O Slavii

Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

Slávistický útočník Aleš Besta odchází na roční hostování s opcí do polského klubu Górnik Zabrze, kterému by měl pomoci s návratem do první polské ligy.

V zimě Aleš Besta přestoupil do Slavie z Brna, ve slávistickém dresu odehrál v lize 8 zápasů. Před letní přípravou byl dán na seznam hráčů, se kterými už Slavia dál nepočítá. Besta měl ve Slavii tříletou smlouvu s roční opcí.

Górnik Zabrze vloni sestoupil z nejvyšší polské soutěže a v této sezoně bude tento velký a populární klub bojovat o návrat mezi polskou elitu.

Komentáře (106)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    mirecek1111     před 15 lety 10.08.2009 17:48 |  
    0 0

    Tak hodně štěstí, ve Slavii by to asi opravdu budoucnost nemělo. Ne každý se ve Slavii prosadí jen proto, protože se prosadil v jiném klubu gambrinus ligy. Své by o tom mohl vyprávět Toleski a zřejmě to čeká i Naumova.
    Vlastně jsem vůbec nepochopil, proč si jej pan trenér vybral, když typově úplně stejný hráč je právě Šenkeřík, a to nepíšu z nějakého poublouznění ze včereješka. Zdeněk bude muset branky vstřelit i v dalších zápasech, aby dokázal, že do základu patří.

    Jinak ještě co se týká včerejšího zápasu, tak pokud nejezdí v Edenu zahradník se sekačkou imrvere nalitý, tak byl první gol Šenkeříka asi ofsaid.
    A co se týká Tijanyho, noo :-) Když jsem studoval jeho obličej v záznamu té akce, kdy nastřelil to břevno, tak bych se vsadil, že to byl jen centr na naše útočníky, který mu hrubě "nevyšel" :-))

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      quelhar (admin)     před 15 lety 10.08.2009 18:28 |  
      0 0

      S tim ofsajdem jsem si to myslel taky, ale na fotbalzive se da zaber zastavit tesne po tom, co se mic odrazi od J. Cerneho a v te dobe je Senkerik na urovni vzdalenejsiho obrance.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        tantalos     před 15 lety 10.08.2009 18:29 |  
        0 0

        Na webu Střížkova je to dokonce zpomalené. Ofsajd to nebyl

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          Stahler     před 15 lety 11.08.2009 07:53 |  
          0 0

          Na web Střížkova si dej velký pozor,kámoš tvrdí že tam nasbírá víc virů než na stránkách s pornem.Možná jim tam nějak škodí hackeři z B1905,nevím.

  2. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    bongor     před 15 lety 10.08.2009 21:10 |  
    0 0

    Aleši,hodně štěstí a úspěchů.Já si myslím ještě pořád,že jsi se do Slavie dobře hodil.Měl jsi ale smůlu,že jsi zrovna měl dost špatnou formu a k tomu ještě smůlu.No život nekončí,jde dál.

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 11.08.2009 08:36 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Vám všem,
      také bych chtěl Alešovi popřát všechno dobré. Byť se mu ve Slávii nevedlo tak, jak sám určitě chtěl, narozdíl od "někteých" se ke Slávii nezachoval špatně a nikde "nebrečel" do sdělovacího prostředku SPARTA, jak mu Slavia ublížila. Tak ať Ti tam Aleši padá.
      Jinak jsem zvědavý na středu. Jen se modlím, aby se nám kluci vrátili v pořádku. Celkem to nechápu, kluci hrají s "21" na Islandu ve středu večer a Slavia hraje už v sobotu v Budějovicích. Máme tam 6 kluků. To jen, že to pisálkům rudého deníku SPART nějak uniká. Taky jsem zvědav na dnešní večerní "pokec" vedení s trenérem. Bude se dávat dohromady náhradní plán, dojde k odchodu několika hráčů (to bude dost zajímavé) na hostování a trenér asi taky nebude pochválen. V kontextu zápasu se Šeriffem a Střížkovem rozdíl poznal i T.Rosen. Pořád se domnívám a už jsem to psal, že ta příprava prostě měla proběhnou už prvoplánově nějak jinak, s akcentem na pohár měla být rozehranost a sehranost jinde. Asi jsme měli jak vedení tak i trenéři "frňák" trochu nahoře, protože s "nějakým" Tiraspolem to bude "vpohodě". No a teď jsme v nepohodě. Bingo!
      Tak Vám všem přeji pěkný den. Hlídáme vnoučky a tak přišli na řadu luky a šípy (jsem dostal přezdívku " Starý pes" a kmen Siouxů mě drtí), hrajeme na zahradě fotbal ve slavistických dresech a s míčem v barvách Slavie. Okolojdoucí si klepou významně na čelo, jako jestli tohle je vůbec možné a nejmladší vnouček se zase diví, že se oni diví. No a pak se na ten svět přeci jen kouká líp. Sokrates55
      P.S. Tantale, tak tohle je ten můj optimismus.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        Wommi     před 15 lety 11.08.2009 10:00 |  
        0 0

        Zdravim...

        ..ja proste nechapu, ze to takhle prokoucovali,...takova sance, vsichni to vedi,...vse k tomu smeruje a vse se pripravuje...a pak toto...je to velikanska skoda, protoze pokud by se povedlo jeste to jendo predkolo...tak by to byla takova financni injekce, ktera by opravdu mohla slavce pomoct a na minimalne nekolik let posunout slavii dopredu,..daleko pred ostatni,...holt nezbyva nic jineho nez slavku podporovat a cekat ze zase bude mistr:).no a pak to zkusime znova:))

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.08.2009 11:16 |  
          0 0

          a dat si pozor, abychom nedopadli jako sparta, ta taky kupovala plno hracu, ti byli nesehrani, pak zjistila, ze vlastne nic nehrajou a ze je nepotrebuje, nepostupovala do LM a dojela na to. Pokud miross psal na slavia.cz, ze chceme utocnika, pusobi to na me jako ze se nekdo zblaznil, zda se ze nekteri hraci jsou tu jen na zkousku, i kdyz maji dlouholete smlouvy, kdyz nezahrajou 2 zapasy, po pulroce konci. Utocnika zrejme potrebujeme, aby senky mohl zase na tribunu, hlousek do obrany, naumov za bestou do gorniku..

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Ladineeek     před 15 lety 11.08.2009 12:04 |  
            0 0

            Pokud odejde Tafat na hostování, a Pekhart je dlouhodobě zraněn, nemáme žádného vysokého útočníka. A taky ještě nepadlo to jednání s korejcem (snad)

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              whitesnake01     před 15 lety 11.08.2009 12:36 |  
              0 0

              ja sem tu nadaval na Naumova, ze to neni hrac pro slavii, za poradnyho utocnika se hold musi platit vic nez nejakych 10 mega,
              co s nim ted? technicky na to nema, nasazeni slabe, zakonceni taky, jenze to si musi Karel pohlidat a sledovat ho, jestli dava ulepene goly nebo zakoncuje s prehledem.......
              utok Hlousek Senky by mohl fungovat a do obrany zkusit Trubku, stejne nikam nepostoupime tak at se vyhraje, a do brany stahnout Divise, Karel ho odepsal a jak se mu na Slovensku dari
              a Cernymu zakazat standratky i pentle, protoze je to des :)

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Wommi     před 15 lety 11.08.2009 13:00 |  
            0 0

            ..asi by opravdu byla lepsi strategie treba v "B" pripravovat hrace behem jednoho roku pro "A" a k tomu kupovat v podstate hotove hrace a za poradny peniz, viz hlousek a celustka...vypada to ze tito dva kluci by se opravdu mohli vyplatit....zbytek je otazkou..ale na druhou stranu, pokud tu jsou hral bych s nimi, nema preci smysl je koupit a pak poslat pryc, na hostovani apod. to je pak opravdu velmi ale velmi nesmyslny a nekoncepcni!!!!
            Tito nekteri hraci rozhodne na ligu staci, cesky pohar tez a pritom drzet tu strategii tak ze proste utracet jen za poradne tutovky!!!nebo velke nadeje.

            Po prvnich kolech musim rict, ze kjdyz vidim jak se hraje, mohl se treba klidne zase koupit svanci misto x-hracu:) a myslim ze by slavka jela jako draha, minimalne v lize!!!!kam se na nej opravdu hrabou mladi kluci a jeste bychom to meli takovy pekny, srandicky, filmovani, usmevy, nastvani,....:)

            • Re:

              slaviator     před 15 lety 11.08.2009 14:12 |  
              0 0

              ...nakonec dostane jeste sanci Goce :-)

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        bongor     před 15 lety 11.08.2009 17:57 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,hlídej dobře.Ale to není všechno,přij´d se s vnoučky podívat na moje dětské hrady.Rád Vás tam všechny uvudím.
        pátek až neděle každý den od 10 do 17 hodin u GIGA sportu v Čestlicích.Bongor.

  3. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    Hubas     před 15 lety 11.08.2009 14:25 |  
    0 0

    Žádný Toleski,ale asi neoficiálně se brzy objeví pan Mercedes na hostování,ptoto Smetana do Slovácka

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      Stahler     před 15 lety 11.08.2009 14:30 |  
      0 0

      Švanciho bych bral hned,momentálně je to spolu se Šenkeříkem nejlepší útočník ligy a po dlouhé době bychom měli hráče který je neomylný při penaltách.Naposledy je za nás kopali s velikou úspěšností asi jen Horváth a Kuka a to už je nějaký čas.I takoví specialisté jako Piták nebo Kalivoda občas selhali.

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      quelhar (admin)     před 15 lety 11.08.2009 14:43 |  
      0 0

      Taky uz jsem to cetl, ale uprimne - Svancara? Je to sympatak, ale ze by to byl nejaky bezec nebo dric, to teda ne a neomylny strelec to teda taky zrovna neni, coz rikam i s vedomim toho, ze ma za 3 kola 4 branky a ta v Jablonci byla opravdu luxusni. Proste mi to prijde jako takove placnuti do vody a rychle angazovani nekoho, komu se zrovna dari.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 11.08.2009 15:03 |  
        0 0

        Souhlasim, placnuti do vody a ztrata nervu.. byt je to sympatak cas od casu rozdava fotbalovou radost jako malokdo. My ale potrebujeme hrace konkurenceschopne v evrope a ty jsme meli mit a postavit proti tiraspolu.. a ted je budem potrebovat proti CZB. pri vsi ucte ke svancarovi, tohle asi neni ten pravy bojovnik do evropy.. tohle jen doklada chaos pri sestavovani kadru

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      Ladineeek     před 15 lety 11.08.2009 15:08 |  
      0 0

      Švancyho bych bral okamžitě, už kvůli proměnování penalt! :-)

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 11.08.2009 16:54 |  
        0 0

        Souhlas, on je v Česku jedním z mála těch, kteří fotbal hrají pro zábavu svoji i publika, navíc by mohl i v období, kdy se nedaří, nabudit náladu kabiny, motivaci by určitě měl... ale předpokládám, že jsou to jen čiré spekulace :).

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      LordEdmund     před 15 lety 11.08.2009 15:18 |  
      0 0

      Tak to by byla pidel :-)) Mercedesa mám rád, dobře se na něj dívá a jak už bylu uvedeno, tak opravdu rozdává radost. Jeho kousky jsou v GL nevídané, třeba jeho gól roku, byla opravdová paráda, nebo jak tuhle sezonu vytváří šance pro spoluhráče.
      Osobně tomu ,ale moc nevěřim, bude to nějaká kachénka:-) a když bych měl někoho mocí mermo chtít ze Slovácka, tak Filipka, protoźe to s Vaňousem nevypadá moc na návrat do brány :-(. Švancaru opravdu jedině na hostování,třeba jen půlroční, kupovat ho , by byla hloupost, kterou snad podruhé neuděláme. Na druhou stranu si ho jako střídajícího žolíka na poslední čtvrthodinu představid docela umím.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        Wommi     před 15 lety 11.08.2009 15:35 |  
        0 0

        ..treba by mohl byt vymenen za goceho

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          LordEdmund     před 15 lety 11.08.2009 15:45 |  
          0 0

          ale zas proč by to slovácko dělalo? :-)) Nejspíš potŕebují někoho kreativního do zálohy a tady se nabízí král ligových trávníků MJ :-)) a protože získal takové významné ocenění dostaneme za něho v balíku Mercedesa i Filipka :-)

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Wommi     před 15 lety 11.08.2009 16:21 |  
            0 0

            ..no tak

            zaprve spoluprace synotip praha a synotip uherske hradiste:),

            zadruhe, kdyz uz tu ligu koupili, tak preci nepujdou hned zase zpet do druhy ligy,...a nekolik slavistu by se treba hodilo

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              slaviator     před 15 lety 11.08.2009 18:42 |  
              0 0

              MJ, Goce, Siklic, Abraham? :-D Btw kde jste o tom Svancim cetli?

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                mirecek1111     před 15 lety 11.08.2009 21:34 |  
                0 0

                na takové platy nemají fondy :-)

                • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                  slaviator     před 15 lety 11.08.2009 21:52 |  
                  0 0

                  SYN a OTec jim pomohou pripadne :-)

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      LordEdmund     před 15 lety 12.08.2009 08:29 |  
      0 0

      Tak Idnes se už lapilo :-)) nebo jsou naše spekulace už na takové úrovni, že se prakticky rovnají PRAVDĚ.. :-)

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        slaviator     před 15 lety 12.08.2009 09:01 |  
        0 0

        Sport jeste nic: )

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      bongor     před 15 lety 12.08.2009 10:40 |  
      0 0

      Tak Mercedes to dementoval,asi je uraženej,že jsme vzali trabanta Naumova a nevzali jeho jasnost.

  4. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    slaviator     před 15 lety 12.08.2009 09:55 |  
    0 0

    Tak Keric na rocni hostovani do Slavie a do Liberce na rocni hostovani s opci Milan Cerny a Honza Hosek....

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      slimak     před 15 lety 12.08.2009 09:59 |  
      0 0

      wtf?

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      vavicek     před 15 lety 12.08.2009 10:09 |  
      0 0

      Taky jsem o tom slyšel. Snad ví co dělají. Kerič je rychlej a průbojnej, ale střela a zakončení nic moc.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        Khadgar     před 15 lety 12.08.2009 10:21 |  
        0 0

        A proto byl loni nejlepším střelcem ligy :-)
        Zatím nevím co je na tom pravdy, ale nelíbí se mi že by měl odejít M.Černý s tou obligátní ovcí. Ten kluk ještě nepředvedl všechno co umí...
        U Keriče bych viděl jako hlavní plus že umí hrát i záložníka a že se nefláká. Ale jestli to je bez ovce...

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          vavicek     před 15 lety 12.08.2009 10:29 |  
          0 0

          To přece neznamená, že má dobré zakončeni. Kdyby měl dobré zakončení tak těch golů dal dvakrát tolik. Je to takový mladší a trochu lepší Vlček.

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 10:24 |  
      0 0

      No ty voe, to by asi nekteri jen tezko snaseli... Ja bych to chapal jako snahu vyresit bolavy post praveho zaloznika - koneckoncu tam Keric nastupoval i v Liberci. Kdyby mel Keric prijit do utoku, tak budeme mit v tymu 3 stejne typy utocniku (Vlcek, Keric, Senkerik) a tak nejak nechapu, k cemu by to mohlo byt dobre.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        djcaramba     před 15 lety 12.08.2009 10:27 |  
        0 0

        Tomu nevěřím, protože ani Kerič, ani M. Černý by nemohli nastupovat v EL...

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          vavicek     před 15 lety 12.08.2009 10:31 |  
          0 0

          Vztahuje se to i na předkola? Ja mám takový pocit, že Pudil hrál za Liberec nějaký pohár a potom hrál za nás LM.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 10:36 |  
            0 0

            Kdyz hral Pudil za nas LM, tak Liberec v poharech vubec nebyl - resp. vypadl s Kostanajem v Intertoto Cupu, ale Intertoto se do klasicke poharove Evropy nikdy nepocital.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        lassiter     před 15 lety 12.08.2009 11:09 |  
        0 0

        Tak mně nepřijde, že by post pravýho záložníka byl nějak bolavej, Janda, M.Černý, Grajciar, Krajčík je slušnej výběr. To, že tam hraje Belaid je věc jiná :-) A celý mi to přijde ujetý, chystáme tým a posily na ligu mistrů a najednou po čtyřech kolech zjistíme, že nemáme útočníka a začnem se snažit o šílenosti typu Švancara nebo tenhle další obchod typu Pudil x Dočkal.

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 12:15 |  
          0 0

          Nj, jenze Janda s M. Cernym jsou z formy, Grajciar je z jakehosi duvodu v nemilosti a Krajcik je bek.
          Nicmene souhlasim, ze by to bylo hodne ujete - mame tri stopery (Suchy, Vomacka, Hosek) a univerzalniho Hubacka a jednoho z nich posleme do Liberce? Az bude mit Vomacka karty a Hubacek se zrani, tak bude branit kdo? Hodime do vody Cmovse?

          Ale kdyby zacal Liberec nastupovat v sestave Hauzr - Gebre, Dejmek, Hosek, Janu - Vacha, Gecov, Dockal, M. Cerny - Nezmar, Blazek, tak by to bylo vazne vtipne. To by mel nejspis zaruceny mistrovsky titul a kdyby ne, tak by to jiste bylo neschopnosti Nezmara a Janu :o)

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 12:19 |  
            0 0

            No tak hlavne Milan Cerny nehral celou pripravu a po trech ne uplne vydarenych zapasech ho prodat, to by byla totalni pitomost. Nechavat si hrace typu Vasiljevic, MJ, JCerny a hrace typu MCerneho se zbavovat, to by byla znamka ztraty soudnosti a pocinajiciho silenstvi. I kdyz u KJ jeden nikdy nevi, tak tomuhle proste neverim.

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 12:25 |  
              0 0

              To uz se rikalo i o Dockalovi a Vachovi a jak to dopadlo - dva tituly, o ktere se vyrazne pricinili prave JCerny a MJ (ktery ac ma misto v zakladu jiste, tak jakymsi zazrakem odehral v letosni lize jen 17 minut, ve kterych vstrelil gol).

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                lassiter     před 15 lety 12.08.2009 12:40 |  
                0 0

                To je pravda, ale otázka je, jak to bude vypadat za dva tři roky. Ten text v závorce je taky pravdivej, jen trochu po "tantalovsku" selektivní :-)

                • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                  quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 12:45 |  
                  0 0

                  To nepopiram :o) To byla jen narazka, ze MJ uz proste misto v zakladu jiste nema. Z poslednich 12 souteznich zapasu hral v zakladu ctyrikrat, z toho v lize z poslednich 8 zapasu ani jednou.

                  • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 13:58 |  
                    0 0

                    Coz odpovida jeho vykonum na hristi, takze snad brzo tu o nem nebude tolik diskusi, mozna za chvili zacnou o Vasiljevicovi. Ono nejde tolik o jmena, ale o typy hracu, ktery si KJ vybira. Bohuzel v predkolech LM nastoupil vzdy v zakladu, byt jiz drive mnohokrat ukazal, ze tempo mezinarodniho fotbalu nemuze stihat.

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 13:54 |  
                0 0

                To ovsem kazdej vidi jinak, MJ a JC se o prvni titul nezaslouzili prakticky vubec a ani loni nebyli oporami, jen JC v poslednich dvou zapasech a MJ proti Plzni a proti Teplicim, to podle me neni "vyrazne pricineni", oporami byli jini. Napr. Milan Cerny v zaveru sezony, nebyt jeho, buhvi jak by sezona dopadla. A uz vubec nemluvim o tom, ze s MJ a JC v sestave jsme dosud nevyhrali jediny zapas v poharech. To je ovsem pouha nahoda a shoda nestastnych okolnosti. MJ bohuzel byl v zakladu v obou klicovych zapasech letosni sezony. V lize byl za tech 17 min. zjevnou oporou, vzdyt vstrelil gol, vsichni jsme to videli. Ale dal nema smysl pokracovat, Lukas si stejne dela prdel a zbytecne bychom se pohadali:-)), je jasny, ze v nekterych vecech se neshodnem.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 12:05 |  
        0 0

        ja bych to tedy jiste snasel tezko, verim ze to je hovadina, to by byl vrchol demence... s prominutim

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      kick_me (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 11:18 |  
      0 0

      radsi bych dal sanci Adrianovi ;)

      ne, ze bych Kerice nebral, ale Cernyho bych se nerad vzdaval...

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 11:32 |  
      0 0

      To si děláš srandu ne. Řekni že si děláš sranda, protože jestli myslíš vážně, že se chystají pustit Milana a toho Hoška na hostování s opcí a Keriče, ač jsem za poslední rok a půl nechtěl nikdy nikoho víc dovedou bez opce aby si o něj Liberec v létě s ledovým klidnem řekl Doležalovi o 60 milionů tak pochybuju o zdravém rozumu těch co tohle dojednávají..

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        Viking     před 15 lety 12.08.2009 11:52 |  
        0 0

        To je blbost...

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        slaviator     před 15 lety 12.08.2009 12:43 |  
        0 0

        Myslim to naprosto vazne, rikali to na Radiozurnalu! :-)

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          LordEdmund     před 15 lety 12.08.2009 13:05 |  
          0 0

          Tak když na radiožurnálu, tak neni o čem diskutovat, to je prostě fakt :-) ..Jasně, že je to blbost, ale na druhou stranu, ten kšeft s Pudilem nás stál sice Dočkala, ale vyhráli jsme titul. Kdyby to tak dopadlo,tak bych i Míňu obětoval :-) ono by mu v tom Liberci špatně nebylo, je tam dobrej vzduch, pěkné hory a hodný trenér, který tam ale nejspíš už moc dlouho nezůstane.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Khadgar     před 15 lety 12.08.2009 13:15 |  
            0 0

            Hlavně Liberec je, řekněme, takový "veselý" město :-)))

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Viking     před 15 lety 12.08.2009 13:17 |  
            0 0

            Já bych za Keriče Míňu bohužel obětoval. Pokud by to oboustranně bylo hostování bez ovce. Chybí nám gólovej útočník, ten je pro mužstvo prospěšnější než krajní záložník. I přestup bych vydejchal...

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 14:03 |  
              0 0

              jasny, prijde Keric a bude hrat totez co umi Standa, Senky a Hlousek. Aby se neco delo, Senky se vratil do norska a hlousek do obrany. To jiste vyresi nase problemy v zaloze, kde mame pomale a nedurazne hrace, kteri nejsou schopni vypracovat poradnou sanci.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 14:00 |  
            0 0

            To je ale demagogie prece, copak jsme vyhrali titul diky kseftu s Libercem? Ja bych obetoval jine hrace, o ty ale asi nikdo nestoji.

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              LordEdmund     před 15 lety 12.08.2009 14:34 |  
              0 0

              a protože o ně nikdo nestojí, tak nemá cenu debatovat o tom, že bychom je obětovali :-)) Nevim, jestli by třeba Keriče vyměnili za Cisseho, Dense.Abrahama. Jinak k tomu prvnímu titulu Půďa přispěl podle mě velkou měrou.

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 14:54 |  
                0 0

                mas pravdu, ze Pudil hral dobre a byl dobrym zaskokem za dusana. myslel jsem to preci tak, ze ligu nam prece nevyhral fakt, ze jsme kvuli kvalitnimu zaskoku za dusana prisli o 2 hrace, kteri by meli na to kopat za slavii, mozna vic nez ti, kteri na jejich mista prisli. Vsechno nelze hodnotit z pohledu, ze sezona dopadla dobre a vsechny kroky v ni byly proto spravne.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            slaviator     před 15 lety 12.08.2009 14:26 |  
            0 0

            Pockej, pust si Radiozurnal tedko:)

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 14:23 |  
      0 0

      ne, ne, ne, ne, ne

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        slaviator     před 15 lety 12.08.2009 15:04 |  
        0 0

        :-)

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 15:16 |  
          0 0

          Kdyby to říkali někde v radiu, jak si říkal, tak by to už dávno bylo někde na netu. A není.
          Nechápu proč si ze sebe navzájem střílíme už i tady.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            LordEdmund     před 15 lety 12.08.2009 15:26 |  
            0 0

            Protoźe je pak hezké,když se to objeví na IDNES a hovoří se o důvěryhodných zdrojích :-)

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            slaviator     před 15 lety 12.08.2009 16:42 |  
            0 0

            Cekal jsem, kolik lidi se chytne. Ale s tim Radiozurnalem jsme myslel, ze uz to bude vic nez zrejme... Pokud alespon obcas ctes oficialky a la smichov :-) Ale promin, no. Blba sranda. Priste pujde Keric za MJ, Abrahama, Cisseho a Goceho , ok?:-)

            Kazdopadne je to nekdy vazne sranda, jak jsou media chytlava. Loni v lete se podaril kousek s Vaniakem, ze ma jit do Sparty (jak schaneli brankare - M.Cech, nakonec prisel Blazek), v zime take neco bylo, tedko Svancara do Slavie... :-)

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 16:56 |  
              0 0

              No myslím, že z medií děláme větší trouby než jsou. I když kdo ví, já se zase smál, když jsem viděl na profutbol.sk a dokonce v našem sportu citaci z estranek toho jednoho borce co příspívá na naše oficiální stránky :)
              Ale Švancara nakonec reailita byl snad ne, vždyt se k tomu sám v novinách vyjadřoval. A asi těžko by něco takové říkal, kdyby ho samotného někdo ze Slavie nekontaktoval.
              No to je jedno. Ale nějaký brankář snad přijde ne, nebo i ten Kučera byl kravina :)

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                slaviator     před 15 lety 12.08.2009 17:21 |  
                0 0

                I to se stava... Hlavne Sport sel vazne dolu, tak nejak ruku v ruce s Hrabem. Ale nedivim se, s panem Hrabem si "dobrou" zkusenost udelalo vice lidi, ale prejme mu to, penize jsou potreba :-) Prece jen mi byl "blizsi" Sport se Safrankem, Strnadem, ... nez ten dnesni. Safranek skoncil jako prvni uz nekdy loni, mozna uz predloni, pres Strnada, Sidliaka a dalsi to pokracuje

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      bongor     před 15 lety 12.08.2009 15:41 |  
      0 0

      Teda tahle zpráva je asi nejspíš kachna po pekingsku,ale klidně se může stát,že všichni naši mlaďoši skončí v Libe.A představte si,že by
      s nima Liberec vyhrál LM.To bysme tady nevydrželi s Tantalem...

  5. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    tantalos     před 15 lety 12.08.2009 13:58 |  
    0 0

    Lassiter kdesi velmi příhodně označil akviziční politiku Slavie slovem průtoková. Možná by se ještě víc hodil termín splachovací.
    V této situaci by pro Míňu Černého bylo ternem, kdyby směl odejít do Liberce. Jinak by musel pořád ustupovat místo různým pseudoposilám, které si nic než spláchnutí nezaslouží.

  6. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    slimak     před 15 lety 12.08.2009 14:30 |  
    0 0

    ,,Fotbalový záložník Rudolf Skácel se nedohodl na smlouvě s druholigovým Mnichovem 1860. Podle zástupců německého klubu si řekl o tolik peněz, že jeho angažování nemělo význam."

    ruda je cvok

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      LordEdmund     před 15 lety 12.08.2009 14:36 |  
      0 0

      proč cvok? Zná svou cenu a nevíme, kolik těch peněz bylo.Navíc by přišel zadáčo a asi i to se musí projevit na bonusu, nebo smlouvě.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        Viking     před 15 lety 12.08.2009 14:40 |  
        0 0

        Pokud mu ty peníze nikdo nedá, tak svou cenu zná špatně. Jeho cena je pouze taková, jakou mu je někdo schopen zaplatit.

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          LordEdmund     před 15 lety 12.08.2009 14:49 |  
          0 0

          To se ale pozná až v okamžiku, když nestačí nikam přestoupit:-)) zatim má 19 dnů na výběr klubu a připadné hledání kompromisů.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        lassiter     před 15 lety 12.08.2009 14:45 |  
        0 0

        Pamatuju na vyprávění tušim Zíky, nebo kdo ho tenkrát zastupoval, když měl na stole nabídku od Herthy. Nabídka výborná, všichni mu to doporučovali, jen Ruda myslel že dostane víc. Nedostal. Jsem zvědavej, kde skončí, tipoval bych to na nějaký Rakousko na poslední chvíli.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        slimak     před 15 lety 12.08.2009 15:19 |  
        0 0

        cena se určuje na základě nabídky a poptávky, ne pouze nabídky...
        vždyt on pořádně rok nehrál, předtim odmitl kvuli penezum Herhu Berlin, kde predtim hostoval a kde mel misto jiste..
        kazdopadne mu moc preju nejake paradni angazma..

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 15:19 |  
      0 0

      Tak asi má ještě nějaké trumfy v rukou (nabídky), jinak by už opravdu riskoval, okno se už brzi zavře a nakonec mu nezbyde než Česko nebo Rusko.
      I když mě napadá, však on je volný hráč ne, to by se snad mohl kdekoli přidat i v průvěhu sezony. Ale tím si jen ničí kariéru.

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:25 |  
        0 0

        kdybychom se mohli zbavit MJ, JC, Vasiljevice, Abrahama, Cisseho a Dense a neplatit jim zadny penize a za jejich plat angazovat Rudu, byl by to dobrej kseft. Mozna u Jardy bych vahal, ale Ruda by byl na jeho misto, takze to by bylo ok.

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          slimak     před 15 lety 12.08.2009 15:30 |  
          0 0

          otazka, jestli by to na jeho plat stacilo...

          btw. jsem zvedavej kdo dostane cerneho petra a v pristich dnech odejde ze slavie..zalezi taky na nabidkach, ale pokud by slo o hostovacky, tak bych dal MJ(nejlepe cizina),Tafat, Dens, Hošek

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:42 |  
            0 0

            to je mozny, ze by to nestacilo:-)). ad hostovacky, neodvazuju se odhadovat.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Eluin (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 23:24 |  
            0 0

            Tafat a Hošek nejspíš ne, ale u Dense je to asi jisté.

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:32 |  
          0 0

          Můžu se zeptat proč se chceš zbavir Vasiljevice?Já sem teda zápas v Brně kde hrál neviděl ale s Mostem i teď s Tiraspolem semi zdálo, že se tlačí dopředu, balon mu taky nepřekážel, viděl jsem ho i sprintovat polevé lajně když si příkladně narazil.. A to hrál druhej zápas.. Něco mi uniklo?

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:36 |  
            0 0

            jo, mozna je to predcasny, ale na s tiraspolem i se strizkovem na me pusobil hodne tezkopadne, pomalej, drbajici, ztracejici mice. uvidime, snad to bude lepsi.

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:53 |  
              0 0

              Mě teda teď se Střížkovem přišlo, že si to naopak nechtěl moc komplikovat a tak dával balon hned od nohy a ještě neukázal co všechno s ním umí. Určitě tě měl víc přesnejch přihrávek a narážeček než zkaženejch, takže v tom se mi tvoje kritika taky nezdá. Těžkopádně působí spíš na první pohled protože na středního záložníka je celkem dost vysokej a robustní (oproti trojici LV,TB,HR). Pomalej taky nebude akorát start na balon a akceleraci bude mít díky postavě pomalejší. Ovšem jeho přednosti budou asi jiné - vedení a pokrytí balonu, přehled, přihrávky + zakončení.
              Myslím, že se ti "znelíbil" z jiných důvodů než jsou vlastní výkony. Z jakých ale netuším..

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:57 |  
                0 0

                a z jakych myslis? to teda nevim:-))) jako ze zabere misto MJ?:-)))pravda je, ze se mi nelibilo video ani tiraspol a strizkov, videl jsem to jinak.. treba start na balon je ale hrozne dulezitej, i proti strizkovu byl casto v sobojich pozde. ale mas pravdu v tom, ze zatracovat ho by bylo predcasny, uvidime.

                • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 16:16 |  
                  0 0

                  No myslel jsem právě třeba z důvody jeho postavy. Přijde mi, že "díky MJ" se zárukou kvality stává, když je někdo hlavně dostatečně rychlej. Respektive jak nemá někdo tuhle vlastnost je rovnou odepsanej i kdyby měl jiné přednosti. Podle mě je u středního záložníka důležitá především schopnost "režírovat" hru + 100% pokrytí balonu, přihrávky, zakončení - až pak rychlost. Tím nechci říct že to Vasiljevič splňuje to vůbec, protože za těch 60 minut kdy šel na konce zápasů se to nedá zhodnotit. Proto si myslím, že jsi ho odsoudil jenom proto, že není mladý a "nadupaný". Jak řikáš uvidíme, zatím mě ničím nehromil ale, že by kazil, drbal atd sem si taky nevšim ;-)

                  • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 16:41 |  
                    0 0

                    na veku mi fakt nezalezi, ale ta tezkopadnost me zarazila uz na tom videu. ale uvidime:-))

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 16:05 |  
                0 0

                mimochodem k cemu je prehled, prihravky, strelba, pokryti balonu, v cemz by nekteri byli silni, kdyby na to meli dost casu. kdo nestiha tempo a vsude je pozdeji nez souper, k temto silnym strankam se nedostane. Obavam se, ze tohle muze byt jeho problem. Konecne zadnou vydarenou kombinaci ci narazecku si nepamatuju. Proti Tiraspolu byl poslan na hriste, aby podrzel balon, pritom ho ztracel jako ostatni a v obrane propadal.

                • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 16:27 |  
                  0 0

                  Já si zkrátka nemyslím, že musíš být fyzicky rychlý aby jsi dokázal dát balon z první a přesně. Není to potřeba ani k tomu aby jsi si našel správný prostor, převzal přihrávku, pokryl balon atd. Pozdě seš maximálně u soupeře když chceš hrát totální fotbal = presink celého týmu, hra nahoru dolu. Tam je potřeba rychlost na všech postech. Teď je otázka jestli se tohle dá hrát vždycky a proti každému soupeři. Někdy je třeba hrát hlavně chytře. Ale to je už jiná debata. Každopádně ideální se mi jeví TB, v tom snad spolu budeme souhlasit. Ovšem kde tkví jeho "problém" toť otázka.. u KJ nebo u něj samotného?

                  • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 16:46 |  
                    0 0

                    no idealni se mi nejevi, ale z tech 4 se mi jevi nejlip, pokud ovsem nebude predvadet tu hruzu jako na jare. a pokud na tomhle postu vubec nekdy nastoupi:-). jinak i on ma na muj vkus trochu tendence ke zpomalovani hry, takove to otaceni, prihravky dozadu.. :-)). jo a presink neumi hrat spousta nasich hracu, v tom nas tiraspol proste prehral, byl vsude driv nez my, dokonce i ti nejrychlejsi hraci - Janda, Vlcek, Hlousek, byli kolikrat u balonu pozdejc nez moldavci, o MJ, JC a dalsich vubec nemluvim, proto jsme vypadli a proto jsme v evrope uz 2 roky nevyhrali zapas, o tom jsem presvedcenej.

                    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                      quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 17:49 |  
                      0 0

                      Kdyz neni komu dopredu nahrat, tak je lepsi se s micem otocit, nez ho zakopnout souperi. On casto neni problem v tom ofenzivnim zaloznikovi, ale v hracich okolo, kteri se mu bud pri postupnem utoku nenabidnou, nebo pri rychlem utoku dostatecne rychle nedoplni.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 15:36 |  
            0 0

            Spletl jsem si zápas se Střížkovem teď ale i s Tiraspolem se mi nezdálo, že by byl vhodnej ke zbavení. To, že teď přišel nebudu vůbec komentovat..

  7. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    slaviator     před 15 lety 12.08.2009 17:16 |  
    0 0

    Vsimli jste si toho? Podle Novy trenuje repre stale Petr Rada, alespon ho tak uvedli na soupisce :-D

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 17:57 |  
      0 0

      Jo no, koukal jsem na to. Já takovým věcem nerozumím, jsem asi jeden z těch kreténu puntičkářů.
      Ale spíš mi chybí ten slovenský komentátor, to tenkrát v tom zápase se Slovenskem bylo jiné kafe, než Čapek s Karochem :-)

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        lassiter     před 15 lety 12.08.2009 18:04 |  
        0 0

        No tak snad do toho daj čapoun s karochem aspoň srdíčko jako s Panathinaikosem :-)

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 18:12 |  
          0 0

          tos špatně pochopil, to nekomentují Čapek s Karochem, ale ti chlapi z Galaxie sport, jen ten slovák tam není:)

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          slaviator     před 15 lety 12.08.2009 18:24 |  
          0 0

          Mno, proc by tam melo byt srdicko? Vzdyt je to "jen" reprezentace, tamto byla Sparta! :-)

          BTW, kdyz jsme u Capouna a spol, jsem zvedavej, jake zapasy z predkola EL budou na CT... :-)

          A jeste jednou neco: Emile Mpenza - pamatujete, jak nam pred asi trema lety provetraval obranu za Anderlecht jeste? Kde byla Slavia tehdy... a kde je i s mnoha chybama a prehmatama dnes? A kde by mohla byt, kdyby KJ neblbnul se sestavou? :-D

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 18:32 |  
            0 0

            Ohledne prenosu - CT je domluvena na vsech domacich zapasech mimo jediny - Slavie s CZ Belehrad, kde jednani stale probihaji.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 18:51 |  
            0 0

            A jeste, za Anderlecht nas prohanel Mbo Mpenza a vzhledem k tomu, ze ke KJove blbnuti se sestavou patri i privedeni Brabce, Tavarese, Senkerika, Vaniaka a spol. pred kvaldou LM v roce 2007, tak si myslim, ze je ta otazka minimalne nefer... Ale casto si kladu otazku, kde by Slavia byla, kdyby tehdy nedostala v posledni minute gol od Sachtaru.

            • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 12.08.2009 19:16 |  
              0 0

              a kde by byla, kdyby Vaniak zazracne nevychytal sance ajaxu..

              • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

                slaviator     před 15 lety 12.08.2009 20:46 |  
                0 0

                ...a Vlcek nedal dva goly, oba dva hrali zivotni zapas. Na tom postupu ale takovejch min 50 % ma prave Vaniak za oba dva zapasy, kolik to chytil "golovek", to bylo neuveritelne. A cim dal tim vic mam dojem, ze byla chyba ho nyni odstrelit po jedne hrubici a ze s nim v brane bychom pres tiraspol postoupili - hanus neudelal zadny vylozeny hrubice, ale byl strasne nejistej a ten gol by Vaniak asi mel

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        slaviator     před 15 lety 12.08.2009 18:20 |  
        0 0

        Jsem se nejdriv lek, pak jsem si uvedomil, ze je to "jen" NOHA :-)
        Hele, ten Slovak uz byl i predtim, kdyz jsme hrali pred MS na Slovensku, tehdy jsme tam vyhrali 3:0 a nikomu to nevadilo... Ted to komentoval uplne stejne, ale prohralo se a lidi si to vybijeji na nem. Nemam ten pocit, ze nam ten zapas prohral a ani mi tak nejak nevadilo, ze rval neco jako Dali jsme gola, vedeme... Daleko vice mi vadil pristup hracu k danemu zapasu, ale chapu - vedeli, ze po zapase maj reserve na Loretanskem namesti a ze tam budou jejich kamaradky... Tak se nechteli moc zpotit :-)

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 18:34 |  
          0 0

          Já vyskočil se zvdiženýma rukama, když dali slovací ten gol před koncem zápasu, to si můj sentiment se slovenským komentátorem nepochopil, proboha jak by mohl nějaký komentátor za naši prohru. Za to mohl ten pitomec Rada a tebou zpomínaní hráči, ale znova to vede k Radovi. Za pana Jarolíma by se to nestalo, nemyslím sportovní průser, ale ten druhý.

  8. Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

    quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 18:33 |  
    0 0

    Za U21 dnes v zakladu ze slavistu Celustka, Hosek a Suchy, z byvalych slavistu dale Dockal, Gecov a neco mezi soucasnym a byvalym slavistou - Vacha.

    • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

      mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 18:37 |  
      0 0

      A to měl původně hrát i Milan Černý a chytat Hanuš. No jo, a Lukáš Vácha se hlavně začíná v posledních týdnech rozehrávat. Myslím, že se schyluje k dalšímu přestupovému fiasku. Hlavně, že měl v kabině místo "zasednuté" Grajciarem a Densem..

      • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

        quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 18:45 |  
        0 0

        Nejak jsem si nevsiml, ze by se rozehraval. Mel povedeny polocas proti Vaduzu, v lize to zatim byla spis tragedie.

        • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

          mirecek1111     před 15 lety 12.08.2009 18:49 |  
          0 0

          jestli nevycházíš z hodnocení zápasů a hráčů z deníku sport, a koukal bys, tak by se ti v sobotu proti Brnu vcelku líbil. Aspoň mě jo.
          No a konečně už vedeme, doufám, že to udrží.

          • Re: Aleš Besta míří do Górniku Zabrze

            quelhar (admin)     před 15 lety 12.08.2009 18:52 |  
            0 0

            Ja jsem koukal na prvni puli, pak uz jsem sel na fotbal do Edenu. Brno sice hralo tezkou tuzku, ale ze by hral Liberec nejak vyrazne lepe, to se rici neda. Ale je pravda, ze za Liberec hrali nekteri hraci jeste hur nez Vacha.