Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

V týdnu další dvě přípravná utkání

Na umělé trávě v Edenu se v týdnu odehrají další dvě přípravná utkání. Naopak zápas se Salcburkem byl zrušen.

První z dvou přátelských utkání se odehraje ve středu od 14:00 na umělce v Edenu, soupeřem Slavii budou České Budějovice. V sobotu pak úřadující mistr vyzve Jablonec tamtéž. Hraje se také od 14:00.

Vstupné na tato přátelská utkání činí 30 korun.

Naopak zrušen byl zápas se Salcburkem, rakouský tým jako generálku na jarní část sezony odehraje utkání rakouského poháru.

3. února se Slavia střetne v Nymburce s Trnavou, tři dny po tomto zápase mužstvo odletí na soustředění na Kanárské ostrovy. Soupeři pro soustředění zatím nejsou známí.

Komentáře (115)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    Wommi     před 15 lety 25.01.2010 14:06 |  
    0 0

    OT...z rozhovoru s Brabcem...

    Zatím jste důvod vyhazovu nikdy nevysvětlil. Nechcete to teď udělat?
    Dnes ještě ne, ale až se vrátím do Česka a bude tiskovka, uvedu asi celou záležitost na pravou míru.


    ..to jsem tedy zvedavej, jestli to opravdu rekne,..a jestli to bude ten opravdovy duvod.)
    M.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      bongor     před 15 lety 25.01.2010 16:01 |  
      0 0

      Překlad z turečtiny:"Musím rychle něco vymyslet,abych se zalíbil mojim rudým chlebodárcům,kterým již odmalička fandím.

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        Viking     před 15 lety 25.01.2010 16:05 |  
        0 0

        Ať si mistr Brabec s LoboTomem strčí to svoje Spartagücü do prdele!

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          Wommi     před 15 lety 25.01.2010 16:32 |  
          0 0

          at tak nebo jinak, vzdy to bude tak, ze nikdo z nas nebude vedet, jestli je to pote pravdivy vysvetleni nebo ne...

          jinak co se tyka tech prodanejch zapasu,..sranda je, ze se to proste vedelo, ze fotbalisti prodavaj,..ale obavam se ze kdybychom se jednoho z nich zeptali, jestli prodaval ci ne,..rekl by ze samozrejme neee!.)...kdo by taky rekl ze jo!Ze jo:)
          M.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            Viking     před 15 lety 25.01.2010 16:40 |  
            0 0

            Já jsem prodával, přiznávám. Ale na trochu nižší úrovni..:-)

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              Wommi     před 15 lety 25.01.2010 17:08 |  
              0 0

              hoď kamenem, kdožs bez viny...

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            Urbie     před 15 lety 25.01.2010 18:20 |  
            0 0

            no co jsem slyšel tak tim je taky dost známej sám KJ.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            slaviator     před 15 lety 25.01.2010 18:25 |  
            0 0

            Třeba Brabec řekne, že prodával... a že ve Spartě se spokojí s polovinou, když je ta krize :)

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              quelhar (admin)     před 15 lety 25.01.2010 18:30 |  
              0 0

              A nebo je to cele povedena kamuflaz, ze jo. Vyhodime Brabce a vsichni tusime, ze driv nebo pozdeji po nem Sparta sahne, takze tak dostaneme sveho agenta do zakladni sestavy Sparty, ktery v kritickych momentech udela chyby, ze kterych budeme tezit :o) Dalsiho takoveho agenta mame v Jablonci a v Liberci jich je tolik, ze je tym skoro na sestup :o)) Do Teplic jsme oklikou dostali Kalivodu, takze nejvetsi souper bude Banik, tam nemame nikoho.

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                socolik     před 15 lety 25.01.2010 18:39 |  
                0 0

                A kdyz se Jarolim snazil do Baniku dostat Vachu tak mu tady jeste nadavali...

                • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                  quelhar (admin)     před 15 lety 25.01.2010 18:50 |  
                  0 0

                  Jj, Vacha tam lonske jaro odvedl kvalitni praci, ale asi ho prokoukli a nechteli ho :o)

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                slaviator     před 15 lety 25.01.2010 19:22 |  
                0 0

                Tak to v tom případě máme ve Spartě dvojitého agenta, tím prvním je Řepka :-)))

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.01.2010 19:27 |  
                0 0

                Ha, ted ale jen aby nam tahle taktika zacala konecne vychazet, quelhare..:-). Banik je totiz zatim nejvetsim souperem o pekne pate misto...

                • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                  bongor     před 15 lety 25.01.2010 20:10 |  
                  0 0

                  Tak konečně už víme,co je ta nová koncepce,nasazování agentů a kazikopů do mužstev soupeřů.Je to dobrá cesta,oni to tam budou mršit a nás to nebude stát ani vorla,ti experti si je ještě budou platit.To je ďábelsky vymyšleno.

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          urs (přítel SN)     před 15 lety 25.01.2010 21:38 |  
          0 0

          zrovna Loba bych s tim bezmozkem nesrovnával, ale ty myslíš pravděpodobně "tomii" :)

  2. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    Stahler     před 15 lety 25.01.2010 14:36 |  
    0 0

    S těma přátelákama je to trapárna už několik sezon.Neustále se potýkáme s nějakými problémy a když konečně má přijet jakž takž atraktivní tým tak to zase nevyjde a o nějaké adekvátní náhradě se radši ani nemluví...A co takhle domluvit nějaký zápas venku?Kdyby byl domácí Salcburk tak bych tam klidně jel a myslím že ne sám.A ty přáteláky co si domlouvá Slavii ve všední dny s neatraktivními týmy v pracovní dny dopoledne a v brzkém odpoledni jsou k smíchu.Tam dorazí tak akorát ulejváci ze škol,nezaměstnaní,důchodci a bezdomovci.To je takový problém dohodnout zápasy aspoň na pátou odpolední?Kvůli těmto debilním termínům jsem o zimní pauze viděl Slavii akorát na Víkendu šampionů.Zápasy o víkendu jsou v pohodě,ty uvidím ale ty všední dny jsou tragédie.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      mirecek1111     před 15 lety 25.01.2010 14:46 |  
      0 0

      Já bych neřekl, že jde až tak o termíny. Fanoušci Slavie by měli hlavně chodit na zápasy ligové nebo pohárové. Ty se hrajou pro ně. Nějaký přátelák je hlavně pro hráče, aby se sehráli. A pokud i ty přáteláky chce někdo vidět, tak musí něco hold obětovat no. Myslím, že je přehnané nutit Slavii aby vycházela vstříc fanouškům i při banálních přátelácích. Navíc většina zápasů je ve 14 hodin odpoledne. Mě takový čas nepřijde jako výsměch. A jestli se jeden jediný hraje od 10ti, já nevím no jestli je to vůbec téma k řešení.
      Opravdový problém k pozastavení spíš je, s kým ty zápasy hrajeme, a ono je sice k pochopení, když člověk napíše, no zápas zrušil salzburg, my za to nemůže. Ale takových problémů je přípravné období co přípravné období pořád dokola. Myslím, že tady je opravdu něco špatně.
      A co se týče těch tuctových přáteláků, já nevím jestli je Slavie tak neatraktivní pro ostatní, že v tom sledu zápasů hrajeme snad jen s jedním slušným týmem, který hráče prověří (Jablonec).
      Já chápu, že je po fyzické přípravě na rozehrání lepší nějaký nešťastník, ale proč ti neštěstníci nakonec vyplní povětšinou všechny zápasy každé přípravné období.. Nevím co nám takové zápasy dají. Jednou s Bohemkou, pak s Hradcem, proložíme to Jihlavou a Trenčínem.. nevím.

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        bongor     před 15 lety 25.01.2010 16:05 |  
        0 0

        Kdyby se ještě v nedávných dobách rozneslo,že Slavia hledá sparingpartnera,tak by se o tu možnost rakušáci poprali do krvava.
        Dnes hledají výmluvy,aby nemuseli.Vsadil bych se,že ten zápas byl
        součástí transferu Dušana.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      wector     před 15 lety 25.01.2010 15:55 |  
      0 0

      A v kolik by se mělo hrát? Zamysli se - pracovní doba u většiny lidí končí mezi 16:00 a 17:00, tzn. že by se muslo hrát řekněme od 17:30-18:00. Schválně se dnes v tuhle dobu (a o dvě hodiny později), kolik je venku světla a °C.

  3. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    harry     před 15 lety 25.01.2010 20:34 |  
    0 0

    opět jedno OT:
    tak na Rudiho,miláčka davů,můžeme zapomenout-jeho příští destinace podle všehoLarissa F.C.-teď koukám na jejich stránky a pěkně se tam vyjímá na titulní stránce...
    smutné že ač všude rozhlašoval,že se cítí ještě na kvalitní zahraniční klub tak jde do mančaftu který je na 13.místě řecké ligy a vloni vypadl ve 2.předkole EL s islandským KR Rejkjavík a možná ještě smutnější (pro celý český fotbal)je,že už i tyto kluby dokáží nabídnout kvalitním hráčům pravděpodobně lepší podmínky než špičkový český klub...

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      harry     před 15 lety 25.01.2010 20:35 |  
      0 0

      tak doplnění-podepsal tam už prý dokonce smlouvu na 1,5 roku...

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        Khadgar     před 15 lety 25.01.2010 20:36 |  
        0 0

        Tak se aspoň dozvíme, kdo je ten tajemný hráč z ciziny, ne? :-D Ten o kterém Karel mluvil jako o variantě kdyby nevyšel Skácel :-)

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          mirecek1111     před 15 lety 25.01.2010 20:56 |  
          0 0

          To jsme taky zvědavý kdo z pana Jarolíma vypadne :) Kdyby to byl Lukáš Jarolím, asi bych byl trošku sklamaný. Přeci jen Fillo nebo Matějovský by byli zajimavější.
          Ale pokud se bude realizovat přestup Ondry Čelůstky, tak třeba ještě přivedou nějakou zajimavou čistě zahraniční posilu. Určitě mají některé hráče vytipované, jako tenkrát toho kluka z Norska.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            slaviator     před 15 lety 25.01.2010 21:14 |  
            0 0

            Fillo těžko přijde, nevím jak teda pravda letos na podzim, ale předtím byl hodně vytíženej, trenér ho chválil a chválili si ho i fanoušci, zajímaly se o něj týmy ze Skotska a tak... jít do Slavie by pro něj fakt bylo krokem zpět. Nemá to špatně našlápnutý... To spíše ten Matějovský nebo L.Jarolím, u Matějovského problém asi vysoká smlouva, alespoň na tom to prej krachlo se Spartou, u L.Jarolíma zase jeho vztah s Karlem... Podle mě to bude někdo úplně jinej než tito tři - Filip T

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 25.01.2010 21:20 |  
              0 0

              Dyť ten si teď půl roku nekop. Pochybuju, že budeme brát někoho po zranění..

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              harry     před 15 lety 25.01.2010 21:26 |  
              0 0

              myslíš Trojana??no nevím nevím,teď byl poprvý po 3/4 roce po zranění aspoň na lávce...že by nám ho Mohuč půjčil na půl roku na rozehrání???:-)

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                slaviator     před 15 lety 25.01.2010 21:50 |  
                0 0

                Ano, půlroční hostování bez opce, tu se rozehraje a pak zamíří zpět do Mohuče... :)

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              Barlblog     před 15 lety 25.01.2010 21:53 |  
              0 0

              Matějovský byl zraněný. Jinak Nastupoval celkem pravidelně. Reading není v ideální pozici, ale problém jsou peníze. Fillo je v Norsku nespokojený, to je pravda. Viking hrál špatně a nenaplňuje cíle. Fillo bude bez pohárů další sezonu. Vidim zde problem ve vice vecech. Fillo neni stredni zaloznik a vubec ne spielmachr. Neni zkuseny a pri jeho veku bychom se o nej nemohli dlouhodobe oprit. Taky bych viděl jako problém peníze.

              LJ je pravděpodobná varianta, nelze věřit všemu, co se povídá a píše. Je to slavista, klubista, chtěl si zahrat v Edenu, je to presne ten typ hrace do STREDU pole, ktery nam chybi, umi to sklidnit. Určitě se ze Serie A nevrátí horší, řekl bych, že bychom získali velice dobrého hráče.

              Filip Trojan by byl zajímavý, protože je to taktéž odchovanec. Těžko říct, co s nim Mohuč plánuje. Hrál pravidelně v Německu, levák, kterych neni nikdy dost. Každopádně si myslim, že bude chtít zůstat v Bundeslize. V Mohuči má na to, aby se prosadil.

              Neodvažuji se tipnout, kdo by to mohl být. Nejbliz ma LJ. Podle mě.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 25.01.2010 21:16 |  
      0 0

      Hm, tak to je fakt dobrý. Jemu fakt šlo vždycky jenom o ty peníze, jinak si tohle vysvětlit nedokážu. Jde hrát o sestup do Řecka, proboha kam jsme (oni) to až klesli?

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        harry     před 15 lety 25.01.2010 21:30 |  
        0 0

        no aspoň nešel do Ázerbajdžánu jako Kaščák z Olomouce(u něj je to v 27ti letech už asi úplná rezignace na sportovní cíle....)

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.01.2010 21:50 |  
          0 0

          Dobrý večer přeji Vám všem,
          pokud lze něco pojmenovat přesně, tak cítím velké zklamání z odchodu R.Skácela a o jeho slávistickém srdci už nebudu nic dodávat. Peníze...., peníze.......
          Sokrates55
          A z KJ nic nevypadne, protože nikdo nepřijde.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            Barlblog     před 15 lety 25.01.2010 21:56 |  
            0 0

            Dalo se to čekat a já osobně nejsem překvapený.

            Japato, že nikdo nepřijde? KJ se vyjadříl docela jasně.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            socolik     před 15 lety 25.01.2010 23:56 |  
            0 0

            Přeji hezký večer,
            já bych to tak moc negativně neviděl. Život v Řecku je super. Taky bych to bral. A že chce vydělat peníze, když ještě na to má, je normální. Za nás vždy bojoval a já věřim, že jednou ještě bude.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            janko (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 08:35 |  
            0 0

            Nikdo nepříjde? Tak to dává prostor odchovancům....

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              Barlblog     před 15 lety 26.01.2010 12:18 |  
              0 0

              Napadlo mě jméno Zavadil. Ten je tuším volný. Je to zkušený střední záložník, který hraje ve Švédsku, nebo Norsku. Teď nevim přesně. Bude mu kolem 30 let.

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 12:47 |  
                0 0

                Ten teď snad sestoupil do druhé ligy, je to ročník 78, takže mu letos bude 32. Nevim jestli je to nejlepší posila pro Slavii, ale je fakt, že o něm a jeho hře nic nevím..

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                slaviator     před 15 lety 26.01.2010 17:35 |  
                0 0

                Nebo to může být hráč známej z český ligy, ale ne Čech..? Třeba z TUZu Koblenz Melinho, kterej vypad ze sestavy..? :-)

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          mirecek1111     před 15 lety 25.01.2010 22:02 |  
          0 0

          Já jsem o Kaščákovi psal včera, co si o tom myslím. To se nedá se Skácelem nebo Jarošíkem ale vůbec porovnávat!

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      Urbie     před 15 lety 25.01.2010 21:53 |  
      0 0

      tak Larissa posiluje... Blažek, Skácel... na horní polovinu český tabulky už by to i bylo...

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 01:09 |  
      0 0

      Myslím, že se Ruda definitivně a totálně zakopal. Kdyby riskl ten půlrok ve Slávii, ještě by šanci na jednu zahraniční štaci "v lepší společnosti" možná měl. Z podřadného řeckého klubu pro něj nic jiného než možná nějaké lepší peníze než u nás nekouká. A po tomto způsobu rozchodu se asi nedá předpokládat, že v budoucnu přijdou další červenobílé námluvy...

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        bongor     před 15 lety 26.01.2010 06:49 |  
        0 0

        Je to smutné,jak jsme dopadli.Teď nemyslím Slavii,ale celou republiku.
        Larissa,to je nějaká zakopaná díra ve středním Řecku,pokud se nemýlím.A když i oni jsou na tom líp než my,tak nějaké sny o blízké evropské úrovni jsou fakt jen sny.
        Budeme se muset soustředit na to,abysme vždycky alespoň na půl sezony,než nás různé ty Larissy,Dněpropetrovsky, Baku,Tirasspoly,Salzburgy a Borisovy zase rozeberou hráli alespoň poblíž špice naší ligy.
        Z toho bahýnka,do kterého nás soudruzi ve spolupráci s bílýma ponožkama zatáhli je cesta dlouhá,daleká a plná problémů.
        Kdo si myslel,že se za dvacet let vyhrabeme,ten si dává ručník na hlavu a klidně připisuje další nulu. Kdo si vzpomene,jak jsme v roce tuším 1947 nosili rakušákům jídlo a drobné dárky,abysme se jim odvděčili za to,že nám pomohli vyhrát
        mistrovství v hokeji tak ví o čem je řeč.

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 07:21 |  
          0 0

          Dobré ránoa asi tak nějak Bongore.......
          Jen jsem chtěl ještě povědět, když jsem dnes uviděl "Spart" a uměle živený redaktory sportu náš spor, že prý nám Brabec vadí......
          To je až k smíchu. Brabec je případ, který vůbec nebudu komentovat, a je mi úplně jedno, kde ten člověk bude hrát. Možná by udělal dobře, kdyby pomohl Českému Krumlovu........ Mají tam novou hernu hned u kašny. Čekají tam na něj.
          A že bude hrát za "rudézletné"? Jo, proč ne. A že ten fofr z Turecka, a zase se nehodil trenérovi do koncepce........ Erichu, Erichu, copak nám na té tiskovce asi tak řekneš.......?
          Sokrates55

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            slaviator     před 15 lety 26.01.2010 08:29 |  
            0 0

            On se zatím všude nehodil do koncepce, za posledních deset let je Sparta jeho devátým klubem...

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            janko (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 08:33 |  
            0 0

            Dobré ráno,
            no pěkné, mám ty samé pocity, ať si jde kjam chce... Jen jedna a snad poslední poznámka. Na mne působí ta mediální masáž okolo Brabce jako takové masírování sparťanského kotle, aby se na něj hned nepískalo, ale byl přivítán potleskem...

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 10:21 |  
            0 0

            Nakonec ale nam se nejdriv dva roky do koncepce docela hodil, rekl bych..:-). Presto bych si tipnul, ze na tiskovce rekne neco o tom, ze se nehodil do koncepce..:-)). Ruda - mne to mrzi, zrejme holt prumerny recky celek stale dokaze nabidnout mnohem lepsi podminky nez slavie. Jak pise bongor, vse jsme za tech 20 let zdaleka nedohnali. Nicmene moc nesouhlasim s nazory, ze mel zustat ze sportovniho hlediska, ze by si tu udelal jmeno.. no nevim, ze by slavie byla zas tak extra sledovanej klub, kde by mohl udelat diru do sveta.. trochu pokory, chlapci a devcata.. Neberu to jako zradu, podstatne je, ze vzdy kdyz nastoupil v nasem dresu, daval do toho vsechno.

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 11:21 |  
              0 0

              Možná, že zpočátku sázel na naší výhru a to tolik nevadilo :-)

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 11:53 |  
                0 0

                nj, on byl zpocatku kurz na nasi vyhru vyhodnej.. pak uz byl cim dal nizsi..:-)

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              slaviator     před 15 lety 26.01.2010 17:36 |  
              0 0

              Ceny... jsme dohnali adekvátně... Ty jsme dokonce v mnoha věcech i předčili. Ale platy? Pfff :)

  4. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    Viking     před 15 lety 26.01.2010 08:33 |  
    0 0

    České Budějovice, Drnovice, Dynamo Moskva, Vladikavkaz, Kayserspor, Pasching, Aarau, Slavia, Ankaraspor, Ankaragucu, Sparta - deset let, jedenáct mužstev. Myslím že není víc co dodat. Herny jsou všude, trenérova koncepce je také vždy odlišná.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      janko (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 08:36 |  
      0 0

      Tak to u nás vydržel docela dlouho:-)

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      slaviator     před 15 lety 26.01.2010 10:06 |  
      0 0

      10 za 10. Budějovice 94-98, to už je přece jen 13 let.. :)

  5. Přestupy

    venator     před 15 lety 26.01.2010 10:25 |  
    0 0

    Tak to vypadá, že Ondra Č. zůstane, když je to skoro týden a nic se neděje tzn. že Palermo nechce dát víc nebo čeká jak jim dopadne jiná alternativa...nebo máte někdo aktuální info?
    Co se týče Adama H. tak údajně St.Etienne navýšilo nabídku na 80mega a Doležal údajně někde prohlásil, že to už je částka k jednání tak jestli to je pravda tak to už bych psychicky nezvlád...víte někdo něco?

    • Re: Přestupy

      Jiri1     před 15 lety 26.01.2010 11:07 |  
      0 0

      Zdravim, manazer Zika mel pocatkem tydne odletet na jednani o preastupu Ondry, rozhodnuti o jeho dalsim fotbalovem osudu se da ocekavat behem stredy, zajimave je , ze se uz i v Italii objevila , ze castka za prestup by mohla byt az 72 milionu. Myslim, ze castka 80 mega je tou vychozi za Hlouska , ale je zrejme, ze Slavia by prodala jen jednoho hrace z teto dvojice, dalsiho jen v pripade, kdy by castka sla vyrazne nad 3.5 milionu Eura.

      • Re: Přestupy

        venator     před 15 lety 26.01.2010 12:56 |  
        0 0

        Díky za relevantní info a doufám,že je váš úsudek správný, mám stejný názor. Prodat oba je už totální nesmysl,protože nevěřím,že by údajné finanční problémy byly tak velké tzn. přes 150mega, přece management nemohl počítat s postupem do LM jako hotovou věcí a podle toho nastavit rozpočet,ikdyž....to rozhazování za spoustu neověřených hráčů....kdo vi jak to je.
        Jsem obecně proti prodeji tak perspektivních hráčů tak rychle,protože celý ten business s hráči ve fotbale hraničí s obchodem s bílým masem, to myslím vážně.
        Ale pokud by odešel jen jeden za tak zajímavou a nečekanou částku a pomohlo by to definitivně oddlužit "náš" klub tak říkám OK pokud by se ještě z toho koupila srovnatelná náhrada.(Dreksa, Rajnoch apod.)

        • Re: Přestupy

          venator     před 15 lety 26.01.2010 13:05 |  
          0 0

          PS podle mého názoru , pokud by jsme si nechali oba tak je velká pravděpodobnost,že aspoň jeden z nich bude (v případě pravidelné účasti min. v EL) mít do dvou let hodnotu přes. 5mil.Euro spíš ještě vyšší. Pokud zůstane jeden tak je šance poloviční,protože za ten rok dva se může stát milion věcí.
          Osobně bych byl rádši za hostování s opcí (výhodné jako u Marka S.), aby v případě neprosazení v Palermu nedopadl jako Hable aj.
          Buď se prosadí a dostaneme požadované peníze anebo se neprosadí a budeme ho mít zpátky za pár měsíců s par milionama v kapse.
          Vůbec Hable, Kalouda apod. jsou příklad jak by se to dělat nemělo resp. Hable byl svého času kapitán repre a údajně jeden z nejlepších hráčů v Evropě svého věku a jak to pro český fotbal dopadlo vidíme, neprosadil se ani v Baníku na hostování a uvidíme jkde skončí. Ano vydělal pěkné peníze HK, agenti a snad i hráč sám pár set tisíc,ale za jakou cenu. Může klidně dopadnout tak,že si tu za těch pár mega koupí barák a půjde makat nebo kopat ČFL.

          • Re: Přestupy

            venator     před 15 lety 26.01.2010 13:13 |  
            0 0

            Jestli chce opravdu Hašek s reformou fotbalu začít, ikdyž to zatím tak nevypadá tak by měl začít řešit zvýšení kvality ligy, řešení je spousta,ale očividně nikdo nic nedělá.
            - Proč se nemůže domluvit k oboustrannému prospěchu něco jako "Federální pohár", soutěž "nezávislá" na UEFA, když společná liga je nereálná z hlediska administrativy apod. Volných střed je v české lize víc než dost. Když Ondrášovka cup je fakt terno:)
            - ať přestupy do zahraničí u hráčů do 21 let rozhoduje sportovní komise svazu složená s odborníků typu Uhrin, Lička, Hřebík apod. s ohledem na dlouhodobou kvalitu české ligy a fotbalu
            - ať mají u mladých hráčů opce na nákup české kluby za tabulkové ceny
            apod. řešení je spousta dalších,kterých by mělo fungovat co nejvíc dohromady

            • Re: Přestupy

              lassiter     před 15 lety 26.01.2010 13:20 |  
              0 0

              S tou sportovní komisí to je zřejmě legrace. Kdysi tady byla trenérská komise - když chtěl nějaký klub odvolat trenéra, na svazu zasedla komise, která s tím musela souhlasit :-)

              • Re: Přestupy

                venator     před 15 lety 26.01.2010 15:05 |  
                0 0

                No jasně když zmíním slovo "komise" tak jsem komunista podle tebe:) Nevím proč sem taháš odvolávání trenérů o nich jsem neřekl ani slovo. Mluvím jen o dětech,který se obchodují jen kvůli provizím což je jeden ze základních důvodů úpadku našeho fotbalu. A pokud za vším vidíš(te) úplatky tak je rozhodně těžší uplatit třeba 6 uznávaných odborníků než jednoho rodiče nebo agenta. Neříkám,že by měla taková sportovní rada přestupy zakazovat nebo povolovat,ale vyjadřovat svoje doporučení resp. nedoporučení s faktickým důsledkem na danný klub,který prodá 16kluka do "otroctví" zvané fotbalová akademie přes nedoporučení odborníků pak ať nese formální následky.
                Takže podle tebe a tobě podobných je v pořádku ať si dál kšeftují agenti aspol. s dětma, ať se dál koukáme na tu naši "kopanou" a dál tady ještě za 20let diskutujeme proč dostáváme 5 golu i od průměrných týmu teda za 20let těch 5 golu budem dostávati od Tiraspolů, Baku apod.
                Prostě říkám svoje názory nebo nápady což je podstata takových diskusí, tvoje konstruktivní řešení nebo názor jsem tam nějak neobjevil

            • Re: Přestupy

              Filipos     před 15 lety 26.01.2010 13:32 |  
              0 0

              Jako komise, které by museli agenti nasypat love, aby toho hráče pustila? Idea dobrá, bohužel v praxi si myslím, že by to nefungovalo...

              Ten pohár by mohl být zajímavej, ale kluby, které občas hrají evr. poháry by řvali, že na to není dost termínů.

              Nevím, jedinou reálnou šanci vidím zúžení ligy na deset týmů, ale toho je odpůrce sám Hašek. V jednom online rozhovoru to komentoval klasickým hloupým argumentem, že to pomáhá výchově mladých reprezentatů (kolik jich hraje ve Střížkove, Kladně, Budějicích apod.?).

              Ale i tak je lepší Hašek než to co tam bylo předtím...

              • Re: Přestupy

                venator     před 15 lety 26.01.2010 15:07 |  
                0 0

                Neříkám,že by měla taková sportovní rada přestupy zakazovat nebo povolovat,ale vyjadřovat svoje doporučení resp. nedoporučení s faktickým důsledkem na danný klub,který prodá 16kluka do "otroctví" zvané fotbalová akademie přes nedoporučení odborníků pak ať nese formální následky.

                • Re: Přestupy

                  venator     před 15 lety 26.01.2010 15:10 |  
                  0 0

                  Hašek je samozřejmě máš pravdu pořád lepší než jeho předchůdci min. z pohledu důvěryhodnosti a tudíž pravděpodobnosti větších peněz od sponzorů do fotbalu viz nová cena TV práv ligy, ALE proč nevidíme nebo neslyšíme alespoň o konkrétních nápadech nebo krocích jak situaci řešit, nejdřív nebyl čas kvůli kvalifikaci teď je zase další půl rok pryč a zase kde nic tu nic konkrétního s výhledem na příští sezonů, žádné koncepční změny

                  • Re: Přestupy

                    Filipos     před 15 lety 26.01.2010 15:40 |  
                    0 0

                    Nevím, asi by měli víc komunikovat přes media, ale dokážu si představit jakej bordel na svazu může být (učetnictví, smlouvy atd. atd.) a to nějakej čas zabere. Navíc to jsou věci, které není dobré do medií pouštět, aby nepřišli i o ty, kteří fotbal ještě podporujou...

                • Re: Přestupy

                  skman     před 15 lety 26.01.2010 15:26 |  
                  0 0

                  a jaky nasledky by sis predstavoval pro danej klub? podle me nesmysl je jasny ze kdyz prijde dobra nabidka tak se proda at je mu 16 ci vic sme exportni zeme z neceho klub zit musi to si musis uvedomit, treba pro klub typu pribram kdyz proda dva mladiky tak se zabezpeci na pul roku, a kde jinde by meli vzit prachy

                • Re: Přestupy

                  lassiter     před 15 lety 26.01.2010 16:11 |  
                  0 0

                  No tak můj názor je ten, že je každého věc, kde chce fotbal hrát. Bránit někomu jakýmkoliv způsobem v přestupu, pokud ho chce on i klub, podle mě nejde. Nesouhlasím, že jde o obchod s bílým masem, jak píšeš někde nahoře. Ti hráči s přestupem musí souhlasit (nebo jejich rodiče) a je to jen jejich zodpovědnost. Nevěřím, že je reálný odchody hráčů do zahraničí nějak administrativně omezit. Je to stejný jako u studentů. Ti nejlepší, pokud mají tu možnost, jdou taky raději studovat do zahraničí, protože udělat práva na prestižní škole v Anglii bude pro jejich život lepší, než je udělat v Plzni. A nikdo jim v tom nezabrání. Jediný řešení je dávat těm klukům co nejmíň důvodů k odchodu do zahraničí v šestnácti letech. Když pominu peníze, tak jde hlavně o tréninkový podmínky, kvalitní trenéry apod.

                  Nedávno byl někde ve studiu jakýsi sedmnáctiletý talent ze Sparty. Byl na stáži v Barnsley, které každý rok bojuje o záchranu v druhé anglické lize, byl totálně pryč z toho, jak to tam všechno funguje, a doufal že v lednu odejde. Je to smutný, ale já se mu zas až tak nedivím. Je to útočník a tam se ve Spartě jako odchovanec prosadil naposledy tušim Jun před deseti lety. Takže co by ho tady čekalo? Pokud by se dostal do áčka, tak v horším případě sezení na lavici, v lepším hostování kdesi na Kladně. Chovanec může místo Řepky zkusit Hejdu, ale radši koupí 33ti letýho Brabce, atd. O našich Vasiljevičích nemluvě.

                  Takže jestli bych něco zavedl, tak pravidlo, aby v každém zápase první a druhé ligy museli nastoupit minimálně dva hráči do dvaceti let. Kvalitě hry by to myslim tolik neuškodilo...

                  • Re: Přestupy

                    venator     před 15 lety 26.01.2010 16:19 |  
                    0 0

                    ale jo ale jo bohužel to všechno dobře vím,že ty peníze kluby potřebujou, jen mě záleží na českým fotbalu a měl jsem blbou náladu tak jsem si trošku rozjel:)
                    sorry

                  • Re: Přestupy

                    venator     před 15 lety 26.01.2010 16:41 |  
                    0 0

                    Ale jo byl jsem trochu naštvanej, já jsem taky liberální člověk jen jsem přemýšlel nahlas o tom jak řešit tu bídu...i ten tvůj poslední odstaveček je právě jedna z myšlenek,který se prostě musí diskutovat, mě štve,že buď se o nich diskutuje tajně (kéž by) nebo si řeší rozdělení funkcí viz ten článek z VV Prahy pod naším příspěvkem.
                    Ty s prominutím debilní novináři nenapíšou článek typu "Půl roku I. Haška ve funkci: co přinesl nového (na čem pracuje)". Prostě objektivní článek pro fanoušky s fakty včetně rozhovoru nejlépe přímo s Haškem a konkrétní dotazy jaké "nápady" nebo koncepční změny mají rozpracované a v jaké fázy....to nikde v novinách nenajdeš,ale hlavně, že na jediném sportovním plátku pomalu bliká nadpis ZRADCE!atd. že tu snad všichni my fanoušci neděláme nic jiného než že přísaháme smrt E.Brabcovi apod. Ve finále v tom článku není ani slovo od relevantního člověka z SKS kdo by to přímo řekl, jediný Strašák tam je citovaný,jehož komentář je navíc skoro diplomatický. Jak říká "klasik": "Je to všechno jedna velká hádanka...ale vono to nějak dopadne."

                • Re: Přestupy

                  wector     před 15 lety 26.01.2010 18:43 |  
                  0 0

                  Tihle odborníci jako Hřebík nebo Lička ti názor na jakejkoli přestup řeknou zadarmo do novin, na to je nepotřebuješ dávat do komise, kde by brali prachy. Krom toho: a.) dle právních předpisů nelze hráči bránit v přestupu nějakou komisí b.) k čemu je cokoli bez nějaké pravomoci? c.) kolik těch přestupů za rok je? Moc ne. Že odcházejí 16leté děti se mi taky nelíbí, ale to ať si zváží jejich rodiče, nelze jejich zodpovědnost přenášet na nějaké komise.

                  • Re: Přestupy

                    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 19:10 |  
                    0 0

                    Podle mě je jediná šance na zlepšení v tom velmi snížit počet mužstev a spojit se se slovenskou ligou , liga by mela mit tak 10-11 ucastniku dejme tomu 6 od nas a 4 od slovaku , , pak by se konecne zvedla kvalita a atraktivita fotbalu, ono opravdu kladno , pribram , obe bohemky a dalsi moc nelaka , dalsi vec by byla ze odchovanec musi bejt ve svim tymu aspon do 22 pokud ho tym nechce uvolnit, a dalsi ze hraci mladsi 20 let maj zakaz na prestup mimo ligu. TO sou podle me reseni ktery nas muzou ztoho trochu dostat, jenze neni vůle.

                    • Re: Přestupy

                      slaviator     před 15 lety 26.01.2010 20:45 |  
                      0 0

                      Já si to o tom zúžení taky myslel, dlouho... Ale ono na tom, že by ti mladí to měli těžší, něco je... Navíc nezaručí to, že by to pomohlo... Podívej na Rakousko, je snad jejich liga lepší? A jak jsou na tom rakouští fotbalisté...? A další ligy, které to zúžily na 10 týmů...

                      Myslel jsem si, že by bylo více kvalitních zápasů, když by odpadly týmy jako Střížkov, 1905, Kladno, Příbram, ... Ale ony by asi pravděpodobně začly betonovat další týmy, protože najednou by teďko byly (možná díky zápasům s posledníma šesti týmy tabulky by to bylo jinačí trochu) v sestupovém pásmu Olomouc s Libercem, my bychom měli teď na sestupové pásmo náskok dva body, pátá Plzeň čtyři... Najednou by bylo sestupem ohroženo šest týmů, týmů, které jsou teď v klidným středu tabulky a nemusí myslet na beton...


                      Spíše bych asi jak navrhuje kolega výše dal nějakej limit, kolik mladých hráčů do třeba 21 let musí být na hřišti - jeden, dva, tři..? Nebo kolik odchovanců toho týmu - jeden, dva tři.. V základní sestavě. Při střídání by se to pak už mohlo měnit, nehlídalo by se to jako cizinci "mimo EU", kterých i po střídání musí být max 3 na hřišti, tady by třeba na konci zápasu nemusel být na hřišti ani jeden z těch mladejch do 21 let... nebo ani jeden odchovanec... Ale v základu by museli být ti dva nebo tři...

                      Chtělo by to třeba nějakej kemp pro mladé hráče + zájemce, kde by si je vzali do parády jiní trenéři než ti kluboví, ukázali by jim jiné věci. Jo, holt by neměli v létě ti hráči takové volno, ale kdyby jim to pomohlo..? Dvoutýdenní herní kemp, mohla by z toho pak těžit jak liga, tak po pár letech i repre... Klidně si myslím by i šlo domluvit se (fotbalový) s hokejovým svazem a postavit společně se státní dotací prostory pro onen kemp pro nadějné a talentované juniory, v létě fotbalisté 2-3 týdny, potom hokejisté... mimo tuto "sezonu" by to pak mohla užívat široká veřejnost?

                      Změna tréninků - méně lyží, více zápasů :-) Snažit se zvýšit "akceleraci" fotbalistů.

                      Zavést místo experimentu s brankovejma rozhodčíma videorozhodčího, trestat zpětně jasné simulace (hráč skočí metr před soupeřem ve vápně rybičku apod), trestat zpětně zákeřnou hru (lokty v obličeji, šťouchance pod podbřišek apod) ...

                      Já bych i plně zprofesionalizoval rozhodčí, pro první a druhou ligu by stačily 4 trojice profi rozhodčích, tyhle trojice by pískaly vždycky spolu, pískaly by nejdůležitější zápasy - derby apod. Ostatní zápasy by mohli pískat stále rozhodčí-amatéři. Jakmile by profesionální rozhodčí udělal nějakej zářez, šel by potrestat mnohem přísněji než dnes...

                      Více zprofanovat fotbal.

                      • Re: Přestupy

                        mirecek1111     před 15 lety 26.01.2010 21:04 |  
                        0 0

                        To je úplná bobost Slaviatore. Dokonce jsem myslím někde četl na tohle názor samotného našeho pana trenéra.
                        Přece se nebude zavádět povinnost, aby se museli upřednostňovat mladí hráči před těmi staršími jenom proto, že jsou mladí. A vůbec se nebude brát v potaz výkonnost. Víš co by to vyvovalo za napětí v každém týmu, zvlášť kdyby ti mladí byli zřetelně horší, než ostatní hráči a přesto by na úkor nich hráli.
                        Je spousta věcí co by se mohla zlepšit, ale zavádět takové pravidlo, to fakt ne.
                        A ještě v tom dělat guláš, že pro střídání by to už neplatilo. Už vidím trenéra, co tam pošle nějaké mladé maníky, protože kvalitní juniory nemá a pak už během prvního poločasu prvního stahuje. U silných týmů kvalitní mladíci jsou ale proboha podívej se kdo to v týmech táhne od desáteho místa dolů..

                        • Re: Přestupy

                          slaviator     před 15 lety 27.01.2010 00:38 |  
                          0 0

                          a) holt by se ty týmy musely pak snažit mít kvalitní aspon ty tři mladý fotbalisty... ;) a proč by se nemohla brát výkonnost? mrkni na naší sestavu: Čelůstka, Hloušek - v pohodě... ;) další adepti: Hošek, Vaněk, Koreš - byli snad horší než ti třicátníci??

                          b) Právě, že guláš by byl, kdyby tam museli být pořád... to by musel být na lavici mladík taky nějakej.. a co když by se zranili všichni tři? tak to aby tam byli tři mladíci na lavici?? Nn, a jestli by je začal stahovat po dvaceti minutách? - jeho věc, když by měl všechny do půl hodiny vystřídaný a někdo by se ve 31. minutě zranil, tak by jeho tým dohrával o deseti... ;))

                          c) v těch týmech dole ti mladíci nejsou hlavně kvůli bojům o záchranu. Když se zúží liga na 10 týmů, kdo bude hrát o záchranu? Místo nynějších 4-6 týmů ze 16 to bude 6 týmů z 10... A mladíci nebudou dostávat šanci tam

                    • Re: Přestupy

                      PetCC     před 15 lety 26.01.2010 22:32 |  
                      0 0

                      Člověče, zkus si najít na tohle téma diskuze na tomhle webu. Důkladně jsem to rozebíral před třemi, čtyřmi, možná pěti lety.
                      Takže to jen shrnu, žádné snížení počtu klubů kvalitu nezlepší, pokud ti do soutěže jde stále stejné množství peněz. Dokonce je pravděpodobné, že by se objem peněz snížil. Jediná šance tedy je získat víc peněz a to v současnosti nejde jinak, než spojením více soutěží. A v našem případě by ideální geograficky a asi i výkonostně bylo spojení Česko-Slovensko-Rakousko-Maďarsko. 18 členná společná liga (+20 členná 2.liga), po které by se odhrály národní play-off o tituly a evr.poháry.
                      Zkoncentrovala by se kvalita ze 4 zemí, na hlavná soutěž by se dal získat bohatší sponzor, na druhou stranu by se zvýšili náklady na cestování. Je ovšem jasné, že podobná věc potřebuje opravdu důkladnou přípravu, nejde to zavést ze dne na den, i kdyby to UEFA schválila.

                      • Re: Přestupy

                        slaviator     před 15 lety 27.01.2010 00:41 |  
                        0 0

                        To by bylo asi komplikované... dost komplikované, jak by se hrálo pak o poháry... a jak by se sestupovalo..? to by sestoupil třeba teoreticky i 6. tým, protože Česko by tam mělo 5 týmů a jeden z nich by musel z každé země ten nejhorší sestoupit..? nebo by třeba najednou sestoupily všechny tři maďarské týmy coby nejhorší týmy celé soutěže a místo nich postoupily ze druhé ligy 1.český, 2. slovenský, 3. rakouský...?

                        • Re: Přestupy

                          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 01:51 |  
                          0 0

                          nezlobte se ale kdyz vykopnete kladno , strizkov, pribram a dejme tomu jeste budejovice a nahradite je zilinou, slovanem , petrzalkou a rozumberkem tak se vam ta liga opravdu nezhorsi , a hlavne tam uz nebude hrat x hracu ktery na tu ligu nemaj a jen ukopavaj nohy, to ze by se pak najednou zacly trast jiny tymy o sestup si taky nemyslim , i kdyby sme byly v situaci jako letos pochybuju ze by sme nasadili zandoura stim ze se nejak zachranime, kdyz muzstvo ma hrace tak tak prsote hrat nemusi , podle me je to jediny mozny reseni nez nejake nucene regulace treneru koho ma kdo postavit, uz tak do toho dost mluví agenti, jedine regulace prichazi v uvahu vtom jak sem psal pred tim , to jest zakaz odchodu odchovance driv jak v 22 letech atd.

                          • Re: Přestupy

                            slaviator     před 15 lety 27.01.2010 09:44 |  
                            0 0

                            Toto je za předpokladu, že by byla mezinárodní liga.... Ale jak by to bylo s těma pohárama a tak...? Víceméně není problém přihlásit se do cizí soutěže, viz FC Vaduz ve II.švýcarské lize, viz San Marino ve třetí italské lize snad... Do Evropy pak jdou jako vítězové poháru... Ale jak by to bylo s touhle mezinárodní ligou ze čtyř zemí? To by do pohárů šel třeba první a pátej tým a třeba třetí sestoupil? Nebo by třeba mohly sestoupit všechn týmy z jedné země, toho Maďarska třeba, a byly by nahraženy týmy z Česka a Rakouska třeba...? Neumím i vůbec představit, jak by to jako mělo fungovat...

                          • Re: Přestupy

                            venator     před 15 lety 27.01.2010 09:59 |  
                            0 0

                            Určitě je základem zvětšit počet kvalitnějších zápasů...zúžení soutěže neprojde, spojení se Slovenskem asi taky neprojde přes UEFA, ale vyzkoušet to lze např. vytvoření nebo obnovení nějakého "středoevropského poháru" který by byl atraktivnější než Ondrášovky a první sezonu by ho zkusili nejlepší týmy ČR a Slovenska a pak pokud by to dopadlo ideálně tak by ho hráli i nej týmy Polska, Rakouska a Maďarska. Jsem přesvědčený,že podobné ambice a potřeby se zlepšovat jako nej týmy ČR má i Debrecen, Žilina a Salcburk apod. Volných střed je v těhle ligách určitě dost. Podle mě je to jen otázka vůle "zvednout telefon" a začít to domlouvat,protože to je práce na rok spíš dva to připravit i marketingově. Vemte si o kolik víc firem by to zajímalo,když by se mohly prezentovat i na Slovensku a dalších zemích za "jednu cenu",protože kvalitní a bohaté firmy z 90% mají důležité odbytiště na Slovensku a Maďarsku event. Polsku.
                            - druhá nejdůležitější věc je omezit odliv talentů nejlépe pravidlem,že do 21let včetně nemohou mimo ČR, ne jen mimo klub,který je vychoval, protože co s talentem např. z Jihlavy, no šel by do předního prvoligového.
                            - na případech Suchý, Hloušek apod. je vidět, že do 21let jim naše liga má co dát určitě...kéž by někdo udělal statistiku kolik se prosadí do širšího kádru repre hráčů co odešli před 20.rokem a po něm...taková statistika by to jasně ukázala si myslim

                            • Re: Přestupy

                              Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 12:33 |  
                              0 0

                              presne , snad tomu pujde ted trochu naproti Platini, odchovanec by nemel jit z klubu do 22 let pokud tedy sam klub neda svoleni, jde hlavne o to ze nekoho vychovas pak prijede nekdo ze zapadu zachrasti penezma a hrac podepise profesionalni smlouvu u nej , no a zakaz odchodu hracu mimo republiku do 21 let je taky velice dobrej, to sou ty reseni ktery by prichazeli v uvahu , spojit ligy by nemel bejt zas takovej problem , minimalne se slovenskem to podle me realny je. S poharama by to bylo tak ze by je hrali treba jen jedna zeme pokud by v ty lize byly vsechny jeji tymy nahore , sestupujici by podle me meli hrat baraz a pak by to bylo jen na nich jestli taky sestoupi vsechny z jedny zeme a nahradi je nektery z jinych zemi.

                              • Re: Přestupy

                                japhy     před 15 lety 27.01.2010 13:50 |  
                                0 0

                                Jo, to omezení přestupů mladých hráčů se mi taky celkem zamlouvá, otázka je, co na to legislativa. I to spojení ligy se Slovačí se mi vždy líbilo, ovšem do doby, než jsem si uvědomil jednu věc. Do spol. ligy by šly týmy z horních pater svých lig, které byly buď zvyklé hrát pravidelně poháry, anebo v horších případech patřily k tomu lepšímu z ligy. A najednou by spousta takových týmů hrála několikrát o záchranu, do pohárů by nakukovaly méně často, zřídka až nikdy, atd. Nebyly by tedy výsledky, tím pádem je opouštěli sponzoři a ze slušného týmu by byl odpad. A byli bychom tam, kde jsme teď. Podle mě úroveň ligy zvednou jen prachy, jak už tu někdo nademnou psal. Takže jediná šance by byla, že by se na spol. ligu nalepilo hodně dobrých sponzorů, kteří by v tom viděli zajímavý produkt, jehož kvalita by se dala udržet.
                                Na druhou stranu mi ale přijde extrémně nesystémové se snažit narvat do první ligy co nejvic peněz, když na výchovu mladých se čím dál víc kašle. Ale to je na jinou debatu.

  6. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    jane (admin)     před 15 lety 26.01.2010 16:18 |  
    0 0

    Davam sem clanek, ktery nam prisel do redakce.

    O tom jak VELKÝ SLÁVISTA,podpořil malého sparťana

    V sobotu 23.1.se konala VH PFS,která měla určit nového předsedu Pražské kopané.Kandidáti dva,třetí se vzdal,p.Rajchl z Dukly,toho času 2.mistopředseda ČMFS a jeden z nejbližších lidí předsedy Haška a p.Svoboda ze Sparty,člen VV ČMFS v zádech s týmem lidí,kteří zatím fotbal v Praze řídí.O proslovech či kampani,není třeba psát,není to moc záživné,jen je třeba poznamenat to důležité pro červenobílou enklávu,těsně před volbou je situace v sále napjatá,šance obou kandidátů jsou takřka shodné,v tom však vystoupí v diskusi p.Doležal ze Slávie a začne svůj monolog.O tom že p.Rajchl je úžasný,pracovitý,svědomitý,misky vah se začínaji převažovat na stranu Rajchla,přece jen Slávie má ve fotbale své slovo,když zazní kouzelné slovíčko ALE,dle p.Doležala je p.Rajchl tak skvělý že ho všude chtějí a on přece na Prahu nebude mít čas a proto on i Slávie budou podporovat p.Svobodu ze Sparty.V sále je ticho,stala se historická chvíle,Slávista podpořil Sparťana,po chvilce však začíná správný mumraj,někdo si ještě ověřuje zda správně slyšel,jiní začínají hledat důvody tohoto kroku.Šeptá se něco o STESU,ale již se jde volit a p.Svoboda vítězí o 5 hlasů.Vzápětí konsternovaný p.Rajchl,označí na dotaz novináře,kde je důvod jeho prohry,proslov p.Doležala za jednu z hlavních příčin.Jo Slávie ,je Slávie a hodně lidí na ní dá.Jen jestli je to někdy dobře,že??? P.S.do VV PFS se dostal p.Šrámek ze Slávie,kupodivu jeden z lidí,kteří se hlásili do týmu p.Rajchla.Fotbal opravdu nemá logiku.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      Filipos     před 15 lety 26.01.2010 17:42 |  
      0 0

      Jen bych dodal, že p. Doležal také prý řekl, že je škoda, že si Praha neumí zvolit kandidáta ze „svých“ řad (myšleno z řad tradičních funkcionářů kraje) a musí vybírat z tzv.republikových.

      Takže je opravdu spekulace o co mu šlo, jestli jak se šeptá o STESu (dělení funkcí) nebo opravdu o časové vytížení...

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      Konraad     před 15 lety 26.01.2010 17:46 |  
      0 0

      Tak že nebyl zvolen zrovna "pan" Rajchl mi teda vůbec nevadí. On je sice úžasný a neuvěřitelně schopný, ale mimo jiné taky úhlavní fámulus "pana" Chvalovského.
      Svobodu v podstatě neznám, ale spojení se Spartou na diplomatickém poli nepovažuju za principiálně špatné. Proč taky?

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        slaviator     před 15 lety 26.01.2010 17:56 |  
        0 0

        A to, že je Rajchl Chvalovského kůň, že vedl x let Blšany a já nevím co, to ho nějak sráží? Kdyby tu byl místo Obsta a mokrýho Košťála Chvalovský, vypadalo by to dnes jinak...

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          Konraad     před 15 lety 26.01.2010 18:22 |  
          0 0

          To jistě vypadalo. Ale to srovnání je neregulérní. Chvalovský se zbytku českých bafuňářů vymyká tím, že je schopnější než oni. Ale to neznamená, že je to slušný člověk, který fotbalu prospívá. Českému fotbalu může prospět jedině to, když se skutečně očistí a ne jenom na oko jako teďka. A očista v pravém slova smyslu s Rajchlem, obávám se, přijít nemůže.

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            slaviator     před 15 lety 26.01.2010 20:48 |  
            0 0

            Potřebuje se fotbal očistit nebo potřebuje někoho schopného, kterej dokáže sehnat peníze? Je lepší, když do fotbalu by cpalo pár šupů několik poctivců, nebo kdyby tam narvali pořádný balíky skoro až mafiáni - ale za ty prachy by se tu v lize udrželi hráči jako Skácel, Blažek, Hořava, ...?

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              Konraad     před 15 lety 27.01.2010 01:26 |  
              0 0

              Ale to je přece argumentačně nesolidní. Spojuješ to, že fotbal bude mít peníze s tím, že v něm budou působit mafiáni. To jsou ale přece dvě různé věci: Jedna věc je, že se fotbal má očistit a že v něm mafiáni dělat nemají. Druhá věc je to, že fotbal nutně potřebuje peníze. Mafiáni peníze mívají, to ale neznamená, že peníze nejsou schopní sehnat lidi, které by člověk za mafiány neoznačil.

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                slaviator     před 15 lety 27.01.2010 09:57 |  
                0 0

                A co je lepší? Když je čistej, ale nikdo tam nenasype peníze... Nebo když v tom perou prachy mafiáni a jinde ropní magnáti? Myslíš, že Rumunům vadí, že tam do fotbalu cpou prachy mafiáni? Že Chelsea vadilo, když tam cpal prachy Abramovic? Že ukrajinským klubům vadí, když tam maj prachy z ropy? Já teda radši než mít českej fotbal naprosto čistej, tak bych byl radši, aby do něj narvali pořádný prachy klidně i ti mafiáni...

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      slaviator     před 15 lety 26.01.2010 17:53 |  
      0 0

      Nevyhrál Svoboda o 9 hlasů?

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        Filipos     před 15 lety 26.01.2010 18:01 |  
        0 0

        Za předpokladu, že se nikdo nezdrží hlasování, ti stačí 5 hlasů, které budou místo Svobody volit druhou stranu, aby vyhrál Rajchl

  7. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 20:05 |  
    0 0

    Tak Ruda v Řecku ..Larrisa FC

    Larrisa FC , 12 tým současného ročníku , staví nový stadion pro 16 000 diváku , a bude spoluhráč mladíka Blažka z Liberce.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      skman     před 15 lety 26.01.2010 22:31 |  
      0 0

      s prominutim je to blbec kdo vi co mu naslibovali ale at neceka ze to splni, davam mu pul rok max rok pak bude opet bez angazma larisa mu bude dluzit na vyplate... ale jinak je recko pekna destinace

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        Khadgar     před 15 lety 26.01.2010 22:36 |  
        0 0

        Nediv se...tady je -8, tam tak 21. To bych vzal taky :)

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          skman     před 15 lety 27.01.2010 09:11 |  
          0 0

          kez by -8 ted tu mam stale krasnych -21

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        Artur (přítel SN)     před 15 lety 26.01.2010 23:52 |  
        0 0

        No vubec to nechapu, vzdyt tady mohl hrat pohary urcite by se mohl jeste pokusit o reprezentaci protoze tady by na ocich byl , uroven nasi ligy neni valna, ale Řecko? jak nekdo psal na oficialkach to nedokazeme přeplatit 12tej tym řecký ligy .A jinak pochopil bych treba jako u Jarosika ze se jde zlepsovat a poradne si uzit slovo fotbal, jenze ten bude kopat na Nou Campu,Santiagu atd..

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          Viking     před 15 lety 27.01.2010 08:36 |  
          0 0

          Ruda je holt tvrdě na korunu a i kdyby měl měsíčně dostat v Řecku o 1000 EUR víc, tak tam půjde. Druhým problémem je jeho neschopný manažer...

          Odpustil bych mu Rakousko, klidně i druhou bundesligu, Belgii.. Ale Řecko:-( Navíc je to stejná verbež jako Turek nebo Rusák, aby nakonec neměl výplatu jenom fakturovanou.

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        LordEdmund     před 15 lety 27.01.2010 08:55 |  
        0 0

        s prominutím, blbec budeš spíš ty.Nic o tom nevíś , neznáś nabídky a podmínky jaké by mél tady, jaké bude mít tam a dovolujeś si ho nazývat blbcem ?

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          skman     před 15 lety 27.01.2010 09:17 |  
          0 0

          lepsi mit treba polovicni vyplatu jistou nez dvojnasobnou jen na papire, navic bezpochyby je zabezpecenej ze zahranici, a u nas mohl kopat jeste 4 roky za nadstandartni plat... kdo chce kam pomozme mu tam

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            venator     před 15 lety 27.01.2010 10:20 |  
            0 0

            Ono je otázka jestli by od nás odešel pokud by jsme byli na prvním nebo druhém místě a měli skoro "jisté" poháry,ale v této výchozí pozici preferoval peníze. Ikdyž si myslím svoje o člověku,který má třeba vyděláno fotbalem plácnu 80mega na účtu a jde do 12. týmu řecké ligy,protože si tam navýší konto za rok na 87mega místo 85mega ve Slavii. Nevěřím, že tam dostane třeba o 10mega víc, když připočítáme prémie za vítězství a remízy ve Slavii na jaře a v týmu bojujícím o záchranu. Je pravděpodobné,že celé Řecko zbankrotuje a jeho tamější výplata bude třeba na polovině kupní síly výplaty v korunách:) Klub který hraje o záchranu pak asi penězma nepřetéká takže tam Ruda klidně může skončit předčasně nejpozději příští rok, že mu budou dlužit. To, že je každý půl rok v jiném klubu hovoří samo za sebe,že problém asi nebyl v těch klubech....bohužel Ruda sklouzne v důvěryhodnosti někam k Brabcovi co kluby střída jak ponožky. Slyšel jsem něco o jeho agentovi,že on je "kámen úrazu". On si na Rudovi chudákovi dobře vydělal,když ho prodává za tučné provize "každý rok" jinam a Ruda je asi slabší na hlavu,když si to nechá líbit.

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              wector     před 15 lety 27.01.2010 14:14 |  
              0 0

              V Řecku se platí Eurem, takže i když krachne, moc to s kurzem vůči našim milovaným korunám nehne ;)

              Larissa úplně chudá nebude, ale o moc víc mu asi nedali. Možná je to spíš o něčem jiném - kdo by se chtěl srát v GL? Když tam rok a půl vydrží, tak si 3x zahraje proti Panathinaikosu, Pireu, PAOKu, AEK. Úroveň ligy sice nebude o tolik moc lepší než u nás, ale aspoň tam chodí lidi i jinde než na jednom stadionu jako u nás. My můžeme být rádi, že nám trochu pomohl, ale napříště už jenom na profi smlouvu.

  8. Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

    mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 10:15 |  
    0 0

    Mareček prý do toho Anderlechtu za 1,2 milionů euro. No já bych řekl, že je ještě o chlup větší talent, než náš Ondra.
    To jsme mohli přitvrdit muziku i my jako v létě s tím Adamem a francouzema, kdybychom věděli, že Ondru za těch 70 milionů prodáme.
    Mohli jsme jim tam poslat Petra Trapp a mít za cca 20 milionů dalšího hráče Hlouškova talentu, na kterém prostě neproděláme.
    Škoda. Moc se mi tomu nechce věřit, že by ho opravdu za takovou částu prodali.

    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

      mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 10:18 |  
      0 0

      btw. víte co se mi dneska v noci zdálo :) že k nám dneska na testy přijde Arouna Koné :)
      A přitom se většinou prý lidem zdá o tom, o čem večer předtím přemýšlí, no a já přemýšlel o tom vepřovém řízečku, na který za chvíli půjdu :)

      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

        venator     před 15 lety 27.01.2010 10:24 |  
        0 0

        Pravda je ta,že třeba 20mega+Trappa by asi v Brně brali...zvlášť když ho KJ asi odstaví,když bereme dalšího univerzála Kislijaka, který byl pro 10 z 10 z Vás v přípravě nevýrazný,ale KJ je z něj pomalu nadšený...no radši nechci vědět kdo je jeho "agent(ka)":)

        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

          mirecek1111     před 15 lety 27.01.2010 11:11 |  
          0 0

          Uvidíme, je to jenom jeden zápas. Třeba potřebuje čas na aklimatizaci a dnes už to bude lepší a nebo nebude a pan trenér ho nevezem. Nikde není psáno, že tady zůstane.
          Tak či onak myslím, že na jaře dostane příležtost hlavně Ragued, a snad to z jeho pohledu už bude lepší než na podzim:)
          Jinak Liberec zrušil dnešní zápas kvůli mrazům, no doufám, že naši hrát budou :)

          • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

            denydzlSKS     před 15 lety 27.01.2010 11:34 |  
            0 0

            už je asi jenom -11°C tak to by bylo, aby se nehrálo...:-)

            • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

              venator     před 15 lety 27.01.2010 11:55 |  
              0 0

              To je zoufalý,když vidíte v čem se tady buduje tým s evrop. ambicemi:( Nejde jen o zápasy,ale vždyť v tomhle trénují už 14dní tak jak pak chceme,aby byli naši hráči lepší v ovládání balonu:(
              Musí prostě být 3-4týdny v Turecku, Kypru, Kanárech apod. Nevěřím,že na Slavii jako přední český klub nechodí nabídky ze sportovních center v zahraničí kdo u nic bude na soustředění apod. Místo jednoho ročního platu hráče typu Vasiljevič (to je jen příklad) by bylo takových soustředění spousty jestli opravdu bere 350tis měsíčně.

              • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                slaviator     před 15 lety 27.01.2010 12:48 |  
                0 0

                Jenže z toho soustředění by neměl žádnej agent provizi, že jo :) A taky proč bejt někde v Turecku a hrát s bundesligovejma týmama a potrénovat v teple i normálně a pak letět do Španělska a tam dát další zápasy... Proč druholigové ruské týmy na to mají a my ne? Jak říkáš, stačilo by neplatit jednoho Vasiljeviče 350 tis měsíčně... a prachy na pořádné soustředění tři týdny v Turecku, tři ve Španělsku by se našly

                • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                  janko (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 13:11 |  
                  0 0

                  K čemu ti bude soustředění v teple a s týmama, který s tebou budou hrát jako rovný s rovným, když se pak vrátíš domů a budeš v únoru bušit na bránu, kterou brání devět lidí a jeden čeká na půlce?

                  • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                    Viking     před 15 lety 27.01.2010 13:43 |  
                    0 0

                    Zvýšíš kvalitu kádru? Sehraješ se? Nacvičíš standartky? Vyhneš se zraněním z fotbalu na ledu, nemocem?

                    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                      wector     před 15 lety 27.01.2010 13:53 |  
                      0 0

                      A první jarní kola se hrajou v těch + 15 °C jako je teď třeba v tom Turecku, nebo + 20 °C jako na Kanárech, kde máme soustředění? To má smysl na 14 dnů, kondice se dá nabrat i v ČR, kvůli tomu nemá smysl jezdit někam do hajzlu.

                      • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                        slaviator     před 15 lety 27.01.2010 22:23 |  
                        0 0

                        Měsíc můžeš být v čudu, hrát s kvalitníma týmama jako rovný s rovným a pak být v Česku tejden dva a sehrát nějakej ten zápas s betonářema v těchle mrazech... Každopádně ten měsíc by hráli na kvalitním terénů, s kvalitníma soupeřema, žádná umělka, žádnej mráz, mohli by nacvičit herní situace...

                        • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                          wector     před 15 lety 28.01.2010 00:19 |  
                          0 0

                          Kde vezmeš ty kvalitní soupeře? V poslední době se nám je domlouvat opravdu daří, že. Rovný s rovným? To záleží na tom, v jaké je kdo fázi přípravy - oni to můžou brát jako proložení své kondiční přípravy a dá nám to stejné prd jako Jihlava. Taky dost pochybuju nad přínosem toho, že hráči budou měsíc pryč od rodin nebo přítelkyň, resp. nad čím budou asi nejvíc přemýšlet? Nad provedením standardky, nebo nad tím, že poslední dva týdny jediná nahá věc co viděli byla KJova pleš. Hele ani Barcelona nejezdí na měsíc na soustředění, takže to asi moc přínosné není. Nakonec máme snad novej stadion, vyhřívanej trávník, tak máme trénovat tam (samozřejmě když bylo - 10 °C a míň, tak asi vyhřívání nemělo smysl, ale někde se psalo že tušim do - 4 to funguje).

                • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                  koscheen (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 14:51 |  
                  0 0

                  Tech 350 tis mas predpokladam od samotnyho hrace, popripade si videl smlouvu..

                  • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                    janko (přítel SN)     před 15 lety 27.01.2010 15:06 |  
                    0 0

                    Tak víš co, psal to bulvár, tak to musí být pravda:-)

                    • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                      venator     před 15 lety 27.01.2010 16:02 |  
                      0 0

                      To vůbec neřeš jestli je to o 50tis. míň nebo víc,ikdyby to nebyl základní plat tak s prémiema je to průměrný plat hráče SKS těch cca 300tis. Byl to jen příklad "zbytečných" výdajů, protože kupovat/platit v době příchodu 5. ofenzivního záložníka,který NENÍ objektivně lepší než český hráči jsou podle mě opravdu zbytečné náklady. Proč se připravovat v teple na kvalitní trávě? Kromě veřejně známých nevýhod trénování v minus 10 stupních na umělce a sněhu jako jsou nemocí, zranění napíšu konrétní důvody, protože první kolo hrajeme na Strahově kde bude tráva dobrá, další dva v Edenu kde bude taky dobrá tráva a počasí o 20 stupňů lepší než teď

                  • Re: V týdnu další dvě přípravná utkání

                    slaviator     před 15 lety 27.01.2010 22:25 |  
                    0 0

                    Hlavně jde o to, že to není jeden hráč, jsou to různí Abrahamové, Toleski, které si Jarolím vydupe, pak je odstaví a běží jim plat... ;)