O Slavii

Švento do Newcastlu? Nesmysl

V diskuzi na slávistickém oficiálním webu se objevila informace, že Dušan Švento přestupuje do Newcastlu. Z toho, co se nám podařilo zjistit, však nic nenasvědčuje tomu, že by o Šventa Newcastle usiloval nebo byl dokonce v Anglii už na testech.

Prostor ke spekulacím dal fakt, že Švento se během víkendu nezúčastnil ani jednoho z turnajů. Důvodem jeho absence však byly obavy ze zranění, trénoval individuálně, stejně tak Goce Toleski. V neděli pak náš záložník odjel s áčkem na hory, kde se nachází i nyní a připravuje se s týmem. Na dotaz, zda ví o nějakém zájmu ze strany Newcastlu, Švento odpověděl: "Zatím nemá smysl to komentovat. Nevím o tom." Hráčova manažera se nám nepodařilo zastihnout.

Klubové stránky Newcastlu informují o tom, že klub hodlá přivést jednoho hráče z východní Evropy. Newcastle posily potřebuje jako sůl, protože trpí akutním nedostatkem hráčů. Dlouhodobě zranění jsou Habib Beye, Mark Viduka, Obademi Martins, Claudio Cacapa a Joye Barton.

Švento byl jednou nohou v Premier League již během předloňského léta, kdy absolvoval testy v týmu nováčka nejvyšší anglické soutěže Derby County. Vedení bylo s jeho přístupem a výkonem v přípravném zápase spokojeno, hráč se však bohužel v utkání zranil a promarodil téměř celou následující sezonu, do hry se vrátil až na jaře.

Komentáře (37)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

    Frealaf     před 16 lety 14.01.2009 19:36 |  
    0 0

    Ty woe - si smichov "jednou udělá srandu"... :))))))

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      KukaA     před 16 lety 14.01.2009 22:11 |  
      0 0

      presne tak moc mu verijou a pak to tady musijou ostatni vysvetlovat :-DD

  2. Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

    slaviator     před 16 lety 15.01.2009 00:21 |  
    0 0

    Jsou chvíle, kdy si člověk uvědomí, že svět se netočí jen kolem fotbalu.. :( Třebas se nyní příslušné orgány rozhoupou a na památku J.Kaplického postaví na Letné tu Chobotnici... :(

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      malan (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 00:51 |  
      0 0

      Kéž by tomu tak bylo.Je ho velká škoda.Ať odpočívá v pokoji....:((

      • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

        Socrates (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 01:36 |  
        0 0

        Jděte do prdele oba........

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      kick_me (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 09:32 |  
      0 0

      ano, odešel člověk, je to smutné...

      ALE PROČ TO CPEŠ SEM?

      navíc ta druhá věta, to je taky perla.

      • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 10:26 |  
        0 0

        Co by ne? Nemusíme snad bejt nekulturní barbaři a starat se jenom o merunu. Takového člověka je vždycky škoda, je smutné, za jakých okolností odešel.

        • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

          Troubi     před 16 lety 15.01.2009 10:51 |  
          0 0

          Nemyslim, ze nebavit se na Slavistickych novinach o kulture, znamena byt kulturni barbar. Tady se ma resit Slavia,Kaplicky se holt resi jinde. Ale on holt slaviator zase musel strhnout pozornost a semlet do diskuze ve ctvrtek po ranu naky to hovinko...

          • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 11:29 |  
            0 0

            Tak například já se to díky tomu dozvěděl. Jasně že SN je hlavně o fotbale, ale proč nepřidat noticku, navíc v okurkovce. Však jsme kdysi taky probírali různý politický panáky.. Navíc diskuze o fotbale jsou poslední dobou hodně plodné. Díky tomu, že chybí nová fakta, zápasy, tak je to zas o tom vraždění neviňátek a provizích za přestupy, to má tak hodnotu. .

            • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

              kick_me (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 12:01 |  
              0 0

              ano, ma to hodnotu nulovou, jenze stejne tak tlachani o Kaplickem, ktere je jeste znevazeno tim, ze je provozovano pod clanek, ktery s nim nema zadnou souvislost, nebo je snad souvislosti to, ze jsme kulturni slaviste?
              navic je jeho autorem Slaviator; ano, dokaze obcas napsat zajimavy postreh, ale z 90 procent pise prispevky s nulovou informacni hodnotou, coz tedy pise spousta lidi, jenze on jich pise celkove neskutecne mnoho, a to uz pak jde poznat. Ale mne je to jedno, at si je klidne pise, avsak tohle me uz zaskocilo tak, ze jsem musel reagovat, zvlaste kdyz je jeho informace zakoncena vetou:

              Třebas se nyní příslušné orgány rozhoupou a na památku J.Kaplického postaví na Letné tu Chobotnici... :(

              ale u Lukase, ktery je schopen analyzovat hrace a utkani z online komentaru jen proto, aby analyzoval, by me to uz prekvapit asi nemelo.

              • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 12:05 |  
                0 0

                Se nediv, když studuje u Horsta Strnada.. :-))

            • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

              Troubi     před 16 lety 15.01.2009 12:07 |  
              0 0

              Tak dle me-kdyz se nic nedeje,nemuselo by se o tom "nic" ani psat, ale opakuju se,kdyz napisu,ze je tu proste par jedincu,kteri o tom "nic" dokazi sepsat dvoustrankove prispevky nebo dokazi napsat padesat komentaru za den. Vesmes souhlasim s nazorem kick_me...Slaviatorovi neverim ani to,ze je muzskeho pohlavi,natoz neco takoveho,ze ma potrebu truchlit nad Kaplickym na strankach SN

      • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

        urs (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 11:15 |  
        0 0

        navíc to byl dost šok, když jsem po ránu zapl kufra.. :-! nevidím důvod to semka nenapsat, když šlo o takovou osobnost, a navíc vzdělanou, jako většina slávistů.., ovšem to je zřejmě minulost.., že?
        včera jsem si dal architektku Evu Jiřičnou a její 13. komnatu.. a dneska tohle :-((

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      taximan     před 16 lety 15.01.2009 10:22 |  
      0 0

      Nechapu proc to sem tahas. Vsichni jednou umrou a myslim ze je docela stesti dozit se takovyho veku a uzit si takovyho zivota, takze neni jediny duvod byt smutny. Taxi

  3. Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 11:06 |  
    0 0

    Tak takhle vznikají fámy :-). Švento je jedním mých oblíbených hráčů, takže bych jeho - případný - odchod vnímal jistě negativně. Sice ta forma není taková jako před zraněním, ale stejně je to dle mého velmi platný hráč.
    K tomu Kaplickému - osobně mě to dosti překvapilo. Výsledná podoba jeho návrhnu knihovny na Letné mi rozhodně nevadila. Lidé jsou podle mě z principu takřka proti všemu novátorskému, co se jim předkládá. Svého času se obyvatelům Paříže nelíbila ta podivná věž, kterou tam mají, prý to bude hyzdit město...hmm.

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 11:34 |  
      0 0

      Však nemusíme jen do Paříže.. co třeba opera v Sydney.. Mám za to, že ve finále jsou lidé pro chobotnici už z principu i když se jim prve nelíbila. Třeba já to tak mám. To už totiž vůbec nebylo o architektuře, a to už vůbec není o fotbale:-))

  4. Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

    quelhar (admin)     před 16 lety 15.01.2009 14:41 |  
    0 0

    Radsi nez o Kaplickem diskutujme treba o tom, ze Erich prodlouzil smlouvu do cervna 2012. Po tom, co vysel rozhovor ve Sportu, kde se tvaril, ze by mohl odejit nekam do USA, nebo co, tak to je prijemne prekvapeni.

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      Viking     před 16 lety 15.01.2009 15:03 |  
      0 0

      První super zpráva z letošního roku. Teď ještě sehnat gólového útočníka a máme vystaráno.

    • Re: Švento do Newcastlu? Nesmysl

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 15:09 |  
      0 0

      Tak to je opravdu moc dobra zprava.

  5. Voříšek

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 15:37 |  
    0 0

    Jenom nadhodim jak by se místní diskutéři tvářili na Voříška jako pravého beka, případně stopera?

    Pamatuju se že v Boleslavi hrál dobře a dost ofenzivě a pokud se neplatu byla to ta sezóna kdy hráli pohár UEFA. A mám pocit, že ve Spartě se mu moc nelíbilo. Neznám jeho charakterové vlastnosti ale přijde mi v pohodě.

    • Re: Voříšek

      taximan     před 16 lety 15.01.2009 15:57 |  
      0 0

      Ja bych se tvaril neutralne... kvalitativne bych byl rad, ale prece za spartu toho odehral hodne, to mu pritezuje.

    • Re: Voříšek

      zz     před 16 lety 15.01.2009 15:59 |  
      0 0

      Zdravím,
      nákup k ničemu, vyhozené peníze.
      Hráč je pomalý, těžkopádný, v defenzivě nestíhá, hra jeden na jednoho bídná. Letos mu nešla ani jeho pověstná střela z dálky.
      Není lepší než Dřížďal, nepotřebujeme ho.
      Ve srovnání s Kadlecem na levé straně, to byl velký rozdíl. Kadlec jezdil po lajně, dával kvalitní finální přihrávky, nebál se hrát jeden na jednoho, není pomalý, nebál se vystřelit, zakombinovat, dal tři góly a na další přihrál.
      Statistiky Voříška mluví jasnou řečí.
      Může hrát i DZ nebo stopera, ale všude je to jen průměr.
      Bolka při náhradě za Rajnocha dala přednost Kúdelovi před Voříškem.
      To, že jde do posledního týmu rakouské ligy, mluví jasnou řečí.
      Kdyby byl tak dobrý, tak nemá nouzi o lepší nabídky.

      • Re: Voříšek

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:07 |  
        0 0

        Jak už jsem psal na slavia.cz zapomínáš na jeho výkony v Boleslavi kde dle mého názoru tebou zmiňovanými nedostatky netrpěl. Jak všihcni víme ve Spartě už se utopilo spoustu dobrých hráčů a hodnotit teď jednotlivce po letošním podzimu, kterej byl snad pro Spartu nejhorší v novodobé historii mi přijde krátkozraké. Voříšek působí jako slušnej a skromenj kluk a to ve Spartě zvlášť nenosí, tam se daří Sivokům a Řepkům. Myslím, že rok v téhle společnosti zanechá na hráči své. Já bych se Voříška nebál, rozhodně ne kvůli podzimním výkonům..

        • Re: Voříšek

          zz     před 16 lety 15.01.2009 16:16 |  
          0 0

          Na jeho pomalost a těžkopádnost neměla vliv špatná forma Sparty. Máme Dříždala, Grajciara, k čemu Voříška?
          Podobně se uvažovalo třeba u Abraháma, jak hrál dobře v Bolce. A Abrahámovi to nešlo ve Spartě, ve Slávii, ani na Kypru.
          My potřebujeme hlavně gólovou náhradu za Necida. Bez Voříška se obejdeme.
          Nás musí zajímat fotbalový přínos hráče pro tým, pro hru týmu, ne fakt, že je slušný.
          Podobně by se dalo uvažovat třeba u Juna, jak dával góly ve Spartě nebo u Frejlacha. To je ale minulost. Nás zajímá přítomnost. Ani Juna, ani Voříška nepotřebujeme.

          • Re: Voříšek

            Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:28 |  
            0 0

            Podívej se mě nešlo o to koupit hned Voříška, spíš mě zajímalo jak se kdo tváří na tohoto hráče. Mě zkrátka přijde jako slušnej, skromnej a poctivěj kluk, kterej si ta jako už spousta dalších posral ve Spartě. A ta úvaha měla bejt spíš postavená "kdyby byl zadarmo". Myslím, že by do týmu zapadl a vypracoval se zpátky do formy jakou měl v Bolce. I když je fakt, že to stigma Sparty na hráči zůstane jak pro hráče tak pro fanoušky, zvlášť když by to bylo takhle rovnou ze Sparty do Slavie, když se to vezme přes jinej klub, je to už ok. Jinak souhlasím, nebrat, taky dám radši šanci Ferrymu, Grajciarovi či Kindelovi. Ovšem kdyby byl zadarmo, bral bych ho..

            • Re: Voříšek

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:32 |  
              0 0

              POkud se ptáš, jak mi je sympatickej, tak bych řekl to samý co ty. Kdysi za dob Skácela a Vachouška jsem si říkal, jak by bylo fajn, kdyby k nám přestoupil. Jeho kariéra se ale nejak zadrhla. Nelze vyloučit, že by se třeba u nás rozehral, ale momentalne neslibuje buhvijakou kvalitu. Jak rikam, lidsky na me pusobi stejne, sympatak.

    • Re: Voříšek

      miross     před 16 lety 15.01.2009 16:03 |  
      0 0

      Nemám proti němu nic zásadního, ale výkony co podával ve Spartě byly fakt bídné! Kdo tam, ale hrál dobře? Hlavně by ze Sparty nebyl zadarmo a nejsem si jistý, že je o tolik lepší než Ferry. Když Saprta zjistí, že ho chceme my tak to bude raketa!

      • Re: Voříšek

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:08 |  
        0 0

        Samozřejmě to je jenom teoretická úvaha, kdyby to šlo ňákym způspbem za levno, zvláště když už mu Chovanec oznámil ať si hledá angažmá. K jeho výkonům te´d napodzim už jsem se vyjádřil výše.

      • Re: Voříšek

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:28 |  
        0 0

        ha, ta samá diskuse, stejní lidé..:-)). souhlasím, at dostane Ferry šanci, já mu docela věřím a nemám důvod si myslet, že by byl Voříšek lepší.

        • Re: Voříšek

          Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:34 |  
          0 0

          jj muselo se to na těch fórech trošku rozpohybovat ;-) Jinak já bych tam trošku výhodu pro Voříška viděl, je ve velkém fotbale už od mala, má snad i repre start, za 21 určitě do tý doby než se vrátil do Sparty podával výborné výkony (rozhodně teda v Bolce nevím jak v Rakousku) a dostat se do formy tak aby byl hned k dispozici by pro něj neměl být takový problém. Kdežto u Franty je to složitější. Do 1. ligy nakoukl až minulou sezonu ve 30 letech a dle mého se do týhle sezóny dostal několika letou pracnou, především fyzickou, přípravou. A teď po zranění by to mohlo začít dohánět znova od začátku ale uvidíme jak se mu povede. Držím mu palce, je to sympaťák..

          • Re: Voříšek

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:43 |  
            0 0

            jo, pral bych Ferrymu at se chyti. A Vorisek, kdysi vypadal hodne nadejne, nevim cim to je, esli ta sparta ho tolik znicila.. ted asi neni vhodna chvile o nem moc uvazovat i s ohledem na to, ze bychom museli platit sparte, treba nekdy jindy...

          • Re: Voříšek

            zz     před 16 lety 15.01.2009 16:57 |  
            0 0

            Já se obávám, že u Voříška už bude jen stagnace. Podobně si hodně slibovali od Nezmara v Liberci, když ho koupili nazpět ze Slovácka. Věřili, že naváže na své výkony z prvního angažmá v Liberci a Nezmar je jen stínem Nezmara z předchozího angažmá.
            Nebo třeba Ševčenko. Dříve kanonýr Milána, po zpackaném angažmá v Chelsea se vrátil do Milána, kde věřili, že naváže na své dřívější výkony. A to se mu nedaří.
            A těch hráčů by bylo více jako Kaufman, Slončík, Jun a další.
            Prostě nevidím důvod, proč Voříška angažovat.
            Je to sympaťák, ale to je pro angažmá málo.
            Fotbalové kvality, přínos pro hru týmu jsou rozhodující.
            Sympatie patří do anket.

            • Re: Voříšek

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 17:13 |  
              0 0

              zz, ono to totiz vypada jako ztracena generace. Kdo se z tehle kluku prosadil? Po Nedvedovi, Poborskym, Smicrovi a spol. nikdo neprisel. Snad obranci Rozehnal, Ujfalusi, D. Jarolim (o Rosickem a Cechovi teda nemluvim, to jsou vyjimecny pripady).. ale vetsina kluku, ktery potom sli do slavie a sparty, jeste v dobach, kdy slavie a sparta skupovaly to nejlepsi z ligy, pak celkem zapadli.. nekteri na tom byli relativne lip - Sionko, Pitak, Skacel, ale ani oni uplne nezazarili, rakousko, dansko, skotsko.. pak Jun, Dostalek, Sloncik, Doskove, ale i Vachousek, Petrous (!), tech hracu bylo fakt hodne...

              • Re: Voříšek

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 17:31 |  
                0 0

                No. . co třeba tito: Rosciký, Čech, Jarošík, Horváth, Skácel. .

            • Re: Voříšek

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 17:20 |  
              0 0

              mimochodem ale treba jun mi vzdy prisel jako kopyto. pomalej, malo bojovnej, jen mel asi sebevedomi pri zakonceni, takovej siegl. ale fotbal se zmenil, zrychlil, a dnes by mu asi nestacilo to drivejsi sebevedomi, kdyby ho mel..:-)).

        • Re: Voříšek

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 16:49 |  
          0 0

          Tuček, Šlajs, 4. Stejné chyby, stejné známky. . :-)))

    • Re: Voříšek

      slaviator     před 16 lety 15.01.2009 20:15 |  
      0 0

      Souhlas, v Bolce hrál dobře. A problém bych s tím neměl, však už k nám dřív jednou nohou byl nakročen...