O Slavii

Plán přípravy áčka

Oslavy titulu ještě zcela neutichly, ale už 18. června hráčům začíná letní příprava. Její průběh se výrazně neliší od těch předchozích.

Poprvé se slávisté sejdou 18. června na zátěžové testy na FTVS, hrubou přípravu pak absolvují na Švýcarské boudě v Krkonoších od 21. do 28. června. Poté se budou dva týdny připravovat v domácích podmínkách v Edenu, zahrají si na turnajích v Čelákovicích (4. července) a Nové Včelnici (8. července) a 12. července odjedou na herní přípravu do rakouského Seefeldu. Konec července bude perný - 25. července se hraje úvodní ligové kolo a o tři dny později 3. předkolo Ligy mistrů.

Soupeři  v přípravných zápasech budou zveřejněni po zahájení přípravy.

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Posily

    Kuka125     před 15 lety 03.06.2009 09:27 |  
    0 0

    Máme prý zájem kromě Rajnocha o Naumova,Keriče a Čelůstku

      • Re: Posily

        Scrat     před 15 lety 03.06.2009 13:25 |  
        0 0

        jako Kazenga LuaLua z Newcastle Utd.?:)

        • Re: Posily

          Troubi     před 15 lety 03.06.2009 14:00 |  
          0 0

          presne tak,sice to nevyslo minule,ale dle mych zprav se to uz konecne ma podarit!

          • Re: Posily

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 15:20 |  
            0 0

            nechápal bych čelůstku , máme možnost na ten post vzít zadara Krajčíka kterej je stokrát lepší.

          • Re: Posily

            LordEdmund     před 15 lety 03.06.2009 15:26 |  
            0 0

            Ten Kazenga, to už je tady pomalu tak slavné jméno, jako u rumunů Matheus, nebo Larsson :-)).A asi to i podobně dopadne.

            • Re: Posily

              mpik     před 15 lety 03.06.2009 15:48 |  
              0 0

              To je nějaký 19-letý ucho, proč toho?

              • Re: Posily

                Scrat     před 15 lety 03.06.2009 17:27 |  
                0 0

                hele tak Necid je taky ucho a jak mu to hraje :o)

  2. Re: Plán přípravy áčka

    Moss     před 15 lety 03.06.2009 12:34 |  
    0 0

    Jsem zvědav na přípravu, jestli se vyvede jako loni a hráče dokonale připraví na boj o LM. Doufám, že tu o přípravě opět Richi nenapíše, že nemůže nic prozradit, ale že to bude obrovská bomba.
    Seefeld není z nejlevnějších, tak to snad nebudou chtít zaplatit od fanoušků, podobně jako pódium :)) Tady mi přijde strašné, že to nezaplatil klub, ale fanoušek. To by bylo v Německu či Anglii nemyslitelné.
    Doufám, že se potkáme s kvalitními soupeři, vzhledem k času je ideální najít nějaké Ukrajince, Němce, Rakušáky nebo Poláky, protože Italové atd. začínají přípravu později.

    Neměl by někdo na prodej dres Ivo Ulicha, aby vypadal jako ten, ve kterém dal dva góly Leedsu a Ondreje Krištofíka z roku 1996? Doplňuji sbírku, díky.

    • Re: Plán přípravy áčka

      Jachym     před 15 lety 03.06.2009 14:45 |  
      0 0

      Co se týče dresu, zkus bazar na stránkách fanklubu.

    • Re: Plán přípravy áčka

      jane (admin)     před 15 lety 03.06.2009 15:47 |  
      0 0

      Na druhou stranu loni i predloni se priprava uplne nevydarila, a vyhrali jsme titul, mozna by stalo za uvahu udelat z toho nejakou peknou tradici.

  3. Re: Plán přípravy áčka

    Wommi     před 15 lety 03.06.2009 15:40 |  
    0 0

    ..docela koukam na sport,..jak mohli vyhlasit MJ kralem ligy?!...mel svetly obdobi, ale ze by zrovna on mel byt kralem,...to se na mne velebnosti nezlobte,..ale to je na tom tedy nase liga opravdu, ale opravdu prachbidne!
    M.

    • Re: Plán přípravy áčka

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 15:49 |  
      0 0

      No ono to zas tak nelogické není. Asi se shodneme, že by to měl být někdo od nás. Podle jejich pravidel musí mít odehráno více než půl sezony, tak spousta jmen padá. Podle odborníků navíc Slavia válcuje své soupeře kvalitou záložní řady a kdo z našich záložníků měl celoročně lepší výkony. Kdyby byli zdraví nebo v kádru, tak by adeptů bylo jednoznačně více a mnozí by si cenu zasloužili potom asi spíš, ale tak jak ten rok proběhl nelze asi mít zásadnější námitky. Pokud to tedy nechceš dát někomu z jiného mančaftu?

    • Re: Plán přípravy áčka

      LordEdmund     před 15 lety 03.06.2009 15:52 |  
      0 0

      Pár zápasů měl skvělých, několik slušných, dost śpatných a pár naprosto tragických.Od propadu v anketě ho zachránilo to, źe ho KJ přestal stavět. Krále bych si pŕedstavoval jinak, ale pŕeji mu to, je to slavista a tŕeba ho nakonec i dobŕe prodáme:-)).

      • Re: Plán přípravy áčka

        quelhar (admin)     před 15 lety 03.06.2009 16:05 |  
        0 0

        A kde beha hrac, ktery odehral alespon 30 minut v alespon 20 ligovych zapasech a pritom ma lepsi bilanci nez tu, kterou uvadis v prvni vete?
        Mimochodem, asi trefnejsi by bylo napsat, ze mel Marek par zapasu skvelych (Plzen, Teplice, Banik, Zizkov), hodne slusnych, par spatnych a dva nebo tri naprosto tragicke.

        • Re: Plán přípravy áčka

          tolsimir     před 15 lety 03.06.2009 16:12 |  
          0 0

          proti Zizkovu mel slusnou jednu akci na konci zapasu + z jeho rohu padl pak gol. Shodou okolnosti jsem se na ten zapas nedavno dival. Jinak hodne kazil a takovy Belaid ci Svento ho v zaloze predcili. A proti Baniku mi krom golu taky uplne v pameti neutkvel. Takze skutecne skvelych nam zustava jen Plzen a Teplice. Proti tomu muzes postavit treba Kladno, Brno ci Slovacko.

          • Re: Plán přípravy áčka

            quelhar (admin)     před 15 lety 03.06.2009 16:30 |  
            0 0

            Slovacko neni liga.
            Ve spouste zapasu ti nikdo neutkveje v pameti... A dale - Jarolim oproti ostatnim hracum opravdu nejvic tezil z toho, ze nemel tri skvele a plno prumernych zapasu, ale ve vetsine hral nadprumerne a sbiral sestky a sedmicky. Ne devitku a pak tri petky, ale treba sedmicku a tri sestky.

            • Re: Plán přípravy áčka

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 16:40 |  
              0 0

              nadprumerne podle redaktoru sportu.. ve vetsine zapasu hral podle meho prumerne, nicim nevycnival, ani prihravkami, ani hrou jeden na jednoho, krom zapasu s plzni ani strelbou, ani dobrou obranou hrou, ani pripravou sanci pro ostatni. Zajimava by byla statistika kanadskych bodu. Krom vyborneho zapasu s plzni by to byly podle me 2 goly a 2-3 prihravky za celej rok...

              • Re: Plán přípravy áčka

                quelhar (admin)     před 15 lety 03.06.2009 17:17 |  
                0 0

                Kanadske body se pocitaji dost tezko, jak treba hodnotit gol z Budejovic, kdy Jarolim vystrelil, Riegel tecoval a mic spadl do brany? Ma Jarolim gol? Nebo aspon asistenci? Ma asistenci na Ivanuv prvni gol proti Kladnu? Na Smicuv gol proti Kladnu?

                Nejake prsty mel v pomerne velkem poctu branek, predevsim tedy v zaveru podzimu a na zacatku jara.

                Proste byl na podzim v zakladni sestave tymu, ktery pravidelne sbiral vitezstvi a vetsina jeho hracu tak sbirala nadprumerne znamky. Vim, ze ho nemas rad, vim, ze ti je protivne, ze prave on vyhral, ale asi nezbyde, nez se s tim smirit :o)

                • Re: Plán přípravy áčka

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 17:23 |  
                  0 0

                  neni pravda, ze ho nemam rad. protivne mi je to, ze jeho vykony neodpovidaji jeho pozici v tymu, rikam to porad. protivne mi je, ze jeho neucast v zakladu v poslednich zapasech byla brana v mediich v podstate jako raritka.. a tim spis tomu tak bude pote, co byl vyhlasen jako hvezda ligy. proste myslim si, ze pohled - hvezda ligy nehrala, protoze ji nevysly snad dva zapasy pred tim, ale jinak je to obecne nejlepsi zaloznik slavie - je pro me zcela mimo realitu. a muze byt nebezpecny do budoucna.

                • Re: Plán přípravy áčka

                  Wommi     před 15 lety 03.06.2009 18:42 |  
                  0 0

                  ..samozrejme, ze z hlediska cele sozony,..je to holt takto,..ja jsem z nej nikdy nebyl odvarenej, ale zaroven jsem jim totalne neopovrhoval, presto musim rict ze v poslednich zapasech mu nekteri kluci ukazali jak by se melo hrat (nejen um ale treba i snaha, viz oba Cerni, i ten Volesak,..)..a to musim rict ze mi tedy dost stval!!..nakonec mi pobavilo kdyz DNes mu dal za Liberec "2"...to jsem opravdu koukal a rikal si, kde to vzali!!!:)..bohuzel tyto ankety jsou ale opravdu velmi subjektivni....
                  M.

        • Re: Plán přípravy áčka

          LordEdmund     před 15 lety 03.06.2009 16:14 |  
          0 0

          Tak třeba zrovna ten Kerič, nebo Sucháč,Švento...ale je to subjektivní. Samozřejmě když dá někdo 3 góly v zápase, tak je to víc vidět, než když někdo třem zabrání a to se projevuje na hodnocení v periodikách. Ale protože na Slavi chodim, tak se mi to zvolení MJ prostě z mého pohledu nezdá a myslim, že to bude názor většiny Slávistů a teď nemyslim fanatiky, kterí vidí za vším protekci od KJ:-)).

          • Re: Plán přípravy áčka

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 16:36 |  
            0 0

            jiste, Suchy, Keric, Brabec, Svento, Sylvestre.. a taky mnoho dalsich, kteri v sezone podavali stejne prumerne vykony jako Marek. Nevim, jaka jsou pravidla ankety, ale proc do toho nezahrnout hrace, kteri nehrali celou sezonu a byli pravymi hvezdami - Necid, Krajcik, Tavares. Marek byl zasadni oporou tymu jen ve 2 - 3 zapasech, nevim, kdyz to nekomu staci.. mne to prijde malo. Proc ne treba Hubacek? Ten toho taky odehral hodne a spoleh na nej byl ve vetsine zapasu. Navic Marek nemel formu v rozhodujicich chvilich ligy, napr. jeho tragicky vykon proti Bolce, kdy tedy jim vedena zaloha naprosto nestacila na boleslavskou. Nevim proc to nevidi nebo nechteji videt ve sportu, ale je mi to jedno, protoze je fajn, ze vyhral slavista. Ale my slaviste bychom to videt meli, protoze my budem potrebovat pristi sezonu hrace, kteri budou podavat lepsi a stabilnejsi vykony a kteri budou konkurencescopni v evrope.

          • Re: Plán přípravy áčka

            quelhar (admin)     před 15 lety 03.06.2009 16:38 |  
            0 0

            Stoper nema sanci takove bodovani vyhrat. V dobrych zapasech nemusi branit a nedostane lepsi znamku nez sestku, vyjimecne sedmicku. Jedina vyjimka je Repka, ktery dostava sedmicky za zapasy, ve kterych si skoro nekopne do mice.
            Treba takovy Keric mel plno zapasu naprosto prumernych (stejne jako cely Liberec), daleko vic nez Slavia. A Dusan na podzim spis stridal a tak nesbiral znamky, kdyz se nam darilo nejvic. Ted na jare se svezl s tou krizi a ve spatnych zapasech proste dobre znamky nenasbiras. Jarolim to vyhral diky tomu, ze na podzim nasbiral jen dve petky a ze zbylych 10 znamek mel ctyri sestky, pet sedmicek a jednu osmicku.
            Ze Slavie ma vic hracu lepsi prumer - Smicer, M. Cerny, Necid, Tavares, Krajcik, ale proste neodehrali dostatek zapasu. Kdyz vezmes nase zalozniky a utocniky, tak dost znamek ma jen Jarolim, Jarda Cerny, Belaid a Svento.

            • Re: Plán přípravy áčka

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 16:43 |  
              0 0

              tak jestli se ankety pak muzou ucastnit tak 4 hraci z kazdyho tymu, tak to je hodne divna soutez..

              • Re: Plán přípravy áčka

                Khadgar     před 15 lety 03.06.2009 16:45 |  
                0 0

                Ale o tom to není, ty pravidla jsou daný jasně a pevně. Jestli se podivuješ nad tím že to vyhraje většinou ofenzivní hráč, tak to je stejný jako všechny ostatní ankety - Zlatý míč apod. - obránce nebo brankář to vyhraje zřídkakdy.

                • Re: Plán přípravy áčka

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 16:51 |  
                  0 0

                  ok, ale k cemu je anketa, nad jejimz vysledkem si kdekdo tuka na celo. ma nam to neco vypovedet o kvalite hrace? o kvalite ligy? o kvalite hracu ve slavii a o tom, kdo by mel byt oporou v pristim rocniku?

                  • Re: Plán přípravy áčka

                    lassiter     před 15 lety 03.06.2009 17:01 |  
                    0 0

                    No tak je pravda, že interpretace vítěze je trošku sporná. Řekněme, že vítězem se stane pravděpodobně hráč z dobrýho týmu, kterýmu se vyhýbají zranění, který má už nějaký jméno (při srovnatelných výkonech dorostence a hráče, co hraje ligu pátym rokem, to znamená o stupeň lepší známku pro toho druhého jmenovaného), ale který nesmí být zas tak dobrej, aby ho v zimě koupil někdo ven, prostě dobrej tak akorát, lehce nadprůměr. Marek vyhrál myslim zaslouženě :-)

                  • Re: Plán přípravy áčka

                    quelhar (admin)     před 15 lety 03.06.2009 17:08 |  
                    0 0

                    Proboha, je to novinarska anketa, nevypovida to o nicem jinem, nez o subjektivnim hodnoceni cca desiti novinaru, kteri ligu sleduji. Pravidla jsou dlouhodobe stejna a jasna - je potreba odehrat dve tretiny zapasu, takze se nemuzou pocitat hraci, co v zime odejdou.
                    Na celo si tukaji jen ti fanousci Slavie, kteri maji problem s Markem Jarolimem.

                    Mimochodem - za celou historii teto souteze vyhral slavista poctvrte (predtim Kolousek, Gedeon a Poborsky), zatimco Sparta ma jen tri viteze (z toho dvakrat Frydka a jednou Rosickeho). Tri viteze ma taky Liberec (Zapotocny, Polak, Kolousek) a Banik (2x Sloncik a Sverkos).

                    • Re: Plán přípravy áčka

                      martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 17:15 |  
                      0 0

                      Mozna. Ja nemam problem s Markem, ale mam problem s tim, ze by byl opet povazovan za nejlepsiho zaloznika slavie, bez nejz se zakladni sestava neobejde. Protoze si myslim, ze to pro slavii neni dobre. A ukazalo se to napr. letos na jare, kdy mel prevzit vudci roli po odchodu nekolika opor. Nakonec si to i KJ uvedomil. No a kdyby - treba i diky tehle ankete - mel pristi rocnik zase zacit tak, ze zakladnim kamenem zalohy je Marek, toho bych se obaval. Nebo by se musel Marek zasadne zlepsit. Jasne ze snad KJ nedela sestavu podle anket, ale...

                      • Re: Plán přípravy áčka

                        quelhar (admin)     před 15 lety 03.06.2009 17:20 |  
                        0 0

                        Ale? Tak dela nebo nedela?
                        Myslim, ze Slavia ani zadny zakladni kamen v zaloze nema. Jaro dohravali Janda s Volesakem a Cernymi, predtim hrali Trapp s Jarolimem, jeste driv Jarolim s Belaidem a Tavaresem... Proste hraji ti, co zrovna maji formu. Kdyz Jarolim formu nemel, tak nehral a presto se na nej snasi vetsi zloba nez na jine.

                        • Re: Plán přípravy áčka

                          martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 17:37 |  
                          0 0

                          Ja myslim ze nemel formu uz davno predtim a mockrat v prubehu souteze. A nehral skutecne jen zaver ligy, predtim se kolem nej vsichni stridali. V tom je ten zakopany pes. Ale jakapak zloba, ja se na nej prece nezlobim. On za to nemuze.

                          • Re: Plán přípravy áčka

                            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 17:58 |  
                            0 0

                            To jsou žabomyší výhrady a podle mne nesmyslné úvahy. Marka nikdo do základu na základě této ankety nedá, stejně jako ho KJ nestavěl poslední kola, i když v té anketě pořád vedl. Jestli se mu nebude dařit, budou v základu jiní, jestli bude mít formu, v základu bude. V tomto aspoň z mé strany je to u KJ jasné. Rozvíjet konstrukce, že na základě nějakého bodování novinářů bude MJ i přes možnou případnou žalostnou formu v základu na úkor někoho lepšího je hloupost.

                            Mimochodem, příznivci Slavie jsou asi jediní, kteří jsou schopni strhnout kritickou diskuzi na základě toho, že jejich (slávistický!!!) hráč vyhrál nějakou připitomělou anketu.

                            • Re: Plán přípravy áčka

                              martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 18:05 |  
                              0 0

                              kez bys mel pravdu, Huzgi. Debata o tom, jestli je nejaky hrac precenovany, je podle meho zcela normalni. A ve sportu byva bohuzel bezne, ze nerozohoduji jen sportovni vykony, ale take povest sportovce, nejruznejsi tlaky, apod.. pricemz v tomto nejde zdaleka jen o krasobrusleni, gymnastiku nebo jine "bodovaci" zalezitosti.

                          • Re: Plán přípravy áčka

                            Khadgar     před 15 lety 03.06.2009 17:59 |  
                            0 0

                            Ale vždyť třeba po prvních dvou kolech Marek naskočil do základu až 6. kolo. Tzn. že Karel to točil a zkoušel něco jinýho, to neni nějaký protlačování Marka, jak se tu často píše. Pak se zformovala záloha Jarolím-Belaid-Tavares-Švento, tý to šlo. Dušan se pak zranil a nahradil ho Jarda, který se přes něj předtím do sestavy nedostal. A ta záloha prostě šlapala, dech jí došel až ke konci podzimu, kdy to bylo taky vinou zranění a dalších trampot. A na podzim třeba Voliš a Janda zas takovou formu neměli, aby šli natrvalo do základu, chytli to až teď na jaře. Těch alternativ na střídání zas tolik nebylo, i když se píše že máme široký kádr.

                            • Re: Plán přípravy áčka

                              martyni (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 18:12 |  
                              0 0

                              Co k tomu rici.. kazdej to vidi jinak.. s Jandou souhalsim, ale jakou mel Volesak na podzim formu, to je dost odvazne rikat, kdyz temer nehral.

                              • Re: Plán přípravy áčka

                                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 18:26 |  
                                0 0

                                Ony zde jsou občas komentáře ve smyslu, že Slavia MJ nepotřebuje. Jenže když se rozhlédneme po lize, tak tu nikdo místo něho není. Vezmeme-li střední záložníky, tak to nejlepší je u nás, pak možná Kucka, ale ten hrál vpodstatě pár zápasů. Někdo zde tu a tam oslavuje Sylvestreho, ale viděl jsem zápasy MB, kde byl úplně marný. Podobně bych mohl charakterizovat další střední záložníky z ligy. Otépka, Polách, Horváth jsou zas za zenitem a také nehrají stabilně skvěle. Když hledá Straka středního záložníky, vybere Benáta a to je ukázka, jaká je v lize nabídka a konkurence. Mně vůbec nevadí, že nám občas některý záložník vypadne z formy, dokud jich máme dost na výběr a na alternace. Proto tvrdím, díky Bohu za MJ, TJ, Volešáka, Trappa a další!!!

    • Re: Plán přípravy áčka

      mpik     před 15 lety 03.06.2009 17:28 |  
      0 0

      Souhlas. Povedl se mu jediný zápas, ve většině zápasů patřil k nejhorším. Dlouho trvalo prozření jeho strýce a posadil ho na lavičku - poté začala opět Slavia vítězit... Lepší než on byl ve Slavii snad každý, ale i slepec by před Jarolíma postavil Jardu Černého, Dušana Šventa, či Davida Hubáčka. Slavii by posílil i jeho odchod...

  4. Richimu

    tantalos     před 15 lety 03.06.2009 16:06 |  
    0 0

    S politikou a inzercí politických stran či nácků jdi do prdele.

    • Re: Richimu

      LordEdmund     před 15 lety 03.06.2009 16:17 |  
      0 0

      sice nevim, čeho se ten výkŕik týká, ale souhlas:-))

      • Re: Richimu

        tantalos     před 15 lety 03.06.2009 16:36 |  
        0 0

        Když jsem se podíval na stránky, vyskočila mi v místech, kde je teď reklama nějaké jazykové školy, reklama ODS. Ale jen při prvním přihlášení.

        • Re: Richimu

          lassiter     před 15 lety 03.06.2009 16:53 |  
          0 0

          a ty náckové?

          u těhle reklamních systémů nemá provozovatel stránek žádnou šanci určit, co za reklamu se zobrazí...takže bych asi šetřil ostrejma slovama

          • Re: Richimu

            tantalos     před 15 lety 03.06.2009 17:48 |  
            0 0

            Sorry, nepochopil jsem systém, jakým se tady objevují reklamy. Ale poněkud mě naštvalo, když si chci přečíst článek a první, co vidím, je velice nesympatický ksicht.

  5. Re: Plán přípravy áčka

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 03.06.2009 21:24 |  
    0 0

    Sport.cz:
    Fotbalisté pražské Slavie zřejmě získali druhou letní posilu. Po ofenzivním hráči Stanislavu Vlčkovi se s českým mistrem domluvil i běloruský levý obránce nebo záložník Vitalij Trubila.

    Kristepane, my tu vyvoláváme Skácela, Rajnocha nebo Silvestreho a oni zatím takhle :-/ ...