Červenec:
Začátkem prázdnin se podařilo dotáhnout do konce přestupy Milana Ivany a Tijaniho Belaida, tedy hráčů, kteří už minulou sezonu ve Slavii hostovali. O den později A tým vyrazil na soustředění do Itálie, kde měl sehrát čtyři velmi kvalitní zápasy. Nakonec z toho však byla fraška a tým se narychlo přesouval do Německa. Zatímco ostatní slávisté trénovali v Německu, Tomáš Necid rozzářil svou hvězdu naplno na ME do 19 let. Naopak poměrně v tichosti přišel do Slavie Peter Grajciar z Nitry a jako překvapení lze jistě hodnotit i příchod Itala Gianlucy Litteriho na roční hostování z Interu Milán. Poslední přípravný zápas před ligovým startem Slavia absolvovala v Edenu proti reprezentaci Íránu a zvítězila 1:0. Krizi ve Fanklubu definitivně zažehnala mimořádná volební valná hromada a na předsezónní tiskové konferenci Slavia prezentovala cíle, dresy a partnery pro následující měsíce.
Srpen:
Prvního srpna jsme se dozvěděli, že o Ligu Mistrů budeme hrát v předkole s Fiorentinou. Názor fanoušků lze popsat jako velmi opatrnou naději. O dva dny později hraje Slavia první kolo ligy a prohrává v Liberci 1:2, rozhodující branku inkasuje Martin Vaniak z přímého kopu z velké dálky, je to jeho jediná velká chyba za celý podzim. Den poté podepisuje smlouvu ve Slavii na tři roky Amadou Cissé, který s týmem absolvoval celou přípravu. Na podzim však hraje takřka výhradně v béčku. Kvůli koncertu v Edenu sehraje Slavia druhé kolo proti Příbrami už ve středu a vítězí doma 1:0 brankou Šenkeříka. Předvedený beton soupeře překoná až v prosinci Hamburk. O týden později čeká Slavii klíčový zápas ve Florencii, tým však předvádí jeden z nejhorších výkonů podzimu a zaslouženě prohrává 0:2; defenzivní taktika se rozpadne už ve třetí minutě, kdy se trefí Mutu. Aby toho nebylo málo, tak v dalším ligovém zápase ztratí Slavia vítězství v Plzni v nastaveném čase a odveze si jen bod za remízu 1:1, fanoušci začínají propadat skepsi. Ta ovšem po několika týdnech úplně pomine, protože se jako mávnutím kouzelného proutku začne týmu dařit. Už v pátek hraje Slavia doma proti střížkovským Bohemians a rozdrtí je 5:0, dvě branky vstřelí Tijani Belaid. Před odvetou s Fiorentinou se také dokoná neslavný odchod Martina Abrahama. Na roční hostování s opcí jej získává kyperská AEK Larnaka. Domácí odveta předkola LM končí remízou 0:0 a Slavia je vyřazena. Před koncem měsíce pak zvedne vlnu zájmu odchod Tomáše Necida do CSKA Moskva. V prvním kole poháru UEFA nám los přisoudí rumunský tým FC Vaslui.
Září:
V pátém kole zajíždíme k těžkému zápasu do Ostravy a přivážíme cenné vítězství 3:2. V týdnu pak zvládneme i vstup do poháru ČMFS a rozdrtíme Rakovník 7:0. Po reprezentační přestávce poráží Slavia dvěma Necidovými brankami Jablonec 2:0 a šplhá se tabulkou vzhůru. V domácím zápase z Vaslui však žádný slávista branku nevstřelí a zápas skončí 0:0. Do Dukly odchází šéf sportovního centra mládeže Michal Prokeš, nahrazuje jej František Sluka. Pana Prokeše brzy následuje také dlouholetý kustod Václav Petrák. Podruhé v roce 2008 jedeme do Zlína a i tentokrát si odvážíme všechny body, tentokrát za vítězství 3:0. Slavia také zvládne zápas třetího kola poháru ČMFS a vyřadí Votice po výsledku 2:1. Vyhne se tak zopakování ostudy z předchozích dvou let. Vítěznou sérii jsme prodloužili i v osmém kole, porazili jsme Olomouc v Edenu 3:0 a dostali jsme se poprvé do čela tabulky.
Říjen:
Říjen jsme začali těžkým zápasem ve Vaslui, kde nám remíza 1:1 zajistila postup do základní skupiny poháru UEFA. Ještě větší radost jistě fanouškům přineslo vítězství 4:1 na Letné, které dvěma brankami okořenil Vláďa Šmicer. Zesměšněný soupeř reagoval odchodem trenéra Lavičky. O den později nám los přisoudil do skupiny poháru UEFA týmy Aston Villy, Žiliny, Hamburku a Ajaxu. V reprezentační přestávce podepsal smlouvu se Slavií hrdina derby Šmicer, který doposud hrál jako amatér. Dobrou pohodu pak Slavia přenesla i do dalšího zápasu a Kladno zdrtila poměrem 5:0. Podzimní účinkování v poháru ČMFS jsme zakončili vítězstvím v Sezimově Ústí 4:0 a bylo jasné, že na jaře uvidí Eden premiéru i této soutěže. V nejtěžším podzimním ligovém utkání jsme pak udrželi remízu 0:0 v Mladé Boleslavi a zůstali jsme v čele tabulky.
Listopad:
Jedenáctý měsíc byl ve znamení domácích ligových premiér. Nejprve jsme v zápase s Brnem poprvé v sezoně doma inkasovali. Branka Šurala pět minut před koncem však nic nezměnila na vítězství Slavie 2:1. Za necelý týden Slavia poprvé doma prohrála, když v zápase poháru UEFA nestačila na Aston Villu 0:1, přestože výkonem vyprodaný Eden nezklamala. Za tři dny naopak Slavia trestuhodně ztratila výborně rozehraný zápas v Českých Budějovicích a nakonec musela být ráda za bod za remízu 2:2. 12. listopadu se Tomáš Necid dočkal pozvánky do seniorské reprezentace, později pak v San Marinu dokonce skóroval. V dalším domácím ligovém zápase se Žižkovem Slavia musela poprvé makat až do konce, aby urvala vítězství 2:1. O týden později jsme zase poprvé doma v poločase prohrávali, přesto jsme ale Teplice porazili 3:1. Měsíc jsme pak zakončili dvěma remízami 0:0, nejprve v Žilině a poté v Příbrami.
Prosinec:
Konec roku máme jistě všichni v dobré paměti. Účinkování v evropských pohárech jsme ukončili ošklivým zápasem s Hamburkem (0:2) a povedeným vystoupením v Amsterdamu (2:2), kde si odbyl ostrou evropskou premiéru Jakub Diviš. Jako každé přestupní období se objevily další spekulace o odchodu Marka Suchého, prozatím opět nepodložené. Koncem roku také končí smlouva Mateji Krajčíkovi a jeho působení ve Slavii se nejspíš blíží ke konci. Poslední den v roce pak Slavia v prestižním silvestrovském derby porazila Spartu 6:4, vítěznou branku vstřelil symbolicky Karel Jarolím. Skončil tak rok, ve kterém se slávistický fanoušek rozhodně nenudil a měl dostatek různorodých podnětů k diskuzi. Nechme se překvapit, jestli bude rok 2009 podobně turbulentní.
2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Ve druhé části shrnutí roku 2008 zavzpomínáme na to, co se dělo ve Slavii od července do prosince.
Komentáře (150)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Dobi před 16 lety 04.01.2009 09:33 |Quelhare, díky, je to za 1**! Vím, co píšu a o čem píšu - v trochu jiném stylu píšu pravidelně takovouto kroniku pro Červenobílé listy odboru přátel. Toto je perfektně věcné a statisticky podložené, já se spíše vykecávám a zamotávám do toho i okolnosti. Rád odkážu i naše čtenáře na tento přehled!
Dobi
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 11:19 |Diky :o) Mym cilem bylo hlavne podat uceleny prehled s odkazy na prislusne clanky, takto je jednoduche se k nim dostat a treba si pripomenout, jak a o cem jsme diskutovali v uplynulem roce.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Eluin (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:24 |Souhlasím, je to velmi kvalitně a čtivě zpracováno,
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Dobi před 16 lety 04.01.2009 09:39 |Quelhare, díky, je to za 1**! Vím, co píšu a o čem píšu - v trochu jiném stylu píšu pravidelně takovouto kroniku pro Červenobílé listy odboru přátel. Toto je perfektně věcné a statisticky podložené, já se spíše vykecávám a zamotávám do toho i okolnosti. Rád odkážu i naše čtenáře na tento přehled!
Dobi
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 10:49 |Dobré shrnutí, odvedl jsi kvalitní práci, quelhare, díky za to. Byl to samozřejmě úspěšný rok, jak jsi správně napsal, tak budem vzpomínat určitě na ty úspěchy, ale aktuálně bychom se měli zamyslet nad naším neúspěchem v Evropě a na základě toho přistupovat k práci a k výběru hráčů na jaře a do budoucna vůbec. Už by to skoro chtělo, aby se někdo objevil, aby nepřišel o kondiční soustedění ve Špindlu, na které se všichni tak těší. :)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 11:23 |Jeste je pred nami cely tyden, tak treba se nekdo novy v tymu objevi. Sam jsem taky zvedavy, co na nas trener a vedeni chystaji... :o)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 11:53 |K podekovani quelharovi se pripojuju, dobra prace.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
tolsimir před 16 lety 04.01.2009 11:27 |Podle meho info (od prvoligoveho fotbalisty) Sparta vyjednava s Pekhartem o hostovani s opci
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 11:38 |Máš dobré info. Bohužel agent Paska nám moc nepřeje.
Jinak bych doplnil, že Kaufman se nedohodl v Norsku na podmínkách smlouvy a do Stavangeru neodejde. V Teplicích nechce zůstat, tak jsem zvědavý, kde skončí.
Do Slávie bych ho nechtěl, není levný a fotbalově to není žádný zázrak. Vyniká dobrou střelou, důrazem a dlouhými auty. Technika práce s míčem a finální fáze je průměrná, v defenzivě dělá dost chyb.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 11:40 |hm.. je vubec mozny, aby slavie nemela zajem o totez? to bych teda moc nechapal..
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
harry před 16 lety 04.01.2009 11:46 |Zrovna jsem to chtěl napsat...Bohužel Paska je v tomhle směru důležitej prvek.-(
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 11:49 |Zdravím,
spíše negativní prvek.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
harry před 16 lety 04.01.2009 11:54 |Ano,tak jsem to také myslel......-(
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:00 |Zdravim zz, nevis, jestli v jednani mezi kluby, hraci a agenty existuje nejake eticke pravidlo, ze klub by nemel primo komunikovat s hracem, ale jen s jeho agentem? Celkem by me zajimalo, jestli Paska muze hraci lhat o tom, jak o nej usiluje slavie a jake podminky mu nabizi, aniz by se to hrac od klubu sam dozvedel.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 12:09 |Zeptej se Heinze, jak ho Paska obešel a zamlčel mu nabídku ze Celtiku, protože ta nebyla pro Pasku finančně výhodná jako nabídka ze Gladbachu.
Proč myslíš, že Svěrkoš změnil manažera? Už ho nezastupuje Paska, ale německý manažer.
Paska má velmi dobré vztahy se Spartou. Vůbec bych se přestupu Pekharta nedivil, zvláště když mu Sparta nabídne zajímavé finance.
Pekhart není Necid.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
harry před 16 lety 04.01.2009 12:18 |Koneckonců i ted v "případu Krajčík" šlo o to kterej klub splní Paskovy požadavky na provizi (tuším 75000 Eur)...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
jnnxx před 16 lety 04.01.2009 17:28 |...dle mého je to džungle bez pravidel. Loni na podzim D.Pudil v jednou rozhovoru o tom jak se dostal do Slávie říkal, že mu zavolal přímo KJ s otázkou zda se na Slávii cítí. Dle toho bych řekl, že je to spíše o chuti a kontaktech....
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 11:54 |Tak doufejme, ze hrac v tomhle ma taky nejaky slovo a ze Pekhartovi neni jedno, jestli pujde do sparty nebo k nam.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
urs (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 11:58 |Souhlas, přece by nešel do Sralty, když mu hodíme taky laso.., neměl by bejt problém nebo nie? :-!
Ale pokud by to tak dopadlo.., asi bych pro něj neměl zrovna slova chváli.., to teda ne.. :-(
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
tolsimir před 16 lety 04.01.2009 12:02 |no pokud by mu slavia se spartou nabidli podobne podminky a on by zvolil spartu, tak by se pro me zaradil v seznamu neoblibenych hracu jen tesne pod poborskeho (samozrejme by mu nenahravalo to, ze je odchovanec)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Miklos před 16 lety 04.01.2009 12:21 |Tak tohle je opravdu spatna zprava. Takhle by Sparta mohla nakonec mit nekoho kdo ty goly opravdu bude umet davat. Slavie Pekhartovi podobne podminky nabidnout pravdepodobne nemuze. Pokud treba odejde Kisel do Teplic tak mu muzou prihrat jeho plat a pak se muze jit Slavie klouzat na zamrzly led. Bohuzel oba tymy co se tyce rozpoctu jsou porad trochu jinde. Dalsi vec je ze ve Sparte bude mit v utoku mensi konkurenci a kdo vi co mu nenaslibujou za pozici. Zname jak se k mladym hracum stavi KJ. Kazdy hrac chce hlavne hrat. Bojim se bojim. Pekhart Spartan to neeeee.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 04.01.2009 12:47 |Hlavně nevím co pořád šílíte s Pekhartem?! Kde jste přišli na to, že umí střílet goly? Napište mi konkrétně kde a kdy ty goly nastřílel! Je to tak trochu vykonstruovaný střelec. Navíc nevěřím,že bychom si jeho kvality nezjistili, když jsme věděli od léta, že odejde Necid. Myslím, že Karel ví co dělá a Rosen taky. Navíc téma Vácha je taky asi složitější. Hráč, který má pocit, že má na áčko a cítí se nedoceněn (Nečas), chce třeba smlouvu, kterou nelze akceptovat atd.Navíc neznáme charakterové vlastnosti hráče ( mluvím za sebe). Lidi z B týmu i z áčka určitě o hráčích vědí vše.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 12:50 |Pekhart neumí dávat góly? Proto byl myslím nejlepším střelcem té akademie Kohoutů? Proto dal za jednadvacítku v x zápasech (asi jedenácti?) asi osm nebo devět branek?
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:56 |V U-17 dal 7 gólů v 18 zápasech, pak šel vžydcky o kategorii výš a moc se neprosazoval až v U-21 dal 6 gólů v 7 zápasech. Jinak v akademii Tottenhamu dal 19 gólů ve 20 zápasech. V bčku asi nic, v Southamptonu dal snad jenom 1.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 13:00 |Tak ve 20tce se neprosazoval, prootže mu bylo 18 a hrál se staršíma o dva roky. Vem si, že tam byl třebas Fenin tehdy taky... V 21tce ještě dva roky hrát může, 6 golu za 7 zápasů není vůbec špatnejch. A herně hráče z GL převyšoval.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 04.01.2009 13:49 |To je právě to o co mi jde! Když takhle střílel Necid v mládežnických týmech, tak nás nasazení do ligy nic nestálo. Zaplatit ted desitky milionu( jinak to nepujde) , za hráče který se zatím mezi dospělími neprosadil, mi přijde hazard. Je mi divné, že ho nepustili v dospělích soutěžích pořádně na hřiště. Nepište, že když byl na hostování, tak proto ho nestavěli! South na to nejsou nejlíp a přesto Pekhart nehrál.Odvolávat se na Fenina je nesmysl. Vyzkoušel si, že se umí prosadit i mezi dospělími. Hráčů, kteří vynikali v mládežnických týmech a pak se neprosadili bychom tu mohli jmenovat desítky. Argumentovat Feninem a Necidem je scestné!Neznamená ale, že bych si nepřál aby jste měli pravdu. Kdyby to byli moje peníze, tak bych za něj 30 mega nedal!!!!
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 04.01.2009 13:56 |Pokud by nám Pekharta dali na hostování za rozumné peníze, tak proč ne. Nezapomeňte, že jsme ho prodali za 30 mega. Pro Angličana to nebyl tak dramatický peníz, za talent.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 13:00 |Tak ve 20tce se neprosazoval, prootže mu bylo 18 a hrál se staršíma o dva roky. Vem si, že tam byl třebas Fenin tehdy taky... V 21tce ještě dva roky hrát může, 6 golu za 7 zápasů není vůbec špatnejch. A herně hráče z GL převyšoval.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 13:07 |Však t o taky píšu, že hrál vždy o ročník dva výše. Já si myslím, že je dobrej.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Khadgar před 16 lety 04.01.2009 12:53 |ad Vácha, kdo jste to ještě neviděl, projeďte si fotogalerii http://foto.osobnosti.cz/lukas-vacha-205077
to jenom tak pro odlehčení :-)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 12:54 |:-)))))
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 12:47 |:-) Ten plat mu nepřihrajou. Kisel, Slepička, Matušovič, ale třebas i Mareš (!) mají pevný bonus, který se nevztahuje na to, zda hrajou či ne. A ten je ve výši 4 miliony (!!!) korun ročně. Pak je k tomu základní plat a bonusy za odehraný zápasy apod, takže nakonec Kiselovi se to vyšplhá na cca 5 milionů ročně, ale to prostě Pekhartovi nenabídnou. Nově totiž už nedávají ty pevné "bonusy", protože prostě musí šetřit. A jedním z cílů, i když to nikdo zatím neřek nahlas a oficiálně, je co nejdříve srazit výdaje na platy až na polovinu... Takže konkurovat bychom jim měli.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 12:04 |No, Pekhart byl ve Slavii asi tak rok nebo dva, odchovanec to tusim neni. Takze vztah ke Slavii muze mit naprosto mizivy a muze mu to byt jedno. A druha vec - je otazka, jestli se o nej vubec zajimame a nebo jedname o jinych hracich.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 13:17 |Nechci to hledat a hádat se, ale mám pocit, že ve 13 přišel do Slavie ze Sušice a byl tu do 16ti... tzn 3 roky.
Otázkou je ale, kdo je odchovanec ještě a kdo ne? Viz Necid, když hrával na Stodůlky v žákovském věku, Janda když hrával za Čáslav... Jsou to odchovanci, když k nám přišli ještě třebas v žáčích? Nebo odchovanec je jen ten, kdo tu je od mala?
Já bych byl trochu benevolentnější a Pekharta za odchovance považoval, jako za odchovance vesměs považujeme Jandu, Černého, Necida.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 13:27 |Tri roky uz je docela dost, ale porad, zahral si v par kategoriich dorostu a pul roku za becko. Co jsem chtel rict je to, ze za takovych okolnosti jeho vztah ke Slavii muze byt znacne chladnejsi nez u Necida, Jandy a spol.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 13:43 |Jasný, chápu jak to myslíš. Ale prostě buď on není odchovancem, protože sem ve 13 přišel ze Sušice, ale v tom případě nejsou odchovanci ani Necid, Janda, ... :) Ono je to komplikovanější prostě, říct "je odchovanec", "není odchovanec". Osobně si myslím, že dokud přijde v žákovském věku, za odchovance se ještě dá považovat.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Plim před 16 lety 04.01.2009 12:12 |Bohuzel jsme stale v pozici kdy financne zdaleka nemuzeme sparte konkurovat,coz by se ovsem pri pripadne spartanske absenci v pristich poharech mohlo otocit
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Moss před 16 lety 04.01.2009 12:21 |A čímpak to, že jim nejsme schopni konkurovat? Máme větší návštěvy, dražší lístky, více utkání v pohárech, prodali jsme Necida, hráli jsme loni LM, y slušné peníze odešli kromě Necida i Švec, Vlček, Dočkal. Navíc máme podtstatně nižší náklady na hráče. Tak čím to je? Nějak nejsem sto pochopit, jak můžem mít méně zdrojů, když máme vyšší příjmy a nižší náklady?
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:27 |Dluhy kamaráde dluhy, který máme z minule určitě ještě spoustu ;-) a taky vyrovnaný rozpočet, jo a taky za náma nestojí J&T, která si jen tak přihodí sto melounků když je potřeba. Jo a taky platíme ňákej nájem za stadion atd atd..
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Khadgar před 16 lety 04.01.2009 12:48 |A hlavně taky to, že nemůžeš jednomu hráči dát výrazně víc než ostatní. To by byla cesta do pekel a Rosen s Doležalem několikrát naznačili že takhle to dělat nechtějí. Nechci rozvířit nějakou diskusi ohledně platů ve Slavii, tak to vemu teoreticky: nej platy ve Slavii 10, Pekhartovi Sparta nabídne 15 - těžko mu Slavie může dát těch 15...
Když už se rozebírá ten Paska, trochu z jiného soudku, já většinou když ho vidím, tak dostávám záchvat smíchu z jeho oblečení. Ten pán nemá vkus :)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 12:50 |Jj, vzpominam na tu slavnou fotku po podpisu Bergera ve Sparte, na ktere je Chovanec, Otava, Kretinsky, Berger a Paska v ruzovych kalhotach a botach do spicky :o)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 12:54 |Tak jesli by mu nabídli plat 15 milionů, tak by byl rád. Takovej plat měl v lize jedině Poborský (12, po nové smlouvě měl dokonce 24/rok - včetně bonusů různejch)... Ani Řepka dneska nemá víc jak 15 mil, pohybuje se to kolem těch 12. Berger má 8, Slepička, Matušovič, Kisel měli okolo pěti... Takže kdyby mu nabídli patnáct milionů, tak to by byl fakt luxus:-) Vidím to tak, že mu nabídnou maximálně dva (není to přece žádnej Jun, Sivok nebo někdo exACS co se vrací na hostování) a s tím, že pro něj musí být čest hrát ve Spartě.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Plim před 16 lety 04.01.2009 12:57 |Protoze sparta ma vetsi jmeno,je to zavedenejsi znacka,maji vice sponzoru,jsou stedrejsi,maji vysokou podporu zakulisi viz nominace do repre a nasledne financni odmeny z toho plynouci,zhodnoceni hracu repre.My mame stale velke dluhy z minulosti,co se tyce navstevnosti na stadionu a najmu,tak tam to je to tak slozite,ze se bojim jen odhadovat prijmy,nehlede na to,ze mame za sebou jen pulrok na vlastnim stadionu
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 04.01.2009 12:25 |Na to si přišel jak? Zatím berou průměrné hráče na hostování a jenom prodávají!
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Moss před 16 lety 04.01.2009 11:56 |Můžete mi někdo vysvětlit, jak je možné, že účastník mládežnických šampionátů a člen jejich all stars Vácha je spojován s odchodem do Baníku, zatímco o hráčích +/- jeho kvality (Rajtoral, Řezník, Lecjaks atp) zde takřka všichni píší, že je zcela nereálné, aby přišli, protože jsou v Čechách neprodejní. Proč prodáme třeba Dočkala za 12 milionů, když víme, že by nám ho nikdo v lize neprodal pod dvacet. Něco mi na tom nehraje a nerozumím tomu. Myslím, že tři na české poměry špičkoví hráči přijít musí, když jsme se dvou zbavili a za jednoho jsme dokonce vyinkasovali pořádný balík. Hlavně ale už nesmí odejít další základní stavební kameny sestavy, na kterých úspěšný podzim stál (Jarolím, Suchý, Černý, Tavares, Belaid).
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:04 |To ti tedy skutecne vysvetlit nedovedu, zadne logicke vysvetleni me nenapada krome tech, ktere by byly oznaceny jako zle spekulace. Doufejme, ze kdyz Vacha odejde, tak jen na hostovani bez o. Ale myslim si, ze logicke by bylo, aby dostal sanci v priprave, meli bychom si vazit toho, ze mame takove hrace.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
tolsimir před 16 lety 04.01.2009 12:07 |je otazkou jestli nas velky boss stoji o hrace, kteri by nejradsi hrali v zakladni sestave i kdyz na to nemaji (jen moje spekulace, treba takovy Vacha neni)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 12:12 |Nevěř všemu, co se říká. O Necidovi se psalo, že chlastá a přitom je to nehorázná lež.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
TKutnik (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:24 |Tak tohle zrovna není nehorázná lež....
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 12:58 |Každej mladej se někdy napije. Nejen mladí. Stačí jít po barech a vždycky nějakýho fotbalistu uvidíš. Když je to párkrát po sezoně a v jeho volnu a druhej den přijde na trénink střízlivej, je to myslím jeho věc. Něco jinýho je, když chodí chlastat pravidelně (třeba i dvakrát třikrát týdně), v automatech protočí ohromné sumy peněz...
Po Česko-Slovinsko taky chlastali Fenin, Kováč, Baroš a ještě jeden fotbalista v jedné teplické hospodě. Zrovna o Feninovi se ví, že chlastával i dřív. Pro mě třebas to, co se stalo v Kozičce nebylo překvapením, protože on už v pár podobnejch případech figuroval ještě coby náctiletej v Teplicích... U něj bych dejme tomu řek, že může chlastat (ale nemusí, může být náhoda že ho člověk třikrát za rok vidí, jinak nemusí chlastat). Ale jestli někdy někdo vidí jednou Necida s nějakou blonckou či kdo to byl jak jsi říkal, tak to nemusí znamenat, že chlastá pravidelně. Když by ho viděl víckrát... Prosím.. :)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:33 |Zdravím Vás všechny a hlavně nejprve chci poděkovat Quelharovi za velmi pěkně odvedenou práci - opravdu moc dobré.
K tomu Paskovi - už jsme to tu jednou probírali a můj názor je od té doby snad ještě horší - navíc tento člověk je trošku namočen ve sparťanských lapáliích z minulého období a tak nám trochu znervozněl po odchodu soudruha Košťála. Tomáš Pekhart nepřijde zřejmě nikam, to hostování je v rovině spekulace. Náš KJ o něho také stojí a to dost. Ví o tom, že by mohl praktikovat jeden ze stylů hry, který jsme hráli s Tomem Necidem. A ten by mohl fungovat. O Tomášovi Necidovi se psalo i to , že hraje počítače a já nevím co ještě. Vždyť to pane (zz) znáte, když se někomu nebo nějakému týmu daří, vždycky se najde nějaký ten "Filip Saivert", který ochotně něco vypustí. Zápas na Ajaxu ukázal další z cest, jak bude způsob hry Slávie dál, tedy jeden z možných. A abych Vám popravdě řekl, jsem radši, když se o Slávii moc nepíše a když tak snesu i tu negativní stránku. Samochvála smrdí a je až úsměvné, jak se o to Sparťané snaží. Tak ať se chlubí svými přestupy dál. Kdo si počká, ten se dočká. No a když ne, co s tím nadělám. Sám za sebe bych si příchod T.Pekharta a ještě jednoho dobrého beka přál. Toť asi vše.
Tak Vám přeji všem hezkou zachumelenou neděli a trpělivost.
Sokrates55
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Eluin (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 12:53 |Také bych si příchodu Pekharta považoval. Jinak považuji náš kádr za velmi kvalitní (snad ještě zacelit toho Krajčíko no...). Narozdíl od rudochů jsou naši kluci dobře sehraní a nemusí si na sebe zvykat. Jsem na tu sparťanskou mašinu docela zvědav :-).
Zachumlená neděle se vydařila, i když mně to moc radosti nedělá, neboť ještě dnes musím do Prahy. ..
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 13:03 |Tak rovné a suché silnice..! ;)
Jinak o Jeslínka ve Spartě, jak to tak vypadá, opět nebudou stát a budou ho chtít šoupnout někam na hostování, hlásí se opět Střížkov... Ale nevím, zda bychom ho nemohli zkusit vzít my. KJ ho v létě chtěl, vypadalo to slibně, pak to nakonec hráč sám stopnul... Ale jestli nedostane ani teď příležitost, tak už asi nebude moc váhat...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
urs (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 14:23 |já bych na pravého beka místo Mateje viděl jen Lukáše Váchu.., a pokud by to tam šlo i Kindelovi.., byla by to paráda, bo Lukáš může hrát na více postech a je to dost unoverzál bych řekl.., možná i konstruktivní záložník by nebyl od věci.., ale to je jen moje "špekulácia" ;-) mějte se všici, já du stavět konečně taky toho sněhuláka :-D
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Miklos před 16 lety 04.01.2009 14:36 |Doufam,
ze mas sokrate pravdu, a ze Pekhart kdyz uz neskonci u nas, tak urcite ne ve Sparte. Ja proste nechci aby byvali Slavisti ve sralte hrali. Myslim, ze kdyz KJ stoji o hrace jako Jeslinek nebo Pekhart, tak jsou to jeho lepsi momenty a stalo by za to takove mlade pusky privest. Myslim, ze klicovym postem pro jaro bude stejne ten levy bek. Napravo muze hrat Franta a nebo tam nechat rozehrat Kindela. Horsi nez levo s Hubem to nebude. Docela bych se bavil kdyby se Dolezal prastil pres kapsu (co se tyce platu) a privedl Skacela na levou obranu. To by byla jizda Ruda a Dusan.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Khadgar před 16 lety 04.01.2009 14:46 |Když jsem si dal dohromady infa o Skácelovi, tak fakt nevim kolik by se mu muselo dát aby mu to stačilo...Jinak by měl dobrou jízdu spíš Ruda, po tý levý straně, protože by byla celá jeho. Dušan se bude toulat v útoku...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Miklos před 16 lety 04.01.2009 14:50 |Myslis pobyhat jak splasena slepice pod Karlovou taktovkou:)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Khadgar před 16 lety 04.01.2009 15:12 |Jo, to sedí :-)))))
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 20:48 |Koho má Skácel za agenta? Zíku. To taky nebude terno. V létě mohl přestoupit do Herthy, kde se mu na jaře na hostování dařilo, plat by měl více než slušnej (okolo 20 mil), ale jaksi to nedopadlo... Myslíš, že bychom mu mohli nabídnout alespoň trochu podobný plat? Aspoň polovinu? Těžko, to v lize má jeden hráč, maximálně dva. (Řepka, možná Berger, i když ten by měl mít o něco míň).
Skácel nepřijde, bohužel. Ale máme tu jiné hráče - šanci může (a podle mě by ji MĚL) dostat Jablonský, máme Šikliče, popřípadě coby "jistotu" (víme co zahraje) Hubáčka (pokud ho neprodáme třeba do toho Zlína?)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 14:52 |Zdravím Vás všechny,
pokud slávista skončí ve Spartě, je to pro mě vždycky špatně. A hledám chybu jen u nás, nikde jinde není. Spíš jsem teď na tom tak (jak už tu jednou někdo napsal vtipně poznamenal) - "vím, že nic nevím"). Nebo píš tak, že jsem slyšel hodně spekulací a dohadů a zatím nic konkrétního. Naši se schází až 9. ledna a teď se asi něco vaří "v tom nejvyšším slávistickém hrnci" a tak si budeme opravdu muset počkat. S tím Rudou je to spíš otázka pro pana(zz). Já si myslím, že by Rudy Skácela asi byla do obrany škoda.
Sokrates55
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 15:13 |Zdravím Vás Sokrate 55,
a přeji hezký den. Příchod Rudolfa Skácela do české ligy je mimo realitu. Sám hráč chce pokračovat v zahraničí, a protože se mu v Southamptonu dařilo, nemá nouzi o nabídky z ciziny, hlavně z Německa. Proto úvahy o tom, na jakém postu by se nám hodil nejvíce, jsou bezpředmětné.
Mně spíše vadí pomluvy typu, že Necid chlastá, Blažek chlastá, Vácha chlastá.... Rozhodující jsou výkony na hřišti a toto šmírování lokálů je mi odporné a opovrhují tím.
Uvidíme, kdo nakonec přijde, odejde. Jsem zvědavý, zda se Ostravě podaří přivést Lukáše Váchu, Pavla Fořta, Luboše Loučku a mladého Krbečka.
Zajímá mě, zda odejde Rajnoch a kdo ho nahradí.
A zajímá mě, jak si povede Míra Beránek v Brně.
Příprava nám něco naznačí a jaro nám dá jasnou odpověď, kdo posílil a kdo oslabil.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Miklos před 16 lety 04.01.2009 15:37 |Jaro musi byt nase! 10 bodu na rudy, Platiniho model. Vetsi sanci dostat se do LM uz nemusime nekolik dalsich let mit. Spartan neposiluje jen do budoucna, on chce ligu vyhrat. Ted kdyz maj dokonce uz trenera tak by se jim to mohlo i povect. Pokud nam odejde Suchac, levyho bude hrat Hub a napravo Drizdal bez kondice, Dusan v utoku, tak se muzem strachovat o pohary. Co se uvari ve slavistickem hrnci tod otazka, ale v minulosti byvali ty polevky obcas trochu horke.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 16:32 |Sance na LM bude pro mistra bude od teto sezony porad stejna - dve predkola s mistry zemi od 13. mista v poradi narodu nize.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 20:32 |Pokud myslíš, že to jsou pomluvy...
A naopak, v tomhle s Tebou nesouhlasím. Tahle charakteristika hráče je také důležitá, kor pokud trenér na to dbá a vyžaduje to. Tak snad to, že v zimě přived Blažka, byla jeho hodně slabá chvilka... Když předtím za něco podobného Fořta vyrazil do béčka. Snad už v tomhle nebude měřit "dvojím" metrem. Ono, pokud si někdo dá jedno dvě piva, je to jeho věc. I pokud si dá něco ostřejšího, jsou to jen lidi, taky mají narozeniny nebo tak... Ale když Ty bys přišel do práce nametenej, tak by Tě solidní zaměstnavatel také vyrazil. Na hodinu. A pokud Blažek "hodí" virozu a přitom i lidi z libereckého klubu ví, v jakejch hospodách kalí... A vidí ho i třebas...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 20:36 |Jinak je sranda číst zpětně nějaký starší články a rozhovory. V nejstarším se Blažek proti chlastu ohrazuje, prej jeli se sestrou z Trutnova od babičky a porouchalo se jim auto, takže zavolali do servisu a počkali v jedné hospodě, kde bohužel nebylo nealko, tak si dal jedno pivo... Tomu by se dalo věřit. Ale když přicházel do Slavie, tak pak sliboval, že už se alkoholu ani nedotkne. Realita? Zcela jiná. Když šel zpátky do Liberce, tak říkal něco o tom, že už pít nebude. Realita? Možná našel pár novejch barů, to je tak veškerej posun. Jemu to je jedno prostě, dokud se najde nějakej klub, kterej ho bude platit a bude mu to tolerovat, jen dobře. A je jen a jen dobře, že ho chce Sparta. Kdyby tam přestoupil, možná dá pár gólů, ale bordel by jim tam udělal neskutečnej. Protože i ve Spartě jsou slušní hráči, určitě ano, a těm by se to nelíbilo. Jako se to nelíbilo už před časem hráčům v liberecké kabině, že nechodí na tréninky, chlastá, ale má místo v základu víceméně jisté.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 20:59 |Lukáši,
to mi na Tobě vadí, že tu záměrně rozšiřuješ pomluvy z českých hospod a barů.
Prostě na výkonu hráče by to bylo znát, včetně Blažka. Já těm pomluvám nevěřím. Neříkám, že je Blažek svatoušek a nenapije se, ale že by denně kalil v baru, to je nesmysl. Jeho kondiční testy jsou na dobré úrovni. A když letos nastoupil, tak patřil k nejlepším na place. To samé u Necida, Tavarese a dalších.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 21:34 |Záměrně rozšiřuju... on se tím naopak ještě v určitých kruzích chlubí! Že chlastá s Obajdinem si mi taky nevěřil... a ono šup ho, pak se zjistilo, že tomu tak vážně je. Nyní má za parťáka nějakého Bělohlávka či tak nějak se jmenuje ten hráč z dorostu Liberce... Kdyby nechlastal, tak už je v zahraničí. Bohužel, zatím jde ve stopách Šimáka, ale bohužel jen v těch negativních věcech.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 22:13 |Ja myslim, ze to na jeho vykonech dost znat je a kdyby nechlastal a venoval se fotbalu na 100%, tak uz je nekde v zahranici a ne v pozici stridajiciho utocnika v Liberci. Fotbalove se zasekl, minimalne rok a pul stagnuje, jeho pozice v Liberci jde spatnym smerem, misto toho, aby byl pilir zakladni sestavy, tak se diva, jak hraje Keric, Smetana nebo Nezmar. To uz na tom byl lepe pred dvema lety.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 04.01.2009 22:26 |Já bych neřekl, že stagnuje díky nočnímu životu. U nás se neprosadil hlavně díky tomu, že útočníci nedostali pořádný míč od zálohy, hráli jsme na jaře hodně špatně. Navíc byl často nemocný. A v Liberci na podzim měl problémy s mandlemi,, což ho limitovalo. Když nastoupil, tak patřil k nejlepším hráčům. Kdyby chlastal, tak je na hřišti do počtu. Rozdíl mezi Blažkem a Nezmarem se Smetanou byl velký. Bohužel trenér Škorpil si oblíbil hru s věží Smetanou.
Hospodské pomluvy o chlastání hráčů nemám rád.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 22:29 |Někdy jsou ty "hospodské pomluvy" podložené...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 23:09 |Muj pohled je jasny. Okecat se da ledacos, ale proste nelze svadet rok a pul stagnace na vnejsi okolnosti. A to je stagnace jeste mirne slovo, protoze kdyz se mu darilo v sezone 06-07 nejvic, tak hral urcite lepe nez posledni rok a pul. Nejde rict, ze jednou mu to kazil nekdo, podruhe nekdo jiny, potreti zdravotni problemy. Na operaci s mandlemi byl Blazek - pokud vim - na zacatku sezony. Ja nevim, jestli chlasta hodne nebo malo, ale fakt je takovy, ze na travniku neukazuje to, co pred dvema lety a rozhodne to neni hrac, o ktereho bychom se napriklad meli pretahovat se Spartou a rvat si vlasy, kdyby ho Sparta ziskala. Tve vyzdvihovani jeho vykonu se mi zda ponekud prehnane.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 23:21 |Jeste bych dodal jeho letosni statistiku, ktera je dost tristni - pet zapasu v zakladu s bilanci 0-2-3 (skoro to vypada, ze kdykoli byl v zakladu, tak z toho byl prusvih (1:4 v Brne, 0:2 s Bohemians, 0:2 v Budejovicich a dve domaci plichty), tri vstrelene branky (dve v jedinem povedenem zapase doma s beznadejne poslednim Zlinem a to stridal). V nejlepsich zapasech Liberce (proti nam, proti Sparte) stridal na poslednich par minut.
Statistika naprosto neodpovida tomu, ze by mel byt jednim z nejlepsich hracu Liberce.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 05.01.2009 09:07 |Za výsledek je odpovědný celý tým, ne jednotlivec. Hodnotit výkon Blažka v zápase pouze podle výsledku, je špatný přístup. Pokud jsi zápasy Liberce, ve kterých nastoupil Blažek, viděl, tak musíš uznat, že patřil k nejlepším na place. Je hezké, že Smetana dal góly Spartě, ale jinak mu míč překáží a většina fanoušků Liberce se mu směje.
Ve statistikách jsi zapomněl na důležitý údaj, že to byl on, kdo Liberci vykopal postup v Poháru v Olomouci. A zapomněl si i na jeho gólové asistence v lize.
Já prostě slaviatorovu soustavnému pomlouvání Blažka, jak chlastá každý den, nevěřím.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 05.01.2009 07:18 |Souhlas. Před dvěma lety se mluvilo o tom, že je daleko lepší než Fenin. Ještě před rokem se mluvilo o tom, že když přestane blbnout, dotáhne to vysoko. Teďko? Bojuje pořád o ten základ v Liberci a není to jen proto, že se Škorpilovi líbí více Smetana nebo tak... Je to i proto, že Škorpil ví co Blažek dělá a ač je v některých věcech benevolentnější, ostatním (možná ne všem, ale nekolika určitě) hráčům v kádru se to, co Blažek dělá a přesto hrál.. Ale hlavně: když někdo - teď neříkám on, myslím tím obecně - dvakrát týdně bude chlastat, tak nebude mít asi takovou kondici jako někdo, kdo se napije občas na nějaký tý oslavě...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 05.01.2009 07:18 |Souhlas. Před dvěma lety se mluvilo o tom, že je daleko lepší než Fenin. Ještě před rokem se mluvilo o tom, že když přestane blbnout, dotáhne to vysoko. Teďko? Bojuje pořád o ten základ v Liberci a není to jen proto, že se Škorpilovi líbí více Smetana nebo tak... Je to i proto, že Škorpil ví co Blažek dělá a ač je v některých věcech benevolentnější, ostatním (možná ne všem, ale nekolika určitě) hráčům v kádru se to, co Blažek dělá a přesto hrál.. Ale hlavně: když někdo - teď neříkám on, myslím tím obecně - dvakrát týdně bude chlastat, tak nebude mít asi takovou kondici jako někdo, kdo se napije občas na nějaký tý oslavě...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 05.01.2009 10:51 |Rozdíl je samozřejmě v tom, když se ty problémy podezřele opakují. Kluk ve dvaceti muže ulítnout, ale nemuže se to opakovat pořád. V případě Blažka to vypadá na lehkou recidivu. Hodnotím to samozřejmě podle indiciíí. Je taky něco jinýho, když má hráč zranění pro které nemuže hrát. To ale neznamená, že by si nemohl jít na kafe, na večeři nebo si i dát Colu někde na diskotéce. Šmíca když marodil, tak chodil hrát golf a měl další aktivity. Tavarez klidně muže jít večer kam chce, pokud to neovlivní průběh léčby. Známe navíc milovníky senzací, kteří pustí info, že někdo někoho viděl na diskotéce, druhý přidá pro zajímavost, že měl kolem sebe 5 holek a třetí si přihodí několik lahví vína. Vše musí mít nějakou míru a ruku na srdce, kdo z mladých kluků se lehce vyrovná s penězi a se slávou?! Já znám Karla Jarolíma velmi dobře už z doby kdy hrál ve Slavii a mužu klidně říci, že si skleničku vína po tréningu klidně dal a večer rád taky někam zašel. Pravdou je že jsem ho nikdy opilého neviděl! Polud to hráč má v hlavě srovnané umí se s tí vypořádat tak proč ne? Přijít ráno na tréning rovnou z baru, ale opravdu nejde!!!
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Fallen (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 15:19 |starý dobrý rozestavení 2-2-6, jako za Pepiho
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 20:28 |Dejte jim, co se do nich vejde! :)
Volda
marcocruz (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 14:57 |Během prosince kromě brankáře Belice opustil Stínadla také hecíř Jiří Sabou, po němž sáhl Žižkov.
I záložníka Jana Štohanzla zlákal jeho bývalý klub, míří hostovat do Jihlavy. Žlutomodří se ptali Slavie na středopolaře Ladislava Volešáka, mistr ho zatím pustit nehodlá.
Takže to vypadá že Voldu vedení jen tak nepustí, což je zatím dobře.
Re: Volda
marek018 před 16 lety 04.01.2009 15:20 |spíš škoda.Máme na tomhle postu přetlak a někdo by měl odejít.Ačkoliv,jestli je Volešák nemocný,tak se to dá pochopit.No snad neodejde Vácha a Pekhart nepůjde na Letnou.To by mě po odchodu Krajčíka asi dorazilo..
Re: Volda
zz před 16 lety 04.01.2009 15:48 |A to jsi ještě zapomněl na možný odchod Suchého.
Re: Volda
quelhar (admin) před 16 lety 04.01.2009 16:35 |Suchy odchazi uz asi pate prestupni obdobi v rade. Jednou opravdu odejde, to je jiste. Ale zatim to nevypada jinak nez v minulych letech.
Re: Volda
zz před 16 lety 04.01.2009 16:39 |Zdravím,
jenže Suchému končí za rok a půl smlouva, takže teď v zimě nebo v létě odejde, pokud nechceme ,aby odešel zadarmo jako Krajčík.
Re: Volda
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 17:28 |Děkuji Vám za odpověď.
S tím Skácelem je to tak,jen jsem měl namysli jeho zařazení, pokud by samozřejmě hypoteticky přišel. Pomluvám nezabráníte nikdy, tak už to v životě chodí. Myslím si, že T.Necid dal všem pádnou odpověď svými výkony a tím, jak byl permanetně v akci. Odehrál od ME 19 tolik zápasů, že se domnívám, pokud se i chtěl napít, tak na to možná ani neměl chuť. To je jako s tím Tavarezem, co běhal po diskotékách, zatímco měl marodit. Pravdu nezjistíme. Sám ho z nás nikdo nikde na diskotéce neviděl, ale kamarád jednoho kamaráda, teda ne on, ale jeho přítel ho prý viděl. A ejhle, je to tu. Ale to nemusíme chodit daleko, vždyt jste to určitě někde sami zažili na vlastní kůži a víte sami, jaká je to bezmoc. A tak buďme soudní a nechme si chladnou hlavu. Příští týden v 02 Aréně při turnaji už uvidíme a uslyšíme třeba víc. Sokrates55
Re: Volda
slaviator před 16 lety 04.01.2009 20:45 |Možný odchod? To je dobrý pojem..:-) Možný odchod je i u: Vorla (zájem má prý Jihlava a Zlín), Hubáčka (opět prý Zlín), M.Jarolíma (podle Strnada HSV), Tavares (podle Strnada prvoligový francouzský klub), Černý (podle Strnada minimálně Real Madrid) a ještě určitě někdo je možná na odchodu... (Švento kupř.)
Nevěřím tomu, že bychom ještě někoho pustili. Jedině ze širšího kádru (Volešák).
Re: Volda
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 04.01.2009 21:00 |Kolem Suchého je nějak ticho, nicméně od léta už nejspíš pryč a stopera navíc bychom měli hledat. Kdo ví, jak to bude s Latkou, Brabcem.. Na stopera bych počítal Hubáčka, ale je otázka, koho na beky. Pokud by se chytli Kindel/Dřížďal a Šiklič/Jablonský, tak by to byla paráda a máme po problému, ale to není moc jisté. Musíme myslet taky na zálohu. . v létě nejspíš skončí Šmíca, odejít může i Dušan, Milan Černý a Lukáš Vácha by byly dobré náhrady, ale teď na to ještě nemají, po rekonvalescensi to neni ono. Pokud by se Vašon v Baníku jen rozehrál na hostování bez opce, taky by to bylo fajn, ale pochybuju, že by to zajímalo Baník. . brát hráče bez perspektivy další práce.. Jedině, že mají opravdu problém po odchodu Galáska a zranění řezníka a od Váchy čekají pomoc na obou postech. Do útoku by byl ideální ten Pekhart a jinak jen zkoušet zapracovávat kluky z juniorky (Zelinka, Hošek, Starý, Held, Kobler, Kovařík+Cissé, Kindel, M.Černý, Vácha, Janda. Diviš (ti už jsou na soupisce áčka) a jsme v pohodě.. Kvalita tam je a než kupovat komety z ligy, můžeme dát čas našim odchovancům a výsledek může být stejný.
Re: Volda
Moss před 16 lety 04.01.2009 22:33 |Souhlas, jenom to chce nejlepší kluky z juniorky zapracovávat, jak píšeš, a ne prodat a za víc koupit ty komety, jak se stalo minulou zimu.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 04.01.2009 20:58 |Owenovo jméno už v Itálii bylo spojováno s Interem Milán. V Anglii se zase mluvilo o zájmu Arsenalu, Tottenhamu, či Manchesteru City. Sám fotbalista se nechal slyšet, že sezónu dohraje v Newcastlu, ale kam povedou jeho další kroky, to jasné není, přičemž vyloučeno není ani to, že zůstane na severu Anglie.
Tam přišel Owen v roce 2005 z Realu Madrid za 16 milionů liber a to, že v létě nejspíš odejde zadarmo je označováno fanoušky, za další z celé řady přehmatů současného vedení v čele s majitelem Mikem Ashleym. Owen o prodloužení kontraktu jedná už více než rok, ale dosud se nedokázal shodnout. Hlavní spory prý panují ohledně základného platu. Ten podle současné smlouvy činí zhruba 100 tisíc liber týdně.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 00:16 |Male preview na dobrou noc - Rano si ve Sportu budeme moci precist clanek "Ke Slavii mam vztah, priznal utocnik Pekhart" (tak snad to nebude podobny pripad medialniho mlzeni a pak prestupu jinam, ale naopak predzvest prichodu Pekharta k nam)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 05.01.2009 09:23 |Jinak v tom rozhovoru Pekhart přiznává, proč přestal hrát v Southamptonu. Přesně tak, jak jsem to tu psal. Z politických důvodů, klub měl finanční problémy a hrát museli odchovanci.
Jsem zvědavý, co s ním Paska zamýšlí.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 09:55 |Podobně hovořil i otec Rudolfa Skácela při debatě u příležitosti FA cupu.Svatí jdou ke dnu výsledkově i ekonomickya musí šetřit.Rudi je pro ně drahý a zároveň neperspektivní, Pekhart je sice mladej, ale cizí, takže taky neperspektivní. Nakonec se nad Rudim smilovali, protože neměli na kraj obrany nikoho,kdo by měl aspoň na 2.anglickou ligu a jemu se tam zaćalo dařit.
Paska bude u jejich přestupů prosazovat možnost, která mu přinese největší provizi. Tomuhle agentovi záleží jen a jen na provizi, jinak by nikdy nepustil Necku k Rusovi a Mateje by třeba umístil na lepši štaci, než do týmu sestupujícího do serie "B".
Kdyby se nám podařilo jednoho z těchto volných hráčů ulovit, bylo by to senzační, kdyby oba, rovnalo by se to zázraku.
Docela věŕim tomu, že přijdou na testování zas nějací cizinci a třeba se povede novej Belaid, nebo Tavares. Konečně i Cisse by se už mohl prosazovat v "A". Loni se mi v přípravě moc líbil, i když je pravda, že jsem ho pak viděl v "B" a tam to bylo horší a ani Graicar mě až na jednu povedenou kličkovanou v "B" moc nepřesvědčil.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 05.01.2009 10:04 |Zdravím,
jen malá oprava, Necida zastupuje Nehoda, ne Paska. Kam půjde Pekhart je v rukou hlavně agenta Pasky. V tom vidím velký problém.
Navíc pokud Pekhart nastoupí na pár minut za Tottenham, tak už nemůže nikam odejít. V sezóně může hráč nastoupit pouze za dva kluby.
Uvidíme, jak to dopadne.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 10:27 |jj, pravda s tim Nehodou :-)omlouvám se za mejlku. Ono je to ve finále prašť jako uhoď u těhle pasáků a obchodníků s bílým, nebo řekněme zeleným masem.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 11:13 |Já měl za to, že Nehoda je slušnej člověk. Koneckonců dobře o něm mluví i Mino Raioli v předposledním Hattricku, ale kdo do toho vlastně vidí, že.. No tak uvidíme, za Pekharta bych byl fakt rád, naopak jeho přestup na Letnou by mě dost mrzel. Ale jinak nevěštim žádnou tragédii. Je to sice trochu nervózní, když je kolem nás pořád ticho po pěšině, ale nadruhou stranu pokud by nikdo nepřišel, ale povedla se nám kvalitní příprava a na jaře se nám vyhýbala zranění, tak jsme naprosto za vodou. Hlavně M. Černý a Vácha by to potřebovali.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 11:59 |Nehoda? No nevím... naopak jsem o něm nikdy moc valný mínění neměl. Slyšel jsem o něm že býval nejaktivnějším komunistou a svazákem. Jako manažer nevím, nemá náhodou na triku ty podvody ohledně Nedvěda? Nebo to byl Paska?
Vácha a M.Černý by si taky zasloužili, aby nebyli ignorováni, ale dostali ve slavii pořádnou šanci.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 12:02 |Tak to vypada, ze Vacha sanci nedostane... Zase hostovani s opci :o(
http://fotbal.sport.cz/clanek/142668-banik-zatim-posili-vacha-ze-slavie-chce-i-loucku-z-jablonce.html
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
dejva před 16 lety 05.01.2009 12:07 |zdravim, docela me prekvapilo info od sokrata 55 o vyjednavani mezi kubikem, slavii a fiorentinou o kuzmanovicovi. tento hrac nastoupil snad ve vsech zapasech v zakladni sestave a nema tedy zadny duvod odchazet z florencie. nemyslim si tedy ze by prichod zastavily fin. pozadavky samotneho hrace.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 12:12 |Tomu se mi nechce věřit.. zatímco ostatní kluby si svých talentů váží, vidí v nich svoje bohatství, my jimi posilujeme konkurenci, zřejmě po vzoru sparty. A to máme za sebou zkušenost s Dočkalem, kde všichni včetně KJ opce litovali a s Necidem, kterej nám vystřílel podzim a jeho prodej zabezpečil slavii na několik měsíců. Zřejmě holt můžeme hrát bez pravých záložníků, pravých obránců mame dost a v případě absence tavarese defenzivního štíta zvládne hravě latka..:-((
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 12:21 |Vzdyt uz jsme o tom mluvili, na obrance mame Kindela s Drizdalem, na DZ zase Tavarese a Cisseho. Zase nedelejme z Vachy hrace, ktery by mohl naskocit hned do zakladu a pozvednout uroven vyse, nez zmineni hraci.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 12:28 |A Kindel, Dříždal a Cissé ano? Jsou lepší než Vácha? Mají předpoklady být lepší třeba v horizontu dvou let? Já např. viděl v akci Váchu vícekrát než Kindela nebo Cissého, takže můžu říct, že Vácha je talentovaný hráč, o těch dvou zatím moc nevím. Zbavení se každého hráče, který je juniorským reprezentantem, má potenciál na to, aby byl jednou prodán za desítky milonu, je prostě chyba. Pozor - neříkám, že se tak stane, ale ten potenciál tam na rozdíl od jiných je. Nelze se jen ohlížet na to, jestli by teď v jarní sezoně zářil v základu.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 12:31 |Potencial tam je, to je nepochybne. Sam bych byl take nejradsi, kdyby Vacha sel na hostovani bez opce nebo zustal u nas. Ale asi ne nadarmo se delsi dobu mluvi o tom, ze KJ Vachu moc nemusi. Uvidime, jak to dopadne s ostatnimi mladochy, ke kterym ma KJ vetsi duveru, jako jsou prave Kindel, Jan Hosek nebo Milan Cerny.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 12:12 |Hmm škoda:-/ ale snad KJ ví co dělá. Za Dočkala jsme prý dostali kolem 15 mega,neumim posoudit, jestli je to hodně, nebo málo, ale Váchovi jsem věřil vždycky víc než Dočkymu,kterýmu podle mě chybí takováta krajčíkovská zarputilost a i rychlost. Na druhou stranu, nebejt zranění, tak by asi Lukáš už byl kmenovým hráčem Liberce, takže se to za néjakou nečekanou informaci považovat nedá :-(.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 12:17 |No, necekana informace to urcite neni. Vacha v priprave v poslednich letech prakticky nikdy nedostal prostor a da se taky spekulovat o osobnich antipatiich trenera. Pocitam, ze castka bude podobna te u Dockala a 15M za hrace, ktery by pod soucasnym trenerem asi stejne nedostal sanci, je pomerne slusne. Navic nikde neni psano, ze Banik opci uplatni, po uzdraveni Reznika na Vachu nemusi zbyt misto.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 12:59 |No je otázka co je poměrně slušné pro klub a pro vedení. Jestli to, že prodáváme juniorské reprezentanty za 15 M, kvůli osobním antipatiím trenéra nebo jestli by nebylo lepší se zbavit takového trenéra. Je pravda, že Slavia v poslední době pod KJ dosahuje úspěchů ale je otázkou jestli by nemohla dosahovat ještě lepších, kdyby zlepšila politiku ohledně odhcovanců? Bohůžel v tomhle ohledu KJ moc nevěřím, že jedná pouze s ohledem na výkonnost a přínos hráče pro mužstvo.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 13:20 |Osobní antipatie nějak musí vzniknout, určitě to neni tak , že se KJ na hráče podívá a řekne si ty se mi nelíbíš, tebe pošlu pryč . Já bych s tim odsuzováním KJ byl opatrný. Nevidíme jak se hráči chovají na tréninku, jak jsou ochotní spolupracovat.Jasně že se jako každej i KJ dopouští chyb a dopouštět bude. ale s trochou nadsázky, musim říct, že když nás dovede k titulu a dostane do Evropy, tak ať klidně daruje půlku hráčů třeba Xaverovu, pro mě je důležitá hra a výsledky, finanční stránka musí zajímat předevšim Doležala s Rosenem. Celá věc se má možná tak, že KJ dostane rozpočet na tým a v rámci toho musí pracovat, uvažovat a rozhodovat. To znamená, že do toho se musí vejít jak peníze na posily, tak prostředky na platy. Takže napŕíklad, kdybychom neprodali Dočkala, nemohli bychom si dovolit Belaida(jen příklad:-). KJ neni normální trenér, ale co jsem vytušil z rozhovorů s Doleźalem, tak funguje na bázi anglického manažerského modelu a nevíme, jaké možnosti a prostředky mu poskytl Doležal .Já tedy KJ narozdíl od tebe věřim a to i když některé jeho kroky nechápu.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 13:30 |No já si tak úplně jistej nejsem. Těch pochybností je tam víc než dost a jak se řiká "na každé šprochu pravdy trochu". Kdyby ten "šproch" byl jen jeden..
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
zz před 16 lety 05.01.2009 13:36 |Ono to není o penězích na posily, ale o systematické činnosti KJ vůči mladým odchovancům. Dočkal na hostování s opcí, Švec, Necid na hostování s opcí, kterou ale Necid odmítl, Vácha na hostování s opcí, Gebre na hostování s opcí, byť není odchovanec.
Když někoho uvolníš, můžeš někoho přivést, a to je mnohem zajímavější činnost, na které má zájem hodně lidí.
Odchody mladých hráčů nejsou o náhodě.
Smutné je, že částky, které dostane klub za hráče, kteří jsou na hostování s opcí, jsou směšně. Neznámý Mišun, který na Váchu nemá ani náhodou, odejde za 35-50 mega.
Za Lecjakse chce Plzeň 1 milión Eur, byť nic nedokázal a nesleví s cenou.
My jsme velkorysí a dáváme naše talenty za hubičku ve srovnání s Příbramí, Plzní a dalšími kluby.
České kluby nemají problém získat lacino naše talenty, ale my máme problém získat talenty jiných klubů.
Proto jsme žádný český talent v poslední době nepřivedli.
Proč? Proto jsou drahé zboží, na které nemáme peníze.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 13:43 |Ano, je to drahe zboží, ale my se chováme úplně jinak než všichni ostatní, jako bychom to bohatství nepotřebovali.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 14:55 |U Gebreho byl odchod celkem pochopitelny. Prisel do tymu loni a zrejme si ho vyzadal primo trener Jarolim. Dostal mnoho sanci a proste nepresvedcil, tak odesel, takze do toho vyctu moc nezapada.
No a o tom, ze potrebujeme hotove hrace a ne nadejne talenty, o tom se vede debata prakticky cely uplynuly rok.
Dockal je zatim jediny hrac, u ktereho se ukazalo, ze jeho odchod mohl byt mozna chybou (a to je jeste porad s otaznikem, protoze dle faktu z Hattricku neni vyloucen jeho navrat k nam a navic je otazkou, zda bychom s nim opravdu byli silnejsi nebo ne).
Taky se obavam, ze Vacha by mohl byt druhy, ale to se ukaze az za delsi cas.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 13:37 |Ja bych KJ vic veril, kdybych vice jeho kroku chapal. Samozrejme ze je muzu nechapat pro to, ze tomu nerozumim..:-)). Nejsem odbornik na fotbal a neznam pomery v kabine. Ale je tu i druha moznost, ze nektere jeho kroky nechapeme proto, ze proste nejsou logicke a spravne nebo je za nimi neco jineho. Nezbyva se nez modlit, aby to slavii neposkozovalo.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 13:31 |Presne tak, pokud je neco dobre pro klub, musi jit osobni antipatie stranou. Duvody proc KJ Vachu nemusi, evidentne nelezi na hristi, a to pro me znamena, ze je neco spatne. KJ by mel zejmena hajit zajmy klubu.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 13:36 |Zas na druhou stranu je to oboustraná záležitost a když k tomu vedení svolilo, je možné že naopak Vácha nehájí zájmu klubu což by měl.. je těžké do toho vidět a o to těžší je na tomto základě někoho odsoudit. Každopádně ten fakt odchodů juniorských reprezentantů tady je.. a je otázka, kde je zakopaný pes. Ale kdyby tohle měl každej fanoušek řešit tak jsou z nás investigativní sportovní novináři a proto na to prdím ať to řeší povolaní, já už se těším až to zase vypukne a budem moc vyrazit do hlediště odvést svůj kus práce ;-)
..nehledě na to co se děje v týmu.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 13:46 |Tak to ja se taky těšim, vo tom žádná, ale tohle mě fakt dost mrzí, samozřejmě nevíme, co vše je za tím, ale Vácha vlastně opakovaně nedostal šanci ani v přípravě, je zvláštní, že vedení v tomhle nechává KJ volnou ruku nebo s tím souhlasí, asi by neškodilo, aby KJ měl nějakého oponenta. I kdyby měl jako trener za sebou tisíc úspěchů, neměl by dělat kroky, ktery klub poškozujou.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 15:00 |To podle me neni dobry napad. Nejaka demokracie ve sportovnim vedeni klubu, to by myslim nefungovalo. Jednou se majitele rozhodli sverit sportovni cast do rukou trenera A tymu, zatim to funguje tak, jako to uz dlouho nefungovalo, takze nejake dalsi zasahy by daleko pravdepodobneji byly kontraproduktivni, nez uzitecne. Jestli neco klub poskozuje nebo ne, to se vzdy ukaze na travniku. A pokud po vsech odchodech a prichodech loni v zime a letos v lete dokaze tym uhrat 37 bodu, tak to zcela nepochybne klub neposkozuje.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 15:22 |Jenze to jsou veci, ktery se muzou projevit az casem, letos nevysla LM, ale vysel prodej Necida. Za rok za dva budem potrebovat penize a hrace jako je Vacha a Dockal bude prodavat Liberec. Podle me tohle slavii skodi, je jiste otazkou, zda a jak se to v budoucnu projevi, muzem vychovat jine hrace a muzem nekoho vyhodne ziskat, muzeme mit "stesti", ze se nam Vacha nebude chybet. Proc nam Ostrava neda Rajtorala na hostovani s opci? Kdyz ne opnenta, tak jiste kontrolu by to chtelo, KJ ma diky svym vysledkum zaslouzene silnou pozici v klubu, ale obavam se, ze toho zneuziva zpusobem, ktery klubu muze uskodit.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 15:46 |Liberec treba bude prodavat Dockala a my budeme prodavat zase nekoho jineho. Neni to tak, ze by s Vachou odesel posledni nadejny fotbalista. Mame tu osvedceneho Sucheho, Jandu, ktery se snad vrati do byvale formy, Tijani Belaid i Mickael Tavares jsou hraci s velkym potencialem zhodnoceni. Jiste vydelame i na Marku Jarolimovi.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 15:59 |to je ovsem v rovine bagatelizace a utesovani. Jasne, posilime konkurenci, mame sami dost, tak proc ne. Ozelime Vachu, tak holt vydelame na nekom jinym. Samozrejme neni to otazka zivota a smrti ani tragedie, ale... zas tolik nadejnych hracu nemame a zachazet s nimi takhle je prinejmensim lehkomyslne, ja bych rekl proste spatne. Nemluve o tom ze Ostrava je nejvetsi konkurent v boji o titul.
Mimochodem, to je dobrej namet na sazku, esli vydelame na MJ:-)). Kolik nas zhruba stal, 15 mega?
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 17:07 |No mam pocit, ze stal mene nez Cerny a u nej se mluvilo kolem 10M. Predpokladam, ze casem od nas Marek Jarolim odejde do zahranici za castku kolem 1,5 az 2M Eur.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 17:53 |tak jakou stanovime hranicni cenu, 1 mega euro? a o co?:-))
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 17:56 |Treba o pivo :o)
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 18:36 |ok, plati:-)).
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 05.01.2009 14:00 |Nevím, ale je těžké kritizovat rozhodnutí KJ, když informace o hráčích jako on, nikdo z nás nemá. Já zatím lituji jenom odchodu Dočkala, protože jsem ho v lize viděl a má na to. Odchod Nečase, kdy se mohli všichni zbláznit, že ho pouštíme, ukázal, že měl KJ pravdu. V Boleslavi nehraje. Je třeba brát v úvahu jaký typ obránce potřebujeme. Když je vedle Suchý a Tavarez, potřebujeme na tom místě třeba agresivnějšího beka, kterým zrovna Gebre není. V Liberci, kde má kolem sebe 3 destruktivní obránce má své místo. Karel je zainteresovaný na výsledcích sportovních i ekonomických. Je to Slávista a nevidím důvod mu nevěřit. Mám taky radost, když se povede náš odchovanec, ale nemusí to tak být vždy a za každou cenu!
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 14:16 |S Nečasem bych to nesrovnával, ten odešel sám. Nerozumím tomu, co myslíš tím "za každou cenu". Naopak, otázka je, co bude slavii stát jeho odchod.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
miross před 16 lety 05.01.2009 15:32 |Já vím jistě, že Vandas chtěl smlouvu pro Nečase s nesmyslsnými podmínkami a Slavia na ně nepřistoupila. Proto odešel. " Za každou cenu" jsem myslel, že je to fajn zapracovat vlastního hráče do mužstva, ale nemělo by to být jenom proto, že je náš. Když se podaří místo toho příchod kvalitního hráče, není co řešit. Nevěřím, že by Jarolím věděl o úmyslu Krajčíka odejít, pustil by Váchu a neměl připravené řešení na pravý kraj obrany. Já jsem zase nepochopil tvoji otázku " co bude stát Slavii odchod Váchy"?
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 15:40 |"o kolik slavie prijde". tak jsem to myslel, samo nejen financne.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 14:24 |Moc tomu nerozumím. Vácha je talent, o jeho uplatnění ve Slavii moc nepochybuju. . myšleno tak, že na to má. KJ to asi vidí jinak, ale on na to 1) minimálně není sám. Pokud odhaduju správně, tak své k tomu mají co říci i Vrabec, Řehák, Janů, Šrámek a Doležal.. 2) Baník o něj má zájem a my bysme chtěli, aby hrál v lize, ale Kj to vidí tak, že by naskočil tak do 5 zápasů jara, protože sází na jiné. V Baníku má větší šanci na základ, tak ho uvolnili na hostování, ale Baník logicky nechce hráče bez perspektivy, tak si prosadil opci. A jak jsem viděli u Dočkala, Doležal neni zase tak tupej obchodní a Dočkal šel do Libe za 18 mega + něco za host. + % na další prodej a ještě předkupní právo. Takže jestliže Baník nemá moc peněz a Kúdelu nechá Bolce, tak by třeba neměl (tipnu 20 mega na Váchu), zvlášť kdyby tam nehrál jako polobůh. 3) Je možnost, že Vácha je součástí nějakého trejdu s Ostravou stejně jako loni s Libercem, jenom doufám, že to nebude Střihavka.. 4) Je taky možnost, že Vácha nechce jednat o další smlouvě se Slavií, kterou má prý ještě rok, ale vedení na to tedy nějak reaguje, aby pak nepřišli o všechno. Takže zase nevíme zhola nic, i když mně osobně se to taky moc nelíbí, protože já bych Váchovi věřil a vzal ho k áčku. Minimálně typově je to zajímavej hráč, fyzicky nad schopnostmi MJ, JČ nebo LV a navíc univerzál a reprezentant, který pravděpodobně pojede do Egypta, kde by zase rostla jeho cena.. Je to cenné zboží..což hned podotkl i W. Lička.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 14:36 |Aha, dobrej postřeh s tou končící smlouvou a když ji třeba nechce prodloužit,tak pak je pro Slavii hostování s opcí jediná možnost a možná źe díky tomu prodlouží Vácha se Slavii smlouvu, stejně jako to udělali Liberečáci, než šli k nám.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 14:55 |jo, stejně tak jako před rokem. spíš je otázka, jak by měl Vácha přimět slavii, aby s ním novou smlouvu podepsala.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 14:59 |tak už podepsal :-) což nám dává aspoń možnost požadovat po Baniku relativně slušnou sumu, jako za Dočkala.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 15:07 |za tu relativně slušnou sumu bych ale prodaval jine hrace, Hubacka, J. Cerneho, apod., nikoli hrace, kteri muzou mit jednou stejnou hodnotu jako Necid.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 15:56 |Tak za takovou sumu by vedení Huba rádo taky prodalo, jenže jaxi zájemce chybí :-)) s tim Necidem to je dobrej fór, to bys pak nemohl pustit nikdy nikoho a musel bys hrát jen se samými odchovanci, protože co kdyby :-)). Necka je mimořádnej hráč,střelec, kterej se tu rodí jednou za 5 let, Váchů i když je určitě talentovanej, je tu každej rok třeba 10...Takovej Valenta je na tom s talentem srovnatelně s Váchou a ten šel jen za tabulkovný, tam bych to nazval chybou vedení, ne případ Váchy.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 14:48 |Už je to na oficiálních stránkách. Podepsal novou smlouvu do 30.6.2012 a jde na hostování do Baníku.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Khadgar před 16 lety 05.01.2009 15:08 |Neví někdo na kolik je opce? Nebo to bude podobně utajený jako u Bořka a dočtu se o tom za rok v hattricku?
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 15:11 |Samozrejme ze to nikdo nevi, ale stejne jako loni se tu budou hazet castky od radoby zasvecenych lidi. Vzhledem k tomu, ze jeho odchod na hostovani je doprovazeny podpisem nove smlouvy, tak to rozhodne nebude za hubicku, jak se tu nekteri snazi naznacovat.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 05.01.2009 16:19 |Střihavka je kmenovej hráč Plzně, naštěstí.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 05.01.2009 16:10 |S těma klubama máš sice pravdu... Alw už jsme byli svědky pár vyjímek od UEFY, že se i takové přestupy dají zrealizovat. Ale jen s vyjímkou od UEFY...
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
slaviator před 16 lety 05.01.2009 16:11 |myslím že to není tak dávno, co byl takhle mezi jednou z vyjímek i nějakej Čech... snad Papadopulos nebo Střihavka nebo někdo takovej
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Viking před 16 lety 05.01.2009 13:35 |Třeba je Vácha horší než Kindel nebo Dřížďal, opravdu nevím. Ale ať mi to ukáže v zápase, resp. ať ho KJ párkrát postaví, dá mu stejnou šanci jako třeba Gebremu a potom všichni uvidíme, jestli na to má nebo nemá. Tohle pouštění žilou bez vyzkoušení v ostrým mistráku mi jde proti srsti.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
LordEdmund před 16 lety 05.01.2009 14:09 |zkoušení Gebreho na počátku sezony nás třeba stálo i nějakej ten bodík, protože hrál opravdu špatně, přitom v přípravě dostával šanci a přišlo mi, že by mohl být platným hráćem. I později v Liberci podával solidní výkony. Vždycky to bude asi trochu loterie. Jinak Dřížďal je určitě lepší, než Vácha, kterej je zas na druhou stranu mladej a může se ještě zlepšovat.Franta je přírodní úkaz,kterýmu se ani 5 nejlepśích odchovanců nevyrovná :-)))
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Viking před 16 lety 05.01.2009 14:18 |Mně prostě neleze do hlavy, proč to KJ s těma odchovancema moc neumí. Strašně lehko jsme pouštěli Dočkala se Švecem, nebýt Necky samotnýho tak se teď směje Jablonec. Vácha taky moc šancí v zápasech nedostal.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Khadgar před 16 lety 05.01.2009 14:21 |U Švece jsme ty prachy asi nutně potřebovali. Navíc jeho velká kvalita byla vykoupena častými zraněními + na jeho místo Tavares.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
quelhar (admin) před 16 lety 05.01.2009 15:05 |Presne tak. At byly okolnosti Svecova odchodu jakekoli, tak predtim hral pod Jarolimem mnoho a mnoho zapasu, na jeho pozici tu byl lepsi Tavares a hrac byl casto zraneny. Perspektiva napriklad nominace do narodniho tymu u nej prilis neni, protoze jsou preferovani ruzni Polaci a Kovacove. Za techto okolnosti prestoupil na zapad za odpovidajici castku.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Viking před 16 lety 05.01.2009 15:05 |Švece jsme prodávat nemuseli, měli jsme celkem slušně zaplněněj rozpočet z LM.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Nax před 16 lety 05.01.2009 15:10 |Tim jsme vyrovnavali taky dluhy z minulosti.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
martyni (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 14:26 |Ano, je to zvláštní, že ani nenastoupil do přípravy a nedostal šanci se ukázat.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Jiri1 před 16 lety 05.01.2009 14:48 |Zdravim, soucasna situace se zda byt neprehledna, ale je celkem jasne, ze Slavia s Vachou nepocita a chce ho zpenezit, sam Vacha mluvi o tom, ze dokud bude v Edenu panovat Karel , sanci nedostane a po letech nejruznejsich presunu chce zakotvit. Zajimava je situace okolo posil, rozjednane jsou prichody Forta, Kuciaka, Pekharta, mladych Evropanu zrejme opet z lihne znameho naseho trenera a v kuolarech se sklonovalo jmeno Pekarik, ale ten ma pry lepsi nabidky. Sam jsem zvedav , co vlastne vyjde, trener do uvodniho vikendu pripravy povolava okolo 8 borcu z becka, udajne zatim panuje dohoda, ze mladi hraci budou smerovat spise do haly a ti starsi odehraji 3 vikendove zapasy na Tipsportu. Docela mne ten zaber na vikend pristiho tydne prekvapil a mam za to , ze vedeni to ponekud perehnalo, i kdyz podminky jsou pry vice nez lutraktivni/startovne/. Co je treba , ale zduraznit, priprava bude hodne kratka a prijde mi , ze je do ni vcleneno prilis zapasu a hracum chybi prostor na vetsi odpocinek. Urcite je jasne , ze se nebude opakovat masivni doplnovani z jara ,kdy prislo zcela bezkoncepcne velke mnozstvi hracu, ktere logicky nemeli casto ani potrebnou motivaci, protoze si to sli do Slavie odsedet za slusny peniz. Pekhart by se o svem dalsim angazma mel rozhodnout do stredy, existuje slib Totenhamu , ze mu v hledani jeho ristiho angazma nebudou branit, pokud ho trener uvolni.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 05.01.2009 14:51 |Tady je článek z malinko jiného oboru, ale myslím, že je docela k věci.. Dá se s tím docela dobře souhlasit a možná se to dá vztáhnout i na ten "náš" aktuální problém s KJ a odchovanci..
http://hokej.idnes.cz/ruzicka-souhlasi-s-holikem-zkazou-mladeznickeho-hokeje-jsou-agenti-1p9-/reprezentace.asp?c=A090105_135620_reprezentace_cig
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
mig52 před 16 lety 05.01.2009 18:36 |Nepanikařte, je to o hlavách, tým bude solidní, pokud KJ nebude nesmyslně experimentovat s hráči na postech,které jim nesedí, tak to pohlídáme.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
mig52 před 16 lety 05.01.2009 18:47 |No vztah KJ k odchovancům je těžko pochopitelný, zvlášť od trenéra, který je ztělesněním Slavie. A navíc, hráči z mládežnických družstev zachraňovali Slavii v dobách, kdy jsme bankrotovali,měli holou řit a jen v týmu byl jakýsi kapitál. Vždy vybojovali nějaký pohár a teď, když je líp, se na ně kašle. Ale to je prostě kapitalismus. Protože KJ si velmi dobře pamatuju jako fotbalistu (jsem starší), tak vím že kopálista to byl fakt dobrý, ale lechtivý až, až. Žádný bojovník na roztrhání, vyčůraný techniček s výbornou střelou. V přípravě zašíváček. A dnes. Kdo pod ním necedí krev, nemá prý šanci. No, papežtější než Papež.
Re: 2008 - rok úspěchů i kontroverzí II.
DrFe1 před 16 lety 05.01.2009 23:37 |Je zajímavé, že hráči kteří sami byli tak trochu flákači, pak patří k nejtvrdším trenérům, a vyžadují po svých svěřencích to co sami nedělali. Podobným případem je Růžička v hokeji, ten se taky zrovna "nepřetrhnul" a svojí lenost kompenzoval vynikající technikou a hokejovým myšlením. Teď jako trenér by nejspíš sám sebe jakožto hráče okamžitě vyhodil, to samé Jarolím .....