Archiv

Slavia B - Vyšehrad 3:1

Béčko doma na Strahově porazilo Vyšehrad 3:1, navíc mu nebyl uznán regulérní gól.

Pátá Slavie dnes na domácím hřišti přivítala předposlední Vyšehrad pouze se dvěmi posilami z áčka, Tafatem a Korešem. Trenér Janů poslal do hry hráče v rozestavení 4-2-3-1, s ofenzivními kraji Korešem (opět napravo) a Marešem a stáhnutým útočníkem Vyhnalem, kteří vydatně podporovali Tafata na hrotu. Slávisté byli lepším týmem celé utkání s výjimkou pár minut po přestávce, kdy soupeř přidal a chvíli měl více ze hry, na šance ovšem jasně zvítězili slávisté.

Úvod zápasu byl tradičně opatrný a z prvních dvaceti minut stojí za zmínku snad jen malá domů v podání Vyšehradu, kterou brankář špatně zpracoval a umožnil tak Marešovi dostat se k míči, ale mladý slávistický záložník už byl ve velkém úhlu, navíc tísněn dotírajícím obráncem a nedokázal trefit odkrytou branku. Ve 20. minutě zkusil střelu zpoza vápna Šimeček, ale jeho pokus byl gólmanem tečován na roh. O čtyři minuty už šla Slavia do vedení, když roh Mareše na bližší tyč našel hlavu Vyhnala a ten se nemýlil - 1:0. Branka rozpoutala smršť akcí, které se střídaly na obou stranách. Nejprve se ve 28. minutě dostal soupeř do své největší šance zápasu, když se přetažený centr ze standardky po hlavičce vrátil do malého vápna k úplně volnému Budějskému, ten však míč netrefil ideálně a Berkovec stihl vyrazit na roh. Z něj pak na poslední chvíli ukopl Čmovš propadlý míč před Zbončákem. O minutu později se zase dostal do tutovky Vyhnal, sám před golmanem zkoušel kličku, tu však Víšek vystihl a míč Vyhnalovi ukradl. Ve 33. minutě šel po naší standardce soupeř do brejku, ale výborně zasáhl kapitán Starý. O další dvě minuty později sehráli slávisté pěknou akci, když na středovém kruhu sklepl míč Tafat pro Vaňka, ten rozdal míč doleva na Mareše a sprintoval do vápna. Tam ho Marešův centr našel, ale gólovou hlavičku Vaňka Víšek zneškodnil. Vzápětí ve středu hřiště chyboval Tafat, soupeř šel do dalšího nebezpečného brejku, střelu však stihl zablokovat Zieris. Ve 40. minutě Slavia vstřelila druhou branku po samostatné akci Koreše na pravé straně, ten před prázdnou bránou přihrál na nabíhajícího Vyhnala, asistentka rozhodčího však nesmyslně odmávala ofsajd a branka neplatila. Ještě ve 42. minutě mohli slávisté vstřelit regulérní branku, jenže Tafat tváří v tvář golmanovi přehodil Víška i bránu.

Druhý poločas začal opět trochu opatrněji, což se změnilo v 53. minutě, kdy po dalším rohu Mareše hlavičkoval Vaněk do břevna. O devět minut později už se slávisté radovali doopravdy, když si po naší odvrácené standardce Mareš za hranicí vápna perfektně zpracoval míč a napálil míč pod břevno - 2:0. Taková branka by byla jistě kandidátem na gól měsíce v tradiční anketě ČT. Z euforie však Slavii rychle vyvedla další standardka soupeře, po které se míč v našem vápně několikrát odrazil, Zieris ho napálil do břevna, na další dorážku Hendrycha už ale Berkovec stačit nemohl - 2:1. V 72. minutě hlavičkoval střídající Zákostelský po našem rohovém kopu těsně nad, ale o minutu později sešívaní šli opět do dvoubrankového vedení. Brankář Víšek zbytečně fauloval Tafata na pravém kraji vápna a Koreš s přehledem proměnil penaltu - 3:1. V závěru už se na hřišti nikdo do vyložené šance nedostal, přestože slávisté šli do několika nadějných brejků a soupeř naopak kopal několik rohů. Jedinými výjimkami byl pokus Vaňka z dálky, který chtěl překvapit špatně postaveného golmana, ale minul branku. V 86. minutě pak ještě Zákostelský pálil tvrdě z úhlu a Víšek dokázal vyrazit.

Autor reportu: quelhar

"Pokračujeme v trendu z posledních zápasů, zlepšujeme se, podali jsme znovu velmi dobrý výkon. I díky terénu se nám dařila kombinační hra, za to musím kluky pochválit. Sice jsme si situaci zkomplikovali polovlastní brankou, ale pak jsme se znovu dokázali prosadit. Jsem rád, že se hráči nenechali rozhodit neuznaným gólem, který byl podle mě regulérní. Měli jsme tam spoustu dalších šancí, které jsme mohli proměnit. Jsem ale velmi spokojený," zhodnotil utkání trenér Miroslav Janů.

Slavia B - Vyšehrad 3:1 (1:0)
Branky:
25. Vyhnal, 63. Mareš, 74. Koreš (z pen.) - 65. Hendrych
Sestava Slavie: Berkovec - Dens, Zieris, Čmovš, Starý - Koreš (90. Milutinovič) , Vaněk, Šimeček, Mareš (78. Petr Hošek) - Vyhnal (71. Zákostelský), Tafa
Lavička: Kolařík, Malina

Komentáře (31)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 11.10.2009 13:48 |  
    0 0

    Paráda, béčko jede. Zajímalo by mě jaký byl výkon Tafata.

    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

      jane (admin)     před 15 lety 11.10.2009 14:01 |  
      0 0

      Mne spis dneska zaujal Vyhnal, neboji se jit do souboje a hrat tvrde, taky za to dostal zlutou kartu. No a ve vapne se taky predvedl, jeden gól dal, další regulérní mu nebyl uznán.

    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 11.10.2009 14:01 |  
      0 0

      Tafat hral standardne dobre. Ale nejlepsi hrac z nasich byl dnes podle me Mares - nejen tim nadhernym golem, ale i ve hre byl hodne aktivni, navic dobre kopal rohy. Nezklamal dnes nikdo, naopak hodne hracu hralo nadprumerne. Soupere jsme vazne naprosto prehrali, mohli a meli jsme vyhrat jeste vyraznejsim rozdilem, sanci jsme na to meli habadej.

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 11.10.2009 14:15 |  
        0 0

        Děkuji za informace jane a quelharovi.

  2. Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

    urs (přítel SN)     před 15 lety 11.10.2009 14:21 |  
    0 0

    Já su také rád, že quelhar nazává slávku "Slávie" s tim "e" na konci :-D Už sem to dlouho neviděl a neslyšel.., teda jo, slyšel ale to bylo v Mužích v ofsidu.. a to je už nějakej pátek :-))
    čest práci a díky za report, hned je ta neděle hezčí ;)
    urs

    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 11.10.2009 14:37 |  
      0 0

      Na reportu se podilela i jane, jen se pod nej nepriznala :o)

      Jinak - becko ted slavistickym fanouskum nabizi vsechno, co chybi acku. Vitezstvi, vstrelene branky (6 zapasu, 17 branek), na pomery CFL pohledna hra prinasejici sance. Dneska to opravdu stalo za to, souper byl sice slaby, ale presto hra naseho becka dnes pohladila po dusi. Doufejme, ze to vydrzi alespon do konce podzimu a nejlepe i na jare. A jsem docela zvedavy, ktery z kluku dostane v zime sanci v priprave s ackem.

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 11.10.2009 15:22 |  
        0 0

        škoda že nejsem pražskej.., béčko a vůbec talenti mě zajímaji rozhodně víc než přeplacený posily, který už se asi moderní fotbal (tak jak jej prezentují top mužstva v EU) nenaučí a nezbaví se "starých" tj. špatných náviků.. :-(
        najdu si nějakej termín a zajedu se podívat :)
        docela věřím, že se určitě někteří borci z juniorky hodili..
        a vůbec.., myslím si, že do budoucna by to měla být cesta.., vychovávat a za draho prodat hotového hráče kalibru alespoň ze třetiny podobnému Rosickému, protože pokud sem viděl včera večer opravdu něco co stálo za řeč.., byla to hra tohoto "sparťana" i když odchovance Kompresorů..
        tak ještě jednou díky i jane ;)
        zdravim do Phy

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.10.2009 22:49 |  
        0 0

        Jo, vyborna reporterska dvojice, jane a quelhar, pekne se to cte a clovek se neco dozvi, v nasi sportovni zurnalistice vec temer nevidana. Spolu s vykony becka me to docela naladilo, mel bych se jit taky nekdy podivat.

  3. Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

    Ravik     před 15 lety 11.10.2009 15:38 |  
    0 0

    Janů k áčku!!

    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 19:01 |  
      0 0

      vtipné :-)))

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        Ravik     před 15 lety 12.10.2009 19:31 |  
        0 0

        jako asistent ne? ;-) do budoucna dvojice koučů Kozel - Janů :-)

  4. Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 11.10.2009 18:59 |  
    0 0

    Hocine Ragued v zakladu Tuniska v zapase proti Keni. V polocase vede Tunisko 1:0, zaroven rovnez v polocase Nigerie - Mozambik 0:0. Takove vysledky by poslaly Tunisko uz pred poslednimi zapasy ve skupine na MS. Tijani Belaid naopak neni ani na lavici.

    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

      mirecek1111     před 15 lety 11.10.2009 19:25 |  
      0 0

      no vidíš a přitom to u nás v útoku všechno visí jen na přihrávkách Tijaniho a Hocina bych osobně posadil na lavičku a dal šanci Petru Trappovi.

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 11.10.2009 20:27 |  
        0 0

        Obvykle nekomentuji cizí názory na hráče ale tady mi to nedá. Když Hocin vystřídal v zápase s Lille, tak jsme dostali 4 góly a bylo jasně vidět, čím to bylo. Petra je splašenej a často fauluje, sice umí občas zakončit, ale je to takovej typ jako Volešák, takže ani klasickej defenzivní záložník ani špýlmachr - nemastný, neslaný.

        • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

          mirecek1111     před 15 lety 11.10.2009 21:23 |  
          0 0

          No já si nejsem jist, jestli se to při zápase s francouzi rosypalo kvůli odchodu Hocina. Mě zase přijde, že se Ragued namotal do všechno co Sparta "vymyslela" při derby. Ať už to pro ni dopadlo či nedopadlo dobře.
          A co se týče Trappa, moc toho nenahrál na takové soudy. Ale pravda je, že když tvrdí pan trenér, který ho vidí každý den na treninku, že to není co asi čekal, tak je asi někde problém. Každopádně i tak srovnávat Trappa s Volešákem je blbost, protože Petr hrál v Plzni výborně a u nás těch zápasů skutečně odehrál na prstech jedné ruky.
          Navíc já nijak extra Ragueda nekritizuju, nejde to i jiným hráčům, ale taky je pravda, že Tavares to není a nikdy nebude. Mickael byl úplně někde jinde.

          • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 13:00 |  
            0 0

            Ad derby: Ten gól co jsme dostali jde jasně mimo Ragueda, že to v tom chumlu trefilo jeho byla náhoda. Tady to jednoznačně zavinil Suchý, který se Bonymu mstil za ten loket a myslel si, že když ho přepálí kousek od půle, nic z toho nebude - bohužel bylo. Další kam se namotal byli dva auty do pokutového území, pokaždé z jiné strany ale pokaždé stejně - k brankové čáře na Bonyho, který prodlužuje do vápna - a tady je otázka proč jejich nejlepšího hlavičkáře hlídá náš "nejhorší" havičkář? To si těžko rozhodl Ragued sám nebo někdo na hřišti. A že bude tyto souboje prohrávat muselo být jasné každému, kdo se nad tím zamyslel. Pak klasickej taktickej faul 40 metrů od brány opět na Bonyho, tady to byl jednoznačně plusovej zákrok. Navíc dvě zkažený přihrávky na dlouho, když jsme šli do brejku. Navrch asi 10 úspěšných odebrání balonu a několik přihrávek. Stihl jsem zatím jenom 1. půli a podle mne z toho Rageud vychází docela dobře, respektive nebýt těch dvou autů (za které pravděpodobně nemohl) není mu skoro co vyčíst. Ale chápu, že se na to může někdo dívat jinak.

            Co jsme ještě vypozoroval a co je pro mě osobně zajímavější je, že to Chovanec vymyslel nejlíp jak mohl, i když se na to nedalo dívat. Věděl, že otevřenou hrou nás s tou svojí rozbitou zálohou určitě neporazí. Soustředil se výhradně jenom na standartky, které měl "udělat" Bony. Všechny zahrávali podobným a pro nás nebezpečným způsobem (poslední dobou je pro nás vlastně každá nebezpečná). Přímáky rovně za obranu a auty k lajně na bonyho. Pak už jenom tuhá defenziva. I když jim při našem tlaku přálo štěstí, ale jak se řiká: připraveným štěstí přeje. Za to my jsme se v podání Karla moc nepředvedli. Jeden útočník doma proti Spratě? Přitom nebylo vůbec třeba zesilovat střed pole, když tam hráli Hušek a Kovba, dva defenzivní záložníci. Bylo to vidět už v průbehu půle, takže se dalo reagovat - přesunout Hlouška do útoku, Černýho vlevo a nechat Vasila s Krajčíkem napravo, kteří už tam spolu měli dobré zápasy. Naopak naše šance byla ve vytvoření tlaku na stopery, kteří jsou sice dobří ve vzduchu ale rychlostně nestíhají a Hloušek s Šenkym by jim zle zatopili, on už Zdenda je tam sám dostal dvakrát pod tlak. No prostě škoda, co vám budu povídat ;-)

          • To: mirecek1111

            venator     před 15 lety 13.10.2009 09:52 |  
            0 0

            Ale prosimte:) Tavares mel o tridu horsi rozehravku teda min. prvni pul roku po prichodu! Mozna vybojoval o "dva" mice za zapas vic vzadu,ale z 5 vybojovanych micu 3 obratem vratil souperi spatnou rozehravkou. Například Raqued ma 2-3x za zapas preneseni hry na +30 metru,ktere od ostatnich zalozniku nevidim. A ze se v derby "namotal" jak pises do spartanskeho golu?:) Vzdyt je defenzivni zaloznik, toho vzdycky uvidis "primotaneho" u obdrzenych golu, stejne tak stopery a brankare...takze takhle to hodnotit nejde.Ze liznul hlavou balon pri golu?No protoze se to snazil ubranit, no to se stane.To me daleko vic vadi ze za minutu potom Senky netrefi z 5 metru prazdnou branu!To je hruba chyba utocnika.Zapas by se vyvinul uplne jinak.No proste podle me je Raqued povedena posila stejne jako napr. Hlousek.Budeme radi jestli oba vydrzi do leta natoz i na dalsi rocnik.

        • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

          mirecek1111     před 15 lety 11.10.2009 21:28 |  
          0 0

          btw, když jsme hráli před rokem v Budějovicích, tak každý at už u bedny nebo na stadioně musel "omdlévat" z toho co tam tenkrát předváděl za baletní představení Mickael. Možná si na ten zápas mnozí vzpomenou, když byla skutenčně ta jeho laxnost na pár facek. Pak ho pan trenér vystřídal a budějovice daly dva fiky.
          Takže by se i sem hodilo to tvé přirovnání s Hocinem a zápasem s Lille a stejně to tak nebylo, protože tenkrát jsme dojeli na experiment Jardy Černého na beku.
          A to samé si myslím teď, že jsme určitě nedostali další čtyři fiky, jen proto, že už tam nebyl Ragued.

          • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 11:29 |  
            0 0

            Podle mě to v obou případech bylo tím, že vystřídal DZ. Po odchodu Hocina s Lille se to na nás začalo valit, nikdo nezachytával balony, Volešák i Belaid byli vždy před míčem a Hubáček už to prostě nemohl stíhat. Rozhodilo to celej tým, kterej si najednou přestal věřit, bohužel i běhat a hráči si najednou nebyli schopní nahrát na 3 metry. A to všechno se stalo (podle mě), díky tomu, že za sebou přestali cítit jistotu v podobě Ragueda, začali být nervózní a začali kazit = nikdo radši nechtěl balon aby nic nezkazil = přestali se nabízet, tudíž běhat. Samozřejmě na ty góly mělo vliv i střídání na straně Lille a naše individuální chyby ale počátek byl v tom, že jsme my přestali hrát, a to všichni do jednoho. S budějkama si to už přesně nempamatuji ale myslím, že to bylo přesně takhle. Mickael sice kazil ale prostě tu defenzívu (tým, hru) tak jako tak držel. Když odešel, mužstvo se sesypalo.
            Je to věc nazóru, ty bys Tavarese (Hocina) střídal, já bych je tam nechal i když by "kazili" - zvlášť když jsme v obou případech hráli dobře a v budějkách dokonce vedli o dva góly.

            Ad Trapp a Volešák - oba běhají po hřišti jako blázni ale užitek je minimální, proto jsem je k sobě přirovnal. A že hrál Trapp v Plzni dobře? Mě teda nikdy extra nezaujal, kromě toho, že se tlačil do koncovky, ale to s jeho hlavní prací - defenzívou - nemá moc společného. Navíc hrál v Plzni dobře podle některých i Jarolím, kterej mě teda osobně absolutně nezaujal svým způsobem hry a ani mě nepřesvědčil o svém přínosu pro tým když byl ve Slavii. Dá se říct, že oba tyhle příchody pro mě byli překvapením. Ale v rámci fair play, jsem jim nechal čas na zkušenou - Trappovi pořád nechávám.

            Toť asi ode mne vše..

            • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 12:07 |  
              0 0

              S vetsinou souhlasim. Podle me Ragued a Tavares jsou srovnatelni, oba svou kvalitou prerustaji ligu. Tavares ma silnejsi hru hlavou a asi je i rychlejsi, Ragued ma lepsi rozehravku, snazi se hrat dopredu. Trochu mi prijde, ze Hocine malicko ztratil stavu, driv byl na hristi aktivnejsi a snazil se dirigovat ostatni, to jsem u nej v poslednich zapasech nevidel. Vystridani Ragueda v zapase s Lille byla velka chyba. Pokud se pokousime o tlak s tak kvalitnim souperem, musi byt na hristi nekdo, kdo zachytava protiutoky.

              Zajimavy je i srovnani Volesaka a Trappa, docela trefny, oba hodne bojujou, litaj jak blazni, ale trochu bez efektu, kdyz si treba vzpomenu, jak Trapp propadal na jare s Bolkou. Na druhou stranu podal dobry vykon v belehrade. A taky nemel tolik prilezitosti, mel by byt rychlejsi nez Volesak, jeste si zaslouzi sanci. Bohuzel Volesak je pres svou uctyhodnou bojovnost vsude pozde.

              • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 13:28 |  
                0 0

                Ano, souhlasím, že Hocine ztratil šťávu. Přisuzoval bych to prostě tomu, že se nedaří, hlavně vypadnutí s Tiraspolem ho asi dost rozhodilo protože si to ve Slavii maloval asi trošku jinak. Atmosféra v týmu výkonům taky nepřispívá a bůh ví jak se srovnává s KJ - tím nemyslím náročnost, přísnost atd, ale spíš "nelogické" sestavy, střídání a jiné "chujoviny".

                Bohužel, sám mám podobné zkušenosti z poslední doby, a že bych na hřišti sršel energií a nadšením se opravdu říci nedá. A spousta rysů je velice podobných těm, které pozoruji u Slavie respektive KJ - neustálé míchání sestavou - absolutní ignorace komunikace či "psychologie" - nelogické střídání nestřídání - preferování určitých hráčů atd. Na základě toho se v týmu obejvuje více a více "nespokojenců", podle toho jak na které postupně dochází. Zároveň vznikají rozepře mezi samotnými hráči a tým mezitím klesá tabulkou níž a níž. Na jednu stranu je to velice zajímavé a poučné, na druhou dosti strastiplné a vyčerpávající. Jsem zvědav jak to celé dopadne.. i u Slavie ;-)

                • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 14:00 |  
                  0 0

                  No, muzu se mylit, ale prave se obavam, ze neco takovyho se deje i ve slavii.. nemuzu rict, ze by hraci nebojovali, ale spis tak nejak kazdej za sebe.. Hlousek dre jak blazen, ale nakonec vidis, ze kdyz dostane balon, je u lajny sam a ostatni na nej koukaji.. Vasiljevic jako by byl mimo hru slavie.. ani Hocine s Tijanym si uplne nerozumeji... chybi nejakej kolektivni duch, radost ze hry, tymova spoluprace.

                  • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 14:33 |  
                    0 0

                    Přesně tak. Bohužel v případě Slavie je to o dost bolestnější, že s tím člověk nemůže hnout. Ale snad se to dá teď přes pauzu dohromady, vedení si s KJ popovídá a doberou se nějakého výsledku.. Nám nezbývá než přihlížet a "učit" se - i když ten studijní materiál je dosti komplikovaný ;-)

                    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

                      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 12.10.2009 18:24 |  
                      0 0

                      Tavares si ovšem tim přestupem docela zkazil kariéru(zatím) povětšinou vysedává na tribuně nebo na lavičce, nový trenér HSV s ním evidentně nepočítá. Takže bychom mohli počkat až mu skončí smlouva a přivést ho zpět.

    • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 11.10.2009 19:59 |  
      0 0

      Skoda, Nigerie dala v 93. minute vitezny gol, takze se bude rozhodovat az v poslednich zapasech v listopadu. Tunisko hraje v Mozabmiku a Nigerie v Keni, Tunisko vede tabulku o dva body pred Nigerii. Doufejme, ze to vyjde, mit hrace na MS se urcite hodi...

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        venator     před 15 lety 13.10.2009 10:02 |  
        0 0

        mas pravdu, kdyby se tam Tunis dostal a Raqued hral dal v zakladu a povedlo by se mu to MS tak se jeho cena vyhoupne treba i ke 100mil. vzdyt je jeste v idealnim veku.

  5. Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

    Viking     před 15 lety 12.10.2009 14:40 |  
    0 0

    Hraje se zítra v té Karviné?

      • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

        Viking     před 15 lety 13.10.2009 07:53 |  
        0 0

        Docela to nechápu, hrát se mělo dneska, do víkendové ligy času dost. A my hrát jednoznačně potřebujeme.

        • Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 13.10.2009 08:10 |  
          0 0

          Jo, ale Karvina hrala v nedeli ligu a tem by se asi nelibilo hrat dva zapasy ve trech dnech...

  6. Re: Slavia B - Vyšehrad 3:1

    lassiter     před 15 lety 13.10.2009 08:41 |  
    0 0

    wow, tak Ruda is back :-)