Od čtvrtka probíhal přednostní prodej pro majitele permanentek, členů fanklubu a Odboru přátel, v neděli si pak výměnou za lístek proti Zlínu mohl koupit každý fanoušek na derby jeden lístek.
"Na systém prodeje jsme zaznamenali pozitivní ohlasy, snad se vstupenky dostaly opravdu ke slávistům a bude to v našich sektorech na stadionu znát. Mrzí mne, že se k některým mimopražským slávistům vstupenky nedostaly, ale je na to opravdu snadný lék - zakoupit si permanentku, nebo členství ve fanklubu nebo OP alespoň u několika slávistů," uvedl ředitel komunikace Ondřej Zlámal.
Komentáře (45)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Derby vyprodáno!
koudys2 (přítel SN) před 16 lety 23.03.2009 17:29 |nééé :(
Re: Derby vyprodáno!
lassiter před 16 lety 23.03.2009 17:32 |je na to opravdu snadný lék...
Re: Derby vyprodáno!
martin08 před 16 lety 23.03.2009 22:23 |minimalne aspon znat nekoho s permici..
Re: Derby vyprodáno!
Gino před 16 lety 23.03.2009 20:03 |Tak tohle je opravdu nemile - jen doufam, ze tedy bude opravdu plno a ze si lidi nenakoupili vic listku, nez jich nakonec prijde (kazdy mohl koupit az 5 listku atp). Ja se sice na zapas dostanu, ale docela jsem chtel vzit kamarada a stryce, kteri jsou fotbalovymi fanousky a o derby v EDENU mluvili jiz dlouho. No nic, co se da delat. Holt stadion vetsi neni a tak se "civilisti" na derby nedostanou.
Re: Derby vyprodáno!
coolair před 16 lety 23.03.2009 21:00 |Skvělá zpráva! Tentokrát bude stadión opravdu náš, ne jako na Strahově, kde půlka diváků byli sparťani. Je škoda, že se tam dalších plno slávistů nedostane, ale to se nedá nic dělat, není to nafukovací.
Re: Derby vyprodáno!
Socrates (přítel SN) před 16 lety 23.03.2009 23:40 |No myslim, že zhruba tak 6000 sparťanů neni zrovna málo *51*
Re: Derby vyprodáno!
Gino před 16 lety 24.03.2009 08:33 |Tak tak, nejenom, ze nekteri slavisti kupovali listky pro spartany (celkem by me zajimalo, jestli to i spartani pro ne nekdy udelali), ale dokonce se nasli i spartani, kteri sli na utkani se Zlinem, aby si pak mohli prednostne koupit vstupenku na derby sami. Ono uz neni takovej rozdil, jestli za ni daji 300, nebo 300+100 :o) Mno, tak jen doufam, ze kdyz uz se tam nedostalo spousta jinejch slavistu (misto tech spartanskejch kamaradu, kterym sami kupujeme listky), ze tam tech spartanu tolik nebude.
Re: Derby vyprodáno!
LordEdmund před 16 lety 24.03.2009 09:54 |Tak zas bych to nedramatizoval. Jestli se Zlínem bylo 50 rumunů a nějaká stovka se dostane na zápas díky kolaborantům, tak to neni žádné neštěstí :-)) Eden bude slavistickej, o tom neni pochyb.
Re: Derby vyprodáno!
Max1 před 16 lety 23.03.2009 22:09 |no...na slavia.cz je pár lidí, co přiznali, že koupili lístky pro spartany, tak se musí doufat, že jich opravdu moc nebude :-)
Re: Derby vyprodáno!
Fallen (přítel SN) před 16 lety 23.03.2009 22:29 |mor na ně
Re: Derby vyprodáno!
martin08 před 16 lety 23.03.2009 22:54 |proc? On je Spartan a Spartan. Clovek co chodi na Letnou jako ja do Edenu (tj. porad) si zaslouzi bejt na stadionu vic nez ctvrtina lidi co tam bude jen na derby.. I kdyz to ma taky svy meze(: Kamosum co chodej do kotle SPA bych je neporizoval!(:
Re: Derby vyprodáno!
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.03.2009 10:00 |souhlas, ja treba chodim na derby s kamarady slavisty a spartany. myslim, ze je pekny si tu rivalitu a napeti tohodle zapasu uzivat spolecne. ale je dobry, jak to vedeni udelalo, slavisti meli doma prednost a bylo jen na nich, s kym chteji na derby jit.
Re: Derby vyprodáno!
slimak před 16 lety 24.03.2009 13:30 |chodit na derby se svymi kamarady spartany bych vazne nemohl:) v pripade prohry bych to pekne schytal..radsi jdu mezi slavisty, kde mohu pocity zmaru i nadseni sdilet spolecne...
Re: Derby vyprodáno!
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.03.2009 16:26 |tak to k tomu patri, nekdy to schytaj slavisti, jindy spartani. v tom je to kouzlo a clovek to musi umet prijmout. samozrejme ale v posledni dobe je to o dost prijemnejsi a kdejakymu spartanovi uz dochazeji silacky reci:-)))
Re: Derby vyprodáno!
slimak před 16 lety 24.03.2009 17:38 |pravda pravda :)
Re: Derby vyprodáno!
LordEdmund před 16 lety 24.03.2009 09:57 |Nebude jich moc a budou rozeseti mezi slavistama po jednotlivcích.
Re: Derby vyprodáno!
Ravik před 16 lety 24.03.2009 10:51 |tak já koupil kamarádum spartanum 4 listky a opravdu na tom nevidim nic spatnýho... maji to chudáci hned vedle naseho kotle ve 111 tak at si tu atmosferu aspon jednou za rok porádne užijou :D dva z nich dokonce byli s námi na Ajaxu ted v prosinci a ja jsme s nima zase byl na Chelsea... rozdelovat kamarádství podle toho jestli je někdo bílej, černej, rudej nebo sešívanej je blbost.
Re: Derby vyprodáno!
DrFe1 před 16 lety 24.03.2009 12:07 |Tak to je od vás pořádnej podraz na Slávii a ostatní slávisty :-(((( Nikdo netvrdí, že se má rozdělovat kamarádství podle klubové příslušnosti, ale nasazovat nepřítele do vlastních řad na derby, tomu se říká vlastizrada (v daném případě spíš klubozrada)
Re: Derby vyprodáno!
LordEdmund před 16 lety 24.03.2009 12:53 |Já na tom teda něco špatného vidím,ale kaźdej máme asi jinou pŕedstavu o prvním derby v novém Edenu, na který jsme se leta načekli. :-(( Něco jiného je to na poháry, zvláště v pŕípadé, źe se jedná o normální lidi,ne nějaké chuligány, což předpokládám, ale na první derby v Edenu mi to pŕijde krajně nevhodné a nemorální....Raději budu mít kolem sebe neznámé slavisty, než kamarády z rumunska.
Re: Derby vyprodáno!
slimak před 16 lety 24.03.2009 13:26 |ty woe, 4 spartani ve 111 to je docela odvaha..doufam, ze kotel bude sahat az skoro tam a ze budou drzet usta :) jestli kolem me v kotli kvuli takovym jako ravik pri golu sparty nekdo zarve gol, budu vazne na*ranej...
Re: Derby vyprodáno!
taximan před 16 lety 24.03.2009 15:31 |Tak me to taky sakra vadi. Chapu, ze to mohou byt tvoji kamaradi, ale tohle mela byt oslava slavistu - to by nechtelo byt sobec. Myslim, ze na utkani se nedostalo dost velkych slavistu a to je velka skoda. Ja vim ze rumun ja taky jenom clovek, ale pri derby to proste neplati. Taxi
Re: Derby vyprodáno!
Ravik před 16 lety 24.03.2009 15:58 |Pokud je někdo opravdu takový slávista (a ne jen, když se hraje s Ajaxem o LM, slaví se titul atd...) tak si lístek bez problémů zajistil... jestli existujou 4 slávisti, kteří se na to derby nedostanou kvůli těm čtyřem známým, tak se jim omluvím. Nicméně lístky se prodávaly od čtvrtka, já je kupoval v sobotu, takže ty opravdu velký slávisti měli dost času si vstupenku zajistit. Pokud se nepletu, tak lístky se dostali ještě na všechny po Zlínu. A hlavně zobecňovat v tomto případě asi nejde... jeden z nich mi dal zadarmo už několikrát lístek na repre , s jedním se znám od základy, třetí je bratranec atd... tak opravdu nevidím důvod proč nevyhovět.
Re: Derby vyprodáno!
martyni (přítel SN) před 16 lety 24.03.2009 16:30 |Presne tak, Raviku, zobecnovat se v tomto pripade neda. Clovek si sve blizke nevybira podle klubovy prislusnosti.
Re: Derby vyprodáno!
taximan před 16 lety 24.03.2009 17:45 |Ovšem že si člověk blízké nevybírá podle klubu. Během těch 90 minut by mi ani ten nejbližší rumun nebyl blízký víc než anonymní slávista. Ale každý asi to derby prožíváme jinak... chápu že je hezký vzít nějakýho kámoše, pochlubit se stadionem, fanděním... on pak třeba vezme někdy někam jinam, daruje lupen, pak si o tom pokecat. Mě osobně to přijde sobecký... ale je to možná jen názor jednoho člověka. Taxi
Re: Derby vyprodáno!
DrFe1 před 16 lety 24.03.2009 23:16 |To není o nějákých blízkých, ale o fanoušcích Slávie a slávistickém stadionu. Spousta slávistů toužila se na tenhle zápas dostat a nedostaneme se tam, protože jim nějáký s prominutím hajzlík vykoupí lístky pro sparťany. Mě je z toho teda na blití. Vedení Slávie schválně přednostně nabídlo lístky slávistům, s tím aby se dostalo na co nejvíc slávistů. S takovými podrazáky kupujícícmi lístky pro sparťany evidentně nikdo nepočítal :-( Snad jich nebude zas tolik, doufejme.
Re: Derby vyprodáno!
taximan před 16 lety 24.03.2009 17:37 |Budeš se divit, ale někdy se věci tak vyvrbí pro slávisty, který to mají do prahy daleko, že se lístky prostě nesehnali. Částečně za to může fakt, že prostě normální cesty selhali kvůli práci zůčastněných... částečně snad kvůli podcenění rychlosti prodeje. Je to hloupost samozřejmě těch lidí... že nejsou ve FK nebo tak, ale v mojich očích ti lidé jsou opravdovými slávisty, vím že hodně jezdí a mrzí mě, že tam nebudou. Ale to je fuk... tak či tak, vzít tam sparťany je podle mě sobecký vůči ostatním fanouškům. Tohle měl být slávistický svátek. Taxi
Re: Derby vyprodáno!
DrFe1 před 16 lety 24.03.2009 23:11 |Takže chceš říct, že než bys ty lístky nechal slávistovi, který není 100 procentně skalní, tak dáš ten lístek radši sparťanovi ? ! Děláš si srandu nebo to myslíš vážně ? ! Jestli v sobě máš trochu slušnosti vůči Slávii a ostatním slávistům, tak ty lístky nabídneš fanouškům Slávie.
Re: Derby vyprodáno!
DKNL před 16 lety 24.03.2009 23:19 |Souhlasím s tím,že prodej lístků sparťanům je podraz.Nedovedu si představit,že vedle mě při derby stojí nějací Rumuni-kamarádi některých slávistů.Na poháry ať je třeba berou,ale na derby ne!Takoví slávisté by si měli uvědomit,že to hodně lidem bude vadit.2000 lístků je dost.Toť můj názor.
Re: Derby vyprodáno!
Ravik před 16 lety 25.03.2009 00:30 |klasika, slávisti vylezli z děr, ve kterých byli 8 let strahovského exilu (a tím ted opravdu nemyslim LE, Taxiho ani DrF...) a teď chtějí jít všichni na derby.. když za těch 8 let nebylo na Strahove snad jediny derby vyprodany... kdo lístek na první edenský derby chtěl tak si ho sehnal, prodavalo se 4 dny a po lístkách se rozhodně nezaprášilo. Když je někdo tak velký fanoušek, tak si snad třeba zjistí kdy je předprodej, jaký jsou jeho pravidla a kdy se hraje a když tolik na ten zápas chci jít tak si to hlídám ne? Jako fanoušek, který včera zjistil z titulní stránky iDNES, že je se hraje nějaký derby a že už je vyprodaný, a že by tam rád šel, tak podle mě zas tak velký fanoušek není a to, že tam nebude přežije. Spartu nenávidim stejně jako vy všichni, nepřeju ji v pohárech atd... ale že mám za kamárady lidi, kteří jsou spartani, na mým vztahu k nim nic nemění. Jsou to uplne normální, vysokoškolsky vzdělaní lidi, kteří maji v srdci Spartu stejně jako my Slavii, mají x let permice a jezdí s ní na výjezdy po Evropě. Když mě požádali o zapůjčení permice, aby si mohli koupit vstupenky tak jsem jim rád vyhověl. jestli to někdo nechápe, tak já si to sám před sebou obhájim a jako zradu na Slavii to rozhodně neberu. jestli to někdo není schopen pochopit, je to jeho věc. Čtyřem slávistům, kteří se díky tomu nepodívají na derby se omlouvám, ale výčitky nemám. Jak jsem napsal výše, lístky si mohl sehnat opravdu každý.
Re: Derby vyprodáno!
taximan před 16 lety 25.03.2009 01:04 |Tvoje poslední věta je lživá. Skoro každý... ale né každý. Protože na příkladě svojich kamarádů vidím, jak shodou více různých okolností to prostě nevyšlo... a házet každého takového slávistu do pytle těch, co fandí jen když se daří je podpásové. Právě že na tom je nejhorší, když člověk vidí některé lidi kolem sebe - ty, co ani Slavii nefandí, jak si seženou lístky pro sebe a tupou buchtu a pak ty opravdové slávisty, kteří prostě kvůli nějakýmu blbými kamarádovi, na kterýho spoléhali, a přes ujišťování nemohou na derby. Jestli si to před sebou obhájíš je dobrá věc pro tebe, já to vnímám jinak... ale budha učí o soucitu ke každému, tak to snad nějak zvládnu :D Taxi
Re: Derby vyprodáno!
DKNL před 16 lety 25.03.2009 07:28 |To je síla.Půjčovat slávistické permice Rumunům,natož takovým,co mají permice z Rumunska a mohou se postavit do jejich fronty i s těma jejich permicema.Tohle je prostě proti mýmu myšlení,nějak mi to nebere.Sousedi na stadionu z takových ostrůvků sparťanských budou nadšeni.
Re: Derby vyprodáno!
Gino před 16 lety 25.03.2009 08:26 |Presne jak se tu uz pise - tvoji kovani spartane si prece take mohli koupit listek ve sve predprodeji, ne? Kdyz uz tu nabadas, ze kovanej slavista by listek uz davno mel. Bohuzel diky nekolika desitkam spartanu, kteri si vystali frontu po zapase se Zlinem a diky nekolika takovym, jako ty, kteri vykoupili dalsich x desitek listku pro spartany, se ani jeden listek nedostal do normalniho predprodeje pro "slavisty civilisty".
Re: Derby vyprodáno!
quelhar (admin) před 16 lety 25.03.2009 10:25 |Hlavne by se vsichni ti spartani, co se tam takto dostanou, meli uvedomit, do jake konfliktni situace se dostali. Fandi odvekemu nepriteli stovek lidi, kteri jsou vsude kolem nich. Dokazes si predstavit, ze Sparta da gol a oni vyskoci nadsenim a zacnou mavat spartanskou salou? Dokazes si predstavit, ze se v jejich okoli nenajde jediny slavista, kteremu to nebude vadit?
A nebo se tihle normalni, vzdealni lide pro tento zapas vzdaji svych barev a prijdou obleceni neutralne a radovat se z uspechu sveho tymu nebudou? Tomu moc neverim.
Doufam, ze se tam vsichni spartane budou citit velmi neprijemne, protoze vsude kolem nich budou davy slavistu. Budou tam strachy jen sedet a mlcet a bat se promluvit, aby si nezadelali na konflikt. Protoze to muzou byt tvi kamaradi, ale pro cloveka nad tebou to je fanousek nepritele, ktery sedi na miste, kde ma byt spravne slavista.
Ja s timhle proste souhlasit nemuzu a sam bych na takovy zapas mezi tisice fandu uhlavniho rivala ani nesel.
Re: Derby vyprodáno!
tolsimir před 16 lety 25.03.2009 11:02 |Tak ted si mi vzal slova z ust, presne tak to citim. Nechci aby tam doslo k nejakemu konfliktu, ale napriklad narazky atd by urcite mely opodstatneni a ja bych se tedy vubec nezlobil, kdyby to ti spartane nevydrzeli a rekli ze tedy jdou radsi nekam jinam, ze naproti je par mist, takze cau
Re: Derby vyprodáno!
martyni (přítel SN) před 16 lety 25.03.2009 11:25 |S tim quelhare nemuzu souhlasit. Ale kazdy mame asi jinou zkusenost. U nas to bylo vzdycky i v rodine, byli tam slavisti i spartani uz od dob Pláničky... no, a tak nejak to pokracuje dodnes..:-). Nekupoval bych listky skupine spartanu, ale tohle je neco jinyho. Nikdy se nestalo, ze pri spolecnych navstevach derby by byl problem s tim, ze se nekdo radoval na cizim stadionu, samozrejme nechodime do kotle. Doufam, ze se to nestane ani v Edenu, povazoval bych to za ubohy, je to jen sport, ne valka. Ze se pri na cizim stadionu pri prevaze domacich fanousku ti druzi neciti uplne nejlepe, to patri k ty rivalite! Taky mi nebylo dobre, kdyz jsem byl napr. ve sportovni hale na hokeji na rozhodujicim sestym zapase finale, kdy sparta vyhrala titul. Takze sorry, ja jsem se to proste naucil brat jinak.
Re: Derby vyprodáno!
tolsimir před 16 lety 25.03.2009 11:33 |Tak sektor 111 se jeste da kvalifikovat jako kotel, i kdyz uz uplny kraj
Re: Derby vyprodáno!
martyni (přítel SN) před 16 lety 25.03.2009 11:40 |o 111 psal ravik
Re: Derby vyprodáno!
quelhar (admin) před 16 lety 25.03.2009 12:11 |A ja zase nemuzu souhlasit s tebou. Porad vzpominam na derby na Strahove, kdy na dlouhych tribunach byl pomer slavistu a spartanu zhruba 1:1 a kdyz jsem rekl, ze je Dosek prase, tak me zacali spartane za mnou okrikovat. A to jsme hrali "doma". V Edenu se tohle nestane, ale vsem spartanum, kteri tam budou, opravdu ze srdce preju, at se citi co nejhur, at se boji byt jen promluvit. V tomto pripade nechci, at je pro ne Eden privetivy stadion. Naopak, Eden by mel na vsechny spartany zapusobit jako stadion, na kterem nikdo z nich neni vitany, kde jsou jako nezvani hoste, kteri prijdou jednou za sezonu. Eden je misto, kam spartane proste nepatri, je to symbol vseho, co je Slavia a co neni Sparta.
Myslim, ze je opravdu hodne lidi, kteri jsou hodne alergicti na Spartu a zvlast pri derby. Kdyz tam nekteri tvi kamosi zacnou vykecavat, jak je Repka super hrac a ze tamten skluz, kterym zranil Pekharta, ze musi vystridat, byl cisty zakrok - tak co? Takove reci se muzou vest po zapase v hospode, ale ne pri zapase, kdy jsou vsude zvysene emoce. Protoze v takovem pripade se jiste najde slavista treba o radu vys, ktery takove spartany odkaze do patricnych mezi, bez ohledu na to, ze to jsou kamaradi tvoji nebo nejakeho jineho slavisty.
Re: Derby vyprodáno!
martyni (přítel SN) před 16 lety 25.03.2009 14:02 |Ja ti rozumim, taky chci, aby bylo spartanum v edenu horko - v ramci fair play, proste aby z nej citili silu slavie. Aby bylo jasno, nejdu s partickou spartanu. v me skupine bude spartan jeden a zadny vykrikovani si nedovoli uz kvuli nam:-)).
Re: Derby vyprodáno!
taximan před 16 lety 25.03.2009 12:11 |To co pises vystihuje tvoje pomery ktere chapu... a obecne nemam nic proti tomu brat sebou fandy souperova tymu na fotbal. I derby bych zkousl... kdyby nebylo vyprodene, kdyby to nebylo to uplne prvni na novem stadionu. Takhle se mi to proste vubec nelibi a to mirnim slova. Taxi
Re: Derby vyprodáno!
smely (přítel SN) před 16 lety 25.03.2009 12:13 |no ja teda osobne nechapu hlavne ty myslenkovy pochody permanentkarskejch rumunu, ktery nechetj bejt se svejma a fandit. nebo si myslej, ze budou ve 111 kricet to svoje " Haf, haf" a nikdo jim nic nerekne ? Podle me sou docela odvazny....mimochodem pujcovani permice rumunovi je temer stejne trestne kvalifikovatelne jako hrdelni zlocin , nedej boze vlastizrada....
Re: Derby vyprodáno!
martin08 před 16 lety 23.03.2009 22:22 |"Z bezpečnostních důvodů bude kapacita snížena na dvacet tisíc míst." HMM, slysel jsem reci jinyho typu..
Re: Derby vyprodáno!
Fallen (přítel SN) před 16 lety 23.03.2009 23:35 |To je debilní, takhle se dobrovolně připravit o meziroční rekord v nejvyšším počtu diváků, kterej je z deby na podzim 20565 hlav
Re: Derby vyprodáno!
LordEdmund před 16 lety 24.03.2009 09:59 |Nejvíc lidí bude na zápas s Libercem :-)) Znáś to , titul, oslava, Baraki... :-)) a třeba se bude i slavit druhé místo LBC.
Re: Derby vyprodáno!
miross před 16 lety 25.03.2009 08:36 |No my už budeme titul slavit doma v zápase s Boleslaví, protože už bude rozhodnuto!!!!!