Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Metalist Charkov - Slavia 3:0

Slávisté ve třetím přípravném utkání v Dubaji podlehli Metalistu Charkov 0:3.

Metalist Charkov - Slavia 3:0 (3:0)
Branky: 13. Devic, 37. Jackson, 39. Acevedo
Sestava Slavie: 1. poločas: Vaniak - Kaufman, Brabec, Hubáček, Šiklič - Jarolím, Cissé, Belaid, Švento  - Fořt, Besta
2. poločas: Vaniak - Kaufman, Hošek, Hubáček, Šiklič - Grajciar, Cissé, Švento (63. Jarolím) - Ivana - Toleski, Šenkeřík

O vítězi zápasu bylo v podstatě rozhodnuto po prvním poločase, kdy soupeř vstřelil tři branky. Ve druhé půli si sice slávisté vypracovali tři velké gólové šance, ale ani jednu neproměnili.

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

    Better_red_than_dead     před 16 lety 04.02.2009 16:44 |  
    0 0

    ...no tak karle, co s tim?

  2. Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

    Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 16:53 |  
    0 0

    Zdravim, napadaji mne slova jako ostuda ci vybuch, velmi skromne se pokusim o vlastni vyklad, stoperska dvojice bez Sucheho je spatna, chybi ji rychlost i jistota kterou Marek vnasi a navic, pri vsi ucte k Brabcovi, vek nezstavis, zaloha s Cissem je naprosty nesmysl, to co staci na nektere ceske kluby, nemuze stacit na ligovou spicku, Cisse ma oproti Tavaresovi velke problemy v komunikaci i ve hre smerem ke sve brance, v becku si pamatuji scenu , kdy nervu zbaveny Janu doslova rval Amaru vrat se , delej a Cisse s usmevem na rtech jen vyklusaval,to same plati i smerem dopredu, kdyz se tady zacali objevovat ody na strelce Forta vzpomel jsem si na jeho podsledni sezonu, kdy proti slabsim souperum strilel jak u verdunu a pak dlouho nic. Snad se povede privest skutecne Trappa, mozna i Da Silvu , ale je jasne , ze proste na rychlejsi soupere budeme potrebovat i kvalitni defenzivu v zaloze , jinak nas vymlaskne i ta Plzen, ktera pod vedenim Vrby neuveritelne zrychluje prechod do utoku , hraje velmi lehce na 1 az 2 doteky. Je jasne ze Krajcik i Tavares budou zhodne chybet , kvalitu nelze nahradit jen kvantitou, ci prerazenim spriznenych hracu dle manazeru do acka, jeden tip bych mel , jmenuje se Stary a nestal by ani korunu, ale bohuzel ani jeho manazer se nejmenuje Chovanec.

    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

      bongor     před 16 lety 04.02.2009 17:04 |  
      0 0

      Já bych ty přesuny do áčka podle jména manažera neviděl.Třeba jsem naivní,ale tyhle konspirativní teorie mi nesedí,zvlášť když vím,jaký je Karel slávista a že pro něj je úspěch droga.Možná by to udělal,kdyby šlo o kvalitativně skoro stejné hráče,ale že by riskoval špatné výsledky kvůli Chovancovi?Jiná věc je ten Cissé,to je určitě pravda,stejně tak Brabčák,ale ten ještě pár sezon vydrží,vzpomeň si na ACM,tam celá obrana byla ještě o 5 roků starší a neměli problémy.

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        Gordon (host)     před 16 lety 04.02.2009 17:12 |  
        0 0

        ty voe, to ze si Jarolim obcas zahrabe vi kazdy(spackana letni priprava a tak...), aniz ybch urazel Brabcovi kvality, jsou obranci AC trochu nekde jinde i kdyby jim bylo padesat...

    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

      slimak     před 16 lety 04.02.2009 17:07 |  
      0 0

      Jiri, nic ve zlém, ale nikdo z nas ten zapas nevidel, takze je tezke hodnotit..nevidel bych tu prohru nejak tragicky, doufam, ze si z ni vezmem ponauceni...
      jinak souhlas s obranou Brabec-Hub. ta rychlost tam proste neni a suchy je nepostradatelny hrac..
      uvital bych krome Trappa jeste jednoho konstruktivního hrace do zalohy. mohou prijit zraneni a karty a pak do stredu zalohy latat treba Cerneho s Cissem by bylo ošidné..
      a pak je klicova hra krajnich beku a jejich souhra se zalohou i obranou. O tom tu casto mluvi voki a u nás to může ze začátku docela skřípat - šiklič a kaufman nejsou krajčíkové, proto nejsem proti Dušanovi na beku...

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:14 |  
        0 0

        Musim priznat , ze pripravu Slavie sleduji pozorne od sameho zacatku, evidentni podceneni turnaje Tipsport, slataniny v sestave , ktera alespon me osobe neprinesla zadny vyhled na jaro , i to byla priprava na jaro. Netvrdim, ze druha byt velmi meprijemna porazka, navic se souperem , ktery nehral v nejsilnejsi sestave musi byt meritkem vykonnosti pro jaro , ale tvrdim, ze je nutne urychlene ve zbyvajicich 3 zapasech zapracovat na defenzive , na to co dlouho bylo nasi pichou , vcetne tech kraju obrany. Sestavu nelze stavet podle jmen , ale vhodne typologie hracu i s vedomim, ze treba ani velkolepa posila do utoku nebude hrat, bude- li treba.

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          slimak     před 16 lety 04.02.2009 17:18 |  
          0 0

          v tomhle určitě souhlas. defenziva už na konci podzimu pokulhavala (viz. Budějice, Ajax..) a to jsme měli Tavarese

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:30 |  
          0 0

          Nevím, jestli Hubáček byl naší pýchou, ale na defenzivě se pracovat bude, to se nebojme.

    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:11 |  
      0 0

      Při vší úctě k Vám, nedělal bych z jednoho výsledku jobovku. Je to nemilé, ale přichází to akorát včas, aby se na tom pracovalo. Docela obdivuju, že stíháte pozorovat zápasy béčka, Plzně i áčka v Dubaji a tak zasvěceně o nich povídat. K tomu ještě ty informace z hotelů..:-) Jestli je Trapp podobný hráč jako Gedy, tak bych ho určitě bral, uvidíme jak to skončí, kolik bude kaček a kolik reality z vašeho povídání.

    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

      tantalos     před 16 lety 04.02.2009 17:11 |  
      0 0

      V béčku jsou teď velmi dobří obránci, v tom máš pravdu. Jenomže je na nich někdo zainteresován? Dá si někdo s nimi práci, aby je vytáhl výš? Těžko. On by za ně někdo nedostal ani halíř.
      Ono je výnosnější vzít indiány v amazonských pralesů zadarmo a doufat, že se někam prodají, a o výdělek se pak šábnout tak, aby rodina nebyla škodná. Anebo koupit hráče o kamaráda agenta, který ví, jak se podělit.

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:16 |  
        0 0

        Ano rekl jste to velmi tvrde, ale pravdive, podotykam, ze mi vubec nejde o nejaky profit trenera, akle jen a jen o kvalittu naseho kadru.

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:20 |  
        0 0

        U těch odchovanců se přece taky může doufat, že se prosadí a následně prodají... Nebo ne? :)

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          tantalos     před 16 lety 04.02.2009 17:31 |  
          0 0

          To by ale musel existovat způsob, jak na tom patřičně zainteresovat sportovní úsek klubu.

          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

            slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:50 |  
            0 0

            A ten způsob jinde neexistuje snad? :)

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        slimak     před 16 lety 04.02.2009 17:30 |  
        0 0

        jéé už je to tady zase..tak tantalosi řekni, s jakejma agentama je Doležal a Rosen a Jarolím kámoš?

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          tantalos     před 16 lety 04.02.2009 17:34 |  
          0 0

          Pochybuji, že se Rosen s některými agenty kamarádí. Ale hlavní dodavatel je fiorma O. Chovanec a spol.

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:34 |  
          0 0

          Nemluvte o baficich ale hlavne o trenerovi, jeho jmeno je Ondrej Chovanec.

          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

            slimak     před 16 lety 04.02.2009 17:39 |  
            0 0

            1. cilem Rosena a Dolezala je vydelat a to znamena mit obchodni a sportovni uspech. Opravdu si myslite, že by si kupovali do slavie hrace, jen proto aby z toho KJ neco mel?!
            2. Fakt je ten, ze Chovanec má ve Slavii POUZE marka jarolima v áčku a Berkovce v béčku, další pak v dorostu..tak jestli tohle ma byt nejaky signal neceho, tak se musim smát..

            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

              tantalos     před 16 lety 04.02.2009 17:46 |  
              0 0

              Rosen kupuje toho, o koho si mu trenér řekne. Doležal ani Rosen trenérovi do sportovních záležitostí nemluví.

              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                slimak     před 16 lety 04.02.2009 17:49 |  
                0 0

                a snad nezpochybníš že jejich cíl je sportovní a ekonomický úspěch. Obojího pod KJ zatím dosahujeme! a nezpochybních ani to, že jedinej hráč v áčku pod Chovancem je Jarolím

                • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                  tantalos     před 16 lety 04.02.2009 17:56 |  
                  0 0

                  Jo, než přišel KJ, byla Slavia schopná hrát vyrovnanou partii s Celtou Vigo. Teď už nám nahánějí strach Kypřani, Uzbekové a proti Bělorusům jsme už bez šance.

                  • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                    slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:58 |  
                    0 0

                    MNo, ale zase koukni popravdě řečeno, jakej rozpočet třebas ti Uzbekové maj... :( Myslím ten Bundojaker.

                    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                      tantalos     před 16 lety 04.02.2009 18:12 |  
                      0 0

                      No jo, česko je chudý stát, ve srovnání s Uzbeky máme holé zadky. Samozřejmě, tím to není.
                      I u nás by přišlo do fotbalu mnohem víc peněz, kdyby se dělal nemafiánsky, průhledně a bez gaunerů typu Košťál a spol, bez agentů, kteří potřebují peníze za každou cenu a pomlouvají u kupců hráče, kdyby u nás nepanovaly takové poměry, že zájemci v cizině už nestojí o hráče starší 23 let, aby nebyli zku-vení českými fotbalovými poměry.
                      Jen si uvědom, že typ jako Starka je vážený boss ČMFS, že Chvalovský je už x let před soudem atd... A náš manažer...

                      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 18:22 |  
                        0 0

                        Je to tak..i Uzbeci a Kypřani maj peníze. Jenom nevim, jak jste celkem racionální příspěvek napasoval na KJovu vinu na současném stavu.

                        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                          tantalos     před 16 lety 04.02.2009 18:31 |  
                          0 0

                          Tyhle žvásty o penězích mi jdou už na nervy.
                          Kolik stál Radek Černý? Kolik stál Necid? Kolik stál Suchý? Kolik stál Švec? Kolik stál Šmicer? Kolik stál Kuka?
                          Hráči to nejsou jen peníze, jak si myslí ti, co znají fotbal jen z počítačových managerů.

                          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 18:39 |  
                            0 0

                            A sešli se všichni v jednom týmu? Chcete tady vyjmenovat všechny úspěšné za celou dekádu? Lampard a Terry jsou taky odchovanci Chelsea. Ale 2 z 20 v kádru! Nelze se divit, že když má Buduyonkor pětkrát větší kvalitu, tak že si přivede dobré hráče, stejnětak Charkov. Vy máte snad jen ty svoje odchovance, taky je mám rád, ale všechno se s nima nevyřeší. Týmy z GL mají své limity, když to vidíte jinak, dobře, no.

                            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                              tantalos     před 16 lety 04.02.2009 18:47 |  
                              0 0

                              Ale Chelsea má na nákupy hotových hráčů peníze.
                              My také máme peníze na nákup posil, ale to chce kupovat mladé kluky, na které máme, a posily z nich vychovat.
                              A nekupovat chlapy středního věku, kteří se zatím nikde neprosadili, a doufat v zázrak. Kaufmanův nákup ještě beru, ale brát 28letého Marka a doufat, že když z něj nebylo dosud nic extra, takže se teď z něj stane hráč mezinárodní třídy schopný hrát proti Uzbekům a Kypřanům?

                              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 19:45 |  
                                0 0

                                Trapp je stejná kategorie jako Kaufmann, taktéž Besta a Fořt.. Marek je myslím v podobném věku jako Galásek, když šel do Ajaxu.. a nastartoval největší slávu. Odborníci se shodli, že Marek letos v souboju se Spartakem nezklamal, takže já myslím, že by to bya správná posila. Navíc do obrany máme hráče budoucnosti. Hoška, Cissého, možná toho Brazilce, ve 22 letech bych ho neodepisoval, já ho ani neviděl hrát, ale podle některých (včetně trenéra) kvalitu má. Já opravdu schvaluji přestupovou politiku klubu v tomto transferovém období. Přijde mi to jako promyšlené a chytré kroky.

                                • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                                  tantalos     před 16 lety 04.02.2009 20:40 |  
                                  0 0

                                  Hošek. Přeju mu to , už před půl rokem v přípravě vypadal celkem dobře. Určitě s ním má trenér tak veliké plány jako s Kindelem, kterého si připravoval, aby nahradil krajčíka. Všimni si, kolik dal Kindelovi příležitostí.

                                  • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 20:58 |  
                                    0 0

                                    Je to trochu divné. Já bych tipnul, že se přesune někam na hostování, proto s áčkem netrénoval.

                              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                                slaviator     před 16 lety 04.02.2009 20:49 |  
                                0 0

                                Koupíš mladé hráče, vypipláš je a oni potom odejdou po skončení smlouvy jinam, protože jim nějakej jejich hráčskej agent nabulíkuje, že u nás odehrajou jen deset zápasl za sezonu, zatímco v Jablonci budou v základě, a že i z toho Jablonce se dá chodit do zahraničí, viz Lafata do Austrie Vídeň. A ať jdou tam, ať tu neprodlužujou a podepíšou tam...
                                A nevím, Marek je jedním z nejlépe hodnocených hráčů ligy, nevím zda z něj dosud nic nebylo. Co hrál Standa Vlček do doby, než přišel k nám? Spaloval šance, za šest nebo sedm let v Olomouci dal tolik gólů, jako u nás za tři. Vaniakův vrchol byl do 35 let "provinční" Olomouc, nyní je oporou ligového mistra. Hráči nemusí být jen mladí nebo staří, hráče rozděluj na "dobří" a "špatní" A 28tiletej Marek může být stokrát lepší než 18tiletej odchovanec a naopak i samozřejmě. Ale kdo je na DZ lepší u nás než Marek?

                      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                        slaviator     před 16 lety 04.02.2009 20:44 |  
                        0 0

                        Ekonomika ČR už předstihla ekonomiku prvního státu staré patnáctky EU, Portugalska. Přesto jsou fotbalové týmy Portugalska někde jinde než naše. A někde jinde jsou i týmy z Polska, Kypru, ... A bohužel i Bělorusko nám tak trochu začíná utíkat, Ukrajina je už daleko fuč, Rumunsko taky. Prostě tam jsou "magoři", co třebas ze svého nalejou miliardu ročně do klubu.
                        Ono taky kdyby u nás na fotbale bývalo zápas co zápas dvacet tisíc diváků a kdyby vedení svazu bylo trochu jiné než je, taky by se třebas nějaký takovýhle "magor" co by do fotbalu sám nalil ročně aspon dvěstě milionů našel. Bohužel, nikdo takovej není, není tu žádná ropa, nic, tak smůla.
                        Ale nezapomeň, že i třebas na té Ukrajině či v Rumunsku určitě všichni bafíci taky nebudou bez poskrvny, že tam budou asi nějací šíbři, o nichž se spekuluje ve spojení s mafií - když už zmiňuješ toho Starku z Příbrami. Akorát holt tam do toho nedávaj dvacet, ale daleko více milionů.

                  • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                    slimak     před 16 lety 04.02.2009 17:59 |  
                    0 0

                    tak tohle je opravdu výkřik do tmy..

                  • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 18:06 |  
                    0 0

                    JJ ten debakl 3:0 byl vyrovnanej až na půdu! A v odvetě jsme je přitlačili, ale gól nám chyběl. Safra safra.. neni to to samý, co zápasy s Tottenhamem? Tohle je vážně za pačesy přitažené, to se na mě nezlobte. A odchovanců máme teď v kádru možná víc než za Beránka..

                    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                      tantalos     před 16 lety 04.02.2009 18:40 |  
                      0 0

                      V žádném případě to nebyl takový otřes jako letošní UEFA, kde jsme skončili za Žilinou na hrdinném posledním místě, když v klíčovém utkání doma proti Hamburku jsme se nezmohli na jediný pořádný útok.

                  • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                    LordEdmund     před 16 lety 04.02.2009 19:21 |  
                    0 0

                    To je zas chabej argument a snůška nesmyslů. Než pŕiśel KJ, tak jsme na LM koukali akorát v TV.Mimochodem těch vyrovnanných zápasů,nebo těch,kde jsme byli lepší než soupeř, bylo pod nim taky dost.Nevim Tantale,kde se v tobě bere ta zahořklost s proč pořád trenéra z něćeho musíš obviňovat v tom musí být něco osobního, to asi víš pouze ty sám..tak se přes to pokus přenést, protože jinak i kdyby v tvých přispěvcích náhodou bylo něco rozumného a podnětného, tak to bude utopeno v hektolitrech žluči.

                    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                      tantalos     před 16 lety 04.02.2009 20:58 |  
                      0 0

                      Současný stav Slavie mi naopak přijde alarmující. Vedení rozprodává a rozdává každého, kdo je mimořádný talent, a místo nich kupuje hráče průměrné. Ano, přišel i nadprůměrný Peky, ale neboj, ten u nás nezůstane, ani Ford ne, nejsou naši. A když máme mimořádný talent u nás v mužstvu, jako třeba Váchu, tak ho pustíme bez okolků, ani toho Marka, i když už má pomaLu před důchodem, za něj nedostaneme. Za to "hvězdy" typu Hubáčka mají u nás pré

                    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                      tantalos     před 16 lety 04.02.2009 21:47 |  
                      0 0

                      Lordu Edmundovi
                      Na otázku, kde se ve mně bere ta zahořklost, odpovídám:
                      Když jsme loni prodali Dočkala, všichni nakonec připustili, že to byla chyba.
                      Proto jsme letos udělali totéž s Váchou.

            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

              slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:51 |  
              0 0

              Loni třebas Pudil...

              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:59 |  
                0 0

                No to byl rozhodně příklad, kdy přichází nekopa jenom díky známosti s Chovancem. Pudil byl celkem majstrštyk před LM, tam hodně pomohl a bralo se to hlavně jako náhrada Šventa. Kdyby Dugo odešel, tak se za něj asi to mega € dalo, takhle ne, ale stejně to byl dobrej kauf.

                • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                  slaviator     před 16 lety 04.02.2009 20:53 |  
                  0 0

                  Já ho zmínil jen jako klienta Chovanec Sport.. :-) Ale máš pravdu, Pudil nám loni pomohl, skutečně... A je myslím celkem škoda, že jsme na něj neuplatnili opci.


                  Btw, zz, říkal jsi že na beku nehraje. Není to pravda. Hrává v jednom zápase klidně na beku první poločas a druhej poločas jde do zálohy a naopak... Takže i trenér Genku ho takhle zkouší, nezkoušel ho tak jenom Jarolím.

            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

              Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:53 |  
              0 0

              Rosen ani Dolezal nezasahuji do sportovniho useku , tam tvrde vladne KJ, zapomel jste na dalsi jmena , ktera prosla Slavii, treba Strihavka , ktery toho ve Slavii moc nenahral a Pudil , ktery ve finale nehral ani v zakladu. Navic jiste vite , ze prave na prichodu Marka financne participoval prave nas trener a prestup byl alespon dle meho ukvapeny a zbytecny, protoze jsme se zcela bezmyslenkovite zbavili nekolika velmi dobrych odchovancu, v pripade Trappa verim ve kvalitu, ale sam vidite , ze asi to opet byla spise neci mala domu. A nechtel bych zapomenout, ze agent Chovanec se podilel na nekterych prichodech hracu i v jinych kategoriich do Slavie a treba Vami zminovany Berkovec, to je teda prekvapeni i pro mne, ocekaval jsem spise jine jmeno golmana pro b tym.

              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                slimak     před 16 lety 04.02.2009 18:04 |  
                0 0

                tak zrovna pudil je případ špičkového hráče, který nám velmi pomohl k titulu. o tom snad nemůže být pochyb..a Střihavku jsme nekoupili, takže z něho KJ nemohl nic mít
                jak ,,další případ" když jsem se to týká jen Marka Jarolíma a ve výsledku 1 přestup od Chovance za rok?? nemam chut si delat soupis jakej hrac ma kteryho agenta a od ktereho k nám přicházejí hráči nejvíc. at je to jak chce, od CHovance to rozhodně není.
                Marek Jarolím tu už byl hodně omílán a každý na něj může mít svůj názor..

              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 18:11 |  
                0 0

                Aha, tak nejenom KJ, ale všichni trenéři už od žáčků s Chovancem rejžujou na Slavii, no to je hnus.

                Jestli je Trapp malá domů, to nevím, fandové Plzně si zase naříkají, že od nich odchází nejlepší DZ z ligy s potenciálem na repre. Myslim, že pravda bude někde mezi.. Trapp má kvalitu a Slavia za ní musí sáhnout hlouběji do peněženky, to je tak všechno.

                • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                  tantalos     před 16 lety 04.02.2009 21:43 |  
                  0 0

                  To je mi novinka, že trenéři od žáčků ve Slavii rejžují. Kdo ti to nakukal?

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:33 |  
        0 0

        Tak to snad aby toho Hoška vyrazili za indiánama, aby ty Vaše teorie neměly sebemenší trhlinky.

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          LordEdmund     před 16 lety 04.02.2009 19:34 |  
          0 0

          To jsou případi:-)). Já občas chodim na "B" a do Počernic jsem chodil skoro na každej zápas. Párkrát jsem měl tu "čest" stát ,nebo sedět poblíž takových dvou exotů na takový tý pseudotribunce.Odhadem jim bylo50-60let. Hrozní odborníci a o každým druhym hráči ,jim bylo jasný , že mámaximálně na krajskej přebor a když někdo něco hrál tak ho prej zaručené stejněKJ vykope, protože si prej raději přiveze svoje koně. Byli dost hluční, takže hráč hrající na straně toho dost slyšeli.Kousek vedle seděli kluci z "B" a dorostenci,kteří nemohli hrát ,protože zrovna vypomáhali hráči z "A" týmu.Byl tam třeba Kuba Diviš...a ten jen vrtěl hlavou. Shodli jsme se, že takové čů..svět neviděl a já mám někdy pocit, že je dokáźu identifikovat podle těch neuvěŕitelných krávovin, co tady píšou.

          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 19:51 |  
            0 0

            Já chápu, když Tantalos žije hlavně u tý juniorky, že má tak trochu klapky na očích, všichni tak nějak tlačíme každýho borce vejš, když oproti jinému obléká ten správnej dres..:) Ale co je moc, je moc.

            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

              LordEdmund     před 16 lety 04.02.2009 20:06 |  
              0 0

              Chápu, že má někdo jinej názor a mohu ho i respektovat, ale to neustálé napadání KJ bych spíše čekal od 14letejch rudochů na Idnesu, než od dospělýho chlapa. kterej si přece musí pamatovat, jak to bylo za Ležků a Czsaplárů a měl by to umět porovnat s tim, jak je to teď.

              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                tantalos     před 16 lety 04.02.2009 21:38 |  
                0 0

                Máš pravdu, jsem zcela určitě blázen, což se projevuje tím, že chodím na fotbal a vrážím do něj peníze, zatímco bych měl investovat do fondů banky Lehmann Brothers

                • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                  LordEdmund     před 16 lety 05.02.2009 08:29 |  
                  0 0

                  Ano mám pravdu, s penízky si dělej co chceš.Taky chodím na fotbal, taky do něj vráźím peníze, ale jdu se tam předevšim bavit a to mi současná Slavia dopřává plnými douśky. Jestli to s Dočkalem byla chyba nevím, ale i kdyby, tak to se prostě stane i ve většich klubech, že nevyjde nějakej přestup. Bez Dočkala i Váchy, jsme udělali titul, takže asi nějak výrazně nechyběli.Jak je na tom herně a zdravotně Vácha, ukáźe už tato sezona. Moc bych se nedivil, kdyby po pár týdnech ulehnul s kolenem na marodku a vrátil se po hostovačce do Slavie, jako tomu bylo v Jablonci a Liberci. To mu ale samozřejmě nepřeju i kdybych si tady mohl pak honit triko, jak jsem to říkal..

                  • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                    zz     před 16 lety 05.02.2009 09:22 |  
                    0 0

                    Loni jsme udělali titul bez Necida a jak se nám na podzim hodil.
                    Takto uvažovat nelze.
                    Bayern se taky obejde bez Krooseho a Niedermaiera, přesto je neprodá a pošle je na hostování bez opce.
                    Ví proč.

    • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

      slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:17 |  
      0 0

      Tak u Trappa to už bude jen formalita, i dle samotného hráče. To je dobře. Sice možná bych raději fakt toho Marka, ale Trapp není špatnej hráč.... a ruku na srdce, asi určitě je lepší než Cissé

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:21 |  
        0 0

        Btw, když jsme u toho DZ, co třeba Hubáček?? :)

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:25 |  
          0 0

          Tohle nepiš radši ani ve srandě... Ne, to stačil Hrdlička na DZ... Hub fakt na stopera, tam je dobrej... Na beku ještě uhraje taky svoje, směrem dozadu... a dopředu když je dobrej soupeř, tak se i vydá dopředu... ale na DZ fakt ne. To raději hrát bez DZ s tím, že se třeba Belaid s M.Jarolímem podělí i o defenzivní ukoly

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:27 |  
          0 0

          Tomasi nezlobte se, neimim tak kerasne rozbory jako jeden novinar, co se obcas pise, reknu to velmi laicky, chybi mu prehled, ciste odebirani mice a dle meho i rychlost, ale to treti je jen a jen muj nazor

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:27 |  
          0 0

          Tomasi nezlobte se, neimim tak kerasne rozbory jako jeden novinar, co se obcas pise, reknu to velmi laicky, chybi mu prehled, ciste odebirani mice a dle meho i rychlost, ale to treti je jen a jen muj nazor

          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:34 |  
            0 0

            Pánové, ani jsem nemyslel, že to vezmete až tak vážně....

            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

              slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:52 |  
              0 0

              To je dobře. Protože na DZ se počítá s Dušanem :)))))

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:35 |  
          0 0

          Co s Hubáčkem? Nechte ho na stoperu. Jednoho levonohýho univerzála už KJ našel. Jinak se nebojte, útočníci byla jen první vlna, teď přijde ještě 5 záložníků, 6 obránců a 4 brankáři.. :-))

          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

            slaviator     před 16 lety 04.02.2009 17:54 |  
            0 0

            Tak já nevím, jestli bychom to neměli hrát jako v hokeji... Třeba bychom dostali vyjímku a mohli bychom po x minutách vždycky vystřídat všech deset hráčů v poli... :-)))) Nebo se chystáme přihlásit ještě do některé jiné ligy? :))

      • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 17:47 |  
        0 0

        Jsem ani nevěděl, že je Doležal v Dubaji, no tak ještě pár dní asi počkáme a můžem tak jako bez nouze a nutnosti hodit řeč s Ličkou o jednom univerzálovi.. :-)) No, asi bude Trapp vážně celkem dobrej.. Plzeňáci ho vidí i takto: Jestli odejde Trapp, tak to bude fakt špatný. Nevidim u nás v týmu nikoho jinýho, kdo by mohl hrát vedle Horvátha.Jinými slovy nevidim nikoho, kdo by běhal za dva a zároveň byl defenzivním typem záložníka.

        • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

          Jiri1     před 16 lety 04.02.2009 17:56 |  
          0 0

          Ano tohle jde temer celou Plzni, ja si ale myslim, ze ho muze nahradit Rada, navic v Plzni je docela hodne hracu, i kdyz pretlak na tomto miste zde rozhodne nepanuje.

          • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 18:14 |  
            0 0

            No to je možné, mně ale sprominutím nejde o to, kdo ho nahradí v Plzni, ale jak zaboduje u nás:-) Pokud tedy skutečně přestoupí.

            • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

              bongor     před 16 lety 04.02.2009 18:22 |  
              0 0

              Pánové začíný velká únorová socialistická revoluce.sralta vyhrála 5:0.
              Je to velkoklub,kam my na ně!.Myslím,že příští rok vyhrajou LM.
              Chovaněc se naparuje jako holub na okapu.

              • Re: Metalist Charkov - Slavia 3:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.02.2009 18:33 |  
                0 0

                NJN.. Sport má konečně z čeho mlít.. Mně to docela vyhovuje. Ať má klidně Sparta vítězný únor deset let po sobě. Mně bude stačit vítězný květen.. :-)