Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

Fotbalisté Slavie vyhráli první zápas na herním soustředění v Dubaji a porazili uzbeckého soupeře Lokomotiv Taškent 4:0. Dvě branky vstřelil Pavel Fořt, kterému se zatím daří znamenitě, poprvé se prosadil i Besta. Čtvrtou branku dal Grajciar.

Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0 (2:0)
Slavia, 1. poločas: Vaniak - Kaufman, Brabec, Hubáček, Švento - Belaid, Cissé, Jarolím, Černý (34. Šiklič) - Fořt, Šenkeřík
2. poločas: Diviš - Kaufman, Hošek, Brabec, Šiklič - Grajciar, Cissé (76. Belaid), Švento - Ivana - Besta, Toleski
Branky: 11. a 13. Fořt, 60. Besta, 70. Grajciar

Slávisté byli v utkání lepší, jasně svého soupeře převálcovali. Do zápasu nemohli nastoupit Vladimír Šmicer - doléčuje problémy s kolenem, Petr Janda - má naražený nárt a Marek Suchý, který se potýká se zánětem achilovky.

Komentáře (158)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

    slaviator     před 16 lety 01.02.2009 16:29 |  
    0 0

    S čím půjdeme proti Plzni? Sestava Vaniak- Kaufman, Suchý, Hošek, Šiklič - Grajciar, Belaid, Švento - Toleski - Besta, Fořt? Takhle by se mi to celkem líbilo...:)))

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.02.2009 16:33 |  
      0 0

      Jiste, z niceho nic bude Karel hrat se tremi utocniky :o)
      Misto Toleskiho Jarolim, misto Grajciara Cisse (nebo Marek), mozna misto Siklice Cerny a misto Hoska Hubacek a blizi se to Jarolimove sestave.
      Dnes se hralo polocas v tomto rozestaveni nejspis proto, ze souper byl proste slaby, to se o Plzni rozhodne rict neda.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        slaviator     před 16 lety 01.02.2009 16:40 |  
        0 0

        Mno, ona zase ta Plzeň tak silná není... A nejlepší obrana je útok.. :))))

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        Tyzany     před 16 lety 01.02.2009 16:47 |  
        0 0

        Myslim že v lize bude sestava:Vaniak-Kaufman,Suchý,Brabec,Hubáček-Jarolím,Belaid,Šmicer,Švento-Besta,Fořt

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          mudrc     před 16 lety 01.02.2009 20:31 |  
          0 0

          tak to já ti za sebe klidně řeknu, že kdybych znal předem výsledky zápasů, tak bych do toho Edenu vůbec nechodil...

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            slaviator     před 16 lety 01.02.2009 22:27 |  
            0 0

            jooo, to jááá kdybych znal předem výsledky zápasů, tak je ze mě brzo multimilionář.. :))))))

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      zz     před 16 lety 01.02.2009 16:44 |  
      0 0

      Lukáši,
      gratuluji. Ty už víš sestavu tři týdny předem.
      Proč jsi ji neřekl KJ na začátku přípravy, mohli jsme ušetřit za pobyt v Dubaji.
      Každý soupeř je jiný, ale podle Tebe nám vše ukázal zápas proti Lokomotivu.
      Jestli víš všechny jarní výsledky, tak nám je sem napiš.
      Ani nevíš, kolik slávistů si oddechne.
      Budou chodit do Edenu a předem budou znát výsledek. Není to nádhera.
      Podobně když budeme hrát venku, pustí si televizi a bude to bez nervů.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        slaviator     před 16 lety 01.02.2009 16:46 |  
        0 0

        Napsal jsem je, jaká sestava by se mi líbila. Ne jaká bude. To je rozdíl. Jako když jsem napsal, že ať si Fořt nevystřílí všechen prach v příprava a Kutník mi pak napíše, že jasný, že si myslím že to je jen náhoda...

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          zz     před 16 lety 01.02.2009 16:52 |  
          0 0

          Jak můžeš napsat tři týdny předem, jaká sestava by se Ti líbila, když jsi viděl jediný zápas proti Teplicím.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            Khadgar     před 16 lety 01.02.2009 17:01 |  
            0 0

            Podle onlajnů, ne?

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 17:01 |  
            0 0

            Voki, nic ve zlém, ale jaká sestava by se mi líbila můžu napsat klidně 6. září o půlnoci..:-) Zase se nemůžem brát tak vážně.

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              slaviator     před 16 lety 01.02.2009 17:04 |  
              0 0

              Dneska voki není vtipnej jako posledně... :)))

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                zz     před 16 lety 01.02.2009 17:11 |  
                0 0

                Sestava by měla vycházet z přínosu hráčů proti konkrétnímu týmu, jeho stylu hry a z aktuální formy hráčů.
                Pokud nominuješ hráče podle obliby, tak je to špatně.
                Baroš sice nehrál v klubu, ale jeho konkurenti nebyli lepší.

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              zz     před 16 lety 01.02.2009 17:17 |  
              0 0

              Lepší je sestava 1.4.
              A Bulldocku, hoď jsem taky sestavu.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 17:01 |  
            0 0

            ježiš mane:) Každý si přeci sem tam napíše tu svoji sestavu. Myslím že jsme to někdy dělali všichni.
            Tak já si tedy po dlouhé době napíšu taky tu svoji, jaká by se mi líbila :)
            Vaniak - Kaufman, Brabec, Suchý, Hubáček - Šmicer, Marek, Belaid, Švento - Besta, Pekhart.

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              Khadgar     před 16 lety 01.02.2009 17:09 |  
              0 0

              Jestli si do svý sestavy můžu napsat i hráče, který u nás nehrajou, tak to si asi taky nějakou napíšu :-)

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 17:19 |  
                0 0

                Tak je tam ta prostřední věta že. Navíc, nevíš co bude zítra.. Příchod Pekharta je už zřejmě dojednaný, když má zítra cestovat do Dubaje a o Markovi se tady také živě diskutovalo a podle mnohých je to také na dobré cestě. Navíc se o tom baví už i fanoušci Ostravy.
                Ale chápu, že pokračuješ v rýpaní.
                Myslím že se můžeme ingonoravati ne, já tvé příspěvky také přehlížím.. a jak je dobře.

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  Khadgar     před 16 lety 01.02.2009 17:33 |  
                  0 0

                  Myslel jsem to v nadsázce (smajlík), ty to bereš jako rýpání. OK.

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  quelhar (admin)     před 16 lety 01.02.2009 17:33 |  
                  0 0

                  O tom Pekhartovi se psalo v patek a nebylo to ve forme, ze je to jiste, ze v pondeli prijede. Dokud to nebude jiste, tak nema cenu s Pekhartem pocitat, stejne jako s Markem.

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                Eluin (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 08:52 |  
                0 0

                Tak jo, třeba: Buffon - Jankulovski, Maldini, Carlos, Stam - Beckham, Nedvěd, Zidane, Rosický - Ronadlinho - Henry.
                Do této sestavy by se i Marek Jarolím dostával jen velmi těžko :-).

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              zz     před 16 lety 01.02.2009 17:14 |  
              0 0

              Miro,
              vždyť Pekhart ještě nepřišel.
              Navíc za Slávii neodehrál v přípravě ani minutu, jak ho můžeš hned cpát do základu?
              Já si počkám, až ho uvidím v přípravném zápasu.
              Mně by se líbila sestava s jinými hráči, ale to je utopie.
              Na ně nemáme peníze.

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 17:27 |  
                0 0

                Čau
                Tak stejně to pan trenér postaví jak chce, to máš těžko. Hlavně aby se dařilo. Všechny mé obavy po odchodu Krajčíka a hlavně Tavarese vychází z toho, že mám strach o LM. Že jsem prodali Mickaele ted a né v létě jsem zachránili rozptyl maximálně 10 milionů v jeho ceně ale o dost si přitížili při choutkách o LM. Sám víš, že jenom za účast dostaneme víc než za Necida a Tavarese dohromady.
                Já chápu, že přicházejí tak zajimavé nabídky na hráče, že jim třeba pan Rosen nechce bránit ve štěstí. Ale pořád by měl být prvořadý úspěch Slavie. Kdybychom si v létě zajistili účast v LM, tak bych s klidným srdcem podal ruku s pamatečnám dresem Tavaresovi, Belaidovi i Markovi Suchém..měli bychom totiž splněno a hlavně velký obnost peněz na budoucí rozpočty a nové budování kádru. Takhle riskujeme ztrátu velkého obnosu.
                Proto například tak doufám, že příjde Marek, který snad dokáže aspoň z části zamezit díru po Mickaelovi. Nezlob se na mě, ale ani jeden jediný výkon proti Kladnu ve mě optimismus s Cissém nevyvolá. Jasně počkáme si na jaro, ale je to risk, který se nemusí vyplatit. Proto opravdu doufám, že Marek přijde. Už jen proto, jaký je to univerzál a když to s Cissém dopadne dobře tak může hrát Marek na beku.

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  quelhar (admin)     před 16 lety 01.02.2009 17:30 |  
                  0 0

                  Vis o tom, ze i kdyz vyhrajeme ligu, tak nas na podzim cekaji jeste dva dvojzapasy v predkolech, nez se dostaneme do LM?

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    slaviator     před 16 lety 01.02.2009 17:38 |  
                    0 0

                    Nebude nás čekat příští rok jen jeden dvojzápas? Ale hlavně, od příští sezony už je i poslední předkolo o LM docela finančně zajímavé..

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      quelhar (admin)     před 16 lety 01.02.2009 17:41 |  
                      0 0

                      Ne, dva dvojzapasy, stejne jako kazdeho dalsiho mistra po nekolik dalsich let.

                      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                        slaviator     před 16 lety 01.02.2009 17:47 |  
                        0 0

                        Aha... Hm... Ale aspoň že vím, že nebude žádný Intertoto... Zato třebas v takový Plzni, když hlásí útok aspoň na Intertoto... A v jinejch týmech na UEFA Cup... Ať si to klidně hrají, co.. :)

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 18:04 |  
                    0 0

                    Já opravdu nerozumím tomu proč tady některé neustále baví všemožno kritizovat.
                    Můj příspěvek je zcela racionální úvaha. A to kdy bych uvolnil hráče, kteří si zaslouží zahraniční angažmá jsem tam také napsal zřetelně. Tak si to ještě jednou přečti.
                    Uplně žasnu, co všechno člověk musí "posunout, změnit" aby mu to rypnutí vyšlo. Ono to předkolo se totiž bude hrát v létě víš, možná pár dnů ale zcela jistě před koncem přestupového období. Tak je to schválně pro týmy nastaveno, aby v případě uspěchu mohli být posíleny a neúspěchu prodat.
                    Ale já už na to kašlu. Kritizujte si cokoli jakkoli. Já nemám 15, nemám v hlavně najebané a i když fotbalu možná nerozumím jako spousta lidí tady, to nemyslím nějak ironycky, ale uznale konstatuju, tak aniž bych byl přiliš zpupný, tak dodávám, že se snažím psát racionální věci. Ne hlouposti.
                    A podle mě je rozprodání kádru před tak přelemovou událostí, ne špatné, protože pana trenéra hodně uznávám, ale přinejmenším zbytečně riskantní.
                    Ale chápu, že to pro Mickaele byla velká šance, a i když mi bude chybět víc než Necid a Krajčík dohromady tak to se smutkem respektuju. Jen však doufám, že nebudeme spolehát (riskovat) s Cissém ale přivedeme Marka. A jestli to není racinální úvaha ale blbost, jak mě tady určitě znova bude za pár minut někdo přesvědčovat tak jo, jsem asi vůl no..

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      Ravik     před 16 lety 01.02.2009 18:21 |  
                      0 0

                      Mirečku byli jsme před Tavaresem a bude i po něm. A věř, že to píšu s vědomím že Necka, Matej a právě Tavares byli na podzim naši nejklíčovější hráči. Ber to tak, že Tavares přišel, díky jeho obrovskému příspěvku (dvě asistence Standovi v odvete s Ajaxem) jsme byli v LM a teď odchází za krásné peníze. Půl roku před klíčovým zápasem o LM a s vědomím, že se za něj tady půl roku připravuje náhrada (Cisse). On i ten Tavares měl svoje mouchy a chyby. Samozřejmě jeho odebírání míče a neprostupnost byla na naší ligu něčím vyjímečným a nahradit asi jedním hráčem nepůjde. Ale taky si myslím, že jeho slabší rozehra a absolutní absence střelby zrovna na tomto postu je velká nevýhoda. Samozřejmě ten Marek by byl fajn, ale jestli odehrajeme jaro s Cissem či s Belaidem (má přehled, přenesení hry, kolmice i střelu), který by se mi na tomto postu také líbil, tak strach nemám.

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      quelhar (admin)     před 16 lety 01.02.2009 18:21 |  
                      0 0

                      Sorry, tvuj predchozi prispevek jsem asi opravdu spatne pochopil. Nicmene opravdu nechapu, proc se tu posledni tydny prezentujes prispevky tohoto typu.

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 18:08 |  
                  0 0

                  Vycházej z reality. Tavares dostal nabídku teď. Je lepší ho nahrazovat půl roku před kvalifikací LM než půl měsíce. Navíc kdyby nakrásně u nás odehrál předkolo LM, tak by mohl odejít leda do ligy (jako Pudil) nebo do Ruska a do klubu, kterej s nim nepočítá do pohárů a ještě za míň peněz. Jestli místo něj přijde Marek, bude to kvalitní náhrada. Necku udržet dlouho nešlo, stejně Mateje a náhrady přišly adekvátní. Věřim, že to na jaře bude pěknej ofenzivní projev a o výsledky se pak nebojim.

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 18:12 |  
                    0 0

                    Jo, krom toho kdyby se po předkole prodával, tak by to nejspíš znamenalo, že jsme neuspěli, takže jeho přínos by byl celkem fuck:)

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 18:41 |  
                      0 0

                      Tak na ten první příspěvek jsem zareagoval aniž bych věděl už svými minulým kdy jsem časově zařadil předkolo LM a tohle... já mluvil o "zasloužíní si" zahraničního angažmá. I kdybychom do LM prošli tak by mohla přijít zajimavá nabídka kterou by hráč neodmítl i s tím, že by si ve Slavii zahrál LM. Ale to je jedno. Mě je to ale fuk. Dál klidně pokračujte v hledání byť jen sebemenších věcí se kterými se dá polemizovat a jděte do mě :-) Mě je to opravdu jedno. Po zkušenosti z před pár dnů na to už prdím.
                      Sranda je, že tady si vytvale něco obhajuju ale v reálu o mě každý říká, jaký nejsem flegmoš.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            slaviator     před 16 lety 01.02.2009 17:03 |  
            0 0

            Jaká sestava by se mi líbila, můžu napsat i jen dle jmen. Copak Brückner někdy sledoval hráče v akci, než je nominoval? Nominoval dle toho, jakou měli formu? Ne, to by tam Baroš dva roky neměl co dělat. Tak buď rád, že jsem do té "mé" sestavy přihodil i Fořtovi, kterému zatím příprava vychází... :-)

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          elpresidente     před 16 lety 01.02.2009 16:55 |  
          0 0

          mě by se líbila sestava: slaviator - slaviator, slaviator, slaviator, slaviator - slaviator, slaviator, slaviator, slaviator - slaviator, slaviator

          head coach: slaviator

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            slaviator     před 16 lety 01.02.2009 17:02 |  
            0 0

            Kurfa, ten by byl v pátý minutě zralej na vystřídání... tohle by ho muselo hodně rychle znavit.. :)))

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              elpresidente     před 16 lety 01.02.2009 17:11 |  
              0 0

              mno tak minimálně toho kouče, by si určitě zvládl s přehledem, ne?

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                slaviator     před 16 lety 01.02.2009 17:17 |  
                0 0

                Nevím, aby ho pak zase nevyhazovali fanoušci po jednom nepovedeným zápase, kdy by se nevyhrálo 5:0, ale 4:2... :((((

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  Khadgar     před 16 lety 01.02.2009 18:17 |  
                  0 0

                  Po jednom nepovedeným zápase se vyhazuje ve sraltě. U nás by tě vyhodili ještě před zápasem :-)))) Když to teda beru podle oficiálek...

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    slaviator     před 16 lety 01.02.2009 18:40 |  
                    0 0

                    Tj... Ale já bych jim nedal příležitost. S půlkou týmu bych odletěl například do té Dubaje a druhou půlku týmu bych poslal na hory.. :)))))))))))

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 17:00 |  
        0 0

        Trocha nadsázky neuškodí. Pro mě jsou hlavní pozitiva Kaufmanovy auty a Grajciarovy rohy. Trefit hlavu spoluhráče totiž u nás nebejvala samozřejmost.-)) Dobře, že všicni útoční hráči makaj a preou se o sestavu, mám z toho dobrý pocit. Teď jsem jenom zvědavý, jak jsou na tom ta jednání o Pekhartovi, Markovi, či tom třetím tajemném jméně. . že by ten Trojan či Skácel?

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      Oja     před 16 lety 01.02.2009 19:15 |  
      0 0

      Mě by se líbila sestava takhle:
      Vaniak - Kaufman, Suchý, Brabec, Šiklič - Cissé - Grajciar, Belaid, Švento - Šenkeřík, Fořt.
      Střídat: Švento - Černý, Belaid - Šmicer, Šenkeřík - Ivana.

  2. Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

    Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 18:09 |  
    0 0

    Tak se kouknu po dvou týdnech co je nového a my už jsme i bez Latky a Tavarese. Kam až to povede. Besta, Kaufman dobrý, ale proboha, zákon zachování energie platí a z těch, co to táhli pořádně za pačesy zbývá už jen Švento a Suchý. To dost tristní.
    Tolik to teď nesleduju, ale ZZ, jak je možný, že nemáme peníze na nějaké slušnější hráče, když 135+50+20=205 jen v tomto přestupním okně? Kam se ty peníze ztrácej.
    Každopádně pozitivem je, že teď se ukáže na co mají ti hráči, kteří ve Slavii zůstali. Ukáže se, jestli opravdu byli Krajčík, Tavares a Necid tím klíčem k úspěchu, nebo jestli to náhodou nevězelo v levém bekovi, levém záložníkovi a středním záložníkovi, kteří měli všichni tři vynikající "grass time".

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      Ravik     před 16 lety 01.02.2009 18:28 |  
      0 0

      Za Necku Fořt, Besta a možná Pekhart, za Krajčíka Kaufman a uzdravený Dřížďal, za Tavarese snad Marek. Tak nemaluj čerta na zeď :-) Posily více než adekvátní a za rozumný peníze. Osa je pryč, vybuduje se nová.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 19:13 |  
        0 0

        Tohle beru Raviku, ale je to záplatování stále chatrnějšími záplatami a zdá se mi, že těch hráčů odchází tak nějak moc. Pekharta už ani nechci, k čemu by teď byl, když na postu útočníka je konkurence jako hrom a naše síla je tam největší. Myslím, že je třeba posíli pravou zálohu, střední zálohu, levou obranu, střed obrany, nejlépe sehnat univerzála, co zládne DZ i střed. Takže výše jmenovaní, nebo Jan Polák 2. či Frejlach by neškodili.
        Jinak v Sinsheimu včra první soutěžní utkání, stadion mne překvapil, že vypadá podobně jako Eden, ale je tam podstatně lepší zázemí a služby a je to takové dodělanější, i když mušky jsou pořád. Každopádně ten stadion je krásnej, ale Eden je jen jeden a Slavia taky, bohužel ty pondělky jsou pro mne zničující, to mě nezlobili.

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          zz     před 16 lety 01.02.2009 19:37 |  
          0 0

          Ano,
          pravého záložníka, levého beka bych přivítal jako sůl.
          Škoda, že nepřišel Kobylík na pravou stranu, na levého beka by se mi líbil Trojan, ale to je utopie.
          Viděl jsem ho v pátek proti Osnabrucku a hodně se mi líbil.
          Ve středu zálohy bych nechal hrát Belaida a v létě přivedl jednoho rychlostního univerzála.
          Třeba vyjde v létě Vlček nebo Kazenga.
          Pokud odejde v létě Suchý, věřím, že přivedeme konstruktivního stopera.

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      slaviator     před 16 lety 01.02.2009 18:42 |  
      0 0

      Ty peníze by mě taky zajímalo, kde jsou... Ale třebas nás vedení překvapí, a přijde ještě Pekhart, Marek a třebas ten Hohender.. :))))

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      slimak     před 16 lety 01.02.2009 18:56 |  
      0 0

      penize se tady uz resili a k nicemu se nedoslo, odkazuji tedy na drivejsi diskuze..
      no, tak to budou tahat za pačesi jiní, kluby jako slavia musi s odchody hracu pocitat, tak to proste je..navic myslim, ze nahrady prisly urcite velice kvalitni a nebal bych se toho..
      jsem velice zvedav na dalsi posily, pokud mluvil vcera dolezal o nejakem prekvapeni, tak se celkem tesim..nedivil bych se, kdyby prisel jeden z trojice Trojan, Mazuch, Skacel, i kdyz uznavam ze spis bude prani otcem myslenky :)

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      zz     před 16 lety 01.02.2009 19:28 |  
      0 0

      Ahoj Pedro,
      je těžké dostat kvalitního hráče do české ligy.
      Proto je rozumné kupovat na české poměry kvalitní hráče jako Besta, Marek, kteří přinesou kvalitu, nejsou pomalí, a dokáží se prosadit i v pohárech.
      Proti loňské zimě je to výrazný posun. Navíc je to dobrá kvalita za rozumnou cenu. Mně vadí jiná věc, ale to Ty dobře víš.
      Nemá smysl utratit všechny peníze, které jsme získali.
      Je třeba mít rezervy na horší časy.
      Uvedu Ti příklad ze zdravotnictví. Na účtech zdravotních pojištoven byl přebytek 35 miliard. Populista Rath navrhoval tyto přebytky rozpustit a dát je mezi pacienty na různé programy.
      Dneska je tu velká krize, klesne výběr pojistného a nebýt těchto rezerv, tak má zdravotnictví problémy a je ve velkém deficitu.
      Prostě provoz firmy se musí plánovat z delšího časového hlediska.
      Navíc je věcí majitelů, jak naloží se svým majetkem.
      Viděl jsi včera Hoffenheim?
      Bylo znát, že chybí Ibiševič, Obasi a Eduardo.
      Navíc se zranil Hildebrand, bude to mít Hoffenheim na jaře těžké. Chyběla tam ofenzivní kvalita z podzimu.
      Rajnoch poznal, že není možné v bundeslize dlouho držet míč, vše je o rychlosti práce s míčem.
      Proto se obávám, že si Tavares moc v Hamburgu nekopne.
      Jeho styl hry není pro bundesligu. Ale třeba se chytne.
      Hamburg přivedl Rincona a chce získat Madlunga z Wolfsburgu.
      Bude to mít Tavares hodně těžké, uvidíme, jak se prosadí.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 19:36 |  
        0 0

        Byl sem tam, koupil sem permice, protože mne to tam baví. Základní prvky hry sou ale zachovány, taky je potřeba se dívat na to, že Chotěbuz se zaměřil na obranu. Těžké to bude mít asi každý, já myslím, že Bayern vyhraje, Hamburk má taky vysokou kvalitu, hlavně se mi líbí Petrič, Trochovski a Fantomas hraje taky výborně. Podle mě ale ještě může jít nahoru Schalke. Ale přál bych si Hoffenheim v Lize mistrů, byla by pecka, kdyby hrál Manchester proti vesnici.

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          zz     před 16 lety 01.02.2009 19:43 |  
          0 0

          Já bych věřil i Leverkusenu. Titul udělá patrně Bayern.
          Rajnocha dobře sestřelili, gól Sanoga neměl platit.
          Cottbus bránil, přesto absence opor Hoffenheimu byla znát.
          I Kaiser Franz se přijel podívat.
          Schalke předvedlo atraktivní fotbal, zahodilo šance a prohrálo.
          Líbil se mi Rakitič a Graffite z Wolfsburgu..
          Hrozný byl Šimůnek.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 19:51 |  
            0 0

            Já viděl jenom Bayern a Hoffenheim. Myslíš Straku nebo Beckenbauera:))?
            Rakitič je vynikající, ale on je tam dobrej i Farfán, je tam šikovnej Marin, Bundesliga je kvalitní, ale mohla by být i kvalitnější a myslím, že i bude, díky krizi se přelije kvalita tam, protože německé kluby jsou poměrně stabilní a to i ty druholigové.

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              zz     před 16 lety 01.02.2009 19:55 |  
              0 0

              Myslíš si, že Strakovi říkají v Německu Kaiser :))?
              Marin je výborný hráč na to, že je ročník 89.

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 20:08 |  
                0 0

                Myslím, že určitě. Je to tam stejná celebrita jako Beckenbaur či Matthaus.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            slimak     před 16 lety 01.02.2009 19:54 |  
            0 0

            zdravim voki.
            bundesligu nejak zvlaste nesleduji, ale casto koukam na sestrihy zapasu..zaujala me jedna vec a to jsou rozhodci, opravdu to je to tak spatny jako to vypada? musim rici, ze nasi rozhodci mi prijdou lepsi, ale rikam, nejak moc to nesleduju a proto me zajima tvuj nazor..

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              zz     před 16 lety 01.02.2009 20:00 |  
              0 0

              Tak v tomto kole třeba uznali dva góly, které neměly platit, byla tam neodpískaná penalta za ruku ve vápně.
              Ale nemyslím si, že by rozhodčí byli nějak slabí.
              V tolika zápasech v jednom kole se prostě udělají chyby.
              Nemají to rozhodčí jednoduché.

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                slimak     před 16 lety 01.02.2009 20:05 |  
                0 0

                pak tam byl naopak neuznany gol Toniho do sítě hamburku.to uz mi prijde ve srovnani treba s anglii opravdu hodne a nemyslim jenom toto kolo

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  zz     před 16 lety 01.02.2009 20:09 |  
                  0 0

                  Gól Toniho byl správně neuznaný.
                  Díval jsem se na detailní rozbor celé akce na DSF a rozhodčí rozhodl správně.

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 20:14 |  
                    0 0

                    A proč ho teda neuznal?

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      zz     před 16 lety 01.02.2009 20:18 |  
                      0 0

                      Jako první fauloval Toni, až pak ho chytil za dres obránce Hamburgu.
                      Bylo to vidět ve zpomaleném, rozfázovaném rozboru.
                      Toni si pomohl rukou, kterou si odstrčil obránce Hamburgu.
                      Proto měl pomezní praporek nahoře.

                      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 20:23 |  
                        0 0

                        No aby z toho brzy nebyl bezkontaktní sport, když už je k prokázaní faulu třeba zpomalený rozfázovaný rozbor. Já ve fotbale práci rukou beru a trestal bych naopak tu jasně prokzatelnou jako v případě toho obránce Hamburku, kterej držel Toniho za dres jak když ho chce svléknout z kůže. Většinou jsou to obránci kdo drží za dres, útočník prozměnu odstrkuje obránce. Fér souboj, šlo to tak doteď a mě se to líbí, má to náboj a hře to ještě neuškodilo..

                        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                          Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 20:29 |  
                          0 0

                          Moc se mi například líbil třetí gól ManU proti Chelsea. Trestňák, takovej zkrácenej roh, domluvenej signál na přední tyč. Berbatova hlídal ten mladej kluk. Když se Berbatov rozeběhl, Vidic a ještě jeden za nim "zavřeli dveře" do kterých narazil ten klučina a všichni jenom koukali jak nikým neatakovaný Berbatov bezproblémově zavěšuje. Parádní moment, samozřejmě C.Ronaldo centroval přes dvoučlenou zeď přesně na nohu - dokonalá přesnost od Ronalda a dokonalej timing od Berbatova - dokonalej signál. A i tady hrála roli práce rukou..

                        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                          martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 21:34 |  
                          0 0

                          Ja videl taky jen ruce obrance, ale esli je to tak, ze nejdriv Toni obrance odstrcil a tim ziskal v tom souboji rozhodujici naskok, tak meli rozhodci asi pravdu.

                          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                            miross     před 16 lety 02.02.2009 10:06 |  
                            0 0

                            Přesně tak to bylo! v první chvíli to nevypadalo, ale z jiného úhlu odkud to viděl i pomezní, byl opravdu nejdřív faul Toniho! já bych dokonce řekl, že rozhodčí v zápase trochu Bayernu pomáhal.

                            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                              Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 10:45 |  
                              0 0

                              No tak Toni se od něj rukou odrazil aby mohl zpracovat balon, to mi nepřijde jako faul. Během vteřiny ho měl stejně znova na zádech, akorát že Toni má tu výhodu, že se dokáže s balonem otočit i s chlapem na zádech. Pak ho evidentně fauloval ten obránce. Pokud se tohle pískání stane trendem máme se na co těšit, aby nakonec nevylučovali jako v hokeji na dvě minuty :-( Kdyby radši přísněji pískali simulování a tvrdé, zákeřné fauly. . Jako když Van Bommel sestřelil Jarolíma loktem do spánku, rozhodčí z toho ještě ke všemu udělal faul od Jarolíma!! Jinak mi teda taky přišlo, že rozhodčí maličko nadržuje Bayernu...

                              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                miross     před 16 lety 02.02.2009 15:59 |  
                                0 0

                                Faul to byl hustej, ale van Bommel dostal za to žlutou a kopalo se proti Baeyrnu!

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            bongor     před 16 lety 01.02.2009 20:22 |  
            0 0

            No jo nediv se,Šimůnek je jenom sparťan,tam se nedá očekávat moc kvality.Myslím,že při prodeji svých hráčů dokážou rudí dokonale zblbnout všechny kupce.Jestli jim něco nedávají do pití,jinak nechápu,jak někdo může ty jejich nekopy koupit za takové peníze.

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 19:46 |  
          0 0

          Jo pánové, co je ještě zajímavá informace. Bayern má každým rokem neskutečný zisk v řádu desítek milionů euro, ale tyto poeníze nevyužívá všechny. Kádr drží takový, jaký potřebuje. Nemusí prodávat a posiluje jen tak, jak je to nutné. Každopádně je to sympatický příštup oproti šílenostem jaké předvádějí Man City, Real a jim podobní šílenci. Zvláště , když vezmem v úvahu, že v kádru chtějí vedle hvězd jako Ribéry či Toni i místní hochy, viz Rensing, Schweini, Kroos, Lahm a dalších pár chlapců. Kéž by byla Slavia někdy takovým českým Bayernem, fenoménem, který si i přes občasný neúspěch může dělat co chce a není závislý na prodeji hráčů a nemusí nechat své zápasy vysílat pod cenou v 17:15 v pondělí. Vždyť Kladno či Zlín mají 65% procent z TV práv co my. Vykašlal bych se na STES, domluvil se se Spartou a Baníkem a práva si prodal sám a zbytek ať si domácí zápasy dá Černýmu třeba zdarma. tohle je na hlavu postavené.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            zz     před 16 lety 01.02.2009 19:52 |  
            0 0

            U Bayernu mě překvapuje, že nechá chytat Rensinga, který na A tým nemá.
            Je to největší slabina Bayernu, proti Hamburgu zase zavinil gól.
            Měl by ho Bayern poslat na hostování a koupit kvalitního brankáře.
            A mladého Krooseho poslal Bayern na hostování do Leverkusenu, samozřejmě bez opce.

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 20:03 |  
              0 0

              Tak si ho vychovávali, jako budoucí náhradu a ejhle. Vidíš a přesně toho se obávám, aby se nám to nepřihodilo s Cissém. Ale tak Bayern má zcela jistě prostředky a někoho si přivedou. Vždyť Rensing je největší slabinou sestavy od chvíle, kdy Kahna nahradil. Spíš mě překvapilo, že nepřišla ta náhrada za Bommela, tak dlouho to domlouvali se Zenitem či z kama je..

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                zz     před 16 lety 01.02.2009 20:07 |  
                0 0

                Tymoščuk ještě může přijít a v létě přijde Olič.

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 20:10 |  
                  0 0

                  Já vím, že přijde Olič, ale to je útočník, tím Rensinga nenahradíš. A co se týká toho Tymoščuka, no jsem skeptik, když se nedohodli do teď, tak už to podle mě vzdali, vždyt už začala jarní část sezony. Myslím, že Klinsmann do toho už vrtat nebude.
                  No hlavně doufám, že titul vyhrají, protože na ně mám tiket :-)

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    zz     před 16 lety 01.02.2009 20:21 |  
                    0 0

                    Podle manažera Bayernu se o Tymoščukovi stále jedná.
                    Kdyby ho nechtěl Klinsmann, tak se nejedná.
                    Zenit je těžká váha, viz Aršavin a jeho odchod.

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  mirecek1111     před 16 lety 01.02.2009 20:22 |  
                  0 0

                  Víš nad čím mi ale opravdu zůstává rozum stát. Proč si Liverpool vybral jako posílení útoku Keana. Od první chvíle co jsem to zjistil jsem prostě nechápal.
                  To snad ani jinak dopadnou nemohlo. Starý, neperspektivní, v Tottenhamu to zase takový zázrak nebyl..
                  A uplně stejně nerozumím, proč si při takových možnostech mohl Manchester City vybrat zrovna toho Bellamyho ..nechtěl bych být nějaký šptaný prognostik, ale to jsou vyhozené peníze oknem. S těmi jejich cíly si stejně budou muset pořídit k Robinhovi top útočníka. A takhle polovičaté kroky za tolik peněz... no nevím.
                  Měli by toho využít dokud to ještě jde a kopit Benzemu nebo Aguera dokud ještě nehrajou za TOP kluby, z kterých je už z principu nebudou moci vykoupit. Vzpomň me, co udělal z Liverpoolu nakup jiného talentovaného mladíčka z Atletika. A nebyl to krok do neznáma. Všichni věděli, že tam ten obrovský potenciál je a určitě se projeví.

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    zz     před 16 lety 01.02.2009 20:36 |  
                    0 0

                    Jenže Benzema by do City nikdy nešel podobně jako Kaka.
                    Pro ně jsou jen Barcelona, Real, AC nebo MU.
                    Arabové vědí, že ze City nevybudují nějaký klub, který bude moci válcovat Evropu.
                    Jim jde o to ukázat ekonomickou sílu a tím se zviditelnit.
                    Nehledej za City nějaký fotbalový, koncepční projekt.
                    Je to jen reklama na velké peníze.
                    Keane se patrně vrátí do Tottenhamu.
                    Tottenham mi trochu připomíná Spartu, mění trenéry, nakupují a prodávají hráče a žádný výsledek.

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      slaviator     před 16 lety 01.02.2009 22:25 |  
                      0 0

                      Ale asi šel. Jen je otázkou "za kolik"...

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              miross     před 16 lety 02.02.2009 10:12 |  
              0 0

              Já bych to až tak jako chybu Rensinga neviděl. Střela Jarolíma z pohledu kamery za brankou byla tečovaná a možná o metr změnila směr. Rensing byl už v pohybu!

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 01.02.2009 19:53 |  
            0 0

            Je zajimave, ze na Bayernu ocenujes, ze nevyuziva vsechny penize, ktere vydela a u Slavie pises v totozne situaci o ztraceni penez...

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              Pedro08     před 16 lety 01.02.2009 20:00 |  
              0 0

              Já právě, ale píšu, že Bayern neprodává, já píšu, že je v mírně odlišné situaci. My, když odejdou tři klíčoví hráči, z nichž dva se velmi dobře zpeněžili, bychom mělí posílit, třeba zrovna o hráče, kteří by se za rok znovu prodali. Ten multiplikátor fotbalového trhu fakt funguje, podívej se na PSV Eindhoven. Koupit, prodat, koupit, prodat... Ronaldo, Nistelroy, Kežman, Alex, Farfán, Hasselink... U nás to vypadá takto, vychovat, vychovat, vychovat (skoro vše za peníze rodičů a SK, tzv, česká cesta neboli způsob B, vejvar co nejrychleji), prodat, prodat prodat, prodat. Z těch hráčů, kteří přišli zvenčí se prodal Tavares, samozřejmě Latka a Vlček, ale jinak jsou to vesměs odchovanci.

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.02.2009 20:19 |  
                0 0

                No jo ale PSV hraje poslední dobou pěknou tužku, tam bych se moc neinspiroval.. Určitě se prodávali Vachouškové, Pitákové, Skácelové, Fořtové atd.. akorát to nejsou jména jako u PSV asi víme proč.. No a pak odchovanci.. teď za KJ přicházejí hráči, kteří se dají taky zpeněžit, viz Tavares, Belaid, Švento,...

    • Re: Posila?

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.02.2009 10:05 |  
      0 0

      Nemam z toho clanku pocit, ze bychom my meli zajem o nekoho z Olomouce a kdyz uz, tak hlavne doufam, ze to nebude Melinho.

      • Re: Posila?

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 14:19 |  
        0 0

        Melinho by mi nedaval smysl. Potrebujem posilit na jinych postech. Leda bychom zcela rezignovali na defenzivu, kdyz si predsavim zalohu Cerny, Jarolim, Melinho, Belaid, tedy to bychom kazdeho soupere vylozene ustvali:-))). takze bych to preci jen smeroval do ostravy.

    • Re: Posila?

      LordEdmund     před 16 lety 02.02.2009 12:42 |  
      0 0

      Melinho by byl špatný krok pro Slavii. Marodů máme kvanta a pořizovat si někoho dalšího by byla lehkomyslnost. nic proti Melinhovi, je to jeden z nejtechničtějších ligistů , jeho rozehrávky přímáků jsou parádní a pŕihrávky pŕesné.Problém je ten, že nechce ,nebo neumí bránit a s přísným KJ by tedy váčil stejně jako s Pulpitem. Heidenreich i Hořava jsou mladí talenti s velice nevyrovnanými výkony,jejich šance na "A" by byly téměř nulové a do "B" by se jim asi nechtělo.:-))

  3. Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

    Nax     před 16 lety 02.02.2009 10:01 |  
    0 0

    Panove, drzme palce Ladovi Volesakovi. At se zase mezi nas vrati. To s cim se ted pere, je zatracene silnej protivnik.

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.02.2009 10:03 |  
      0 0

      Zrovna to ctu... Na druhou stranu nekde nekdo psal, ze s nim mluvil pri pratelaku v Edenu a rikal, ze brzo zacne lehce trenovat. Jestli se s tim da hrat vrcholovy fotbal, tot otazka pro specializovaneho lekare.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 10:24 |  
        0 0

        Chudák kluk, to mi řekněte, proč zrovna takovejhle člověk tohleto všechno musí absolvovat. No, držim mu palce!

        Co se týče té Olomouce, to jsem teda zvědavý, vidím to na Goceho, když to bude špičkový hráč ze špičkového mužstva se špičkovým trenérem:-) A snad bez opce.

        Doufám, že se dneska něco rozštípne, ten Marek kdyby dopadl..

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      LordEdmund     před 16 lety 02.02.2009 10:23 |  
      0 0

      nj, tak držim. Moc nepříjemná choroba :-( .

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        bongor     před 16 lety 02.02.2009 10:53 |  
        0 0

        Nevím co mu je,ale v každém případě:Láďo,držíme Ti palce!

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          LordEdmund     před 16 lety 02.02.2009 11:47 |  
          0 0

          Crohnova nemoc..Zjednodušeně, něco jako chronickej zánět stŕev..slabost, průjmy, zvracení, ztráta hmotnosti...pro vrcholovej sport nic moc, můźe se to vyléčit, ale stejně tak se ti to může zase vrátit. ale Voliš to zvládne, je to Slavista a ten něco vydrží:-)) navíc bude mít prvotřídní péči a podporu nejlepších fanouśků...

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            mudrc     před 16 lety 02.02.2009 13:04 |  
            0 0

            Crohnova choroba je chronický zánět střev. Bohužel touhle chorobou jsem onemocněl před 5 lety a povím vám, není to žádná slast. Každého tato nemoc limituje nějak jinak, každopádně to s vrcholovým fotbalem moc reálně nevidím. V mém případě mi doktor na celý rok zakázal jakoukoli zvýšenou tělesnou aktivitu. Postupem času jsem mohl začít sportovat, ale už jen tak rekreačně a občas. Je mnoho způsobů léčby, od prášků, přes pravidelné injekce, či infuse, ale žádná z těchto metod nezaručuje vyléčení, ale uvede zánět do "klidové fáze" , která běžný život nijak vážně neovlivňuje. Někomu tento zánět uplně zmizí, ale za rok, dva, či deset let se opět vrátí a lékaři skutečně nevědí jak a proč se tomu tak děje. Snad bude mít Volda větší štěstí než já a bude moci pokračovat!

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              mart     před 16 lety 02.02.2009 13:20 |  
              0 0

              Mrzi me, ze Vas to limituje tak moc mudrci, ale Crohn a vubec vsechny varianty zanetliveho onemocneni streva je hodne individualni. Co plati u jednoho, nemusi nutne platit u druheho. Mate pravdu, velecit to nejde. Je to pravdepodobne auto-imunitni onemocneni, a tech hodne zavisi na stupni agressivity a samozrejme na "provokujicich faktorech". (ne nebojte Tantale, ted o Vas opravdu nemluvim :).
              Pridavam se k tem co preji hodne zdaru pri leceni/kontrole teto mrchy a znova zopakuji, ze to klidne muze jit i dobre. (dobry priklad je treba "Ironman" Jonathan Caron).mart

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                Jiri1     před 16 lety 02.02.2009 13:44 |  
                0 0

                Zdravim, predcasny jasot neni na miste, hrali jasme poti podprumernemu souperi vykonosti nekde na urovni divize. Co se tyce odchodu utocnika , zajimava situace neni jen okolo Gocemu , ktery zatim prilis nehodla prodluzovat svuj uvazek ve Slavii, ale i okolo Senkerika, ktery se opakovane nechal slyset, ze neni jeste tak stary , aby musel vysedavat na lavicce a preferuje hrani v jinem klubu, navic mu take ve Slavii bude koncit kontrakt a po jeho prodlouzeni zatim neuvazuje.Ale pro me zustava prioritou defenziva , protoze tam nas dost tlaci bota a kvaita treba Hoska ale i Huba mne zatim nepresvedcuje. ono je to vubec tezke , s tymem se pul roku pripravuje Kindel, ktery je pak pro zvyseni motivace prelozen na dobu neurcitou do becka, aniz vi proc. Presto verim, ze i po prichodu alespon jednoho nadprumerneho hrace, nemusi to byt nutne Marek/nemyslim si o nem , ze je zazrak/, ale kdokoliv kdo dokaze ciste odebrat mic, dobre vykryvat prostor pred vastni brankou a sikovny i v rozehravce. Jiri

                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 14:16 |  
                  0 0

                  no jo, ale kdo je ten kdokoli, kdo ma tyhle schopnosti? :-)) obavam se, ze moc takovych hracu u nas nebeha.

                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                    mart     před 16 lety 02.02.2009 14:37 |  
                    0 0

                    prosim Vas martyni, moc o me nahlas nemluvte, jsem spis takova plassi az bojacna povaha, a nemam rad velkou publicitu :) mart

                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 14:54 |  
                      0 0

                      no jasne, defenzivni zaloznik, to je ten, kdo je na tu "cernou" praci, koho slava a zajem medii nijak moc nezajima!:-)) Jen doufam marte, ze "nepracujete" pro Arsenal, to by na Vas slavie asi nemela:-))

                      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                        mart     před 16 lety 02.02.2009 16:56 |  
                        0 0

                        Videl jste ten rozhovor s Frantou Ciprem na iDnesu?
                        O.k., tak ted uz je jasne, ze nam tu Frantisek prispiva na "nasich" SNkach (bud pod pseudonymem Bulldock anebo quelhar...:), ne ze bych s nim nesouhlasil :D. mart

                        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                          slaviator     před 16 lety 02.02.2009 17:18 |  
                          0 0

                          nebo voki? :))))

                        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                          martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 17:36 |  
                          0 0

                          No, pri vsi ucte ke quelharovi a Bulldockovi bych nerekl..:-)). Ale kdyby mne musel koupit pivo za prohranou sazku ohledne prodeje Marka Jarolima Franta Cipro, to by byla docela legrace...:-)) no vlastne i kdyby to dopadlo naopak...:-)).

                          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                            slaviator     před 16 lety 02.02.2009 17:51 |  
                            0 0

                            A to si vem... Kdyby quelhar nebo pod nebyl Cipro... Ale KJ... nebo někdo z jeho rodiny. :))))

                            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                              quelhar (admin)     před 16 lety 02.02.2009 18:18 |  
                              0 0

                              To bych drzel Marka ve Slavii tak dlouho, dokud by za nej opravdu nekdo nenabidl aspon 1.5M Euro :o)
                              Jinak muzu vsechny ujistit, nejsem KJ, nejsem ani nikdo z rodiny a nejsem ani Franta Cipro :o))

                              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                slaviator     před 16 lety 02.02.2009 18:30 |  
                                0 0

                                Tak je to jasný. Tak Bulldock je někým z rodiny KJ... a voki je Cipro... a je to.. :))))))

                                • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 18:49 |  
                                  0 0

                                  U nás v rodině máme všichni kučeravé hlavy, takže nee:-))) A vzhledem k mé neradosti nad příchodem A. Besty je to voki. :-)))

                                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 19:04 |  
                                    0 0

                                    aha tak uz vim proc se ti nelibi besta!!!:-))))

                                    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 19:10 |  
                                      0 0

                                      No, to zrovna neni ten pravej důvod:)

                                  • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                    slaviator     před 16 lety 02.02.2009 20:46 |  
                                    0 0

                                    Jo, myslíš, že voki? Nevím, co když nám tu s těma kučeravejma vlasama lžeš do kapsy? :))))

                              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                                zz     před 16 lety 02.02.2009 18:55 |  
                                0 0

                                Jasně Franto :o))

              • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 14:03 |  
                0 0

                diky za informace, nezbyva nez Voldovi drzet palce, at ho to trapi co nejmene.

            • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

              ZaplatPambuZaZZa     před 16 lety 02.02.2009 20:24 |  
              0 0

              já mám Crohna 3 roky, už rok sem bez prášků, ale na vrcholovej sport to není. po zátěži mě bolí břicho.

              jinak: víc než prášky pomáhá jóga a klid. :)

  4. Šmicer

    slaviator     před 16 lety 02.02.2009 16:22 |  
    0 0

    Tak chcete říct, co přesněji Šmicer hraje v té Ulici? Prostě přijde do hospody s jedním z bafíků Slavie s tím, že se bude hrát velikonoční Slavia Cup.. :)))))))

    • Re: Šmicer

      Troubi     před 16 lety 02.02.2009 17:30 |  
      0 0

      a ty tam nehrajes? treba nakou couru na ulici...

      • Re: Šmicer

        elpresidente     před 16 lety 02.02.2009 17:40 |  
        0 0

        :))))))))))))) hitlera:)))))))

      • Re: Šmicer

        slaviator     před 16 lety 02.02.2009 17:48 |  
        0 0

        Je vidět, že se na to nekoukáš, tam mám jednu z hlavních rolí... :))))))))))))

        • Re: Šmicer

          zz     před 16 lety 02.02.2009 17:50 |  
          0 0

          Hraješ prognostika?

          • Re: Šmicer

            slaviator     před 16 lety 02.02.2009 18:07 |  
            0 0

            Jak si to uhád? :)))))))))))

  5. Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 02.02.2009 18:19 |  
    0 0

    18:02
    Český fotbalista Rudolf Skácel z druholigového Southamptonu odmítl půlroční hostování v nejmenovaném německém klubu, kterému finančně strádající jihoanglický klub dohodl.

    Uz je to tak, Ruda proste chce k nam a kvuli nam odmita i bundesligu :o))

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      slaviator     před 16 lety 02.02.2009 18:31 |  
      0 0

      Jen my se prostě neozvem a neozvem... To Rudiho musí mrzet.. :( :-))))

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      zz     před 16 lety 02.02.2009 18:57 |  
      0 0

      Já myslím, že Ruda hraje na to, že mu v létě vyprší smlouva a bude moci odejít zadarmo.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 19:03 |  
        0 0

        kazdopadne nevim, esli Ruda trochu moc nešpekuluje. V té Herthe mu to celkem šlo.

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 19:09 |  
          0 0

          A byla to Hertha? Jestli mu vyjednali hostovačku v klubu na sestup a ještě s menším platem, tak se nedivim. Navíc by stejně tak jako tak řešil za půl roku další angažmá.

          • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 19:11 |  
            0 0

            co to bylo ted za klub nevím, ja myslel minulou sezonu.

  6. Odepsal mi Otík

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 18:59 |  
    0 0

    Získal jsem jednu odpoveď od Oty černého na téma TV přenosů: "Začátky utkání nejsou ideální, vím. Jsou kompromisem - dohody s kluby (ony to neradi slyší ale hrát v neděli odpoledne odmítají - je to, prý velký zásah do nižších soutěží) Změna nastane v okamžiku, kdy bude ČT4 pokrývat většinu území. Od 1.1.2010 to má být až 98%. Pak si fotbal či jiné sporty sladíme k většinové spokojenosti. Do konce letošní sezony se s tím nedá nic dělat. Od nové to uděláme jinak!" No tak snad se v nové sezóně dočkáme něčeho smysluplného..

    • Re: Odepsal mi Otík

      slaviator     před 16 lety 02.02.2009 19:05 |  
      0 0

      To jsem zvědav. Ale spíše si myslím, že se to posune na pondělí 17:35.. :)

        • Re: Odepsal mi Otík

          slaviator     před 16 lety 02.02.2009 19:57 |  
          0 0

          A mezitím by běžely v TV záznamy golfových turnajů... A turnajů v pišqvorkách :)

          • Re: Odepsal mi Otík

            zz     před 16 lety 02.02.2009 20:18 |  
            0 0

            Tak Andre odchází do Hustonu.
            A Tottenham získal Keana, možná přijde Queresma, tak doufám, že příchodu Pekharta by už nic nemělo bránit.

            • Re: Odepsal mi Otík

              mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 20:30 |  
              0 0

              Čau
              Do Chelsea jde Quaresma

              • Re: Odepsal mi Otík

                zz     před 16 lety 02.02.2009 20:41 |  
                0 0

                Ahoj,
                hlavně, že přišel Keane.
                Kdyby nikoho Tottenham nezískal, tak při zranění Defoa by Pekharta těžko uvolnil.
                Tak doufám, že Pekhart brzy přijde k nám.
                Je to pro něj nejlepší řešení.
                Potřebuje před MS do 20 let hrát a roční hostování je dobrá varianta.

            • Re: Odepsal mi Otík

              Khadgar     před 16 lety 02.02.2009 20:33 |  
              0 0

              Takže přestupy v Anglii se dneska uzavírají jenom směrem dovnitř?

              • Re: Odepsal mi Otík

                mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 20:36 |  
                0 0

                vždyt se to tady řeší půlrok co půlrok:)
                Do česka z kamakoli a z česka směrem na východ se může přestupovat do konce září v letním okně a do půlky února v zimním okně.

                • Re: Odepsal mi Otík

                  Khadgar     před 16 lety 02.02.2009 20:38 |  
                  0 0

                  Půlrok je ideální doba na to, abych zapoměl :-) Díky.

                  • Re: Odepsal mi Otík

                    mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 20:45 |  
                    0 0

                    Vidíš, včera mi někdo kritizoval tu sestavu a už si tam můžu "oficiálně" toho Pekharta šoupnout :-) Ještě toho Marka by mi měli ale přivést, ať mi tam neběhá devět hráčů v poli.

                    • Re: Odepsal mi Otík

                      Khadgar     před 16 lety 02.02.2009 20:51 |  
                      0 0

                      Ty mě označuješ slovem "někdo"??? Tsss! :-))) Jinak podle trasfermarkt.de je Pekhart pořád v Southamptonu :-) Ale berte tu stránku vážně, když má Libor Došek cenu 2M ojro

                      • Re: Odepsal mi Otík

                        mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 20:55 |  
                        0 0

                        Tos byl ty, to já už si ani nepamatuju. sorry no. No a k tomu transfermarketu, když jsem se na něj dival naposled, tak jsem si zjistil cenu Hubáčka a od té doby ty stránky už nevyužil :-)

                        • Re: Odepsal mi Otík

                          slaviator     před 16 lety 02.02.2009 21:04 |  
                          0 0

                          "Za kolik?"

                          • Re: Odepsal mi Otík

                            Khadgar     před 16 lety 02.02.2009 21:08 |  
                            0 0

                            1M. Ale to nejde brát jinak než s rezervou. A velkou. Reálný částky se většinou pohybujou jinde.

                            • Re: Odepsal mi Otík

                              slaviator     před 16 lety 02.02.2009 21:24 |  
                              0 0

                              Tak to je jasný. Kdyby měl cenu jeden mil € a někdo ho fakt chtěl, asi by nikoho nemrzelo, kdybychom ho za tu částku prodali... Ale bůhví, jakou má reálnou cenu. 5-7 milionů tvrdé měny /čti CZK/?

                              • Re: Odepsal mi Otík

                                mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 21:28 |  
                                0 0

                                ve 32 letech 7 milionů jo? no to bych se teda hodně divil, kdo by to zaplatil. Tak možná tři..

                                • Re: Odepsal mi Otík

                                  zz     před 16 lety 02.02.2009 21:37 |  
                                  0 0

                                  Miro,
                                  učíš se rychle.
                                  Tvůj odhad je reálný.
                                  Ale spíše si někdo počká, až Hubovi v létě skončí smlouva.

                                • Re: Odepsal mi Otík

                                  slaviator     před 16 lety 03.02.2009 10:59 |  
                                  0 0

                                  Pořád patří mezi nejlepší levé beky v lize. Je zkušený. Může hrát i na stoperu. Těch 5 milionů by bylo reálnejch, se štěstím bych řekl i za sedm že by se někdo mohl najít...

              • Re: Odepsal mi Otík

                zz     před 16 lety 02.02.2009 20:38 |  
                0 0

                To já vím.
                Myslel jsem to tak, že kdyby Tottenham nikoho nepřivedl, tak při zranění Defoa by těžko uvolnil Pekharta, protože by mu zbyli pouze Pavljučenko a Bent.

                • Re: Odepsal mi Otík

                  mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 20:42 |  
                  0 0

                  a už je náš voki, je to na oficiálkách totenhamu.

                  • Re: Odepsal mi Otík

                    slaviator     před 16 lety 02.02.2009 20:50 |  
                    0 0

                    Předtím voki náš nebyl? Já nevím... Že o tom musí psát i na oficiálkách Tottenhamu, abychom věděli, že voki je, Mirečku, náš.. :))

                    • Re: Odepsal mi Otík

                      mirecek1111     před 16 lety 02.02.2009 20:52 |  
                      0 0

                      někdy ta sranda za každou cenu ani tak sranda není :-) no jdu se učit, kua zítra další zkouška.

                      • Re: Odepsal mi Otík

                        slaviator     před 16 lety 02.02.2009 21:00 |  
                        0 0

                        Mno, ona to nebyla sranda, tys to tak myslel, ne... Jinak bys napsal před "voki" čárku, kdybys ho, Míro, oslovoval.. :))))

                        Neee, v pohodě:)))

            • Re: Odepsal mi Otík

              slaviator     před 16 lety 02.02.2009 20:44 |  
              0 0

              Andrew může být jedině rád, přeju mu to. Zajímavý je, že Byron nezůstal ve Skotsku a zase se vrátil do přípravy, v létě neuspěl na testech v Řecku, nyní ve Skotsku...

              • Re: Odepsal mi Otík

                zz     před 16 lety 02.02.2009 20:51 |  
                0 0

                Ale Byron prý uspěl, jen odejde v létě.

                • Re: Odepsal mi Otík

                  slaviator     před 16 lety 02.02.2009 21:01 |  
                  0 0

                  Jak jinak, než po vypršení smlouvy, že... Mno, jsem zvědavej na to, zda se vrátí Bogdanov - na podzim byl jeden z mála, co za něco stál, ale vypršela smlouva a byl na testech v Jihlavě... Mno... Místo aby se klub snažil tyhle hráče udržet, tak bude raději hrát za třetinu peněz Vopršálek, co přijde z divize nebo krajskýho přeboru no

    • Re: Odepsal mi Otík

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.02.2009 19:14 |  
      0 0

      No ja bych asi z toho otika nedelal zas takovou kreaturu, byt si o nem taky tak trochu myslim, ze je to vul:-)). Doufejme ze se to od pristi sezony zlepsi a nebudou se dit takovy nesmysly jako derbyv pondeli od 17:15 nebo slavie xkrat za sebou v nesmyslny cas v televizi.

    • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

      zz     před 16 lety 02.02.2009 21:35 |  
      0 0

      Opce tam nebude, Paska to má dobře promyšlený. Počítá s tím, že se Pekhart chytne jako Necid, odehraje úspěšné MS do 20 let a pak ho prodá do bundesligy.
      Podle mě opci nechtěl agent ani samotný hráč.
      Přesto nám může Pekhart pomoci i bez opce.
      Žádného útočníka bych neprodával, pouze jednoho bych poslal na hostování bez opce, a to Toleskiho.
      Ivana i Šenkeřík jsou typologicky jiným hráčem než Toleski a můžou hrát i na kraji zálohy.
      V létě může skončit Šmicer, smlouva končí Šenkeříkovi, takže bych byl opatrný.
      Pět útočníků je standart.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        Wommi     před 16 lety 02.02.2009 21:50 |  
        0 0

        ..s tim bych souhlasil uz jen s ohledem na to, jak se jevi utocnici ted v priprave,..senker se snazi a dre,..ivana jakstaks,..a asi nejvic neuspesny a labilni je toleski,..takze s ohledem na toto kdyz uz, bych ho poslal na hostovacku.

        ..ve finale nevim ani jestli to pujde pekhartovi,...vzdyt nehraje stale a to ze je urcite dobrej(byl) jeste neznamena, ze mu to bude kopat jako po masle!

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          zz     před 16 lety 02.02.2009 21:55 |  
          0 0

          Zdravím Martine,
          uvidíme na jaře, jak to půjde Pekhartovi i Fořtovi, kteří pravidelně nehráli.
          Přesto je lepší mít více variant do útoku.
          Můžou přijít zranění, karty a je dobré vědět, že je kam sáhnout.
          Navíc výhodou je i typologická odlišnost některých útočníků.

        • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

          LordEdmund     před 16 lety 02.02.2009 21:55 |  
          0 0

          Tak dostane asi nějakej čas na aklimatizaci. Ford je v laufu a k němu buď Ivana, šenky,Bestie,nebo Goce....Má to ale KJ příjemné starosti:-))

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        LordEdmund     před 16 lety 02.02.2009 21:53 |  
        0 0

        Opce by byla asi stejně zbytečná,protože by stejně nebyla cena pro Slavii akceptovatelná.Těźko k nám budou chodit mladí talentovaní hráći ze Spurs za pár milošů. Ale je důležité, že je to na rok, tedy cesta za titulem kvalda LM a případná LM:-)) Já bych asi poslal na hostování Šenkyho určitě ne Toleskiho. On by zálohu taky zvládnul a třeba i na středu. Fotbalové myšlení a techniku má na vysoké úrovni, stačí vzpomenout, některé jeho přihrávky a uvolnění spoluhráčů do šancí. Navíc bude mít výrazně větší plat ,než Šenky, toho si tady z ligy málokdo dovolí.

      • Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

        slaviator     před 16 lety 03.02.2009 11:02 |  
        0 0

        Na hostovačku půjdou patrně dva. Toleski do Ostravy a z ní k nám Marek a do Olomouce asi Šenkeřík?

  7. Re: Slavia - Lokomotiv Taškent 4:0

    Strasak_1892     před 16 lety 03.02.2009 23:10 |  
    0 0

    Informace k přípravným utkáním na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz