Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

Protože v posledních dnech příliš novinek ze Slavie nečteme, přinášíme vám alespoň námět k diskuzi, jak tento fakt vnímáte vy.

Není pochyb o tom, že letos příprava Slavie neprobíhá v takovém mediálním zájmu jako dříve. Je to samozřejmě do jisté míry logické, v uplynulých letech patřila Slavia po podzimu vždy mezi horké kandidáty na titul, zatímco letos je až sedmá a sama o titulu ani příliš nehovoří. Na klid přes Vánoce navázal klid novoroční a po úspěšném Víkendu šampionů a mediálním pondělku další týden klidu. Na většině sportovních zpravodajských webů se o Slavii příliš nedočtete, žádné rozhovory s hráči, žádné analýzy, ticho po pěšině.

Navíc ani na přestupovém trhu není Slavia tak aktivní jako třeba loni nebo předloni. Příchod Kysely proběhl v takovém klidu, že jej většina novinářů ani nevzala v úvahu a při podepsání hostování Tecla nepřišli na chybu ČTK a psali o první zimní posile. Spekulace o příchodech hráčů do Slavie nejsou žádné a o odchodech se také nemluví. Vypadá to, že Slavia umí tato jednání dobře utajit, druhou možností je, že žádná jednání neprobíhají. Ani o Rudovi Skácelovi jsme se za posledních několik dní nedozvěděli nic nového - zřejmě shánění zahraničního angažmá není jednoduché.

Konečně - do přípravných zápasů vstoupí Slavia jako jeden z posledních ligových týmů až ve středu dopoledne zápasem proti střížkovské Bohemce, zatímco většina ostatních klubů hrála už o víkendu buď Tipsport ligu nebo standardní přípravné přáteláky. A tak slávistický fanoušek prožívá dlouhé dny bez sebemenší zprávy o svém oblíbeném klubu.

Takový klid má svá pro i svá proti. Na straně pozitiv je především klid na práci. Hráči ani realizační tým nejsou denně bombardováni žádostmi o názory na všechno možné, nově příchozí hráči nejsou v centru zájmu - také proto, že se od nich vlastně ani nečeká, že by se ihned měli stát oporami. Slavia se tak stranou všeobecného zájmu může připravovat k útoku na vysněné pohárové příčky a právě mediální klid může mladému týmu pomoci. Na hráče není vytvářen tlak, což jim může pomoci.

Ovšem přílišný klid má jistě i svá negativa. Především fanoušci, jak se říká, nemají do čeho píchnout. To můžeme pozorovat i zde na Slávistických novinách, kdy redakce nemá o čem psát a fanoušci pak nemají o čem diskutovat. Ani oficiální web nepřináší příliš novinek. Představitelé klubu jsou možná rádi, že mají na chvíli od novinářů klid, přesto je tato dočasná ztráta zájmu v jistém smyslu alarmující. Slavia by jistě neměla být v situaci, kdy prakticky jedinou novou zprávou za týden, je čtyřikrát recyklovaná zpráva o příchodu Milana Kopice, kterou nejprve potvrdí hráč (středa), potom jeho klub (čtvrtek), potom jeho manažer (pátek) a za 5 dní po všech formalitách nejspíš konečně i Slavia - čímž naprosto nehodlám tiskovému oddělení Slavie vyčítat zveřejňování zpráv až tehdy, kdy jsou stoprocentně potvrzeny. Přestože můžeme na bulvární praktiky většiny českých tiskovin nadávat, jedna věc bude platit pořád - když se o vás píše, tak žijete, když ne, tak to není příliš dobře.

Jelikož tedy nemáme co komentovat, nabízí se ke komentáři otázka - je to dobře nebo ne? 

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    tantalos     před 15 lety 17.01.2010 13:38 |  
    0 0

    Říká se Publish or perish - publikuj nebo zanikni a o fotbalu to platí stejně jako o vědě.
    Fotbal potřebuje,. aby se o něm psaloco nejvíc, je to pro něj (většinou neplacená) reklama
    Poté, co naše vedení dalo na podzim bulváru tolik podnětů k článkům na první stránku, i s velkou fotografií či fotomontáží, je to spíš pozitivní třeba kauzy Brabec, Jarolímové a sexy agentka, je to změna.
    Teď už jsou to jen maličkosti typu Pekhart odešel ze Slavie kvůli Jarolímovi
    Bohužel zatím tisku připravujeme zprávy, které spíš Slavii fanoušky odhánějí, než aby je získávaly: seznam těch, kdo odešli nebo odcházejí, je to jediné, co lze publikovat.
    Seznam těch, které jsme koupili, je naopak nulový - zahrnuje jen ty, koho jsme si půjčili.

  2. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 13:53 |  
    0 0

    Osobně sám za sebe bych byl za více info o našem klubu rád, ale uvědomuji si, že na nějaké přehnaně plamenné projevy (viz nástup Sionka na Letnou a velkohubá prohlášení) by tu mnoho dobrého nenaděly.
    Důležité bude jak vstoupíme do fotbalového jara - když to bude 5 výher z prvních 5 zápasů, tak ten mediální zájem přijde sám (a já věřím, že budeme zpět ve hře o titul).
    A když naopak hodně prohrajeme, tak se média opět přiživí.
    V podstatě, ať se již stane cokoliv, tak nevěřím tomu, že by se od nás objektivy novinářů odvrátily. Je tomu tedy - podle mého názoru - tedy teď dobře, že si kluci mohou dopřát trochu toho odpočinku. Nebude trvat dlouho.

  3. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    Urbie     před 15 lety 17.01.2010 16:44 |  
    0 0

    tak tenhle článek byl napsán asi na objednávku, aby tu bylo i čem diskutovat :P. Ba ne. Autor zmínil pro i proti, takže asi není moc, co dodoat. Jen bych chtěl říct, že předloni se takhle nic nepsalo a nemluvilo o Spartě a nakonec, nebejt toho zkratu v závěru, měla titul, naopak slávia měla obě poslední jara slabá mimo jiné i proto (podle mě), že v zimě všichni psali, jak sou skvělý, jak si jedou za titulem, jak experti říkaj, že to nemůžou ztratit a tyhle známý články. Že fanoušci nemaj co dělat? No tak snad dělá většina lidí i něco jinýho a není jejich životní náplní psát sestavy na diskuzích. I když u některých lidí, to tak vypadá :P. Ale pravda je, že by aspoň konečně mohli napsat, jestli s někym budeme hrát na těch kanárech, nebo se tam jen pojedou hráči opalovat..

  4. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    japhy     před 15 lety 17.01.2010 16:53 |  
    0 0

    Tak třeba já osobně si přeju, aby ten Brabec do Sparty přišel. Sice by mě to štvalo z důvodu Slávista do Sparty( i když on asi tím pravým srdcařem nebyl), na druhou stranu by zase bylo o náboj navíc. Něco jako, když všichni nadávali na magorské chování Řepáka, posílali ho do Bohnic, a že nemá v lize co dělat. Ale proč? Jednou z nejhorších věcí ve fotbale je nuda. Nesnáším derby, kdy se nic neděje, hráči jsou k sobě ohleduplní, prostě pohoda. Takže, jen ať tam jde a Sparťani ať si myslej, jak moc nás to štve :)

  5. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    denydzlSKS     před 15 lety 17.01.2010 17:15 |  
    0 0

    to, že se o nás teď moc nepíše si myslim, že je spíš dobře než špatně, pozitivní je, že se neženem do dalších bezhlavých nákupů. příchod tecla je pozitivní, což se o dalších dvou moc říct nedá - hráčů typu kysely máme dost a nejsem si jistej, že by nám nějak mohl vytáhnout trn z paty, kopic to samé, máme tam vomáčku, čelůstku, hoška a popřípadě hubáčka, ale třeba se oba chytí...ví bůh(výbuch)?!

    co ale hlavně nechápu je, proč začínáme tu herní část tak pozdě...to zas bude provar jako v létě, kdy jsme sice sehráli nějakých 15 přáteláků, ale z toho v deseti nastupovali hráči jako vilar, nešpor, tafat, kanu, dens,...(ti, kteří buď nakonec nepřišli nebo se s nima stejně nepočítalo).=> zkoušení hráčů je hezká věc, ale ono holt nestačí nechat hrát hráče ze základu před sezónou jen ve třech poločasech:-/

  6. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 17:27 |  
    0 0

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Quelharovi děkuji, že nám všem chce dát námět a vybudit nás ze zimního "chrnění". Vím jak to Quelhare myslíš a neboj se.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán :-)).
    Máš pravdu. O Slávii se moc nepíše a když, tak je to většinou spíše v té blbé rovině. Něco jsme si zavinili sami a něco je senzacechtivě přidáno, aby se čeřily vody.
    Dívám se na to z pohledu očekávání věcí příštích. Přípravu jsme rozjeli, příchody jsou zatím jen na hostování a žádná velká ryba v dohledu zatím není. Kopic, Kysela a Tecl nejsou žádné superhvězdy, ale zase na druhou stranu, do každé řady přišel nový hráč, který není až tak úplně neznámý. Třeba se dočkáme zpráv hned ve středu po přípravném zápase a je jen na nás jakou tomu dáme kvalitu. Slávia je v situaci, kdy už nemůžeme odfláknout vůbec nic a záleží jen na nás, jak začneme ligu. I podle toho se psát bude o Slávii buď v dobrém nebo špatném, ale to už tu bylo správně zmíněno.
    A na závěr přeci jen trochu kritiky do vlastních řad. Tým, který je v posledních dvou letech mistrem, tak ten by si zasloužil podporu a to mediální hlavně z pozice našich lidí, kteří se o ten mediální obraz starají. Při vší ústě k O.Zlámalovi, tady nám to prostě hapruje a dobré to není. Informovanost by mohla být lepší a zprávy z přípravy našeho týmu by nás určitě zajímaly daleko víc. Vždycky se dá udělat víc, než jen napsat, že soustředění skončilo na horách a nic...... Třeba zdravotní stav našich hráčů jako je P.Kaufman, M. Černý, jak se zapojil Kysela a Tecl, prostě vždycky se dá napsat víc. Nemusíme být na titulních stranách deníků každý den, ale jednou za tři čtyři dny se něco pustit může. A nemusíme se přitom nijak podbízet........
    Sokrates55

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

      urs (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 21:30 |  
      0 0

      asi máte pravdu, Sokrate.. :-(

      to, co zmiňujete v posledním odstavci, tedy informovanost z místa dění, by nebylo na škodu a my, vděční (troufám si říct, že i věční - mám pro to své důvody..) fandové jen čekáme na momenty, kdy se dozvíme nějaké ty perličky a pikantnosti ze soustředění + infa o nových členech týmu..
      (:
      možná by nebylo od věci zajít na oficiálky a trošku tam mistra Zlámala poškádlit ;)

      mějte se

      urs

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

        Chovi     před 15 lety 20.01.2010 11:22 |  
        0 0

        Já si myslím že už by to chtělo nový web. Starý je informativně a přehledností v pořádku. Ale graficky už není tak "příjemný".

  7. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    mxpx (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 17:43 |  
    0 0

    Já osobně jsem za ten klid rád. Sice každý den lezu na všechny slávistické weby s napětím, zda se někde něco nového neobjeví, byť jen maličká spekulace, nadruhou stranu dokáže, jak už tady zaznělo, mediální bublina nadělat ohromnou paseku.
    Co se týče posil, pamatuju doby, kdy se idnes zeptal Slavie koho by chtěla koupit, Slavie to pověděla a sotva se to dostalo na stránky, zveřejnila sparta téměř totožný seznam vyhlédnutých hráčů. Takový hráč si pak myslí co je za hvězdu a dělá potíže se smlouvou. Nehledě na to, že samotná jednání jsou poté o mnoho složitější. Tady tu mlčenlivost naprosto respektuji. Mimochodem, stále jsem v napjatém očekávání, kdože bude ta zahraniční posila, o které se občas někdo zmíní.
    Co se týče hráčů v týmu, když vedou, pak je madia dostávají pod tlak, ještě dřív než se vůbec dostanou na hřiště, což se nemálokrát projevilo na psychice. Přesně tento případ si myslím, že byl Belaid.
    No a co my, musíme vydržet o to víc budem nabuzení vlítnout do Edenu a nechat tam hlasivky, aspoň já teda jo :)

    P.S. I když to k tomu tématu není, ale občas to tu někdo nakousne. Já jsem ze všech tří hostovaček docela nadšen, pokud se ti chlapíci projeví dobře, tak posilujem přesně tam, kde potřebujem.

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

      bongor     před 15 lety 17.01.2010 18:20 |  
      0 0

      Mně taky nevadí,když se o nás v mediích,v době kdy nejsme přechodně úplně nahoře,moc nepíše.Že se však poměrně málo píše o
      všem okolo Slavie tady,na našem webu,to mi vadí.Je to ovšem problém
      nejen náš,ale veškeré novinářské práce v Čechách. Oproti osmdesátým letům se to o něco zlepšilo,ale když se podíváme,jak informuje tisk třeba v Německu,Anglii,ale i v méně vyspělých zemích tak stále pokulháváme.
      Ani my tady na webu se nepřetrhneme,třeba jsem neviděl žádnou reakci na hlubokomyslná slova pana Řepky,který na otázku,jestli zná nějaké slušné slávisty ohlásil že ano,ale je jich moc málo.To je sice bez komentáře,ale určitě by si to zasloužilo nějakou reakci.No nic,my
      už jsme zvyklí,že si o Slavii otírá svoje hodně zablácené botičky kdejaký exot,tak třeba nám to ani nevadí.

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

      bongor     před 15 lety 17.01.2010 18:22 |  
      0 0

      Mně taky nevadí,když se o nás v mediích,v době kdy nejsme přechodně úplně nahoře,moc nepíše.Že se však poměrně málo píše o
      všem okolo Slavie tady,na našem webu,to mi vadí.Je to ovšem problém
      nejen náš,ale veškeré novinářské práce v Čechách. Oproti osmdesátým letům se to o něco zlepšilo,ale když se podíváme,jak informuje tisk třeba v Německu,Anglii,ale i v méně vyspělých zemích tak stále pokulháváme.
      Ani my tady na webu se nepřetrhneme,třeba jsem neviděl žádnou reakci na hlubokomyslná slova pana Řepky,který na otázku,jestli zná nějaké slušné slávisty ohlásil že ano,ale je jich moc málo.To je sice bez komentáře,ale určitě by si to zasloužilo nějakou reakci.No nic,my
      už jsme zvyklí,že si o Slavii otírá svoje hodně zablácené botičky kdejaký exot,tak třeba nám to ani nevadí.

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 18:22 |  
      0 0

      A koho potřebujeme? Získali jsme útočníka co "neumí" dávat góly (103z,13g) - těch máme myslím dost. Pak kluka co ještě nehrál první ligu a v druhý odkopal 22 zápasů. No a do třetice obránce co si ve Spartě a v Heerenvenu ani nekop.

      Já bych řek, že by jsme nejvíc potřebovali zkušenýho středního ofenzivního záložníka, kterej bude útočnou fázi zásobovat přesnejma přihrávka, udávat tempo a občas střilet góly. Ač je to divný, tak já si třeba myslím, že Naumov ty góly dávat dokáže, jen k tomu potřebuje aby mu ty šance někdo vytvořil. Je to takovej typ Nistelrooije (samozřejmě mnohem horší ale to tak odpovídá možnostem). No a k němu může Standa, Standa nebo Zdenda. Hlavně dát někomu důvěru.

      Jinak samozřejmě chápu jak to myslíš, sem rád za mladý kluky, všichni by měli být běhavý ale prioritou je střední záložník. Vůbec mi nevadil ten Lukáš Jarolím, pokud je na tom teda dobře, kdo ví..

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

        whitesnake01     před 15 lety 17.01.2010 19:28 |  
        0 0

        Já bych řekl, že nejsou peníze a šetří se kde může. Nevětší nadějě vkládám od Tecla, doufam, že je to konečně útočník, který se prosadí a bude občas dávat góly aspon do prázdné branky, narozdíl od našich dosavadních spalovačů. Kopic se hodí jako hlavičkář, kterých máme málo, navíc by se mohl uzdravit ten Kaufman koněčně. Největší mezeru nevidím ve středu hřiště, ale že nemáme pořádného hlavičkáře v útoku, proti betonářům z ligy je to sestsakra potřeba, tam sou brejkové typy na nic, Naumov není nic extra a navíc je relativně malý. Největší mizérie Slavie posledních let je ve standratkách, jak útočných tak ofenzivních, nechápu proč na to trenér tak kašle, vetšina útoků jde přes centry do vápna na Šenkyho, Vlčka, Naumova, kteří nemají šance ty obránce přeskočit.......

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          denydzlSKS     před 15 lety 17.01.2010 20:04 |  
          0 0

          náhodou šenkeřík je vzhledem ke svojí postavě dobrej hlavičkář a naumov dokonce velmi dobrej hlavičkář!! i když je jasný, že nějakýho většího kluka by jsme do útoku potřebovali, ačkoliv si to trenér očividně nemyslí!! hlavně aby se našel někdo, kdo jim tam ty kentry bude dávat, protože já jsem stejně přesvědčenej, že dvojice vlček-naumov by byla hodně nebezpečná, kdyby jsme nehráli kulový celkově jako tým!!

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

            Urbie     před 15 lety 17.01.2010 22:06 |  
            0 0

            souhlas

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

            whitesnake01     před 15 lety 17.01.2010 22:45 |  
            0 0

            no jo, jenže system hlavičkování v karplize je většinou o tom kdo má výše loket a druhý si spíš hlídá aby neurazili půl kebule :) na to byl specialsta sparťanský čutálista Došek, který to teď de předvádět do Teplic

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          urs (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 22:29 |  
          0 0

          jen pokud jde o centry.., já dneska shlédl zápas arzenálu s boltnem a musim říct, že hráči pod vedením pana Wengera posílaj hoooodně centrů ze stran, ale jelikož tam maj v útoku jenom takový prťavý šůtery, tak "používaj hlavu" trochu jináč (nemyslim ty útočníky, ale ty co centrujou :-D) no.., a vejška balónu nešla ve většině případech do půlky těla, jestli vůbec nějaká byla..
          :-)
          to jen tak na okraj..chtěl sem říct, že pokud nemáme urostlé hlavičkáře, nemusíme se zbavovat taktiky centrovaných míčů..

          urs

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

            whitesnake01     před 15 lety 17.01.2010 22:49 |  
            0 0

            no jo, to je jasný, ty centry po zemi za obranu na nabíhající útočníky sou super, ale v anglické lize se nehraje beton ala 8 hráčů na 10 metrech zalezlí v obraně a tři čekají na brejky u půlící čáry, tam by je vypískaly, že by měli ostudu na půl roku

            • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

              urs (přítel SN)     před 15 lety 17.01.2010 23:06 |  
              0 0

              myslíš?
              pár takovejch týmů, většinou teda ze dna tabulky, by se našlo i v bájné premier league.. sleduju ji dost často a rozhodně si nevymejšlim..
              ano, má to jeden háček, u nás je to taktická varianta, kdežto na ostrovech slabší týmy spíše jen hrajou to, co jim kvalitativně silnější mužstva dovolý.. princip ale zůstává stejnej, hra na brejky a zalezlý u vlastní šestnáctky, protože jinak by nedostali jeden dva góly, ale rovnou 5, 6 i víc..

              je to jen můj pohled.., diskutujme o tom ;)

              urs

              • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                Barlblog     před 15 lety 18.01.2010 00:36 |  
                0 0

                Myslím, že Premier League je trochu atypická. Nesdílím názor, že by tam nějaký tým byl betonářský. Kdybys uvedl příklad týmů a zápasů, kde si to viděl, byla by diskuse snažší.
                O Anglii se tvrdí, že je tam zhruba 25-30 klubů, které jsou schopné hrát ligu na kvalitní urovni. Kupni sila je neskutecna. I kluby z dolnich pater utrati za fotbalisty všech kategorii v jednom prestupnim terminu, nekolik milionu liber. Kluby, jako Strizkov, Kladno, ale i Bohemka, Budejovice, nebo Pribram si o tom mužou nechat jen zdát.
                Já zastávám názor, že ligu by mělo hrát 14, optimálně 12 mužstev. Na náš rybník je 16 kaprů moc. ;-)
                Nevim, jestli to sledujete, nebo zda vás to vůbec zajímá, ale velmi mě překvapilo, kolik kvalitních a prověřených fotbalistů je volných.
                Lincoln, Skácel, Ivanov, Andrade (tam bylo pravda zranění) a mnoho dalších. Zajímalo by mě, jestli jsou jejich požadavky tak přemrštěné, nebo, kde je problém? Skácela jsme všichni viděli a určitě by byl posilou nejednoho kvalitního klubu. Nebo třeba Oleg Ivanov, to by byl záložník pro Slavii. :-D
                Uvidime koho KJ a vedeni jeste privede a hlavne, kdo odejde.

                • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 01:58 |  
                  0 0

                  :) nemyslel sem přímo beton..

                  pokud bych měl všech 20 týmů PL rozdělit tak to bude tak na 4 díly, kdy
                  1. budou týmy top 4, netřeba psát o které jde.. (+ další 2 co se vymykají nadprůměru..)
                  2. lehce nadprůměrné kluby
                  3. průměr a spíš dolní polovina tabule
                  4. tými co bojují o záchranu..

                  je to těžký takhle nějak hodnotit, ale zkusím to :-D

                  4. s 1. je od slabších opravdu vždy čekání na gól a bohužel se nedostanou k nějaké kloudné akci ve více lidech.. (nejde o beton, jenom nestíhaj a jsou stále pod tlakem..)
                  4. s 2. většinou prohra papírově slabších, hra v podstatě na jednu branku, i když ta převaha neni taková jako u první varianty..
                  4. s 3. tady se hraje ten klasickej anglickej fočus, nasazení a bojovnost

                  mohl bych pokračovat, ale jednak jsem megaunavenej, trošku určitě demagog (nebránim se) momentální stav tomu nasvědčuje :-D
                  a taky už je time to go to bed..

                  v angliji se nebetonuje, to je svatá pravda :) já jen že se na ty fotbaly dá většinou koukat, i když sleduju ponejvíce arsenal, kde sice občas hraje jeden sparťan, ale já mu i přesto fandim, bo je to super fotbalista a je radost se na něj koukat (teda pokud neni zraněnej..) :-P
                  měj(te) se a nedělejte ukvapené závěry :-D

                  urs

                  • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                    slaviator     před 15 lety 18.01.2010 08:36 |  
                    0 0

                    ty vole, Rosa je odchovanec Kompresorů Praha, tedy Dropy Střížkov, tedy Bohemians Praha :-D

                    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                      MarHud     před 15 lety 18.01.2010 20:26 |  
                      0 0

                      Ty jeden opravdu vole.Tomáš Rosický začínal v přípravce v Kompresorech asi tak v šesti letech.V osmi přestoupil do naší milovaný Sparty,takže těch asi zhruba 15 let jsi vynechal.Takže si šáhni do trenek a sni o tom,že ve Vaší Slaviii vyroste takovej fotbalista jako je Tomáš asi tak sto let.Ať žije ACS!!!

                  • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                    Barlblog     před 15 lety 18.01.2010 10:21 |  
                    0 0

                    No, Top 4 přestává v Anglii pomalu existovat. City, Villa, Hotspur a Everton mají super kádry a mimo Live a Everton i peníze. Pokud není nějaký tým v problémech, tak si pravidelně tyhle kluby berou body navzájem.

                    Dál je to o tom, že si sám uznal kvalitu soutěže. Není to o tom, jestli někdo betonuje, ale co mu hráči za miliardy korun dovolí. V tom je velký rozdíl.

                    Chci taky poukázat na to, že výsledky všech kolísají. Tottenham remizuje s Hullem. United zas dlouhodobě neumí na Fulham.
                    I "slabé" kluby dokážou porazit špičku a to kvalitním výkonem.

                    U nás, je to trochu něco jiného.

                    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 10:45 |  
                      0 0

                      začíná se to tam vyrovnávat, což je jedině dobře :-)
                      kdežto u nás je to prej špatně a klesá tak kvalita :-D
                      mam v tom slušnej goulage, a když se koukam co sem ve 2 ráno splodil za úchilárnu, zas mě začíná bolet hlava :-D
                      zdravim
                      urs

                      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                        whitesnake01     před 15 lety 18.01.2010 11:01 |  
                        0 0

                        Já s tebou celkem souhlasím, sou tam týmy které brání jinak by dostali totální debakl, třeba na Hull je někdy težké se dívat, ale přesto si nikdy nedovolí to co týmy u nás. O Španělsku už radši nemluvím vůbec, tam je to čistě kamikaze systém aneb hurá do útoku a docela se mi líbí zápasy v Bundeslize tak je to něco mezi Španělskem a Anglí
                        Zůžení by bylo super, všichni ví, že je to potřeba, ale každý ví že to nemá šanci projít kvůli kamarádíčkování ve svazu, nejvíc se musím smát jak argumentují mladýma hráčema..... hehe, vždyť si stačí spočítat věkový průměr hráčů Budějěk nebo Kladna
                        mě by se líbilo 8 týmů, jeden sestupující, 4 vzájemné zápasy, kvalitnější druhá liga, podle mě se talentovaný hráč víc naučí v top týmu druhé ligy, kde musí něco produkovat i dopředu než v posledním kde musí jen bránit a hlavně by to prospělo v Evropě, protože by přibylo kvalitních zápásů, druhý nápad je spojení se Slovenskou ligou, 8 od nás a 6 od čobolů, to bych byl přímo nadšený, jenže tohle by nešlo kvůli evropským pohárům
                        Smiřme se s tím, že se nic nezmení, peněz bude čímdál méně a celej fotbal pude do hajzlu :)

                        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 11:43 |  
                          0 0

                          tak tak.., jak by řekl klasik :-D
                          za poslední větu bych ti dal snad metál, kdybych nějakej měl :-)))

                    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                      mart     před 15 lety 18.01.2010 12:46 |  
                      0 0

                      Zajimave (to o te silne ctyrce). Myslim si pravy opak, .... pozvolna se z ni stane silna trojka. Liverpool (i kdyz me to osobne netesi) pokud nenastane radikalni zmena (nikoliv jen vymena trenera) ze silne ctyrky vypadne.
                      Ostatni kandidati na postup
                      - City - i pres velike penize, nema vlastni stadion, a hlavne ma minimalni tradici (tady nesrovnanvam se Strizkovem, ale s tema ostatnima "velikanama") - sanci ma, ale bude mu to trvat dele nez Chelsea - muj tip - pokud udrzi stavajici kurs do tri-ctyr let by se nekam mohli propracovat. (na druhou stranu videl jste nekdo zapas s Evertonem???, hruza!)
                      - Villa tradicne 5ty klub. I pres slusne financni moznosti pana Lernera a taky vyznamne trenerske schopnosti Martina O'Neila se na tom nic nezmeni.
                      - Spurs - Zaprve nemaj penize, a za druhy zazrak jmenem Harry Rednap obycejne nefunguje vice nez 2 (max 3) roky. Vzpomene si jeste nekdo ze pod Jolem byl temer stejny kadr jen prumerny (spis pod) a pod Ramosem skoro sestoupil :-).
                      - Everton - you have to be joking :DDDD.
                      To je muj nazor.
                      Jeste co se tyce remizy spurs (moc je nemusim) s Hullem, tak to je prinejmensim zavadejici. Videl jsem jen sestrih v nedeli po ranu, ale ten golman (Myhill) chytil minimalne 6 tutovek, a dalsi tucet sanci vyhazeli kohouti vedle. Jak rikam, nemusim je ale vypadali vyborne (jen to tam proste nespadlo).zdravi mart

                      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                        denydzlSKS     před 15 lety 18.01.2010 13:00 |  
                        0 0

                        jakto, že city nemají svůj stadion??:-) jinak to co předváděl ten Myhill z Hullu to bylo neuvěřitelný..a i přesto, že tenhle zápas byl kočka myš a hull byl hodně slabej tak i přesto si dokázal vypracovat +- 5 "alespoňtrochu" šancí - o tom se střížkovu, dynamu, +íéř, atp. může jen zdát...ti nevylezou pomalu za půlku:-/

                        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                          denydzlSKS     před 15 lety 18.01.2010 13:00 |  
                          0 0

                          pardon, +íéř = 1905

                          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                            mart     před 15 lety 18.01.2010 13:58 |  
                            0 0

                            :D, me se libi "+íéř", .... mohlo by se to chytnout. Me na nich zalezi asi tak jako na "+íéř" :D

                        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                          mart     před 15 lety 18.01.2010 13:56 |  
                          0 0

                          no, nemaj :). Hrajou na mestskym, .... a mesto je podle vseho poradne vodira. Sice neplatej najem, ale mesto jim sbere vstupne za prvnich 40 000 tisic lidi !!!! Pri kapacite stadionu (48 tisic) je to poradna palba. Nevim na jak dlouho tam maj smlouvu ale 10 let to bude pri nejmensim ( a jsou tam myslim 6 let).

                          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                            denydzlSKS     před 15 lety 18.01.2010 16:59 |  
                            0 0

                            dobře jim tak, když ten šejk má prachy tak ať cáluje:-)) i když mancity fandim v anglii nejvíc tak od tý doby co je má ten šejk mě dost štvou tim svým stylem "nakoupit, protože má jméno a stojí hodně":-P

                      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                        urs (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 16:49 |  
                        0 0

                        jj, jenže třebas EVERTON má fazónu jako hrom a nedivim se, že porazil CITY..

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 08:55 |  
        0 0

        I ja bych byl pro Lukase, pokud mu to jeste beha a hraje. Jednak je to osobnost a jednak malokdo v posledni dobe ve stredu pole zahral lip. Ale Naumovovi se obavam, ze to nepomuze. Naumov neumi zpracovat balon, nema techniku, ani silu v soubojich, ani rychlost.

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          denydzlSKS     před 15 lety 18.01.2010 10:27 |  
          0 0

          techniku s rychlost opravdu nemá ani trochu, ale má jednu věc, kterou by mu naši zbývající "pravo-záložníko-útočníci" mohli závidět- je schopný dávat góly!! sílu v osobních soubojích má a zpracovat balon taky dokáže...zas tu jeho nemohoucnost nezveličujte...

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          bongor     před 15 lety 18.01.2010 10:29 |  
          0 0

          Lukáš a Karel=další podezírání.Já bych ho nebral z tohoto důvodu,jinak mi nevadí.Naumov se mi nelíbí,zatím u nás nepředved vůbec nic, ti Makedonci nejsou skutečně na jugoslávské úrovni.

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          lassiter     před 15 lety 18.01.2010 10:32 |  
          0 0

          Tak Lukáš toho na podzim moc nenahrál, ale v prosinci se dostal na pár zápasů zpátky do základu, teď už zase sedí...celkem v lize 10 zápasů z toho pět od začátku, čtyřikrát střídán a jeden celý, odehraných 448 minut, šest střel z toho dvě na bránu, 196 přihrávek z toho 162 úspěšných a 2 nahrávky na gól, 20 centrů z toho 5 úspěšných, takže jednoznačně posila :-) Každopádně Siena dost teče, vypadá to na sestup a to zpravidla 33letí zahraniční hráči novou smlouvu nedostávají. Otázka je, jak to má teď ložený s taťkou...

          Naumov se zatim zdá, že opravdu nemá nic z toho co píšeš, a proto je s podivem, že všude, kde byl, dával miliony gólů. A že Kuka o něm neustále mluvil jako o megastár. Buď by se Kuka jako skaut neuživil anebo nám na jaře rozkvete :-) I když myslim, že kdyby nedal ty dva góly na Kladně a KJ byl ve formě jako poslední tři přestupová období, tak už má svolení k hledání angažmá (tj. čekal by ho rok a půl pohodového života se sporttesterem).

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 11:08 |  
            0 0

            Nevim, mozna je nervozni a mice mu odskakuji.. ale opravdu zatim jsem u nej zadny schopnosti nevypozoroval..

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 12:25 |  
      0 0

      *Pan

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

        tantalos     před 15 lety 18.01.2010 12:44 |  
        0 0

        Proč ta hysterie? Vrozhovoru mluvil EB korektně. A o Slavii se zasloužil. Jako kapitán ji dvakrát dovedl k titulu.
        Ty žvásty o prodaném utkání s Kladnem nedávají smysl. Slavia tehdy měla zájem na udržení Kladna a naopak na sestupu Vinšova Šiškova.
        A ostatně když někoho vyhodí z jednoho podniku, obvykle mu nemůžou bránit, aby odešel ke konkurenci. Tím, že byl vyhozen a to se skandálem, přestává být Slavii zavázán
        Byl by ale fór, kdyby Erichan Slavia i nadále platila. Měla vůči němu nějaké závazky za nedodržení smlouvy, které odchodem ke konkurencii nezanikají. A tak je možné, že Slavia bude platit hráči Sparty

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 12:52 |  
          0 0

          Jak se vyrovnají je plně v režii vedení - stejně jako celá ta kauza.
          Ale zajímavá je první strana onlinu Sportu.. Jden Řepka vedle druhého, proložené Brabcem. To je přesně to, o čem je řeč..Kdo neni v médiích, jakoby nebyl. Což není problém KJ a týmu, ale stokrát a jednou kritizované marketingové oddělení by se nad tím zamyslet mělo..

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          lassiter     před 15 lety 18.01.2010 14:08 |  
          0 0

          Až takhle teda jo...ve jménu našeho vyššího slávistického zájmu, kterým je udržení kladna a sestup viktorky, tady dneska kluci prohrajte. Takhle nějak to říkal Rosen s Doležalem před zápasem v kabině? No, ještě že sem pevnej a nenechám si vzít i poslední zbytky iluzí.
          Jinak EB nemá snad smysl něco vyčítat, podle článků v různých médiích bych snad měl bejt jako slávistickej fanoušek na něj naštvanej nebo co, ale tak nějak nejsem a nevím proč bych měl. Hlavně ať už tam je. Docela by mě zajímalo, jestli mu novináři každej den znova volaj anebo furt dokola recyklujou jeden rozhovor...

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 14:13 |  
            0 0

            Myslim, že v podstatě b je správně. . Však si taky všimni, že to kritizované "lezení do prdele Řepkovi" je de facto věta:"hrát ve Spartě s Tomášem Řepkou si dovedu představit" na sto způsobů..

            • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

              Viking     před 15 lety 18.01.2010 16:17 |  
              0 0

              Ať si do té Sparty jde a s tím pomalovaným LoboTomem si zahraje. Oba dva si lezou do prdele tak ať si ve sprše pořádně užijou. Brabec je jeden z nejvíce přeceňovaných hráčů, mně rozhodně nevadí že už za nás nehraje. Na něm ty dva tituly rozhodně nestály a jeho chování a lá mistr světa už mi dost lezlo krkem.

              O Kladně to nebylo. On nám totiž srdcař vyjednával se Spartou už během svého působení ve Slávii, je to obyčejný žoldák. Myslíte si že by Karel Brabce veřejně vyzýval k tomu, aby řekl jak to ve skutečnosti bylo, když by ten zápas byl prodaný? Myslete trochu...

              • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                moe     před 15 lety 18.01.2010 17:21 |  
                0 0

                Tleskám, LoboTom je nejlepší přezdívka pro tu osobu (jméno se štítím vyslovit i napsat), kterou jsem slyšel :)
                Já bych mu nevyčítal ani ten kontakt se Spartou. Nikdo neví (nebo aspoň já), co tím "vyjednáváním" je přesně myšleno. Jestli mu nabídli smlouvu, tak bych mu nevyčítal, že se jí před jejím odmítnutím a prodloužením ve Slavii zabýval. Jestli ale s nimi začal rokovat o případném doladění apod. a Slavia to musela nějak trumfovat tak to je samozřejmě horší chování.
                Erichovi fandím, jako většině hráčů, kteří kdy prošli Slavií, což by skončilo jeho přestupem k Rumunům. Přestal bych mu fandit, ale z hlediska fanouška Slavie bych mu ten krok nevyčítal a nebral ho za zrádce. Není to odchovanec, ale hráč který střídá kluby téměř jako ponožky a je jeho věc, jaké angažmá zvolí. O Slavii navíc i po tom podivném odchodu mluví vcelku diplomaticky (spíš pozitivně) narozdíl od jiných vyhozených hráčů.

                Jinak je to opravdu strašná bublina a je mi až špatně z té záplavy zpráv o LoboTomovi a jeho kolegovi v obraně. Je opravdu tristní, jak v poslední době funguje prezentace Slavie. Např. dnešní příchod Kopice. To ho odbudou tím kraťoučkým článkem na oficiálkách, kde chybí základní informace? Bude alespoň tiskovka? Vždyť už jsme přivedli 3 hráče a přitom Kyselu média takřka nezaznamenala a psala o Teclovi jako první posile...
                Na druhou stranu souhlasím, že to ticho kolem týmu může pomoci, Jablonec nebo Teplice nejsou zvyklí na pozornost a pozici lídrů a mohlo by je to stát body, zatímco mi bychom mohli na začátku jara zaútočit ze závětří.

                Ale to jsou zatím jenom teorie, uvidíme jak nám půjde hra v přípravě, hlavně se snad dočkáme kvalitních sestav bez nějakých šílených experimentů.

                • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 17:46 |  
                  0 0

                  Ja v zasade souhlasim, sice medialni prezentace naseho konkurenta nam muze pripadat legracni, ale to, ze je o nem slyset, je proste jeho vyhoda. Kdo v medialnim svete neni videt, jako by nebyl, tim slabne jeho vliv, zajem sponzoru, fanousku..on nejakej ten humbuk kolem novy posily se nedela z buhdarma, to je treba.. zijeme v dobe, kdy tzv. "klid na praci" proste nefunguje, a pres rozporuplnost medialniho sveta rikam dikybohu! Konecne i samotny vyraz "klid na praci" ve me vzbuzuje lehkou nevolnost a vzpominku na to, kdy se tento vyraz pouzival pro umlceni opozice, kdo vzpomene napr. na slavny vyrok L.Staidla..:-)). S medialnim tlakem se musi dnes vyrovnavat nejen politika, ale vlastne my vsichni, to se neda nic delat a slavisticke vedeni by si mozna melo uvedomit, ze v tomhle nyni trochu prohrava a bude to muset zlepsit.. za minule uspechy uz si toho moc nekoupime.

  8. Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

    OndrejZlamal     před 15 lety 18.01.2010 18:41 |  
    0 0

    Dobrý den,

    opravdu pozorně jsem si přečetl vaši diskusi i úvodní článek.

    Nechci nijak vehementně bránit svoji práci, která zahrnuje spoustu dalších činností, které nejsou vidět na oficiálním webu, včetně úporné přípravy jeho nové verze, se kterou jsme už strávili dlouhé hodiny.

    Přesto jenom výčet....z Fortuna víkendu šampionů rozsáhlé okamžité zpracování zápasů, sestavy, průběh utkání...nevím, který jiný klub to měl takhle pěkně a hned, navíc reportáž Slavia TV.

    Z hor jsme z mediálního dne přinesli 4 články, rozhovor s trenérem, Hlouškem, Volešákem, asi 50 unikátních fotografií, videoklip na Slavia TV. Navíc pokrytí mediálního dne bylo ve všech novinách - rozhovory s Vlčkem, Vaniakem, Kyselou.

    Na webu je rozsáhlý článek o připravovaném plesu, na který se podle prodeje vstupenek, ale zase fanoušci zase tolik nechystají.

    Věřte mi, že kluci při mediálním dnu si novináře užili dost. Sport, Aha a Blesk jsou už dnes bulváry, které hledají jenom problémy, tudíž je nechat na soustředění, kde je hlavní náplní tvrdý dril, by nepřineslo vůbec nic dobrého.

    Je to sice hezké, že jsme Kopice zveřejnili až v pondělí, ale právě až v pondělí se všechno potvrdilo. Slavia se nebude předhánět s bulváry o tom, co kdo všechno ví a je mu jasné - viz trenér Růžička v Rusku, Jarošík ve Spartě atd. Ono se ještě bohužel ukáže, co dalšího naši žurnalisté domysleli, i když věděli, že to jasné není.

    Rozhovory s novými hráči na webu přineseme, záměrně jsme počkali, až budou mít alespoň část přípravy za sebou, aby nemuseli povídat jen prázdné fráze o tom, jak se těší, že se poperou o místo, které já bytostně nesnáším a mnoha novým fotbalistům u nás v minulosti uškodili.

    Už ve středu se hraje první přátelák, o Slavii se bude zase psát, články budou i ze slávistického plesu, to se myslím opravdu nemusíte bát.

    Ale po mediální pozornosti bulvárních novinářů prosím nevolejte, tu rozhodně vyhledávat nebudeme.

    Ať žije Slavie!

    Ondřej Zlámal

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

      Khadgar     před 15 lety 18.01.2010 18:54 |  
      0 0

      Jenom k tomu novému webu...Nechci rovnou psát, že se Slavie ústy tiskového mluvčího vymlouvá, tak napíšu jenom že to hodně smrdí. Proč? Protože např. avizované vypadnutí jednoho programátora nemůže způsobit takový výpadek...Kdo se kolem toho trochu motá ví, že tohle není normální. Nečekám Ondřeji že to naplno přiznáte, to asi ani nemůžete, ale ve Slavii chybí lidi. Proto máte spoustu dalších činností, které nejsou vidět. Trochu víc lidí a trochu víc profesionalismu a bylo by to hned jinde.
      K současné absenci článků o Slavii v novinách - ono to opravdu není tak horký, tady musím dát za pravdu. Ono se o Spartě stejně píše jenom v souvislosti s Brabcem, v podstatě se dokolečka točí jeden konstrukt.

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

      quelhar (admin)     před 15 lety 18.01.2010 19:32 |  
      0 0

      Zdravim,

      jako autor clanku si myslim, ze bych mel reagovat. Tak tedy predevsim - doufam, ze jej nikdo nepochopil jako prvoplanovou kritiku Slavie ani konkretne Vas. Tak nebyl myslen a ani si nemyslim, ze tak ve finale vyznel. Za druhe, je publikovan v sekci Nazory jako muj osobni nazor, pricemz jsem nejspis nevhodne jednou pouzil mnozne cislo v uvodu clanku, za coz se dodatecne omlouvam.

      A ted konkretne - jsem si vedom, ze s pripravou noveho webu je jiste velka prace. Ale musim tu souhlasit s Khadgarem nade mnou, muj nazor je, ze toto by nemela byt prave Vase prace.

      Pokryti Vikendu sampionu bylo vyborne, medialni den take. Ale Vy jiste take chapete fanousky, kteri chteji i v obdobi pripravy cist co nejvice novinek o svem oblibenem tymu. To je spis na komentar ohledne obecneho zajmu vsech medii o Slavii a ne o vlastni prezentaci Slavie. Napriklad oproti minulym sezonam uplne chybi prestupove spekulace.

      Zverejneni Kopice plne chapu, napsal jsem to jiz do clanku, tohle jsem Slavii nikdy nevycital a nikdy vycitat nebudu.

      Na tom poslednim, se jiste shodneme - At zije Slavie :o)

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

        OndrejZlamal     před 15 lety 18.01.2010 19:41 |  
        0 0

        Khadgare, nebydlíte v Praze? Já bych se rád s vámi i sešel a na přípravu nového webu se s vámi podíval. Pokud se v tom vyznáte, nebylo by to na škodu. Já jsem sám překvapený, kolik to zaberu neplánovaného času...

        Quelhar: však jo, já jsem zase nechtěl napsat útočnou reakci, i když se mi to povedlo....prostě si tu házíme šipky, kdo skočí pro zákusky a vy jste na to kápnul :-)

        Jdete na ty narozeniny SN? Rád se s vámi s oběma seznámím.

        O.

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

          Khadgar     před 15 lety 18.01.2010 20:47 |  
          0 0

          Ondřeji, ale tohle je právě ten, zde často zmiňovaný, amaterismus. Skoro se mi chce říct, že je to až tristní. Tiskový mluvčí klubu se ptá na fanouškovských stránkách naprosto neznámé osoby, skrývající se za jakýmsi nickem, zda nepomůže s přípravou nového webu. Tedy technické záležitosti, kterou by měl tiskový mluvčí připomínkovat, ne se o ní starat. A to ještě v situaci, kdy je spuštění webu o měsíce zpožděno. Překvapuje mě, že si na to Slavia jednoduše někoho dalšího nenajme, zas tak těžké to není. A jestli nejsou peníze - Toleskimu skončila smlouva, tak by se teď snad pár tisícovek uvolnit dalo, ne? (snad byla pochopena nadsázka).
          K otázce - i kdybych byl v tomhle oboru profesionál, tak bych se s vámi nesešel, protože bych se dozvěděl v jaké je web fázi. A toho se opravdu bojím...
          Ale poradil bych jednu věc - říct Rosenovi, ať donutí lidi víc pracovat. Nebo ať přijme někoho dalšího, teď je volných dost schopných lidí. Jedno z těchto řešení je evidentně potřeba, jinak si to nedokážu vysvětlit.

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

            Barlblog     před 15 lety 18.01.2010 21:30 |  
            0 0

            No, takhle příprava webu, velikosti slavia.cz, neprobíhá. Nevím, jak k tomu přistupuje náš klub, ale měl by být nastaven plán, kdy se budou uvolňovat verze webu až k Beta-verzi, kdy by mělo nastat období zkoušení. Samozřejmě jsem to teď hoodně moc zjednodušil. Závisí taky na vlastní domluvě Zadavatel-Programujicí firma, na specifikaci atd.

            To jen tak na okraj.

            Každopádně s tebou naprosto souhlasím v tom, že Tiskový mluvčí by se měl primárně starat o jiné věci. Mě vadí jiná věc. Pokud se uzavřela smlouva s limitním datem odevzdání a zároveň zadavatel neměnil v průběhu práce podmínky a vlastní zadání, tak za zpoždění nese odpovědnost programátorská firma. Asi to bude CZI. To není starost Slavie, ani Ondry Zlámala.

            O viditelnosti Slavie jsme se bavili dost. Člověk se musí smát, když si čte 20 článků na stejné téma. Na druhou stranu je třeba říct, že je to obrovská reklama. Nechci abychom šli cestou zaplacených novinářů ve Sportu a v jiných, 100% objektivních, mediích, ale musíme si přiznat, že se v českém prostředí máme pořád co učit. Z pohledu Slavie to byl mrtvý týden. A to by se mistrovy ligy dít nemělo.

            Chtěl bych napsat, že si vážím Ondry za to, co pro náš klub dělá. To, že se reaguje na fanouškovské diskuse, není tak běžné, jak by se mohlo zdát. Našemu tiskovému oddělení přeji vše nejlepší. Doufám, že se problémy s webem vyřeší a vím, že tyhle záležitosti nejsou jen o penězích, ale také o pochopení přání a následné realizaci. :-)

            • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

              Khadgar     před 15 lety 18.01.2010 21:48 |  
              0 0

              Já jsem Ondru nechtěl nějak kritizovat, nebyl to nějaký útok na jeho osobu. Taky si vážím toho, co dělá. Ale je toho na něj moc a rozhodně by měl ubrat. To ovšem nebude úplně na něm...Chtěl jsem naznačit, že ve Slavii jsou v tomhle ohledu určitý rezervy a mělo by se s tím něco dělat.

              • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

                Barlblog     před 15 lety 18.01.2010 22:22 |  
                0 0

                Určitě. Já to tak Pochopil. Naprosto s tebou souhlasim. A souhlasim i se Socratem55, dole. Nejenom komunikace by snesla posílení a zkvalitnění. Za tu práci, kterou Ondřej Zlámal odvádí, by si zasloužil pár procent z balíku akcií. Takový člověk je k nezaplacení.

                Mimochodem. Dotaz pro redakci. Pokud bych chtěl přijít na oslavu s kamarádem, který není členem strany, zastaví nás/mě někdo? :-D

                • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

                  Barlblog     před 15 lety 18.01.2010 22:22 |  
                  0 0

                  Je to samozřejmě slávista!!! :-)

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

          Ravik     před 15 lety 18.01.2010 20:58 |  
          0 0

          Mediální prezentace Slavie v tomto období je přímo uměrná aktivitě na přestupovém trhu, pohybu v kádru a přípravným zápasům. Kdyby se Slaviií trénoval Piták a schylovalo se k návratu Necida tak je článků denně habaděj. Dosavadní mediální prezentace na ofiko webu plně odpovídá aktuálnímu stavu.

          Dotazy na Ondru: Která firma má tvorbu nového webu SKS na starost a kolik to bude stát? Opravdu je nezbytně nutné, aby měl tak zásadní věc v dnešní době jakou je internetová prezentace společnosti, na starosti tiskový mluvčí? Ze srdce se mi protivý zaměstnanecká přebujelost např. státní zprávy, ale jestliže Slavie volí zase extremní variantu hodit na Ondru Zlámala pracovní vytíženost cca. 3 lidí tak je to taky špatně. Na nový stránky se hodně těším, doufám, že Slavie finančně nešetřila a nabídne nám všechny technologicke standarty dnešní doby ;-) P.S. Nedávno jsem se bavil s Aamem K. z Impression Media (dělají Spartu) a na tomto poli za Spartou hodně ztrácíme. Btw. mít v dnešní době stejný web asi 7 let je snad hodný Vlastivědného muzea v Dobrušce, ale ne naší Slavie. tak držim palce Ondro at je to super!!

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

        MarHud     před 15 lety 18.01.2010 20:53 |  
        0 0

        Tak jak je to tedy?Slavie nebo Slavia?Ani se nesjednotíte v názvu svého milovaného klubu.Hanba Vám a potěš Pánbu Slavii!Ať žije ACS!!!MarHud.

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

          Barlblog     před 15 lety 18.01.2010 20:58 |  
          0 0

          Vyčurat, pomodlit a spát. Dobrou noc!!! :-)

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 21:44 |  
            0 0

            Dobrý večer přeji Vám všem a také zdravím p. Ondru Zlámala a trochu budu reagovat na jeho vstup.
            Já mohu říci jediné, to nebyla kritika Vaší osoby, ale toho, že skoro všechno děláte sám a nezaměstnáte další lidi, kteří se tím u nás ve Slávii mají poctivě živit (tedy rozuměj makat!!!). Vy se snažíte všechno stihnout a pak Vám některé věci z komunikace mezi námi a mančaftem unikají a nestíháte to. Nikdo tu nevolal po tom, aby u nás byli na soustředění "novináři" bulvárů jak jste je jednotlivě pojmenoval, ani nestojíme o tu sladkou selanku, co píšou o např. "rudýchzletné". Nám jde o to a to správně Quelhar myslel, aby jste nám ty novinky sdělovali Vy, protože jste u toho. Vůbec netušíme, jak třeba je na tom Pepa Kaufman další marodi, jak se sžívají noví kluci a co třeba Ruda. A to není jen to, další zprávičky mohou být i z další probíhající přípravy a co bude dalšího. Prostě o náš kontakt z Vámi a našimi kluky. Nedivte se pak, že i o ples je nezájem. Je např. dost velká nevole s vystoupením M.Davida na plese. Nezlobte se, ale já se k nim přidám. Pokud tento umělec bude vystupovat na plese Slávie, tak já u toho být nemusím a také nebudu. Mám některé hranice a přes ty to nepůjde. A takových je nás víc. Ale to je můj problém........ Vím, že teď máte starosti s off. webem, také tam občas zabrousím, ale když si tam přečtu některé diskuse, tak radši opět beze slov odejdu. Ale jak jsem psal, třeba už ve středu se zase něco dovíme a bude líp. A navíc si myslím, že kluci od Hulína nějakou tu malou kritiku také snesou a že to neberou jako něco, co by jim zásadně otrávilo práci :-)). Tak jsme to mysleli a bylo to v dobrém.
            Sokrates55

            • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

              moe     před 15 lety 18.01.2010 22:26 |  
              0 0

              Kvůli úrovni diskuse (která se zhoršila především při první mistrovské sezoně) jsem přestal také komentáře na oficiálkách sledovat a jsem vděčný za tyto stránky, kde se povětšinou diskutuje věcněji a bez osobních výpadů.
              Také oceňuji práci pana Zlámala a velice kvituji, že se snaží například zdejší konstruktivní kritiku sledovat, což rozhodně není nějakou jeho povinností, naopak to svědčí o jeho kvalitách.

              Přesně typ novinek, který zmiňuje Sokrates bych ocenil také a věřím, že celá řada dalších fanoušků. Podle mého názoru je škoda, že se Slavia neprezentuje mnohem otevřeněji a z mého pohledu je velice skoupá na informace - to nemyslím jejich množství, ale obsah. Dá se chápat jistá tajemnost u chystaných přestupů nebo lanaření hráčů typu Ragueda, třeba i u délek smlouvy, ale lidský rozměr fotbalistů by se mohl využívat mnohem víc. Kromě toho takové záležitosti jako například zdraví hráčů (př. J. Kaufman o kterém se půl roku spekulovalo, že se zase zranil, než se to potvrdilo), nebo ona opce u Kopice, o níž se tu týden spekuluje a stejně se nakonec slávistický lid nedočká odpovědi, záhadná čtvrtroční absence Grajciara, to jsou věci, které by prostě měly být součástí informací pro všechny a ne být drženy pod pokličkou.

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.01.2010 22:50 |  
          0 0

          :-D obojí je možné borče, nezapomeň na plenky ;)
          v TESkU jsou prej v AKCI :-)

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

          slaviator     před 15 lety 18.01.2010 23:14 |  
          0 0

          Zhruba 90 vs 10 procent ve prospěch s "a" na konci, takže to není tak nejednoznačné ;)

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

            urs (přítel SN)     před 15 lety 19.01.2010 01:10 |  
            0 0

            jedeš, nabouráváš mi moje skvělé "ééééé" :-P

            a proto sláviééééééééééé :-)

            áčko si nech pro klasiky, já jsem řadovej dělník ;D

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

          bongor     před 15 lety 19.01.2010 09:15 |  
          0 0

          Chápu,že už Tě MarHude nudí ty věčné oslavné příspěvky na vašem webu,tak Tě láká podívat se k nám a dokonce se zajímáš i o název slavnějšího rivala.Ona vás ale ta sláva brzy přejde a zase budete nadávat trenérovi,hráčům i sami sobě,rozbíjet autobusy a vyšilovat.

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

            MarHud     před 15 lety 20.01.2010 07:15 |  
            0 0

            A teď už i dokonce Slávia,jak napsal jakýsi Dr.Fe nevímkolik.Tak už se klucí sešívaný dohodněte.Myslím,že minulý týden otiskli Tvůj příspěvek Bongore v deníku Sport,jak Ty "vtipně"říkáš Spart.No vidíš oni Tě maj tak rádi a Ty seš na ně tak ošklivej.Útoky na autobus to byli ultras víš a pokud jde o ty nadávky,tak úplně stačí sem vlízt,když prohrajete.Docela zábava,jeden vyhazuje permanentky,druhý dští síru,třetí křižuje Jábulíma atp.Nebo Ty to nečteš?

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš? - Reakce Ondřeje Zlámala

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.01.2010 00:42 |  
      0 0

      Také zdravím Ondřeje Z. a oceňuju, že se rozhodl reagovat a koneckonců i hájit svou práci. Jak jsem psal nahoře, přijde mi, jakoby slavie byla trochu stranou zájmu medií, což je škoda, jednak kvůli slavii a jednak i kvůli nám fanouškům, konečně koho z nás zajímá číst každý den o tom, esli Brabec do sparty půjde nebo ne, mě to vlastně nezajímá. Samozřejmě chápu, že s bulvárem je to těžký a taky ten zájem medií je trochu úměrný tomu, co se ve slavii nyní děje, tj. nic dramatického..:-).

      Co se webových stránek týče, nejsem odborník na IT, ale mam přesto zkušenost takovou, že při zhotovování webů nebo různých informačních systémů dochází ke zpoždění docela pravidelně..

  9. ad Béčko

    slaviator     před 15 lety 18.01.2010 22:49 |  
    0 0

    Ve slávistickém béčku je na testech Vincent Mendy? Hráč, kterej měl "problémy", neprosadil se na hostování v Bolce, hráč, kterej ... no, nebral bych ho do béčka ani náhodou :(

    • Re: ad Béčko

      slaviator     před 15 lety 18.01.2010 22:54 |  
      0 0

      Akorát je to divný, prej měl hrát ve Standartu Lutych, mladej Mendy? :)

  10. Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

    Jiri1     před 15 lety 19.01.2010 14:28 |  
    0 0

    Zdravim, prace celeho tiskoveho oddeleni je v poslednim pulroce velmi slaba , hlavne si myslim, ze je porad o cem psat ale prace techto lidi je bohuzel zalozena na stereotypu , ktery zjevne neprizpiva k propagaci dobreho jmena naseho klubu. Pokud si oficialky mysli, ze neni o cem psat , tak bych jim treba pripomenul nove hrace, on lainy , ktere nam byli v minulosti slibeny a tere dnes nejsou nebo treba i postrehy na aktualni tema. Jenze bohuzel proc by se mel pan Zlamal a spol. snazit neco zmenit , kdyz nejlepe je sladce spat a cekat na na jaro. Takze Dobrou noc Ondreji.

    • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

      mirecek1111     před 15 lety 19.01.2010 15:12 |  
      0 0

      Přestože určitě pan Zlámal dělá pro Slavii první poslední tak musím říct, že například u posledního článku jsem se opravdu zasmál, škodolibě.
      Přece když je někdo v takové pozici, tak by se měl hlavně snažit uspokojovat poptávku. To co nás Slavisty zajímá. Přide mi, že je buď pan Zlámal opravdu trouba nebo si snad nečte diskuze.
      Za poslední týden snad každý návětěvník diskuzí okolo Slavie pořád dokola mele o tom, jestli je u Kopice opce na přestup nebo není. Nikomu se to nepodařilo zjistit z žádného webového portálu a tak každý čekal, až konečně Slavie (po několika dnech) zveřejní to co je už dávno jasně. Takový postup nekrizituju, jede se podle šablony. Nic proti.
      Ale PROBOHA pane Zlámale, to je už po doladění všech formalit, po podepsání slmouvy, po nafasování štuplen a bůhví čeho, tak těžké oficiálně sdělit fanouškům to co je tak zajímal.
      Ten článek ohledně Kopice na oficiálkách je hezký, jsou tam fotky, krátká citace jeho slov, ve zkratce jeho kariéra, ale všechno je to špatně, protože to co primárně všechny zajímalo tam není.
      Možná se předem omlouvám, možná už jste to ostatní někde zjistili, já poslední dny moc u netu neseděl, ale jako po tom co se týden na webech neřešilo nic jiného, a nakonec to nejde dohledat ani v oficiálním článku na oficiálních stránkách. To je potom práce webmastra na hovno.. Jako co je hlavní úkol, plnit kvotu článku na dva dny obsahově o čemkoli nebo se snažit na webu informovat fanoušky Slavie o tom co je nejvíc zajímá..

      • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

        DrFe1     před 15 lety 19.01.2010 16:18 |  
        0 0

        Souhlasím. Já jenom doplním, že chybí nejen základní a možná nejdůležitější informace o hráči co přišel na hostování, ale chybí taky informace o zdravotním stavu jednotlivých hráčů a perspektiva jejich návratu na hřiště. Jak se mají např. Jarda Černý nebo Pepa Kaufman ? Jak probíhá rehabilitace ? Prostě to co fanouška zajímá možná nejvíc, tak to chybí .....

        No a ten zbytek lze shrnout slovy: Skončete s amatérismem ! Je nutné aby se Slávia stala skutečně profesionálním klubem a spousta věcí se nedělala "na koleně" a svépomocí jako v Sokole Přední Kopanina. Nemyslím si, že přijmout pár lidí navíc na organizační a propagačnído činnosti nemůže stát zase tolik, v porovnání s tím co se platí hráčům ....

        • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

          Wommi     před 15 lety 19.01.2010 16:58 |  
          0 0

          ..obavam se, ze prave hlavnim problemem je to, ze najit prebytecne finance na placeni ostatnich lidi a zejmena zamestnanych v zamestnaneckem pomeru, abychom predesli svarcsystemu, je to nejtezsi, co se Slavie tyce v oblasti spravy a vedeni!Myslim si, ze oni si proste mysli a bohuzel je to nesvar mnoha ciste ceskych firem (mj. v jedne takove pracuji) - mysli si, ze jeden clovek zvladne vse - je jasne ze nejakou korunu usetri, ale ve vysledku tomu tak samozrejme neni, protoze pokud jeden clovek ma delat treba 3 obory najendou, v podstate nedela dobre ani jeden - opet priklad od nas - mame hlavniho managera, ktery je zaroven organizacnim managerem, pravnikem a take expertem na verejne zakazky. Je dobrej, maka, ale samozrejme, ze kdyz maka vice na jednom, druha a treti vec zajisteny 200 procentne nejsou!
          M.

          • Re: Zimní příprava probíhá v klidu. Až příliš?

            OndrejZlamal     před 15 lety 22.01.2010 11:01 |  
            0 0

            Dobrý den,

            Já vás plně chápu, že toužíte po všech informacích. Josefa Kaufmana jsem o rozhovor zadal trikrat, trikrat me uprosil, ze az se vrati na hrište, ze ted nechce.

            J. Cerny
            Informace o Jardovi Cernem, jeho chrupavce, kolik do ni dostava injekci atd, jsou asi az prilis lekarske a na web se opravdu nehodi.

            Kopic bez opce
            "Milan Kopic přichází na půlroční hostování." - tohle je informace, která byla na oficiálkách.

            V pondělí dopoledne nebyla uzavřená smlouva s Heerenvenem, který naši nabídku posuzoval. Když přišel fax, celou zprávu jsme zveřejnili.

            U Kopice není opce, to by informace zněla "Milan Kopic přichází na půlroční hostování s opcí."

            Jak pracuje český tisk v současnosti, to je na dlouhe vypraveni. "Takze Belaid do Le Mans," zarve na me novinar z idnes.. Moje odpoved: "Ne, dostal nabidku, nic hotoveho neni." Vysledkem je informace: "Belaid odchazi do Francie."

            Oni proste zadnou odpovednost nemaji. Oficialni web je mistem pro informace klubu, ktere se prekladaji do sveta, nejde tam praskat spekulace.

            Novi hraci
            Se všemi novými fotbalisty chystáme rozhovor. Udělat s nimi půlhodinový rozhovor hodinu po jejich příchodu...to jsme dělali u Dense, Vasiljeviče, Šikliče, Besty...vysledkem jsou prazdne fraze

            Online rozhovory
            Online rozhovory jsem na starem webu zastavil, protoze nebylo mozne je v tom systemu uz dal delat, zahlcovaly se opakujicimi otazkami, fotbalista ani ja jsem se v tom nevyznal.

            Novy web
            Na novem webu by to melo byt jine. Bohuzel to vsechno trva dele, nez jsme si planovali, ale neni to jen chyba Slavie, nacitaji se data za sedm let. Komplikuji se nektere zavedene veci okolo registraci a diskusi.

            Kritika naseho oddeleni
            Na kritiku mate pravo, neberu vam ho. Oddeleni komunikace ma dva staqle zamestnance a dva externi spolupracovniky na dny utkani. Na podzim neslo hlavni tihu prace s UEFA tymem, ktery byl v Edenu a organizaci oddeleni udelil 10 bodu z 10.

            Vsichni moji podrizeni pracuji od rana do pozdniho vecera, take o vikendech. Ridime praci novinaru u tymu, bez nas nevznikne jediny clanek, davame dohromady polocasy, akreditace novinaru atd. Porizujeme online a fotoreportaze i z pratelskych utkani, vedeme databazi internacionalu. Zavedla se Slavia TV, delame kompletni polocas, spolupracujeme s fanklubem i Ultras. Podileli jsme se vyrazne i na pohrbu Franty Veselého. Jezdíme s hráči na besedy odboru pratel.

            To vse je ale pro vas zde diskutujici malo...mrzi me to, ale nevím, jak to udělat, abyste byli spokojení. Na diskusích SN nebyla spokojenost snad ani po postupu do LM.

            A rypnu si, take SN dostavaji na vsechny zapasy dve akreditace...a s jejich praci a clanky jste spokojeni? :-)

            Uvidime se na narozeninach SN, tesim se na osobni setkani.

            Ondrej Zlamal