O Slavii

Petr Trapp a James Dens slávisty

Slavia na dnešní tiskové konferenci odtajnila další dvě posily - čtyřleté smlouvy podepsali Petr Trapp z Plzně a James Dens, který přestupuje z brazilského klubu Malucelli.

"Petr Trapp přichází na post defenzivního záložníka, který se uvolnil po odchodu Mickaela Tavarese, věříme, že využije svoje ligové zkušenosti a v kádru se prosadí," řekl generální ředitel Slavie Petr Doležal k přestupu třiadvacetiletého hráče. Trapp v lize odehrál 75 zápasů a vstřelil 4 góly, je odchovancem Blšan, ze kterých odešel do Plzně. Ve Slavii bude mít dres s číslem 2. Přestupovou částku kluby nezveřejnily.

Na testech ve Slavii byl před odletem do Dubaje dvaadvacetiletý James Dens, pravý obránce či záložník, který hrál v brazilském týmu do 17 let a naposledy byl hráčem klubu Malucelli. Zdálo se, že jeho příchod zkomplikovalo jeho zranění z jednoho z přípravných zápasů, ale nakonec ve Slavii také podepsal čtyřletou smlouvu. Na dresu bude mít číslo 33. "Chtěl jsem hrát v Evropě a jsem moc rád, že to bude v takovém klubu, jako je Slavia. Podepsal jsem dlouholetý kontrakt, tak věřím, že se budu moci ukázat a prosadím se," uvedl Dens po dnešním podpisu smlouvy.

Komentáře (154)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 14:41 |  
    0 0

    Tak at se chlapcum dari.. no, 4 leta smlouva za jeden zapas.. to je pro Jamese solidni obchod, doufam teda ze bude dobrej a nebudem ho za pul roku zoufale nabizet komukoli jako Abrahama. Jsem zvedav, jestli to bude znamenat konecnou pro nejakyho pravyho obrance.. Kindel, Drizdal..

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      quelhar (admin)     před 16 lety 10.02.2009 14:51 |  
      0 0

      Taky to muze byt solidni obchod pro Slavii, ne? Urcite jsme za nej neplatili statisice eur, mame tak pod dlouhodobou smlouvou mladeho hrace. Riziko nejakeho velkeho prodelani penez jako v pripade Abrahama je minimalni uz proto, ze jsme do nej zadne velke penize neinvestovali.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 14:57 |  
        0 0

        muze, to nelze vyloucit. zatim od toho necekam ani jedno ani druhe, pockam az ho uvidim v akci..

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      PetCC     před 16 lety 10.02.2009 15:05 |  
      0 0

      Podle slavia.cz je dvouletá. Tady to je asi překlep.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Stroninhu     před 16 lety 10.02.2009 15:16 |  
        0 0

        No právě podle slavia.cz je čtyřletá, jestli dobře čtu:

        Krátce po jedné hodině Slavia v Edenu představila další dvě posily. Čtyřletou smlouvu podepsali se Slavií defenzivní záložník Petr Trapp a brazilský pravý záložník nebo obránce James Dens.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          PetCC     před 16 lety 10.02.2009 15:30 |  
          0 0

          Když jsem to četl předtím, tak tam byla dvouletá.

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            PetCC     před 16 lety 10.02.2009 15:34 |  
            0 0

            Abych to doplnil, slova Dense: "Podepsal jsem dlouholetý kontrakt"
            Tak a teď mi řekni, na jak dloho tu smlouvu podepsal.

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              PetCC     před 16 lety 10.02.2009 15:36 |  
              0 0

              Odpovím sám sobě - není dvouletý jako dlouholetý - přehlídnul jsem se :-)

  2. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    Stroninhu     před 16 lety 10.02.2009 14:44 |  
    0 0

    Zdravím všechny diskutéry, vím, že už tohle video je na oficiálních stránkách, nicméně ho dám i sem. Jsem opravdu velmi zvědavý co James předvede a to, že byl ve výběrech U17 Brazílie, je pro mě super novinka, no posuďte sami. Já osobně jsem příchody velmi potěšen jak Jamese, tak Trappa. Co vy na to?

    http://www.dailymotion.com/video/x3e4hs_james

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 14:59 |  
      0 0

      No jako videjko má namixovaný fakt dobře, ta hudbička šlape taky skvěle, jmenovka je taky dobrá a James jakbysmet ;-)

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      PetCC     před 16 lety 10.02.2009 15:06 |  
      0 0

      Jestli zvládne přechod do Evropy, tak jsem taky potěšen.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:17 |  
      0 0

      Tak to je to video, o který žádal martyni. . KJ ho asi viděl a koupil.:-)))

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:24 |  
        0 0

        ok, pustim si to doma..:-))

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        quelhar (admin)     před 16 lety 10.02.2009 15:30 |  
        0 0

        No, uprimne receno, takove video si muze namixovat skoro jakykoli prvoligovy nebo i druholigovy hrac. Je videt, ze s micem to umi, jako kazdy Brazilec. Ale jak bude vypadat pri hre, tot otazka. KJovi se libil, takze ja nemam duvod byt skepticky. Kdyz bude predvadet takove paradicky i v Edenu a prida k tomu take zodpovedne braneni a presne prihravky, tak muze byt rovnocennou nahradou za Krajcika.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:44 |  
          0 0

          zatimco ja, kdyz se KJovi libil, mam hned o duvod navic byt skepticky a v tom je mezi nami rozdil..:-))). Zakoncil bych to vetou, kdyz bude hrat jako Krajcik, muze byt rovnocennou nahradou za Krajcika.. coz plati prakticky o kazdem hraci..:-))))

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            quelhar (admin)     před 16 lety 10.02.2009 15:50 |  
            0 0

            Ano, to je rozdil mezi nami, ja verim nasemu (uspesnemu) trenerovi, ty mu neveris a neduverujes zadne posile, ktera prijde :o)

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:09 |  
              0 0

              protoze jsem vuci nemu desne zaujatej..:-)). no ne, nerekl bych neverim, ale je treba proverovat:-)). nikdo neni neomylny a ani nas nejuspesnejsi neni vyjimkou, o cemz svedci vyber posil z minulyho roku.

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                quelhar (admin)     před 16 lety 10.02.2009 16:16 |  
                0 0

                Nikdo neni neomylny, ale zpochybnovat veskere prichody a odchody, ktere probehnou, to taky neni nutne. Zvlaste pak prichody, do kterych se neinvestuji zadne velke penize.

                • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:24 |  
                  0 0

                  ja nezpochybnuju, ja jen rikam, ze si pockam, az neco predvedou. nebudu prece Jamese davat do sve vysnene sestavy, kdyz jsem ho nevidel kopnout do balonu. Nebudu prece rikat, ze muze nahradit krajcika, kdyz jedine, co o nem vime, ze hral 3. ligu v brazilii a ze ho Kj videl v nejakem sestrihu na videu:-)). Neco muzu ocekavat od Ferryho, neco treba od Kaufmana, Kidendela, ale od Jamese tezko rict. Samozrejme kdyz to budu brat tak, ze verim za kazdych okolnosti trenerovi, tak si reknu, jo, Vacha se neprosadi, Kindel taky ne, Ferry bude furt zranenej, brazilec bude nahrada za Krajcika, KJ vi co dela. ale to ani nemusim chodit na fotbal a staci, kdyz si prectu hodnoceni trenera v novinach:-))

                  • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:35 |  
                    0 0

                    Jen to zpochybňuj, já to taky zpochybňuju a miross mě za to posíla dopr. :-) Nebudem jásat nad posilou, když ještě nekopne do balonu, že? Ta Leškova doba je pryč.. To jsme jásali, že k nám vůbec někdo přes všechny arbitráže přišel:-)

                    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                      quelhar (admin)     před 16 lety 10.02.2009 16:42 |  
                      0 0

                      Jasat treba neni, ale mit jako prvni reakci "to byl pro Jamese slusny obchod, dostat smlouvu na 4 roky za jeden zapas", to prece taky neni fer, ne? Pripadne - libi se trenerovi, to je duvod proto, abych mu neveril, jako by vsechny posily, ktere trener privedl, byly totalni vybuchy.

                      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:49 |  
                        0 0

                        Tak to není, KJ ví codělá. . :-) Ale pro nás jsou ti hráči zatím zajícové v pytli, takže tak. Já to nevnímám negativně. Počkej až přijde Lukáš se svým. . jo, ty kličky mu jdou, ale to v lize určitě přestanou:-)))

                        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                          slaviator     před 16 lety 10.02.2009 19:35 |  
                          0 0

                          Ha, máš smůlu:-))) Tohle jsem nenapsal... Ale opět říkám moje klišé:-) Důležitý až tak moc není jak se tomu či onomu vede v přípravě, ale aby mu to šlo v lize. Jamesovi kličky a bránění, Fordovi střílení gólů. Spartě roky letoucí šla příprava nááádherně, a pak začala liga a...

                          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 21:13 |  
                            0 0

                            Jasně, vždyť já to beru s nadhledem. Já chápu, jak to myslíš a narozdíl od jinejch mě ani neirituje tvuj slovosled:)

                            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                              slaviator     před 16 lety 10.02.2009 21:29 |  
                              0 0

                              To dobře být, že slovosled tě neirituje, neboť nezáleží na slovu, ale na myšlence a na tom, abys co myslím pochopil.. Tvůj M.Y. :)))

                      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:24 |  
                        0 0

                        tak ja nevim, nechci podcenovat KJovo zkusene oko a jeho pozorovaci talent pri sledovani videa, ale nejsem si jist, zda je v lidskych silach na zaklade tohoto odpovedne posoudit vykonnost hrace. Tedy jeho prichod mi prijde spis jako znamka neduvery v hrace, ktery mame, nez jako znamka duvery v hrace, ktery prichazi. KJ si zjevne mysli, ze v zasade kdokoli muze byt lepsi nez hraci, ktery byli na ten post k dispozici, proto treba ani nedostanou sanci a prichazi pan neznamy.

                        ze se Kj libi, neni duvod pro to, abych mu neveril. Ja mam k nemu vztah ciste neutralni, neda se rict, ze bych mu veril, ani ze bych mu neveril. Ani fakt, ze se KJ libi, neni "duvodem" pro nic. Ja bych to logicky obratil, zpusob jeho angazovani je jednim z duvodu proto, abych pochyboval, druhym duvodem je neznalost hrace. Mimochodem do zadne posily letos se nijak nenavazim, u vetsiny jsem rad, ze prisli, u tech ktery neznam, tak cekam, jak se budou jevit.

                        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:38 |  
                          0 0

                          Pardon, chtěli jste jednoduché nebo složité vysvětlení..? :-))
                          Sám nevím, co se děje s Kindelem, řekl bych, že půjde hostovat, takže tak. A jinak čistě na PZ je Grco, teď Dens. . a jinak spousta "obojetníků" typu Šmíca, Janda, takže já myslim, že i typově dobrej kup.

                          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:54 |  
                            0 0

                            no, zkus si to precist jeste jednou:-)). ...ja uz jsem si napodruhy taky neporozumel... myslim ze na tohle quelhar nemuze mit odpoved:-)))
                            Kindela bych sacoval na hostovani s opci.. tak treba to zadnej talent neni, ja tomu nerozumim.. mozna mel udelat nejaky home video a poslat to KJ:-))

                            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                              quelhar (admin)     před 16 lety 10.02.2009 18:33 |  
                              0 0

                              Kindel nebyl ani v priprave, ja bych to tipoval na jaro v becku.
                              Jinak si myslim, ze vazne nema cenu tohle dale rozvadet. Ja se na vsechny nove hrace tesim, az je uvidim nazivo a zaroven verim, ze budou podavat dobre vykony. Nejsem k zadnemu z nich skepticky a nebudu ani tehdy, pokud se hned nedostanou do zakladu. Dlouholete smlouvy u Trappa i Jamese jsou zarukou, ze s nimi klub pocita i s vyhledem do budoucnosti a ne jen jako pulrocni zaplatu. Dostanou cas se szit s tymem a pote ukazat, co v nich je.

                              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                                martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 19:01 |  
                                0 0

                                S nekym se pocita, s jinym nepocita, to je pri takovym poctu hracu jasny, vsichni sanci nemuzou dostat, ja v tom zacinam mit docela zmatek, tak jsem zvedav, jak si s tim KJ poradi...

                    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                      slaviator     před 16 lety 10.02.2009 19:31 |  
                      0 0

                      Já tohle zase nezpochybňuju, se Slávií asi dva týdny trénoval, odehrál i přípravnej zápas, líbil se i většině fanoušků... Narozdíl od Litteriho, kterého KJ fakt viděl jen na videu. Takže James se uvedl dobře, ale záleží, jak se adaptuje na ligu. Ale mohl by to být platný člen sestavy. Potenciál má.

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            Stroninhu     před 16 lety 10.02.2009 15:51 |  
            0 0

            Já osobně bych jej naopak nechal na pravé straně jako záložníka. Dle mě by mohla sestava vypadat takto:

            Vaniak - Kaufman, Suchý, Brabec(Hošek), Šiklič - James, Trapp, Jarolím, Švento - Pekhart, Besta(Ford) ?

            Jen jsem ještě neviděl hrát Jamese ani Pekharta, tak uvidím na Slovanu. Myslím, že pokud je James tvořivý a Kaufman spolehlivý v zadu, navíc hlavičkář, měl by tam být a James by mohl více tvořit a oba by vlastně zaplnili díru po Matějovi, protože levá strana byl on :-). Ano, ještě jsem ho neviděl hrát, takže je to jen teorie, ale pokud to bude dobré, mohla by to být fajn sestava.

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              mart     před 16 lety 10.02.2009 16:10 |  
              0 0

              :D
              No, ja mam docela radost.
              Takovejch lidi!
              Paracda!
              Tak si zase po letech budu moct "hrat" se sestavama :).
              To sem naposledy delal v sedumdesatejch letech :D,:D.
              Jediny, z ceho mam trochu strach je, ze se pri nastupu Slavie na travnik budou v tunelu pod tribunou tvorit fronty :)
              mart

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:38 |  
                0 0

                JJ, kluci si vždycky střihnou, kdo si při dešti vleze pod tu malou stříšku a kdo pude v s pláštenkou vně:-)

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              smely (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:38 |  
              0 0

              nemyslim si, ze je to pravdeodobna sestava ani, ze dens bude v zakladu pokud bude kaufman zdravej. v zaloze bude dostavat prednost janda. to samy trapp, myslim, ze bude (doufam) pouze jako nahrada za Cisseho nebo TJe. Pekhrat v zakladu taky ne, predpokladam, ze to bude Ford a Goce. Senky nebo Milana pudou pryc, myslim, ze spis Senky. Silkic na beku hrat nebude, bude tam hrat Hub nebo Svento, Ronald bude na lavici, rekl bych, ze je docela pruchodnej.
              myslim, ze KJ sni o sestave v tyhle podobe (podotykam , ze KJ, ne ja):
              vaniak - kaufman, suchy, brabec, svento-grajcar, belaid,jarolim cerny-ford, toleski, lavicka: divis, cisse,hubacek, hosek, janda besta, pekhart, ivana, james

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:07 |  
            0 0

            Jako promiň, ale ktomu by ještě musel mávat dekou, pořvávat cigi caga jako šílenec a dát fíka pod víko totálně zkoprnělýmu Blažkovi:-)))

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      knaphi     před 16 lety 10.02.2009 19:15 |  
      0 0

      Dobré video jen by mě zajímalo jeslti to maj takhle v brazílii všichni:-) si stim musel dát docela práce. Jinak se mi dost líbí je rychlej na baloonu a dost si i dovolí ale pochybuju že bude takhle drze hrát i tady unás ale kdyby to tak bylo myslim si že má na to nahradit Krajča a možná být i lepší než byl on. Přeju mu hodně štěstí

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        coolair     před 16 lety 10.02.2009 20:31 |  
        0 0

        O tom, jestli umí zpívat, nebyla řeč.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      Krax     před 16 lety 11.02.2009 00:12 |  
      0 0

      ja teda nevim...nic zas tak extremniho tam neni a predpokladam, ze on tam dal skutecne vsechno, co je aspon trochu zajimavejsi. A toho neni moc.

  3. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    mxpx (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:24 |  
    0 0

    James Dens a James Da Silva. Mám v tom bordel... Včera se tu mluvilo jen o Silvovi, dneska je to Dens... Je to jedna a ta samá osoba?

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      malan (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:26 |  
      0 0

      ano,ale zřejmě si nechá říkat James Danes.Jeho celé jméno zní James Dens Maia da Silva.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:34 |  
        0 0

        Hmm.. nějakej James Dean, řikáte.. :-) Uvidíme, koukám, celej Matej..jednu deku už má, tak teď druhou na záda.. jako Brazilec po ní asi sáhne rychle:-)))

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        mxpx (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 15:55 |  
        0 0

        Díky! Hned mám jasněji...

  4. James Dens

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 16:53 |  
    0 0

    Musím říct, že jak koukám na to video je na něm vidět velká chuť hrát. Například v čase 12:30 odhlavičkuje nákop golmana na naší půlce a hned si nabíhá na přihrávku a za chvíli z pozice obránce centruje do vápna. Vypadá, že opravdu není líný na krok a to mi přesně připomíná Krajčíka, kterej po dobrym obranym zákroku neoslavoval ale okamžitě se dál nabízel. Podle mě mu bude chvílit trvat aklimatizace a pokud se Kaufmanovi nic nestane, bude střídat spíš v záloze.

    • Re: James Dens

      mirecek1111     před 16 lety 10.02.2009 16:59 |  
      0 0

      Ale no tak, přece nebudete brát vážně nějaké sestříhané video. Ještě si až moc dobře vzpomínám na ten sestřih se Šikličem, jak tam střílel branku do šibenice volejem ze třiceti metrů. A jak ve Slavii zatím dopadl.. Je to jen nějaký sestřih, daleko větší hodnotu bude mít byť jen jeden poločas zítra s Nitrou, jestli nastoupí.
      Ale jsem jinak tošku sklamaný, tajně jsem doufal, že s Trappem příjde nějaký stoper, pokud se Marek Suchý nedá rychle do kupy tak z toho může být na začátku jara průser..

      • Re: James Dens

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:16 |  
        0 0

        A jako podle sestříhaného videa nepoznáš jestli je ten či onen fotbalista snaživej? Protože já jsme nic jiného nehodnotil. Navíc je lepší když je vidět, byť i jenom na videu, že ten hráč něco umí než nic. Šiklič pokud vím se zranil a jestli jsi si z toho sestřihu vzal akorát náhodnej gól volejem ze třiceti metrů a čekal, kdy to udělá u nás, tak už asi vím kde je zakopanej pes ;-) Jinak tvrdou střelu podle videa Šiklič má, běhavej je taky a víc jsme nemohli naživo posoudit..

        • Re: James Dens

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:35 |  
          0 0

          Tak videjko pěkný. Až to vypadá, jako by hrál nejmíň v Madridu a celý to tam táhnul:-)) No, s balonem si rozumí, to se dalo čekat, ale je vcelku rychlej a v tý noze má slušnej dynamit. Hlavně ty jeho pasy na 50 metrů u nás v lize neuvidíš.. ale taky tu nenajdeš tak volný obrany.. Penaltu nahrál velmi snaživě, to zase jo.

          No, ale on problém s Brazilcem není jak hraje s balonem, ale jak hraje bez něj, takže než mu KJ vtluče trochu důrazu a zodpovědnosti, tak to vidím na střídání v záloze. . leda by to Kaufman nestihl zdravotně. Každopádně jestli takhle bude hrát u nás, tak to bude další klobouk dolu před KJ, nebo kdo ho vlastně přivedl. Šuškalo se o misi v j. Americe už loni, snad tam byl sám Držmíšek.

          • Re: James Dens

            smely (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 22:31 |  
            0 0

            prived ho julius bielik

        • Re: James Dens

          mirecek1111     před 16 lety 10.02.2009 17:40 |  
          0 0

          Vklidu voe

      • Re: James Dens

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:30 |  
        0 0

        Presne tak, vsechny soudy jsou predcasny. A kdo ma silnejsi fazi ocekavani, muze ho vic zasahnout faze zklamani:-))). Ja si oblibim hrace, az kdyz pro slavii neco dobreho udela.

    • Re: James Dens

      tolsimir     před 16 lety 10.02.2009 17:02 |  
      0 0

      Ano to sedi, i s temi Teplicemi byl obrovsky snazivy, otazkou je jestli se jen nepral o flek. Ale jinak me skutecne nepresvedcil, ze by mel na zakladni sestavu, ba ani lavicku kdyby byli vsichni zdravi

      • Re: James Dens

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 17:52 |  
        0 0

        Dobrý večer,
        tak ještě dva přípravné zápasy a jaro je tady. Odešli hráči, kteří byli osou týmu. To víme asi všichni a neříkám nic nového. Máme několik nových tváří a uvidíme, jak se nám zapracují do sestavy. Zatím snad jen Hošek a Cissé jsou pro nás známější. Netroufám si odhadnout, kdo bude lepší a kdo se nepovede. Že bude tlak hlavně v útoku je asi dobře. Jen se nemohu smířit s tím, že by měl údajně odejít Šenkeřík. Nějak mi vychází platnější než třeba Ivana. Ale je to jen můj názor. Zítřejší zápas prověří i Diviše a hlavně naší záplatovanou obranu, protože ta mě doslova děsí. Vím, řeknete mi abych nemaloval čerta na zeď. No, ale tam jsme nikde moc neposílili. Pořád chci věřit tomu, že trenér to namíchá a připraví tak, aby se naši kluci porvali o každý balon. Z minulého jara máme memento, jak se toho vyvarovat. Přeju klukům dobré vykročení a to Vy určitě všichni také. My máme jednu výhodu oproti minulému jaru. Stadion v Edenu! Pokud tedy přijdeme kluky pořádně podpořit, budou vědět a cítit naši podporu. Tu budou naši kluci potřebovat a pokud jí budou od nás mít, věřím, že to vybojujou. Sokrates55

        • Re: James Dens

          Stroninhu     před 16 lety 10.02.2009 18:34 |  
          0 0

          Ahoj moudrý Sokrate,
          no já nevím, ale Kaufman, James, Hošek, Suchý, Brabec, Šiklič, Hubáček a Dřížďál jsou ti málo? Ano někteří jsou zranění, ale nemělo by to být nic vážného hm? Já myslím, že obrana dobrá a něco mi říká, že možná ještě někdo přijde...

        • Re: James Dens

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 18:53 |  
          0 0

          Zdravím, v obraně bychom nemuseli posílit, stačilo by pozdravit, ale jinak na 2 odchydy 2 příchody + posunutí Hoška a návrat Jablonského (byť to není definitivní). Když se kluci uzdraví do startu ligy, bude to v pořádku..navíc máme Šventa, ten to zvládne. :-)

  5. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    Miklos     před 16 lety 10.02.2009 19:04 |  
    0 0

    Vitejte kluci do slavie. Je pravda ze brazilec v tymu je zpestreni. Trapp bude myslim oporou a snizuje to pravdepodobnost prichodu LJ.

    jinak nas tym momentalne:

    Brana:
    DIVIŠ Jakub, VANIAK Martin, VOREL Michal

    obran:
    BRABEC Erich, DŘÍŽĎAL František, HOŠEK Jan, HUBÁČEK David, KAUFMAN Josef, SUCHÝ Marek, ŠIKLIĆ Ronald, DENS James

    zaloha:
    BELAID Tijani, CISSÉ Amadou, ČERNÝ Jaroslav, GRAJCIAR Peter, JAROLÍM Marek, ŠMICER Vladimír, ŠVENTO Dušan, TRAPP Petr,JANDA Petr

    utok:
    BESTA Aleš, FOŘT Pavel, IVANA Milan, PEKHART Tomáš, TOLESKI Goce

    hostovani:
    ŠENKEŘÍK Zdeněk
    JABLONSKÝ Tomáš

    dlouhodobe zraneni:
    LITTERI Gianluca
    VOLEŠÁK Ladislav

    takhle je v tymu 25 hracu coz je odcela dost (i kdyz u Slavie vzdy pulka byva zranena)

    nevim nevim jak to vyresi.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      skman     před 16 lety 10.02.2009 19:32 |  
      0 0

      uplne jednoduse KJ chce 22 hracu do pole a pokud je tech tvych 25 i s brankari tak to ma a smitec

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      Torres     před 16 lety 10.02.2009 19:33 |  
      0 0

      Kdyby opravdu odešli na hostování či na přestup Jablonský a Šenkeřík, tak máme přesně 22 hráčů + 3 gólmany, což je přesně tolik kolik KJ chce mít, takže by nebylo co řešit....

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 19:41 |  
        0 0

        Ano, to je pravda. Přesto bych radši, kdyby místo Šenkyho šel spíše Ivana. Nějak to tak cítím. Umí se vic porvat a na sparťany umí taky. Ale to bude stejně v kompetenci našich šéfů. Tak ať mají šťastnou ruku.
        No a s tím uzdravováním, to máte Stroninhu i Bulldocku pravdu. Snad to ta "šamanka zo Zvolena" dokáže. Ženský prý dokážou "uzdravit" cokoliv. :)) Sokrates55

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          Miklos     před 16 lety 10.02.2009 19:47 |  
          0 0

          Zdravim Sokrate55,

          taky bych v postate preferoval Senkyho pred Ivanou. Ivana mi prijde takovej moc baletak. Ale mam pocit ze Senky tezce nese konkurenci v utoku a jestli mu za pul roku opravdu skonci smlouva, ze mozna chce jit ve stopach Mateje. Slavie porad neni Chelsea abysme kupovali hrace a trenery a pak je propousteli nebo se jich zbavovali pod cenou. (Abraham je vyjimka). No uvidime jak to dopadne.

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 20:11 |  
            0 0

            Také přeji dobrý večer,
            asi máme stejný názor. Uvidíme, jak se to vyvrbí. Sokrates55

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          slaviator     před 16 lety 10.02.2009 19:58 |  
          0 0

          Já bych zase byl, aby zůstal Ivana. A jsem ochoten se kvůli němu vzdát i Goceho, a to je už co říct! :-)

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          smely (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 22:36 |  
          0 0

          taky bych byl mnohem radsi kdyby odesel milana a ne senky, mam ho tak nak rad kluka usatyho...

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 23:09 |  
      0 0

      Optimální sestava :-))

      Vaniak - Kaufman, Suchý, Brabec, Dřížďal - Černý, Jarolím, Belaid, Švento - Fořt, Pekhart.

      Ale Yoda to určitě postaví nějak jinak :-))

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        smely (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 10:52 |  
        0 0

        k tomu yodovi. na strankach www.ironeden.cz muzete objednavat mimo jine i tricko s KJ vyvedenym prave jako Mr. Yoda. pro vsechny kdo me tu napadnou z komercni propagace produktu - z vytezku prodeje tricek bude finanacovana vyroba obri roztahovaci vlajky pres kotel...diky predem za podporu.

  6. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    slaviator     před 16 lety 10.02.2009 19:26 |  
    0 0

    Já bych tvrdil, že Trapino je odchovancem (fotbalové) 16.ZŠ Most a potom že hrál za Kryry Havraň! Trapino je v Mostě docela proflálej...! :)))

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      jnnxx     před 16 lety 10.02.2009 19:45 |  
      0 0

      ...a to že je profláklej je dobře nebo špatně?

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        slaviator     před 16 lety 10.02.2009 19:56 |  
        0 0

        V tomto případě dobře. V případě třeba Bira (taky z Mostu, dneska je v béčku Sparty) to tak dobře není... :))))

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          bongor     před 16 lety 10.02.2009 22:17 |  
          0 0

          No tak Lukáši nezapomeň,že i béčko velkoklubu je obrovská výšina.Jinak už se vracíme zpátky do reality,Kyjev 0:2,rumuni proti rumunům 1:1.Bublina nám pomalu splaskává.protíráme si oči a vidíme-
          zase kulový.Ani ten Pekhart k nim nechtěl.To by byla taky ostuda,kdyby slávista jeho kalibru šel do takového podřadného mužstva.Pochopil to i prezident Tottenhamu a údajně výhodnější nabídku bolševika odmítnul.Dobře
          Jinak UEFA chce zatrhnout mezinárodní přestupy hráčů mladších 18 let.
          To by byl i případ Pekyho.Ten myslím dost uškodil svojí budoucí karieře tím.že v 16 odešel někam,kde měl opravdu mizivou šanci proniknout do sestavy.

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            slaviator     před 16 lety 10.02.2009 22:20 |  
            0 0

            Hlavně když to UEFA zatrhne, tka to bude průšvih pro kluby jako je třeba Arsenal. Vem si, že třeba Fabregas tam přišel v šestnácti ze Španělska, a co teprve ti různí Afričani. Ale souhlasím s tím, tohle je jeden z rozumnejch návrhů.

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            smely (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 22:41 |  
            0 0

            souhlas, bylo by to velmi rozumny , za chvili tam budou chodit uz i zaci...

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 23:48 |  
            0 0

            No to by byla ostuda, kdyby sel k rumunum. Ale za tyhle vysledky bych byl mnohem vic nad veci, kdybychom ukrajince a rumuny porazeli. Obavam se ze mame podobnou bilanci (O:0, 1:1, 0:3), je to spis vizitka ceskyho fotbalu jako celku:-(.

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              bongor     před 16 lety 11.02.2009 07:55 |  
              0 0

              To je jasný Marty,taky na tom nejsme nejlíp.Já jsem to ale napsal v souvislosti s jejich profláklým vytahovačstvím.To bylo slávy na Českým Spartu,tři dny zabírali celou první stranu:Sparta smetla Austrii atd.
              Jako by se z nich rázem stali adepti na vítěze LM.Teď ale zase spadli zpátky ze stromu.Oni s tím trapným velkoklubováním nepřestanou,dokud nebudou hrát divizi.

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 09:28 |  
                0 0

                Člověče Bongore, mně to už nějak nepřijde, poslední dobou se ve Sportu hodně rozvalujem my. Oni jsou prostě kam vítr tam plášť.

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 09:51 |  
                0 0

                Jasne, to jsem nastesti ani necet, Spart kupuju jen vyjimecne, vetsinou po zapasech slavie.

                • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                  Viking     před 16 lety 11.02.2009 10:04 |  
                  0 0

                  Já si myslím, že Pekyho přestup do Anglie v 16 letech chybou nebyl, resp. to ještě nemůžeme posoudit. Dva roky dřel ve Tottenhamu, hrál sice za béčko ale pořád neměl dlouhodobější výpadek v podobě zranění (až loňský zápasový výpadek na podzim). Když se podíváte nazpátek na Necku, tak ten vylítnul až poslední půlrok. Proto tvrdím, že Pekyho potenciál se ukáže až na podzim, tam uvidíme, co jeho přestup byl chybou. Já věřím, že pravidelně góly dávat bude.

  7. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 23:00 |  
    0 0

    Typově oba hoši celkem dobří. Trappa neumím odhadnout, ale bude to asi horký kandidát na základ. Dense neznám vůbec, ale tipnul bych ho na podobnou posilu a oporu, jakou byl na podzim Cissé. Koneckonců, Krajčík taky kopal minimálně první dvě sezóny za béčko. Možná to místo Dense chtělo někoho latkovitýho na střed obrany, ale není to tak podstatné. A z té trojice Šenkeřík-Ivana-Toleski bych asi na hostování poslal Šenkeříka, ale líto mi bude každého z nich...

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 10.02.2009 23:21 |  
      0 0

      Jenže Matěj si utrhl nohu hned v první sezoně.. To se snad Jamesovi nestane, vypadá slibně, začne asi v béčku. . Brazilci stejně začínaj něco hrát až od března:-))

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        PetCC     před 16 lety 11.02.2009 01:04 |  
        0 0

        Pořád to mám před očima jak se mu to stalo, byl to tenkrát myslím první zápas na jaře na Strahově.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 09:32 |  
          0 0

          To už nevím. Já jenom koukal na novýho borce.. tak sand bude taky dobrej jako Lukáš Došek.. sakra, on je dobrej, a takovej správnej Rumcajs.. a pak dloouho nic:-( Nicméně potom si KJ vzpomněl s Jabloncem.. On Matej měl v podstatě stejenej start jako Ferry.. ze 3. ligy až do repre.

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            slimak     před 16 lety 11.02.2009 10:14 |  
            0 0

            joo, zápas s Jabloncem. To jsem byl zrovna v létě na festivalu, druhej den si jdu koupit noviny abych viděl, jak jsme hráli. A tam Krajčík gól, byl to slušnej šok, něco jako by teď dal KJ do základu tředa Helda...:)
            A to Matěj hrál za béčko tenkrát na Bohemce první zápas po jejím znovuoživení..

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            slimak     před 16 lety 11.02.2009 10:20 |  
            0 0

            a když jsme u toho krajčíka. Myslim, že jeho první zápas za Slavii před zraněním byl v Ďolíčku na strašnym terénu. Dost lidí si tam z něho dělala srandu : ,No jo Matěj.."
            mimochodem jsme dostali vyrovnavajiciho gola chvili pred koncem :)

  8. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 08:20 |  
    0 0

    Zdravím!
    Z příchodů (avizovaných) mám pochopitelně radost, ale až čas ukáže, zda se jedná o vhodné doplnění.
    Nevíte náhodou někdo něco o tom, zda se milionář Kellner (snad to píši správně) chystá finančně vstoupit do Sparty?

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      Viking     před 16 lety 11.02.2009 09:58 |  
      0 0

      Kellner shání peníze kde se dá. Připravuje se na velké nákupy po skončení finanční krize, to budou některé firmy doslova za hubičku. Je to velice chytrý obchodník (tedy pokud skutečně existuje, posledních deset let ho nikdo neviděl..:-) ) a právě proto nevěřím, že do Sparty vstoupí. Spekuluje se o tom kvůli skutečnosti, že výrazně pomohl majoritáři Sparty. Skupina JT, zejména banka, na tom nebyla vůbec dobře, několik posledních obchodů nepatřilo k nejlepším. Ve finančních kruzích se spekuluje, že ta pomoc ale nebyla z prosté lásky ke slovenským bratrům. Prostě JT banka je "too big to fall" a Kellner za toto vyhraje asi nějaký státní tendr.

      Takže nákup Sparty, která do ziskovosti má hodně daleko, Kellnerem není podle mě příliš pravděpodobný.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Wommi     před 16 lety 11.02.2009 10:21 |  
        0 0

        ..myslis zakazku statu za 115 miliard na likvidaci skod:)

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          Viking     před 16 lety 11.02.2009 10:31 |  
          0 0

          Odpověděl jsi si sám..:-)

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        bongor     před 16 lety 11.02.2009 11:02 |  
        0 0

        Když by kdokoliv koupil Spartu,byl by to jasný důkaz,že mít hodně peněz ještě neznamená,že mám i něco v hlavě/možná leda nas*áno/
        To není zrovna podnik ke zbohatnutí.A kromě toho ještě pořád je ve vzduchu nějaký pěkný průšvih,pokud by se někdo opravdu začal hrabat v nedaleké minulosti.Nevíte někdo,jaká je promlčecí lhůta na podvody?A mít škraloupy na pověsti,to si žádný skutečný obchodník
        nedovolí.To může stát desítky miliard.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Viking     před 16 lety 11.02.2009 10:51 |  
        0 0

        Jj, tuhle transakci jsem myslel. Kellner frčí ve stabilních odvětvích, energetika, pojišťovnictví, lichva. Toho "rizikový" sport moc nebere.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        bongor     před 16 lety 11.02.2009 11:10 |  
        0 0

        Zdá se ale, že JUDr. Křetínský má jiné úmysly a dočasným trenérem se po Lavičkovi stane Chovanec. /už se stalo/To je nejkrutější žert posledních dní. Asi je na místě se zamýšlet nad jiným koníčkem. V Hloubětíně třeba působí krásná děvčata v týmu akvabel SK Neptun Praha. Je mnohem příjemnější dívat se na jejich mokrá těla než na bandu přeplacených zpovykaných "hvězd".
        Autor (31) miluje Spartu nade vše. Už má ale opravdu vztek!

  9. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    zz     před 16 lety 11.02.2009 10:39 |  
    0 0

    Tak Liberec pouští Poláka na hostování do Plzně a Sparta Jeslínka do Liberce.
    To jsou rozumné přesuny. Plzeň potřebovala posílit střed obrany a Polák potřebuje před MS pravidelně hrát.
    Sparta bude hrát pravděpodobně na 1 útočníka a Jeslínek by pravidelně nehrál.
    V Liberci může s Blažkem a Keričem vytvořit kvalitní útok.
    Jsem zvědavý, jestli Plzeň někoho přivede do útoku, jak chtěl Vrba.
    To samé Sparta.
    Myslím si, že Liberec Abraháma neangažuje.
    Jablonský míří na hostování do Bohemians.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 10:49 |  
      0 0

      Na druhou stranu - privest noveho stopera necele dva tydny pred zacatkem ligy, to taky neni uplne idealni.
      A na Jeslinka jsem opravdu zvedavy, asi si zahraje vice nez ve Sparte, ale rozhodne necekam, ze bude hrat pravidelne. Na podzim Skorpil utocniky dost tocil a porad tam ma jeste Smetanu, Nezmara a Radzineviciuse.

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 10:55 |  
        0 0

        zajimavé že liberec netrvá na opci.. zvlast kdyz utocnika vlastne nepotrebuje..:-). Mozna s nim ale pocitaji na kraj zalohy..

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Miklos     před 16 lety 11.02.2009 10:58 |  
        0 0

        Zdravim,

        Jeslinka mam docela rad. Treba jak se Striskovem zarizl spartu az na nej Siegl rval to byla proste frajerina. To kdyby dokazal Taborak v Budejkach tak jsme nehrali LM.

        Ale moc nechapu proc chce hostovat v Liberci kde maj hodne kvalitnich utocniku (neni to s opci:). Nepredpokladam ze by si tam moc zahral. Je tam i nas Dejmek:)

        Z toho ze Jeslinek pujde do libe se da vicist ze Rudoch nakonec nekoho do utoku jeste dotahne.

        Pro Jablonskeho je to hostovani asi nejlepsi reseni. Moc doufam, ze se vykope a treba uz od podzimu naskoci nalevo za nas! Co z Bcka. Nejsou zpravy o nakejch hostovackach Voki?

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          slaviator     před 16 lety 11.02.2009 13:28 |  
          0 0

          Proč do Liberce? Inu, když nepřijde Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi.. :) Víc neřeknu :)

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        zz     před 16 lety 11.02.2009 11:00 |  
        0 0

        Zdravím,
        problém je, že oba stopeři jsou rychlostně průměr a moc dalších variant Plzeň nemá. Vrba s hrou stoperů nebyl spokojený.
        Navíc má Vrba další alternativu za Trappa, kde vedle Limberského může použít Radu.
        U nás taky nevíme, kdo nakonec bude hrát na stoperu proti Plzni.
        Doležal včera na tiskovce mluvil o tom, že se patrně využije i někdo z B týmu.
        Doufám, že se dneska vyzkouší třeba varianta Hošek Cisse nebo Hošek Studík.
        Mám obavy, že Suchý ani Hubáček začátek ligy nestihnou.
        V Liberci spíše počítají s variantou, že se Papoušek posune do středu zálohy a na pravém kraji bude hrát Kerič, který uvolní místo pro Jeslínka.
        Na levé straně zálohy bude hrát Dočkal.
        Ztráta Liberce na druhé místo není tak velká, takže patrně proto sáhli po ofenzivním hráči.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          Miklos     před 16 lety 11.02.2009 11:16 |  
          0 0

          Myslim, ze by sejim jeste hodil ten Abraham. Trocha toho elementu do kabiny:)
          On na tu pravou stranu muze jak jeslinek tak Keric. Pricemz Kericj je fakt rychlej a presink v utoku ma snad nejlepsi v lize. Ja bych ho v utoku nechal a dal jeslinka do zalohy. Je rychlej a technickej.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 12:23 |  
          0 0

          Brejden, třeba zase chtěji Blažka.. tak se prohodí. S našimi obránci se to vážě naklání, jsem zvědavej, kdo tam dneska nastoupí.. aby nakonec nedošlo na tu variantu, co nabízel Tantalos.. :-)))

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            zz     před 16 lety 11.02.2009 12:26 |  
            0 0

            A včera sportovní ředitel Chelsea prohlásil, že tým má špatnou věkovou strukturu :)

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        bongor     před 16 lety 11.02.2009 11:14 |  
        0 0

        Tak ten Jeslínek to ve sraltě neměl nikdy do růžova.Problém je jeho třídní původ,jeho tatínek byl slávista.Kluk šel pod balkonem a na hlavu mu spadla římsa.Druhý den se přihlásil do Sparty.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      slimak     před 16 lety 11.02.2009 10:50 |  
      0 0

      zdravím!
      díky za info, jestli jde Jeslínek na hostovacku, tak se z nich snad už nevymotá :) celkem se divim, že ho nedaj někam na přestup, je mu 23 a kdyby dostaval důveru, mohl by v lehce nadprumernem celku ligy odehrat slusne zapasy

  10. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    Fly     před 16 lety 11.02.2009 11:19 |  
    0 0

    Tak hodnotit podle videa je poměrně nepřesné,každopádně mě zaujal fakt,že jsem neviděl za prvních 10 minut sestřihu jedinou golovou přihrávku nebo centr,což mi tedy Mateje moc nesupluje.Uvidíme.
    U Petra Trappa si vždy vybavím scénu myslím z minulého ročníku GL,kdy šel míč do vápna hostí,do souboje šel Trapp s některým "řízným"(rozumněj kopytem) obráncem soupeře,nasadil k "zidanovce" a byl nemilosrdně skluzem smeten,Plzeň kopala penaltu.Zde projevil velkou fotbalovost a drzost,což se určitě cení,a v záloze se to může vyplatit.
    Poznámka na okraj,podle hlasu mi připomíná mladší verzi M. Bosáka..:)

  11. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    Miklos     před 16 lety 11.02.2009 12:10 |  
    0 0

    Mam takovej osobni typ, ze na Spartu nakonec zamiri Blazek. Coz bude skvela posila. Hlavne pro nocni zapasy:) Blazkuv talent si proste musi ozkouset kazdej tym.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      zz     před 16 lety 11.02.2009 12:16 |  
      0 0

      Myslím, že jeden z dvojice Blažek Kerič.
      Kárl tyto obchody umí.
      To už přeci víme :)

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 12:25 |  
        0 0

        :-) Jo, píšu to o něco vejš, ale to by tam Kárl dal opci.. i když ono se o tom zatim moc neví, žejo..

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        Miklos     před 16 lety 11.02.2009 12:25 |  
        0 0

        Ale kdyby pustil Kerice na Spartu, takovej slusnej a talentovanej hrac, tak me Karl na..re! Doufam, ze to bude blaza. Byla by to i sranda jak by si ty prazsky kluby oba na pulsezonu vyzkousel. Ja bych jim ho na Letny pral.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          zz     před 16 lety 11.02.2009 12:28 |  
          0 0

          Já bych Blažka nezatracoval.
          V zimě absolvoval operaci mandlí a v přípravě mu to pálí.
          U nás doplatil na zpackané jaro, svezl se s ostatními.
          Já myslím, že Blažek svůj velký talent prokáže.
          Neodepisoval bych ho.
          A nezapomeň, že ho brzy povolá Rada :)

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 12:37 |  
            0 0

            No tak ta posledná věta vypovídá za všechno.. jde do Sparty. :-) Já bych ho taky neodepisoval, ale ve Spartě tomu nevěřim.

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              Miklos     před 16 lety 11.02.2009 12:47 |  
              0 0

              Dobre moznosti pro blazka:
              -vychovny poradce
              -nakou zenskou co ho da do late
              -nebo muze bydlet u Chovancu v domacnosti
              :)

              V 8 vstat, trenovat, jist a hrat, v 8 spat....
              Pak se samozrejme projevi talent naplno.

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                slaviator     před 16 lety 11.02.2009 15:41 |  
                0 0

                Nebo výchovný poradce bude Pepa Chovanců, ta ženská co ho dá do latě je Chovancová a bude bydlet u nich.. :))
                Myslím, že u něj by to nešlo jako když si Beránek nastěhoval v Blšanech k sobě Šimáka a skutečně z něj vymáčk 100%.

  12. Dotaz

    DrFe1     před 16 lety 11.02.2009 15:25 |  
    0 0

    Pan zz výše uvádí, že Hubáček pravděpodobně začátek ligy nestihne, co mu je ? Něják jsem nezaregistroval co semu stalo.

    • Re: Dotaz

      zz     před 16 lety 11.02.2009 15:26 |  
      0 0

      Odražená pata.

      • Re: Dotaz

        quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 15:35 |  
        0 0

        Myslim, ze dnesni pratelak hodne napovi, s jakou stoperskou dvojici pujdeme do zapasu s Plzni. Dolezal sice rikal neco o becku, ale neverim, ze by z niceho nic KJ dal do zapasu Studika nebo nekoho podobneho. To radsi k Hoskovi postavi Cisseho nebo Kaufmana nebo treba i Trappa.

        • Re: Dotaz

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 16:02 |  
          0 0

          no jo, s temi zranenimi je to desny, nevim kolik bychom potrebovali hracu, aby nevznikaly takovy problemy. nekdo tam proste musi zaskocit, je to jen jeden zapas.. pro nasi novou fyzioterapeutku to je asi tezkej zacatek.. i kdyz na druhou stranu, jsou to vsechno takovy zraneni, kterym slo asi sotva predejit.. narazeny kolena, odrazena pata, achilovky... jinak kdo bude na zapase, budu vdecen za report, dnes se na nej nedostanu.

          • Re: Dotaz

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 16:27 |  
            0 0

            Jsou to nepříjemný ptákoviny, ale kupí se to. To dělaj ty umělky, pro klouby to neni dobrý, A to je chtěj prosadit i pro ligu, já chápu, že je to asi levnější než vyhřívaný trávníky, ale po zdravotní stránce to prostě nic žádoucího neni.

            • Re: Dotaz

              slimak     před 16 lety 11.02.2009 16:29 |  
              0 0

              taky bych s tim určitě počkal a nebláznil s umělkama v 1.lize. V Salzburgu i Moskvě si to rozhodně nepochvalujou - nebo spis souperi si to nepochvalujou :)

            • Re: Dotaz

              slaviator     před 16 lety 11.02.2009 16:57 |  
              0 0

              Ony ty umělky ale dneska už nejsou to, co bejvaly před ještě pěti lety... Je tam rozdíl, ale jestli hrát na oraništi á la Žižkov nebo na umělce, jsem všema deseti pro umělku.

              • Re: Dotaz

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:14 |  
                0 0

                Co se hry týče tak jo, ale jinak to neni dobrý. . jako jednou dvakrát do roky to bejt může, místo oraniště to beru, ale když by na tom kluci měli hrát pravdielně, tak je to na houby. Vim to z vlastní zkušenosti.

                • Re: Dotaz

                  slaviator     před 16 lety 11.02.2009 18:47 |  
                  0 0

                  A na jaký umělce jsi hrál?:-) Na tý starý, nebo na těch nejmodernějších? :)
                  Ono by zase ale šlo asi těžko zařídit, aby třeba Viktorka měla dvě hřiště: travnatý a i umělku... Ligovejch parametrů. A zase ne všude se dá dát vyhřívanej trávník, byť třeba jakej je v Mostě, ten by všude měl jít - vůbec se nezničil trávník, nic se nemuselo odkopávat a odhrabovat jako jinde, ale "vříznul" se... Takže de facto už druhej den se teoreticky na tom dalo hrát. A taky je výhoda, že se dá zapnout jeden z myslím osmi okruhů, tzn že se může vyhřívat jen východní polovina hřiště když bude zmrzlej trávník tam apod...

        • Re: Dotaz

          zz     před 16 lety 11.02.2009 16:08 |  
          0 0

          Tak Studík fungoval vždy jako záchranná brzda.
          Něco už odkopal.
          Nedokážu si představit komunikaci mezi Hoškem a Cissem.
          Trapp na stoperu nikdy nehrál.
          Kaufman může být stále zraněný.
          Moc variant není, vše bude odvislé od zdravotního stavu.
          Poslední dva přípravné zápasy nám něco napoví.

          • Re: Dotaz

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 16:25 |  
            0 0

            Já doufám, že ty okopaniny nebudou nic vážného a třeba Kaufmann už naskočí. Dneska asi bude hrát Brabec s Hoškem a možná k nim přijde i někdo další z béčka nebo to zkusí Kaufmann. Hlavně aby se k nim po dnešku nikdo nepřidal.

          • Re: Dotaz

            quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 16:33 |  
            0 0

            No, Studik byl zachranna brzda pred dvema lety, kdy byla situace Slavie trosku jina. Ja opravdu nedokazu posoudit, ktera varianta by byla lepsi, ale podle toho, jak se mi jevi KJovo uvazovani posledni rok, tak bych se hodne divil, kdyby povolal do acka Studika. Proste mi z jeho strany prijde pravdepodobnejsi nejake lepeni stavajicimi hraci.

              • Re: Dotaz

                quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 16:41 |  
                0 0

                Svento ma zasadni nevyhodu - ted je v repre a tak se tam nemuze vyzkouset proti Nitre. Jinak by byl horky kandidat. No a podobna situace je i u Belaida, ktery byl ve fronte hned za Sventem :o) Vypada to, ze budeme muset soupere proste prestrilet a nasadit tak na Plzen sestavu se tremi obranci, napr. Vaniak - Kaufman, Hosek, Siklic - Ivana, Jarolim, Cisse, Belaid, Svento - Fort, Besta.

                • Re: Dotaz

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:08 |  
                  0 0

                  dusana netreba zkouset. kdyby byl cas na zkouseni a jemu to na stoperu neslo, tak se nic nedeje, KJ by ho tam stejne soupnul:-))

            • Re: Dotaz

              zz     před 16 lety 11.02.2009 16:40 |  
              0 0

              Já myslím, že Studík na stoperu odehrál dobré zápasy a na tomto postu má zkušenosti, návyky. I v Mostu odehrál kvalitní zápasy.
              Nedokážu si představit experiment třeba se Cissem nebo Trappem na stoperu, kteří na tomto postu nic neodehráli.

              • Re: Dotaz

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:10 |  
                0 0

                Mne studik prisel vzdycky sikovnej, jediny chyby, ktery jsem u nej videl, byly v tom nestastnym zapase na strahove s libercem, kdy parkrat namazal souperi..zapas blbec.. tusim ze od ty doby si nekop.

                • Re: Dotaz

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:20 |  
                  0 0

                  Tak on je takovej techničtější stoper, něcko jako Rozehnal, jestli si dobře pamatuju. Tenkrát byl ještě mladý střevo, tak zmatkoval, teď už by se s tim snad dalo pracovat, nicméně za celou přípravu si v áčku nekopl, tak fakt nevim, jak to s ním vypadá. Mimochodem, Švento se na hřiště s Úkáčkama ani nemrk (nebo leda by hrál stopera a já ho v sestavě přehlíd:).

  13. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 16:50 |  
    0 0

    Jeste k tomu Polakovi:
    16:23
    V Plzni se připravuje devatenáctiletý talentovaný obránce Jan Polák. Jeho příchod z Liberce se řeší, mělo by jít o hostování s opcí na přestup.

    Tak to vypada, ze nejen Slavia pousti nactilete nadeje na hostovani s opci...

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      slaviator     před 16 lety 11.02.2009 16:55 |  
      0 0

      ŠKoda, Poláka bych si celkem dovedl za příznivou cenu představit i u nás... Ale zase je pravda, že máme Starého, Hoška a Studíka.

  14. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:29 |  
    0 0

    Slavia: Romanovs - Grajciar, Hošek, Brabec, Šiklič - Janda, Cissé, Jarolím Černý - Fořt, Besta.

    Romanovs...???

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:33 |  
      0 0

      tu sestavu mas nejak jinak..???

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:36 |  
        0 0

        To bylo na onlinu jako první, teď to přehodili...Omlouvám se, za to jsem nemoh

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:48 |  
          0 0

          o nic nejde.. to je docela zajimava varianta ve středu zálohy Cisse - Trapp.. by me zajimalo, za jakym ucelem se toto zkousi, ze by se Kj chtel vratit k osvedcenemu jarnimu modelu dvou DZ po vzoru tavares - Abraham?

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            slaviator     před 16 lety 11.02.2009 17:58 |  
            0 0

            počkej, jestli nakonec ještě Abraham dostane "milost", .. :)) Jinak Trapp nemusí být hele ten DZ, může klidně mít i roli OZ... sice trochu netypického, ale proč by ne

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              slimak     před 16 lety 11.02.2009 18:02 |  
              0 0

              spise bude OZ Cisse :) ale je fakt, že při absenci Belaida a Volešáka to s tim ofenzivnim stredem zalohy je spatne.
              navic se mi nelibi, že Jarolim hraje pravyho zaloznika-to je x krat opakovana chyba..mno uvidime

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                slaviator     před 16 lety 11.02.2009 18:03 |  
                0 0

                To je podle rozestavení. V reálu taky klidně může PZ hrát Trapp, DZ Cissé a OZ Jarolím.

                • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                  slimak     před 16 lety 11.02.2009 18:06 |  
                  0 0

                  jasny, no..taky to je mozny, ale pochybuju, že by Trapp hrál PZ..zajimalo by me, co je s Ivanou..

                  • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                    slaviator     před 16 lety 11.02.2009 18:17 |  
                    0 0

                    Když byl v Plzni ještě Jarolím a Fillo, tak právě Trapp hrával i PZ...

                    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                      slimak     před 16 lety 11.02.2009 18:33 |  
                      0 0

                      aha, dik..to jsem netušil

                  • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                    LordEdmund     před 16 lety 11.02.2009 19:03 |  
                    0 0

                    Ivana nejspíš balí kufry do Olomoce:-).

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:35 |  
      0 0

      a vypada to, ze suchy by mohl byt v poradku..

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 17:53 |  
        0 0

        Jj, Suchy na lavici by mohlo znamenat, ze za tyden a pul uz bude v pohode hrat v zakladu s Hoskem a tedy neni treba zkouset nejake krizove varianty. Ale stred zalohy Cisse, Trapp, to opravdu nechapu. Nastesti se to da vysvetlit absenci Belaida, Sventa a Cerneho.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 18:00 |  
          0 0

          no mas pravdu, na lavce neni v zasade zadnej zaloznik krom cernyho, ktery na tom je buhvijak... a na pravy obrane musi byt grajciar, zrejme ani Dens neni v poradku... ivana, kterej hraval v dubaji zalohu, taky neni v nominaci.. u nej jsem nezaznamenal, ze by byl zranenej, nebo je uz nekde v olomouci? to pochybuju...

  15. Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 17:29 |  
    0 0

    KJ testje nějakýho novýho brankáře, zřejmě z východu.. Romanovs. Nebo aspoň nevim, že by to byl někdo z našich mladíků.

    • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

      slaviator     před 16 lety 11.02.2009 17:41 |  
      0 0

      V poslední sezoně za Dinamo odchytal dva zápasy, předtím hrál pouze v lotyšských týmech. V roce 2006 za FK Daugava Daugavpils 26 zápasů, předtím za osm let za FK Ventspils 114 utkání. Nevím, zda je natolik kvalitní, že je třeba jej zkoušet, Vždyť se neprosadil výrazněji ani ve slabé lotyšské lize (během devíti sezon 150 zápasů, tzn cca 17 zápasů v sezoně...)

      • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

        quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 17:57 |  
        0 0

        To bude neco jako Seliga, pokud by prisel. Par zapasu na lavicce a odchod. Ale taky tomu moc nerozumim, proc zkouset 30leteho golmana, ktery se mimo Lotyssko neprosadil.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          slaviator     před 16 lety 11.02.2009 18:02 |  
          0 0

          Alekx se náhodou, pokud si pamatuju, prosadil i doma. Viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Aleksander_%C5%A0eliga - Aleksander Šeliga (* 1. února 1980[1], Celje) je slovinský fotbalový brankář. V současnosti působí v slovinském klubu NK Celje.[2]

          Jeho předchozími týmy byly slovinské Kovinar Štore (1992 – 1995) a CMC Publikum Celje (1995 – 2005). Do Slavie Praha přestoupil v létě 2005 a v Gambrinus lize debutoval střídáním po vyloučení Matúše Kozáčika v zápase proti Slovácku 6. listopadu.[3] Za Slavii také nastoupil v evropských pohárech, když 15. prosince v utkání Poháru UEFA s Hamburgerem SV opět střídal po vyloučení Matúše Kozáčika; v tomto utkání navíc bezprostředně zneškodnil penaltu, nařízenou právě po Kozáčikovu vyloučení.[4] [5] Jinak se ale neprosadil a vrátil se tak do svého mateřského týmu.[6].

          Počty zápasů jsou na anglické verzi - http://en.wikipedia.org/wiki/Aleksander_%C5%A0eliga. A podle nich musím vzít zpět, jsou na tom co se týče zápasů oba zhruba nastejno. Jenže Alekx je ročník 1980...

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.02.2009 18:03 |  
          0 0

          chce se mi rict, ze je to podobny jako zkouset... ale ok, rozhodujici je kvalita hrace... golman se mohl neprosadit z ruznych duvodu..

          • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

            quelhar (admin)     před 16 lety 11.02.2009 18:08 |  
            0 0

            Mam pocit, ze jediny hrac, kteremu bylo kolem 30 a zkouseli jsme ho v posledni dobe, byl Franta Drizdal, ne? Jo a jeste Siklic, pravda. Jinak bud hraci rovnou prestupovali a jejich kvality se netestovaly (jako tvuj oblibenec Jarda Cerny) a nebo se ze zahranici testovali pomerne mladi hraci (Tavares, Belaid, Cisse, Dens, ...)

            • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

              slaviator     před 16 lety 11.02.2009 18:16 |  
              0 0

              Testoval se Vaniak nebo taky hnedka podepsal? :)

              • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

                mirecek1111     před 16 lety 11.02.2009 18:54 |  
                0 0

                Cos chtěl na Vaniakovi po jeho čtvrt století v gambrinus lize testovat. Jarolím akorát zavolal Ščasnému, poradil se s ním a Vaniak byl náš.

        • Re: Petr Trapp a James Dens slávisty

          slaviator     před 16 lety 11.02.2009 18:06 |  
          0 0

          Dokonce maj oba i 187 cm.. Sakra... My hledáme náhradu za Šeligu asi! :))))