O Slavii

Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

Očekávané se stává skutkem, ze Slavie nejspíš odejde tuniský záložník Tijani Belaid.

Po obránci Suchém se tak jedná o druhý odchod z klubu v zimní přestávce. "Zatím Tijani trénuje s námi, ale abych pravdu řekl, spíš s ním už nepočítám," řekl k přestupu Karel Jarolím.

V minulých dnech Belaid odmítl nabídku z nejvyšší turecké soutěže, sám hráč preferuje spíše angažmá v některém ze západoevropských klubů.

Tijani Belaid má ve Slavii smlouvu do poloviny roku 2012, kluk by za něj měl utržit částku blížící se milionu Eur.

Tijan Belaid za Slavii odehrál ve Slavii 53 ligových utkání v nichž vstřelil třnáct branek. Do paměti se fanouškům vryla branka Steaue Bukurešť v základní skupině Ligy mistrů nebo branka do sítě Jablonce z přímého kopu v posledením ligovém utkání sezony 2007/2008, po kterém sešívaní slavili zisk mistrovského titulu.

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    harry     před 15 lety 07.01.2010 14:19 |  
    0 0

    Budu stručný-je to chyba....

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      Jiri1     před 15 lety 07.01.2010 14:27 |  
      0 0

      Zdravim, chyba, hrac proste ma s trenerem dlouhodobe problemy, podle kauce hrac odflakuje treninky i zapasy , jeho vykony maji v posledni dobe sestupnou tendenci, navic nedodrzuje zivotospravu, je stalym hostem nocnich podniku a to nejen v centru a na Smichove, a klub musi setrit a tak po dohode ho uvoni za castku do 20 milionu, byt jeste pred vanoci vykrikoval Dolezal o 50 meliounech a lutraktivni nahrade, bude , nebude to je ted ten hlavni problem, vzdyt podle nejnovejsich odhadu ani jeden Cerny a zrejme ani Kaufman nestihnout zacit hrat driv naplno nez v breznu.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 14:28 |  
      0 0

      Ano, je to chyba, bud hrace, ktery tu promrhaval talent nebo trenera, ktery s nim neumel pracovat a nedostal z nej to nejlepsi... nebo obou.. Kdo vi? ja ne.. Tak ci tak, jeste jsou ve slavii hraci, kteri maji horsi perspektivu a meli byt podle me vetsimi kandidaty na predcasny odchod..

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Jiri1     před 15 lety 07.01.2010 14:33 |  
        0 0

        No jo, ale ti nechteji sami odejit , prikladem ti muze byt Dens, Siklic. Toleski, kterym Slavia vyrovnavala prachy i kdyz byli na hostovanich

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          Stahler     před 15 lety 07.01.2010 14:45 |  
          0 0

          Tijaniho výkony bohužel mají dlouhodobě sestupnou tendenci a v současnosti nepatří výkonnostně do základní sestavy Slavie,tak to prostě je.Fotbal hrát umí,ale jenom když chce.Docela chápu vedení že se ho chce zbavit protože když jaro prosedí na střídačce tak jeho cena po skončení sezony ještě klesne a nedostanou ani ten zhruba milion euro který momentálně za Tijaniho chtějí.Navíc za ty peníze se dá koupit jiný kvalitní hráč.I když si myslím že posil přijde oproti podzimu o dost méně a navíc odchodů bude víc,neskončí to jenom u Suchýho,Pekharta,Skácela a Belaida,myslím,že ještě někdo kádr opustí.

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            lados     před 15 lety 07.01.2010 21:21 |  
            0 0

            S tím hodnocením Tijanyho musím (bohužel) naprosto souhlasit. Jeho zájem o hru byl minimální, spíše jsem měl někdy dojem, že se šel na hřiště vlastně jen tak proběhnout. Ačkoliv talentu má nepochybně dost, do hry se zapojoval jen tehdy, když se nemusel moc snažit a o jeho obranné hře se nedalo mluvit v podstatě vůbec. Je to bohužel naprosto zbytečný hráč. Bude jen dobře, když ho nahradí někdo, kdo bude mít chuť hrát na hřišti fotbal.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        slaviator     před 15 lety 07.01.2010 14:45 |  
        0 0

        Určitě obou.

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          DrFe1     před 15 lety 08.01.2010 00:53 |  
          0 0

          Ano obou. Je to chyba Karla i Jarolíma :-)

          Ba ne, v tomto případě si netroufnu tvrdit jaká je míra čího zavinění, že Belaid hraje průměrně až podprůměrně.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      tantalos     před 15 lety 07.01.2010 14:37 |  
      0 0

      Za posledních roky jsem viděl hodně mladých kluků, velmi nadaných, kterým stoupla sláva do hlavy a nedokázali se s ní vyrovnat. Bohužel je třeba vždycky vidět, že z deseti velkých talentů vyroste ve velkého hráče nanejvýš jeden. Musí být k tomu splněno několik podmínek: především ale vlastní sebekázeň a touha dosáhnout víc, ale taky štěstí být ve správnou chvíli na správném místě, dostat se do dobré party, mít dobrého trenéra.
      V případě Belaida si myslím, že hlavní vina spočívá v něm samém. V jeho hlavě Na druhé straně si vzpomínám na nedávná slova Šmicera, jak taky potřeboval někoho, kdo by mu to pomohl v hlavě srovnat. Po odchodu Tavarese už zřejmě nikdo takový ve Slavii nebyl.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        mart     před 15 lety 08.01.2010 09:57 |  
        0 0

        :) no, ja myslim, ze by se ted TJ mohl zvednout. Jako kdyz pujde za brachou do Sparty, a jeste mu koupej Brabcaka, aby ho mel kdo poradne "masirovat", tak mu to treba zas pude :).

  2. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    LordEdmund     před 15 lety 07.01.2010 14:38 |  
    0 0

    Škoda , že jeho výkony šly tak strašně dolu. Po odchodu Tavarese se stal bohužel pŕebytečným hráčem. Má to v nohách, ale asi ne v hlavě :-(.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      bongor     před 15 lety 07.01.2010 14:50 |  
      0 0

      ušetříme.Ale sralta posiluje,něco by se asi sehnat mělo.Určitě vysoký
      střední obránce a vysoký útočník.Jinak budeme jak Gulliver v říši obrů.
      Tvořivý záložník,to ale moc Tijani není,nebo možná je,ale před námi to tají.

  3. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 14:47 |  
    0 0

    Tijanimu bych poděkoval a papa. Krok správným směrem. Kdyby tu někdo spustil anketu o hráče, který to v historii klubu na hřišti nejvíc flákal, tak bych TJ volil celkem jednoznačně.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      tantalos     před 15 lety 07.01.2010 14:56 |  
      0 0

      Chceš snad říct MJ.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 15:04 |  
        0 0

        Nebudu polemizovat, kdo z této dvojice byl talentovanější, nadanější. Ale v neplnění základních povinností vede TJ o parník!

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          Wommi     před 15 lety 07.01.2010 16:21 |  
          0 0

          hehe..ja bych rekl ze TJ to flakal, a MJ na to proste nemel!

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            Eskaes     před 15 lety 07.01.2010 17:28 |  
            0 0

            vidím to stejně. Osobně mě mrzí, že TB svůj potenciál ve Slavii nenaplnil, ať to bylo z jakýchkoliv příčin.

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 20:51 |  
            0 0

            O tom, zda-li na to MJ měl nebo ne, bych nespekuloval. Zase tak špatně taky pořád nehrál. Ale osobně mi tedy jak v životě, tak i ve sportu víc vadí, pokud se někdo nesnaží a fláká se, než pokud to v sobě prostě nemá, ale maká a dře. A ideální pak samozřejmě je, pokud má borec talent a ještě na sobě pracuje, to je pak profík, jako třeba Hloušek...

            • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

              venator     před 15 lety 08.01.2010 10:52 |  
              0 0

              Jestli na to jeden nemel kvalitu a druhej inteligenci to je uplne jedno....vysledek je stejny! Ani jeden nema(el) dlouhodobe na Slavii. Jeden "pulrok" ma famozni kazdy hrac v kariere...atd.

  4. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    slaviator     před 15 lety 07.01.2010 14:48 |  
    0 0

    No vida. Aby pak neodešel i Ragued?

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      lassiter     před 15 lety 07.01.2010 15:05 |  
      0 0

      Jsou to siamský dvojčata?

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        slaviator     před 15 lety 07.01.2010 23:08 |  
        0 0

        ... uvidíme. Ale jestli jsou to kamarádi odmala, Ragueda sem "překecal" TJ, Ragued není tou hvězdou ligy jakou měl být, k tomu nejvyšší plat v týmu, musí se šetřit stejně jako v jinejch týmech... Tak možná že bude snaha ušetřit ten jeho pětimilionovej plat?

  5. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    japhy     před 15 lety 07.01.2010 15:19 |  
    0 0

    Před začátkem ročníku jsme měli 4 adepty na tvůrce hry, teď už zbyl asi jen Vasil. Voliš sice začínal jako ofenzivní, pak ale přestal hrát a spíš byl náhradou za Ragueda a tak nějak neutším, co s ním KJ zamýšlí. Každopádně, a to tu píšu poněkolikáté, je zbytečné mít trio Voliš, Ragued, Trapp.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      quelhar (admin)     před 15 lety 07.01.2010 18:04 |  
      0 0

      Volis prestal hrat taky hlavne proto, ze se zranil. Jinak hral takoveho univerzalniho zaloznika - kdyz je potreba dopredu, tak se snazil dopredu, kdyz chybeli defenzivni, snazil se hrat na tom postu. Ne ze bych byl s Volesaka nejak odvareny, ale kdyz odejde Belaid a pokud neprijde nikdo dalsi do stredu zalohy, tak bych Volesaka klidne nechal u nas. Preci jen by mi prislo podivne, kdybychom sli do jara s tim, ze by ve stredu zalohy mohli hrat Ragued (vylozene defenzivni), Trapp (spise defenzivni), Vasiljevic (of.), Janda (radeji na kraji), M. Cerny (radeji na kraji), Kores, Vanek a Duranski.

  6. Zadna skoda

    korwin     před 15 lety 07.01.2010 15:28 |  
    0 0

    Vsichni jsme videli, ze Tijany je flakac, sice s darem od panaboha, ale flakac. Takze proc ho platit. Jeste prodat Volesaka a za utrzene penize koupit tvurce hry, protoze toho po zraneni Jardy Cerneho nemame, a na podzim to bylo sakra znat.

    • Re: Zadna skoda

      slaviator     před 15 lety 07.01.2010 23:09 |  
      0 0

      ... a koho koupit?

      • Re: Zadna skoda

        korwin     před 15 lety 08.01.2010 08:25 |  
        0 0

        Jo, to se me ptas moc, ja nejsem skaut :-) Je fakt, ze u nas asi nikdo vhodny neni, tak asi nezbyde nez se poohlidnout v cizine..

  7. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    tantalos     před 15 lety 07.01.2010 15:46 |  
    0 0

    Stejně je zajímavé, jak se ten článek objevil.
    Dala si Slavia v MF inzerát, prodáme Belaida se slevou 30 milionů proti prosincové ceně?
    Nebo to znamená, že když mluvíme o 20 M, jsme připravení nějakých 30-60 procent slevit?
    Nebo máme pevné ceny jako v supermarketu, kde se nesmlouvá?
    Nebo jenom chtěl KJ Belaida vykopnout o své vůli, aby si mohl přivést nějakého nového Šikliče či Dense od své oblíbené agentky?
    Nebo chtěl KJ poslat Doležala do zadku za to, že mluvil o 50 M, když KJ by se spokojil se 20?
    Něco tady nehraje.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 16:05 |  
      0 0

      to je mi taky zahadou, ten clanek vypada, ze ho chceme kazdopadne prodat co nejlevneji.. proste kdo prijde a vezme si prebytecnyho hrace, je vitan..

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Wommi     před 15 lety 07.01.2010 16:26 |  
        0 0

        je to preci stejny jako clanky na sportu,...skacel, kdyz potreboval...pak tam myslim byl jeste jeden fotbalista co se chtel prodat (jo zelenka spartanskej to byl) a ted jarosik,...podle myzho, vzdy kdyz je potreba tak se proste objedna takovej jako zajimavej clanecek a pritom je to reklama apod.

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          Eskaes     před 15 lety 07.01.2010 17:31 |  
          0 0

          jestli je to stejný článek jako na idnes, tak ten bych spíš označil za inzerát z Annonce než za reklamu. Chvály na TJ tam moc není. Celkem mě tam překvapilo to přímočaré vyjádření KJ, že s ním nepočítá.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      lassiter     před 15 lety 07.01.2010 17:21 |  
      0 0

      No tak nehraje tady hlavně tvá pokročilá paranoia z toho, že KJ záměrně Slavii škodí kudy chodí. Podle tvé poslední věty soudím, že už si rozjel pátrání a zachytil stopu. Tak snad se dočkáme i odpovědí na tvé, zatím řečnické, otázky. Každopádně to vypadá, že tvůj seznam hříchů KJ je opět o položku delší.

      Jinak o 20 milionech KJ a nikdo ze Slavie veřejně nehovořil, i když tomu novináři se, zdá se, podařilo vytvořit takovej dojem. Podobný informace lezou ven vždycky od toho, kdo na nich má zájem, v tomto případě řek bych od Pasky.

  8. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Viking     před 15 lety 07.01.2010 16:13 |  
    0 0

    Jinak k Raguedovi - tak mě tak napadlo, jestli by se nemohl vyzkoušet na středním obránci.

  9. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 16:47 |  
    0 0

    No, asi takhle..že bych pro něj ronil slzy, to ne. Měl samozřejmě hodně povedené kousky a uměl zahrát výborně. Ovšem na každej takovej koncertní zápas měl jeden nevýraznej a jeden křičící po střídání. V součtu nebyl lepší než MJ, JČ nebo LV. Když pude za dobrou částku, bude to sňatek z rotumu pro klub i hráče, pokud jsou hlavním důvodem neshody s KJ.
    A následně. . pokud chce KJ vážně šlapat na paty Spartě (posílené o Jarošíka a Sionka..vím, že tam ještě nejsou), tak by měla přijít náhrada (tak jako tak) -posila do SZ. Pokud bude chtít hlavně budovat kádr, tak může klidně nechat hrát Vaňka, Koreše nebo Míňu Černýho + Voloďu. A já osobně si myslím, že by byl zajímavý tah strčit tam Mateje. Na kraji už mu trochu schází rychlost, ale přehled, dobrej centr a střela (oběma) ho zdobí.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      edenian     před 15 lety 07.01.2010 17:18 |  
      0 0

      Ty jo, Mateje zdobí střela oběma? To jsi viděl kdy ?!?!

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        czross (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 17:38 |  
        0 0

        Taky mi ke Krajčíkovi nesedí pojem obounohýho šutera :)) Krajčíka bych nechal tam kde je, stále je na té pravé straně dosti platnej.

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 18:56 |  
          0 0

          Několikrát už mě překvapil..švihnul levačkou a šlo to. Neckovi takhle nahrával na gól, tušim..možná Fordovi a levačkou střílel i proti Fiorentině, myslim - těsně vedle tyčky.

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            Jakubisko     před 15 lety 07.01.2010 19:38 |  
            0 0

            nahrávku si teda nepamatuju levačkou ani jednu, párkrát vystřelil, že si s míčem sběhl na střed, ale já pamatuju jen dvě střely - proti tý Fiorentině a pak proti Kladnu nebo Střížkovu na podzim...to je na "obounohost" dost málo =)

            • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 20:07 |  
              0 0

              No víš co..asi jo, ale když to srovnám třeba s takovou střelou Raqueda.. ten je má sice vyrovnanější co do kvality, obě "praporkový" :) Hele, našel jsem to..bylo to poslední kolo 1. titulu s Jabloncem doma.. Krajčík centroval na Šenkyho, ale ten to nedal. Ale já si pak právě pamatoval, jak to Bosák s Hřebíkem v televizi komentovali.. jak je to hned rozdíl, když Matej nacentruje levačkou.. že jí nemá špatnou a navíc to nikdo z ligy nečeká:)

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      slaviator     před 15 lety 07.01.2010 23:12 |  
      0 0

      Hehe, mě napadlo... přetáhnout Spartě Jarošíka, by se picli... V Rusku byl hodnocenej poslední sezonu jako jeden z nejlepších stoperů v lize, dřív hrával na def záložníkovi i podrotovýho hráče, má skoro dva metry, ... A je zadarmo. Nebylo by to špatný...

  10. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 18:41 |  
    0 0

    Belaid je určitě výborný hráč, ale jak již zde bylo několikrát napsáno, tak má bezesporu problémy s disciplinou a sportovní morálkou. Odvedl nám hodnotné služby, al popravdě řečeno, posledního půlroku to bohužel za mnoho nestojí. Šancí na opětovné začlenění dostal dost, ale častokrát se po hřišti jen tak znuděně ploužil.... Asi více než fotbalová kariéra je mu sympatičtější návštěva nočních podniků. Jsem zvědav, zda s takovým přístupem bude hrát v nějaké západoevropské lize. Nebo jej ten přestup změní a my tu pak budeme hořekovat nad tím, jakého playera jsme ztratili?

  11. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 07.01.2010 20:57 |  
    0 0

    TJ měl ve Slavii perspektivu, má i talent, uměl rozhodnout zápas a potěšit pěknou ranou do šibenice a těší se, i přes svoje poslední výkony, celkem vysoké podpoře slávistické (zejména ženské) veřejnosti. Ale to je podle mě tak zhruba vše, co hovoří pro jeho setrvání...a těch jeho negativ by se našlo určitě víc (zmínili je tu za mě už mnozí jiní)...

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      mirecek1111     před 15 lety 07.01.2010 21:15 |  
      0 0

      Myslím, že Tijany trpěl i tím dvojím metrem pana Jarolíma. Na druhou stranu, pokud to skutečně nemá v hlavě srovnané, tak by to asi opravdu nikam nevedlo. Bohužel by se jeho odchod "stravoval" daleko lépe, kdybychom nevěděli, že na jeho post máme jen Volešáka a pan Jarolím by určitě jmenoval i Jandu. Obě varianty jsou naprosto šílené. Láďa by neměl mít pro Slavii žádnou perspektivu a Janda na tom postu nemá co dělat. Chjo, doufám, že buď někdo přijde nebo posune o dost vzhůru svou kariéru mladý Vaňek.
      A že by do Sparty, no kdybychom si u ní mohli vybrat hráče na revanč, třeba mladého Vacka. No nevím.
      Jinak jestli tu někdo vlastní nějakou firmičku a chtěl by pomoc se zavedením nějaké normy ISO, tak ode dneška jsem odborník :-)) pan trenér by si mohl pomalu ocertifikovat své přestupové kroky, myslím, že je nejvyšší čas..

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        slaviator     před 15 lety 07.01.2010 23:14 |  
        0 0

        Gratuluju:) A k tomu záložníkovi: co přivést Jarošíka? :-))))

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          mirecek1111     před 15 lety 07.01.2010 23:34 |  
          0 0

          Tím chceš devalvovat můj tip :-) tak třeba by mu to prospělo, vlastně oboum. Talent je, myslím Vacek. Moc se mu ted nedaří, navíc Sparta přivede Jarošíka, má tam Kucku, Kladrubského. A zapadal by do koncepce :)

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            slaviator     před 15 lety 07.01.2010 23:51 |  
            0 0

            Kromě toho, že by to naštvalo sparťany, kromě toho že by neposílili o kvalitního hráče, posílili bychom o kvalitního a zkušeného hráče my. Hráče, který je vysoký a je univerzál. Mě by se to docela i zamlouvalo, podat mu nabídku, zkusit to... když by to nevyšlo, nic hrozného se neděje, kdyby ano, nebylo by to špatný. I když je to sparťan... Ale stejně podle mě zamíří do Švýcarska, titul v pátý lize je asi lákavej, osamostatnit se v tý tabulce rekordmanů.. :)

  12. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    huhu     před 15 lety 08.01.2010 01:14 |  
    0 0

    Zdravím,
    jen krátce k zimní přípravě. Dnes jsem si užil výběhu s Hubem a Šenkym v Kunratickém lese, kde se pod Řehákovým dohledem nabírala kondička. Vypadalo to jen na část našeho družstva. Jeden kolemjdoucí pán mě dokonce hecoval, ať je koukám doběhnout, že jsem poslední :) Toť můj příjemný zážitek..

  13. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Gino     před 15 lety 08.01.2010 08:49 |  
    0 0

    Tak Spartička loví Brabenečka. Toho par*anta když vidím na fotce, chce se mi roztrhat noviny.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      Viking     před 15 lety 08.01.2010 09:04 |  
      0 0

      Smrt Spartě! Ať si ho vezmou, aspoň jim rozmrdá kabinu, pan nejchytřejší kecal.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      Filipos     před 15 lety 08.01.2010 09:06 |  
      0 0

      Ještě tam není a myslím, že na jaře určitě nebude. Přijde mi to tak, že sp*rta s podporou deníku spart rozjela velkou mediální masáž. Uvidíme koho ve skutečnosti přivedou, zatím jsou k smíchu hlavně s tím slovákem, kterej se sám ve slovnejskejch novinách divil , že prý podepsal s rudejma smlouvu.

      Zajímavá je informace, že se zajímáme o Kopice ze Heerenvenu, možná to je to zajímavé jméno o kterém včera psal Sokrates 55. Kopice jsem sledoval a celkem by se mi líbil. Vzhledem k tomu, že máme teď pouze 2 čistokrevný stopery (Hošek, Vomáčka), tak by nebylo od věci ho přivést.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Viking     před 15 lety 08.01.2010 09:36 |  
        0 0

        Kopic je úplně zbytečný - na stopera máme Vomáčku, Čelůstku, Hoška a v roce 2014 Kaufmana. Ledaže by hrál levého obránce..

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          lassiter     před 15 lety 08.01.2010 09:42 |  
          0 0

          Tak já myslim, že by nebyl zbytečný, kdyby nebyl pouze na hostování. Zajímavější je, že už jsme údajně téměř dohodnutí s jihlavským Teclem.

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            Viking     před 15 lety 08.01.2010 09:55 |  
            0 0

            Je to levák takže levá obrana - ano, souhlas. Ale na stopera, tj. tam kde hrál v Boleslavi, je to nanic.

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            quelhar (admin)     před 15 lety 08.01.2010 10:19 |  
            0 0

            Zajimave taky je, ze z Jihlavy ulovi Vydru Banik, mel by ho dnes predstavit.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      LordEdmund     před 15 lety 08.01.2010 10:02 |  
      0 0

      Já si myslim, že by to nebylo dobře pro Brabce ani pro Sparu, což by mi zas tak nevadilo:-)) Brabec a Řepka jsou rození vůdci, v tom je jejich kvalita a nedokážu si je vedle sebe představit. Pochybuju, že by se nechal Brabec seřvávat řepákem ,nebo obráceně. Navíc oba jsou už celkem pomalí a chybující. Idealní je ve stoperské dvojici jeden zkušený vůdce a jeden rychlej,učenlivej a tvárnej mlaďoch. Takže asi tak, bylo by mi to líto z hlediska toho, že byl Brába našim kaptánem v úspěšném období,ale z kvality takové stoperské dvojice bych strach neměl. Stejně je to jen novinářskej žvást:-)a Brába k bolševikovi nepůjde.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Viking     před 15 lety 08.01.2010 10:27 |  
        0 0

        Třeba právě místo Řepky...

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          LordEdmund     před 15 lety 08.01.2010 10:36 |  
          0 0

          Myslíš, že to Řepák chce už zabalit?Nebo ho někdo sjnad chce koupit?

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            jack09     před 15 lety 08.01.2010 10:39 |  
            0 0

            nekde jsem nedavno cetl ze by mohl jit jeste do nemecka...ale treba najdou s Brabcem spolecnou rec pri hrani automatu :))

            • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

              Filipos     před 15 lety 08.01.2010 11:57 |  
              0 0

              Podepsal vůbec Řepka ve sp*rtě tu smlouvu, co měl podepsat? Nějak mi to uniklo

  14. Re: Lukas Vacha

    murko     před 15 lety 08.01.2010 10:07 |  
    0 0

    Nevite nekdo jak to vypada s Vachou a libereckou opci?

    • Re: Lukas Vacha

      quelhar (admin)     před 15 lety 08.01.2010 10:10 |  
      0 0

      To, co vim urcite, je, ze je Vacha v Liberci na rok, takze o uplatneni opce se asi bude Liberec rozhodovat az v lete.

      • Re: Lukas Vacha

        murko     před 15 lety 08.01.2010 10:22 |  
        0 0

        Tak to jsem trochu popletl. Myslel jsem, ze to hostovani bylo pouze na 1/2 roku. Dik

  15. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Viking     před 15 lety 08.01.2010 10:30 |  
    0 0

    Jak se tak koukám na plán zimní přípravy, tak kromě Salzburku nemáme zatím soupeře, který nás pořádně prověří.

    Z věty "soupeři pro Kanárské ostrovy jsou v jednání" mám docela strach. Aby to zase nakonec nebyl Las Palmas - výběr místní futsalové ligy nebo při návratu zpátky odborářské družstvo Letiště Ruzyně...

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.01.2010 10:37 |  
      0 0

      obavat se je zbytecne.. uz nekolikrat za sebou to tak stejne dopadlo.. muzem byt jen mile prekvapeni, pokud by tomu bylo jinak.. dalsi vec, kterou moc nechapu, je proc hrajem v priprave s podprumernymi tymy z ligy a z nizsich soutezi, proc nehrajem s boleslavi, ostravou, apod..

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Viking     před 15 lety 08.01.2010 10:42 |  
        0 0

        Holt M.D. je profesionál každým coulem.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        quelhar (admin)     před 15 lety 08.01.2010 10:48 |  
        0 0

        1) rekl bych, ze ta nechut vzajemnych mereni kvalitnich domacich celku v priprave je vzajemna
        2) stejne to jsou ve velke vetsine zapasy na umele trave na nejakem malem hristatku (Vysehrad, umelka v Edenu), neco se tam vyzkouset da, ale prilis velkou vypovidajici hodnotu to nema
        3) A co se tyce soustredeni - ja bych pockal. Ale koneckoncu i v minulosti jsme hrali s pochybnymi souperi a nejaky velky vliv to nemelo. Vsechno ma sva plus a minus, kdyz budeme hrat se slabsimi, tak aspon nabereme sebevedomi, to se taky muze hodit :o)

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.01.2010 10:52 |  
          0 0

          ja si myslim, ze vliv to melo v tom, ze na zacatku sezony jsme na tom byli obvykle blbe.

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            Viking     před 15 lety 08.01.2010 10:56 |  
            0 0

            Ono by možná stačilo, aby nám vedoucího mužstva dělal nějaká uznávaná persona hovořící světovým jazykem mající renomé. Pavel Kuka?

            • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

              lassiter     před 15 lety 08.01.2010 11:15 |  
              0 0

              No tak hlavně by to chtělo jezdit někam, kam jezdí na soustředění kvalitní týmy. Což jsou v zimě hlavně týmy z východu, protože všude jinde v únoru liga běží. Když jsme byli před třemi lety na Kanárech, tak tam evidentně nebyly. První zápas s místním třetiligovým U.D. Universidad, slušná remíza 2-2 :-), navíc dobové zprávy hovoří o tom, že "kvalitu utkání výrazně poznamenal fakt, že domácí klub nezajistil pomezní rozhodčí, hlavní pak nakupil během zápasu celou řadu chyb.", ehm no... Druhej match s druholigovým Las Palmas, prohra 1-3...

              Každopádně liga pak začala takto - LIB-SLA 0:1, SLA-BRN 2:1, OLO-SLA 1:2, SLA-MOS 3:0. Takže na funkci to zas takovej vliv nemělo...

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      denydzlSKS     před 15 lety 08.01.2010 12:28 |  
      0 0

      jakým způsobem jsme se tankrát(před cca 4rokama dostali k tý přípravě ve francii, jak jsme hráli s lyonem, štarsburkem atp..víte někdo??

  16. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    venator     před 15 lety 08.01.2010 11:05 |  
    0 0

    Sranda musí být,ale jestli ta Sralta (ikdyž její "zaručené" zprávy o domluvách s Jarošíkem, Lačným aj. jsou už proslulé) opravdu "udělá" Jarošíka, Sionka a Brabce tak nám moc do smíchu nebude.
    Protože to vypadá, že opravdovou posilu tzn. do základu teď neuděláme :(

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      venator     před 15 lety 08.01.2010 11:12 |  
      0 0

      PS Belaid: škoda ho je,ale jen teoretická,protože prakticky to žádná ztráta není,....měl to "v nohách" ale ne "v hlavě" a takových jak víme všichni jsou stovky...prostě jen další z řady promarněných talentů...navíc na něm pokud ho prodáme ještě slušně vyděláme protože asi přišel zadarmo...takže radši na něm vydělat "jen" 20mega než aby se tady ploužil a provokoval nás tím další rok...radši těch 20mega investovat do dvou mladých talentů jako ten Tecl, Vydra apod. nebo jednoho dlouhodobě sledovaného přímo do základu...
      Jinak souhlasím,že když už jsme u "vyhazování" tak v tom případě by měli dostat "přednost" ty "vyžírkové" jako Abrahám aspol. Jenže ty lukrativní smlouvy sami nevypoví tak velký blázni zase nejsou :(

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        lassiter     před 15 lety 08.01.2010 11:18 |  
        0 0

        přišel tušim za částku okolo 15m

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          venator     před 15 lety 08.01.2010 14:11 |  
          0 0

          hm dik za info, nevim proc jsem si myslel,ze prisli oba s Tavaresem zadarmo

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            tantalos     před 15 lety 08.01.2010 17:29 |  
            0 0

            Přišel původně na hostování z Milana, ale pak ho Slavia koupila

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            tantalos     před 15 lety 08.01.2010 17:29 |  
            0 0

            Přišel původně na hostování z Milana, ale pak ho Slavia koupila

  17. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Jiri1     před 15 lety 08.01.2010 12:35 |  
    0 0

    Zdravim, tak tohle je fakt rana., uz jen pomysleni , ze by Erich Brabec mohl zamirit k nasi konkurenxci je pro mne sokem, odhalene nadstandartni vstahy s jednim z odbornych reditelu Sralty p. Votavou i jeho pratelske hecovani lecos napovidaji, proc se ze Slavie musel pakovat. A tady priznavam, ze prilis nechapu, proc to nekdo konecne uz nerekne na plna usta , vzpominam i na sve vlastni spekulace , na to ze vedeni klubu odchod tohoto profika a to nejen na hristi , ale i treba pri chovani k fandum a novinarum, proste sok. Je zcela jasne , ze pokud se propujcil k podobnemu sou , ktere dnes popisuji media, ze proste jeste neprekonal vyhazov a zdaleka neslo jen o kseft ci osobni aversi s trenerem a milencem v jedne osobe Karlem jarolimem. Prichod tohotpo borce na Spartu zatim aktualni neni, Kretinskemu podobni tipove moc nesedi a ani pratelstvi s Votavou na tom nic nezmeni , tedy pokud bude fotbalove zit dalsi Spartansky silenec Repoun obecny a neznicitelny i kdyz jeste par problemu ze svaly , nejake to proslapnuti nohy a muze se take poroucet , ale to bych mu ani jeho klubu nepral.

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      DrFe1     před 15 lety 08.01.2010 12:59 |  
      0 0

      Tak Brabec byl milencem Karla Jarolíma ? Co se tady člověk ještě nedozví, jaká strašná tajemství ...... :-o Jiří, jste při smyslech ?

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Jiri1     před 15 lety 08.01.2010 13:06 |  
        0 0

        Vy jste ale vtipalek, oba se zajimali o jednu zenu jednu agentku, jmeno pri sve fotbalove gramotnosti jiste znate a propo , co jste pil dnes k obedu

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          lassiter     před 15 lety 08.01.2010 13:16 |  
          0 0

          no tak napsal jste do divně. mě by spíš zajímalo, proč by to pro vás byla taková rána a z čeho jste tak vyšokovanej?

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.01.2010 13:36 |  
            0 0

            presne tak, brabec prisel jako profesionalni kapitan a svou praci delal dobre... tedy pominu-li ony tajne veci, kvuli kterym skoncil.. on je ale ten typ, u kteryho by me neprekvapilo, kdyby stejnou roli sehral u kohokoli jineho, vcetne sparty.

            • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

              slaviator     před 15 lety 08.01.2010 13:50 |  
              0 0

              Hlavně nevíme co ty tajné věci byly, už kolikrát mě napadlo, zda to prostě nebylo "jen" to, že KJ v něm viděl... soka? Že hráči stáli za Brabcem, že Brabec byl tmelící prvek kabiny, byť třeba hrál někdy tužku a chyboval v zápasech... Možná hráči si zvykli na ty Brabcovo rady a já nevím co před každou standartkou... :-) Prostě třeba Brabec měl nějakou autoritu v kabině, kterou si KJ musí získávat násilím... A to že se KJ nelíbilo. Proč ale se Brabec neozval, když byly ty spekulace, že prodal zápasy...? No, jednak možná nechtěl ublížit, možná prostě jen proto, že dostal slušnej x-milionovej padák a k tomu má jinde plat, asi vyšší (nebo minimálně stejnej), než měl ve Slavii... Takže na tom on vůbec neprodělal, ba naopak.

              • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

                Gino     před 15 lety 08.01.2010 14:22 |  
                0 0

                Muhehe.. :o)) Brabeneček je fuč a to je jedině dobře. Buďme rádí!

                • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

                  slaviator     před 15 lety 08.01.2010 14:29 |  
                  0 0

                  No jo... Jenže jestli nakonec to bylo jen kvůli KJovým pocitům a náladám... tak s Brabcem to bylo lepší, než je to dnes... Ale to už je to, co je známé: KJ není vůbec psycholog.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        Wommi     před 15 lety 08.01.2010 13:07 |  
        0 0

        ..mozna je KJ milenec, ale nekoho jinyho..a aby to bylo dramatictejsi,..tak to dopadlo takhle,...

        JIri, seriozne,..nebudete psat pokracovani twin peaks,..myslim ze by Vaše myslenky mohli divakum ale pekne zamotat hlavu:)

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      slaviator     před 15 lety 08.01.2010 13:46 |  
      0 0

      Brabec chrápal s KJ?

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        mirecek1111     před 15 lety 08.01.2010 13:54 |  
        0 0

        nojono, už to tak je:-) ale od toho extempóre se žabkama už měl útrum:-)

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          slaviator     před 15 lety 08.01.2010 14:30 |  
          0 0

          Jo, to jsem taky slyšel, jak si Brabec vzal do žabek ponožky a ještě navíc každou jinou: jednu pravou a jednu levou!

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        bongor     před 15 lety 08.01.2010 17:53 |  
        0 0

        Dokonce se proslýchá,že KJ měl něco společnýho s tím Mackie Messerem.To jsou mi věci........

  18. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    lassiter     před 15 lety 08.01.2010 13:15 |  
    0 0

    tak Tecl je prý už náš, do června na hostování s opcí na čtyři roky..

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.01.2010 13:24 |  
      0 0

      muze ho prosim nekdo pro neznalce jako ja predstavit? diky.

  19. Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

    Viking     před 15 lety 08.01.2010 13:15 |  
    0 0

    Tecl - super!!!

    • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

      Viking     před 15 lety 08.01.2010 13:26 |  
      0 0

      Stručně k Teclovi - dlouho byl horší než Vydra což se ale změnilo letošní sezonu, kdy Vydra stagnuje a Tecl vyletěl jako raketa.

      Stylem připomíná nejvíc Adama Hlouška, buldok. Bude jednou dobrej, jenom jestli nestálo za úvahu ho nechat ve Vysočině ještě na jaře.

      • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.01.2010 13:34 |  
        0 0

        to zni dobre, tj. zaloznik, utocnik? levak ci pravak?

        • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

          Wommi     před 15 lety 08.01.2010 13:52 |  
          0 0

          útok

          • Re: Tijani Belaid na odchodu ze Slavie

            bongor     před 15 lety 08.01.2010 17:50 |  
            0 0

            Já jsem Tecla nikdy neviděl,ale jestli stylem připomíná Adama,má podobnouu rychlost a alespoň polovinu jeho fotbalovosti,tak je to náš člověk.Stando II.vítej v červenobílém!