O Slavii

K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

V dnešním přípravném zápase nastoupil vedle nově příchozích hráčů i testovaný Mirko Ivanovski, v příštím týdnu mají přijít na testy další dva fotbalisté. Svůj druhý zápas za áčko si připsal osmnáctiletý slávistický dorostenec Filip Duranski. "Jsem moc rád za tuhle šanci, budu se ji snažit využít."

Jen dva dny po svém oficiálním příchodu do Slavie hned naskočil do utkání Milan Kopic, posila z nizozemského Heerenveenu. "Byl to jeho první zápas. I u něj je co zlepšovat, bude si muset s mužstvem na sebe zvyknout. Čekám, že naplní, co od něj očekávám. Doufáme, že naváže na výkony v Boleslavi, i když teď se v Heerenveenu moc neprosadil. Je to kluk, který se chce zlepšovat, věřím, že do mužstva zapadne a bude přínosem," okomentoval první Kopicův start trenér Karel Jarolím.

Výborně se uvedl i Stanislav Tecl, jednu branku dal, další brankové příležitosti si vytvořil. "Standovi také věřím, je to typ agresivního útočníka, který se umí prosadit v šestnáctce, určitě pro něj bude povzbuzení, že dal dnes gól," má důvěru v Teclovy gólové schopnosti Jarolím. Spokojený byl i s výkonem Jana Kysely. "Do mužstva zapadá, ať už jako záložník, nebo jako útočník. Dneska nastoupil v záloze, chci ho vyzkoušet i v útoku."

V útoku dnes nastoupil testovaný Mirko Ivanovski, dvacetiletý levý záložník je členem makedonské jednadvacítky a jeho mateřským klubem je Makedonija Gjorce Petrov. Spolu s ním je na testech i dvaadvacetiletý běloruský reprezentant Sergej Kisliak z Dinama Minsk, který by mohl nastoupit ve středu zálohy v dalším přípravném pátečním utkání proti Jihlavě. Podle všeho nejsou posledními dvěma testovanými hráči. "Příští týden by měli přijít ještě dva," prozradil Jarolím. Otazník stále visí nad Rudolfem Skácelem. "Jsem trpělivý, zatím je to pořád otevřená situace. Pokud by to nedopadlo, zaměřili bychom se na hráče, o kterém jsem mluvil během soustředění na horách."

Svůj druhý start za áčko si připsal osmnáctiletý dorostenec Filip Duranski. "Jsem rád, že jsem dostal od trenéra šanci a budu se snažit ji využít," řekl po dnešním zápase, ve kterém odehrál 19 minut ve středu zálohy. "Hraju vlastně od začátku středního záložníka, buď ofenzivního nebo defenzivního," přiblížil svůj post Duranski. Ve Slavii působí odmalička, ale dal si pauzu. "Prošel jsem slávistickými přípravkami, ale pak jsme se s rodičema odstěhovali zpátky do Skopje. V patnácti mě kontaktoval pan Šrámek, jestli bych to ve Slavii zase nechtěl zkusit, a tak jsem přijel bez rodiny, udělal zkoušky a prošel všemi dorosty." Po podzimu obdržel skvělou nabídku: do přípravy nastoupíš s áčkem. "Volal mi to pan Šrámek před Novým rokem, bly jsem hrozně šťastný, vůbec jsem něco takového nečekal. Připravoval jsem se na to, přeci jen fotbal je tu rychlejší a tvrdší než v dorostu, je to úplně něco jiného. O mé pozici jsme se zatím s trenérem Jarolímem nebavili, řekl mi, ať jsem pokorný a poctivě pracuju." Duranského sledoval na podzim sám Karel Jarolím. "Filip prokázal, že umí kopat, je jasné, že se bude muset vyrovnat s rozdílem mezi dorosteneckým a dospělým fotbalem. Špatný fotbalista ale není, uvidíme, jak se bude vyvíjet," řekl na adresu mladého svěřence Jarolím.

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      martin08     před 15 lety 20.01.2010 17:47 |  
      0 0

      nevim no, ale podle youtube ten Ivanovski je dobre, nevypada ze by byl linej, a s micem to se zda se umi..

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Ravik     před 15 lety 20.01.2010 21:10 |  
        0 0

        tak jestli je to video aspon z 30% pravda tak okamžitě angažovat :-)

  1. Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

    slaviator     před 15 lety 20.01.2010 17:44 |  
    0 0

    Nechce KJ snad Pamiče za 13 mil? :)

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      mirecek1111     před 15 lety 20.01.2010 18:28 |  
      0 0

      on stojí 13 mega? Jinak mě přijdou úplně směšní ve Spartě, oni si vezmou hráče na hostování, dohodnou opci, a pak jí nejsou ochotni zaplatit a pořád licitují a přitom nemají náhradu. Pokud tam teda nemají v plánu utápět Kladrubského.
      A co mě nejvíc zaráží je fakt, o koho se jedná. Pamič? Já nevím no. V lize mi přišel jako "lehce" lepší průměr, ale Kušnír na druhé straně byl jistě lepší ale v pohárech, do ted si pamatuju na tu jeho komedii v Aténách. Tam se jasně ukázalo, že to žádný top hráč není.
      Pokud chcou zkvalitňovat kádr, tak by měli už přestat bláznit s útokem, když mají Lačného, Bonyho, Kadlece, který se jen tažko bude na lavičce rozvíjeta vylepšit třeba právě levou obranu.

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        denydzlSKS     před 15 lety 20.01.2010 19:23 |  
        0 0

        to je asi stejný jako když nám hraje levýho obránce už 5 let jistý hubáček a my pořád bereme pravý obránce, záložníky a malý nególový útočníky:-/

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          brekekeSKS     před 15 lety 20.01.2010 20:46 |  
          0 0

          Po Hubovi se nevoz, ty mrdečko!

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            denydzlSKS     před 15 lety 20.01.2010 21:15 |  
            0 0

            já proti hubovi nic nemám, je to se šenkym můj nejoblíbenější hráč ve slavii, ale když se nám nedejbože zraní tak jsme v řiti!! navíc je to jedinej post, kde nemáme adekvátní náhradu, ty mrďáku!! takže mi nejde do hlavy, proč posilujem všude možně jen né tam...možná se tam počítá s marešem...ale není to málo antone pavloviči??

            • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

              urs (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2010 22:49 |  
              0 0

              stará fotbalová pravda ovšem říká: "LEVÉHO BEKA abys pohledal.."
              :-)
              urs

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          mirecek1111     před 15 lety 20.01.2010 21:06 |  
          0 0

          To jsme bohužel měl vyřešit už dávno. Během té první mistrovské sezony jsme měli tak výbornou základní sestavu, že se skutečně mluvilo už jen o postu levehé obránce.
          Jenomže teď po pár letech máme problémy na tolika místech, že potřebujeme ještě nutněji kvalitního útočníka a středního záložníka. Navíc Krajčík už bude asi taky odcházet, myslím fotbalově a s Čelůstky bude asi už stoper. Prostě ted musíme vyřešit tolik jiných problémových míst, že bych Davida neřešil, at hraje, navíc v průběhu jara to může zkoušet na jeho postu ten mladý Mareš, třeba se chytí.
          A kdo ví, třeba jeden s těch dalších dvou testovaných hráčů příští týden bude levý obránce :)
          Škoda, že jsme, když jsme ještě měli na velké přestupy (léto) nezkusili spolu s Čelůstkou a Hlouškem přetáhnout toho mladého Lecjakse no. Kdyby jsme posbírali peníze co nás stál Naumov a Trubila tak už bychom nějaký slušný "základ" měli..

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2010 21:54 |  
            0 0

            Tak ono pokud by opravdu Čelůstka šel na stopera a Krajčík na to neměl, může se tam eventuelně rozehrát Kaufman nebo posunout ze zálohy Grajc a před ním třeba M. Černý, taky až se uzdraví...
            Na levýho beka je tu Hub, Čelůstka, na vyjímečný záskok i leváci Hloušek (toho je škoda tam utápět) nebo Trubila, ale stejně by to tam chtělo určitě ještě někoho pořídit...

            • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

              mirecek1111     před 15 lety 20.01.2010 22:07 |  
              0 0

              Teda na toho jsem úplně zapoměl, máš pravdu, Kaufman no.
              Ale levý bek opravdu vyřešený není. Čelůstka fakt ne, ten si to nezaslouží aby svůj talent zabíjel na postu, který prostě není pro něj. Úplně stejně případ je Hloušek a Trubila? ten tam nehraje, protože se to nezdá panu trenérovi. At mi to vychází jak vychází máme jen Huba no, a Mareše, škoda že se zranil.

              • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

                Urbie     před 15 lety 20.01.2010 23:04 |  
                0 0

                ale Hub je držák (naštěstí) takovej nenapadnej, furt vystrandovanej ze sestavy, ale on se nedá, navíc i tu utočnou fázi zlepšuje bych řekl :)

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        slaviator     před 15 lety 20.01.2010 19:52 |  
        0 0

        Prej 500.000 tis euro a nemaj na to. :)

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          mirecek1111     před 15 lety 20.01.2010 20:04 |  
          0 0

          Jasně, už jsem si to taky přečetl.
          Jinak ten Ivanovič, nevím samozřejmě v žádném případě si nebudu dělat iluze podle nějakého youtube videa, ale vypadá dobře. Přijde mi jako takový Janda akorát i s technikou. V tom zápase s Anglií to byly slušné momenty, a je ročník 1989, což je taky velké plus.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            slaviator     před 15 lety 20.01.2010 21:21 |  
            0 0

            Ivanovičovi dlužíme love:) toto je Ivanovski.. :)) Škoda, že tu už není Milan Ivana... :)))

            • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2010 22:26 |  
              0 0

              Milan Ivana je ta vyhylídnutá zahraniční posila na levou stranu, když nevyjde Ruda. . KJ ho pozoroval na jednom turnaji v nedávně době a vcelku ho zaujal. :)

              • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

                slaviator     před 15 lety 20.01.2010 23:13 |  
                0 0

                No jo, ale oni ho čobolové nepustí za méně než 1 mil euro, když se stal tím nejlepším střelcem, víš jak... :-)

  2. Oslavička :-)

    Richi (admin)     před 15 lety 20.01.2010 23:06 |  
    0 0

    *Lidičky, přijďte na tu oslavu, jak jsem vám posílal email. Potřebuji dát echo do konce týdne, ať známe počet lidí. Pokud někdo z registrovaných neví o co jde, ať se podívá na email, co má u svého nicku registrován :).*

    Richi

    • Re: Oslavička :-)

      quelhar (admin)     před 15 lety 20.01.2010 23:07 |  
      0 0

      Jako novopeceny clen rozsireneho redakcniho tymu se taky primlouvam k tomu, aby se seslo co nejvice diskutujicich :o)

      • Re: Oslavička :-)

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 20.01.2010 23:58 |  
        0 0

        Tak k tomu se musim připojit taky :)

    • Re: Oslavička :-)

      GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2010 07:13 |  
      0 0

      Šlo by poslat ještě jednou? zjistil jsem, že mám špatně nastaven email.

      • Re: Oslavička :-)

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2010 07:19 |  
        0 0

        Čelůstka do Palerma........ Jdu to rozdýchat..... Sokrates55

        • Re: Oslavička :-)

          venator     před 15 lety 21.01.2010 10:47 |  
          0 0

          Hustý jestli jde opravdu o přestup za avizovaných cca 70mega!!!
          Za ty prachy okamžitě zvlášť když spousta okolností nasvědčuje,že nemáme peníze:(

  3. Ondra Čelůstka

    FrancoisMerlin     před 15 lety 21.01.2010 07:41 |  
    0 0

    tak nám nejspíš odejde za 70 mega na Sicilii. Obchod je to výbornej, ale mám z toho smíšené pocity. Koho místo něj? Já osobně bych koupil Lecjakse, Dreksu a Hořavu a Filla a byl bych spokojenej. Bude 70 mega na ně stačit?

    • Re: Ondra Čelůstka

      DKNL     před 15 lety 21.01.2010 07:50 |  
      0 0

      Kde jste k tomu přišli ? Vždyť toho u nás ještě moc nenakopal ! To je to budování týmu ?

        • Re: Ondra Čelůstka

          martin08     před 15 lety 21.01.2010 08:16 |  
          0 0

          pravda ze 60-70mega za tu chviku co tady je by bylo peknejch, ale jinak se mi to vubec nelibi..

          • Re: Ondra Čelůstka

            jnnxx     před 15 lety 21.01.2010 08:27 |  
            0 0

            Řekl bych, že diskuzně mrtvé období asi končí... Na tu chvilku co tu byl, jsou to pěkné peníze, ale jako koncepční to moc nevidím, po půl roce ven....

            • Re: Ondra Čelůstka

              DKNL     před 15 lety 21.01.2010 08:35 |  
              0 0

              Taky se mi to vůbec nelíbí. Takže stopeři asi Hošek, Kopic ?

              • Re: Ondra Čelůstka

                FrancoisMerlin     před 15 lety 21.01.2010 08:39 |  
                0 0

                Třeba koupi Dreksu - ten by se me hodne libil

                • Re: Ondra Čelůstka

                  FrancoisMerlin     před 15 lety 21.01.2010 08:50 |  
                  0 0

                  A nebo me napada Pekarik z Wolfsburku, vubec nehraje, a asi bude chtit na jare hrat, aby se probojoval do repre na MS.

              • Re: Ondra Čelůstka

                jnnxx     před 15 lety 21.01.2010 08:44 |  
                0 0

                Stopeři Hošek, Vomáčka a na půl roku Kopic, vpravo Krajčík co má smlouvu do léta, nalevo Hub a marodi Kaufmann s Marešem, no pěkné, co tam máme dál?

                • Re: Ondra Čelůstka

                  DKNL     před 15 lety 21.01.2010 08:59 |  
                  0 0

                  Zbavovat se mladých, nadějných, perspektivních hráčů a zároveň si nechávat stáří, tudy cesta nevede.

                  • Re: Ondra Čelůstka

                    steev (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2010 09:46 |  
                    0 0

                    Tak tohle je koncepčně uplně na ho... Vedení za tim vidí jen prachy,to jsem zvědavej do jakejch sraček to timhle stilem dopracujem.Jako by nestačilo současný umístění v tabulce!

  4. Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

    Viking     před 15 lety 21.01.2010 09:28 |  
    0 0

    Překupníci, to jsme my, to jsme my, to jsme my:-)))

    Jestli toho Čelůstku prodají, tak jsou u mě sráči a Rosen s Doležalem zase můžou dvacet let mluvit do novin, jak to myslí s KJ koncepčně. Pračka na peníze, nic víc, nic míň.

    Kluka, kterej se za poslední rok zlepšuje neuvěřitelným tempem a do dvou let bude hrát za repre.., prodat za 70 mega jako koňskej handlíř... Jdu blejt.

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2010 09:47 |  
      0 0

      Jen tak mezi nama, za jakou prestupni castku uz by to nebyl prodej jako konskej handlir?

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Khadgar     před 15 lety 21.01.2010 09:52 |  
        0 0

        Mezi náma, ta přestupní částka je OK. Ale: Čelůstka se ukazoval velmi dobře, vlastně jako náš nejlepší stoper. V situaci, kdy Kopice máme na půl roku a dýl tu nebude (viz jeho slova) a se zbývajícími stopery je to prostě blbý...Ono se sice říká pořád, že žijeme z prodejů, ale blbě se s tím smiřuje, když na to přijde...obzvlášť u takového hráče

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2010 10:03 |  
          0 0

          Nj, z meho pohledu je to takhle - pro Slavii by ten prodej byl v poradku. Za pul roku by jeho cena stoupla cca sestinasobne a meli bychom penize na minimalne dva kvalitni hrace, kteri by Celustku mohli nahradit - par nadejnych nebo kvalitnich obrancu po lize beha (narozdil od utocniku). Ale ber to takhle - Suchy hral v zakladu 4 sezony, hral za vsechny mozne reprezentace, mel ucast v LM, opakovanou ucast v EL, stribro z MS20 a nakonec za nej muzou dat 100M jen Rusove a to jeste tehdy, kdyz se tam nejdriv prosadi na hostovani. Z tohoto hlediska je 70M za Celustku vice nez dobra castka. Ze by se ta castka zvysila, kdyby u nas zustal o sezonu dele, tomu moc neverim. Do seniorske repre by se od nas stejne asi nedostal, na stopery tam jsou jini kandidati a na praveho obrance je vyvoleny Kusnir.
          Z hlediska Celustky bych to asi nebral, protoze moc neverim, ze by se v takovem tymu prosadil.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            venator     před 15 lety 21.01.2010 10:58 |  
            0 0

            Přesně tak!!! Jsem obecně proti takovému "překupnictví" ve fotbale,ALE č.1 - ruku na srdce, částka je víc než dobrá, Čelůstka je na svůj věk velmi dobrý,ale Hloušek to není toho bych pod 100M neprodal, ALE č.2 - v českých poměrech je dobrých stoperů dost, nahradíme to mnohem snáž než dobrého útočníka např., ALE č.3!!! nemáme peníze což naznačuje několik indicií, BOHUŽEL ho prodat potřebujeme!!!
            ALE č.4 kde je psáno,že se nezraní a nedopadne jak Kaufman nebo Janda tzn. bude trvat další min. rok než se dostane zpatky na hřiště (ala Kaufman) a kdovíkdy do původní formy jestli vůbec (ala Janda). ALE č.5 je celkem možné,že tu máme v létě Sucháče zpátky (nic proti němu,moc mu to přeju,ale neprosadily se venku i lepší hráči to je fakt)

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Wommi     před 15 lety 21.01.2010 10:02 |  
        0 0

        ..smutny je, ze takto jsem si tedy uplne tu novou koncepci nepredstavoval:(..

        na druhou stranu pokud by to opravdu bylo 70 mega,..je to dost za tu chvili co tu celustka je a myslim, ze nikdo nevi co muze byt byt v lete a ta moznost se opakovat nemusi...
        ..navic nikdo nevidime do ty slavie (az na par expertu:) )..jestli tam opravdu zase nejsou nejaky financni problemy...

        je to skoda a snad se ho podari nahradit!
        M.

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      lassiter     před 15 lety 21.01.2010 09:50 |  
      0 0

      No jestli to chceme dělat takhle, tak by bylo výhodnější, kdyby Slavia založila nějaký private equity fond, lidi by tam vložili peníze, nakoupili by se hráči a za rok se prodali, jistota pětitnásobku... Ondrovi bych to samozřejmě moc přál, ideální i pro něj by, pokud přestoupí, bylo třeba ještě půlroční hostování u nás. Já se jenom děsim až přijde někdo, kdo je ochoten dát požadovanou částku za Hlouška, my to všechno prodáme, budem mít peníze a nikoho pořádnýho, koho bysme za ně pořídili...chjo. Jinak ten Brabec už je snad volnej...

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Viking     před 15 lety 21.01.2010 10:04 |  
        0 0

        Souhlas, my defakto nemusíme vůbec tu ligu hrát. Založíme si mužstvo v pralese, nakoupíme šedesát mládežnickejch reprezentantů a popůjčujeme je v lize aby se rozehráli a ukázali. Komu to půjde, toho střelíme:-)

  5. Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

    Viking     před 15 lety 21.01.2010 10:03 |  
    0 0

    Quelhare jestli dneska, v době krize, má Ondra hodnotu 70 mega a někdo to za něj dá, tak tu hodnotu bude mít, MINIMÁLNĚ, i za rok nebo dva (i kdyby zůstala stejná). Argumentaci o případném zranění neberu, od toho musí být klub pojištěn (a tak to asi bude - viz navyšování základního kapitálu o práva k hráčským smlouvám).

    Takže když zůstane, bude dva tři roky držet obranu jako Sucháč, vyděláme na něm alespoň stejně a sportovně nebudeme ve sračkách hledat rok solidního stopera, Hošek na to fyzicky zatím bohužel nemá! Sorry za sprostý slova ale fakt jsem nasranej. Tímhle prodejem by Rosen s Doležalem popřeli všechno, co se nám snaží nakecat - viz o tom, že na Hlouška mají nabídky a Doležalovo vyjádření k tomu, že tady ještě nic neodehrál.

    Tak ať řeknou na rovinu - jsme finančně v prdeli, musíme prodat každýho kdo umí kopnout do balonu, a potom je to OK. Ale kecy o perspektivním budování kádru, o nechání podzimní soupisky se sehrát - už zase zkoušíme další hráče takže kádr zase bude dovnitř 6, ven 6... Bulšit, bulšit, bulšit.

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2010 10:09 |  
      0 0

      Solidniho stopera muzeme za utrzenou castku koupit hned, a dokonce klidne i dva solidni stopery a jeste mnoho penez zbyde. Po lize opravdu beha pomerne kvalitnich stoperu dost.

      A nechapu ten vztek, vzdyt vsichni vedi, ze jsme exportni zeme. Nabidky pres 50M se odmitaji jen u naprosto vyjimecnych hracu typu Hlousek a to podle me Celustka neni. Jednim prestupem si zajistis rozpocet na tretinu sezony. Mel jsi pocit, ze by na podzim, kdy v obrane hrali Suchy s Celustkou, byla obrana neprostupna? Ja teda moc ne a myslim, ze podobne to odehraje klidne i Kopic s Vomackou, pripadne nejakym novym stoperem (porad bych na ten post uvital Pavlika nebo Drska).

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Viking     před 15 lety 21.01.2010 10:17 |  
        0 0

        A zase se budeme rok sehrávat, a sehrávat, a sehrávat.. V lize, kde má každé mužstvo problém vstřelit víc jak jednu branku za zápas, je obrana to nejdůležitější. Podívej se na Chovance - od zimní přípravy si řekl, postavím to na 4 hráčích a ty čtyři hráči mu suverénně dostali nejmíň gólů za celý rok 2009.

        Kopice máme na půl roku, nerozehranýho a déle u nás zřejmě vůbec neplánuje být (
        http://fotbal.idnes.cz/kopic-doufam-ze-me-povedene-jaro-ve-slavii-nakopne-zpet-do-zahranici-1p8-/fotbal.asp?c=A100121_090229_fotbal_rou ) takže v létě budeme mít do obrany stárnoucího Vomáčku, Krajčíka a Hubáčka, Kaufmana kterej rok nehrál fotbal a Hoška, který zatím extra nepřesvědčil.

        Jestli tohle je ta slibovaná koncepce..

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          Khadgar     před 15 lety 21.01.2010 10:21 |  
          0 0

          Jak jsem psal výše, částka je OK. Ale to co napsal Viking, to je přesně to, co mě na tom štve...

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            Viking     před 15 lety 21.01.2010 10:25 |  
            0 0

            Ale já tu částku taky vidím jako OK, myslím že 100 mega v horizontu dvou tří let je strop. Ale pořád se nám to sportovně nevyplatí.

            • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

              Khadgar     před 15 lety 21.01.2010 10:28 |  
              0 0

              Já s tou částkou reagoval na quelhara, ne na tebe, takže pardon. Do puntíku s tebou totiž souhlasím

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2010 10:36 |  
          0 0

          Kdyz uz jsi zminil toho Chovance, tak tedy - v zime dostal dva nove hrace, stopera a leveho beka, oba si jen pujcil odjinud. Do toho Kusnira stahl na beka ze zalohy, takze to byl vlastne treti novy obrance a jediny, kdo tam hral dele, byl Repka. Postavil tak vlastne uplne novou obrannou ctyrku a ta se celkem rychle sehrala, uz na jare moc neinkasovala a na podzim vynikala. Po roce mu dva hraci zdrhli a muze stavet znovu. Nejak nevidim rozdil mezi Spartou a Slavii, koncepce zadna, kdyz mas v obrane dva hrace na hostovani.
          Vomacka - ano, starne jako kazdy jiny, ale stoper se da hrat kvalitne i v petatriceti, viz Repka, viz Drsek a dalsi. Je tu pul roku a je nekterymi prakticky zatraceny.
          Kopic - ano, zrejme hostovacka na pul roku. Pomuze preklenout obdobi, kdy budeme hledat noveho stopera za Celustku (ktery puvodne vubec stoperem byt nemel a prichazel jako pravy bek)
          Krajcik - starne, ale jeste minimalne rok si na kraji obrany sve odehraje. Na podzim to parkrat byla dost bida, ale obcas tam zablesky byvale formy byly. Vcera hral Krajcik solidne v priprave.
          Kaufman - rok nehral, dalsi rok se do formy muze dostavat, ale je to porad jeste pomerne mlady hrac a kdyz prisel, tak nez se zranil, sly na nej dobre reference, je to potencialni nahrada za starnouciho Krajcika.
          Hosek - na MS dvacitek byl minimalne stejne dobry jako daleko znamejsi Mazuch. Kdyz dostane prostor, tak jsem presvedceny, ze duveru splati. Nevim, cim te mel v poslednich mesicich presvedcit. Pred rokem byl trochu splaseny, ale jeho posledni vystoupeni bylo na MS dvacitek a tam byl vyborny (stejne jako Celustka)
          Hubacek - ten tu bude jeste za rok, hraje prakticky ctyri roky porad stejne a nemam obavy, ze by jeste dalsi dva roky nebyl schopny hrat totez.
          A hlavne, jak jsem psal vyse, za prachy za Celustku si muzeme dovolit koupit dva dalsi stopery, at uz mlade (Dreksa), tak zkusene (Pavlik, Drsek).

          A jeste zpet ke Sparte - uspech jeji obrany byl zalozeny hlavne na stylu hry - beton, beton a zase beton, hlavne neinkasovat. O tom svedci i jejich skore, vstrelenych branek malo, inkasovanych minimum. Slavia nema v povaze hrat podobnym stylem, vzadu riskujeme vic a vepredu davame vic golu, tak je to minimalne posledni dva roky.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            venator     před 15 lety 21.01.2010 11:08 |  
            0 0

            Jen dodám, že není vůbec vyloučené, že se v létě vrátí Sucháč,ikdyž mu moc přeju,aby se chytil,ale víme jak to ve fotbale chodí.
            Navíc na jaře nehrajeme jak víme Evrop. pohár tzn. na české poměry bohatě stačí na stopery mít čtveřici Hošek,Vomáčka, Kopic a Hub.

  6. Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

    stampi     před 15 lety 21.01.2010 10:05 |  
    0 0

    Hlavně že vedení před sezónou prohlašuje, že půjdeme koncepční cestou. Kupujeme mladé nadějné hráče typu Hlouška a Čelůstky, s kterými počítáme, že během 2-3 let získají zkušenosti s "větším" fotbalem a nich budeme stavět. No a po půl roce Čelůstka out, kdyby byl zájem o Hlouška, tak ho Doležal s Rosenem střelí taky (nic si nenalhávejme) a můžeme kádr budovat znovu... Podzimní trápení jsem jsem bral trochu s odstupem, letošní sezónu jsem opravdu chtěl vidět jako vybudování kádru na min. 2 roky dopředu, dostat se do Evropy a od příštího ročníku produkovat fotbal hodný jména Slavie. Bohužel jsem se asi spletl... a ač nerad musím napsat, že diskutér Jiří má občas pravdu :-(

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      mirecek1111     před 15 lety 21.01.2010 10:25 |  
      0 0

      No já jsem strašně překvapený, jako asi všichni tady. Ale z řadou věcí co jsem si tady přečetl nesouhlasím.
      70 milionů za Čelůstku? Pak už neztracím ani půl slova s nějakýma výčitkama vůči vedení ale už se jen ptám kdo za něj přijde, protože 70 mega za Ondru se prostě neodmítá.
      Tady lidé píšou, že kdyby přišla nabídka za Hlouška tak ho taky střelí, já si to nemyslím. Víte, Hloušek je ještě větší talent než Ondra, to všichni víme a vedení má určitě v hlavě částku relevantní i za něj, a ona je jistě výše než ta za Čelůstku. Takže se dá lehce pochopit, že tady Adam určitě ještě nějakou dobu bude, protože aby za něj někdo zaplatil MINIMALNĚ těch 100 milionů tak se bude muset skutečně ještě předvést.
      Ale za Čelůstku 70 mega. Jako upřímně, jsem dost v šoku, protože bych Ondru sám tipoval tak max. na částku lehce nad milion euro. Vždyť ještě skoro nic nepředvedl, zvlášť po tom co s ním prováděl pan trenér. Hrál chvíli tam, chvíli tam. Trošku mě zaráží, na základě čeho se pro něj Palermo rozhodlo...no asi to MS20 či co.

      Každopádně, se JEN ukazuje, že cesta nakupování takových mladíků je JEN dobrý směr. Vemte si, že v létě k nám přišli dva talentovaní kluci a ted prodáme toho méně talentovaného za 70 mega. Jakou cenu může mít Adam, nebo kolik nám asi jednou vydělá on.. A jestli je pravda, že Zlín dostane sotva 3 mega tak je to skutečně pálka pro nás.
      Každopádně ať už část peněz potřebujeme bůh ví na co, musíme se určitě uskutečnit ještě minimálně jeden přestup typu Hloušek, Čelůskta jako v létě, a tím nějak aspoň část peněz pro budoucnost zúročit. Jestli vedení touto cestou nepůjde a řekne něco tipu, že chceme stabilizovat kádr, tak budu skoro věřit, že Čelůstka nepřestupuje prodat jen kvůli té zajimavé sumě ..a to je potom dost špatné pro nás všechny.. Ale já těm článkům v aha nevěřím.
      A ti mladí, zrovna včera jsem tady vzpomínal v nějaké diskuzi Lecjakse, ten měl taky někam přestupovat a nakonec to zamrzlo, proč toho nevyužít. Proč jej nevzít na hostovačku, osondovat zájem zahraničních klubů a pak případně tu asi značnou sumu Plzni nezaplatit.
      Pak v Příbrami hraje Fantiš, taky to s Celticem nějak zamrzlo, proč toho pružně nevyužít.
      A pak je tu Rajnoch. Předem posílám všechny ty co jsou na něj alergiční víte kam, protože se na minulost nemůžeme dívat. Já říkám, že s ním na stoperu na jaře bychom byli minimálně tak silní jako s Ondrou ne-li víc, protože má dost zkušeností. A cena, kolik může bolka chtít. Už dávno nemůže platit těch 20 milionů..

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      denydzlSKS     před 15 lety 21.01.2010 10:26 |  
      0 0

      co je koncepce???
      koncepce je prd....vezmi například 20ti letýho hlouška. dá ti za půlrok 8 gólů...udržíš ho?? ne!! a udržíš třeba vlčka nebo naumova, když ti jeden z nich dá 8 gólů za půlrok?? ano...takže podle mě se o koncepčním nákupu dá hovořit, když koupíš hráče jako jarda černý(29), standa vlček(cca 28), hubáček(28)...tyhle hráče jsme schopní udržet třeba 4roky, i víc...ale tyhle mladý?? hloušek, čelůstka, tecl...sním svůj skalp s octem a cibulí, jestli tu jeden z nich bude hrát déle než 2,5 sezóny...

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Viking     před 15 lety 21.01.2010 10:35 |  
        0 0

        Suchý třeba vydržel.

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.01.2010 10:41 |  
          0 0

          A nejspis, kdybychom ho prodali o rok a pul drive, tak bychom inkasovali vice nez 100M z vychodu. Tehdy jeste ona "krize" nebyla a kluby platily vic. Priklad Sucheho je take v tom, ze kdyz je hrac v lize prilis dlouho, tak jeho cena stagnuje a spis klesa.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            Viking     před 15 lety 21.01.2010 10:52 |  
            0 0

            To si nemyslím, i v té době to byl takový ranec, že to by Marek šel ven. Ty jeho hrátky s Realem Madrid atd. začali hrát spíš jeho manažeři, konkrétní nabídka nad sto tam nebyla.

            Jestli se cena za Suchého pohybovala na stálé úrovni okolo sto mega tak je vidět, že se hráč prodávat nemusí. To samé bude u Čelůstky.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            wector     před 15 lety 21.01.2010 11:10 |  
            0 0

            S tím si dovolím nesouhlasit - přijít někdy za Suchého nabídka přes 100 mega, tak je do druhého dne pryč. Ale musela by to být opravdu konkrétní nabídka, ne nějakej článek Spartu nebo iDěsu.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            Filipos     před 15 lety 21.01.2010 12:06 |  
            0 0

            Souhlasím, že za nejvíc se prodávají hráči kolem 20 roku, potom jejich cena hraním v naší lize stagnuje (v lepším případě) či klesá (v horším případě). Ukažte mi hráče, kterej jde z český ligy v posledních letech ve věku 22 - 25 nad 50 mega? To že pro hráče je to lepší je druhá věc...

            U Sucháče to byl problém agenta, kterej neměl dost kontaktů, aby ho "střelil" za částku vyšší než 100 mega, které požadovalo vedení.

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          denydzlSKS     před 15 lety 21.01.2010 10:44 |  
          0 0

          sucháče beru jako vyjímku potvrzující pravidlo, navíc to byl odchovanec a slavii měl opravdu v srdci a asi hlavně kvůli tomu zůstával dlouho, ale skutečně NEVĚŘIM tomu, že tu někdo z tich mladých koupených do áčka zůstane déle jak 2 sezóny...snad jedině hošek, mareš, koreš nebo vaněk, kteří se probojovávali z béčka, ale z těch mladých, který koupíme - nikdo!!

  7. Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

    tantalos     před 15 lety 21.01.2010 10:42 |  
    0 0

    Prodej Čelůstky si netroufám hodnotit z několika důvodů:
    1. nevím, jestli náhodou nemá ve smlouvě doložku o tom, za kolik ho musíme pustit
    2. nevím, kdo si z těch milionů nechá kolik - co dostane Zlín, co dostanou manažeři, kolik si bvyinkasuje KJ jako podíl na zhopdnocení hráče.
    3 nevím, jak je na tom Slavia doopravdy. Fakt, že zase má jít před arbitráž, svědčí o tom, že tvrčzení páně Doležala, že za loňský rok skončíme v pluisu cca 50 M, je jeho další ze lží, jimiž se snaží udělat z fanoušků blbce..
    4.

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      denydzlSKS     před 15 lety 21.01.2010 10:50 |  
      0 0

      a není to s těma arbitrážema spíš tak, že se nám nechtělo platit z nějakýho "morálního hlediska"?? že jako třeba:
      P.D. + T.R.:hele mato, ty nejsi takovej zázrak a co kdyby jsme ti ten bonus vyplatili, až se nějak pořádně předvedeš...
      M.I.: fuck!! pay!!

      a nějak podobně u abrce...prostě se mi nezdá, že by nebylo "pár" milionů..

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Viking     před 15 lety 21.01.2010 11:03 |  
        0 0

        Přesně tak, Ivanovič a Abraham jsou jiné případy, to není o tom že na ně nemáme prachy. Ivanovič je zřejmě totožný případ jako Dens, asi taky měl zaplacený kompars na video na youtube.com, jinak si to nedokážu vysvětlit. Abraham má zase extrémní základ a je to dohodavání na dlouhé lokte...

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          tantalos     před 15 lety 21.01.2010 11:09 |  
          0 0

          Jenže ono u nás platí litera scripta manet a soudí se podle litery zákona a nikoli podle jeho ducha. Proto o soudů a arbitráží mohou projít svinstva, jsou-li právně nenapaditelně formulovaná.
          Podle mého názoru proto Slavia musí platit, i když morálně jde o svinstvo.
          Na druhé straně by se měla zahojit na tom svém zaměstnanci, který Abrahama Ivanoviče, Dense a další koupil. Ono je sice hezké, když má zaměstnanec klubu podíl na zisku ze zobchodování hráče. Měl by ale nést i rizika.

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            Wommi     před 15 lety 21.01.2010 11:31 |  
            0 0

            ..to je sice pravda, ze odpovednost by tam byt mela,..ale obavam se ze s tim, at uz rosen nebo dolezal souhlasili, a pak je jarolim z obliga,....

            Pokud je to ciste na jarolimovi, myslim, ze on ma paky, jak si proste ospravedlnit, ze se sem tam nejakej nakup nepovede:)

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 21.01.2010 12:02 |  
            0 0

            Duch zakona? myslim ze neni porusen, tantale. Muzu vyjmenovat dulezite zasady, ktere jsou blizke duchu zakonu a ktere poruseny nejsou...lazdy se ma starat o sva prava, smluvni svoboda, smlouvy se maji dodrzovat. Slavie tu smlouvu uzavrela dobrovolne a musela pocitat s tim, ze v pripade takoveho konce bude muset dal Abrahama platit. Sjednala si to s nim ve smlouve. Tecka, moralni problemy necht si vyresi Abraham na jinem, nez svetskem soude, pravu bude ucineno zadost, kdyz slavie za svou blbost zaplati tak, jak se tomu zavazala. Pravo nemuze resit vsechny moralni problemy a je to tak v poradku.

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        Wommi     před 15 lety 21.01.2010 11:04 |  
        0 0

        ..myslim ze par milionu je, ale toto je proste taktika,...navic proc jednomu platit, kdyz se proste nevyplatil, a tak se treba ceka jestli se abrc proda a v ramci toho se proste pocita, ze se v prodejni cene promitne i to, co mu dluzi.. a u toho druhyho,..no neporedvedl se..a je mozny ze se slavia chyta za nos a zkousei vse co jde.

  8. Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

    harry     před 15 lety 21.01.2010 12:08 |  
    0 0

    Ten článek v plátku jménem Aha jsem nečetl- o co přesně jde???padají tady slova o statisících dluhu Ivanovičovi-ale nějak se mi nechce věřit,že vedení je schopný podepsat podobně formulovanou smlouvu s nějakým zcela neznámým 18ti letým rybízkem jako je on...

    • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

      Viking     před 15 lety 21.01.2010 12:42 |  
      0 0

      Ivanovič si údajně nárokuje 100 000 EUR, což je v situaci, kdy k nám přišel v létě, krajně podivné. Vysvětlení jsou asi dvě:

      a) buď ty noviny lžou
      b) nelžou - potom nechápu, která hlava pomazaná takovou smlouvu podepsala, nevěřím tomu, že by nedostal ani korunu za své působení taky.

      • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

        harry     před 15 lety 21.01.2010 12:53 |  
        0 0

        100 000 Eur za půl roku??!Není v tom článku překlep a nepřišourala se tam jedna nula navíc:-)??I kdybych kalkuloval s nějakým bonusem za podpis,nemohla by to přece být u 18ti letýho cápka takhle vysoká suma...

        • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

          Wommi     před 15 lety 21.01.2010 13:01 |  
          0 0

          s ohledem na to, ze Sokrates psal, ze Rosen je dobrej obchodnik a tydle veci si hlida, je to tvrzeni o 100tis krajne podivny,..ze by pristoupil na tak nevyhodny podnik..?!

          • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

            Viking     před 15 lety 21.01.2010 13:07 |  
            0 0

            Tak je taky možnost, že částka sedí a Ivanovič si třeba naúčtoval celý svůj plat po dobu kontraktu, do toho nikdo nevidí...

            • Re: K. Jarolím: Otestujeme ještě dva hráče

              Jiri1     před 15 lety 21.01.2010 13:39 |  
              0 0

              Zdravim, Celustka proste muze odejit , pokud bude mit nabidka urcitou financni hodnotu, jiste cast penez pujde i do Zlina okolo 10 milionu, zbytek na reseni a zajisteni jarni sezony, dluhy , proste vyrovnani zaporne financni situace a ani to nemusi stacit. Cili prijde li obdobna nabidka na Hlouska, neverte prohlasenim , ze je neprodejny, protoze v pozadi jeho pripadneho prodeje stoji Pelta. Ale zase na druhou stranu, neustale tady pisu, ze vedeni Slavie zene hlavne byznys a pak vse ostatni. Slavia se za Celustku pokusi koupit hotoveho hrace, takze kopic zatim mozna , ale do leta urcite plnohodnotna nahrada. Nechci se moc vracet a rypat do toho , ze hrace jsme kupovali s urcitou perspektivou , ale neda mi to , ze vedeni zcela prekvapive rezignuje na rozehranou sezonu, co je v zakulisi, co se zase dovime behem jarni sezony , kdo vlastne drzi karty, vcetne tech majitelskych.