O Slavii

Dušan Švento do Salzburku?

Slovenský deník Sme dnes zveřejnil článek, podle kterého je slávistický záložník Dušan Švento blízko k přestupu do týmu rakouského mistra Salzburku. "Salzburk má o Dušana Šventa zájem, momentálně je vše ve fázi jednání," uvedl pro náš web sportovní ředitel Slavie Michal Šrámek.

Hráčův manažer Karol Csontó uvedl, že vše by se mělo dotáhnout do konce na začátku příštího týdne. Csontó dále řekl: "Zástupci Red Bullu ho sledovali ve více zápasech a projevili o něj zájem. Dušan chce do Rakouska jít také, takže už zbývá jen doladit detaily. Přestup do Rakouska by pro něho znamenal krok vpřed, protože přeci jenom jde o kvalitnější soutěž než Gambrinus liga."

Dušan Švento je ve Slavii pátým rokem, smlouvu má do 30. června 2010.

Komentáře (69)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Švento do Salzburku?

    Jachym     před 15 lety 10.06.2009 14:46 |  
    0 0

    Myslím, že Dušan, který je mi jinak sympatický, u nás už stagnuje. Kdy třeba dal naposledy gól? Změna by mu asi prospěla. Navíc, při vší úctě k němu, považuji za daleko větší ztráty odchody Tavarese, Krajčíka a Necida.

    • Re: Švento do Salzburku?

      eomer (přítel SN)     před 15 lety 10.06.2009 15:04 |  
      0 0

      Vidím to přesně tak.

    • Re: Švento do Salzburku?

      mirecek1111     před 15 lety 10.06.2009 15:11 |  
      0 0

      Tak ono u Dušana nebylo nejdůležitější aby dával góly, on je spíš stejně jako Krajčík připravoval, a v tom byl výborný. A určitě nestagnuje, na jaře byl výborný, ale bylo jasné, že odejde, byla to poslední možnost, když mu měla končit za rok smlouva.
      Spíš by mě zajímalo, jestli už naše vedení má nachystanou náhradu, protože jestli začneme hráče místo něj shánět teprve teď, tak to dopadne jako vždycky, bude předražený...

      • Re: Švento do Salzburku?

        opicemag     před 15 lety 10.06.2009 15:15 |  
        0 0

        Trubila?

        • Re: Švento do Salzburku?

          mirecek1111     před 15 lety 10.06.2009 15:19 |  
          0 0

          přečti si, co k jeho přestupu Dolažal říkal.

          • Re: Švento do Salzburku?

            lassiter     před 15 lety 10.06.2009 15:24 |  
            0 0

            Rudi?

            • Re: Švento do Salzburku?

              Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 10.06.2009 22:35 |  
              0 0

              M.Cerny, J.Cerny.Trubila,Janda, Skacel ??

  2. Re: Švento do Salzburku?

    opicemag     před 15 lety 10.06.2009 14:51 |  
    0 0

    No nevím, zda-li je rakouská liga o moc, ne-li vůbec, kvalitnější než ta česká. Jen tam bude mít asi o dost víc peněz. To mu samozořejmě nemůžeme vyčítat, ale vždy jsem měl pocit, že je to talentovaný hráč, co má na víc než jen na Rakousko. Leč je pravda, že po tom zranění už nebyl jako dříve. Ale stále patřil k těm lepším ve Slavii.

    • Re: Švento do Salzburku?

      slaviator     před 15 lety 10.06.2009 17:30 |  
      0 0

      Souhlasím, tay nemyslím, že rakousá liga je komplexně lepší než naše. RedBull a Austrie jsou dobré týmy, minimálně srovnatelné se Slavií či Spartou, ale ten zbytek...

    • Re: Švento do Salzburku?

      harry     před 15 lety 10.06.2009 17:45 |  
      0 0

      Tak rakouská liga samozřejmě fotbalově kvalitnější ani zdaleka není-viz výsledky týmů v pohárech ,které jsou ještě o mnoho horší než ty naše.Druhá věc jsou pochopitelně finance a zázemí plus divácké návštěvy-ač rakušany považujeme vesměs za nefotbalový národ,i ta jejich relativně slabá liga má návštěvnost zcela jinde než naše..

  3. Re: Švento do Salzburku?

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 10.06.2009 15:24 |  
    0 0

    Že by si Dušan nechtěl zahrál Ligu mistrů? :-) Tedy, pokud se tam náš klub probojuje...
    V Rakousku o moc větší šanci mít nebude, ale jak tu již někdo psal přede mnou, tak svoji roli určitě sehrály peníze (kdo by nešel někam, kde dostane větší mzdu, že?).

  4. Re: Švento do Salzburku?

    Viking     před 15 lety 10.06.2009 15:38 |  
    0 0

    Sranda bude, až Dušan bude hrát za Salzburg v předkole proti nám:-)

    • Re: Švento do Salzburku?

      eomer (přítel SN)     před 15 lety 11.06.2009 09:12 |  
      0 0

      Řekl bych, že je to téměř tutovka.

  5. Re: Dušan Švento do Salzburku?

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.06.2009 16:23 |  
    0 0

    Myslim, ze dusan ma navic, nez na Salzburg. Urcite jeho karieru hodne ovlivnilo zraneni, po kterem se dostaval do formy zvolna. Navic do toho prislo jeho putovani sestavou, coz asi hraci, ktery potrebuje po zraneni ziskat sebevedomi, moc neprida. Hlavni utok bylo pro nej misto, ktere mu vubec nesedelo. Je to hrac, na ktereho budu rad vzpominat, delal mi radost. Samozrejme jeho nevyhodou je to, ze nedava moc golu, umi je pripravovat ostatnim, ale sam neresi sve sance nejlip. To asi zatim jeho cenu snizuje i poptavku v lepsich klubech. Podle me je jeste brzo na to, aby sel do ligy, kam si chodi vydelat spis prumerni hraci z nasi ligy, kdyz tedy nepocitam Karlose..:-). Ale tak nejak se vi, ze Dusan uz dlouho chce ven a asi neni realny, aby prodlouzil smlouvu, pak asi je prodej popravu na poradu dne.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      bongor     před 15 lety 10.06.2009 21:23 |  
      0 0

      Souhlasím s tím,že rakouská liga je pod Duškovu úroveň.Ale když se tam holt víc platí a podstatně víc.Jsme chudí příbuzní a co s tím naděláme? kulový...

  6. Re: Dušan Švento do Salzburku?

    teich     před 15 lety 10.06.2009 17:10 |  
    0 0

    Přestup do Rakouska by pro něho znamenal krok vpřed, protože přeci jenom jde o kvalitnější soutěž než Gambrinus liga. - dobrej fór, jedině víc peněž, to jo. Jinak po tom, jak ho KJ poslední rok posouval sestavou sem tam, se mu ani nedivím, že chce pryč

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      LordEdmund     před 15 lety 10.06.2009 17:29 |  
      0 0

      Proč fór? Mysliš, že by v Rakousku mohly hrát týmy ,jako Kladno, Bohemka ze střížkova,Příbram? Tady se GL dost pŕeceňuje. Rakouská liga je určitě lepśí, než naše právě díky penězům.Pak si mohou dovolit koupit Dušana cca za 50Mega. Může si Slavia, náś nejlepśí tým, dovolit koupit někoho z Rakouska za 50Mega?

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        slaviator     před 15 lety 10.06.2009 17:32 |  
        0 0

        Omyl, může si to dovolit pouze RedBull, a to díky majiteli. Pro Austrii je pak hodně i milion eur, stejně jako pro nás. A jiné týmy na to nemají ani náhodou.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 10.06.2009 17:36 |  
        0 0

        podle vysledku v evrope je rakouska jedna z nejhorsich stejne jako nase.

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          slaviator     před 15 lety 10.06.2009 17:40 |  
          0 0

          Nebuď pesimista! Podle počtu zástupců, které bude příští ro vysílat naše liga do pohárů, je na tom stejně dobře jako liga v Andoře... :-)

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        lassiter     před 15 lety 10.06.2009 17:37 |  
        0 0

        navíc se obávám, že ta částka nebude souhlasit, pokud teda tím cca nemyslíš obnos v řádu desítek milionů...

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        Torcida     před 15 lety 10.06.2009 17:40 |  
        0 0

        V Salzburku je jen jeden klub AUSTRIA. Pryč s RedBullem.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        teich     před 15 lety 10.06.2009 17:48 |  
        0 0

        Nemohly by tam hrát, ale kdyby u nás byla liga o 12 účastnících, nehrály by ani tady... A komu by chyběly :-) Red Bull je jedinej z Rakouska, kdo ty prachy dá, ikdyž tak max. polovinu. A není co závidět, kdyby si Slavie mohla koupit takovýho hráče za tu cenu, že se bude jmenovat Red Bull Praha, tak bych na ni stejně nechodil.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      bongor     před 15 lety 10.06.2009 21:26 |  
      0 0

      Tak kvůli tomu nejde.I když to posouvání není milé nikomu a poslední dobou se mi zdál trošku otrávený,to je fakt,Jde tam kvůli penězům,jinak důvod veskrze žádný.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        edua     před 15 lety 11.06.2009 09:12 |  
        0 0

        To, že Dušan odejde je jasnou věcí už od dob, kdy byl na zkoušce v Derby County, ale kvůli zranění se to odsunulo. Nicméně přestup do Rakouska, jestli se uskuteční, bude pro mě zklamáním. Osobně bych rád v Rakousku žil, Salzburg je úžasné město, ale rozhodně bych tam nešel hrát fotbal, obzvlášť když vím, že Dušan má na víc a ne jít hrát ligu podobné úrovně jako je naše... Skoro to na mě působí tak, že jeho manažer ho prostě chce někam prodat a nezajímá ho kam. Raději jít do průměrného např. německého týmu, než o špičkového rakouského... Ach jo..

  7. Re: Dušan Švento do Salzburku?

    Gino     před 15 lety 11.06.2009 08:24 |  
    0 0

    Ze by byl Dusan tak hloupej a prestup do rakouska by si pral jako posun ve sve kariere? Vzdyt tam by se zazdil... kolik talentovanych hracu tam uz prestoupilo a na vzdy tam zustalo... myslim, ze Dusan, by si mel uvedomit, ze pokud tu zustane a pomuze dostat se do LM, tak se behem podzimu muze ukazat a v zime prestoupit treba do nemecka, holandska atp. - tedy zemi s opravdu kvalitnejsi ligou. Nehlede na to, ze by ho pak slavia prodala mozna i za vic, nez 1,5M ecek.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      bongor     před 15 lety 11.06.2009 08:31 |  
      0 0

      Red Bull,to znamená rudý bulíci a ty tady máme taky.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        bongor     před 15 lety 11.06.2009 08:46 |  
        0 0

        A spekuluje se správně?
        Neřekl bych. I když třeba Krajčík by marný být nemusel. Je ale otázkou, jestli je to opravdu volný hráč, jak se píše. No vidíte, už spekuluju i já.
        Toto je z rozhovoru soudruha Chovance pro idnes.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      slaviator     před 15 lety 11.06.2009 08:56 |  
      0 0

      Otázkou je, co si myslí on (a jeho manažer) - každopádně pokud by přestupoval v zimě, tak by za víc jak 1,5 € byl horko těžko, když by u nás měl už jen půlroční smlouvu...

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      lassiter     před 15 lety 11.06.2009 09:09 |  
      0 0

      Tak on si to jistě uvědomuje, na druhou stranu šance, že bude hrát LM se Salzburgem, je minimálně stejná, jako že ji bude hrát s náma. No ale hlavně člověk nikdy neví co se může stát a po Dušanových zkušensotech z Derby se asi nebude čemu divit, pokud využije relativně slušnou nabídku, kterou má na stole, a nebude čekat na jinou, možná lepší, která možná někdy přijde.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        urs (přítel SN)     před 15 lety 11.06.2009 09:35 |  
        0 0

        při vší úctě k Dušanovi bych ještě půl roku posečkal, protože LM se slávkou neni utopie a pokud by hrál nadstandartně.., šel by min do Němec a na za 1,5 mega ojro... :-! snad vydrží.., vůbec se mi to Rakousko nelíbí.., je to shit

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          Khadgar     před 15 lety 11.06.2009 12:54 |  
          0 0

          Logika jak sviň, koupit hráče na konci prosince za 1,5m euro, když ho můžu v červnu mít zadarmo...

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          urs (přítel SN)     před 15 lety 11.06.2009 14:19 |  
          0 0

          musí se mu prodloužit stávající smlouva o rok a bude dražší.., tohle je sice krásnejch 30 melouchů, ale ruku na srdce.., tenhle borec je daleko dražší.. :-( logiku to snad už má, myslel sem že u toho budou i čtenáři myslet :-D
          bohužel nikoliv.., tak promin..

          • Re: Dušan Švento do Salzburku?

            lassiter     před 15 lety 11.06.2009 14:44 |  
            0 0

            no tak na prodloužení smlouvy musí bejt vždycky dva a v tomhle případě asi jeden schází...

            • Re: Dušan Švento do Salzburku?

              urs (přítel SN)     před 15 lety 11.06.2009 15:10 |  
              0 0

              bohužel... :-(

          • Re: Dušan Švento do Salzburku?

            Khadgar     před 15 lety 11.06.2009 15:18 |  
            0 0

            Čtenáři u toho myslí a mysleli že je logika, že Dušan prodloužit nehodlá (viz situace + jeho slova), takže to ani nepsali, protože s tím ostatní čtenáře nechtěli otravovat.

            • Re: Dušan Švento do Salzburku?

              urs (přítel SN)     před 15 lety 11.06.2009 18:25 |  
              0 0

              tyjo.., ty se chceš prostě se mnou hádat, žejo :-)
              ježiš no tak sem napsal kravinu, bude mi odpuštěno??
              urs

              • Re: Dušan Švento do Salzburku?

                Khadgar     před 15 lety 11.06.2009 19:50 |  
                0 0

                Ano, já se chci velmi hádat :-D Prosímtě v pohodě, jenom jsem se pokusil vtipně zareagovat, ale moc to nevyšlo... peace

                • Re: Dušan Švento do Salzburku?

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 12.06.2009 08:35 |  
                  0 0

                  uf.., už sem se lekl že si tady udělam nepřátele
                  takže jasnej "peace" i ode mě :-)

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        slaviator     před 15 lety 11.06.2009 09:53 |  
        0 0

        minimálně stejná šance? e-e, zatímco my budeme nasazení, tak Salzburk bude nenasazenej... takže může vyfásnout docela těžký soupeře, zatímco my můžeme vyfásnout celkem "hratelnáý". Díky novému systému a nasazení máme vyšší šanci na postup než má Salzburg...

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          lassiter     před 15 lety 11.06.2009 10:20 |  
          0 0

          áha, oni jsou nenasazený, to sem nějak zapomněl... na druhou stranu ještě se hraje druhý předkolo, tam se může stát cokoliv a někdo může v klidu vyletět s Debrecenem, Tiraspolem nebo Tbilisi. třeba Salzburg :-)

          • Re: Dušan Švento do Salzburku?

            slaviator     před 15 lety 11.06.2009 16:38 |  
            0 0

            A budeme mít pak Tbilisi my, co? Jen to ne :-)

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      quelhar (admin)     před 15 lety 11.06.2009 10:12 |  
      0 0

      Dusan proste chce do zahranici a vydelat prachy. To nema se sportovni kvalitou a ambicemi nic spolecneho, jinak by nesel do Rakouska, ale temer kamkoli jinam. A pokud chce odejit a nechce prodlouzit smlouvu u nas, tak muze byt Slavii sumak, jestli chce do Rakouska nebo treba to tramtarie, pokud dostane adekvatne zaplaceno. Neni moc prijemne, ze takto posilujeme mozneho soupere v kvalifikaci, ale sance, ze ho ve tretim predkole dostaneme, je porad 1:10 a to jeste Salzburk musi prejit pres druhe predkolo. Dusan byl tvari Slavie, ale pet let je dlouha doba a nelze se divit, ze to chce zkusit jinde (a za vic penez).

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        edua     před 15 lety 11.06.2009 10:49 |  
        0 0

        Ve 23 letech nechodí hráči s takovým potenciálem vydělávat peníze do ligy naší úrovně. V klidu mohl jít na 5-7 let do lepší lig a pak jít hrát a vydělávat do Rakouska...
        Na druhou stranu, jestliže ho to dlouhodobé zranění vyděsilo a poučilo, že fotbalem se živit nebude věčně, resp. že stačí jeden špatný souboj, došlápnutí apod., tak pak by se to dalo se skřípějícími zuby skousnout...

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        Gino     před 15 lety 11.06.2009 18:18 |  
        0 0

        quelhare... ja jsem alespon tajne doufal, kdyz jsem psal ten prispevek, ze to bude minimalne za tech 1,5M euro tedy cca tech 50M kc... zverejnenych 30M je pro me silnym zklamanim. Ale pokud je to tak, ze nechce prodlouzit, pak jednoznacne souhlasim s tim, ze lepsich 30M nez prazdna ruka. Pak by ale stalo za zvazeni proc od nas uz druhej hrac odchazi timto ne zrovna klubistickym zpusobem...

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          slaviator     před 15 lety 11.06.2009 19:12 |  
          0 0

          A kdyby nám pomoh do základní skupiny LM a v zimě odešel i jen třeba za 10 mil půlrok před ukončením smlouvy, tak bychom na tom vydělali víc, než když se do LM nedostanem a on odejde za 30...

          • Re: Dušan Švento do Salzburku?

            quelhar (admin)     před 15 lety 11.06.2009 19:55 |  
            0 0

            To je zase kdyby - jeden hrac neovlivni tym natolik, aby rozhodl o postupu a nepostupu. Na kdyby se proste nehraje.

  8. Re: Dušan Švento do Salzburku?

    Pepibican     před 15 lety 11.06.2009 11:12 |  
    0 0

    Odchod Dušanovi přejme, je tady už dost dlouho a mám stejně dojem, že to po tom zranění už není on, je poloviční. Velká ztráta to pro Slavii nebude, ale Rakousko je po stránce fotbalové omyl, jsou tam jen peníze a nic víc. Možná pěkná příroda, ale jejich jak klubový, tak repre fotbal stojí dlouhodobě za prd. Od doby dílčích úspěchů / tkvících hlavně v opakované účasti / Sturmu Graz před několika lety v Champions League nikoho neměli a ani mít nebudou, to je jasné. Takže Dušane, pokud tam jdeš, dobrý výdělek, to ostatní bude na úrovni Gambáč ligy, možná i trochu horší.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      tantalos     před 15 lety 11.06.2009 11:26 |  
      0 0

      Odchod za penězi Dušanovi přeju, ale velká ztráta to pro Slavii bude. Mezi leváky máme příliš mnoho pomalostních typů, rychlý tak, aby stačil protihráčům při případném postupu Skavie do LM, je z leváků jenom on.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        Jakubisko     před 15 lety 11.06.2009 12:01 |  
        0 0

        co šenkeřík?

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          slaviator     před 15 lety 11.06.2009 14:33 |  
          0 0

          To je vtip?

          • Re: Dušan Švento do Salzburku?

            Jakubisko     před 15 lety 11.06.2009 16:38 |  
            0 0

            šenkeřík je podle tebe pomalej, nebo výhradní pravák? :o) nebo snad oboje? :o)

            • Re: Dušan Švento do Salzburku?

              tantalos     před 15 lety 11.06.2009 19:03 |  
              0 0

              I kdyby byl levák jako blesk, pravděpodobnost, že zůstane ve slavii, je nízká.

              • Re: Dušan Švento do Salzburku?

                slaviator     před 15 lety 11.06.2009 19:13 |  
                0 0

                tak nějak... :(

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      slaviator     před 15 lety 11.06.2009 19:17 |  
      0 0

      Teplice na konci května získaly po výhře 1:0 nad Slováckem svůj druhý triumf v Poháru ČMFS během šesti let a zajistily si tak účast ve 4. předkole Evropské ligy. A jelikož je na severu Čech velkým snem postoupit do základní skupiny nově vzniklé soutěže, vedení chce udržet stávající kádr.

      I přesto, že hlavně v bundeslize je zájem o útočníka Mahmutoviče, záložníka Ljevakoviče a obránce Kleina s Rosou. "Nabídky ze zahraničí jsme smetli ze stolu. Ani jedna pro nás nebyla tak atraktivní, nikoho prodávat nemusíme. Jen pokud by přišla nějaká lukrativní, budeme o ní uvažovat," řekl agentuře Mediafax Hrdlička.


      A teď co je lepší - prodat svého asi nejlepšího hráče do Rakousa do týmu, se kterým je téměř 10% šance, že se utkáme v předkole - nebo své opory neprodávat...?

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        opicemag     před 15 lety 11.06.2009 19:29 |  
        0 0

        Ale co máme dělat? Takhle za něj alespoň pár miliónů získáme. Dušan nechce prodloužit smlouvu a až by mu skončila, šel by zadarmo. Takhle na tom něco vyděláme. A k tomu, aby smlouvu prodlouži ho asi nijak nedonutíme...
        (Asi bychom měli ty smlouvu uzavírat tak na 10 let... I když to by taky mělo svoje rizika.)

        • Re: Dušan Švento do Salzburku?

          slaviator     před 15 lety 11.06.2009 19:53 |  
          0 0

          Nenakupujeme Rajnochy, Kerice, tak si nechme Sventa. Pokud nam pomuze probojovat se do LM, tak v zime klidne muze odejit za 10 mil a vydelame na tom my i on. I kdyby odesel v lete zadarmo jako Matej ci Lukas Jarolim, ale my diky tomu, ze by tu zustal, hrali LM... A pekny penize maji byt i v zakladni skupine EL, kam staci vlastne postoupit ze tretiho kola. Nejake penize za zaklad EL, 2,1 mil € za vypadnuti ze 4. Predkola LM. To jsou pekny penize. Vic nez dostanem za Sventa nyni. Otazkou samozrejme je, zda kdyby zustal, zda bychom postoupili - ale jedno je jiste: s jeho odchodem se ta sance snizuje.

          • Re: Dušan Švento do Salzburku?

            FrancoisMerlin     před 15 lety 11.06.2009 20:08 |  
            0 0

            Jenže by za něj nikdo nedal těch 10 mega a raději by počkal do léta.

            • Re: Dušan Švento do Salzburku?

              slaviator     před 15 lety 11.06.2009 20:39 |  
              0 0

              Ale my bychom mohli privest adekvatni nahradu. Predstavoval jsem si, ze Trubila bude bojovat s Hubem o leveho beka, pred nima v zaloze Dusan a Jarda Cerny s Volesakem ve stredu zalohy, asi z toho sejde no :( Kazdopadne je to super - Vlcek (palec nahoru), Trubila, Vomacka - odchod (?) Svento, Suchy(??). Krajcik nakonec skonci na Letny, Ruda nekde v Nemecku, Rajnocha zlanari Sparta z Boleslavi. Ale jo. Vsak my mame krale ligovejch travniku, on to odehraje v nejhorsim pripade vse :)

              • Re: Dušan Švento do Salzburku?

                Fly     před 15 lety 11.06.2009 20:48 |  
                0 0

                Dobrý večer,
                Matej k rumunům 100% nepujde,větší pravděpodobnost je i k těm s velkým "R"...

              • Re: Dušan Švento do Salzburku?

                Khadgar     před 15 lety 11.06.2009 20:58 |  
                0 0

                Proč je každej tak odvařenej z Rajnocha? Měl jednu výbornou sezonu, kdy byl nejlepší hráč v 7. týmu tabulky. Teď na podzim už tak oslnivej nebyl. Ani ten neustále omílaný rychlostní typ to není, v Německu měl velký problémy když musel po letech zase běhat. Matej byl jeden z mých nejoblíbenějších hráčů, ale realita je, že stabilní vynikající výkonnost na beku měl jedině minulý podzim, předtím kolísavost, popř. stagnace. Jeho hlavní síla byla dopředu, ne dozadu. Centry má luxusní, ale to je prd platný když se k ním nedostane.
                Připadá mi že jak vylítnul klub, tak exponenciálně k tomu vylítli lidi do nepochopitelných výšin a nerespektujou realitu. Takže asi tohle přestupní období vedení pěkně podělalo, když Ronaldo přestoupuje do Realu a ne k nám.

                • Re: Dušan Švento do Salzburku?

                  quelhar (admin)     před 15 lety 11.06.2009 21:02 |  
                  0 0

                  Souhlas... Ale opravdu bych pockal, kdo vsechno jeste prijde. Prichody ani odchody zdaleka neskoncily a ani spekulaci o jmenech neni tolik, aby se dalo mluvit o nejakem posileni nebo oslabeni.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        lassiter     před 15 lety 11.06.2009 19:30 |  
        0 0

        Pokud by těm čtyřem výše jmenovaným končila za rok smlouva a oni ji nechtěli prodloužit, tak už mají sbaleno.

  9. Re: Dušan Švento do Salzburku?

    Mimo86     před 15 lety 11.06.2009 21:23 |  
    0 0

    Švento už nehraje tak dobře jako dřív. Pokuď odejde do Rakouska a my koupíme někoho z trojice hráčů, Pudil, Kerič, Naumov, osobně budu spokojen.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      Fly     před 15 lety 11.06.2009 21:52 |  
      0 0

      První 2 nereální, Naumov je hroťák,nevím,jak to souvisí s odchodem Dušana...

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        Mimo86     před 15 lety 11.06.2009 22:17 |  
        0 0

        Nesouvisí.
        Kvalitních záložníků za Dušana ale máme dost.
        Chce to posílit ofenzivu, ze současných hráčů nemáme nikoho kdo by dokázal střílet pernamentně goly.

    • Re: Dušan Švento do Salzburku?

      slaviator     před 15 lety 11.06.2009 22:46 |  
      0 0

      Na Pudila jsme nevyuzili loni opci a ted bychom prodali Dusana za 30 a Pudu kupovali za 50-60? :))) To ne...

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        Mimo86     před 15 lety 11.06.2009 22:59 |  
        0 0

        Pudil je lepší hráć než Švento.
        Hlavně ofenzivnější, loni to byl náš druhý nejlepší střelec.

      • Re: Dušan Švento do Salzburku?

        miross     před 15 lety 12.06.2009 14:00 |  
        0 0

        Nechápu jak tady spekulujete jakou má Švento cenu! Psát že jeho cena je vyšší než 30 mega je hloupost. jeho cena je taková, za jakou je prodejný! Nesmyl je psát, že má hodnotu 50 mega, když je za něj nikdo nechce dát! Je jasné, že cenu určuje trh a né úvaha fandů na netu! nebo si myslíte, že někdo za něj nabízí 50 a my ho prodáme za 30?