Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

Fotbalisté Slavie v semifinále turnaje v Čelákovicích porazili Žižkov 1:0 gólem z penalty. Ve finále slávisté rozdrtili Brno vysoko 5:1. Dvě branky vstřelil Grajciar, po jedné přidali Vlček, Janda a Šenkeřík. Navíc řadu šancí jsme nevyužili, finálové utkání bylo ozdobou dnešního celodenního turnaje. Prohlédněte si 38 fotografií.

Finále (2x40 minut):
Slávisté vstoupili do utkání velice aktivně, po levé straně unikal často Hloušek a vysloužil si potlesk. Velice brzy jsme se dostali do vedení, když právě Hloušek přichystal parádní centr do vápna, kam vběhl Vlček a ve skluzu umístil míč k tyči. Vstřelil tak první branku po návratu do Slavie. A v 15. minutě jsme se radovali podruhé, po rohu se míč odrazil na hranici vápna ke Grajciarovi, který z první umístil přesně k tyči. Brno se k brance dostalo až ve 24. minutě, kdy zahráli rohový kop a neobsazený Červínek se prosadil hlavou. Ve 27. minutě Černý před vápnem parádně uvolnil Naumova, který sám proti brankářovi neuspěl, míč se však dostal k Jandovi, který přetlačil obránce Brna a akrobaticky z otočky zamířil k tyči. Opravdu parádní akce, která se všem přítomným divákům líbila. Ve 31. minutě jsme měli další vyloženou šanci, když centrovaný míč ve vápně Vlček přiťukl Jandovi, který však z deseti metrů trefil jen nohy brankáře. Ve 33. minutě Jarolím zahrál roh, Naumov si vyskočil a mířil přesně k tyči, ale Bureš parádně zneškodnil. Ve 37. minutě se za obranu dostal Kalivoda, přehodil vyběhnutého Romanovse, ale trefil břevno, odražený míč nedostal do branky Dalmo a pouze přestřelil. Ve 39. minutě další velká šance, po centru Vlčka byl na levé straně osamocený Černý, ale vypálil pouze do brankáře. Během prvního poločasu jsme byli jednoznačně lepší, vytvořili jsme si více šancí. Ve středu se aktivně do hry zapojoval Ragued, ale občas i zbytečně ztrácel míč, jindy zas dobře urychlil hru.

Do druhého poločasu jsme nastoupili s další vyloženou šancí, nejdříve sám střílel Volešák do tyče, následně vybojoval míč ve vápně Vlček, ale jeho pokus k tyči brankář zneškodnil. Ve 45. minutě opět šance - Vlček centroval, ve vápně Volešák zpracoval a prudce vystřelil, jenže Bureš opět předvedl parádní zákrok. Slávisté předváděli opravdu pěkné akce, ve 48. minutě jsme podnikli rychlý brejk, Černý přihrál doprava na rozeběhnutého Vlčka, následný přízemní centr našel Šenkeříka, který v pohodě skóroval. Hra pak trochu upadla, o výsledku už totiž bylo rozhodnuto a slávisté nebyli směrem dopředu tak aktivní. Do hry se pak dostali i další hráči, aby se zátěž rozložila. V 67. minutě zničehonic udeřila opět Slavia, Grajciar si vzal na polovině hřiště míč, prošel před vápno, kde chtěl přihrát spoluhráči, obránce však zblokoval ale jen zase ke Grajciarovi, který zpracoval a prudkou střelou k tyči nedal Burešovi šanci. V 69. minutě další stoprocentní šance, po krásném centru byl sám před brankářem Tafat, ale z pěti metrů ho nepřekonal, následně se snažil dorážet Hloušek, ale ani on nedokázal protlačit míč do branky. Po zbytek utkání jsme dominovali a předvedli ještě řadu pohledných akcí. Slávisté ve finále odehráli výtečné utkání, jen aby jim to vydrželo.

"Jsem rád, že jsme se střelecky prosadili, navíc jsme řadu šancí nevyužili. Ale hlavně že jsme si je vůbec dokázali vytvořit, to mě těší. Podstatné je, abychom hráli dobře i v důležitých zápasech. Musíme zůstat na zemi. Ve finále se představila sestava, která by mohla nastupovat v soutěžních utkáních. O testovaných hráčích budeme teprve jednat, v neděli bychom mohli být moudřejší. Kolik pojedeme lidí do Rakouska? Uvidíme. Raději více než méně. K případnému zúžení kádru by mohlo dojít po středečním turnaji v Nové Včelnici," řekl po zápase trenér Karel Jarolím.
Report - Richi

Slavia - Brno 5:1 (3:1)
Slavia, 1. poločas: Romanovs - Grajciar, Hošek, Suchý, Hloušek - Janda, Jarolím, Ragued, Černý -  Vlček, Naumov
2. poločas: Romanovs - Grajciar, Hošek (71. Cissé), Suchý, Hloušek - Volešák, Jarolím (57. Belaid), Trapp, Černý (64. Hubáček) - Šenkeřík, Vlček (57. Tafat)
Branky: 15. a 67. Grajciar, 11. Vlček, 27. Janda, 48. Šenkeřík - 24. Červínek


Semifinále (2x35 minut):
Slavia se po roce opět vrátila na turnaj do Čelákovic, kde loni skončila druhá. V prvním poločase se na trávníku objevili testovaní Nešpor a Soo Il, v bráně pak možná překvapivě nastoupil Jan Hanuš. Hrálo se ve velkém vedru, Slavia byla lepším týmem, měla míč více v držení, stejně tak si vypracovala víc šancí, ale doplácela právě na špatnou koncovku, proto vyhrála jen 1:0.

V 7. minutě střílel Soo Il po zpětné přihrávce od Šenkeříka těsně vedle brány, na druhé straně mohl využít Hanušovy nepřítomnosti v bráně Kalod, ale jeho oblouček mířící k tyči na poslední chvíli vyhlavičkoval Nešpor. Soo Il byl ve vyložené šanci v 15. minutě, nedokázal však obejít gólmana Hrušku a míč napálil přímo do něj. Hanuš předvedl výborný zákrok v 16. minutě, kdy se ve vápně vrhnul pod nohy Kalodovi a míč vyrazil do bezpečí. V 18. minutě Petrouš fauloval Šenkeříka a nařízenou penaltu bez problémů proměnil Marek Jarolím. Emoce mezi diváky vyvolal zákrok Štastného na Jandu, náš záložník musel být několik minut ošetřován poté, co se mu ocitla v obličeji kopačka Štastného.

I ve druhé půli měla Slavie šance na zvýšení náskoku, v 50. minutě brankář vyrazil střelu Nešpora k Soo Ilovi, ale zlikvidoval i jeho hlavičku. Pěknou střelu z dálky předvedlv 58. minutě Nešpor, gólman balón vytáhnul na roh. V 60. minutě fauloval Volešák Procházku, z následující standardky vyslal Žižkov dělovku těsně vedle brány. V 62. minutě se dostali do přečíslení Tafat s Hlouškem, ale ani v této situaci nedokázali zakončit.

"Vyhráli jsme, měli jsme i další šance, v utkání jsem viděl pozitiva i negativa, ale je to dané í tím, že jsme ve fázi zkoušení nových hráčů, mužstvo není sehrané," zhodnotil zápas trenér Karel Jarolím. V sestavě dnes byly dvě překvapivá jména, gólman Jan Hanuš, který byl na jaře na hostování v Krči, a Amadou Cissé, se kterým už Karel Jarolím dále nepočítal. "Hanuš je s námi pár dnů v přípravě, máme o něm dobré reference, tak jsme mu chtěli dát šanci. Chytal slušně, dokázal, že je tady právem, je to pracovitý kluk, věřím, že půjde nahoru. Cissé nastoupil proto, že moc hráčů nemáme, chtěli jsme je pošetřit na další zápas." Po dnešku se bude rozhodovat o tom, kdo z testovaných hráčů ve Slavii zůstane dál a kdo odejde. Každopádně ve finále diváci neuvidí dalšího testovaného hráče, gólmana Ricarda. "Bude chytat Romanovs," uvedl Jarolím.
Report - Jane


Slavia - Žižkov 1:0 (1:0)
Slavia, 1. poločas:
Hanuš - Dens, Hošek, Hubáček, Nešpor - Janda, Jarolím, Trapp, Ivana - Soo Il, Šenkeřík
2. poločas: Hanuš - Dens, Cissé, Hubáček, Nešpor - Belaid, Volešák, Kanu, Ivana (52. Hloušek) - Soo Il, Tafat
Branky: 19. Jarolím z pen.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Čelákovice: Slavia ve finále

    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 13:24 |  
    0 0

    Amadou Cissé slaví velký comeback? Pokud se ho nepodaří prodat, třeba z něho nakonec ještě něco bude. Výraznější šanci ještě nedostal (Brno nepočítám, tam to nešlo nikomu)

  2. Re: Čelákovice: Slavia ve finále

    tantalos     před 15 lety 04.07.2009 13:43 |  
    0 0

    Naposled jsem byl v Čelákovicích před dvěma roky a vracel jsem se celý nadšený z Tavarese. Tentokrát mě první utkání docela otrávilo.
    Pozitiva: Hanuš se nebál vyběhnout před vápno a hrát nohama, to je od dob R. Černého věc nevídaná.
    Kang (Richi to je jméno rodinné - třeba Kim Ir-sen má syna Kim Čong-ila) je elegantní rychlý, hezky se na něho kouká, nevím ale, zda má šanci se prosadit do základu. Když šel sám na Hrušku - moc jistoty nepředvedl.
    Hloušek je posila a určitě si zaslouží místo v základu- Jeho cena - polovina Šventa, je celkem odpovídající.
    Ze starých hráčů nejlepší Janda, jinak nikdo nevynikl.
    Nešpor mi připadal jako škodovka -poslouží, ale nenadchne.
    Kanu se mi pletl se Cissém a mám takový pocit, že Amadou z nich byl ten lepší.
    Omluva za včerejšek. To jsem napsal, že Dens je rychlý. Dnes utíkal asi 30-35 metrů těsně za Koukalem (?), který vedl míč, ale přesto ho Dens nedohnal.
    Belaid plně nahradil MJ - vidět nebyl ani jeden.
    Jinak údiv na větou KJ: Moc hráčů nemáme. Vždyť trénujou teprv dva týdny, není ta marodka příliš velká?

    • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

      lassiter     před 15 lety 04.07.2009 13:51 |  
      0 0

      Mně se zdál celkem dobrej Trapp, ale nejvíc se mi líbil Šenky, pere se o sestavu velmi slušně. Tafata jsem viděl na vlastní oči poprvý, na svojí vejšku se fakt zdá fotbalovej, někdy se dokonce až zbytečně moc snažil před bránou vymejšlet.

    • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

      jane (admin)     před 15 lety 04.07.2009 13:57 |  
      0 0

      Report jsem psala ja a a fakt vim kulovy o tom, jake je jmeno Jihokorejce :) Uz je to opraveny.

      • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

        tantalos     před 15 lety 04.07.2009 14:32 |  
        0 0

        Naopak, Jane, promiň mi trochu pedantnství. Ale kdybychom ho koupili, bylo by ho škoda prznit ještě dřív, než se kluk rozkouká
        V některých asijských zemích je to tak, že přijmení (tedy jméno děděné po rodičích, v Koreji to bývá často Kim - to je národ, kde má tohle přijmení asi polobina národa)asi ) se dává dopředu a "křestní"jméno dozadu, asi jako Fekete Lajos. To druhé (Su-il nebo So-il, nevím, jak je to správně, je dvouslabičné křestní jméno, asi jako Mi-loš. Tedfy nejde So ani il samostatně.

    • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 16:29 |  
      0 0

      Z tech ruznych referenci na Kanga, co lidi pisou, mi prijde, jako by to byl spis typ na krajniho zaloznika, nez do utoku...

      • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

        tantalos     před 15 lety 04.07.2009 16:49 |  
        0 0

        Na "ostrý kraj" vypadá poněkud křehce, ale techniku a rychlost má

        • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

          jack09     před 15 lety 04.07.2009 16:54 |  
          0 0

          tak dusan taky nebyl zadnej "vostrej" a jak mu to panecku jezdilo po lajne ;)

    • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

      Virgil     před 15 lety 04.07.2009 18:11 |  
      0 0

      Docela úsměvné jsou tyhle kategorické soudy o jednotlivých hráčích, které někdo viděl hrát 40 minut a okamžitě je mu jasné, jestli patří do základu, do béčka nebo zahrabat na Olšany. S úsměvem si vzpomínám,jak tady před dvěma lety odborníci posílali Tavarese do béčka, o Dřížďalovi a dalších ani nemluvě. Je jasné, že je fotbalové sucho a musíme se němčím zabavit, ale značkovat hráče jako dobytek po prvních pár krůčcích v týmu, to je opravdu specifická česká zaprděnost.

      • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

        mirecek1111     před 15 lety 04.07.2009 18:53 |  
        0 0

        Uklidni se, to je každého právo napsat svůj názor, a ostatních právo je se tomu smát, protože to pořád zůstane jen názor. Víš kolik kravin si tady za dobu co tu diskuzi sleduju přečtu. Ale je to každého právo. Těsně na konci podzimu, po našem posledním zápase ve skupině poháru UEFA jsem tady podrobil velké kritice Cissého, napsal jsem jasně, že nemá ve Slavii co dělat, a vycházel jsem z 5 minut co odehrál na Ajaxu, i těch pět minut mi stačilo abych byl vnitřně na 100% přesvědčen, že Slavii takový hráč nemá co dát. Tehdy jsem si tady vyslech neskutečné nadávky. A jak to dopadlo..
        Už jsem to tady psal kdysi, myslím si, že hráč který je dobrý to musí dokazovat v každém zápase třeba rok, ale na to, aby člověk poznal, že ten hráč je prostě "úlet" někdy stačí i těch pět minut..

        • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

          hmm2     před 15 lety 04.07.2009 19:05 |  
          0 0

          mirečku, já se těšim, až si konečně přestaneš honit triko jednou hláškou o cissém... na všech slávistickejch webech to pouštíš minimálně stejně často, jako nova upoutávku na megafilm v hlavní roli s pipi dlouhou punčochou...

          • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

            mirecek1111     před 15 lety 04.07.2009 19:11 |  
            0 0

            jo kdybys věděl, čím vším se tady já poslední dobou bavím :) možná kdyby sis našel tenkrát tu diskuzi, tak bys pochopil proč jsem to několikrát zminoval..

        • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 19:06 |  
          0 0

          blbost, treba Grajcar se taky ze zacatku nezdal a ted se rozstrilel , co pak takovej Krajcik to je myslim priklad sam za sebe ze kdyz das hracovi cas muzes znej neco dostat, a takovejch hracu bylo co se cyhtli az za rok nebo dyl , nerikam ze je to pripad cisse ale myslim ze ani nejlepsi skaut na svete nemuze vedet o hracovi za pet minut z hola nic.

          • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

            mirecek1111     před 15 lety 04.07.2009 19:09 |  
            0 0

            jenomže Grajciar nevypadal od první chvíle jako vyplašená slepice, která ani nevím kde na hřišti pořádně stát.

          • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

            czross (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 19:11 |  
            0 0

            musim se mirecka zastat pac me se Cisse taky od prvniho doteku s micem nikdy nelibil .... hlavne u me skoncil kdyz sem videl jak ho ten fotbal na hristi nejak moc nezajima a nudi.

      • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

        mxpx (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 22:57 |  
        0 0

        Souhlas s Virgilem, tyhle samozvaný experty miluju.... Pravda je že vždycky mi před ligou dali obrázek na hráče přesně opačný, než jak se samotní hráči prezentovali.
        Jako jo, OK ať si každej píše co chce, ale trochu důvěry, těm co ty hráče přiváděj, by nezaškodila. Je mi u prdele kdo se chytne a kdo ne, hlavně když budem mít na každým postu good hráče a Slavia bude silná!!!
        A to myslím dokazujem, tak ještě jednou, trocha důvěry...

        • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

          dalislavista     před 15 lety 05.07.2009 10:59 |  
          0 0

          Tak nejjednoduší je bejt na přípravě a udělat si vlastní názor!
          Ale shazovat názory a postřehy někoho, kdo tam byl, někým kdo tam nebyl, to zase "miluju" já...

      • Re: Čelákovice: Slavia ve finále

        dalislavista     před 15 lety 05.07.2009 10:56 |  
        0 0

        Tak mezi námi, před 2 lety byl poprvé k vidění Tavares taky v Čelákovicích, a kdo tak byl,tak ho rozhodně nikdo neposílal do béčka! Byl famózní, naopak lidi, co v Čelákovicích tenkrát byli (včetně mě) byli z něj u vytržení. Takže když tu lacině píšeš a shazuješ názor někoho, kdo tam včera byl a napsal svůj názor, tak nám řekni, tys tam včera byl taky?
        Jestli ne, tak bys to možná neměl vůbec komentovat...

  3. Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

    quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 19:48 |  
    0 0

    Krajcik trenuje se Slavii, v pristich dnech se uvidi - reportaz na CT v Brankach, bodech, vterinach.

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      Ladineeek     před 15 lety 04.07.2009 19:52 |  
      0 0

      no nevim nevim, Čelůstka, Dens, Grajcar, Kaufman, Krajčík, ....

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        mirecek1111     před 15 lety 04.07.2009 19:56 |  
        0 0

        Ale já vím, solidní výběr :-)) Tak s Densem nevím, jak to nakonec dopadne. Zatím to nevapadá, že se mu chystá dát pan Jarolím pořádnou šanci, viz příchod Čelůstky. Kaufman asi ještě pořád ok není, a hlavně by Matěj mohl hrát i v záloze přece, ale na argumet a co Janda a Milan Černý asi nebudu vědět co napsat :-) Buďme hlavně rádi, že je to takové jaké je, dřív jsme měli problém sotva hráče kvalitně zdvojit.

        • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

          Ladineeek     před 15 lety 04.07.2009 19:57 |  
          0 0

          my už nezdvojujeme, ale ztrojujeme :-)

          • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

            quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 20:02 |  
            0 0

            No praveho beka a praveho zaloznika uz spis zctverujeme :o)

            • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

              denydzlSKS     před 15 lety 04.07.2009 20:03 |  
              0 0

              kdyby radši sháněli někoho na levou stranu...Hubáček tu taky nebude věčně!!!

              • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

                Ladineeek     před 15 lety 04.07.2009 20:05 |  
                0 0

                no jo parte mu čouhá z kapsy! :-D

                • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

                  denydzlSKS     před 15 lety 04.07.2009 20:08 |  
                  0 0

                  :-D tak jako až tak jsem to nemyslel...ale je jedinej počádnej levej obránce...zato pravých býčků tu máme jak nakakáno...i když jsou z nich 4 spíš záložníci:-)

            • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

              opicemag     před 15 lety 04.07.2009 20:08 |  
              0 0

              Stejně to většinou končí tak, že tam nemá kdo hrát... Jinak Krajčíka bych bral všemi jedenácti. Vlček a Krajčík...to by mi úplně stačilo. No dobře, Hloušek a Čelůstka se taky budou hodit.

            • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

              mxpx (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 23:03 |  
              0 0

              Hub nikam nemíří, je to podobnej případ jako Janů v Liberci, spolehlivej, týmovej hráč, ale už navěky... a co si budem nalhávat..? Můžem bejt rádi! Je to supr hráč!

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      Viking     před 15 lety 04.07.2009 20:11 |  
      0 0

      V BBV nebylo, že s námi trénuje. Pouze to, že se o jeho budoucnosti rozhodne tento týden. KJ řekl, že se možná o tom s ním bude bavit.

      Mně to přijde divné, kdyby byl zájem na obou stranách, už se dávno prohání na Švýcárně..

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 20:22 |  
        0 0

        Jsem presvedceny, ze tam bylo receno (jeste pred rozhovorem), ze se Slavii trenuje. To samo o sobe nemusi nic znamenat, kdyz je hrac bez angazma, tak proste trenuje nekde, kde to zna (kdyz ho nechaji) a Matej to zna u nas, tak co by u nas netrenoval.

        • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 21:41 |  
          0 0

          Bylo to tam receno, mas pravdu, quelhare. Bud to nic neznamena, muze si hledat zahranicni angazma a s nama trenovat, nebo proste zustane:-)). Mne prislo, ze Matej i KJ se tvarili hodne spiklenecky..:-)). Zpravy jsem videl v devet. Mateje bych bral, presto ze mame tech pravych obrancu skutecne hodne. Matej dokaze zahrat tak kvalitne, ze by byl pred kvalifikaci LM hrich jim pohrdnout.

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        jack09     před 15 lety 04.07.2009 20:23 |  
        0 0

        asi nesehnal nic lepsiho a do sparty se mu nechce :)

        • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

          Ravik     před 15 lety 04.07.2009 20:30 |  
          0 0

          jestli má Matej přijít tak budu jen rád... sice se na pravou obranu přišel Čelůstka, celkem se tam chytá Grco, v záloze je Kaufman a Dens, ale nezapomenme na tři aspekty nadcházejícho podzimu. 1) čeká nás možná i téměř 30 zápasů 2) bude MS 20 (tak možná i čtyři hráči nám odjedou ne?) 3) už ted nám pro zranění chybí 3 hráči a všichni víme jak na tom jsme.

          • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

            quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 20:56 |  
            0 0

            No, kdyz to pujde dobre, tak nas na podzim ceka presne 30 zapasu. 16 v lize, 10 v evropskych poharech (4 v predkolech a kdyz aspon jeden dvojzapas vyhrajeme, tak dalsich 6 ve skupine) a 4 v poharu CMFS (2. a 3. kolo jeden zapas, 4. kolo uz dvojzapas)

  4. Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

    Ravik     před 15 lety 04.07.2009 20:04 |  
    0 0

    Menší info z finálového zápasu:

    Slavie nastoupila v ultraofenzivní sestavě a na obraze hry to bylo znát. Na hřišti byli prakticky jen dva defenzivní hráči, oba beci neustále nabíhali dopředu. Když k tomu připočteme tvořivou zálohu kde měl definzivní úkoly Ragued, tak výsledkem byl pohledný zápsa ve ktérém hráči Brna nevěděli kam dřív skočit a tak za bůra v Burešově bráně mohou být ještě rádi. Brno se díky naší aktivní hře, kdy si záloha měnila pozice a útočníci nebyli líní na krok, hlavně v první půli k ničemu nedostalo.

    Ke hře defenzivních hráčů snad jen to, že jestli se nedá dohromady Vomáčka, můžeme mít problémy. Zoufale chybí někdo kdo by obranu řídil, přišlo mi, že hráči na sebe pořadně ani nemluvili.

    Záloha ve všech složení, do kterých se postupně během hápasu dostala, velmi dobrá. V první půli hrál DF Ragued, chtěl balon, občas pěkně přenesl míč. Fotbalovej je určitě, jeho defenzivu moc Brno neprověřilo, ale vypadal po soustředění hodně zatavaně.
    Ze zálohy se mi nejvíc líbil Jandys, v pokračování jarní formy hrál J. Černý. Ostatní jim zdatně sekundovali, jen Trapp mi přišel hoodně neviditelný.

    Z útočníků nejepší Vlčák a Šenky, Standa je prostě největší posila. Naumov ze začátku hodně neviditelný, pak předvedl, že by i on mohl být pro Slavii přínosem.Tafat je ještě hodně neobroušený a tu loženku spálil neuvěřitelně.

    Krajní beci - jak Hloušek tak Grajciar dobředu skvělý, do zadu to skřípe více. Ale jsou to jezdiči, zvlášť Adam, neustále ve sprintu.

    Ještě jeden drb. Stál jsem při zápase vedle jednoho nejmenvoaného bývale člena realizačního týmu, který byl odejit a v rozhovoru s jednim dalším )současným členem reelizačního týmu) padla věta "tak do kdy se bude ten Krajčík ještě tajit"....

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      Ladineeek     před 15 lety 04.07.2009 20:08 |  
      0 0

      no každopádně kdyby hrál Krajčík jako na podzim, kdy se na něj hrála osobka a každej druhej jeho centr byla gólovka, tak rozhodně by to byla posila do základu!

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        denydzlSKS     před 15 lety 04.07.2009 20:13 |  
        0 0

        příchod krajčíka zapadá do načí koncepce...reggina přece sestoupila ne?!:-)

  5. Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

    lassiter     před 15 lety 04.07.2009 21:09 |  
    0 0

    S Brnem moc pěknej výkon, dobrý nasazení, je vidět že borci hrajou o místo v sestavě. Výbornej Janda, Grajciar a Vlčák. Ragued mi připomínal Tavarese, zejména tím že má rád míč a hlavně teda tím laxním pohybem :-), fotbalista to určitě je. Sem zvědavej jak to KJ vyřeší ve středu zálohy, zatiim to vypadá, že TJ je až třetí. Hřiště v Čelákovicích je pěkný, člověk stojí metr od lajny a lecos slyší, nebo teda spíš neslyší - Suchý a Hošek neřekli za zápas skoro ani slovo, což u středních obránců neni myslim uplně ono...

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 21:46 |  
      0 0

      TJ treti a zacina se ukazovat, kdo prvni spilmachr.. samozrejme podle vykonu... uz mlcim..:-)

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 22:15 |  
        0 0

        Mas nejake namitky proti vykonu proti Brnu? :o)

        • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 22:26 |  
          0 0

          Ne, ja jsem dneska nestravil den fotbalem, takze do toho nemam co kecat:-)). No, asi to nebylo uplne zly..:-)). Koukam jen, ze marek se vraci na sve misto spilmachra jako prvni volba, takze vsechno jak ma byt:-))

          • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

            lassiter     před 15 lety 04.07.2009 22:54 |  
            0 0

            No já bych dal určitě přednost Láďovi, jednak za ten konec jara a druhak určitě nehraje v přípravě hůř než MJ. Mimochodem MJ při hře taky vůbec nemluví, vůbec mi přišlo, že kromě golmana byl nejvíc slyšet ten novej Tunisan.

            • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 23:15 |  
              0 0

              Tak to ja samozrejme taky, ale znas to.. KJVCD.

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      martin08     před 15 lety 04.07.2009 22:22 |  
      0 0

      jojo. me zase zaujal Romanovs jak na kluky mluvi cesky..

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        Viking     před 15 lety 05.07.2009 07:40 |  
        0 0

        To bylo jasný od první chvíle že MJ bude opět první volba do základu. Už to vidíme potřetí kdy na konci předcházejícího půlroku dřepěl na lavičce a z následující přípravy vylezl zase jako Number one.

  6. Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

    ia01mnov     před 15 lety 04.07.2009 21:23 |  
    0 0

    Dobrý večer.
    Nechci se vyjadřovat k výkonům jednotlivých hráčů na hřišti, protože jsem je neviděl na vlastní oči a ač je zde online, tak při vší objektivnosti je vždy kapánek zaujatý.
    Chci se vyjádřit k tomu, že Slavia tolik hráčů nepotřebuje. Jsem přesvědčený, že je to veliký omyl. Naopak, Slavia tolik hráčů potřebuje. Pokud se nepletu, tak Gambrinus liga začíná o víkendu 25.7. a končí o víkendu 21.11.. Což znamená 16 zápasů v 18 týdnech (2 repre pauzy). To je v pohodě, na to stačí 22 hráčů a 3 brankáři. Ale! Nesmíme opomíjet opomíjený Pohár ČMFS, kde nás na podzim čekají, by měly čekat, 4 zápasy (2., 3. kolo a 4. kolo doma - venku). To už jsme na 20 zápasech během 18 týdnů. A to nejdůležitější, Evropský pohár. Čekají nás minimálně 4 zápasy (2 ve 3. předkole LM a podle postupu/nepostupu 2 zápasy ve 4 předkole LM/Evropská Ligy). Pokud Slavia zvítězí ve 3. předkole LM bude mít garantovanou skupinu Evropskou ligu a ve 4. předkole LM se může pokusit o zázrak v podobě skupiny LM. At´ již skupina LM či skupina Evropské ligy = 6 zápasů (3 doma, 3 venku). To máme 20 zápasů doma + 4 až 10 v Evropských pohárech, to jsme na 24 až 30 zápasech. K tomu připočtěme ony repre pauzy, v nichž pravděpodobně bude mít Slavia půlku kádru. Takových repre zápasů bude 5 (4 kvalifikační a 1 přátelský). To už jsme na 29 až 34 zápasů. Vůbec si už netroufám předjímat jak bude vypadat situace v našem kádru v září a říjnu, kdy kromě zápasů Gambrinus ligy, českého poháru, zápasů ve skupinách evropských soutěží a reprezentačních zápasů přibude Mistrovství světa "20" v Egyptě. Abych řekl pravdu, tak nevím, který ročník tam zapadá, ale jestli 1987 a mladší, tak to bude kruté (Janda, Suchý, Hloušek, Černý, Pekhart, Hošek). Takže, radějí 40 hráčů, než méně a pak nemít kam sáhnout.

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.07.2009 21:45 |  
      0 0

      Pokud si to uvedomuji dobre, tak ze soucasneho kadru se MS U20 bude tykat Hoska, Celustky a Pekharta. Hlousek je o dva tydny starsi, nez je limit (1. ledna 1989), takze ten by nam mel asi zustat.
      Kazdopadne souhlasim, ze na tech az 30 zapasu za podzim, ktere Slavia muze odehrat, je potreba mit siroky kadr. Pokud bychom hrali skupinu LM, dokazal bych si predstavit, ze ve stredu bude hrat jedna sestava a o vikendu treba 7 jinych hracu.

    • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

      martin08     před 15 lety 04.07.2009 22:26 |  
      0 0

      Presne tak, a hlavne zacinam mit z tohohle tymu dobrej pocit. Dneska jak prejeli Brno.. vim, priprava, ale.. proste podle me se tvori evropsky konkurence schopny tym. Jedina moje obava je trochu na stopersky pozici.. Uz se moc tesim az to zacne:)

      • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

        tantalos     před 15 lety 04.07.2009 22:57 |  
        0 0

        Pocit, že změn je příliš mnoho, je klamný. Srovnejme si, kdo koho v jarním kádru střídal:
        Besta -Vlček
        Brabec Vomáčka
        Dřížďal - Čelůstka
        Fořt - Naumov
        Šiklič- Trubila
        Švento - Hloušek
        a pravděpodobně Cissé - Ragued
        Náhrada tedy zatím není za hráče, kteří odešli:
        Diviš - ?
        Jablonský - ?
        Kovařík -?
        Ti tři sice odseděli jaro na lavičce, ale ta nesmí zůstat prázdná. Tedy i za ně by měla být náhrada, přinejmenším z béčka či dorostu jako Hanuš.
        Navíc Slavia možná odehraje na podzim téměř dvojnásobný počet utkání než na podzim a kromě Suchého a členů U-21 také Naumov a Ragued a Belaid mohou hrát za národní mužstva.
        Proto by měl být kádr přinejmenším o dva hráče početnější než na podzim.
        Slavia by už měla hledat prvního brankáře místo Vaniaka - nejraději by viděl Kuciaka. Temešvár je prý v potížích a je tam i Magera.
        Přinejmenším rozšířit by se měl i kádr o hráče schopného hrát stopera.

        • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

          mxpx (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 23:00 |  
          0 0

          Diviš se šel jen rozchytat, jasná jednička po Mártym, aspoň dle mě.

          • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 23:09 |  
            0 0

            no nevim stim stoperem , kdyby prisel ten Krajcik jak se tady psalo tak na stoperu muze bejt Celustka , Kaufman, Vomacka, Suchy , Hosek, Hubacek a popripade z becka Cmovs takze hracu je dost a osobnost ktera by nas nejak hodne zvedla v lize stejne neni.

          • Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

            martin08     před 15 lety 04.07.2009 23:51 |  
            0 0

            uz davno ne hochu.. a jelikoz sel na hostovacku s opci..

  7. Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 22:48 |  
    0 0

    Sokolov, ve kterém Jirouš rok hostoval právě z libereckého Slovanu, na hráče uplatnil opci a podle všeho by se tak měl stát jejím hráčem. To se ovšem Severočechům vůbec nezamlouvá a o žádném stěhování Jirouše do Sokolova nechtějí ani slyšet. Rozepři tak podle všeho bude muset řešit až arbitrážní svazová komise. Hlavu z toho nemají zamotanou jen v těchto dvou zmiňovaných klubech, nýbrž i na Spartě, kde Jirouše představovali již téměř jako hotovou posilu.

    tak ani v liberci si nevážej svejch hráčů :D , taky apson jednou utřou nudli.

  8. Proč nehraje Benjamin?

    mxpx (přítel SN)     před 15 lety 04.07.2009 22:59 |  
    0 0

    Vomáčka má šéfovat obranu, tak proč kurňa nehraje v přípravě? Možná mi něco uteklo, je snad zraněnej, či co???

    • Re: Proč nehraje Benjamin?

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 05.07.2009 00:04 |  
      0 0

      padaj jak mouchy. No, prostě jak je na Slavii zvykem

    • Re: Proč nehraje Benjamin?

      EdCable     před 15 lety 05.07.2009 04:43 |  
      0 0

      A co treba obcas neco cist, ci co???
      "na turnaji se nepředstaví někteří hráči - Milan Černý a Tomáš Pekhart doléčují zranění z konce sezony, začít s tréninkem by měli v pondělí, hrát nebude ani Benjamín Vomáčka a Ondřej Čelůstka - oba mají drobné zdravotní problémy"

  9. OTA TV

    Ladineeek     před 15 lety 05.07.2009 04:15 |  
    0 0

    Takže první zápas hrajeme v sobotu 25.7. od 18:15, samozřejmě je to v TV (CT4).............slalom zápasů v černý televizi začíná :-)

    • Re: OTA TV

      quelhar (admin)     před 15 lety 05.07.2009 10:02 |  
      0 0

      Tak to se dalo cekat, ze jako mistr ligy budeme prvni kolo v TV. Navic zapas s Bolkou je i tak hodne atraktivni. Kde jsi to precetl, ja to nikde nenasel...?

      • Re: OTA TV

        lassiter     před 15 lety 05.07.2009 10:29 |  
        0 0

        jj čekat se to dalo, a sobota je určitě lepší než pondělí. no teda aspoň pro mě.

      • Re: OTA TV

        Ladineeek     před 15 lety 05.07.2009 13:57 |  
        0 0

        teletext :-)

        • Re: OTA TV

          quelhar (admin)     před 15 lety 05.07.2009 14:23 |  
          0 0

          No vida, to me nenapadlo :o)

  10. Re: Slavia vyhrála turnaj v Čelákovicích

    lucky-pilda     před 15 lety 05.07.2009 10:44 |  
    0 0

    Mne osobne se strasne libil ten Korejec. V prvnim zapase byl dle meho nazoru jednoznacne nejlepsi na hristi, navic nekolikrat "nastartoval motorku" a s micem to umi. Neda se to samozrejme soudit podle jednoho kratkeho zapasu, ale zdal se mi mnohem lepsi nez treba Svento na jare ...