Hráči Slavie

Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

Vleklá jednání jsou u konce, Slavia se dohodla s Ondřejem Čelůstkou na podmínkách smlouvy a transferu tak nic nebrání. Informaci přinesl Zlínský deník.

Slavia se se Zlínem na podmínkách transferu dohodla takřka okamžitě, jednalo se tak o podmínkách smlouvy mezi Čelůstkou a Slavií. "Teď jsme se domluvili i na podmínkách Čelůstkovy smlouvy na čtyři roky. K jejímu slavnostnímu podpisu dojde, jakmile se Slavie vrátí ze soustředění," řekl k přestupu hráčův manažer Pavel Zíka.

Pro Tescomu Zlín je to největší transfer v dějinách klubu, přestupní částka se podle klubového vedení může vyšplhat až k patnácti milionům korun.

Ondřej Čelůstka zasáhl v uplynulém ročníku Gambrinus ligy do pětadvaceti utkání, připsal si čtyři žluté karty a tři branky.

Po Vlčkovi, Vomáčkovi, Hlouškovi a Trubilovi je tak pátou letní posilou. K podpisu smlouvy dojde po návratu ze soustředění.

Komentáře (163)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

    opicemag     před 15 lety 24.06.2009 19:27 |  
    0 0

    Skvělé. Zatím jsem s přestupy nad míru spokejn. Jen škoda Ericha, ale kdo ví, co se tam stalo. Ještě by to ale chtělo jednoho záležníka a stopera = Rajnoch (může hrát na obou postech). Útočník by taky nevadil, přeci jen, Ivana a Šenkeřík nejsou žádní velcí kanonýři.

  2. Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

    lubka     před 15 lety 24.06.2009 19:55 |  
    0 0

    No jsem na něj zvědavej.I když osobně si myslím že jsou to vyhozené peníze

    • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

      urs (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 13:49 |  
      0 0

      vyhozený peníze byli tihle: Best, Ábrc, Tolesky...
      tenhle týpek rozhodně NE :-)
      měj se

      • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

        lubka     před 15 lety 25.06.2009 15:28 |  
        0 0

        To máš pravdu.nechápu jak po zkušenostech s abrahamem mohli vzít Bestu.

  3. Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

    slaviator     před 15 lety 24.06.2009 19:59 |  
    0 0

    Dobra prace. Tak jeste toho Rajnocha (umi i vystrelit, ze) a nejakeho kanonyra... Plus mozna zkusit toho Vydru do budoucna, to by nebyl spatnej napad... Nejakejch plus minus 5-7 milionu plus procenta z prodeje?

    • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 20:03 |  
      0 0

      Jasně že dobrá práce, nechtěně jsem si to totiž jednou smazal, díky :D :D :D

      • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

        slaviator     před 15 lety 24.06.2009 20:41 |  
        0 0

        Ja myslel spise to dobra prace smerem k vedeni, ze dokazalo "pretlacit" Ziku... A hlavne koupit Celustku... I kdyz, kupujem Celustku za 15 mil a mame srovnatelneho Vachu...

        Jinak, kdo prijde do utoku? Bednar? :o)))

        • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

          TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 20:44 |  
          0 0

          Samozřejmě vim, jak si to myslel :) Bednáře bych bral, i když je to blbost..:)

          • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

            bongor     před 15 lety 24.06.2009 21:02 |  
            0 0

            Na Bedýnku bysme asi neměli,myslím na výplaty.Co ten Papadopoulos?
            Někdo taky tvrdí,že Kuka doporučuje Naumova,je toho na výběr málo.
            Kerič půjde do Němec,Mahmutovič?Mně by se líbil Sylvestre,ale to je half.Tak snad někoho z Afriky nebo Jižní Ameriky.

            • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

              Troubi     před 15 lety 24.06.2009 21:14 |  
              0 0

              co bychom proboha delali s Papadopoulosem?

              • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                DrFe1     před 15 lety 24.06.2009 21:35 |  
                0 0

                To samý co s Karagavrilidisem.

            • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

              kytt (host)     před 15 lety 24.06.2009 21:19 |  
              0 0

              Mahmutovič. Absoltuně nechápu fascinaci obou S tímto hráčem. Statistiky nemá nijak zářivé 25/5 a jeho herní projev taky není nijak oslnivý. Naumova bych bral, ty statistiky sou parádní. http://en.wikipedia.org/wiki/Riste_Naumov

              • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                lassiter     před 15 lety 24.06.2009 21:26 |  
                0 0

                Hm, já zas poměrně nechápu touhu po angažování Naumova. Viděl jsem skoro všechny domácí zápasy Viktorky na jaře a nějak mě nezaujal. Já vim, že dal asi deset gólů, ale herně to neni nic moc, myslim, že by dopad jak Goce.

              • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                Khadgar     před 15 lety 24.06.2009 21:43 |  
                0 0

                Kdyby Toleski/Naumov byli dobří hráči, tak nejdou v české lize do Mostu/Žižkova, ale aspoň do nadprůměrnýho klubu. A kdyby byli opravdu dobří (vše myšleno pro Slavii), tak nejdou do Čech, ale do bundesligy - v tomhle můžu Kubíčka podepsat. Prostě to jsou hráči, na něž se musí hrát.

                • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                  Fly     před 15 lety 25.06.2009 10:16 |  
                  0 0

                  Ale prosímtebe,když jde hráč ze slabší ligy do silnější (2.Německá,Kyperská),nelze automaticky počítat,že pujde do top celku té ligy.Musí se v ní nejdříve ukázat.To,zda je to chyba skautingu předních klubů,je další věc.To,že přední kluby potřebují kvalitu ihned a ne možná,to je pravděpodobnější odpověď.Ael to by bylo na delší rozbor.
                  Souhlasim s tvojí poslední větou,aspoň co se Goceho týče

            • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

              slaviator     před 15 lety 24.06.2009 21:30 |  
              0 0

              Do zaakladni sestavy si z ceske ligy umim predstavit pouze Kerice za cenu max 20 mil + procenta, jini by za to nestali. A nebo pak utocniky jako je Vydra, mozna Chramosta za rozumnou cenu do budoucnosti.

        • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 22:44 |  
          0 0

          Fujtajbl, Bednář. Ještě mu platit drogy :-)

          • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

            slaviator     před 15 lety 24.06.2009 23:02 |  
            0 0

            Vzdyt je jen kupoval. Je to takovej dobrodej, v dobe celosvetove hospodarske krize pomohl k tomu, ze jeden konkretni dealer nezkrachoval.. :o)))

        • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

          Virgil     před 15 lety 25.06.2009 06:56 |  
          0 0

          Srovnatelného Váchu? Děláš si legraci? Samozřejmě, Vácha je bojovný hráč, ale vždycky z něj bude jen průměrný ligový borec. Na druhé straně Čelůstka je ve 20 hotový hráč, společně s Morávkem největší talent českýho fotbalu posledních let a těch 15 mega je směšných proti tomu, za kolik ho Slavia později prodá ven.

          • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

            slaviator     před 15 lety 25.06.2009 10:13 |  
            0 0

            ... Čelůstkovi se povedl půlrok. V jednadvacítce hraje Vácha v základu na postu PB, Čelůstka byl na lavici náhradníků.

            • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

              quelhar (admin)     před 15 lety 25.06.2009 10:16 |  
              0 0

              V jednom zapase se San Marinem se hodi dodat.

              • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                slaviator     před 15 lety 25.06.2009 10:45 |  
                0 0

                Pšššt! :-)))) Uvidíme v příštích zápasech... Ale to, že se Č. povedl pouze půlrok, kdy vyletěl nahoru, to nepopřeš :-)

                • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                  quelhar (admin)     před 15 lety 25.06.2009 10:53 |  
                  0 0

                  To nepopru, stejne jako to, ze Vachovi se povedl jen pulrok v Jablonci a to uz je temer dva roky zpatky.

                  • Re: Slavia se dohodla s Čelůstkou

                    slaviator     před 15 lety 25.06.2009 11:13 |  
                    0 0

                    Mno, on by se mu poved i ten druhej půlrok v Jablonci, kdyby nebyl odvolanej Kozel a Komňansý nezačal sázet ve větší míře na jablonecké odchovance. K tomu zranění, ve Slavii mu KJ nedal a v Baníku by na jaře zazářil asi málokdy - kdo by to přitom v zimě řek, když Baník byl třetí...

  4. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    DrFe1     před 15 lety 24.06.2009 20:28 |  
    0 0

    No konečně. Jsem rád, že to dopadlo. Teď máme víc alternativ na stopera než na jaře, i když bude asi hrát spíš napravo tak může na postu stopera zaskočit.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      bongor     před 15 lety 24.06.2009 21:19 |  
      0 0

      Tak je to s námi zlý.Blažek prohlásil,že už nikdy nechce zažít sezonu bez titulu.Co na takovou zhovadilost říct?Jediná odpověď 2x 3-0.

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 21:21 |  
        0 0

        Nj, cile Sparty se meni. Uz to neni "at vyhrajeme titul", ale "at nevyhraje titul Slavia" :o)

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          urs (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 13:53 |  
          0 0

          tomuto sdělení se směji, bo mne rozchechtalo :D

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        lassiter     před 15 lety 24.06.2009 21:27 |  
        0 0

        No jediná odpověď na to je, že by musel přestoupit zpátky do Slavie, ale nemyslim, že je na světě někdo, kdo by si to přál :-)

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          slaviator     před 15 lety 24.06.2009 21:37 |  
          0 0

          ... nebo FC Andorra :o)))

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          bongor     před 15 lety 24.06.2009 22:02 |  
          0 0

          Kolozub ve Slavii?No to by byla bomba!Ale stejně by asi chytal za béčko,takže další sezona bez titulu.

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Gordon (host)     před 15 lety 24.06.2009 22:09 |  
        0 0

        asi ze pozadal o prestup do slavie....

  5. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    slaviator     před 15 lety 24.06.2009 21:28 |  
    0 0

    Tak Dusan dneska gol... Jen odejde ze Slavie, tak mu to tam padne :o(

  6. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    lassiter     před 15 lety 24.06.2009 21:36 |  
    0 0

    Myslim, že je super že to s Ondrou dopadlo. Přestupová částka se koukám postupem času taky snížila... Věřim že u nás stráví dva tři dobrý roky a půjde za slušnej peníz dál. Ve srovnání s Váchou je myslim vepředu, má pro beka lepší parametry, největší rozdíl ale myslim bude asi v hlavě, a to nikoliv v hlavičkování. V tomhle směru jsme udělali myslim výborný nákupy, jak Hloušek tak Čelůstka vědí, čeho chtěj dosáhnout a jak. Ve srovnání s šamponkem typu Střeštíka to vidim jako fajn akvizice.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      mitsu     před 15 lety 24.06.2009 22:00 |  
      0 0

      na druhou stranu samponek typu strestika je jeden z velice mala hracu,kteri se neboji jeden na jednoho.ja bych ho bral

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        whitesnake01     před 15 lety 24.06.2009 22:12 |  
        0 0

        dojid strestik tak roztham pernamentku, sem na nej alergicky jak byk na cerveny hadr :)

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          slaviator     před 15 lety 24.06.2009 22:21 |  
          0 0

          Za 50 let, az si na nej nasetrime, dojit samponek vycnivajici tak jako dneska Cr.Ronaldo, tak tu permici taky roztrhas (ci ponicis, buhvi v jake bude za 50 let podobe :o)? Neni samponek jako samponek, bud umi (bohuzel CrR) nebo neumi

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          quelhar (admin)     před 15 lety 24.06.2009 22:45 |  
          0 0

          Co se tyce Strestika, tak se nedivim, ze ho Sparta chce. Pred cca dvema lety ukazal, ze umi hrat celkem dobre a od te doby jeho cena prudce poklesla takrka az na nulu. Sparta tak nejde po hraci, ktery by byl oporou, ale po hraci, kteremu se mozna zase zacne darit a v tom pripade ho streli s podstatnym ziskem nekam do zahranici. Je to takova levna sazka do loterie.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 22:46 |  
          0 0

          Také bych ze Střeštíka moc nadšený nebyl (ale na Letné si jistě hladově brousí zuby). Otázka je, jak na tom bude fotbalově třeba za 5 let. Podle mého názoru takový Hloušek bude výše.

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 22:54 |  
        0 0

        Toho bych bral, leda kdybych otvíral kadeřnictví v Edenu. Jinak ať jde na Letnou. Na tu jeho střelu z dohrána ob dva roky je to drahej špás.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      slimak     před 15 lety 24.06.2009 23:24 |  
      0 0

      primadona střeštík vážně ne..nějakou techniku má, stejne jako blažek ,ale to je tak vše..radši hráče, kteří vědi co chtějí, než střeštíky

  7. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 24.06.2009 23:56 |  
    0 0

    Tak vyborne, investovali jsme do dvou hracu, kteri jsou povazovani za velke talenty naseho fotbalu a jeste maji dobrou povest i co se tyce charakteru. Co vic si prat.. jedine mam obavy z toho, jak rychle se dokazou zabydlet ve slavii a podavat dobre vykony. Problem je trochu v tom, ze kvalifikace na LM je za dvermi, vubec nedokazu odhadnout, jakej vykon treba tihle dva kluci mohou podat. Jinak jsem ale spokojen.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      jack09     před 15 lety 25.06.2009 00:01 |  
      0 0

      hlavne aby si nezpretrhali krizovy vazy, jak uz je ve slavii zvykem :))

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 06:33 |  
        0 0

        Zdravím Vás všechny a přeji dobré ráno,
        jsem rád, že to s Ondrou takhle dopadlo a musím Vám sdělit, že takovou partii jakou rozehrál T.Rosen, to se nevidí. Velmi dobrá práce a pokud mu to vyjde všechno...... moc mu držím palce. Ještě jsem se chtěl vrátit k soudruhovi Chovancovi. Jasným signálem Haška je, že chce do týmu Poborského. Proč asi. V době vyhazovu se Chovanec Karla vůbec nezastal a potopil ho. Přesně tak, jako se zachoval při volbě Haška před 4 lety. A tenhle soudruh teď hovoří o jeho podpoře. Kdyby jen tenhle hochštapler věděl, jak ho má I.Hašek u pr......, ten by se asi divil. Je mi teď jedno, že je soudruh Chovanec spojen se Spartou, není mi jedno, že takovýhle a omlouvám se za ten výraz "krysy" jsou ještě vůbec v našem fotbale. Kubík s Knoflíčkem by mohli vyprávět. Ale ono je to v podstatě teď úplně jedno. Buď se to povede a pak se podíváme konečně do starých smolných knih, jakpak že nám to tam hospodařil Košťál, Vacek, Mokrý, Karolyi a nebo to půjde do kytek a hodně varovným signálem je chování pražského fotbalového výboru. Chameleonů jak nasrá........ Pozor na ně. Tak zatím Sokrates55.
        Ano, blíží se prázdniny a tak snad jeden z posledních citátů před prázdninami.

        "Video meliora proboque deteriora sequor". Antonius Pius
        Vidím dobro, schvaluji je, avšak sleduji zlo.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          jnnxx     před 15 lety 25.06.2009 08:32 |  
          0 0

          Dobré ráno Sokrate55,
          jak myslíte to ,,všechno". Že by měl na ruce ještě trumfovou hlášku, kterou nevynesl? Vy ale nesmíte ani naznačovat, že:-)

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          Viking     před 15 lety 25.06.2009 08:36 |  
          0 0

          Chovanec je starej podrazák, o něj se to ví už dlouho. Stál i za bojkotem schůze PFS a přitom plácá Ivana po ramenou. Na druhou stranu - Chovanec ve vedení a na lavičce Sparty je pro mě zárukou několika dalších titulů.

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            lassiter     před 15 lety 25.06.2009 10:02 |  
            0 0

            No jo, chovanec i celá sparta z toho maj myslim trochu těžkou hlavu, chtěj aby to zůstalo při starym, ale vzhledem k Haškově sparťanský minulosti a všeobecný oblíbenosti si to nemůžou dovolit dát veřejně najevo. Jestil se nemýlim, tak se hlasuje tajně a určitě bych nevylučoval, že se dožijem dalšího překvapení. Ale vůbec nejhorší bude, když zvolí Haška předsedou a k němu do výboru všechny ty Vacky, Chvály a Kubíčky. Podle toho, co řikal Hašek, tak v tom případě asi odstoupí a začne teprve sranda...

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              Viking     před 15 lety 25.06.2009 10:10 |  
              0 0

              Já si myslím že je to i Vacka taktika. Zvolíme Haška, naserem mu k němu starej VV a on odstoupí. Potom to na něj hodí že za to může stejně on a vpálí si tam svojí figurku Vinše.

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                slaviator     před 15 lety 25.06.2009 10:15 |  
                0 0

                Taky si myslím, že to přesně takhle dopadně.

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 14:16 |  
                  0 0

                  esli to takle dopadne..., budu jezdit na výjezdy na Premier League :-) tohle bude o ničem jako beztak doposavad.. :-!

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    Viking     před 15 lety 25.06.2009 14:37 |  
                    0 0

                    Já už jsem si výjezd udělal a není to vůbec špatný, obzvlášť když to spojíš s návštěvou barů.. LETS GO LATICS:-)

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      urs (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 15:11 |  
                      0 0

                      :-DD sem abstinent :-D

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          bongor     před 15 lety 25.06.2009 20:56 |  
          0 0

          Tady je to zřejmě myšleno tak,že ten dotyčný Antonius Pius následuje zlo.Sokrate,mám nějakou mezeru toho Antonia Pia neznám.Je to ostuda,vím.
          Tam správně uvádíš soudruh,ale jeho jméno je Chovaněc a ta jeho vyjebávka s Kubíkem a Knoflou.Klasika.

  8. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    opicemag     před 15 lety 25.06.2009 10:03 |  
    0 0

    Proč není nic na oficiálních stránkách. Nebo to tam napíší teprve až podepíše smlouvu?

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      quelhar (admin)     před 15 lety 25.06.2009 10:15 |  
      0 0

      Hlavne nic neni ani na jinych strankach, takze radsi jeste s radosti trochu pockejme, nez se to potvrdi z vice zdroju.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          quelhar (admin)     před 15 lety 25.06.2009 10:27 |  
          0 0

          Presneji receno Denik tvrdi, ze to potvrdil Zika i vedeni Zlina. Na strankach Zlina nic, na strankach Slavie nic, na zadnem jinem mediu mimo Denik taky nic. Proto si radsi pockam na to, az se to potvrdi z vice nez jednoho zdroje - nerikam, ze to neni pravda, ale fakt, ze to nikde jinde neni, me vede k opatrnosti.

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            miross     před 15 lety 25.06.2009 10:31 |  
            0 0

            včera večer mi to potvrdil osobně T.R. tak že je to na 100% ověřené! Jde k nám na 4 roky!

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              lassiter     před 15 lety 25.06.2009 10:36 |  
              0 0

              No a je to, dva zdroje, jak si quelhare chtěl - zlínský deník a miross :-) Nemají tvé zdroje, třeba právě T.R., problém s tím, že když ti něco řeknou, tak ty to hodíš na net?

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                quelhar (admin)     před 15 lety 25.06.2009 10:40 |  
                0 0

                Dobre, dobre, ted uz tomu verim :o)

                Ale docela by me zajimalo, jestli ho v nedeli v Chlumci uvidime hrat, kdyz smlouvu bude podepisovat az pozdeji v Praze. Aby se tam pak nezranil a nezhatilo to ten podpis. Mozna radsi proti Hradci hrat nebude a uvidime treba Dense.

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 10:44 |  
                  0 0

                  Dense bych také rád viděl, co si pamatuji, tak toho moc neodkopal...(a béčko zase tak nesleduji). Na druhou stranu kádr by se měl pokusit co nejdříve se sehrát, ať je kompaktní a "ví o sobě" pro důležité souboje o LM.

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  lassiter     před 15 lety 25.06.2009 11:25 |  
                  0 0

                  A tak já si skoro i myslim, že tohle se nějak nepodceňuje a že už ji podepsal. Na tiskovce se pak podepíše už jen na výplatní listinu za přestupovej bonus :-)

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    slaviator     před 15 lety 25.06.2009 14:03 |  
                    0 0

                    Prej až fakt v pondělí.

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 11:12 |  
                0 0

                heled, ja bych si tipnul, ze s tim problem nemaji:-)))

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 11:13 |  
                  0 0

                  tedy ale nechci zas mluvit za mirosse...

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    lassiter     před 15 lety 25.06.2009 11:30 |  
                    0 0

                    no já nevim, vzhledem k tomu, že ty diskuse tak podrobně monitorujou :-) ale tak třeba to pouští i záměrně, co my víme :-)

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 11:39 |  
                      0 0

                      tak ja nevim.. podrobne je monitoruje miross...:-))

  9. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    Fly     před 15 lety 25.06.2009 10:17 |  
    0 0

    Tak podle vyjádření Lavičky bych se vůbec nedivil,kdyby měl zájem o Ericha.Uvidíme,jak jsou na tom s penězi..

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      lassiter     před 15 lety 25.06.2009 11:36 |  
      0 0

      Tak Erich kdysi v nějakym rozhovoru říkal, že by si rád zahrál v Americe, takže fotbalová exotika v civilizovaný zemi mu uričtě neni vzdálená a prožít na starý fotbalový kolena dva roky v Sydney, já bych teda neváhal.

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        slaviator     před 15 lety 25.06.2009 13:56 |  
        0 0

        Nemaj prachy moc velký, na druhou stranu pokud by šel Erich zadarmo, tak na ten plat by tam na něj měli...

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          coolair     před 15 lety 25.06.2009 14:46 |  
          0 0

          Ty seš fakt odborník, ty víš, i kolik peněz má FC Sydney...

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            slaviator     před 15 lety 25.06.2009 15:10 |  
            0 0

            Stačilo si přečíst rozhovor s Lavičkou... ;o)

  10. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    Pavlik     před 15 lety 25.06.2009 14:06 |  
    0 0

    Je mi jasný že to sem nepatří a je to tak trochu mimo mísu,ale zaregistrovali jste,že členem představenstva už není Roman Vik ale jakýsi Antonín Franc? Zjistil jsem to náhodou,na slavistickém webu jsem se to nedozvěděl,nikde tato zpráva neproběhla.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      Viking     před 15 lety 25.06.2009 14:16 |  
      0 0

      Jj, je tam místo Vika. Tohle mě zase tolik netíží, spíš je zajímavé, že hodně vlažně plníme povinnost dodávat rejstříkovému soudu bez zbytečného odkladu účetní závěrky a výroční zprávy:-)

      Teď by tam měla být VZ a ÚZ za sezonu obsahující příjmy z LM, jsem na to docela zvědavej.

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        jack09     před 15 lety 25.06.2009 17:12 |  
        0 0

        covece ja tam koukam pomalu kazdej den jestli tam uz neni ta uzaverka,taky me to zajima... sem se vcera nudil tak sem si znovu precetl uzaverku ze sezony 2006/07 a tam je ze mame vysledek hospodareni z miulych let -580mil,ze ENICU dluzime 142mil,kratkodobe zavazky 62mil,na bonusech dluh 2mil, vypujcky 10mil, zdrav.a soc 3mil a na danich 5mil,coz je dohromady 224mil. tak si myslim ze bychom za ty dve veleuspesny sezony mohly bejt bez dluhu. v uctarine se nevyznam tak nevim jestli musime splatit tech 224 mil nebo tech celejch 580mil,to uz by byla vazne sila a klobouk dolu pred Rosenem a Dolezalem ze do toho sli...

  11. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 16:31 |  
    0 0

    Mimochodem Michal Vorel je na testech v Boleslavi, to zatim nikde nebylo...Odchytal dneska poločas proti akademickému výběru ČR, dostal dva góly

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 17:01 |  
        0 0

        To bylo o minuty :)

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          pajuch     před 15 lety 25.06.2009 17:21 |  
          0 0

          Nemůže to být předehra k přestupu někoho z Bolky k nám? Třeba Rajnocha?

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:50 |  
            0 0

            To by to musel být místo Vorla třeba MJ.

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              coolair     před 15 lety 25.06.2009 21:28 |  
              0 0

              Ale oni ve středu zálohy problém nemají, Rajnocha de facto nepotřebujou... a Rajnoch tam sotva bude chtít zůstat.

  12. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 16:54 |  
    0 0

    Zdravim, nesmyslne prestupy jako tento jen zvysuji vseobecny nazor, ze na prestupech musi nekdo vydelat, nejde jen o to , ze na tento post mame srovnatelne hrace , ale predevsim, ze tyto penize mohly byt vylanozeny daleko ucelneji. Docela se divm,. ze se s timto rozhazovanim ztotoznuje treba novy clen predstaventstva Franc byznysmen , ktery umi vydeje dobre planovat. Ale on jde zrejme o dalsi predehru k tzv. prestupu roku, ktery by mohl v dohledne dobe nastat.Kauza Brabec bude zrejme sirsi, nez jen nejaky obycejny vyhazov jednoho hrace, ktery se nehodo do koncepce, udajne je ve hre urcite moralni selhani casti starsich hracu a take jejich nechut dale pokracovat pod KJ. A navic skutecne vedeni klubu usoudilo , ze do poharove Evropy se s kadrem byt mistrovskym nedostane
    .

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      jack09     před 15 lety 25.06.2009 17:02 |  
      0 0

      prestup roku?? neches aspon naznacit o koho jde? keric?(ted sem cetl ze do sparty ani Slavie nechce), chramosta?nekdo jinej?z cesky ligy?...

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        lassiter     před 15 lety 25.06.2009 17:14 |  
        0 0

        on nesmí ani naznačovat

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          opicemag     před 15 lety 25.06.2009 17:19 |  
          0 0

          Proč? Co by se stalo. To všichni novináři, agenti a kdo ví kdo ještě čtou diskuze na této stránce?

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            lassiter     před 15 lety 25.06.2009 17:27 |  
            0 0

            to je z cimrmanů, tak nějak se to hodilo :-) nestalo by se nic, jen je jednoduší říct "údajně se chystá něco" než "chystá se to a to"

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            Fallen (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:35 |  
            0 0

            Hele někdy... někdy to tak vypadá (zvlášť ve Sportu)

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      opicemag     před 15 lety 25.06.2009 17:05 |  
      0 0

      Srovnatelné hráče? Grajcar...no nevím. Střelu má dobrou, ale to je tak všechno. Možná kdyby se naučil centrovat. Kaufman zraněný a ještě nějaký čas bude. Dens může být dobrý, nebo taky ne. Nikdo ho pořádně neviděl hrát. Navíc Čelůstka může hrát i stopera, což se může hodit.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      lassiter     před 15 lety 25.06.2009 17:23 |  
      0 0

      Tenhle přestup mi nepřijde nesmyslnej a věřim, že na něm vydělá hlavně Slavia. Cca 12M (plus nějaký bonusy) mi přijde jako slušnej nákup a ne rozhazování. Pokud by starší hráči nechtěli pokračovat pod KJ, tak by asi odešli, ale oni tak nějak zůstávaj a dokonce prodlužujou smlouvy (třeba Vaniak). Divný, ne?

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 17:33 |  
        0 0

        Vaniak, ale ty asi neznas moc situaci okolo nej, ten uz je u nas na doziti a ostatni, byt tebou bych hodnotil odchody tech lepsich treba Krajcika, A vse se neukaze na zacatku ptipravy , ale az v prubehu treba kvalifikace o ligu mistru. A rozhodne mi vubec nejde o nake sireni fam, vse rekli v podstate jiz hraci v reakci na jeho odchod.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          lassiter     před 15 lety 25.06.2009 17:43 |  
          0 0

          tak situaci kolem Vaniaka znám tak, že prodloužil smlouvu o rok, je ještě nějaká jiná situace? na "dožití" je tu kromě něj i šmíca, vlček a v podstatě i vomáčka. z těch starších zbejvá černý a hubáček

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      Khadgar     před 15 lety 25.06.2009 17:24 |  
      0 0

      No tak teď už mi toho Alekšiče snad někdo věřit bude...

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 17:29 |  
        0 0

        Zapominate na jedno jmeno, Vacha, byl jsem doslova v soku , kdyz ho vzal nas velky mag do letni pripravy a dodal, zejde o perspektivniho hrace, Celustka jako stoper ci predstoper, to byl ale nepovedeny vtip.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 17:34 |  
          0 0

          To člověku dělá celkem i dobře co, něco tady plácne a pak kouká kolik lidí z toho začne vyšilovat. Pokud víš o nějaké chystané posile naší Slavie, tak nechápu proč si to bud nenecháš pro sebe nebo to prostě ostatním neřekneš.., když víš že by to každého zajímalo.
          Jinak už opravdu nevím co by slavističtí fanoušci chtěli, první tady rok posílate někam posily typu Marka Jarolíma a když teda začne vedení kupovat mladé perspektivní fotbalisty, tak je to taky špatně.
          I kdyby šlo Doležalovi čistě o prachy a ne o Slavii tak pořád jsou nakupy Hlouška a Čelůstky ten nejlepší krok.

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 17:42 |  
            0 0

            A, za prve si myslim , ze to jmeno tady uz zaznelo a to nekolikrat a za druhe,pokud nemam presne info, ale jen urcite naznaky v tomto pripade treba od lidi ze skautingu , tak uz zustavam radeji anonymni a nmavic to tady zaznelouz tolikrat treba od Lukase, ty veci se meni rychlosti blesku viz kauza Rajnoch....

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 17:47 |  
              0 0

              tady zaznelo jmen...:-)

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                quelhar (admin)     před 15 lety 25.06.2009 17:49 |  
                0 0

                Prijde opravdu ten Kluivert a vsichni se z toho slozime... :o)

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  bongor     před 15 lety 25.06.2009 23:00 |  
                  0 0

                  Přijde Kluivert,Alekšič a Slepička,bude přetlak v útoku.

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 17:48 |  
              0 0

              Myslíš ten Alekšič jo, hráč o kterého se přetahuje Manchester, Arsenal a Real madrid..

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                Khadgar     před 15 lety 25.06.2009 18:01 |  
                0 0

                O Suchýho se taky přetahoval Real už nevím s kým a pořád je u nás. Proč asi...hostovačka s opcí závislou na postupu do LM a po sezoně pryč za hodně s podílem pro Vojvodinu, ze který se logicky za opravdu velký balík dostat ven nemůže, to je realita. V tom mu nepomůže ani repre.

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  slimak     před 15 lety 25.06.2009 18:10 |  
                  0 0

                  no a kdybychom nepoustoupili do LM a vypadli v 3. predkole tak ho vrátíme ? :)

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    Khadgar     před 15 lety 25.06.2009 18:12 |  
                    0 0

                    No kdyby na něj byly prachy, tak jo :-) Ale dobře, nebudu tě natahovat. Bude to Naumov.

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      slimak     před 15 lety 25.06.2009 18:18 |  
                      0 0

                      :)

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              slaviator     před 15 lety 25.06.2009 22:45 |  
              0 0

              Skácel... Nebo Rajnoch? :-)

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:35 |  
          0 0

          osobně si nemyslím, že se Vachou počítá na post pravého obránce.spíš bych to viděl na pravého či středního záložníka..a je možné, že znova odejne na hostovacku..je také možné, že pokud bude zájem o Šenkyho, MJ nebo Belaida, klub jim bránit nebude

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 17:48 |  
            0 0

            no, nejak jsem nechal svuj prispevek dlouho rozepsany, takze jsi me predbehl.. kdyby se s Vachou pocitalo na beka, tak asi jde do zlina:-))

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 17:45 |  
          0 0

          pokud Karel vzal Vachu a mysli to s nim vazne, tak by ho mohl vyzkouset spis na postu defenzivniho zaloznika, na ktery mame jen Trappa. Konecne prave tam hral Vacha v Jablonci dobre, na pravem beku mu to v Ostrave neslo.

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:42 |  
        0 0

        kde jsi vubec vzal toho alekšiče?

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 17:50 |  
          0 0

          tady : Danijel Aleksic se ocitl v centru pozornosti předních klubů. O 18letého útočníky Vojvodiny mají zájem Arsenal, Manchester United, Real Madrid, Villarreal, Hertha Berlín nebo Hoffenheim, nejvážnějším nápadníkem je údajně Ajax.
          Dopln si tam Slavii jak nás tady přesvědčují kolegové..

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            DrFe1     před 15 lety 25.06.2009 17:53 |  
            0 0

            No tak to si vybere jednoznačně Slávii .....

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:54 |  
            0 0

            hmm :-D tak to jsme pro Real veliká konkurence, hravě ho přeplatíme

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              Khadgar     před 15 lety 25.06.2009 17:56 |  
              0 0

              neboj :-)

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              bongor     před 15 lety 25.06.2009 22:56 |  
              0 0

              Teď Real koupil nějakýho obránce,tak bysme mohli využít moment překvapení,kdy nebudou mít plnou kasu a koupi toho Alekšiče sami.
              Ale já stejně chci toho Slepičku,jinak když u nás nebude,tak si nekoupím permici.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:31 |  
      0 0

      nevim, no..všude s emluví o finančním riziku do kterého slavia ted jde.z části to je určitě pravda, porovnáme-li to s minulými přestupovými obdobíma. Nyní ale nemůžem neviděl, že na rozdíl od minula i prodáváme. Zatím všechny letošní přestupy se vejdou do částky, kterou inkasujem za šventa. Navíc zhruba tak 15-20 mil. získáme za nepotřebné hráče. Pak už se to jako doprodružství nejeví. Zvlášt když jsme v zimě prodali hráče za cca 200 milionu Kč..
      Proto srovnání se spartou vyznívá tak vyznívá, oni prodali naposledy před rokem Kadlece a to je vše...

      Já také nečekám od čelůstky hned nějaké zázraky, ale pravda je taková, že je to jeden z největších talentů a i zájem Hannoveru naznačuje, že ten kluk něco umí..

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 17:37 |  
        0 0

        i natohle bych reagoval, prodeje jsoui samozrejme nutnosti hlavne u nas , ale zase bych to s tim prinosem neprehanel, nektere prestupy mohly pul roku pockat a castka mohla byt jeste vyssi viz Svento, ktereho v zime chteli reba nektere Nemecke kluby , ale nabizeli castku okolo 26 milionu a to se zdalo vedeni malo.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:40 |  
          0 0

          já myslim, že 2 mil a 1 mil eur je celkem velký rozdíl...nehledě na možnost zranění

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          lassiter     před 15 lety 25.06.2009 17:41 |  
          0 0

          jasně, půl roku před koncem smlouvy cena hráče výrazně stoupá...

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 17:44 |  
            0 0

            No vidis a Svento se nakonec prodal draz , takze ani tato poucka ,, blizi se konec smlouvy , hrac le levnejsi vzdy neplati.

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:50 |  
              0 0

              ale ty jsi přece mluvil o tom, že se mělo počkat do zimy. přitom bychom za něj pochopitelně dostali MNOHEM méně než teď

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 18:19 |  
                0 0

                zcela jasne jsem mluvil o te zime letos, kdy za nej nektere celky Bundesligy nabizeli zhruba 1 mil Euro a vedeni ho chtelo strelit.

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  slimak     před 15 lety 25.06.2009 18:28 |  
                  0 0

                  tak nevim jirko..přečti si ten tvuj puvodni prispevek, na ktery jsem reagoval..rikal jsi: 1) nektere odchody mohly pockat, viz švento 2) vedení 26 mil. neakceptovalo a najednou pises, ze ho chteli strelit...

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      bongor     před 15 lety 25.06.2009 21:05 |  
      0 0

      Řekni nám to,řekni nám to Jirko.A nebo alespoň naznač,jak to jméno začíná a končí.Ať můžeme líp hádat.Já bych to tipoval,že k nám půjde na hostování Slepička.To by bylo terno,přímo haupttrefa.

  13. Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

    lubka     před 15 lety 25.06.2009 17:34 |  
    0 0

    Věří tady někdo někdo v postup do skupin LM??

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 17:36 |  
      0 0

      Já hlavně doufám, že nedostaneme Salzburg a posotupíme do čtvrtého předkola, tím vyděláme 2,1 milionů euro a to je dobrý začátek. Už jen proto, abychom nemuseli prodat zřejmě Marka Suchého tak jako o tom včera mluvil pan Doležal v novinách.

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:36 |  
      0 0

      pokud nebudem mít nehoraznou smulu na los (salzburg) tak ano

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 17:49 |  
        0 0

        tohle je otazka , kterou resim hodne casto , nesouvisi to jen s kvalitou souperu, ale poredevsim se sehranim te masy novych ci staronovych hracu, osil je dost hrozivy a proto nezbyva verit, ze to nejak dopadnee, tak ja se Salzburku nebojim, spis se obavam nejakeho narychlo postaveneho milionarskeho klubu.

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          DrFe1     před 15 lety 25.06.2009 17:50 |  
          0 0

          Radši nám Jirko řekni, o jakém velepřestupu jsi slyšel.

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:56 |  
            0 0

            Naumov, to bude přestup roku...

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          slimak     před 15 lety 25.06.2009 17:52 |  
          0 0

          jasný, sehravani hráčů bude složitý, ale pravda je taková že s jarní formou a sestavou bychom opravdu daleko nedošli

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            DrFe1     před 15 lety 25.06.2009 17:56 |  
            0 0

            Souhlas. Pořád se mluvilo o tom jak nám chybí rychlost v porovnání s Evropou a teď KJ nakoupil několik rychlých hráčů (Trubila, Hloušek, Čelůstka, a snad ještě i Standa ...). Je to trochu risk ale nedalo se nic jinýho dělat, protože s původním kádrem bysme na LM opravdu neměli.

            • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:03 |  
              0 0

              presne tak, neco se delat muselo.. jedinou variantou na zvazeni bylo porizeni zkusenejsich hracu, od kterych by bylo mozne ocekavat okamzity prinos - Krajcik (tam bych se primlouval), Rajnoch (tady je stejny risk jako u mladych hraci - v nemecku se neprosadil, takze soucasna forma asi nic moc, mohla by to byt predrazena "hvezda"), Skacel (zrejme jen nase zbozne prani, ziskat Rudu mohlo byt zcela mimo nase moznosti). Problemem muze byt samozrejme obrana..

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                slimak     před 15 lety 25.06.2009 18:08 |  
                0 0

                já se třeba divim, že neni moc ošefóvaná levá strana obrany..Huba známe, fakt nic proti němu nemam, ale přeci jen na levym beku to neni nejlepsi a pak nevyzkouseny Trubila, ktery se může a nemusí prosadit..a žádná jiná alternativa tam prostě ještě kromě Jardy černého neni..Ruda by byl idealni, ale je mi jasne, ze to je asi fakt utopie

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:20 |  
                  0 0

                  no.. problemem jsou oba krajni beci.. vem si jak tezky je v poharech branit rychly hrace, ktery hrajou po kridlech. komu bys veril, ze nebude propadat? Trubilovi? Celustkovi? Grajciarovi? No ja nevim, bude to tezky! nakonec z tech beku na obou stranach ja nejvic verim prekvapive prave Hubovi, uz neco odehral a dokaze hrat chytre, byt neni moc rychlej ani buhvijak tvorivej.

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:30 |  
                    0 0

                    A proto Matej... I když to je spíš moje zbožný přání včetně toho jeho bránění.

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                Jiri1     před 15 lety 25.06.2009 18:09 |  
                0 0

                Ne .ne pokud Slavia uvazuje o nejake vyrazne posile ,melby to by t vyrazne ofenivni hrac , nejlepe utocnik a ziskat by asi neni tak zcela mimo realitu.......

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  Viking     před 15 lety 25.06.2009 18:23 |  
                  0 0

                  Takže to bude Chleboun s Hrdličkou!

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:31 |  
                    0 0

                    Ivo Táborský bude slavit slavný comeback

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 20:16 |  
                  0 0

                  Hadzibulic!

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    bongor     před 15 lety 25.06.2009 21:13 |  
                    0 0

                    Tipuju Slepičku na hostování i s ovcí.

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 21:52 |  
                      0 0

                      s ovcí jo :-) my máme za zahradnou takový výběh pro ovce, nebo jeden známý ho tam má, a když včera začal ten liják, tak začaly lítat srašné blesky všude okolo a všechny ty ovce se odběhly schovat jen jedna to jaksi nestihla a tak zůstala u prostřed pole v té největší hrůze nehybně stát a stála tam asi hodinu a ani se nepohla. Pak mi někdo vysvětlil, že prý mají ovce také instink a věděla, že kdyby začala přes to pole utíkat se taky schovat tak by jí ten blesk určitě trefil, a tak stála a ani se nehla hrdnika asi tak hodinu :-) takovou ovci hrdinku bych teda bral, ale Slepičku?? :-)

                      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                        Jakubisko     před 15 lety 25.06.2009 21:55 |  
                        0 0

                        ale tak na polívku, proč ne...:o)

                        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                          bongor     před 15 lety 25.06.2009 23:16 |  
                          0 0

                          Fuj tajbl,to by byla hnusná polívka ze Slepičky.

                      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                        urs (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 22:33 |  
                        0 0

                        díííky :-) krásnej příbě H :-)

                      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                        slimak     před 15 lety 25.06.2009 22:47 |  
                        0 0

                        tak to je moc hezky! chytra ovečka

                      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                        bongor     před 15 lety 25.06.2009 22:52 |  
                        0 0

                        mirecku Slepička taky většinou stál a moc se nehýbal,alespoň ve sraltě.V Záhřebu ho možná už naučili,že není v žádným velkoklubu,kde se jenom gelujou vlasy,ale že se u nich musí i trošku pohybovat.

              • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 18:37 |  
                0 0

                Dobrý podvečer přeji Vám všem.
                Dočetl jsem všechny příspěvky v této diskuzi a trochu některým nerozumím. Pokud jsem včera o Ondrovi Čelůstkovi napsal ráno přesně to, co se večer stalo, snad jsem nijak nemlžil a nekecal. Tak jako to potvrdil mirros, byla to velmi dobrá práce T.Rosena. Díky za ní. To, že je v jednání ještě jeden přestup je pravda a řekl jsem to samé co K.J. ve svém rozhovoru. O Hlouškovi jsem Vám tu psal na diskuzi už před měsícem a taky jsem nemohl napsat, že ho chceme na přestup. Je fakt, že informace se mění někdy z minuty na minutu a abych pak tady za to dostával kartáč, děkuji nechci. To že Vik odstoupil z představenstva už cca před půrokem, to už zachytil Quelhar a psali jsme o tom. Není v tom nic nekalého, prostě ho vystřídal někdo jiný, ale je pravda, že to byla dohoda za kterou byl T.Rosen. Toť vše. A jinak se nebudu dělat nějak chytrým, informace občas nějaké dostanu, ale nejsem ten okolo kterého se Slávia točí, jsem obyčejný fanda a protože si Vás všech vážím, to co Vám mohu dát za informace a bude aspoň trochu seriozní, udělám to. Pohádky vyprávět nebudu. To radši ty rajčata. Snad to pochopíte. Kaufman už začíná zatěžovat koleno a vazy, tak ještě cca 3 týdny a bude to už i na běhání, tak mu přeju to samé co Dušanovi a trpělivost. A s Brabcem..... K.J. má pravdu. Řekl mu do očí přesně to, co byla pravda. Pokud chce Brabec ukázat, že je aspoň trochu chlap, tak by to měl říci sám. A líbí se mi, že to Karel Jarolím ven nepustil. Jinak Vám přeji pěkné prázdniny a dovolené, já budu tentokrát na Jižní Moravě a pokud vyjde počasí, docela se těším. Sokrates55

                • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                  bongor     před 15 lety 25.06.2009 21:31 |  
                  0 0

                  Dobrý večer Sokrate a všichni přísedící.Rajčata bylo velmi záživné téma.Stvořili jsme koncepci,jak vypěstovat rajčata červenobílá a to byl hlavní záměr.Pozor na jižní Moravě,jsou tam teď povodně,doufám,že pojedeš někdy až se to uklidní,Tvoje příspěvky by nám chyběly a nejvíc latinské citáty.To je někdy síla a dokazuje nám to,že už před
                  2200 lety to těm hochům římskejm myslelo a ne že my jsme pořád chytřejší a chytřejší.Spíš naopak.Já nikam nepojedu,zůstanu si tady v severních Čechách a nejvíc mě pobaví naše diskuse o Slavii.

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    Jakubisko     před 15 lety 25.06.2009 21:34 |  
                    0 0

                    Klid, povodně jsou na severní moravě, na jihu budeš zatím v bezpečí :)

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 21:46 |  
                      0 0

                      u nás no.

                      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 22:14 |  
                        0 0

                        Aspoň už víme kdo odkud jste :)

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      whitesnake01     před 15 lety 25.06.2009 22:40 |  
                      0 0

                      toz ja su z Mikulova a docela tu ted casto chcije :)

                  • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                    slaviator     před 15 lety 25.06.2009 22:50 |  
                    0 0

                    počkej, ty jsi taky ze severních Čech? :o)

                    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                      bongor     před 15 lety 25.06.2009 22:57 |  
                      0 0

                      No jasně .Severní Čechy,konkrétně Lovosicko.Ty jsi Lukáši odněkud z Mostecka ne?

                      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

                        slaviator     před 15 lety 25.06.2009 23:36 |  
                        0 0

                        Přímo Most

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      Troubi     před 15 lety 25.06.2009 19:00 |  
      0 0

      Ano,ja verim pevne, na takovych 90 procent s tim i pocitam. O postupu ze tretiho predkola jsem skalopevne presvedcen. Nakej Salzburg me vubec nezajima, nebot ten tym nikdy nikde nic nezahral a prachy nejsou vsechno. Jaro nebylo idealni, ale nevim proc bychom se meli stresovat souperema uz ve tretim kole, kde jsou uplni nymandi v porovnani s nama. Proste je prejedem a hotovo:) (ikdyz o Ziline jsem taky tvrdil,ze je prejedem dvakrat 3:0 a bude:D)

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        Jakubisko     před 15 lety 25.06.2009 19:13 |  
        0 0

        Mno já se trochu bojím , že Dinamo Záhřeb, nebo FC Curych by nás vyřadit mohli...90% je dost :))

      • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

        mirecek1111     před 15 lety 25.06.2009 19:38 |  
        0 0

        No prachy nejsou všechno ale hráči jsou jaksi problém. A Salzburg jich pár opravdu kvalitních teda má..

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          elpresidente     před 15 lety 25.06.2009 19:51 |  
          0 0

          jebat salzburg! jebat záhřed! slávie praha, mistr ligy!

        • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

          Troubi     před 15 lety 25.06.2009 22:32 |  
          0 0

          nejsem zadnej odbornik pres rakouskou ligu, ale pri vsi ucte musi Slavia nahanet souperum strach a ne,ze my bychom se meli bat nakyho redbullu. Nerikam,ze vsechny soupere smetem,ale proste si myslim, ze postup ze tretiho kola je povinnost pri jakymkoliv losu:)

          • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

            coolair     před 15 lety 27.06.2009 01:25 |  
            0 0

            Jasně, Jani!

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.06.2009 20:09 |  
      0 0

      Ano, věřím, i když otázky víry se leckdy ukáží liché :-).
      Bude hodně záležet na losu a na tom, jak si tým "sedne".

    • Re: Slavia se dohodla s O. Čelůstkou

      slaviator     před 15 lety 25.06.2009 22:45 |  
      0 0

      ano