O Slavii

Slavia má nejvyšší cíle

Slavia dnes na tiskové konferenci odtajnila své cíle a plány do nové sezóny, která bude opět hodně náročná. "Chceme obhájit titul a postoupit do Ligy mistrů," prohlásil na úvod generální ředitel Petr Doležal.

"Chceme obhájit titul a postoupit do Ligy mistrů. Chceme také uspět v Ondrášovka Cupu, ze kterého jsme vloni v semifinále vypadli. Chtěl bych při této příležitosti poděkovat předsedovi svazu Ivanu Haškovi, že se mu hned na začátku funkčního období podařilo získat významného sponzora pro pohárovou soutěž, která v minulosti postrádala atraktivitu," pravil Doležal.

Slavia dnes také představila nového sponzora SYNOT TIP, jak informujeme v jiném článku na našem webu a kde se také dozvíte více podrobností. O rok byla prodloužena smlouva s generálními partnery Canaria Travel, kterou budeme propagovat v Gambrinus lize a Ondrášovka Cupu, a leteckou společnosti Travel Servis pro evropské poháry. O oblečení se nadále bude starat Umbro. "Děkujeme naším obchodním partnerům za jejich dlouhodobou důvěru v naší značku, věřím, že také v této oblasti navážeme na úspěchy z minulé sezóny," řekla marketingová ředitelka Alice Tomasová.

Slavii čeká důležitý start do sezóny. "Nejbližším úkolem je udělat tři body v sobotu s Boleslaví. Pak je na řadě kvalifikace Ligy mistrů, do níž chceme postoupit stůj co stůj. A samozřejmě obhajoba titulu patří také k hlavním slávistickým cílům," prozradil trenér Karel Jarolím.

Novým kapitánem Slavie se podle očekávání stal navrátilec Stanislav Vlček, od kterého všichni hodně čekají. "Vrátil jsem se do sebevědomého mužstva, cíle jsou jasné a my za nimi půjdeme se stoprocentním nasazením. Věřím, že naším fanouškům budeme dělat radost."

Velký zájem je také o permanentní vstupenky, kterých bylo prodáno téměř osm tisíc, což je hodně zajímavé číslo. Prodej bude probíhat také v den utkání.

Komentáře (67)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia má nejvyšší cíle

    coolair     před 15 lety 22.07.2009 14:47 |  
    0 0

    Spolupracujeme s kdekým, ale co takhle spolupráce s Dopravním podnikem hl.m. Prahy? Opravdu je takový problém zajistit posílení dopravy kolem Edenu hodinu před zápasem a hodinu po něm? Když se hraje o víkendu, mají tramvaje i autobusy dlouhé intervaly a všichni víme, jak to potom vypadá. Trpí tím slávističtí i ostatní cestující. Navíc to dokáže část lidí odradit od daší návštěvy stadionu. Přidat pár autobusů a pár tramvají by nebyl žádný velký problém ani po logistické, ani po finanční stránce.
    Stejně tak by se dalo jednat s ROPIDem o urychlené výstavbě železniční zastávky Eden a případném zavedení mimořádného vlaku jedoucího na Hlavní nádraží po skončení zápasů. České dráhy si rekonstrukci trati a výstavbu zastávky naplánovaly až cca na rok 2014, což je zbytečně pozdě, při troše dobré vůle by se provizorní nástupiště mohlo začít používat už během podzimu a zařazení mimořádného vlaku zrovna na téhle trati také není nic nemožného.

    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

      swoff     před 15 lety 22.07.2009 15:06 |  
      0 0

      Vzhledem ke klesajícím dotacím má asi DP jiné starosti, než řešit komfort slávistických fanoušků, navíc s nejistým finančním přínosem. Čímž neříkám, že cestování po zápase není otřesný zážitek. Až na ROPID půjdu, tak se tamních mozků optám, jak to vypadá s výstavbou zastávky Eden.

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        whip     před 15 lety 22.07.2009 16:24 |  
        0 0

        Jestli si dobre vzpominam, jiz loni to tady taky nekdo resil, psal na DP a bylo mu recen, ze neni zadny problem, ale od SKS nedostali zadny podnet, takze s tim nemuzou nic delat. A ta zastavka vlaku by byla dobra, ja taky jezdim vlakem, ale tech 10 min chuze preziju. Trat je hotova z Hostivare do Bene, jeste nekde v Cercanech hrabou, tak pak se snad daj i do toho zbylyho konce.

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.07.2009 18:19 |  
          0 0

          Ja si zase vzpominam, jak se psalo, ze DP chce nahlasit takove akce tri tydny dopredu, coz je v pripade fotbalovych utkani problem - terminy ligovych zapasu se kvuli TV dohaduji nekdy jen 10 dni predem...

      • Re: Mimochodem Opičáci z Letné

        slaviator     před 15 lety 22.07.2009 20:09 |  
        0 0

        Tak kdyz tam mela majetkove vstoupit radnice, viz memorandum a dalsi veci, tak by se to asi nehodilo... ted by to slo, ale zase by se musely demontovat... i kdyz napis "Slavia" z bilych sedacek by bylo pekne

  2. Re: Slavia má nejvyšší cíle

    whitesnake01     před 15 lety 22.07.2009 15:13 |  
    0 0

    a co podpis smlouvy s Dušanem Vasiljevičem? fotil se s klukama, ale smlouva zatim zadna, no hlavne ze zustava Trapp

    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

      Ladineeek     před 15 lety 22.07.2009 16:10 |  
      0 0

      a co děti? mají si kde hrát?

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        mirecek1111     před 15 lety 22.07.2009 16:51 |  
        0 0

        no minimálně na výjezdu do budějovic budou. Oni tam v sektoru pro děti postavili nafukovací hrad :-)

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          whitesnake01     před 15 lety 22.07.2009 17:50 |  
          0 0

          vyborne :)

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          bongor     před 15 lety 22.07.2009 18:47 |  
          0 0

          Dětské hrady?Není problém,my je zrovna prodáváme.Před 2 měsíci jsme jeden prodali do Bílého domu,stojí v zahradě prezidenta Obamy,
          To není kachna,ale fakt.

    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

      smely (přítel SN)     před 15 lety 22.07.2009 18:10 |  
      0 0

      vzhledem k tomu, ze se fotil a je volny hrac tak predpokladam, ze tady zustane, ale asi je potreba najit nejakej kompromis ohledne jeho platu, rekl bych.

  3. Re: Slavia má nejvyšší cíle

    mpik     před 15 lety 22.07.2009 16:34 |  
    0 0

    Jak pokračuje jednání ohledně Kanga? Psalo se na webu Slavie, že se jedná, tak mě zajímá výsledek. Hostování Trappa bylo zase dementováno, tak snad to tak bude. Hledá se gólman?

  4. Re: Slavia má nejvyšší cíle

    lassiter     před 15 lety 23.07.2009 09:39 |  
    0 0

    No, tak dva dny co. A je tu nějakej podezřelej klid :-) Jen doufam, že přijde aspoň 15K, i když podle předprodeje to zatim teda tak nevypadá. Osm tisíc prodanejch permic je dost slušný, O. Zlámal sice před dvěma dny řikal, že prodáno je 5,5, ale rozdíl budou asi permice pro sponzory, kteří chodí jen na derby... Sestava vypadá asi jasně, teda až na jedno místo, kde podle mě začne TJ. Jsem zvědavej, jestli ještě vůbec dojde ke zúžení kádru, přeci jenom 28 lidí je trochu moc, nehledě na Goceho, Bestu, Cissého, Abraháma, atd.

    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

      quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 10:01 |  
      0 0

      Klid pred bouri... Ja teda vyhlizim porad nejake nove clanky, zel bohu se rozjela naopak spartanska medialni smrst a Sport uz opet zivi poveru o Repkovi jako nejlepsim stoperovi v lize.

      Ja v tech 15k docela verim, jestli jsou lidi jen ze ctvrtiny tak nateseni jako ja, tak proste musi na Bolku prijit :o)

      Taky cekam, ze v sestave asi zacne TJ, pokud na nas trener nepripravi nejake prekvapeni, ze v patek vecer podepise Vasiljevice a v sobotu ho da do zakladu jako tajny trumf. A co se tyce zuzovani kadru, tak ja bych ho nijak nezuzoval. Jestli postoupime pres Tiraspol, tak nas ceka na podzim 30 zapasu, urcite si zahraji vsichni, nehlede na to, ze mame az podezrele neslavisticky prazdnou marodku a ta se jiste behem par tydnu zaplni.

      Tak za 56 hodin uz to v Edenu vypukne!

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        lassiter     před 15 lety 23.07.2009 10:12 |  
        0 0

        no jinak teď čtu v novinách, že rudoši prodali zatím dva tisíce permic...

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          bongor     před 15 lety 23.07.2009 10:54 |  
          0 0

          to jim asi někde vypadla nula na konci.Že by bolševíček prodal míň než věčně druhý sešívky?Tomu bys přece nevěřil.

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 10:12 |  
        0 0

        To bys nebyl ty, abys nam alsepon nespocital hodiny!:-)). Podle me 15 prijde. A sestava? Jasna, no ja nevim, myslite takhle? Vaniak - Krajcik? (Grajciar), Vomacka? (Hub), Suchy, Hlousek - Janda, Ragued, TJ/MJ, J.Cerny - Vlcek, Naumov? (Senky). Byl jsem tedka par dni mimo, nevite jak je na tom Milan Cerny?

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          lassiter     před 15 lety 23.07.2009 10:27 |  
          0 0

          říkal KJ, že se teď vrací do přípravy

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 13:09 |  
          0 0

          Jo, tak to vidim za dva dny proti Bolce. Myslim, ze drtiva vetsina postu je jasna a nejake vahani je jen na miste utocnika ke Standovi, of. zaloznika a mozna praveho beka.

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        eomer (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 10:55 |  
        0 0

        Zdravím. Ze čtvrtiny nětěšení asi ano, ale víc ne. Nějak se do to ho"nemohu dostat" a jsem ještě přesycený minulou sezónou- ach jo. A to máme tolik změn. Na zápasem samo chybět nebudu a permice už dávno mám, ale takové ty pravidelné vnitřní vibrace se zatím bohužel nedostavují. Jinak v sobotu věřím tak 13,5 tis. a asi budem zase zachraňovat remízu, protože na Bolku nám to dlouhodobě moc nejde a je to trápení+nesehranost .

    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 10:15 |  
      0 0

      Zdravím Vás všechny a chystám se psát podobně a lassiter mě předběhl. Co je? Taky jste všichni napnutý jak to dopadne?
      Taky jste zaražený z těch všech zprán našich sportovních deníků, kde se to jen hemží "rudýmzletné", jako by ani včera neproběhla tisková session s mistrem. Na druhé straně dodávat si sebevědomí "takovýmhle stylem", kdy Řepka se už "těší na Standu Vlčka", kdy se redaktor Bílek vtírá do prdelky "rudejm" a Škvor a Filípek jej následují, té vyváženosti nerozumím ??? Proč už jednou provždy, když tedy o nás píšou jako o "sešívaných" nepíšou o sparťanech jako o "rudých". Vždyť by to pak bylo spravedlivé, že.
      Já jsem jen zvědav jak to dopadne v sobotu, dost mile mě překvapil počet permanentek ke včerejšímu večeru skoro 8000. A dneska budou další a i v sobotu budou v Edenu další zájemci o permic. Jak se potvrdilo, kabina má opravdu Standu Vlčka "nerada" a tak ho k překvapení všech zvolili kapitánem ač ho "nechtěli". I když slibují v sobotu déšť, pojďme všichni do Edenu. Bude nás tam potřeba a ukažme i "rudýmu", že je máme kdesi u pr.......... Tak se už ukažte klucí......... Sokrates55

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 10:17 |  
        0 0

        Ještě vzkaz Quelharovi: " Už jsem Ti napsal a omlouvám se, že mi to tak trvalo". Sokrates55

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          Ravik     před 15 lety 23.07.2009 10:31 |  
          0 0

          tak tak Sokrate, absolutně nechápu dnešní Sport... o včerejší tiskovce ani zmínka... nehoráznost, o Spartě 2 stránky...

          jinak lepší sobotní déšť než tropy a slunce do očí na východní tribuně :-)

          • Re: Slavia má nejvyšší cíle

            lassiter     před 15 lety 23.07.2009 10:37 |  
            0 0

            jo, tak tu poslední větu podepisuju :-)

            • Re: Slavia má nejvyšší cíle

              bongor     před 15 lety 23.07.2009 10:47 |  
              0 0

              Zbyl v lize vůbec někdo, kdo si z vás nic nedělá, na koho se sám netěšíte?
              „Už dřív jsem zmínil Střihavku. Samozřejmě mezi takové hráče patří Aleš Besta. Moc jich není, ale tihle dva jsou takoví nechuťáci. Hlavně se teď těším na Standu Vlčka, jsem rád, že se vrátil.“ (usmívá se)

              Protože raději bude běhat v jiné části hřiště?
              „V to doufám. Že už to konečně pochopil.“

              rozhovor s Řepkou.Doufám,že se zkopat nenecháme.

              • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                Fallen (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 12:39 |  
                0 0

                Někdo si o ty zlámaný nohy prostě koleduje...

          • Re: Slavia má nejvyšší cíle

            bongor     před 15 lety 23.07.2009 10:51 |  
            0 0

            Kdy už hoši pochopíte,že ten plátek se nejmenuje Sport,ale SPART.
            Já to píšu jednou měsíčně a pořád nic.Já ty noviny občas kupuju a o sraltě toho vím tak desetkrát víc než o naší Slavii.Je pravda,že je to velkoklub,mistři vesmíru a okolí a že se tedy o něm musí psát víc.Ale nepřehánějí to už ti soudruzi s lezením do řiti?

            • Re: Slavia má nejvyšší cíle

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 11:19 |  
              0 0

              Zdravím Tě Bongore,
              já vím, že to sem jednou měsíčně napíšeš. Jenomže dneska jsem si SPART napotvoru koupil právě kvůli tomu, že jsme měli tiskovku a spoustu dalších novinek a tak jsem se ve sportu dozvěděl to, co je tam. Chudák Řepka se domnívá, že je nejlepší (když to o něm píší) a ještě tomu i věří. Vzhledem k dalším okolnostem vývoje okolo některých "bafuňářů" doufám, že téhle holohlavé "muskulatůře" už neprojde ani jeden z těch "svinských" zákroků, co mu většinou prošly i bez karty. A o Standu strach nemám, než se "řepkáč" otočí, Standa bude už 5 metrů pryč.
              Sokrates55

              • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 11:31 |  
                0 0

                Ještě to doplním, dneska jsme od 18.30 hod na ČT4 sport v besedě před ligou. Jsem zvědav jaký tam dají utkání - že by s "rudejma" s podzimu 1:4 ? -:)). Sokrates55

                • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                  bongor     před 15 lety 23.07.2009 20:08 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate,tak jsi to skoro uhodnul.Ovšem v zájmu rudého "bratra"
                  tam nedali podzimní,ale jarní mač,když jsme zrovna šlapali vodu.

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 20:17 |  
                    0 0

                    Kdyz my jsme slapali vodu, tak co tam potom delali rudosi?

                    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                      Khadgar     před 15 lety 23.07.2009 20:24 |  
                      0 0

                      Trochu líp placenej komparz

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        taximan     před 15 lety 23.07.2009 11:29 |  
        0 0

        Zdravím pánové,
        ze začátku ligy jsem osobně napnutej k prasknutí a už se nemůžu dočkat až uvidím jak to našim klukům šlape v opravdovém zápase. Protože jsem ještě mladý, tak mě napadá, že takhle papírově silnou Slavii jsem ještě nikdy nezažil. Takhle sebevědomou a natěšenou. Je to zvláštní mrazení.
        Vyjádření Řepky beru s klidem, on už jiný nebude a netřeba ho nějak nenávidět - to za nás klidně zvládne zbytek republiky :-) To jaký prostor je dáván spartě mě také štve, ale nemohu si pomoct od pocitu, že je to z větší části díky našemu marketingu (že by opět oblíbený terč kritiků p. Tomasová?). Vemte si jenom nový sralťanský dresy - kolik vyždímali z černýho nákrčníku a dvou proužků. Udělat k tomu prezentaci, rozhovori s hráči, sérii fotek a hned máte reklamu. Sparta se umí prodat... v tom jsme my naprosto bezzubí. A novináři? Jsou líní jako každý jiný a když jim dá klub hodně fotek a několik A4 informací, nu tak to použijí. U Sportu je samozřejmě jasné, že vždy jim budou lézt do prdele, ale my jim svou nečinností i dost nahráváme. Škoda. Hezký den všem. Taxi

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 11:40 |  
          0 0

          Musim rict, ze to mrazeni mam obdobne. Proste mam velka ocekavani a ta vysnena LM je letos opravdu hodne blizko.
          Co se tyce prezentace v mediich, tak je pravda, ze bych si taky predstavoval vic clanku. Ale na druhou stranu chapu snahu nestrhavat na sebe medialni pozornost a pripravovat se v klidu. At za nas mluvi vysledky na hristi a ne velkohuba prohlaseni o nejlepsim stoperovi nebo smrst clanku o Bonyho nabusenych stehnech, ktera se nevejdou do XXL trenek. Takove trapnosti ani podle me nemame zapotrebi. Takze at se tym v klidu pripravuje a do prvnich ctyrech zapasu sezony at si da za cil hlavne postup pres Tiraspol a minimalne 4 body v lize.

          Jinak kde je ta informace o 2 tisicich prodanych permic na Sparte? To je az smesne cislo v porovnani nejen s nami, ale trebas i s Bohemians 1905.

          • Re: Slavia má nejvyšší cíle

            jnnxx     před 15 lety 23.07.2009 11:58 |  
            0 0

            Souhlasím, přestě takto to cítím, jen jsi to vyjádřil lépe.

          • Re: Slavia má nejvyšší cíle

            lassiter     před 15 lety 23.07.2009 12:23 |  
            0 0

            v hospodářkách dnešních

              • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 12:34 |  
                0 0

                Tak to je fakt dobre... Hlavne ze tam jsou permice o pulku levnejsi a permanentkari jdou na Panathinaikos za stovku. Opravdu, 2000 je velka zoufalost. Ja jsem si teda myslel, ze na Panathinaikos budou mit vyprodano a ze jejich domnenky o 12 tisicich jsou ulet, ale vypada to, ze o Spartu opravdu neni zajem. No, tim lepe pro nas.

                • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                  slaviator     před 15 lety 23.07.2009 12:41 |  
                  0 0

                  ... a to jim primo ke stadionu hloubi takovej velkej kanal... jakokdyby ty dve tisicovky se nevesly do normalniho :-)

                • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                  lassiter     před 15 lety 23.07.2009 12:51 |  
                  0 0

                  A tak to já myslim, že zase oni přijdou. Na první zápas oni totiž pravidelně chodí ve velkym počtu s nadějí, že tohle jaro/podzim snad už konečně bude zase dobrý :-) Docela by mě zajímalo, jak by to vypadalo u nás, kdyby se delší dobu nedařilo a hrálo se okolo pátýho fleka. Ale zas že bych kvůli tomu nespal to ne, takže budu hodně rád, když to nikdy nezjistim :-)

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 13:39 |  
                    0 0

                    Na druhou stranu hrali posledni dobou prvni zapas v sezone doma. Ted maji pred predkolem ligu v Teplicich a jestli to tam nebude zadna slava, tak treba ani neprijdou :o)

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    bongor     před 15 lety 23.07.2009 20:17 |  
                    0 0

                    Kdybysme hráli takovou tužku jako rumun,tak by nám diváci taky ubývali.První by odpadly rychlokvašky,co fanděj podle stavu tabulky.
                    Tak holt musíme bejt sakra dobrý,aby k tomu nedošlo.Ale hlavně si nesmíme myslet,že musíme být vždycky premianti.To je nebezpečný stav mysli-viz.právě fanoušci sralty.

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        mpik     před 15 lety 23.07.2009 11:55 |  
        0 0

        Náhodou je zajímavé vědět, že:
        - Bono potřebuje trenýrky XXXL ,
        - na Letné budou dvě nové velké obrazovky,
        - na Letné odstranili ploty,
        - nové dresy Sparty mají černý proužek,
        - Patrik Berger je zraněný,
        - Tomáš Řepka je nejlepší v lize,
        - Sparta chce hrát o titul.
        A proč? Aby soupeři Sparty neviděli, že má Bono v trenýrkách.... Aby fanoušci Sparty lépe viděli jak jim to padá do vlastní brány. Aby po prvním zápase pochopili, že jsou zvěř a plot zpátky přidělali. Aby jim ladil s hnědým proužkem na trenýrkách před derby. Aby se měli na co vymlouvat. Aby se mohli všichni Slávisté pořádně pobavit. Aby byla sranda, ne?

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          Khadgar     před 15 lety 23.07.2009 12:01 |  
          0 0

          Mně z toho teda spíš vylezlo že Bony má velkej zadek a měl by zhubnout...

            • Re: Slavia má nejvyšší cíle

              Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 23.07.2009 12:25 |  
              0 0

              no Řepka se těší na Standu :D asi už zapoměl na lonský derby kdy doma dostali 4fíky a u nás hráli většího zandoura než zlín :) , no snad neřekne ono památné bude je to bolet jako při arsenalu kdy se pak zoufale odkulhal pryč :) , sem rád že ve slavii máme hráče co maj v hlavě pořádek , od sparty je tohle upozornování na sebe spíš znouzecnost protože přece jenom posili téměř žádné a když tak na hostovačku, záloha téměř žádná a když se zranil "starej" Berger tak si trhaj vlasy ze tam nemaj koho dát a koukaj po naší lavici jestli by sme jim někoho nepustili na hostovačku :)) já nevím jak vy ale já se bavím , na spartanskejch fanwebech si pokládaj otázky jeslti je vůbec možný přes panatinaikos přejít a doufaj že přijde na zápas aspon 12 000, karta se opravdu obrátila úplně ve všem ale že to bude takle rychlý to sem po těch letech opravdu nečekal :))

              • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                slaviator     před 15 lety 23.07.2009 12:38 |  
                0 0

                My za to vdecime tomu, ze v pravou chvili se Vlcak promenil v chladnokrevneho zakoncovatele a ze "dedek" vycapal neskutecne Ajax... :-) Tam byl ten hlavni zlom, pak se to vse uz veze...

                Me prekvapilo ale kdyz jsme u toho SPARTU dnesniho, ze Sparta ma podle nej rozpocet 310 mil porad, Boleslav 220 (!) a my 110... Nejlip placenej hrac u nas Hocine prej, 450 tis mesicne...

                Tomu platu verim, ale ty rozpocty se mi zdaj "zastarale"... Mam pocit, ze Sparta ma rozpocet max 250, Bolka pod 200 a my kolem te hranice...?

                • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                  lassiter     před 15 lety 23.07.2009 13:02 |  
                  0 0

                  A to máš jenom takovej pocit anebo to víš? :-) By mě zajímalo, kam to ta Boleslav sype... Jinak naše vedení po dlouhé době uložilo na rejstřík závěrku za předminulou sezonu, ale nějak ještě neni zdigitalizovaná.

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    slaviator     před 15 lety 23.07.2009 13:19 |  
                    0 0

                    Jenom platy plus bonusy budou u nas vic nez tech 110 mil... 110 mil jsme mivali rozpocet pred lety... ted to bude urcite vyssi

                • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                  quelhar (admin)     před 15 lety 23.07.2009 13:36 |  
                  0 0

                  Ty cisla musi byt uplne mimo. Sparta ani nahodou nemuze mit rozpocet 310M, proste ho nema jak naplnit. Prijmy ze vstupneho maji minimalne o 40% nizsi nez my, zisky z evropskych poharu minimalni a sponzori jim tolik nenasypou. Kdyby takovy rozpocet meli, tak neprivadeji na hostovani Strestiky, ale kupuji Hlousky a Celustky.
                  Bolka nevim, je mozne, ze Skodovka to tam sype ve velkem, ale cert vi, kam ty penize jdou.
                  No a u nas 110 je uz uplne mimo, rekl bych, ze realnejsi je dvojnasobna castka. Myslim, ze v soucasnosti mame rozpocet se Spartou tak nejak na stejno, oni museli jit s penezi dolu, my jsme sli za posledni roky rapidne nahoru. No a samozrejme kdyz postoupime do skupiny LM, tak uz to bude zase o necem jinem.

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    whitesnake01     před 15 lety 23.07.2009 13:41 |  
                    0 0

                    http://www.superslavia.com/view.php?nazevclanku=zisk-slavie-za-rok-2008-230-milionu&cisloclanku=2009060018

                    pekna chujovina v tom sportu, sparta je podle me ted na urovni Slavie, ale s tim ze davaji urcite vic penez na platy a kazdorocne maji ztratu, my zas platime neco Enicu, ale rozhodne mame do budoucna zdravejsi zaklady se slusnym potencialem :) , kdyby vysla liga mistru, tak myslim ze je konecne odluzeno...

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    slaviator     před 15 lety 23.07.2009 14:14 |  
                    0 0

                    Sparta ma bych rek mozna i nizsi rozpocet uz, sponzoring bude na tom hur, platy vyssi, vstupne o dost nizsi... nemeli takovou navstevnost v lize jako Slavia, nehrali v zakladni skupine UEFY, maj mozna polovicni ceny... takze ze vstupneho meli loni mozna i o 70% min... a maj dluhy, asi celkem "solidni"...

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    Gino     před 15 lety 23.07.2009 19:16 |  
                    0 0

                    Pred par mesici jsem v boleslavskych listech cetl (zrovna zacinala ekokrize), ze skodovka jedna s bolkou o snizeni sponzoringu. Do te doby sypala do fotbalu 50mil kc rocne... kolik je to ted nevim.

        • Re: Slavia má nejvyšší cíle

          bongor     před 15 lety 23.07.2009 20:18 |  
          0 0

          mpik za jedna.

          • Re: Slavia má nejvyšší cíle

            bongor     před 15 lety 23.07.2009 20:26 |  
            0 0

            Generali se údajně na jaře zabývala myšlenkou spojit své jméno se slávistickým Edenem, ale nakonec dostala přednost Sparta. "Tento produkt má podle nás větší budoucnost. Věříme prostě Spartě víc než Slavii," vysvětluje záměr pojišťovny její ředitel Petr Kopecký.

            Do pokladny Sparty přiteče za prodej reklamních práv ke stadionu podle odhadů přes 15 milionů korun. "

            Tak tady vidíte,jakej balík má sralta od Generali.A pane Kopecký vy ten
            mozeček máte určitě hodně narudlej.Jak jste se mohl stát ředitelem,když máte přehled jako Ferda mravenec?

            • Re: Slavia má nejvyšší cíle

              slaviator     před 15 lety 23.07.2009 20:47 |  
              0 0

              To vis, Letna je ted zmodernizovana, diky LG a desitkam milionu maj dve super velkoplosne obrazovky, je tam super digipanel okolo hriste, vubec zadne ploty, je to celkem blizko u centra a planuje se, ze tam budou i turisti - spoji navstevu Hradcan, Blanky a Letne v jedno... akce 2+1.. Tomu Eden nemohl konkurovat, a jeste ke vsemu by byl drazsi! :-(

              • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                bongor     před 15 lety 23.07.2009 22:11 |  
                0 0

                Tak já si půjdu prohlédnout nádherné Hradčany,klenot architektury a potom se půjdu podívat na snůšku nekopů z Letné,na tom jejich kurníku.Tím pádem si úplně zkazím dojem z návštěvy Prahy.Fakt skvělej nápad.

                • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                  slaviator     před 15 lety 23.07.2009 23:14 |  
                  0 0

                  Ja akorat nechapu, jak to maj promysleny... Ted tam nainstalujou obrazovky a nevim co a v zime zbori jednu tribunu...? A vubec nevim co s tim zamyslej, slysel jsem puvodne ze chtej snizit hraci plochu a diky tomu by mohli navysit kapacitu i treba na 22 tisic... Ale pak se mluvilo jen o tom, ze se zbori hlavni tribuna kvuli zamezi pro novinare, hrace, ... a ted tam pres leto udelaj toto? Nechapu :-) Ale asi maj penez hodne. Kazdopadne si pospes, aby na Strahove nezacli hrat uz v pulce podzimu a ne "az" na jare, jak je zatim "v planu"... Bude to ale svanda, Bohemians Praha + posledni 2 podzimni a prvni 4 jarni kola Kladno (?), Bohemians 1905 a Pribram... a na jare mozna i ta Sparta... tam bude naval :-)))

                  • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                    DomeCZek     před 15 lety 24.07.2009 02:26 |  
                    0 0

                    zas tak vážný to nebude. Příbram má mít snad vyhřívanej, dyt se starka cilil, ze do toho oni budou cpat prachy a jini ne..ale jinak sem se taky podivil, co tam vyvadej, hlavne jak z toho delaj vedu, ze sundavaj hrazeni...

                    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

                      slaviator     před 15 lety 24.07.2009 09:53 |  
                      0 0

                      Hlavně nevím, co třeba kladno blázní s dvaceti milionama... to vyhřívání se dá, na trochu jiným principu než má třeba Sparta apod, než je to "klasické", udělat i pod deset milionů... A hlavně se mi nelíbí, že o tom ty kluby ví několik let a nic s tím nedělaj, aspon teda že budou muset hrát na hřišti s vyhřívaným trávníkem... že se nebude hrát na těch oraništích... i když, jak asi bude vypadat STrahov,když tam budou hrát v těch nejhorších podmínkách min. tři (Bohemians, Bohemians 1905, kladno) a možná až pět (příbram pokud to nestihne, sparta pokud začne ten stadion "modernizovat") týmů během 2 týdnů...? každej tejden min jeden zápas... to tomu terénu tam taky nic nedá...

            • Re: Slavia má nejvyšší cíle

              GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 24.07.2009 08:14 |  
              0 0

              Spíš tam je vliv Kelnera on má s Kréťou kšefty na kterých mu záleží a JaT mu prodává co má ještě cenu. Vsadím se, že rumuni budou tak do roka taky na řadě (to už nebude mít v JaT cenu nic :) )

  5. Re: Slavia má nejvyšší cíle

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 24.07.2009 09:28 |  
    0 0

    Vcera v CT bylo zajimave, jak KJ chvalil Hanuse. Zrejme v nem vidi vetsi nadeji nez v Divisovi. A taky ze u Trappa byla slavie pro prodej a rudy chteli jen hostovacku. Dolezal ma samozrejme pravdu, ze jit na hostovani do sparty a pak se vracet do slavie, vetsi schizu si sotva dovedu predstavit. Neco jako kdyby Langer sel na hostovani do CSSD..:-)). Ale prekvapilo me, ze jsme chteli Trappa klidne pustit, na DZ zas takova konkurence neni.

    • Re: Slavia má nejvyšší cíle

      GeorgK (přítel SN)     před 15 lety 24.07.2009 09:38 |  
      0 0

      No na Hanuse jdou lepsi refernce nez na Divise, ovsem nemohu soudit neviděl jsem :)

      • Re: Slavia má nejvyšší cíle

        MarkMobius     před 15 lety 24.07.2009 22:31 |  
        0 0

        A kde že jsou teď ti houževnatí obhájci Diviše, kteří tvrdili, že ho KJ přehlíží protože je odchovanec ??? :D :D :D

        On asi opravdu KJVCD