O Slavii

V Edenu logo Slavie

Na vnější straně stadionu v Edenu se konečně objevilo slávistické logo - a to hned v zajímavém spojení s Pepi Bicanem.

Dnes byla nad VIP vchod nainstalována fotografie o rozměrech 395 x 743 cm, která znázorňuje Josefa Bicana s pozadím hlediště Edenu a velkým slávistickým logem. Fotografie najdete na ofiicálním webu zde.

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu logo Slavie

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2009 01:38 |  
    0 0

    Nechci vypadat jako věčně nespokojený, ale příliš pozdě a zdá se příliš malé. Ale lepší než nic, že?

  2. Re: Ale pozor !

    fandaX     před 16 lety 31.03.2009 02:17 |  
    0 0

    cca před dvěma týdny jsem mluvil s šéfem E SIDE PROPERTY LIMITED v ČR Dušanem Jedinákem (mimochodem - je to asi tak 30-letý Slovák - nástupce Lešky, který je teď vrchním šéfem) a ten mi už tehdy říkal, že se bude vylepovat nějaký velkoplošný plakát s motivem Slavie. A teď pozor: Ptal jsem se, proč není nějaký viditelný nápis. např. "SK SLAVIA PRAHA" třeba nad hlavním vchodem, aby bylo jasné, kdo tu hraje jako domácí fotbalový tým. A že by bylo dobré, aby se tu vyvěsily také vlajky Slavie. Říkal, že se tomu vůbec nebrání, ALE ŽE PRÝ O NIC TAKOVÉHO VEDENÍ SLAVIE NEPOŽÁDALO! Takže kde kde je chyba? Každopádně je to nepochopitelná věc, i např. Bohemka, kde na stadionu v Dolíčku není její vůbec nic (Slavia vlastní pozemek pod celým stadionem) má u vchodů nepřehlédnutelné nápisy. To, co teď bylo vylepeno v Edenu, je pro mě pouze jeden z reklamních plakátů, ale ne seriozní označení sídla hlavního a pro stadion zcela nepostradatelného nájemce. Přiznám se, že do dnešní doby mám na stadionu takový nějaký divný pocit - necítím se tu vůbec jako na "našem" stadionu. S pocity ve starém Edenu se to nedá vůbec srovnat. Jsme teď v euforii, že se pořád vyhrává, ale až jednou tohle mimořádné období skončí (a jednou se to stát musí), možná si to uvědomí mnohem víc lidí, že to opravdu stadion Slavie není. Navíc až do majetkové struktury vstoupí významným způsobem MČ P10, o což nyní usiluje E SIDE - a to není žádné tajemství - projednávalo se to už veřejném zasedání zastupitelstva MČ P10 před koncem roku, pak . . .

    • Re: Ale pozor !

      Viking     před 16 lety 31.03.2009 08:06 |  
      0 0

      pak všichni Bohemáci uvidí, jaký je jejich majoritář lidumil. A v Edenu se začne hulit tráva.

      • Re: Ale pozor !

        Filipos     před 16 lety 31.03.2009 08:18 |  
        0 0

        V Edenu se hulí tráva od loňského května...

        • Re: Ale pozor !

          Viking     před 16 lety 31.03.2009 08:31 |  
          0 0

          Feťáky v Edenu nechceme!:-)

          • Re: Ale pozor !

            Atatyrk     před 16 lety 31.03.2009 10:16 |  
            0 0

            Když řikáš feťáky, musíš zrušit i chlast a cigára. Ty neolopato.

            • Re: Ale pozor !

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2009 10:43 |  
              0 0

              tak Viking to myslel asi z legrace. Ale je docela zvlastni, ze se obcas ve zdejsich diskusich objevuje vcelku neobvykla netolerance k teto lehke droze.. ackoliv obecne ve spolecnosti je spis tolerovana a okusil ji vicemene kazdy.. ze by nekteri fanousci byli tak zasadovi? Samozrejme kourit se v edenu nesmi, to je v poradku, ale trochu se obavam, ze ten duvod muze bejt spis jinde.

              • Re: Ale pozor !

                Viking     před 16 lety 31.03.2009 11:11 |  
                0 0

                Samozřejmě že jsem to nemyslel zase tak vážně, Fotbal ANO Drogy ANO:-)

                Jak už jsem někde psal, spíš by mi vadilo, kdyby se vedle fotografie Pepi Bicana producíroval Tonda Panenka...

                • Re: Ale pozor !

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2009 11:17 |  
                  0 0

                  :-)). nic proti Tondovi, ale radej jinde..:-))

              • Re: Ale pozor !

                urs (přítel SN)     před 16 lety 01.04.2009 10:32 |  
                0 0

                Mě vadí kouření tabáku..., ten SMRAD se zkrátka nedá dejchat.. :-( Marijujana je v pohodě :-D Ale to je věc názoru.., a navíc když někde propaguju stadion bez kouření, nebudu provokovat.., no ni? :-)

    • Re: Ale pozor !

      pajka     před 16 lety 31.03.2009 12:10 |  
      0 0

      Každej tým může od gambrinusu dostat (zadarmo) nápis se jménem týmu - jde o ten žlutej hnus s pivem a balonem, co má například Sparta na stadionu a Bohemka (nevim kdo všechno ještě). Popravdě ale musím říct, že raději, než mít na Edenu takovejhle hnusnej nápis, tak raději žádnej. Stejnak všichni vědi, čí je Eden a jakej tým na něm hraje...

      • Re: Ale pozor !

        Troubi     před 16 lety 31.03.2009 13:29 |  
        0 0

        Presne tak,nevim nad cim tady vecny rejpalove porad brblaj. Nevime snad my,kdo na tom stadionu hraje? Vime. Nevedi to snad spartani? Vedi. Kazdej koho fotbal trosicku zajima, to vi a kazdej cizinec, kterej projde kolem a zajima ho to, si to zjisti. Takze o tom, ze v Edenu hraje Slavia nevedi jen lide, ktery to vubec nezajima, a to mi je uplne jedno...

        • Re: Ale pozor !

          amila (přítel SN)     před 16 lety 03.04.2009 13:22 |  
          0 0

          Ten žlutej blázinec s logem slavie je pořád na Strahově :D

  3. Re: V Edenu logo Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2009 10:04 |  
    0 0

    Nemusí pršet, stačí když kape...

  4. POPOOPOPOPO

    Bulvi     před 16 lety 31.03.2009 11:00 |  
    0 0

    Tohle je trochu mimo téma-nevíte,kde ses dá sehnat MP3 s chorálem Poo-po-po-po-po-poo-pooo....žádný remix,pouze a jen chorál...dík za jakoukoliv radu

    • Re: POPOOPOPOPO

      smely (přítel SN)     před 16 lety 31.03.2009 17:34 |  
      0 0

      ehm...tak prave, ze ten choral je remix, original je od white stripes z alba elephant a vubec se to tam nezpiva nybrz to hraje nejprve basova linka a pak kytara...ty popopooo popleto :-))

      • Re: POPOOPOPOPO

        lemurek80     před 16 lety 31.03.2009 18:28 |  
        0 0

        přesně tak,můžu ti nabídnout jak originál od white stripes tak extravaganza version kde je cca 30-35 sekund jen chorál...mimochodem skvěle upravený na vyzvánění,takhle mi zvoní všichni slávisti ve founu,a takový zvonění v kanclu...bomba koukat na reakce...

        • Re: POPOOPOPOPO

          Bulvi     před 16 lety 31.03.2009 22:51 |  
          0 0

          jj...já vim, od koho to je....ale určitě existuje i MPtrojka se samotným chorálem, když to zpívaj např.Italové...toje jedno,pošli mi na mail aspon ten disco-remix...díky

        • Re: POPOOPOPOPO

          pupekd     před 16 lety 01.04.2009 09:10 |  
          0 0

          Mě taky, prosím. pupekd@seznam.cz

          • Re: POPOOPOPOPO

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.04.2009 09:15 |  
            0 0

            Dobrý den,
            taky to umím zazpívat a ještě si při tom dupu do rytmu.
            Sokrates55

            • Re: POPOOPOPOPO

              pupekd     před 16 lety 01.04.2009 09:20 |  
              0 0

              to já taky, ale když se pak slyším :-)

              • Re: POPOOPOPOPO

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.04.2009 10:03 |  
                0 0

                No..... Proto to radši nenabízím. Ale v Edenu to zní krásně. Navíc jako oslava každé naší vstřelené branky, to je super. Sokrates55

                • Re: POPOOPOPOPO

                  pupekd     před 16 lety 01.04.2009 10:14 |  
                  0 0

                  souhlas, a teď tim chci ještě prudit Sra..... v práci i když oni teď stačej výsledky naší milovaný Slávinky

                  • Re: POPOOPOPOPO

                    edua     před 16 lety 01.04.2009 15:53 |  
                    0 0

                    Ahoj! Můžu se zeptat o jakou písničku od White Stripes se jedná? Vůbec si ten chorál nevybavuji.. Děkuji.

                    • Re: POPOOPOPOPO

                      edua     před 16 lety 01.04.2009 15:56 |  
                      0 0

                      Omlouvám se za double post. Už jsem si to našel:-)

  5. Re: V Edenu logo Slavie

    Wommi     před 16 lety 01.04.2009 14:05 |  
    0 0

    ..je to super, že je tam zase zanesen další kousek slavistický historie a připomínky pro všechny že je to stadion kde hraje slavia..

    snad jen bych se chtel dockat i toho, aby stadion byl oznacen i slavistickymi symboly, jak pisou na strankach synot tip areny:)

    "Značka SYNOT TIP ARENA by se měla objevit na střeše stadionu formou světelného nápisu, na všech vstupních rozích, v diváckých koridorech, nad prvním i druhým vchodem a vchodem pro VIP hosty. SYNOT TIP navíc pro návštěvníky areálu chystá do budoucna různé atraktivní příležitosti a aktivity."

    M.

    • Re: V Edenu logo Slavie

      slaviator     před 16 lety 01.04.2009 16:45 |  
      0 0

      není to apríl? :-))

    • Re: V Edenu logo Slavie

      slaviator     před 16 lety 02.04.2009 19:36 |  
      0 0

      Mno, mě napadlo už, že by KJ klidně k repre jít mohl - zároveň vést repre i Slavii. Jako Růžička. To, že to jde i ve fotbale, dokazuje třeba Guus Hiddink, dříve Eindhoven + australská repre, dneska Chelsea + repre Ruska. Během repre akcí se liga nehraje, tréninky by mohly vést ten tejden asistenti, třeba i po telefonické konzultaci s hlavním trenérem. Hráče z ligy by si KJ prostudoval v rámci příprav na utkání, hráče ze zahraničí by mu sledoval pozorovatel či někdo z asistentů u repre. Byl by to model, který by šel.

      Jinak k repre z ostatních možných trenérů Komňacký, Uhrin ml, Večeřa. Ivan Hašek snad půjde do voleb do VV ČMFS.

      • Re: V Edenu logo Slavie

        Wommi     před 16 lety 03.04.2009 10:27 |  
        0 0

        ..osobne myslim ze volby na predsedu vyhraje vacek

        • Re: V Edenu logo Slavie

          slimak     před 16 lety 03.04.2009 11:19 |  
          0 0

          nestraš :)

      • Re: V Edenu logo Slavie

        slimak     před 16 lety 03.04.2009 11:23 |  
        0 0

        myslim, ze by to nebyl nejlepsi napad a zktratka by to nefungovalo..neustále by se ozyvaly hlasy, ze jarolim protezuje hrace slavie, ze nestiha sledovat soupere...atd..
        ono tech ceskych treneru co by mohli vest repre zas tolik není..musi to byt nekdo nekompromisni, sledujici moderni trendy, odolavajici tlakum..a to bohuzel pro nas pada opravdu jenom na KJ, jakkoliv si myslim, ze on spis potrebuje kazdodenni praci s hraci - ne 10 zapasu za rok

        • Re: V Edenu logo Slavie

          Viking     před 16 lety 03.04.2009 11:58 |  
          0 0

          Já těch kritérií naopak moc nevidím. Pro repre stačí, aby si dotyčný trenér nenechal kálet na hlavu a měl autoritu. Tihle kluci fotbal hrát umí, stačí jenom poskládat tým, který na hřišti nechá duši a nejezdí na kvaldu jenom s tím, kterápak pražská flandra jim přeblafne bambule tentokrát.

          Jsou prostě doby, kdy máme horší mužstva, každou zemi srovnatelnou s českou fotbalovou základnou toto potká. Mně třeba vůbec nevadí, že jsme prohráli se Slovákama. Nejhorší ale je, když vidíme jakým způsobem. Ty namistrovaný primadony to vážně vůbec nebaví a nezajímá. Nejlepší by bylo, aby se reprezentace rozprášila včetně realizačního týmu a poskládala znova. Klidně pro to obětovat současnou kvalifikaci. Nynější mužstvo po MS už stejně tolik perspektivní nebude a kde by měli kluci jako Suchý, Šimůnek, Necid nebo Morávek sbírat zkušenosti když ne ve zbylých kvalifikačních zápasech.

          • Re: V Edenu logo Slavie

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.04.2009 12:19 |  
            0 0

            Kdo z nich umí hrát fotbal? Jak správně píšeš, napmistrovaný primadony typu Ujfaluši, Baroš, Jankulovski, Kováč, Grygera a spol. vypadají, že je repre ničím nemotivuje. Jako by už všechno vyhráli.. ale co vyhráli? Ani nevím, 3. místo na ME? Asi jim to stačí. Mně je jedno, co dělaj po rozchodu, na druhou stranu to o něčem svědčí, repre je pro ně zábava, namaj vůli něčeho dosáhnout. Pak tam máme hráče, který toho ale zas tolik neumí - v záloze chybí kvalita - Plašil, Sionko, Polák, to jsou průměrní hráči, kteří zahrajou dobře jednou za x zápasů. úkol pro trenéra repre je hodně těžkej - jednak najít odvahu vyházet obranu, která je plná zkušených hráčů, ale ti právě nemají zájem pro repre bojovat, rozloučit se s Barošem, místo toho dávat šanci Suchymu, Šimůnkovu, Necidovi, Svěrkošovi. No a pak najít záložníky, to bude hodně těžký, ale je třeba to zkoušet, ti stávající nemaj dost kvality.

            • Re: V Edenu logo Slavie

              slimak     před 16 lety 03.04.2009 12:26 |  
              0 0

              rekl jsi to přesně martini. ZKOUŠET hráče! nechapu, že už od dob brucknera se absolutně nezkousi na pratelacich novy hraci. to je naprosto nepochopitelny...

              • Re: V Edenu logo Slavie

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.04.2009 13:59 |  
                0 0

                problem je, ze stale hraji tzv. "osvedceni" hraci, byt by se osvedcili treba jen v jednom zapase. Plasil zahral dobre proti Nemecku, a jinak? z 10 zapasu ho v 9 ani nepostrehnem.. prirovnal bych ho k Jandovi, kdyz nema formu:-)) sionkovi vysel zapas se slovenskem a mel par dobrych okamziku na ME.. od ty doby bida a nehraje ani v klubu. Polak mel kdysi pred xlety formu, dobre branil a strilel, od ty doby na sebe upozornuje jen fauly. U Barose se taky ceka na zazrak uz leta.. Co delaji v reprezentaci Grygera a Jankulovski, to je mi zahada.. hraji v prednich klubech v italii, meli by bejt nasi nejvetsi zbrani, hra po krajich obrany je pro tym hrozne dulezita, misto toho se na hristi jen bez zajmu potaceji.. atd.

                • Re: V Edenu logo Slavie

                  slimak     před 16 lety 03.04.2009 14:48 |  
                  0 0

                  máš recht. já jen proste nechápu, proc se noví hráči nezkoušej v přípravných zápasech..už dávno měli být vyzkoušeni v pár přípravných zápasech hráči jako švec,suchý,šimůnek,zápotočný, otepka, jarda černý, i pudil, ktery kdyz v repre hral, tak hral vyborne, pak jarosik, hubschman, fillo a dalsi
                  nerikam, ze bys nas museli spasit,ale bylo by se od ceho odrazit

                • Re: V Edenu logo Slavie

                  skman     před 16 lety 04.04.2009 09:18 |  
                  0 0

                  se asi setri na vecer :D

          • Re: V Edenu logo Slavie

            slimak     před 16 lety 03.04.2009 12:24 |  
            0 0

            kdo je má podle tebe z nasich treneru pozadovane vlastnosti?
            jinak, vim, ze hraci umej hrat fotbal ale musi vedet, co maji hrat, kde se pohybovat a tak podobne.to je presne to, co Rada naprosto neovlada, jeho rukopis nebyl videt ani v jablonci nebo teplicich..
            Nemám rád omluvný kecy, že naše repre na víc nemá, o čemž se nás snaží předsvěčit pan Saiver z MF. Staci si vzit soupisky POlska, Slovinska, Slovenska nebo Severního Irska a musi byt jasny, že hráče máme prostě z těchto týmů nejlepší. To že nehrajou tak, jak by měli je chyba trenéra!

            • Re: V Edenu logo Slavie

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.04.2009 14:02 |  
              0 0

              ja bych ani nerekl, ze mame nejlepsi hrace.. jmena mame jen v obrane, tam je problem v charakteru. V zaloze kvalita neni, aspon ne v te, ktera pravidelne dojizdi na srazy repre. Jedinym skutecne kvalitnim zaloznikem, ktery se prosadil v silnem klubu v zahranici, je Jarolim.. ten vetsinou nedostava sanci.. no a pak Rosicky samozrejme..

      • Re: V Edenu logo Slavie

        urs (přítel SN)     před 16 lety 03.04.2009 12:43 |  
        0 0

        v tip je v tom, že tam slušnej trenér nechce :-)

        • Re: V Edenu logo Slavie

          Viking     před 16 lety 03.04.2009 13:14 |  
          0 0

          Pro repre nepotřebuješ, aby jsi na každým místě měl hráče na úrovni základní sestavy Realu Madrid. V reprezentaci se kvalitativní úroveň jednotlivců do jisté míry srovnávají, týmy nebývají s výjimkou závěrečných kol šampionátů extra sehrané a většinou to opravdu bývá o bojovnosti a chuti něco dokázat.

          Já chci vidět chlapa s českým lvem na prsou bojovat a klidně snesu i ty porážky. Ale musím vidět, že pro to udělat všechno! Kováč, Fenin a Baroš mají vyděláno a děvky je zajímavý víc, než výsledek kvalifikačního zápasu. Jankulovski třeba řekl, že Slováci hráli v Praze skoro jako doma, že se český fanoušek ukázal. To je normálně na přes držku. Ukázal komu? Těmhletěm sráčům co nosí kabelky a půlku dne proleží v solárku? Nebo Poustkovi co na ně ukazuje ve Slovinsku fakáče? Tohle chce bič a všechny tyhle sráče vyhnat za hranice. V tomhle je zakopaný pes.

          Uff, to se mi ulevilo:-)

          • Re: V Edenu logo Slavie

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 03.04.2009 14:10 |  
            0 0

            Presne! Mne ta repre az tak netrapi, vzdyt mame skvelou slavii ve fotbale i v hokeji, ale mas naprostou pravdu. S timhle pristupem typu Jankulovski nebo Baros neni sance, aby repre neceho dosahla. Jankulovski uz po ME mluvili o tom, ze nema motivaci hrat za repre. Pak se milostive uvolil, ale jeho vykony napovidaji tomu, ze mu je to skutecne jedno. Tak at skonci, at hrajou klidne horsi hraci, ale at se tahle atmosfera vycisti. Nedovedu si predstavi, ze by si tohle dovolili kluci ze slavie - a kdyby, dostali by od Brabce, Vaniaka nebo Smici asi poradnou sodu. tady ti nejzkusenejsi hraci nemaj charakter, proto tym nemuze niceho dosahnout.

  6. Re: V Edenu logo Slavie

    Viking     před 16 lety 03.04.2009 15:06 |  
    0 0

    Tak Ivana má podvrknutej kotník a Šmíca jde na operaci. Kdy tohle skončí..

    • Re: V Edenu logo Slavie

      slimak     před 16 lety 03.04.2009 15:27 |  
      0 0

      abychom brzy nelitovali odchodu šenkyho..