Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

Slavia v rámci čtvrtého přípravného utkání podlehla Jablonci 0:1. Branku vstřelil v úvodu utkání Lafata, Grajciar neproměnil penaltu.

Slavia vstoupila do zápasu v základní sestavě opět s mladíčkem Duranskim, na stoperu se objevil Čelůstka, který ve středu kvůli drobnému zranění chyběl a ve středu zálohy se poprvé v zimní přípravě dostal na hřiště Hocine Ragued, který se nedávno vrátil z Afrického poháru národů. V úvodu se Slavii příliš nedařilo a hrozil spíš Jablonec, v sedmé minutě střílel Pavlík z otočky slabě, ale v 12. minutě už se skóre měnilo. přízemní centr ze strany na malé vápno prošel za Kopice, Vaniak na něj nevyběhl a Lafata tak měl poměrně lehkou práci - 0:1. Inkasovaný gól slávisty probudil a až do konce poločasu měli více ze hry. Ihned mohl odpovědět Vlček, který se dostal k míči ve vápně, ale neatakován vystřelil dobrý metr vedle. Pak se ještě naposledy dostali ke slovu hráči Jablonce, ale po špatném zpracování útočníka zachránil situaci Čelůstka a slabou hlavičku v pohodě chytil Vaniak. V 17. minutě dostali slávisté možnost kopat penaltu po faulu na Šenkeříka, jenže Grajciar ji kopl mizerně a Špit ji bez problémů lapil. Slávisté tak v zimní přípravě proměnili jedinou ze tří penalt, které zahrávali. Psychická deka však na hráče nepadla a dál útočili na bránu Jablonce. Nadějný brejk po chybě Jablonského vedl Grajciar, ale nedokázal nahrát volnému Vlčkovi do strany a o pár minut později Grajciar napravo sice obešel obránce, ale nepřišel zase přesný centr. Poté dvakrát pěkně centroval zprava Krajčík, jenže první míč nezpracoval volný Vlček a druhý centr zapadl do skrumáže, ve které se nedokázal prosadit Šenkeřík. Ve 33. minutě se na hranici vápna uvolnil Šenkeřík, ale technickou střelou trefil jen spojnici břevna a tyče, odražený míč nedokázal dorazit do brány v tísni Vlček. O chvíli později pěkně uvolnil Grajciar Vlčka, ten vracel míč na malé vápno od brankové čáry, Špit míč jen vyrazil, ale nikdo z dobíhajících slávistů nebyl schopný míč dorazit do brány. Před poločasem ještě pěkně obešel soupeře Duranski, jenže finální přihrávku opět zblokovala obrana Jablonce. Slávisté tak přes velkou převahu nedokázali v první půli vyrovnat.

Převaha Slavie pokračovala i na začátku druhé půle, do které vyběhla stejná sestava jako do té první. Hned v prvních minutách druhé půle střílel z hranice vápna Duranski, ale jen slabě a o chvíli později hledal Hloušek po krásném uvolnění od brankové čáry zpětnou přihrávkou opět Duranskiho a jeho střela byla tentokrát zblokována. Ještě v 56. minutě střílel Grajciar ze standardky ze 30 metrů vedle a poté už následovalo hromadné střídání. Na hřišti se představili mimo jiné i Kysela a Tecl. Na hru Slavie však toto střídání mělo spíše negativní efekt, převaha se vytratila a více ze hry začal mít náš soupeř. Ten se nejprve snažil prosadit centrovanými míči, ale několik slabých hlaviček bez problémů pochytal Vaniak. Ze slávistické strany stojí za zmínku jen střela Vasiljeviče z 20 metrů, jenže byla slabá a brankář soupeře neměl problém. V 73. minutě nastřelil jablonecký Valenta z hranice vápna břevno a o deset minut později jej napodobil Kovařík. Mezi tyto akce se vešla poslední zaznamenáníhodná akce Slavie, když se do přečíslení dostal Krajčík, ale v rohu vápna místo centru zbytečně kličkoval, až o míč přišel. Slávisté předvedli solidní výkon až do střídání v 60. minutě, jenže nedokázali proměnit několik slibných šancí. Po střídání měl více ze hry naopak Jablonec.

Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)
Branky: 12. Lafata

Slavia: Vaniak - Krajčík, Čelůstka, Kopic (60. Hošek), Hubáček - Grajciar (60. Kysela), Duranski (60. Vasiljevič), Ragued (60. Volešák), Hloušek (60. Janda) - Vlček (60. Tecl), Šenkeřík (60. Naumov)

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 30.01.2010 16:20 |  
    0 0

    Sestava zajímavá. Bohužel jsem se na zápas nedostal, takže za podrobnější info od očitých svědků budu jen a jen rád. Zarazil mě tedy ten Vaniak v bráně. Měl jsem dojem, že bude dělat až trojku, i když teď, když se to patrně vyřešilo s tím Divišem....

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 16:26 |  
      0 0

      snad aspoň doufám, že se to zvedlo od té 60té minuty, kdy se tam konečně dostali taky ti "moji koni" ve Slavii..

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 30.01.2010 16:42 |  
        0 0

        na slavia.cz "...po vystřídání se našim fotbalistům už tolik nedařilo."

        • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 30.01.2010 16:55 |  
          0 0

          Však on to dobře ví..

          • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

            mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 17:03 |  
            0 0

            vím, žel máš pravdu, že to vím. A po každé hádce tady na webu s, no zřejmě i s tebou, a pak dalším přípravném zápase, jsem z toho smutnější čím dál víc a víc.

  2. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    tantalos     před 15 lety 30.01.2010 16:24 |  
    0 0

    Kluci slavistický hráli dobře. Baggio několikrát znemožnil Grajciara, z Koviho se stává opora, byl spolehlivej. Těšil jsem se na Pekyho, ale toho si zřejmě trenér nechává na důležitější mače. Škoda, že jde Díva na Slovensko. Takhle naši geniové R+D+J neuvidí, jak byli pitomí, že ho pustili

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 30.01.2010 16:41 |  
      0 0

      V tom přípravném zápase zrovna Diviš nějaké super výkony nepodával...
      Ale třeba za nás hrát ani nechce.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      Filipos     před 15 lety 31.01.2010 16:53 |  
      0 0

      Zvlášť MJ hrál výborně ;-)

  3. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    venator     před 15 lety 30.01.2010 16:47 |  
    0 0

    ad Čelůstka - jelikož hrál celý zápas tak to podle mě znamená,že přestup padl. Dalším důkazem je absence Kisljaka nebo Ivanovskiho alespoň na lavičce, jejichž příchod byl údajně podmíněný odchodem Ondry.
    Zápas - Jablonec byl celkově lepším týmem ve všem,bohužel. Nebezpečnější útok (kromě golu i ty 2 břevna), v obraně nás nepustil do NIČEHO což je podle mě ještě daleko horší. Přehrávali nás lepší organizací hry, všude jich bylo víc, něměli mezi útokem-zálohou-obranou tolik mezery jako my. Rychleji se vraceli "za balon" tzn. než to naši beci dali od nohy tak byl Jabloń dávno zformovaný a museli jsme to nakopávat po většinu času.
    Ale je to jen začátek herní přípravy tak to nemůžeme brát tak vážně...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      quelhar (admin)     před 15 lety 30.01.2010 16:52 |  
      0 0

      Nesouhlasim, 50. minut jsme byli jasne lepsi, ze se Jablonec dostal za pulku jen sporadicky. Sanci jsme meli tolik, ze kdyby Vlcek se Senkerikem meli formu aspon jako na druhe strane Lafata, tak musime vyhrat. Po vystridani sla kvalita vyrazne dolu a do sanci se dostal i souper.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        venator     před 15 lety 30.01.2010 17:21 |  
        0 0

        No, je fakt, že ve svém hodnocení beru celý zápas dohromady což nejde,protože tam v 60.min. šel defacto skoro celý jiný tým. Ale jedna věc byla vidět, že jsme klasickou golovku snad neměli ani jednu.Podle mě byl Jablonec jistější v defenzivě a nebezpěčnější v ofenzivě.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

          quelhar (admin)     před 15 lety 30.01.2010 17:34 |  
          0 0

          No, ja jsem napocital golovky minimalne tri - Vlckovu strelu hned po inkasovanem golu, kdyz je uvnitr vapna a kolem nej nikdo neni, tak je to tutovka. Pak penalta, ktere predchazela solidni sance Senkerika, kde Drsek musel faulovat. A Senkerikovo brevno - taky mel na strelu dost casu, takze taky beru jako tutovku. Naopak to nebezpeci Jablonce v ofenzive jsem moc nezaregistroval, dali gol, kteremu vyrazne dopomohlo spatne braneni, Vaniak trikrat zarval na Kopice, ze ma za zady hrace a pak na nej prave kolem Kopice stejne prihravka prijde. Krome toho jiny golman nez Vaniak by mozna vybehl a ten mic sebral, to bylo na malem vapne a tam se vyda pro balon hodne brankaru. A pak ta dve brevna a to je vse, jinak zadne sance Jablonec nemel, jen slabe hlavicky z malo nebezpecnych pozic.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

            venator     před 15 lety 30.01.2010 18:42 |  
            0 0

            Ale jo, nebyla to žádná tragedie to neříkám,ale spokojený nejsem.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 17:01 |  
      0 0

      To si myslím, že není pravda. Pokud teda nemáš nějaké faktické informace od někoho. Nebyli tam, protože prostě skončilo testování. Jako někteří si myslí, že jeden nebo dva zápasy jsou málo, ale už si neuvědomují, že byli s týmem třeba celý týden. Tam si je pan trenér jiště prohlídl.
      Navíc pokud je celý podzim pečlivě sledovali, jak sám trenér říkal, tak šlo spíš o to jen zjisit, jestli to nejsou přešité ženské :)
      A to, že na testování přijdou bylo určitě už dlouho domluveno a pochybuju, že ještě v Krkonoších někdo věděl, že z Itálie pošlu za Čelůstku nabídku, jakou pošlou. Takže ježiš snad v tom není spojitost.
      Ono pokud bychom nebyli schopni zaplatit ani jednoho hráče v přestupovém období za cca 7 milionů, tak by to bylo asi opravdu špatné. A možná by skutečně bylo něco i na těch arbitrážích.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        venator     před 15 lety 30.01.2010 17:14 |  
        0 0

        Máš pravdu z hlediska logiky,ale prostě jsem jen slyšel,že to fakt tak je,že jejich příchod závisí na penězích za Čelůstku. No snad to tak opravdu není. Min. ten Ivanovski se jevil moc dobře a ten druhý se zase líbil KJ

        • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

          venator     před 15 lety 30.01.2010 17:18 |  
          0 0

          Proč tedy hraje skoro celý zápas,když by byla smlouva před podpisem. V takovém případě hráč odpočívá,aby se náhodou nezranil a z transferu nesešlo.

  4. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    venator     před 15 lety 30.01.2010 17:11 |  
    0 0

    ad hráči - VLČEK je na hřišti potřeba svým přístupem a aktivitou. Když nezačne dávat goly tak bych jeho místo viděl spíš jako pravé "ostré" křídlo, Na levé křídlo podobný typ Hloušek a klidně jen jeden klasický hrot . Bohužel musíme hrát takhle ze stran,protože na dva klasické útočníky nejsou kvalitní přihrávky, dnes ani jedna. ŠENKEŘÍK - měl krásnou střelu do břevna,ale jinak klasika, střídá výborné "balony" s horšíma kdy předržuje míč a ztratí ho (podobně jako J.Černý,ale ten z toho udělá na sebe faul když to zadrbe). DURANSKI - velmi zajímavě vypadá tenhle kluk,ale pravděpodobnost,že bude motorem naší ofen. je minimální. V jednom nebo dvou zápasech ok,ale jako každý mladíček těžko udrží velmi dobrou výkonnost půl roku jak potřebuje tým jako SKS, HLOUŠEK - hrál na můj vkus dost ze středu, asi to byl záměr KJ,ale že by se nabízel po lajně jako většinou to ne, chvílema se pohyboval i napravo, to samé GRAJCIAR - tak byl jako Adam s balonem hodně vidět ve středu,ale to byla určitě taktická odpověď KJ na pětičlennou zálohu Jabl. RAQUED - spolehlivý výkon, určitě defenziva, fotbalovost a přehled špička ligy možná nejlepší defenz. záložník ligy, věřím,že bude kostra týmu jako na začátku podzimu. KRAJČÍK - mnohem víc se snažil nabízet po lajně dopředu než v lize kde většinou šetřil krokem dopředu,ale asi to bylo nedostatkem fyzičky, dneska ok i nebezpečných pár centrů dal.
    HUBÁČEK - klasika:) do zadu téměř super,ale dopředu se tomu klukovi nechce,sakra:) škoda,ale lepší na levém beku jistota než rozlítanej plašan,co naděláme v tuhle chvíli tam nikdo jiný není podle mě.Je mi fakt záhadou,proč jsme jen tak bez pořádné šance v A-týmu pustili levonohé Jablonského s Kovaříkem (nejsem si jistý jestli je taky levák), protože na levého beka jsme ani v době jejich odchodu neměli defacto alternativu za Huba. ČELUSTKA - na svůj věk paráda, myslím tím jeho poziční hra, hra tělem, rozehrávka i s pohybem dopředu, prostě fajn,ale v závěru tam měl 2 chyby,ale uhasil je, dobrá investice. KOPIC - vypadá na dobrý tah,ikdyž asi opravdu jen hostování, kéž by svojí výškou zlepšil naše standartky dopředu i dozadu. VANIAK - práci ani moc neměl resp. žádný těžký zákrok (na ty břevna se jen díval:)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      venator     před 15 lety 30.01.2010 17:30 |  
      0 0

      Střídání - TECL - no běhal sem tam,ale kvalitní míč nedostal žádnej, NAUMOV - to samé jako TECL,VLČEK a ŠENKEŘÍK, vcelku se i aktivně nabízeli,ale 2/3 míčů možná víc dostávali zády k hostující brance co horšího, většinou byli i v pohybu k naší brance při převzetí míče a většinou jen sklepávali na ostatní, Naumov tam aspoň pár skoropříhrávek resp. odkopů udržel a rozdal,ikdyž to byly většinou těžké balony a bylo na něm víc hráčů, Tecl ani v tomhle nebyl vidět. KYSELA - mohl by být přínosný střídající hráč, měl tam záblesky docela zajímavé,uvidíme. JANDA - NIC, bohužel se snad nedotknul míče za celých 30min., VOLEŠÁK a VASILJEVIČ těžko to hodnotit, nevypadalo to,že nemakají nebo všechno kazí atak,ale fakt je ten,že nás po jejich vystřídání začal JAB dost přehrávat. HOŠEK - to samé co ostatní střídající, prostě po střídání to šlo dost dolu i Ondra Č. udělal ty 2 chyby až vedle Hoška

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 18:16 |  
        0 0

        Tak Standa Tecl by si hlavně zaloužil aspoň jednou nehrát v tom marastu z lavičky, ale už od začátku. Vedle kvalitních hráčů by jistě jeho talent vynikl.
        Dobří hráči vždycky sebou vytáhnou i ty průměrnější k solidním výkonům. Vedle Tavarese, Jardy Čeného a Belaida prostě i ten Volešák vypadal jinak. Teď tady nejsou, má to najednou viset na něm, a je to katastrofa, protože už tu prostě není žádný Tavarese který svým výkonem nahradí nedostatky dalších dvou hráčů co běhají okolo něj.
        Naopak zase pár špatných sebou stáhne i ten zbytek. Proto i ten Janda dle slov pár expertů tady někdy vypáda, že by to snad i s ním na tom středu zálohy šlo a s jinými hráči je to zase ta stará katastrofa.
        Takže já doufám, že se s nějakým hodnocením talentu Standy Tecla počká, až nastoupí v pár zápasech vedle Hlouška a spol.

  5. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    DrFe1     před 15 lety 30.01.2010 18:16 |  
    0 0

    Tak abych to snad za všechny shrnul: Jarolím ven !!! :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 18:19 |  
      0 0

      noo mě by stačilo, kdyby spíš začal konečně vyhazovat sám pan Jarolím některé hráče, než my fanoušci jeho :)

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        slaviator     před 15 lety 30.01.2010 19:52 |  
        0 0

        Vždyť to dělá každej půlrok :))

        • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

          mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 20:05 |  
          0 0

          Ale teď je víc než kdy předtím opravdu z čeho vybírat :) Jinak po dneška asi Palermo s tím našim Ondrou zase určitě přitvrdí. Aby tam už v pondělí netrénoval.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        Jiri1     před 15 lety 30.01.2010 19:54 |  
        0 0

        Zdravim, videl jsem dnes alespon cast utkani, Jablonec byl lepsim tymem a musim rict , ze tem kdo to nechce videt , by mel nasadit radeji bryle. Mne sokuje ta bohorovnost klubu , ktery che kopat vyssi pricky, ale zbavuje se kvalitnich hracu jak na bezicim pasu a testovane hrace radeji posila domu , protoze na ne nema penize.Co vlastne jeste muzeme cekat, prodej Celustky zatim padl, utajena zkouska pry zatim nedopadla podle predstav , pry zatim, drobne zraneni , ktere mu pry branilo ve hre ve stredu si mohl dnes prodlouzit, protoze slo o jednoho z nejslabsich hracu. Janda , velmi charakterni a pracovity hrac , ale lamu si hlavu , co ho zkurvilo v poslednim roce Jarolim, nekonecne nesmyslne bezecke maratony, jistota , ze nemusi pracovat a ma velmi slusnou smlouvu v kapse , anebo znamost , ktera ho proste fyzicky vycerpava . Shrnu to jednoduse, pokud rychle neprijdou alespon 2 hotovi hraci bude to problem a velky. jinak zprava pro jednoho kolegu, Elias a Valenta byl opravdu kseft kolegy Jinocha.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

          mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 20:53 |  
          0 0

          My tady sice často vyčítáme pánům Doležalovi a spol. jejich nejrůznější špatné kroky, ale mě se nechce věřit, že nevidí ty nejzákladnější věci.
          Pro Slavii jako i pro Spartu je alfa a omega Liga mistů, a abychom o ni mohli vůbec bojovat, tak prostě potřebujeme v týmu kvalitu hráčů na nějaké úrovni. Když ji nebudeme mít, nevyhrajeme titul, nebude se moci o LM pokoušet, přijdeme tak o velké peníze a v neposlední řadě bude dostávat šanci zřejmě Sparta. A když se jí to podaří, tak to bude pro Slavii zase všechno ještě těžší.
          Mě se prostě nechce věřit, že výchozím bodem pro jaro je to ono plácání po ramenou někdy před Vánoci, že to v posledních zápasech konečně začalo nějak vypadat.
          Stále potřebujeme nutně jednoho kvalitního hráče do útoku a zejména jednoho ofenzivního hráče k Raguedovi či Trappovi. Bez onoho hráče totiž bude ipotentní celá naše ofenzíva.
          Jestli takový hráč nepřijde a z Duraneského či Vaňka se za pár týdnu nesta superman, tak budeme znova v řadě zápasů jen svědky trapných nákopů na širokého, bystrozrakého ale žel ne vysokého Šenkeříka.
          Včera jsem tady absolvoval další hádku na téma Janda ve středu hřiště, Vasiljevič či "Volda" abych si za pár hodin vyslech komentáře kolegů fanoušků k dalšímu z přípravných zápasů. Včera to bylo naposledy, co jsem na tohle téma s někým diskutoval. Žijte si v přesvědčení jakém chceme, realita je jediná, je to to co hráči předváději na hřišti. Ne to jaké kraviny obalujete naprosto zavádějícími statistikami.
          Ostatně po dalším bravurním poločase v podání našich kluků z lavičky už opravdu nevím, jestli nebylo smysluplnější, aby se dál plnila statistika odehraných zápasů ve Slavii flákači Belaidovi, nebo aby hráli oni poctiví ale naprosto impotentní hráči.
          Kdyby jste si zjistili statistiku nejčastějších slovavyhledáváných na internetu, tak to bude asi porno, Obama nebo Avatar a kdyby jste si vyhledali nejčastější slovo charakterizující výkony "Voldy" za poslední tři roky ve Slavii tak je to "neviditelný" nebo "tragédie".

          • Volešák

            Mac     před 15 lety 30.01.2010 21:01 |  
            0 0

            Tak ke jménu Volešák mě napadají tři asociace - zranění, nemoc a Pohár ČMFS. :-) Ale souhlasím s tím, že střed zálohy nutně potřebuje nějakého playmakera, protože Vasiljevič, Volešák, Janda a mlaďoši ve mě taky nebudí nadšení. :-(

        • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

          mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 21:13 |  
          0 0

          Jinak Jiří. Já proti vám nic nemám. Tak jako proti vůbec nikomu tady, i když se s někým někdy pohádám, protože prostě některým věcem ze zásady nevěřím. Ale no, myslím, že někdy by bylo skutečně lepší trošku ubrat. Já osobně jsem třeba tvé "informace" kolikrát bral celkem vážně a pak jsem z toho byl smutný, kam se ta naše Slavie řítí a přitom..
          Já nevím no. Tady si před chvíli napsal něco o tom, že utajená zkouška Čelůstky nedopadla. Každý si z toho vyloží, že prostě Palermo nepřesvědčil, a tím Slavie utřela sliny z velkých peněz. A pak si člověk přečte článek poskládaný ze samých citací manažerů a ředitele klubu, kde se píše něco ale naprosto zrcadlově opačného :) Mě prostě přijde, že někdo chce ostatní přesvědčit, že karkulka fakt sežrala vlka. Teď nevím jestli ty nebo na tom idnes.
          http://fotbal.idnes.cz/fotbalovy-obrance-celustka-do-palerma-nejde-zustava-ve-slavii-p62-/fotbal.asp?c=A100130_203826_fotbal_mn

          • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

            bongor     před 15 lety 30.01.2010 22:23 |  
            0 0

            O té Karkulce není třeba nikoho moc přesvědčovat mirečku.Ona totiž toho vlka opravdu sežrala.Jenže dozvěděli se to ochránci zvířat a byl z toho skandál a tak ten spisovatel,aby to nějak urovnal, napsal těm dětem pohádku,kde to bylo obráceně.

  6. Čelůstka

    Mac     před 15 lety 30.01.2010 20:54 |  
    0 0

    Tak Čelůstka zůstává, vypadá to, že Doležal měl obavy o solventnost Palerma. :-)

    Ovšem vyjádření Ondry jasně potvrzuje, jak všichni chtějí rychle do ciziny: "Už jsem se na italskou ligu těšil, nabídka to byla hodně zajímavá i pro mě. Takže když mi pan Doležal zavolal, radost jsem z toho neměl. Ale je mi dvacet, ve Slavii jsem jen půl roku, tak teď na jaře se budu v Edenu snažit dál hrát co nejlíp. A možná se na mě usměje štěstí v létě."

    Na hráče, který před půl rokem hrál za Zlín, až moc pospíchá ven.

    • Re: Čelůstka

      mirecek1111     před 15 lety 30.01.2010 21:01 |  
      0 0

      Ta věta o tom "možná se na mě usměje štěstí v létě" no je přinejmenším taktně nešťastná. Jako kdyby teď byl u nás v nějaké úplné prdeli :)

      • Re: Čelůstka

        urs (přítel SN)     před 15 lety 30.01.2010 21:20 |  
        0 0

        tak když vyhrajem čokoligu a ondra bude patřit mezi opory, pak je jedině dobře, že neodešel :-)
        70 mega ve 20 letech? ano.., za obránce slušný many, ALE ve 22 letech může stát o půlku víc, já v to doufám a držim mu place ať se nezraní a maká na sobě podobně jako třeba adam :-)

        urs

    • Re: Čelůstka

      bongor     před 15 lety 30.01.2010 22:29 |  
      0 0

      No abych řek pravdu,tak i mě se to zdálo nějaký divný,dát 70 mega za
      nezkušenýho obránce chudýmu klubu z komunistický oblasti.Viděl si
      určitě pár filmů o Palermu a o způsobu tamního obchodování.Ty dáš zboží a potom ti zavolá nějakej pán a zkušeně ti domluví,že chtít za něj ještě zaplatit nemusí být vždycky ten nejlepší nápad.

      • Re: Čelůstka

        urs (přítel SN)     před 15 lety 31.01.2010 00:06 |  
        0 0

        viděl sem KMOTRA :-D a to několikrát a ještě jej určo uvidím mockrát :-))))
        nemohu soudit, nicméně to bylo podezřelý a pokud dle Doležala náhle změnili "taktiku," nebylo o čem.. ať si nechaj svý miliony pro jiný borce.. asi to fakt smrďělo ;)

        • Re: Čelůstka

          mirecek1111     před 15 lety 31.01.2010 00:12 |  
          0 0

          Jaký ten film vůbec je, já už asi půl roku váhám jestli jej stáhnout :))

          • Re: Čelůstka

            whitesnake01     před 15 lety 31.01.2010 00:15 |  
            0 0

            ty vole neblbni a stahuj, zamkni dvere, zadelej okna aby sis byl jisty ze te nikdo nerusi, sezen jidlo a co nejvetsi telebednu a cum dokud nezblbnes na vsecky tri dily, fakt to stoji za to :) a ani knizka neni k zahozeni...

            • Re: Čelůstka

              bongor     před 15 lety 31.01.2010 10:10 |  
              0 0

              Kmotr je základ/nemyslím náš slávista/.A všechny ty gangsterské filmy pozdější výroby,to jsou jenom odvary a napodobeniny.Knížku jsem ani nečet,možná že si ji ale dodatečně přečtu,protože někdy se v tom vyznat podle filmových zkratek, je těžká práce.

              • Re: Čelůstka

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 31.01.2010 10:33 |  
                0 0

                Pánové Kmotr je povinnost. Jak knížka, tak film. Ale doporučil bych DVD kvalitu. Pokud si to někde stáhne v avi je to škoda. Já mám doma takové to baleníčko pěkné a jsem na něj patřičně hrdý ;-) Ale doporučil bych i Tenkrát v Americe od Sergia Leoneho - 4 hodiny hutného mafiánského světa. Kromě toho bych ještě doporučil knížku Dějiny sicilské mafie (Cosa Nostra) od Johna Dickieho, sem v půlce a jednoznačně říkám do Palerma ne(pro)dávat :-D

                • Re: Čelůstka

                  slaviator     před 15 lety 31.01.2010 11:15 |  
                  0 0

                  Kmotr: "Pánové, Kmotr je povinnost..." :-))))

                  • Re: Čelůstka

                    denydzlSKS     před 15 lety 31.01.2010 13:39 |  
                    0 0

                    "jeden advokát s taškou nakrade víc než deset mužů s pistolí"...nebo tak nějak to tam je, ne?? já si na tuhle větu vždycky vzpomenu, když tu někdo píše o fotbalových agentech:-)
                    kmotr, to je základ!! knížka, filmy, filmová hudba...

        • Re: Čelůstka

          whitesnake01     před 15 lety 31.01.2010 00:13 |  
          0 0

          jestli vono to spis nebylo nejaky smecko pana Ziky, jen tak to zmenit v hostovacku z prestupu za 70 mega, to dost smrdi...... nevim cemu se taliani divi

    • Re: Čelůstka

      EdCable     před 15 lety 31.01.2010 18:07 |  
      0 0

      Zajimavy, ze na Slavii je to hodne jinak:-)
      "O tom, že zůstanu ve Slavii, jsem se dozvěděl v sobotu večer, nebyl jsem zklamaný. Už když přišla první nabídka, říkal jsem si, jestli to není příliš brzo. Jsem rád za to, že jsem ve Slavii dostával na podzim důvěru a pokud ji dostanu znovu, budu se snažit znovu podávat co nejlepší výkony. Musíme dostat Slavii tam, kam patří, na čelo tabulky"

  7. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    Khadgar     před 15 lety 31.01.2010 11:49 |  
    0 0

    Jenom poznámka k zápasu: To, jak hrála záloha od 60. minuty, to byl hodně dobrej vtip...
    Naopak předtím to bylo hodně slušný, kraje Hloušek Grajciar, to by rozhodně šlo. Podle mě je tohle přesně systém pro Naumova.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      lassiter     před 15 lety 31.01.2010 12:50 |  
      0 0

      No bylo to zajímavý, chvílema to vypadalo, že hrajem na konci uplně bez zálohy. Vzadu bylo v lajně šest hráčů, čtyřicet metrů před nima v lajně zbylí čtyři a mezi nima vůbec nikdo, teda kromě několika jablonečáků. Zvláštní. Chybí tam někdo uprostřed, někdo kdo umí hrát fotbal, dokáže zařvat (všichni kromě Vaňouse byli zticha jak pěny) a umí česky. Nějakej zdravej Šmicer nebo aspoň LJ.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        Khadgar     před 15 lety 31.01.2010 13:29 |  
        0 0

        Buď byli všichni 4 nebo alespoň 3 u jednoho hráče nebo nebyl nikde nikdo. Tím jsme se zmohli akorát na dlouhý nákopy na útočníky, a to ještě takovým způsobem, že by se tam neprosadil ani Torres. Mlčeli totálně, akorát občas něco řekl Vasiljevič, jinak nic.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      Urbie     před 15 lety 31.01.2010 12:58 |  
      0 0

      no já si fakt marně vybavuju, kolikrát hráli spolu Naumov a Vlček? A myslim, že by se to mělo zkusit. Ale KJ si to asi moc nemyslí.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        Stahler     před 15 lety 01.02.2010 15:02 |  
        0 0

        Zrovna si vzpomínám na podzimní zápas v Jablonci a šlo jim to tam spolu.Riste dal gól a měl i další šance,Standa měl šance a podal jeden ze svých lepších podzimních výkonů.Stavěl bych je vedle sebe,beztak tam není moc na výběr.Ti noví útočníci mě osobně zatím v přípravě nepřesvědčili že by měli hrát v základu a pak je tam již jen Zdeněk pokud nepočítám Adama který může hrát v záloze.Zdeňka nevím jestli je teď dobré dávat do základu když se mu moc nedaří a nezvládá to psychicky,pak z toho pramení třeba naprosto zbytečná červená karta jako doma s Valencií.

  8. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    Urbie     před 15 lety 31.01.2010 12:32 |  
    0 0

    "Ještě v 56. minutě střílel Grajciar ze standardky ze 30 metrů vedle" :D to mělo být asi centimetru, že :)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      quelhar (admin)     před 15 lety 31.01.2010 12:40 |  
      0 0

      Myslis, ze se kopou standardky ze 30 cm? ;o) Jako obcas mozna nejaky neprimy volny kop, ale tohle nebyl ten pripad :o)

      • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

        Urbie     před 15 lety 31.01.2010 12:56 |  
        0 0

        jé vidiš, tak jsem se pěkně ztrapnil, protože já četl "30 metrů vedle" tak se mi to zdálo hodně... :) tak to se omlouvám...

  9. Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

    Viking     před 15 lety 31.01.2010 20:33 |  
    0 0

    Mno Diviš vypadá zpátky na přesun do Prešova, to mi hlava nebere. Tam měl jít Hanuš, Vaniak trojka a Denis - Diviš se měli poprat o jedničku...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:1 (0:1)

      tantalos     před 15 lety 31.01.2010 21:53 |  
      0 0

      Vycházíš z myslného předpokladu, že vedení Slavie má zájem na kvalitě hráčů.