Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Kladno 2:0

Fotbalisté Slavie zvládli poslední přípravné utkání před odletem do Dubaje a porazili Kladno 2:0. Poprvé se trefil Pavel Fořt, druhou branku přidal Zdeněk Šenkeřík. V sestavě se na pravém beku představil také Josef Kaufman.

Slavia - Kladno 2:0 (1:0)

Slavia: 1. poločas: Vaniak - Kaufman, Jan Hošek, Hubáček, Šiklić - Belaid, Janda, Cissé, Černý - Fořt, Ivana
2. poločas: Diviš - Kaufman, Jan Hošek, Brabec, Černý - Grajciar, Belaid, Cissé, Švento - Šenkeřík, Toleski
Branky: 40. Fořt, 58. Šenkeřík

Trenér Karel Jarolím k dnešnímu zápasu nominoval sedmnáct hráčů, ostatní mají drobné zdravotní problémy nebo trenéři nechtěli riskovat riziko zranění na umělé trávě. "Vážnější zranění mají Dřížďal a Jablonský," upřesnil Jarolím. Na své bývalé spoluhráče se přišel podívat Tomáš Necid, na lavičce pak byl v civilu Ladislav Volešák.                                                                     

V sestavě se poprvé objevily posily Pavel Fořt a Josef Kaufman, třetí nováček Aleš Besta ještě doháněl fyzickou kondici.

Slávisté byli lepším týmem po celé utkání, hrálo se hlavně na půlce Kladna, které začalo být vidět až po třiceti minutách hry, kdy podniklo několik útoků na Vaniakovu bránu, ale bez gólového efektu. Hodně vidět byl autor prvního slávistického gólu Pavel Fořt - nejdříve v 7. minutě po rohu hlavičkoval vedle, po dalších dvou minutách mohl jít do samostatného úniku na bránu, ale Ivanovi se nepodařilo prostrčit balón kladenskou obranou. Hosté si vypracovali velkou šanci po čtvrthodině hry - Šiklič neubránil pokutovým územím postupujícího Zoubeleho, jehož střela se od břevna odrazila ven do hřiště. Do další brankové příležitosti poslal Fořta Kaufman ve 22. minutě, ale přízemní střelu kryl gólman Pavlík. Pavel Fořt se dočkal gólového úspěchu ve 38. minutě - Milan Ivana nahrál doprava na Fořta, který křížnou střelou ke vzdálenější tyči skóroval.

Do druhé půle se vyměnilo šest hráčů, v 57. minutě zvýšil na 2:0 Šenkeřík po nahrávce Cissého. Ten samý hráč mohl přidat další gól o sedm minut později, ale po přihrávce Šventa pálil jen do boční sítě brány. Diviš pak kryl sedm minut před koncem střelu Chalupy.

"Byl to další zápas v rámci přípravného období, nekladu na ně takový důraz. Objevily se lepší i horší pasáže, které doufám, že postupně budeme odstraňovat," zhodnotil utkání Karel Jarolím. Do zápasu se poprvé zapojily i dvě posily. "Jejich začlenění do týmu zatím probíhá v pohodě, vybrali jsme si je, takže od nich něco i očekáváme, ale to můžou ukázat až v zápasech, kdy o něco půjde. Aleš Besta zatím pracuje na fyzické kondici, do utkání se zapojí až v Dubaji."

Zítra tým odlétá na herní soustředění do Dubaje. S týmem ale neodletí všichni hráči, kvůli zranění Jablonský, Dřížďal, Volešák, Vorel a Litteri. Zúžení kádru je naplánováno až po návratu ze soustředění. Na testech je ve Slavii James Da Silva, který se však zranil. "Má šrámy ze zápasu, což může sehrát roli, jestli zůstane nebo ne. Zatím to vypadá, že s námi asi nepoletí právě z důvodů, že není úplně v pořádku." Kádr už by měl jinak zůstat v této podobě. "Testovat už asi nikoho nebudeme, ještě jsme na něčem pracovali, uvidíme, jak to dopadne," uvedl Jarolím.

První zápas po návratu do Slavie se náramně vyvedl Pavlu Fořtovi, který vstřelil branku, vypracoval si navíc i další šance. "Vyhráli jsme, dal jsem gól, ještě je ale co zlepšovat," řekl po utkání "Ford". Kvůli pozdějšímu příchodu nestihnul přípravu na horách, kterou doháněl minulý týden. "Určitě jsem měl rezervy v kondici, myslím že jsme to dohnali. Ráno jsem chodil běhat s atletickým trenérem, odpoledne jsem pak byl v posilovně nebo s mužstvem." Fořt naznačil, jakou úlohu by měl na hřišti mít. "Jsem vysoký, budu mít podobné úkoly, jako měl Tomáš Necid. Chodit do vzdušných soubojů a sklepávat balóny pro ostatní útočníky, kteří jsou hrozně rychlí." Vedle této role si však dnes vyzkoušel i další - funkci tlumočníka, kdy dirigoval Belaida a Cissého ve francouzštině. "Francouzská slovíčka spojená s fotbalem znám výborně, určitě je to pro mě jednodušší se s nimi dorozumívat, než pro ostatní kluky. Je lepší, když spolu takhle komunikujeme, protože ví, co ode mě můžou očekávat a co já od nich. Komunikace je hodně důležitá, jsem pro ně nový hráč." Fořt se vrátil do české ligy po dvouletém anagažmá v zahraničí, zajímalo mě tedy, jak se fotbalově změnil. "Určitě jsem se posunul v práci s balónem, to je všechno o rychlosti, která byla ve francouzské lize větší." A jak vnímá návrat do Slavie? "Beru to jako výzvu se ukázat, ale to, jak se mi to podaří, můžu hodnotit až po sezóně."

Komentáře (194)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Kladno 2:0

    Khadgar     před 16 lety 27.01.2009 12:58 |  
    0 0

    Cissé se zlepšil, dneska opravdu dobrý, hlavně ve hře hlavou. Kaufman půjde. Fořt dal svýho typickýho góla - nezpracoval si to ideálně a málem mu to odskočilo, ale dostal to tam :) Černý na beku je nesmysl, to ať tam radši hraje Dušan. Od Šikliče bych čekal víc. Belaid zahrál dobře, akorát mu někdo musí vysvětlit že standartky se nekopou vysokým obloukem. Zklamání je (už podruhé - i s Teplicemi) Toleski. Pokud bude pokračovat takhle dále, tak by z útočníků mohl odejít on. Víc než hraní se věnuje válení na zemi a stěžování si rozhodčímu. Jsou to jenom přípravný zápasy, ale i tak by to neměl dělat. Grajciar je rychlej, ale ty centry ještě nejsou ono. Janda na kraji solidně, akorát moc vymejšlí, což mu škodí.

  2. Re: Slavia - Kladno 2:0

    LordEdmund     před 16 lety 27.01.2009 12:59 |  
    0 0

    Jan Hošek se zatím osvědčuje a Latkovu roli občasného náhradníka by asi zvládnl. Už bych dalšího stopera nesháněl. Podle onlejna se to sice špatné posuzuje, ale vypadalo to, jako by byl Cisse hodně vidět.Hub na stoperu asi taky bez problémů s takovýmto soupeřem. Tak prosím ty, kteří to viděli, aby se vyjádřili k jednotlivým hráčům. Fořtík to je démon:-)) první zápas a hned gól, to je vlastně lepší než Necid, ten na to potŕeboval zápasy dva:-))

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 13:18 |  
      0 0

      Cissemu se rozhodně tleskalo nejvíc... Dokázal vybojovat míč jako Tavares, navíc dneska skoro neztrácel a měl dobrou hru hlavou. I když je možné, že mu čeští rozhodčí budou často pískat šlapáky...

  3. Re: Slavia - Kladno 2:0

    Maaara     před 16 lety 27.01.2009 13:03 |  
    0 0

    dnes se mi nejvíce líbil Cisse, nejméně Toleski, jinak dobře se jeví Hošek, takže stopera nekupovat

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.01.2009 13:07 |  
      0 0

      Je super, ze Hoskovo zraneni nebylo vazne. Zatim toho odehral asi nejvic, tak by se s nim mohlo pocitat, snad poleti i do Dubaje a tam taky neco odehraje. No a treba uvod jara proti Plzni bude hrat stoperska dvojice Hosek - Suchy, kdyz je Brabec vykartovany.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Maaara     před 16 lety 27.01.2009 13:09 |  
        0 0

        asi to tak bude, nebo bude se Sucháčem hrát Hubáček, já věřim že tam dá Hoška a Plzeň sfoukneme jak svíčku

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slaviator     před 16 lety 27.01.2009 17:03 |  
        0 0

        nebo bude proti Plzni H-H. Hošek-Hubáček.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 13:11 |  
      0 0

      Přesně ta, jsem moc rád že J.Hošek dostává od K.Jarolíma pravidelně šanci,nabrat nějaké zkušenosti,popř. s eukázat a ži so ho připravuje na novou sezónu,kdy pravděpodobně odejde Suchý. Doufám že ho tam v průběhu sezony bude dávat,nemyslím rovnou do základu, ale z lavičky by si zahrát mohl a nabrat tak herni praxi mezi dospělými atzv se vyhrát. Škoda že takhle nedostávají šance další junioři.

  4. Re: Slavia - Kladno 2:0

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 13:27 |  
    0 0

    Dubai:
    Brankáři: Vaniak, Diviš
    Obránci: Brabec, Hubáček, Šiklič, Suchý, Jan Hošek, Grajciar, Kaufman
    Záložnici: Tavares, Cissé, Belaid, Šmicer, Jarolím, Švento, Černý
    Útočníci: Janda, Toleski, Fořt, Ivana, Besta, Šenkeřík

    Nejedou: Volešák, Literri, Džížďal, Vorel, Jablonský

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.01.2009 13:30 |  
      0 0

      Zadne prekvapeni, jsem rad, ze si soustredeni odbyde i Hosek, zda se, ze by se s nim mohlo pocitat. O Da Silvovi se nikde nepise, tak uvidime, jestli to znamena, ze se s nim nepocita.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 13:46 |  
        0 0

        Trošku mě mrzí Jablonský ale na levého beka mám dle KJ 4 varianty - Hubáček, Šiklič, Černý, Švento - a Tomáš půjde někam na hostování. Snad se Šiklič dostane do formy protože proti Plzni bude hrát na stoperu určitě Hubáček spolu se Suchým a Černýho se Šventem bych tam proti Plzni viděl nerad.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          smely (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 14:04 |  
          0 0

          da silva si prej na vyšehradě poranil koleno...zatim o jeho prichodu nebo neprichodu neni víc známo, do dubaje nejede...tak to je smůla....

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 14:56 |  
          0 0

          A ještě Ferry. Nicméně myslim, že pokud Jabloň zůstane, tak si to rozdají se Šikličem o základ a Hub pude stopovat..a na beka jen jako znouzenectnost. Nicméně včera KJ povídal, že ještě jednaj, dneska taky, že ještě něco měli..tzn. nebudou to testy neznámejch hráčů, ale kdyžtak rovnou přestup. To vidim na stopera nebo gólmana. Ale bomba by byl ten Trojan i když se to nedá čekat.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 13:49 |  
        0 0

        Aha, tak Tomáš má taky zánět, prozměnu achilovky. Se tam mohli klucí přetrhnout na tom soustředění něbo co? Tohle je úplně naprd. Buď by jim měl někdo vysvětlit aby to zbytečně nepřeháněli nebo se na to radši vykašlat úplně.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 14:59 |  
      0 0

      Tak proč nevemou jěště kluka z béčka, když je Vorel zraněnej? Aspoň při trénincích by si sáhnul na balon, byla by to pro něj i tak škola.

      Nevim, jak bude vytížená juniorka, ale myslim, že by to nějak zvládli bez jednoho keepera. Brazilec zraněn..škoda. Tak buď ho pošlou dom, nebo tu ještě mákne s marodama a otestuje se v nějakém zápase s béčkem.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 16:45 |  
        0 0

        Aby to nedopadlo jako Bohemkou letos...

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 18:56 |  
          0 0

          Co myslíš? Jo. . že nebude nikdo do brány..No právě.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            tolsimir     před 16 lety 27.01.2009 20:11 |  
            0 0

            Asi si jiz nepamatuji o cem mluvite panove, mohli byste me zasvetit?

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              tolsimir     před 16 lety 27.01.2009 20:13 |  
              0 0

              Jooo, uz jsem si vzpomnel :-)

  5. Re: Slavia - Kladno 2:0

    mig52     před 16 lety 27.01.2009 18:57 |  
    0 0

    Pánové, vím, že to tu nepatří,ale nevím, kde to napsat. Co říkáte dnes zveřejněnému hospodaření Sparty? Je to jasné, proto ty prodeje Kisselů a spol.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      coolair     před 16 lety 27.01.2009 19:06 |  
      0 0

      Tatar: Pánové, vím, že to tu nepatří,ale nevím, kde to napsat.
      Čech: Pánové, vím, že to SEM nepatří, ale nevím, KAM to napsat.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:38 |  
        0 0

        :-) Já tyhle krajovosti docela vítám, mě bavěj.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.01.2009 19:06 |  
      0 0

      Spis jen dva komentare - je to hospodareni za sezonu 07/08. To jeste Sparta hrala zakl. skupinu poharu UEFA. Od te doby ubehlo pul roku, vysledky v lize i v Evrope jsou jeste horsi nez byly v danem obdobi. Sparta je tak na tom v soucasnosti nejspis jeste hur nez o cem se nyni mluvi. A prodej hracu s vysokymi platy? Jiste, usetri se par milionu, ale jestlize je schodek 156M, tak to je porad jen nekolik malo procent. Problem bude hlavne v te castce 580M jako provozni naklady. Uprimne receno nechapu, za co plati takove sumy.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:16 |  
        0 0

        Navic jim by nepomohlo, ani kdyby hrali LM. To by museli postoupit ze skupiny a pak jeste neco uhrat, coz je v zasade nesmyslna podminka:-))

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slaviator     před 16 lety 27.01.2009 19:40 |  
        0 0

        To jsme dva. Jestli skutečně platí provozní náklady 580 m/ročně, tak v tom případě je platí skoro jako téměř celej zbytek ligy (dejme tomu od takovejc těch deset "nejchudších" týmů) dohromady... 580 milionů je fakt síla.

        Taky je "prča", že ač byl navýšena základní kapitál, stejně je cena -14 milionů...

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 22:18 |  
          0 0

          mám pocit že to říkal Sir Humpry

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:42 |  
        0 0

        No, bůhví, co tam všechno točej. Dalo by se to vysvětlit snad jen investicema na Strahově, ale to už maj snad hotový.
        Nebo, jak říká Jim Hacker: "Všechny ty úpl..poplatky byly identifikovány..jako provozní platby, režijní náklady, podpisové provize.." :))))

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          slaviator     před 16 lety 27.01.2009 19:51 |  
          0 0

          Nemusí se jednat o úplatky. Stačí, když se přes klub perou prachy. Ono když si člověk vezme, že Sparta utratila více jak sto milionů (!) za posily dle těch údajů, že za provozní náklady dala 580 milionů... A přitom si ji vlastník drží, i když se klubu dlouhodobě daří rok od roku méně a méně (jak finančně, tak sportovně), tak co mě napadne jako první? Že se tam třebas perou prachy.

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slaviator     před 16 lety 27.01.2009 20:10 |  
              0 0

              Já to neřek... :D

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 27.01.2009 20:23 |  
                  0 0

                  Já? Ne... To někdo sem slanoval, vlez sem oknem, napsal to, a pak zase oknem vylez a není po něm ani vidu, ani slechu. Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí!

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Maaara     před 16 lety 27.01.2009 19:27 |  
      0 0

      já s tim souhlasim a podporuju to :-D

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:35 |  
      0 0

      Já se jim divim.. každej druhej by to už dávno zabalil, ale oni se ještě furt drží u opratí.. To je potřeba ocenit! :-)) Ne, vážně. Je to na jednu stranu jejich věc, ale slabá Sparta dlouhodobě ničemu nepomůže. Už jenom to, že Sparta a Slavie maj vybudovanej určitej koeficient v pohárech. I když dostal na frak, tak přecejenom může bejt nějaký nasazení atd. Přiblížit se může leda Bolka.. snad nebude chybět v pohárech letos. A body do koeficientu potřebujem jak sůl. Kdyby aspoň ten hajzl Suarez nezaúřadoval, hned by to bylo veselejší.
      Ze sportovního hlediska jsem na Spartu zvědavej a Haškovi docela fandim, mohlo by to být na jaře zajímavé experimentování.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:39 |  
        0 0

        Ja Haskovi moc nefandim...:-)). Pro zacatek mi bude stacit, kdyz nebudou cinkly jara.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          slaviator     před 16 lety 27.01.2009 19:43 |  
          0 0

          Já fandím Křéťovi, dobře to vede.. :)))

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:53 |  
            0 0

            BTW Teď jsem viděl rozhovor s Kabíčkem. Pořád stejnej sympaťák a jak to říct.. až Boží prorok ve světě našeho fotbalu:-))) Ale jinak mu tu akademii chválili.

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slaviator     před 16 lety 27.01.2009 19:56 |  
              0 0

              Kde jsi viděl rozhovor s Kábou? Já když mám depku, tak si pouštím rozhovor po Ostrava-Most, kdy mluví o tom rasismu... :-) Ne, Kába je showman... :-) Akorát nechápu, na co je Mostu akademie, když pak si na toho hráče ukáže dejme tomu Hradec Králové a on (Kába) ho tam za pár šupů pustí... :(

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 20:09 |  
                0 0

                Ale na TV Public maj pořad o II.lize Trefa. . je docela zajímavej. No tak to už bychom se zase dostali na diskuzi o konkrétní posouzení kvality hráče a to bych po včerejšku na nějakou dobu neotevíral..:)

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 27.01.2009 20:11 |  
                  0 0

                  Já TV Public nesleduju... Ale něco jsem o tom slyšel už... To taky vlastní Vinš, ne?

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 20:18 |  
                    0 0

                    To nevim, ale má tam okénko o lize, takže je to dost možný:-) Já to taky viděl párkrát, ale je to docela slušně vedený.

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      slaviator     před 16 lety 27.01.2009 20:24 |  
                      0 0

                      Nechce se mi to hledat, ale mám fakt pocit, že to je jeho.. :)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 19:45 |  
          0 0

          No, to je pro mě prazáklad všeho. A jinak..fandim všem Haškům ze Sparty ve všech funkcích, které by měli v následující době vykonávat!:)

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            slaviator     před 16 lety 27.01.2009 19:55 |  
            0 0

            Měli by... Ale nebudou. Protože bude zvolen opět někdo jako byl Košťál. Tentokrát to bude Vinš nebo Hrdlička. Lidi z velmi úspěšných týmů. Ne někdo, kdo má zkušenosti ze zahraničí, kdo má jméno... Ale jako jsem celé jaro až do voleb repre trenéra věřil, že jím bude zvolen Rada, tak teď si myslím, že předsedou svazu bude Vinš nebo Hrdlička. Hašek zatím ani neřek, zda bude kandidovat...

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slaviator     před 16 lety 27.01.2009 19:43 |  
        0 0

        Myslíš experiment "Hašek půjde s kůží na trh, Chovanec slízne případnou smetanu a případnej neúspěch plně odnese jen a jen Hašek..."? To nebude fungovat, nehledě na to pokud Chovanec skutečně nebude chodit na tréninky a přesto bude mít poslední slovo co se týče sestav. Vzpomeň, co se namluvilo o brožurkách, které nechal Křetinský vypracovat - ideální je jen a jen rozestavení 4-5-1 a běda, jakmile tomu tak není! Bohužel, Hašek to po pár kolech odsere jako to odsral Lavička.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 20:20 |  
          0 0

          No pokud by to fungovalo takhle, tak mu s tim Hašek švihne sám. Uvidíme.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            slaviator     před 16 lety 27.01.2009 20:28 |  
            0 0

            A co udělal Lavička po derby? :-) Akorát Chovanec řekne... "Nechápu, proč chtěl v zimě ty posily, co přišly, když teď tvrdí, že ti hráči nemají herní praxi a jsou nepoužitelní. Měl si dupnout. My ty peníze na lepší hráče měli, ale Hašek se spokojil s těmahle a chtěl tyhle. Přímo tyhle. Tak jsme mu je přivedli. A proč pouštěl Voříška, Doška a Kisela do Rakouska, Žižkova a Benešova, když pak teď tvrdí, že by je potřeboval?" :-)

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Filipos     před 16 lety 27.01.2009 20:14 |  
        0 0

        S tím koeficientem souhlasím, je potřeba aby hrali tu Evropskou ligu. Doufám, že skončí 4 v lize a budou získávat body do národního koeficientu už někdy od června. A hraní proti klubům z Albanie nebo Kavkazu je bude hezky vyčerpávat, ale snažit už se budou muset. Křeťa jim zase nařídí čtvrtfinále :-) a taky aby bylo na platy...

  6. Re: Slavia - Kladno 2:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 27.01.2009 22:09 |  
    0 0

    Sice to souvisi se Slavii jen velmi okrajove, ale kdyz je okurkova sezona, tak proc to tu nenapsat.
    V provozu jsou celkem nove stranky www.jirikubicek.cz [www.jirikubicek.cz] a na nich se nachazi mimo jine take dokument "Zpráva VV ČMFS - Den volby II. (2009)" obsahujici temer 70 stran. Cteni toho dokumentu by jiste zabralo hodne casu, nicmene nepochybuji, ze se tu najdou lidi, kteri si to radi aspon prolistuji :o)
    Co jsem tim listoval ja, tak me zaujalo napr. toto:
    Karel Jarolim je clenem trenerske rady CMFS, ktera vznikla v lete v souvislosti s volbou trenera reprezentace.
    Dale pripomenuti, ze v den zapasu v Teplicich (znamy vybuch 1:3) vysel ve Sportu clanek o tom, ze Kostal jednal s Karlem Jarolimem o jeho moznem angazma u repre.
    A dale to, co me na tom zajimalo nejvice - kauza Bohemka a role Petra Dolezala. Tady tedy cituji z knihy:

    Dne 18.4.2007 podal p. Vandas (hráčský agent s licencí ČMFS) trestní oznámení, mimo jiné, na Mgr. Petra Doležala a Ing. Emila Buřiče (předseda představenstva Bohemians 1905), ve věci chybných konání v kauze Bohemians Praha v konkursu.
    Dne 26.8.2008 bylo vyšetřovatelem Policie ČR vydáno Usnesení o odložení ve věci z podezření ze spáchání trestného činu, ve kterém se konstatuje, že pan Mgr. Petr Doležal hájil všemi dostupnými prostředky zájmy ČMFS a věc podezření ze spáchání trestného činu se odkládá. Dále pak z šetření vyplynulo, že bývalý
    předseda JUDr. Obst svými kroky a výroky v této kauze je osobou nedůvěryhodnou.

    Jiste si v tom dokumentu kazdy najde to svoje :o)

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.01.2009 22:21 |  
      0 0

      Heh, tohle je taky zajimava konstrukce Kubicka:

      Svaz takto vytáhl miliony z odbojné Slavie (zaplatila 3.5.06) a vzápětí z nich odměnil komise (5.5.06 odešla platba z konta ČMFS na kono JUDr, Károlyiho ve výši 650.000,-Kč s odečtem 25% daně…) za to, že "sejmou" i Kubíčka.

      Jen pripominam, ze jde o 2M CZK za odchod ze hriste pri zapasu s Libercem.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.01.2009 22:39 |  
      0 0

      Dalsi zajimava vec - SK Slavia Praha fotbal, a.s. vede soudni spor s CMFS ohledne neplatnosti rozhodnuti disciplinarni komise a odv. a revizni komise z kvetna a cervna 2006 (tedy v souvislosti se zapasem s Libercem, odchodem ze hriste a naslednou pokutou) u obvodniho soud pro Prahu 1, spis cislo 24 C 223 / 2006. Podle toho, co jsem vycetl ze serveru justice.cz v listopadu 2008 soud rozhodl v nas neprospech a v prosinci 2008 jsme podali odvolani proti rozsudku.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.01.2009 23:35 |  
      0 0

      Zajímavé..ale těch 70 stran je na mě moc. Stačí mi tvůj souhrn:-)

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 00:03 |  
        0 0

        Letmo jsem do toho nakoukl, ale nutno podotknout, že je to jakýsi argumentační kompilát, sestavený Kubíčkem, aby podpořil jeho výklad. Nakolik je to relevantní, se mi opravdu nechce prověřovat. Ale určitě se tam dá vykutat řada slov do pranice.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 00:08 |  
      0 0

      No začal jsem si číst to druhé, kniha den volby (2005) abych to měl od začátku musím říct, že je to zatím zajímavé.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 00:53 |  
      0 0

      Přestalo to fungovat docela rychle

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Viking     před 16 lety 28.01.2009 06:43 |  
        0 0

        Mně to stejně s tou Bohemkou nejde do hlavy. Hospodařím špatně, skončím v konkurzu a nějakej spolek baráčníků a přátel marihuany si přetáhne všechny hráče, svaz mu na to dá razítko a jede se dál. WTF?

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 07:43 |  
        0 0

        Hmm, nj, to me taky mohlo napadnout. Takhle jsem si ulozil jen ten dokument z roku 2005... Ale skoro bych rekl, ze to tam jeste da zpatky, aspon ty stranky se netvari tak, ze by to tam nemelo byt, naopak by tam mohl pridat jeste ty tajne audio zaznamy :o)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 08:06 |  
          0 0

          Podle mě z toho plánuje velkou šokující knihu ala Kmotr Mrázek nebo Zemanova Jak jsem se mýlil v politice, takže o to určitě nepřijdete:-)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 08:19 |  
          0 0

          http://fotbal.idnes.cz/rezignuj-a-verejne-se-omluv-zadaji-clenove-vyboru-cmfs-po-kubickovi-112-/fotbal.asp?c=A090127_194656_fotbal_ald

          Sice s tou argumentací obeceně souhlasím, protože pokud to není oficiální a schválený, zveřejněný materiál svazu, tak si to může Kubíček zkreslit jak chce, a taky to dělá. Nicméně přesto mi v tomto kontextu tane na mysli rčení "Zloděj křicí, chyťte zloděje!" Svaz už je rozhádanej a neschopnej dlouho, horší to nebude..nalosovat ligu zvládne i sekretářka. Pro nás to může přinést jenom přísun informací z obou stran a zájem médií, což je v konečném důsledku dobře.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            slaviator     před 16 lety 28.01.2009 14:28 |  
            0 0

            Když by měli čistý svědomí, tak by jim to, že je tajně nahrává, tak moc vadit nemuselo. Pouze v tom rozsahu, že Kubíček není policie a není to ani novinář, který dělá na nějakém velkém případu kde je to nezbytné - a řekli by, Jirko, tak si to teda toč klidně, když myslíš, že to potvrdí to, co si myslíš. My si to nemyslíme. Ale oni argumentují trochu jinak a podle toho je jasný, že čistý svědomí vážně nemaj, že.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 10:38 |  
        0 0

        Uz to Kubicek zase nahodil, pridal si na stranky i reakci na vcerejsi prohlaseni Vacka a spol. Bude svanda :o)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 10:55 |  
          0 0

          Quelhare, zatim nemam cas to cist, ale zajimalo by mne, co si na zaklade tech dokumentu myslis o Kubickovi.. maji ty jeho psani nejaky racionalni zaklad nebo je Kubicek takovej ten typ notorickyho stezovatele? jsou lidi, kteri jsou v tomhle "obdivuhodne" dusledni, vyberou si neco, proti cemu se rozhodnou "bojovat" a jsou schopni psat stovky stran nesmyslnych dopisu a podani, kterymi stale nekoho obtezuji, apod. Nevim, jestli treba Kubicek timhle trochu netrpi.. tim se samozrejme nestavim na stranu vedeni svazu, ze to jsou mafiani, vo tom zadna.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            zz     před 16 lety 28.01.2009 11:01 |  
            0 0

            Ahoj Martyni,
            Kubíček zahájil volební kampaň. Nic jiného v tom nehledej.
            A nezapomeň, že Mokrého podporoval on sám.
            Dobře věděl, kdo je Mokrý.

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 11:05 |  
              0 0

              Zdar zz, no to je fakt, ze to je vlastne volebni kampan. Me jen tak napadlo, co je to za cloveka, jestli ten jeho boj a vubec jeho pusobeni v tehle sporech ma nejakej racionalni zaklad nebo jestli to neni tak trochu blazen:-))

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 11:07 |  
            0 0

            Vis, nedavno jsem take stravil par hodin prolezanim stranek www.bohemianspraha.cz [www.bohemianspraha.cz], tedy Vejsadovy jedine a prave Bohemky, ktera je v soucasnosti v konkurzu. A mel jsem z nich uplne stejny pocit, jako ted z toho Kubicka - a to nasledujici.
            Oba dva podle me v zasade maji pravdu v tom, ze je na svazu (pripadne v kauze Bohemians) plno spiny a plno lidi si delalo, co chtelo, bez ohledu na stanovy CMFS a zakony CR. Na druhou stranu nejsou ani Kubicek ani Vejsada zadni svatousci, urcite maji taky svoje kostlivce ve skrini, ale o nich se clovek nema sanci odnikud docist a v tomto smeru je kritika ze strany CMFS na Kubicka pripadne ze strany Pribyla a spol. na Vejsadu prakticky bezpredmetna.
            Je to tak trosku boj s vetrnymi mlyny, oba dva narazeji na tuhou byrokracii, na svazu se naprosto otevrene vykonny vybor neridi stanovami a nikomu jinemu to zrejme nevadi. Takze je velka pravdepodobnost, ze to cele vysumi do ztracena a utopi se to v desitkach stiznosti a zalob, ktere budou soudy resit mozna desitky let :o)
            Z toho Kubickova dokumentu jsem si pro sebe chtel vytahnout hlavne to, co se tyka Slavie - a to je kauza zapasu s Libercem a nasledny dvoumilionovy trest. Ja jsem napr. nevedel, ze kvuli tomu vedeme dokonce soudni spor s CMFS, docela me to prekvapilo. No a taky jsem chtel ziskat dalsi info o tom, jaka byla role Petra Dolezala v kauze Bohemians, protoze Vejsada s Vandasem na nej kydaji spinu a z Kubickova dokumentu zase vyplyva, ze soud neshledal na jednani Dolezala nic zavadneho, ze ten pry hajil zajmy svazu tak, jak nejlepe mohl, a ze jestli je na nekom neco divneho, tak to je tehdejsi predseda svazu Obst. Mimochodem Kubicek tam take zminuje v jine casti dokumentu, ze je skoda, ze svaz prisel o sluzby Dolezala (a Fouska).

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 11:20 |  
              0 0

              Hm, az bude cas, tak se na to taky mrknu, tohle je docela zajimavy. Co se Vejsady tyce, tak tam jde asi o penize z prodeje hracu, jinak by to jeho pocinani nemelo zadnej smysl. Pokud by ty spory vyhral, zrejme by vsechny hrace v cele s Moravkem prodal, nedovedu si moc predstavit, jak by najednou fungovala bohemka bez fanousku.

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 12:11 |  
                0 0

                Podle mýho názoru si Kubíček sestavil nějakej kompilát, kterym šije do svazáků.. Má tam chronologicky seřazený různý rozhodnutí, výroky, citace (třeba komentáře Bosáka nebo spekulace Deníku sport..takže nic skálopevného) a je pravda, že to, co cituje z jednání nejspíš pořídil neoficiální cestou (řekl bych, že jednání svazu nejsou veřejně přístupná, stejně jako protokoly, ale jisto to nevím). O etice jeho počínání můžeme vést spory, já bych v tomhle případě vzal zavděk heslem "účel světí prostředky", nicméně zároveň tím Kubíček odstřihl jakoukoli relevanci.. Pokud to není of. protokol, tak je to jen na bázi JPP, navíc to mohl jakkoli upravit (a v tomhle těm bafíkům věřím, že to i udělal, ale to není nic, co by oni nedělali taky). Prostě zloděj křičí: chyťte zloděje.
                Vidím to tak, že jelikož ho odstřihli od přímého vlivu, snaží si vylepšit pozici podporou veřejnosti i různých volitelů a když neuspěje, vydá z toho nějakej bestseller. (No, ten asi vydá tak jako tak:-))

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 28.01.2009 14:33 |  
                  0 0

                  On nějaký ty audio záznamy posílá i pár novinářům... To, co tam píše, jak to píše, to ti lidi skutečně říkali. Ale víš co si nedovedu představit? Jak to sakra pořídil ty záznamy, aniž by o tom kdokoliv tam věděl. Proč neudělali opatření, že u vchodu by museli všichni odevzdat mobily? A neříkej mi, že když si někdo dá na stůl diktafon či mobila a začne nahrávat, že si toho nikdo z těch xx lidí nevšimne... :)

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 15:07 |  
                    0 0

                    Když ho má v kapse, tak ne? A nedovedu si představit, že by bafíci odevzdávali mobily u dveří.. To ses po, ne? On tam má každej svejch 50 Ivánků, se kterejma peče boudu proti ostatním a bude to dávat z ruky? :-))) O technický stránce já vůbec neuvažoval. Krom toho od doby, co jim to dělal, ho odešli a už ho na jednání nepouštěj vůbec.

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      slaviator     před 16 lety 28.01.2009 15:41 |  
                      0 0

                      Hele, když se tam vyhazujou takový prachy za blbosti, tak ať koupí jeden bezpečnostní rám, daj ho před vstup a nikdo tam nic nepropašuje, žádnej diktafon, žádnej mobil... Když ho maj v kapse... Tam se vyhazuje fakt tolik peněz za takový kraviny, že na tohle by tam v pohodě bylo.

                      • Re: Slavia - Kladno 2:0

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 19:37 |  
                        0 0

                        No ty krávo, dovedeš si představit, že by Starkovi nebo Košťálovi někdo sáhnul na mobil? Já teda fakt ne. To by skončil na tři neděle na jipce:-)

                        • Re: Slavia - Kladno 2:0

                          slaviator     před 16 lety 28.01.2009 20:18 |  
                          0 0

                          Samozřejmě, že "Stárek" a "Zelí" by měli vyjímku :P

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                EdCable     před 16 lety 28.01.2009 13:07 |  
                0 0

                Vejsadovi jde dost o penize za hrace, na ktere mel pravo, ktere ztratil a nasledne byli prodani.

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slaviator     před 16 lety 28.01.2009 14:30 |  
              0 0

              O tom, že pan Mgr. Doležal byl u soudu i o tom, že byl na policii, tu psal onehdá Jiří ale... :) A vidíš, že měl pravdu.

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 15:10 |  
                0 0

                JJ.. bylo to něco ve smyslu Mám depku, viděl jsem neskutečný věci, nikdam nejdu, s titulem nepočítejte. :-)))

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 28.01.2009 15:42 |  
                  0 0

                  to mu křivdíš, minimálně v tomhletom.:-)

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 17:50 |  
                    0 0

                    No na nejake psani o Dolezalovi u soudu si nepamatuju, ale na to, jak nikam nejde a ze s titulem nemame pocitat, to neni zadna krivda, to tu skutecne psal :o)

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      slaviator     před 16 lety 28.01.2009 20:19 |  
                      0 0

                      Ale, jo psal tu o tom soudu. O tom, že byl Doležal u výslechu. Nikdo mu nevěřil tehdy... :)

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 28.01.2009 15:42 |  
                  0 0

                  s těma cizincema co jsou na hotelu měl taky pravdu, ne? :)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          zz     před 16 lety 28.01.2009 11:03 |  
          0 0

          Zdravím,
          tak ten Brazilec zřejmě nepřijde.
          KJ říká, že bude patrně ukončeno jeho testování.
          A možná přijde jeden stoper.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 12:16 |  
            0 0

            Čekal jsem ještě nějakou ranní bleskovou akci před odletem do Emirátů, když KJ povídal, že ješte něco rozjeli. Zřejmě se to zatím nevede. Opožděně už tam asi nikdo nepoletí. Možná Brazilce vyzkoušejí s béčkem. Zas by byla škoda ho pouštět kvůli naraženému kolenu, jestli v něm něco je.

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 14:10 |  
              0 0

              Ja nevim, no, hracu mame az az a nekdo bude mozna i tak muset odejit. Brazilce bych bral, kdyby byl skutecne lepsi nez jini.

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Khadgar     před 16 lety 28.01.2009 14:24 |  
                0 0

                Já myslim že Jablonský vzhledem ke zranění a neabsolování přípravy půjde na hostovačku nebo stráví jaro v béčku. Pak taky otázka co s Volešákem, jestli odejde. Na jaře by si vzhledem ke konkurenci a deficitu ze zranění stejně moc nekopl. Ostatní záložníci zůstanou. Nevim jak to chce KJ řešit s útočníkama, přece jenom jich je pět plus Šmíca.

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 14:41 |  
                  0 0

                  Tipnul bych si ze utocnici si to rozdaji v priprave a jeden odejde.

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    Khadgar     před 16 lety 28.01.2009 15:04 |  
                    0 0

                    Já tipuju jednoho z dvojice Toleski-Šenkeřík. Ivana je podle mě Jarolímův oblíbenec. U Fořta a Besty si vykopnutí představit nedokážu. Na podzim jsme měli stejný počet, ale Litteri byl v béčku a do áčka chodil jenom při zranění někoho jiného. Takže se klidně zase může někdo zranit už na soustředění a zůstat můžou všichni. Uvidíme, uvidíme...

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 15:15 |  
                      0 0

                      To byl i Abrc.. Šenkyho chtěl hodně, Doležal to jel osobně řešit do Turecka a měl s tim prej hodně práce. Takhle bych to neviděl. Podle mě šenky či Ivana zaberou místo na PZ, Šmíca je univerzál, stejně jak Janda, toho bych nepočítal do útočníků. To bysma pak museli započítat i Šventa:-) Rozhodne asi Dubaj, těžko čekat, že někdo z útoku pude hostovat, na to jsou všichni moc ostřílení zajíci, leda někam s opcí na žádost druhé strany. Uvidíme, KJ ví, co dělá, a to jsou fakta! :-))

                      • Re: Slavia - Kladno 2:0

                        Khadgar     před 16 lety 28.01.2009 15:45 |  
                        0 0

                        No myslim že kdyby Kj posílal pryč jednoho útočníka, tak fakt ví co dělá :-) Jandu jsem nepočítal, Šmícu jsem bral navíc. Fakt si nedokážu představit jak to bude. Ale nerozhodujeme to my, tak co :-) Při frekvenci zranění útočníků v minulosti se to ale může vyřešit samo (což by ale byla aspoň zdánlivě nejhorší varianta).

                        • Re: Slavia - Kladno 2:0

                          zz     před 16 lety 28.01.2009 16:31 |  
                          0 0

                          Khadgare,
                          nikdo z útočníků neodejde.
                          Při častém zranění Šmicera, Toleskiho by to byl nezodpovědný krok, zvláště když v juniorce není kvalitní alternativa do útoku.

                          • Re: Slavia - Kladno 2:0

                            slaviator     před 16 lety 28.01.2009 17:23 |  
                            0 0

                            Uvidíme. Já myslím, že jeden z dvojice Šenkeřík-Ivana odejde.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 18:42 |  
      0 0

      Dalsi zajimava vec, ktera se okrajove dotyka Slavie - proc vlastne (podle Kubicka) musel Dolezal odejit ze svazu - lze se docist v dokumentu "Den Volby" na str. 49

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 19:55 |  
        0 0

        Takže je to jasný.. Kubíček si to šněruje na knihu. A vypadá to na fomu hrdinského eposu:-)))

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          zz     před 16 lety 28.01.2009 20:19 |  
          0 0

          Zdravím Bulldocku,
          to bude knižní hit.
          Kubíčkova kniha bude nejprodávanější knihou roku.
          Když to nejde jako funkcionář, tak do toho praští jako spisovatel.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 21:08 |  
            0 0

            Zdravím, nebuď tak hrr. Ulice 3 a Rodinná pouta 4 mu budou zdatnou konkurencí! :)

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:12 |  
              0 0

              Rodinný pouta už jsou VKV :-P Z čistě studijního důvodu... :-D

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              zz     před 16 lety 28.01.2009 21:13 |  
              0 0

              Co to je Ulice a Rodinná pouta?

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:15 |  
                0 0

                To, na co nikdo nekouká stejně jako nikdo nečte Blesk.. :-)

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  zz     před 16 lety 28.01.2009 21:23 |  
                  0 0

                  Tak aspoň víme, na co se díváš a jaké noviny kupuješ.
                  Pak se nemůžu divit, že šmejdíš po hospodách a hledáš Blažka.

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:26 |  
                    0 0

                    :-))))) Jako Blesk je dobrý čtení na hajzl, aspoň pak člověk nemá zácpu :))))))))))))

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 21:16 |  
                0 0

                Nečteš a nevíš! :-)) Takové soap opery..a vždycky před Vánocema zaplaví pulty knižní verze.

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:21 |  
                  0 0

                  Hele, ony jsou fakt vícedílný? Matka jede na Ordinaci v Růžový zahradě, tak jsem ji před Vánoci sháněl knížku o tom, sehnal jsem jen jednu... Nenapadlo mě, že by už bylo více dílů, já kouknu maximálně na tu Ulici jednou za tejden, když akorát se svalím do křesla či na gauč.. :-D Ale za dva týdny všichni povinně sledovat, bude tam Šmíca! :)))

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 21:30 |  
                    0 0

                    Já nevim, asi jsou. Prostě když před svátkama vlezeš do knihkupectví, tak překážej na haldě hned za dveřma. Tak až bude mít máma narozeniny, stav se v levnejch knihách a tam seženeš ty zbylý díly.. a ještě cestou zkontroluješ, Blažka..:-)))) Jsem rád, že je voki dneska v lepší formě.

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:35 |  
                      0 0

                      v levnejchknihách jsem sehnal ten jeden díl právě.. .:-D a ani není nijak značeno první, druhej nebo tak... prostě jen... OvRz...
                      Blažek kalí u Edenu? To ne. To je daleko pro něj... On raději severní část.. :)))))))))))) Voki dneska je fakt ve formě:)

                      • Re: Slavia - Kladno 2:0

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 22:09 |  
                        0 0

                        Proč v Edenu? Levný knihy jsou úplně všude. :-))

                        • Re: Slavia - Kladno 2:0

                          slaviator     před 16 lety 28.01.2009 22:17 |  
                          0 0

                          Já nevím, pokud myslíš obchod LevnéKnihy, tak ty úplně všude nejsou :)

                          • Re: Slavia - Kladno 2:0

                            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 22:18 |  
                            0 0

                            No tak v Mostě nejspíš ne..:-)

                            • Re: Slavia - Kladno 2:0

                              slaviator     před 16 lety 28.01.2009 22:27 |  
                              0 0

                              Co jsem je viděl, tak akorát jedny jsem viděl v Ústí a dvoje v Praze, jinak nikde

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          slaviator     před 16 lety 28.01.2009 20:23 |  
          0 0

          "Až bude rok dvatisíce dvě stě dvacet pět,
          budou se o Kubíčkovi - hrdinovi písně pět.
          Jak s tím prašivým svazem zatočil,
          každej dostal co si zasloužil."

          To bude. Rok 2225, hodina dějepisu. "Tak, milé děti, dnes si povíme o jistém Jiřím Kubíčkovi. Začínal jako fotbalový bafunář..." (přihlásí se Pepíček) "Paní čélko, co je to fotbal?" "To byl, Pepíčku, tuze ošklivý a pomalý sport. Představ si, že se pětadvacet bláznů různě motalo po trávě za něčím kulatým čemu říkali míč a ještě větší blázni se na ně chodili koukat... Mno, a ten Kubíček, milé děti, ten se nakonec vypracoval taaaak daleko, že i dneska se o něm učíme."

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 21:11 |  
            0 0

            ♪..♫..♫ Co děti? Mají si kde hrát..♫


            25? Jsi zapojil pomyslného dvanáctého hráče oběma mužstvům? :)

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:16 |  
              0 0

              25. 11 hráčů z každého týmu, hlavní rozhodčí a dva pomezní, ne? :)

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 21:34 |  
                0 0

                Ti se nehoněj za balonem, ale za kapříkem jim vysvětli..ať maj děti pořádnej bordel. :-) Krom toho pomezní jsou až za hrací plochou..

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:39 |  
                  0 0

                  Hm. O tomhle mi nemluv. To jsme měli psát jakousi úvahu, na téma Co mohou dát Češi EU?. Tohle jsem tam jaksi ve značně velké nadsázce použil... Vubec jsem nevěděl co psát, tak jsem tam psal cosi o tunelech, o kapříkách, zlatejch českejch ručičkách... Vyšel mi z toho fejeton. Měli jsme psát úvahu. Dostal jsem dvojku. Dobře, chápu, sám bych byl ještě přísnější. Průšvih ale je, že prej to bylo napsáno dobře, je dobř eže jsem použil nadsázku, až velmi sarkastickou, ale že snad si nemyslím že vše je u nás špatné a že není zcela jasné, co si o tom vlastně myslím. Tak jsem z toho jelen. Na začátku tam totiž o několika pěknejch věcech i píšu, ale asi nejsem nakonec sám, kdo neumí pořádně číst. Budu se modlit, aby u maturitní slohové práce uměla číst i paní profesorka, co to bude opravovat. Abych tentokrát nenapsal vše jak má být a ona to nepřečetla blbě, znáš to. Nebo holt, budu muset vypustit rybník :-D

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 22:15 |  
                    0 0

                    Úvaha, fejeton..to je skoro stejný. Společenký téma máš, tak je to fejeton:) Já měl češtinářku skvělou, ale je fakt, že se někdy nestačim divit, jak někdo nepochopí pro mě jasný sdělení. Holt každej uvažujem jinak, no. A vůbec, češtinářká nemá hodnotit tvoje názory, ale styl a projev. Kdyby něco, pošli jí za mnou. :))

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      slaviator     před 16 lety 28.01.2009 22:27 |  
                      0 0

                      Mno, vysvětluj to pak u matury, že to je skoro stejný:)
                      Jinak s tím nepochopením... Hele, já to ještě pochopím třebas když to je nějakej obsah věty, že se to nemusí pochopit. Ale ona mi opravila už xkrát místo "a" "i", jednou dokonce místo "regenerace" (ve větě typu Po tréninku jde regenerovat) "rehabilitace", míchá (mění) předložky tak, že to mění význam vět... Hrůza... Já ji klidně za tebou pošlu, uvidíš. Ti řekne pár vět a prostě hotovo! Minule nám něco tvrdila o Hrabalovi, jak psal knížky... Postřižiny, na to že navazuje Krasosmutnění a na to Městečko, kde se zastavil čas. Okej. Řekla i děje. Mě to bylo nějaký povědomí, doma sáhnu do knihovny po Hrabalově knížce Harlekýnovi miliony a ten děj, co nám říkala u Městečko, kde se zastavil čas jsem našel tam. V Harlekýnových milionech. Tak jsem za ní druhej den šel o přestávce, ptal jsem se jí na to... Neuznala to. Prostě ten děj může být podobnej, ale není to pokračování. I když to píšou na tom přebale, že to navazuje na jeho dřívější knížky Postřižiny a Krasosmutnění. A teď ale co... Hádej se s ní, když prostě si furt tvrdošíjně stojí za tím svým. Musíš to uznat. Pro písemky. Tu její relativní pravdu (tohle je lepší příklad než onehdá s těma barvama :-) ), ale u maturity když se budeš bavit co jsi čet..? Tak co máš říct...? Tak, jak to je, jak sis zjistil ty - a ona ti to neuzná, nebo jak to říkala ona - ale neuznaj to přísedící? A takovejch věcí tam ale je více. Tady nám říká že tam byly čtyři děti a skončilo to tak a tak, přitom kdo to čet pak řekne že tam dětí bylo pět a skončilo to jinak... Hrůza.
                      A nejlepší bylo minule, když jsem vykládal mluvní cvičení o knížce, co jsem četl, Svět podle Garpa. Ptala se mě pak na to, jaké názory autor do té knížky vložil, tak jsem ji to říkal... Pak se ptala, jaké mám já názory na tu homosexualitu, na transexualitu apod... A pak řekla, že ona to neuznává, že chlap co se převlíká ze ženskou se jí hnusí. Okej, to souhlas, když jsem se ji snažil odporovat že to je ale transvestita, transexuál že se může oblíkat klidně normálně, ale cítí se uvnitř jako ženská, tak řekla že to je to stejný. A že uznává homosexuály, to že je vrozený, ale transexuálové by se měli jít léčit...
                      Už se těším, až budu mluvit o další knížce :)

                      • Re: Slavia - Kladno 2:0

                        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 22:41 |  
                        0 0

                        Proboha! :-))) Co na to říct.. Kolik je jí? Jako u maturity? Záleží jestli předseda je češtinář nebo ne:-) Když neni, tak je to jedno amůžeš jí klidně odrecitovat nějaký bláboly, když na nich trvá. A jestli ti nepřizná vlastní chybu, tak se na to vybodni a hádej se až po matuře.

                        • Re: Slavia - Kladno 2:0

                          slaviator     před 16 lety 29.01.2009 11:56 |  
                          0 0

                          Kolik? Mno, jelikož nám asi dvakrát říkala, že coby rodačka ze západních Čech slyšela doma od rodičů že je tam osvobodili Američani tak těch 55... Ale vypadá bych řek na víc možná i.

                        • Re: Slavia - Kladno 2:0

                          slaviator     před 16 lety 29.01.2009 11:58 |  
                          0 0

                          Ale furt dobrý. Na semináři Základy společenských věd jsme dostali od naší bývalé profesorky vypracovanejch 25 otázek, každá na cca deseti stránkách... A když nás z toho zkoušela, tak to chtěla doslova. "Bacha, tady jsi přeskočil," ti klidně řekla. Nebo že to není napsaný tak, jak jsi říkal, ale jinak. Naštěstí po letech u nás šla letos v říjnu na jinou školu, protože už ji přestalo bavit denně dojíždět. Uff... Ale loni od matury vylítlo z občanky několik lidí, sranda je, že to byla jejich třídní. Protože prostě to neříkali tak, jak to bylo psáno přesně, slovo od slova.

                          • Re: Slavia - Kladno 2:0

                            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 12:43 |  
                            0 0

                            NJN..Kdo neumí, učí.. :)

                            • Re: Slavia - Kladno 2:0

                              slaviator     před 16 lety 29.01.2009 12:48 |  
                              0 0

                              a kdo neumí učit, tak je ve vládě či na ministerstvu :))))

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 12:20 |  
      0 0

      A rovnou se sám fakuju, ať se nikdo nemusí obtěžovat sdělením, že tohle jsou stránky o fotbale a o Slavii:-))

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        LordEdmund     před 16 lety 28.01.2009 12:27 |  
        0 0

        wole, tos nám vzal vítr z plachet:-)) tou druhou větou....Ale jinak já mám raději K1, přijde mi to takový pestřejší, než normální box. Třeba poslední finále ,bylo moc pěkný, až na ten výstup ale Řepka...A rovnou se vlastnoručně ředkvičkuji, protože to jsou stránky o fotbale a Slavii.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 13:06 |  
          0 0

          No na mě je to pestrý až moc, takový bez pravidel, box mi přijde férovější. V K1 to všechno melou thai-boxeři. Donedávna jsem to považoval za férovej sport, ale ti rozhodčí to taky jebou čim dál víc:(

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:45 |  
            0 0

            Férovejší, ale férovej není. Vem si, jak dopad Lukáš Konečný.. :(

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 22:18 |  
              0 0

              Všichni..Kraj, Konečný, Holyfield.. pěknej humus. Férovej je od základů, dva borci a každej jen s tim, co umí, ale ti sudí, to je čím dál větší tragédie.

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                slaviator     před 16 lety 28.01.2009 22:28 |  
                0 0

                Jde o prachy, no. Čistej už není asi ani ten golf.

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 22:44 |  
                  0 0

                  V profisportu už asi nic. Ani střelba ze vzduchovky.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          mitsu     před 16 lety 28.01.2009 22:48 |  
          0 0

          jedine MMA..:-) box mi pride na divani takovej dost nudnej....a K1 je dobry,ale MMA je jeste lepsi:-)

  7. Re: Slavia - Kladno 2:0

    pajuch     před 16 lety 28.01.2009 12:30 |  
    0 0

    Ještě bych se vrátil k zápasu s Kladnem se svým hodnocením. Obecně nás Kladno moc neprověřilo co se týče obranné fáze, ale naopak pro ofenzivu to byl dobrej test, pořekonávat jejich kompaktní blok.
    1.půle:
    Vaniak v podstatě bez práce, zastal Brabcovu roli dirigenta obrany, hodně mluvil.
    Kaufman se mi líbil, vyhrával hlavy, dobře se nabízel dopředu, posílal možná nejlepší centry z celýho mužstva, nebál se vystřelit z dálky. Dozadu ale občas nestíhal a nechával za sebou volnej prostor.
    Jan Hošek byl evidentně nervózní, vedle Huba to měl těžký, protože ten byl sám dost nejistej.
    Hubáček měl v první půli dirigovat obranu, ale na to podle mě nemá, nemluvil, ostatní hráči na něj nechávali zodpovědnost za rozehrávku a vzájemně se tam hlavně se Šikličem dostávali pod tlak.
    Šiklić se mi dozadu nelíbil vůbec, byl pomalej, pozdě v soubojích, s Černým tu levou stranu moc nezvládali, taky proto, že Jarda sbíhal do středu.
    Belaid se vracel, makal, bojoval, to mě potěšilo. Ale centry a rohy mu vůbec nešly, byly to hrozný svíce.
    Janda hrál svoji klasiku, napadal, vybojoval hodně míčů a faulů, ale přečíslení a brejky řešil zbrkle a nepřesně.
    Cissé se mi hodně líbil, hrál tvrdě, rozdával získané míče, poradil si pod tlakem, někdy ale dostával spoluhráče pod ještě větší tlak zbytečnou přihrávkou na krátko, prostě jako Tavares.
    Černý po důrazných napomenutích od KJ zjednodušil hru, přestal drbat a přihrávkami z první zrychloval přechod do útoku, díky tomu taky padnul první gól.
    Fořt se vracel pro míče, občas se mu podařilo hezky prsama nebo hlavou sklepnout pro spoluhráče, dal gól, nebyl mu pískanej žádnej faul, kdyby hrál s někým jiným, než s Ivanou, mohlo to být ještě lepší.
    Ivana se mi nelíbil , byl hrozně měkkej, prohrával souboje, soupeř typu Kladno mu prostě nesedí, do zavřený obrany neměl šanci.

    2. půle
    Diviš byl bez práce, pro centry si v pohodě došel.
    Kaufman dobře spolupracoval s Grajciarem a přes pravou stranu šla většina útoků. Vzadu někdy neobsazoval hráče a nechával dost prostoru.
    Jan Hošek to měl vedle Brabce jednodušší, Erich ho dirigoval, KJ mu vyčítal, že nechává míče spadnout a nehraje je z první, občas špatně ofehrál míč, přičítal bych to nervozitě.
    Brabec klasicky řídil celej tým, chybu neudělal, ale rozehrávku nechával na Černém.
    Černý hrál beka a nebylo to úplně zlý, Kladno neútočilo a on nedrbal ,ale posílal pasy dopředu na útočníky nebo na Šventa.
    Grajciar se mi líbil, byl rychlej a důraznej, na lajně si dělal co chtěl, ještě zlepšit centry do vápna nebo někdy vystřelit a bude to super.
    Belaidovi seděla pozice jediného špílmachra, posílal kolmice, rozdával míče ostrým krajům, narážel si se Cissém, jen ty centry byly pořád špatné.
    Cissé hrál opět výborně, vracel se pro míče ke stoperům, podporoval ofenzivu, uměl přibrousit, někdy to s parádičkami přeháněl, prostě jako Tavares.
    Švento se moc do hry nedostával, hrálo se spíš přes pravou, ale měl tam své klasické průniky, někdy podle mě zbytečně hledal útočníky, chtěl bych od něj více střelby.
    Šenkeřík po odfláklém začátku po domluvě od KJ zbral a hrál dobře, chodil do brejků, nabízel se, dal gól, kdyby nebyl Toleski v útlumu, bylo by to ještě lepší.
    Toleski se mi vůbec nelíbil, měl podivný pohyb, spoluhráči ho těžko nacházeli, šance řešilk špatně, většinou to zadrbal a nevystřelil nebo vystřelil špatně.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 13:50 |  
      0 0

      Dobrý den,
      děkuji panu Pajuchovi za rozbor zápasu s Kladnem. Je to prostě příprava a ta je od toho, aby se zkoušelo a hledalo. A je vidět, že se nám objevují hráči, s kterými můžeme počítat i v dalším období. Hoškovi držím palce, má na to a M.Suchý je pro něj příkladem. To samé Grajciar a Cissé, jsou to mladí kluci a potřebují kontakt se zkušenějšími hráči z A týmu. I Diviš se musí otrkat. V Dubaji doufám najdou trenéři slušnou úvodní sestavu a hráči se správně "nabijou" pro boje na jaře a nikdo se nám nezraní.
      Sokrates55

      "Portatur leviter, quod portat quisque libenter"
      Břemeno lehce nese ten, kdo nese ho rád. Livius

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 14:01 |  
      0 0

      Diky, zda se ze to byl celkem povedeny zapas. Je dobre, ze neco predvedl Cisse, snad se rozehraje. Je jasny, ze Hosek, resp. kazdy ze stoperu to ma asi jednodussi s Brabcem, bohuzel prave Brabec bude chybet v prvnim zapase, tak snad to hosi zvladnou. Kdyby byl dobry Kaufman, bylo by fajn, jako varianta je Ferry, snad bude zdrav, proto si myslim, ze prava strana by v ramci moznosti mohla byt zajistena, nevim co s brazilcem.. Horsi to vypada s levou stranou obrany. Co se tyce zalohy, podle tveho komentare me napada, ze krom varianty zalozniku hrajicich ve stredu mame i dobre hrace na to, aby se hralo rychle po krajich. Belaid kdyz bude makat, muze byt hodne dobry. Toleski ma hrozne nevyrovnane vykony, myslim, ze si neveri, kdyz pravidelne nehraje a je to na nem strasne znat.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 15:24 |  
        0 0

        Připadá mi, že mu nesvědčí konkurence. Potřebuje být za hvězdu..podobně jako Dort, Švancara, Pacanda..

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          slaviator     před 16 lety 28.01.2009 15:39 |  
          0 0

          těš se na rozhovor, buď Ota neumí pády, nebo se u jedné otázky k něčemu přiznal.. A u jedné otázky taky docela pěkná odpověď, o koho nebo o co mu jde především..:)

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      zz     před 16 lety 28.01.2009 18:45 |  
      0 0

      Tak ze zápasů v přípravě to vypadá, že Zico bude hrát na jednoho útočníka, a tím bude Wagner.
      Tomáš Necid musí být trpělivý a čekat na svou šanci.
      Podobně trenér Komňacký hrál většinou na jednoho útočníka. Není to pro Necida nic nového. Samozřejmě Wagner není Straka.
      V základní sestavě nebude, bude dostávat určitý prostor jako střídající hráč.
      Pomohlo by mu, kdyby Wagner odešel do Anglie.
      Ale je dobře, že odešel do CSKA už teď v zimě.
      Hůře na tom bude Kalouda, přes Žirkova se nedostane na plac, a vzhledem k tomu, že není střelec jako Necid, tak si moc nezahraje.
      Pro něj by bylo lepší hostování jako to udělal Polák Jandzyk.
      Co mě u Zica překvapilo, že v přípravných zápasech dává náhradníkům pouze omezený časový prostor, třeba jen na 10 minut.
      Třeba Necka s Kaloudou neodehráli ani jeden celý poločas, jen dvakrát střídali na posledních pár minut.
      Přitom je to jen příprava.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 19:13 |  
        0 0

        Neni Žirkov bek? Nebo se pletu? Myslím, že na EURU hrál beka

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          tolsimir     před 16 lety 28.01.2009 19:15 |  
          0 0

          ne to neni, Zhirkov hraje leveho zaloznika, coz taky neni Kalouduv post. Spise se bude pretahovat s jednim z nejvetsich ruskych talentu Dzagoevem a srbskym zlatym ditetem Krasicem. Ani na jednoho nema ani nahodou

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          zz     před 16 lety 28.01.2009 19:20 |  
          0 0

          Chtěl jsem napsat Krasič.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        zz     před 16 lety 28.01.2009 19:28 |  
        0 0

        A ještě bych doplnil k Jablonci, že očekávám hru na jednoho útočníka, kterou preferuje trenér Komňacký. Jediným útočníkem bude podle mě Lafata.
        Vukovič musí být trpělivý podobně jako svého času Necid v Jablonci.
        V přípravě se mu střelecky daří, dneska zase skóroval.
        Doufám, že se dokáže prosadit jako střídající hráč.
        Necid i Vukovič musí mít trpělivost a věřit si.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slaviator     před 16 lety 28.01.2009 20:25 |  
        0 0

        Nejlepší by podle mě pro CSKA bylo, kdyby Vágner Love nikam neodcházel a Zico hrál systémem 4-4-2, popřípadě 3-5-2. Na hrotu jak s Vágnerem, tak s Neckou.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 21:33 |  
          0 0

          Nejlepsi by bylo, kdyby hral Zico s Vagnerem a poslal Necida do Slavie na hostovani :o)

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            zz     před 16 lety 28.01.2009 21:36 |  
            0 0

            Nebo kdyby poslal do Slávie Necida i Wagnera :o)

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:41 |  
              0 0

              Jo, a vytáh si Marka Jarolíma nebo ještě líp, David Hubáčka. Samozřejmě, s náležitým odstupným :-)

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 00:53 |  
                0 0

                Kopat do vlastních hráčů je vlastnost jen přízemních lidí!

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 09:50 |  
                  0 0

                  To víš, Češi..smějící se bestie. :)

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 29.01.2009 11:59 |  
                  0 0

                  Proč? Já do nich nekopu. Huba mám hodně rád, je to pracovitej hráč. Ale kdyby za něj někdo nabíd třebas dva miliony euro, tak ho prodám hned.

  8. Re: Slavia - Kladno 2:0

    Khadgar     před 16 lety 28.01.2009 19:14 |  
    0 0

    Tak jenom trocha infa, v rozhovoru s L. Jarolímem, který by měl být zítra na sport.cz je uvedeno, že v Sieně má smlouvu na rok a půl. A taky že na podzim byl nespokojený se svojí situací a chtěl odejít. KJ ho lákal do Slavie (k tomu mi nesedí ty zmiňované spory), ale nic oficiálního neproběhlo, protože ředitel klubu ho nechtěl pustit. Pokud bude nadále pokračovat situace zákl. sestava nebo střídání do druhého poločasu, tak asi jen tak neodejde.

    Věc druhá, Praha 10 má letos největší rozpočet v historii a bude realizovat 3 stomiliónové investice. O Edenu ani slůvko. Vzhledem k tomu že teď použijí přebytky z let minulých, do budoucna by na tom tak dobře ekonomicky být už nemuseli. Takže uvidíme co s případnou 300+ investicí do stadionu a přesunu Bohemky.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      zz     před 16 lety 28.01.2009 19:33 |  
      0 0

      Těžko si dokážu představit, jak by KJ řešil střed zálohy, když by měl k dispozici MJ, LJ a Belaida s Černým. A na krajích Šventa s Jandou.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Khadgar     před 16 lety 28.01.2009 19:53 |  
        0 0

        Všechno jde

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 19:58 |  
        0 0

        Dva Jarolímy vedle sebe? To už by bylo moc. Na druhou stranu zatim MJ na LJ nedosahuje ani náhodou. No, uvidíme, jestli se v létě někdo vrátí.

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          coolair     před 16 lety 28.01.2009 20:41 |  
          0 0

          Těžko MJ a LJ srovnávat. Markovi to jde víc dopředu, Lukášovi to zas víc šlo směrem dozadu. Jsou dost odlišní. Stylem hry i např. stavbou těla.

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.01.2009 21:14 |  
            0 0

            No, tak i když to vezmu co do prospěšnosti a důležitosti pro tým. Ale jinak s tou tvou charakteristikou souhlasím.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slaviator     před 16 lety 28.01.2009 20:26 |  
        0 0

        Jednoduše. MJ, LJ, Belaid, Černý by hráli spolu s Tavaresem v záloze a točili by si pozice případně, Švento by hrál buď na beku či by seděl na lavičce. A Janda by seděl na lavičce tak jako tak. Nic není neřešitelné :)

  9. Re: Slavia - Kladno 2:0

    zz     před 16 lety 28.01.2009 21:46 |  
    0 0

    Matěj Krajčík v základní sestavě Regginy jako pravý záložník. V základu Sieny hraje Lukáš Jarolím.
    Tak Krajčíkovi zatím změna trenéra prospěla.
    Bude moc útočit.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      slaviator     před 16 lety 28.01.2009 21:53 |  
      0 0

      Uvidíme, jak dlouho mu to vydrží. Ono u nás to vypadá všelijak, ale aby tu někdo odvolal trenéra jako třeba zrovna Reggina a po měsíci se tam ten trenér vrátil, to není možný ani tady. A bůh ví, jak dlouho tam tento trenér zase vydrží.

  10. Re: Slavia - Kladno 2:0

    tolsimir     před 16 lety 28.01.2009 22:36 |  
    0 0

    Musim rict, ze me opet pomerne zklamalo, ze majitele permic nemaji na pratelaky do Edenu vstup zdarma. Stovka za oba zapasy neni nic tak strasneho, ale urcite by to byl sympaticky krok

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.01.2009 22:43 |  
      0 0

      Hmm, bohuzel se to dalo cekat. Abychom jeste na jare nezjistili, ze na pohar CMFS budeme muset taky platit. Ty jsi tam byl uz listek koupit, nebo odkud ses to dozvedel?

  11. Příprava

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 11:04 |  
    0 0

    Hm tak to vypadá, že příprava bude opět kvalitní. Na ofic stránkách už jsou akorát dva přáteláky s Charkovem a Azerbajdžánem. Uzbekistán a Al ahlí zmizeli. Ach jo, snad to ňák dopadne.. to už by mě fakt nasralo..

    • Re: Příprava

      Wommi     před 16 lety 29.01.2009 11:18 |  
      0 0

      zarooven je ale v clanku psano ze se ma hrat s nejakym snad mistnim tymem a misto jednoho z repre tymu ma hrat nejaky mist asi ci co

      • Re: Příprava

        rekodlak     před 16 lety 29.01.2009 11:30 |  
        0 0

        No on ten "nějaký" klub z Asie je FC Bunyodkor, za který hraje Rivaldo a do teď ho trénoval i Zico!!

      • Re: Příprava

        quelhar (admin)     před 16 lety 29.01.2009 11:31 |  
        0 0

        Misto Uzbekistanu mozna mistr Uzbekistanu a misto Al Ahli nekdo mistni. Nejtezsi zapas s Charkovem zustal, ale souhlasim, ze to je tak trochu fraska.

        • Re: Příprava

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 11:33 |  
          0 0

          Takovýhle přesuny jsou celkem běžný. Když se to nezvrhne úplně jako v létě..

    • Re: Příprava

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 11:32 |  
      0 0

      Tak Uzbekistán měl bejt první, to nebude vadi, když to bude slabší soupeř, stejně kluci budou bojovat spíš s aklimatizací. A místo Al Ahlí vicemistr nějaký asijský ligy, to bude slušnej klub..

      • Re: Příprava

        Wommi     před 16 lety 29.01.2009 11:36 |  
        0 0

        ..ve finale myslim ze je to stejne jedno..ceska liga taky neni z nejlepsich..takze pro najeti na rozumnej herni rytmus by to snad melo byt dostatecny!

        • Re: Příprava

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 11:39 |  
          0 0

          Tak nějak. . určitě jsou to všechn odaleko lepší týmy nž žižkov nebo Zlín.. BTW My bychom zrovna potřebovali nějaký betonáře, abychom s nima něco nacvičili..

          • Re: Příprava

            Wommi     před 16 lety 29.01.2009 11:54 |  
            0 0

            ..myslim ze by stacilo,..udelat soutez s fandy..vybrat jich 20 a fandove by staveli zed...popr by blbli v sestnacce..a jedna skupina fotbalistu by se ucila centrovat..a druha by se snazila neco v sestnacce uhrat!

            • Re: Příprava

              slaviator     před 16 lety 29.01.2009 12:01 |  
              0 0

              Jako že by hrálo dvacet fandů proti jedenácti našim? Aby zhustili prostor? :)))

              • Re: Příprava

                mart     před 16 lety 29.01.2009 12:05 |  
                0 0

                :D, no tak nejak. Predpokladam, ze nekteri z nas "chronickych" prispevovatelu, by ten prostor dokazali udelat poradne "hustej" :)

                • Re: Příprava

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 12:53 |  
                  0 0

                  :) Ano, to je fakt! No, myslím, že usilovným taháním za dres a pokopáváním kotníků bysme tu GL dokázali nasimulovat, ja jsem pro!

              • Re: Příprava

                Wommi     před 16 lety 29.01.2009 12:07 |  
                0 0

                ..10 natesenejch fandu by delalo zed a hraci jako cerny, jarolim, belaid, popr. dalsi by se ucili dobre kopnout balon (ne do zdi) a druhych deset fadu by bylo v sestnancce jakozto branicich nasim hracum hrat a skorovat!asi tak!

                • Re: Příprava

                  slaviator     před 16 lety 29.01.2009 12:55 |  
                  0 0

                  Jo. A každej fanda by si na triko musel napsat, zda spíše nemá rád Belaida, Jarka či Jarolíma... A hezky čitelně. Že? :)

  12. Re: Slavia - Kladno 2:0

    mig52     před 16 lety 29.01.2009 12:07 |  
    0 0

    Bulldock: Zdravím tě. Většinou se v příspěvcích shodneme, ale s tvým o hodnocení Jarolímů nesouhlasím. Nemohu zapomenout na zápas v Ml. Boleslavi, (velmi důležitém), kdy jsme se ujali vedení a LJ si začal hrát na takového mistra ( jako Tavares v Budějkách), že pořád strácel míč, zakládal soupeři útoky, a po jednom z nich hasil Latka jeho průser, dostal za to žlutou,při zákroku se zranil, (dlouhodobě) a jěště z toho byla velmi nebezpečná standartka.Vím, že zmiňuju jednu situaci, ale takových bylo! Nechci ho v životě ve Slavii vidět, tedy na hřišti jako hráče. Jistě, MJ má také své chyby, jenže on bude vždy více chybujícím hráčem, protože nehraje alibisticky, snaží se o kolmice mezi beky soupeře a přece víš, že tam je úmrtnost přihrávek mnohem větší. Ale Lukáše fakt už ne!

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 12:51 |  
      0 0

      Zdravím, tak to máme opravdu jinak položené. Podle mého názoru MJ se odnaučuje hrát alibisticky, což je dobře, ale na LJ to zatim nemá. Určitě měl taky slabé výkony, o tom žádná, ale v základu to vidím tak, že odvedl spoustu černé práce a k tomu přidal dobrou myšlenku do ofenzivy. MJ má nějakou myšlenku do ofenzivy, ale pro tu černou práci neni stavěnej. Na standartky jsou stejně přínosní:) Ale já si zase vzpomenu na zápasy s Anderlechtem, kde byl jedinej na úrovni, zbytek nevěděl, co hrát a pak v derby s kapitánem Hrdlou nevěděl vůbec nikdo, co hrát bez něj. Snad jen Sucháč..

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slimak     před 16 lety 29.01.2009 12:56 |  
        0 0

        ale je jen otazka, kam s nim v soucasne sestave slavie? jedine kdyby odesel tavares, jinak by pro nej proste nebyl flek. Lukas je jinej typ nez marek nebo tijany..take bych z jeho prichodu nebyl nejak zvlast odvazanej

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 14:07 |  
          0 0

          No to je jiná věc. Však jsem taky psal výš, že si nedovedu představit víc jak dva Jarolímy ve Slavii :-)

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            slimak     před 16 lety 29.01.2009 14:17 |  
            0 0

            no, takovyho Davida bych bral vsemi deseti :)

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              Khadgar     před 16 lety 29.01.2009 14:20 |  
              0 0

              Vrátí se David s Lukášem, naskočí Karel a máme zálohu jedna báseň :-D

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                quelhar (admin)     před 16 lety 29.01.2009 16:15 |  
                0 0

                Jo tak proto on Karel uz ted trenuje hru bez krajnich zalozniku :o)

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 29.01.2009 16:26 |  
                  0 0

                  Jo, a hru na jednoho útočníka.

  13. Re: Slavia - Kladno 2:0

    mig52     před 16 lety 29.01.2009 13:14 |  
    0 0

    Bulldock: Tak s tím, že MJ není stavěný na černou práci ,souhlas, ale jedním dechem také říkám, že bych ji po něm nikdy nevyžadoval na nadstandartní úrovni. Po něm chci, aby těch těžkých přihrávek do přehuštěného prostoru či do brejku dal co nejvíc. Černotu ať obstarávají ti, co na toto už vůbec nemají. No a v Plzni před příchodem k nám dal 5 gólů, to také o něčem svědčí. Jen to chce,aby chytil úspěšnou vlnu.

    • Re: Slavia - Kladno 2:0

      mart     před 16 lety 29.01.2009 13:38 |  
      0 0

      V Plzni dal 5 golu. Nj, to jo, ... ale holt v Plzni. Ono je neco jineho hrat v Plzni a hrat ve Slavii (pripadne v Sparte). Proto mu taky dost dlouho trvalo, nez se dostal alespon na soucasnou herni uroven (ktera sice neni uplne fantasticka, ale taky ne spatna). V teto souvislosti se (zejmena na techto strankach) take mluvi o Markovych limitujicich faktorech. Jiste, nejake budou (umyslne nebudu zadne jmenovat), ale k tomu aby hrac posunul svou herni urovni vyse, je potreba dosahnout alespon predchozi urovne (hlavne tam jde o sebevedomi). To se myslim uz Markovi povedlo (dneska je schopnej ve slavistickem dresu zahrat tak, jak hral v Plzni). Ted by (podle meho nazoru) mohl zapracovat na tech "limitujicich faktorech". V jeho veku je mozne jeste mnoho zlepsit.
      Co se tyce Lukase, tak toho jsem nikdy nejak zvlast nemiloval. Musim ale priznat, ze posledni pulrok, pred jeho odchodem, predvadel hodne solidni vykony (nemluvim o standardkach :D), a jako jeden z mala se nebal s micen neco udelat. mart

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Viking     před 16 lety 29.01.2009 13:50 |  
        0 0

        Jj, v jediné věci jsou si LJ a MJ podobní jako vejce vejci. Zatraceně tragicky kopou standartky a pomalu k tomu nikoho nepustí.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        Rhodri     před 16 lety 29.01.2009 13:55 |  
        0 0

        Marte,

        myslis, ze jako neni rychlostni typ, nema duraz a neni golovej? :-)
        To jen abychom, si ujasnili, na co narazis, aby se diskuse nestocila neznamym smerem.

        rhodri

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slimak     před 16 lety 29.01.2009 14:16 |  
        0 0

        já markovi verim, sel opravdu dost nahoru v posledni dobe. je to inteligentni hrac a verim ze na sobe bude pracovat. ve slavii ma budoucnost a sanci se posunout vyse.
        nevim rychlost u nej nepovazuji za limitujici faktor, jak tu mnoho lidi pise..spis by mel zapracovat na stabilite, reseni standartnich situaci, respektive by tam mel casteji poustet tijaniho :)

        • Re: Slavia - Kladno 2:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 14:55 |  
          0 0

          Ano, to je správnej signál..:-)))

          • Re: Slavia - Kladno 2:0

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 15:38 |  
            0 0

            Jen drobná poznámka. Markovi mnozí vyčítají, že je prý "měkký". Kdo viděl v derby šlapák na koleno a jak Marek vyskočil a hrál dál, ten musí mít úplně jiný názor...

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              slimak     před 16 lety 29.01.2009 15:46 |  
              0 0

              jo, to mas urcite pravdu..mekky je ale mysleno spis ve smyslu durazu, stability a kryti balonu..coz se ovsem tyka skoro vsech hracu, kdyz je srovname treba s hraci fiorentini

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 15:52 |  
                0 0

                JJ takovej Mutu ustál úplně všechno..

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 29.01.2009 15:55 |  
                  0 0

                  Oproti tomu druhýmu paku Gilardinovi to ustával i Mutu... :(

                • Re: Slavia - Kladno 2:0

                  slaviator     před 16 lety 29.01.2009 15:58 |  
                  0 0

                  ale... ono přece nejde o to, zda ten hráč spadne nebo ne... protože z toho zase může být faul pískanej a standartka. nám to teda jedno bejt může, no, pokud k míči nepustí tijanyho a ten to tam netrefí či pokud se nepovede souhra ostatních hráčů jako v derby (černý zahrával, tavares hlavičkoval), jenže to je jednou za půl roku.. :( gilardino spadnul, hodně tomu přidal, ale měli standartku pětadvacet metrů od brány a mutu to trefil... v tomhle se máme co učit. padaj dneska všichni, jde o to pak to taky využívat.

                  • Re: Slavia - Kladno 2:0

                    slimak     před 16 lety 29.01.2009 17:12 |  
                    0 0

                    joo, nase standartky, to je kapitola sama pro sebe..posloupnost cinnosti je asi takova to
                    1. belaid chce kopat
                    2. vyhodej belaida
                    3. belaid se rozciluje a macha rukama
                    4. nasleduje asi 5 minutova porada v krouzkou - divak ceka krasny signal
                    5. prihravka na nabihajiciho strelce
                    6. strelec to neceka a na posledni chvili strili
                    7. strelec trefuje nejblizsiho protihrace
                    8. protiutok se vali na nasi branu

                    • Re: Slavia - Kladno 2:0

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 17:51 |  
                      0 0

                      No, s tim odstrkováním Belaida tu voki udělal taky slušnej mýtus:-)) Jinak ti ten postup docela sedí:-)

            • Re: Slavia - Kladno 2:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 16:06 |  
              0 0

              huzgi, samozřejmě že slovo měkký může mít vícero významů... jistě ale víš, co je markovi v této souvislosti vyčítáno, nikoli měkkost jeho končetin nebo neodolnost vůči bolesti, ale nedostatky v osobních soubojích, ve schopnosti vybojovat či udržet míc v nich.

              • Re: Slavia - Kladno 2:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 17:54 |  
                0 0

                On ostatně tvaroh se taky pod náporem nezlomí:-) Ale jako musim říct, že i v tomhle se MJ zlepšil, akorát to prostě nemá tak nějak v sobě jako Matej, Necka nebo Šenky.

      • Re: Slavia - Kladno 2:0

        slaviator     před 16 lety 29.01.2009 15:37 |  
        0 0

        Ono taky ale záleží na tom, co v Plzni hrál. Na jakém postu, že