Video v lepším rozlišení si můžete prohlédnout na youtube.com
Video si můžete prohlédnout na youtube.com
Video si můžete prohlédnout na youtube.com
Prohlášení Fanklub a Ultras k choreu na utkání s Ostravou:
Vzhledem k nepříznivým ohlasům na toto choreo pozval výbor FK na svou schůzku, následující po zápase, zástupce Ultras a požádal je o vysvětlení. Obě strany se shodly na tom, že tentokrát bylo choreo poněkud nevhodné a ani nevyjadřovalo názor všech, kteří se zúčastnili jeho prezentace. Dohodlo se, že bude lépe navázat na tomto poli ještě užší kontakty mezi FK a Ultras a napříště konzultovat náměty pro velká chorea v širším okruhu zainteresovaných včetně zástupců FK a Slavie, kteří jsou obeznámeni s příslušnými pravidly u nás i ve světě.
Choreo nikdy nebylo nikým předem schvalováno a žádná cenzura se neplánuje ani do budoucna. Mělo by jít pouze o konzultace, a to především z toho hlediska, aby nebyl poškozen klub.
Za Ultras bylo slíbeno, že velkoplošná chorea se budou vztahovat výhradně ke Slavii a fotbalu, zatímco své vyhraněné názory budou Ultras prezentovat sami v menší míře a ani tam nebude docházet k nesportovním urážkám či jiným projevům, postižitelným případnými pokutami pro klub.
Fanklub bude za těchto podmínek i nadále přispívat do choreofondu na velkoplošné kartoniády, vlajky apod. Všichni zúčastnění projevili ochotu v této věci plně spolupracovat.
Fanklub a Ultras
Komentáře (24)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Videa z utkání s Ostravou
tolsimir před 16 lety 14.03.2009 13:20 |Prijde mi hodne zvlastni, kdyz ultras vsude hlasaji against modern football atd a pak se zaprodaji fanklubu ...
Re: Videa z utkání s Ostravou
Strasak_1892 před 16 lety 14.03.2009 13:50 |Nevidím spolupráci s fanklubem (klub FANOUŠKŮ), jako nějaké zaprodávání. Nemyslím si, že to má co dočinění s moderním fotbalem... Až bude mít naše Ultras skupina 4000 členů, tak taková choreografie není problém, když s tím budou všichni souhlasit. Takhle bysme byli sami proti sobě a dostat se do nějakého konfliktu ať už s ostatními fanoušky, s vedením nebo s kýmkoli jiným by byl konec všeho a to snad nechce nikdo z nás...
Re: Videa z utkání s Ostravou
SForever1 před 16 lety 14.03.2009 23:36 |Jasně,že spolupráce neznamená automaticky zaprodání, záleží ovšem jaká s p o l u p r á c e!?
Budou se pouze konzultovat náměty pro velká chorea a cenzura je předem vyloučena? Nemůžu si pomoct, ale něco mi na tom trošičku smrdí. Nemyslím si, že zasahování do činnosti Ultras z vnějšku(Fanklub, různí manažeři klubu apod.)může mít nějaký pozitivní dopad na Ultras, ba naopak, je to cesta do pekel. Mohlo by to taky skončit tak, že budeme konzultovat to co máme mít na sobě a to jak máme s p r á v n ě fandit. CONTRO IL CALCIO MODERNO
Re: Videa z utkání s Ostravou
lucky-pilda před 16 lety 15.03.2009 00:23 |Nevim, co je spatneho nebo ukazujiciho na jakesi "zaprodani" na tom, kdyz Ultras budou konzultovat CELOSEKTOROVE choreo (tzn. to, na nemz se ucastni i mnoho lidi, kteri s Ultras nebo nekterymi jejimi postoji vubec nic spolecneho). Myslim, ze konzultaci s fanklubem a a. s. se vyresi zastoupeni prakticky vsech zucastnenych, takze nemuze dojit k neprijemnemu prekvapeni, kdyz doma nekdo zjisti, ze se nevedomky ucastnil neceho s cim nesouhlasi.
Dale je take dobre konzultovat (tzn. zeptat se co si o tom mysli) jakekoli choreo s a. s., aby se minimalizoval risk pripadneho postihu Slavie, ktery nikdo nechce.
Nikdo vam nebere nazor byt proti tzv. modernimu fotbalu, ale zkuste svuj protest delat tak, aby to co mozna nejmene skodilo Slavii nebo jejim fanouskum. Mne se taky treba zrovna nelibi veci typu spojeni "popcorn, fotbal, cola" nebo trend delat ze stadionu Mekace atd., ale s takovouto formou protestu souhlasit nemuzu.
Na druhou stranu ale se systemem listku na obcanku plne souhlasim, nebot slusneho cloveka, jak tu jiz nekdo psal k jinemu clanku, rozhodne neubyde, kdyz ukaze obcanku, nehlede na samozrejmost, ze nepride zlitej jak carskej dustojnik. Akorat to chce trochu doladit jako treba ohledne internetoveho prodeje nebo prodeje vetsiho poctu listku jedne osobe. A taky by si konecne nekdo na ministerstvu mel uvedomit, ze polovicate kroky jako ten s policii pred stadiony vubec nic neresi, kdyz se nezmeni zakony (pravomoci poradatele behem zapasu jako verejneho cinitele zaroven s moznosti jeho postihu pri "neprimerenem" zakroku - vime, jak to vypada; vicemene anglicky model se zavedenim registru problemovych "fanousku").
Re: Videa z utkání s Ostravou
Artur (přítel SN) před 16 lety 15.03.2009 09:11 |No zajimalo by me jak by vypadalo choreo kdyz by to drzeli jen ultras :) , chcete zapojit kotel a lidi za celou tribunou a dostavate penize od fanklubu na to. A hlavne bych te chtel upozornit ze většina z lidi na nasi tribune nejsou ultras(divne to slovo) . Nechapu proc porad maji nekteri jedinci chut sirit nenavist, a provokovat.
Re: Videa z utkání s Ostravou
urs (přítel SN) před 16 lety 15.03.2009 23:10 |odpovědí na tvou otázku může být hned několik.., ale myslím si, že prostě proto, že nemaj co jiného na práci a vidí v tom bezva švandu? :-D
Re: Videa z utkání s Ostravou
malenfant před 16 lety 14.03.2009 14:11 |...a kdy budou v prodeji ultras družební šály s Baníkem navždy...?
Re: Videa z utkání s Ostravou
Eluin (přítel SN) před 16 lety 14.03.2009 15:29 |Tak.. asi dobrý krok, ne? Jinak děkuji za videa.
Re: Videa z utkání s Ostravou
jack09 před 16 lety 14.03.2009 19:11 |ty vlajky v kotli pri nastupu,to je proste luxus,parada...
Re: Videa z utkání s Ostravou
quelhar (admin) před 16 lety 14.03.2009 21:59 |Mimo tema, ale myslim, ze to stoji za pozornost - Michal Svec dal dnes v ligovem zapase se Spartou (!!) Rotterdam (vyhra Heerenveenu 5:1) svuj prvni gol v Holandsku :o)
Re: Videa z utkání s Ostravou
Eluin (přítel SN) před 16 lety 15.03.2009 07:25 |Je vidět, že chlapec stále ví kam patří :-)
Re: Videa z utkání s Ostravou
quelhar (admin) před 16 lety 15.03.2009 14:43 |A Necid je v zakladni sestave CSKA v prvnim ligovem zapase na hristi Saturnu.
Re: Videa z utkání s Ostravou
slaviator před 16 lety 15.03.2009 15:31 |Kolik to je? Podle stránek CSKA hraje Saturn v oslabení a vyhrál 3:1? Ale nezdá se mi to, protože tam je datum zápasu v anglické verzi 14.03... A sice je to anglická verze, ale onlajn je rusky :-D
Re: Videa z utkání s Ostravou
Richi (admin) před 16 lety 15.03.2009 15:42 |http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/299850
Je to 0:0 zatím
Re: Videa z utkání s Ostravou
slaviator před 16 lety 15.03.2009 15:47 |a co je tohle? všimni si toho data.. :-) a je to saturn vs cska..
http://www.pfc-cska.com/press.php?lg=ru&type=7&id=4699&d=&p=1
http://www.pfc-cska.com/online.php?lg=en
Re: Videa z utkání s Ostravou
quelhar (admin) před 16 lety 15.03.2009 16:05 |To je zapas becek, pokud jsem to dobre pochopil.
CSKA vede 1:0, gol dal Dzagojev, Necid spalil tutovku, kdy sam na malem vapne neuveritelne prestrelil asi o tri metry branu.
Re: Videa z utkání s Ostravou
quelhar (admin) před 16 lety 15.03.2009 16:07 |A v cca 80. minute Necid strida.
Re: Videa z utkání s Ostravou
Richi (admin) před 16 lety 15.03.2009 16:11 |Spalil dve tutovky, jednu v prvnim polocase, kdy se dostal pres dva hrace a byl sam pred brankarem, ktereho prehodil, ale prehodil i brevno ... velka sance, skoda ... ta druha z maleho vapna byla taky velka, vic klidu to chtelo no ...
Re: Videa z utkání s Ostravou
slaviator před 16 lety 15.03.2009 16:20 |Jo, mas pravdu, byly to becka:)
Re: Videa z utkání s Ostravou
Veta (přítel SN) před 16 lety 15.03.2009 16:46 |Kristepane Lukasi mlc, ty voe opravdu radsi mlc, ty tvoje h*vna to je strasny.
Jinak koho to zajima Necid odehral v zakladu cca 80 minut. Hned na zacatku se uvolnil na vapne pres dva soupere a kdyz loboval vybehnuvsiho Kinskeho, tak prestrelil. V druhe puli druhou velkou sanici, kdyz mel sam na 7mi metrech prituknutej balon z zhlavy, ale blbe ho trefil a strela sla do nikam. Jinak drel a pracoval jako jsme zvykly, ale k vice vecem se nenamotal.
Re: Videa z utkání s Ostravou
whitesnake01 před 16 lety 15.03.2009 16:56 |necid hral celkem spatne, spaloval tutove sance(hlavne ta jak byl sam pred Kinskym a prestrelil, to se musi v CSKA davat), spatny pohyb, navic ocividne nevi co ma hrat a ani spouhraci mu moc neprihravaji, priste to na zaklad asi nebude, ale snad se pletu
Re: Videa z utkání s Ostravou
quelhar (admin) před 16 lety 15.03.2009 17:54 |To utkani bylo vubec kvalitou na urovni kaprligy, nic extra se nekonalo, vetsina hracu po hristi jen chodila, pripadne vyklusavala. Rychlejsi beh predvedl jen obcas Zirkov. Ze by byla na prvni pohled videt diametralne odlisna kvalita vetsiny hracu od hracu v nasi lize, to teda ani ne.
Re: Videa z utkání s Ostravou
Veta (přítel SN) před 16 lety 15.03.2009 18:36 |Quelhaer souhlas, navic travnik hrbolaty, proste klasicka kapr-liga. A ten Zirkov, to je tedy vystavni solista. No co, aspon si diky Neckovi rozsirime obzory, musim sportovne uznat, ze to byl prvni zapas ruske ligy, ktery jsem videl ;)
Re: Videa z utkání s Ostravou
whitesnake01 před 16 lety 15.03.2009 18:43 |proti zapasu strizkov zizkov nebo boleslav budejovice to byl super pohledny match(ale to je i zapas pate anglicke ligy) :) hodne to ovlivnila ta cervena, saturn uz pak skoro jenom branil, a neckovi to do plnych nikdo moc neslo