010 12:21 |  
                      0 0

                      Nerozumime si Kocoure. Ja netvrdim vubec nic o neschopnosti souperovych utocniku. Predstava je takova, ze se proste "tem vepredu" lepsi hraje, vic si dovolej, kdyz vedi, ze je skoro nemozny dostat gola.
                      Ve stejne souvislosti zminim, ze jakkoliv je Radek Cerny dobry brankar (treba i lepsi nez Romanovs) on zrovna jistotu nevyzaruje. Vite, muj tatinek se dobre znal s Bretou Dolejsim. No a ten mi kdysi rekl takovou (celkem logickou, ale mozna na prvni pohled ne viditelnou pravdu). " Vis, vono Lojza (mysleno Jonak) je na treninku asi urcite lepsi brankar nez ja, i v zapase nejspis chyti vic nez ja. Ten rozdil mezi nama je jen ten, ze to co von nema je v brane, u me to jde do tyce, nebo vedle :)." Ja jsem pana Dolejsiho hrozne obdivoval, .... taky ponevadz byl hrozne velkej, .... no a ja malej :), ale tahle skromna veticka ( vono to u nej nebylo jen o tom stesti) ma pro me porad dost vahu. Brankar neni lapac strel, brankar je ten, co nedostane gola. Jak to udela je jeho vec. ( a kdyz na nej nic nejde, tim lip). Tak takhle nejak jsem to myslel, a proto dost doufam v Denisse.mart

                      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                        Kocour_mike     před 15 lety 04.02.2010 12:36 |  
                        0 0

                        Myslím, že chápu Marte, co jste chtěl říci - záloha a útok nemusej bejt připosraný, protože obrana v čele s gólmanem je jistá a proto si víc dovolej a když to náhodou nevyjde, tak se nic moc neděje. Tak jsem to pochopil a možná hloupě formuloval - že dle mého názoru obrana může bejt slušná a bude i s Romanovsem a i po prodeji Čelůstky se Suchým (alespoň na Gambrinus ligu) a dávat jistotu, hlavním problémem (a tom jsem se snažil trochu přít) však není obrana, ale záloha kde nikdo nemá koule na to aby dal přihrávku do rizika (nedávno jsem myslím někde slyšel Hřebíka, že u nás se hráči hodnotí podle úspěšných přihrávek, takže když si dají patnáct přihrávek mezi sebou stopeři, jsou velmi úspěšní, naopak když jde někdo do rizika, tak se mu nadává - viz.zde MJ, byť to není úplně klasický případ, ale zrovna s přihrávkama se mu myslím docela křivdilo - alespoň z tohoto úhlu pohledu), která třeba v 50% procentech případů vyjde. A druhým problémem útok, který si s tím co projde neporadí (je třeba otázkou, kolik dostal Naumov přihrávek, které mohl REÁLNĚ zpracovat). Poslední tituly dle mě byly i z toho důvodu, že záloha tak hrála - prostě že to nestálo až tak na obraně, byť měla výborné parametry. A že dle mého názoru by tak Slavia měla hrát, protože jí to přineslo úspěchy a nesnažit se o cestu Sparty - tedy vzadu na nulu, vepředu na haluz. Ne ubránit, ale přestřílet - protože to není nuda.

                    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                      mart     před 15 lety 04.02.2010 12:23 |  
                      0 0

                      ... a ze stejneho duvodu se ji nelibi, kdyz je v brane 20ti letej kluk, kterej ma navic problem s rozehravkou balonu.

                  • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                    tantalos     před 15 lety 04.02.2010 12:31 |  
                    0 0

                    Marte, obávám se, že pokud hledáte nového Stejskala - já bych radši nového Radka Černého - v Romanovsovi ho nenajdete. Bere se trochu jako uražllivé, když napíšu o hráči, že je partiové zboží, ale vezměte to tak, že chci, aby hráč neměl viditelné handikepy.
                    Romanovs má celkem slušnou reakci na čáře, je docela rychlý, je to slušný brankář, ale ne prvotřídní. Jak už tady Kocour zmínil, někdy reaguje poplašeně, panicky.
                    Jeho první vada je postava, potřeboval by být o 8 - 12 cm vyšší a o 15 kilo těžší, aby si uměl udělat místo ve vápně.
                    Jeho dirigentské schopnosti nejsou nijak zvláštní, už proto. že zatímco Vaniaka slyšíte přes celé hřiště, Romanovse slyší jen nejbližší okolí. A Vaniaka taky poslechnou. Tady je částečný hendikep jak ve hlasu, tak i hůř srozumitelné češtině.
                    Pokud jde o hru s míčem, je asi z naší čtyřky (počítám pořád ještě Diviše) nejlepší. Ale radku Černého se roznat nemůže. Zdaleka.
                    Vybíhání - tedy schopnost obsáhnout třeba skoro celou vlastní půlku, jak to bývá v Anglii, taky Romanovs nemá, ačkoli bude určitě lepší než Vaniak. Jer schopný hrát balon nanejvýš sedm, osm metrů za vápnem.
                    Přesto máme dodnes jediného kvalitního brankaře, a to je Vaniak,
                    Je totiž už dost starý a rozumný.
                    Divišovi a Hanušovi evidentně nesvědčí příliš "bouřlivé" prostředí ve Slavii.
                    Kdybych já měl tuto otázku řešit, přikoupím k Vaniakovi ještě Drobisze (je v O. v nemilosti) a nechám si Diviše.

                    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                      Clarinet     před 15 lety 04.02.2010 12:57 |  
                      0 0

                      Romanovs mě nikdy neuchvátil, ale v tomhle je můj názor poněkud menšinový. Mě především zaráží snaha za každou cenu se zbavit Diviše. Prešov neměl nějakých 10M na uplatnění opce a teď je Diviš blízko přestupu do Prešova? To jim ho dáme zadarmo? Daleko logičtější by mi přislo někam střelit výrazně horšího Hanuše.

                      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                        quelhar (admin)     před 15 lety 04.02.2010 13:05 |  
                        0 0

                        Divis ma smlouvu do leta. Pokud z nejakeho duvodu neni prilis realne jeji prodlouzeni, tak je logicke, ze se ho snazime prodat.

                        • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                          Clarinet     před 15 lety 04.02.2010 13:12 |  
                          0 0

                          Jo, to chápu. Mě by právě zajímaly ty důvody, proč není reálný prodloužení. Jestli je KJ takovej hlupák, že o něj nestojí a nedá mu ani pořádnou šanci, nebo Diviš po těch letech, kdy se s ním vyjebávalo, chce už za každou cenu odejít.

                    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                      mart     před 15 lety 04.02.2010 13:10 |  
                      0 0

                      Dobre odpoledne (teda pro me urcite "dobre", citim se jak kdyby po me prejel parni valec, neco zapomnel, tak se preze me jeste zas vratil :(.
                      Ja netvrdim, ze Romanovs bude jako Stejskal, ... ja v to jen (tajne)doufam :). Co se tyce Radka Cernyho, tak ho pamatuju dobre. Dobrej brankar, chytil proti nam(kdyz hral v Chebu) dve penalty v zapase, ale u me jen dobrej. Nestabilni vykonnost i pres pomerne znacnou zkusenost, a hruzostrasny vybihani na vysoky balony jsou u me prilis viditelne handicapy. Co se tyce Divise, opravdu nevim. Nechci mu krivdit, ale co jsem slysel, je jeho hra nohama hodne slaba. Pokud to tak neni, pak se omlouvam. Hanus je na me proste prilis mladej, ... ale opravdu proti nemu nic nemam.
                      Vite, ja mam mozna na brankare jinej pohled, a jinej pozadavek. Ja nerikam, ze Ledecky, Starek, Zlamal, Bejcek (Janos), i Simurka byli spatni brankari. Vubec ne, a vetsinou to byli i dobri chlapi, jenze proste dostavali moc golu :). To mi u brankaru ponekud vadi.
                      Proto ma radeji Stejskala.
                      Jinak s tim Drobiszem bych take nebyl proti.mart

                • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 21:19 |  
                  0 0

                  jenom k tomu našemu Vlčákovi.. určitě ne náhodou píšeš, že vlčák uteče pos traně, nacentruje a někdo to tam už doklepne :) přesně tohle hrál Vlčák než odešel do pryč :-) a byla radost se na to dívat, měl hodně dobré centry, většinou přízemní se zvedlou hlavou buďto klasicky prudce na malý vápno, nebo hledal druhou vlnu.. těchto akcí měl v zápase vždycky několik a nezřídka z toho ty branky byly ;) snad si na to vzpomene, neni to zrovna super zakončovatel, ale každopádně umí moc dobře nahrát na gól! ;)
                  oujé :-)

                  a navíc je to muj oblíbenec nejvíc :-D

                  urs

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      Clarinet     před 15 lety 04.02.2010 11:36 |  
      0 0

      Že by opravdu byla hloupost Čelůstku za takový peníze neprodat?

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      DrFe1     před 15 lety 04.02.2010 11:43 |  
      0 0

      Asi jsme podle KJ všichni blbci, protože si to lze vykládat různě, ale podle něj je to jasný.

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Rigga     před 15 lety 04.02.2010 12:35 |  
        0 0

        No já nevím zda si to nevztahujete moc osobně :-). Sice nevím co teda přesně myslel, ale mam z toho rozhovoru dojem, že byl KJ docela vytočenej a myslím, že to nebylo na redaktory. Takže závěr je takovej, že prodej neschvaloval, ale musel akceptovat důvody k prodeji.

        Co považuju za trochu horší, je skutečnost, že tou situací vypadá dost zaskočený, evidentně je to hodně nepříjemný zásah do nějaké koncepce nebo postupu. Což vypadá dost pochopitelně, mužstvo doplnil myslím zajímavě, podle mého názoru klukama, kteří mají něco v sobě, ale moc toho ještě nedokázali, nebo jim něco nevyšlo, ale mají chuť se předvést. A uznejme, ža taková parta mladejch nadrženejch koní,keří budou dřít, protože jsou ambiciózní a přitom na to mají to není špatná věc.

        • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

          Viking     před 15 lety 04.02.2010 12:48 |  
          0 0

          Karel chtěl na Čelůstkovi postavit obranu. Byl mu prodán. Taky bych byl nasranej.

          • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

            Wommi     před 15 lety 04.02.2010 13:28 |  
            0 0

            treba Celustka nepatril do grupy, ze ktery jdou pri odchodech $ i KJ...no a to ho samozrejme muselo poráádně nasrat:)

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 13:14 |  
        0 0

        Ostatně všechno už bylo řečeno v obsáhlém vyjádření k odchodu Ericha Brabce! :-))

  8. Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 13:26 |  
    0 0

    Já už se odmítám vracet k otázce prodat či neprodat Čelůstku. Mám na to jasný názor, ale hlavně je to v tuto chvíli hotová věc. Teď je potřeba řešit, jak ho nahradit. Já osobně bych hledal hlavně hráče na LB, protože stopera umí dobře hrát i Hubáček a soudě podle vyjádření KJ s Trubilou na beka nadále nepočítá. Napravo musíme spoléhat na Mateje, případně záplaty. . Dens ani Kindel zřejmě nepřipadají do úvahu, takže to zbyde na Grca s Jandou, což bude taky nářez:)

    V záloze nemáme problém, pokud zůstanou hoši zdraví (Koreš, Vaněk, M.Černý, Trapp, Janda), jenže známe to a zejména poslední tři jmenovaní, jsou bohužel tak trochu chronici:( Pak třeba ten Vasilijevič opravdu ještě překvapí, ale nefim nefim V útoku nevidím problém co do počtu, ale spíš v tom, že všichni hráči (i snad přiševší Ivanovski) až na Naumova(ale ten je pro změnu za očekáváním) jsou podobní typově. Ten Pekhart mě zkrátka mrzí, ale na závěr bych zdůraznil, že přestupní termín končí za necelých 14 dní, takže je ještě zbytečné stahovat kalhoty.

    • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

      slaviator     před 15 lety 04.02.2010 14:15 |  
      0 0

      Obrana posílit nepotřebuje, alespoň KJ nebude mít moc na výběr a nebude mít roupy to točit... A kdyby někdo vypad, vždycky může být vytaženej někdo z B týmu nebo může na kraji naskočit třeba Grco... Spíše bych posílil ofenzivu, o nějakého gólového hráče.

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Viking     před 15 lety 04.02.2010 14:18 |  
        0 0

        Dens už podle mě ani není v Evropě a hraje znova 6. pralesní ligu státu Paráná, viděl jsem sestřih na jůtůp.com, vkládal ho tam Bielik...:-)

      • Re: Slavia - Trnava 2:1 (0:1)

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 14:29 |  
        0 0

        Tak to já si teda nemyslím. Podle mě by nějakej bek přijít měl. Stoper asi taky, už kvůli tomu, že i ten Kopic je bez opce. Do zálohu by mohl obstarat Vasilijevič + mladý kluci. (Volda možná přestoupí do Budějic.) Na krajích můžou kdyžtak hrát Šenk, Kysela, Standa. . tam je hráčů dost. V útoku bych rád viděl nějakýho robustnějšího kanonýra do betonu než ty naše baletky, ale třeba mě Tecla a Ivanovski oslním jak jim to pude.

        Já to prostě nevidím tragicky. . když vzpomenu jak to loni šlapalo když nastupoval Janda, Grco, Míňa Černý, to mělo švunk. Kdyby tam běhal i Hloušek z druhé strany a nějací ti dravci ve SZ, zezadu by tvrdil muziku Kopic s Matejem, tak bych se nebál. Na Slavii by se zase dalo koukat.

        BTW Co ten Lafrance? Co o něm soudíš?