Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Ohlasy po zápase s Valencií

V článku najdete pozápasové ohlasy Karla Jarolíma, Martina Vaniaka, Risteho Naumova, Adama Hlouška a Marka Suchého.

Po zápase se všichni hráči shodli, že proti favoritovi předvedli velice dobrý výkon. "Jsem spokojený, předvedli jsme výborný týmový výkon podpořený výbornou hrou jak dopředu, tak dozadu. Je škoda, že jsme nedali ještě jednu branku, myslím že domácí by už asi nevyrovnali. Věděli jsme, že budeme muset hrát hodně zezadu, což se ze začátku vyplnilo. Dařily se nám nebezpečné brejky, domácí nemohli být vzadu příliš v klidu. Druhý poločas byl odlišný, přinutili jsme je vystřídat hráče z druhé garnitury za první, jejich výkon se zlepšoval," zhodnotil výkon týmu Martin Vaniak, který předvedl několik skvělých zákroků. Vaniak okomentoval i situaci, ze které dostal jedinou branku. "Dostal jsem se hodně pod balón, zůstal nahoře, nedostal jsem se na něj." Podle našeho gólmana se stala dnes podobná věc jako kdysi proti Ajaxu. "Dnes nás trochu podcenili, nepostavili nejsilnější sestavu."

Klíčovým momentem ve druhé půli bylo zřejmě vyloučení Villy. "Jeho vyloučení nvám pomohlo, protože s jeho příchodem hra hodně ožila. Je to výborný fotbalista, hrál jsem proti němu, chytal jsem proti němu v mistrovství světa v přímých kopech, ale tím, co předvedl, mě hodně zklamal, to nemá s fotbalem nic společného," byl lehce rozčarovaný náš brankář. Důležitost Villy pro tým si uvědomoval i Adam Hloušek. "Bylo dobře, že byl vyloučený, nebál se vzít si míč a jít k brance, byly na něj pak fauly."

Riste Naumov se po dvou gólech do sítě Kladna prosadil i dnes proti španělského velkoklubu. "Cítím se skvěle, od začátku jsme věděli, že to budeme mít těžké, ale trenér zvolil výbornou taktiku, hráli jsme dobře, naše obrana byla výborná," pochvaloval si.

"Šli jsme do hry s tím, že chceme hrát ze zajištěné obrany. Každý si na hřišti plnil svoje úkoly, dopředu jsme spoléhali na kreativitu našich ofenzivních hráčů a brejky, podařilo se nám vstřelit gól a do stavu 1:1 jsme měli tři dobré příležitosti. Stálo při nás i štěstí, když soupeř nastřelil tyčku a břevno, prolétly tam nějaké centry. Prohrát jsme si ale nezasloužili. Jsem rád, že jsme podali dobrý výkon a máme z čeho vycházet, i když doma budeme spíš v roli Valencie, tedy dobývat obranu soupeře. Myslím, že nám dnešní výkon dodá sebevedomí," zhodnotil zápas kapitán Marek Suchý.

První, a poněkud nečekaný bod, vrací Slavii do hry ohledně případného postupu ze skupiny. "Bod ze hřiště zřejmě nejsilnějšího soupeře skupiny je pro nás úspěch, nemáme s nimi doma co ztratit, uvidíme, jak se to vše bude vyvíjet, zatím je předčasné spekulovat o postupu," řekl Suchý.

Standardně výborný výkon předvedl Adam Hloušek, na levé straně značně soupeři a konkrétně Miguelovi zatápěl. "Bod bereme všema deseti, měli jsme nějaké šance, takže je tam i trochu zklamání, ale je to velmi dobrý výsledek. Nevěděl jsem, jak je Miguel rychlý, ale chtěl jsem si to utkání užít, hraje se jednou za rok, a to se mi povedlo. Dřinu, Postupujeme dřinu na trénincích, abysme si pak užili takováto utkání."

Velice spokojený s výkonem svého týmu byl trenér Karel Jarolím. Věděli jsme o síle Valencie, že je silná dopředu i v kombinaci. Chtěli jsme vycházet ze zajištěné obrany z aktivního bloku, především dva útočníci a dva krajní záložníci byli velmi aktivní. Podařilo se nám dostat do vedení a měli jsme v první půli další slibné situace. Na druhou stranu musíme přiznat, že Valencie taky měla šance a podržel nás brankář Vaniak. Do druhé půle jsme šli s tím, že jsme chtěli být nebezpeční v rychlých protiútocích. Jednu nebo dvě slibné příležitosti jsme si vytvořili, pochopitelně nás mrzí, že jsme naopak inkasovali. Navíc jsme se ve fázi, kdy jsme hráli o deseti, museli spoléhat na ojedinělé protiútoky. Došlo ke srovnání počtu hráčů na hřišti, dohrálo se bez vyložených šancí na obou stranách."

Předzápasové tipy na výsledek Slavie ve Valencii nebyly příliš optimistické. "Před zápasem bych byl určitě spokojen, kdyby mi někdo řekl, že tady uhrajeme remízu. Je to ale škoda, myslím, že jsme měli na to, abychom si odvezli tři body. Ale nedá se mluvit o rozporuplných pocitech nebo o zklamání. Předvedli jsme dobrý výkon jako mužstvo, převládají spíš pozitivní pocity," řekl Jarolím.

Komentáře (34)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ohlasy po zápase s Valencií

    slaviator     před 15 lety 23.10.2009 06:33 |  
    0 0

    MS v primych kopech, ne v pokutovych

  2. odepisovani hraci

    rudahvjezda     před 15 lety 23.10.2009 07:49 |  
    0 0

    Moc pěkný to bylo! alke neodpustím si jednu poznámku - před začátkem sezóny Jarolím prohlásil že s Trappem a Grajciarem nepočítá. Teď byli oba v základu, a zaslouženě. Moc tomu nerozumím...

    • Re: odepisovani hraci

      adray (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 07:54 |  
      0 0

      A Trapp podle me bude hrat dal, protoze vcera byl o poznani lepsi nez Ragued.

      Kdyz jsme u tech odepisovanych, kde je Toleski - nepamatuju si, ze by v posledni dobe hral za 'B'. Nepsalo se, ze se vraci do acka?

      • Re: odepisovani hraci

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 09:43 |  
        0 0

        Tak za 1) Jarolim nikdy nerekl, ze s Trappem a Grajciarem nepocita. To rekl o Siklicovi, Toleskim, Bestovi, Cissem a Drizdalovi. Trappa jsme se sice pokouseli prodat do Sparty za nakupni cenu, ale kdyz to nevyslo, tak zustal, odehral par zapasu za becko a dostal se zpet do kadru acka. Grajciara jsme se ani nepokouseli prodavat (aspon o tom na verejnost nic neprobublalo), ten se pro zmenu vlastni blbosti pripravil o zapas v Tiraspolu a tak si odsedel na lavicce a v becku podobny interni trest jako Romanovs a vratil se zpet do kadru.
        2) Becko uz temer 14 dni nehralo zapas, takze Toleski za nej ani hrat nemohl, je ale pravda, ze posledni dva zapasy za becko nehral. Ale na poharove soupisce neni, takze ve Valencii ani byt nemohl. Uvidime ted v sobotu s Motorletem.

        • Re: odepisovani hraci

          lassiter     před 15 lety 23.10.2009 09:52 |  
          0 0

          Tak jestli se nemýlim, tak Gocemu končí v prosinci smlouva, která určitě prodloužená nebude. O jeho zařazení zpátky do áčka se mluvilo tak dva týdny zpět, ale když se teď doufejme chytil Naumov, tak myslim že to Goce dohraje do konce roku na tribuně...

          • Re: odepisovani hraci

            quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 10:04 |  
            0 0

            Tak Goce aspon prispel k postupu v Ondrasovce, hral polocas a promenil pentli v rozstrelu. Ale jinak souhlasim, na acko to v lize urcite neni.

        • Re: odepisovani hraci

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 10:18 |  
          0 0

          Ty to quelhare vsechno vykladas pres ruzovy brejle...:-). Jarolim to sice skutecne nerekl, ale oba byli nepochybne v internim trestu, pricemz pochybeni Grajciara se s Romanovsovym lhanim neda srovnat a Trapp udelal buhvico.. Kazdopadne je KJ oba ignoroval skoro tri mesice, ackoli hodne nasich zalozniku je z formy a tihle dva najednou ukazuji, ze jsou na tom lip. Hra slavie tim nepochybne trpela a KJ se na to dival, jemu to doslo asi jako poslednimu.. samozrejme nevim, co vsechno se stalo, mohli oba udelat jeste nejaky disciplinarni prohresky, ale o tom nema cenu spekulovat. Nerikam, ze Trapp mel hrat misto Ragueda, podle me lepsi neni, ale v nekterych zapasech nebo v nekterych situacich jsme ho na hristi potrebovali, napr. konec odvety s Tiraspolem nebo zapas v Brne.. to jen pro poradek, abychom kvuli jednomu povedenemu zapasu zas nezapominali, co bylo.

          Kazdopadne doufam, ze vcerejsi zapas da hracum sebevedomi a ze ho ukazou v dalsich zapasech a v konci ligy chytime konecne formu. Myslim, ze Trapp u toho tedy spis nebude, divil bych se, kdyby se to obeslo bez vyronu.

          • Re: odepisovani hraci

            quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 10:36 |  
            0 0

            Tihle dva jsou na tom lip ted, to neznamena, ze na tom byli lepe pred dvema mesici. Proste se na zacatku pocitalo s jinymi hraci, ted jsou zraneni a tak se dostalo na dalsi, kteri z ruznych duvodu drive duveru nemeli. Ze hral Janda misto Grajciara - to uz jsme prece resili, Jandu je potreba prodat, tak hraje, i kdyz nema formu. Mi se to taky prilis nelibi, ale co se da delat. Ragued je na urovni Trappa, ktery hral vcera zivotni zapas, ale na jare to zdaleka tak slavne taky nebylo.

            • Re: odepisovani hraci

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 10:43 |  
              0 0

              to nebylo, to nerikam, vubec nechci KJ vycitat, ze misto Trappa angazoval Ragueda a ze mu daval prednost, naopak, Ragued je podle me vyborny, ted sice malicko polevil, ale podle me jeste hodne ukaze. A kvalitni konkurence mu neuskodi, trochu ho podezrivam, ze po prvotni snaze jakoby trochu ztracel motivaci nebo chut ci co.. Nicmene - pri vzpomince na to, jak misto Trappa poslal Karel na poslednich deset minut chudaka Tafata - se mi doted nedela uplne dobre... a jestli to bylo kvuli nejaky pitomosti.. Trapp mi prijde typ takovyho poctivce a bojovnika, spis bych ocekaval, ze prisny trener bude sedet na krku flakacum..

              • Re: odepisovani hraci

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 10:44 |  
                0 0

                myslim tim tiraspol.. jak to pisu v rychlosti...

                • Re: odepisovani hraci

                  quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 11:00 |  
                  0 0

                  Nj, Tafat. Souper posilal dlouhe mice do vapna, Tafat je slusny hlavickar, vysoky, tak asi proto.

                  • Re: odepisovani hraci

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 11:36 |  
                    0 0

                    no ja znam taky par vysokych lidi.. to neni argument, byla to proste hloupost, ktera stala klub hodne penez.

                    • Re: odepisovani hraci

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 23:35 |  
                      0 0

                      Ty jo martyni, ty seš zase chytrej jak trakař. Víš, po bitvě je i každý moula generálem. Zrovna tak tam mohl jít Trapp a udělat tu chybu sám. Povídání o tom, co by kdyby, má stejný význam jako kecy senilních babiček před sámoškou....

            • Re: odepisovani hraci

              urs (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 13:38 |  
              0 0

              hlavně nechápu, jak mohl Trapp s tim prohnutym kotníkem dohrát celej zápas :-))) ten musí mít ty vazy gumový fest, nebo nevim, vypadalo to zle na monitoru.. ;) souhlas že odehrál "životní" zápas.. Ragued byl přemotivován.., jinka jeho hra ve středu pole jako DZ nemá moc chybek.., včera jej ale zastínil Trapíno.., což je moc dobře ;) teď jen vydržet a pořád makat :-)

          • Re: odepisovani hraci

            chrobak     před 15 lety 23.10.2009 11:10 |  
            0 0

            Grajcar byl také dost často zraněný. Myslím, že v několika obdobích kdy se zdálo, že už leze do sestavy se vždy zranil a zase chvíli trvalo, než ho Jarolím začal nasazovat.

          • Re: odepisovani hraci

            bongor     před 15 lety 23.10.2009 14:07 |  
            0 0

            Je potřeba mít všechna místa zdvojená/staré klišé/,protože každému člověku během roku kolísá forma,tak aby vždycky bylo možno vybírat hlavně podle momentální formy.Další věcí je,co kdo kdy proved,to my nevíme,je to velkej kolektiv a úplně bez problémů to ani nejde,to by nebyli lidé,ale andělé,něco jako Řepka,Abrahám a podobní .
            Musíme věřit tomu,že ty interní Karlovy tresty nepřesahují velikost problémů.Jandu bych neodepisoval,ještě ná překvapí,má rychlost
            i fotbalovost,je to jen takovej poděs,z toho vyroste.Uvidíme co Rudi,to by moh být další trumf.Včera nám vyloženě chyběl třeba Míňa,alespoň do druhý půle.A potom ta fyzička,už se nechci opakovat,ale vydržet v plném nasazení sotva dvě třetiny času,to je na pováženou.A opakuje se to.Včera bych za první poločas rozdával vyznamenání,od 65.minuty
            najednou byli z premiantů neškodní beránci.

            • Re: odepisovani hraci

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 14:36 |  
              0 0

              No je to tak, posledni ctvrtinu zapasu jsme zas trochu odpadli. Mozna to bylo ale taky v hlavach po obdrzenym golu.. no a taky 10 minut na to jsme hrali o desiti.

              Verit nemusime, to je blbost. POkud jde o viru, vztahuje se vzdy k necemu, co nas presahuje, co nevime, co nemame prokazano.. Bud proste nekomu nebo necemu nebo na neco verim nebo neverim.. verit nemusim!:-)

              • Re: odepisovani hraci

                quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 15:20 |  
                0 0

                Uprimne receno - je pro me prekvapeni, ze jsme fyzicky odpadli az posledni ctvrtinu zapasu. Navic si myslim, ze na to ma taky vliv psychika - vedomi, ze se blizi konec, drzime cennou remizu, tak se radsi nebudeme hnat moc dopredu, at pak nechybime vzadu. Tak uz to pak vypadalo jen jako odkopavani na pulku. A k tomu se pricte ta pasaz v oslabeni, kdy uz to casto ani jinak neslo, nez jen odkopnout pryc od vapna.

        • Re: odepisovani hraci

          hajda     před 15 lety 24.10.2009 10:32 |  
          0 0

          Čím se Grco připravil o zápas s Tiraspolem?

          • Re: odepisovani hraci

            smely (přítel SN)     před 15 lety 24.10.2009 14:08 |  
            0 0

            mel propadlej pas...

  3. Re: Ohlasy po zápase s Valencií

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 11:14 |  
    0 0

    Tak včera to bylo docela dobré. Konečně jsme nehráli na jednoho útočníka a hned se to viditelně projevilo. První půle od nich byla excelentí (už ta ofsajdová dorážka Šenekříka se mi líbila). Trošku mě štvalo, že si oba hned od začátku druhé půle začali dávat pauzy (například když to Adam znova zatáh a dal to po zemi do vápna a tam nikdo).

    Hloušek a Grajciar výborná křídla, i když Peter podle mě musí ještě přidat - rychlejší přihrávky, dravejší průniky (jako Adam), ale to je o sebevědomí, to přijde s dalšími zápasy pokud bude hrát. Střed pole je nejtěžší hodnotit. Ragued bohužel neni tvůrce hry, takže dost kazil přihrávky, ale jinak bránil a odebíral kvalitně. Podle mě to vedle něj měl zkusit Belaid, tak aby Ragued mohl odevzdat míč na pár kroků a nevymejšlet. Těžko říct jak by to pak ale dopadlo směrem dozadu. Trapp se mi hodnotí nejhůře ale protože se Valencie kromě těch trestňáků k ničemmu nedostala, takže asi dobrý. Já si ho však pamatuji akorát díky tomu kotníku.

    Obrana jasně defenzivní - Čelůstka v první půli občas slabší (zbytečný faul u vápna, ztráta balonu). Hubáček pozičně dobrý ale několikrát mu tam v klidu utek až k lajně a odcentroval - a tady bych poznamenal, že to bylo rozhodující - Valencie v plné síle by z těchto šancí dávala góly, tam jsme měli prostě štěstí, že to blbě vyřešili. Střed se pral s Žigičem výborně, tady neni téměř co vytknout.

    Vaniak výborně (zvlášť ty odkopy z malé domu, to nebývalo), škoda gólu, byl jeho. Je otázka zda by to Denis vyrazil a jestli by zase chytil tu střelu na čáře jako Martin.

    Shrnutí: když sem viděl ze začátku jak ztrácíme lehce balon, špatně si přihráváme, tak jsem se bál ale pak to z nás postupně spadlo a byl jsem příjemně překvapen jak lehce občas dokážeme hrát a hlavně být nebezpečný. Škoda, že chyběl ofenzivní středopolař - hra by měla další rozměr. Nechápu Raguedovu nedisciplinovanost ale asi to bude tím, že v Evropě ještě nehrál, i když z repre by na podobné zápasy měl být zvyklý, doma nám bude chybět. Rozhodčí zbytečně úzkoprsí ale ve vápně to řešili dobře.

    Toť vše. Zdraví Kmotr

    • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 11:34 |  
      0 0

      Grajciar mel lepsi prvni puli, on byl vlastne prvni, kdo se odvazil vzit balon a zautocit. Trapp se mi libil, druhy DZ byl v tomhle zapase podle me treba, vykryval prostor, odebiral mice a taky si u me hodne splhnul tim, ze pri golovy akci jako DZ byl ve vapne hned vedle Naumova.. to klobouk dolu, tak by to melo vypadat.

      • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

        lassiter     před 15 lety 23.10.2009 11:52 |  
        0 0

        jj Trapp nebyl špatnej, co mi na něm teda vadí jsou naprosto zbytečný fauly. soupeřův hráč se dostane k míči, deset metrů před vlastním vápnem, otočenej ke svojí bráně, je pod tlakem a máme velkou šanci získat míč a trapp tam přiběhne a zezadu ho strčí, což je největší dárek co ten soupeř v tu chvíli může dostat. asi nezkušenost. to samý čelůstka jak zmiňoval kmotr, míč letí pryč z vápna a on skoro udělá penaltu :-) no ale jinak dobrý.

        • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 12:06 |  
          0 0

          no jsou to trochu janci, oba..:-). ale neco v nich bude.

        • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

          quelhar (admin)     před 15 lety 23.10.2009 12:41 |  
          0 0

          Ja bych to prikladal i tomu, ze tohle se proste u nas nepiska. Typicky ten Celustkuv "faul" na hranici vapna, to by v nasi lize nikdo neodpiskal. To jsou proste procenta, ktera se odvadeji domacimu favoritovi. Na druhe strane by se takovy zakrok proti Valencii stoprocentne nepiskal. Mozna tak na pulce hriste, ale urcite ne na hranici vapna.

          • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

            dejva     před 15 lety 23.10.2009 14:00 |  
            0 0

            on tam Martin pri tom primaku nechyboval. Do posledni chvíle cekal kam to Pablo posle(klidne mohl kopat na z jeho pohledu levou tyc). Nejvetsi chybu udelal Marek 1. faul metr pred vapnem!!(na chlup stejny faul jako v derby, na to by si mel davat uz pozor) 2. byl to on, ktery neuhlidal naskakujiciho Navarra.

            Z celkoveho pohledu super utkani plne nasazeni bojovnosti a touhy poprat se o dobry vysledek. To byla ta sparvna Slavia!!! ( az na tu prisernou kombinaci dresu, ale za to nikdo nemuze)

            • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

              EdCable     před 15 lety 23.10.2009 14:29 |  
              0 0

              Vzdyt to byla chyba jako hrom, bud mel jit naplno do souboje nebo zustat na care a spolehnout se na reflex. Ale jit do souboje takhle pozde a jeste nechat ruce dole se neda okecat

              • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

                dejva     před 15 lety 23.10.2009 14:48 |  
                0 0

                priteli, pust si jeste jednou zaznam ze 63. minuty na nem je jasne videt, ze Martin do posledni chvilky musel cekat ,kam tu standartku hrac Valencie posle, pote udlal tri ctyri velmi rychle kroky jenze vzheldem k poloze odkud se standartka kopala a velikosti fotbalove branky mic proste zasahnout nemohl. Navic se mu do cesty pripletl Marek a pokud by se presto vsechno rozhodl boxovat mel by Suchac dalsi jizvu na oboci.

                • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

                  EdCable     před 15 lety 23.10.2009 15:14 |  
                  0 0

                  Tak si to znova precti, rikam, ze pokud to nestihal, tak mel zustat na care. Kdyz uz se rozhodl skakat, tak mel jit do souboje naplno, s nadsazkou mu treba urazit palici. Takhle tam jenom poskocil a jeste ke vsemu s rukama dole - zasadni chyba, kterou nedostatkem casu neomluvis. Je to super golman, mnohokrate nas podrzel, ale tuhle situaci proste resil spatne.

                  • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

                    lassiter     před 15 lety 23.10.2009 16:11 |  
                    0 0

                    jj, Martin prostě včera ukázal to, co umí výborně (a v lize asi pořád nejlíp) tj. reflex na čáře a to, co mu vůbec nejde, tj. vybíhání na centry. možná trošku příznačně vzhledem k tomu, že to taky moh bejt jeho poslední zápas za slavii, a to nejen v evropě ale i vůbec...

              • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

                urs (přítel SN)     před 15 lety 24.10.2009 01:19 |  
                0 0

                dobrej gólman by ot tam zboural a urval by toho borca i s hlavou.. :-! balón byl kopnut super, ale tohle se má řešit tak, jaxem popsal..

            • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

              hajda     před 15 lety 24.10.2009 10:42 |  
              0 0

              Proboha! Když dostane gólman branku z malého vápna hlavou po centru, který letí pomalu od autové čáry, tak je to vždy jeho chyba. Co se nám to tady snažíš nabulíkovat? Prostě to Martin posral, to se stává :-(

      • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

        urs (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 13:42 |  
        0 0

        jj, a při centru Valencie by měli oba DZ (nebo zkrátka středoví záložníci) bejt na hručce velkýho vápna s nabíhajícímy hráči na centrované míče.. čili to chce buďto zamakat na fyzičce abychom měli tyto motorové myši všude a včas, nebo si musí sáhnout do svědomí :-)
        včera tam byla taková situace a na velkym vápně nebyl ani jeden chlapec.. :-( asi si dávali oddech nebo co :-D

    • Re: Ohlasy po zápase s Valencií

      urs (přítel SN)     před 15 lety 23.10.2009 13:44 |  
      0 0

      pokud mohu radit KJovi, pak hra na jedno brko nám opravdu nesvědčí.., zkrátka vždy a všude 4-4-2, a pilovat do dokonalosti ;)