Hráči Slavie

Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

Aktualizováno. Další dvě posily patří oficiálně Slavii. Na dnešní tiskové konferenci byli představeni útočník Riste Naumov a obránce Ondřej Čelůstka.

Jde tedy o pátou a šestou letní posilu. Talentovaný obránce se Slavií již téměř týden trénuje, střelec Naumov se připravoval individuálně v Praze.

Obránce Ondřej Čelůstka přichází se Zlína, za který nastoupil ve čtyřiadvaceti zápasech, připsal si dvě branky. Ve Slavii bude oblékat dres s číslem pět. "Zájem Slavie jsem během jara zaregistroval, ale ve hře byl ještě Hannover," řekl k přestupu Ondřej Čelůstka. Můžeme tak pozorovat, že společně s Hlouškem dali přednost Slavii před zahraničím, což mě osobně velice těší.

Riste Naumov přichází z Viktorie Žižkov, druholigový klub si střelce již nemohl dovolit. V uplynulém ročníku Gambrinus ligy nastřílel deset branek. Připadl mu dres s číslem osmnáct. "Udělám všechno, abych trenéra Jarolíma přesvědčil, že jsem hráč pro základní sestavu," řekl k přestupu Riste Naumov.

Čelůstka podepsal smlouvu na čtyři roky, Naumov na dva roky s roční opcí.

Do Slavie zatím přišli ještě Vlček, Vomáčka, Trubila a Hloušek. Z hostování se vrátili Šenkeřík a Vácha, na testech jsou ve Slavii Villar, Anderson Kanu a Nešpor.

Komentáře (113)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 13:24 |  
    0 0

    Paráda. Za oba jsem rád. Teď jsem zvědav na ty cizince.

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      marek018     před 15 lety 29.06.2009 13:34 |  
      0 0

      Jj,super posily,už se těším až je uvidím na hřišti.Myslím,že už by to ani moc posilovat nepotřebovalo...

      Kanu asi pěkně zlikvidoval toho Hradečáka,prý tříštivá zlomenina nosu.To se mi moc nelíbí,ale zase jsem ten souboj neviděl,tak těžko soudit..

  2. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    lassiter     před 15 lety 29.06.2009 13:31 |  
    0 0

    No, přestup Naumova se mi líbí asi nejmíň ze všech, ale zas je pravda, že on prostě dával góly všude, kde byl. Tak snad v tom bude pokračovat. Nedělní Šenkyho gól tak byl asi jeho poslední v červenobílým. Ještě mi tam teda trochu chybí jeden zkušenější střední obránce, nějak si nedokážu představit, že při případnym postupu do LM a řekněme zranění Vomáčky vyrukujeme na Barcelonu s obranou Suchý-Hošek...

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.06.2009 13:34 |  
      0 0

      Uprimne receno - jestli vyrukujeme na Barcelonu s dvojici Hosek-Suchy, Hubacek-Suchy, Vomacka-Suchy nebo Brabec-Suchy nebo jakakoli posila v silach Slavie+Suchy, to mi prijde, ze by dopadlo ve vsech pripadech stejne :o)

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        lassiter     před 15 lety 29.06.2009 13:47 |  
        0 0

        Tak u barcelony asi jo, ale stejně, chybí mi tam takovej Latka... Už se těšim do čelákovic, koukam, že první zápas bude mít Naumov proti žižkovu, pokud ho teda KJ postaví a nepošle na tejden na hory...

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 14:02 |  
          0 0

          No nevim. Prej mu při přestupu sliboval hory doly..:-))

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 21:11 |  
            0 0

            To slibovali většinou STBáci aby se někdo přiznal...

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 14:01 |  
        0 0

        Zejména kdyby to před nimi šéfoval Belaid a Jarolím. . :-)

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          slimak     před 15 lety 29.06.2009 14:08 |  
          0 0

          nestrašte! jinak by mě ale zajímalo, jaká je teď pozice a budoucnost MJ a Belaida ve Slavii..já myslím, že žádná sláva..

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            swoff     před 15 lety 29.06.2009 14:29 |  
            0 0

            To tuší asi jen jeden člověk :-)

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Viking     před 15 lety 29.06.2009 14:35 |  
              0 0

              Já si myslím že v současnosti na OZ je na prvním místě Volešák. MJ a Tijany budou asi hrát o černého Petra, pro oba v kádru místo není.

              • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                swoff     před 15 lety 29.06.2009 14:44 |  
                0 0

                vidím to podobně, pro mě je pořadí Volešák, Belaid, Jarolím

                • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 14:52 |  
                  0 0

                  Souhlas, přesně. Snad po hráči s číslem 10 sáhne nějakej uhlobaron od Moskvy:-)

                  • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 14:53 |  
                    0 0

                    panove, panove... KJVCD...:-)))

                    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:23 |  
                      0 0

                      No o tom žádná, to bych nikdy. . ani ve snu. Akorát MJNCD:-))

                      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 18:46 |  
                        0 0

                        Možná MJNCD, ale pokud KJVCD, tak MJNCD neplatí :-)

                        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                          slaviator     před 15 lety 29.06.2009 19:53 |  
                          0 0

                          KJNCMJDNH (co, dělá, na, hřišti)

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          bongor     před 15 lety 29.06.2009 14:54 |  
          0 0

          Mně by zajímalo,jestli je to ta samá jednoroční ovce,jako ta co se nebála těch blesků?Jestli ano,tak klobouk před ní dolů,co všechno stíhá.

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            lassiter     před 15 lety 29.06.2009 15:04 |  
            0 0

            hmmm, taky si asi půjdu něco ubalit :-)

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              bongor     před 15 lety 29.06.2009 15:06 |  
              0 0

              Že to tak vypadá? A je to zadarmo.

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:24 |  
              0 0

              Heeezkýý:-)))

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            slaviator     před 15 lety 29.06.2009 16:09 |  
            0 0

            Mala, ale chytra - uz se nestihla skrejt, tak v tu chvili je nejlepsi byt co nejvic pri zemi a nehejbat se, nez bezet... Prezila. A to se pocita. Kdyby ji uskvaril blesk, vlna by z ni nebyla a jedle maso take ne :o)

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 16:35 |  
              0 0

              Vo tobě víme dávno, že jsi věčně v rauši..se tady nesnaž. :-)))

              • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                slaviator     před 15 lety 29.06.2009 17:50 |  
                0 0

                Vole, takvy vidis litat zeleny kravy a fialovy slony...? :o)))

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:01 |  
      0 0

      Nemyslim, ze by senky musel nutne odejit. Uz jsme se zbavili Besty, Goceho a Forda. Misto nich tedy Standa, Naumov a Senky..

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        quelhar (admin)     před 15 lety 29.06.2009 15:03 |  
        0 0

        A co Tafat? Ten vypada vyborne a klidne si misto v kadru mohl vybojovat. Do becka prijdou mladici z dorostu, co budou potrebovat hrat pravidelne, jako treba Vyhnal.

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:12 |  
          0 0

          pravda na toho jsem zapomnel.. ale byl to zatim jeden zapas, tak uvidime.

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:26 |  
          0 0

          Taky jsem na něj zvědav. Uvidíme, jak to půjde dál. Třeba půjde na podzim hostovat do ligy.. Pekhart je zatím půlroček.

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        lassiter     před 15 lety 29.06.2009 15:06 |  
        0 0

        Tak nutně určitě ne, ale jak nám KJ dokázal na jaře, tak tam může hrát i M. Černý. Ká myslim že půjde, za rok mu končí smlouva a po příchodu Naumova bude asi i sám chtít jít pryč.

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          urs (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 16:39 |  
          0 0

          tak jako porád je to nadějnej mladej borec, kterej když nespychne může se někde na hostovačce solidně rozehrát :-) vzpomeňme na Necku jak válel v Jablonzi.. ;)
          Já jsem pro Pekyho udržet.., už jen pro tu perspektivu..

  3. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    opicemag     před 15 lety 29.06.2009 15:11 |  
    0 0

    Jsem spokejen. Sice bych raději ve Slavii viděl jiného útočníka než Naumova, ale v české lize není kde brát a přivádět někoho z x-té brazilské ligy je risk (i když by mi to nevadilo). Ještě by to chtělo někoho na post na defenzivního záložníka/stopera. V tomhle by byl ideální ten Rajnoch, může hrát oboje. I když to je asi utopie. Protože když se zraní Suchý/Vomáčka (což vzhledem k tomu, že je to posila, se může stát) tak zbude jeden z těch dvou + mladý nevyhraný Hošek. Hubáček tam taky může hrát, i prý Čelůstka, ale ani jeden není, myslím, typický stoper. Navíc pokud se nepletu, na levo máme do obrany jen Hubáčka a Trubilu. Takže je možné, Hubáček že bude muset hrát tam.

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      jack09     před 15 lety 29.06.2009 15:23 |  
      0 0

      myslim ze nalevo se stahne bud Hlousek(vzhledem k jeho rychlosti) nebo J.Cerny protoze by bylo skoda aby jeden z nich sedel.podobny system jako byl se Sventem

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        Khadgar     před 15 lety 29.06.2009 15:30 |  
        0 0

        To bych si představoval akorát proti betonu v lize, jinak si myslím že by tam měl hrát čistokrevný obránce. Nedokážu si proti silnějšímu soupeři představit Jardu v obraně, jemu to teď svědčí v záloze, kde se hodně zlepšil a je obrovským přínosem do hry.
        Jinak Tomáš Rosen vyvrátil přestupové částky 15 za Čelůstku a 7 za Naumova, jsou prý nižší.
        Taky doufám že testovaný Kanu nastoupí ve čtvrtek, rád bych ho viděl na vlastní oči.

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 15:49 |  
          0 0

          a v útoku toho borce z Vojvodiny ..... :,) Nebo už si to jméno z manažera zapoměl :,)

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            Khadgar     před 15 lety 29.06.2009 15:55 |  
            0 0

            No, z manažera to není :-) Zajímavý jméno bych ale viděl, taky ne z manažera :-)

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:28 |  
      0 0

      Tak na to místo se asi zkouší Kanu..

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 15:29 |  
        0 0

        a nalevo Nešpor..

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          Viking     před 15 lety 29.06.2009 15:32 |  
          0 0

          Na stopera zapomínáte na Kaufmana, ten tam po prodeji Sucháče skončí.

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 15:52 |  
            0 0

            Za rok tam třeba už pomalu začne hrát Čmovš, myslím že v něm máme větší talent než v Hoškovi.

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 16:03 |  
            0 0

            Hlavně aby začal HRÁT do prodeje Sucháče..

  4. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    lassiter     před 15 lety 29.06.2009 15:54 |  
    0 0

    Tak Doležal nastupuje do vedení STESu, což je určitě pozitivní zpráva, na druhou stranu to vypadá, že za chvíli budou ve Slavii všichni pracovat na půl úvazku...

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      tantalos     před 15 lety 29.06.2009 18:36 |  
      0 0

      A protože nastupuje i do vedení svazu a jako jeden z mála nových má s tou prací zkušenosti, dá se předpokládat, že bude muset pracovbat za tři.

  5. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    martin08     před 15 lety 29.06.2009 16:01 |  
    0 0

    Dost se ptate na toho Kanua se vzhledem Cisseho, no me osobne nejak zvlast neoslnil, koukal jsem pri rozcvicovani, a ladnost a technika to nebyla. Ale mozna jsem si navyk u cernochu na Misu Tavarese(: A ze by ho mic poslouchal se rict neda, to vsechno nahrazoval tvrdosti, ale spis takovou nefotbalovou.. coz vedlo i k tomu zakroku na Hradecaka, kterymu tekla krev jeste po zapase a jel do nemocnice. Zakrok to byl celkem zbytecnej, byl am pozde, a vletel do nej jak utrzenej vagon.. nevim, nechci soudit podle 1 zapasu ale myslim ze nic nic zvlastniho z nej nebude..

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 16:33 |  
      0 0

      No minimálně to zní dost nebrazilsky..

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        martin08     před 15 lety 30.06.2009 11:08 |  
        0 0

        i kdyz vcera jsem koukal na youtube na jeho video a ma celkem dobry odebirani mice, ale elegance tam moc neni :)

  6. Plzeň

    FrancoisMerlin     před 15 lety 29.06.2009 18:06 |  
    0 0

    Tak Rajtoral přestupuje do Plzně za 10 mega + Varadiho. Myslim vyborny obchod pro Plzen. Plzen se tak stava cernym konem ligy. Mají výborný golmány+ nadějnou, talentovanou obranu- tam by ještě potřebovali posílit + záloha Rajtoral, Horváth, Kolář, Petržela - obravdu výborná záloha+ útok Střihavka - pokud bude fit tak může dát 15 gólů za sezónu.

    • Re: Plzeň

      bongor     před 15 lety 29.06.2009 18:18 |  
      0 0

      Máš pravdu,zrovna jsem to čet na TV a říkal jsem si to samé.Toho rajtovala chtěl bolševik ne?

    • Re: Plzeň

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.06.2009 18:19 |  
      0 0

      Neverim tomu, ze to Plzen dotahne nejak vysoko. Ta zaloha mi neprijde vyborna, je sice nadprumerna, ale vsichni ctyri jsou pomerne dost naladovi - jeden zapas zahraji excelentne a dalsi vyhori. No a Strihavka v utoku - koneckoncu videli jsme sami posledni rok a pul.
      Ale musim priznat, ze me prestup Rajtorala do Plzne hodne prekvapil.

      • Re: Plzeň

        PetCC     před 15 lety 29.06.2009 18:22 |  
        0 0

        Mám ten dojem, že Střihavka míří do Německa.

    • Re: Plzeň

      Khadgar     před 15 lety 29.06.2009 19:48 |  
      0 0

      Plzeň měla být černý kůň už loňskou sezonu, takže...
      Spíš jestli v Boleslavi bude hrát dobře Rajnoch, tak na tom budou dobře, páč loni jim stopeři šíleně hořeli. Záloha fungovala dobře i bez něj. Výprodej se nekoná ani v Liberci, Dočkal nikam za sto milionů neodchází a zatím ani Kerič. Tam to bude zajímavý, protože tým spolu už bude dlouho. Liga se prostě zase o něco víc vyrovná. Otázkou je, jestli zvládneme být zase o něco výš než ostatní

      • Re: Plzeň

        mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 19:57 |  
        0 0

        Dočkal ani nikam odejít nemůže. To si fakt myslíte, že ho tam tehdy Slavia pustila jen tak, že do opce napsala dejde 15 milionů a je váš...

        • Re: Plzeň

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 20:05 |  
          0 0

          Máme předkupní právo údajně.. a taky procenta případně.

        • Re: Plzeň

          Khadgar     před 15 lety 29.06.2009 20:43 |  
          0 0

          Mně to nepředhazuj, já nic takovýho netvrdím páč detaily dohody neznám. Jenom jsem reagoval na fantasmagorie "Karl prodá Dočkala za sto milionů", který se tu sem tam objevily.

    • Re: Plzeň

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 20:03 |  
      0 0

      Střihavku chce Duisburg. Každopádně sestavu maj dost dobrou, ale málo širokou. Nemyslím si, že uhrajou poháry, beztka na to nemaj zázemí podle mě. Což je škoda. Jinak Vrbovi fandim.

    • Re: Plzeň

      Troubi     před 15 lety 29.06.2009 21:30 |  
      0 0

      nadejna a talentovana obrana? mel jsem tu cest par zapasu v Plzni letos videt a ta obrana je na urovni divize. Neskutecne slaba. Ale je mozny,ze jsem vychytal jejich spatne dny a mylim se:D

      • Re: Plzeň

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 21:39 |  
        0 0

        JJ měli pár špatnejch dní v sezoně. Povětšinou to byly neděle nebo soboty, výjimečně pondělky. Jinak držej jak helvétská víra. :-)

      • Re: Plzeň

        coolair     před 15 lety 30.06.2009 00:53 |  
        0 0

        Jasně, Jani!

        • Re: Plzeň

          vizzir     před 15 lety 30.06.2009 08:23 |  
          0 0

          ...trapnost v kristalove ciste podobe...

  7. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    quelhar (admin)     před 15 lety 29.06.2009 18:52 |  
    0 0

    Tohle je docela zajimave a tyka se to i nas (zdroj:deniksport.blesk.cz)

    Výkonný výbor také řešil blížící se mistrovství světa fotbalistů do 20 let, které bude v říjnu hostit Egypt a kde budou čeští mladíci pod vedením kouče Jakuba Dovalila obhajovat stříbrné medaile.

    Hašek uspěl s návrhem, aby byl složen co možná nejsilnější tým, bez ohledu na klubovou příslušnost. Dal tak najevo, že pro potřeby reprezentace bude muset daný klub uvolnit třeba pět hráčů, pokud si to trenér bude přát, zatímco další ligové celky do dvacítky nedodají nikoho. "Všichni jsou tomu nakloněni, například také Slavia, která asi přijde o nejvíc hráčů," uvedl Hašek.

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      opicemag     před 15 lety 29.06.2009 19:05 |  
      0 0

      O koho jde? Vácha, Hošek, Čelůstka, Hloušek, Černý. Ještě někdo?
      S kým to pak budeme hrát????????????????

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 19:20 |  
        0 0

        Ještě třeba Pekhart, ale Milan Černý je už myslím na MS20 starý. No abychom nakloněni nebyli, když se tam všichni mohou pěkně zhodnotit. I když přijdem o několik hráčů, pokud kluci na turnaji uspějí, tak z toho budeme jen profitovat.

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 20:09 |  
          0 0

          EE je to v říjnu, ty woe.. s kym budem hrát? Případně i LM.. To mi nějak nedošlo. Myslel jsem, že to bude před sezonou jako posledně, jenže to by tam museli jet už teď. To jsem teda zvědavej, co dneska pánové vyjednaj.

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            Ladineeek     před 15 lety 29.06.2009 20:17 |  
            0 0

            ještě jsme nikam nepostoupili :-)

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 20:22 |  
              0 0

              cvak :-))

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 20:23 |  
              0 0

              Psal jsem případně.. Ale jsem zvědavej, kdo teda do těch bojů nastoupí. Vidim to na 5 hráčů + b tým pod vedením Řeháka:-)))

              • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                Ladineeek     před 15 lety 29.06.2009 20:27 |  
                0 0

                záleží na tom, jestli se bude počítat při nominaci s pravidlem, že kdo hrál už za 21, tak do 20 nepatří....

              • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 20:32 |  
                0 0

                hoši ale jestli vám to neuniklo, bavíme se o MS20 v Egyptě, a tam už jsme pokud vím kvalifikovaní...

                • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                  slaviator     před 15 lety 29.06.2009 21:42 |  
                  0 0

                  Oni maj na mysli s kym budem hrat LM :o)

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            mirecek1111     před 15 lety 29.06.2009 20:31 |  
            0 0

            Já jsem si to také myslel, až nedávno jsem se koukal že je to až na podzim, ale pořád platí, že primárně potřebujeme, aby rostla cena našim mladým hráčům a na MS20 budou soustředěni snad všichni vyhledávači talentů. Stačí se podívat o pár let později, tehdy naše vedení pomalu ani nechtělo slyšet, aby pustilo naše kluky do Kanady, aby nepřišli o soutředění a teď najedou nemají nic proti, i když budou chybět třeba dokonce při zápasech LM.
            Tak zase všichni kluci v té nejsilnější základní sestavě nebudou. A ty co asi budou tak Hlouška nahradí Jarda Černý a Čelůstku třeba Grajciar. U Hoška nečekám, že bude hrát na podzim v základu a Pekhart bych tipl, že také ne.
            Ale hlavně u Pekharta doufám, že se stane v zimě přestupovou prioritou a získáme ho na trvalý přestup. A vy co ho kritizujete si uvědomte, že mu je 19, ten má klidně čas ještě tak dva roky, aby vůbec začal něco ve Slavii dokazovat. Jde pochopit, že od něj prostě řada lidí očekávala hodně, když přišel z "anglie" ale je to pořád ještě benjamínek, ale s velkým talentem. A určitě se prosadí i ve Slavii, i když to na jaře nebylo zrovna ono. Koukněte třeba právě na tu repre U20 nebo U21, vždyt tam střílí goly jenom on, žádný stejně starý Chramosta ale Pekhart. Já sem opravdu přesvědčen, že nejenom po finanční stránce dá v budoucnu ještě Tomáš slavii hodně, jen ho musíme v zime dostat pod dlouhodobou smlouvu.

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Ladineeek     před 15 lety 29.06.2009 20:34 |  
              0 0

              útočná dvojice Vlček - Naumov by mohla šlapat, druhá dvojička je Šenkeřík - Pekhart, teda pokud Zdenka nepustěj ...... Milan Ivana to bude mít těžký a Tafata vidím na Hlučín spíš

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 20:43 |  
              0 0

              Jo, to souhlasím, včetně Pekharta. Ale stejně, přijít o pět hráčů..k tomu připočítej klasickej koeficient zraněnejch a jsme v hajzlu jak Baťa s dřevákama. Dyť to budem muset odehrát s Belaidem a Jarolímem, proboha! :-))

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              lassiter     před 15 lety 29.06.2009 21:06 |  
              0 0

              No tak je otázka, jestli cena našich mladejch hráčů vzroste víc účastí na MS nebo zápasy v LM. Je mi jasný, že při úspěchu jako byl v Kanadě přestupovali ty kluci za velký peníze. Na druhou stranu, kdyby je neprodali hned v euforii po mistrovství, tak za rok už by za ně nedostali určitě tolik a mohli by skončit třeba jako Střeštík za mega na hostování. Ale každopádně sem pro to, aby jeli všichni, kdo budou v nominaci. Nedávno tu šla debata o tom, jak už má Slavia málo nadějnejch, v budoucnu "dobře zpeněžitelnejch" hráčů... uběhly dva měsíce a je jich plnej eden :-)

              S Pekhartem souhlas, měli bysme ho udělat natvrdo. Dát mu na podzim trochu víc příležitostí, ale ne zas tolik, aby se zbláznil, dal dvacet golů a utek :-)

              • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                slaviator     před 15 lety 29.06.2009 21:49 |  
                0 0

                Jarolim na pul uvazku u A repre, Dolezal na pul ve Slavii a na pul ve svazu, penize mame, tak vzdycky pro kluky poslem special po zapase v Egypte, odkopou si LM a pofrci zpet :o)))

              • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

                bongor     před 15 lety 29.06.2009 21:49 |  
                0 0

                Je pravda,že Střeštík skončil hrozně,ve sraltě,ale když on ten kluk ani na víc nemá.

            • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

              Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 22:38 |  
              0 0

              Pekharta by nemel bejt problem ziskat, vlastne nam ty jeho "kvalitni zapasy" i ulehcili situaci, neni tajemstvi ze Harry v tottenhamu dela velkou csitku a Pekhart tomu usel prave jen diky hostovani takze az se vrati budem podle me my jedinej zajemce a oni si vyberou jestli ho vyhodit nebo nam ho za par mega strelit, pro ne je to ale asi prast jako uhod.

  8. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    Ladineeek     před 15 lety 29.06.2009 20:10 |  
    0 0

    Teď na Nově ukazovali, jak je zase poničený trávník v Edenu :-/

  9. Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

    Mimo86     před 15 lety 29.06.2009 20:42 |  
    0 0

    Tak přišla první z mých tří vysněných posil - Naumov.
    Teď ještě toho Pudila a Keriče.
    Evropě, to letos osladíme.:-)

    • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 20:45 |  
      0 0

      No jestli odvolaj KJ v půlce jako Topolánka, tak potěš..:-)

      • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

        slaviator     před 15 lety 29.06.2009 21:51 |  
        0 0

        Jo, ale kdo vyvola hlasovani o neduvere? Franz? :o)

        • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 29.06.2009 22:05 |  
          0 0

          Franz je malá ryba. Jarda s Ivanem to zaříděj..

          • Re: Slavia představila Naumova s Čelůstkou

            slaviator     před 15 lety 29.06.2009 22:22 |  
            0 0

            A kdyby neco, je tu jisty pan Berbr pohybujici se oficialne v zapadoceskem fotbale, ktery ma ve VV sveho kone Votika a ke kteremu se na VH hlasili otevreni i nekteri dalsi nynejsi clenove VV... Jen aby s kudlou v zadech neskoncil i Ivan :-(

  10. Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 09:59 |  
    0 0

    Dobré dopoledne Vám všem přeji,
    o posilách a jejich kvalitách už tu bylo řečeno asi všechno. Každý z Vás přidal něco do "mlejna" a tak teď už to záleží na samotných hráčích. Zaujali mne dva postřehy okolo názoru na Tafata. Viděl jsem ho za "B" tým několikrát a už na jaře jsem tu vyslovil názor, že když jsme hráli tu bídu, tak to měl jít zkusit taky. Zdá se mi dokonce fotbalovější než Pekhart. Ale mohu se mýlit. Ale počítal bych s ním. Uvidíme, jak se ukáže Šenkeřík a Ivana. Tady se bude rozhodovat. Držím palce Šenkeříkovi, to jen abych nebyl nečitelný. Já abych Vám pravdu řekl, mám trochu "bobečky" z obrany. Ale jak jsme tu říkali asi všichni, musíme být teď trpěliví a nechat kluky se sehrát. Spíš držím palce tomu Kaufmanovi, myslel jsme, že ta rehabilitace půjde líp, ale každé tělo všechno snáší jinak, Dušan Švento byl v tomto asi opravdu dítě štěstěny. Milan Černý už by měl být v pořádku a Janda vydržel celou "hrubou", což je dobrý signál. Jardovi Černých koleno taky drží a Volešák je pokupě taky. Koukal jsem se tuhle po "nějakým Tavarezovi" v Norimberku na "blešáku", ale měli tam jen samou řepku. KJ a reprezentace je koukám zatím docela improvizace. Chápu, že pokud by se povedlo našemu nároďáku do Afriky dostat, tak by to peníze českému fotbalu přineslo a rozumím tomu, že je Hašek a spol. dost nutně potřebují. Rosen však přinesl do mužstva kapitál nových hráčů a nebyla to levná záležitost a tak taky chce od toho nějaký výsledek (postup do LM). Že KJ umí makat to víme a nějaké závistivé řečičky o penězích, to už je úplně mimo. Jde spíš o to, aby se mu povedlo to ohlídat tak, jak je zvyklý. Pokud se mu to nebude dařit, může ho to otrávit a pak je to všechno špatná práce. Asi to musí teď sám v sobě všechno pořádně "přežvejkat". Pokud jste včera slyšeli p.T.Rosena jde k nám ještě jeden hráč, ale ne z české ligy, pokud jsem rozuměl dobře. Tak čekejme možná ještě jedno překvapení. Sokrates55

    "Amicos secund res parant, adverse certissime probant."
    Přízeň osudu přátele získává, nepřízeň spolehlivě prověřuje.

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      slimak     před 15 lety 30.06.2009 11:00 |  
      0 0

      zdravím! díky za info..jinak také sdílím obavy z obrany, těžko říct, jak si to sedne, protoze ta jeji obmena je velika a pak pujde o krest ohnem..jinak se rysuje hodne slusna konkurence v záloze a útoku, presto bych jeste asi cekal prichod stredniho zaloznika a jeste jednoho utocnika z ciziny
      nemene zajimave budou odchody, ktere jeste asi prijdou, ale mluvit o nich nyni konkretne by bylo asi dost predcasne..
      mym konem je naopak Ivana, kdyz je zdravy a dostane sanci, malokdy zklame.bohuzel ma smulu v tom, ze se vzdy zrani v pro neho nejmene vhodny okamzik..

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Viking     před 15 lety 30.06.2009 11:13 |  
        0 0

        Já si myslím že výkonnost Šenkyho a Ivany je totožná. Z důvodu větší perspektivy asi preferuju Milana.

        • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 11:25 |  
          0 0

          To je v pohodě Vikingu,
          já nemám problém ani s Ivanou, ale Šenky je mi tak nějak blíž už za ty goly Spartě a v LM. To je spíš teď asi rušno v záloze, tam se nám ukazuje, že buďto se bude makat naplno, bez plouživých pohybů a nebo se bude hledat hostování. A najednou je fofr. Rosen jen tak "dýchnul do peřin" a už bába futéř fouká. A to je dobře. Sokrates55

          • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 11:38 |  
            0 0

            Na zalohu jsem samozrejme moc zvedav, Sokrate. Rekl bych, ze se bude urcite pocitat s Jandou, Cernymi, Hlouskem, sanci dostane Trapp. Jak KJ vyresi rebus Volesak - Belaid - Jarolim, to si neodvazuju odhadnout, stejne jako, zda dostane sanci Kanu nebo zda se do toho vlozi dalsi posily z ciziny. Z dvojice Senky Ivana je mi blizsi Senky.. myslim ze za dobu jejich pusobeni ve slavii udelal pro tym vic.. Ivana zahral par slibnych zapasu, problem je v tom, ze porad si od nej neco slibujeme, leta bezi a nic moc se v zasade nedeje.. ale sikovnej hrac to je, jestli vydrzi zdravi, treba z nej KJ neco jeste dostane.

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      tantalos     před 15 lety 30.06.2009 11:29 |  
      0 0

      Ten hráč, co prý ještě přijde, by měl být kvalitní defenzivní záložník zvenku.

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Viking     před 15 lety 30.06.2009 11:42 |  
        0 0

        Defenzivní záložník? No asi jo, máme Trappa se zdravotními problémy a Marka potřebujeme, aby na podzim držel obranu.

        Jinak co se týká ofenzivního záložníka, mně se tam nejvíc líbí Volešák. Ten kluk máloco vypustí a na hřišti dře. Hraje to víc zezadu, spíš sbírá balony od obrany a přepouští je dál, není to klasický špílmachr který pouze útočí. Toho si myslím ani právě nepotřebujeme. Máme v záloze vynikající, ofenzivní a zdvojené oba kraje tak bychom mohli hrát více po stranách...

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 11:55 |  
        0 0

        Zdravím Tě Tantale,
        DZ by to měl být, nevím sám nic bližšího. To víš, v tomhle se kuchařům pod pokličku nekouká, dokud to není uvařené. Snad to bude k "jídlu" (ty přestupy) a bude nám chutnat. Sokrates55

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 13:49 |  
        0 0

        Bolzoni? :-D To by bylo žůžo

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Jakubisko     před 15 lety 30.06.2009 16:14 |  
        0 0

        Mno zřejmě to bude Kanu, ne..?

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 15:02 |  
      0 0

      Dobrý den přeju i Vám,
      když jste sáhl pro příklad ke mlýnu, tak já se přidám. Obilí je skorem na mlatě, teď už je na Karlovi, aby z něj vymlátil čisté zrno..

      Já vidím slabší partii v záloze, protože koncepce "do středu pomalý" je tu už delší dobu a mně moc nevoní. Doležal říkal ráno v televizi, že přijdou možná 3-4, tak to jsem zvědav. Dost možná počítá už s těmi testovanými a ještě přijde nějakej snědej bombarďák ze zámoří.

      Ten jejich model u repre by se mohl taky stát pěkně nepříjemným vosím hnízdem, tak snad vědí, do čeho jdou.
      Ňa Šenkyho mi nesahejte, to je s Voloďou můj poslední relikt oblíbenců. Bude třeba najít nové:) Ale věřím, že si Šenky své místo vybojoval a vyřval a Láďa zrovnatak. Podle nahrávek z kabiny po oslavách tam prostě musí zůstat!

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      slimak     před 15 lety 30.06.2009 10:54 |  
      0 0

      jeho chyba, ten v ty bolce asi shnije..pro nas by uz navic takovym prinosem jako pred rokem nebo dvema..preci jen, hrac co se neprosadi v Chotebuzi...

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      slimak     před 15 lety 30.06.2009 11:03 |  
      0 0

      a spis jen tak pro zajimavost, když jsme u ty bolky: Do zúženého kádru se z různých důvodů nevešli Josef Kubásek, Tomáš Hrdlička, Radim Nečas..kluci si tam moc nepomohli, no hlavne ze ma hrdla vyplatu kazdej mesic na uctu

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        mirecek1111     před 15 lety 30.06.2009 11:08 |  
        0 0

        Hlavně ten tupec Nečas si sprasil celou kariéru, si pamatuju jak před třemi léty v tom snad jediném zápase za Slavii připravil všechny góly toho báječného obratu s Teplicemi na Strahově.

        • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

          Viking     před 15 lety 30.06.2009 11:15 |  
          0 0

          Největší tragédií v novodobé historii Slavie je fakt, že Hrdlička byl kapitánem v derby:-) Nečas si kariéru podělal sám, to je bez debat.

          Pokud ještě někdo přijde, tak bych to viděl na středního záložníka, ofenzivního. Myslím si, že KJ se nezamlouvá ani jeden z těch třech a staví toho, u koho vidí nejlepší aktuální formu.

          • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

            LordEdmund     před 15 lety 30.06.2009 11:41 |  
            0 0

            To derby bylo z hlediska nasazení naše nejtrapnějśí za poslední roky, to jsem se po dlouhé době za naše kluky opravdu styděl.Jinak byl Hrdla spíše průměrák. Nenazval bych ho tragédem,prostě jeho výkony už na Slavii nestačily a jak je vidět,nestačí ani na Bolku. Nečas nosil rypák dost nahoru a nechal se zblbnout kvůli pár korunám a slibům , že v Bolce bude mít blíže k základní sestavě, než ve Slavii. Kubásek to byl jen takový náznak posily. Co jsem ho viděl v "B" tak nic moc, akorát mě zaujal svým hlasitým dirigováním spoluhráčům.
            Myslím, že jestli někdo přijde, tak ten Vilar a možná Nešpor. Toho bych hned poslal do Hlučína na zkušenou, protože momentálně neni potřeba :-)

            • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

              urs (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 12:18 |  
              0 0

              tak tak..

            • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 15:09 |  
              0 0

              Vandas..:( Nicméně KJ a spol dokázali, že vědi, koho můžou pustit k vodě a kdo za to stojí. Hrdla nebyl nikdy zázrak, ale byl to poctivej nosič vody a měl i chvíle slávy.. škoda že k tomu trestňáku Vigu ještě jeden nepřidal:( A nezapomenu na to, jak vymíchal dva sparťany u praporku, dal to Matejovi před vápno. . a pak už jenom les rukou hore...!!! :-)))
              A jeho typický design vrabčí hnízdo.

        • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

          DrFe1     před 15 lety 30.06.2009 13:26 |  
          0 0

          Ten zápas si pamatuju a tenkrát jsem si říkal že bude z Nečase hvězda. On si to bohužel zejmě začal myslet taky, ale zapomněl, že pro to musí taky něco udělat ... :-/

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      lassiter     před 15 lety 30.06.2009 11:15 |  
      0 0

      hm, škoda

  11. Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

    Virgil     před 15 lety 30.06.2009 13:46 |  
    0 0

    Naumov: Cementarnica 68 zápasů/37 gólů, Vardar Skopje 79 zápasů/58 gólů. http://www.youtube.com/watch?v=rXSeKAxp9Pw. Jasně, úroveň makedonské ligy je (možná :-) nižší než Gambrinus ligy, ale je jasný, že je to špičkovej šutér, na Žižkově se prakticky nedostával do šancí (co mu taky mohli Vozábal nebo Stracený připravit, když jsou to oba nekopové), ale co měl, to proměnil, šancí pozahazoval minimálně.

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 15:12 |  
      0 0

      Zrovna tihle a ještě Švancara byli na Žižkově jediný kopové a když si to vyměnili mezi sebou, připomínalo to částečně fotbal. I když beztak si myslím, že za jejich sestup může hlavně kandidát na předsedu a špičkový manažer (fotbalu nepříbuzných oborů), p. Vinš.

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Virgil     před 15 lety 30.06.2009 15:45 |  
        0 0

        No já nevím, specielně na Vozábala mám svůj názor už delší čas, to je vyhypovanej hráč, kterýho jsem nikdy neviděl odehrát nějaký supr zápas, on sám se sice považuje za hvězdu a chová se podle toho, ale je to zoufale průměrnej ligovej hráč.

        • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 16:55 |  
          0 0

          Nj, to je domácí hvězda.

  12. Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

    Jakubisko     před 15 lety 30.06.2009 14:46 |  
    0 0

    Dneska jsem byl v Edenu a kolem VIP recepce se toulali Suchý, Jablonský, Ivana a...Krajčík! :o) žeby to něco znamenalo?

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      lassiter     před 15 lety 30.06.2009 14:55 |  
      0 0

      pravděpodobně to, že maj dneska v Jablonci volno

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 15:01 |  
      0 0

      no Suchý a Ivana chápu..:)) ale u tech dvou dlasich doufam ze jenom zabloudili...

      • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.06.2009 16:54 |  
        0 0

        Nešahej mi na Krajčíka...

        • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

          hb     před 15 lety 02.07.2009 01:14 |  
          0 0

          Nešahej mi na bambulu!

  13. Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

    Jakubisko     před 15 lety 30.06.2009 15:46 |  
    0 0

    Vácha jde do Liberce na roční hostování s opcí...to zas bude řevu :)

    • Re: Slavia představila R. Naumova s O. Čelůstkou

      macceba     před 15 lety 30.06.2009 15:51 |  
      0 0

      No možná pro někoho......... pro mě spíše ne - ač jsem ho měl zařazenýho do zlaté slávistické juniorky L. Kozla...... tak pokud je pravda co se říká o jeho povahových vlastnostech, tak mě rozhodně chybět nebude.
      Nagelované frajírky ala Blažek mě tedy dost s.....ou.
      Martin