Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - České Budějovice 2:1

Fotbalová Slavia vyhrála v dalším přípravném zápase nad Českými Budějovicemi 2:1. Branky vstřelili Kopic a Vlček.

Zápas se hrál za velmi mrazivého počasí, které v prvním poločase jen trošku zmírnilo svítící slunce. V základní sestavě Slavie se objevil ve středu zálohy Filip Duranski, do prvního přípravného zápasu v zimě naskočil také Zdeněk Šenkeřík. Slávisté chtěli navázat na předchozí dva přáteláky a opět vstřelit rychlou branku, šanci si vytvořil Hloušek, kterého pěkně uvolnil Janda, jenže Hloušek střílel hodně vedle. V sedmé minutě chyboval při bránění Hubáček, šanci soupeře však dokázal uhasit Kopic. O tři minuty později měla Slavia opět šanci, střela Duranskiho zpoza vápna však byla zblokována. Ve 20. minutě se už ale Slavia mohla radovat. Hlouškův roh usměrnil do brány hlavou důrazný Kopic, obránce Českých Budějovic vykopával míč už za brankovou čarou. Slávisté mohli svůj náskok rychle zvýšit, Grajciar se pokoušel středem hřiště uvolnit Vlčka, který na míč jen těsně nedosáhl a vzápětí Šenkeřík zbytečně střílel v těžké pozici, když mohl přihrávat do tutovky Hlouškovi. Neproměněné šance tak Slavii mohly mrzet. Soupeř si vytvořil standardní situaci, po které těsně před Romanovsem změnil dráhu letu míče jeden z Budějovických hráčů, Romanovs stihl míč reflexivně vyrazit, ale jen na hlavu Horejše, který umístil lehce míč mimo dosah našeho brankáře. Slavia se chvíli vzpamatovávala z vyrovnávací branky, za deset minut však opět udeřila nádhernou akcí. To přišel míč z hloubi pole do běhu Hlouškovi a ten předvedl v plné kráse svou rychlost, na dvaceti metrech utekl soupeři doslova o parník, předložil nádherně před poloprázdnou branku Vlčkovi a ten měl snadnou práci - 2:1. Do konce poločasu ještě mohla Slavia přidat další branky, nejprve Vlček pěkně narazil Grajciarovi, který vracel míč před bránu, tam jej nabíhající Vlček jen těsně minul, stopeři soupeře odvrátili míč jen na hranici vápna, odkud vystřelil Duranski jen těsně nad. Z podobné pozice takřka vzápětí dostal možnost zakončit i Grajciar, ale jeho střela dopadla stejně. Rozhodčí tak odpískal poločas za stavu 2:1.

Do druhé půle Slavia obměnila sestavu, do hry se dostala útočná dvojice Naumov - Tecl, v záloze se objevil po delší době opět Volešák, spolu s ním nastoupili také Vasiljevič a Trubila. v obraně pak vystřídal Vomáčku Jan Hošek. Nutno říci, že úroveň hry znatelně poklesla, Slavia si už vytvářela jen náznaky šancí, které soupeř dokázal eliminovat. V jednom ze soubojů se zřejmě Trubila zranil a raději se nechal po dvaceti minutách vystřídat, do hry se tak vrátil Duranski a Janda se přesunul na levý kraj zálohy. V jedné z mála šancí těsně po střídání střílel Vasiljevič z hranice vápna nad. Ke konci zápasu začali naopak více hrozit hráči Českých Budějovic. Nepovedený centr musel vyrážet Romanovs zpod břevna na roh a v posledních deseti minutách ho dokonce nejprve zachránila tyč po další standardní situaci soupeře a poté musel na roh vyrážet další střelu, ke které se dostal útočník soupeře poté, co jednoduše obešel Hoška. Na vítězství Slavie se už ale nic nezměnilo.

   "Zatím jsem vyhráli všechny přípravné zápasy, kdyby to tak pokračovalo i v jarní části, vůbec bych se nezlobil. Někteří hráči nám vypadli, takže jsme dnes nemohli prostřídat celý kádr a bylo to trošku komplikovanější, věřím, že do sobotního zápasu budou všichni v pořádku," zhodnotil utkání Karel Jarolím.

Minulý týden byli na testech dva hráči. "Uvidíme, jak to dopadne, zatím to není uzavřené," uvedl Jarolím. Tento týden měli přijít na testy další dva hráči, ale z toho selhalo, jeden podepsal smlouvu již v jiném klubu. Otazník visí i nad odchodem Ondřeje Čelůstky do Palerma. "Zatím nikam neodchází," řekl Jarolím.

Slavia - České Budějovice 2:1 (2:1)
Slavia, 1. poločas:
Romanovs - Krajčík, Vomáčka, Kopic, Hubáček - Grajciar, Duranski, Janda, Hloušek - Vlček, Šenkeřík
Slavia, 2. poločas: Romanovs - Krajčík, Jan Hošek, Kopic, Hubáček - Vasiljevič, Volešák, Janda, Trubila (63. Duranski) - Tecl, Naumov
Branky: 20. Kopic, 38. Vlček - 28. Horejš

Komentáře (178)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 15:49 |  
    0 0

    Tak vidím, že se nám už rýsuje sestava.
    Jsem zvědav, až sem někdo napíše podrobnější popis hry Kopiceho.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      lassiter     před 15 lety 27.01.2010 15:51 |  
      0 0

      Kopiceho :-) hraje stejně jako Brabec. Který mimochodem přiletěl do Prahy, na sportu je z toho online...omg

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 15:54 |  
        0 0

        Jejda :-), jsem ho trochu překřtil :-). To je tím, že je u nás jen krátce.
        Brabec přiletěl do Prahy. To je jasná titulka zítřejšího Spartu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Wommi     před 15 lety 27.01.2010 15:58 |  
          0 0

          ..docela se mi libi ten clanek na ofiko strankach k brabcovi,...moc bych se nedivil, kdyby to bylo napsano s ohledem prave na prijezd Brabce....mozna..pri trose spekulaci,..to muze byt i takova forma natlaku na Brabce, pri jeho avizovanem vystoupeni na tiskovce mj. i s informaci proc byl vlastne odejit:))
          M.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            LordEdmund     před 15 lety 27.01.2010 16:01 |  
            0 0

            žádná troška spekulací, tak to je:-)).

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Viking     před 15 lety 27.01.2010 16:01 |  
          0 0

          13:38 - přílet do Prahy

          14:00 - návštěva kasina na letišti

          15:00 - Tipsport

          16:00 - Sazka

          17:00 - Fortuna

          18:00 - Synottip

          19:00 - telefonát tajemného strýčkovi na Moravu

          20:00 - schůzka s Chovancem, zda by nemohl dostat první výplatu předem, měl během dne spoustu nečekaných výdajů

          21:00 - trojka na hotelovém pokoji s Tomášem Ř. a Vlaďkou E.

          21:02 - 04:00 - Bwin

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 17:01 |  
            0 0

            Dobrý! :-D

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            slavia4ever     před 15 lety 27.01.2010 17:04 |  
            0 0

            Taky jsem se pobavil:D

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          janko (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 16:01 |  
          0 0

          Reportáž jak kdyby přiletěl sám papež. A ty silná slova, opora, nejlepší možné řešení... maj tohle zapotřebí?

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            martin08     před 15 lety 27.01.2010 16:31 |  
            0 0

            Prej muzu hrat do 38 jako Jarda Blazek. Na tech fotkach taky tak vypada. Huste uz si lezou do ******. Jako s Repkou to bude kvalitni stoperska dovojce, ale stejne to neni stoper dle myho gusta. Dobrej byl nejakej kometar: uz se tesim az si to s repkou budou vzadu prigravat a pak prijde centro do nikam :)

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            bongor     před 15 lety 28.01.2010 15:57 |  
            0 0

            Maj to zapotřebí janko.Za poslední roky,kdy jim rozhodčí přeci jen museli začít ne tak okatě tlačit,silně poklesli.A to jak mediálně tak především na hřišti.A když jim to na tom hřišti pořád nějak moc nejde/a nepůjde/,tak to musej dohnat kecama v novinách.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        janko (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 15:58 |  
        0 0

        Tak se chlapci ve spartu dočkali:-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          venator     před 15 lety 27.01.2010 16:17 |  
          0 0

          No to je fakt síla ta uměla hysterie Spartu!
          Člověk neznalej českých poměrů by si musel myslet,že Sparta kupuje někoho formátu Torres nebo Lampard:)

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          harry     před 15 lety 27.01.2010 17:25 |  
          0 0

          no teď jsem tam četl ten komentář jakéhosi Janegy a opravdu musím kroutit hlavou co za šmíru může pracovat v "jediném prestižním sportovním deníku u nás"....

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            slaviator     před 15 lety 27.01.2010 22:18 |  
            0 0

            Pavla tak trochu znám delší dobu a nemůžu neříct, že to nesedí.. :) Pamatuješ FotbaloveNoviny.com, později přejmenované na Polocas.com? To bylo jeho... ;)

  2. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    mart     před 15 lety 27.01.2010 16:03 |  
    0 0

    ....a co ti testovani hraci? No, mozna jim byla zime. Ostatne, me je taky zima :(

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Khadgar     před 15 lety 27.01.2010 16:38 |  
      0 0

      Marte, stanovil jsem si měřítko na jaro. Pokud bude Slavia hrát hůř než včera lpool, tak pak to bude fakt zlý :-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 17:58 |  
        0 0

        litrpůl byl včéra tragickej a wolves jim byli min vyrovnaným soupeřem :-)
        dneska si dám čarostřelce z arsenálu, tož su zvědavé jak ti si povedó :-)))

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        mart     před 15 lety 27.01.2010 18:59 |  
        0 0

        No, priznam se, ze sem se ani nekoukal. Ale pokud nehraje Torres, tak nemaj utocnika :(, Gerard je polovicni, ... a hvezdy typu N'gog nabo Babel by meli starosti dostat se do prvniho muzstva i v nasi Kapr-lize. Kuyt je vybornej, ale jako "druhej" utocnik, nebo i kridlo.
        Dneska sem chtel, ....a voni to nedavaj !!!!! Myslim, ze ManU v City bude slusna rezba :).mart

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 20:47 |  
          0 0

          Nevíš jestli někde ten anglický pohár jde sledovat? Nechápu proč dávaji na galaxii sport Arsenal když hraje Manchester city proti druhému manchestru ještě rozhodující zápas.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            mart     před 15 lety 27.01.2010 21:12 |  
            0 0

            no, mam podobny problem. Budu holt predstirat, ze hrozne touzim sledovat se zenou nejakou romantickou komedii, nebo jinou ptakovinu :(.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            mart     před 15 lety 27.01.2010 21:55 |  
            0 0

            ManU v City na DSF. Ted sem to nasel. Bylo to pred konce prvni pule 0:0

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 23:04 |  
              0 0

              Dík za ten tip. Na druhý poločas jsem už koukal :) No až do trpkého konce.

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                urs (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 00:58 |  
                0 0

                mno já teda ženu etě nemám, zato starosti se školou, ale pokud ti nevadí horší obraz, dá se na skoro šecky zápasy PL koukat přes internet..
                stačí ti k tomu lepčí připojení, průměrný komp, prográmek přes kerý to běží (sopcast mohu doporučit, stačí si jej stáhnout a nainstalovat..) no a jako poslední článek je tu stránka, kde jsou příslušné mače :-)

                tu dam semka :-)

                http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football

                přeji příjemný den

                arsenal plichtil :-( rosa dal břevno.., cesc tyč a odraz rosa mohl hned pálit jenže mu tam vlez spoluhráč.., asi si nezařval, já bych mu urval hnátu :-D
                "joke"
                urs

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 01:05 |  
                  0 0

                  Jojo to já se někdy taky dívám na netu. Jenomže povětšinou to vypadne s tím, že byl překročen limit diváků či co. Nebo to má jiné mouchy.
                  Pamatuju třeba jak jsem hráli na podzim v Bělehradě a já abych to viděl musel mačkat každých 30 sekund F5, mám to do teď na kompu promáčklé :)

                  No když jsme u těch dnešních zážitků z fotbalu, tak Bellamy zase dosta při rohu zapalovačem či čím přímo do kebule :) Jinak, že Arsenal plichtil je dobře, já v Anglii "kopu" za Chelsea, případne MC :)

                  • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 13:16 |  
                    0 0

                    :-D já jen za arsenal a svýho času taky za blacburn, ale to jen kuli tem krásnejm dresum ;)

                    :-P

                    mě to přes net běží v pohodě a na to s tim belehradem si taky pamatuju :-D to byli nervy celej zapas.., sem videl souvisle tak 5 minut :-D jinak nervy v kyblu a ukousany nehty :-)

                    chelsea nefandim, bo maj mecenáše a neznamenali nikdy nic, to samý v bledě růžovim je MC :-))))

  3. Rudoši

    Mac     před 15 lety 27.01.2010 17:43 |  
    0 0

    Musím se smát těm článkům Sportu, jak Sparta mohutně posiluje a my oslabujeme. Když se podíváme na útok, tak rudoši přišli o Prudnikova, L. Doška a teď odchází i Holenda. Takže co mají v útoku - trojici Wilfried, Kadlec, Lačný. :-)

    Odešel Hubník, skončil Berger - náhrady Brabec a Sionko. Sice se jim uzdravil Kladrubský, ale další jsou zase zranění jako Kalouda. Resumé - navzdory mediální masáži o posilující Spartě jsou zhruba na stejné úrovni jako na podzim, možná o trochu slabší.

    • Re: Rudoši

      Wommi     před 15 lety 27.01.2010 17:48 |  
      0 0

      ..ale opatrne,..odejde jim z utoku Wilfied a pak jim bude hrat Lačný Kadlec!!!!

    • Re: Rudoši

      skman     před 15 lety 27.01.2010 17:58 |  
      0 0

      nejvic me dostal clanek o tom jak priletel brabec do prahy, ho vitaj jak kdyby priletel podepsat kontrakt samotnej messi :D, vsak pockejte az vam Erich vzadu udela minelu spartanci to bude opora :D

      • Re: Rudoši

        Wommi     před 15 lety 27.01.2010 18:08 |  
        0 0

        ...jak uz tu bylo receno,
        ..okamzikem podpisu smlouvy mezi brabcem a spartou se uzavre kruh a naplni se nova slavisticka koncepce = infiltrace byvalych slavistu vsude kolem a slavisticky triple v lete 2010 je na spadnuti!Ole!

      • Re: Rudoši

        slaviator     před 15 lety 27.01.2010 22:20 |  
        0 0

        Neboj, brzy tam bude článek, jak Brabcovi vyhrožují slávisté, že mu počmáraj fasádu na baráku a zapálí auto...

  4. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Barlblog     před 15 lety 27.01.2010 19:00 |  
    0 0

    Konec s BRABCEM!

    Dámy a pánové, vy toho nemáte dost ve všech novinách a webech? Proč se musíme o průměrném hráči neustále bavit? Spartě odešel nejlepší obránce ligy a přišel...

    Nezajímá mě Brabec. Spíš mě zajímá, co je s Trubilou, kdy se vrátí marodi a jaká je jejich momentální situace, co se stalo s testovanými hráči a jestli KJ bude opravdu někoho přivádět a rámcově kdy. (?)

    A hlavně: Jak bude vedení reagovat na odchod Čelůstky a Belaida + ztrátu naděje na Skácela.

    Samozřejmě se nedá vyvozovat z 1 zápasu, ale Volešák s Vasilijevičem nebude to pravé ořechové. Ve druhé půli se naše záloha moc neprosazovala. Může se to zlepšit, ale tihle 2 jsou pro zálohu Slavie málo. Kdyby jim byl 18 let, tak se dá mluvit o růstu, ale tady nevim. Jsem skeptik.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 19:47 |  
      0 0

      Taky mě to co se děje kolem Brabce vadí, ale co s tím naděláme. Ale moc dobře si teda nezačal, aspoň podle mě. Nemyslím to nijak extra špatně, nic zlého mu nepřeju, ale co je zrovna s Trubilou je mi opravdu fuk.
      Už mě to pomalu začíná vytáčet jako ten cirkus kolem Brabce. Někdo kritizuje Standu Tecla že se dotkl sotva dvakrát bálonu a už nikoho nezajímá, vedle jakých trotlů musel hrát.
      Za tu dobu co Slavii sleduju se ve Slavii protočilo neskutečně hráčů ale ještě k žádnému jsem neměl takový odpor jako k těm několik letním nákupům pana trenéra. Když jsem viděl dnešní sestavu pro druhý poločas aspoň z hlediska ofenzivý tak mám hlavu v dlaních a ptám se jak se to mohlo stát.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Barlblog     před 15 lety 27.01.2010 20:04 |  
        0 0

        Máme dost zraněných hráčů a další nám moc nepomůže. Vitalij Trubila opravdu není náš problém, on tě přesvědčí (doufám). :-)

        O tomhle už jsme se bavili několikrát a víme oba, jak to dopadlo.

        Shodneme se na tom, že Volešák s Vasilijevičem nestíhají a měl by to být jejich poslední půlrok ve Slavii. Jejich "kvalita" se ostatně dost projevila v dnešním zápase. To říkám s vědomím, že by se nemělo dát na 1 zápas. Je to můj koncepční názor. Když použiju argumenty lorda KJ.

        Po odchodu, nebo avizovaném odchodu Belaida, Suchého, Čelůstky, Skácela, Pekharta a Tafata, je jasně vidět, že potřebujeme nutně kvalitně posílit. To jsem ani nezapočítal naše zraněné, kterých je taky moc. Kvantita posil nevyšla, tak teď by to mohli zkusit jinak.

  5. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 19:51 |  
    0 0

    Tak Čelůstka už jedná v Palermu pokud jsem dobře zaslechl O. Zlámala teď v BBV.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 19:59 |  
      0 0

      Tak jestli jedná Čelůstka v Palermu tak je hotovo. Je jasné, že se už kluby domluvily. Už chcu vidět, jak se tam Ondra nedohodne kvůli platovým požadavkům :)
      Tak jsem zvědavý, kde těch 70 milionů skončí.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      jane (admin)     před 15 lety 27.01.2010 20:03 |  
      0 0

      Celustka byl jeste po zapase v Edenu, taze ne.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        steev (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 23:59 |  
        0 0

        Jo to byl, potkal jsem ho dneska po zápase ve fanshopu,kupoval si kalendář a nějaký drobnosti.asi aby měl něco na památku.jinak jestli mu to dopadne tak přeju hodně štěstí ikdyž bych ho u Nás ještě nějakej rok rád viděl.

  6. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 07:09 |  
    0 0

    Dobré zasněžené ráno přeji Vám všem a moc!!
    Předně děkuji Quelharovi za úplný report ze zápasu. Asi se opravdu rýsuje stoperská dvojice Kopic, Vomáčka. I z informací mých přátel ze zápasu, se Honza Hošek nějak pohoršil a už i v minulém zápase tam měl chyby a teď zase. Snad se polepší, protože mít jen dva stopery je málo a nechat tam zaskakovat Hubáčka se mi zdá až ta poslední alternativa. Střed hřiště máme sice dost obsazený, ale pořád mi tam chybí ten opravdový fotbalový myslitel a stratég. Ale zase na druhou stranu, uvidíme, jak se s tím vypořádají naši mladí a to i v útoku. Protože jsem ten zápas neviděl, tak radši moc těch úvah vypouštět nebudu. Jen si myslím, že trpělivost růže přinese, a nechme ty kluky ještě absolvovat to herní soustředění . Ona také v tom mrazu co včera byl, to nebyla selanka. A teď to druhé téma.
    Myslel jsem si, že po včerejším už opravdu trapném článku novináře Janegy ve "Spartu" se nic trapnějšího neobjeví. Bohužel dnešní článek pana Rolla je ještě stupidnější a jen potvrzuje teorii, kterou obchází tato republika. Média a to i televizní nám vpodstatě vnucují témata, posunují je je podle sledovanosti a senzacechtivosti a vymyšlí, jak si budou s náma posunovat dál. Je to hnus velebnosti. Buďme nad věcí a protože sám vím a i z Vašich vyjádření pozoruji, že je nám pan Brabec vcelku u "pr...le" (omlouvám se za tu neslušnost, ale nic lepšího mě nenapadlo), tak si jen mohu povzdechnout a vzdát hold Jaroslavu Šálkovi, který nás opustil a teď už je určitě v nebeské hvězdné společnosti našich slávistických bardů. Uvidíme, jak se bude hrát s Jabloncem a zda se nakonec přeci jen objeví nějaká další nová tvář ve Slávii. Já už tomu moc nedávám, správný čas už jsme prošvihli a bohužel je to jen a jen naše vina (tady myslím vedení a bohužel i Fr.Cipra). Sokrates55
    Když jsem se poprvé podíval na náš krásný stadion, tak jsem si připoměl slova gladiátora Spartaka, který, když šel do arény na zápas, pronesl slova směrem k soupeři "Hit sun leones"?. Tak jsem si na to nedávno vzpomněl a zase bych si přál, aby to byla pravda.
    Jen bych upravil trochu překlad řekl bych: "Zde hrají lvi"!!

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Konraad     před 15 lety 28.01.2010 07:50 |  
      0 0

      "HiC sunT leones". :)

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        mart     před 15 lety 28.01.2010 10:57 |  
        0 0

        :D Hic sunT leones Konrade, mate 3jku :), ale nic si z toho nedelejte. Hanibal taky neumel "ohybat" slovesa, a jakej to byl valecnik :)
        Kdyz uz mluvim o tech valecnikach, ... nikde neni zminka o Kysljakovi a Ivanovskim. To jako nikdo nic nevi?

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        mart     před 15 lety 28.01.2010 10:59 |  
        0 0

        a ja mam petku, neb jsem slepo-blbej (fakt sem to "T" nevidel).

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      tantalos     před 15 lety 28.01.2010 09:00 |  
      0 0

      Dobré ráno, Sokrate,
      nemá prý nadávat na zrcadlo, kdo má tvář křivou. Řekněme si otevřeně, že Blesk a Sport jsou křivá zrcadla, nicméně přesto zpodobňují realitu dnešní Slavie. Nevypadá to dobře, řekl bych s Vámi, je to hnus velebnosti, ale oni si to novináři zřejmě tak úplně nevymysleli.
      Není lepší obrany, jak se bránit pomluvám, než nezadávat k nim příčinu.
      A milý Sokrate, přiznejte to, nejsou snad ve Slavii lidé, kteří tu příčinu k pomluvám zadávají.
      Vedu o tom tady polemiky už dva roky. Nejdříve s Martem, který soudil, že andělé se do dnešního fotbalu nehodí. Jenomže se tam nehodí ani andělé padlí příliš hluboko, protože, promiňte mi nadsázku, ale pach síry neutajíš dlouho. A že ta síra je ve Slavii cítit už přes dva roky.
      Nechceme-li páchnout, musíme si dát pozor, abychom nešlapali, kam se nemá.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        mart     před 15 lety 28.01.2010 11:10 |  
        0 0

        No, Tantale, pravdu mate v tom, ze co dlouho trva neni (nemusi byt) hezky. Tim chci rict, ze nemusim zrovna andela ( i kdyz proti nim nic nemam), ale s tou sirou.....
        Na druhou stranu, kdyz bude Slavii trenovat Alex Ferguson, coz je pro me asi nejnesympatyctejsi clovek ve fotbale (O. Cerneho neradim mezi fotbal), ..... co myslite? Prestanu Slavii fandit? Asi nejspis ne :).
        Jeste jednou k te sire. Sparta smrdi (alespon me) vic nez 40 let. (podle duveryhodnych informaci smrdela i pred tim), ... ale ma vic titulu. Ja opravdu nenavrhuju, ze by nam mel zacit pomahat soudruh Strougal, nebo soudruh Adamec. Dokonce i chapu, ze vam nevoni jine veci (nebo lide:), ale sam vite, ze to je "zatraceny propletenec".
        Takze prubezny ucet (dva tituly, novy stadion) vypada dobre, ja nevim, jak bude vypadat konecny ucet, .... a taky nevim, kdo a kdy ho bude vystavovat. Ja proste chci verit, a chci fandit.mart

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          tantalos     před 15 lety 28.01.2010 12:52 |  
          0 0

          Samozřejmě, marte, máte pravdu.
          Ostatně fandil jsem Slavii v mnohem horších dobách, fandil jí můj otec i děda, a kvůli jednomu člověku jí fandit nepřestanu. Už proto, že není rudá. A také protože Sparta smrděla.
          Účet pozitiviní: fantastická práce s tím stadionem (doufejme, že nás budoucnost nevyvede z omylu). Dobré dva tituly, už jsme skoro jako Ostrava.
          Teď ovšem jde o to, aby Slavii nepřestali slušní lidé fandit stejně, jako tomu je v případě Sparty. Aby Slavia zůstala tím mančaftem, co má čisté ruce.
          Jenže těch skandálů bylo v poslední době až moc.
          Já jsem si o situaci ve vedení udělal zcela jednoznačný dojem v momentu, kdy Slavia pustila nabídla s opcí dva hráče, podle trenérské rady největší talenty ročníku, aby je vyměnila za jednoho ochlastu. A pak totéž v kauze Švec x Abraham.
          Způsob, jakým jsou ze Slavie vyštváváni slušní lidé, a to nejen Šmicer, ale i někteří trenéři mládeže nebo třeba kustod, mě v tom utvrdil.
          Případ Brabec je maličkost ve srovnání s tím průserem, že schopný, tvrdý (případ nové emise akcií to potvrzuje) a snad veskrze pozitivní Rosen, se chová alibisticky, že mu nevadí, že pod jeho vedením počet skandálů roste.
          Mimochodem, čistě hypoteticky, vyhnal by Fergusson kapitána svého mužstva výměnou za pír hodin sexuálních favours?

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            mart     před 15 lety 29.01.2010 18:23 |  
            0 0

            Tak sem musel cekat az do tedka :). Samozrejme kvuli te posledni vete/hypoteze. Idnes prave prineslo Brabcovo potvrzeni, ... a to, ze byl odejit, neb nezapadl do koncepce. Jelikoz je to v novinach, musi to byt pravde. A to at nekdo chce...., nebo nekdo jiny nechce. Ja k tomu nemam vic co rict.
            Co se tyce Vladi Smicera, tam vim trosku vic, a to co vim v zadnem pripade neni cerno bile. Co se tyce ostatnich co byli odejiti, tam bych snad dodal, ze by nebylo na skodu "odejit" jeste i jine lidi....
            (vim, ze Vam jde asi nejvic o pana Ricku, ale o tom opravdu zhola nic nevim, takze nemuzu posoudit).
            Nakonec s tim MNOZSTVIM skandalu(a jejich narustem). Neco bylo, neco mozna, neco nebylo. Kdyz budete chtit muzete si sam skandal pridat, kdyz nebudete, pokusite se veci ututlat. Napriklad britsky novinar (pokud nepise pro The Sun) se chova relativne slusne, a presto se toho na "opravdoveho" Fergusona vyneslo uz docela dost. Neni to jen Beckham a Teves, kdo ho uprime nenavidi. Vy sam jste spise pesimista, ja se snazim drzet optimistickeho realismu. (jestli se mi to dari nebo ne, ... sam mnohdy nevim). Vy vidite skandaly, ja se "opajim" mistrovskymi tituly. Kazdy jsme jiny, .... a je to tak dobre. Hezky vikend.mart

  7. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 10:00 |  
    0 0

    Prosím o radu, kam se ztratili nebo použily peníze za hráče, kteří v nedávné době odešli? V součtu se jedná o dost velkou sumu, tak si myslím, že klub by neměl mít finanční potíže... Vlček, Švec, Costa, Gecov,Kalivoda, Šourek, Dočkal, Krajčík, Latka, Necid, Tavares, Belaid, Čelůstka a určitě jsem ještě na někoho zapomněl...Příchody většinou formou hostování, tak kde ty peníze jsou? Leška by řekl, že se použily na provoz...

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 10:21 |  
      0 0

      Besta, Suchý...

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        lassiter     před 15 lety 28.01.2010 10:26 |  
        0 0

        a dyť je to furt dokola... někteří z těch, co jsi jmenoval, ještě nikam neodešli, někteří odešli jenom na hostování, někteří odešli po skončení smlouvy. peníze za ostatní se zřejmě investovali do provize agentů, posil, stadionu, splacení dluhů a provozu.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 10:27 |  
          0 0

          Ale no tak...Necid 100mil..., Tavares myslím 70mil...jenom za tyhle dva...

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 10:30 |  
            0 0

            A ty, co jsem jmenoval odešli všichni na PŘESTUP...

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              janko (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 10:37 |  
              0 0

              A dluhy se asi zaplatí samy, že?

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 10:40 |  
                0 0

                Specifikuj prosím ony dluhy? Doležal mluvil před sezonou, že závazky vůči eNICu jsou cca. 90 mil.Kč a splácí se průběžně, myslím, že je tam kalendář splátek do roku 2014..

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  lassiter     před 15 lety 28.01.2010 10:52 |  
                  0 0

                  No vidíš to, ještě před rokem byly 120m, to máš 30m každej rok nepočítaje úroky. 130m předplacený nájemný za stadion, Hloušek s Čelůstkou a dalšími "posilami", které se tu mihly, taky nebyli zadarmo, nemluvě o jejich platech. A pro pořádek, Suchý a Besta na přestup neodešli...

                  • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                    ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 11:22 |  
                    0 0

                    Nájemné za stadion je cca.30mil/sezona, takže těch 130, co píšeš je nepřesné...Navíc otázku nájemného nechápu, když navíc ještě splácíme stadion společnosti E-side..ale to je jiná debata.

                    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                      lassiter     před 15 lety 28.01.2010 11:25 |  
                      0 0

                      no já nevím z čeho čerpáš, ale podle výroční zprávy za 07/08 Slavia zaplatila nájemné na 50 let dopředu ve výši cca 130m.

                      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                        ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 11:32 |  
                        0 0

                        O jakou výroční zprávu jde? E-side je nájemcem v Edenu až do roku 2050 (nájem je symbolická 1 kč) .smluvní strany jsou SK Slavia Praha, občanské sdružení X E-side...Takže si pleteš E-side se Slavií a pochybuji, že nějaká výroční zpráva říká to, co uvádíš.

                        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                          ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 11:36 |  
                          0 0

                          Možná byla uzavřena nájemní smlouva, kde se hovoří, že Slavia(fotbal) bude na dalších 50 let nájemcem v Edenu..Ale pochybuji, že je tam fixní částka za nájem a takto dopředu. To není v souladu s běžnou praxí u nájemních smluv..

                        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                          lassiter     před 15 lety 28.01.2010 11:51 |  
                          0 0

                          nepletu. je to výroční zpráva SK Slavia Praha fotbal, najdeš ji na justici.

                          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                            ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 11:56 |  
                            0 0

                            tak ale skutečnost je jiná, neboť v roce 2008 neměla Slavia (fotbal) uzavřenou žádnou nájemní smlouvu..

                            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                              Filipos     před 15 lety 28.01.2010 13:14 |  
                              0 0

                              To jak píšeš s tou korunou to se týkalo pozemků pod stadionem. lassiter správě píše s tím nájemným za stadion, ta částka se vyskytuje v naší výroční zprávě za 07/08 jako časové rozlišení nákladů na nájemné za stadion na 50 let.

                              Kam šly ty prostředky utržené za hráče od leta 2008 se zatím veřejně nedozvíme, protože na justici je zveřejněná výroční zpráva jen za 07/08 a nikoliv 08/09 jako už má zveřejněno Sparta, takže uvidíme...

                          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                            inver     před 15 lety 29.01.2010 08:41 |  
                            0 0

                            můžeš mi prosím poslat odkaz na tu výroční zprávu, nemůžu ji najít.....???

                    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                      janko (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 11:35 |  
                      0 0

                      No tak já si nemyslím, že je to jiná otázka, protože pokud splácíme, tak ty peníze musíme někde získat...

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 10:31 |  
        0 0

        Švento...

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Mikiii     před 15 lety 28.01.2010 10:50 |  
          0 0

          Dobré dopoledne Elwisi
          music je tvá silná stránka jó rokenrol ty byla jiná doba, stejně jako fotbal a peníze kolem.
          Napsal jsi jednu stranu rovnice tak si jednoduše dosaď druhou (a to neberu jisté nepřesnosti které zmiňuješ).
          x= provoz klubu + platy hráčů + posily pro A,B a další týmy, nevydařené nákupy (Abrham,Cissé,Vasil,atd) předčasné odchody (Brabec) + pokuty od UEFA a ČMFS + další výdaje
          Když vše sečteš a odečteš tak máš učetní uzávěrku, kterou bezpochyby i letos uvidíš na obchodním soudě.

          Příjemný den Elwi

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 11:28 |  
            0 0

            Díky, ale uzávěrka jsou jen čísla, nemající s realitou nic společného..Prostě nechápu, že máme finanční problémy, když jsme tolik v plusu..nájemné (30mil) je otázkou sice nelogickou, ale dá se zaplatit např. z příjmu peněz za Evropskou ligu nebo ze vstupného za poháry..pak je zde rozpočet (platy,provoz), to je myslím 150/sezona, takže výdaje jsou ročně 200mil, tedy by měl finanční stav klubu být vyrovnaný a ne financovaný rychlým prodejem hráčů. I sponzoři něco přinesou a dotace od ČMFS také..

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 12:05 |  
              0 0

              Chlapče s tebou je to vážně těžký. Nevim kde si přišel na to, že máme finanční problémy. My máme závazky vůči ENICU, který budeme splácet i bez prodeje Čelůstky ale pokud by tenhle transfer vyšel, tím líp, zbavíme se dluhů dřív. A když by to nebylo takhle, i tak se jeví jako výhodné prodat ho za sumu 70 milionů, když jsme ho před půl rokem koupili za 13 a nikdo na světě ti nezaručí, že za něj někdo někdy ještě bude tolik nabízet. Jinak řečeno, pro tebe jsou to možná jen čísla, ale pro vedení jsou to opravdové peníze.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 11:13 |  
          0 0

          Tady máte přehled. Upozorňuju zdejší fištroný, že si vyhrazuju nárok na případné chyby, např. že tam chybí nějaký hráč, nebo že někdo stál o nějaký milion víc či míň.
          Ale rámcově je to dobře a je z toho jasně zřetelné, že v posledních letech co se týče peřstupů narozdíl od Sparty výrazně vyděláváme. Kde ty peníze končí nebo skončily, že jsme před jarem v porovnání se Spartou v takové výchozí pozici.. To je asi na dlouhou dobatu :)
          Jo a zahrnul jsem tam i Čelůstku, protože to zřejmě vyjde a Marek Suchý se také určitě v Rusku prosadí, to žádný brněnský nešťastník není.

          Sezona 2007/2008 = +19
          Odchody (90)
          L.Jarolím (0), Hrdlička (1), Dousodil (8), Kozáčik (5), Vlček (20), Gecov (6), Švec (50).
          Příchody (71)
          Volešák (5), Šourek (2), Dřížďal (3), Šenkeřík (8), Tavares (0), Brabec (0), Šmicer (0), Belaid (2), Ivana (1), Vanikak (0), Pudil (1), Gebresselasie (7), Kubásek (1), Toleski (7), Černý (12), Střihavka (1), Blažek (1), Jarolím (8), Abrahám (12).

          Léto 2008 = +1
          Odchody (34)
          Pudil, Blažek, Střihavka, Šourek (4), Kalivoda (8), Gaucho (4), Dočkal (16), Abrahama (1), Gebresselasie (1)
          Příchody (33)
          Šiklič (4), Cissé (0), Belaid (15), Ivana (8), Grajciar (4), Litteri (2)

          Zima (2009) = +162
          Odchody (194)
          Krajčík (0), Necid (120), Latka (17), Tavares (57)
          Příchody (32)
          Pekhart (2), Fořt (1), Kaufman (7), Besta (5), Trapp (15), Dens (2), Romanovs (0)

          Léto (2009) = +27
          Odchody (82)
          Švento (54), Brabec (0), Jablobský (4), Kovařík (3), Vorel (2), Dřížďal (4), Gebresselasie (15).
          Příchody (55)
          Vlček (0), Vomáčka (0), Krajčík (0), Skácel (0), Trubila (5), Čelůstka (13), Hloušek (28), Naumov (7), Ragued (0), Vasiljevič (0), Ivanovič (2)

          Zima (2010) = +173
          Odchody (175)
          Suchý (100), Pekhart (0), Belaid (5), Čelůstka (70)
          Příchody (2)
          Kopic (1), Tecl (1), Kysela (0)

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 11:26 |  
            0 0

            No nechci se pouštět do ňáké debaty ale podle mě ti tam chybí podpisové bonusy u hráčů, kteří přišli zadarmo. Pokud by jsi u všech sečetl platy, odstupný Brabcovi, dluhy, provoz (platy, B hráčů, platy všech zaměstnanců, nájem za stadion, náklady na soustředění, PR akce, atd.), tak podle mě zjistíš, že nemáme nikde ulitých 200 mega, v kterejch se Rosen s Doležalem po večerech koupou..

            Samozřejmě jsou tam i jiný příjmy ale celkově to pořád neni nic strašnýho, jak se tady některým zdá.

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              janko (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 11:49 |  
              0 0

              Problém Kmotře je, že někteří chtějí slyšet, že se v nich Rosen s doležalem po večerech koupou....

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 11:52 |  
              0 0

              Já jsem sepsal čistě jenom transfery. O žádných dluzích nebo rozpočtu jsem nemluvil. To je věc jiná. Proti nim zase jsou na druhé straně výdělky z LM, z Poháru UEFA poslední dva roky, sponzoři.
              Já jen reagoval na to jak tu někdo vzpomínal na naše obchody s hráči. A máš pravdu asi by tam měly být podpisové bonusy ale ty nikdo ani já neznám no. Ale 100 mega to jistě nebude.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            whitesnake01     před 15 lety 28.01.2010 11:43 |  
            0 0

            za Suchaca sme dostaly zatim max 1 mega Euro, zatim je tam na hostovačku

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Wommi     před 15 lety 28.01.2010 12:27 |  
          0 0

          akorat se divam na zaverku za 2008 a jde to tedy docela blbe precist (je to nahoda nebo zamer.) )....co je ale zajimave, ze v ramci struktury akcionaru je uveden Key Investment, ktery je zdaleka nejvetsim vetsinouvym vlastnikem - docela by mi zajimalo, proc rosen a dolezal, kdyz jsou vlastnici, nevystoupi z KI:)..spis myslim, ze tam je jeste nekdo, kdo slavii opravdu vlastni.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            lassiter     před 15 lety 28.01.2010 12:35 |  
            0 0

            No to Rosen ani nepopírá, kdysi ve Sportu o tom s nim byl rozhovor. Je tam ENIC, lidi kolem Rosena a nějaká třetí skupina, která si nepřeje být jmenována.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Wommi     před 15 lety 28.01.2010 12:35 |  
            0 0

            ..dale k 30.6. dluhy vuci enicu 142 mil.

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              Wommi     před 15 lety 28.01.2010 12:45 |  
              0 0

              dale je zajimavy rozbor vynosu a nakladu...body 4.12 - 4.14....jak se obrovsky zvysily vynosy, tak se samozrejme silne zvysily i naklady...ze 126 mio. na 301 mio...to je znat a samozrejme pak klub nakonec tolik nevydela.

              -zvysily se naklady na zamestnance a vedeni si taky polepsilo:)

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                Filipos     před 15 lety 28.01.2010 13:18 |  
                0 0

                Tyhle zvýšené náklady je důsledek vyplacení premií hráčům a realizačnímu týmu za postup do LM. Tuším, že měli 25 % z výnosů.

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  Wommi     před 15 lety 28.01.2010 13:28 |  
                  0 0

                  jj..to je tam psano,..ale je jasne ze ty nakldy se obecne zvysily

                  • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                    Filipos     před 15 lety 28.01.2010 13:38 |  
                    0 0

                    To určitě, proto budeme muset počkat na další výroční zprávu, jak se budou tyto ukazatele vyvíjet. Jsem na to hodně zvědavej.

                    Jinak taky jsem taky přemýšlel nad tou kvalitou naskenování a myslím, že to úmysl není, protože tohle je po letech výroční zpráva, kterou se můžeme chlubit...

                    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                      Wommi     před 15 lety 28.01.2010 14:08 |  
                      0 0

                      ..tak je evidentni, ze se to snazi oddluzit a zajistit bezproblemovy chod...bude zajimave jak se bude vyvijet spor s ENICem ohledne neplatnosti VH (kde se zvedl ZK)

                      ..a snad muzem jen doufat, ze vedeni posledni uspechy nevletly do hlavy a budou se opravdu snazit vest ekonomicky slavii do plusu,..nekdy mam trochu pochyby s ohledem na nektere hrace, kteri nehraji a pravdepodobne jsou zbytecne preplaceni,..ale uvidime jak se to vyvine,..malokdo z nas vidi pod poklicku a placat pico...y muzeme kazdy..slavii to nepomuze.

  8. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    koscheen (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 12:33 |  
    0 0

    Dobrý den, plánujete posílit ještě kreativním středním záložníkem nebo si vystačíte se současnými hráči na tomto postu? děkuju a přeju hodně úspěchů. Věřím Vám

    Jozef Chovanec: Je to jedna z otázek, která pro nás zůstává otevřená. Jednali jsme s Rudolfem Skácelem, ten ale nedávno podepsal smlouvu s jiným týmem

    Trosku uz mi to zacina zavanet hyenismem, viz zimni jednani s brabcem, snaha o pekharta (tam to jeste chapu), ted skacel..

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Filipos     před 15 lety 28.01.2010 13:08 |  
      0 0

      Ještě bych dodal mladšího bráchu Belaida.

      Oni se v tom plácaj pod vedením Chovance. Když se člověk koukne co tam dělají a v jakejch problémech jsou. Jako přivést Sionka, když na pravé straně hraje solidně Žofčák? Koncepční krok s Brabcem? Tak leda jako náhrada na léto za Řepku.

      Majitel jim už navýšil základní kapitál od víc jak 200 mega, ale formou půjčky(se zástavou), takže to budou muset splácet. A neuhrazenou ztrátu mají více než 400 mega, což je stejně jako jsme my měli v těch "nejlepších" letech. Ta ztráta je potřeba taky později ze zisku uhradit, což my teď děláme.

      Jen pro zajímavost, na úrocích z půjček rok co rok platí přes 20 mega. Za to by měli velmi slušnýho mladýho hráče. Žijí silně na dluh a J&T do nich ty peníze věčně sypat nebude.

      Jejich jediná šance je udělat titul a proklouznout do LM, jinak se z nich stane skutečně provinční klub. Proto ta mediální masáž teď je podle mě jen předzvěstí co se bude dít na jaře...

      Proto já budu přát titul Teplicím, když my už máme šanci na titul malou.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Jakubisko     před 15 lety 28.01.2010 15:43 |  
        0 0

        Ty nebudeš přát titul Spartě na základě tvých podrobných ekonomických úvah? A co jim ten titul nepřát prostě proto, že to je Sparta...?

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        slaviator     před 15 lety 28.01.2010 16:37 |  
        0 0

        Co s Aimenem? Zkoušel ho Most, Žákovi se tehdy v Tipsport lize nelíbil, mladej osmnáctiletej janek. Slavia ho nechtěla... No tak šel do Sparty. To je hyenismus s ním?

        A Brabce, Skácela jim nevyčítám taky. Proč? Však my taky můžeme se zajímat o Zemana, Jeslínka, hodit nějakou nabídku tomu "golostřelci" Kadlecovi, pošťouchnout je. Ono i kdyby ho doopravdy nechtěli, tak tím že jedná o smlouvě u nás, my mu musíme pak přihodit... Já v tom nevidím nic blbýho, co by se běžně nedělalo.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        slaviator     před 15 lety 28.01.2010 16:39 |  
        0 0

        Jinak přát titul Teplicím, když ne nám, nevím nevím - lepší bude Jablonec, kde je polovina bývalejch slávistů... ?

  9. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Jiri1     před 15 lety 28.01.2010 13:40 |  
    0 0

    Zdravim, kdo si opravdu mysli, ze se Slavia usty svych vrcholnych manazeru nebavila s Erichem nema asi pravdu, ale je baveni a baveni, v situaci , kdy hraci nedostavaji bonusy je kazda koruna dobra a Brabec je hodne drahy hrac . Ale to nevyvraci dlouhodobe problemy s terminy vyplat , platbami pro firmy , ktere pro Slavii pracuji, nakonec i pro jeji zamestnance. A Sparta, tvrdit , ze ma hotove penize je nesmysl , stejne jako tvrdit , ze je v hluboke financni krizi.Nebo si snad myslite, ze se hraci zivi vyhonky a jednoznacne nejdrazsi tym v lize chodi na pastvu. Ze prichod Sionka , Lacneho a mozna i Brabce je charitou ze strany hracu, nesmysl,i hrac formatu Sionka , ktery prichazi ofiko treba zadarmo vyinkasuje pekny peniz jako bonus , jde o nekolik milonu. A hospodareni Slavie, papir snese vsechno, nakonec lze preci skutecne v nekterych datech skutecne hospodarit alespon vyrovnane. JA SI MYSLIM, ZE ERA BRABCE V NASEM KLUBU JE UZAVRENA , ZE PROSTE A JE MI CELKEM JEDNO PROC ODESEL A CHCE LI JIT TREBA KE KONKURENCI BUDIS MU PRANO. Tady pevne stojim za vedenim klubu , nechces u nas hrat , nemusis, my te nepotrebujeme.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      skman     před 15 lety 28.01.2010 13:45 |  
      0 0

      pod tu posledni vetu se muzu podepsat...

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      ElvisPresley     před 15 lety 28.01.2010 13:47 |  
      0 0

      Jiri, nemas nejake info ohledne Edenu? pusobeni Slavie, rozkol s vedenim E-side, absence najemni smlouvy atd.?

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Filipos     před 15 lety 28.01.2010 13:57 |  
      0 0

      Dovolím si reagovat na tu část s finanční krizí Sparty, protože to chápu jako reakci na můj předchozí příspěvek.

      Opravdu si nemyslím, že se hráči musí živit výhonky nebo že chodí na pastvu, jen říkam, že situace v našem dlouhodobě nejbohatším klubu není zrovna dobrá a na dluh žít věčně nemůžou a je jasná tvrdá snaha o titul a sním spojenou účast v LM.

      Hráči tam charitu určitě nedělají. Jen se pozastavuji nad sparťanskou koncepcí, která mi přijde dost ubohá a určitě kdyby touto cestou šla Slavie, tak by ji tu mnoho lidí silně kritizovalo.

      Co se týče našeho nevyplácení výplat, tak to nám tu říkáte pořád a to i v dobách kdy jsme měli prokazatelně vysoké kladné cash-flow, takže to beru trochu s rezervou. Ale nepřu se, že v letošní sezóně to může být jinak. Já nemám zdroje uvnitř klubu, čerpám jen z dostupných informací.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        lassiter     před 15 lety 28.01.2010 14:48 |  
        0 0

        No já nevím, jestli zrovna my jsme ti praví, kdo by měli kritizovat sparťanskou koncepci. Po získání titulu jsme začali dělat to samé, co Sparta, tj. koupili jsme z ligy to lehce nadprůměrné a těžko se toho zbavujeme. Pokud bysme tři sezony za sebou nehráli ligu mistrů, tak na tom budeme co se týče dluhů úplně stejně. Navíc část těch sparťanskejch dluhů se váže na investici do mládežnickýho centra na Strahově, který doteď splácí.

        Před měsícem se u nás podle Jiřího nevypláceli ani základní platy, nyní už jenom bonusy, takže situace se, zdá se, zlepšuje :-)

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 15:26 |  
          0 0

          My hráli 3x za sebou ligu mistrů? Sakra, něco mi nuniklo? :-)

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            lassiter     před 15 lety 28.01.2010 15:39 |  
            0 0

            no napsal sem to trošku blbě :-) prostě, pokud nebudeme čas od času hrát LM, tak do dluhů spadnem taky.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            japhy     před 15 lety 28.01.2010 15:39 |  
            0 0

            Asi myšleno do budoucna...Řekl bych.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 28.01.2010 15:52 |  
          0 0

          No nevim, zda se mi, ze to bylo trosku jinak. Lehce nadprumerne z ligy jsme koupili v zime jeste pred titulem (J. Cerny, M. Jarolim, Toleski) a par hracu jsme zkusili na hostovani - Blazka a Strihavku. Neprosadili se a sli zase pryc. Chteli jsme koupit Pudila, ale ten se po titulu kdesi porval, na Euro nejel a tak neprisel, pritom se tehdy mluvilo o tom, ze bychom jej jinak koupili.
          Nejak nemam pocit, ze bychom zrovna ve velkem nakupovali nadprumer z ligy a tezko se toho zbavovali. Tezko se zbavujeme jinych hracu, kteri z ligy vubec nejsou (Siklic, Cisse, Dens), vyjimkou mezi nimi je Abraham. Casto se mluvi o Bestovi jako o propadaku, pritom vetsina zapomina, ze prichazel z Brna, kde byl nechteny a mel pul roku pred koncem smlouvy - tedy temer zadarmo. Kdyz Polaci uplatni opci, tak na nem jeste vydelame - srovnavat tak prestupy Besty a Abrahama dle meho vubec nelze.

          A co se tyce Sparty a dluhu - vzdyt vsichni vidi, ze JaT do nich neustale lije penize, jinak by to tam bud museli zavrit, nebo by aspon dopadli jako my za ENICu, tedy by neplatili Repku, Brabce a Sionka. Otazkou je, jestli vynalozene naklady nekdy bude chtit JaT ze Sparty zase zpet a tady si myslim, ze to dopadne trosku jinak nez u nas a ENICu, ze ty penize zpet chtit nebude. Sparta tak asi neni v nijak komfortni situaci, ale zije s vedomim, ze kdyz bude nejhur, vezme si dalsi "pujcku" od nejake banky vlastnene stejnym vlastnikem jako Sparta. Co se tyce vlastnicke struktury, tak je Sparta asi jedina, ktera se blizi "idealnimu" modelu toho, ze vlastnik leje penize do klubu a nechce je (zatim?) zpatky. Neco podobneho lze tezko cekat od Rosena s Dolezalem a kdybychom vykazali ztratu 140 milionu za sezonu, tak by to bylo pro bulvar typu Sport stejne sousto jako je ted Brabec - zatimco kdyz to vykaze Sparta, tak je vse v poradku a nikdo to nerozebira.

          A nakonec - myslim, ze ani Sparta ani Slavia uz nemuzou pocitat s pravidelnymi prijmy z LM. Ta soutez je kazdym rokem vzdalenejsi. I kdyby Sparta ten titul vyhrala, cekaji ji tri predkola, pricemz uz jsme se presvedcili vsichni, ze mistri lig zemi jako je Skotsko (vypada to na Rangers), Belgie (Anderlecht), ale i Svycarsko (YB Bern), Dansko (Kodan nebo Odense), Norsko (Rosenborg), Rakousko (Rapid/Salzburg/Austria), Izrael (Maccabi Haifa), Kypr (APOEL) a dalsich (Slovensko, Bulharsko, ...) - to jsou tymy minimalne na stejne urovni jako ceske "top" tymy.

          Proto si myslim, ze rozpoctovou klasikou tymu jako je Slavia by mela byt i do budoucna skupina EL a z ekonomickeho hlediska proste spis nepocitat s necim vic. Je to cim dal mene pravdepodobne a bohuzel Slavia propasla jednu z poslednich dobrych sanci se do LM dostat.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Wommi     před 15 lety 28.01.2010 16:04 |  
            0 0

            naprostej souhlas....

            jeste k posledni uvaze ohledne LM...dokonce si myslim, ze budou cesky kluby rady pokud se vyrovnaji klubum jako je tiraspol,..protoze ty maji takove zazemi a takove prostredky, ze si proste nakoupi a mozna casem i pripravi vlastni hrace, kteri budou hrat z kluby z CR minimalne rovinu - bohuzel.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Filipos     před 15 lety 28.01.2010 16:07 |  
            0 0

            Souhlas, jen s tou Spartou, když tam Křetínský přicházel, tak prohlásil dvě pro mě památné věty: 1) Je to klasická investice s výnosností podobnou našim projektům a 2) Finanční plán máme postavený na tom, že budeme hrát 4 krát Ligu Mistrů z 5-ti let.

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              quelhar (admin)     před 15 lety 28.01.2010 16:26 |  
              0 0

              No, tak myslim, ze z obou dvou vet uz Kretinsky vystrizlivel :o) Jen by me zajimalo, jestli si za to muze Sparta sama, ze nedokazala vyuzit naprosto dominantniho postaveni v republice k pravidelne ucasti v LM a nebo to bylo nevyhnutelne. Jeste pred deseti lety Sparta pravidelne LM hrala a mela naprosto nesrovnatelne prijmy oproti ostatnim klubum GL. Presto nejen ze nedokazala udrzet tu pravidelnou ucast v LM, ale pomerne lehce ztratila dominantni postaveni az k soucasne situaci, kdy temer neni rozdil v sancich na titul mezi Spartou, Slavii a kymkoli dalsim ze sirsi spicky (Boleslav, Ostrava, Teplice, ...) - a to ne tim, ze by se ostatni tymy zlepsily, ale spis tim, ze Sparta upadla do prumeru (a pokud bych mel hovorit o Slavii, tak ta z nej na kratkou dobu vyskocila, aby se do nej letos zase vratila).

              No a pokud by se Peterovi podarilo pritahnout Jankulovskiho treba uz v lete, tak bude Banik na pristi sezonu opravdu jednim z nejvetsich kandidatu na titul, podle me muze Jankulovski sam udelat pro Banik totez, co udelal pro Spartu Poborsky, kdyz se vratil.

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                Filipos     před 15 lety 28.01.2010 16:37 |  
                0 0

                Myslím, že spíš nedokázala využít dominantní postavení, které měla. To bylo podle mě hlavně způsobeno vedením Košťál + Pelta, kteří tam prodali do světa za pár sezon 2 kompletní jedenáctky fotbalistů a pak klub, kterej měl renomé prodali J&T za velký prachy. Oni asi ani moc nemohli tušit co kupují, protože hodnotu hráčů nedokázali sami ohodnotit a pak už to šlo rychle dolů...

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                slaviator     před 15 lety 28.01.2010 16:52 |  
                0 0

                No, my jsme zase měli mít tři tituly během pěti let? Nebo jak to Rosen s Doležalem řekli při představování nové Slavie? :-)

                Jinak Křetinský tehdy měl holt velkou smůlu, že do toho přišel jako obchodník, nikoli jako "fanoušek", takže dělal chyby a obklopil se lidma, kterým sice důvěřoval, ale holt ti lidi ho někdy podrazili.

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  Filipos     před 15 lety 28.01.2010 16:59 |  
                  0 0

                  někdy? Já mám pocit, že Chovanec tam s ním vyjeb.vá pořád. Tím svým alibismem. Chtěl bych vidět ty nabídky co měl na hráče jak tvrdí...

                  • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                    slaviator     před 15 lety 28.01.2010 17:35 |  
                    0 0

                    Chovanec... to je kapitola sama o sobě. Nejvtipnější, když tvrdil, že jako není trenér, že je sportovní manažer... dejme tomu... ale že nemá rok už ani korunu jako plat. Kecal :) Každopádně vidíš to, i s Chovancem jsou po podzimu druzí a my i s Jarolímem sedmí... :(

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  quelhar (admin)     před 15 lety 28.01.2010 17:16 |  
                  0 0

                  Jo, mam pocit, ze rikali dva az tri tituly za pet let a jednou az dvakrat si zahrat LM. Za posledni tri roky tedy mame dva tituly a jednou LM, tedy podle planu.

                  • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                    slaviator     před 15 lety 28.01.2010 17:35 |  
                    0 0

                    Tak teď se můžeme tři roky plácat ve středu tabulky? :-))

                    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                      quelhar (admin)     před 15 lety 28.01.2010 18:03 |  
                      0 0

                      Opravdu mas pocit, ze je Slavia v situaci, kdy se bude tri roky placat ve stredu tabulky?

                      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                        slaviator     před 15 lety 28.01.2010 21:22 |  
                        0 0

                        Pokud se něco zásadního nezmění, tak bohužel ten pocit mám

                        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                          quelhar (admin)     před 15 lety 28.01.2010 22:25 |  
                          0 0

                          A co zasadniho se zmenilo od jara, kdy jsme slavili titul?

                          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                            slaviator     před 15 lety 29.01.2010 00:43 |  
                            0 0

                            To, že Sparta se zvedla. My jsme měli tragické totiž už to jaro, na podzim v tom jen pokračujeme (resp ještě jsme to prohloubili)

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            slaviator     před 15 lety 28.01.2010 16:47 |  
            0 0

            ... proto bych klidně i kdyby do českýho fotbalu sypali ve velkým prachy mafiáni... protože hráči se neptaj, kdo je platí, hlavně že maj prachy ... a kdyby rozpočty byly dvoj- trojnásobné než dneska, tak by se tu udrželo více hráčů, snad

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              Viking     před 15 lety 28.01.2010 17:00 |  
              0 0

              Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina:-)

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.01.2010 17:52 |  
              0 0

              Kdyby do českýho fotbalu měli sypat prachy mafiáni, znamenalo by to, že by chtěli aby se jim ty prachy vraceli. Jak? Zmanipulovanýma zápasama a mě už by fakt nebavilo koukat se jak Sparta každýho porazí jedna nula i když na to vůbec nemá.. Jestli tebe jo, tak si pěknej blb..

              Nejlepší způsob je krok po kroku budovat prosperující klub, o kterej ve finále budou mít zájem přední firmy (ve centrální/východní Evropě), a který do něj budou sypat prachy, s tím, že věří jeho managementu. Maximálně dosadí jednoho ze svých řad, odkoupí část akcií atd..

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                slaviator     před 15 lety 28.01.2010 19:02 |  
                0 0

                Zmanipulovanejma zápasama...? A třeba jen by to mohl být "mafián" á la Abrahamovic, kdy nevíš za co vlastně ty prachy má, z čeho všeho, všechno u něj určitě nebylo zcela legální cestou, takže svým způsobem mafián je... A nevím, jestli ten klub měl proto, aby ovlivnoval zápasy - nebo proto, že to měl jako hračku. To samý šejkové. Pokud by někdo takhle koupil i u nás nějakej klub, sypal tam každej rok stamiliony a měl to jen jako svojí hračku a snažil se na tom vylepšit svůj obraz, měl to jako svoji prezentaci... I kdyby přes ten klub chtěl prát špinavý peníze... A kdyby to nebylo o jednom týmu, kdyby takhle na tom byla celá liga, těžko by Sparta porážela každého jedna nula i když by na to neměla...

                Jaká firma ve střední Evropě může mít zájem do fotbalu sypat stamiliony? V našich podmínkách? To bychom museli hrát v LM xkrát za sebou a nevypadnout hned po skupinách. Do té doby se tam nějak musíme dostat. Musíme mít finanční prostředky udržet hráče, kterým někdo nabídne dneska o dva tři miliony ročně v zahraničí víc a oni zmizí, protože je to rozdíl třeba 50-70% platu... Dokud nebudeme schopni udržet hráče, kterým je 27-30 a více a radši pro pár šupů mizí (resp chtějí zmizet) do Azerbajdžánu apod, aby se zabezpečili, tak se nepohnem jako obecně liga z místa a budeme se dál a dál propadat

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            lassiter     před 15 lety 28.01.2010 17:34 |  
            0 0

            Tak LM snad o tolik vzdálenější není. Koeficient Sparty i Slavie stále stačí na to, aby se i v posledním předkole dostaly mezi nasazené. To první předkolo takovou roli nehraje, tam jsou opravdu týmy, které jsou pořád jednoduše k poražení. Druhé předkolo jsou týmy typu Tiraspolu, za normálních okolností troufám si říct, stále k poražení. No a v posledním předkole zhruba stejné týmy, jako se nabízely letos. Pokud by S a S odehrály každý rok v Evropě aspoň to, co letos Sparta, tak by si ten koeficient udržely.

            Co se Sparty týče, Křetínskýmu je myslim jasný, že z ní už nedostane víc, než kolik za ní dal. Pánové J a T už od ní dali ruce pryč a je to teď jeho hračka. Nemyslim, že on je ten typ, kterej by do ní chtěl další prachy rvát a další půjčky jsou řek bych dost nereálný. Skoro bych si tipnul, že K. udělá všechno proto, aby se Sparta na podzim dostala do LM a pak s ní půjde na trh najít dalšího blázna, kterej jí za stamiliony koupí...

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              slaviator     před 15 lety 28.01.2010 17:39 |  
              0 0

              Myslím, že to Křetinský nebude chtít prodat, když v tom nebude muset utápět peníze a řešit to půjčkama... ;)

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                Wommi     před 15 lety 28.01.2010 18:19 |  
                0 0

                ..podivejte se,..pokud bude mit kretinsky majetek v radu miliard, coz ma,..myslim, ze mu nebude delat problem kazdy rok do toho treba 100 mio nasypat,..protoze to si vydela když nic, tak na úrocích..jako hračka je to pořád dobrý,..a upřímně řečeno, v těchto končinách, být majitelem sparty pořád zní,..takže pokud ho jeho investice, byt nevychazejici neohrozi existencne, myslim ze bude sypat stale!

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  slaviator     před 15 lety 28.01.2010 19:25 |  
                  0 0

                  no, a právě o tom to je... má to jako hračku, má prachy, může do toho lejt, být majitelem... nějaká prestiž dejme tomu... ale takovejch lidí by bylo zapotřebí daleko více a aby do toho lili ještě víc

  10. Lecjaks

    chosejn     před 15 lety 28.01.2010 16:14 |  
    0 0

    Bylo by podle vás možné přivést Lecjakse? Mě by se na beku hodně líbil, i když dozadu asi extra dobrý nebude. Kdyby byly love za Čelůstku, tak by na něj být mohlo....i když to asi bude slušná raketa, ale potenciál tam je snad velký

    • Re: Lecjaks

      martin08     před 15 lety 28.01.2010 16:22 |  
      0 0

      ja osobne bych to taky bral, a jsem rad ze mu ted nevysli ten prestup aninevimkamted. Jeden z nejvhodnejsich kandidatu pro Slavii v lize. (podle me teda:)

    • Re: Lecjaks

      slaviator     před 15 lety 28.01.2010 16:55 |  
      0 0

      ... a na stopera Dreksu:)

      • Re: Lecjaks

        mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 17:19 |  
        0 0

        Dreksa není žádný zázrak jaký se z něj dělá. Na MS20 hrál místo něj i náš Hošek. Do obrany bych přivedl jednoho zkušeného hráče. Rajnoch nebo Klain. A pokud chceš mermomoci nějakého mladého opravdového talenta, tak Hořavu.

        • Re: Lecjaks

          slaviator     před 15 lety 28.01.2010 17:37 |  
          0 0

          Však jo... :) Uvidíme. Třeba nás překvapí trenér, třeba ne...

          • Re: Lecjaks

            mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 22:02 |  
            0 0

            No já se hlavně bojím, že mě proti Bohemce přímo vyšokuje playmakerem potažmo útočnou vozbou :)

            • Re: Lecjaks

              quelhar (admin)     před 15 lety 28.01.2010 22:40 |  
              0 0

              Koho by mel trener nasadit jako playmakera, aby te nevysokoval? Nelibi se ti Vasiljevic, Volesak ani Janda. M. Cerny s J. Cernym jsou mimo, kdyz nasadi trener Trappa s Raguedem, tak mu vsichni omlati o hlavu, ze hraje se dvema defenzivnimi zalozniky. Zbyva zraneny Vanek a Kores, pro ktereho by to byla ligova premiera. Kisljak se vetsine lidi nelibil, nevim jak tobe. To si ma trener ty hrace vycarovat?

              • Re: Lecjaks

                Khadgar     před 15 lety 28.01.2010 22:51 |  
                0 0

                Samozřejmě že vyčarovat. Jestli Karel nikoho do půlky února nevyčaruje, tak u mě skončil.

                Víš co quelhare, nediv se. Čím dál od Prahy, tím víc je to tu všechno špatně :-)
                Schválně Mirečku, napiš nám jak by to měl teda Karel postavit.

                • Re: Lecjaks

                  mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 23:24 |  
                  0 0

                  Vaněk - Ragued/Trapp. Koreše jsem nikdy ve středu hriště hrát nevidět, to nevím. Milana Černého bych taky raději viděl na pravé záloze.
                  Takže mě ze součastného kádru opravdu napadá jen Vaněk. Nebo ne napadá, já být trenér bych využil jen Vaňka.
                  Z toho je patrné, že pokud jsou finanční prostředky, popřípadě budou po prodeji Čelůstky, kde bych tým nutně posílil.
                  Nakonec s opravdu kvalitním motorem ofenzivy ve středu hřiště se může zvednou hra i těch našich útočníků včetně Naumova.

                  Já ale nepotřebuju přesvědčovat někoho kdo více méně kritizuje z principu. Tou větou kde ses snažil rýpnout si to jasně ukázal.
                  Ono to totiž stejně bude podle pana trenéra a pokud tam skutečně budeme hrát s Jadnou nebo Vasiljevičem či Volešákem tak to stejně dopadne tak jak dopadne. Takže je úplně zbytečné tady zase s někým názorově válčit, uvidíš sám.

                  • Re: Lecjaks

                    Khadgar     před 15 lety 28.01.2010 23:46 |  
                    0 0

                    Tak teda napiš, kým bys chtěl posílit. To mě zajímá.
                    Jinak s Vaňkem já souhlasím, nejsem ani proti Korešovi. Milana Černého bych naopak ve středu zálohy rád viděl, byl by tam platný. Ale asi se toho nedočkám. Co se týče Jandy, budu asi za blázna, ale já bych ho chtěl v útoku. Už tam hrával a nebylo to zlý. Že ho Jarolím cpe do středu z objektivních důvodů chápu, ale stejně tak by mohl být v tom útoku.

                    A nerýpal jsem z principu, nýbrž z celoživotní zkušenosti.

                    • Re: Lecjaks

                      mirecek1111     před 15 lety 29.01.2010 00:25 |  
                      0 0

                      Možná tě překvapím, ale já mám teď se závěrem studia tak málo času, že skutečně s panem Ciprem nestíhám lítat po světě a shánět hráče (mimo jiné zjišťovat jména) na bolavá místa v naší sestavě.
                      Ostatně ale ten Brazilec z Goteborku myslím playmaker byl nebo je no, ale už asi ne u nás :)

                      • Re: Lecjaks

                        Khadgar     před 15 lety 29.01.2010 10:30 |  
                        0 0

                        Na kritizování čas máš, ale na řešení už ne. Ale v tom to asi nebude, viď? Tak se měj.

                  • Re: Lecjaks

                    EdCable     před 15 lety 29.01.2010 10:10 |  
                    0 0

                    No to je ono, zraneny Vanek. Z takovych hracu se sestava sklada sama;-)

              • Re: Lecjaks

                mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 23:16 |  
                0 0

                Já jsem celý podzim zastával názor, že by si přes všechny jeho negativa zasloužil Belaid pořádnou šanci v základní sestavě. Ne po první ofláknuté příhrávce ho zase trestat tribunou. To mu potom chuti k fotbali moc nepřipadá. A snad se všich schodneme, že ta chuť je začátek a konec všech jeho problémů poslední doby. Aspoň co se týče přínosu na hřišti.
                Nebylo to tak a místo toho jsme to skládali z naprostých zoufalců nebo Jandy, pro kterého to post není a podle toho to celý podzim z naší ofenzivou vypadalo.
                Ten jediný schopný hráč ze středu pole odešel a ano, ze součastného portfolia hráčů mě skutečně může jen vyšokovat. Právě proto jsem se jej také v onlajn diskuzi ptal jestli plánuje po odchodu Belaida posílit tým ve středu hriště a on odpověděl, že o tom uvažuje.
                žel tady zatím takový hráč není, takže se mi pořád nabízí pohled na hráče a jímá mě hrůza jak zase budeme s němi na jaře potentní a jak to zase všechno bude viset na Hlouškových výkonech.
                I když sem si už dávno všiml s jakým tonem na mě rád reaguješ, přesto sis určitě i ty všiml, že já pořád jako kolovrátek mluvím o jedněch a těch samých hráčích. Mladý Vaněk a Koreš mezi ne nepatří a nezdá se mi, že bych někde četl, že jsou oba mimo na půl roku, takže věřím, že aspoň jeden z nich to bude schopný odehrát popřípadě někdo skutečně ještě přijde.
                Protože Volešák, Vasiljevič a Janda opravdu ne. Popřípadě kombinace Trappa a Ragueda součastně. Je komické si plácat po ramnou jak jim to ve Valencii šlo a pak krouti hlavou jaktože to samé nefungovalo doma proti Kladnu.

                A ten zahraniční hráč, kterého testujeme nebo jsme testovali. No první se nauč jeho jméno, na to jak si tady před prá dny majestátně kázal o nutnosti správné formalace jmen si to nevím jestli překvapivě ale zmržil. = Kislyak
                Ne neviděl jsem ho. Ale hrál poločas, to nemusí nic znemanet.
                Jenomže tu kvalitu asi bude muset ještě potvrdit, navíc ani není náš, takže pořád platí ten samý výběr hráčů na OZ, a z toho jsem opravdu to znovu napíšu nešťastný. Snad se dá aspoň ten Vaněk brzi dohromady.

                • Re: Lecjaks

                  slimak     před 15 lety 28.01.2010 23:29 |  
                  0 0

                  že Vám di toho zasahuju :)
                  1. je vtipny rikam, ze Belaid by si zaslouzil poradnou sanci v zakladni sestave..myslim, ze jsi fotbal moc nesledoval, ted jsem to kvuli tobe spocital a Tijany byl na podzim v zakladu v lize v 9 zapasech! me se to zda jeste opravdu dost na to, ze opravdu nic nepredvedl..
                  2. rekni mi, jaky tym na v lize kvalitniho stredniho zaloznika? odpovim za tebe-nikdo! tito hraci se v lize proste nenachazeji..a chtit od vaňka nebo koreše zázrak prostě nejde, vanek je navic zatim navic podobny typ jako M.Jarolim-tedy prilis mekky..já bych dal sanci Vasijlevicovi at se ukaze..
                  3. kisljak by se opravdu spravne cesky mel psat Kisljak!

                  • Re: Lecjaks

                    mirecek1111     před 15 lety 29.01.2010 00:33 |  
                    0 0

                    a k tomu bodu dvě. Jako čteš si to aspoň pořádně. Zabýval jsem se někde tím, jeslti na to Vaněk nebo Koreš mají? Já bych jim prostě jen dal šanci, buď proto, že pořádně nevím jestli na to skutečně mají a jsem naivní, nebo jim prostě jak mladým perspektivním hráčům věřím ale spíš hlavně proto, že jsem z jiných alternavit na tento post tak zoufalý, že mi ani nic jiného nezbývá.
                    Takže tomu cos napsal nerozumím. Jako já už ale na takové věci reagovat ani nebudu. Jestli se někdo místo svých názorů zabývá na webu jen tím, že se rád zapojuje do kritiky jiných názorů a ani si je pomalu ani nepřečte. Já jsem opravdu nikde neřešil a netěžoval si na Vaňka nebo Koreše, i když u Koreše nevím, jestli je to hráč pro střed hřiště. Pokud vím, tak i B týmu hral na kraji.

                    a bod jedna a dvě jsem vcucnul do reakce na kolegu, tam si to dohledej :) a už na to kašlem ježiš :)

                • Re: Lecjaks

                  Jakubisko     před 15 lety 28.01.2010 23:46 |  
                  0 0

                  prá, formalace, zmržil, znemanet, brzi......promluvil pravý expert pro český jazyk, tak se to koukejte všichni naučit ;)

                  • Re: Lecjaks

                    mirecek1111     před 15 lety 29.01.2010 00:20 |  
                    0 0

                    Já už když jsem si to četl jsem věděl, že na to bude někdo hned reagovat. To je přesně ta kritika blbostí za každou cenu :) ale mě to nevadí.
                    Vždyt i to jak se někdo píše je jedno. Stejně mu pak budou všichni říkat Kislík. Ono je ale úsměvné si číst jak někdo řeší takové hovadiny jako největší expert a po pár dnech tohle.

                    A kolegovi nad tebou. Ono nevím jestli se tu před prá dny řešilo jak se řekne jeho jméno v češti, spíš ten originál. no ale to by měl vědět někdo jiný.
                    A k Belaid, já se nebudu zabývat nějakou statistikou. Já jen vím, že před rokem to byl úplně jiný Belaid a mrzí mě, že se to všechno takhle s ním zmrŠilo. Ať už to třeba byla i jeho vina. Možná že hrál na podzim dost, možná sem to sám přehnal ale také je pravda, že mu to angažmá tady někteří pěkně znechutili. Ono já prostě mám jen pro ten jeho přístup určité pochopení, tím se asi od něktých zarytých zastánců Ladi Volešáka apod. prostě asi liším a neshodnu se no. I přesto pořád nerozumím té poznám Khadera (promin za komolení, nejde se jak podívat jak se píšeš). Prostě to vidím jinak no, nechápu co to má co dočinění z dálkou od Prahy.

                • Re: Lecjaks

                  quelhar (admin)     před 15 lety 29.01.2010 08:52 |  
                  0 0

                  Jak uz napsal nekdo nade mnou - neopakuj prosim zname klise, ze Belaid nedostaval sanci. Belaid dostal plno sanci a vsechny zahodil. Devet zapasu ze 16 v zakladni sestave v lize, pet z deseti v evropskych poharech. To je malo? Nikdo jiny na te pozici vetsi sanci nedostal. Je zajimave, ze nepises o tom, ze nedostal sanci Vasiljevic, ktery byl v zakladu jen petkrat.
                  Rohodne nebyl Belaid jediny schopny hrac ze stredu pole, to platilo mozna pred rokem (i tehdy hral casto napravo, ale menil si posty se strednimi zalozniky), ale urcite ne letos na podzim.
                  Ano, Vanek ani Kores nejsou pryc na pul roku. Vanek na mesic (tedy mimo prakticky celou pripravu), Kores ma jen lehci zraneni a mel by byt brzo zdravy.
                  Ja si proste nemyslim, ze by byl takovy rozdil napr. mezi Jandou a Koresem na pozici stredniho zaloznika. Janda tam hraje v priprave pravidelne, videl jsem vsechny tri zapasy a vypadal solidne. Navic, trener dobre vi, ze na tomto postu nema hrace evropskych kvalit a proto je nas styl jiny, nez zavisly prave na napadech tohoto hrace. Hrajeme casteji po kridlech a vyuzivame vic hracu, kteri se jevi lepe - Grajciara a Hlouska, podporovanych Krajcikem a obcas, prekvapive, i Hubackem.

                  Co se tyce Kisljaka, nejspis si necetl, ze me posleze Tantalos opravil a ac nerad (jelikoz mam radeji anglicke prepisy nez ceske), musel jsem mu dat za pravdu, kdyz jsme vsichni Cesi, spravna transkripce do ceskeho jazyka je Kisljak. A prave co se tyce nej, nebo i jakehokoli jineho hrace, ktery by na tento post mohl prijit, bude nejakou dobu trvat, nez si zvykne na ceske podminky a na spoluhrace (predpokladam, ze neprijde Cech).

                  Pokud prizpusobime hru kvalitam hracu na jednotlivych postech, tak bude celkem jedno, jestli ve stredu zalohy bude hrat Vanek, Kores, Janda nebo Volesak.

            • Re: Lecjaks

              slaviator     před 15 lety 29.01.2010 00:42 |  
              0 0

              Soupeř si myslí, že obětujeme pravé křídlo. Chyba! My obětujeme obě křídla! :-)))

        • Re: Lecjaks

          Barlblog     před 15 lety 28.01.2010 18:08 |  
          0 0

          Dreksa nehrál, protže Dovalil vsadil na dlouhodobou zkušenost. Mazuch s Hoškem spolu nastupovali pravidelně před šampionátem. Dreksa odehrál 1 zápas a odehrál ho kvalitně.

          Klein je neprodejný. S Rajnochem by bylo obtížné a zdlouhavé vyjednávání, už jsem psal, že je to lídr a kvalitní fotbalista, ale charakterově mi nesedí. Já osobně bych sledoval mladé univerzální obránce na pravou stranu, nebo střed obrany. Dreksa, nebo Řezník z Baníku. Zkušeností máme v Obraně hodně.

          Hořavu by chtěl asi každý, ale jeho cena je vysoká. Jediné řešení by bylo přes hráčskou kompenzaci + slušné peníze. Podle mě by se určitě překonával Hloušek.

          • Re: Lecjaks

            mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 20:04 |  
            0 0

            Tak já samozřejmě vím, proč spolu hráli Mazuch s Hoškem, každopádně kdyby na lavičče byl John Terry tak sehranost nesehranost hraje on.
            Tím chci říct, že si prostě nemyslím, že by Dreska tak výrazně převyšoval našeho Hoška, aby se za něj vyhodilo 20 milionů a tím Hošek ani nedostal pořádnou příležitost.
            Tady mi sem tam někdo napíše, že odsuzuju některé hráče (Vasiljevič a spol.) a přitom už lámete hůl nad Hoškem, kvůli dvou nepovedeným přátelákům někde na ledu.
            Na jaře odehrál těch pár zápasů, ve kterých nastoupil celkem slušně, pak ho pro mě nepochopitelně pan trenér úplně přeřadil do B týmu a tak jsme o něm více méně slyšeli až na MS20, kdy aspoň dle mě hrál výborně. Byl jedním z nejvýraznějších hráčů. Tak bych mu určitě šanci dal.

            No a Hořava, asi bude drahý, ale podle mě Řezník tak nápodobně :) Ale na Hlouškovi nebo Čelůskovi se jasně ukazuje, že po důkladném zvážení všech pro a proti se i náročnější transfer může výrazně vyplatit. V létě přišli za určitou částku dva talentovaní kluci a po půl roce mají oba cenu 4x větší. To mluví za vše.
            Každopádně co se týče postů je podle mého zajimavější Lecjaks jako levý obránce nebo Hořava jako DZ než Řezník, přeci jenom, Matěj to ještě nějak rok zvládne a pak tu máme Kaufmana.
            No uvidíme :)

            • Re: Lecjaks

              Barlblog     před 15 lety 28.01.2010 21:16 |  
              0 0

              Na levou stranu obrany máme Hubáčka, Mareše, Trubilu a Starého. Nevidím důvod, proč bychom kupovali Lecjakse, když tam máme 2 talentované a v případě Starého i celkem vyhrané odchovance.

              Nikdo Hoška nevyhazuje, to mi nepodsouvej. :-)

              Jdeš v sobotu na tu oslavu? Tam bychom to mohli prodiskutovat

              • Re: Lecjaks

                mirecek1111     před 15 lety 28.01.2010 21:52 |  
                0 0

                Na Trubilu můj názor máš, Starého jsem si všiml zatím preferuješ jen ty, je pořád v B týmu. Moc to nevypadá na jarní kariéru v Ačku. Do Mareše jsem také vkládal hodně nadějí ale je zraněný. Takže jako ostatně už roky máme pořád jen Davida :)

                Nejdu, žel jem z daleka. Tak třeba někdy na fotbale.
                Jinak zrovna jsem se dokopal k vypracování prvního konverzačního tématu ke zkoušce z angličtiny příští týden a už tam peru věty o naší Slavii :))

                • Re: Lecjaks

                  chosejn     před 15 lety 28.01.2010 22:38 |  
                  0 0

                  No on by se tu Lecjaks stejně asi moc neohřál, protože kdyby se pořádně chytil, jak by provděpodobně za rok přestoupil dál, ale asi za slušnou vatu, takže by prostor pro Mareše zase byl :)

    • Re: SLAVIA DLUZI BRABCOVI MILIONY???

      Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 10:31 |  
      0 0

      Zdravim, Slavia sice uvadi, ze dluh neexistuje , ale Brabec rika jasne , ze ano a neni z hracu , kteri odesli sam, treba Necid se mel v sokromi vyjadrit podobne. navic nejde ejme o sporne vyrovnani , ale o starsi castku, kterou Slavie hraci dluzi na smluvnich ujednanichtj vecech z jeho hracske smlouvy. Nyni vidim dve moznosti potichu to doplatit, jak se uz stalo v jinych pripadech, nebo prokazat nepravnenost naroku.

      • Re: SLAVIA DLUZI BRABCOVI MILIONY???

        wector     před 15 lety 29.01.2010 19:01 |  
        0 0

        Proč bychom měli dokázat neoprávněnost nároku? Naopak Brabec musí dokázat, že mu dlužíme. On nic takového neřekl, nějaký zdroj Spartu nic nedokazuje, stejně jako Necidovo soukromí. Ale já vím, podle tebe krachujeme každý lichý pondělí a sudou středu poslední 3 roky... Já věřím, že neplatíme přesně v termínu, ale to ve fotbale (a nejen tam) nikdo. Ono je to taky dost odvislé od toho, jestli Slavii v termínu platí sponzoři, jestli ostatní kluby dodržují splátkové kalendáře za hráče atd.

  11. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 10:27 |  
    0 0

    Zdravim , diskuze o prichodu novych hracu jsou zatim zcela mimo misu, napred musime prodat a to minimalne za 70 az 80 mega, pak muzem myslet dal na doplneni muzstva, , tj. treba Kisjaka atd. Je to stejne , jako tvrdit , ze mame Kaufmana, kdyz odehral zatim h....... a jeste nejakou dobu odehraje to same. navic podle zprav z Edenu na nejake hrace zatim nemame ani zalusk, leda by prisli zadarmo. Je to stejne jako stadion o kterem tady mluvime. Rekneme uz konecne natvrdo, ze neni nas, nejblizsich minimalne 20 let nas ani nebude a je uplne jedno jestli jsou vlastnici totopzni ci ne. Lecos se proste od jeho otevreni zmenilo. Treba to , ze odesli nasi lide ve vedeni, ze soucasne vedeni ma jediny dlouhodoby ukol a to setrit, ze platime okolo 15 milionu rocne, ze existuje jakysi papir na pronajem, ale nic neresici. Ze hlavni problemy okolo stadionu jsou dnes vedeny v rovine kdo co udela a za kolik. Puvodni predstavy o automaticke spolupraci obou firem vzali za sve. E-Side treba striktne pozaduje placeni vsech vicenakladu, zajisteni uklidu firmou Slavie pri jejich akcich, poradatele , ktere si dnes na nase akce plati jen nas klub. E Side ale dobre rejzuje treba z parkovist a pod, pri nasich akcich. Vstahy mezi pracovniky na stredni manazerske urovni jsou velmi slusne, ve vrcholnych strukturach bych rekl, ze existuje oboustrany respekt , ale i urcita nevrazivost tykajici se no ceho jineho nez penez a plateb za sluzby. Ono je to opravdu vzlastni, priklad, o travnik sice pecuje travnikarska firma, ale konkretni udrzbu nebo malery stejne resi provozni usek Slavie, reklamy zajisteni zapasu si stene dela klub a tak je to ze vsim A E- Side ta hlavne rejzuje, ma sice treba udrzbare a pod , ale videt je moc neni. Stadion je dnes v podstate nehlidany, v celem arealu se treba v noci pohybuje 1 pracovnik, driv to bylo 5-6 lidi, recepce a pod zapomente , pokud, tak jen omezene a uklid pres zimu, loni nebyl a letos , venku uklizi pracovnici Slavie a kancelare snad 1- uklizecky. Bohuzel klesl i prodej VIP boxu , klubovek a dle nekterych se zhorsily i poskytovane sluzby v nich. Zas na druhou stranu, kdo neco takoveho v Ceskych podminkach nevlastnil , nevi o cem je rec a lze konstatovat, ze v porovnani se Sazkaarenou to E-Side dela velmi levne a efektivne.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      slimak     před 15 lety 29.01.2010 10:48 |  
      0 0

      no, jirko, s tim stadionem.verim ze je pravda co rikas, ale je tady jedna zasadni vec..
      ten stadion jsme si postavili vlastnimi silami-bylo potreba sehnat cca 1 miliardu Kč.a ta 1 mld se pochopitelne sehnala z nejvetsi casti diky bankovnimu uveru, že ano..mě by se taky libilo, kdyby ten stadion byl jenom náš a nemuseli bychom platit ani korunu.nicméně ten bankovní úvěr včetně úroků musí někdo prostě zaplatit! a tech zdroju financovani prilis neni (nevim samo, jaka je smlouva se Synotem, hotelem atd..), je proto logicky, ze se Slavia musí nějakou častkou podílet..

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 11:05 |  
        0 0

        Zdravim, slouva se Synotem je uzavrena spolecnosti E-.Side na castku zhruba 10 mil rocne, ma urcite provozni zvlastnosti, bohuzel v dusledku krize , ale mozna i jinych veci doslo ke snizeni poctu najemniku a byznys neni takovy ,jaky by chteli. Ale je tady jedna zasadni vec, jestli by proste nestalo za to se nejakou formou vyporadat s firmou E- Side , pry to nabizeli a prevzit podnikatelske riziko, protoze platit uredniky z E-Sidea jeste vlastni temer shodne lidi ze stejnim profesnim zaberem je zbytecne. Jde o to aby po dvou letech nekdo nezjistil, ze nejmene dalsich 20, ale spise 50 let budeme solit na vlastni hroude temer celkem prave tu zminenou miliardu a navic treba delat blbce. A to nemluvim o nebezpeci, ze za urcitych podminek se nam to cele nemusi ani vyplatit.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          slimak     před 15 lety 29.01.2010 11:20 |  
          0 0

          ted jde ale o to, ze to podnikatelsky riziko, ktery by eventuelne preslo na nas, by bylo rizikem pro cely klub.stadion by tedy mohl teoreticky celý klub položit, i když je možné, že by tento způsob řízení byl efektivnější..

          btw. jsem zvědav, jestli pan radní Richter vyleze zas pred volbami ze stoky prazskeho magistratu zase z nejakejma uzasnyma slibama ohledne klokanu a edenu..

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Wommi     před 15 lety 29.01.2010 11:20 |  
        0 0

        ..tady bych si dovolil oponovat,..slavie ve stavbe hotelu nema zadne prsty,..maximalne svymi vstupy ala najem dopredu, kdy asi pomohla nejakymi penezi,..jinak prostredky na stavbu sly od e-side a ani cely komplex v podstate neni jeden celistvy komplex! za jedny penize!
        vzhledem k tomu, ze slavia neni majitelem stadionu (coz je nyni secsakramentsky dobre), musi byt v nejakem vztahu a idealne tedy najemnim a platit najem za uzivani a to najem v miste obvykly, jinak by meli problemy.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.01.2010 11:22 |  
      0 0

      Jiri, nevim, jestli to neni tajemstvi, ale snad tu muzu nahlas rici, ze tady na tech strankach je pomerne dost lidi, kteri situaci kolem slavie sleduji. Tihle lide vi, ze stadion neni nas..vedi to uz par let.. ale to jen mezi nami, nikomu to nerikej..:-)

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 11:35 |  
        0 0

        Zdravim vas, tak nevim proc jste v tomto pripade ironicky , protoze vcera se dost diskutovalo prave o stadionu, provozu, nasem pusobeni na nem, napsal jsem par svych poznatku, ktere jsem zazil ci o kterych vim. Pravdou proste je , ze nektere problemy okolo stadaku se zase kumuluji a mohu Vas ujistit , ze nam s nimi nikdo nepomuze ani radnice , ani pam Richtr, mozna nadchazi doba , kdy skutecne budeme nas najem platit dopredu , abychom pomohli s pomerne tvrdymi splatkami, ale mozna take nadchazi doba lidi , kterym E- Side dluzi a ti maji se stadionem sve zamery. jinak se omlouvam , jestli jsem Vas timto prispevkem obtezoval. pak bych radil neurazet a nereagovat.

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.01.2010 11:38 |  
          0 0

          Ne, ja jen reagoval na to dramaticke prohlaseni, rekneme natvrdo, ze stadion neni nas.. Jinak je jasny, ze souziti s eside muze byt problematicky a ze stadion si musi na sebe vydelat, coz taky nese problemy, s nimiz nam zajiste nepomuze Richtr..

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Wommi     před 15 lety 29.01.2010 11:43 |  
            0 0

            ...co ja vidim jako jeden ze zasadnich problemu u stadionu, tak to je vztah stadion(e-side) a radnice Prahy 10..kde vztahy opravdu nejsou nejmilejsi:)..a dosti pristup radnice ztezuje akceschopnost a bezproblemovou funkcnost stadionu.

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Filipos     před 15 lety 29.01.2010 11:49 |  
      0 0

      Jen kvízová otázka, jaký je skutečný rozdíl mezi, mít stadion v pronájmu, a mít ho zastavený u věřitelů?

      Který český (evropský) ligový klub svůj stadion skutečně vlastní?

      Jak píšete, to že se o Edenu nepíše ve stejné souvislosti jako o Sazce arene (nebo jak se teď jmenuje) je podle mého názoru čistý zázrak (v dnešní ekonomické situaci) a vzbuzuje ve mě důvěru v lidi kteří se o toto na obou stranách starají. (Kauzu kolem Moravia Energo neberu, protože tam šlo, podle mě, trochu o něco jiného než o to, že by neměli na zaplacení).

      Určitě toto majetkové uspořádání s sebou nese určitá teoretická rizika, ale pořád to přináší pro stabilitu klubu větší přínosy než náklady.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Wommi     před 15 lety 29.01.2010 11:57 |  
        0 0

        ..mas recht..docela by mi zajimalo, co by delala slavia, pokud by byla vlastnikem a nedejboze by se se stadionem delo neco negativniho...bylo by sice super, ze by se vsude vedelo ze slavka je majitelem edenu,..ale bohuzel by to treba vedel taky exekutor:)....a myslim, ze by nam vsem pak zbyly leda oci pro plac a mohli bychom se tu o hracich hasterit jen tak pro zabavu a pekne teoreticky.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 12:04 |  
        0 0

        Jedno by to prineslo, volny vztah zalozeny hlavne na nepsanych pravidlech ci nejakych dohodach by vzal za sve a mohu Vas ujistit, ze j zazit provozovani sportu pod nucenou spravou je zazitek na cely zivot. Najednou rozhoduje nekdo jiny i kdyz s Vami nema nic spolecneho, jednoduse Vam nadiktuje ,jak se mu to hodi a najednou v hale vidite kraluji jini a platite nejen za halu , ale treba take za satny. Rozdil ve vlastnictvi sportovniho zarizeni je obrovsky , kdyz ho vlastni obec , stat mate garance u soukromych vlastniku nemate nic a to vubec nemluvim o naprosto vagnich dohodach , ktere bude urcite dopilovat prave pro pripad podobnych veci, ktere realne hrozi vzdy , kdyz jde o podobne projekty

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Wommi     před 15 lety 29.01.2010 12:15 |  
          0 0

          To je sice pravda Jiri, ale to mluvite o situaci, pokud by slavka byla stabilni klub s dostatecnym financnim zazemim, nemusela by se bat, ze co chvili bude pod kuratelou,...pak samozerjme idealnim vzorcem by bylo stadion a slavia jedno jsou - do doby nez slavia nebude mit sostatecne finance, tak bych to nikdy nedoporucil, nebot by tak pak mohlo stahnout slavii - fotbalovy klub do pekla!

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 12:28 |  
            0 0

            Vite Martine , v tom se neshodneme, ale pokud to situace v budoucich desetiletich dovoli, moc bych se primlouval za odkup stadionu minimalne nejake procentni vlastnicke casti. Mozna mi to prijde dnes az moc stabilni ,ale verte , ze stejne to tak dopadne.

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              Filipos     před 15 lety 29.01.2010 12:39 |  
              0 0

              Vy myslíte, že v tomto projektu nemáme žádný podíl?

              Z článku na MSK Košice z článku: Akcionárska dohoda je na svete
              "Klub SK Slavia Praha má s investorom obdobnú zmluvu, ako máme my. Mali sme teda z čoho vychádzať a len sme ju pripravili na naše podmienky."

              a dále : "Názov novej spoločnosti, ktorá bude realizovať stavbu Multifunkčného spoločensko-športového areálu Košice, a v ktorej bude mať MFK 26 percent akcií a anglický investor zostávajúcich 74 percent, ešte nie je známy. Jej názov by mali schváliť práve na pondelňajšom predstavenstve. "

              Zdroj: //www.mfkkosice.sk/ (celý odkaz je dlouhý, ale visí to na těchto stránkách)
              Takže bych řekl, že bez podílu v projektu stadionu nejsme.
              Jinak je zajímavé si ty články pročíst je tam hodně zajímavých informací, které jsem v Čechách nezaznamenal.

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 12:47 |  
                0 0

                Ano to potvrzuje , co o Vas vim , ale musim Vam oponovat, smlouvu s investorem nema klub ale jednota , klub muze mit jen dilci mlouvu, ale majetkovy vstup fotbal a jeho zastupci opakovane popreli. Spis mozna jednotlivci z vedeni .

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  Filipos     před 15 lety 29.01.2010 13:02 |  
                  0 0

                  To je možné, to opravdu nevím. Určitě máte pravdu, že by nebylo od věci postupně odkupovat podíly v tomto projektu. To ovšem musí dovolovat ekonomická situace fotbalové Slavie (takže častá účast v LM a tak).

                  Vzhledem k výše zmiňované položce ve výroční zprávě časové rozlišení nákladů nájmu (části stadionu) na částku více než 100 milionů se myslím dá odtušit, že tam nebudeme v klasickém "volném" pronájmu, ale na základě určitých smluv s pevně danými podmínkami. (Nemyslím si, že naše vedení jsou blbci, kteří by dali někomu 100M jen tak).

        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

          Filipos     před 15 lety 29.01.2010 12:28 |  
          0 0

          Nevím, jestli váš příspěvek správně chápu ač jsem ho četl několikrát, ale pokusím se reagovat.

          Volný vztah založený hlavně na nepsaných dohodách nechám bez reakce, nevím odkud čerpáte.

          Věřím Vám, že provozování sportu pod nucenou správou je zážitek. A v tom právě vidím obrovskou výhodu oddělení fotbalového klubu od stadionu, protože případné problémy na straně stadionu neovlivní fungování sportovního klubu.

          To že má řadu výhod státní vlastnictví stadionu je znepochybnitelné (proto Sparta tak stála o národní stadion), ale my jsme myslím, čekali dost dlouho na to, že nám ten stadion někdo postaví a jistě bysme ještě dlouho čekali. A to nemluvím o tom, jak by to mohlo dopadnout s Bohemians v případě městského stadionu.

          • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

            Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 12:36 |  
            0 0

            Jedna se hlavne o provozni veci a cerpam z vlastnich poznatku i z vyjadreni treba zamestnancu E- Side, ale treba i byvalych najemcu VIP boxu. Sparta a narodni stadion, dnes uz asi utopie, ale jinak dost vazne mysleny projekt. Jinak, ale treba Sparta dokazuje, treba se Strahovskym centrem, ze se proste pomoc obce , statu da ziskat, chce to jen lidi na spravnem miste. Jinak Vas obcas ctu i na oficialkach, Vase nazory mi prijdou velmi rozumne, uvazujete , bezhlave nehajite, ale Vas vztah ke klubu je tam hodne videt

            • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

              Filipos     před 15 lety 29.01.2010 12:43 |  
              0 0

              Můžu Vás ujistit, že nemám vůbec žádný vztah ke klubu (kromě čistě fanouškovského), klidně přijmu i osobní setkání, budu na narozeninach SN.

              A jen poznámka, fungování klubu nevidím, tak růžově, jak možná může být cítit z mých příspěvků. Hlavně oblast marketingu mě doslova vytáčí do rud__ (ehm... doběla).

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 12:51 |  
                0 0

                A jeste si dovolim malou poznamku, rozhodne to nejsou a nikdy nebyli zastupci klubu kteri by v Arene rozhodovali, ale maji zde znacnou volnost. Vas vstah ke klubu jsem prave videl jako fanouskovsky a o tech nazorech uz jsem psal.prijdou mi velmi rozumne.Na narozeninach SN nebudu, omluvil jsem se , ve stejny den vecer odjizdim mimo Prahu.

              • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                Jiri1     před 15 lety 29.01.2010 12:51 |  
                0 0

                A jeste si dovolim malou poznamku, rozhodne to nejsou a nikdy nebyli zastupci klubu kteri by v Arene rozhodovali, ale maji zde znacnou volnost. Vas vstah ke klubu jsem prave videl jako fanouskovsky a o tech nazorech uz jsem psal.prijdou mi velmi rozumne.Na narozeninach SN nebudu, omluvil jsem se , ve stejny den vecer odjizdim mimo Prahu.

                • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                  martin08     před 15 lety 29.01.2010 14:34 |  
                  0 0

                  No mam z toho stadionu a diskuze trochu opletenou halvu, asi i proto ze nectu v klidu.. ale mam dotaz. Navratnost investic byla spocitana na 15 let, dejme tomu ze se musi sehnat 100mega/rocne na splaceni (+ provoz). Kvuli tomu je tam E-Side. Slavia jako klub plati cca 15mega? rocne ze "pronajem" a za 15let - po splaceni stadionu (spolecnosti E-Side - uz jsem chtel napsat ENICem - tfuj tfuj:) bude stadion Slavie?
                  Btw: jde vstupny ze zapasu do kluboveho rozpoctu? A jeste by me celkem zajimala otazka FAN SHOPU - myslim si dobre ze Slavia na suvenyry kasle, a o ty se stara fanzone ktera plati to ze muze delat veci se Slavistickym logem?

                  • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                    LordEdmund     před 15 lety 29.01.2010 15:09 |  
                    0 0

                    Tahle úvaha se tu objevuje již od počátku stavby a podle mne je špatná.Moźná slouźí slavistům jako berlička. Stadion je a bude na papíře i po faktické stránce Eside.To ale neznamená, źe to neni náś DOMOV.To samosebou je. Návratnost stavby se počítala proto, aby se mohl sehnat investor, coź si nékteří diskutéŕi pŕeložili tak, že po splacení spadne Eden do vlastnictví SK slavia Praha.
                    Nad Enicem bych se moc neofrňoval. Pořad vlastní část akcií a jestli se nepodaří rosenovi a spol splatit dluhy, tak mu můźe Slavia patřit zas:-). No a ani bych se nedivil, kdyby byl zároveň i vlastníkem Eside.
                    Vstupenky jdou do klubu.U VIP boxů je tam néjaký podíl SKSxESIDE.

                    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                      slimak     před 15 lety 29.01.2010 15:31 |  
                      0 0

                      ja myslim, ze se opravdu nejak kolem zahajeni stavby mluvilo o tom, ze az se stavba splati, tak automaticky prejde na Slavii..puvodni zamer to urcite byl, ale od ty doby se situace hodne zmenila a nevim jak to vypada tedka..ale asi bych to nepovazoval za tak prilis dulezite

                      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                        LordEdmund     před 15 lety 29.01.2010 16:14 |  
                        0 0

                        jenźe tuto úvahu zde šířili jen diskutéŕi. Já stavbu sledoval opravdu podrobně, na kameru jsen klikal každou volnou chvíli a hltal všechny články :-)) a ani jednou od představitelů slavie ani Eside nic takového nevyšlo. až se stadion splatí bude sice splacenej ,al ebude patřit Eside.Dřive byla vlastnická struktura SKS a Eside podobná, ala co mi víme ,jak je to teď.

                        • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

                          Wommi     před 15 lety 29.01.2010 16:31 |  
                          0 0

                          ted je jina..tedy e-side od slavie, pokud ta tajemna skupina neni nahodou tou co ma e-side..

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Mikiii     před 15 lety 29.01.2010 16:43 |  
      0 0

      Zdravím pane jiří
      Ve Spoustech věcech nemáte pravdu, například srovnání Sazky nyní (O2) a edenu je úplně mimo, vím o provozu obou objektů a provoz O2 je zajištěn a relativně funguje finance na O2 je lepší neřešit neb je to bludný kruh. V edenu krom zákonem daných věcí není prováděno naprosto nic, a že klesá počet klubovek a VIP boxů nediv se vzhledem k přístupu ESIDE. Máme klubovky v O2 a chtěl jsem je i do Edenu, ale bohužel za půlroku psaní emailů s prosbou o nabídce, smlouvu atd. jsem prostě neuspěl a po čase na to rezignoval. Jestli se takhle chovají standardně, že subjektům které mají zájem pouze o dvě klubovky ani neodpoví, když se mi po půl roce podařilo kontaktovat s osobou kompetentní za klubovky dostal jsem slib, že mi vše zašlou a smlouvu uzavře, ale i přes asi tři urgence se stejně nic nestalo. Jó když někdo nechce 90tis ročně se smlouvou na dva roky a pak brečí, že nemá tu 5 000 tu 10 000 na provedení takového a takového servisu nebo opravy tak s klidným svědomím řeknu, že vedení ESIDU neplní funkci řádného hospodáře a dle OZ bych být jeho akcionář postupoval jinak než vyplácen vrcholovému managementu roční bonus.
      Ale jediné řešení jak zlepšit fungování ESIDUa tím i komunikaci se Slávií vidím ve výměně vrcholového managementu za kompetentní a schopné lidi, do té doby budeme trpět různými nedostatky a nesmyslnými kroky ESIDU.

      • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

        Filipos     před 15 lety 30.01.2010 07:57 |  
        0 0

        Dobrý den,
        bohužel Vám musím dát za pravdu. To bylo přesně to na co jsem narážel v příspěvku výše, že mě rozčiluje jak na eside tak Slavii.

  12. Re: Slavia - České Budějovice 2:1

    slimak     před 15 lety 29.01.2010 15:35 |  
    0 0

    tak Starý na testy do Hradce..nevim, cekal jsem, ze jestli odejde celustka, bylo by misto pro Stareho..
    http://fchk.cz/zpravy.php?id=3921

    • Re: Slavia - České Budějovice 2:1

      Barlblog     před 15 lety 29.01.2010 18:06 |  
      0 0

      Už to taky chvíli vim. Nemá někdo informace, jestli jde o hostování, nebo přestup? Příjde mi usměvné, s jakým počtem obránců chtějí hrát. Pokud odejde Čelůstka, tak budeme nuceni někoho přivést. Teď už to jinak nejde.