V dohrávce osmého ligového kola přijel do Edenu ostravský Baník. Předposlední letní den rozhodně neměl být dnem, kdy by domácí stadion Slavie poprvé v lize padl. Vždyť v minulém kole se sešívaní prezentovali výborným výkonem v Liberci, takže bylo na co navazovat. Jedinou překážkou mohla být rozšiřující se marodka.
Slavia od začátku držela míč více na svých kopačkách a po pěti minutách se i málem radovala. Tunisan Ragued ale svou příležitost po závaru nevyužil. Blízko branky byl v sedmnácté minutě dnešní levý záložník Janda, ale ve vápně tečoval Belaidovu střelu jen těsně vedle. V dalších chvílích bylo naopak velmi horko před Vaniakem, který musel vytáhnout hned dva prvotřídní zákroky. Nejdříve v pětadvacáté minutě rukou vyrazil prudkou hlavičku a o deset minut později nohou vykopl soupeřovu střelu z bezprostřední blízkosti. O minutu později stadion ztichl, Lukeš zahrával standardní situace a těsně před Vaniakem se chystal hlavičkovat Neves. Míč však nezasáhl a centr nedotčen propadl do branky. Brzy mohl vyrovnat Vasiljevič, ale po individuální akci na pravé straně vápna přestřelil. Ještě před koncem prvního poločasu však bylo vyrovnáno. Naumov obdržel perfektní přihrávku za obranu a před vyběhnuvším gólmanem přihrál ještě lépe postavenému Hlouškovi, který neměl problém trefit prázdnou branku.
Druhá půle nezastihla slávisty v dobré formě. Drželi sice míč více na svých kopačkách, ale působili unaveným dojmem a šance nepřicházely. Naopak každý protiútok Baníku byl velmi nebezpečný a gól byl ve vzduchu. Slavia propadala v defensivní činnosti, zbytečně ztrácela míče a na vítězství to v té chvíli opravdu nevypadalo. Hostujíci hráči naštěstí v koncovce vyhořeli, a tak mohla přijít druhá velká chvíle Hlouška. V pětašedesáté minutě mu Belaid přiťukl balón při rozehrávce přímého kopu a domácí útočník ho nekompromisně z velké vzdálenosti napálil do branky. Vedoucí gól sešívaným dodal novou energii, na hřiště se dostal i Šenkeřík a čekalo se na třetí zásah do ostravské sítě. Právě střídající útočník vyzval ke skórování Naumova, ale ten byl proti a v závěru pálil jen těsně vedle. Ještě před jeho šancí musel domácí tým podržet Vaniak, který zlikvidoval hned střelu i dorážku soupeře. Poslední tečku za utkáním udělal střídající Grajciar, který zpracoval centr aktivního Šenkeříka a tvrdě po zemi se trefil ke vzdálenější tyči. V Edenu se slavilo.
Slavia - Ostrava 3:1 (1:1)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Vomáčka, Čelůstka - Vasiljevič (80. Grajciar), Belaid, Ragued (86. Volešák), Janda (70. Šenkeřík) - Naumov, Hloušek
Branky: 43. a 64. Hloušek, 89. Grajciar - 35. Lukeš
Diváci: 12092
Komentáře (94)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Ostrava 3:1
japhy před 15 lety 21.09.2009 19:47 |Obranná hra byla odstrašujcící. Jak se Uhláci přiblížili k vápnu, skoro všechno hořelo, i z naprostý haluze se dokázala vyklubat tutovka. Narážečky ve středu pole nám jdou a je to hezký, ale do vápna nás to nedostane. Hřiště jsme si zúžili asi o 10 m, když se Janda věčně stahoval doprostřed a Čelůstka si hrál na Huba. Přitom má perfektní techniku, jeden na jednoho velmi dobrej a i rychlost má. Za Grajciara jsem velice rád, snad nikomu jsem gól nepřál tolik, jak jemu.
Jo, a ještě samozřejmě veliký dík Hlouškovi a především Vaňousovi. Sestavu bych nechal, jak byla na konci, ale bez Voldy. Zdarec
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Khadgar před 15 lety 21.09.2009 19:54 |3 body dobrý, ale ta kopaná byla nějaká divná...
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Jakubisko před 15 lety 21.09.2009 19:57 |Když se ten míč dostal ke Grajciarovi, tak jsem tak nějak tušil, že z toho bude gól...:o) Mno hra ale rozhodně výsledku neodpovídala, nebýt Vaniaka, můžem se jít klouzat...btw kde jsou ti, co vykřikovali jak na to Martin už nemá?
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Kactus před 15 lety 21.09.2009 21:11 |ja sem to byl a musim se mu omluvit, o ten gol se podelil s obranou. jiank prekvapive jistej a zakroky supr.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 20:36 |Mno, vykon o tridu horsi nez v Liberci (nutno uznat taky vyrazne vyssi kvalitu protivnika) a presto tri body, ktere v Liberci neprisly. Prakticky jsme promenily vetsinu sanci, ktere jsme meli, protoze si opravdu nepamatuju na tutovky, ktere by golem neskoncily. Taky zajimave v kontextu se zapasem v Liberci. Rekl bych proto, ze to byly spis stastne tri body. Vaniak zazracne zakroky, ale nemeli bychom prejit ani dve dost hrozne minely. Skvely vykon opet Hlousek. Zaloha si narazi pekne, ale k sancim to dnes vubec nevedlo.
Hodit zapas za hlavu a pripravit se na Bohemku, to bude zapas uplne o necem jinem.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 20:37 |*promenili
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Konraad před 15 lety 21.09.2009 20:46 |Já bych řekl, že dneska byli hodně nevýrazní Belaid a Janda. Vasiljevič se snažil, byl často u míče, ale taky to nebylo ono. Naumov podle mě ještě neprokázal, že na Slavii má, a to už je - vzhledem k tomu, že už pár zápasů odehrál - poměrně (ne-li příliš) dlouho (tu přihrávku na gól vyrovnala myslím řada zahozenejch balonů - na ligu to vcelku stačí, na Slavii se mi to zdá málo). Na druhou stranu byli dneska vynikající Hloušek, Vaniak a rozhodně Suchý. Taky se ukázalo, jakým přínosem pro naši ofenzivu je v současnosti Šenkeřík...
Re: Slavia - Ostrava 3:1
lassiter před 15 lety 21.09.2009 21:00 |Já teda nevím, čím vás tak dneska zaujal Hloušek? První gol byla povinnost, druhý gol samozřejmě skvělý. A jinak? První poločas špatný, druhý určitě lepší, ale vynikající?
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 21:02 |Myslim, ze tolik lidi opakovane nadchne taky tim, co zdobilo Necida - neustale napadani souperovych stoperu, prestoze vi, ze tim takrka niceho nedosahne. Jenze souper pak musi rozehravat pod tlakem a je nachylnejsi na chybu. Tohle jsem videl v ceske lize opakovane zatim jen u dvou hracu - Necida a prave ted Hlouska.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 21.09.2009 21:17 |To jo, tim nasazenim strahava i ostatni. Ale v utoku byl pak lepsi senky, on ze mel byt zraneny? To teda nevim, sel do seho po hlave a navic ukazal, jak by mel utocnik hrat - prevzeti mice, otoceni, kvalitni rozehravka.. zato Naumov nevim jak v prvni puli, ale za druhou me opet nepresvedcil.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 21:31 |Vidis, mi se docela libil, neustale byl na hranici ofsajdu a rikal si o prihravku. Ze mu nikdo nenahral je druha vec, ale vubec mnoho kolmych prihravek dopredu v zapase nebylo a neustale to byl neplodny tukec. S tim toho Naumov moc neudela. Brejk vyresil na jednicku - jini utocnici by mozna strileli, on udelal gol pro Hlouska.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Khadgar před 15 lety 21.09.2009 21:31 |Ad to zranění. On ho trápil sval, tam se s tím hrát dá třeba i bez bolesti, ale máš v případě nekompletní regenerace velký riziko většího natažení nebo v nejhorším natržení. To je pak strašnej průser. Proto byl asi na lávce a šel to rozhýbat na konec.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Ravik před 15 lety 21.09.2009 21:48 |asi je to tvůj úděl Quelhare obhajovat hráče které většina vidí negativně. Ad Naumov: pomalý, nedůrazný, na hřišti je jak leklá ryba, míč který je dva metry od něj dobíhá šenky který to měl 10 metrů, snad všechny prohrané souboje s tim Nevesem a nejhorší na tom je, že mi přijde že mu ani nevadí, že mu spoluhráči nepřihrajou, že se mu něco (zatim ve Slavii opravdu skoro vše) nepovede. Prostě mám smlouvu a hotovo. Škoda, že Ford nezůstal... tenhle neslanej nemastnej Makodenec mě tedy opravdu nepřesvědčil.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 21:53 |Souhlasim s tim, ze Ford byl lepsi. U nej jsem byl mimochodem taky v mensine, kdyz jsem rikal, ze je na hristi platny. Ja bych ho ve Slavii videl opravdu rad.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
lassiter před 15 lety 21.09.2009 20:42 |Já nevim jestli si ty kluci zaslouží na konci takovej potlesk, aby si třeba jako nemysleli, že se nám to líbilo :-) Vzadu slušná haluz, Vaňous dvakrát neuvěřitelný. Chyběl pohyb, teda rychlej pohyb. Dobře Hloušek za goly, Šenky za všechno, KJ za to, že tam konečně dal Grajciara. A samozřejmě Vaňous, díky němu máme body.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
PetCC před 15 lety 21.09.2009 21:03 |Potlesk si zasloužili, přes to, že jim to dopředu moc nejde, tak dokázali zápas otočit a dát 3 góly.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
lassiter před 15 lety 21.09.2009 21:25 |ale dyť jo
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 21.09.2009 21:15 |Dnes jsem bohuzel videl jen druhou puli, zvlast ze zacatku to tedy byla hruza, to bylo snad poprve v sezone, kdy jme meli takhle prostupnou obranu. Snad se to nebude opakovat, nastesti Vaniak prokazal, ze je stale Carodej. Jsme snad nejhorsi tym v lize pri braneni standartek, to je horor. Prislo mi, ze nemame levou stranu, Celustka s Jandou si nejak nerozumeli, Janda to tahal jak Jarda Cerny dostredu, misto aby se pokousel hrat po kridlech. Ostrava to ve stredu a napravo celkem dobre zavirala. Tak asi se nam vratilo testi z Liberce.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Kactus před 15 lety 21.09.2009 21:28 |co standartka proti nam, to hruza me jima, co standartka nami zahravana, to je des take :)
i kdyz, ten druhy gol od Adama, sem myslel ze to tomu brankarovi utrhne ruce :)
hodnocení
rudahvjezda před 15 lety 21.09.2009 21:05 |vaniak 9 - krajčík 7, suchý 8, vomáčka 6, čelůstka 5 - janda 5, belaid 5, ragued 5, vasiljevič 5 - hloušek 8, naumov 5
Re: hodnocení
Ravik před 15 lety 21.09.2009 21:43 |Ehm jak mužeš dát obraně tak vysoké známky když měl Baník asi 5 tutovek? :-)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 21.09.2009 21:10 |Naumov pěkná přihrávka Hlouškovi na gol, ten to dát musel prostě. Druhej jeho gol, paráda... A paráda i gol Grajciara. To se už jako uzdravil či ho vzal KJ na milost? :-)
A Vaniak dneska ukázal přesně to, co chybělo Hanušovi. Tu nadstavbu. Troufám si říct, že Hanuš by ty dva superzákroky nevytáh...
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Khadgar před 15 lety 21.09.2009 21:27 |Jdi už s těma kecama na Hanuše do prdele, jasný?
Re: Slavia - Ostrava 3:1
rudahvjezda před 15 lety 21.09.2009 21:29 |hanuš ovšem opravdu ani v jednom zápase co odchytal - a málo jich nebylo - žádný superzákrok nevytáhl. za góly nemohl, ale navíc nechytil nic. to je prostě pravda.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 21:33 |Ano. Hanus ovsem taky nenahral z rozehravky po zemi primo na soupere, jako se to dnes povedlo Vanousovi za stavu 2:1. Ano, Vaniak chytal skvele, ale proc se pri tom opirat do Hanuse, to opravdu nechapu.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 21.09.2009 21:44 |slysel jsem ve zpravach vaniaka jak rika,ze konecne neco chytil, dosud tam stal jak "hydrant" (jeho slova:-). sympaticke a vystizne, dosud nemel ani jeden z golmanu moc prace ani moc prilezitosti na vyniknuti, vetsinou z jedne ci dvou sanci tam neco padlo a golmani nemohli nic moc delat. Samozrejme az bude mit Hanus za sebou alespon par takovych zapasu jako dneska vaniak, muzem se bavit o tom, kdo je lepsi, ale nema smysl hanusovi neco vycitat.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
DrFe1 před 15 lety 21.09.2009 21:47 |Přesně tak. Něco podobného jsem napsal níže.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
DrFe1 před 15 lety 21.09.2009 21:47 |Přesně tak. Něco podobného jsem napsal níže.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Khadgar před 15 lety 21.09.2009 21:38 |4 zápasy v lize, 3 v pohárech. Dohromady tedy 7 zápasů. Když to tlačíte do srovnání s Vaniakem, tak Martin měl za působení ve Slavii taky několikazápasová hluchá období, kdy nic extra nepředvedl. A nikdo tady jako kolovrátek o jeho nic-navíc-nechytání nic neříkal. K tomu připočtěte že Vaniak má zkušenosti jako nikdo jinej, Hanuš je zelenáč. A v budějkách toho Hanuš chytil docela dost. To bys mu křivdil
Re: Slavia - Ostrava 3:1
rudahvjezda před 15 lety 21.09.2009 21:44 |v budějkách jsem byl. že by tam hanuš čaroval, to se mi nezdálo. já proti tomu klukovi nic nemam, jednou z něj bude třeba super keeper :-) ale teď prostě něco odchytal a nevybavím si jedinej moment, kdy bych si při jeho zákroku řekl "wow!". jasný, vaniak měl několik zápasů slabších, dají se mu vyčítat góly, ale zatím jsem si nikdy neřekl "tohle by hanuš měl". zatímco naopak vícekrát. ale nechme toho, jen ať hanuš roste a sílí a jednou nám vychytá ligu mistrů :-)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
DrFe1 před 15 lety 21.09.2009 21:45 |Vaniak dneska předvedl několik super zákroků ale v minulých zápasech si na žádný takový zákrok taky nepamatuju, v tom je s Hanušem nastejno. Dnes to byl po dlouhé době Vaniak - čaroděj. Oni obecně brankáři Slávie naštěstí nemají tolik příležitostí předvádět tolik super zákroků, protože nám obvykle funguje obrana (narozdíl ode dneška ...). Takže ve většině zápasů je to pro brankáře o tom jestli zlikviduje tu jednu - dvě větší šance soupeře nebo ne a to je hrozně těžký a nevděčný.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 21.09.2009 22:11 |no jo.. totez jsem napsal vyse..:-))
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 21.09.2009 21:58 |Jen proto, že je mladej a odchovanec to neznamená, že je stejně dobrej (nebo lepší) jako dědek cestoval Vaniak... Každopádně je mu 21, v lize před letošní sezonou nic neodchytal, těžko čekat, že by Slavii v boji o titul táhnul. Nemá na to zkušenosti. Chyba, že Jarolím poslal na hostovačku Diviše a ne Hanuše.
Rozhodci
Kactus před 15 lety 21.09.2009 21:17 |Jinak ten rozhodci dnes, piskal nejak divne. I postranni.
Re: Rozhodci
mirecek1111 před 15 lety 21.09.2009 21:43 |Tak jestli existuje fotbalová spravedlnost tak by nám ty minulé zářezy měly být nějak vráceny a nutno přiznat, že dneska s tím rozhodčí minimálně lehce začal :-)
Myslím, že Baníkovci mají právo býti dotčeni, stačí zmínit jediný moment, kdy byl odmáván nesprávně ofsajd ve chvíli, kdy se z boku na Vaniaka nikým neatakovaný řídil jeden protihráč a co víc, z druhé strany nabíhal nikým nekrytý další, takže by se na 90% konalo přesně to co při našem prvním golu.
Ono se pískne spousta ofsajdů, které nejsou a pak je kolem toho humbuk a přitom to ani k žádné extra šanci nesměřovalo ale tohle byl přesně ten opačný případ.
No rozhodčí berou, rozhodčí dávají. Nikdo není neomylný. A my se můžeme v podání pana Rosena třeba přetrhnout a ty dva chybějící body z Liberce nám též nikdo už nikdy nevrátí.
Re: Rozhodci
japhy před 15 lety 22.09.2009 00:30 |A všiml si tu vůbec někdo, že ten gol Baníku byl z ofsajdu? Sice se ten stoper míče nedotknul, ale snaha hrát byla evidentní.
Re: Rozhodci
quelhar (admin) před 15 lety 22.09.2009 08:09 |Zkoumal jsem to a pri rozehrani standardky byl Neves na urovni s nasim poslednim obrancem. Nejspis to ofsajd nebyl, i kdyz se mi to na prvni pohled taky zdalo. Ale ze souhrnu na fotbalzive je to celkem pekne videt, ze byli na stejne urovni. Stejne jako to, ze nas prvni gol taky ofsajd nebyl - paradni prihravka Ragueda.
Re: Rozhodci
bongor před 15 lety 23.09.2009 08:47 |No a soudruh krávovec dostal čtyři zápasy.Tak si hoch odpočine a může nám zase něco pískat.A budou penízky zase doma,že soudruhu marcelo?Vždyť je to náš nejlepší mezinárodní arbitr.
Rozhovor s Pučkem a Rosenem
Konraad před 15 lety 21.09.2009 21:31 |Rozhovor s Pučkem a Rosenem [fotbal.idnes.cz]
Vřele doporučuji.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
lassiter před 15 lety 21.09.2009 21:33 |mě by celkem zajímalo, kolik tam bylo diváků. jestli se teda 'počet vydaných vstupenek' (nebo jak to ten hlasatel teď říká) rovná počtu diváků.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 21.09.2009 21:34 |To urcite ne, mezi pocet vydanych vstupenek se jiste pocitaji vsechny permice a vsichni permicari zarucene neprisli (jen kolem me jich bylo o dost mene nez obvykle).
Re: Slavia - Ostrava 3:1
lassiter před 15 lety 21.09.2009 21:44 |no já si to myslim taky a nechápu proč se to takhle hlásí. to tušim dělávali v jinym pražskym klubu.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Tomis68 (přítel SN) před 15 lety 21.09.2009 21:37 |Tak dneska se trochu vykompenzoval ten Liberec, kde jsme si výkonem zasloužili víc bodů, než nakonec získali.
Skvělý byl Vaniak, svůj vysoký standard si opět zachoval Hloušek. Celkem slušně zahrál Naumov. Naopak Jandovi levá záloha nesedí a možná mohl hrát v útoku nebo podhrota a Hloušek na levé záloze. Stejně tak Čelůstka je podle mě na pravou stranu a šanci třeba mohl dostat konečně Trubila. Vždyť varianta s Čelůstkou na pravým obránci a Krajčíkovi (který je stejně vpředu lepší než v bránění) na pravé záloze by nemusela být marná.
Slušně zahráli Vasiljevič i Ragued, od Belaida jsem čekal víc.
Z hlediska psychiky pro hráče je to určitě dobrý zápas. Ačkoliv to nebylo herně úplně OK, v tabulce stoupají, je to povzbuzení po Janově a třeba to na pár dnů zavře ústa (nebo klávesnice) "novinářům" Spartu nebo jistému jedinci z iDnes. Bohužel v porovnání s Janovem se v zápase s předním českým ligovým soupeřem opět ukázalo, že úroveň ligy je dost nízká.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
DrFe1 před 15 lety 21.09.2009 21:51 |Mě dneska Vasilijevič trochu zklamal, nebylo to úplně ono. Jinak v naší hře mi chybí víc kolmejch přihrávek (trochu využít toho Naumova). Nedokážu posoudit jesli je to chyba zálohy nebo útočníků, že si nedostatečně nabíhají. Asi od každého trochu.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Ravik před 15 lety 21.09.2009 21:56 |mně se zdálo z tribuny že je to chyba spíše nabíhajících hráčů (levá strana vůbec neexistovala, zprava jen Matej, v útoku snad Hloušek, že by Naumov nejak extra nabíhal mi nepřišlo). Tukáme si to jak Barca, té za to tleskají, tady se skoro píská, ale ty zoufalý pohledy TJ, Ragueda a Vasiljeviče, že to prostě neni komu dát byly výmluvný. Až Šenky to rozhýbal.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
lassiter před 15 lety 21.09.2009 22:13 |no chyba je u obou, útočníci i záložníci si zřídka řikaj pohybem o balon do prostoru, pač to bolí. Všichni to chtěj do nožičky, teda skoro všichni. Na druhou stranu když dostane třeba čelůstka míč, tak první jeho pohled není dopředu, jestli někdo nabíhá, ale hned to loupe zpátky vomáčkovi dokola.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
rek před 15 lety 21.09.2009 22:01 |Takže na Bohemku misto Čelustky nalevo zkusit Trubillu a misto Jandy s Vasilejevičem do zakladu Šenkeřik s Grajcarem. Rozestaveni tedy Vaniak- Krajčik,Suchy,Vomačka,Trubilla-Grajcar,Belaid,Ragued,Hloušek-Šenkeřik,Naumov
Re: Slavia - Ostrava 3:1
mirecek1111 před 15 lety 21.09.2009 22:06 |tak třeba už se někdo nový uzdraví. Jak vážně jsou vlastně zranění Milan Černý a Jarda Černý?
Každopádně bych nechal Hlouška v útoku. Navíc na Bohemce to bude zase spíš než krásný fotbal boj na krev, takže bych počítal, že tam pan trenér nechá i Jandu.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Strasak_1892 před 15 lety 21.09.2009 22:19 |Reportáž z utkání s Baníkem na stránkách Ultras!
www.slaviaultras.goo.cz
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Viking před 15 lety 21.09.2009 22:41 |Líbil se mi Grajciar, ten kluk do toho dává všechno a je vidět, jak se snaží prosadit. Navíc se mi zdá dost gólovej, měl by hrát víc.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
harry před 15 lety 21.09.2009 22:41 |jen tak mimochodem,vůbec bych se nedivil kdyby byla zítřejší titulní stránka Sportu věnována Pučkovi a okořeněná nějakým tím zajímavým titulkem ve smyslu "Puček se přiznal:netvrdí,že nikdy nevzal úplatek!..." a dnešní výsledky dvou šlágrů GL někde pod tím malým písmem...
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Gino před 15 lety 22.09.2009 08:36 |No vidis to a ono to tak kupodivu vubec neni a pres celou titulni stranu je fotka Hlouska s napisem "Hlousek sestrelil Banik" a zacatek reportaze z EDENU. Nekteri jste tu proti Sportu tak vyhraneni, ze si obcas nevidite ani na spicku nosu :o)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 22.09.2009 14:16 |Mno, jen abychom se nedivili a aby tam zejtra nebylo něco ve smyslu, že je to podezřelá výhra, protože rozhodčí udělal jednu chybičku a na tribuně byl zase vidět Puček :)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
denydzlSKS před 15 lety 21.09.2009 22:54 |vaniak dnes po dlouhé době výborný, konečně nějaký zápas, kdy si náš brankář zachytal(osobně si myslím, že i hanuš či romanovs by chytili něco navíc stejně jako martin;-))...čelůstka opět tragickej na té levé straně...dopředu za 5! dozadu za 3, to hubáček je proti němu extrémně útočnej obránce (prostě přes tu nohu je nulovej nebo spíš zápornej:-/) líbil se mi nechtěný naumov, byl třikrát platnější než vlček, ale ten je oblíbenej a naumov nechtěnej(na oficiálkách má zase skoro nejhorší hodnocení...)je to trapné shazovat své hráče, do kombinace je dobrej, ve vápně si dokáže najít místo a i nebezpečně zakončit(je otázkou času až mu to tam padne) akorát je špatnej do rychlých protiútoků, grajciar ukázal, že umí střílet(jsem spíš mrot grca než pro jandyse), vasiljevič nakonec nebude tak špatnej jak jsem si myslel, hloušek podal jeden z těch horších výkonů ve slavii, ael ty góly se prostě počítaj a jak psal quelhar, tak prostě on napadá a maká, on je ten typ hráče, kterej neodejde ze hřiště s čistým a nepropoceným dresem:-) krajčík byl sice výbornej dopředu, ale dozadu špatenka!!! šenky už se vrací k normálu(hraje lepší a koukatelnější fotbal, ale nedává góly:-)) belaid podprůměr, jandys přes nohu méně než poloviční( vůbec levá strana dnes tragická) tři body dobrý, z ostravy se mi jako vždy líbil lička, toho bych chtěl i ve slavii!!
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Viking před 15 lety 21.09.2009 22:59 |Taky si myslím, Naumov sice goly nedává ale pro hru je prospěšnější než Standa..
Re: Slavia - Ostrava 3:1
mart před 15 lety 22.09.2009 03:09 |Tak sem konecne dorazil domu, .... a hned koukam, jak nasi tradicni komentatori videli zapas, a jak se jim libili nasi hraci.
No, vypada to ze to nasi slaviste videli (na rozdil od komentare v novinach) podobne jak ja :)
Tak sme asi nakonec byli na stejnem zapase:)
Snad bych se jen rad zeptal jestli si nekdo vsimnul, ze si Krajcik po uvodnim uraganu(teda hlavne z jeho strany, protoze od jinud v prvni puli moc nehrozilo) vybral takovy maly TO, a pak v druhy puli takovy vetsi TO :). Podobne jako jeden ze skalnich (mozna i nejeden) bych taky rad videl pravou stranu v podobe Grajciar - Krajcik, jen snad s tim rozdilem, ze bych mel radeji Petera v obrane a Mateje v zaloze.
Pak si jen neodpustim takovy uplne maly nesouhlas ohledne Jandy. Jsem asi jeden z poslednich, ktery by ho jen tak chvalil, lec jeho vykon v poslednich dvou zapasech (o.k. snad ten Janov vic), byl velmi slusny. Pokud bude takhle hrat porad, dokaze mi, ze tomu vubec nerozumim:)
A jeste k Hlouskovi. Nekterym se (z nejakych duvodu) dnes nezdal dost dobry, .... no, pokud by ho byval pan Adam(roshodci) nechal hrat, asi by to vypadalo jeste lepe. Jenze v nasi lize by si pri tom (tak trochu) basketbalovem piskani utocnych faulu treba Roney asi vubec nekop. (Mimochodem, Roney(ho) mi tak trochu dnesnim vykonem Adam pripomnel.
Jelikoz je uz dost hodin, a zitra musim do prace, tak uz jen popreji dobrou noc a pudu taky spat :)
mart
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Kactus před 15 lety 22.09.2009 09:34 |S tim Matejem mas pravdu, v druhem polocase, zejmena po golu, trpel jakousi lenorou. Jestli ale nemel prikazy spis branit nez vyrazet dopredu, mi prislo ze nevedel co delat (sedim na vychodni tribune, tak sem ho mel pod nosem).
Grajciar by v zaloze mel hrat, kazdy druhy zapas co hral dal gol. Pravda, zatim jic moc nehral :)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 22.09.2009 11:21 |No to je dost, ze ses taky ozval, marte. Nevim co Grajciar musel hrozneho udelat, ze tak dlouho nehral. Konecne nekdo, kdo umi vystrelit! Ja bych to ale pochopitelne videl tak, ze Krajcik v obrane a Grajciar v zaloze.. stejne Matej v zaloze nikdy nezahral, ale mozna si to jen nepamatuju..:-)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Khadgar před 15 lety 22.09.2009 12:33 |Určitě Krajčík v obraně. Tam Matej vyniká tím, že umí dobře zaútočit. Na záložníkovi se to pak ztrácí.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Stahler před 15 lety 22.09.2009 07:51 |Zápas to byl včera na české poměry jasně nadprůměrný,na pondělní televizní přenos dorazila i celkem solidní návštěva,zklamal mě jen nízký počet hostujících fans.K fandění dodám že Baník až na choreo na jejich poměry dost slabý,sks předvedli svůj vysoký standart s neobvyklým choreem na tolik propírané téma jako je politika.K zápasu dodám že nabýt výborných zákroků Martina Vaniaka Baník by v Praze určitě neprohrál a minimálně bod by si odvezl.Nejlepším hráčem Slavie byl v mých očích jasně Martin Vaniak.Obrana mě celkově zklamala,snad Krajčík hrál trochu slušně a naopak nejslabší mi přišel Ondra Čelůstka,měl tam několik kiksů.V záloze mi přišel nejlepší Ragued,Belaid tentokrát trochu schovaný v jeho stínu.Vasiljevič je zajímavým hráčem,občas vymyslí něco pěkného aby to vzápětí srazil nějakou nepřesností či zbrklostí,ach jo...Janda má snahu ale celý podzim mu to moc nejde,na jaře hrál lépe.Z útočníků jsem byl nadšený z Adama Hlouška,hrál velmi dobře,nabízel se,byl rychlý,výborný výběr místa,druhý gól padl po krásném trestném kopu který kopl tak jak se kopat má.Riste Naumov odehrál také dobrý zápas,je nutné ocenit že se zachoval gentlemansky a v obrovské příležitost když před ním stál jen sotva průměrný brankář Buček přesně přihrál Hlouškovi a daroval mu tak gól který by nejspíše vstřelil sám.Pak si mi líbilo jak se pral s obranou soupeře a probil se k další šanci kdy tísněn zakončil vedle.Po zápase v České Lípě kdy mu sudí upřeli regulérní gól druhý nejlepší zápas a mám pocit že se herně zvedá,ještě to není úplně ono ale už ted mi přijde lepší než jeho předchůdci Besta s Toleským-Toleského jsem viděl hrát dvakrát za béčko,je to hrůza a děs co tam "hraje".
Re: Slavia - Ostrava 3:1
opicemag před 15 lety 22.09.2009 09:18 |Ad Naumov. Přijde mi, že mu nesedí styl, co hraje Slavia. Že je to útočník do vápna na centry/dorážky. A to Slavia nehraje.
Jinak obrana včera dost špatná, uvidíme co bude až odjede Čelůstka, kdo za něj bude hrát (logicky by měl hrát Trubila, ale u Jarolíma jeden neví na čem je).
Vaniak skvělý, stejně jako Hloušek a ještě se mi líbil Šenkeřík, když přišel na hřiště, bylo vidět, jak moc nám předtím chyběl.
Nějak jsem si nevšimnul Jandy, na levé straně moc nebyl, takže ta byla prázdná a nešlo přes ní útočit. Jandovi to prostě nejde. I Belaid byl vidět včera méně než jindy.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
venator před 15 lety 22.09.2009 10:26 |NAUMOV: jeho vykon velmi solidni, porad se pohyboval na hrane offsidu a na rozdil od vetsiny ceskych utocniku si to dokazal pohlidat,aby nebyl za zapas 10x v offsidu, viz ten prvni gol. Ale takhle se nabizel mavanim rukou nekolikrat za zapas,bohuzel nasi zaloznici bohuzel moc "nepouzivaji" kolmice za obranu tak to vzal do ruky Raqued a Naumov konecne bezel sam. Ma velmi dobrej vyskok,min. jednou dobra obranna hlavicka po rohu tusim, a hlavne jednou preskocil dokonce i toho Nevese a hlavickoval nebezpecne ve druhe puli nad brevno.Prodral se na konci do sance kdy si to Senky ukopnul a Naumov ve skluzu tesne minul levou tycku.Kez by mu to tam ted aspon dvakrat spadnulo pak bych na nej byl velmi zvedavej...myslim,ze to v nem je. Jasne neni to takovej pracant jako Hlousek,ale goly podle me davat umi a bude,kdyz bude hrat....PS Hlousek parada z nej by mohl byt (pristupem a typove) pro nas 2. Nedved! Na nem je videt,ze v nasi Gambaclize "staci" hraci makat a pracovat cely zapas a je u vseho a je za hvezdu!
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 22.09.2009 11:26 |No ja nevim, ze za zapas jednou nekoho prekocil, to je dost malo. Ja mam porad pocit, ze vetinu souboju prohrava a hodne kazi. Do vapna sice letaji centry, ale vetinou ne tam, kde je Naumov. Nasazeni nic moc, proste jak nekdo nahore napsal, neslany nemastny. Treba potrebuje vic sebevedomi, kazdopadne to musi byt lepsi, jestli chce byt pro slavii prinosem.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Stahler před 15 lety 22.09.2009 13:12 |Za Ristem si stojím,je to kvalitní útočník,viděl jsem dost gólů co dával v dresu Žižkova a ten střelecký instinkt v něm rozhodně je.Možná na pohled to vypadá že nehraje s dostatečným nasazením ale to není pravda,problém je že dostává jen velmi málo KVALITNÍCH míčů aby se dostal do takových příležitostí jako byl ten gólový brejk.A tady je nutné zdůraznit že téměř DAROVAL gól Adamovi,protože mohl v klidu zakončovat sám a před ním byl už jen průměrný ligový brankář Buček.Prokázal obrovský charakter když přihrál lépe postavenému Adamovi.A co se týče soubojů s Nevesem tak to není žádná prdel,ten Kapverdan má kvalitu.Souboje Riste tolik nevyhrává protože to není typický bourač jako jsou třeba Kroupa,Ibragimov apod.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Viking před 15 lety 22.09.2009 09:49 |Dalším hráčem se kterým vedení klubu v těchto dnech usilovně jedná a měl by se také připojit k týmu Dynama je chorvatský obránce Ronald Šiklič (*1980) ze Slavie Praha. Do Slavie přišel z týmu chorvatského vicemistra Slaven Belupo. „Je to levák, jenž dokáže zahrávat standardní situace a má také dobrou rozehrávku,“ říká opět v krátkosti Pavel Tobiáš.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
denydzlSKS před 15 lety 22.09.2009 09:52 |co říkáte na to, jak si teplice a olomouc postěžovali na svoje fanoušky?? mě je těch fotbalistů líto a jsem rád, že u nás v edenu se píská jen velmi vyjímečně!!
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martin08 před 15 lety 22.09.2009 10:16 |Jelikoz mam trosku averzi na Naumova, trosku jsem se na nej zameril a ten kluk nevyhraje osobni souboj, s Nevesem nevyhral jedinej souboj, to bych i omluvil ale on se snad ani nesnazi! Vyskoci 10cm a to proto jen aby se nereklo, on se tech souboj ujen ucastni. Ze ceka na prihravku, to je hezky ale tady neni v Realu.. Jo, golova prihravka hezka, ale to je vsechno. Holt mam po Ivanovi dalsiho "oblibence". A to jsem jeho prichod vital... naopak Vasiljevic zacina prokazovat kvality, zacina se prizpusobovat tymu a jde nahoru.
Dale: za Celustku bych dal Grajciara, kterymu jsem mu ten gol moc pral a Marin Magic Vaniak zas jednou zachytal :)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
venator před 15 lety 22.09.2009 10:30 |nejsi objektivni....Naumov mohl za zapas bezet min. 3x sam jako pri prvnim golu,ale nikdo mu tam kolmici neda ikdyz mava jak na 1.maje. Proti Nevesovi vyhral min. jednou dulezitou hlavu v druhem polocas a dal nebezpecnou hlavicku nad branu,kdyby z toho dal tou hlavou pres Nevese gol tak at si klidne ostatni souboje prohraje.Kdyz dostane za zapas kolmice za obranu kdyz si o ne rika a pobezi sam na branu z toho 3x a da 2goly at si tam pochoduje u stoperu....
Re: Slavia - Ostrava 3:1
venator před 15 lety 22.09.2009 10:31 |...a ta jeho sance ke konci kdy ve skluzu skoro z niceho, Senky si ukopnul pri klickovani mic a Naumov se myslim taky pres Nevese prodral k zakonceni tesne vedle tyce.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
venator před 15 lety 22.09.2009 10:35 |tohle vse je pro me prislib,ze to je kanonyr...jednu golovku mu zaloznici pripravi a gol (ten prvni) dalsi golovky mu zaloha nepripravila a naopak sam si dve "udelal" (ve 2.puli hlavicka+zakonceni vedle tyce ve skluzu)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
venator před 15 lety 22.09.2009 10:37 |kdyby mu spoluhraci pripravili 3 tutovky za zapas a on to nedal tak mlcim o kanonyrovi,ale vcera celkem z niceho udelal skoro goly...jsem na nej zvedavej v dalsich zapasech
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 22.09.2009 11:30 |kdyby.. tech zapasu bylo uz docela dost a zatim je to same kdyby.. z kolika souboju vyhral ty dva, o kterych mluvis? to je za cely zapas malo. Hlousek a Senky byli o tridu lepsi.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 22.09.2009 11:38 |Naumov včera nebyl špatný, myslím, že po takovém zápase není nutné řešit právě jeho. Vyhráli jsme, ale dost s odřenýma ušima. Těch gólovek soupeře bylo neuvěřitelně mnoho a žalostná byla hlavně obranná hra středu zálohy, ani stopeři nebyli jistí. Máme štěstí, že to ostravaci nedali (fakt to byly samé loženky) a jiný tým by jasně trestal. Mimochodem, ten Neves na mne působil skvělým dojmem a když v Baníku jen sedí na lávce, tak bych po něm sáhnul...
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 22.09.2009 11:59 |souhlasim, vcera to urcite nebylo az tak zle, ze bychom neco meli resit, ja to myslim spis obecne.. ze uz tech zapasu bylo vic a zatim nic moc, nevim, co od nej ocekavat.. nebylo to sice zle, ale ani tohle nebyl vylozene povedeny zapas a presvedcivy vykon. Neves byl skutecne dobrej.. ale tak je to jeden zapas, jinak toho hrace vubec neznam.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Khadgar před 15 lety 22.09.2009 12:38 |Že by těch zápasů bylo nějak víc...V základu byl 3x, z toho dvakrát celý zápas, proti Bolce odcházel v 80. min. Pak poločas v Janově a zbytek jenom minuty na konci. Z toho nemůžeš moc usuzovat. Obzvlášť když je to útočník, jehož hra je závislá na záloze. A ta byla proti Boleslavi, podobně jako hra zbytku týmu, špatná. V Brně pak ještě horší, přesto se do šancí aspoň dostal.
Ale nehodlám ti to vymlouvat, tobě když se někdo nelíbí, tak se s tím moc dělat nedá.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
martyni (přítel SN) před 15 lety 22.09.2009 12:58 |:-) mozna. Senky nastoupil 15 min. pred koncem a jeho vykon byl proste uplne jinej. I za par minut lze neco predvest. Hral i pripravny zapasu, kde se neprosadil. Nechci ho nejak shazovat nebo zatracovat, jen cekam na nejakej vykon, kterej by me presvedcil.. libil se mi zatim jen v prvni puli proti bolce. Zatim proste ala Besta, ten mel navic celkem slíbnej zacatek.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
venator před 15 lety 23.09.2009 09:48 |Senky rikas:) ten ke konci zapasu malem totalne zazdil brejk 3na1 (z ktereho nakonec padl 3.gol) kdy mohl vyslat myslim Naumova,ktery by sel sam na branku a dal mu to priserne na paty tak asi o 3metry za neho,ale nastesti to zachranili Naumov s Grajciarem a gol z toho nakonec udelali...ale co kdyby z toho gol nebyl a Banik pak vyrovnal? Senky by to mel na triku...
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Stahler před 15 lety 22.09.2009 13:22 |Risteho se musím zastat,včera hrál dobře a ta gólová přihrávka Adamovi byla lahůdková,pravděpodobně by dal gól sám Riste ale protože má charakter a není sobec tak přihrál lépe postavenému spoluhráči,to by třeba sobec Besta neudělal.O Ristem píši už o pár příspěvků výše,prostě mu věřím a měl by ještě dostat šanci,vždyt on většinou hraje jen pár minut,tohle byl teprve druhý celý zápas co odkopal.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
mart před 15 lety 22.09.2009 12:45 |Re.: Neves. Nesouhlas, nebrat.
Duvody. 1. v pomalu kazdem zapase na cervenou kartu. (i vcera ji mohl dostat). 2. (tady je to hodne osobni) .... jako cizinec v obrane - spatna komunikace, a taky jine navyky. Do stredu obrany by to byl sileny risk. Jinak proti nemu nic nemam :).
mart
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 22.09.2009 13:13 |Jeste to tu nevidim, takze to bude mozna pro nektere novinka - vypada to, ze bychom mohli upichnout Siklice do Budejovic...
http://www.skcb.cz/clanek.asp?id=Dalsi-zmeny-v-kadru-A-tymu-Dynama-3868
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 22.09.2009 14:27 |kolega Viking to už tu psal v 9:49 :-) Aspon nejsem sám, kdo špatně vidí :-)))
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 22.09.2009 14:29 |A nj, tak to se omlouvam, oci mi dneska nejak neslouzi, tohle neni poprve... :o)
Kazdopadne, pokud se to povede, tak jenom dobre.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 22.09.2009 19:39 |No jo, uz nejsme nejmladsi... :-)))
Nevim. Me prijde, ze je to skoda. Podivej, byl sice casto zranenej, ale taky odehral x zapasu a je docela technickej. A zbavime se ho. Kaufmana mame rok a ctvrt a jeste si za nas nekop. Stava se z nej druhej Rosicky... :-(
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 22.09.2009 19:47 |Pokud vim, tak jsme Kaufmana kupovali v zime, takze ho mame 9 mesicu. Rosicky se z nej nestava, jen se proste zranil tim nejhorsim zpusobem - tak, ze standardni lecba trva temer rok. Oproti nemu byl Siklic vzdycky s nejakym svalovym problemem mimo na dva tydny, na tri, a tak podobne. Opakovane nove a nove zdravotni problemy. Jinak nalevo mame Hubacka, Trubilu a pripadne Celustku, Ronald proste nepresvedcil. Mi se celkem zamlouval, ale zadna opora typu Krajcika by z nej nikdy nebyla a tak jeho odchod nijak neprozivam.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Wommi před 15 lety 22.09.2009 20:24 |..nevite proc je zaznam utkani pouze jeden polocas,...jde nekde najit i ten druhej - lepsi:)
dik
M.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
Wommi před 15 lety 22.09.2009 20:35 |btw, ted projizsim i brno a koukam ze tam byla nejaka mela u spartanskejch fanousku,..ze o tom nikdo nepise?!..klasika
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 22.09.2009 21:32 |Protoze to maj, vole, poreseny, vole. Vsechny medialni mrdky, curaci. A vis jak, proste Kretinsky zavolal Madlovi, vole, a von se z nej zesral jeste nez to zved, to bych fakt jebal, ty vole. A tomu Saiverovi ani volat nemusel, protoze ten ma noticky na celej podzim a i jaro, curaci se domluvili, jak zdiskreditujou Krize a Dolezala, mocky jedny. Takze se pripravuje plan Barbarossa II, akorat ten nebude utocit Nemecko na Sovetskej svaz jak tenkrat v jednactyricatom roce, ale Saiver na Slavii. Pockej, kdy vyjde clanek, ze Pucek ovlivnil zapas Slavie-Banik.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
bongor před 15 lety 23.09.2009 08:50 |No tak Saiver je už tak profláklej,že počítám,že si dá nějakej nick,aby vůbec někdo ty jeho kydy čet/mimo sralťanů ,samozřejmě/.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 22.09.2009 20:58 |To je klasicky problem TV utkani. Pomuze to pustit ne v media playeru, ale v real playeru, tam je to tusim cele. Ale neni to univerzalni postup, nekdy je i v realplayeru jen polocas.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 22.09.2009 20:41 |Ale je fakt, ze jsou jini adepti spise na odchod nez on. On by v pripade potreby acku pomoh. Bohuzel, jak mam Goceho rad, ac je to sympatak, on by asi nepomoh. Hrabe se v tom sam. Holt budeme ale muset pockat, az mu skonci smlouva :-( Neco podobneho Cisse, o Abrahamovi ani nemluve. Porad je zranenej, nevis? Vim, ze mel mit nejaky testy v Koreji na jare a zranil si nejak nohu, pro nej by snad bylo lepsi byt na marodnim :-)
Re: Slavia - Ostrava 3:1
quelhar (admin) před 15 lety 22.09.2009 21:00 |Cisse se obcas objevuje na zapasech becka, bud na lavicce nebo na tribune. Ten v nejakem kontaktu se Slavii evidentne zustava, zato o Abrahamovi asi nevi nikdo vubec nic. Utocnika hleda Strizkov, zrovna dneska si na sport.cz stezuje Jindracek, ze ma jen Kincla a Ibeho. Tak treba by Toleskiho chteli. Zustal by v Praze, na Strahove to zna, kdyz tam hraje za becko a hral by kvalitnejsi soutez. A treba by se zase zviditelnil.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
slaviator před 15 lety 22.09.2009 22:05 |O Abrahamovi jsem prave naposled slysel s tema testy v Koreji. Od te doby snad pul roku nic. Goce by Strizkovu asi pomoh, jen by musel pravidelne hrat a musel by najit novou motivaci. Kvalitativne na to ma, jen si asi musi ujasnit co chce delat.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
bongor před 15 lety 23.09.2009 08:53 |Něco jsem čet,že na Kypru chtěj zrušit celou ligu,z důvodu nedisciplinovanosti hráčů Tak to už tam asi Ábrc za někoho hraje.
Re: Slavia - Ostrava 3:1
DrFe1 před 15 lety 23.09.2009 22:22 |:-)