Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Shrnutí dosavadní části sezony ...

Máme za sebou devět kol v lize. Nepostup přes 3. předkolo Champions league. Postup do EL a povinný postup do dalšího kola nejprestižnějšího turnaje ve střední Evropě Ondrášovka. Chtěl bych se s vámi podělit o to, jak to zatím vidím já...

Sezona nám začala ušmudlanou remízou v Mladou Boleslaví, kdy jsme rozhodně nepodali nějaký extra povedený výkon. Dalo se to omluvit ještě jakousi nesehraností, i když to je podle mě jen taková fráze. Pokud by totiž ze sebe každý hráč na hřišti vyždímal vše, tak by se menší nesehranost o to více eliminovala, ale pojďme dál. Na konci července jsme se vydali na půdu mistra Makedonie Šerifu Tiraspol. Musím říct, že jsem nás považoval za velké favority a i přes nevydařené první kolo a výsledky v přípravě jsem čekal třebas i upachtěné vítězství 1-0... Bohužel po tragickém výkonu přišla nevyzpytatelná remíza 0-0. Než nastala domácí odveta, dojeli jsme si pro výprask do Brna. 5. srpna toho roku se 13 tisíc slávistů vydává do Synottip arény v Edenu, a jejich miláčci jim chystají nemilé překvapení v podobě vypadnutí gólem v poslední minutě utkání. Zde také poprvé úřaduje náš trenér Karel Jarolím, který do takto důležitého zápasu vysílá celkem nezkušenou sestavu místo aby dal důvěru hráčům, kteří s podobnými zápasy již mají jisté zkušenosti. Každopádně šok, z kterého se podle mě budeme vzpamatovávat hodně dlouho, protože podobná šance dostat se do LM nemusí hodně dlouho přijít. Opět pojďme dál.

Začíná nám totiž zatím nejúspěšnějších 14 dní sezony, kdy se nám podaří v lize udolat Střížkov a Budějovice. Po dobrém výkonu porážíme doma i Crvenou Zvezdu a doufáme v dlouhodobé zlepšení. Bohužel to nepřichází. V odvetě v Bělehradě neproměňujeme zkraje spousty šancí a po poločase se klepeme abychom nevypadli i z této soutěže útěchy. Naštěstí postup stvrdí zatím trápící se klubista Stanislav Vlček. Ať tak či tak, jsme rádi že máme postup v kapse. V lize se nám sice daří neprohrávat, ale naše výkony především venku jsou velice špatné. Výjimkou je utkání v Liberci, kde doplácíme na tragickou koncovku. Zápas v Teplicích srovnáváme díky šťastnému gólu Jaroslava Černého a zatím poslední venkovní remíza na Bohemce tak nějak potvrzuje naší venkovní mizérii.

Zde mi ovšem hlava nebere složení základní sestavy. Proč proboha hraje náš zatím nejlepší útočník Hloušek na obraně, když i trenér Jarolím tvrdí, že to není jeho post. Proč proboha nastupuje bojovník Janda, který nemá takovou formu, jakou by měl hráč základní sestavy mít? Proč nedostane šanci Trubila, kterého si trenér v létě vybral? Bohužel těch přehmatů Karla Jarolíma bylo v této sezoně už dost a dost a i když zápasy rozhodují především hráči na hřišti, tak i na něj by vedení mělo vytvořit jakýsi tlak aby se necítil nedotknutelným. Byl to přece on, kdo po sezoně opět podkopal základy týmu. Vždyť to přece nebylo třeba. Jaro určitě nebylo povedený, ale jistá kostra mužstva mohla zůstat a kolem ní vytvořit zbytek týmu. Je až neuvěřitelný, za jak krátkou dobu může hráč u Jarolíma ztratit důvěru, viz. Trapp, Grajciar, Dens aj. Karlovi neodpírám všechny naše úspěchy za poslední tři roky, ale je načase opět spadnout z hrušky a začít pracovat.

Závěrem chci napsat, že článek, který vyšel na idnes.cz, kdy je veden dvojrozhovor s pány Pučkem a Rosenem, mě rozčílil. Pan Rosen neustále poukazuje na to, jak je třeba zatočit s korupcí a jako svou pravou ruku má člověka, jenž byl v korupční aféře namočen až po uši. Jenom to dokazuje, že náš fotbal je opravdu jedna velká špína, kterou je podporována partou těch, kteří fotbal milují a horko těžko překousávají, co se u nás ve fotbalovém prostředí děje, protože nemají žádnou moc to změnit, ale fotbal pro ně prostě zůstane takovým koníčkem, že bez něj prostě nemůžou být. Jsme to my - fanoušci.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    staroslavista     před 15 lety 28.09.2009 19:19 |  
    0 0

    Naprostý souhlas u karla je vydět, že hodně pravomoci je špatně.

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      Mikes89     před 15 lety 29.09.2009 11:59 |  
      0 0

      vydět xDDD

  2. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Hypik     před 15 lety 28.09.2009 19:30 |  
    0 0

    Byl to mistr Moldavie, ne Makedonie!!! To je zasadni rozdil! :D

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      AdJap     před 15 lety 28.09.2009 19:59 |  
      0 0

      Jejda, no jo...Ale já nad tim přemejšlel :D tady jsem ten zeměpis lehce podcenil ...

  3. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    PUMAKING     před 15 lety 28.09.2009 19:52 |  
    0 0

    Dobře napsané a s většinou souhlasím. Moc mne mrzí, že KJ nemá teď potřebnou sebereflexi a možná ani skromnost, neboť to co se děje je hodně smutné. Nikdo nezapomíná na jedinečnost toho co Karel Jarolím dokázal, ale je třeba přidat nějaký protinázor a sednout si na zadek a začít makat.

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.09.2009 20:03 |  
      0 0

      KJ sebereflexi nemel nikdy, a volani po ni a narky nad jeho "chybami" a chybami bezi temer bez prestani uz temer dva roky - od odchodu Dockala. Trener vzdycky vedl tym podle sebe a za ty ctyri a pul roku si do toho nikdy nenechal nikym kecat, vedeni mu taky nikdy nemelo potrebu dosazovat do realizacniho tymu nejakeho oponenta.
      Podivne zasahy do sestavy jsou taky jeho klasikou, to taky nezacalo zniceho nic letos, ale dela to uz minimalne dva roky.
      Myslim, ze ted uz ani neni mozne nejakeho oponenta zabudovat - KJ by se na to driv ci pozdeji proste vykaslal a sel trenovat nekam, kde mu do toho nikdo kecat nebude. A nebal bych se, ze by mel nouzi o nabidky.

      Posledni dve sezony jsme ziskali tituly diky uvodu sezony. Tentokrat uvod nevysel (ale neni ani tragicky, je proste prumerny), pokud jej budeme chtit zase obhajit, musime body nabrat v dalsich castech sezony.

      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 20:51 |  
        0 0

        Dobrý večer Vám všem.
        Děkuji za podaný článek autorovi a jeho položené otázky. Asi nás víc v současné době řeší dilema, co vlastně naše mužstvo předvádí, jak hledá svou herní a nejen herní tvář. Zatím se opravdu hledáme a žádná sláva to není. Je třeba možná přihlédnout ke zraněným hráčům ze základu, ale hráčů přeci máme dost. A pak náš tolik diskutovaný KJ.
        Víte, koukám na ten náš fotbal, chodím na něj, fandím co to dá. Pak jdu domů, přehrávám si ten fotbal znovu v hlavě a bohužel se musím přiznat k tomu, že se našim hráčům nechce pracovat naplno, nechtějí tomu dát víc než zrovna chtějí, prostě to není nadoraz. To není o KJ a ani nikom jiném. Je to o našich hráčích. Jak je možné, že Adam jezdí nadoraz a při našem útoku dopředu z místa pravého obránce předběhne Volešáka, Jandu a i Belaida, staší atakovat rozehrávku soupeřova stopera a pak se stačí přesunout na místo levého obránce a zachytit tak chybu Jandy , který nepřesně ve středu pole rozehraje a Belaid ani nepopoběhne. Standa je úplně mimo a Šenkeříkovi chybí někdo, kdo by mu pomohl rozrazit střed obrany. Nevím. Proti Bohemians měl hrát Grajciar daleko dřív. Měla tam být rychlejší mezihra s měněním míst a s míčem pozemi, Volešák ( a mám ho jinak kluka moc rád) není typ špílmachra, ale ani Belaid to není (my ho totiž vůbec nemáme). Vasiljevič šel po půli nepochopitelně ven. No nic. Čekám na ten náš zápas, kterým bychom si udělali radost včetně dobré hry a pěkných akcí (zatím máme někdy víc štěstí než je snad zdrávo). Takový zápas snad kromě CZ Bělehrad doma jsme zatím neodehráli. Pokud jse o Rosena a Pučka, tam si troufnu poukázat na to, že šlo v tu chvilku o hru novináře Seiverta a s tím, aby on kladl otázky. Pokud budete přemýšlet nad položenými otázkami, tak na hloupé otázky odpovídal Rosen pravdivě. Chytrá nebyla žádná. Otázka je, zda při té provokaci od MF, na tento způsob měl Rosen vůbec přistoupit. Jinak by měl tento novinář (pokud chce pan Saivert pokračovat) zajít za dvojicí Chovanec - Pavlín Jirků na Letnou, pan Berbr a Jaroslav Šetele na M.B., Krondl a p.Karl do Liberce a na Moravě p.Ondo - p.Pross a Mokrý a atd. Ale to je jen na okraj, protože autor příspěvku takovou situace ve svém článku zmiňuje. A to vůči autorovi myslím v dobrém, protože měl dobrý úmysl a dal si s tím práci. Sokrates55

        • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

          AdJap     před 15 lety 28.09.2009 21:08 |  
          0 0

          Děkuji za promyšlenou reakci. Abych řekl pravdu, zrovna MFdnes bych nic nezazlíval. Oni hledají samozřejmě senzaci. Otázka je, zda-li p. Rosen chtěl v rozhovoru opravdu poukázat na zápas v Liberci nebo se tak nějak chtěl sebe a Slávii ospravedlnit za to, že s námi p.Puček spolupracuje. Ať je to jak chce, spojení s touhle osobou nevrhá na klub dobré světlo. A odpověd p. Rosena na otázku, proč má po svém boku Pučka cituji : - "Luboš má tisíc známých, své zdroje, dostane se k informacím, k nimž bych se já nedostal. Nebudu o nich mluvit, ale žasl byste nad zájmy, které kdo ve fotbale sleduje, co se v něm všechno děje. Abych se tomu mohl případně bránit, musím o tom vědět. A to je hlavní důvod, proč potřebuji Pučka." - tak ta mě celkem zaráží. Jestli to tak je, tak je něco špatně. Trošku to vypadá, že zápasy spíše než hráči rozhodují vlivní známí fotbalových funkcionářů. Aby to za chvíli nedopadlo tak, že místo Slavie proti Spartě nastoupí Puček proti Jirků ...

          • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.09.2009 21:36 |  
            0 0

            Rozumím Vám a pokud chcete slyšet můj názor, tenhle článek vzniknout vůbec neměl. Celé to nemá logiku z jedné ani z druhé strany a hlavně, nic to neřeší. Pak to může celé vyznít i tak, jak to působí i na Vás. A jak vidíte splnilo to svůj účel, protože od té doby je po panu Královcovi úplné ticho. Je zajímavé, že ten stejný žurnalista vůbec nereaguje na včerejší penaltu při zápase naší "20" proti Austrálii a jejímu opakování, protože to bylo na"facku". To už není tak zajímavé.
            Váš článek bych nerad dál touto otázkou devalvoval, protože jste chtěl spíš dát akcent na naši zatím ne moc pohlednou kopanou a chyby celého našeho mužstva. A taky i Vaši víru, že se snad posbíráme a bude to lepší. Alespoň já s takovým pocitem ze zápasu odcházím. Jinak jsem vůbec nepochopil chování některých fanoušků Bohemians a proč na našeho vaniaka házeli plné kelímky piva? Hlava mi to nebere a jen mi to potvrzuje, že se "klokan" nachází už na jiné straně (a ta naše to nebude). Tak asi tak Sokrates55

            • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

              bongor     před 15 lety 28.09.2009 22:19 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate,nějak jsem tě dlouho nečet.Tvoje střízlivost a nadhled
              sem prostě patří.Kolega, autor článku podcenil,že u každého článku
              je potřeba si přečíst i jméno autora.Pokud si přečtu Saiver tak hned zbystřím:Pozor škůdce!Že se naši pánové z vedení znají a baví se s
              Pučkem,to bych jim nezazlíval.Tam jsi zcela správně uvedl několik markantních příkladů kdo s kým.Ono totiž upřímně řečeno být čistějším než lilium je v této republice každému pouze k smíchu ,to se nenosí a bohužel se to i vymstí.
              Že nám to nejde-svatá pravda.Vaniak a Hloušek to nezachrání,sem tam se přidá i Matej a Sucháč,ale nasazení skutečně padesátiprocentní.To teda nechápu proč.
              KJ ,to už jsem několikrát napsal,je podivín.Někdy ho taky nechápu,zvláště mi je divné,že když sám má tu pravomoc ,vybrat si hráče,tak jich tolik potom u něj neprojde.Copak se najednou tak zhorší?Ale pořád je to nejúspěšnější trenér v Česku,měl by však trochu zastavit a provést inventuru a z toho taky pro sebe vyvodit nějaké vylepšení.Když to dokáže,bude ještě lepší než je teď.

            • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

              Nax     před 15 lety 29.09.2009 07:42 |  
              0 0

              Naprosty souhlas. Pokud nemame plan a tohle neni soucasti promysleneho postupu, lepsi mlcet. V souladu se zasadami Sun Tze:-)
              K MF DNES, bulvarni platek,ktery nema cenu vubec cist. Pise v urcite linii a na zakazku. Vic neni potreba k problemu rikat.

        • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

          Khadgar     před 15 lety 29.09.2009 00:09 |  
          0 0

          Oceňuju ten nadhled. Já se k tomu takhle nedokážu postavit, když se zamyslím nad projevem mužstva, tak to ve mně akorát začne bublat. Snad zklidnění přijde s věkem...

  4. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Viking     před 15 lety 28.09.2009 21:21 |  
    0 0

    Mě na tomhle všem nejvíc štve, že od jara neskutečně výkonostně stagnujeme. Nebo spíš hrajeme čím dál hůř...

  5. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Chlupp (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 00:01 |  
    0 0

    Trapp dostal sanci dost a je spatny, odevzdava spoustu balonu souperum..a co rikate na Marka Jarolima, ktereho jste vsichni vystvavali ze Slavie a ted vali v Jablonci?

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      lassiter     před 15 lety 29.09.2009 09:15 |  
      0 0

      hraje tam dobře? sem viděl jen ten gol z přímáku, kterej byl pěknej (i když řek bych chytatelnej). dneska ve sportu se MJ opět hekzy nepřímo opřel do KJ :-) co ti dva si museli udělat...

      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 10:23 |  
        0 0

        Nic, stačilo, že ho Karel posadil na lavičku a jak sám Marek řekl do noviny, hráč jeho formátu má přeci právo si "pár" zápasu odfrnknout aniž by musel pryč ze hřiště.

        Nevim teda co si Chlupp představuje pod slovem válí, trefil jeden přímák, což se mu povedlo i u nás, jinak hraje pořád to samý..

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 10:25 |  
      0 0

      Že hraje pořád stejnou - s prominutím - piču. Přímák trefil občas i u nás..

  6. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Chlupp (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 00:06 |  
    0 0

    A co se takhle podepsat pod ten kritickej clanek? Ja to nevidim se Slavii tak cerne, jsme treti v lize a hrajem rozhodne nejhezci fotbal. Nechapu, co vsichni tak hysterci a propadaji panice, co ma rikat spousta dalsich tymu, kteri nemaji sanci a hraji nemozne? U nas je porad velka sance, ze urveme treti titul v rade a rozhodne Slavii nepomuze neustale vztekani a tisice treneru..jedine, co muzeme udelat, je vyprodat pri kazdem zapase Eden a vysledky se dostavi..

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      lassiter     před 15 lety 29.09.2009 09:26 |  
      0 0

      a tobě se ten 'rozhodně nejhezčí fotbal' jako líbí?

      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 10:14 |  
        0 0

        Dobrý den celý den.
        Pro pana Chluppa: jsem fanda Slávie a máte asi pravdu, že jeden z mnoha tisíců trenérů.......... Přesto si myslím, že hra mužstva v současné době není tak dobrá, abych si nevšiml, že Bohemians byli celou druhou půli lepší. A stačilo na nás jen trochu více zatlačit a přitvrdit. Je lepší si tyto nedostatky a chyby uvědomit hned a začít je odstraňovat, protože všelijaké omlouvání a zamlouvání, to by nebylo dobré. Nemyslím si, že bychom tady nějak hysterčili a viděli jen všechno špatně. Jen už máme možnost porovnávat, no a pokud porovnám minulý podzim a předminulý podzim, nějak mi ta naše hra připadal lepší a hezčí. Snad se této myšlenky dopustit mohu, co myslíte. Sokrates55

        "Amicum ames, non sapias aut cum sapias, non ames."
        Přítele napomínej mezi čtyřma očima, chval ho veřejně.

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      AdJap     před 15 lety 29.09.2009 18:12 |  
      0 0

      Nemyslím si, že bych článek napsal nějak histericky. Sepsal jsem jen pár faktů, jak je vidím já plus se vás zeptal na několik otázek. Nic víc bych v tom nehledal ...

  7. Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

    tantalos     před 15 lety 29.09.2009 10:29 |  
    0 0

    Pan Rosen vstoupil do fotbalu nedávno a začal v jeho mafiánských strukturách řádit způsobem nevídaným. Například odvedl mužstvo z hřiště, když vepř Jára začal likvidovat náš tým s Libercem, zřejmě za peníze libereckého gangstera Karla.
    Také Karolyi a Košťál - kmotrové mafie zvané ČMFS - mu vyhlásili válku. kter nakonec přinesla jakés takés výsledky - nezprofanovanější svině Košťál, karolyi, Jára, Šedivý jsou už od válu.
    Ale myslet si, že je vyhráno, by mohl jenom idiot. Mnozí další zůstávají. Berbr - jehož odpůrce před pražským sjezdem byl gangstersky přepaden na ulici jako v Chicagu v 30.letech - a jeho věrní stoupenci Královec a pod. Ostatně rozhodčí dále řídí sparťansko-košťálovský explukovník Macela a výsledek toho - ta fraška v kauze Královec
    Zůstává Chovanec, Starka, Pelta, Hrdlička a to vůbec nemluvím o Jirků, Šeterlem a dalších profláknutých korupčnících. Ostatně vidět pana Ivana Haška jako zázrak čístoty by mohl jen idiot.
    Pokud Saiver a jeho svazáčtí soudruzi z listu SSM vyjeli proti Pučkovi v kauze Hlučín - byla to zcela jasná reakce na to, že si Rosen dovolil kritizovat chráněnce pana Berbra Královce. Saiver je stejně jako většina novinářů levnější než staré RÓmky z Perlovky a za peníze a úsměv pana Berbra vypustí ze sebe jakýkoli exkrement.
    Proti panu Rosenovi toho ale moc nenapíšeš, je nový, má čisté ruce. Když na něj chceš blít, zaútočíš proti Pučkovi. Stejně jako AdJap.
    Ale má být Rosen takový idealistický blbec a Pučka se zbavit? Ne. Orientovat se v džungli českého fotbalu je těžké snad pro všechny kromě Starky. Navíc Puček představuje zbraň- jakéhosi bodyguarda. proti starým fotbalovým mafiánům. Leccos na ně ví a může to použít..
    Vepři se snaží Rosena odzbrojit.. AdJap se k nim připojil. Těžko říct, jestli to udělal z bobosti, nebo protože patří do košťálovsko-berbrovského vepřína. Ale to je vlastně fuk.

    • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 11:49 |  
      0 0

      No to je snad poprvé, co souhlasím s Tantalem :-)

      • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

        tantalos     před 15 lety 29.09.2009 12:23 |  
        0 0

        Tak abychom s Huzgim taky nesouhlasili - prohlašuji, že Marek Jarolím je mimořádný hajzl a je sqělé, že je ze Slavie pryč. Dovůd
        Dnes pro Sport porovnával Komňackého a Karla Jarolíma a řekl:
        "...oba jsou určitě kvalitní trenéři, pan Komňacký ale ale navíc dobrý psycholog, inteligentní člověk...."
        Říct o svém strýci, že není inteligentní, to je opravdu síla. Víte, že já bývám na KJ, tvrdý, ale za "neinteligentního" bych ho nikdo neoznačil.

        • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

          Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 13:24 |  
          0 0

          Lidské kvality MJ neposuzuji, neb ho neznám. Těžko soudit z vět v rozhovorech. Obecně se mi nelíbí jeho náznaky, že něco řekne později, že je to teď moc čerstvé atd. Profesionál nemá říkat nic teď ani později a tečka. Ve Slavii zažil pro svou kariéru dva velmi úspěšné roky. Dál jsem přesvědčen, že podobně tvořivý hráč (a jsem klidně i pro, aby byl ještě výrazně lepší) Slavii chybí. Marek se ve svém vývoji zastavil a ani na jaře, ani teď na podzim to nebylo ono. Je hráčem Jablonce a jako takový mne zas až tak nezajímá. Takže Tantale v podstatě opět souhlasím... :-)

        • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

          quelhar (admin)     před 15 lety 29.09.2009 13:44 |  
          0 0

          No, myslim, ze tohle vyjadreni tak nejak potvrzuje, ze M. Jarolim nebyl protezovan z rodinnych duvodu.

        • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

          LordEdmund     před 15 lety 29.09.2009 14:16 |  
          0 0

          Také mimořádný souhlas s Tantalem i po tom dodatku. Puček ve slavii je samozřejmě morální ostuda, jenže zatim neni jiná zbraň ,jak se proti š mejdům z ČMFS a zájmovým skupinám kolem Berbra chránit.Puček má celou tu chobotnici zmáknutou, protoźe byl leta její součástí a ať jsou jeho pohnůtky "chránit" slavii jakékoli, tak ho prostě momentálně potŕebujeme. Věřim, že je Rosen natolik inteligentní, že to uřídí tak, aby Slavii Puček neuškodil.To, že již neni zaměstnancem slavie ukazuje, že Rosen ví, že je to s Pučkem vždy jen bruslení na tenkém ledě a avizované přátelství je nejspíš jen kalkul.

      • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

        Khadgar     před 15 lety 29.09.2009 13:59 |  
        0 0

        Já s ním souhlasím podruhé. Poprvé to bylo, když podobnou reakci psal v jiném článku :-)
        Ad Marek Jarolím, jestli za svého působení u nás početnou(?) skupinu fanoušků zklamal jako fotbalista, tak po svém odchodu zklamal snad všechny jako člověk.

      • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

        bongor     před 15 lety 29.09.2009 21:50 |  
        0 0

        Taky zcela souhlasím,už jsem ostatně o pohledu na potřebnost Pučka
        několikrát napsal.
        Já to neberu tak,že souhlasím s tím nebo oním.Souhlasím nebo nesouhlasím s vyřčenými názory a je mi jedno,jestli má pravdu Tantal nebo Sokrates 55,nebo Quelhar.Důležitá je ta myšlenka.
        Čili Tantal to napsal velmi na dělohu,ale nemám,co bych tomu moh vytknout.Navíc i to s tím MJ,no máš pravdu taky,ale vidíš,jak se to někdy může otočit.Není to dávno ,co jsme vyčítali KJ jak rozmazluje Marka a ono to asi už tehdy bylo jinak.

    • Re: Není on ten neznámý AdJap zakuklený vepř?

      AdJap     před 15 lety 29.09.2009 18:07 |  
      0 0

      Rád bych se ohradil, kuklu nenosím a štětiny na svém těle zatím také nepozoruji. Tudíž se do košťálovsko-berbrovského vepřína nepočítám. Velká část tvé reakce je jistě pravdivá - ovšem žít v domnění, že Puček je takový náš bodyguard, je velice smutné. Proč je to smutné ?

      Dám příklad : Derby - jaro - 1997 - Slavia : Sparta 0-1 po tendenčně řízeném utkání hlavního soudce Pučka a jeho vysvětlení neodpískaného penaltového zákroku na Slávistu Kozla hned v 1.minutě zápasu cituji : " Takle brzy se přece penalta nepíská. "

      Nejsem proti na své straně někoho, kdo nám může pomoc ve fotbalovém zákulisí (Lucky Luciano se nám může jen smát), ale ať už je to člověk, který nerazí přísloví : Kam vítr, tam plášť.

  8. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Troubi     před 15 lety 29.09.2009 11:04 |  
    0 0

    Uplne zbytecnej clanek,navic absolutne o nicem. Nevim, proc se tu dava prostor takovejm clankum. Obzvlast po tomto "dile" se tesim na tradicni rekapitulaci prvni treniny ligy od quelhara..
    Co se Pucka tyce,tak souhlasim s Rosenem v tom, ze kdyby mu to melo zajistit aspon rovinu, tak bude mit klidne ctyri Pucky...

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.09.2009 13:32 |  
      0 0

      Uz jen derby a bude clanek, uz jej pomalu chystam :o)

  9. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 12:01 |  
    0 0

    Hra se mi v této sezoně také nelíbí. Do Edenu chodím, na zápasy se těším, ale oproti minulé sezoně tak nějak o trochu méně. Přesto si myslím, že tým je celkově dobrý. Chybí mi celkově tak 4 lidi. Budoucí náhrada za Vaniaka. Třetí kvalitní stoper. Jeden tvůrce hry a jeden střelec. :-) Ale to by chtěl asi každý tým v lize a určitě se na těchto postech bude pracovat pro další přestupní období. Zatím jsem celkově přesvědčen, že nás brzdí hlavně různé absence. Kdyby celou sezonu mohli hrát Jarda a Milan Černí, kdyby hrál pravidelně Pekhart, byli v pořádku Kaufman a Šmicer, tak by to bylo o něčem jiném. KJ lze letos vyčítat více věcí než v minulých letech. Ale to, že se sestava zatím neustálila, není zas tak jeho vina, prostě pravidelně nejsou po sobě k dispozici dvakrát ti samí lidé. Jestli nás přestanou trápit různá zranění a jiné absence, věřím, že si tým sedne, vykrystalizuje se zřejmá sestava a začneme zase válet jako dříve v lepších časech.....

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      staroslavista     před 15 lety 29.09.2009 12:56 |  
      0 0

      Utok a zálohu mame dobrou kluci se uzdravi,ale obrana je spatná,takže jednoho obránce a golmana

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.09.2009 13:41 |  
      0 0

      Clovek se uspechu snadno presyti a pak uz si to tak neuziva. Stejne tak novy stadion se proste po dvaceti zapasech okouka a uz to neni tak unikatni zazitek, jako tam prijit poprve, podruhe nebo popate. Sam si vzpominam, jak jsem stal temer v nemem uzasu, kdyz jsem poprve prisel na tribunu proti Oxfordu. Ted uz to clovek bere jako samozrejmost. Presto je ale nase bilance v Edenu porad temer unikatni, v lize 20 zapasu 15 vitezstvi a 5 remiz, pricemz dve z tech peti remiz prisly v poslednich zapasech sezon, kdy nam bud remiza stacila (07/08) nebo nam uz vubec o nic neslo (08/09). Taky vzdy souper vyrovnal golem v posledni minute.
      Souhlasim, ze doplacime na zraneni. U nas uz se to bere jako samozrejmost, kdyz se Sparte zrani Kucka, Pamic a Zofcak, tak to Sport nezapomene zminit na titulni strane. Kdyz nam chybi z ruznych duvodu Kaufman, Hosek, Celustka, Vomacka (4 obranci, ze kterych se da poskladat cela obranna rada), M. Cerny, J. Cerny, Smicer (3 zaloznici) a Pekhart, tak je to samozrejmost, kterou neni treba zminovat.
      Nemyslim si, ze bychom hrali tak spatne, jak se pise a myslim, ze velkou cast jara jsme hrali hur nez ted. Je potreba ale hru pretavit ve vysledky, do konce podzimu hrajeme ctyrikrat doma a venku nas ze silnych souperu ceka jen Jablonec, takze bychom meli vytezit vic nez prumerne dva body na zapas, at se trochu posuneme.

      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

        Khadgar     před 15 lety 29.09.2009 13:55 |  
        0 0

        S tím počtem zraněných je to ale fakt průšvih. Takhle prostě nelze čekat, že si na sebe kluci zvyknou, když se pořád něco mění. Loni na podzim, když byla ta série výborných zápasů, tak proti dnešku byly spíš minoritní změny v sestavě. Dneska vypadne stoper a změní se 3 místa v sestavě...Kvůli tomu doufám, že se bude Hoškovi na MS dařit a bude hrát.
        Jablonci se mimojiné daří díky tomu, že hraje +- v ustálené sestavě a nikdo jim nechybí. Kdyby se jim zranili najednou Pavlík, Lafata, Huber a Zábojník, tak by je nezachránil ani Drsek. U nás se asi těžko dočkám toho, že by víc zápasů za sebou hrála sestava Vaniak - Čelůstka, Suchý, Vomáčka, Hubáček - M.Černý, Ragued, Vasiljevič, J.Černý - Hloušek, Šenkeřík. A to buď z důvodu zranění nebo rozmarů trenéra. Mimochodem, to zranění Jardy Černýho vypadá na pěknej průser.

          • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

            quelhar (admin)     před 15 lety 29.09.2009 17:08 |  
            0 0

            No, tak to je fakt pruser :o( Dalsi dlouhodobe zraneni a prakticky cela sezona pro Jardu v riti. No, treba jeste stihne na jare par zapasu v lize, ale pul roku vetsinou znamena tak 7-8 mesicu a to je tak akorat na to, aby se uzdravil do pripravy na dalsi sezonu.

            • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 17:18 |  
              0 0

              Neb mám tuhle operaci za sebou na obou kolenech, tak mohu prohlásit, že tato sezona je ztracená. Navíc není Jarda nejmladší a návrat ve stejné formě bude dost problém. Je to pro nás "průser", jediný technický hráč, který má rád balon a nebojí se přecházet i přes víc protihráčů. Vůbec mne nenapadá, jak tento průšvih řešit, ani z vlastních zdrojů, ani z cizích. Ti, kteří tady dlouhodobě Jardu ze Slavie vyhazovali a k tomu i MJ, mohou být teď spokojeni, jejich tzv. pomalostní typy v letošní sezoně "kazit" hru nebudou, ale jestli to znamená "lepší Slavii" ... nevím nevím????

              • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 21:09 |  
                0 0

                Tak jsem to samozrejme ja, kdo MJ a JC povazuje za pomalostni typy, ale preci nemuzes myslet, ze me tesi vazny zraneni Jardy. Je to pruser, dalsi slavista s takovymhle zranenim. Jarda narozdil od MJ navic mel v posledni dobe dobrou formu a na konci jara a na zacatku podzimu byl oporou, jeho prechazeni pres "vice protihracu" uz nebylo pouhy drbani jako driv, ale bylo o dost efektivnejsi. Pokud jde o MJ, skutecne to vypada, ze se se strycem rozesli ve zlem a MJ ma potrebu to resit pres media. I kdyz dal pekny gol v Olomouci a nam se moc nedari, rozhodne nemyslim, ze Marka nebo hrace jeho typu potrebujeme. Skutecne kvalitni tvurci hry u nas proste nebehaji, Rosicky hraje za Arsenal. HRaci jako MJ nebo dalsi jemu podobni v nasi lize jsou jen parodie na tvurce hry, kteri sve oznaceni "tvurce hry" schovavaji za to, aby nemuseli na hristi tolik pracovat pro tym jako ostatni. Souhlasim s tim, co napsal quelhar, a sice ze porad hrajem tedka lepe nez na jare, a to MJ nastupoval. Potiz je v tom, ze pochopitelne pomerujeme vykony s vydarenym lonskym a predlonskym podzimem a tedy stale cekame, kdy se tym konecne rozjede. Na solidni formu navic cekame uz docela dlouho, vzhledem k jarni bide. A k tomu se samozrejme pridala i zpackana kvalifikace na LM, na cemz skutecne vidim velky podil trenera. Po zapase v Liberci jsem doufal, ze to bude lepsi, bohuzel pak se to zas zadrhlo. Tak snad pristi dva zapasy, chtelo by to zabrat.

                • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                  Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 22:55 |  
                  0 0

                  No nebyl jsi sám, necílil jsem to právě na tebe. Ale když jsi to, martyni, vzal statečně na sebe, tak budiž :-) Vy, co prosazujete ty tzv. rychlostní typy, jste v mých očích velcí příznivci bývalé "hřebíkovské Slavie" a to je doba, kdy já na fotbal pomalu přestal chodit. Fotbal atletických hráčů, kteří si příliš netykají s technikou mi blízký není. Osobně jsem zásadní zastánce vize, že myšlenka je rychlejší než pohyb a jestli dělá fotbal něco krásným, tak to není sprint, ale elegantní překvapivý nápad. Teď máme několik zápasů před sebou tým, který je atleticky na tom o něco lépe, nápady však chybí, nejsou šance a jenom slušná produktivita nás naštěstí drží. Mně tam prostě středopolař, který si neustále sbíhá pro balon k obraně, který přebírá balon směrem k soupeřově bráně, který umí obejít aspoň jednoho protihráče, který má periférní vidění, který se nebojí a umí dát zajímavou přihrávku směrem dopředu zoufale chybí. Žádného takového v naší sestavě v současné době (z těch zdravých) nevidím. Jestliže není podle tebe v lize žádný Rosicky, tak musíme vybírat aspoň toho, který je v dosahu nejlepší z možných. Nemusíme ho nutně nazývat tvůrcem hry, ale třeba režisérem nebo dispečerem. Hrál to tady LJ a ten vskutku žádným opravdovým supertechnikem nebyl, přesto tu funkci plnil. Bojím se bojím, že jen přes ostré kraje a bojovníky uprostřed ta hra ke koukání nebude....

                  • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                    quelhar (admin)     před 15 lety 30.09.2009 08:37 |  
                    0 0

                    Vasiljevic se v tomto smeru jevi pomerne nadejne...

                    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 30.09.2009 08:55 |  
                      0 0

                      Souhlas. Jenom si budeme muset počkat až se KJ rozhodne, že ho dá na jeho původní místo.. a vezmena milost Grajciara ale to se dří uzdraví M. Černý ;-)

                      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.09.2009 10:03 |  
                        0 0

                        Ano. Vasiljeviče bych na tomto postu viděl rád, pravou zálohu může hrát někdo jiný. Možná by ve středu mohl časem hrát i Milan Černý, i to by se dalo zkusit a mohlo by to fungovat.

                  • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.09.2009 11:13 |  
                    0 0

                    Ja myslim, ze je to tak, nas spor neni ani tak o lidech, jako o fotbalovem vkusu. JSem stoupencem hrebikovsky slavie, sice se ze zacatku nedarilo, ale jarni cast uz byla o necem jinem. Samozrejme hrebik ma take svoje mouchy, ze:-). Jeste vic se mi libil fotbal za Beranka s rychlymi kridly Pitakem a Skacelem a jejich tazenim blakanem v uefe nebo treba ten zacatek jara pod jarolimem, kdy jsme soupere drtili spolupraci Vlcka, Sventa, Lukase J a Jandy, nez se to teda uplne podelalo. Z tohoto pohledu mi pesi fotbal prijde krokem zpet. Nejde o to, ze bych nemel rad technicke hrace, myslim, ze bez durazu a rychlosti se proste dnes uz prosadit nemohou. I Jarda pridal v posledni dobe duraz a primocarost. Pokud jde o tvurce hry, nejsou u nas tak vyjimecni hraci, kteri by dokazali rozdelovat ze stredu hriste balony, pripravovat sance a dobre strilet. Vykon zalohy musi byt vic kolektivni, jinak to podle me nejde. Stredniho zaloznika muze hrat belaid, vasiljevic nebo Milan Cerny, pro forme i Janda. Co se tyce Lukase J, byl o tridu lepsi nez Marek, sice se v jeho dobe na nej nadavalo, ze neni tvurcem hry, ale kdyz si vzpomenes, kolik mel golovych prihravek, kolik dal kolmic treba na Vlcka.. navic pracoval i pro tym a zapojoval se do defenzivy. Marek nic netvoril, golovy prihravky temer nemel, mel jen lepsi strelu.

                    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                      quelhar (admin)     před 15 lety 30.09.2009 11:22 |  
                      0 0

                      Tak me napada - libi se ti, jak hraje Barcelona?

                      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.09.2009 16:04 |  
                        0 0

                        no, neni to muj salek..:-)) ne, delam si srandu, samozrejme barcelona se mi libi, ale kdyz dva delaji totez, neni to totez.. barcelona ma plno rychlych hracu, kteri dokazi velke veci na malem prostoru.. ale je fakt, ze kdyz hraji jen takoveto drbaci bago a nejdou do zakonceni, tak je to pekna nuda... treba loni zapasy s chelsea.. nebo prvni zapas LM s interem - hnus.

                        • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                          quelhar (admin)     před 15 lety 30.09.2009 16:24 |  
                          0 0

                          No prave, neslo mi o to, ze je zrovna Barca asi nejlepsi tym na svete, ale styl hry, ktery produkuji - treba pet minut drzet mic, nahravat si kolem vapna soupere a na pohled nudit a pak najednou prijde prekvapiva prihravka za obranu a je z toho golovka. Ale typicka je pro Barcu prave ta "nudna" cast, ktera casto prevazuje - viz prave zapasy, ktere jsi zminil, nebo treba Superpohar s Doneckem. V soucasnosti vidim jistou paralelu s tim, co predvadela Slavia treba proti Baniku.

                          • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.09.2009 17:52 |  
                            0 0

                            No jasne, tohle mi fakt moc nesedi. Radej mam tymy z anglie, ManU (tedy ne ten klub, ale zpusob hry), Liverepool, drivejsi Arsenal s Fabregasem, Hlebem a Henrym. Proste vic ocenim primocarejsi hru dopredu, snahu zaskocit soupere rychlym utokem, co nejvic akci hnat dopredu a zakoncit. To je prece na fotbale nejzajimavejsi, ne nejaky uspavaci bago uprostred hriste!:-) Jasne ze obdivuju Messiho, ale on je ten, kdo se snazi chodit primo do vapna a strilet. Drbalci Iniesta nebo Xavi uz me tolik nebavi. U nas je potiz v tom, ze postupnym pomalym utokem dokazeme udrzet mic a prekonat obranu souperu u nas v lize, ale v evrope, kde je pristup hracu rychlejsi a presing dukladnejsi, uz mame problem. Nebo vlastne jsme ho meli i proti bohemce... Oni proste Iniesta s Xavim si muzou ten mic posilat treba cely den a stejne ho neztrati..

                            • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                              quelhar (admin)     před 15 lety 30.09.2009 18:35 |  
                              0 0

                              No jasne, ta kvalita je proste nekde jinde, oni si i z toho dokazou vytvorit treba osm tutovek za zapas. My, kdyz hrajeme takhle, tak to k sancim vetsinou moc nevede.

                              • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

                                martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.09.2009 19:05 |  
                                0 0

                                no prave... jedina sance v poharech je hrat rychle dopredu, dokud se souper nevrati a neuzavre prostor.. pak uz je to tezky, nemame kvalitu na to, abychom takhle prehrali kvalitni soupere.

      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 29.09.2009 14:19 |  
        0 0

        Přeji hezké odpoledne Vám všem.
        Quelhare, věř mi, že ještě ani dnes při příchodu na náš stadion v Edenu, si vždycky nezapomenu říci, že tak krásný stadion jsem si netroufnul očekávat za celé to období 50 let před tím. Navíc tím, že každý zápas je jiný, jdu na zápas s napětím a očekáváním. A to Ty určitě taky. Jako každý fanda, co už se Slávií "něco" prožil, se těším na vítězství a pokud je soupeř lepší, sportovně to uznám.
        Možná, že někdy jsou má očekávání větší a pak je to trochu zklamáním, když se to nepovede. To je doufám naprosto normální a jak jsem měl možnost většinu tu z Vás poznat, cítíme to podobně. Proto někdy přijde takový "splín" (jestli to tak lze nazvat), kdy ta kritika ode mně přijde. Máte pravdu a to jsem psal, brzdí nás zranění a také je znát to, že se na nás každý chce vytáhnout. S tím musíme počítat. Žádné malověrnosti či ochabnutí mého fandění se určitě nedopustím, to bych byl špatným fandou. A to, že si tu píšeme, kdo jak hrál a co se nám nezdálo, či dle našeho názoru bylo třeba špatně i ze strany KJ...? Od toho tu tyto stránky jsou a zaplať PánBůh, že si tu můžeme pokecat. Dokonce mám někdy pocit, že i Vy jste těmi, co mi tu chuť k fotbalu a lásku ke Slávii vždycky nějakým způsobem dovedete dát. Ve čtvrtek budou naši chlapi bojovat s "francouzem". Zase tam budu a půjdu na zápas s vírou, že se to našim klukům povede a po boji naše "červenobílé vlajky" zase vítězně zavlají. Sokrates55

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      bongor     před 15 lety 29.09.2009 21:55 |  
      0 0

      Jo hoši,bohužel jobovka,Jarda nebude hrát půl roku,což znamená
      v našich podmínkách rlidně rok.

  10. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    brekekeSKS     před 15 lety 29.09.2009 15:20 |  
    0 0

    Pred derby je prave ted ta prava chvile na vymenu na postu trenera

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      denydzlSKS     před 15 lety 29.09.2009 15:54 |  
      0 0

      jestli nevyhrajem první poločas derby tak o přestávce vyhodit!! bez milosti!! a na jeho místo vzít "experta" ze studia fotbal, který zrovna bude na komentátorským stanovišti!! není čas ztrácet čas -> musí se jednat!!

      • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

        whip     před 15 lety 29.09.2009 18:43 |  
        0 0

        nebo vylosovat nekoho z publika, ovsem smula by byla kdyby to byl zrovna rudej...

        • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

          bongor     před 15 lety 29.09.2009 21:58 |  
          0 0

          co bys losoval,rýsuje se tu několik skvělých odborníků a to přímo v našich řadách ,třeba takovej Brekeke a další podobní.Nejsme my blbci?Necháme trénovat KJ a chválíme jeho dva tituly za dva roky.
          A přitom necháváme stranou takové machry,co by udělali klidně takových 4-5 titulů za dva roky.

          • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

            Troubi     před 15 lety 30.09.2009 11:29 |  
            0 0

            ja osobne bych zvolil trenerem slaviatora. Protoze pak by se naskytla sance,ze by na tu Slavii i obcas zasel. A jakmile by byl spatren,rozbehl by se dav slaviatorovych odpurcu a zacal by lync. Ve chvili nejvetsiho biti by se priritil coolair rvouci "jasne Jani" a vsechny by nas odehnal. Slaviator by prozil krest na zidli trenera(potazmo krest na jeho prvnim zapase Slavie v zivote) a pocala by tak veleuspesna era naseho klubu!

  11. Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

    Mike     před 15 lety 29.09.2009 17:29 |  
    0 0

    Myslím si, že nejideálnější scénář, jaký by mohl být, je nepostoupit na MS v Jižní Africe, k čemuž je docela blízko. Potom bude nutno najít trenéra, který začne budovat prakticky nové mužstvo s cílem postoupit na ME 2012. V ten moment by mohl I.Hašek oslovit svého přítele K. Jarolíma, jestli v této situaci by nepřevzal reprezentaci na plný úvazek. Karel by mohl se vztyčenou hlavou v zimě odejít k nejprestižnější štaci v republice, protože v tento moment už podle mého názoru Slavii dát více nemůže. Bude hodnocen jako suverénně nejúspěšnější poválečný trenér Slavie a mnoha úspěchy / vybudování mužstva takřka z ničeho, historický postup do LM, 2 tituly a vesměs pohledná hra/ a jedním škraloupem /Tiraspol/, který se ale stane i renomovějším trenérům. I pro něj to bude ,,vysvobození" v rámci letošní již trochu zbabrané sezoně. Že má dlouhodobou smlouvu podle mě roli nehraje, na místo reprezentačního trenéra by neměl být problém ho uvolnit. Může se za několik let vrátit. Byla by to výhra pro všechny- pro Slavii- už to chce mezí ním a klubem trochu ,,odpočinku", hráče- nový trenér přinese jiné věci a metody a pro reprezentaci, protože lepší trenér tady prostě není.
    A potom můžeme mudrovat, jak po novým trenérem ,,XY" nám to vůbec nejde a třeba ještě budeme vzpomínat na ,,zlatého" Karla.

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      ruda65     před 15 lety 30.09.2009 00:16 |  
      0 0

      to Mike : Zdravím všechny přítomné z jablonce n. N. teď ze mne opravdu nemluví žádný lokálpatriotismus, ale pokud opravdu nechceme "Karla Velikého" /a ten "reprezentační scénář" není podle mého názoru žádná sci-fi, KJ ty ambice určitě má/, potom nevidím v české lize na post trenéra vhodnějšího adepta, než je pan Komňacký. Inteligentní, s přehledem i nadhledem, zkušenostmi i úspěchy /titul s Baníkem, pičo!!/a přitom člověk s pokorou a schopností naslouchat opozici. Jediný z českých trenérů, který má na klub formátu Slávie. A do Jablonce Hřebíka, ať naučí Marka jezdit!!!

    • Re: Shrnutí dosavadní části sezony ...

      slimak     před 15 lety 30.09.2009 10:00 |  
      0 0

      zdravím..vždycky jsem se KJ dost zastaval, nicmene dnes jiz nemuzu. také jsem přemýšlel nad tim, jestli by to nechtelo zmenu, jestli trener ma hracum porad co dat. nase hra je takova vyčpělá, bez chuti..bojim se, ze tato sezona nebude nase, hra neni lepsi nez pred rokem. stagnujeme, ale spis klesame..KJ dostal co chtel a nic z toho zatim neni, navic jeho prematy jsou cim dal castejsi a nesmyslnejsi (asi vsichni vime o cem je rec)...
      jestli takhle budem dale pokracovat, po podzimu je treba, aby si vedeni sedlo a situaci vyhodnotilo..vysledkem pak muze byt i odvolani trenera

      • Kdo místo KJ...

        tantalos     před 15 lety 01.10.2009 17:20 |  
        0 0

        Bohužel všichni čeští trenéři se dávno odnaučili, jak se hraje pěkný fotbal, místo toho nutí hráče do obrany, zdržování, tolerují jim nízké nasazení zvláště venku, trestají je za chyby, ale neoceňují to, co se povede, taktizují na úkor hry, mrší hráče už od mládí, - proto česká U-19 - U-21 může dosahovat "dobré "výsledky O:O, ale hrát nekoukatelný a v důsledku toho na mezinárodní půdě mentálně zaostalý fotbal.
        Proto pokud bych hledal trenéra, obrátil bych se do Iálie, Španělska , případně do Skotska, jestli tam nemají nového Maddena.