Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

J. Černý: Je to obrovský šok

"Zápas podle mě dnes nebyl z naší strany špatný, z jejich snad jediné šance jsme dostali gól," smutnil po utkání záložník Jaroslav Černý.

Dostat gól v 94. minutě asi musí být pro mužstvo velký šok?

Určitě je to obrovský šok. V zápase jsme si vytvořili převahu, Šeriff nic neměl, a pak ze standardní situace v 94. minutě dostaneme gól, je to špatný. Musíme se co nejdřív vzchopit, a teď se soustředit na ligu.

Můžete porovnat výkon Šerifu v prvním a druhém utkání?

V Moldávii to byl úplně jiný zápas, přijeli jsme tam s tím, že budeme hrát ze zajištěné obrany a vstřelíme gól a doma se to pokusíme rozhodnout, což se nám podařilo. Začali jsme myslím docela dobře, vytvořili jsme si šance, měli jsme nějaké střely. Vstřelili jsme gól, vedli jsme, měli jsme převahu, až v závěru nás Šeriff díky nakopávaným balónům zatlačil. Měli jsme se soustředit na obranu, takový gól tam nesmí propadnout, měli jsme to odkopat a vydržet, je to naše chyba, nikoho jiného. Měli jsme to dohrát na jejich polovině. Zápas podle mě dnes nebyl z naší strany špatný, z jejich snad jediné šance jsme dostali gól.

Doufali jste, že ještě po inkasovaném gólu zápas zvrátíte?

Tak to už by byl spíš zázrak.

Neviděli jste se na konci zápasu už ve 4. předkole a neztratili jste koncentraci?

Věděli jsme, že vedeme 1:0, že jsou poslední minuty, věřili jsme, že to udržíme. Neudrželi jsme, smůla, teď se z toho budeme muset vzpamatovat co nejrychleji. Bude nějaký čas trvat, než to rozdýcháme

Jaká byla taktika do druhé půle?

Nechtěli jsme to otevřít, věděli jsme, že jeden gól nám stačí, měli jsme ale určitou územní převahu a měli jsme k jeho vstřelení blíž než soupeř.

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 00:15 |  
    0 0

    tak jestli byla takova taktika tak je to jasny, to byla jasna sebevrazda panove.

  2. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    tantalos     před 15 lety 06.08.2009 00:29 |  
    0 0

    Inkasovaný gól nebyl žádný šok, tady JČ žvaní, byl to výsledek naprosté pasivity od 75 minuty. Tiraspol dal už před tím jeden neuznaný gól - a dost možná regulérní. Alespoň v Anglii byl platil.
    Na průšvihu se podepsala především špatný fyzická kondice Slavie, Tiraspol ke konci kontroloval hru a bylo jasné, že si nějakou šanci vytvoří. A Hanuš ukázal, že není čaroděj, což mu nevyčítám.

  3. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    YsoEz     před 15 lety 06.08.2009 00:41 |  
    0 0

    hrat na 1-0 byl nesmysl, vzdy muze padnout nejaky nahodny gol z rohu nebo jine standartky a taky ze padl... meli dost casu dat 2. pojistovaci gol a mohl byt klid, bohuzel zase klasicka priposrana hra

  4. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 06:59 |  
    0 0

    Dobré, ikdyž dost smutné ráno, alespoň pro mne.
    Všechny smutné a chmurné příspěvky už jsem přečetl. Usnout jsem nemohl a asi jako Vy všichni jsem se patlal v tom, kde se stala chyba. Víte, nakonec jsem si ale řekl, že Slávii kvůli tomu fandit přeci nepřestanu. Někdy je člověk nahoře a někdy dole. Nebudu vykřikovat jako někteří fandové včera při odchodu z Edenu, že "tady už mě nikdo neuvidí" a pod. Já jsem chodil na Slávii a byli jsme na tom daleko, daleko hůř. A tím nechci nijak zamlouvat ten včerejší průser, který nesou hráči, trenéři i vedení rovným dílem. A to, že jsme za blbce, to si musíme vyžrat a nikdo to za nác neudělá. Nebudu ani říkat proklamace typu: " Já to říkal". Ne, já jsem věřil, že trenér to dobře připraví, hráči to dobře natrénují a odehrají a vedení bude dobrým stragickým článkem. Z výsledku ať si každý vezme svůj krajíc odpovědnosti. Já si už svůj zažívám. Nevím co přijde dál, dá se očekávat asi docela deka a tápání. Na to, že přijde deset nových hráčů a nikdo neví, co kdo bude hrát, to si myslím, že se mělo asi připravit postupně v delším časovém horizontu. Ale jak říkám nechci být po bitvě generálem. Asi jako každý slávista teď mám smutek na duši, moc chuti do práce taky nemám a snažím se najít si z toho cestu ven. A bagatelizovat to slóvem :"vždyť je to jen fotbal", hm to neumím. Slavia je pro mě srdeční záležitost a značka pro můj život spojený s fotbalem. Tu hru mám moc rád. A nepřestanu, protože má v sobě úplně všechno, no a Slavia, ta bude vždycky v mém srdci uložená. Vím moc dobře proč. Jen sem tím chtěl říct, že nikomu nebudu vyvracet a nebo dokonce někoho přemlouvat, aby to cítil aspoň trochu tak, jak to cítím já. Děkuji Vám přátelé. Sokrates55

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Gino     před 15 lety 06.08.2009 07:35 |  
      0 0

      Sokrate, nediv se lidem, ze krici "tady uz me nikdo neuvidi"... i ja mel vcera bezprostredne po utkani stejne nazory. To je holt to fandeni... Ja taky najednou neprestanu fandit Slavii - to nikdo z nich. Ale takhle nas zklamat, to je vazne trestuhodne a trestuhodne a trestuhodne!! Nezvladnout posledni minuty, no, ticha radeji, nebo se zase naseru :o)

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 07:54 |  
        0 0

        Dobré ráno pane Gino,
        já se Vám nedivím a chápu, že jste to tak cítil. A už vůbec nechci nikoho za to odsuzovat. Vím jak je to obrovské zklamání a každá má své právo si to nějak ze sebe "vyndat". Vždyť já byl taky jak říkáte "nasr....ej". Vždyť jsem úplně stejný fanda jako Vy a všichni ostatní, co sem píšeme. Prostě jsem to jen zhodnotil tak, že na Slavii stejně zase půjdu a tak nebudu před tím říkat, že mě tam už nikdo neuvidí.
        "Domi suae quilibet rex" - každý ve svém domě pánem.
        Proto si teď myslím, nechť každý se svou odpovědností předstoupí.
        Bylo by příliš laciné se schovat za fráze o tom, že teď musíme zabojovat v Evrposké lize. Takovou šanci jít dál, tu už asi dlouho zase mít nebudeme a anylyzovat příčiny nezdaru je cesta, jak ten nezdar znovu nezopakovat. Sokrates55

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          tantalos     před 15 lety 06.08.2009 08:30 |  
          0 0

          Milý Sokrate,
          jako slavisti jsme zažili mnohem horší doby než nějaké neprobojování se do LM. Ti praví slavisti budou chodit dál, ti co jsou v duši stejní jako sparťani a vidí jen tituly a zlato, začnou chodit třeba na Střížkov, jestli se mu bude dařit.
          Včerejší totální selhání nebylo náhodné.
          Spíš zákonité. Co můžeš čekat od mančaftu, když ho skoro z poloviny překopeš, když vyhodíš jeho neformálního vůdce (Brabce), když si necháš v týmu tolik nespokojených, uražených hráčů (jako Belaid, ale i Šenkeřík), když od dospívajících kluků jako Čelůstka, chceš, aby zničehonic hráli čtyři utkání za dva týdny, když všichni vidí, že na hráčích a penězích nezáleží, že smlouva jim nic nezaručí a je jen kus papíru (Besta).
          Především však jde o naprosté morální a lidské selhání trenéra.
          Jistě vidí, že se Marek Jarolím trápí. Pochybuji, že by šílenství našeho Napoleonka došlo do té míry, že by neviděl, jak veliké kulové jeho synovec hraje. Přesto ho staví a staví. MJ by potřeboval na půl roku, možná na rok třeba do Hlučína, nebo do jakéhokoli jiného týmu, na nějž by stačil, aby získal znovu u jistotu ve hře, To, co předváděl včera, svědčí o tom, že je na pokraji něčeho podobného psychickému zhroucení.
          Ten kluk potřebuje změnu. Tak špatný, jak hrál včera, není.
          Jenže jde i o totální selhání pánů Doležala a Rosena. Měli si uvědomit, že nikomu, a to ani KJ, nesmějí dovolit, aby nadřazoval zájmy rodinné nad zájmy Slavie.
          Hráči nejsou blbci a úlety Kj vidí. Brabcovo rozhodnutí postavit se psychicky nevyrovnanému trenérovi bylo jedině správné.
          Samozřejmě, Slavie si nemůže dovolit, aby jí vládli hráči, jak to bylo ve Spartě, proto odsun Ericha chápu.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Historik     před 15 lety 06.08.2009 11:25 |  
      0 0

      Sokrate, vždy jsem si vážil Vašich komentářů i názorů, i když ne vždy jsem s nimi souhlasil, ale tato slova můžu jen podepsat. Zažili jsme se Slavií dobré i zlé, a i když může být člověk zklamaný, nebo naštvaný na hráče, či trenéra, neměl by však nikdy zapomínat, že fandí Slavii jako celku, a že ve sportu jsou chvíle radosti i chvíle zmaru. Včera jsme zažili trpké zklamání, ale přesto jsme na děkovačce křičeli "Vždycky jsme s Váma!" a na to bychom neměli zapomínat. Proto v neděli hurá do Edenu a doufejme, že se vše postupně spraví.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:34 |  
        0 0

        nevím ale podle mě je tohle jasný impulz že je něco špatně a že by se mělo začít něco dít, nebudem si nic nalhávat tohle byla obrovská šance a její neproměnění je obrovský průser ze kterého podle mě prostě musí něco vzejít, uvítal bych rezignaci KJ protože tak by to bylo správné a fér, hned několik chyb bylo na naší straně, at uz spatne zvolena taktika, nekvalitní golman , a nesmyslne zandavaní hrácu , kde byl vcera trapp , kde grajcar a kde senkerik to nikdo nevi, krajcik pro zmenu sedel na lavici , udrzet jednobrankovy naskok mel Tafat kterej hral ligu jednou v zivote a M.Cerny kterej taky neni zrovna defenzivni , chyba se kupila na chybu a byly sme za to hodne krute potrestani , pro me je to dostatecny duvod pro to aby se zacalo jinak.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Jirka61     před 15 lety 06.08.2009 12:14 |  
      0 0

      Dobry den,

      musim se priznat, ze mi vcera vecer bylo do breku. A to jsem "pan v nejlepsich letech". Sedel jsem u Radiozurnalu, 600 km vzdalen od naseho milovaneho Edenu a mel po cely zapas zpocene ruce a neprijemny pocit v zaludku....Ano, je to sport a porazky k nemu rozhodne patri. Ale takhle? Co dal? Hlavne rozhodovat s chladnou hlavou a brzy se "zvednout". Nebude to lehke, s takhle "nabouranou" psychikou. Kader se asi zmensi, ale az po kvalifikaci na EL. Urcite prijedu, je to ma 43.sezona... Myslim, ze nyni bude rozhodovat charakter jak hracu, tak i vedeni. Snad ta myslenka "nove" Slavie bude zit dale. Je to paradox, ale dlouhodobe by nas mohla tato porazka dokonce posilit. Bez pokory to nejde...Je taky otazkou, jestli se da postavit opravdove muzstvo za 6 nedel ( asi ne..). Zaverem bych si pral, aby se tu ted nehledali "vinici", protoze zadni nejsou. Ten dvojzapas prohral cely tym....Uz se tesim do zaplneneho Edenu!

      Ahoj Jirka

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      bongor     před 15 lety 06.08.2009 14:08 |  
      0 0

      Jistě Sokrate,Slavia je něco mnohem víc než jeden zmršený zápas.Co my jsme si s ní prožili,někdy i protrpěli!Teď je situace,kdy se projeví ty rychlokvašky,co se stali slávisty až když se Slavia vyšplhala nahoru.
      Slávista si zanadává,posmutní,nespí.Rychlokvaška už nikdy nepřijde,sprostě nadává hráčům,vedení i trenérovi,nejradši by chtěl peníze zpátky.Předem se omlouvám těm slávistům,kteří jsou toho názvu hodni a přesto taky sprostě nadávají.Taky jsou takoví,zvláště když s nima mluvíš půl hodiny po té příšernosti,kdy mužstvo,které bylo vždycky na špici Evropy dostane gól v 94.minutě od naprostých amatérů.
      Já jsem pronesl:To jsou ale ču*áci,to se mi snad zdá,když místo toho ,abysme přidali 2-3 navíc jsme vyřazení.Kolik to bude stát,nechci ani počítat...

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      mart     před 15 lety 06.08.2009 15:46 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,
      smutne rano, pravda. Smutne prispevky, .... ale (povetsinou) takovy (i kdyz nekde jen slaby) zachvev nadeje.
      Vzdycky sme s Vama!
      Jako Jiri 61, tak i ja jsem prosedel vecer u laptopu, napred pred on-linem, a pak i s radiozurnalem (jen to mam do Prahy jeste o nejakejch 400KM dal:). Jako vsem ostatnim mi nebylo po zapase moc do reci. Ale co se da delat. Musime, musime jet dal!
      Od vcerejsiho vecera se mi podarilo posbirat par reakci (castecne lide [a muj kocour], kteri fotbal moc nesleduji.
      1. moje zena: " Jsem smutna, ale priste bude lip". (ona ma vetsinou pravdu:)
      2. muj kocour. Kratce po skonceni prenosu se mlcky, se svesenou hlavou postavil pred dvere (zevnitr pochopitelne) a indikoval jednoznacne, ze hodla jit ven (coz je proti jeho zvyklostem, neb od te doby co nema kulky, v noci povetsinou chrape). Nevim presne duvod jeho "zadosti". Jestli se z toho hodlal po.rat?, nebo se chtel vyjit do ulic a opit se, nebo se chtel rovnou utopit.
      3. dnes rano - muj senior partner: " Tady neni na tomhle svete zadna spravedlnost!"
      4. jeho syn (vysokoskolak, momentalne u nas na praxi - jediny kdo plne chape rozdil mezi Spartou a Slavii, i kdyz cesky neumi):
      "No, aspon, ze predevcirem nepostoupila ani Sparta"
      5. muj kolega golfista (puvodne pomerne zdesen): " ..... na druhou stranu je to dobre(!), mozna pujdete do EL ve skupine s Evertonem, a mi te s brachou vemem do Godison Parku (vcetne listku), a Ty nam oboum zaplatis letenky a pobyt v Praze na odvetu :D" (bylo pomerne jasne videt, ze by si ty listky do Prahy mnohem radeji zaplatil sam).
      6. soused : " .....jakej fotbal ????? dyk liga jeste nezacala, ne ? ...nakej pratelak??? (.....musim ho omluvit, neb vedle nas bydli teprve 8 let, a taky protoze je to debil.)
      Stale jeste smutny pozdrav do Prahy posila mart,
      ...a stale jeste doufam, ze moje zena bude mit zas jednou pravdu.

  5. koledovali jsme si

    rudahvjezda     před 15 lety 06.08.2009 08:20 |  
    0 0

    hrát na údržbu je největší chyba, dojela na to i sparta.
    fatální zjištění je, že posledních dvacet minut někteří hráči jen šlapali vodu a byli později i u míčů, ke kterým měli jasně blíž - hlavně čelůstka a janda. vždyť je začátek sezóny, to se nemůže stávat...
    proč hrál jarolím 60 minut, to nepochopím. já ho mám jinak docela rád, ale na co včera sáhl, to zkazil.
    sázka na hanuše se podle mne taky nevyplatila - na centry (radši) nechodí, není dost důrazný a po pravdě - za ty tři zápasy co chytal nic podstatnýho nechytil. neříkám, že góly byly jeho, ale nechytil nic navíc.
    teď to bude těžká sezóna...
    p.s. šerif na mne rozhodně nepůsobil jako silnej klub, jak se nám pořád snaží někdo namluvit...

  6. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Viking     před 15 lety 06.08.2009 08:33 |  
    0 0

    Tak s čerstvě vypitou hlavou, taky jsem to psychicky neunesl:

    1. V letošní sezoně byl klíčový měsíc srpen, od toho se odvijí průběh ročníku. Vědělo se to v květnu. My proto vyměníme půlku kádru, abychom se náhodou v srpnu už nesehráli. V dnešním fotbale hraje stabilita základní sestavy 70% úspěchu.

    2. Tiraspol byl soupeř na úrovni Českých Budějovic a jarního Slovácka, vícero komentářů netřeba.

    3. Jestli střídání neřídila Jarolímova smska ale Vrabec, to v tom případě Vrabec ven. Hloušek měl půl minuty před střídáním stometrový sprint a rozhodně nevypadalo, že by nemohl. Po jeho vystřídání to šlo do ještě větších kytek. Hráč v takový fyzický fazoně musí na hřišti zůstat i mrtvej.

    4. Jak jsem nebyl kritickej k Tvarohovi, tak po dnešku ho nechci vidět se motat kolem Edenu ani autem. Tak slabý individuální výkon jsem od jedince ve Slavii ještě neviděl. Snad naposledy prodanej zápas Petra Vlčka v derby.

    5. Na lavičce z útočníků zůstal je Tafat, hráč bez zkušeností. V posledních pěti minutách hrajeme s útokem M. Černý - Tafat, kteří se prakticky nepotkají s balonem. Tafat nakonec na malém vápně netrefí míč a Tiraspol dává gól. Proč hrál celý zápas Vlček, který zazdil co šlo? Kde je Šenkeřík? Když už chtěl Vrabec (Jarolím) střídat, dneska by byl ideální do útoku Besta.

    6. Vasiljevič - to je vtip??? Ze čtyř ofenzivních záložníků nejhoršího postavíme a druhého nejhoršího tam nacpeme místo něj.

    7. U Hanuše bylo už při rozcvičení vidět, že má v kalhotách nakydáno. Při neuznané brance měl podobně jako Vaniak s Boleslaví balon boxovat a nesnažit se ho nesmyslně na velkém vápně chytat.

    8. Tohle je koncepce? Stavět celou přípravu Hlouška do obrany a s Tiraspolem v jedenáctém zápase sezony zjistit, že stčí všechny útočníky do kapsy? Hlavně že Toleski a Besta jsou v béčku. Máme na lavici čtyři záložníky.

    9. Belaid to v Brně zvednul, dneska tam mohl místo Jandy klidně v půlce vletět. Aspoň by neudělal debilní faul na půlce, kdy to mohl Petr poslat klidně k zimáku a nic by se nestalo.

    Když si to dám dohromady, tak hlavně to byl jednoznačně prokaučovanej zápas. Z trenérský stránky.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Viking     před 15 lety 06.08.2009 08:35 |  
      0 0

      A ještě něco - vypracovat si za dva zápasy s Tiraspolem jednu šanci, to je kumšt.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        eomer (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 09:26 |  
        0 0

        Vidím to podobně. To střídání jsem taky nepobral. Líbil se mi Hubáček. Gólmani jsou průser !

  7. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 08:43 |  
    0 0

    Dobré ranko Slavisti, zklamání je obrovské, ale hráčům se toho zas moc vyčíst nedá. Chyby jednotlivců jsou v každém zápase, taktika slavila až do 93. minuty úspěch, sestava byla asi ta nejlepši moźná, tah s Hlouškem v útoku byl skvělej. Teď se nám to radí, ale když srovnám výkony obou týmů, tak to byla předevšiom obrovská smůla a náhoda, že jsme o postup přišli a navíc v tom nejhorším možném čase.Taky by se mi líbilo, kdybychom Šarifu nasypali v dvaceti minutách 3 góly, ale na to prostě nemáme. Šarif byl špatnej, ale my taky nejsme žádní zázraci a vysloveně gólovky jsme si nevytvořili. Že dokážem tým z Moldávie válcovat na půlce, je ve fotbale celkem bezvýznamný aspekt kvality. K jednotlivcům: Hlouśek, Suchý -velice kvalitní výkon. Vlčák hodně odmakal, ale do śance se nedostal. Obrana celkem obstojná i když Hubáček i Čelda, by měli trénovat centry. Záloha špatná Jarda Černý první půlku špatnej, pak se zvednul. MJ opět naprostá tragédie. Nechápu, že ho trenéřio nevystřídali dříve. protože Marek kazil i ty nejjednodužší přihrávky. Janda makal, ale kazil.Hocine si své odehrál, ale ještě ho limitoval sval, což bylo vidét při akceleraci .Hanuš byl bez práce - dvě střely = dva góly.Neřikám, že jeho chyby, ale nic navíc nechytl. Tak nevim, ale asi to bude něco jako Diviš:-(. Tedy průměrnej brankář a ve Slavii bych si pŕedstvoval spíše hráče nadprůměrné. Každopádně kluky nezatracujme a když mám hledat něco pozitivního na vyřazení, tak snad to, že si ti nejmladší slavisté zažili taky svůj Šachťar a do dalších neúspěchů je to zocelí.Vždycky jsme s váma!!

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Viking     před 15 lety 06.08.2009 08:48 |  
      0 0

      Smůla Lorde? Vypracovat si na dva zápasy se soupeřem na úrovni podprůměru český ligy jednu šanci?

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 09:06 |  
        0 0

        Rozdil mezi úspěchem a neúspéchem nebyla kvalita hry a množství śancí, ale právé ten jeden gól.Takže to smůla je, dostat náhodný gól v poslední minutě dvojzápasu. Ale na slovíčkaŕení nemám dnes néjak náladu. Kdybychom ten gól nedostali bylo by vše dobře, tak jako je teď podle většiny vśe špatně??

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          Viking     před 15 lety 06.08.2009 09:13 |  
          0 0

          Postup/nepostup je z většiny vyústěním hry. Žádný štěstí, smůla. Když budeš hrát dobře, tak Tiraspol přejedeš v pohodě. Když budeš hrát špatně, tak je to vyrovnaný dvojzápas.

          Nedělejme z Moldavanů nějaké bohy. Prohráli jsme si to sami. A vina tentokrát jde jednoznačně na trenéra.

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 09:37 |  
            0 0

            Zdravim, docela a velmi presne jste analyzovali priciny neuspechu , ktere jsou hlavne v nekoncepcnosti prace trenerskeho tymu a nepodarene herni casti pripravy/pokolikate uz/. je nutno jit dal, neni to pro mne lehke, ale je jasne , ze se budeme loucit s nekterymi hraci, vypada to na Senkyho a Graciara. Proste musi odejit hraci hlavne s vyssimi smlouvami, kteri svou budoucnost nevidi na lavicce. Riziko je vsak velke, ukazkou muze byt pritomnost nezkuseneho Tafata jako jedineho utocnika na lavicce ci zcela nesmyslne ignorovani Vaniaka po jedine chybe. Pri mem odchodu z Edenu mi jedna slecna , ktera pracuje na Slavii rikala , ze doufa , ze alespon vyplaty dojdou v srpnu vcas a ze se snad nebude propoustet jak jim nekdo v pripade nezdaru sliboval. To vse a jeste i dalsi story z kabiny svedci o velmi nestabilni a neobvykle situaci v nasem klubu, kdy treba o kvalite travy rozhoduje trener acka a jeho asistenti. Chci tim jen rici, ze mozna nastal cas na obsazeni funkce sportovniho reditele, ktery by byl kvalitni oponenturou hlavy naseho trenerskeho gangu.jde take treba o to , aby kvalitni a cenove dostupni hraci typu Korejskeho utocnika ci golmana Vilara, nebyli zameneni za trenerovi oblibence ci dokonce pochybne ksefty nasich treneru. Jde take o to aby newbylo objevovano , objevene viz Hlousek,aby hraci jako Vlcek a Krajcik byli posuzovani jako ostatni.Je jasne , ze tato prohra Jarolimovi krk nezlomi, ale pokud i nadale bude pokracovat v duchu pravidla, ze vsechny oponenty je potreba znicit, vykopnout a zlikvidovat, ze mu bude chybet sebereflexe , mel by radeji odejit k narodaku a uvolnit misto Kozlovi ci Janu, kteri to urcite zvladnou stejne dobre jako on.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          czross (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 09:35 |  
          0 0

          o ten vyrovnavaci gol jsme si koledovali cely druhy polocas.

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 09:55 |  
            0 0

            ale nekoledovali. Nejde aby se soupeř nedostal na naší půlku, nebo neměl vůbec žádnou standardku, kterou třeba od půlicí čáry prostě může nakopnout do vápna.Šarifu jsme moc nedovolili.A o tolik lepší, neź šarif zas nejsme. Proto tvrdim, že je to za daných okolností hlavně smůla .

            • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

              Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:11 |  
              0 0

              A proč nejsme o tolik lepší než Tiraspol? Máme lepší hráče, fanoušky, máme asi kvalitnější ligu, tváříme se jako mužstvo "evropského střihu", chceme hrát LM. Nějakej levoboček vod rumunskejch cikánů je pro nás stejnej level?

              • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

                LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 10:49 |  
                0 0

                máme lepší hráče bez formy, malinko lepší ligu,mnohem lepší fanouśky,tradici, ale třeba mnohem horší tréningové centrum,údajně i menší rozpočet To jak se tváŕíme je k ničemu, stejně se můžou tvářit Šarifští a určitě LM chtějí hrát stejně jako my.Jinak šarif dominuje tamní soutěźi přesvědčivěji a déle ,než slavia GL a moldavanů tam moc neni, proto moc nechápu to o rumunsko cikánských levobočcích.Stejnej level to neni, ale neni o tolik horší, abychom s nima nemohli vypadnout.Ostatně , jak jsme asi museli hrát v prvním zápase,když jsme byli horším týmem?

              • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

                quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 10:50 |  
                0 0

                Asi proste nemame o tolik lepsi hrace... :o(

  8. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    lassiter     před 15 lety 06.08.2009 09:54 |  
    0 0

    Zajímavej sport tenhle fotbal :-) Porážky k němu patří, i když jsou někdy krutý. Ta včerejší může být pro Slavii zásadní. Před rokem byla osa našeho týmu Vaniak-Brabec-Tavares-Necid, dneska je Hanuš-Vomáčka-Ragued-Vlček. Když se porazí strom, chvíli trvá než ten nově zasazenej začne plodit a urychlit to nejde. Doufejme, že nám ten novej stihne aspon zakořenit. Souhlasím s tantalem, že hráčům (alespoň některým) chybí kondice anebo jsou přetrénovaný, já nevím. Není přece normální, aby se tři hráči v 70. minutě při každém přerušení drželi v předklonu za kolena. Velkou chybou podle mě bylo nepodržení Vaniaka. A včerejší zápas pak podle mě chyboval ten, kdo rozhodoval o střídáních. Pokud v tom nebylo zranění, tak vystřídání Hlouška bylo to nejvíce nepochopitelné střídání, které jsem kdy viděl. Mátožný Janda si o něj říkal už o poločase a střídání MČ/Janda se nabízelo. Stejně tak vystřídání J. Černého, který má zkušenosti a je schopnej podržet míč bylo chybný. Nedostatek zkušených hráčů na konci se nám vymstil, např. Tafatovi bych nevyčítal ani tak to minutí míče na malym vápně, jako spíš ten naprosto stupidní útočnej faul minutu před koncem. O Jandově faulu už toho bylo napsáno dost. Je to škoda, ale pomalu se začínám těšit na Střížkov :-)

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 10:05 |  
      0 0

      Cely zapas byl prehlidkou stupidnich chyb typu Janda drzi balon asi tri vteriny, pribiha k nemu souper zezadu a lehce mu ho odebira, nebo Jarolim prihrava uplne nikomu, nebo hrac v obrane nikym neatakovan zbesile hlavickuje mic k souperi misto jeho zpracovani, podrzeni a rozehrani.
      Primo panoptikum trivialnich chyb bylo poslednich deset minut, kdy takrka kazde rozhodnuti nasich hracu na travniku bylo spatne, at uz slo o vhazovani autu (hazeme aut na polovine soupere v 91. minute a misto toho, abychom docilili minimalne dalsiho vhazovani putuje mic primo z ruky tusim M. Cerneho za brankovou caru a brankar soupere muze rychle vykopavat) o stupidni faul Jandy (ale tech zbytecnych faulu na pulce nebo pred nasi branou bylo vic), o tragicky zbytecne ztraty mice v okamziku, kdy mame moznost zklidnit hru a natahnout cas.
      Proste zkusene muzstvo by v situaci, kdy hraje proti slabsimu souperi a ma autove vhazovani u souperovy brany, nemohlo zahrat to, ze za 2 minuty dostane gol.
      Byla tam proste chyba za chybou a takove chyby jsme za poslednich nekolik let proste nedelali a ted je delame jako na bezicim pasu a opakovane. Pritom je delaji i hraci, kteri by meli mit dostatecne zkusenosti, aby je nedelali (napr. Janda). Proto si myslim, ze to je jednoznacne otazka psychicke odolnosti hracu, ktera je proste spatna a tohle se musi naucit co nejdrive.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:13 |  
        0 0

        To není o psychice. Janda letos ještě nezahrál dobrý zápas. Jarolím taky ne. Čelůstka zatím nestačí fyzicky. Tafat hrál loni třetí ligu. Milan Černý to v posledních pěti minutách neuhlavičkuje. Vomáčka je ligovej průměr, nic víc. A mohl bych pokračovat.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 10:39 |  
          0 0

          To je sice pravda, ale Janda prece fotbal hrat umi, Jarolim zrovna tak. To, co predvadeji neni to, co umi. Jake je pro to jine vysvetleni, nez ze si ti hraci zoufale neveri? Ja teda jine nevidim.
          Jiny pripad je Tafat, ale ten zatim odehral jen 15 minut v Brne a pet minut proti Tiraspolu, nicmene fakt, ze je na lavici on, zatimco Naumov se Senkerikem ne, je rozhodne k zamysleni.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 10:24 |  
        0 0

        Jasny, tech chyb na konci bylo hodne, ale to je proste hlava, je tezky hrat proti slabymu souperi a v poslednich minutach drzet jednobrankovy vitezstvi v tak dulezitym zapase. Samozrejme, Janda blbej faul, Tafat se netrefil do mice, ostatne asi na hristi v tu chvili nemel byt, spolehat v tak kritickou chvili na to, ze centry ubrani Tafat s Celustkou, to je sebevrazda. Ja ale tohle hracum nevycitam, tym neni treba ted tak psychicky silny, mnohem horsi je, ze jsme si poctvrte za cely zapas nevytvorili zadnou golovou sanci. Ze zaloha vubec nefunguje. Proto jsme prohrali,ne kvuli tem chybam, ale kvuli slabe hre tymu, ktery nedokazal soupere prehrat, vytvorit si sance a dat goly. Proste nepodarilo se novy tym pripravit na rozhodujici zapas sezony. Nemuzeme se rozcilovat, ze nekdo udela v zaveru zapasu chybu, to je sport. Ten, kdo hraje spatne a spoleha na to, ze souper neda nahodny gol, vzdycky hodne riskuje.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 10:46 |  
          0 0

          Souhlasim s tim, ze zaloha je naprosto tragicka. Mame na tri posty asi 8 hracu a vsichni pusobi na hristi zoufale. Pritom si myslim, ze ostatni posty jsou obsazene pomerne slusne.

          Kazdopadne na zapas s Bohemkou v nedeli bych postavil asi sestavu: Hanus (kdyz uz tam jednou je, tak tohle je zapas, ve kterem by se mohl chytit a nabrat sebevedomi) - Celustka (nikdo lepsi ted neni, Grajciara jsem postavil do zalohy), Suchy, Vomacka, Hubacek (Hlousek uz je v utoku) - Grajciar (proc ne, kdyz hral v priprave docela dobre), Belaid (odehral toho nejmene), Ragued, J. Cerny (ze zalohy zatim nejlepsi, i kdyz taky to neni zrovna ono) - Senkerik (Standa je psychicky na dne), Hlousek (jedine pozitivum vcerejsi tragedie).

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:05 |  
            0 0

            docela souhlasim, misto celustky bych ale zkusil zas mateje (ale v brne jsem ho evidel, asi nehral nic moc, ze..)

            • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

              quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 13:27 |  
              0 0

              Uplne tragicky, jeho typicky bojovnost byla uplne pryc, laxni, nepresny... To i ten Celustka se zatim jevi lip.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Ravik     před 15 lety 06.08.2009 10:26 |  
        0 0

        Nebude ta včerejší tragedie spíš vyvrcholením částečných, byť i treba drobnejsich chyb které KJ soustavně dělá než netaktických posledních 10 minut? Za posledních 18 měsíců, kdy KJ dostal na koho si ukázal jsme hráli dobrý fotbal snad jen září, říjen 08... V evr. poharech máme za tu dobu bilanci 12 0 - 8 - 4 a průměr vstřelených golů na zápas snad 0,5... ze špičky ligy (MB, Libe, Spa) jsme porazili snad jen jednou Spartu a podivně MB, protočilo se tu kolem 50 hráčů a jestli tohle celý snažení mělo vést k úspěšnému srpnu 09 tak je to totální výbuch. Výsledkově, herně, trenérsky... nemáme brankáře, utok, vůdce týmu, s některými hráči se nakládá jako s dobytkem.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:32 |  
          0 0

          Něco na tom bude Raviku, nazval bych to průtokový ohřívač. Ale se studenou vodou. Magořina byla včerejší lavička. M. Černý, Vasiljevič, Volešák, Belaid, Tafat, Krajčík - kde je Hošek? Kde je zkušený útočník? Zranit se Vomáčka, a neměl k tomu v první půli daleko, tak budeme hrát co? S Čelůstkou na stoperu?

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            Ravik     před 15 lety 06.08.2009 10:37 |  
            0 0

            asi jo a Matej za něj a nebo Hub na stopera, Hlousek do obrany a do utoku Tafat... v tomhle zase musim uzna ze je KJ silnej, umi s tou sestavou behem zapasu improvizovat a casto to prineslo zvrat...

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 10:42 |  
            0 0

            Meli jsme na hristi Huba, ktery by toho stopera hral. Ale je hovadina mit na lavici tri ofenzivni zalozniky a jen jednoho utocnika (M. Cerneho beru jako krajniho zaloznika).

  9. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:09 |  
    0 0

    Každopádně - vizitkou českého týmu by měla být pohárová Evropa. Na českou kakášsrandaligu kašle pes, ta je tragická. V Evropě se ukáže kvalita. Za poslední dva roky jsme se opravdu předvedli.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      lassiter     před 15 lety 06.08.2009 10:23 |  
      0 0

      Tak ještě tady máme evropskou ligu. Já i celkem věřim, že z hráčů spadne ten tlak, kterej na sobě od zisku titulu měli, a sice že cesta do LM je tak jednoduchá že se prostě musí postoupit, a že v evropě můžem letos ještě odehrát dobrý zápasy. Stejně tak předpopkládam, že dojde k redukci počtu hráčů, nevím k čemu bychom měli držet čtyři střední záložníky, čtyři pravé obránce, atd. Otázka je, jestli o někoho bude zájem, viz naše plná výplatní listina hráčů hrajících futsal nebo sedících na tribuně...

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:27 |  
        0 0

        Někoho udat bude ale problém. Vesměs všichni mají nadstardantní platy a z dobré vůle dolů s platem jentak nepůjdou.

        Na začátku sezony se zdálo že máme přetlak v útoku a ted se ukazuje, že to je naše největší slabina. Když pominu famózního Hlouška, tak ten zbytek je hrůzně neproduktivní.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 10:36 |  
      0 0

      Pěkné dopoledne přeji,
      moc děkuji za příspěvky a čtu si je tu s Vámi. I s Tantalem souhlasím. Fakt se nechci vyjadřovat k jednotlivým hráčům, každý jste to tam viděl, ty šílenosti v posledních cca 15 minutách, byli jsme jak stádo janků. Střídání Hlouška byl úplný masakr. Od Rosena očekávám pořádné bouchnutí od stolu a mělo by být slyšet nejen v hráčské kabině. Tímhle zápasem se toho provařilo opravdu moc, a někdo "koncepci" připravoval a před Rosenem obhajoval. A jak T.Rosena znám, tak ten tuhle "pecku" bude polykat velice ztuha. A jak už tu někdo pověděl, v neděli se Střížkovem :-)..... Třeba tam budu sedět daleko široko sám. Sokrates55

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Viking     před 15 lety 06.08.2009 10:39 |  
        0 0

        Nebudeš, sám, nebudeš.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        czross (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 10:43 |  
        0 0

        Ja bez toho fotbalu taky nevydrzim takze tam tez budu i kdyz v dost spatnem psychockem stavu, ale budu :)

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        strangercz     před 15 lety 06.08.2009 10:45 |  
        0 0

        já jdu taky nenecháme hráče na holičkách

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        eomer (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 10:45 |  
        0 0

        Tak tam budem čtyři :-)

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          eomer (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 10:45 |  
          0 0

          Stejný čas- tedy 5

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            Wommi     před 15 lety 06.08.2009 13:23 |  
            0 0

            v nedeli vecer nashle..

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 10:48 |  
        0 0

        Ja myslim, ze my verni tam budeme. Ale moc nepocitam s navstevou pres 10 tisic. Leda by to nad 10 vytahli Bohemaci, kteri pujdou fandit proti Strizkovu.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          eomer (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 10:50 |  
          0 0

          Ještě je malá výhoda posunutí výkopu.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 10:51 |  
          0 0

          10tisíc tam bude, hlavně kvůli tomu, že to posunuli k večeru.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        bongor     před 15 lety 06.08.2009 13:57 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,tak se zase setkáváme na stránkách našeho oblíbeného webu.Asi si uvědomujeme,jaký průšvih se stal.Celá ta práce dvou let je v p*deli .Zase asi budeme prodávat hráče,možná i dlužit výplaty,fandové nebudou chodit/vidím to na průměr maximálně 5 tisíc/.
        Nevím,co se stalo v mužstvu.Začalo to tím Brabčákem,nepochopitelným
        defacto vyřazením Martina,ten Hanuš bude určitě dobrej,ale tohle nasazení neprospělo ani jemu,ani mužstvu.Je to něco psychickýho,od sebe znám situaci,kdy se mi něco dařilo,později dařilo mimořádně a člověk pomalu ztrácí soudnost a svůj limit.Většinou to skončí nějakou blbostí a to je pravděpodobně tenhle případ.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      whip     před 15 lety 06.08.2009 10:50 |  
      0 0

      pro nas je ovsem alarmujici, ze jsme v poharech vyhrali naposledy v zari 2007!!! se Steauou, to uz je 17 utkani v rade. Kazdej pulrok se vymeni pulka kabiny a to proste neni dobre. V priprave bych pulku Krkonos vymenil za 5 zapasu navic, kde se muze vymyslet kde co za nesmylsy a posledni 3 zapasy uz odehrat s finalni sestavou a ne s tim zbesile michat v lize a kvalifikaci o LM, to jest v tech nejdulezitejsich zapasech.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 10:57 |  
        0 0

        Souhlas s přípravnými zápasay. Tohle nám néjak dlouhodobě skřípe, jednou nevyjde celé soustředění, potom zas odpadávají zápasy a kvalitního soupeře, aby človék pohledal. Pŕed LM měla být už v posledních přípravných zápasech sestava ustálená.Jinak proti sestavě ze včerejška jsem nic nenamítal, aź na pozdní střídání jalového MJ.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      bongor     před 15 lety 06.08.2009 13:48 |  
      0 0

      To je pořád dokola:Prostě na to ,aby v Čechách existovalo nějaké
      mimořádné mužstvo nejsou peníze.Podívej se na rozpočty klubů,na gáže hráčů,na co chceš,ve všem propastně zaostáváme.Jedinou možností je ,že se někdo zblázní,nějaký multimilionář a udělá si z nějakého klubu svoji oblíbenou hračku.Nacpe tam stamiliony a bude se naparovat v hlavní VIP loži jako pan Abramovič,šejkové z MC a zvláště tvůrce Galacticos.Druhá možnost je,že si počkáme,až budeme ekonomicky na výši západní Evropy,pár lidí v Rusku,Ameriky,nebo nám na Václaváku vytryskne nafta.To je na století.

  10. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Oja     před 15 lety 06.08.2009 10:54 |  
    0 0

    Tak koho podle vás prodají? Budou potřeba prachy, tak to tipuju na jednoho z trojice Suchý, Janda, Belaid...

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 10:59 |  
      0 0

      Belaida za pár korun, když ho bude někdo chtít a Sucháče asi jen v případě kvalitní nabídky.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      lassiter     před 15 lety 06.08.2009 11:00 |  
      0 0

      Tak na druhou stranu se zase ušetřilo 30-40M na prémiích... Myslim, že Marek Suchý nejpozději v zimě odejde a moc mu to přeju, včera podal výbornej výkon. Pro začátek by stačilo někde udat hráče, kteří jsou odejiti a ušetřila by se za rok osmimístná suma. Jinak myslim, že odejde jeden střední záložník (buď Láďa nebo MJ), Šenkeřík a bohužel zřejmě i Grajciar. Pokud o ně bude zájem.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 11:03 |  
        0 0

        Ono je problém udat ty hráće pod smlouvama viz Besta a druhá Polská liga. co vlastně dělají ostatní , třeba Goce, Cisse,Šiklić? Trénují s "B"nebo už něco mají ?

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Viking     před 15 lety 06.08.2009 11:05 |  
        0 0

        Odstřelení Grajciara nechápu. Přišel, bych dlouho zraněněj, když se dostal do slušný formy tak ho KJ zaříznul jak podsvinče.

        Bez ohledu na to, kdo kdy přišel bych pustil Vasiljeviče (nesmyslný nákup), MJ, Trubilu, Krajčíka, Vaniaka, Hanuše, Vlčka (nostalgie stranou).

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          YsoEz     před 15 lety 06.08.2009 11:10 |  
          0 0

          Belaid/Volesak - Senkerik - Grajciar

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          Ravik     před 15 lety 06.08.2009 11:12 |  
          0 0

          a kdo by jako chytal? Přibyl. Proč Troubilu... nedostal ani na vteřinu šanci... Vlčák jezdí a maká, Matěj se musí dostat do formy. Vyhodil bych MJ.

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            Viking     před 15 lety 06.08.2009 11:19 |  
            0 0

            Vlčák jezdí maká - Češi mají chuť ale bohužel nemají puk. Psal jsem jenom, kdo je neperspektivní.

            • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:53 |  
              0 0

              Vlček je hrac, ktery vcera ostudu neudelal, do tymu jednoznacne patri, nebyt jeho a Hlouska, i prvni pule by byla naprosta tragedie. Pokud se nekoho zbavit, tak tech, kteri na to nemaji.

              • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

                quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 13:28 |  
                0 0

                No nevim, Standa toho sice docela dost obehal (Hlousek ale daleko vic), nicmene byl bud v ofsajdu a nebo nadejnou akci zazdil. Nerikam, ze bychom se ho meli zbavit, na to jsou jini kandidati a nepreju to vubec nikomu, ale asi by si mohl sednout na lavici a mohli by to zkusit jini...

  11. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Viking     před 15 lety 06.08.2009 11:01 |  
    0 0

    Ja bych byl pro, aby došlo k prokysličení realizačního kádru. Klidně i odchod KJ. Není náhoda, že naposledy jsme porazili v Evropě Bukurešť. Plácat se po ramenou za dva tituly ve srandalize je krátkozraký.

  12. a co je nejhorší

    Kactus     před 15 lety 06.08.2009 11:08 |  
    0 0

    Ahoj Slavisti,
    uz jsem trochu vychladl, ale nasranej sem porad hodne. Precetl jsem si komentare kde se stala chyba, jestli to je vysledek dlouhodobeho procesu nebo nahodne blby zapas. Myslim si ale, ze nejvetsi chyba ve Slavii jiz dlouhodobe je v komunikaci jak uvnitr tymu (tam moc nevidime), tak venku k verejnosti vseobecne a pak k nam, fanouskum. Kdy naposledy nam nekdo vysvetlil, alespon v hrubych obrysech, co se bude hrat a jak? Furt jenom slysime jak ted, uz ted ted ted se to zlepsi a budeme hrat o prvni misto a postoupime do LM ... bla bla bla. O tom JAK toho chceme dosahnout, ani reci.
    Idealni priklad je Brabec. Nejdriv se polepi cela republika plakaty s jeho fotkou, at si tedy koupime tu permici a pak ho s ostudou vyhodi. To se nemohli domluvit uvnitr akciove spolecnosti Slavia Praha a.s. driv? Nauctovali ty bilboardy nekomu z treneru? nebo vsem? Udelal Generalni Reditel nejake zavery? Nevime nic. Misto toho slysime o tom, jak se nehodi do koncepce. Videl nekdy nekdo tu mysteriozni koncepci? Jak tajemny hrad v Karpatech.
    Stejne se obavam, ze ani ted nebudeme videt a slyset nic, co by jasne reklo jak dal. Analyza chyb. Pokorni pristup. Misto toho si prectu slova asistenta Vrabce o skvelem zapase a malicke chyby no, dyt to ti hraci. To taky ukazuje mysleni celeho trenerskeho tymu, jiz mi to prijde jako takove akvarium. Rybam v akvariu to prijde normalni, jak si plavou (hrajou fotbal) a jsou vydeseni, kdyz jim nekdo zaklepe na sklo (moldavani s kladivem a srpem).
    Samozrejme, fandit neprestanu, vydrzel jsem Strahov, toto je jeste docela brnkacka, jen mne to neskutecne mrzi, takto odvarit pripravu vlastne DVOU sezon.
    Stejne myslim ze se ale nic nedovime a dal to bude takove nemastne neslane. Nic se nedovime, jenom neoverene info, co tu nekteri prispivatele obcas hodi.
    Fuj ale sem se rozepsal :)

    • Re: a co je nejhorší

      mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 11:18 |  
      0 0

      Musíme si ale přiznat, že nikdo z nás se 100% jistotou neví co se s Brabcem stalo.
      Já neříkám, že to tak bylo, ale co když je pravda to o tom Kladnu a sázkách, třeba jeho vzdáleného strýce.
      A co když se to prostě vedení dozvědělo dávno po těch bilbordech a muselo se rozhodnout.
      Postavit se k tomu jako srab, tak jak by to udělali na Spartě, hlavě abychom se nepoškodili, na morálku kašlat a Brabce si nechat, a nebo se k tomu Jarolím postavil jako chlap a se všemi důslekdy, které byly zřejmé už tenkrát ho prostě vyhodil.
      A ta koncepce? co když bylo přes ten hnus co možná Brabec celé Slavii včetně všech fanoušků udělal vedení natolik shovívavé, aby se ztrapnilo ubohýma výmluvala typu nová koncepce, jen aby Brabcovi nepoškodili jméno, před jeho dalšm angažmá. Jaké angažmá by si ai sehnal s pověstí hráče co prodává vlastní zápasy..

      • Re: a co je nejhorší

        Kactus     před 15 lety 06.08.2009 11:32 |  
        0 0

        Prvni veta je ok, dalsi jsou zase jenom JPP.
        Jedina fakta - plakaty vylepili, Brabce vyhodili, skoda nastala. Vysledek? vymluvy na koncepci.

        • Re: a co je nejhorší

          Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 11:44 |  
          0 0

          Zdravim, Mirecku bud konkretni , nebo drz hubu, mam te plny zuby, Brabec prerost proste Jarolima a jeho asistenty a je zcela jedno jestli se zaver ligy dohraval v rezii Jaroliomovi party ci za asistence starsich hracu Slavie, pro tve info tam byl dvoji sichr Viktorka a pak Teplicky, je uplne jedno jestli delal vatuKarel nebo nekdo jinej a bud tak laskav zapomen jeho jmeno, za nej by se podobna trapnost jako vcera nestala

  13. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:20 |  
    0 0

    Hmm tak jsem si dal tu práci a poslední výhra v evropských pohárech je ze září 2007, to jsou dva roky! A o víkendu to bude měsíc od poslední výhry (a to ještě v přípravě a snad s Mostem) :/ Více nekomentuji.

  14. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    slimak     před 15 lety 06.08.2009 11:24 |  
    0 0

    koho muzem dostat v tom predkole EL? jake urovni jsou mozni souperi?

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      strangercz     před 15 lety 06.08.2009 11:29 |  
      0 0

      no můžeme dostat Vaslui :)

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Ladineeek     před 15 lety 06.08.2009 11:32 |  
        0 0

        všechny ty týmy jsou víceméně silnější než ta pojebaná moldávie

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        lassiter     před 15 lety 06.08.2009 11:34 |  
        0 0

        no to snad i v lepším případě :-) můžeme taky dostat PAOK, Trabzonspor, FC Janov, Doněck, Dynamo Moskva...

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          LordEdmund     před 15 lety 06.08.2009 11:38 |  
          0 0

          Budeme nasazení, takže asi nemůžeme, ale i tak tam bude většina týmů silnějších než Sharif.

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 11:48 |  
            0 0

            Jo , ale je nutny si rict , ze po podobnym vykonu by nas zrejme porazil temer kazdy, ano bezesporu bude souper tezsi a doufam, ze i atraktivnejsi. Jinak se ma dnes sejit vedeni klubu a interne reagovat na vyvoj sezony, c asi vymyslej .......

            • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

              mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 12:00 |  
              0 0

              Ano jistě, takže všechno ted hodíme na pana Jorlíma, nacpem ho do těch nejvtších hoven a budeme mu všechny citlivé místa z minulosti omlacovat tak dlouho o hlavu, až nás to uspokojení, že jsme našli viníka dostatečně uspokojí k tomu, aby nás vztek vyprchal.
              Povídej, já sice do zákulisí nevidím, a také jsem jasně napsal, že to tak mohlo ale nemuselo být, ale také si nemusím ani vzpomínat na ty parodie co ty někde za dveřmi uslyšíš a pak je je mirros sypeš na weby slavie. A co jako si myslíš, napíšeš že melu hovna, že důvod proč Brabec odešel je jen že přerostl panu trenérovi přes hlavu a já jako co? mám se ti ještě omluvit, že melu kraviny a ty si ten božský co všehcno ví. Ty jsi jenom nick, stejně jako já, a stejně jako ta moje se i tvoje "teorie" absolutní nemusí zakláda na pravdě.
              Ono je to ale složité zrovna v těchto dnech rozebírat, když se půlka slavistu pro odbourání svého vzteku chová jako absolutní hovada a valí na pana trenéra jaký jen dokážou hnůj.
              Upozornuju, že ani já už nejsem rád, že je pan trenré Jarolím našim trenérem, ale je orapvdu směšné se dívat na některé příspěvky co tady od tebe a jiných kolegů padají.

              • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

                Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 12:32 |  
                0 0

                Promin , proti tobe nic, ja jen kdyz jsem se odpoledne dozvedel uzsi nominaci na zapas bylo to asi 5 hod, pred utkanim, tak jsem zuril a dal pruchod svym pocitum uz v pozvance zdejsiho platku na toto utkani, vcera jsme se shodli, Ericha jsme pri jeho prichodu prilis nemuseli , ale on byl proste pan kapitan , na tom nezmeni nic ani Jarolimovi starosti o jeho plat ci zmatene obvineni, kteri jeho verni siri
                i tady na internetu za tiche asistence tiskoveho mluvciho Slavie a Jarolim, na abdikaci to nevidim, zatim, prvni pocity vedeni klubu pry byly hodne negativni, ale to bylo vcera........ Navic ja sve pocity neskryvam, urcite nemam stopro info a kdo ho ma , ale jedno je jasne , napravne kroky musi prijit okamzite , treba i jasny vzkaz fandum od vedeni klubu a ne jen mlceni , tak totiz budou vznikat dalsi a dalsi scenare...

                • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

                  Kactus     před 15 lety 06.08.2009 13:01 |  
                  0 0

                  Na to sem upozornoval ve svem predchozim prispevku, ze se obavam, aby nenastala faze mlceni, maximalne alibisticke prohlaseni ze nic se nestalo, jede se dal.
                  Uvidime, mozna vedeni klubu prekvapi, ale myslim ze spis ne a nikdo zadne vysvetleni neposkytne.

                • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

                  mirecek1111     před 15 lety 06.08.2009 13:08 |  
                  0 0

                  Mě to všechno co se děje na webech slavie od té prohy připadá jako takové to klasické hospodské klábosení chlápků, kteří se v životě zmohli na panelákový byt čtvrté cenové a deset piv denně o tom, jaký politk je větší kretén.
                  Když vidím, jak všichni hledají i tu největší chybičku z poslední doby, aby ji teď, když jim Jarolím ukradnul LM mu omlátili o hlavu, to je opravdu smutné.
                  A jestli mi chceš říct, že i tiskový mluvčí, se někde neoficiálně diví, krokům pana trenéra, tak to je na úplně stejný hodinový vyhazov jako zažil pan Petrék. Ten se totiž má starat akorát o to, kdy bude nový web, nebo který hráč přijde na rozhovor do TV. To už ten profesionalismus opravdu tak upadá.
                  Pan trenér je za všechny sportovní neúspěchy odpovědný, a ikdyž si můžeme včetně mě všichni myslet, že je čas vzít zodpovědnost a odejít, tak proboha kde to jsme, abychom člověka, který toho na trenérské dráze už tolik dokázal kritizovali takovým způsobem a podáním. Nebo my snad chodíme na každý trenink, aby jsme viděli jak se který hráč pro jaký post jeví. Ano, třeba i my jsme poznali, že pan trenér dělá opravdu už fatální chyby v sestavě, ale určitě si nezaslouží, aby ho vlastní fanoušci, po tom všem co pro naši Slavii udělal hanili takovým způsobem.
                  Já tedy v životě víc než on ve fotbale nedokázal, a žel ani nedokážu, ale samozřejmě nevím jestli vy pane Jiří nebo kdokoli jiný diskutující dokázal. Třeba jo, potom snad máte právo k tak podlé kritice, kdy se na něj snad začne vytahovat i ten Dočkal :-)
                  Nic to nemění na tom, že i já si myslím, že čas k jeho odchodu právě nazrál, ale proboha, to už jsme jako Koštál, že se po každém úspěchu všichni pláceme po ramenou a když se nedaří, tak všechno hodíme na jednu osobu, a pěkně ho v tom vymácháme, to jsme opravdu už takové hovada jako to prase ze St. Florianu..

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:46 |  
      0 0

      OB Odense *3 Den 12.890
      Lech Poznan *3 Pol 12.583
      Genoa Ita 12.582
      Slovan Liberec *3 Cze 12.150
      Red Star Belgrade ** Srb 12.050
      Hearts FC Sco 11.575
      Aberdeen *3 Sco 11.575
      Krylia Sovetov Samara *3 Rus 11.525
      Brøndby IF ** Den 10.890
      Trabzonspor Tur 10.445
      Metalurg Donetsk ** Ukr 10.370
      En Avant Guingamp Fra 10.033
      Helsingborg IF * Swe 9.938
      FC Vaslui *3 Rom 9.781
      PAOK Thessaloniki *3 Gre 9.633
      Amkar Perm Rus 9.525
      Dinamo Moscow @3 Rus 9.525
      MSK Zilina ** Svk 8.933
      Tromsø IL ** Nor 8.760
      Rapid Wien ** Aut 8.565
      Vorskla Poltava Ukr 8.370
      Paços de Ferreira ** Por 8.292
      FC Sion Sui 8.050
      NAC Breda ** Ned 7.826
      BATE Borisov @3 Bls 7.733
      Nacional Funchal Por 7.292
      Sivasspor @3 Tur 6.445
      Racing Genk Bel 6.065
      FK Teplice Cze 5.150
      Stabæk IF @3 Nor 3.760
      Slovan Bratislava @3 Svk 2.933
      NK Maribor @3 Slo 2.816
      Slavija Sarajevo ** Bos 1.733
      Garabag Agdam ** Azb 0.899
      FK Baku @3 Azb 0.899
      Levadia Tallinn @3 Est 0.866
      FK Aktobe @3 Kaz 0.649
      OFK Petrovac ** Mon 0.200

      Ty týmy co mají za sebou *3 musí ještě dneska postoupit

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Oja     před 15 lety 06.08.2009 12:36 |  
        0 0

        A kdy se losuje?

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          Kactus     před 15 lety 06.08.2009 13:02 |  
          0 0

          V patek, v 13:30.

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          Stahler     před 15 lety 06.08.2009 13:10 |  
          0 0

          Zítra dopoledne se dají týmy do několika skupin a pak následuje los.Já bch chtěl Košice,soupeř na úrovni Žiliny a na výjezd docela v pohodě.

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Khadgar     před 15 lety 06.08.2009 14:07 |  
        0 0

        No jestli se štěstí na los skloubí s naším současným psychickým stavem, tak nic lehkýho nedostanem. I když co je tam lehkýho...
        Tak zdar na Střížkovu

  15. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 11:54 |  
    0 0

    Jardo, v neděli dáš dva kousky, Vlčák taky dva a po jednom kousku Adam, Míňa, TJ, Riste, nebo Šenky a trefí se taky Jandys. Tak to laskavě vyřiď v kabině. A jestli to neuděláte, tak mě naštvete. Po tom co jste předvedli v těch posledních zápasech si zasloužíme příděl.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      Jiri1     před 15 lety 06.08.2009 12:05 |  
      0 0

      Tak , tak a kdyby Vam to nahodou nevyslo, par blbcu se stejne najde a omluvi Vas , treba ze za to muze spatne nakropenej travnik ci , ze jste se lekli negativne naladenejch fandu, ale jsem klidnej, skudci Senkerik, pekhart, Grajcar jsou uz na odchodu.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.08.2009 13:24 |  
      0 0

      Takhle je videt, jake to bylo panoptikum zbytecnych chyb... :o(

      • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

        Wommi     před 15 lety 06.08.2009 14:28 |  
        0 0

        ...myslim ze to ze janda udelal faul je sice smula, ale uprimne receno,..ta obrana by se proste s tim centrm potom mela poprat!!!..to je nakonec jako kdyby nekdo obvinil treba utocnika, ze zaveze balon k souperove brane a tam udela faul, ze kteraho se treba kopne centr na branu a da se gol...!

        • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 14:41 |  
          0 0

          presne tak, ten faul byl na pulce, takovych se za zapas stane. Problem byl v tom, ze nikdo nezorganizoval tym k poradne obrane, zaloznici neobsadili hrace pred sestnackou, suchy s vomackou nevedeli kam driv skocit a jako posledni zustali nezkuseni tafat s celustkou, kteri to vyresili naprosto hororovym zpusobem. Ale za to muze ten, kdo je tam poslal, dat tafata na rozhodujici souboje ve vapne za takovy situace, to byl fakt uplne silenej napad.

          • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

            lassiter     před 15 lety 06.08.2009 15:10 |  
            0 0

            jj, takhle vznikaj i letecký neštěstí, jednou se nastartuje řetěz událostí, kterej nezadržitelně vede ke katastrofě, a už s tim nic neuděláš. ten náš začal asi na kladně :-)

            • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.08.2009 15:44 |  
              0 0

              no, to asi jo..:-))

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      whip     před 15 lety 06.08.2009 14:42 |  
      0 0

      tohle uz nechci v zivote videt!

  16. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    vavicek     před 15 lety 06.08.2009 15:57 |  
    0 0

    Nejhorši je, že si Jarolím podle rozhovoru na seznamu víceméně nepřipoští nějaké chyby.

  17. Re: J. Černý: Je to obrovský šok

    Mimo86     před 15 lety 06.08.2009 16:45 |  
    0 0

    Tak včera to bylo přesně devět let od té doby, co jsem byl poprvé na Slávii.
    A můžu říct, že za celých devět mě kluci nenasr*** tak jako včera.
    Máme v týmu samé předražené hvězdy a potom ani nepostoupíme přes celek z Moldávie.
    Vlastně mi ani nevadí že LM nebudem hrát, aspoň se kádr ustálí a nebudeme moct kupovat další "skvělé posily".
    Já se stou prohrou ňák vyrovnám, ale chudáci funkcionáři nebudou mít na nová auta.

    • Re: J. Černý: Je to obrovský šok

      lassiter     před 15 lety 06.08.2009 16:54 |  
      0 0

      jo, tak ta poslední věta, to je fakt perla