Oba soupeři v týdnu podlehli svým soupeřům v Evropské lize, oba soupeři mají stejný cíl - prohru odčinit. "Možná je dobře, že nás po utkání s Lille čeká právě Sparta. Doba na to, abychom výsledek odčinili, není moc dlouhá a zápas se Spartou je k tomu ideální," řekl před utkáním Karel Jarolím.
První derby čeká Adama Hlouška, který v týdnu obdržel první pozvánku do reprezentace. "Pozvánka do reprezentace mě samozřejmě potěšila. Je to velká motivace. Teď ale koukám na derby a až potom na nároďák," sdělil novinářům Adam Hloušek.
Karel Jarolím se jako tradičně bude muset obejít bez řady hráčů. Chybět budou mladíci Čelůstka, Hošek a Pekhart. Mimo hru jsou Kaufman a Jaroslav Černý.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Vasiljevič, Belaid, Ragued, Janda - Hloušek, Šenkeřík.
V pondělí derby
Další z vrcholů sezony je tady, v pondělí do Edenu zavítá Sparta. Hraje se od 17:30, utkání vysílá ČT 2. Odčiní slávisté debakl s Lille, nebo si z ostudy ušijí další kabát?
Komentáře (51)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V pondělí derby
jack09 před 15 lety 04.10.2009 14:00 |podle me bude v utoku Smicer a Hlousek v zaloze ;)
Re: V pondělí derby
lassiter před 15 lety 04.10.2009 14:21 |Tak já taky čekam v sestavě nějaký překvapení. Řiká se, že nevstoupíš do stejný řeky dvakrát a nemyslim si, že Šmíca nastoupí od začátku. Spíš bych to viděl na MČ nebo Grajciara. Doufam, že KJ se ještě jednou podíval na zápasy s Bohemkou a Lille a že nebude chtít hrát opět dobrovolně o deseti hráčích, a proto tentokrát Láďa Volešák začne na lavici. Někde proběhlo, že by se měl Goce vrátit do áčka, tak je možný, že se taky objeví. Sparta nás nepřehraje, ale velkej pozor si musíme dát na standardky, aby to nedopadlo jako na jaře.
Re: V pondělí derby
martyni (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 14:42 |taky si myslim, ze nastoupi Milan nebo Grajciar jako prekvapeni (dal bych tam klidne oba) a Smica bude stridat. A taky bych se primlouval, aby Volesak v zakladu nebyl. Doufam, ze KJ nepredvede nejakej totalni amaterimus typu Vaniak nebo Ragued na lavicce za blby reci resp. "slaby" vykon ci "zraneni". Jinak nevim, co od zapasu cekat, ale forma sparty je taky zoufala, snad se zmobilizujem a nandame jim to. Ale pozor na obranu, to budeme muset zlepsit, rudy jsou sice v utoku jalovy, ale nejakej nahodnej gol by jim tam spadnout mohl a pak bychom s nasi formou mohli mit problemy. Takze sestava co treba takto: Vaniak - Krajcik, Suchy, Vomacka, Hub - Grajciar, Belaid, Ragued, M. Cerny - Senky, Hlousek.
Re: V pondělí derby
Ravik před 15 lety 04.10.2009 14:56 |postavil bych Hlouška do zálohy, když už máme jalový beky, tak aspon dravé kraje v záloze. Grco a Adam by to tam mohli rozběhat. A oba jsou i poctivý dozadu. Otázkou je koho potom do útoku místo Hlouška... vsadil bych proti spartanským stoperům na rychlost a šikovnost. Mamé někoho takového? :-) jestli Tusani nastoupí spolu, tak o střed nemám obavy, Vacka s Hlouškem strčí do kapsy, počítám že Kucka je stále zraněn.
Re: V pondělí derby
martyni (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 15:12 |A nebo.. a co pak dat Milana Cernyho do utoku.. uz tam taky hral, jestli chyti formu, mohl by to tam rozehravat. Bijce do utoku proti Repkovi s Hubnikem jednak stejne nemame a jednak je proti nim lepsi hrat rychle po zemi, proc ne Senky - M.Cerny..
Re: V pondělí derby
slimak před 15 lety 04.10.2009 15:33 |jo, urcite, fakt souhlas..tvoje sestava se mi dost libi..taky bych dal adama do zalohy a vepredu zkusil milana cernyho, ale nevadil by mi ani naumov...
nicmene se obavam, ze KJ to zase cely převorá a - zvorá
Re: V pondělí derby
martyni (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 15:47 |ja bych naumova klidne zas nekdy vyzkousel, ale podle me proti repkovi s hubnikem nema sanci. v soubojich na nich mit nebude, hlavy taky ne a rychlosti a technikou je taky neprehraje.
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 04.10.2009 16:01 |Je sranda, jak tu navrhujete zmenit sestavu asi na ctyrech postech a zaroven vyjadrujete obavu, ze to KJ cely prevora. No vic prevorat uz to snad ani nejde :o)
Z meho pohledu: Vaniak - Krajcik, Suchy, Vomacka, Hubacek - Vasiljevic, Belaid, Ragued, M. Cerny - Senkerik, Hlousek.
Vlcek, Volesak, Janda maximalne na lavici a jakmile bude poznat, ze zapas prestal Belaida bavit, tak ho vystridat Smicou (doufam, ze aspon polocas to Belaidovi pujde). Klic k uspechu je prehrat souperovu zalohu a nedelat fauly kolem vapna. Standardky jsou snad jedina moznost, jak Sparta ted umi dat gol. Vepredu budou Holenda s Bonym, takze je potreba sbirat odrazene balony z nakopavani na ne - coz bude ukol zalozniku. Pohyb, pohyb a zase pohyb. A neskodila by trocha sebevedomi, at mice neuskakuji...
Jo, a Toleskiho prosim opravdu ne. V becku ma jeden povedeny zapas na pet naprosto tragickych.
Re: V pondělí derby
martyni (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 16:30 |no tak to je jasny, ze bychom to vsichni umeli lip..:-). prevorat je to treba, kdy jindy.. ale nesmi se to prevorani zvorat..:-)
Re: V pondělí derby
martyni (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 16:46 |jinak toleski nebo naumov.. zatim nevidim rozdil..
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 04.10.2009 19:24 |Naumov hral v zakladu celkem ctyrikrat z 16 zapasu, z toho jednou v Ondrasovce, kterou videli jen ociti svedkove (a tem se libil). V lize byl v zakladu trikrat, jednou pripravil Hlouskovi paradni gol proti Baniku (Toleski by v takove situaci na 95% strilel) a pak prvni dva nepovedene zapasy. Jinak polocas v Janove a pak uz jen par minut na konci nekolika zapasu v lize. Porad tvrdim, ze zatim nedostal moc prilezitosti ukazat, co v nem je. Ve srovnani s Vlckem, Jandou nebo Volesakem, kteri svou momentalni spatnou formu dokazuji opakovane, je u Naumova aspon mozne verit a doufat, ze nejakou formu ma.
Re: V pondělí derby
DrFe1 před 15 lety 04.10.2009 22:10 |Souhlas
Re: V pondělí derby
martyni (přítel SN) před 15 lety 05.10.2009 10:19 |Znas me, musim nejdriv videt od noveho (neznamenoho - na Zizkove jsem ho nesledoval) hrace nejaky vykony a pak teprve od nej neco ocekavam. Od Naumova jsem zatim nic nevidel, takze od nej nic neocekavam, muze jen prijemne prekvapit. Mozna nemel dost prilezitosti (ale co priprava?), mozna nedostava dost prihravek, nevim, kazdopadne proti sparte bych neveril ani jemu ani toleskimu
Re: V pondělí derby
EdCable před 15 lety 05.10.2009 10:26 |Toleski loni na podzim v lize z 6 zapasu v zakladni sestave 3 goly. Takze porad to vidim prast jako uhod,
Re: V pondělí derby
japhy před 15 lety 05.10.2009 10:55 |Já tedy zase tolik změn nevidím. Grajciar za Vasiljeviče už vlastně několikrát střídal a za jedinou změnu považuju někoho nalevo místo Jandyse. A jestli tam bude Hloušek a M.Černý vepředu nebo obráceně, to mi přijde prašť jako uhoď. Ale debata to je každopádně hypotetická, očekávám klasickou Kejdžejovinu a všichni budem nasraný ještě před výkopem. A nebo tou Kejdžejovinou bude to, že žádnou neudělá a tím nás dostane??? No, hlavně aby tím dostal Spartu. Du mrknout na jejich stránky, jestli jsou z nás posraní, tak jako my :)
Re: V pondělí derby
Strasak_1892 před 15 lety 04.10.2009 14:21 |Důležité informace k derby na www.slaviaultras.cz!
Re: V pondělí derby
PetCC před 15 lety 04.10.2009 14:25 |Blíží se zima, takže já upřednostňuji kabát! :-)
Re: V pondělí derby
Eluin (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 14:53 |Snad bude ta ostuda pořádná a ušijeme si z ní i kulich a rukavice :-)
Tipuji 3:1 pro nás.
Optimista.
Re: V pondělí derby
whiplash před 15 lety 04.10.2009 16:23 |>Odčiní slávisté debakl s Lille, nebo si z ostudy ušijí další kabát?
...... muj nazor je, ze neodcini. Pokud da Sparta 1-ni gol, bude zrejme hotovo....
Strasne rad bych se mylil.
Re: V pondělí derby
rek před 15 lety 04.10.2009 17:57 |Vaniak-Krajčik,Suchý,Vomačka,Hubaček ( se skřipenim zubů....)-Grajcar,Belaid,Ragued,Hloušek-Šenkeřik,Milan Černý
Re: V pondělí derby
harry před 15 lety 04.10.2009 18:20 |Petra Jandu,proboha už posadit na lavičku.............
Re: V pondělí derby
Artur (přítel SN) před 15 lety 04.10.2009 18:47 |Co je s tím Kaufmannem pořád? ... to i Šmicr se 2x uzdravil...
Re: V pondělí derby
rek před 15 lety 04.10.2009 18:48 |to je po Trubillovi dalši velká záhada :-))
Re: V pondělí derby
mirecek1111 před 15 lety 04.10.2009 19:32 |Tak Trubila hraje pravidelně za B tým. Asi nemá dostatečnou výkonost (formu) no. Pan trenér vidí hráče celý týden v treninku, tak asi ví koho nominovat k zápasu. Já myslím, že ale i jeho šance určitě příjde.
A Kaufmana mi je také líto ale vlastně bych ani nevděl kam teď s ním, takže na tom jestli se vrátí za pár týdnů nebo na nový rok asi hra Slavie neupadne :) Navíc během jeho zranění místo něj přišel Dens, Čelůstka a Krajčík :)
a moje rada panu trenéru na zítřek
Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Hubáček - Milan Černý, Ragued, Belaid, Vasiljevič - Šenkeřík, Hloušek
Proboha už hlavně žádný Lada Volešák prosííím.
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 04.10.2009 19:13 |S Kaufmanem je porad totez - mel zraneni, ktere se leci rok...
Re: V pondělí derby
DrFe1 před 15 lety 04.10.2009 22:03 |Děkuji Ultras a spol. zato že vytvářejí skvělou atmosféru na našich utkáních, ale ty šály, to je skutečně k zeblití. Svěřte jejich tvorbu někomu, kdo má IQ vyšší než 70 ......
Re: V pondělí derby
DrFe1 před 15 lety 04.10.2009 22:04 |Sakra taky na tom s tím IQ nejsem asi moc dobře :-) , tohle patřilo k článku o těch krásných nových šálách ...............
Re: V pondělí derby
MarkMobius před 15 lety 04.10.2009 22:42 |Čekám od Karla Jarolíma nějakou šaškárnu:
Tipnu a nekamenujte mně:
Romanovs - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Trubila - Vasiljevič, Šmicer, Trapp, Černý M. - Toleski, Hloušek
Ale nevešel se mi tam Šenkeřík, tak vám lidi nevím...
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 04.10.2009 22:43 |No, docela bych vsadil na to, ze aspon jedna z tech saskaren vyjde. Ale vsechny naraz urcite ne :o)
Re: V pondělí derby
MarkMobius před 15 lety 04.10.2009 22:45 |Sorry ještě místo Krajčíka dávám Grajciara!!!
Re: V pondělí derby
MarkMobius před 15 lety 04.10.2009 22:47 |Romanovs - Grajciar, Suchý, Vomáčka, Trubila - Trapp - Vasiljevič, Šmicer, Černý M. - Toleski, Hloušek
nebo
Romanovs - Grajciar, Suchý, Vomáčka, Trubila - Trapp - Vasiljevič, Šmicer, Hloušek - Toleski, Šenkeřík
Teď mi to Karel na přímou otázku v telefonu potvrdil souhlasným "hm", akorát se prý čeká na to jak na tom bude ráno zdravotně Milan Černý...
:-)
Good night!!!
Re: V pondělí derby
MarkMobius před 15 lety 04.10.2009 23:07 |Touhle sestavou mi udělá karel bezmeznou radost!
Re: V pondělí derby
slimak před 15 lety 04.10.2009 22:59 |Trubila je zraněnej!
Re: V pondělí derby
MarkMobius před 15 lety 04.10.2009 23:01 |Tvoje bába je zraněná...
Re: V pondělí derby
slimak před 15 lety 04.10.2009 23:03 |????
řikal to ted v tejdnu jarolim a psali to ve sportu
Re: V pondělí derby
MarkMobius před 15 lety 04.10.2009 23:07 |brašule, nesmíš věřit všemu co píšou ve Sportu...
Taky tam psali že Medvěd Kodiak když si stoupne na zadní tak měří 3.5 metru...
Re: V pondělí derby
martin08 před 15 lety 05.10.2009 08:48 |zkusil bych Grajciara od zacatku - tj.misto Mateje, Vasilijevice nebo Jandy.. btw: ted si nemuzu vybavit - je Grajciar levak nebo pravak?
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 05.10.2009 09:15 |Pravak.
Re: V pondělí derby
DM1981 před 15 lety 05.10.2009 09:21 |Čistokrevný pravák, ale levou zálohu by i tak nezahrál hůř než Janda poslední doby.
Re: V pondělí derby
martin08 před 15 lety 05.10.2009 10:02 |diky. jo taky si myslim.. podle me by si Peter zaslouzil prilezitost od zacatku.
Re: V pondělí derby
Viking před 15 lety 05.10.2009 09:34 |Nejdůležitější bude jako první neinkasovat. To je náš konec.
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 05.10.2009 10:35 |Jinak je zajimave, ze tento vikend se slavistickym tymum opravdu povedl - becko vyhra, A, B a D dorosty vyhra, C dorost plichta, vsechny zakovske tymy vyhra, zeny vyhra, juniorka zen taky vyhra, starsi zakyne plichta, mladsi zakyne jedina porazka a pripravka vyhra. Takze z 18 zapasu 15 vyher, 2 remizy a jedina porazka. Tak snad to dnes acko taky potvrdi.
Re: V pondělí derby
Jiri1 před 15 lety 05.10.2009 13:17 |Zdravim, vikend se podari pokud vyhraje acko, vzdycky mne fascinujete , jak zacnete takticky vsechno lakovat naruzovo a pritom vite , ze az na vyjimky /zaci/ temer vsechny tymy zaostavaji za ocekavanim i vlastnimi cili, ano i ja bych uvital masivnejsi zmeny tzv, jizdu nadivoko, zarazeni Trapa, Toleskeho, Grajcara a dalsich. jenze proc by to mel vlastne velky Karel delat kdyz ho vyhodime/uz aby to bylo/ ma pripravene teple mistecko u repre a jako jeden z majitelu Slavie bude navic rozhodovat o svem nastupci, blbejsi situace uz asi byt nemuze. A to uz nemluvim o tom, ze misto breku nad neuhrazenim penez za Ivanu /asi 8 melounu/, by to spise chtelo sehnat prachy a doplatit hracum dluzne zakladni platy a pak urcite budou hrat z vetsim zapalem. Presto , ze vzduchem koluji neuveritelnosti o prubehu dnesniho derby typu, ze se bude opakovat druha Sparta tentokrate to udelaji kvuli Jarolimovi i platum nasi hraci aby KJ odstrelili, verim, ze prubeh bude jiny a vyhrajem, je m icelkem jedno kolik a ze nas tiskovej mluvci neude muset zase hledat svoje slovni perly.
Re: V pondělí derby
lassiter před 15 lety 05.10.2009 13:47 |ty zas vždycky fascinuješ mě :-) "brek" nad neuhrazením peněz za ivanu není nic jinýho než shánění peněz. základní platy nikdo nikomu nedluží. neuvěřitelnosti kolují možná v tvojí hlavě.
Re: V pondělí derby
DrFe1 před 15 lety 05.10.2009 14:14 |Já doufám, že naši kluci dneska svým výkonem a bodovým ziskem tomuhle prorokovi katastrof zavřou ústa.
Re: V pondělí derby
quelhar (admin) před 15 lety 05.10.2009 14:48 |Nic naruzovo nelakuju, jen jsem shrnul vysledky slavistickych tymu dosazene o vikendu. Jestli zaostavaji za ocekavanim, to dost dobre nemuzu posoudit. Co posoudit muzu, jsou vysledky.
Nove sestaveny B tym je na patem miste CFL, na celo tabulky ztraci dva body. Hraji v nem az na vyjimky mladi hraci, kteri prisli z dorostu. U mne spokojenost.
A dorost - stred tabulky s bilanci 3-3-3 po deviti zapasech neni nic extra, s tim se da souhlasit. Zacina se v nem prosazovat o dva roky mladsi Hurka a po slabem startu do sezony ma tri vyhry z poslednich peti zapasu. Nevim, jake bylo ocekavani, na boj o titul to nevypada, na sestup taky ne. Ve srovnani se Spartou, ktera hraje o titul jiste zklamani a ostuda v derby 0:8.
B dorost - Bilance 3-3-1 ze sedmi zapasu neni nic extra, ale je v tom 5 zapasu venku a jen dva doma. Prestoze ma o dva zapasy mene nez zbytek ligy, je pred Spartou. Po slabsim zacatku uz tym zacal strilet branky. Jeste je docela brzo na to hodnotit, jestli bude bojovat o titul nebo ne.
C dorost - Bilance 5-3-1 z deviti zapasu predurcuje tym do sirsi spicky tabulky. Pokud prestane zbytecne ztracet body remizami, titul muze vyjit. Tym porazil venku Spartu, ktera je hluboko pod Slavii.
D dorost - 4 zapasy, 4 vyhry (z toho 3 venku), takze o zadnem zaostani za vlastnimi cili nemuze byt rec. Ackoli ma tym o 5 odehranych zapasu mene, je pred Spartou.
Opakuju, neznam cile jednotlivych tymu a ani si nemyslim, ze by si pred sezonou davali cile typu "skoncit do tretiho mista" a podobne. Presto si troufnu tvrdit, ze za ocekavanim zaostava asi A dorost a mozna i B dorost. C a D maji zatim vyborne vysledky a B tym po neslavnem startu do sezony hraje taky dost dobre (a ma dobre vysledky).
Re: V pondělí derby
Jiri1 před 15 lety 05.10.2009 14:11 |s
Re: V pondělí derby
DrFe1 před 15 lety 05.10.2009 14:13 |Tenhle názor je zatím nejlepší co jsem od vás četl, pane Jiří :-)
Re: V pondělí derby
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 05.10.2009 14:54 |Tak jsem se s dvoudenním odstupem podíval na zápas s Lille v TV. Musím říct, že pocit ze zápasu v televizi byl úplně jiný, než když jsem z Edenu odcházel. Ve čtvrtek jsem měl pocit, že to stálo úplně za h......o a chtěl jsem to tady natřít pár kluků a hlavně TJ. Z televize na mne první poločas působil skvěle, jako nejlepší naše vystoupení v pohárech za poslední roky. Bojovné a s nasazením, s dobrou taktikou. Francouzi byli evidentně lepší fotbalisti ale horší tým. TJ se mi v TV hodně líbil, to co z hlediště vypadalo mnohdy jako neůdslednost nebo nešikovnost bylo v detailu úplně jinak a na české poměry to byl hodně od Tijaniho nadstandardní výkon. Můj obdiv mají zpětně kluci i za to, jak se po druhém gólu zvedli a také za to, že chtěli vítězství, ne remízu. Dojem se jednoznačně zkazí poslední dvacetiminutovkou, ale je to podle mne spíš psychická žumpa než cokoli jiného, sám to z různých sportů dobře znám, veškeré dosavadní úsilí jde v jednom jediném okamžiku do kopru a najednou je v hlavách průser. Taky je třeba říct, že fotbalistům Lille úplně vše v závěru vyšlo. Např. centr z nouze na gól číslo 2 byla haluz, ten hráč tam byl udrbaný a nevěděl co jiného, náhodně centr propasíruje k bráně a Marek nešťastně vlastňák. Další gól zprava, centr se posadí na hlavu nabíhajícího hráče a kdyby to kopali desetkrát, tak takhle přesně to dají jen jednou. Nechci tady dělat nějaké falešné omluvy, ale nasazení až do gólu na 3:1 je správná cesta a když kluci takhle budou hrát i dále, tak se zvedneme. Věřím, že šťastná chvíle přijde už dnes. Ať žije Slavie......vždycky jsme s vámi.....
Re: V pondělí derby
DM1981 před 15 lety 05.10.2009 15:14 |Taky mi známý říkal, že první půle vypadala v TV slušně. Na stadionu teda vůbec ne. Záznam jsem bohužel neviděl, takže nedokážu posoudit.
Re: V pondělí derby
slimak před 15 lety 05.10.2009 15:32 |tak asi uz chapu v cem spocivaly hodne rozdilne pohledy na zapas tech co to videli v tv ( napriklad ja) a tech na stadionu..
je to zajimave :)