Kaufman byl dnes na artroskopii, při které mu byl proveden uvedený zákrok. "Operace proběhla bez nejmenších komplikací, Josefa Kaufmana čeká několikaměsíční rehabilitace podobná té, kterou absolvoval po stejném zákroku například Dušan Švento," řekl pro slavia.cz slávistický doktor Jiří Fousek.
Návrat k fotbalu se protahuje i u Ladislava Volešáka, který trpí Crohnovou nemocí, tedy zánětem střev. "Situace se hodně zlepšila, ale lékaři mi ještě nejméně na dva měsíce fyzickou zátěž nepovolili," uvedl Volešák pro oficiální web.
Komentáře (88)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: J. Kaufman je po operaci
Luke7 před 16 lety 18.02.2009 13:13 |Tak tohle je neuvěřitelný. To už by si jeden myslel, že je chyba někde ve slávii, ale zase když se nad tím zamyslím, je to blbost.
Švento si to udělal po odchodu na testech v Anglii,
Kaufman hned po příchodu,
Černý v Bčku a
Janda normálně v Ačku
tak to mi vysvětlete, kde je souvislost a pokud není, jak se možný, že se nám zraněj za 2 roky 4 hráči úplně stejně...
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 13:21 |Ahoj Luke,
jenom drobná oprava, Milan Černý se zranil na Ukrajině v kvalifikaci na ME do 19 let.
Přitom se mu turnaj podařil a patřil k nejlepším hráčům kvalifikačního turnaje.
Je to obrovská škoda.
Důvody Ti řekne klubový lékař.
Nehledal bych v tom nějakou souvislost se Slávií.
Horší je, že zraněný je i Dříždal, takže moc variant nemáme.
V tom vidím velký problém, oba kraje obrany jsou slabé.
Slávia bude muset hrát jinak.
Re: J. Kaufman je po operaci
Jakubisko před 16 lety 18.02.2009 13:31 |A taky Grajciar hned po příchodu.
Re: J. Kaufman je po operaci
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 13:57 |Ahoj Luke, v jednom koleni jsem si vaz natrhl při sálové kopané a doškubnul při blokování na volejbale. Utrhlo se to při odrazu a dopad byl něco neskutečného. V druhém koleni se mi vaz přeškubl při normálním provozu bez jakéhokoli zjevného zranění nebo důvodu. To se prostě stává. Někdo má ty vazy jao špagáty a jiný ne. Dříve s tím fotbalisti možná dál fungovali, kromě toho jednoho jsou v koleni další vazy, které ho drží a dá se to vše zpevnit cvičením a rehabilitací. Dnes je to laparoskopie na 40 minut. Jen ta doba po je téměř půl roku.
Co se dá dělat. On to KJ nějak vyřeší, zase se musí sakra dát do kupy už nějací další zranění....
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 14:06 |Dřív se s tím taky končila kariéra..
Je to velká smůla a nás to poslední dobou dost kosí. Teď už jsme v situaci, že se s tím můžeme vyrovnat, ale pro ty kluky je to peklo.. dlouhé měšíce práce:( Zrovna Milan černý je teda pecháček..
Co se týče týmu, tak to neni dobrý, věřil jsem, že Grajciar bude jen nouzovka na jeden dva zápasy, ale prognózy nejsou nic moc. Dřížďal a Kindel jsou pořád mimo, Dens začíná tréninky s týmem. Nakonec tam zase skončí Hub.. nebo Švento:)
Re: J. Kaufman je po operaci
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 14:54 |no jo, dusan... obavam, ze jestli tam skonci, bude si moct popravu rikat, ze slavie je nejvetsi brzda jeho kariery. sotva si predstavoval, ze u nas bude delat holku pro vsechno...
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 15:11 |Ahoj Martyni,
ukazuje se, jak důležité je rozvíjet univerzálnost hráče.
Takový Míša Švec dokázal zahrát na několika postech.
Stejně tak je důležité, aby hráč byl obounohý a mohl hrát vlevo i vpravo.
Bohužel univerzálů máme v týmu málo.
Slávia není zahraniční klub, který si může dovolit koupit na každý post dva kvalitní hráče a k tomu mít talenty v rezervě nebo akademii.
Proto jsem třeba upřednostňoval Marka před Trappem pro jeho univerzálnost.
Ale chápu, že Marek je cenově nedostupný.
Moc variant není.
Buď ponechat Grajciara a Hubáčka na svých postech nebo Huba posunout vpravo a Šikliče nebo Jablonského vlevo.
Nebo změnit rozestavení a hrát 3-5-2.
Že by dostal šanci Dens, tomu nevěřím.
Není kde brát, Kindel, Dříždal mají zdravotní problémy, Vácha a Gebre jsou na hostování a do dorostu nelze sáhnout.
Škoda, že se v přípravě nevyzkoušela varianta Janda na beku a Šenkeřík na kraji zálohy.
Teď už není moc času něco vyzkoušet.
Snad to KJ nějak vyřeší.
Re: J. Kaufman je po operaci
Ravik před 16 lety 18.02.2009 15:23 |Shodou okolností jsem se včera bavil s lékařem fotbalové repre a na můj konkrétní dotaz, jestli je normální, aby měla Slavie tolik zraněných se jen zasmál a řekl, že by bylo divný kdyby pod Karlem ty zranění nebyli...
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 15:29 |Jde o to, jestli se zasmál přirozeně, nebo hořce..
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 15:32 |Podívej se na Arsenal nebo Brno za Uličného. Vácha se zranil v Liberci na umělce.
Prostě smůla, bohužel to potkává Slávii častěji než jiné kluby v lize.
A problém je v tom, že se to stalo těsně před ligou po skončení přestupového období.
Musí se hrát s tím, co je.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 15:56 |Otázkou je, zda mohou být tvrdé tréninky vedené i tak, aby pak nebylo tolik zraněnejch. Ne za všechny ty zranění může Slavie, viz Kaufman. U třeba Jandy je to s otazníkem, to samé s Dušanem nebo Míňou. Stejně tak je otázkou, zda v zimě na hory ano či ne. A je kupa dalších otázek, zda se to třeba pak nějak všechno "nesečte", zda si tělo nevybere daň. Nic není totiž zadarmo, ani v přírodě. Ale je otázkou, zda by to šlo jinak no... Toť záhada, na kterou se asi přijít nedá.
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 16:02 |Na horách byly všechny týmy a nemají zraněné.
V horách nebo běžkách to nebude.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:43 |Jak tam ale trénujou ostatní týmy a jak my? :-) Ostatní týmy, když to přeženu, tam maj leháro, takže se ani stát nic nemůže.
Re: J. Kaufman je po operaci
Veta (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 17:05 |Lukasi a jak trenujeme my? Ty jsi videl rozpis treninkovych jednotek? Nebo to cele svalujes na bezky? Vis neco o anatomii, vlivu pohybu na bezkach an krizove vazy? Prosimte drz uz klapacku, pis si ty svoje zblepty doma na zed a nas neotravuj. U poslednich dvou clanku jsi se moc nevyjadroval a byly tam zajimave diskuze, naprikald ta o mladych v lize apod.. Tahni uz prositme nekam.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 17:21 |Neviděl. Ale všichni se shodneme na to, že ve Slavii se trénuje nadoraz? A přesto když jde někdo pak na Západ, tak se diví, jak se trénuje tam...
Re: J. Kaufman je po operaci
miross před 16 lety 18.02.2009 19:26 |prosím tě jak se ten doktor jmenoval, co ti tohle řekl? Můžeš být konkrétní?
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 15:31 |Nějak to vyřešit bude muset, podle mě tam prostě nechá Grajciara, pokud nebude úplně hořet. Ale představ si, kdybychom dali za Marka velký prachy a ještě nějakého hráče třeba a on se pak nedejbože takhle zranil..
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 15:37 |Zranění moc neovlivníš, ale takto by nebylo možné přivést nikoho trochu kvalitnějšího.
Ale pokud jde o velké přestupy, tak Slávia měla docela štěstí-viz Vachoušek, Horváth, Ulich, Piták, Skácel, Gedeon, Latka.
Výjimkou je Švancara, možná Vágner.
Jsem zastáncem univerzality u hráčů.
Když se někdo zraní, tak univerzál může vyřešit problémy na různých postech a nemusíš kupovat nikoho dalšího. Tím ušetříš.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 15:56 |Koloušek.. Latka a Gedeon velké nákupy? To spíš Fořt, ale to je nepodstatné. Jo, já s tebou souhlasím. To byla jen poznámka pod čarou.
Bude zase otázkou, kolik toho odehrají Berger se Šmicerem na jaře..
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:01 |Takže je lepší, kdž na hřišti běhá deset univerzálů? Nebo není lepší, když každej hráč je jinej, každej má jinou přednost? Ten rychlej průnik po lajně, tenhle zase se umí vykombinovat z každé situace, tenhle zase precizně odebírá míče, byť je třebas pomalej, tenhle má zase výbornou hru hlavou... a k tomu pak několik těch dalších vlastností, ale na už ne tak zcela skvělé úrovni?
Neměly bychom spíše posilovat ty silné stránky fotbaistů a odstraňovat silné nedostatky, místo toho abychom se snažili ze všech hráčů udělat "univerzály"?
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:06 |Nejlepší je, když jsou všichni zdravý, asi tak..
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 16:10 |Je dobré, když na každém postu hraje nejlepší hráč v týmu na daný post.
Zároveň je ale dobré, když při zranění několika hráčů dokážou jiní díky své univerzálnosti zastoupit zraněné hráče.
Není na tom nic složitého. Jak nám pomohla univerzálnost Švece.
Naučit se třeba kopat oběma nohama není takový problém.
České kluby nemají tolik peněz, aby si mohli koupit na každý post dva kvalitní hráče.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:45 |Mno, ale jak to teda mít? Souhlasím, že mít v týmu jednoho nebo dva univerzály jako byl Švíco nebo jako je třeba Marek není na škodu. Ale co je lepší: mít v základní sestavě deset univerzálů, z nichž ani jeden v ničem extra nevyniká oproti ostatním dovednostem (resp osttaní hráčům) nebo mít pestrobarevný mix?
Re: J. Kaufman je po operaci
Veta (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 17:07 |Podivej se treba na Arsenal (coz je "nejznamejsi" rpipad)
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 17:11 |Je dobré mít v týmu hráče, kteří jsou výborní na svém postu a zároveň dokáží zahrát dobře i na jiném postu.
Podívej se třeba na Hubschmana. Dříve hrával ve Spartě stopera.
Pokud chtěl pravidelně hrát v Doněcku, musel se naučit hrát i na postu DZ.
Krajčík hrál v záloze, protože přes Pitáka by se do sestavy nedostal, tak se musel naučit hrát na postu pravého beka.
Vlček se naučil hrát v útoku a jak nám to pomohlo.
Podívej se na Bolku, oba její krajní beci jsou záložníci.
Jak Kalina, tak Mach hráli v záloze, beky z nich udělal Uhrin a Hapal. A hrají na těchto postech dobře.
Podobně několik dalších hráčů Bolky dokáží zahrát dobře na několika postech.
Zranil se Kysela, Hapal na pravou stranu přesunul Nečase, který by se přes Poláčka do sestavy nedostal. Díky jeho obounohosti to není problém.
Hapal pustil pravého beka Ševinského a na pravém beku jako alternativu zkoušel záložníka Ditricha.
Hapal dbá hodně na univerzálnost.
Podobně Míra Beránek v Brně.
Uličný si stěžoval, že nemá koho postavit při zranění klíčových hráčů.
Míra Beránek hned od prvního zápasu zkoušel hodně hráčů na jiných postech, než pravidelně hrají.
Třeba Okleštěka na postu levého beka, záložníka Smutného na pravém beku, levého záložníka Liru na pravé záloze, stopera Jílka na DZ, Kaliče na postu tvůrce hry, Heinze na pravé záloze, útočníka Boráka na kraji zálohy...
Teď se mu zranil Polách a má několik alternativ, jak ho nahradit.
Může tam díky univerzálnosti postavit Heinze, Kaliče, Marečka, Střeštíka.
Nakonec to bude Kalič.
Nebrečí jako Uličný, že se mu zranil klíčový hráč a že nejsou peníze na posilu za Polácha.
Všichni hráči jsou typově jiní než Polách, přesto dokáží na tomto postu zahrát dobře.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 18:55 |No, všeho s mírou.. btw Zrovna Kalič neni dobrej příklad. Toho zkusili všude už ve Slavii. :-)
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 19:13 |Uvidíme na jaře, Beránek je s ním spokojený, zvláště jeho standardky jsou mnohem lepší než u Polácha, který trefoval prvního hráče.
Kdyby s ním nebyl Beránek spokojený, tak tam nechá hrát někoho jiného třeba Heinze.
Ve Slávii hrál na postu středního záložníka Koloušek, pak Lukáš Jarolím.
Počkej si na jaro, pak kritizuj Kaliče. Já si počkám.
Vždyť jsi ho v přípravě neviděl ani v jednom zápase.
Ach ty onlajny :)
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 19:18 |To nebyla kritika Kaliče, jenom jsem chtěl podotknout, že už ve Slavii si vyzkoušel snad všechny posty v záloze.. Přijde mi to logické sáhnout po něm při zranění Polácha, ale známe Kaliče. Jednou zazáří, jednou zhasne a pak se zraní. Ale třeba z něj Beránek vydoluje víc. Jsem na to jaro v Brně zvědavej taky, dřžím Beránkovi palce.
Re: J. Kaufman je po operaci
urs (přítel SN) před 16 lety 19.02.2009 08:52 |ahoj lukasi, ten kdo precizne odebira mice.., nemuze bejt pomalej :-)
to jen tak na okraj, nez vypadnu do skoly..
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 19.02.2009 13:58 |co Hubáček? :)
Re: J. Kaufman je po operaci
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 15:38 |Zda zz, osobne nejsem schopen posoudit, esli se fotbalista muze univerzalnosti naucit nebo zda to spis vyplyva z jeho vrozenych dispozic a talentu. Nekomu proste jde lepe braneni, vykryvani prostoru, odebirani micu, nekdo je zas kreativni ve hre dopredu, jiny je primocary a dokaze utocit po lajne.. Kazdopadne Dusan ma proste hodne osobitej styl hry, je to original, a ten styl hry se proste hodi na levou zalohu, obavam se, ze to vylucuje univerzalnost. kdyz bude hrat neco jinyho, nebude moct vyuzivat svy nejsilnejsi zbrane a stane se z nej prumerny hrac. Pak odejde za par korun a najde se tu dost lidi, co rekne - zadna skoda, vzdyt on posledni rok nic nehral..(v utoku a v obrane....). To by me docela mrzelo.
Jinak ty kraje obrany jsou problemem, to je jasny. Problem je, ze tech hracu, kteri tohle umi, je zatracene malo. Podle me prave tohle muze byt nejvetsi problem slavie, pokud bude hrat zaloha stejnym stylem jak na podzim, aniz by mela kvalitni podporu z kraju zalohy.
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 15:58 |Univerzálnost se dá rozvíjet stejně jako se dá naučit kopat oběma nohama.
Pro určité posty musíš mít předpoklady jako rychlost, výbušnost.
Třeba Jandu na levé straně limituje vedle technických nedostatků při práci s míčem i fakt, že má levou nohu na opírání.
Marka Jarolíma limituje na kraji zálohy rychlost. Papoušek díky obounohosti hrál dobře na obou stranách zálohy i ve středu zálohy. Teď už ho limituje rychlost. Podobně Dočkal díky obounohosti může hrát na obou stranách zálohy.
Ale u hráčů, kteří jsou na tom dobře rychlostně i technicky, je dobré rozvíjet univerzálnost.
Necid byl stoper a je z něho kanonýr.
Kozák hrál stopera, až trenér A týmu Opavy z něj udělal útočníka.
Jankulovski taky nebyl bek, ale zlepšil práci v defenzivě a hraje hodně dobře na tomto postu.
A beka z něj udělal Bruckner, když mu bylo 26.
Univerzálnost je v české lize velká výhoda.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:00 |Nejen v české. . jinak všichni vysocí kluci zpravidla začínají na stoperu, pokud je nestrčí rovnou do brány:-)
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 16:04 |Jako Kollera.
Na vesnici nebo na ulici se naučíš univerzálnosti a obounohosti nejlépe.
To je nejlepší fotbalová škola jak říkal Zidan nebo Henry nebo Nedvěd.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:09 |Univerzálnost uznávám, ale jinak mám levačku k ničemu. Ale zase mám docela šikovný ruce z hokeje.. Myslíte, že to mohu uplatnit ve své profesi skladníka ve šroubárně? :-)
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 16:14 |Proč ne :)
Dříve byla i univerzálnost ve sportu-viz třeba tenista a hokejista Drobný.
Oba sporty dělal na vysoké úrovni.
Vyhrál Wimbledon a MS v hokeji.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:18 |JJ, hlavně generace hokejových mistrů ze 40. let tam měla tyhle obojživelníky, ale to byla trochu amatérštější doba.. No ale už Bican chodil po tréninku běhat s atlety nebo boxovat mezi rohovníky..
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 16:42 |Brückner - fotbal a hokej. A někdo byl dokonce ve fotbale a v hokeji z našich snad i na MS. Ale jakej to byl sport tehdy a jakej dneska. Jak hokej, tak fotbal. Dneska se oboje na vrcholové úrovni hrát nedá, dneska se musí člověk specializovat... :)
Re: J. Kaufman je po operaci
miross před 16 lety 18.02.2009 19:31 |Vlastimil Bubník
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 20:00 |Nebyl to Gustav?
Re: J. Kaufman je po operaci
miross před 16 lety 19.02.2009 08:22 |Gusta nehrál nikdy fotbal, teda vrcholově.
Re: J. Kaufman je po operaci
martyni (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:15 |Mimochodem, přijde mi, že Jandu limituje nedostatek sebevědomí.. jen můj odhad.. samozřejmě asi práci s balonem má možná spíš vydřenou než že od boha, ale.. pamatuju si, jak ve slavii začínal na levý záloze, pravou hrál piták. a pamatuju, jak mě zaujal nasazením, dravostí, pohybem. tehdy mu vůbec nevadilo, že to má přes nohu, míč mu taky nepřekážel. Myslím, že po tom zranění je problém v hlavě...
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:20 |To je jasné, ale po zranění hrával většinou zprava, teď nalevo, vůbec mu to nesedlo. Ale na podzim měl i povedenější představení. Potřebuje prostě hrát..
Re: J. Kaufman je po operaci
EdCable před 16 lety 18.02.2009 16:02 |http://fotbal.sport.cz/clanek/145296-video-slavista-senkerik-vyucuje-po-boku-ronalda-fotbalovou-evropu.html
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 16:06 |Viděl jsem to.
Šenky je technik, fotbalová hračička a velký pracant.
Ať se to někomu líbí nebo ne.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 16:15 |A navíc velký dříč, který neuhne z rány.
Ale mohli mu vyretušovat tu čáru, kua:-) A nakonec to ještě vypadá, že se tak raduje z jedný kličky. . přitom dal zrovna 1. gól Slavie v LM (nebo už slaví historicky první vítězství)!
Re: J. Kaufman je po operaci
bongor před 16 lety 18.02.2009 16:52 |Sparta je silnější. Chovanec hlásí: Chceme do Evropy.
bojim...bojim...
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 17:12 |Ahoj Bongore,
nemyslel Chovanec Entropu?
Re: J. Kaufman je po operaci
DrFe1 před 16 lety 18.02.2009 17:30 |Zdravím Vás. Nevíte jak to vypadá s tím Dřížďalem tj. jak dlouho se bude ještě léčit ? Co jsem slyšel, tak má zánět šlachy na ruce z běžkování, doufám že nemá ještě něco dalšího. Ten kluk má prostě smůlu :-/
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 17:54 |... a pak že se na běžkách nedá zranit.. :)
Re: J. Kaufman je po operaci
bongor před 16 lety 18.02.2009 18:10 |Nevím jestli myslel Chovaněc Entropu,ale každopádně když si někdo v cizině přečte nějaké perly z konferencí sralty,tak nás do té Entropy zařadí s klasifikací:Hloupí a nadutí neumětelové.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 17:22 |Pokud myslel tu loď, která se potápí... Tak přesně na té jsou
Re: J. Kaufman je po operaci
Huzgi (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 17:44 |Líbí se mi zz, jak chválíš univerzálnost a trenéry, kteří k ní vedou. Škoda, když jsem tu před půlrokem obhajoval Dušana v útoku a Marka na pravém beku, že jsi mne nepodpořil... a to jsem byl zraněný... :-)
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 19:10 |Já si na to taky vzpomněl.. proto říkám, všeho s mírou. Zkusili jsme to, ale nepodovedlo se to. Někdo musel říct: Tudy ne, přátelé, tudy cesta nevede. KJ se tak řadí po bok takového giganta, jakým byl Jára Cimrman. :-)) Tedy zkusit se můžou různé alternace, ale taky je potřeba včas opustit tu, která nefunguje. A to se myslím Kj vede líp. Na jaře stavěl dva DZ asi 7 kol, na podzim už to překopal po třetím, i když to bylo taky zraněním Latky.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 18:25 |Tak za ruce v pokutovém území se zase bude pískat o něco míň penalt a podle Macely to bude brzo zase "progresivnější". Mno, aby najednou nebyl z fotbalu "handball" a abychom se nedozvídali, jak se podařilo přes blokujícího obránce útočníkovi zavěsit...
Re: J. Kaufman je po operaci
bongor před 16 lety 18.02.2009 18:34 |Co byste říkali dát na pravého beka Šenkyho?To by byl vynález století.
/Prosím nemlátit!/
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 18.02.2009 19:09 |Přemýšlel jsem o tom taky.
Není to scestný nápad.
Šenky není pomalý, je silný v osobních soubojích, důrazný, umí těsně přistupovat k hráči, dobře je na tom technicky, umí dát dobrý centr, zapojit se do kombinace, má dobrou kondici, je na tom dobře silově, zvládl by jezdit po lajně, v defenzivě vy nepropadl.
Škoda, že se to nevyzkoušelo v přípravě.
Šenkeřík má dobré předpoklady pro univerzálnost.
Prostě při zranění Kaufmana si musíme nějak pomoci z vlastních zdrojů, nemá smysl fňukat.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 19:26 |Nebo maximálně až do dubna (?) může přijít někdo se statutem amatéra...
Re: J. Kaufman je po operaci
miross před 16 lety 18.02.2009 19:36 |A co Bestu na beka a Pekharta na stopera s Hoškem.
Nová obrana Besta, Hošek, Pekhart, Švento
....když už jsme u těch skvělých nápadů!!
Re: J. Kaufman je po operaci
bongor před 16 lety 18.02.2009 19:45 |peky na stopera?nemá na to váhu.Besta na beka?jen to ne,dohrávali bysme pořád v deseti.Radši ho nech vepředu,tam se spíš ztratí jeho atypická hra.
Re: J. Kaufman je po operaci
miross před 16 lety 19.02.2009 08:26 |Ty jsi to bral vážně? Musím přidávat smajlíky?
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 19:15 |Však jsme lidé humánní, vyřešíme to rychle a stavovsky! :-)
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 19:25 |A co Jeslínka? Zůstal ve Spartě, do Liberce neodešel. A na Letný s ním asi nepočítaj.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 20:04 |To by se musel prvně překopat na toho amatéra, woe..
Re: J. Kaufman je po operaci
bongor před 16 lety 18.02.2009 20:06 |no tak to ve sraltě snad nebude takovej problém.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 20:13 |To je víceméně administrativní záležitost, pokud se dohodne s klubem. Viz Kisel. A klub by na to mohl přistoupit, pokud bychom jim slíbili za něj třeba pět-šest mil.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 18.02.2009 20:25 |To je fakt, takovýhle transfery viděj hlavouni na svazu strašně rádi. Mohli bysme si to tam trochu rozkmotřit, už je moc dlouho ticho po pěšině..:-) BTW Co myslíte, kolikrát se Ščasný podívá na tribunu, potažmo na disciplinárku?
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 18.02.2009 20:27 |Viděj neviděj, jde to? Jde. Všechno se dá šikovnou kličkou obejít.
Kolikrát, to myslíš na jaře? Tipuju jednou. :-)
Re: J. Kaufman je po operaci
Socrates (přítel SN) před 16 lety 19.02.2009 01:04 |:-DDDDDDDDDDDD Ty woe.....já z tebe Lukášku NEMŮŽU !!! :-)))))
Doufám, že tě ale třeba Sokrates55, martyni nebo Bulldock (zdravim kámo ;-) ) pochválej, a rozvedete tu odbornou diskuzi ;-) ................. Jinak : Smrt reprákum v "Edenu" !!!! :-))
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 19.02.2009 13:58 |Já nepotřebuju žádnou pochvalu. Proč v Kodani nebyli na horách? Proč neměli třífázové tréninky? Proč podstatnou část přípravy strávili v posilovně... ale na běžky ani nešli? A mají snad v FC Kodani horší fyzičku než my? A mají pak tři prdele zraněnejch hráčů? Proč na hory nejezdí ani Mnichov, Juventus a další západoevropské týmy? Pravda, mají o něco kratší pauzu než my, ale stejně. Kdyby to považovali za takdůležité, nemyslíš že by tam jeli?
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 19.02.2009 14:22 |Protože my to máme do hor (kde jsou kvalitní sportovní a zdravotní střediska) 100km a v Kodani tisíc, ty woe :-)
Re: J. Kaufman je po operaci
Khadgar před 16 lety 19.02.2009 15:41 |Hele už to fakt přeháníš. Napiš Netscherovi nebo ostatním kondičním trenérům týmů, co jezdí na hory, a polemiky si veď s nimi. Tady ze sebe akorát děláš ještě většího blbce, páč každý ví, že tomu nerozumíš. Proč myslíš že tady o tom ostatní nepíšou? Protože tomu nerozumí a uvědomují si to.
Re: J. Kaufman je po operaci
Nax před 16 lety 19.02.2009 17:58 |Maji tri prdele zranenejch hracu jako my. Protoze zatizeni je velky a telo uz to nezvlada.
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 19.02.2009 18:14 |Lukáši,
Slávia není Bayern, aby si mohla dovolit zaplatit měsíční soustředění v Dubaji.
Je to o penězích.
Proč myslíš, že si kluby platí kondiční trenéry?
Myslíš si, že Netcher je blb, který nerozumí svému oboru?
Napiš nějakou kondiční kuchařku, jestli na běžky nebo pěšky :)
Podívej se na Arsenal nebo Juventus kolik má nebo měl zraněných.
Zatížení organismu je v dnešním fotbale velké, proto tolik zranění.
Proč myslíš, že mají kluby tak široké kádry?
Třeba včera Milán hrál v Brémách se spoustou náhradníků, aby rozložil zátěž.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 19.02.2009 19:26 |Ne, neříkám že je blb, to vůbec. Vážím si ho, dokázal hodně. Ale znáš české prostředí - většinu věcí děláme "pozadu", neudáváme ten trend. Přitom to není tak dlouho, kdy jsme to byli my, kdo ten trend udával. Nejen ve fotbale, nejen v hokeji, ale i v "normálních" oborech. Dnes jsme proti Evropě pozadu. Ale pořád se plácáme po zádech, že vše umíme nejlíp, líp než Němci, Angličani, Italové, ...
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 19.02.2009 23:04 |Lukáši, ty kráso? Co sis dal a kolik toho? To bych rád vochutnal! Kdy jsme udávali krok Evropě? Ten hokej bych ti uznal, ale z dalších oborů leda tak těžbu h. uhlí, pěstování chmele a průtoč za den v Céčku na Suchdole:-)
Re: J. Kaufman je po operaci
bongor před 16 lety 19.02.2009 23:34 |No Bullldocku,tak daleko od pravdy zase Lukáš není.Třeba vezmi si fotbal.To víš určitě dobře,že jsme vyhráli středoevropský pohár v roce 38.A to v podstatě byla liga mistrů kontinentální Evropy.Co se týká průmyslu,tak 60% průmyslové výroby Rakouska-Uherska se dělo v Čechách.A zkus se podívat do technického muzea na naše auta vyrobená těsně před válkou.Něco skvělýho.Tak bych se zase tak nepodcěňoval.Že jsme to po válce dotáhli na rozvojovou zemi si sice můžeme sami,ale nedaleká historie nebyla zase nejhorší.
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 20.02.2009 07:44 |Bongore, to beru, ale jeden úspěch, byť výraznej (v l. 34 a 38 se nám vedlo i s repre) neudává krok. Jo, průmysl jsme měli, ale za Evropou i světem jsme kulhali dost zásadně, ten mýtus o 7. místě na světě je dosti nadhodnocen, zrovna ta auta se dělala vpodstatě na koleně.. Jedinej kdo diktoval byl tak akorát Baťa. Ano. měli jsme úroveň, ale malej státeček nebude diktovat krok, to je zbožné přání.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 20.02.2009 14:55 |Myslel jsem spíše nedalekou minulost, kdy třeba Hřebík přišel skutečně s něčím, co na Západě ještě moc nebylo. Nebo co totální ofenziva a Brückner na ME v Portugalsku? To je pět let zpět. Pět let! A vem si, že si pak zápasy české reprezentace pouštěli světově renomovaní trenéři pro inspiraci. To je to, co jsem myslel ve fotbale, kdy Češi udávali nějakej trend. Jenže bohužel, někteří trenéři to pak dotáhli dál, zatímco Brückner zařadil zpátečku a začal se "zabezpečenou obranou"... :(
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 20.02.2009 15:16 |Lukáši,
zase mícháš jablka a hrušky.
Aby jsi mohl hrát totální ofenzívu, tak na to musíš mít hráče, musíš mít kvalitu.
Po odchodu Poborského, Nedvěda, Šmicera a zranění Rosického musel hrát Bruckner jinak.
Hřebík uspěl na podzim ve Spartě, pak odešli někteří hráči a byl odvolaný, protože neměl výsledky a hra byla špatná.
Dlouhodobého úspěchu Hřebík nedosáhl.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 20.02.2009 18:16 |Nemíchám hrušky a jablka, Hřebík si do týmu bral hráče které chtěl, ty "silové" "nekopy" á la Kincl, kteří ovšem dokázali hrát to co po nich požadoval. Jakmile u repre skončil Poborský, Nedvěd, Šmicer (a po dvou letech se zranil Rosický) měl mít Brückner už připravené za ně nějaké náhrady, vědět jak tyhle hráče doplnit. Ne že skončí jeden den Nedvěd a dalších pět let nemáme žádnou náhradu. Ta náhrada se musí připravovat postupně. A pak tu bude více Nedvědů, Šmicerů, Poborských... když ti hráči taky dostanou šanci klidně v 18-20 když budou mít talent (Fenin /který je/, Necid /začíná/, do obrany třeba Šimůnek, Suchý, do zálohy Fillo, Pudil /byl/) a ne že jim bude dána nějaká velká šance až v pětadvaceti. Rosický byl taky do vody vhozen v 18ti, Poborský, Šmicer, Berger hráli v reprezentaci v Anglii v 96, to jim bylo taky kolem dvaceti. Přitom generace kolem Filla a Šimůnka není špatná, není slabá. Jen se ji musí dát příležitost a nesmí být povolávání ti různí Huškové, kteří nehrajou ani ve Spartě
Re: J. Kaufman je po operaci
zz před 16 lety 20.02.2009 19:28 |S Tebou je to těžké.
Noví Nedvědové a spol. prostě nejsou.
Kdyby jsi viděl hrát Šimůnka, tak by jsi ho nechtěl ani do Slávie.
Takový fotbal, jaký jsme hráli za Nedvěda, Poborského, Šmicera dlouho hrát nebudeme.
Taková je realita, byť to nechápeš.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 20.02.2009 21:14 |To je alibismus. Nezlob se na mě, ale říct že nejsou, to je alibismus a nic jinýho. Nedvěd spadnul z nebe? Ne. Byl Nedvěd vyjímečně nadanej? Taky ne. Byl pracovitej, makal nadoraz, přidával si na trénincích, neodešel ve dvaceti letech do zahraničí aby tam seděl na lavičce a hrál možná někdy za B tým... Ale makal na sobě a zůstal v Česku, kde se "vykopal". A dostal šanci ukázat se.
Dnes se mi zdá, že tahle odvaha zkusit mladého kluka chybí.
A naopak - Rosický a podobní hráči mohou mít sebevětší talent, ale k čemu jim to bude, když by nedostali šanci ho prokázat nejdříve v lize a později i v reprezentaci?
Máme hráče, abychom ty Nedvědy, Poborské, Šmicery nahradili. Jen se nesmíme bát jim dát příležitost, stejně jako tu příležitost dostali tihleti. A nesmíme je hodit přes palubu při prvním nepovedeném zápase.
Ale v čem by se dalo souhlasit, a Ty jsi to jen tak nenápadně naznačil, potřeba je hlavně změnit SYSTÉM výchovy hráčů. A tady jsme zase u toho: proč se neponaučíme? Proč se nekoukneme, jak se to dělá ve Španělsku, v Nizozemí? Žádné ligové soutěže u dorostenců, ale turnaje. Výsledek není důležitý, není to hlavní. Hlavní je rozvíjet přednosti hráčů. A to my neděláme. Ale tady v tom, to je běh na hodně dlouhou trať.
Re: J. Kaufman je po operaci
edua před 16 lety 20.02.2009 07:03 |Že by další kolega ze školy:-)?
Debaty o tom, že zimní příprava by se měla odehrávat mimo hory a pokud možno bez běžek, se mi zdají zcestné. Zimní přípravy se začaly provozovat před několika desítkami let a své úspěchy to neslo. A proto, že máme hodně zraněných, se to má najednou zpochybňovat? Počet zraněných není tak dán běžkami jako spíše vytížením, takže se podepisuji pod názor vokiho (zz).
Naše republika byla skutečně po 1. sv. válce jednou z nejvyspělejších zemí světa. Nucené odmítnutí Marschallova plánu pak bohužel udalo jiný směr vývoje naší zemičky...
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 20.02.2009 14:57 |Ohledně Marschallova plánu - ono to odmítnutí zase tak nucené nebylo, šlo to přijmout, stejně jako to přijmula Jugoslávie. Akorát holt Gottwald nebyl kalibr jako Tito, aby šel proti Moskvě.
Re: J. Kaufman je po operaci
slaviator před 16 lety 20.02.2009 14:52 |Třebas před deseti lety pressink a Hřebíkova Sparta v osmifinále LM?
Re: J. Kaufman je po operaci
Viking před 16 lety 19.02.2009 14:27 |Tak na HP píšou v článku o béčku, že Gulajev i Honka po testech v Dunajské Stredě zakotví v Letohradu. Trochu potom postrádám smysl především v loňském angažování Honky...
Re: J. Kaufman je po operaci
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 19.02.2009 15:07 |Některá ta hostování mi taky nesedí. Posílat hráče hostovat po stejné soutěži. . to spíš vypadá, že je na přestup rovnou nikdo nechce a my taky ne, ale nebudu do toho kecat, béčko moc nesleduju, tak nevím, co za tím stojí. . Asi KJ kšefty s Chovancem:-)