Naši fotbalisté se střetnou s reprezentačními výběry Uzbekistánu a Ázerbajdžánu, ukrajinským osmifinalistou Poháru UEFA Metalistem Charkov a s Al Áhlí Ivana Haška.
Termíny zápasů:
30. ledna Slavia - Uzbekistán
1. února Slavia - Al Ahlí
4. února Slavia - Metalist Charkov
7. února Slavia - Ázerbajdžán
Zítra odehrají slávisté přípravný zápas s Kladnem, hraje se od 10:30 v Edenu, vstup je volný.
Komentáře (92)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ve středu odlet do Dubaje
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 19:43 |Aha, tak to teda opravdu nevím, co si o těchto soupeřích myslet. Budiž no.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Better_red_than_dead před 16 lety 26.01.2009 19:47 |ze je to super... je to priprava na ligu... ne na ligu mistru :-/
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Khadgar před 16 lety 26.01.2009 20:32 |Nevim k čemu by nám teď byla příprava na LM, tu můžeme hrát až v létě. Takže se na ní budeme případně připravovat na letním soustředění, kdy vzhledem k termínové listině budou dostupní i odpovídající soupeři. Teď je potřeba připravit se pouze na GL.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Better_red_than_dead před 16 lety 26.01.2009 20:36 |tak presne to sem napsal... :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Khadgar před 16 lety 26.01.2009 20:44 |Mě zmátnul ten smajl
Re: Ve středu odlet do Dubaje
zz před 16 lety 26.01.2009 21:10 |Tomáš Necid dal svůj první gól za CSKA.
Nastoupil v 81.minutě spolu s Kaloudou a v 90.minutě zvýšil na 2:0.
Necid je prostě gólový hráč.
Dnes jsem se to snažil marně vysvětlit Bulldockovi.
Je dobře, že šel do přípravy a nezůstal v české lize.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 21:13 |Když Ti to udělá radost..posluž si. Nechci to už komentovat. Neckovi to přeju.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
zz před 16 lety 26.01.2009 21:18 |Sorry, ale Necka má výjimečný střelecký talent a žádný Jablonec mu opravdu nepomohl.
Komňacký není zázračný trenér.
V tom se lišíme, máme na to jiný názor.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
tantalos před 16 lety 26.01.2009 21:37 |Samozřejmě že Necku neudělal Komňacký. Ale na pokyn Pelty mu dal šanci. Proto je Necid Jablonci oprávněně vděčný. Viděl, že ve Slavii oněj není zájem,, že ve Slavii by šanci nedostal.
V Jablonci si sice moc nezahrál, ale dal gólů víc než všechny zázračné lednové posily Slavie do útoku(Goce, Bláže a Střihavka)dohromady, a zajistil si tím nominaci na ME. Potom už ve Slavii hrál vlastně jen z fandovství, bylo jasné, že půjde tam, kde o něho stojí.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
urs (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 00:06 |A AJblonec je vděčný Neckovi že nehraje "die zweite líííga" :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 21:48 |Tak ti alespoň děkuju, že jsi mi pořádně vysvětlit, že Necka má střelecký talent. Já idiot to doteďka nevěděl... Jablonec mu vůbec nepomohl, hotovo, fakta. O tom, jestli je, či není talent jsem nikdy nepochyboval a dneska vůbec nepsal. Nezlob se, přijde mi, že Ti dneska uletěly včely, či co. Nevidíš ani jednu věc napsanou obecně či mezi řádky. Jenom si chytneš jedno slovonebo motiv a znovu mi zopakuješ, že problém Brna je někde jinde, ačkoli já mluvím o tomtéž co ty jiným slovy.. překrucuju fakta. Prostě se dnes neshodneme.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
zz před 16 lety 26.01.2009 21:54 |V pohodě Bulldocku,
dneska nám to nějak skřípalo. Takže dodatečně omluva.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 22:08 |Taky se omlouvám, jestli jsem nečím zajel na citlivé místo. Přišlo mi, že je to o koze a koze česky a polsky.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:12 |Jak se řekne polsky koza? :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 22:16 |Ještě ty mi v tom dělaje bordel! Vem si svý krokodýlí botky hele a..:-)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:25 |Já se ptal, když jsi to naťukl. A víš aspoň, jak se polsky řekne tchýně? Baba prebyteczna. :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 22:33 |No budeš se divit, ale polsky se koza řekne koza.. Cos čekal? :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:39 |njadro... Ale to bude asi srbochorvatsky, co? :)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
mart před 16 lety 26.01.2009 21:55 |Nezlobte se Bulldocku, ale placate nesmysly. Problem Brna, je uplne nekde jinde. Zejmena v Brne. Tak si to napred overte, a pak neco rikejte a neprekrucujte. Tady je to jak u blbejch na dvorku. Vazne :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 22:11 |Ano, napadl mě ještě jiný příměr. . Debata blbýho s hluchym. Rovnou si beru toho blbýho, aby s tim nebyl problém:-) Anebo ještě lépe, historikové znají termín dialog hluchých. . Takže oba jsme hluší, ať nedělám rozdílu! :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:27 |Novověké drama zná i pojem dualog. To je i toto.. :) Oba něco "melete", ale ani jeden se neposloucháte co říká ten druhej, byť říká to samý co vy, ale jinejma slovama. :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 23:07 |to se mi z dnesni ponekud komplikovane diskuse libi nejvic! Problem Brna je v Brne:-)). Ted jste na to marte kapnul, pac ja si tohle myslim uz davno..:-)). Jako se rika o hudbe, ze je dobra, spatna a brnenska, mozna i fotbal je na tom podobne:-)). Nic proti Brnu, je tam hezky, ale je to takove... brnenske...:-))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 00:32 |Mi připomíná vtip.. Víte, co se povídá o vás, Pražácích, u nás v Brně? ..Že jste pěkný kokoti. ... NJN A víte, co se povídá o vás, Brňácích, u nás v Praze? ...NIC
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 10:14 |..:-)) to je presny.. ackoli tady a tom foru se o brne mluvi casteji nez je v praze obvykle
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 21:14 |Myslím, že jsou to kvalitní týmy. Dobrá prověrka v intencích toho, co potřebujem. Je to sice herně trochu neznámá, ale určitě min. na ligové úrovni budou všechny a Metalurg na pohárové. Hlavně, aby si kluci dobře zahráli a přijeli zase celí.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Better_red_than_dead před 16 lety 26.01.2009 21:24 |na ligu idealni priprava a metalurg jako proverka pro tezke zapasy v primem boji o titul...
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 21:55 |bvtw těš se v průběhu týdne na rozhovor s velmi kontrovezní osobou... :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
mart před 16 lety 26.01.2009 21:56 |?Bestie?
Re: Ve středu odlet do Dubaje
coolair před 16 lety 26.01.2009 22:04 |Řepka :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:07 |Mno. Těsně vedle. A ani Řepka. Napovím, OČ se jedná :)))))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 22:14 |To je ten kontroverzní příchod o kterym mluvil Jiří? Něco ala "přijde rychlá svině"? Snad ne zase Blažek..ještě ty mě straš. No, ale hlavně aby nezaklepal Abrc, že už se mu na Kypru nelíbí, že tam maj černý ponožky a že už si to rozmyslel a že už bude hodnej.. :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
tolsimir před 16 lety 26.01.2009 22:16 |OČ :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:23 |prostě OČ... :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 26.01.2009 22:17 |Ty voe, tak ja tri minuty projizdim fotbalisty a on to zakerne fotbalista vubec neni. Tak to ten rozhovor radsi ani neprinasej, uz ted jsem nastvany a jeste jsem ho necetl :o))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:24 |Počkej, až bude... To bude taky nasranejch lidí... Buď já, že neodpoví na otázky co se mu položí a přemění je k obrazu svému... Nebo všichni, protože na ně naopak odpoví a pochopíme, že... :( Uvidíme. Nechci předjímat, čili se necháme překvapit, protože jen tak uvidíme, jak to s námi OČ myslí.. :-D
Re: Ve středu odlet do Dubaje
denydzlSKS před 16 lety 26.01.2009 23:27 |ota černý je vůl..
Re: Ve středu odlet do Dubaje
bongor před 16 lety 27.01.2009 18:38 |Už jsi někdy viděl vola?Jaký je to krásný zvíře a hlavně ty jeho oči...
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martin08 před 16 lety 26.01.2009 22:17 |OČ? Ze by..?
Re: Ve středu odlet do Dubaje
jnnxx před 16 lety 26.01.2009 22:31 |můžete mne trknout trochu víc, jsem asi blbej, napadá mne asi x lidí a přitom nikdo...
Re: Ve středu odlet do Dubaje
jnnxx před 16 lety 26.01.2009 22:38 |...už to mám, bože jsem kopyto....
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 26.01.2009 22:37 |Jo OČ..hmm. Aby ti z rozhovoru nezbyl monolog.. Víš co se ho zeptej.. A co na to občan?
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 26.01.2009 22:40 |"Občan? Jestli chce, tak se může vzdát občanství. My ho nenutíme, aby byl občanem." - to Ti odpovím klidně i za něj. :-))) Ne, jako dost srandiček, zejtra přes den vymyslím pár otázek a uvidíme, co z toho vyjde.. :)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Khadgar před 16 lety 26.01.2009 23:46 |Teď čtu že Besta má jako koníček rybaření. Nejsou s Abrcem skrytí bratři?? :-))) Martin by se možná mohl vrátit, mohli by s Alešem chodit rybařit společně a probírat různý témata :-)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
smely (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 01:01 |myslíš bratry edenovi ?
Re: Ve středu odlet do Dubaje
LordEdmund před 16 lety 27.01.2009 08:39 |To jejich rybaření bych chtěl vidět. Předpokládám, źe se jedná o rybaření elektrickym proudem, připadně vypuśtění rybníka a následné umlácení ryb baseballovými pálkami :-))..Jinak obecně si myslim, źe se Abrcovi nasazuje až moc velká psí hlava. Fotbalově to zas taková hrůza nebyla a i on přispěl nějakým tim gólem k titulu, Bestia je povahově hodně podobnej, možná ještě živelnější, takže se raději dobře připravte:-))ať nejste moc vyjukaní...ale věřim, že Slavii na hŕišti moc pomůže.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
DrFe1 před 16 lety 27.01.2009 12:53 |:-))) S tím totálním odsudkem Ábrce taky nesouhlasím, po sezoně tady byl článek s procentním hodnocením hráču a autor mu dal nula procent ..... to je nesmysl takhle to hodnotit "ode zdi ke zdi".
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 13:01 |Autor pak taky v komentarich vysvetlil, ze pouzival hodnoceni na petistupnove skale (0 - 25 - 50 - 75 - 100). Autor taky od zacatku tvrdil, ze by mel Abraham dostat sanci ukazat, co v nem je. Jeho hlavni kvalita mela spocivat v tom, ze na hristi necha dusi a bojovnosti tym pozvedne, kdyz se nebude darit. Nic takoveho se nedelo, spis naopak, kdyz byl tym v krizi, tak on hral nejhur ze vsech. Ano, neco si odehral, byly tam i dobre zapasy (derby, na Bazalech), ale na to tam byly vylozene spatne zapasy jako v Ostrave. A kdyz se to zavrsi tim, ze porusi interni pravidla a je z klubu prakticky vyhozen, tak to proste dva dobre zapasy nezachrani. Za svym hodnocenim "propadak" si porad stojim :o)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 14:24 |Dobrý zápas na Bazalech a propadák v Ostravě? Nepřepsal ses? :-) Jinak já byhc mu dal těch 25 % V rámci toho, že ho KJ furt stavěl, tak zkrátka něco uhrál..
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 14:26 |Prepsal, propadak byl v Teplicich :o)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
rekodlak před 16 lety 27.01.2009 08:47 |Sice sem tohle nepatří, ale je třeba mít přehled i o ex-konkurenci. http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/rekordni-ztrata-sparty-loni-prodelala-156-milionu-korun_102364.html
Re: Ve středu odlet do Dubaje
bongor před 16 lety 27.01.2009 18:41 |To sem patří a to jako nejůepší zpráva dne.Jo hoši,když si někdo chce hrát na VIP,světáka a velkoklub,tak ty pády na p*del bolej hodně.Patří jim to.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
TomsS před 16 lety 27.01.2009 09:35 |Nevím, co si o soupeřích mám fotbalově myslet, neb o nich zhola nic nevím. Doufám, že kvalitativně budou o něco převažovat ligový průměr (což při bídě naší ligy nebude snad problém) a kluci se dovedou sehrát a rozehrát, aby nám neutekl hned začátek jara. Pokud bychom v prvních čtyřech kolech neztratili ani bod, vypadalo by to s obhajobou titulu dost slibně. Soupeři by byly pod naším tlakem, což by bylo jen dobré.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
PetCC před 16 lety 27.01.2009 10:14 |Uzbekistán byl ve čtvrtfinále posledního Mistrovství Asie předloni. Já jsem na to koukal v TV a co si vzpomínám, tak určitě nehráli špatnej fotbal.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 10:20 |Slava, Hosek neni vazneji zraneny a proti Kladnu je v zakladu. Zato ta sestava mi prijde zajimave poslepovana :o) Kdyby tam nahodou dneska nekdo z pritomnych byl, tak budu opet vdecny za report.
Vaniak - Kaufman, Hosek, Hubacek, Siklic - Janda, Cisse, Belaid, Cerny - Ivana, Fort.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 10:42 |Pozor na ofic stránkách je že Janda hraje ze středu stejně jako druhej poločas proti Teplicím. To se mi nezdá jako moc šťastné řeší. Ale možná je to míněno tak že Janda má hrát podhrota a Belaid ze středu s tím, že na praváho halva se bude vysouvat Krajčík - pardón Kaufman ;-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
denydzlSKS před 16 lety 27.01.2009 11:09 |a neboo je to myšlený stejně jako když je psaná trojice belaid, jarolím, černý...to spíš...každej hraje všechno..:)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 11:14 |Taky bych rekl. A hned gooool, Ford po 40 minutach ukazal, co ma v genech :o)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 11:30 |No já si právě myslím, že Janda se do tohoto stylu tří "kreativních" záložníku moc nehodí, protože jeho přednosti jsou jinde jak už nám vysvětlil pan zz ;-) Proto by mi víc seděl jako člověk, kterej před vápnem vezme odpovědnost na sebe rozběhne se s balonem přímo na bránu a buď projde nebo ne. A nebo bude pentle :-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 11:55 |JIstě, jistě, do toho systemu se hodi jen Cerny a Jarolim!:-))) Ja si naopak myslim, ze Janda je na to vhodny typ, hodne toho nabeha, umi pusobit na velkym prostoru.. jen bohuzel ta akceze 42. min. na onlinu, to je zatim petrova klasika..
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 12:05 |Samozrejme, Cerny, Jarolim a Belaid. Sventa na beka, at tam moc neprekazi, jak si to ti virtuosove davaji ;o))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 12:15 |Aha, tak to já si myslel, že tento styl neuznáváte celkově, tedy ne s doustupnými hráči. A také jsem měl dojem, že Janda pro vás právě představuje jiný styl, agresivní, založený na jednoduchosti, která by se, teď už dle mého názoru, dala uplatnit nejlépe na podhrotu nebo na krajím záložníku. Ale že by měl Petr něco tvořit uprostřed hřiště společně s Belaidem, Jarolímem nebo Černým mi přijde přinejmenším zybtečné. Mohla by pak vzniknout situace kdy si to bude chtít Belaid s Petrem narazit ale ten mu dřív uteče směrem na bránu ;-) Ne, teď zas vážně, myslím si, že Peter by nedokázal zahrát to samé (myslím styl, ne výkonnost) na postu těchto tří "kreativních" záložníků..
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 13:34 |pokud jde o hodnoceni jandy, se zz az tak nesouhlasim (a taky mu v tom moc nerozumim). Ja si nemyslim, ze by to byl hrac defenzivni. Naopak, je to hrac, kterej muze prispet ke hre zalohy durazem, primocarosti, rychlosti. To jsou vlastnosti, ktere zaloze chybi. Trochu mu chybi lepsi orientace a presnost v zakonceni, ale na druhou stranu, komu ne? No a ted mu hlavne chybi herni sebevedomi, to je jasny.
Moc neverim, ze by slo hrat systemem bez krajnich zalozniku, to je pravda, ale pokud jde o jandu, je to trochu jiny typ nez svento, dusan je vylozene lajnovej typ, zatimco petr se muze pohybovat i jinde. A mimochodem, Belaidovi by jen prospelo, kdyby hral s nekym, kdo mu utika k brane, aspon by se naucil premyslet o hre dopredu, misto toho drbani se stopery a s Jardou Cernym:-)).
Re: Ve středu odlet do Dubaje
zz před 16 lety 27.01.2009 13:44 |Zdravím martyni,
už jsem to tu jednou vysvětloval.
Měl jsem na mysli to, že Jandovi chybí kreativní schopnosti.
Ale i pro ofenzivu je platný svou přímočarostí, důrazem, napadáním, kdy dokáže vybojovat standardky, získat míče pro spoluhráče, vytvořit přečíslení.
Prostě kreativita a technika práce s míčem nejsou jeho předností.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 13:52 |jasne, neni to hrac, ktery tvori hru prekvapivymi presnymi prihravkami nebo hernim prehledem, v tom souhlas. Na druhou stranu pruniky za do souperovi obrany, hra jeden na jednoho, schopnost udrzet mic pod tlakem, to je taky pro ofenzivu dulezite.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 13:54 |jasne, neni to hrac, ktery tvori hru prekvapivymi presnymi prihravkami nebo hernim prehledem, v tom souhlas. Na druhou stranu pruniky za do souperovi obrany, hra jeden na jednoho, schopnost udrzet mic pod tlakem, to je taky pro ofenzivu dulezite. takze uz si rozumime..:-))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 14:43 |Janda je vcelku univerzální, neni to žádnej myslitel, co sby rozdával pasy na 40 metrů, ale opravdu má tah na branku jako málokterý jiný, to je potřeba. . vždyť jsme viděli rozdíl Mateje a Huba. Stejně je to podle mě s JČ a MJ..těm přímočarost trochu schází, asi to bude tím jejich rychlostním deficitem, ale taky se těžko tahá dopředu středem proti 10 lidem na vápně. Nicméně myslím si, že by Janda střed mohl hrát a oběhat si tam roli spíš DZ nebo napadajícího podhrota s tím, že se umí zapojit do ofenzivy a je na to mdobře rychlostně. Akorát bych na těhle postech rád viděl dobrého střelce z dálky, který se prostě nebojí a z20-30 metrů vyšle pumelici na bránu. A to není ani MJ ani JČ ani Jandis a už vůbec ne Tavares.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 14:10 |Já s tebou taky souhlasím a hodnocení Jandy od pana zz jsem bral tak jak už sám nahoře, tedy vzhledem k ofenzivě. Ale teda nechápu proč jsi tvrdil že by se ti hodil do systému tří "kreativních" záložníků, když tak hrát nechceš a víš že by to tam jadnovi nešlo. Ale asi jde spíš o nepochopení. Jinak jak jsem jsem psal, podhrot nebo praví křídlo. Aby hráli ve složení černý/švento, tavares a janda na středu jako tvořivej to fakt ne. Dobrá by byla sestava se třemi obránci, 4 záložnící (tam si je namixujte jak kdo chce ;-)) Janda podhrot a dva útočnící (zase mix dle libosti :-D). To by mohlo platit na betonující týmy, taková - totální ofenzíva ;-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 14:19 |jak chci hrat, to je dulezity leda tak pro hanspaulku:-)). Tedy trochu jsem se tedka do toho uz zamotal, ale ty tri zaloznici, tedy snad nemusi byt vylozene typy jako Cerny, Jarolim a Belaid, ten Karluv system je zalozen na tom, ze si meni mista a hrajou vicemene uprostred. Mluvili jsme o tom, ze pro Sventa to neni uplne idealni, pac nejlip umi lajnu. Pro Jandu je to podle me jedno, protoze se muze pohybovat jinde. Nemyslim, ze by vsichni tri OZ museli bejt stejnyho typu, teda hracickove, co si to uprostred furt nejak smrdlaj:-)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 15:41 |Já to beru tak že jsem nahodil ten systém kterj praktikuje Karel, to jsou ty tři hračičkové, co si to uprostřed furt nějak šmrdlaj ;-) a ty si reagoval, že by se ti tam hodil Janda, a vyznělo to tak, že za jednoho z tojice Belaid, Černý, Jarolím. No a já si myslím, že do tohodle systému by moc nezapadl. Vím že ti JČ ani MJ moc nevoní ale musíš uznat, že se jim to šmrdlání celkem dařilo (Sparta, Kladno, Jablonec, i ČB a Boleslav teda moc ne). Ale takovej Janda na podhrotu a záloha ve složení buď šrmdlátka nebo ostrý kraje Švento - Grajciar a před ním ještě dva útočníci, třeba Goce a Fořt. To by byla jízda ;-) Ale byli by jenom tři obránci no.. škoda, že se nehraje ve 12.. ;-(
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 16:20 |Šmrdlání se někdy dařilo, někdy méně. zrovna třeba proti spartě tito tři nepatřili ke klíčovým hráčům, v mnoha jiných zápasech záloha nebyla zas tak dobrá, spoustu branek zařídil krajčík s necidem, třeba jablonec sestřelil Necka prakticky sám, pokud si dobře pamatuju... jako vyloženě to šmrdlání úplně nemusím, vycházelo to hlavně se slabšími soupeři - Střížkov, kladno, druhá půle s Teplicemi.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 18:53 |Souhlasím. Ono šmrdlání platilo na ty slabší mančafty (spolu se sílou Edenu), ale na silnější týmy už to tak slavný nebylo. S Bolkou venku jen remíza, s Libercem prohra, na Baníku dobré vítězství a Spartu porazil Šmicer..:) Ale je fakt, že právě s outsidery jsme loni ztráceli, takže pro ligu je to dobrá cesta. . Ale jak jsme naráželi se špičkou ligy, tak v Uefě to bylo ještě výraznější. Já jsem pro trochu důrazu a přímočarosti, na podzim to dával hlavně Necka s Matejem, teď budem muset najít někoho jinýho. Věřim, že třeba Janda, Grajciar, Šiklič, Kaufman i ten Besta by tohle měli přinýst do hry a tan náš projev pak byl konkurenceschpnější v Evropě. Já beru, že KJ chtěl držet nějakou kontinuitu a sehranost týmu, ale já bych stavěl tým trochu víc podle soupeře, přišlo mi, že KJ to kolikrát postavil v Uefě jako proti Kladnu..a pak zaplácal 2 střídání a ztratil poločas, než trochu změnil poměr sil. A taky mi to nesedělo s tou herní filosofií, kterou razil první roky ve Slavii. Ta mi byla bližší a přišla mi účinnější v moderní Evropě, tak bych to spíš naklonil víc k tomu pohyblivému 4-4-2. Hráči se k tomu typologicky přivádějí, tak jsem zvědavej.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 19:00 |"S Bolkou venku jen remiza" ... ach jo, i remiza na hristi druheho tymu tabulky je nam malo?
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Khadgar před 16 lety 27.01.2009 19:09 |Samozřejmě. Jednou jsme vyhráli titul, tak musíme porážet všechny. A vždycky! Podzim byl kardinální neúspěch, z možných 48 bodů získal tým Slavie pouze 37, to znamená ztráta 23% z maxim. počtu. Neuvěřitelné že tým je stále veden neschopným trenérem Jarolímem. V Anglii by ho už odvolali nebo by mu nařídili přidat na soupisku mladé hráče.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 19:18 |Ne, tak jsem to samozřejmě nemyslel. Jde o to, že když jsme natrefili zdatnějšího soupeře, nevěděli jsme kudy kam. A jedině zápasy se špičkou nás můžou připravit na kolotoč evropskejch soupeřů. Dobře, neměl jsme psát o bodech, ale o herní stránce.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 19:25 |Nechci ti kazit ostrovtip, ale myslim, ze ani Karlovi se moc nelibil fotbal, ktery jsme predvadeli v nekterych zapasech se silnejsimi souperi, napr. v Bolce jsme byli horsim tymem, stejne jako v Ziline, ve Vaslui, apod. Je asi normalni, kdyz to nekdo zmini. Kdyz nekdo napise, ze se jeden zapas nepovedl, tak tim preci automaticky nemysli, ze podzim byl neuspesny a KJ je spatny trener. To je mi logika! Ale soudim, ze jsi hodne lidi pobavil, tak ti to nechci brat.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Khadgar před 16 lety 27.01.2009 19:45 |V klidu, já to vzal ze široka, ty dva příspěvky nahoře byli jenom "spouštěcí mechanismus" :-) Nebylo to mířené přímo.
Jo, KJ se ta hra asi nelíbila, ale může si za to sám, když stavěl to, co stavěl. Ukázalo se že proti silnějším soupeřům systém s 3 OZ fungovat může, ale vyžaduje maximální nasazení (Villa-2.poločas), prostě musí jezdit po prdeli, když to řeknu lidově. A to naši hráči nejsou schopni předvádět pravidelně. Jsme zvědavý jak uspějeme proti silné trojce a rumunům teď na jaře doma. A taky jsem zvědavý jak to bude KJ dál stavět, protože jestli chce využít Grajciara, kterého si sám přivedl, tak to bude muset narušit. A Švento v útoku je vzhledem k počtu akceschopných útočníků asi passé.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 19:49 |Inu, máme teď málo stoperů a gólmanů..:-)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Khadgar před 16 lety 27.01.2009 19:53 |Myslíš jako Grajciar na stoperu a Švento v bráně? To tu ještě nebylo :-)))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 19:57 |Hej hej.. počítám, že Dušan v Dubaji natáhne rukavice, při tom zranění Volra už aby si pomalu zvykal:-)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 19:57 |ok. no to je prave otazka, zda trio Cerny, Jarolim, Belaid jsou schopni pravidelne jezdit po prdeli:-)). Mame spoustu dobrych hracu, byla by skoda hrat jen jeden system, vsak jsme se o tom presvedcili, ze kdyz to nekdo prokoukl, tak jsme nevedeli, co hrat.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 20:03 |To je skoro na filosofickou disputaci:-))) Možná jsou schopni, těžko všichni najednou a už vůbec ne pravidelně. Nedejbože abychom na nich ještě vyžadovali precizní přímáky. :-))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 14:28 |Janda tam dneska jenom z nouze supluje roli. V lize tam bude nastupovat Švento! :-))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 11:14 |tak pozor, podle onlinu vypada ford jako utocnik... a nebezpecnej...:-))
Re: Ve středu odlet do Dubaje
martyni (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 11:56 |mimochodem brazilec nehraje, takze asi nic?
Re: Ve středu odlet do Dubaje
quelhar (admin) před 16 lety 27.01.2009 12:02 |Treba Brazilec nehraje, protoze podepisuje smlouvu :o)
Re: Ve středu odlet do Dubaje
smely (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 14:18 |prej si proti teplicim poranil koleno
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 27.01.2009 15:42 |hm umělka je pěkný svinstvo, sám s tim problémy skolenem, i hale stojí za prd, tak doufám, že to přežije on i já..
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Viking před 16 lety 27.01.2009 11:07 |Tak Křetínský zasekl za sezonu 2007/2008 další sekeru, tentokrát 156 mega ale z obchodního hlediska hodnotí sezonu jako mimořádně povedenou. Takovýhleho vola jsme si snad v Bukurešti ani nezasloužili.
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slimak před 16 lety 27.01.2009 12:50 |to už je vazne sila - jak by rekl lezka, jejich situace neni komfortni :)
a my se muzem jen divit, co je cilem JaT - cpat penize do cerne diry?
jak muze mit klub s takovou vykonnosti mzdove naklady pres 150 mil.?
a vtipna je tato veta ,,Vedení Sparty ve své důvodové zprávě považuje za hlavní příčinu ztráty nedostatečné příjmy z prodeje televizních práv na zápasy Poháru UEFA." k tomu snad neni ani co dodat..a bude asi hur, protoze uz ve sparte nevidim jediny hrace na zajimavy prodej...
Re: Ve středu odlet do Dubaje
Viking před 16 lety 27.01.2009 13:57 |No v tom roce ještě inkasovali peníze za Šimůnka a hráli alespoň skupinu UEFY.. Podle mě se to JT bude neustále snažit kapitalizovat a hledat kupce. Ale kdo v současnosti vloží peníze do fotbalového klubu v Čechách, toť otázka..
Re: Ve středu odlet do Dubaje
slaviator před 16 lety 27.01.2009 14:50 |Václav Kadlec snad ještě, za rok dva... Pokud jeho talent nezabijou
Re: Ve středu odlet do Dubaje
bongor před 16 lety 27.01.2009 18:44 |Ale zasloužili,každému podle jeho zásluh!