Chance liga

Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

Slavia vstoupila do čtvrtého kola Gambrinus ligy v Teplicích. Utkání skončilo 1:1, trefili se Stožický a Jaroslav Černý.

Do utkání vstoupila aktivněji Slavia, hned v šesté minutě měl velkou šanci Belaid, jeho pokus však vykopl z brankové čáry Merzič. Hned v zápětí se potvrdilo rčení nedáš-dostaneš. Přesně mířil Stožický. O pár minut později se dral do šance Šenkeřík, jeho pokus zpoza vápna ale skončil těsně vedle tyče. Ke konci prvního poločasu postupně přebírali aktivitu slávisté, pěknou kombinační akci zakončoval z vápna Jaroslav Černý, před sebou měl skoro odkrytou branku, míč ale poslal vysoko nad. Neuběhly ani dvě minuty a Jaroslav Černý se raduje z branky! Z rohu velkého vápna posílal centr na nabíhajícího spoluhráče, balon propadl až na zadní tyč a od té se odrazil do branky.

Druhý poločas se podobal prvnímu, ale na vážnější akci jsme si museli dlouho počkat. Oba týmy hrály opatrný fotbal. Do nadějné situace se v sedmdesáté minutě dostával Hloušek, když předběhl obránce, ale Grigar byl u míče blíž. O minutu později skončil míč podruhé v síti Slavie, ale kvůli faulu na Hanuše neplatil. V pětaosmdesáté minutě Hloušek znovu atakoval Grigara, tomu míč vypadl, ale do sítě ho nikdo ze slávistů usměrnit nedokázal. V druhém poločase jsme moc fotbalové krásy neviděli.

Teplice - Slavia 1:1 (1:1)Branky: 17. Stožický – 41. Jaroslav Černý
Slavia: Hanuš - Čelůstka, Vomáčka, Suchý, Hubáček - Belaid, Ragued (46. Janda), Volešák (84. Krajčík), Jaroslav Černý - Hloušek, Šenkeřík (72. Vasiljevič)

Komentáře (108)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

    Ravik     před 15 lety 23.08.2009 18:54 |  
    0 0

    střídání Šenky - Vasiljevič chápe snad jen dnešní oslavanec... měl tam jít další útočník. Zbytečná remíza, Hocine v 2. půli hodně chyběl, počítám, že kvůli zranění, snad se dá do čtvrtka do pořádku.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

      jack09     před 15 lety 23.08.2009 18:56 |  
      0 0

      to je preci jasny,chtel ubranit bod,je to plusovej bod ze hriste soupere :DD ted vazne,taky sem to nepochopil a navic me hraci pripadali na konci ze ani oni nechtej moc vyhrat...

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 18:58 |  
        0 0

        Predevsim jsme byli cely druhy polocas pod tlakem, rozdil s Raguedem a bez Ragueda byl do oci bijici.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

      mirecek1111     před 15 lety 23.08.2009 18:59 |  
      0 0

      pan trenér si asi řekl, že mu k oslavě nakonec místo dortu bude stačit tuctový chlebíček. Jeden.
      Jinak se asi těžko dá pochopit, proč když ne v půlce tak brzo po ní nestál Volešáka a případně i Ondru Čelůstku (i když k němu výhrady nemám) a neposlal tam Vlčka a Krajčíka. Místo toho přišli na hřiště k Volešákovi další 2 hráči s formou na bodu mrazu a asi to jinak dopadnou nemohlo.
      Na konci sezony už to ale vrátit nepůjde a body chybět budou.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 19:07 |  
      0 0

      To jsem nepochopil. Videl jsem jen druhou puli a to byl z nasi strany hroznej fotbal. Nase zaloha, kde nehral dobre nikdo, se opet nedokazala vyporadat s presingem soupere, byla u kazdeho balonu pozdeji, vubec nehrala po kridlech a nedokazala vytvorit jedinou sanci. Nastesti alespon dozadu tym fungoval dobre. Jediny sance jsme meli po rychlych prunicich Hlouska, mito standy prisel ovsem Vasiljevic, kterej byl spatnej jako pokazdy,co jsem ho videl. Zrejme si KJ potrebuje ospravedlnit jeho nakup a body jsou mu jedno. Jediny plus z druhy pule jsou pro me vykony Hlouska a Celustky.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

        Ravik     před 15 lety 23.08.2009 19:10 |  
        0 0

        co se týče absence Ragueda tak by to nebylo tak markantní kdyby za něj byla na lavičce adekvátní náhrada.. tedy Trapp.. trochu v týhle souvislosti nechápu KJ nominaci k utkáním... na hřišti jsou tři ofenzivni zaloznící + 3 na lávce a pak dva utocníci a Matej...

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 19:27 |  
          0 0

          to taky nechapu. navic jsou na lavce vzdy dva uplne stejny typy - MJ a Vasiljevic... a ani jeden z nich nema tymu co dat.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

            quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 19:31 |  
            0 0

            Posledne, kdyz hral MJ ligu, tak nam zachranil bod s Boleslavi.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 20:33 |  
              0 0

              jasne, ale ja trvam na tom, ze hrac, ktery pohybove nestaci na prumer ligy, nema co nabidnout tymu jako slavie, ani kdyby se mu zas nekdy povedla nejaka standardka. ocekavam od hracu slavie prinos a praci po celou dobu, co jsou na hristi.

              • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

                Gino     před 15 lety 23.08.2009 21:16 |  
                0 0

                Ty jsi v tomto smeru jak malej harant, martyni... "ja proste trvam"... bla bla bla... vzdyt je to uz trapne.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

            dubas     před 15 lety 24.08.2009 09:35 |  
            0 0

            martyni, jasně že za to může MJ, to jak měkce a pomale sedí na lavičce nás brzdí :-))))

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v poločase

      bongor     před 15 lety 23.08.2009 20:06 |  
      0 0

      Bez toho Ragueda v Bělehradě ještě můžeme vypadnout.Nestraším,ale oni dokážou když se jim daří neskutečný věci.Na druhou stranu dokážou prohrát jak malý kluci.Nervy mají špatný.Uvidíme,jaký bude mít náš brankář.Tam se ukáže jak na tom je.

  2. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    tolsimir     před 15 lety 23.08.2009 19:05 |  
    0 0

    Druhy polocas naprosta tragedie a velmi lituji, ze jsem nakonec kvuli nemu musel odrict neco co by bylo mnohem lepsi...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 19:10 |  
      0 0

      jo, ja jsem kvuli nemu spechal z vyletu. pekna blbost. treba ta vahava rozehravka po faulech nebo po autech. Vsichni sveseny hlavy a pomlu pockali az se ouper vrati a postavi obranu.

  3. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 19:18 |  
    0 0

    Nasazení na konci zápasu? to by jeden blil ...

  4. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 20:08 |  
    0 0

    No, ten dulezitejsi ze dvou zapasu v tomto tydnu jsme vyhrali, ted jsme neprohrali a remiza neni zadna tragedie. Konecne jsme hrali venku dobre alespon jeden polocas, takze od minula taky posun. Treba se priste zadari zahrat dobre cely zapas. Ten dnesni jsme podle me ztratili tim, ze jsme nedali v prvni puli dva tri goly. Sance na to byly, ale Senkerik, Volesak i Cerny fatalne selhali. Druha pule byla klasicka tragedie z minulych venkovnich zapasu. Janda opet nemel snad jediny dobry moment, moc se divim, ze nectu nic o jeho protezovani. Ja jsem si ho v sestave pral, ale jak je videt, hrube jsem se spletl. Hodnotit Vasiljevice za zhruba 20 minut na hristi, kdy se celemu tymu nedari a je pod tlakem, mi neprijde nijak vhodne. Jeho prichod nicemu nepomohl a nicemu neuskodil, byla to stejna bida jako predtim se Senkerikem.
    Jak s oblibou rika KJ - chce to vic durazu pred branou, ten tam dnes hodne chybel. Nicmene bod z Teplic neni vylozene ztrata, loni jsme tam sice vyhrali, ale predloni zase prohrali.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 20:31 |  
      0 0

      Chtelo to kazdopadne lepsi vykon ve druhy puli. Pokud byla prvni pule dobra, tak to byl teprv druhej povedenej polocas v tyhle sezone po tom druhym belehradskym. Coz je dost smutna bilance po tom letnim posilovani. Janda hral stejne spatne jako ostatni zaloznici. V cem by melo spocivat protezovani, kdyz skoro nehraje, to nechapu. Vasiljevic prisel o kazdy balon, ke kterymu se dostal, jako vzdycky. Typologicky je to podle me hrac pro pesi fotbal, kterej je mi tak protivnej a kterej slavie bohuzel praktikuje. Sorry, mozna je moje nalada ovlivnena tim, ze jsem videl jen druhou puli, ale po ni fakt neverim, ze se tym z krize jen tak vyhrabe.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        scoop166     před 15 lety 23.08.2009 21:03 |  
        0 0

        Já zas viděl jen první, tak ti sem hodím koment, co jsem psal i na ofiko web : Viděl jsem jen 1.půlku, tedy budu hodnotit jen tu (druhou jsem viděl jen kouskovaně). Myslím, že KJ měl možnost A)nechat stejnou sestavu jako na CZ, s tím, že sestava si na sebe víc zvykne, s tím, že rizikem je menší nasazení (šetření se) a taky třeba zranění. B) dát opory odpočinout, neriskovat zranění, šetřit se na pohár, vyzkoušet třeba Trubilu, M. Černého atd. . No, KJ se rozhodl pro A), člověk se tomu ani zas tak nediví, že mu šlo hlavně o to sehrání. Ale pak se prosím nedivme, že(jak zde mnozí píší) se ve 2.půli hraje na údržbu. Pokud je , jak píše Miross, zraněn Hocine, tak jsme na pohár pěkně v pr****, snad se dá ještě do kupy, páč bez něj by to bylo dost dost horký. Nějaké další info, co mu je ? Jinak ke hře samotné - předvedli jsme IMHO dvě tváře - první byla v úvodu (rychlé krátké přihrávky, technicky na výší), ta pasáž vyvrcholila Hlouškovým centrem na volného Volešáka - pak jsme tak ještě hráli chvíli potom, co jsme dali gól. Co předvedly Teplice? - Obranný val před vápnem + presink na naši rozehrávku + zahušťování prostoru. Jak s tím naložíme my ? Hrajeme stále v onom zahuštěném prostoru ( pravý střed). Katastrofální prechod do útočné fáze. Vím, že Střížkov nejsou Teplice, ale kdo viděl včera Slovácko, tak viděl o 100 % lepší přechod do útoku. No nevím. Navíc (oproti zápasu s CZ) nevyužití potenciálu Hlouška, minimálně opticky mi přišli neviditelní Śenky a Voliš. Ale jak říkám, hlavní problém záloha (až na Hocina, který si své úkoly plnil) a přechod dopředu. Taky si dovedu představit ze strany zálohy větší tlak na balon při bránění. Ke gólům : inkasovaný: přečíslení , tak dvojnásobné, 4 proti dvěma. přitom v té fázi zápasu jsme se určitě nemuseli hnát bezhlavě dopředu. Čelůstka (jinak výkon OK) byl někde absolutně mimo, střílející hráč byl jeho a naprosto volný. Stopeři ani Hanuš za to nemohli, Vachoušek to udělal zkušeně. Náš gól: buď je JČ větší lišák než Panenka, nebo absolutní haluz a zároveň poznámka Grigare, díky ! Holt sparťan se nezapře. :-) KJovi vše nejlepší, v Bělěhradu věřím v postup, aktivnější hru a i dál hlavně zlepšenou hru zálohy , howgh.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 21:35 |  
          0 0

          Diky, no druhou puli tezko popisovat, vlastne neni nic, co by bylo za zminku, krome nasazeni Hlouska, kterej nekolikrat vybojoval od zalohy zakopnutej balon a jedny povedeny akce Celustky, diky ktery jsme se dostali do jediny polosance 2. polocasu.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 21:07 |  
        0 0

        Se zvezdou byl dobry cely zapas. Ted jsme za prvni puli meli asi pet slibnych situaci, jenze jsme to tam nedotlacili. Jakmile odesel Ragued a prisel Janda, hra zalohy a potazmo celeho tymu klesla minimalne o 50%. Co pises o Vasiljevicovi platilo taky pro Jandu. NEustale se pise o tom, ze Jarolim protezuje MJ, ktery zatim v lize odehral 17 minut v prvnim zapase. Oproti nemu toho Janda odehral daleko vic (dvanacty nejvytezovanejsi hrac Slavie v dosavadnich osmi zapasech) a jeho vykony jsou snad jeste horsi. Presto zasahl zatim do vsech zapasu krome Ceskych Budejovic.
        Vasiljevice jsi smahem odsoudil po tom, co jsi ho videl hrat 71 minut ve trech ruznych zapasech (pokud si dobre pamatuju, tak Brno jsi nevidel). Hlasky "jako vzdycky" jsou v tomto smeru pomerne ubohe.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          slaviator     před 15 lety 23.08.2009 21:29 |  
          0 0

          Janda nema formu, to asi vi vsichni.. Stejne jako se s formou v uvodu sezony nepotkali Krajcik ci Vlcek... Skoda, ze KJ nenasadil M.Cerneho, skoda, ze je Grajciar "zranen".

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 21:32 |  
          0 0

          Svalovat spatnou hru zalohy jen na Jandu, to mu prijde nespravedlive. Co hral ve druhy puli Belaid, Volesak a Jarda Cerny?

          MJ hral v zakladu ve dvou nejdulezitejsich zapasech sezony. O jeho protezovani se ale tedka uz snad nepise, ne?:-)) Mimochodem Janda alespon pracoval v obranny cinnosti, takze byl i v teplicich platnejsi, nez by byl MJ, kdyby nastoupil.

          Vasiljevic se mi proste nelibi jako typ hrace. Jinak proti nemu nic nemam, treba je to sikovny fotbalista a jen se treba jeste nechytil. Ale to nic nemeni na tom, ze je to proste dalsi pomaly tzv. technicky hrac.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

            quelhar (admin)     před 15 lety 23.08.2009 21:49 |  
            0 0

            Ja to nesvaluju vyhradne jen na Jandu, jenze v prvni puli hrala zaloha dobre a ve druhe uplne odesla, pricemz jediny rozdil byl, ze prisel Janda misto Ragueda. Nicmene souhlasim, ze vykon vsech hracu sel ve druhe puli dost dolu.

            Zajimava vec s tim Jandou a Jarolimem v defenzivni cinnosti. V Tiraspolu jsem nebyl, ale podle onlinu na strankach Slavie mel Tiraspol za pritomnosti Jarolima na hristi 2 velke sance a po jeho odchodu v posledni pulhodine dalsi 4. Doma se za pritomnosti Jarolima na hristi Tiraspol do sance nedostal a po jeho odchodu dokazal vstrelit branku. Boleslav se za pritomnosti MJ na hristi dostala do jedne sance po kiksu Vaniaka. Nerikam, ze to je pritomnosti MJ na hristi, ale fakt je, ze za jeho pobytu na hristi v teto sezone Slavia gol nedostala.

            Mimochodem, narazky nejen na protezovani MJ, ale na jeho osobu celkove, se pisi prakticky porad bez ohledu na to, jestli hraje nebo nehraje. Nicmene uspesne pracujes na tom, aby jeho post nahradil Vasiljevic, prestoze to u nej bude dost tezke, kdyz neni pribuzny s trenerem :o)

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 22:54 |  
              0 0

              No tak snad v Belehrade odehraje cely zapas, pak to urcite odehrajem s nulou:-)).

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

              slaviator     před 15 lety 24.08.2009 07:44 |  
              0 0

              ...protože osttaní hráči za něj makaj dozadu.. :-)))

  5. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    jack09     před 15 lety 23.08.2009 21:11 |  
    0 0

    docela mi zacinaji vydit ty vymluvy KJ,po Tiraspolu na Jandu, ted to svadi na penaltu (stejne bychom ji nedali :)) myslim ze by se mohl trochu zamyslet i nad sebou(dnesni stridani,reseni problemu s hraci viz Trapp,Grajciar atd...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.08.2009 12:36 |  
      0 0

      Grajciar ma problémy s třísly ne?

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        venator     před 15 lety 24.08.2009 13:35 |  
        0 0

        Spis ma problemy s Jarolimem nez s trislama:)
        Aspon to tak vypada, protoze v priprave patril k nejlepsim a pak najednou nastoupil v Pisku k 1.zapasu B-tymu (cca 8.8. tusim)

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.08.2009 15:24 |  
          0 0

          Nevim v reportu na oficálních stránkách se Grajciar vždy objevuje mezi zraněnými.

  6. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    lassiter     před 15 lety 23.08.2009 21:30 |  
    0 0

    První půle slušná, zejména druhou půlku poločasu jsme Teplice výrazně přehrávali, škoda že jsme nedali víc gólů, šancí na to bylo dost, škoda i penalty na Čelůstku. První půli výborně TJ a JČ. Druhá půle zoufalá. Jandovo místo zřejmě není uprostřed, na jeho hektarový zpracování je tam málo místa. Defenzivního by zvládnul v pohodě Láďa Volešák, Janda moh jít hrát na pravý brko a TJ doprostřed. Od 60. minuty jsem čekal, kdy tam vrazí místo Šenkyho Vlčáka, ale přišlo střídání Vasiljeviče, nepochopitelný. Těžko toho kluka nějak hodnotit, viděl jsem ho hrát dva zápasy po dvaceti minutách, ale v obou hrál to, co bylo vidět na jeho cédéčku, který ho předcházelo, a to byla bída. Ani Hloušek dneska nic zvláštního, na druhou stranu byl párkrát nastartovanej, ale přihrávka tam prostě nepřišla, což byla škoda, protože Lukáše by si v pohodě dal. Posledních deset minut byl výsměch, spokojenost s remízou, bohužel jen na hřišti, ne v hledišti. Škoda, dalo se tam vyhrát, takovýhle body můžou dost chybět. Nejlepší podle mě - Vomáčka, naprosto spolehlivej, slušná rozehrávka, líbí se mi čím dál víc.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 21:42 |  
      0 0

      jj, Vomacka je vybornej, to jsem fakt necekal. lepsi nez brabec.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      denydzlSKS     před 15 lety 23.08.2009 23:45 |  
      0 0

      vomáčka je opravdu výbornej, stopeři se mi vůbec líbí jak hrajou. například jsem letos ještě neviděl "brabcovinu" (tím nechci říkat, že to byla jenom erichova vina) nebo-li deset nahrávek mezi stoperama...zatím jsem snad neviděl víc než dvě výměny. za což sem vděčnej.
      jinak se mi líbí jak hanuš chodí do vzdušných soubojů - hodně důrazně (ten faul dneska podle mě byl faul) mám z toho menší strach než když do toho chodil vaňous. a i nohou hraje líp než martin, bohužel je nepříjemný, že na něj skoro nechodí takový nějaký "středně těžký" střely, na kterých by se chytil resp. na kterých by ukázal, jestli je dobrej gólman, to je vždycky jedna střela za zápas, která se těžko chytá. no, uvidíme, až pro něj bude nějaká těžší prověrka (třeba hned v bělehradě?!)
      vasiljevič...kdyby hrál alespoň tak jako na youtube...bohužel on zatím nepředvedl nic. a navíc se mne na něj(jakožto fanouškovi slavie) blbě kouká, protože mi přijde, že do toho ani nedává všechno...nevím, v brně mi nepřišel tak zlej jako v ostatních zápasech.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        mirecek1111     před 15 lety 24.08.2009 00:00 |  
        0 0

        to se žel u některých zahraničních hráčů stává. Mě se to také nelíbí. Možná u něj došlo k uspokojení, že má ve Slavii smlouvu, tak co by se přetrhl.
        A Naumov to samé, těch pár minut v Budějovicích bylo dost otřesných. Kluk má nejlepší smlouvu v kariéře a asi je to to nejdůležitější. A to je průser.
        No naštěstí snad toho Vasiljeviče máme jen na rok a Naumov se snad bude také v zimě pakovat.
        To je vůbec to nejhorší, co se může dít, aby v základu nebo na lavičče seděli takoví flinkové a s béčkem v důsledku početního přetlaku museli jezdit naši nadějní hráči, třeba Milan Černý, nebo i Petr Trapp, který by asi také na hrišti bojoval uplně jinak.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        japhy     před 15 lety 24.08.2009 00:07 |  
        0 0

        Na "brabcoviny" nebyl čas, jelikož v první půli jim ho většinou šlohnul Ragued a nakládal s ním podle svého. V druhé to zase končívalo tragickými nákopy někam dopředu, což je u nás cesta do pekel.
        A Hanuš - to je těžký. Je fakt, že toho na něj moc nechodí a když ho prostřelí, těžko s tím šlo něco dělat, ALE už toho odehrál docela dost a něco chytit měl. Vaňouse bych tedy v bráně viděl raději, ale Hanuš zase chodí pro víc centrů a nenechává to jen na obráncích.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      japhy     před 15 lety 23.08.2009 23:57 |  
      0 0

      Pod to se můžu podepsat. Vypadalo to, že jsme v druhý půli totálně odpadli fyzicky, jinak si to nedovedu vysvětlit. KJ to prostě bude muset čas od času prostřídat. Takhle zdržovat za nerozhodného stavu jsem Slavku snad ještě neviděl. Celkem síla. Moje plky o rychlých krajích KJ nevyslyšel a střídáním Vasiljeviče za Šenkyho ještě přitvrdil muziku. V té době jsme totiž měly v záloze 4 stř. záložníky a jedinej, kterej je ochotnej běhat po lajně, Janda, hrál uprostřed defenzivu. Tohle vážně není normální. Další abnormalitou byl výkon rozhodčího a jeho pohůnka na lajně. Nevím, jak víc si představit penaltový zákrok. Vymlouvat se na to ale samozřejmě nemůžeme, nakonec jsme stejně vyrovnali a na zvrat bylo času dost. To už ale zase chybělo něco jiného. Prostě druhou půlí mě pěkně naštvali. Zdarec

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      wector     před 15 lety 23.08.2009 23:59 |  
      0 0

      Ono to bylo víc než posledních 10 minut, kdy jsme se viditělně spokojili s remízou, v podstatě od toho faulu na Hanuše jak dali gól (já to teda moc neviděl, byl jsem přesně na druhé straně stadionu, ale tepličtí si ani nestěžovali, takže to asi faul byl) jsme se dopředu vůbec nesnažili, byť tam měl Hloušek šanci a napálil Grigara do ksichtu. Celkově bylo divný dohrávat zápas s "půlútočníkem" Hlouškem, pěti záložníky a 4 obránci, to není hodné Slávie. Podobně sem nechápal, proč v prvním poločase byl několikrát levák Hloušek úplně napravo u lajny. Že u Teplic bylo rozestavení 4-2-3-1, reálně spíš 6-3-1, to se dalo čekat.

      Dneska mě zklamal Čelůstka. Ve Zlíně jezdil podél lajny a dnes? Dostal míč, udělal 3 kroky a zastavil se někde kolem půlky, přitom tam bylo místa dost. I ten gól mi přišel na jeho vrub, vždyť tam hráč nabíhal z naší pravý strany úplně bez bránění.

      Akorát sem nepochopil, proč dali slávistickej kotel do toho sektoru na kraji a ne za bránu, kde to bylo úplně prázdný.

      Jinak Teplice snad podváděly v tom zápase žáčků (jestli to teda byli žáci Slavie, ne jen převlečení tepličtí), páč v jejich dresu byl kluk o 2 hlavy vyšší než všichni ostatní :)

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        Kactus     před 15 lety 24.08.2009 09:37 |  
        0 0

        Za branou jsou predse ty plakaty od sponzoru, nejaci fanousci, prosim te :)

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          wector     před 15 lety 25.08.2009 12:53 |  
          0 0

          Asi to je nějaká strategie, aby náhodou hosté nepřekřičeli domácí, kteří snad ani nemají kotel. Aspoň já si nevšiml, slyšel jsem sice nějakej buben, ale kotel nikde. Náš kotel se snažil, ale jak byli na kraji u otevřené části, tak to dost zanikalo a to sem seděl na stejný tribuně, jen na druhym konci. Na druhou stranu v Teplicích choděj na fotbal moc pěkný holky. :D

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        lassiter     před 15 lety 24.08.2009 10:21 |  
        0 0

        Tak myslim, že z celý obrany šel inkasovanej gol nejmíň na vrub Čelůstky, byli tam dva volný hráči a on řek bych správně obsadil toho víc nebezpečnýho před bránou. Největší chyba byla podle mě u oslavovaného Ragueda, kterej vůbec nezachytil náběh tušim Vachouška.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          venator     před 15 lety 24.08.2009 13:34 |  
          0 0

          Jojo Celustka si sebehl k prvnimu volnemu na penalte...musel se rozhodnout,protoze mel u sebe dvoje volne Tepl´aky.
          Vypadalo to jako kdyby jeden ze stoperu nebo Raqued upadnul, byla tam silena dira...

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

            tolsimir     před 15 lety 24.08.2009 13:43 |  
            0 0

            gol padl kvuli tomu, ze ten udajne neomylny Hubacek na ktereho je vzdy spoleh byl pri prihravce do jeho prostoru buh vi kde, tak ho musel zastoupit Vomacka, toho pak zastoupil Suchy a toho musel zastoupit Celustka. Vysledek je ten, ze Celustku uz nikdo zastoupit nemohl, takze tam byl volny hrac

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          wector     před 15 lety 24.08.2009 13:49 |  
          0 0

          Podle záznamu to tak vypadá, naživo sem myslel, že tam byl na ty dva Suchý sám a Čelůstka se někde zapomněl, jako se mu to v zápase 2x "povedlo".

  7. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    Artur (přítel SN)     před 15 lety 23.08.2009 23:56 |  
    0 0

    Gaziantepspor - Ankaraspor 1:1 (za hosty gól Brabec) :)))))

  8. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    Khadgar     před 15 lety 24.08.2009 10:20 |  
    0 0

    Zajímalo by mě jak v Teplicích došli k počtu diváků. Turnikety nemají a ženy a děti mají vstup zadarmo, takže podle počtu prodaných lístků to nejde (a navíc je to blbost takhle počítat). Divim se že si na tohle nikdo neposvítí, páč to je dokonalej způsob k praní peněz. Ale děje se to v lize už docela dlouho, tak to asi nikoho "nezajímá".
    Věc druhá - jakou bramboračku dokážou čeští rozhodčí udělat ze zápasu, to je síla. Na konci už z toho byly nas.raný oba týmy.
    Jinak náš první poločas celkem klasika, šancí dost, ale s jejich proměňováním jsme byli jako tradičně na štíru. K druhýmu poločasu se mi ani nechce vyjadřovat...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      lassiter     před 15 lety 24.08.2009 10:33 |  
      0 0

      tak myslim, že existujou mnohem dokonalejší způsoby jak vyprat peníze, než to dělat v klubu, kam za normálních okolností chodí tak 3-4 tisíce diváků :-)

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 24.08.2009 11:30 |  
        0 0

        Dobrý den přeji Vám všem.
        Při tomto utkání jsem si vzpoměl na tuším italský film s názvem: "Vyšetřování skončilo, zapomeňte."
        Také jsem popřál KJ k narozeninám, je to přinejmenším slušnost a v neděli jsem si o tom všem pomyslel, že když něco chceme, tak tomu musíme jít naproti celých 90 minut. Celých, ne jen cca 25 minut. To je málo a spravedlnost se dostavila. Takže ve čtvrtek to bude opět o boji a to opravdu po celých devadesát minut. To je základ myšlení a hráči to musí mít v "kebuli". Jen se vrátím ke dvěma hráčům. Jeden hrál celých devadesát minut a druhý nehrál vůbec. Prvním byl "Benji" Vomáčka. Velmi dobře a pochvalu si zaslouží. Druhým hráčem byl M.Černý, který na utkání nebyl. KJ by ho měl teď podržet a ne ho prásknout do "B". To samé Trapp. Vasiljevič neodehrál nic a Trapp v "A" týmu ještě šanci pořádně nedostal. Přitom je na tyhle typy týmů jako "Tepláky" z ligy dostatečně připraven a zná je. Trochu mě mrzí, že jsme nešli za vítězstvím, jako za vyrovnáním v první půli. Protože jsme chtěli vyrovnat, tak jsme tak hráli a vyrovnali. To je fuk, že to bylo haluzově, prostě jsme vyrovnali. A pak hrajeme nepochopitelnou údržbu. Raqued odstoupil po zranění, no ale kdo za něj. Janda není tím typem, ten má být do útočné vozby a to samé i M.Černý. Nechci teď tvrdit, že Trapp by byl to pravé ořechové. Ale zkusit by ho KJ měl, ať to víme, jestli bude dobrým zástupcem Raqueda. Takhle to nevíme a to, co KJ prostřídal nic nepřineslo. Hloušek hrál a navíc jediný opět presoval obranu, naběhal toho neuvěřitelně. No, máme z pěti zápasů 8 bodů. Dva zápasy doma a tři venku. Nic moc, ale mohlo být i hůř. Prosím, abyste mé uvažování nebrali jako nějaké uspokojení. Naopak, čekal jsem toho daleko víc včetně lepšího výsledku v kvalifikaci do LM. Troufnu si na názor, že posledním zápasem bude čtvrteční zápas, co se týče hráčů a jejich dalšího působení ve Slavii. Po tomto zápase (doufám, že s úspěšným koncem), by mělo být řečeno, kdo sem, kdo tam a také to bolestivé, kdo z kola ven. Odpovědnost nese především KJ, snad si to uvědomuje, protože už se sestavou moc nehýbal. Jen si myslím, že tentokrát měli na lávce sedět jiní hráči a někteří měli hrát za "B" v S.Ústí. Blíží se konec prázdnin a tak snad i hráči se vrátí do "lavic" a začnou už konečně v každém zápase šlapat naplno. Štěstí přeje připraveným......????
        P.S: Dormire fas est, si vigilat canis".
        Spát můžeme, jestliže bdí pes.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          venator     před 15 lety 24.08.2009 14:55 |  
          0 0

          Jojo, bohuzel to tak je...jako dlouholety zastance KJ se uz nestacim cim dal vic divit...."pripravit si" k zapasu takovouhle lavicku je lehce receno netakticky a reklo by to 8 z 10 treneru.
          To same nova koncepce. Jarolima se zastal v jednom rozhovoru Rosen,ze radikalni prestavbu tymu po KJ chtelo vedeni,ale vzdyt se vsude pise o KJ,ze ma volnou ruku tak bud to neni pravda a nechal si "naridit" takovej nekoncepcni vitr v tymu nebo udelal sam obrovskou chybu vzhledem k atmosfere v tymu a hlavne v supernadejne pozici v predkole LM. 8 z 10 treneru vam rekne,ze kdyz chces vyrazne zvetsit kvalitu muzstva tak ti "staci" koupit 2-4 hraci,ALE musi to byt jasne posily do zakladu!Tzn. hraci dlouhodobe sledovani a provereni (Vomacka, Vlcek, Hlousek) Ne ale koupit 10 hracu a dalsich 13, kteri vybojovali titul odstavit! To uplne rozjebe atmosferu v kabine a vysledek je takovej jakej je, ze mame o tridu kvalitnejsi kadr nez zbytek ligy,ale nehraje jako tym. Od pristupu a nasazeni az po formu a kvalitu vykonu....:((

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      quelhar (admin)     před 15 lety 24.08.2009 10:57 |  
      0 0

      Pocty divaku jsou snad na vsech stadionech mimo Eden orientacni. Na Letne se hlasi dlouhodobe cca o 2 tisice lidi vic nez je pritomno, vsichni to vedi a nikoho to netrapi. Na Strahove si Bohemka zahlasi 1500 lidi kdyz jich tam je 300. Nikoho to nijak netrapi a kdyz se to nascita, tak se muzeme pochlubit, ze navstevnost na stadionech roste... :o)

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        bongor     před 15 lety 24.08.2009 11:18 |  
        0 0

        To znamená,že když nepřijde na sraltu nikdo,hlásej 2000?No tak oni jsou schopný všeho.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        slaviator     před 15 lety 24.08.2009 11:22 |  
        0 0

        Mno, na Spartě tak jde za sezonu vyprat klidně i pět milionů, tak proč to nedělat? :-)

        každopádně dříve se to podhodnocovalo, hlásilo se méně, tzn odvedly se menší daně a pak šlo hezky pár desítek tisíc zápas co zápas do černýho fondu, že jo. Mno a teď se přes kluby takhle mohou hezky vyprat špinavé prachy. Proto se čas od času vyskytne nějakej zbohatlík, kterej drží prvoligovej klub - vždyt i ten kapr tak hezky může prát peníze.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          slimak     před 15 lety 24.08.2009 13:11 |  
          0 0

          blbost, jak muze vyprat penize, kdyz je vstupny zadarmo?!

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

            lassiter     před 15 lety 24.08.2009 13:23 |  
            0 0

            třeba tak, že když prodaj 5 tis. lístků tak řeknou, že prodali 4 tisíce.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

              slimak     před 15 lety 24.08.2009 15:40 |  
              0 0

              ale na střižkov na strahove bylo vstupny zdarma...jina vec byla loni na žižkově, kde se počty divaku taky dost nadhodnocovali

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

            slaviator     před 15 lety 24.08.2009 17:37 |  
            0 0

            Tak na Strizkove ted tech par zapasu ne, ale tezko to tak budou mit celou sezonu a loni to tak taky nemeli...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      slaviator     před 15 lety 24.08.2009 11:18 |  
      0 0

      Při ceně např 100 korun za lístek a na každým domácím zápase navýšení diváků v průměru o 1.000, se dá vyprat za sezonu jen na vstupným 1,5 milionu. Resp za zápas 100.000,- a to je slušná částka v černém fondu na to, aby rozhodčí pískal (nakloněnou) rovinu.

  9. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    quelhar (admin)     před 15 lety 24.08.2009 11:47 |  
    0 0

    Tak trochu off-topic - tohle me docela pobavilo. Vejsadova Bohemka obnovila svou cinnost v prazskem preboru:
    Újezd Praha 4 - FC Bohemians Praha 4:1 (1:1). Za FC Bohemians Praha skóroval Pavel Vandas.
    Sestava: Pavel Vandas, Michal Vejsada, Jindřich Müller, Petr Ulver, Josef Jinoch,Petr Vosmík, Milan Nový, Martin Vejsada, Josef Král, Ludvík Szarka, Luděk Lukeš, Ctirad Hajda, Karel Kapr, Michal Douša, Robert Persein.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      mirecek1111     před 15 lety 24.08.2009 12:31 |  
      0 0

      no vidíš, třeba je za čas posílí Morávek s Kadlecem :) Stejně jim o nic jiného nejde.

  10. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    kytt (host)     před 15 lety 24.08.2009 12:07 |  
    0 0

    "Trenéři v mládeži nás dobře vychovali a výsledky teď sklízí Liberec," culil se Lukáš Vácha.

    to potěší :))))

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 24.08.2009 13:03 |  
      0 0

      Gebre je mi ale treba uplne jedno ze ej v Liberci,protoze kdyz jsem si precetl jak mluvi o slavii kdyz byl jeste na hostovani v Liberci,tak mi prislo ze ani nechtel poradne zabojovat o to misto, ze proste KJ je tvrdej a to me nebavi, radsi pudu do kina.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        Jiri1     před 15 lety 24.08.2009 14:12 |  
        0 0

        Zdravim, zase nevyrazny vykon a zase jen plichta, uz jsem si zvykl , ze nase hra neni idealbi, ale neustale si nejak nemohu zvyknoutt na to, ze nekteri hraci , kteri urcite patri do acka a ktere si KJ na vedeni vicemene vytrucoval sedi ci jsou v becku. A to jeste nema Slavisticka verejnost ani sajn o tom, ze s beckem stale trenuji dalsi hraci, ktere dnes kvuli vysi smluv nikdo nechce Toleski, Siklic, Dens, Cisse. Je to docela legrace, kdyz nechceme povolit prenos CT, ktera nam strka penize s tim, ze vsechno ma svou cenu a pak kazdy mesic zivime hrace , kteri maji vesmes zakladni plat pres 100 tisic. A jim samozrejme nic nechybi, napr, Siklic prohlasil , ze se v becku klidne bude rok prat o misto v a tymu a mikam preci nebude utikat.... Na miste trenera becka bych z toho moc dobry pocit nemel. Ale jde mi o to , ze mam pocit a nejen pocit, ze nektere zmeny nebyly nutne a je zcela jedno jestli mame na stridacce/moc casto tam nesedi Triubilu / nebio Siklice. Pak by nemusely stat listky na CZ Belehrad v prumeru okolo 400 K., ale mohly by byt jako na Sralte okolo 200 Kc. A tpo se zceůla realne uvazuje , ze by misto Vaniaka prisel Kucera, to uz mi docela smrdi, protoze Vaniak pry podava i v treninku dobre vykony , ale mozna bude nutno protoze Romanovs ma z minulehpo tydne nejake zdravotni problemy.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          Khadgar     před 15 lety 24.08.2009 15:22 |  
          0 0

          LOL, tak zrovna odborník jako ty by měl vědět že Dens a hlavně Cissé závratný platy nemají. Ale to se ti nehodí do krámu.
          A lístky na Bělehrad by stály stejně i kdyby nebylo těhlech hráčů (jejichž problém mi taky vadí).

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

            tantalos     před 15 lety 24.08.2009 16:58 |  
            0 0

            Jiří má naprostou pravdu: Dens a Cissé možná sice přijdou sotva na jeden dva miliony ročně, chápu, že je to pro tebe Khadgare úplně zanedbatelný pakatel,ale když připočítáš peníze vyhozené do větru za Abrahama, Brabce, Šikliče atd atd..., je to už pořádný balík, za který by se daly koupit dvě tři prvotřídní posily typu Hlouška či Ragueda.
            Jenže to by ve Slavii musel někdo myslet hlavou a ne .... Jen si spočítejte, kdo je dnes v mužstvu z loňských "posil".
            Především by ale Slavie potřebovala trenéra, který by nebyl líný a chodil se dívat jinam na GL, ale třeba i na vlastní béčko. On je totiž Gecov o třídu lepší než Trapp, Vukovič lepší než Vasiljevič, Gebre se Čelůstkovi přinejmenším vyrovná.
            Slavia potřebuje trenéra, který by uměl hráče vychovávat: Kdyby Necku nepřipravil na šampionát Komňacký, ale Jarolím, kopal by dnes v Jablonci. Mimochodem, Kovařík a Baggio vedou ligu...
            A dále Slavia potřebuje trenéra, který by dokázal mužstvo připravit po fyzické stránce tak, aby stačilo na Tiraspol. Vzpomínáte, jak necka po náveratu říkal, jakl je trénink pod Zikem tvrdší a intenzivnější než ve Slavii.
            Řeknete KJVCD, máme dva tituly. Jo, ale taky prohráváme s Tiraspolem, dostaneme dvakrát na zadek od Slovácka.
            A pánové: to utrpení při pohledu na výkon, který jsme podali v Budějkách...

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

              Wommi     před 15 lety 24.08.2009 17:12 |  
              0 0

              ..pravdou tedy ale je ze jsem se taky pozastavil nad tim, proc treba jablonsky nedostal ve slavce sanci a spis nez fotbalistou byl jejim "zpivajicim mazlickem"?!...a nyni prilezitost dostava a asi nehraje uplne spatne

              • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                quelhar (admin)     před 15 lety 24.08.2009 17:17 |  
                0 0

                Myslis, ze je Jablonsky lepsi nez Svento nebo J. Cerny? Jablonec je tam kde je predevsim diky Drskovi.

                • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                  slaviator     před 15 lety 24.08.2009 17:43 |  
                  0 0

                  To jsme po nem meli capnout my? :-)

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                    quelhar (admin)     před 15 lety 24.08.2009 17:53 |  
                    0 0

                    Rozhodne - a tim nerikam, ze je Vomacka spatnej a myslim to fakt vazne. Drsek je podle me jeden z nejlepsich hracu ligy a ze ho ulovil Jablonec, to si muze opravdu mnout ruce. Treba ho v zime prodaji do Sparty na misto Hubnika. A treba k nam na misto Sucheho.

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      slaviator     před 15 lety 24.08.2009 18:14 |  
                      0 0

                      Je to dobrej hrac, ma zkusenosti z BL, ja bych ho taky bral - ale KJ chtel Vomacku, no. A ten zatim hraje dobre. Tak at si KJ necha na Drska zajit chut, akorat by poslal Suchace pak jeste na praveho beka ci do zalohy... :-) jedine, pokud Suchac v zime prestoupi.
                      Do Sparty Drsek jedine na hostovani... :-)) A on by tam tezko chtel, potom, jak s nim jednali loni v lete

                • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                  vavicek     před 15 lety 24.08.2009 17:48 |  
                  0 0

                  Jablonsky tam hraje v obraně, takže to srovnání je nesmyslné.

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                    quelhar (admin)     před 15 lety 24.08.2009 17:54 |  
                    0 0

                    Svento hral u nas na jare taky v obrane a hral tam proto, ze v zaloze hral J. Cerny a nebylo tam pro nej misto.

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      vavicek     před 15 lety 24.08.2009 18:13 |  
                      0 0

                      Pořád je to srovnání nesmyslné. Akorát si přidal další argument a to, že už u nás není Švento.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

              Khadgar     před 15 lety 24.08.2009 17:24 |  
              0 0

              Ach jo...Já jsem napsal že mi tyhle věci s hráčema vadí, a to dokonce hodně. Reagoval jsem jenom na Jiřího. Nepodsouvej mi prosím nějaký zanedbatelný pakatele, když nemůžeš vědět co to pro mě je.
              Na hře Jablonskýho Jablonec nestojí, z toho co jsem viděl nějakou super formu nemá, dost kazí.

              • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                LordEdmund     před 15 lety 25.08.2009 09:31 |  
                0 0

                Navíc Jablonský patřil k hráčům, kteŕí zas tak málo śancí ve slavii nedostali a na hostováních to nikdy nebyl źádnej zazrak. Jestli tady hodláte oplakávat každýho mlaďase, tak to je váś problém. Muźstvo máme kvalitní herně se zvedá. Věŕim ,že nakonec titul vyhrajeme.Ale LM je každopádně obrovská śkoda a pŕíśtě se pro postup musí udělat mnohem víc. Ne jen investovat do hráčů, ale dát jim pŕed nejdůleźitějším zápasem sezony néjakej ćas na souhru a ne v posledních pŕípravných zápasech ješté zkoušet nové hráće. A to ani nemluvim o tom, źe by to v připravé chtělo potkávat kvalitní soupeře. Letos to byla bída a to ještě nějaké zápasy odpadly. To si myslim, že je problém těch co organizují soustředění a shání 'jedenáct volných chlapů s míčem" jako soupeře pŕed kvalifikací. Tohle musí fungovat trochu profesionálněji :-( .Jsme nejlepší český klub, tak proč nehrajeme s nejlepšími soupeŕi?
                Jinak si myslim, že jestli se nepoćítá s Vaňousem(což by mi bylo líto) tak brankáŕe potřebujeme. Hanuš mě zatim nepŕesvědčil a to že góly, po jeho chybách a nedůrazu, nebyly uznány neni polehčující okolnost.

                • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                  slaviator     před 15 lety 25.08.2009 10:02 |  
                  0 0

                  Ono by taky bylo hele dobrý angažovat nějakého odborníka se zkušenostma ze západoevropských lig, co se týče kondice. A pozměnit plány kondiční přípravy - místo běžek práce s míčem + sprintérské tréninky, v létě taktéž nejen vytrvalostní běhy, ale i krátké dvaceti- a padesátimetrové sprinty s důrazem na to, aby se hráči zlepšovali. Je hloupost, že se nedá zlepšit. Dá.

                  když přišel klinsmann k německé repre, přivedl si s sebou odborníky na fitness a já nevím na co všechno a povedlo se jim během jednoho roku stlačit časy průměrně skoro o dvě (!) vteřiny na sto metrů. A to v reprezentaci, kde nemá hráče dennodenně pod dohledem...! On, kdyby vhodně potrénoval, tak i MJ by mohl uběhnout stovku (samozřejmě bez míče) za dejme tomu třináct čtrtnáct vteřin, s míčem o pár vteřinek víc. Naproti tomu Hloušek či Vlček mají pouze malý prostor k tomu, aby se ještě v rychlosti zlepšili.

                  A rychlost samotná nestačí ale, pokud hráč zrychlí, ale budou mu odskakovat míče. Takže na to musí vhodně navazovat práce s míčem za plného běhu. A k tomu zase navázat nácvik (přesnosti) přihrávek z první. Přihrávek a přebírání míče v plné rychlosti...

                  Peníze by na toho odborníka byly. Jestliže můžeme dát 5 mil za Bestu, 10 za Abrahama a pak ho mít mimo tým, ale pořá mu platit plat, pořád platit milionové roční platy Densovi, Šikličovi, Toleskimu (plus 5 mil za přestup), Cissému, dát několikamilionovej padák Brabcovi... Tak peníze by měly být i na odborníka, kterej by tým tééměř dokonale připravil. Jak to děláme my na malém českém rybníčku očividně nestačí.

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                    quelhar (admin)     před 15 lety 25.08.2009 10:46 |  
                    0 0

                    Tak si rikam, kdyz je to takhle proste, proc to ti odbornici, co profilicenci musi vystudovat, tak davno nedelaji? Vsichni fanousci maji jasnou predstavu o tom, jak se ma trenovat a ti, co za to jsou odpovedni a maji za sebou roky treninku, to delaji uplne jinak. Cim to jenom je? To jsou vsichni cesti treneri do jednoho uplne blbi? A cim to, ze se cesti treneri uspesne prosadi v zahranici (Petrzela, Hasek s Jarolimem, Uhrin ml.) a doma to zase trenuji uplne spatne?

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      slaviator     před 15 lety 25.08.2009 11:09 |  
                      0 0

                      Petržela se prosadil v Rusku, Uhrin ml. v Rumunsku. Já jsem mluvil o západní Evropě - Francie, Španělsko, Anglie, Německo. (Jinak zapomněl jsi na Ščasného, s Panathinaikosem hrál i v LM... To je také úspěch, ne? :-) ). A třeba zrovna ne nadarmo si asi Hašek k repre vzal francouzského kondičního specialistu, se kterým spolupracoval právě v Saint Etienne a pak i v Al Ahlí. Proč asi? Proč si tam nevzal nějakého Čecha, ale Francouze?

                      A to je částečná odpověď také. V těch zahraničních klubech je sice třeba český hlavní trenér, ale kondiční specialisté jsou domácí. Proč Necid přijede a řekne, že v Rusku se trénuje úplně jinak a víc? Proč Sivok odejde do Itálie a řekne pak, že tam trénujou s větším nasazením (a intenzivněji) než u nás se hrajou kolikrát zápasy?

                      Nevím přesně jak to je, ale když trenér studuje profilicenci, tak tam asi tak pak nezáleží na tom, jak má ordinovat tréninky, ne? To záleží pak čistě na něm samém, resp na lidech z realizačního týmu, nebo ne?

                      Ale je to těžké. Siegl studuje profilicenci a místo toho, aby dával při přednáškách pozor, tak si cvaká mobilem a je přítomen pouze fyzicky, nikoliv psychicky. A není sám. k tomu si připočti, že ty přednášky má vesměs Hřebík, Večeřa apod, ale téměř vůbec (pokud vůbec) tam nejsou zahraniční odborníci na kondičku.

                      Je to jako ale ve všech lidských činnostech. Trenérovi nestačí vystudovat profilicenci, musí se sám vzdělávat i poté. Stejně jako léaři nestačí vystudovat medinu a pak dalších třicet let operovat podle toho, co se naučil. Jsou nové poznatky, nové metody.

                      Navíc známe to. My Češi jsme ve všem nejlepší. Hokej děláme nejlíp, ale pak propadneme na EHT, i na MS, mládežnické repre jsou v čudu. Fotbal umíme děla nejlíp a pak je repre, ale hlavně klubový fotbal tam, kde je. Asi to děláme špatně...

                      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                        quelhar (admin)     před 15 lety 25.08.2009 11:49 |  
                        0 0

                        Mi jde o to, proc to ti sami lide, co to v zahranici delali dobre, u nas delaji spatne? Uhrin mel uspechy v Rumunsku, Petrzela v Rusku, Jarolim byl u toho, kdyz Hasek trenoval ve Francii, koneckoncu i ten Scasny byl chvilku v Recku ve velkoklubu. Tak proc to ti sami lide u nas delaji spatne? Proc Jarolim trenuje Slavii uplne spatne a nedava duraz na tyhle rychlostni veci?

                        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                          tantalos     před 15 lety 25.08.2009 12:45 |  
                          0 0

                          Jarolím netrénuje Slavii úplně špatně a není to žádný hlupák. Přesto se dopustil řady chyb, a budu jmenovat jen několik zásadních:
                          1. Slavia odehrála špatné jaro, ale budiž: měla alespoň čas se začít připravovat na LM. Jenže místo aby dal včas klíčovým hráčům dovolenou, třeba už po utkání se Žižkovem, příprava na Tiraspol začala pozdě.
                          Herní příprava nebyla dost kvalitní a místo aby se sehrával tým s novými klíčovými posilami, zkoušely se během ní snad desítky hráčů, vzpomeňte na Kanga, ty Brazilce, toho kluka z Benešova, už jsem vlastně zapomněl, jak se všichni jmenovali.
                          Málokdo během přípravy odehrál celé utkání, hráčům chyběl čas na to, aby se sehráli.
                          2. Posledních 20 minut domácího utkání s Tiraspolem dokázalo, že Slavii chyběly i fyzické síly. Podněstřané (nejsou to Moldavani, spíš Rusové a bůhvíkdo) byli fyzicky silnější a odolnější.
                          Ostatně: kolik máme hráčů, o kterých se dá říct že jsou velcí a silní: Ano Vomáčka, snad Hloušek a Čelůstka a Tafat. Tiraspol v té situaci přehrával Slavii (a to nejen v odvetě, ale i v konci prvního utkání) obyčejnou fyzickou silou.
                          Vzpomínám ještě na KJ jako hráče. Měl skvělou přihrávku a střelu levou nohou, ale býval hodně měkký, nebyl žádný dlouhán a měl ve zvyku utkání spíš odchodit.
                          Bohužel se zdá, že preferuje podobné typy, jako byl on sám nebo Panenka, jenže fotbal je dnes mnohem dál. Podívejte se někdy na záznam utkání, které se hrálo před deseti lety. Bude se vám zdát, že tenkrát nikdo nebránil, nikdo neobsazoval, nikdo "neloktil", dávaly se karty za šprajcy a skluzy, které se dnes ani nepísknou. Ve srovnání s tehdejší dobou dnes fotbal připomíná spíš thajský box a hráči motorové myši. Technika je sice fajn, ale musí být doprovázena rychlosti, tvrdostí a silou.
                          V mužstvu, které nastoupilo v Teplicích, odpovídají požadavkům doby snad Suchý a Ragued (ale měli by být větší), Vomáčka (ale měl by být rychlejší) a Hloušek.
                          Nevadí, když jsou v mužstvu jeden nebo dva měkčí hračičkové, ale musí vynikat rychlostí a technikou a musí mít kolem sebe dříče.
                          Jenomže i ten dříč (řekněme typu Trappa, který vybojuje hodně balonů) musí být schopen přesně přihrát a nedělat zbytečné fauly.
                          Složení dnešní Slavie těmto požadavkům neodpovídá.
                          3. Bláznivá (podle Lassitera průtoková, podle mě spíš splachovací) akviziční politika Slavie neumožňuje vytvořit opravdu sehraný teamwork. To byl hlavní důvod toho gólu od Tiraspolu (a ne nějaký kiks Jandy či Tafata). Kdyby měla Slavia opravdu inteligentního trenéra, nenadával b0y (a vůbec už ne v tisku) Jandysovi, ale sám sobě za to, že postavil do tak důležitého utkání tak nesehranou defenzívu.
                          4. Splachovací přestupový termín, kdy přijde deset nových hráčů a skoro stejně tolik jich dostane padáka - a to nečekaně - samozřejmě rozhodí poměry v kabině. Kdo by teď chtěl tvrdit, že poměry v mužstvu jsou dobré, musí nutně lhát, něco takového prostě po letním spláchnutí nejde. Kabina si na sebe zvyká hodně dlouho, a určitě to nestihne za měsíc od přestupního termínu ke kvalifikaci LM.
                          5. Dalších důvodů je víc: především fakt, že Slavii chybí schopný sportovní ředitel, kdy by Rosenovi a Doležalovi dokázal říct, neblbněte, KJ zase blázní. A že mu to občas v hlavě přeskočí: jistě víte. Viz putování Sucháče, Šventa, Hlouška aj sestavou, prosazování nekvalitnbích hráčů....
                          Jo tvrdte, Slavia a KJVCD jsou skvělí, protože mají dva tituly. Prd. Slavia je na tom hůř než nějací kypřané a Podněstřané. A to historie Slavie nepamatuje, a nebylo to tak ani za Čepičky.

                          • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                            slimak     před 15 lety 25.08.2009 13:18 |  
                            0 0

                            já vidím hlavně velké problemy v psychicke odolnosti v zapasech evropskych poharu..hrajem vetsinou hodne podelane minimalne jeden polocas a to se vzdycky vymsti (vsechny zapasy v poharech za posledni dobu az na belehrad..myslim si, ze kadr i slozeni hracu mame na to, abychom predvadeli mnohem lepsi fotbal a tiraspol to cele korunoval..co s tim-nevim..

                            druhy zasadni problem je hra venku v lize, to je pro me opravdu nepochopitelne a fakt tomu nerozumim, zvlaste kdyz i na cizich hristich maji hraci diky fanouskum temer domaci prostredi..je potraba vice odvahy neco vymyslet a lepe precist hru soupere..prece neni mozne aby nas prehravaly teplice, brno nebo budejovice...

                            • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                              quelhar (admin)     před 15 lety 25.08.2009 14:12 |  
                              0 0

                              S tim naprosto souhlasim. V domacich ligovych zapasech prehravame kazdeho soupere a v pripade potreby i ty nejsilnejsi zatlacime pred jejich sestnactku (loni napr. Boleslav, Sparta). Hraci maji sebevedomi a veri, ze branky vstreli. Venku naopak hraji diametralne odlisne, jsou nejisti, vic chybuji a nejsou schopni se dostat do trvalejsiho tlaku a vstrelit branky.
                              Poharove zapasy jsou pak uplne kapitolou samou pro sebe. Jiste hrali jsme loni s tezkymi souperi jako Hamburg nebo Aston Villa, u kterych se neda cekat, ze jim budeme cely zapas vyrovnanym souperem a pripravime si mnoho sanci. Presto vzdy, kdyz o neco slo, hraci ztratili kus sebevedomi, kterym normalne vladnou v domacich ligovych zapasech. Ze to jsou dobri hraci, kteri fotbal umeji, o tom podle me neni pochyb. Kolisavost vykonu je tak predevsim v jejich vlastni hlave.

                              • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                                slaviator     před 15 lety 25.08.2009 14:19 |  
                                0 0

                                Znejistí, protože to mají v hlavě. Je dobrý, když tým žije v jakémsi napětí, ale když je to extrém a po jedné chybce může být kdokoliv odstaven nebo po půl roce odejít a místo něho přijít někdo z Jablonce, Plzně... tak je to blbý. Dost tomu, že si hráči nevěří, pomohlo právě to letní přestupové období si myslím, kdy polovina týmu byla vyhozena a přišla další půlka. A přitom z těch, co byli vyhozeni, tak neřek bych že Toleski je horší než Naumov či Šiklič než Trubila.

                              • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                                Kactus     před 15 lety 25.08.2009 15:07 |  
                                0 0

                                No v hlave je take nevitezna mentalita. V teplicich jim stacilo 1:1 a pak se jiz nepretrhli v druhem polocase. S tiraspolem to bylo uplne jasne, protoze misto toho abychom do nich busili a nasazeli jim 3 goly, tak sme po golu uplne prestali hrat a cekali na konec. Je zajimave, ze s belehradem jsme tlacili dal a pak s teplicema vubec.
                                Chapu ze toto se da velice tezko natrenovat, ale snad to nejak musi jit, dyt mame odborniku mraky na vsechno :)

                              • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                                Rhodri     před 15 lety 25.08.2009 15:27 |  
                                0 0

                                Ackoli s vami souhlasim v popisu problemu, t.j. neschopnosti zahrat poradne v poharech nebo v lize venku, nemyslim si, ze problem spociva v hlavach hracu. Respektive to neni nesmysl, ale v podstate to je tak obecne vysvetleni, ze je bezvyznamne.

                                Spise si myslim, ze problem spociva v tom, ze hraci nehraji dostatecne casto tezke zapasy proti dobrym souperum. Sebevedomi pak vlastne neni kde ziskat, ponevadz dobre vysledky nejsou vybojovane v tezkych a vydrenych zapasech, kde by si kazdy musel sahnout na dno sil. Misto toho se v lize v Edenu vyhrava, protoze vetsina tymu prijede podelana a/nebo jen pasivne brani a neni tezke je zatlacit. Venkovni zapasy se nejak ukopou. Tu a tam se projevi o trochu vetsi herni kvalita a vyhraje se. Vzhledem k tomu, kolik se hraje v lize relativne bezvyznamnych zapasu, tak je to v podstate jedno - to bylo take dobre videt v Teplicich, kde muzstvo v druhe puli neukazalo zadnou touhu po vitezstvi. V konecnem dusledku tak vznikaji dva problemy. Kvuli malo tezkym zapasum v lize neni kde a jak ziskat sebevedomi. A to sebevedomi, ktere prameni z uspechu v lize, je vlastne falesne, takze proti opravdu tezsim souperum si hraci neveri, nebot vedi, ze to nejsou stejni nazdarkove, jake potkavaji kazdy vikend v lize.

                                Reseni by bylo, ale v ceskem fotbale je samozrejme nerealne - snizit ligu na dvanact nebo dokonce deset tymu, tak aby kazdy zapas byl tezky. Dobre vysledky by pak skutecne neco znamenaly a hraci by si zacali verit i proti souperum v poharech.

                                zdravi Rhodri

                                • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                                  slimak     před 15 lety 25.08.2009 15:48 |  
                                  0 0

                                  tady se da souhlasit jen zcasti..
                                  1. ano, potrebovali bychom hrat vice tezkych zapasu, coz nam liga nezaruci. to je neoddiskutovatelne..

                                  ale
                                  2. to nevysvetluje to, proc hrajem tak mizerne venku v lize. kdybychom vsechno vyhravali a s prehledem vsechny prehravali, pochopim tento argument..ale vzdyt jsme videli zapasy s brnem, teplicema nebo budejovicema. co pak muzem chtit delat v evrposkych poharech a tezkych zapasech? v lize tedy sice potkavaji nezdarky, ale neprehavaji je.
                                  a by mel byt prvni ukol, a az pak myslet na ligu mistru!

                                  3. snizeni poctu tymu v lize uz se tu probiralo a ja si myslim, ze to je nesmysl, nic by to neresilo..ty kvalitni zapasy by ztratily na naboji.preci jen - 4 derby si predstavit neumim.

                                  • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                                    Rhodri     před 15 lety 25.08.2009 16:50 |  
                                    0 0

                                    Duvod, proc zapasy venku navzdory nizke kvalite ligy nevyhravame a ani se o to nejak prekotne nesnazime, je prosty - neni to potreba. Jak jsem psal, pri soucasnem systemu se hraje mnoho zapasu, na jejichz vysledku v podstate nezalezi. Zni to paradoxne, ale je to tak. Tudiz se daji odchodit, coz plati hlavne o zapasech venku. V poslednich peti sezonach pokazde na titul s prehledem stacilo 60 bodu. Vitezove udelali v sezonach 2004/05 az 2008/09 64bodu, respektive 59, 62, 60, 62. Druhy tym v zadne sezone neudelal vice nez 58 (Slavia v sezone 2006/07). Vitezove ligy udelali doma s vyjimkou Liberce a Slavie v sezonach 2005/06 respektive 2007/08 alespon 37 bodu (Slavia vloni napriklad 39). Tudiz venku se da skoro polovina zapasu prohrat a nic se nedeje! Nerikam, ze by hraci vedome uvazovali, kolik jim kde staci bodu, ale jiste dobre vedi, ze nejsou pod nejakym extra tlakem - to je zaklad priblblych vyroku "bod z venku je dobry", "tady se lehce vyhravat nebude" atd. Proste se v klidu hraje na bod a tu a tam se venku vyhraje.

                                    S tim, ze by kvalitni zapasy pri jejich vetsim poctu ztratily naboj nesouhlasim - pokud se potkame se Spartou na jare v poharu, tak s ni budeme hrat ctyrikrat a zapasy jiste budou mit naboj. Ale v tom, co jsem psal nejde o naboj. Jde predevsim o to, proti jak kvalitnim a tezkym souperum se hraje co nejvetsi pocet zapasu, na jejichz vysledku zalezi. A to lze docilit pouze dvema zpusoby - zvednutim poctu kvalitnich hracu ve vsech klubech (na to v Cechach nejsou penize) nebo snizenim poctu tymu v lize (k tomu neni ochota).

                                    Rhodri

                              • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                                martyni (přítel SN)     před 15 lety 26.08.2009 09:45 |  
                                0 0

                                Tak psychicka odolnost je mozna slaba, ale spis souhlasim s tantalem. Problem je hlubsi, od letosniho jara se neda rict, ze bychom valcovali doma vsechny soupere. KJ s tim mohl po sezone neco udelat, ale zjevne se mu to nepovedlo, nepripravil dobre tym na predkolo LM a na zacatek ligy, to nejsou nejaky dojmy, to je proste fakt. Opakuje se to kazdej rok, po velky obmene hracu to nekolik zapasu trva, nez se tym sehraje a KJ meni sestavu, posunuje hrace z mista na misto, vzdycky nekdo upadne v nemilost. Loni jsme na to doplatili s fiorentinou, predloni malem v predkole se zilinou - tam jsme meli velky stesti. Letos jeste neni jisty, zda a kdy se tym rozjede. Dalsi problem jsou typy hracu, tam taky souhlasim, prilis mnoho pomalych technickych hracu je v dnesnim fotbale smrt, pod KJ temer nehrajeme po krajich s rychlymi krajnimi zalozniky. Fungovalo to loni na podzim, kdy po pravy strane jezdil krajcik, na jare pomahal Svento. Letos to je zatim problem, vlevo je Hub a Celustka nema zatim takovou ofenzivni kvalitu ani rychlost. Belaid s Cernym po krajich nehrajou, hra je tezkopadna, mam stale obavy, zda to bude fungovat.

                        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                          slaviator     před 15 lety 25.08.2009 14:12 |  
                          0 0

                          Měli jiné realizační týmy, to za prvé. Takže jiní kondiční trenéři i, jiná forma herní přípravy. Petržela v Rusku nejel s týmem na dva tejdny na hory lyžovat, to samé Uhrin v Rumunsku či Jarolím s Haškem ve Slavii, ani Ščasný s Panathinaikosem. Prostě jiná příprava. A také, samozřejmě, jiní hráči, kvalitnější. I přesto si myslím, že i slabší tým může přehrát silnější, pokud se na něj dobře připraví, vykrývá prostory tak jak má a pokud má pořádně natrénovanou fyzičku. Ale stačí, aby jeden hráč z toho systému vypad a je to blbý, vypadnou dva a je to nepoužitelný.

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.08.2009 11:16 |  
                      0 0

                      No tak tech treneru co uspeli v zahrnici tolik neni. Samozrejme kazdej fanousek presne vi, co by se melo delat, ze jo:-)). Na druhou stranu je ale evidentne neco spatne, kdyz se podivame na vysledky nasich tymu v evrope a na problemy nasich hracu s rychlosti, v praci s micem, s presingem. Problem muze byt treba uz u vychovy mladeze, co ja vim. Ale v poradku to neni a muze byt jeste hur.

                      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                        jnnxx     před 15 lety 25.08.2009 11:42 |  
                        0 0

                        ...v pořádku to rozhodně není, když trenéři už u mládeže učí ty kluky zdržovat, polehávat a všechny tyhle nešvary. Nevím, třeba je to u nás vyjímka, ale když synek s tímhle přišel domů, tak jsem myslel že mne raní mrtvice....

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                    lassiter     před 15 lety 25.08.2009 15:08 |  
                    0 0

                    čeče slaviatore, na co utrácet za zahraničního odborníka, jdi se na slavii přihlásit, že ty kondiční přípravy bereš na sebe :-) fakt si myslíš, že je jarolím celou zimu nechává jenom běhat na běžkách na dvacetikilometrovejch okruzích, že s nima nedělá krátký sprinty a to všechno co píšeš? MJ potřebuje hlavně zesílit, s těma jeho hůlčičkama bejt rychlej prostě nemůže.

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      slaviator     před 15 lety 25.08.2009 17:12 |  
                      0 0

                      Ty vole, to vis, a vodpadnou ne v 60., ale v 50. minute a bude to na me.... :-)) Nene, hezky v zime misto koupe dalsich deseti hracu to chce hezky rozsirit realizacni tym. Uvidime, jak na tom bude repre. Treba se ji postup nepodari, v barazi vypadne. Ale kondicne ti hraci na tom budou lip nez za Karla Vsevodvoka Brucknera. Pak by mozna stalo za to zkusit angazovat toho kondicniho specialistu (Frantik, ale to neva... ). A kvuli osvezeni v realizacnim tymu misto Vrabce ci Rehaka by mel prijit nejaky trener, ktery by KJovi vse neodkejval. Ale koho? Osobne by se mi na te pozici libil nekdo, kdo ma i zkusenosti jako hlavni trener. A nekdo, kdo by nam mohl pomoct co se tyce taktiky. Kdo ale? Hrebik se s KJem pry nemusi, Cipro je uz skaut:-), Komnacky? Vrba Plzen asi neopusti, ale kdo vi? Ale timhle smerem by mozna stalo za to se kouknout. Nebo vzit Hrebika ci nekoho takoveho do becka a Janu jako asistent ke Karlovi? I to by bylo osvezeni v realizacnim tymu...

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      slaviator     před 15 lety 25.08.2009 17:14 |  
                      0 0

                      Btw zesilit... to aby MJ zral tvaroh od rana do vecera :-)))

                  • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                    EdCable     před 15 lety 25.08.2009 22:08 |  
                    0 0

                    Muzes mi poslat nejakou referenci na ono zlepseni na 100m o dve vteriny? Protoze bych od oka rekl, ze to je blbost, pokud v te repre byli kluci starsi 22/23 let a spickovi fotbaliste

                    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                      slaviator     před 15 lety 25.08.2009 22:34 |  
                      0 0

                      Ty jo, psali to nejak na jare 2006 na idnesu, ze s tim prisel nevim jakej nemeckej casopis... pokusim se najit link, snad to bude snazsi, nez hledat video s Pepi Bicanem

                • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

                  Wommi     před 15 lety 25.08.2009 10:34 |  
                  0 0

                  ..Po bitve je kazdej general:)...takze si zageneraluju,...urcite myslim ze by stalo za to, aby se slavia pokusila i tento rok vyhrat ligu, a s ohledem na pripadnej vstup do LM, bych nedelalnejaky extra zmeny, snazil bych se sehrat ten kolektiv, co tu je..a pokud bych mel nekoho kupovat, tak, jak uz tu i x-krat zaznelo, spise bych se soustredil na hotovy hrace do zakladu - viz hlousek, kde je dost pravdepodobnost ze ten fotbalista prinese kvalitu, max pote na prichody zadara - ale kupovat hrace po tech, peti milionech, abych je nevyuzil,...
                  ..a po lize bych se nesnazil jen sbirat kondici, ale predevsim dat tym dokupy hlavne fotbalove, aby na zacatku sezony hral! a ne, ze jim to mozna pujde pred vanocema:)

  11. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    Strasak_1892     před 15 lety 24.08.2009 13:44 |  
    0 0

    Článek a fotky z automobilového výjezdu do Teplic!

    www.slaviaultras.goo.cz

  12. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    lassiter     před 15 lety 24.08.2009 15:52 |  
    0 0

    No, máme teď ještě jugoše, ale tam jsem přesvědčenej, že to pohlídáme, a proto jsem už docela zvědavej na Slovácko. Zajímalo by mě, jak pořeší Švancarův zákrok, v televizi to sice neni tak dobře vidět jako zákrok Matuly, ale ten loket mi přišel jako naprosto jasnej a úmyslnej. Nechápu, jak by moh neúmyslně uplně mimo hru někoho trefit a přitom mu skoro vyrazit tři zuby :-) Každopádně Slovácko zatim hraje dost sympaticky a nemusel by to bejt beton jako třeba Boleslav. Před repre pauzou by to rozhodně chtělo tři body, protože pak přijde série čtyř dost zajímavejch zápasů, kde se bude lámat celej podzim, ne-li sezona...

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      Wommi     před 15 lety 24.08.2009 16:20 |  
      0 0

      ..myslim ze tam tri body budou,...jako revans za pohar na jare:)

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      venator     před 15 lety 24.08.2009 16:50 |  
      0 0

      Presne tak! Pokud zvladneme nasledujici mesic tak nakrocime vyrazne k titulu...kdyz dame Banik, Liberec, Spartu a Bohemku u nich...kez by:)

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.08.2009 18:05 |  
        0 0

        Porazit Slovacko a z techto zapasu alespon 8 bodu a budu spokojeny. Los v zaveru podzimu mame trosku lehci, tam by slo nabrat body snaze.

  13. Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

    slaviator     před 15 lety 25.08.2009 10:14 |  
    0 0

    btw Plíšek byl dneska brzo ráno hospitalizován v Boleslavi v nemocnici, hospitalizace si prý vyžádá až deset dní... Měl závratě a má něco s vnitřním uchem. To vysvětluje, proč neviděl tu jasnou penaltu :-D

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

      Kactus     před 15 lety 25.08.2009 15:04 |  
      0 0

      a nevidel ji ani na zaznamu :) asi ma jiny zaznam nez fotbalzive.cz :)

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

        slaviator     před 15 lety 25.08.2009 17:04 |  
        0 0

        ...a pritom to bylo tak jasne a kristalove ciste, ze ani kristal kristalove cistsi byt nemuze :-))

        A pak si vem odpiskanou penaltu na Slovacku. Faul to byl, to jo, ale pred vapnem a do velkeho ctverce proste ten hrac vlit jak utrzenej vagon. A nebo jine rozhodnuti z toho zapasu: Svancaruv faul mimo hru na Heidenreicha. Tri zuby pryc, jasnej loket, i kdyz je neopatrnost hrace Strizkova, ze bezel a koukal mimo... Ale podle videa tam byl bohuzel Svancaruv zamer, ten loket jde tak nejak divne primo proti Heidenreichove obliceji. Da se to pochopit, mozna Svanci vypenil, H na nej tam mel par zakroku, ale proste tohle se nedela. Jsem zvedav, co na to rekne DK

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 (1:1)

          Kactus     před 15 lety 26.08.2009 10:48 |  
          0 0

          no, bude zalezet asi na vypovedich hracu a svedku. Protoze dle velice spatneho zaznamu to vypada jak v boxu z posledni rady - dva panackove vysoci 5cm jsou kolem sebe a jeden upadne :) u boxu je to ale tak nejak jasne, ze ten druhy mu dal pres drzku :)))

          Jinak, piskani pro slovacko je trosku zvlastni, tak snad to u nas pucek pohlida :)

  14. ad Klinsman

    slaviator     před 15 lety 25.08.2009 22:45 |  
    0 0

    Omlouvam se, zrychleni nebylo v prumeru 2 s, jak jsem uvadel, ale "jen" 1.1 s... Pri praci s micem hlavne, v PL je to 1,3 s, v bundeslize 2,4. Kolik to je tak v ceske lize? 5 s?

    http://www.totalsport.cz/index.php?page=news&cti=1&id=6116

    http://www.fotbal.agentex.cz/view.php?cisloclanku=2007010015

    Ale mam pocit, ze zrychleni bylo i u tech reprezentantu...

    Mimo tema trochu je tato bakalarska prace, ale doporucuju precist.

    http://209.85.135.132/search?q=cache:q8lRfm9qG2UJ:is.muni.cz/th/176281/fsps_b/Bakalarska_prace.doc%3Flang%3Den+klinsmann+zrychlen%C3%AD&cd=9&hl=cs&ct=clnk&client=ms-tmobile-eu

    • Re: ad Klinsman

      slaviator     před 15 lety 25.08.2009 23:13 |  
      0 0

      Super, tohle se da aplikovat i u nas...

      "Klinsmann veri v tvrdou praci. Sam je prikladem, jak se lze z prumerneho utocnika vypracovat v elitni strelce. Jako trener se rozhodl mene talentove hrace zlepsit nejen po fyzicke strance, ale zavedl treba jogu a doporucil jim knihy o posileni sebevedomi. O vsem chtel diskutovat pres e-maily."

      http://fotbal.idnes.cz/klinsmann-misto-nadeje-reformator-d57-/ms-fotbal-2006.asp?c=A060331_225920_fot_reprez_no

      Takze, Marek Jarolim nafasuje knihu o posileni sebevedomi a Naumov zacne cvicit jogu...! :-)

    • Re: ad Klinsman

      EdCable     před 15 lety 26.08.2009 09:05 |  
      0 0

      Promin, ale tam se vubec nepise, ze se jeho hraci v prumeru zlepsili o 1,1s, uz vubec se tam nepise o 100m. V tom clanku je to vysloveno jako prani a ukazano jako rozdil v rychlosti pri prijeti balonu mezi 1.PL a Bundesligou.

      • Re: ad Klinsman

        slaviator     před 15 lety 26.08.2009 13:20 |  
        0 0

        Jenze tohle je ohledne Bayernu, predtim jsem mel na mysli nemeckou repre. To jsem bohuzel nenasel. Treba se mi to zdalo, no :-) Ale zrychlit praci s micem bychom mohli uplne snadno, nemyslis? Jestlize v bundeslize je to 2,4 s, kolik je to u nas? Pet? Deset? V tom pripade by stacilo stlacit to na tri az ctyri...