Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Jihlava 4:1

Slavia ve druhém přípravném zápase porazila s přehledem Jihlavu 4:1. O branky se postarali Grajciar, Vasiljevič, Janda a běloruský záložník Kisljak, který je ve Slavii na testech. 

Stejně jako ve středu proti Bohemians, i dnes Slavia vstoupila do utkání aktivně. Už v první minutě sudí odpískal pokutový kop ve prospěch Slavie za ruku soupeře ve vápně, Hloušek ale trefil jen tyč, od které se míč odkutálel těsně podél brankové čáry ven. Za další minutu však po faulu na Naumova dostala Slavia možnost reparátu. Míč si vzal tentokrát Grajciar a ačkoli brankář směr jeho střely vystihl, vyrazit ji nedokázal - 1:0. O další dvě minuty později vystřelil z dálky Trapp a míč olízl břevno. Tím úvodní tlak Slavie skončil a do akce se dostala i Jihlava, slabou střelu jednoho z útočníků však Romanovs v pohodě kryl. Kolem 20. minuty se zase Slavia dostala do několika nadějných akcí. Nejprve střílel Janda po přiťuknutí Grajciara z hranice vápna nad. O chvíli později dobře zakombinoval Hloušek s Trubilou, ten poslal skvělý centr do jasné šance Grajciarovi, který ale míč dobře nezpracoval. Vzápětí se dostal do další šance opět Grajciar, jeho střelu zpoza vápna vyrazil golman na roh. Z něj rozehráli slávisté signál na Hlouška čekajícího ve vzdáleném rohu vápna, ale jeho pumelice z voleje trefila jen obránce, který míč srazil na další roh. I po něm se sešívaní dostali do šance, to pro změnu Trubila posílal odražený míč zpět do vápna, kde se vynořil Janda, ale situaci špatně vyřešil a brankář Jihlavy míč sebral. Tím aktivita Slavie zase na chvíli skončila a po chybách Trubily a Hlouška se do několika nadějných akcí dostala i Jihlava, jenže je řešila špatně. Jihlava tak hrozila hlavně ze standardek, po jedné z nich dokonce docílila branky, ta ale neplatila pro ofsajd. V poslední minutě se divákům opět výrazně připomněla Slavia, standardku za hranicí vápna po faulu na Vlčka zahrával Grajciar a nádhernou ranou trefil břevno. Od něj se míč odrazil k volnému Trubilovi, který však trefil opět jen břevno! Tím také poločas skončil.

Do druhé půle poslala Slavia značně kombinovanou sestavu, pravého beka hrál Hubáček, v útoku působili Tecl s Ivanovskim a v záloze se představil testovaný Kisljak. A stejně jako ve středu Ivanovski se divákům hned ukázal, po deseti minutách se totiž centrovaný míč dostal právě ke Kisljakovi, který byl úplně volný, jeho střelu z rohu vápna golman vyrazil jen k Vasiljevičovi a ten už měl snadnou pozici - 2:0. Jinak však hra nebyla příliš atraktivní, Slavia se dokonce dostala do defenzivy a musela čelit sérii rohů soupeře. A nedlouho poté inkasovala. To nepříliš chytře přihrál Hošek Divišovi, který místo razantního odkopu chtěl řešit situaci fotbalově, jenže přihrál po zemi středem hřiště přímo na kopačku jednoho ze soupeřových hráčů, který se tak řítil do gólové šance. Diviš se ještě snažil svou hrubici napravit skokem pod nohy a míč dokázal odrazit, jenže jen k Fraňkovi, který mířil jednoduše do odkryté branky - 2:1. Slávisté se po inkasované brance probudili a až do konce zápasu si vytvořili značnou převahu. K útoku zavelel Janda, který po rohovém kopu trefil hlavou tyč, to byla už pátá branková konstrukce v tomto zápase! O čtyři minuty později už si ale Janda spravil náladu, když zvýšil na 3:1 přízemní střelou z rohu pokutového území, která zapadla přesně k tyči. To už byl na hřišti i mladík Duranski, který vystřídal Grajciara a i on byl na hřišti vidět. Právě on rozjel akci, po které se míč dostal k úplně volnému Ivanovskimu, jehož volej však letěl daleko mimo tři tyče. O minutu později Ivanovski potáhl míč rychle podél lajny, přízemní centr někdo ze slávistů sklepl ke Kisljakovi a ten mířil z hranice vápna v dobré pozici nad. Tlak Slavie přerušila jen hlavička jednoho ze soupeřových útočníků, která skončila těsně mimo. Pak už zase vládla Slavia a přidala i čtvrtou branku, když odražený míč skončil ve vápně před úplně volným Kisljakem a ten se zhruba z 13 metrů nemýlil. Slávisté chtěli přidat i další branky, Tecl krásně vybojoval míč u lajny a předal jej Vasiljevičovi, jeho střelu ale brankář vyrazil a obrana Jihlavy dokázala zblokovat i další střelu po pěkné zpětné přihrávce Duranskiho.

Utkání okomentoval trenér Karel Jarolím: "Dostali jsme se do vedení, pak ale hra ztratila na plynulosti. Ve druhé půli byly dobré momenty i trochu horší. Ale dali jsme čtyři branky, nastřelili jsme tyče, viděli jsme i rychlé akce na jeden dotek." K výkonu testovaného Kisljaka pak podotkl: "Není tady u nás náhodou, o jeho přednostech ofenzivního záložníka víme, na tuto pozici bychom hráče potřebovali. Ukázal, že má přehled ve hře i zakončení, jednu branku dal, další padla po jeho střele, má určitě předpoklady."

Slavia - Jihlava 4:1 (1:0)
Slavia, 1. poločas:
Romanovs - Krajčík, Vomáčka, Kopic, Trubila - Grajciar, Janda, Trapp, Hloušek - Naumov, Vlček
2. poločas: Diviš - Hubáček, Hošek, Čelůstka, Trubila - Vasiljevič, Grajciar (70. Duranski), Kisljak, Janda - Tecl, Ivanovski
Branky: 3. Grajciar pen., 56. Vasiljevič, 72. Janda, 82. Kisljak - 62. Franěk

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    urs (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 16:02 |  
    0 0

    sem typoval že dá góla Kysliak v 56. minutě a on mu to ten gólman lapil a tim šťastnym byl nakonec vasil..
    :-)

  2. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    tolsimir     před 15 lety 22.01.2010 16:08 |  
    0 0

    Kysliak nic moc, spis hur nez lip. Naproti tomu Kopic a Ivanovski jsou opravdove posily. Tecl se nedotkl snad ani jednou balonu

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 16:54 |  
      0 0

      S tim Standou Teclem to bylo domluvený, dyk hrál x svejm :-)
      neasi ;)

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      moe     před 15 lety 22.01.2010 17:01 |  
      0 0

      Na Ivanovském mě zaujalo, jak několikrát upadl kvůli terénu, ale když byl faulovaný, tak to pokaždé ustál.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        mart     před 15 lety 22.01.2010 17:36 |  
        0 0

        Hmm, tak to je hodne zajimavy postreh. K nemu dve poznamky. 1. na te kompilaci taky vypadal hodne solidne (myslim ve smyslu, ze dost ustoji), rizne, a taky ze si dokaze hrace dobre "odclonit" (my sme rikavali odstrcit, ale to se ted nenosi. 2. ta druha miri do devadesatych let, a je o jinem"jugosovi". Spravne, Dragisa Binic. Ten si taky umel "odclonit" jednoho hrace zadkem, druheho rukama, a pak jeste poradne vystrelit. Mel sve mouchy, ale byl to poradnej player :), tak snad bude tenhle taky, .... a mozna bez tech "musek".mart

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          Rhodri     před 15 lety 22.01.2010 19:23 |  
          0 0

          Z Walesu to mam do Edenu trochu z ruky, tudiz jsem Ivanovskiho nevidel :-) Ale kdyby byl alespon z poloviny tak dobry jako Dragisa, kdyz se mu zrovna chtelo hrat, meli bychom ho kazdopadne privest.
          zdravi Rhodri

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            mart     před 15 lety 22.01.2010 19:27 |  
            0 0

            Vsak ja ho na zivo taky nevidel. Jenom to hvezdnou kompilaci na YouTube co sem nekdo dal. (no a tam vypadal ohrome :).mart

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      Barlblog     před 15 lety 22.01.2010 17:15 |  
      0 0

      Podle dnešního zápasu se nedá usuzovat. Uvidíme co posily a tým předvedou příští týden. Tecl byl asi nervozní, platí pro něj to samé.

      Mě osobně dělá starost velký počet hráčů. Sice má odejít Belaid a Čelůstka, ale myslím, že v týmu je hned několik adeptů na přestupovou listinu.

  3. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Mikiii     před 15 lety 22.01.2010 17:15 |  
    0 0

    Dobré odpoledne
    Tak jsem si krásně užil mrazivý druhý poločas, první jsem bohužel nestihl. Tak alespoň stručně k druhému, stálice nebudu hodnotit snad jen Hub byl dneska nezvykle ofenzivní  úplný démon. Jinak k „posilám“ nejlepší dojem na mě udělal Ivanovsky, hrál s naprostým přehledem a jeho důraz v útoku, ve vápně nebo mimo něj je něco co mi zatím chybělo. Ukazoval se, měl chuť hrát a hlavně mu to i fotbalově myslí, asi nejmilejší překvapení mrazivého odpoledne. Tecl byl vedle něho velmi nevýrazný. Další dvě posily mě moc nepřesvědčili, ale hráli chvilku a přišli mi takové nijaký, ničím prostě nezaujali možná , kdyby se hrálo na normální hřišti kde to není tak přehuštěný.
    A poslední hodnocení k brankáři Divišovi, teda jestli byl nej ve slovenské Gorgoňlize tak teda potěš koště, hrál hrozně nejistě, gól byl jeho a ty odkopy to byl děs, svíce na hranici vlastního vápna, dneska mě hrozně zklamal.
    No to je asi vše co mě utkvělo v paměti a teď si jdu dát horký groček, příjemný večer

  4. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    lassiter     před 15 lety 22.01.2010 17:20 |  
    0 0

    Vomáčka s Kopicem s velkým přehledem, jsou velký, maj respekt, to by mohlo fungovat. Hošek s Čelůstkou už tak jistí nebyli, Diviše několikrát otestovali velmi příjemnými přihrávkami až i sám KJ je musel jemně upozornit, že hrajeme na druhou bránu :-) Trubila je pravej opak Huba, dopředu hodně aktivní, dozadu to občas ujede. KJ by asi řek, že dělá taktické chyby... Ivanovski je rychlej, dravej, technickej, pohyblivej, rychle podepsat. Kysliak byl naopak docela zabržděnej, technickej bude, ale vypadal trochu na takového špílmachra vasiljevičova typu...bych byl opatrnější trochu.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      tantalos     před 15 lety 22.01.2010 17:53 |  
      0 0

      Ivanovski to s balonem docela umí, technicky by byl v GL nadprůměrný. Kdybych na něho měl hrát já, hodně by ho fotbal bolel. Tak by se chovala i většina českých beků, která by proti němu hrála.
      Nevím, jak by to snesl. Mám pocit že ne.
      Pokud bych ho kupoval, tak na hostování s opcí. Nebo na roční dobrou roční smlouvu a opci. Víc bych mu nevěřil.
      Pochybuji, že odvede dost práce dozadu.
      Ale dopředu vypadal celkem slušně, docela slušná náhrada za Šenkyho.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Barlblog     před 15 lety 22.01.2010 18:14 |  
        0 0

        Copak nám to tady naznačuješ? Šenkeřík někam jde?

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          urs (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 18:25 |  
          0 0

          jojo, na pívo ke švejkovi :-D

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            Barlblog     před 15 lety 22.01.2010 18:30 |  
            0 0

            Leda tak. Na druhou stranu bych mu zahraniční angažmá přál. Někde na západě. Proč ne.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      denydzlSKS     před 15 lety 22.01.2010 18:28 |  
      0 0

      za takový drobný nepůjde ani teď, ani za půl roku a ani za deset let;-)

  5. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 19:12 |  
    0 0

    Tak dnes jsem se byl taky podívat a můžu říct že byla pěkná kláda :-)

    Jinak se docela děsím Karlových slov o Kysliakovi. Mě připadal, že mu před zápasem zavolali z ManU, že ho chtěj taky otestovat. To že mu uskočil párkrát balon, nebo mu ho vzali jihlavští, by se dalo přisoudit faktorům jako zima, nervozita, nerozehranost, zmrzlá umělka atd. Ale ten styl hry jakým se prezentoval nevim nevim. Prostě bez zájmu mi přišel. Na druhou stranu, třeba takhle prostě, dal gól a druhej padl po jeho střele. Takovej typ jako Vasiljevič s lepší střelou asi, težko ale říct po tomto přípravném zápase na zmrzlé umělce v mínus nevim kolik ale hodně ;-)

    No a Ivanovski - jeden na jednoho(dva) umí, přehled taky má, škoda že mu to klouzalo. Jediný co mi u něj dneska chybělo bylo zakončení. Prostě nebyl vůbec ve vápně a když jo tak děsně přestřelil a podruhý to zas ňák zadrbal. Na gambáč asi dobrej, na evropu nevím nevím..

    Každopádně bych se po posledních přestupech atd. hodně rozmejšlel jestli je vzít. Když tak hostování s opcí.

    Jinak už jsem pochopil proč Trubila nemůže hrát levýho beka :-) A hrát dnes proti nám třeba Lille, tak je v první půli hotovo. Ten kluk je fakt plašan, zkusil bych ho v útoku :-D

    No a Kopic teda docela slušnej, všechny hlavy jeho, přehled atd. Ale od první chvíle co zmrdal Vitalije a vyhrál pár hlav mi přišel dost "namistrovanej", pořád chtěl dát pas někam za obranu, pořád tam na někoho mrkal a rozhazoval rukama, až se nakonec ukop a namazoval to protiháči, tak snad ho to srovnalo. Jinak bezchybnej, ovšem Jihlava ho vůbec neprověřila..

    Fotbal celkově děs, dobrej začátek, občas pěkný akce na jeden dotek, břevna atd, ale celkově děsně neurovnaný, bída. Na druhou stranu je to příprava, zmrzlej terén, zima jak prase (fakt velká) atd., takže 4 góly super.

    No tak to jsou asi všechny moje postřehy..

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 19:26 |  
      0 0

      Panove, co jste tam byli, vsechna cest, v tom mrazu, v cas, kdy se clovek musi utrhnout z prace nebo je x prijemnejsich veci, co delat, jet na lyze nebo tak, tedy smekam a diky za vase postrehy.. a doufam ze kysliak nebude spilmachr typ vasiljevic, to je muj nejneoblibenejsi fotbalovy typ..:-))). cimz se vasiljevicovi predem i zpetne omlouvam, ze si ho porad beru do ust, ale je to ciste moje uchylka, ze takove hrace nemam rad...

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2010 19:43 |  
        0 0

        Vic si beres do ust Marka Jarolima a to i kdyz uz tu neni :o)

        Jinak par mych postrehu - utocna dvojka prvniho polocasu Vlcek - Naumov nepredvedla vubec nic a celkove to prvni puli stalo dost za prd, z cehoz se vyjimala pouze prvni petiminutovka, asi deset minut kolem 20. minuty a posledni standardka. Jinak des. Ale aspon si vic zahrala obrana a tam potesil Kopic. Je to nas nejvetsi obrance a svou postavu umi solidne vyuzivat. Druha pule byla lepsi, i kdyz to ze zacatku nevypadalo. Ale po 20 minutach se hraci celkem sehrali a prisla nejlepsi faze hry plna sanci. Na to, ze hrala zaloha Janda - Duranski - Kysliak - Vasiljevic a utok Tecl - Ivanovski, tam byly velmi pekne kombinace. Kysliak nebyl tak vyrazny jako Ivanovski, ale tezko soudit po jednom polocase na umelce v minimalne petistupnovem mrazu. Ve hre moc videt nebyl, ale ovlada umeni se zjevit na miste, kde siroko daleko neni zadny souperuv obrance, tak padl druhy a ctvrty gol.
        Jinak nejvetsi pozitivni prekvapeni je asi Janda, ktery hral dnes hodne dobre, krome golu jeste hlavou tyc a proste byl videt, jako uz dlouho ne.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 19:59 |  
          0 0

          Já věděl, že jsem něco zapomněl. Janda hrál fakt dobře. Jenom nevim co je jeho místo. Asi vlevo protože si pamatuju, že ve svý nej formě tam zaskakoval a dost se mu dařilo.. to tady snad byl ještě Lukáš Jarolím jestli se nepletu. A teď jsem mu tam taky zadařilo. V prní půlce na středu určitě ne. Dokáže si seběhnout do středu a například u svého gólu se zjevil i na pravé straně..

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2010 23:16 |  
            0 0

            Ja hnidopich jsem, v clanku jsem to opravil a dal uz ho tedy budu psat spravne. Preci jen me hodne stve, kdyz nekdo komoli jmena hracu Slavie (napr. Raqued, Abrham, atd.). Kislyak sice jeste slavista neni a mozna ani nebude, ale je slusnost mu jmeno nekomolit a psat ho spravne. I kdyz s prepisem beloruskych jmen je vzdycky trosku problem, tak budeme dale pouzivat verzi, kterou jsi napsal ty a ktera je bezna i v ostatnich zdrojich v anglictine o tomto hraci.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              tantalos     před 15 lety 23.01.2010 10:43 |  
              0 0

              Takže quelhare,
              pokud jsi opravdu hnidopich, tak piš Kisljak.
              Důvod: Pravidla českého pravopisu
              Podle nich jména převzatá z jazyka nepoužívajícího latinku přepisujeme foneticky.
              Tzn. Nepíšeme třeba ale ... Tsourtchine, ale Curšin, nepíšeme Shoukshine, ale Šukšin.
              Jelikož jak beloruština, tak ï ruština používají azbuku, jméno přepisujeme tak, jak je slyšíme.
              Rozdělíme si jméno do slabik - evidentně kis-ljak nebo kis-l´-jak. V obou případech nemá čeština jiný. Leda že bys chtěl Kisljakovi vnucovat, že je nakyslý tibetský tur yak.

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                mart     před 15 lety 23.01.2010 11:50 |  
                0 0

                Dobre rano Tantale :), mala (technicka) pripominka ohledne Kisljaka ocima matematika :). Samozrejme souhlasim s Vami s prepisem jeho jmena do cestiny (pohled gramatika), ale nemuzu nesouhlasit ani s quelharem a Stroninhem. Jen je jejich pohled proste pragmaticky. Malokdo z nas ma na klavesnici azbuku, a povetsinou se orientujeme spis na informace ze zemi, kde Kisljak je proste Kislyakem :), takze 1:1. Nejzajimavejsi ale asi bude jestli se prosadi, a hlavne, jestli u nas zustane.
                Nicmene (a to hlavne) jsem se chtel vratit k tomu Ivanovki(y)mu.
                Rikate, ze by ho fotbal s Vami bolel? No to je u me dobra, nebo ne? Jestli to hodnotite z pohledu bolel/nebolel, tak si nedovedu presdstavit, ze Messiho by to s Vami nebolelo :) .... ne, nebojte, dal uz tu teorii rozebirat nebudu :D, zdravi mart

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  tantalos     před 15 lety 23.01.2010 13:43 |  
                  0 0

                  Dobrý den, Marte,
                  samozřejmě se mi kousky prováděné Ivanovským (myslím, že v Makedonii také používají azbuku a my si tudíž můžeme s jeho jménem pohrát, i když asi s Ivanovskim by bylo správnější) velice líbí. Něco málo z nich předvedl i na zmrzlé umělce. Proti druhořadým obráncům.
                  Samozřejmě jsem se díval na youtube, které jste doporučil. Zaujaly mě dvě věci.
                  Zaprvé: jak málo záběrů je z utkání, kde jsou vidět diváci- Diváků je tak málo, že by je jeden mohl snadno považovat za kompars. Předpokládám, že za svých mladých let, kdybych měl dnešní technické vybavení, bych dokázal za dva tři měsíce s minimálními náklady nechat o sobě natočit video, v němž bych byl také srovnatelný s Messim. Mě zajímaly záběry z těch mezistátních utkáních, ale tam toho zase Ivaniovski tolik nepředvedl.
                  Zadruhé: jak málo z jeho krásných kousků vedlo k ohrožení branky. Ono takhle se předvádět uprostřed hřiště je o prokopnutou holeň.
                  Rád bych věděl, jak by se dokázal prosadit proti české koncentrované obraně.
                  Další je, jak by reagoval na fauly. Na Slavii docela slušně vynadal pomeznímu, když proti němu odmával sporný aut.
                  Pokud jde o Ivanovského techniku, je podle mého názoru srovnatelná se Šenkeříkovou, jenomže není tak okoukaný. Šenkyho beci znají, a tak ho pustí do akce jen minimálně. Tak by hráli i na Ivanovského.
                  A jelikož se zdá být hoch temperamentní, asi by ho snadno vyvedli ze soustředění na hru.
                  Proto kdybych měl takového hráče eliminovat, nasadil bych proti němu hráče s tvrdostí (a inteligencí či prohnaností) Krajčíka, a doufal, že se chlapec nechá se vyloučit.
                  Víš, mám Jugoše rád, když mančaftu hra jde. Když je mužstvo v krizi, u nich se to projeví umocněně - hrají pod psa. Tedy Jugoše ano, do sluníčka a pohody. Jinak nevím...
                  Jinak ještě ke Kisljakovi:
                  -ia- v češtině není dvojhláska, ale nutně dvě slabiky. Tudít psát kisliak nutně implikuje, že se jeho jméno musí číst kysliják - čili silný déšť plný zplodin

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    mart     před 15 lety 23.01.2010 16:10 |  
                    0 0

                    Ano, take jsem si vsiml, ze divaci jsou "uzky profil", a mam velmi podobny nahled na "jugose". Ten link jsem ale neposlal, jen sem si ho line prohlidnul :). Normalne mi tuhle okurkovou sezonu vyplnuje Liverpool, ale to co predvadeji bez Gerarda a Torrese je dost bidne (sice tam nemaj jugose, ale pod psa, to teda umej hrat taky), takze hledam utechu na SN.
                    Uz se nemuzu dockat na prvni letosni vylet do Prahy. mart
                    (tim zaroven odpovidam Khadgarovi, ... a navic je tu hnusna zima:)

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    Urbie     před 15 lety 23.01.2010 18:02 |  
                    0 0

                    no tak muže to být podobný případ jako třeba Belaid

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  Khadgar     před 15 lety 23.01.2010 13:44 |  
                  0 0

                  Ahoj marte, v Liverpoolu to teď taky bolí, co?

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 22.01.2010 19:48 |  
        0 0

        Já nevim jestli je to nejšťastnější. Je menší i hubenější jak Dušan, takže by měl být živější, pravděpodobně bude mít i lepší střelu. Možná byl prostě jenom takovej.. zmrzlej :D

  6. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    harry     před 15 lety 22.01.2010 19:56 |  
    0 0

    Jen dotaz-kde se hrajou další dva přípravný zápasy(s CB a Jabloncem,alespoň dle of. stránek)zase v Edenu na umělce nebo je jiná varianta???

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2010 20:02 |  
      0 0

      To se urcite vcas dozvime, zatim to Ondra Zlamal nikde nepsal. Osobne predpokladam, ze to bude zase na umelce v Edenu, v minulosti jsme hravali napr. i na umelce na Vysehrade.

  7. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Elanius     před 15 lety 22.01.2010 21:17 |  
    0 0

    Tak jsem prezil cely zapas v tom prijemnem pocasicku a krome zmrzlych prstu na nohou jsem si domu prinesl par postrehu, o ktere s vami dovolim podelit.

    V prvnim polocase me zaujala stoperska dvojice Vomacka - Kopic, ktera byla velmi konzistenstni, obranu organizoval Vomacka, Kopic byl vyborny ve vzduchu a jeste jistil levou stranu za Trubilou. Vitali byl hodne aktivni dopredu, absolvoval bezpocet sprintovych nabehu, snazil se spoluhracum nabizet a kombinovat. Bohuzel dozadu se dopusil nekolika chyb a pustil soupere do sanci ktere za nej musel hasit Kopic. Jak uz zde nekdo napsal - opak Hubacka - dopredu nebezpecny, ale dozadu nejisty.

    Ve stredu zalohy spolu hrali Trapp a Janda, ackoliv jsem si z teto dvojice delal trochu obavy, nakonec zahrali slusne. Taktika evidentne byla zahustit stred pole a hrat na rychle kraje Hlouska a Grajcara, myslim ze typove na to mame vhodne hrace. Ve predu se bohuzel uz tradicne trapil Standa. Naumov bohuzel nedostal moc balonu. Je to hrac do vapna a ty balony tam proste nedostava, i tak mi od nej ale chybelo trochu vetsi nasazeni, svoji hlavicku ve vapne bohuzel poslal do brankare, jinak se k nicemu moc nedostal.

    Ve druhem polocase zaujala nejistota Hoska s Celustkou, tihle dva by vedle sebe meli mit spise nekoho zkuseneho kdo je muze usmernit a uklidnit, spolu jsou podle meho nejisti, spatnou rozehravkou Divise castecne donutili k chybnemu vykopu ktery skoncil golem. V zaloze se prezentovali Vasiljevic docela slusnym vykonem, a testovany Kysliak, ktery me, narozdil od KJ, moc nezaujal. Sice vstrelil branku ale nebyl v zadnem ohledu lepsi nez treba Volesak.

    Naopak vyborny byl podle meho Ivanovski, nebal se jit do souboje 1v1, pokusit se udelat klicku, predvedl dobre cteni hry a duraznou hru telem. Pokud by to nekoho chtelo podepsat, tak jeho.

    Na hristi se objevil jeste Filip Duranski, no abych byl uprimny, vpodstate se do niceho nedostal. Parkrat ztratil mic v souboji nebo spatne prihral, dostal se pouze k jedne zblokovane strele. Obavam se, ze na dospely fotbal to zatim nebude.

    Zbytek hracu jako Hlousek, Grajcar atd odehrali standartne a zname je, takze jsem se o nich nezminoval. :-)

    Preji pekny zbytek vecera.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.01.2010 23:00 |  
      0 0

      Musim trosku nesouhlasit ohledne Duranskiho - ten byl na hristi 20 minut a na to, ze je mlady a mozna spis defenzivnejsi, tak se dostal do mnoha akci, ktere vedly k sancim. Tech poslednich 20 minut bylo to nejlepsi, co Slavia hrala za cely zapas a on byl aktivne u toho. U mne spokojenost. Na zaklad Slavie to asi neni, ale dospely fotbal urcite ano. Po odchodech Vanka, Marese a Korese do acka bude becko zaloznika potrebovat a klidne si dokazu predstavit, ze bude ve stredu zalohy becka operovat Duranski s Simeckem a/nebo Milutinovicem, ktery jako mladeznicky reprezentant sve zeme by mohl dostat vetsi sanci neco predvest nez na podzim, kdy ho Vanek se Simeckem na hriste moc nepustili.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Elanius     před 15 lety 23.01.2010 10:41 |  
        0 0

        Pokud se zbytkem souhlasite, tak jsem spokojen:-)

        Jinak u toho Duranskiho jsem chtel rict, ze to nevidim na fotbal za Acko Slavie, moznost vyhrat se za B by klidne dostat mohl.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 00:37 |  
        0 0

        ty mi to ted celé posral víš to :) já se zrovna připravuju na zkoušku z té pitomé angličtiny tak jsem chtěl potrénovat. Ted ale už vím co tam je! :)

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          Kabi     před 15 lety 23.01.2010 09:52 |  
          0 0

          Naopak :) Ty si můžeš přeložit další články o talentech ze skysports.com, následně porovnat tvůj překlad s překladem eurofotbalu, ovšem další slávisti tam zatím nejsou :)

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            bongor     před 15 lety 23.01.2010 11:13 |  
            0 0

            Co se týká Hlouška.takoví hráči se na západě kupují za 300-400 mega.
            Kromě toho by mu přestup stoprocentně uškodil.Ať si Frantíci najdou na takové kšefty jiného blbce,i když určitě brzy mega přihoděj,ale i to je málo.Čelůstka ten má zaručeně velký potenciál,ale je to obránce a ti jsou vždycky levnější.Rovněž platí,že mu přestup může uškodit,ale nikdo nevíme jak jsme na tom finančně.Abychom nedopadli jako sralta a neměli kvůli dluhům za půldruhýho roku zaracha od UEFA.Někdo tady chválí Jandu.Já jsem vyslovil kdysi názor,že je to lepší hráč než Necka a teď se to pomalu začne ukazovat.Jestli se nezraní,bude to třída.Jinak jsem bohužel v Praze nebyl,tak musím dát na osvědčené posuzovače,i když se často jejich názory hodně jeden od druhého hodně liší.Fakt je,že Jihlava nemůže být měřítkem a druhý fakt je,že si musíme dát velký pozor co kupujeme,ty naše penízky z LM se rozkutálely po různých Abrahámech,Naumovech,Toleskich a dalších
            nepodařených kaufech.

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              urs (přítel SN)     před 15 lety 23.01.2010 12:47 |  
              0 0

              Janda je dříč, proto jej KJ asi také stále stavil, i přes kdovíjakou formu.. Ono už jen tento atribut (dříč) je totiž zatraceně důležitej pro celej tým, kterej je na hřišti..
              myslim si ze svý vlastní zkušenosti (taky dřu jako magor, i když mam teď v háji koleno a bojim se že si ho budu muset nechat vrtat.. :-), že je to solidní motivace pro zbytek mančaftu.. když jeden maká, tak jde příkladem a defakto nabádá ty "flákače" kolem k většímu nasazení :-)
              tohle mě tedy docela mrzí, že vidim flákače na profesionální úrovni.. :-(
              ale oni jsou zkrátka všude ;)
              urs

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 12:56 |  
                0 0

                co by za to dali vedoucí ve fabrikách, kdy to tak fungovalo i tam, jak píšeš :) Jeden dře a poblázní tím celou výrobní linku :)

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  whitesnake01     před 15 lety 23.01.2010 13:12 |  
                  0 0

                  a po směně dostane přes držku :)

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 13:37 |  
                    0 0

                    no možná. Já když byl kdysi dávno v létě na brigádě v takové jedné fabrice, tak jsem byl po prvním dnu strašně unavený, a ještě na mě byli všichni jacísi naštvaní :)
                    No po týdnu jsem tam raději skončil začal chodit na koupaliště na deku :)

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 23.01.2010 14:07 |  
                  0 0

                  porád mluvíme o fotbale, to neni facha, ale jenom hra :-))

  8. Re: Slavia - Jihlava 4:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 23.01.2010 12:20 |  
    0 0

    Jak je to s tím Brabcem a Spartou? Ne že by mě to tedy nějak dvakrát interesovalo, ale musím přiznat, že jim toho hráče docela přeju :-).
    Jak jsem tak četl Vaše reakce, tak výkon Kopiceho byl celkem dobrý, škoda, že na něj nemáme nějakou opci...

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 13:00 |  
      0 0

      Tak na Belaida taky tuším nebyla opce a taky nakonec zůstal. A ten rok předtím měl u nás vydařený. Heerenven o něj evidentně nestojí, a pochybuju, že stát v létě bude. Pak už jenom musíme jednat rychle no. Stejně jako u Belaida.
      Ale upřímně je mi to celkem záhadou. Heerenven se jej chce zbavit, klidně i na přestup a my si nedokážeme vyjednat opci? Musel asi požadovat pořádnou pálku jinak mi to hlava nebere.

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        Konraad     před 15 lety 23.01.2010 13:38 |  
        0 0

        Možná opci nechtěl samotný Kopic - podle jeho slov se nezdá, že by tady plánoval nějaký delší pobyt, spíš se tady chce rozehrát a dostat se do formy, díky které si kopne někde v zahraničí.
        Druhá možnost je, že spekulujeme - předpokládám, že opce se obvykle stanovuje výš než je reálná cena hráče (v době jednání o hostování), jinak by to nedávalo moc smysl: Opci tým využije tehdy, když se hráč předvede v dobrém světle (což znamená, že se i jeho tržní cena zvýší). Nebylo by moc chytré poslat hráče s tržní cenou třeba 10 milionů na hostování s opcí na 10 milionů, protože pokud bude sedět na lavici, cena spadne a ještě bude hráč z formy, pokud bude hrát a dobře, bude to pro prodávajícího prodělečné.
        No a Heerenven mohl chtít opci stanovit třeba na 20 mega, my bychom dejme tomu dali 10, přičemž pokud se Kopic prosadí, budeme ochotni dát třeba až 15 (sumy píšu jenom pro ilustraci). Jinými slovy: Řekl bych, že stanovení opce je hodně založené na obchodní spekulaci. To, že je hostování bez opce, se teoreticky může i vyplatit. Je to ale samozřejmě určitý risk, že Kopic bude hrát geniálně a nebudeme na něj pak mít.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 13:48 |  
          0 0

          No tou poslední větou ses dobral k tomu, proč je u většiny hostování ta opce :) Možná máš pravdu, opravdu netuším jací jsou pánové Doležal s Rosenem spekulanti, každopádně i ta stanovená částka se dá nakonec snížit. Viz. případ Pamiče.
          Každopádně si myslím, že je pořád výhodnější brát hráče na hostování s opcí i třeba vyšší než je tržní hodnota. Máš jistotu, můžeš sondovat i zájem třetích stran a v nejhorším i tu cenu nakonec ve smlouvě, kde je ten odstavec opci snížit.

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            Konraad     před 15 lety 23.01.2010 14:51 |  
            0 0

            No tak to s tebou souhlasím, že je obecně lepší, když tam opce je. Já se jenom snažil vymyslet, proč v tomhle konkrétním případě není. :)

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              bongor     před 15 lety 23.01.2010 15:21 |  
              0 0

              Mareček do Anderlechtu,v devatenácti letech.To bude pro nás další
              kůň na hostování v příští sezoně.Hezky se to tady vyprazdňuje.Z devadesáti procent si naše hráče berou,aby je měli posichrované,kdyby hrozilo,že z nich opravdu něco bude.Naše agentury jim ochotně na takové praktiky přikyvují,mají z toho jednoznačně hezké "vejvary".
              Tady čtu,že ve Francii zavřeli deset českých zprostředkovatelů mladých
              holek,kteří jim tam zařizují jistou"prácičku".Je mezi těmito dvěma případy až tak velký rozdíl?

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.01.2010 17:53 |  
                0 0

                Což o to ale tohle je taky pecka:
                Záložník Marek Kaščák, kapitán Sigmy Olomouc, odcestoval do Turecka na soustředění ázerbajdžánského Něftči Baku. Po lékařské prohlídce by měl podepsat smlouvu o půlročním hostování.

                Kapitán do Neftči Baku? Půroční hostování v ázerbajdžánu? To mi hlava nebere..

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  bongor     před 15 lety 23.01.2010 18:00 |  
                  0 0

                  nafta Kmotře dělá divy.A my?Za chvíli nám budou vozit korálky a rozdávat je dětem.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.01.2010 18:10 |  
                    0 0

                    Nafta za půlroční hostování? Já vím co chcete říct ale tohle.. to je ňáké celé divné řekl bych

                    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                      bongor     před 15 lety 23.01.2010 18:23 |  
                      0 0

                      Jsme divná republika,nemůžeme chtít aby něco bylo nedivné,například fotbal.Z předního evropského státu jsme se dostali do pozice na chvostu.A kdo to zavinil?To není nic pro náplň těchto našich stránek,protože jsme se dohodli,že sem nebudeme zatahovat nic,co by kazilo morálku,například politiku.A tak jenom můžeme konstatovat:
                      Jeden za druhým odcházejí mladí do zemí,kterým jsme se ještě před deseti lety smáli,co je to zač.Ani jsme je pomalu neznali.

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 18:27 |  
                  0 0

                  Já nevím jestli zrovna Kaščák byl hráč, na kterém to v Olomouci viselo. Dostal asi zajimavou nabídku co se týče platu, tak ho Kubíček pustil, když do toho asi chtěl hráč sám jít.
                  Pochybuju, že to je primárně na principu obchodu pro Olomouc jako náš Čelůstka.
                  Vlček šel taky za zásluhy. A jestli Kaščákovi voní azbuka, tak bych to neřešil.. Pochybuju, že by nám Kubíček stejně ochotně prodával například Hořavu nebo Dreksu.
                  Spíš doufám, že byl dneska nějaký náš scout v Manchastru. Když už sháníme toho útočníka :)

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    bongor     před 15 lety 23.01.2010 18:57 |  
                    0 0

                    Máš Mirečku alespoň smysl pro humor.Jestli je v Manchesteru nějaký náš skaut tak ho právě křísej.Řekli mu totiž,kolik by nás stálo hostování nějakého zcela neznámého a lehce nadprůměrného maníka,který by nahradil Adama na levé straně.Tady je nejhorší,že nejlepší je,že když někdo začne moc vynikat,je dobré,aby ho trenér držel pěkně zpátky,nebo nám ho za pár týdnů nějaký snaživý agent prodá za pár šupů.Všichni budou nadšení,hráč,vedení a především agentura,ta si pomůže nejvíc.Kdo bude nas*anej,to budeme my.Nikdy se nedočkáme sehranosti mužstva a někoho na koho budeme chodit.
                    Bez těchto dvou věcí v Evropě nemáme místo.

                    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                      mirecek1111     před 15 lety 23.01.2010 19:17 |  
                      0 0

                      já nemluvil o nějakém lehce nadprůměrném maníkovi ale o tom co dneska střílel za A tým. Vidím, že ty jsi dnešní evropské zápasy nesledoval co :)
                      A ano smysl pro humor mám jak vidíš, ale taky umím přijmou kritiku, tak mě o sobotním večeru obohať co nemám, ta první věta zněla jasně :)

                      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                        bongor     před 15 lety 23.01.2010 21:52 |  
                        0 0

                        Máš pravdu,ten začátek vypadá na to,že bych chtěl pokračovat nějakou kritikou.Ale to jsem jen tak blbě formuloval,mělo to znít,máš alespoň oproti jiným smysl pro legraci.My si myslím průběžně říkáme
                        svoje někdy rozdílné názory,takže momentálně nemám ani důvod
                        to nějak rozvádět a dramatizovat.Obzvláště proto,že moje dnešní
                        blbá nálada je způsobená spíš lidmi,kteří škodí našemu fotbalu.A takový sem nepíšou.

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                wector     před 15 lety 23.01.2010 19:02 |  
                0 0

                Zase tak špatný krok Mareček možná neudělal. Česká liga nemá hráči po dvou letech co dát (on má rok a půl), obzvlášť když tým nehraje poháry. Stačí se podívat, jak dopadl slavnej Střeštík, ten je totálně v prdeli. Anderlecht není nic extra, možná o stupínek lepší než my a k nám by nemohl přestoupit kvůli ceně. Navíc tam je dost Čechů, to mu taky usnadní situaci. Jestli se neprosadí tam, tak na to nemá a aspoň to všichni budou vědět. Něco si tam vydělá i pokud se zakope, takže pokud nebude debil, tak se zajistí. A do Brna se může vrátit kdykoli.

                Mě víc štve, že můžou krást 16letý děti a jejich rodiče to ještě schvalují.

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  bongor     před 15 lety 23.01.2010 21:56 |  
                  0 0

                  nejde ani tak o Marečka,jako o systém.Ti kluci,kteří u nás vydrží byť za menší peníze mají v těch pětadvaceti určitě větší přehled,větší zkušenosti a venku naději na lepší podmínky.S dvacetiletým klukem si každej pouze manipuluje.

                  • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                    wector     před 15 lety 24.01.2010 13:09 |  
                    0 0

                    Kdyby Marečkovi bylo 25, tak ho nikdo nechce. Nehrál poháry, jeho nejsilnější soupeř bychom byli my, v tom věku už není hráč moc tvárnej, chtěl by vyšší smlouvu. Krom toho ti, kteří v GL zůstanou déle a jsou tu za lokální hvězdy si tak nějak zvyknou na svoje pohodlí, že se moc nemaká, ale pak přijdou do lepší ligy a jsou vyplašený jak lesní včela ve městě, že se po nich něco chce (třeba hrát 90 minut). Mladej hráč je tak nějak zvyklej na tyhle přechody - dorost/dospělej fotbal je velká změna, "B"/liga také. Teď má půl roku aby se rozkoukal, v jeho věku to nehraje roli.

                    V tomhle přestupu bych prostě problém neviděl, je to za slušný prachy do trochu lepšího klubu s pro Čecha maximálně vlídnejma podmínkama. Víc si snad nemůže ani přát. Proti přestupům puberťáků je to pohoda, když už nic jinýho, tak si aspoň vydělá, to ta děcka jako byl Pekhart nebo v létě Sokolík asi říct nemůžou.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      bongor     před 15 lety 24.01.2010 10:23 |  
      0 0

      Taky se mi to líbí,hlavně to,že bude v našem dorostu.Věřím,že k nám přijde na přestup a neudělá tu hloupost,aby se hned v začátcích
      začal poohlížet po různých nabídkách ze zahraničí nebo dokonce z toaletné.To snad ohlídá Suchopárek.
      Ta jeho rodina vypadá rozumně.

    • Re: Slavia - Jihlava 4:1

      mirecek1111     před 15 lety 24.01.2010 11:27 |  
      0 0

      Je vidět, že se vedení poučilo z Kadlece a Sparty. To je jen dobře, hlavně aby se pak i ta opce vyjednala a někdo nám ho nevyfoukl. A vůbec máme ten mladší dorost narozdíl od toho staršího už celkem silný. Ti kluci na podzim neztratili ve své lize ani bodík. Jsem zvědavý, jestli jim to vydrží i na jaře :)

      • Re: Slavia - Jihlava 4:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.01.2010 11:36 |  
        0 0

        Myslim, ze si pletes mladsi dorost a starsi zaky, kteri skutecne svou soutez vedou bez ztraty bodu. Mladsi dorost (C) je paty v celostatni lize a D dorost ctvrty v ceske lize.
        A navic - jestli je Svoboda takovy talent, tak urcite nebude hrat za mladsi dorost, ale pujde rovnou do A dorostu, ktery je ve stredu tabulky.

        • Re: Slavia - Jihlava 4:1

          whitesnake01     před 15 lety 24.01.2010 12:39 |  
          0 0

          prece je uplne jedno kolikaty jsou, dulezite kolik hracu se prosadi v dospelem fotbale, nutit dorosty vyhravat souteze je totalni hovadina

          • Re: Slavia - Jihlava 4:1

            mirecek1111     před 15 lety 24.01.2010 20:15 |  
            0 0

            Ono je to co říkáš taková fráze, ale nakonec se stejně všechno odráží ve výsledcích a tedy umístěni.
            Podívej se třeba na A dorost Sparty a třeba ten náš, který na podzím dostal 0:9 (nereaguj quatere, nebudu složitě zjišťovat kolik to konkrétně bylo), kdo má asi větší potenciál poskytnout více zajimavých hráčů pro A týma?
            Jasně, v každém týmu může být nějaký supertalent, i v tom nejslabším se nakonec může objevit hráč, který toho nakonec dosáhne více než kterýkoli třeba z těch dorostenců Sparty, ale když se na to podíváš komplexně jako na tým, tak vždycky má nějvětší potenciál být jakousi studánkou talentů, ten co se bije o čelo.
            Všichni chcou vyhrávat, to je jen fráze, že u mládeže nejsou výsledky důležité, všichni ti kluci jdou do zápas s tím, že ho chcou vyhrát a vyhrajou ho ti co jsou lepší. A ti lepší se mají logicky pak větší šanci uplatnit i na úrovní nejvyšší.

            Já, než jsem šel na školu do Brna, tak jsem hrával za Zubří házenou. Možná někdo Zubří znáte právě skrz házenou, protože je dlouhodobě u nás na špičce. Spolu s Karvinou a Duklou Praha. No a jednou tady jeden trenér, co trénoval A tým můžu zakázal všem trenérům mládeže, aby se svými týmy hrály osobní obranu. To je když má nějaký soupeř v zápase nějakého extra dobrého hráče, který dává hodně branek, většinou to je spojka, tak v házene existuje takový elegantní fígl, že se na něj začne hrát osobní obrana. To znamená, že jeden hráč soupeře začne kopírovat jeho pohyb těsně u něj a tím ho tak nějak vyřadí ze hry. On nemůže dostat příhrávku a pak logicky sřílet branky. V házene se to nebere jako bránění ve hře.
            No a právě tohle pan Kekrt zakázal všem mládežnickým týmům u nás v Zubří hrát, aby se kluci učili hlavně hrát házenou prostě jeden na jednoho a ne taktizovat i když taktizování by vedlo zřejmě k lepšímu výsledku v konkrétním zápase.
            Když to převedo do fotbalu tak je to jako by trenér řekl klukům, to nevadí když ztratíte balon, ale kličky si zkoušejte i tak. Já vím, že to je správné, ale nakonec stejně vyhrávají týmy, které mají lepší hráče i když si ti Kadlecové a Svodobové budou zkoušet i ty kličky, patičky apod.
            Vždycky, úplně vždycky se kvalita hráčů projeví na výsledcích. Můžou strokrát sami trenéři klukům říkat, že není důležité aby vyhráli ale hlavně si zkusili kličky apod. a stejně vyhrajou, pokud mají lepší hráče.
            Takže já říkám, že jestli Sparta drtí každý tým v lize v dorostu, tak podle mého v týmu má i největší potenciál. Takže jako máš pravdu, je jedno kolíkatí jsou, ale většinou podle toho kolikátí jsou se dá jednoduše odhadnou, kolika solidními hráči ten tým disponuje.

            A ještě pro Bongora a to jeho včerejší podivení nad tím klukem z Olomouce. Přečti si nadpis na indesu. Ten mluví za vše. Tak to prostě je a není na tom nic odporného, dívného a k nepochopení. Má dvě možnosti, bud dohraje kariéru za solidní ligové peníze v solidním ligovém kádru v zemi se solidní úrovní nebo půjde dva roky přetrpět někam do mrazu do rozstříleného města ale vydělá si peníze, že si jednou jeho děti budou moci postavit rodinný domeček. Takhle by se rozhodli všichni..

            • Re: Slavia - Jihlava 4:1

              Khadgar     před 15 lety 24.01.2010 20:55 |  
              0 0

              K tý mládeži...V zahraničí často mladý nehrajou ligy, ale jenom jakýsi turnaje. Prostě nejsou tlačený k neustálým úspěchům v jednotlivých zápasech, aby se dlouhodobě uspělo v lize a můžou tak lépe rozvíjet svoje individuální schopnosti. Proto když je turnaj mladejch, tak my uspějeme hlavně kvůli lepší taktické vyspělosti našich hráčů. Ostatní mají sice individuálně vyspělejší hráče, ale ne vždy tím uspějí. To je asi tak můj argument vůči důležitosti vítězství v dorostenecké lize.

              • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                quelhar (admin)     před 15 lety 24.01.2010 21:10 |  
                0 0

                Muj nazor - to, co pises, muze fungovat u zaku, ale v dorostu uz by kluci meli hrat o vysledky. Nemuze prece hrac prijit do kategorie dospelych s tim, ze nikdy nehral ligovou soutez.

                • Re: Slavia - Jihlava 4:1

                  Khadgar     před 15 lety 24.01.2010 21:49 |  
                  0 0

                  To máš pravdu, já se nechal trochu unést. Jasně, že u dorostenců už to musí být jinde. Beru zpět.