O Slavii

První posila - Pavel Fořt

Do Slavie se na půlroční hostování vrací pětadvacetiletý útočník Pavel Fořt.

Ve francouzském FC Toulouse, kam přestoupil v lednu 2007, se za dva roky i kvuli zraneni neprosadil, takže jeho současná forma je velkou neznámou. Do přípravy Slavie by se měl zapojit na začátku příštího týdne.

„Kluby se dohodly na tom, že po skončení hostování bude Slavia mít přednostní právo na jednání o dalším působení,“ uvedl ředitel komunikace Ondřej Zlámal.

„Těším se na Slavii, rád bych jí pomohl v boji o titul, těším se na známé spoluhráče i na trenéra, pod kterým se tvrdě pracuje,“ uvedl Pavel Fořt pro oficialni web Slavie.

Komentáře (170)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První posila - Pavel Fořt

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:24 |  
    0 0

    Tak nějak nevim, co si o tom mám myslet, neměli by radši místo něho dostat konečně pořádnou šanci Toleski,Ivana či Šenkeřík? Pekhart by byl podle mě větší posilou, ale rád bych se pletl.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Jiri1     před 16 lety 16.01.2009 11:39 |  
      0 0

      Zdravim, hodne mi to pripomina situaci z lonska , kdy se k nam prisel rozehrat treba Strihavka, jak to dopadlo vsichni vime, misto excelentniho utocnika , prichazi borec, jehoz statistiky za posledni dva roky jsou naprosto nulove a o nejakem poradnem posileni si asi muzeme nechat jen zdat.Co vlastne zatim brani angazovani Pekharta ci jineho dobreho hrace, jsou to penize, ci snad neco jineho, podle zakulisnisnich zdroju by se penize i nasli , ale Pekhart i jeho manazer uprednostnuji angazma venku nejlepe v Anglii ci jinde v silnejsi mene a hlavne dokonce i v nizsi soutezi, jeste ve stredu to vypadalo docela nadejne, pritomny manazer , ktery pro Slavku pracoval radu let rikal, ze si mysli , ze by mohl prijit, dnesek vsak napovedel , ze se s tim asi moc pocitat neda, ze se proste do Cech nehrne a bude cekat ma nabidku zvenku. V pristim tydnu by se snad meli objevit i zbyvajici posily , hovori o nadejnem stredopolari cerne pleti a dalsim fotbalistovi, ktery by mel posilit defenzivu, bohuzel jmena jako Kuciak ci Pekarik jsou zrejme nad nase financni sily/odhadovana cena 2 az 3 mil. eura/. Je skoda , ze si stavitele tymu i trener Jarolim neuvedomi zasadni fakt, ze do tymu se musi investovat prubezne , ze neni mozne jednou za dva roky nakoupit 3 kvalitni hrace a pak je doplnovat neznamymi mladiky . Takova vec muze fungovat jen po omezenou dobu a v konenem dusledku muze mit za nasledek treba i to, ze proste Evropu hrat nebudeme. I proto jsem ocekaval a cekam i ted alespon jednoho hrace zvucnejsiho jmena, coz by treba pri soucasne financni situaci treba nemel byt takovy problem.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      DrFe1     před 16 lety 16.01.2009 11:48 |  
      0 0

      Souhlas. Doufejme, že to bude Pavel pouze jistit z lavičky popř. z tribuny

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 14:22 |  
        0 0

        Jo jenze proti Strihavkovi je tu jeden velkej rozdil , Pavel je obrovskej srdcař a to samo o sobe udela na hřišti lepší dojem , když od nás odcházel tak byl hodně dobrej a může bejt takovej zas

  2. Re: První posila - Pavel Fořt

    slavistajiri     před 16 lety 16.01.2009 11:33 |  
    0 0

    wow toho jsem si přál i když nevím jestli to posila bude. Nevíte někdo co je s Litterim? Nějak sem ho nezahlídl stále

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Jiri1     před 16 lety 16.01.2009 11:40 |  
      0 0

      Literi je i nadale doma v Italii, jeho navrat na travniky je nyni odhadovan na duben, podle vyvoje rehabilitace, on sam se prilis do Prahy nezene a svou dalsi budoucnost zatim s nami nespojuje.

  3. Re: První posila - Pavel Fořt

    martin08     před 16 lety 16.01.2009 11:43 |  
    0 0

    SUPER. Uznavam ze je to neznama ale ja jsem jednoznacne pro, umi hlavou, technik. proste ja jsem nadsenej(:

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      edenian     před 16 lety 16.01.2009 21:29 |  
      0 0

      Technik, viděl jsi do někdy?

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      zz     před 16 lety 16.01.2009 12:02 |  
      0 0

      Zdravím,
      slovenskou ligu pravidelně nesleduji, Kucku jsem viděl ve dvou zápasech. Je to rychlý, důrazný hráč, který hrál v Ružomberku defenzivního záložníka. Sparta má na tento post Huška i Kladrubského, moc jeho angažování nerozumím.
      Je mladý, rychlý, důrazný, s míčem si rozumí, ale není to klasický tvůrce hry, kterého Sparta potřebuje jako sůl.
      Proto jsem očekával angažování hráče typu Morávka, kreativního hráče s fotbalovým myšlením.
      Jestli bude přínosem pro Spartu, to se teprve ukáže.
      Spíše jeho angažování chápu jako budoucí náhradu za Kladrubského, který v létě nejspíše odejde.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 13:41 |  
        0 0

        Sám jsi Huška kritizoval celý podzim, že kazí rozehrávku, chtějí mít alternativy. Uvidí se . . Sparta bude na jaře pokusná laboratoř, věřím spíš Bolce a Baníku. Prožene je podle mě i Brno.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Urbie     před 16 lety 18.01.2009 01:39 |  
        0 0

        já teda spíš merozumim odchodu Voříška ze sparty, protože mi přijde, že po prodeji kudely ted nemá sparta pravého obránce...

  4. Re: První posila - Pavel Fořt

    huhu     před 16 lety 16.01.2009 11:51 |  
    0 0

    Nevím, nevím, jestli tohle je ten správný hráč pro Slávii. Je to koncový hráč, ovšem bez pověstného zabijáckého instinktu, technikou také zrovna neoplývá. V utkáních proti silnějším soupeřům se ztrácí. Prostě jsem z jeho výkonů nikdy neměl dobrý pocit:)
    Je třeba říct, že je na druhou stranu podle mě pozitivní element do kabiny.
    Chtěl bych, aby na jaře dostali víc příležitostí naši ostatní útočníci a Fořt až pokud jim by to nešlo..

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      edenian     před 16 lety 16.01.2009 21:31 |  
      0 0

      Positivní element do kabiny v který se pořádně kalí :-)

  5. Re: První posila - Pavel Fořt

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 12:02 |  
    0 0

    Můžete mi vysvětlit, kde Sparta bere na ty posily, když tady furt čtu,jak nemá peníze?

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      zz     před 16 lety 16.01.2009 12:03 |  
      0 0

      Prodala Kadlece, Kudelu, Slepičku. To hodí nějaké peníze.
      A jestli to budou posily, to se ukáže až na jaře. Zdravím.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 14:41 |  
        0 0

        také zdravím, to je vlastně pravda, Kúdela byl finančně prý velmi zajímavý, za kolik přestoupil Slepička, to teda netuším, odhadoval bych něco přes 30?Podle mě Baník na tom bude špatně, přece jenom Svěrkoš a Galásek, toje citelná ztráta.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 14:51 |  
          0 0

          No na def. záložníku může hrát Marek, kterej je celkem ve formě a v útoku pořád mají dle mého názoru podceňovaného Zehera a pak Střihavku, Ličku a Mičolu, všechno kvalitní hráči. Baník je hodně týmovej a podle mě se z těchto odchodů oklepe.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            slaviator     před 16 lety 16.01.2009 15:18 |  
            0 0

            Střihavka byl v Baníku na půlročním hostování z Plzně...

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:59 |  
              0 0

              Já myslím, že s nima pořád trénuje a obě strany mají zájem se dohodnout.

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                slaviator     před 16 lety 16.01.2009 19:08 |  
                0 0

                Mají zájem... Záleží na Plzni ale, je jejím kmenovým hráčem. A když má i o Doška zájem prvoligovej řeckej tým Xanthi Škoda, proč by Střihavka taky nemohl přestoupit někam do Rakouska nebo tak..?

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      marek018     před 16 lety 16.01.2009 12:06 |  
      0 0

      tohle je mi taky záhada,sice někoho prodali,ale měli dluhy,takže to tak pokrylo ty dluhy a ted kupí hráče,co je členem širšího kádru SVK repre.Podivné..

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Filipos     před 16 lety 16.01.2009 13:16 |  
        0 0

        Podívejte kolik jich tam přišlo na hostování. Na přestup jen zlomek...

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      bongor     před 16 lety 16.01.2009 13:11 |  
      0 0

      kde bere sparta peníze?Bolševik všude bratry má......Jinak Ford,to mě teda nenadchlo na dnešní fotbal mi přijde dost pomalý a a by stál před brankou a čekal na centry,to je zase škoda jednoho místa pro útočníka.Já bych dal přednost našim stávajícím forwardům.Ale třeba se Ford mezitím vypracoval a překvapí nás.Člověk nikdy neví

  6. Re: První posila - Pavel Fořt

    Markus     před 16 lety 16.01.2009 12:08 |  
    0 0

    Pokud tomu dobře rozumím, za velice málo peněz jsme dostali hráče který potenciál bezesporu má a teď má navíc zkušenost ze zahraničí z výrazně kvalitnější ligy než má ta naše. I když si moc nezahrál, mohl a věřím že se i hodně naučil - hlavně v přístupu ke svém povolání které ho živí. Když bude makat, věřím že to bude fungovat, fyzicky na to vždy měl a snad už se dal zdravotně do pořádku.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      huhu     před 16 lety 16.01.2009 15:28 |  
      0 0

      pokud ho Jarolím nebude protěžovat, tak bude dávat góly maximálně v čfl za béčko...takovéhle posily jsou nám k ničemu

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:38 |  
        0 0

        nechápu koho bys chtěl , on Pekhart by nás taky nespasil , ten nehrál snad dva roky pořádnej zápas , od Forda víme co můžem čekat a navíc je to slávista jak poleno

  7. Re: První posila - Pavel Fořt

    KING25     před 16 lety 16.01.2009 13:30 |  
    0 0

    Paráda. Doufám, že se už dal Fořtík do kupy a že se opět stane oblíbencem fanoušků, jako před odchodem!

  8. Re: První posila - Pavel Fořt

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 13:43 |  
    0 0

    Nevím, proč tolik negativity. Pokud bude hrát jako před odchodem, tak nám pomůže. Minimálně není co ztratit. . jako náhrada Litteriho je to minimálně rovnocené, vztah ke klubu Ford má a makat umí, to je pro mě plus.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Jiri1     před 16 lety 16.01.2009 14:23 |  
      0 0

      Zdravim , dost mne zaujala diskuze okolo financovani posil Sparty, takze pridam to malo co vim, Sparta se podstatne zmenila, odesla rada manazeru s naprosto vyjimecnymi platy, odesli i nekteri lide ze zazemii klubu a odejdou jeste nekteri dalsi hraci, nespornym zajimavym faktem je , ze v souhrnu maji posily stat mene nez 40 milionu, ktere Sparta v poslednich letech rocne vydavala na posily a jejich platy maji byt srovnatelne ci dokonce nizsi nez u odchazejicich hracu a to maji prijit do Sralty jeste nejmene 2 hraci. Nespornym faktem zustava, ze Kretinsky a spol pripravuji klub na prodej a majii po letech i docela zajimaveho zajemce,Ceskou firmu pusobici na Morave, ktera ve velkem spolupracuje s firmami z Ruska, ktere by se tak mohli u nas konecne zviditelnit i ve fotbale. A to neni konec spekulacim , ze se pripravuje navrat Moravskeho krale zakulisnich her a machinaci starsiho Gotwalda a to v direktorske funkci. Jenze Slovensti vlastnici pry na Kretinskeho netlaci , slo jim pry hlavne o maximalni usporu v nakladech. Takze je docela mozne , ze posily jiz jsou konzultovany a placeny nekym jinym, v zadnem pripade se tedy nerysuje navrat Pelty i dokonce Kostala, ktery si pry chce vice venovat svemu penzionku u more ve Spanelsku , ktery nedavno koupil a ktery hodla zabehnout.

  9. Fořt

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 14:22 |  
    0 0

    Tak můj názor je následující. Máme do útoku tyto hráče: Toleski, Ivana, Šenkeřík, Šmicer a někdy Švento i Janda. Vypadl nám Litteri, za kterého podle mě přichází právě Fořt. Jeho přínos bych viděl v zápasech jako s Bohemkou, Žižkovem a Kladnem na tom jejich bahně a proti tuhé defenzivě. V těchto zápasech bude velice důležité neztrácet zbytečně body tak jako v Příbrami, Budějovicích a Plzni. Fořt, který by na tom měl být fyzicky dobře (v jednom rozhovoru tvrdil, žee na sobě během svátků) by v těchto zápasech měl zůročit svoje přednosti, to znemená prosadit se ve vápně. Nakonec nás jeho přestup asi nic nestál, v Toulouse budou rádi že se zbavili jeho platu protože je to až jejich pátej útočník a pro nás by to tedy mohlo být "za málo peněz, hodně muziky". Co se týče dalšího postupu, podle mě k nám nepřestoupí. Na Evropu nemá a v létě by jsme už konečně měli přivést někoho kdo se dokáže prosadit i proti evropskejm můžstvům obzvláště v předkole LM. Ještě by nebylo marné vzpomenou si na Vencu Svěrkoš, kterej v Německu taky paběrkoval a v Baníku chytil druhou mízu.

    Tak tě tady Forde vítám a doufám, že přispěješ svojí troškou do mlýna.

    • Re: Fořt

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:07 |  
      0 0

      Souhlasim, i s tim, ze to je v zasade nahrada za Litteriho. Jen nevim, jestli srovnavat se Sverkosem, mozna jen potud, ze ne vzdy se kazdy vsude prosadi a ze mu nemusi sednout trener, spoluhraci, prostredi. Ale fotbalove kvality jsou u Sverkose - obavam se - nekde jinde.

      • Re: Fořt

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:26 |  
        0 0

        Sem rád, že se shodneme. Co se týče Svěrkoš tak jsem to samozřejmě nemyslel co se fotbalových kvalit týče ale jako princip návratu hráčů, kteří si to zahraniční angažmá vykopali svými výkony ale neprosadili se a vrací se zpět do GL. U některých to vyjde u jiných ne, Svěrkoše jsem uvedl především proto, že je asi nejaktálnější a nejlépě hodnotitelný a proto že je to taky útočník. Mohl bych zmínit i Marka Heinze , který je tu teprve půl roku a nic nepředvedl ale vlastně tak to bylo i se Svěrkošem, že mu půl roku trvalo než se dostal do formy. Jako poslední je Zbyněk Pospěch ale u toho se hodnotit nedá vůbec. Tak doufám, že Fořt tu adaptaci zvládne mnohem rychleji ;-)

  10. Re: První posila - Pavel Fořt

    malan (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:42 |  
    0 0

    Pavel Fořt?To jsme se vrátili o 2-3 roky zpět.Nic proti němu,ale jeho hra byla přinejmenším nevyrovnaná už když tu byl,jaká bude asi nyní?Chápal bych příchod Kozáka z Lazia.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:54 |  
      0 0

      Kozák? No to snad ne...

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        slaviator     před 16 lety 16.01.2009 16:49 |  
        0 0

        Proč "to snad ne"? Je v Laziu, možná někam půjde na hostování, není to špatnej hráč, když byl v Opavě, tak tu lidi po něm šíleli... Naopak, možná by to mohlo být docela dobrý řešení, na hostovačku (s opcí).

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 17:05 |  
          0 0

          1) Ho Lazio nepustí na hostovačku s opcí. Stál docela slušný prachy 2) Jak už tu psal Troubi, někdo o něm řekl, že jednou bude hvězda, tak prostě je hvězda a hotovo

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            slaviator     před 16 lety 16.01.2009 17:13 |  
            0 0

            a) co Ty víš? Dokud by se nezkusilo jednat, tak nikdy nevíš. Kozák stál 30 mil. Pro Opavu hodně moc peněz, pro Lazio zlomek částky co maj na přestupy. To je jako když mi koupíme někoho za pár milionů...
            b) Pekhart, Kozák, Necid. Řeklo se o nich, že budou hvězdama, tak hotovo. To samé Morávek. A to samé se říkalo v 18ti o Rosickém, že jo? Nebo o dalších hráčích...

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 17:15 |  
              0 0

              A) Když my za někoho dáme pár milionů, tak je to dost
              B) To samé se říkalo třeba o Žůrkovi, že...

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                slaviator     před 16 lety 16.01.2009 17:40 |  
                0 0

                a) jenže my těch pár milionů dokážeme "odepsat" (Abraham), stejně tak Lazio dokáže odepsat několikanásobně větší částku. A stejně tak Tottenham...

                b) je jasný, že ne všichni se prosadí. Někdo může mít smůlu na zranění, někdo na trenéry, někdo na agenta. Ale ten potenciál Žůrek měl, stejně jako ten potenciál mají stále Pekhart nebo Kozák.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 18:05 |  
                  0 0

                  A) Když dělal bordel, tak ho musíme odepsat, to je jinej případ

                  B) Pekhart a Kozák sice mají potenciál.. A už jen tim, že se tu o nich diskutuje, si zasloužili nálepku hvězdy a spásy Slavie. Zpátky do reality...

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    slaviator     před 16 lety 16.01.2009 18:21 |  
                    0 0

                    a) byl problémovej, vědělo se to, přesto sem přišel. To nebyl problém až když tu byl, ale už než když sem šel. Vědělo se, co dělal na Spartě... Okej, KJ si myslel že to zvládne, nepodařilo se to, okej... Ale ten přestup byl vysoce rizikovej od samého počátku. Takže ano, je to jinej případ. Abrahám za 10 mil, desetina rozpočtu - rizikovej přestup, 30 let. Kozák za 1 mil €, možná třicetina-padesátina rozpočtu, 18/19 let, bez větších excesů, talent. A přesto jsme do toho šli a taky ho pak odepsali. Proč by nemohlo Lazio odepsat Kozáka?

                    b) Nejsou to žádný hvězdy. Žádná skutečná hvězda by nikdy, nikdy nepřišla do GL. Skutečná hvězda se v GL může pouze narodit, vyrůst a nejpozději ve dvaceti zamířit za kopečky... :( Ale řekněme, že jsou lepší než většina útočníků co tu v Česku je. Nebo mi snad chceš říct, že Střihavka, Došek, Kulič, T.Došek, Jun, Smejkal, Smíšek, ... jsou lepší než Pekhart?

                    • Re: První posila - Pavel Fořt

                      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 20:12 |  
                      0 0

                      A) A proč by Lazio odepisovalo Kozáka? Lazio ho má na pět let..Když už, tak ho pustí hostovat do Itálie. A už vůbec ne s opcí

                      B) Nechci říct, že jsou lepší než Jun, Došek, Kulič a podobní, protože to prostě nevim...Já jsem jen na tohle téma chtěl říct, že se tady Pekhart a podobní berou jako spása, na nic jiného jsem nereagoval...Ty to zase směřuješ úplně jinam

                      • Re: První posila - Pavel Fořt

                        slaviator     před 16 lety 16.01.2009 20:30 |  
                        0 0

                        ad B) já Pekharta neberu jako spásu, jako spása by byl Cr.Ronaldo nebo někdo alespoň vzdáleně se mu blížící (co se týče střelecké produktivity apod). Ale pokud odejde nejlepší ligovej střelec, asi souhlasíš, že místo něho někdo přijít musí, že. A než abychom kupovali Juna, jednoho či druhého Doška či z Dukly Zelenku či já nevím koho, tak je lepší i ten Fořt na hostovačku. Ale myslím, že ještě lepší než Fořt by byl právě Peki.

                        To, jak někdo píše nahoře, že Fořt je slávista jak poleno... Na to se nehraje. Vždyť Kalivoda je taky slávista a taky v létě šel. A že Peki nehrál pořádnej zápas? A co jsou utkání jednadvacítky repre?

                        • Re: První posila - Pavel Fořt

                          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 17.01.2009 19:46 |  
                          0 0

                          kdyz agent Pekharta nepusti tak nepusti , co muze nase vedeni delat , je to jeho vec holt se bude dal zabijet v zahranici , Fort je dobra alternativa do utoku a myslim ze toho Pekharta stejne precenujes , nehral poradne dva roky a ted by mel naskocit a davat goly jan na bezicim pase ??

                          • Re: První posila - Pavel Fořt

                            slaviator     před 16 lety 17.01.2009 22:07 |  
                            0 0

                            Prvořadě doufám, že i když přišel Fořt nebo by přišel Pekhart, že by šanci - pořádnou - dostal Toleski. Necka dal několik gólů díky tomu, že mu Goce dělal v útoku prostor, že na sebe vázal obránce. A k tomu přidal Goce i na to, že má slušnou bilanci golů na zápas... A pak vedle Goceho buď Šenkeřík, Ivana, nebo ten Fořt. Ale jestli bude "zabijáckej" útok Fořt-Šenkeřík, tak se asi máme na co těšit.

  11. Re: První posila - Pavel Fořt

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 15:47 |  
    0 0

    Drazí,
    ruku na srdce. Ford není nějaký fotbalový génius, spíše se jedná o poctivého dříče. V týmu jej rád uvidím, jen ale doufám, že to nebude jediná posila do našeho kádru...
    P. S. Včera jsem šel okolo stadionu Sparty, celá ulice je šíleně rozkopána, takže to tam vypadá velmi ošklivě....patří jim to, rudochům :-).

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      bongor     před 16 lety 16.01.2009 16:38 |  
      0 0

      Mně se to u sralty a zejména uvnitř zdálo vždycky hrozně ošklivý,takže tam klidně můžou kopat a kopat,hlavně že rudoši neuměj kopat.

  12. Re: První posila - Pavel Fořt

    urs (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 17:09 |  
    0 0

    přátelé, já su spokojené :-) tak nás juliáne nezklam!!! :-)

  13. Re: První posila - Pavel Fořt

    Strasak_1892     před 16 lety 17.01.2009 13:38 |  
    0 0

    Velmi netradiční fotogalerie na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 17.01.2009 17:16 |  
      0 0

      Tak to teda promin ale k tomuhle bych se teda nehlásil, z takovejch fanousku Slavie je mi blibvno , co ma spolecnyho oslava titulu se sundanim tricek,skakanim po sobe dokonce i kalhoty dole. Spis mi to prijde jak z nejakyho žhavýho koncertu neonazi.

      + nechapu co tam dela ten Ostravak s Banikovskou kerkou na zadech co hajluje...

      Fuj tajbl.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 17.01.2009 20:58 |  
        0 0

        Tak k tomu se musím bohužel připojit. Podobný druh oslav mi není zrovna blízký (ale proti gustu žádný dišputát, že), navíc ten odkaz na Iron Maiden, no... :-)

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Strasak_1892     před 16 lety 17.01.2009 22:26 |  
          0 0

          Však taky píšu, že fotky z velmi netradičních oslav :-)

          Je okurková sezona, takže je doba, kdy se dá na stránky dávat všechno, co alespoň trochu souvisí se Slavií. ;-)

          Jinak to asi nebude znak Baníku, ale znak Národního odporu.

          A samozřejmě takový oslavy nikomu nevnucuju, nedávno jsem psal, ať lidé posílají fotky ze svých slávistických oslav a přišly mi tři fotky a ještě z takové oslavy, že zveřejnit fotky na stránky, tak ty kluky rodičům sebere sociálka ;-) Škoda...

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 13:12 |  
            0 0

            Já mám z oslav jednu fotku, ale ta je taková rozmazaná, neboť jsem ji fotil mobilním telefonem (rok výroby 2004)... :-(

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      slimak     před 16 lety 18.01.2009 01:15 |  
      0 0

      tak tohle je fakt na bliti - parta teploucskejch ozralejch plesek - hmm, to je ale krása, proste narodni odpor, no :()

  14. Re: První posila - Pavel Fořt

    Pedro08     před 16 lety 18.01.2009 11:52 |  
    0 0

    Forda jsem měl velice rád, ale jeho příchod bych nenazval posilou. Rok nehrál jediné utkání, to je spojené pravděpodobně i s velmi slabou kondicí, přecijen, pouze trénovat a hrát ostrý zápas jerozdíl. Fořt rozhodně není posilou, je to rozšíření kádru.
    Bylo li loňské zimní přestupní období spojeno s několika přehmaty, tak letos lze říci, že je to zatím katastrofa. Tým je oslaben o dva nejlepší hráče podzimu a nepodařilo se koupit ani jednu jedinou posilu. Práce vedení zřejmě spočívá v tom, aby nakoupili co nejlepší plavky a brýle na soustředění v Dubaji. Peníze za Necida, Vlčka, Švece, Dočkala se zřejmě někde rozkutálely.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      tantalos     před 16 lety 18.01.2009 12:42 |  
      0 0

      Forda mám rád a vůbec nevylučuji, že si své uhraje. Nicméně není to hráč náš. Jestli se rozehraje a ukáže se, že je kvalitní, odejde pryč a my nevyinkasujeme ani korunu, nebo za něj budeme muset platit jako mourovatí. Jestli zklame, bude to další důkaz o neschopnosti Jarolímova "skautingu", který bere jen to, co je zadarmo.
      Naopak jsme se zavázali nadlouho platit Brabce, kterého sotva někam prodáme.
      V tom je jádro problému. Zatímco Rosen přicházel ke Slavii v situaci, kdy měl v kádru onoho Necku, Vlčka, Švece, Dočkala a další prodejné hráče v hodnotě čtvrt miliardy , dnes je vývoj takový, že potenciálně výnosní hráči jsou odsouváni pryč a naděje se prodávají dřív, než jejich cena doroste. Jakési "portfolio" nadějí Slavie do budoucnosti se čím dál tím víc blíží nule a to je cesta do pekla.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Pedro08     před 16 lety 18.01.2009 14:16 |  
        0 0

        Cítím to stejně. Nechci do toho tahat navíc to, že Brabce pro jeho styl aktivity na hřišti nenávidím a doufal jsem, že odejde, protože dvojice Latka-Suchý byla o mnoho lepší. Brabec navíc v kádru má kecy na Necida, přímáky nechává kopat pouze Jarolíma či Černého, je pomalý, zavinil x gólů.
        Pár prodejných hráčů ještě je, pokud neodejdou zdarma po smlouvě, viz Janda, Suchý, Švento, Tavares, Belaid. Je trochu podivné, že jsou mezi nimi další neperspektivní odchovanci.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 14:52 |  
          0 0

          Nemůžu si pomoc ale tohle je hrozná snůšku blábolů. Někdy se člověk jenom diví co dokáže úspěch u jiných lidí vyvolat.. závist je to správný slovo.

          A nejlepší je "zavinil x gólů".

          Kdepak, kdo chce psa bíti, hůl si najde..

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            Pedro08     před 16 lety 18.01.2009 16:25 |  
            0 0

            Brno, Teplice - čístě Brabcovy góly. Hamburk, zoufalost. Brabcovi nezávidím, nesoupeřím s ním. Blábolíte Vy, vážený kmotře.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 16:41 |  
              0 0

              Ano Brno a Teplice. Dva góly - to je těch "x"? Jinak byl pro naše zadní řady vždy oporou. My dostanem ze všech týmu nejmíň gólů a Vy stejně máte tu drzost ho kritizovat, nechápu. S Hamburkem máte namysli zřejmě tu penaltu, kterou jako brankář nechytil, že? Zoufalý jste spíše Vy ať už Vaše slova vede závist nebo ne. Pokud to sám nevidíte doporučil bych Vám aby jste si nechal poradit a nadále se tu podobnými plky neztrapňoval.

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                Pedro08     před 16 lety 18.01.2009 17:43 |  
                0 0

                Ten kdo má jiný názor než většina se ztrapňuje. Jak typicky české. Všichni si zahajlujem, všichni se přihlásíme do ROH, všichni jsme proti invazi Rusáků, všichni zvoníme klíčema... Kdo to nedělá s náma, ten je trapný, ten je proti nám. Gratuluji, jste Čech jako poleno, pokud pro diagnózu toho býti Čechem, použiji chování tohoto národa v průběhu minulého století.
                Nesnáším Brabce, M. Jarolíma a Černého, mám rád Jandu, Suchého, Šventa, Latku, Dočkala, ale hlavně Švece a Necida. Respektuji názor ostatních, ale pokud ostatním přijde skvělého něco, co mně ne, tak nevidím názor se neozvat.
                P. S. Pusťte si záznam utkání s HSV a pozorně sledujte obranou činnost Brabce, jeho poziční hru atd. Jedním slovem hrůza.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  tantalos     před 16 lety 18.01.2009 18:02 |  
                  0 0

                  Pedro, nevzrušuj se. Někteří z místních diskutérů mají podivné sklony, třeba by brali každého, koho vyhodí Sparta pro neschopnost, prostě jako dědečkové, co vybírají popelnice.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:04 |  
                  0 0

                  Zapomněls na Hubáčka!

                  Ale říct, "nesnáším" je moc silné slovo si myslím. Já bych to definoval "nelíbí se mi herní projev" toho a toho hráče. U Brabce se shodneme, u Marka Jarolíma už tolik ne. Během podzimu šel skutečně nahoru. A jak se mi naopak líbil ze začátku Belaid, tak po posledních pěti osmi zápasech se mi silně znelíbil, jak to odchodil. To Marek bojoval a snažil se. A taky bych moc nechválil Tavarese, protože sice bez něho na DZ jsme možná poloviční (alespon co se týče zálohy), ale těch gólů taky už zavinil dost - tím, že někdy až hodně zbytečně drbe míč.

                  A teď už všichni zase chvalme KJ, MJ, JČ, haňme Davida Hubáčka, dorážeče Necida a vychvalujme Fořta, který k nám přichází jako naše spása...

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    Khadgar     před 16 lety 18.01.2009 18:13 |  
                    0 0

                    zkus se přestat každýmu zavděčovat...

                    • Re: První posila - Pavel Fořt

                      slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:24 |  
                      0 0

                      Ty si myslíš, že se všem snažím zavděčit? To nejde. Kor, když Vás, příznivců KJ, je tu pravděpodobně mnohem více než nás, dejme tomu "odpůrců" některých jeho kroků... Ale jestli si myslíš, že všechno je super a všichni bychom měli mít ten skvělej jednotnej názor jak KJ je super, jak všechno je ideální a bez chyby... Tak si vzpomeň třeba na léto a na přípravu.

                      • Re: První posila - Pavel Fořt

                        Khadgar     před 16 lety 18.01.2009 18:33 |  
                        0 0

                        Nevim proč mi podsouváš něco, co jsem neřekl. Nikdy jsem nenapsal že je všechno super. Jde mi pouze o to, že jsme ještě nehráli zápas a už jsme na jaře ztracený. Nejsem příznivec KJ ani jeho odpůrce. Svět neni černobílej, i když by ho někdo rád takhle rozdělil.

                        • Re: První posila - Pavel Fořt

                          slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:41 |  
                          0 0

                          Není černobílej, třebas přestupy Vaniaka, Tavarese, Belaida, dání šance Krajčíkovi v A týmu - to se KJovi povedlo na 100%... Jak říkáš, svět není černobílej... Já Ti ale taky nepodsouvám, že vyloženě Ty jsi stoprocentní příznivec KJ, ale dost často ho hájíš a chválíš. Možná jsi nikdy neřekl že je všechno super, ale často to tak zní...

                          • Re: První posila - Pavel Fořt

                            Khadgar     před 16 lety 18.01.2009 18:52 |  
                            0 0

                            Má úspěchy chválím. Dělá chyby, kritizuju. Že bych ho chválil tak často protože má hodně úspěchů? Néééé, to nemůže být pravda, že? Jak vždycky quelhar píše, každou sezonu udělal víc bodů než tu předchozí - relevantní měřítko, které evidentně spousta lidí považuje za nepodstatné statistické bláboly

                            • Re: První posila - Pavel Fořt

                              slaviator     před 16 lety 18.01.2009 19:18 |  
                              0 0

                              Já bych to napsal trochu jinak. Přestože v poslední sezoně udělal hlavně na jaře několik přehmatů, díky hráčské kvalitě jsme získali více bodů než sezonu před. Ale jsem zvědav, zda letos budeme mít na jaře opět nějakej výpadek jako loni, předloni, předpředloni...

                              • Re: První posila - Pavel Fořt

                                quelhar (admin)     před 16 lety 18.01.2009 19:20 |  
                                0 0

                                A kdyz budeme mit, tak co? Zase budeme volat po vyhazovu?
                                Kde v Evrope je tym, ktery vyhrava ligu bez vypadku?

                                • Re: První posila - Pavel Fořt

                                  slaviator     před 16 lety 18.01.2009 19:31 |  
                                  0 0

                                  Letos Barcelona? :))))))

                                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                                    quelhar (admin)     před 16 lety 18.01.2009 19:38 |  
                                    0 0

                                    Ano, zatim se ji dari. Uz je skoro pulka sezony, uvidime, jak to bude vypadat v te druhe.

                              • Re: První posila - Pavel Fořt

                                Khadgar     před 16 lety 18.01.2009 19:20 |  
                                0 0

                                aha, hráčský kvalitě, která se neustále zmenšuje. už to chápu, díky :)

                                • Re: První posila - Pavel Fořt

                                  slaviator     před 16 lety 18.01.2009 19:31 |  
                                  0 0

                                  Tak je jasný, že Tavares je lepší než Hrdlička apod... Ale sám jsi říkal že není vše černobílé, ani přestupy nebyly jen bílé, ale i dosti černé...

                          • Re: První posila - Pavel Fořt

                            tantalos     před 16 lety 18.01.2009 19:42 |  
                            0 0

                            Slaviatorovi
                            Kdo poslal Krajčíka do béčka, když ne Jarolím?

                            • Re: První posila - Pavel Fořt

                              slaviator     před 16 lety 18.01.2009 20:34 |  
                              0 0

                              Taky mám rád Olympic... "...Okno v přízemí je zavřené i dnes, ..." :-) Tam se taky celou písničku ptají, "Kdo tě ... když ne já, kdo tě ... když ne já..". Ano, MK poslal do B týmu Jarolím, ale on mu taky jako první dal šanci. Pořádnou šanci v A týmu. A to se mu povedlo. A pokud pak Matej nepředváděl to, co se od něho očekávalo, tak přesun do B týmu byl správným krokem. Jako správně do B týmu přeřadil na čas TB, když odchodil loni jeden zápas, taky derby snad..

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  miross     před 16 lety 18.01.2009 18:55 |  
                  0 0

                  Já bych to řekl jinak. Vlastností čechů je do všeho kecat a plácat nesmysly, aby na sebe upozornili. Ty jseš jedním z nich! Takovýhle blábol jsem tady snad ještě nečet! Vůbec nemám náladu ti vyvracet nesmysly, které píšeš. Jenom nevím, jak jsi přišel na to, že gol s Teplicemi byl Brabce a proti Hamburku, kdy jsme dostali gol po střele, která se odrazila neštastně od Suchého! Naštěstí výkony Brabce hodnotí lidé, kteří tomu rozumí a proto jsme dostali nejméně golů v lize.
                  P.S Tvoje úvaha s ROH je fakt zoufalá. S tebou to musí mít lidi v životě těžký!

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        miross     před 16 lety 18.01.2009 19:21 |  
        0 0

        Vy dva ignoranti! Kdyby nepřišel Rosen do Slávie a navykoupil nás od Enicu, tak jsme šli do konkurzu! Jak vy dva nýmandi si vůbec tohle můžete dovolit? Nabýt jeho tak jsme byli kvůli arbitrážím v druhém lize!!
        URČENO PRO TANTALOS A PEDRO!!!!

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          tantalos     před 16 lety 18.01.2009 19:49 |  
          0 0

          Na tomto blogu je zvykem, že si lidé nenadávají. Ačkoli diskutují ostře, dodržují určitou úroveń. Teď sem evidentně přitáhla parta zklamaných sparťanů, kteří cítí potřebu se chlubit, že jezdili audinou. Fotky podobných dárků o kousek dál zveřejnil Strašák. Nejsou to slavisti, jsou to psychicky nevyrovnané osoby, které dělají a budou dělat Slavii jen ostudu. Je to daň za úspěch.
          Tenhle "slavista" miross tady jen špiní lidi, hází výkaly na Kuku - asi mu nemůže zapomenout ten hattrick, co dal Spartě. Bylo by dobré, kdyby se uchýlil třeba do blogů ultras - tam se podobné chování snese.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            miross     před 16 lety 18.01.2009 20:18 |  
            0 0

            Každý tvůj příspěvek je hodný odplaty: Pokud tady dáváte vinu Rosenovi za to že jsme vyhráli ligu a ještě jí vedeme tak si nic jinýho nezasloužíte. Tvoje uvahy o mém spartanství jsou další ubohostí! Použít příměr, že když někdo jede felicií nepředjede Audinu jsi pochopil taky špatně. Ten kdo tady začal špinit Rosena jsem nebyl já. On to nečte a já jsem se ho zastal!

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              tantalos     před 16 lety 18.01.2009 21:33 |  
              0 0

              Leška taky vyhrál ligu. Takže bude volat lrška zpátky?

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              Pedro08     před 16 lety 18.01.2009 22:47 |  
              0 0

              Miross, jestli si ten alkoholik 55+/-, který mne na stadionu neustále obtěžuje svým smradem a nesmyslnými kecy, tak bych tě možná i urážel.
              Odpovím ti na, že to se mnou mají lidé těžké. Ano, mají. Nemám rád Klause, jeho stranu, komunisty ani oranžová, líbí se mi projekt národní knihovny, nemám rád škodovku, nerad nakupuji v diskontech, nesnáším Novu, nepiji pivo ani jiný alkohol, jsem prostě příslušník určité minority, jak z předložených faktů vidíš. Proto to mají lidé se mnou těžké. Na tomto fóru uznávám celou řadu lidí s opačným názorem jako Quelhar aj., ale někoho, kdo uráží ostatní ne.

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                miross     před 16 lety 19.01.2009 18:55 |  
                0 0

                Za prvé my dva se asi těžko potkáme. Věř že sedím jinde! Jinak tvoje uznání by bylo mne znamení, že mám podobné názory a to bych asi nepřežil! S jinými lidmi komunikuji slušně, ale když tady podsouváte lidem názory, s kterých vychází Rosen, Jarolím jako syčáci, tak podle toho se já vyjadřiju o vás!!

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              miross     před 16 lety 19.01.2009 18:59 |  
              0 0

              "Práce vedení zřejmě spočívá v tom, aby nakoupili co nejlepší plavky a brýle na soustředění v Dubaji. Peníze za Necida, Vlčka, Švece, Dočkala se zřejmě někde rozkutálely."
              Za tuto větu si nic jiného než urážku nezasloužíš!

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      quelhar (admin)     před 16 lety 18.01.2009 14:18 |  
      0 0

      Nemusi se prece penize za prestupy utracet za dalsi prestupy.
      Ano, tym je oslaben o dva nejlepsi hrace podzimu. Utocnika, jakym byl podzimni Necid, bychom stejne neziskali, zadny cesky utocnik takovy neni a zahranicni - i kdyby byl kdovijak dobry - tak bude mit problem s aklimatizaci a duveru vsech (od trenera po fanousky) by si musel pracne ziskavat. Misto toho jsme neutratili prakticky nic a privedli Forta, souhlasim, ze to neni kdovijaka posila. Ale byl schopny obcas nejakou branku vstrelit, 79 zapasu a 21 branek neni spatna vizitka, typologicky muze byt v urcitych zapasech platnejsi nez mali Senkerik s Ivanou.
      Na misto Krajcika se rozhodl trener dat duveru Drizdalovi. Drizdal samozrejme neni Krajcik, ale ma zase jine prednosti. Mluvit o katastrofe jeste pred prvnim pripravnym zapasem (tezko pocitat zapas s Bohemkou, kde nekolik hracu chybelo), se mi zda hodne predcasne. Pockal bych s hodnocenim prestupniho obdobi az na dobu, kdy bude podle ceho hodnotit - az budeme vedet, jestli se nase hra odchodem dvou hracu totalne rozpadne a nebo je dokazi nahradit ostatni hraci stavajiciho kadru. Nekdy byva mene ve skutecnosti vice. Navic si myslim, ze pohyb v kadru jeste neskoncil, ze nekdo prijde a nekdo jiste odejde.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        zz     před 16 lety 18.01.2009 14:37 |  
        0 0

        Zdravím quelhare,
        já to vidím spíše tak, že se počítá v létě s návratem Vlčka, a protože nevyšel Pekhart, tak se šlo cestou, že se rozšíří kádr o Fořta a uvidí se. Není kde brát a je těžké přivést kvalitní náhradu za Necida. Navíc to není nákladná investice.
        Já osobně počítám s útokem Toleski, Šenkeřík nebo Toleski, Šmicer.
        Jen doufejme, že sázka na příchod Vlčka vyjde a nebudeme muset v létě řešit stejný problém, kde sehnat gólového útočníka.
        Třeba Fořt překvapí a všechny kritiky umlčí. Ale moc tomu nevěřím podobně jako u Pecky a Lafaty. Taky oni zůstali daleko za očekáváním.
        Jak už jsem psal, je lepší mít Fořta v kádru než ho nemít. Zvláště při častých zraněních Šmicera, Toleskiho a Ivany.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          quelhar (admin)     před 16 lety 18.01.2009 15:05 |  
          0 0

          Asi je potreba si uvedomit, ze golovy utocnik vydrzi v lize maximalne rok a pak odchazi, takze hledani onoho "goloveho" utocnika je takovy nekonecny pribeh. Jakmile se najde, tak stejne musi zacit hledani dalsiho, ktery nahradi toho predchazejiciho. Tento problem resi vsechny ligove tymy prakticky kazde prestupni obdobi. Predstava, ze nekde vycarujeme takoveho utocnika, ktery u nas zustane tri roky, je naprosto nerealna.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            zz     před 16 lety 18.01.2009 15:26 |  
            0 0

            Záleží na tom, zda útočník dokáže dávat góly pravidelně a nejde o nějaký povedený půlrok. Proto o Huňu není velký zájem. Nebo výjimečná sezóna Pecky, který se vrátil z Německa.
            Necid dává góly pořád. Takových hráčů je v českých podmínkách jako šafránu.
            Je třeba, aby góly stříleli i jiní hráči než Necid a Belaid. Pak to nebude takový problém. Jenže zakončení některých záložníků je slabé, Tavares nevystřelí na bránu podobně Švento, krajní beci Hubáček, Dříždal taky nejsou góloví, Janda není žádný střelec, takže bude záležet, jak se střelecky chytnou Toleski, Šenkeřík, Ivana, Šmicer nebo Fořt.
            Bude záležet na tom, kolik si dokážeme vytvořit šancí, jak zlepšíme standardky, jak často budeme střílet, jak kvalitní bude naše střelba...
            Odpověď nám dá jaro.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              quelhar (admin)     před 16 lety 18.01.2009 15:36 |  
              0 0

              Mas pravdu. Mame zalozniky, kteri se snazi zakoncovat, jenze tem je zase vytykano neco jineho - Belaid, Jarolim a Cerny. Tavares je platny alespon pri standardkach. Na podzim jsme strileli casto, zaloznici to zkouseli i z dalky, to je posun oproti predchozim sezonam. Tyhle vlastnosti prinesli do tymu zmineni tri hraci.
              Proto se mi prilis nelibi zaloha typu Svento, Tavares, Belaid, Janda spolu se Senkerikem v utoku. Musi tam byt vice hracu, kteri jsou pro branku soupere nebezpecni, kteri se snazi zakoncovat ne jen do prazdne branky a kteri vezmou na sebe odpovednost a vystreli misto klicky navic nebo nahravky.

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                zz     před 16 lety 18.01.2009 15:53 |  
                0 0

                Ano, snaží se zakončovat, ale kvalita zakončení je mizerná. Třeba se v koncovce zlepší, uvidíme.
                Tavares by se měl pokoušet o střelbu podobně jako Rajnoch v Bolce.
                Nepamatuji si, kdy vystřelil na bránu, když nepočítám gól hlavou na Spartě.
                Standardky jsou velkou zbraní, pokud na nich nezapracujeme a nezlepšíme je, tak se zbytečně připravujeme o možnost gólově ohrozit soupeře.
                Máme dobré hlavičkáře, chtělo by toho využít.
                Krajní beci by se měli pokoušet o střelbu. Dříždal i Šiklič nebo Jablonský by se o to měli pokoušet.
                Proti betonujícím týmům doma bych nehrál s Jandou v záloze a hrál se Šmicerem v záloze a útokem Toleski, Fořt.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  tantalos     před 16 lety 18.01.2009 18:00 |  
                  0 0

                  Franta Dřížďalů může dřít po lajně a nahradit to velké množství práce v defenzivě, které odváděl Matej, ale v žádném případě nedokáže nahradit jeho konstruktivní kru dopředu - fakt, že hrál "pravé křídlo". Určité řešení by znamenal Jablonský na levém beku, který je schopen táhnout útoky dopředu a doufat, že tříčlenná obrana - FD, Suchý Brabec - to zvládne, jako to zvládali Suchý, Brabec a Hub, když útočil Krajčík. Prostě že bychom začali útočit také po levé straně - Šventovi by taky prospělo, kdyby měl za sebou konstruktivního hráče. Jenže se děsím, že trenér nechá levou stranu odepsanou, jako byla teď na podzim, a napravo nikoho schopného nahradit v ofenzíve Mateje nenajde.
                  Pokud jde o Grajciara, viděl jsem ho asi třikrát za béčko a nepřišlo mi, že by byl lepší než průměr juniorky, ale třeba se stane zázrak a po nabytí fyzičky něco dokáže. Ostatně Matej Krajčík taky začínal v béčku a fandové o něm mluvili jako o průměrném hráči.

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    zz     před 16 lety 18.01.2009 19:33 |  
                    0 0

                    Zdravím Tantalosi,
                    já se obávám, že Jablonský pomaže na hostovačku, takže to jistí ofenzivní Hub.
                    Krajčíkův talent byl vidět už před jeho příchodem do Slávie. Míra Beránek věděl, proč ho přivádí. Bohužel se zranil, pak odešel Beránek a Csaplár mu nedal pořádnou šanci.
                    Nakonec Matěje zachránilo, že KJ před Anderlechtem šetřil opory a tak dostal šanci.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  miross     před 16 lety 19.01.2009 19:04 |  
                  0 0

                  Jo Rajnoch to je střelec! Za podzim kdy Bolka hrála ve slušné formě vstřelil JEDEN GÓL, OPAKUJI JEDEN GÓL!!!!!!!!!

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    slaviator     před 16 lety 19.01.2009 19:40 |  
                    0 0

                    Loni jich dal cca 10.

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    zz     před 16 lety 19.01.2009 20:14 |  
                    0 0

                    Loni dal 10 gólů. Kolik dal Tavares gólů? Pak kritizuj Rajnocha.
                    A hlavně se podívej, kolikrát za zápas Rajnoch vystřelí, jak se cpe do koncovky, jak je nebezpečný při standardkách. To jsou jasná fakta.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:14 |  
              0 0

              Je to divný, ale standartky jsme v první polovině sezony měli nebezpečný, dali z nich několik branek (Brabec Vasluji, Belaid se trefil přímo z přímáku, Tavares v derby po přímáku Černého, snad i něco jinýho ještě), ale ve druhý polovině sezony jako když utne. Pokud se nám povede zahrávat standartky tak, aby z každé třetí čtvrté bylo vážné ohrožení branky, tak nějaký ty góly padat budou. Ale to chce asi nějaké povedené signály, že... Stejně jako se povedl signál v derby. Čekat, že se někdo bude pravidělně trefovat přímo jako Belaidovi se povedlo, se nedá.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Khadgar     před 16 lety 18.01.2009 14:43 |  
        0 0

        Přesně. Navíc málokdo si uvědomuje že přivést hráče, který by se stal ihned náhradou je nereálné. Časy Vachoušků za 33 už jsou prostě pryč. Bavit se o náhradě za Necida je úplně mimo. Takový útočník prostě není, resp. není ihned. Někdo ale zase může vylítnout. Pekhart je jenom místní hype, nikdo neví jak by ve skutečnosti hrál. To že támhle za U21 v jednom zápase vynikal není argument pro to, aby nás na jaře spasil. Ano, určitě by to byl příslib, ale ne jistota, jak se tady často prezentuje. Náhrada za Krajčíka taky jen tak není, trenér se prostě rozhodl pro Dřížďala.
        Loni v zimě přišlo hodně hráčům, na jaře se experimentovalo, bylo to poučení pro všechny. Letos je kádr relativně konzistentní. Bez Necida jsme dokázali hrát na Ajaxu, navíc loni se často hrálo jenom se Standou (=jeden malej útočník). Útok se prostě musí rozložit mezi víc lidí nebo někdo vylítne. Jak se předvede Ferry, to se ukáže. Osobně si počkám na připravný zápasy, který budou mít nějakou relevanci. Napsat už teď že jsme ztracený je hloupost. To je jak kecy Frantů Vomáčků někde ve čtvrtý cenový.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          zz     před 16 lety 18.01.2009 15:03 |  
          0 0

          Zdravím Khadgare,
          nikdo nepsal, že by nás Pekhart spasil. Jen jsme psali o tom, že by byl dobrou typologickou náhradou za Necida. Jestli by byl tak gólový jako Necid, to nikdo neví.
          Nešlo jen o jeden přátelský zápas, Pekharta jsme viděli několikrát v kvalifikaci za U21. V Anglii udělal velký pokrok, pokud jde o rychlost práce s míčem i techniku práce s míčem, hru v osobních soubojích, kvalitně presuje podobně jako Necka.
          Ve fotbalových vlastnostech je prostě výše než Fořt. Navíc vzhledem k jeho věku by bylo reálné ho dobře zpeněžit.
          I tady by nešlo o velké riziko, když by se přistoupilo na hostování s opcí.
          Nevyšlo to, Pekhart nepřijde, musíme věřit, že týmu se podaří nahradit góly Necida. Prostě se musí gólově prosadit jiní hráči.
          Jinak si trochu protiřečíš, píšeš, že není možné vycházet z jednoho zápasu Pekharta a sám vycházíš z jednoho zápasu na Ajaxu.
          Jaro nám odpoví, jak se nám podařilo nahradit góly Necida.
          Najít náhradu za Necida je obtížné.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            Khadgar     před 16 lety 18.01.2009 16:51 |  
            0 0

            Neprotiřečím, myslel jsem i minulou sezonu, jenom jsem to napsal nejasně. Odešli 2 výjimeční hráči, těžko nahraditelní...Vlastně ještě za Krajčíka si Jarolím skrytě přivedl Grajciara, který byl avizován jako záložník a teď se bude zkoušet na beku. Uvidíme...

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Miklos     před 16 lety 18.01.2009 15:15 |  
          0 0

          Zrovna jsem chtel napsat prispevek v podobnem duchu. Proste se divim jak, hlavne na slavia.cz, nekteri vysilujou o nekvalite te jedne posily. Priznam se ze jsem byl tenkrat taky rad, ze nekdo za fordA DAL 30 mega, ale i za nej, ze si zkusi zahranici. JAk jsi psal pripad minuleho roku kdy prislo x novych hracu a jeste dnes se na to nadava, tak k tomu se jen pripojuji. Ve sparte se s posilama roztrhl pytel, ale kdo vi k cemu to povede. Zajimala by me nalada v letenskem kadru. Pro hrace to neni zrovna super kdyz se kazdy druhy den v kabine objevi nekdo novej. JA verim ze KJ a vedeni jeste 1-2 hrace privede. Zejmena tomu naznacuji ty odchody vachy a spekulace kolem Volise. JA osobne doufam zejmena v leveho beka kterej by si rozumel utocne s dusanem. To by nam Krajcika pak mohla nahradit leva strana. A golu myslim, ze se dockame od Goceho. Ten nerekl jeste posledni slovo. Koukal jsem na ty jeho loby co daval v nemecku a neradil bych brankarum proti nemu moc vybihat:) Na Forda se docela tesim. I kdyz nehral zrovna Messiho tak, alespon byla sranda ty jeho excesy a famy co se kolem nej tocily. Mohl by to byt dobrej clanek do kabiny coz je vzdy velke plus.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 16:24 |  
            0 0

            na pravyho beka chtej taky zkouset jeste toho Grajciara, jinak to ze to bude katastrofa se musim zase jen smat , kolik tech katastrof uz tady bylo ?? 4 nebo pet kdyz se volalo po odvolani jarolima , uz to vazne neni zabavne , ale muzete zkusit drzet palce aby to jarolim posral skoncili sme druhy a vy ste tu mohli opet udelat peklo :D

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:19 |  
            0 0

            Ve Spartě neposilujou, ve Spartě rozšiřujou lavičku... Záplatujou sestavu... Něco takového. Posily jsou něco jinýho než hráči co přes rok nehráli soutěžní zápas (Peter, Hubník). To, jak "posiluje" Sparta, toho se vůbec nemusíme bát. Čekal jsem, že budou tlačit na pilu, majitel se plácne přes šrajtofli a přivedou skutečné posily... Ne záplaty. Kor když ještě jim odejdou Slepička a pouští i Voříška, dva ze tří hráčů, kteří na podzim hráli alespoň průměr.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 18:14 |  
          0 0

          Suhlasím, podle mě nebudem mí t akovj problém nahradit Necku jako nahradit Mateje. To byl totiž často jedinej motor zálohy, kterýmu se dával balon stylem "něco vymysli" měla tah na branku jako nikdo v celý záloze, bohužel. . Ale i to se dá nahradit. Já věřim Sikličovi s Jablonským, to by mohlo klapat. Napravo Franta, ale podle mě ještě někdo přijde, protože KJ zatim moc nevyužívá Kindela a šetří si ho na další rok. A Hub bude univerzálním náhradníkem do obrany. A ještě k tomu Neckovi. . tým taky závěrem podzimu trpěl tím. . když nevíš co dělat, hledej Necida. . Já bych byl rád, kdyby se jaro neslo v duchu Ajaxu. . tzn. zapojit víc brousičů jako Šenky a Janda a naředit ty baletky v záloze. . PRavda je taková, že střed zálohy je dost impotentní. . MJ musí o stelu prosit celej kotel a Tavarese kompletní stadion.. JČ je na tom o něco líp, ale zase to vynahrazuje tim, jak často zadrbe až do brejku. . Paradoxně když nastoupil Laty proti Žižkovu, tak zakončoval nekčastěji. . ačkoli měl hrát DZ (kde je použitelnej leda do silovejch mačů ala Zlín na jaře:(( ) Já bych doporučil 4-4-2 se Šenkym- Toleksim, Ivanou-Frdem v útoku a Grajciarem (Jandou) napravo. . s tím, že vprostřed bude hrát TB, MJ nebo LV a nebude se měnit sestava, aby se dostalo na všechny. Mně to tak na podzim občas připadlo. A btw. . zkusil bych v přípravě Jandu na DZ. . je to takovej šikovnej dotírač, mohlo by to fungovat, kdyby vypadl ze sestavy Tavares.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:28 |  
            0 0

            Každej se dá nahradit, i Matej. Jen se bude muset pozměnit herní styl. Snad si je toho KJ vědom

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            quelhar (admin)     před 16 lety 18.01.2009 19:11 |  
            0 0

            No nevim, MJ strili asi nejcasteji z celeho tymu a rozhodne nejcasteji z cele zalozni rady - ze ho musi prosit o strelu cely kotel, to bych teda nerekl.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              zz     před 16 lety 18.01.2009 19:28 |  
              0 0

              Vidíš quelhare, co se všechno tady nedozvíš. To neví ani Horst Strnad.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 20:57 |  
              0 0

              No pravda, trochu té aktivity přidal, ale ta úspěšnost.. Nicméně já nemyslel loženku proti noze. . spíš nějakou snahu vystřelit zdálky sám od sebe, jít do zakončení. Přitom Tavares kdbyby do toho šel, tak ho nikdo nezastaví až do vápna.. ale jemu ten tah na bránu chybí, no.. Jak říká Růža..cesta k úspěchu? Střílet z každý pozice.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:09 |  
        0 0

        Ono gól na čtyři zápasy je skutečně sice dobrá vizitka... Bohužel ale kolik těch gólů bylo proti Plzni a podobným týmům? Když odmyslíme, že během posledního půlroku co tu Ford byl, tak dal branek 14 za tři sezony. A během toho půlroku dal 7 branek ve třech zápasech snad, 3 Plzni a dvakrát po dvou (?). Ale okej... Byl nyní zadarmo, je to hostovačka, škoda že to není s opcí. To jediný mi na tom vyloženě vadí, pokud to bude tak, že prostě budeme mít jen přednostní právo na jeho koupi. Ale přivést ještě někoho do útoku bychom měli. Opět klidně na hostovačku, nyní se pokusit ale vážně už o tu opci. Nemusí to být Pekhart, klidně ať je to nějakej cizinec, který by mohl být oživením ligy. KJ chtěl nějakého švýcarského útočníka. Pokud by nebyl drahej, pokud by ta hostovačka nás nevyšla na mnoho peněz, proč by ne?
        Ale s tím, že všechny peníze za Necku se nemůžou utratit za přestupy, s tím souhlas.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 18:17 |  
          0 0

          Na druhou stranu, s kým my v lize ztrácíme? Se Spartou? s Baníkem? Nene, vždycky si hrajem na Jánoošíky a obdarujem záchranáře. . Bohemka, Plzeň, Příbram, Žižkov...

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            slaviator     před 16 lety 18.01.2009 18:26 |  
            0 0

            Ale ten Baník, Sparta ztrácí jednak s náma, jednak i s těmahle "prckama". Takže jestli je to takhle, tak super. Horší by bylo porážet záchranáře a ztrácet s přímejma konkurentama o titul, ne?

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 18:40 |  
              0 0

              Každopádně, ale když argumentuješ, že Ford je střelcem proti outsiderům, ta já říkám, že toho právě potřebujem:)

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                slaviator     před 16 lety 18.01.2009 19:22 |  
                0 0

                My potřebujeme někoho, kdo dá góly jak outsiderům (což je proti nám v GL kromě Sparty, Baníku a Boleslavi vlastně každej, ne?), ale kdo dá góly i ostatním týmům z TOP5 GL a kdo dokáže i případně pak něco vstřelit v předkole LM eventuelně. Kdyby to byl Ford, okej. Ale myslím, že ještě jednoho útočníka - GÓLOVÉHO - bychom měli získat. A Šenky že by měl hrát spíše na kraji zálohy než v útoku.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 21:01 |  
                  0 0

                  Šenky by měl hrát v úzoku, u lajny je zbytečně omezenej, ale měl by mít k sobě min jednoho spoluhráče, se kterym si vyhoví a prohoděj si pozice. TJ pro mě 4-4-2 a na krajích Švento nebo Janda.

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    slaviator     před 16 lety 18.01.2009 22:18 |  
                    0 0

                    Šenky je sympaťák, jeho příchod jsem uvítal... Ale to, že dal za celou dobu co je Slavii snad tři branky - jednu v lize a dvě Steae... Tak to teda bilance na útočníka je víc než žalostná..:( Ale to samý Milan Ivana, ten se v útoku taky neprosazuje jak by měl. Co je zkusit v přípravě právě na pravé kraji zálohy? Když tam dřív někdy nastoupili, tak tu hru oživili a rozhejbali. A nesmíme zapomínat na to, že dřív Matej oběhal celou stranu, měl i dobrý centry, jedny z nejlepších v lize... A v útoku pak Toleski-Šmicer.? :)

                    • Re: První posila - Pavel Fořt

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 23:09 |  
                      0 0

                      No, to nevim, to by ti řekl quelhar, ale min dává pravidelně góla na Letný:-) Já bych mu dal šanci. . on se umí rvát. . Na Ajaxu zahrál famózně, Standa taky zkraje zahazoval, co se dalo. A hlavně když je na hřišti Šenky, tak nemaj stopeři soupeře chvilku klidu, to je potřeba.

  15. Re: První posila - Pavel Fořt

    mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 20:03 |  
    0 0

    Nerozumím jak můžete být spokojeni, že jako náhrada za Necida přišel Pavel Fořt.
    Zcela výjmečně musím plně souhlasit s Vokim, protože než přivádět do týmu takové hráče, to už bylo perspektivnější doufát, že se něco vyklube třeba z Vukoviče.
    Já chápu, že řada z vás se opíra o to, že Pekhart, o kterém se také mluvilo toho za poslední roky taky mnoho nenahrál. Jenomže mezi ním a Pavlem Fořtem je jeden podstatný rozdíl.
    Pekhart sice taky asi nenastřílí na jaře bůh ví kolik branek, ale aspon má na rozdíl od Fořta obrovský potenciál. Stačí se podívat na jeho statistiku v U21. Když už nic, tak jsme ho v budoucnu mohli opět výhodně zpeněžit.
    Fořt nám nenabídne podle mého nic. Pochybuju, že dá bůh ví kolik branek a také pochybuju, že od nás ještě někdy odejde za nějakou zajimavou částku. U Pekharta je jistota aspon to, že ještě fotbalově zcela jistě poroste. Fořt už těžko. Maximálně se dokáže vrátit na úroveň, na které byl, když od nás poprvé odcházel. A ani tehdy to přece nebyl "Necid". Navíc dlouho nehrál a není jisté jestli to vůbec dokáže.
    Jsme prostě zklamaný.
    Konečně máme široký a silný kádr, konečně máme finanční prostředky a místo abychom každé přestupové období byť jen jedním hráčem, vylepšovali "kredit týmu" tak k nám dál bude chodit halda fotbalistů a ... no však si vzpomeňte jak moc se nám povedlo letní přestupové období. Litteri? Grajciat? Cisse? Šiklič? ..kdo z nich vylepšil kredit Slavie, kdo z nich o bodík posunul sílu naší základní sestavy.
    Absolutně nic nemám proti posílení kádru minulé zimní přestupové období. Absolutně nic nemám proti tomu, že k nám přišel Marek, Černy, že jsme zkusili Abrahama, Střihavku, Blažka ..těmito hráči jsem si totiž zajistili něco co u Slavii dlouho neplatilo. Široký konkurenceschopný kádr. I když se to řadě z vás nebude líbit, jsem přesvědčený, že bez Jardy nebo Marka bychom nezvládli všechny ty "průměrné" ligové zápasy třeba na podzim, tak jak zvládli.. Jenomže to tolik potřebné "rozšíření" kádru už máme zasebou. Teď už bychom měli ten tým jen vylepšovat. Zvlášť když na to prostředky jsou.
    Mohli jsme klidně koupit Keriče za milion euro (ani ne polovina výdělku z UEFA, žádné prostředky z Necida), na beku nechat poprat mladé Kindela a Váchu s velkým potenciálem a nemuseli nic řešit.
    Teď přišel Fořt, bůh ví kdo "neznámý" v týdnu ještě dorazí a nevylepšíli jsme základní sestavu ani o píď.
    Fořtem jsme jen oddálili problém po odchodu Necida na léto. Jenomže v létě nás bude v důsledku předkola tlačit čas na najítí opravdového strikera na místo Necida daleko víc než teď...

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      zz     před 16 lety 18.01.2009 20:13 |  
      0 0

      Ahoj Mirku,
      nerozčiluj se, od toho jsem tu já.
      Pekhart nepřijde, protože ho chce Paska poslat jinam. Co může dělat Rosen? Prostě to zase nevyšlo.
      Fořt je jen provizorní řešení, patrně se počítá s tím, že v létě přijde Vlček, čímž by se měl problém příchodu kvalitního a na evropské scéně konkurenceschopného útočníka vyřešit.
      Nahradit Necida jako výjimečného hráče je téměř nemožné. Prostě o góly se musí podělit jiní hráči.
      Protože se počítá s příchodem Vlčka i Lukáše Jarolíma, proto zřejmě vedení nepokládalo za nutné investovat do nákupu Keriče nebo podobného hráče.
      Fořt rozšíří kádr, není to drahá investice a v létě zase pravděpodobně odejde.
      Jen musíme věřit, že Vlček skutečně přijde. Pokud prodlouží v Bruselu, tak budeme muset v létě přivést jednoho kvalitního útočníka. Času bude ale méně.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      tantalos     před 16 lety 18.01.2009 20:19 |  
      0 0

      Hodně lidí tady tvrdí, že u nás není možné nadějného, šikovného hráče koupit. To je nesmysl. Jenom Slavia teď v lednu pustila nebo dala k dispozici čtyři reprezentanty. Vím, že teď se do mě pustí pár těch, kdo na Slavii moc nechodí, a začnou mi tvrdit, že Vácha je béčko a že Klavík toho moc za repre nenahrál a že mu to loni moc nešlo... Ale to nic nemění na tom, že s klidem uvolňujeme reprezentanty, o jejichž kvalitách jsou narozdíl od našich fanoušků přesvědčeni profesionální trenéři repre.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 20:37 |  
        0 0

        Ale zase není dorostenec jako dorostenec. Není Vácha, Suchý, Švec, Necid jako Vrzal, Vukovič, Klavík, Šmíd nebo jak se jmenoval...není místo dávat prostor všem.
        Prosadí se jen ti výjmeční. Bohužel Dočkal byl asi na hraně a risk nevyšel no.
        Ale pochybuju, že například nad odchodem Klavíka budeme v budoucnu brečet.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          tantalos     před 16 lety 18.01.2009 21:22 |  
          0 0

          Tvrdíš, že se prosadí jen ti výjimeční. Dovol abych ti oponoval, ve Slavii se prosadí i ti nevýjimeční. Viz sestava

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 21:50 |  
            0 0

            No to už je ale tvoje averze vůči některým našim klukům. Takže tvůj názor a tvůj problém :-) Je směšné si myslet, že kdyby místo Jardy běhal po křídle Jablonský a místo Marka hrál já nevím Gecov, tak máme v lize tolik bodíků kolik máme..
            Ale jak říkám. O tomhle se s níkým dohadovat nechci. Je to váš názor ne můj.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              tantalos     před 16 lety 18.01.2009 22:49 |  
              0 0

              Kdyby místo Marka hrál Dočkal a kdyby po křídle běhal místo Jardy Švento, byli bychom na tom mnohem lépe - zvlášť při utkáních proti těžkým soupeřům.
              Není to nutně averze. Ale přijde mi jako pitomost uvolnit Gebreho, když odchází Krajčík. Nebo to nikdo nevěděl?

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                zz     před 16 lety 18.01.2009 23:22 |  
                0 0

                Jenže na beka se počítalo se Suchým, proto Krajčík nehrál, když se v létě vědělo, že neprodlouží.
                Tak k čemu Gebre? Suchý je na beku přeci lepší.
                Teď máme Ferryho, Grajciara a Huba.
                A Kindel už je radši v B týmu.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 21:12 |  
      0 0

      Ty děláš v Edenu účetního, že víš kolik můžem dát na posily? Já ne. Taky bych byl rád za Pekharta, ale prostě je nedostupnej. Pro mě lepší vrabec v hrsti než holub na střeše. Ford u nás teď hostuje, když se neprosadí, půjde zpátky a my neutratíme nic moc. . Když se mu naopak jaro povede, můžeme ho získat, je to pro nás výhodné. Musíme přece vycházet z reality. Taky bych si dovedl představit, že přijde Piták, Skácel a Koller, ale máme určité možnosti a v rámc itěch se pohybujeme. I Magera v Rumunsku má 5x víc peněz, než mu můžeme nabídnout. V současnosti nikdo neví, jak bude vypadat další půlrok finančně, takže se nedají čekat přestupové dostihy ala Leška. Cesta vede přes neznámé hráče z ciziny a vlastní odchovance, pryč jsou doby, kdy pražská S stahovala výkvět ligy. Počkejme jak bude kádr pro jaro vypadat, ještě není konec přestupů, Ford je první doplnění, neni to zázrak, ale do jisté míry víme, do čeho jdeme a jak říkám, není co ztratit.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 22:10 |  
        0 0

        Nedělám účetního ale nejsem padlý na hlavu.
        Tak dobře, já udělám výpočet. Snad proto, že jsem pořád tak trochu "zmagořený" z integrálů od zkoušky :-)

        Předem upozorňuju, že opravou mého výpočtu není skutečnost, že na každé straně rovncice se čísla musí rovnat ale pouze a jen spoleh, že to co pan Doležal říká je pravda a také to, že není mafián. Takže skutečnost, že jsme díky financím z LM oddluženi a peníze neutíkají do "černých děr".

        Zima
        Prodali Gecova (6), Vlčka (20), Švece (50)
        Koupili Černého (12), Jarolíma (8), Toleskeho (8), Střihavku (2), Blažka (2), Kubáska (1), Pudila (1).
        6+20+50 = 12+8+8+2+2+1+1
        76 = 42
        Minulou zimu, kdy jsme tak strašně utráceli, jak tady řada lidí šíří jsme vydělali 34 milionů korun.

        Léto
        Prodali Dočkal (16), Necid (120)
        Koupili Belaid (16), Šiklič (4), Grajciar (4), Cissé (0), Litteri (2)
        V létě jsem tedy vydělali 162 milionů korun.

        Pohár UEFA a vstupenky v lize na podzim
        Liga vstupenky (8,64) LM a UEFA vstupenky (45) a TV práva UEFA (15 - nevím, snad, nejsem snílek jak v Deníku Sport)
        Výsledek 68 milionů.

        42 + 162 + 68 = 272 milionů

        Samozřejmě jsme museli naplnit rozpočet, který může být podlé méh odhadu tak 120 milionů a při neschopnosti marketingově pracovat tak jako Sparta spousta peněz musela do rozpočtu jíti. Mým dhadem 70 milionů.

        272 - 70 = 202 milionů.

        Já sakra chápu, že Slavia podporuje všemožně mládež, že si vytváří tolik důležité finančí rezervy na horší časy, ale to se nenajde milion euro na jednoho vyjmečného hráče jakým jen například Kerič, který by aspon trošku nahradil dva odešlé výjmečné hráče Necida a Krajčíka a tím se jakštakš udržel kredit základní sestavy..

        Možná, že se v každém z čísel co jsem tady napsal pletu, asi jo. Ale já aspon jenom bezmyšlenkovitě neschazuju a nekriziji ostatní názory, když ty svoje "jiné" nemám ani podložené.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          slaviator     před 16 lety 18.01.2009 22:24 |  
          0 0

          Léto
          Prodali Dočkal (16), Necid (120)
          Koupili Belaid (16), Šiklič (4), Grajciar (4), Cissé (0), Litteri (2)
          V létě jsem tedy vydělali 162 milionů korun.

          ??

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            zz     před 16 lety 18.01.2009 22:30 |  
            0 0

            Ach ta matematika, Mirku.
            I mistr tesař se utne.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            tantalos     před 16 lety 18.01.2009 22:51 |  
            0 0

            Litteri - 0 - hostování bez opce
            Grajciar - 0 po ukončení smlouvy

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 23:13 |  
              0 0

              Gracjiar měl smlouvu do zimy, takže nás stál asi 2 mega, Litteri taky něco sežere za hostovačku.-)

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                tantalos     před 16 lety 18.01.2009 23:24 |  
                0 0

                ad Litteri - samozřejmě plat, ubytování a možná nějaká kompenzace Italům, ale není to investice do mužstva. I kdyby nás to stálo 10 M, nezískáváme tím na Litteriho práva. Jestli se ukáže jako hvězda, Italové si ho stáhnou nebo si za něho budou žádat velký balík. Jestli se ukáže jako nekopa, tak tady půl roku zabíral místo pro někoho perspektivnějšího.
                Mimochodem podle jeho produktivity v B-mužstvu soudě, má podstatně slabší výkonnost než Vukovič, nad nímž tady mnoho lidí ohrnuje nos.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  harry     před 16 lety 19.01.2009 18:39 |  
                  0 0

                  Proboha dost už s tím Vukovičem,jsi jako kolovrátek.Co se týče Literriho on se při svém jediném plnohodnotném startu v A týmu uvedl golem...

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 23:29 |  
              0 0

              Věř, že nám Milan neposkytl Litteriho na rok grátis a věř, že když Grajciarovi končila smlouva k 31.12 a on je u nás od srpna tak jsme Nitře také museli zaplatit.
              Napišu přesně to, co jsem napsal Buldokovi či kdo to byl. Přestaňte psát kraviny a své argumenty se snažte nějak podložit. Sakra není nám přeci 15 ne:-)

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          zz     před 16 lety 18.01.2009 22:26 |  
          0 0

          Mirku nebudu se vyjadřovat k Tvým hypotetickým výpočtům.
          Ale polož si otázku, proč kupovat teď Keriče, když v létě přijde pravděpodobně zadarmo Vlček?
          Navíc Kerič není tolik gólový hráč.
          Tvůj problém je, že se na vše díváš optikou technicky vzdělaného člověka. Podobně tomu bylo v případě Suchého nebo Necida, kde jsi tvrdil, že když si rok počkáme, tak ho prodáme za 200 mega.
          Takto to nefunguje. V přestupech neplatí nějaké tabulky, vzorce, za kolik by měl hráč odejít. Tady rozhoduje zákon nabídky a poptávky. Je to jednoduché, nehledej v tom vědu.
          A nevěř všemu, co se píše v novinách. Pan Doležal po zápase s Jabloncem tvrdil, že uplatníme opci na Pudila, Střihavku, Blažka a stáhneme si Dočkala s Necidem.
          Realita byla jiná.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            tantalos     před 16 lety 18.01.2009 22:53 |  
            0 0

            Keriče nekupovat, běhá příliš rychle a někteří by ho nestačili sledovat ani pohledem. Kdo se vleče, neuteče.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          zz     před 16 lety 18.01.2009 22:28 |  
          0 0

          A kde je prodej Kalivody a hostování Gebreho?

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 23:21 |  
            0 0

            A kde je Abrahám? :-)) no tak aspon vidíš, že se tou vyšší matikou není radno zaobírat. Potom plantáš i plus a mínus.
            Ale je to samozřejmě nadsázka. A Kalivoda a Gebre se nijak neprojeví.
            Jde o podstatu. Kdo říká, že peníze nejsou, prostě nemá pravdu. Podle mého názoru jsme za poslední rok museli získat dostatek prosteředků na aspon jednoho opravdu kvalitního hráče..
            A v tom, že do prodeje hráčů pletu vzorečky se šeredně mýlíš. Na trhu vydělá nejvíc ten kdo je "chytrý".
            Nechtěj abych ti tady kopíroval slova ředitele CSKA Moskva při jeho komentáři jak bude postupovat při prodeji jednoho jeho hráče..
            A nechtěj abych ti vysvětloval jak funguje burza..
            Vydělá ten, kdo dokaže prodej svých "aktiv" zprávně načasovat.
            Vždyt proboha stačí si vzpomenout na tvé myšlenky...vzpomeň jak ses tady nedávno rozčiloval, že jsme uvolnili Váchu do Baníku a on jej v létě prodá za x milionů díky turnaji U20..
            Takže to, že jsme Necida střelili první nabídce je good, stejně jako Baník si ted "tajně" pořídí Váchu s tím, že jej chytře prodá až v létě.
            V tom případě říkáš, že ve Slavii nepřemýšlí, na Baníku přemýšlí a přitom to všichni dělají dobře :-)

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              zz     před 16 lety 18.01.2009 23:39 |  
              0 0

              Burze rozumím, nemusíš mi vysvětlovat, jak funguje. Problematika cenných papírů mě zajímá.
              Problém je v tom, že Ostrava neprodá Váchu, pokud se mu podaří MS a přijdou nabídky, za 150-200 mega. Jeho cena bude kolem 50-60 mega. Navíc Vácha byl zraněný, takže jeho cena šla dolů.
              Za Necida jsme dostali v českých podmínkách maximum možného.
              Tvoje představa, že nám dá někdo za rok 200-300 mega za Necida, je v době ekonomické krize a vzhledem k faktu, že český trh je levný trh, naivní.
              Podobně jsi radil počkat s prodejem Suchého, jak na něm vyděláme. Kde jsou stomiliónové nabídky za Suchého? V létě budeme rádi za 60 mega.
              My prostě nejsme CSKA.
              Hrdlička střelil Fenina první větší nabídce Franfurktu, která nedosáhla ani 100 mega. A to si myslel, že ho prodá za 200 mega.
              Můžeš čekat podobně jako u Suchého, ale žádná lepší nabídka za Necida by nepřišla. Jsme levný trh.
              Znovu Ti zopakuji, že Váchova cena je po zranění malá, ale Ostrava na jeho prodeji může časem vydělat, pokud se mu podaří MS a zaujme pozorovatele jako třeba Kalouda.
              Necid nebyl zraněný a jeho prodejem jsme dosáhli v českých podmínkách maximum možného. Za rok bychom ho lépe neprodali. Už teď je jeho cena v českých podmínkách vysoká.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.01.2009 23:18 |  
          0 0

          Dal jsi si s tím práci, ale podle mě jsou to všechno hausnumera vycucaný z prstu Horsta Strnada a Filipa Saivera. Nic není ověřený. Navíc pokud vím, tak nejsme zcela oddluženi, ale jsme z nejhoršího venku. Na co Keriče, když Grajciar by mohl být podobný hráč a Kárl by za něj chtěl balík, pokud by ho vůbec pustil. Prostě ber realitu, nemůžeš mít každýho, na koho si ukážeš prstem. A znovu opakuju, do začátku ligy zbejvá měsíc, dost času na to, někoho přivést. Akorát to chtělo mít posily už na horách, ale všechno se dá řešit.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 23:26 |  
            0 0

            Jak víš, že nejsem oddluženi??? Stačí mi napsat z kama to víš, kdo ti to řekl?? Doležal řekl že jsme oddluženi, já mu věřím. To je můj zdroj. A z kama TY víš že oddluženi nejsem?
            Už to chápeš..ty si to cucáš z prstu stejně jako si mluvil o Savierovi a jeho částkách.
            A jen tak mimochodem, většina částech za přestupy je reálná, protože dění okolo Slavie sleduju. Řeknimi hráče u kterho jsem se sekl víc než o 20%? nebo spíš kolik jich bylo.
            A vidíš zase špatně ..zase kecáš kraviny a děláš ze mě idiota, který něco napíše a nemá to podložené..
            Pokud má někdo pocit že "zmatkuju" tak jsem ledově klidný :-) Používám pouze podložené argumenty. U všechno uvádím svůj zdroj! to sposta z vás mi oponuje stylem "jedna bába povídala"..

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              tantalos     před 16 lety 18.01.2009 23:47 |  
              0 0

              Dnes je velmi těžko tvrdit, že jsme nebo nejsme oddluženi, když ani nevíme, kdo nás kdy koupil a za kolik. A nevíme ani, jestli ENIC už prodal Slavii celou, nebo jestli si nějaké to procento nenechal.

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              zz     před 16 lety 18.01.2009 23:47 |  
              0 0

              Mirečku, nevěř všemu, co čteš.
              Doležal taky prohlásil, že není vlastníkem Slávie a pak řekl, že jím je. Nebo řekl, že uplatníme opci na Pudila, Blažka a Střihavku a stáhneme Dočkala s Necidem. Realita byla jiná.

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 23:54 |  
                0 0

                Tak jsme nebo nejsme oddluženi. Jaký je tvůj názor? a za názor mi hned prosím napiš samozřejmě zdroj.
                Bez zdroje totiž ztrácí na významu ta tvoje klasika na mou osobu "něvěř všemu co čteš"
                Protože to prostě nemusí být prada. Může ale nemusí. Věc názoru. Ale v tom případě se můžu cítit dotčeny, protože mě takhle formulovanou větou dost shazuješ..

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  zz     před 16 lety 18.01.2009 23:57 |  
                  0 0

                  Přečti si výroční zprávy v obchodním rejstříku.
                  Tam to máš černé na bílém.

                  • Re: První posila - Pavel Fořt

                    mirecek1111     před 16 lety 19.01.2009 00:08 |  
                    0 0

                    Přečtu. Asi snad i musím, když pořád obhajuju pana Doležala.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.01.2009 00:13 |  
                  0 0

                  Vždyť ty to taky samozřejmě nemáš podložené, o to mi jde. Pokud mi tady ukážeš kopii smlouvy, za kolik hráči přicházeli a odcházeli, tak ti to uznám, ale to my asi neukážeš, že? Že nejsme ještě tak bohatí, abychom nakupovali v tvých relacích mluví Doležal třba tady: http://fotbal.sport.cz/clanek/133616-sef-slavie-dolezal-nasi-prioritou-je-uspech-na-evropske-scene.html

                  Zkrátka za poslední dva roky jsme si hodně pomohli, ale reálný přehled maj tak ti tři ve vedení a my se můžeme jenom dohadovat. Já si nedělám iluze, že bychom mávnutím proutku byli v pozici, kdy koupíme Rajnocha se Svěrkošem za 100 mega oba, když nám je dali za Necida. To by odporovalo realitě. . to už nedělá ani Sparta. . ty doby jsou pryč, dneska se šetří, kupují se hráči u konce smluv, dělají se s tím různý podrazy. Pryč je doba, kdy jsme vysolili 30 mega za Švancaru, Vachouška, Kolouška. . Např u toho kšeftu s Dočkalem řikali pánové, že se znalostí poměrů si prostě mysleli, že Liberece za něj těch (snad 16) mega nezaplatí. Nic, mně je to vcelku jedno, když bude mít Slavia peníze, budu jenom rád, ale já nejsem přehnaně náročnej. A taky nežádám vedení, aby přivedlo Keriče atp. Já se spíš nechám překvapit, čím mě překvapí:)

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                mirecek1111     před 16 lety 19.01.2009 00:06 |  
                0 0

                Jinak já samozřejmě věřím, že tvé znalosti burzy jsou vysoké. Nechtěl jsem se tě nějak dotknout, bylo to je přirovnání.
                Já burze zase tolik nerozumím, napadlo mě to snad jen proto, protože mám ve středu zkoušku z Financí a když jsem studoval fakta o akciích tak sem pochopil, že nejpodstatnější u nich je snažit se akcie držet v portfoliu co nejdéle, protože tím pravděpodobněji budou výnosy vyšší, než z jakékoli jiné investice.
                Tedy převedeno do Necida. Myslím si, že kdybychom první nabídku CSKA odmítli a oni o něj skutečně stáli, mimichodem je zcela jistě tlačil zajem dalších zahraničních skautů, tak by nabídku navýšili. Do konce přestupového období na ruském trhu zbývalo ještě víc než měsíc.
                Když řeknu navýšili, tak samozřejmě myslím o pár procent. Ale i těch pár procent dělá u tak obří investice do Tomáše třeba 15 milionů a to už je třeba Kerič bez noch no.
                Ale skutečně jsem měl na mysli pár procent, nechápu proč vždycky když mě cituješ tak mé názory takhle šroubuješ do výšin. Samozřejmě jsem nečekal, že nám za Tomáše dají 300 mega.

                • Re: První posila - Pavel Fořt

                  mirecek1111     před 16 lety 19.01.2009 00:50 |  
                  0 0

                  Tak člověk vychází z reality. Není zase tak těžké odhadnout kolik ten daný fotbalista mohl stát. Nejsem si jistý, za kolik přesně odešel Švec, pořád věřím, že to bylo víc než 50 mega ale u ostatních...
                  Chci věři, že jsem se nikde nesekl o víc než 20%..
                  A jestli jo tak se najde jeden..dva..
                  Ale tím ze sebe nechci dělat chytráka. Určitě bys takové sumy dokázal odkadnou i ty stejně jako kterýkoli jiný.

  16. Re: První posila - Pavel Fořt

    mirecek1111     před 16 lety 18.01.2009 23:39 |  
    0 0

    No zanechme dohadování. Každý máme názor, ten svůj. Mě je jen líto, že už druhé přestupové období nepřišel opravdu kvalitní fotbalista, když podle mého názoru na tom zase tak blede nejsme.

    Ale o všem, uplně o všem rozhodne letní kvalifikace do champions league.
    Když tam postoupíme, tak znova inkasujeme ohromné prostředky se kterými budeme moci řadu věcí udělat třeba líp. Když tam ale nepostoupíme, tak bychom se nad součastnými kroky měli zamyslet.. Minimálně nad tím, jestli skutečně udržujeme kvalitu základního kádru na požadované úrovni. Jestli například Pavel Fořt je zrovna tou zárukou.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      quelhar (admin)     před 16 lety 19.01.2009 00:02 |  
      0 0

      Ohledne te Champions league - muj nazor je, ze o postupu bude rozhodovat nejvice los, pak momentalni forma, pak stesti a az v posledni rade posileni tymu. Tym, ktery doufejme bude hrat za pul roku o LM, bude velmi podobny tomu, ktery byl tento tyden na horach. Par hracu muze odejit, par hracu prijit, ale v zasade to nebude zadna vyrazna zmena. Jiste bychom nesehnali hrace, ktery by byl sam schopny zvratit takovy zapas na nasi stranu a nejblize se tomuto hodnoceni dost mozna blizi Standa Vlcek.
      Samozrejme, ze je rozdil mezi Pekhartem a Fortem, ale ve finale, v kvalite tech 11 hracu, co nastoupi do toho klicoveho zapasu, to neni tak velky rozdil, ktery by sam o sobe byl schopny rozhodnout.
      Abych to shrnul, muj nazor je - pokud vyhrajeme titul a postoupime do LM, tak bychom tam postoupili jak s Pekhartem nebo Kericem, tak s Fortem. A pokud tam nepostoupime, tak bychom nepostoupili ani s jednim ani s druhym - a to proto, ze o postupu budou vice rozhodovat jine faktory.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.01.2009 00:24 |  
        0 0

        Já trochu nesouhlasim, podle mě se ještě tď v zimě něco pohne, ael jinak v létě to bude hodně o naší pozici. Pokud Uhrajem titul a snadnější LM (věřim, že ano), tak nějaké zkvalitnění přijde. Ale hlavně se v létě dají čekat odchody. . Dušan, Mára a jeden z Francouzů. .

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Khadgar     před 16 lety 19.01.2009 00:28 |  
          0 0

          Záleží jak se povede hráč z ciziny...Na léto se opravdu spoléhá na návrat bývalých kapitánů. btw, Lukáš změnil kopání standartek a centrů. Už to neni na první, ale dozadu a úplně do háje :-)

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.01.2009 00:20 |  
      0 0

      Jenom pro pořádek, přestupové období končí za měsíc...

  17. Re: První posila - Pavel Fořt

    mig52     před 16 lety 19.01.2009 11:55 |  
    0 0

    Přečtěte si v dnešním sportu o Rosickém. Ten je sice zraněn, ale odborníci tam hodnotí, zda je hráč schopen se vrátit ve své původní formě po takové době - a on absentuje 1 rok. Fořt nehrál roky 2! Jistě, nebyl celou dobu zraněn, ale hovoří to jasně. Nedávám tu svůj názor,jen poskytuju informace. Jak s nimi naložíte, každého věc.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.01.2009 12:14 |  
      0 0

      Četl jsem to. Zní to logicky, ale Fořt byl zraněnej necelej půlrok, pak už normálně trénovat a vstřebával zátež, to je, myslím, rozdíl od Rosy. Spíš to nabízí srovnání se Šventem, Jandou, Dřížďalem, Váchou a hlavně M. Černým:(

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      zz     před 16 lety 19.01.2009 12:15 |  
      0 0

      Fořt nehrál rok, ne dva roky.
      V Belgii hrál pravidelně, než se zranil.
      Jinak s názorem Wernera Ličky lze souhlasit, na výkonosti to musí být znát. Stačí se podívat na hráče, kteří rok nehráli nebo jen paběrkovali. Pecka, ligový kanonýr, je toho dokladem. Do bývalé střelecké formy se nedostal. Nebo Ševčenko. Těch příkladů by bylo více.
      Ale není kde brát, takže je lepší mít Fořta v kádru než ho nemít.
      Snad v létě přijde Vlček.

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      slaviator     před 16 lety 19.01.2009 20:02 |  
      0 0

      Jenže Rosa byl tvůrce hry, Fořtovi stačí pořád mít jen správnej výběr místa a jednou za zápas se trefit do míče. Když se mu to povede a dá gola, bude na hřišti platnej. Rosa naopak s tím míčem do kontaktu za zápas přijde stokrát.

  18. Re: První posila - Pavel Fořt

    mig52     před 16 lety 19.01.2009 13:47 |  
    0 0

    Bulldock,zz: Jj, podával jsem jen doporučení přečíst si.Souhlas a tím, raději s Fořtem, než bez něj. zz: Jakou měl Fořt bilanci v Belgii, počet odehraných utkání, gólů, asistence? Víš-li

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      DrFe1     před 16 lety 19.01.2009 14:13 |  
      0 0

      Ahoj. Já to nevím jistě, ale tuším že dal v Belgii jeden gól a ve Francii v lize nic. V béčku Toulouse nevím. Takže to za dva roky není zrovna příznivá bilance .......

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        zz     před 16 lety 19.01.2009 14:21 |  
        0 0

        V Belgii 2 góly, ve Francii nula gólů.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 19.01.2009 14:44 |  
          0 0

          Tušim, že v Toulouse dal jeden gól v poháru.

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            DrFe1     před 16 lety 19.01.2009 16:58 |  
            0 0

            Díky oběma za upřesnění. V tý Belgii hrál za hodně marnej tým, takže to může trochu zkreslovat. Doufejme že kvalitní spoluhráči ho ve Slávii dotáhnou k lepší produktivitě :-)

  19. Podivnej Kauf -

    DrFe1     před 16 lety 20.01.2009 09:48 |  
    0 0

    -man

  20. Re: První posila - Pavel Fořt

    Viking     před 16 lety 20.01.2009 09:52 |  
    0 0

    Super, máme Kaufmanna. Tleskám vedení, paráda!!!

    • Re: První posila - Pavel Fořt

      LordEdmund     před 16 lety 20.01.2009 10:21 |  
      0 0

      Psalo to IDNES ,tak bych zatim počkal. On Kaufman dost častoo pŕestupuje a chová se dost nezvykle.dělal opruzy v teplicích, teď jak vidíš v Norsku.. Ale kdyby to vyšlo bylo by to super, protože to je kvalitní obránce a jestli si dobře pamatuju, tak i poměrné rychlej s útočnými sklony. Další alternativa za Krajčíka, kdyby se Frantovi třeba nevedlo.

      • Re: První posila - Pavel Fořt

        Viking     před 16 lety 20.01.2009 10:26 |  
        0 0

        Myslím že je to levý obránce, počítalo by se do základu s Ferrym i Kaufmanem. Ale uvidíme, potvrzené to ještě není.

        • Re: První posila - Pavel Fořt

          LordEdmund     před 16 lety 20.01.2009 10:33 |  
          0 0

          asi máš pravdu,já si ho vybavoval na naší levé útočné straně :-)) Takže místo Davida Hubcka , no tak to by bylo uplně Super..

          • Re: První posila - Pavel Fořt

            LordEdmund     před 16 lety 20.01.2009 10:38 |  
            0 0

            Tak jsem nakonec vyčetl, že je to pravý obránce:-))

            • Re: První posila - Pavel Fořt

              mirecek1111     před 16 lety 20.01.2009 10:51 |  
              0 0

              Je to pravý obránce no.
              A naštěstí je to ten typ, hůrá do útoku jako Matěj. Pamatuju jak před léty, když se o nutnosti beka se zapojovat do útočení, začalo u nás poprvé mluvit, tak se za příklad dával právě jakýsi mladíček z Teplic, o kterého se okamžitě začala zajímat jakjinak Sparta. Ale to už je tak 3 roky zpět. Jsem sám zvědavý, v jakém stavu bude nyní.

              • Re: První posila - Pavel Fořt

                Viking     před 16 lety 20.01.2009 10:59 |  
                0 0

                Já ho měl zafixovaného jako praváka hrajícího na levém beku. Už to mají i Teplice na HP. Jelikož hrál Ferry také na levém beku přes nohu, tak si myslím, že krajní beky budou tvořit Ferry - Kaufman. To by vážně nemuselo být špatné.