O Slavii

Matej Krajčík přestupuje do Regginy

Slavia přichází v zimní přestávce o druhou z opor, do italské Regginy přestupuje obránce Matej Krajčík. Dnes má podepsat v Reggině smlouvu na dva a půl roku.

O dalším působišti Krajčíka se spekulovalo dlouho, zájem zahraničních klubů byl o to větší, že třicetiletému hráči vypršela 31. prosince 2008 smlouva a odchází tak zadarmo. Slavia během podzimu nabídla Krajčíkovi prodloužení smlouvy, ale hráč nakonec upřednostnil zahraničí v podobě současně předposledního týmu italské Serie A.

Do Slavie Matej přestoupil v roce 2003 z druholigového Xaverova, po zranění kolena měl problémy se dostat do slávistického áčka a hostoval na Žižkově a v Českých Budějovicích. Za Slavii v lize odehrál 91 zápasů a vstřelil čtyři góly, jistě jeden z nejhezčích byl proti Spartě v derby na podzim 2005 při výhře 4:1.

"Matej Krajčík odvedl ve Slavii velký kus práce, za který bychom mu rádi poděkovali, do jeho dalšího angažmá mu přejeme hodně štěstí. Měl od nás nabídku na prodloužení smlouvy, jeho motivaci hrát v zahraničí Slavia respektuje," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal ke Krajčíkovu přestupu.

Jeho odchodem Slavia ztrácí druhý kámen podzimní základní sestavy a můžeme se jen dohadovat, kdo jeho post zaplní.

Komentáře (73)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

    Boo_SKS     před 16 lety 02.01.2009 13:43 |  
    0 0

    nahrada na pravym beku je jasna, mara suchy dostane druhou sanci;)

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      Jakubisko     před 16 lety 02.01.2009 13:45 |  
      0 0

      To bude ofenzivní smršť ze stran...:(

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      DrFe1     před 16 lety 02.01.2009 14:28 |  
      0 0

      Nestraš :-)

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        Viking     před 16 lety 02.01.2009 22:36 |  
        0 0

        Ideální příležitost dostat do sestavy nespokojeného Latyho a trochu snížit zájem zahraničních klubů o Máru:-)

        Jinak s Matejem se už asi teď nic dělat nemohlo. Jiná otázka je, zda se nedalo něco dělat v loňské zimě nebo v létě. Taky se KJ neukázal jako moc velký stratég když Mateje právě v tom létě odepsal a až po nepovedeném úvodu sezóny ho byl nucen stavět.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 03.01.2009 10:29 |  
          0 0

          Když si dáš 2 a 2 dohromady dojde ti, že KJ nestavěl Krajčíka právě kvůli tomu, že v létě nepodepsal novou smlouvu a tudíž se rozhodl "okrást" Slavii tím, že pujde pryč zadarmo. Bohužel Sucháč to na kraji nezvládal a jinou adekvátní náhradu jsme neměli a tak se Krajčík musel vrátit do sestavy. Proč myslíš, že hrál najednou tak s chutí? Chtěl si zařídit to nejlepší angažmá, první krok udělal tim, že šel zadarmo, pak přidal kvalitní výkony a je z toho Serie A. Pro Slavii z toho vyplynulo jediný pozitivum a to byla Kračíkovi snaha zaujmout potencionálního zaměstnavatele svými výkony, z čehož Slavii vytěžila 6 bodový náskok v čele ligy. Mateje k tomu určitě vedla spousta okolností (metoda biče a biče, potřeba zajistit se, nová motivace či změna), ovšem mohl při tom pomoci finančně i Slavii. A hlavně si odpustit ty povídačky o tom, že to určitě není poslední zápas za Slavii a nebo že smlouvu, kterou od Slavie dostal bude ještě řešit. Škoda no, teď sehnat ňákou náhradu.

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            miross     před 16 lety 03.01.2009 12:52 |  
            0 0

            Velmi dobře! Tento názor, který jsem nenápadně nadhazoval na našich stránkách, nebyl příliš v oblibě. Raději se psalo o neschopnosti vedení, které neumí nabídnout dobrou smlouvu. Já jsem měl seriozní informace o nové smlouvě, ale i o úmyslu Matěje, odejít za lepším. Bohužel tomu se nedá zabránit.

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              Viking     před 16 lety 04.01.2009 21:54 |  
              0 0

              Taky názor ale nemyslíš si, že chtít po Matejovi podepsat novou smlouvu až v létě není trošičku pozdě?

  2. Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 13:47 |  
    0 0

    Zdravím a přeju vše nejlepší v novém roce. Bohužel slavie bude bez Matěje, jak jsme asi všichni očekávali. Nevím, jakou měl Matěj nabídku, ale je asi jasné, že nemohla být lepší než z Itálie, Holandska nebo Německa. Nevinil bych vedení ani Matěje, má svůj věk a je jasné, že na zahraniční angažmá měl nejvyšší čas. Navíc ve slavii byl dlouho a odvedl skvělé služby, svými výkony se slavii už dávno vyplatil.

    Bude nutno se vymyslet, jak nahradit dva hráče, kteří patřili k nejproduktivnějším i nejaktivnějším. Necka i Matěj vynikali v pohybu, nasazení a v produktivitě. Někteří by řekli, že na golvých akcí se vždy účastnilo vždy více hráčů, ovšem podstatná je ta kvalita v koncovce, přesné centry a přihrávky Matěje, přesná zakončení Necky. Stejně tak bych nelze podcenit jejich aktivitu, Matěj se tále nabízel a táhl útoky po lajně, Necka pctivě presoval, byl neustále v pohybu.

    Nevěřím, že je můžem nahradit stejně kvalitními hráči, celej tým bude muset přidat, aby tuhle díru zalepil. V případě Matěje budou zejména muset přidat záložnici jak v aktivitě tak v kvalitní koncovce. Jako náhrada se nabízí Dřížďal, je jasné, že když bude ve formě, bude jezdit po lajně jako dřív, bude dobře bránit, doplňovat zálohu, těžko ale od něj čekat tolik golových přihrávek jako u Matěje. Šanci by mohl dostat taky Kindel, kterej se jeví slibně, uvidíme jak to bude v přípravě vypadat. Těžko říct, jestli lze sehnat kvalitnější hráče z venku. Pokud jde o náhradu za Necku, pokud by vyšel Pekhart, bylo by to hodně zajímavé.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.01.2009 14:01 |  
      0 0

      Zdravim. Asi ted nema cenu spekulovat o tom, jak to bude na jare vypadat. Vedeni se totiz dari drzet v naproste tajnosti jmena posil, o ktere usiluje a tak nemame k dispozici ani spekulace - tedy az na ty, ktere si sami vymyslime. Pekhart se zminuje tak casto, ze by snad mohl byt skutecny, ale ostatni Kuciakove, Pekarikove, Vladavicove a Rajnochove jsou jen zbozna prani diskutujicich, stejne jako treba Styvar, ktery uz prestoupil na ostrovy.
      Jen bych pripomnel, ze na prave strane mame taky Grajciara, ktery se snad uz vylecil ze zraneni a bude v priprave k dispozici, tak uvidime, co umi. Pri te prilezitosti mi prijde taky zajimave, ze jsme s Nitrou navazali nejake blizsi vztahy, hrali jsme s nimi pratelak v lete, ted znovu v zime a Grajciar prisel taky od nich.

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        zz     před 16 lety 02.01.2009 15:11 |  
        0 0

        Zdravím,
        Štyvara, Rajnocha a Pekárika tu avizoval slaviator. O Kuciakovi jsem psal já jako o logické úvaze, o koho bychom se mohli zajímat z týmů, se kterými jsme hráli Uefu.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          quelhar (admin)     před 16 lety 02.01.2009 16:52 |  
          0 0

          Zdravim. Jasne, ja to psal obecne... Proste do medii neprosaklo zatim vubec nic a proto jsou vsechna jmena jen nase spekulace podlozena pranimi, jaci hraci se nam libi. Docela by me zajimalo, cim to je, ze se o nasich posilach nespekuluje. Loni touto dobou uz bylo jasne, ze se zajimame o Toleskiho, Blazka, Jarolima, brzy prisel i Strihavka. Letos nejen ze nikdo zatim neprisel, ale ani se o nikom nespekuluje. Bud je to mistrovsky kousek vedeni, ktere to dokaze utajit a nebo vazne o nikoho ani nestojime :o)

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            zz     před 16 lety 02.01.2009 17:06 |  
            0 0

            Nebo třetí varianta, že jednání jsou složitá a zatím to nevypadá na dohodu.
            U Pekharta se obávám vlivu jeho agenta. U příchodu cizinců zase finančního limitu a vysokých požadavků hráčů. Zdravím.

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 17:08 |  
              0 0

              Nicmene jeho agent ma dost masla na hlave..

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 17:07 |  
            0 0

            Otazka je, zda je v nasich moznostech sehnat kvalitnejsi hrace nez ty, ktery tu mame. Podle meho nepotrebujeme kadr az tak rozsirit, zvlast kdyz lze vyuzit mladych hracu jako M.Cerny, Vacha, Kindel.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          slaviator     před 16 lety 02.01.2009 17:52 |  
          0 0

          Rajnocha jsem psal jako moje přání, Štyvar byl odhad koho z týmu našeho soupeře z UEFY můžeme chtít.. (viz podobně jako Tvůj odhad ohledně Kuciaka) :) Pekárika jsi myslím jako první zmínil Ty coby jednu ze dvou možných rovnocenných náhrad za Mateje. :)

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            zz     před 16 lety 02.01.2009 19:13 |  
            0 0

            Zdravím Lukáši,
            Rajnocha si psal jako tutovku, to samé Štyvara. Nechce se mi to hledat.
            Southampton se chce zbavit Skácela, nikoliv kvůli jeho výkonům, ale vysokému platu.
            Klub má velké dluhy a potřebuje se zbavit drahých hráčů, prodat je, mít peníze na úhradu dluhů. Snižuje náklady prodejem drahých hráčů.
            Už chápu, proč nehrál Pekhart. Nebyl kmenovým hráčem, kterého by mohli prodat. Proto hráli v útoku kmenoví hráče, aby se je podařilo zpeněžit. Jenže to se stejně nepodařilo. Pekhart si zvolil špatný klub na hostování.

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              slaviator     před 16 lety 02.01.2009 22:21 |  
              0 0

              Nikdy nikoho nepíšu jako tutovku, protože nikdy nic není na 100%... Určitě jsem nenapsal "určitě přijde Rajnoch"/"určitě přijde Štyvár". Jen, že o Štyvára bychom měli mít zájem.

  3. Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

    tantalos     před 16 lety 02.01.2009 13:48 |  
    0 0

    Tak nám ten rok pěkně začíná. Matej byl na podzim naprosto klíčový hráč a stačilo ho obsadit a naše ofenzíva byla celá v háji.
    Náhradu vidím jedinou - Jandu s tím, že by před ním hrál Vácha. Pokud jde o ofenzívu, vypadalo by to slušně, Janda je navíc dost pracovitý a odpovědný hráč, aby zvládl i defenzívu.
    Ostatně Janda a Vácha jsou hráči, kteří kdyby byli v Bohemce, nabízeli bychom za ně osmimístné sumy v korunách. Doufám, že se najde v našem vedení dost zdravého rozumu, aby si to uvědomili a neopakovali chyby z loňského ledna.
    Co určitě bude chybět, je Matejova tvrdost, byl jeden z mála našich hráčů, proti kterému bolí hrát. Vzhledem k tomu, že trenér v poslední době jasně preferuje pomalé baletky, bojím se o Slavii.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 13:59 |  
      0 0

      Zdravím tantale, no s těmi baletkami mi to taky nejde do hlavy, snad si KJ častěji vzpomene na to, jak na silvestra poslal k zemi Franze a že je třeba trochu přitvrdit...:-)). Nápad s Jadnou je zajímavý, ale ja bych ho stále spíš viděl na kraji zálohy nebo v útoku, jak dotírá na soupeře a podniká rychlé přímočaré útoky, doufám, že se konečně rozehraje a najde formu, kterou měl před zraněním

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        quelhar (admin)     před 16 lety 02.01.2009 14:07 |  
        0 0

        Tyhle baletky uhraly nejlepsi slavisticky ligovy podzim od sezony 99-00. Opravdu jsou tak spatne? Tantalos tu prezentuje katastroficke vize uz minimalne rok a porad mirime opacnym smerem. Zrovna vcera jsem si procital pulroku az rok stare diskuze, tenkrat to tu bylo opravdu jako na bitevnim poli, ale porad se ty vize o tom, jak pujde Slavia dolu, neplni a neplni.
        Experiment s Jandou na beku je docela zajimavy, ale nechtel bych videt ty vycitky, kdyby to skutecne KJ vyzkousel :o)

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 14:12 |  
          0 0

          Samozrejme v kolektivnim sportu je vzdy sporny rikat, kdo z tymu na podzim prispel k tomu ligovemu vysledku vic a kdo min. Presto bych si troufal tvrdit, ze pro ten vysledek byli dulezitejsi hraci jako Necid nebo krajcik nez ony "baletky".

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            quelhar (admin)     před 16 lety 02.01.2009 14:19 |  
            0 0

            Tenhle spor proste nema cenu dale prohlubovat a prizivovat. Snad bych jen rekl, ze muj nazor je, ze katastroficke vize nejsou na miste, po odchodu Krajcika a Necida nebudeme hrat v deviti lidech, porad budeme nastupovat v jedenacti.

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 14:33 |  
              0 0

              Nema. Ale ja si taky nemyslim, ze prijde katastrofa. Psal jsem, ze odchod techto dvou hracu bude citelny, pac je nelze jednoduse nahradit kus za kus. Verim ze to zvladneme. Presto, pokud vycitas nekterym katastroficke vize, ktery se nenaplnily (nastesti:-), pomijis fakt, ze kritici v leccems meli pravdu.. viz pripady Dockal, Necid, zimni nakupy, sestava ze zacatku podzimu, neuspech v predkole LM. Jasne ze nic neni cernobile, ne vsechny zimni nakupy byly spatne, mozna bychom ani s idealni sestavou neproazili fiorentinu, ale v mnoha pripadech byla ta kritika na miste. Kdybychom pokracovali cely podzim se sestavou z Liberce - se svenem v utoku, se suchym na pravym beku atd., nevim nevim, esli by to "baletky" dotahly na prvni misto.

              • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                tantalos     před 16 lety 02.01.2009 14:50 |  
                0 0

                Nemá. Já jsem taky nikde nepsal, že přijde katastrofa. To jen quelhar mi zase něco podsouvá. Je to taktika některých mých oponentů - vymyslí si, že jsem něco napsal, a pak mi za to, co mi vložili do úst, nadávají.
                Na druhé straně nechápu quelharovo nadšení nad loňskou podzimní Slavií, když si vzpomenu na mezinárodní poháry, kdy jsme nedokázali pořádně vystřelit na branku ani v Žilině.

                • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 15:01 |  
                  0 0

                  Vlastne jsi napsal jen, ze se o slavii bojis, to je fakt. je to tak, liga vysla vyborne, ale nelze rict, ze bylo vse zalito sluncem a ze se muzeme tesit na jaro plne uspechu, aniz by slavie nektere veci vylepsila. V poharech to neslo a je treba pracovat na tom, aby to bylo lepsi. Kdyz nebudeme uspesni v poharech, nebudou penize, nebudou-li penize, nebudou ani uspechy v lize. O prestizi v evrope ani nemluve. Odchazi-li dva tahouni, bude je treba nahradit nejen jinymi hraci ale i kvalitnejsi praci ostatnich.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          slaviator     před 16 lety 02.01.2009 17:54 |  
          0 0

          Zatímco v Evropě ty baletky vážně nestačí. Domácí liga není už vůbec žádný měřítkem...

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            quelhar (admin)     před 16 lety 02.01.2009 23:11 |  
            0 0

            Totez si pred peti lety rekli na Sparte a kam to dotahli.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      KING25     před 16 lety 02.01.2009 14:13 |  
      0 0

      Tantalosi koukám, že i v roce 2009 nás tu budeš bavit tvýma fantasmagoriema. Jinak nechápu tvojí logiku tím, že prosazuješ Jandu a pak něco naznačuješ o baletkách :-)

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        tantalos     před 16 lety 02.01.2009 14:42 |  
        0 0

        Kdybys Kingu chodil na fotbal, viděl bys, že Janda je velmi nepříjemný hráč v defenzivní činnosti, je velmi běhavý, pracovitý, rychlý. Je určitě měkčí než Krajčík, ale není na rozdíl od mnoha "moderních posil" pomalý.
        Ostatně když pan trenér Kozel oživoval Krajčíka v béčku v situaci, kdy o něj Jarolím neměl zájem v áčku a vypadalo to, že Mateje potká osud třeba Slámy, Kratochvíla a jiných cestovatelů po hostováních, taky ho vyzkoušel na různých postech od pravého útočníka - kdybys chodil na fotbal a pamatoval si ten koncert, co Krajčík a M. Černý ve slavistickém béčku předvedli na tenkrát rovněž resuscitované Bohemce, třeba bys pochopil.
        Ale nepiš rovnou o fantasmagoriích, třeba se jen snažím donutit méně chápající k rychlejší činnosti šedé mozkové kůry.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          KING25     před 16 lety 02.01.2009 15:11 |  
          0 0

          Ty jo..takové chváli na Jandu. A když už máš o něm takový přehled. Napíšeš nám taky, kolikrát za zápas spadne na zem? Ale ono je dobrý psát o někom jen pozitiva a o někom jen negativa co? No právě tobě bych doporučil tu činnost mozkové kůry nějak zkontrolovat a nepoužívat na diskuzích jenom vlastnosti hráčů, které se ty hodí do krámu. Pak tu možná nebudeš za kašpárka :-)

  4. Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

    tolsimir     před 16 lety 02.01.2009 14:13 |  
    0 0

    Odchod je sice nestastny, ale alespon budeme moci konecne postavit sestavu, ktera bude konkurovat v Evrope. Videl bych to na Vaniak - Suchy, Latka, Brabec, Hubacek - Jarolim, Volesak, Tavares, Cerny - Toleski, Svento

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      Stroninhu     před 16 lety 02.01.2009 14:28 |  
      0 0

      Ha odhalil jsem tě, ty jsi převlečený Jarolím :-D. Néé ale vážně, já doufám, že experimenty se Suchým na kraji a Šventem v útoku už skončily, Dušan není koncový hráč a nikdy nebude a my u něj potřebujeme využívat rychlost, takže útok Toleski-Šenkeřík, nebo Ivana, musím uznat, že Ivana nehraje poslední dobou vůbec špatně, tak bych mu dal i důvěru. Navíc ještě tu je i Litteri a ten se mi zdál být i celkem dobrý...

      Co se týče obrany. Myslím si, že Marek Suchý půjde taky pryč, vrabci na střeše Edenu si štěbetali něco o PSV :-)...Nicméně podle mě, máme Dřížďala a možná i toho Kindela (ale musím říct, že jsem ho viděl hrát jen jednou). Nebál bych se dát místo Hubáčka i Šikliče a místo Marka asi zkoušet toho Cissého, ale musím ho vidět déle než 5 minut abych věděl jestli na to má, nebo ne. Já osobně bych přivedl někoho do obrany, ale spíše než na kraje tak na stopera, někoho o koho se může celá obrana opřít. Brabec není špatný, ale ty jeho kiksy jsou občas opravdu děsný.

      Dále záloha máme Grajcara a spousty lidí do zálohy, nevím jestli přijde Rajnoch, tipnul bych si že půjde do Německa, protože my ho nezaplatíme. Navíc bychom museli nechat sedět buď Šmícu, nebo Jarolíma a to si myslím, je velká škoda. Máme v záloze tolik hráčů, že nevím co s nimi, tak optrně na ty nákupy.

      Stroninhu

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        quelhar (admin)     před 16 lety 02.01.2009 16:59 |  
        0 0

        Litteri tu neni, je po operaci kolennich vazu, s nim se neda pocitat.

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        slaviator     před 16 lety 02.01.2009 17:56 |  
        0 0

        On jestli to tolsimir nemyslel tohle ironicky... Tu sestavu by takhle totiž snad nevymyslel ani KJ :)))

  5. Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

    KING25     před 16 lety 02.01.2009 14:39 |  
    0 0

    Matěje je škoda, ale to zahraniční angažmá si prostě zaslouží. Snad tam bude mít ve smlouvě dohodnuté, že pokud tým sestoupí, tak může zase odejít zadarmo někam jinám. Třeba zase k nám :-)

  6. Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

    zz     před 16 lety 02.01.2009 14:54 |  
    0 0

    Zdravím,
    jsem rád, že skončila Paskova Tour de Krajčík. Každý den nás zásoboval jiným klubem, kam má Krajčík zamířit. Nakonec našel klub, kde mu dají požadovanou provizi.
    Matějovi přestup přeji, je to kvalitní hráč a v italské lize se neztratí. Bylo od počátku jasné, že Matěj neprodlouží a Slávii si nechával jako variantu pro případ, kdyby zahraniční angažmá nevyšlo. Pro Slávii je dobře, že skončí doba nejistoty ohledně dalšího působení Krajčíka. Doufám, že se brzy vyřeší i případný odchod Suchého a příchody posil.
    Poděkování patří Mírovi Beránkovi, který Krajčíka do Slávie přivedl a KJ, který mu dal šanci.
    Krajčík odvedl ve Slávii kvalitní služby a za to mu patří velké poděkování. Na podzim byl naším top hráčem. Škoda, že za něj Slávia nedostane ani korunu jako v případě Vlčka.
    Je to pro Slávii ponaučením, aby se snažila uzavírat smlouvy s roční opcí nebo v předstihu nabídla prodloužení smlouvy. Brzy končí smlouvy i Brabcovi, Vaniakovi a Tavaresovi, byť tam je roční opce.
    O náhradách za Krajčíka jsem tu psal. Bohužel na Gebreho má opci Liberec. Ale nikdo nemohl v létě tušit, že Krajčík neprodlouží. Takže těžko něco někomu vyčítat. Pro Gebreho bylo hostování s opcí v tuto dobu optimálním řešením. Situace se mezitím změnila, Gebre se rozehrál se ke kvalitním výkonům a Krajčík neprodloužil smlouvu. Je velmi pravděpodobné, že Liberec uplatní opci na Gebreho.
    Variantou jsou Dřížďal a Kindel, možná přijdou hráči na testy. Je to velká neznámá, teprve na jaře uvidíme, nakolik jsme oslabili. Krajčíka ani jeden z nich nenahradí kvalitou hry, hlavně finální fáze.
    Pokles kvality na pravé straně musíme kompenzovat zvýšením kvality na levé straně. Doufám, že to KJ vidí a uvědomuje si to.
    Varianta s Jandou na beku by nefungovala. Janda je rychlý, pohyblivý hráč, ale má špatnou přihrávku, finální fázi. Hodí se jako defenzivní hráč před Krajčíka, ale jako náhrada za něj nikoliv. Technika práce s míčem a finální fáze nejsou jeho silnou stránkou.
    Nepouštěl bych se do zbytečných experimentů a vsadil na dvojici Dřížďal, Kindel na pravé straně obrany a Jablonský, Šiklič na levé straně obrany.
    Věřím, že se podaří do každé řady přivést kvalitního hráče a naše hru to tolik nepoznamená.
    Ztráty hlásí i konkurence jako Ostrava, patrně Boleslav přijde o Rajnocha.
    Sparta posiluje, vedle již příchozích hráčů padají jména jako Trojan, Sapara, Kozák, Mahmutovič, tvořivý záložník z nizozemské U21, Pekárik, stoper z Rakouska, posila do útoku z Chorvatska. Uvidíme, koho nakonec Sparta přivede a hlavně jak to bude vypadat na hřišti.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      Fanis     před 16 lety 02.01.2009 15:11 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím, chtěl jsem sem taky napsat, že určitě bude hrát místo Krajčíka Dřížďal, jediné co bych dodal je, že to nemusí být nutně pokles kvality. Loni na podzim hrál vpravo Krajčík, vlevo Dřížďal, a přestože je pravák tak si myslím, že hrál líp a levá strana byla nebezpečnější. Doufejme, že se mu bude zase dařit.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 15:13 |  
      0 0

      zdravim, no uvidime, co upece sparta, ale jeste zajimavejsi bude, kdo prijde k nam, skoda hubnika, ale treba vyhori jako kucera a rvat vlasy si nebudeme. Je asi dobre, ze ze strany vedeni nepadaji zadna jmena ani naznaky, verim ze 2-3 kvalitni hraci dorazi. NO a nam nebyva nez spekulovat, bude to zajimave:-))

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 17:20 |  
        0 0

        No, jestli na Spartě budou nakupovat jako doteď, tak jim ta bramboračka do léta stejně nic moc neuhraje. Ale důležitý spíš bude, s čim budeme hrát na jaře. . a po létě my.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      slaviator     před 16 lety 02.01.2009 17:59 |  
      0 0

      Sparta Trojana? To nechápu, co by tam dělal, když má nabídky z první Bundesligy... Mahmutovič... Hmm... Hlavně že mají třebas Jeslínka, který je myslím podobné kvality: to by ho znovu hodili někam na hostování? Byl už na Kladně, v Budějovicích, v Bohemce... Tak by mohl teď na půlrok třeba do Zlína, co? :)

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        zz     před 16 lety 02.01.2009 19:34 |  
        0 0

        Trojan je v hledáčku Sparty, ale je nepravděpodobné, že přijde. Preferuje bundesligu, navíc Sparta koupila Petera, vlevo může hrát i Berger, Zeman.
        U Mahmutoviče bude záležet na dohodě s Hrdličkou, bude to složité.
        Jeslínek se může vrátit na Střížkov.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      tantalos     před 16 lety 02.01.2009 18:17 |  
      0 0

      Zdravím zz
      Nesouhlasím s tvým názorem na Jandu, že nemá dost dobrou techniku. Podle mě ji dokázal například v utkání proti Ajaxu v Amsterdamu. Ne jako naše "hvězdy", co zazáří proti Střížkovu a už proti Žilině si ani nekopnou. Je ještě mladý, u něj je potenciál podstatně vyrůst.
      Samozřejmě momentálně nepodává nijak skvělé výkony. Ale on by je nepodával ani Ronaldo, kdy ho postavili u nás dvakrát na patnáct minut na levého beka a dali mu hlavně defenzivní úkoly.
      Jandys je hráč, který je ještě formovatelný a může z něho něco vyrůst, protože má předpoklady vzestupu - dostatečnou dynamiku. techniku, rychlost a má to srovnané v hlavě.
      Ale pokud nemá jasné místo v sestavě a především - pokud není stoprocentně fit,- nedá se od něj čekat o moc víc, než zatím odvádí.
      Kdosi mu tady vyčítá padání na zem, útočníci se to bohužel naučili, dělá to i Ronaldo, ale jsem přesvědčen. že v obraně by padat přestal.
      Samozřejmě nevidím Jandu jako kopii Krajčíka, takoví hráči u nás nejsou a nebudou. Můžou ale být jiní, lepšíč i horší. Janda nemůže hrát Krajčíka, musí hrát Jandu.
      Stejně tak nesouhlasím s tvým příliš ostrým pohledem na Diviše. Na čáře je velmi solidní, i když horší než Vaniak - ale kdo není? - je ale lepší ne Vaniak ve hře nohou a působí jistěji i při vybíhání. Je už zralý pro ligu a považoval bych za pitomost kupovat za Vorla náhrady někde v Plzni, které se nechytly ani v Teplicích, dávat jim miliony a z Diviše udělat číslo tři.

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        tolsimir     před 16 lety 02.01.2009 18:42 |  
        0 0

        Kdyz zminujes zapas v Amsterdamu, tak je treba zminit gol Cerneho. Jestli ho tedy pocitas mezi ty "hvezdy" co zazari proti Strizkovu.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          tantalos     před 16 lety 02.01.2009 19:02 |  
          0 0

          Myslím tím mistrák, co v něm dával gól Kalič, ne ten poslední přátelák

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

        zz     před 16 lety 02.01.2009 18:53 |  
        0 0

        Zdravím Tantalosi,
        Jandu mám rád stejně jako další naše mladé pušky. Má potenciál pro mezinárodní fotbal, je rychlý, rychle pracuje s míčem, má výbornou kondici, není líný, má výborný pohyb bez míče, dobře presuje, napadá, je nepříjemný při těsné obraně.
        Má ale nedostatky ve hře. Hlavním nedostatkem je technika práce s míčem, zpracování míče, vedení míče, chybí mu fotbalové myšlení a větší přehled ve hře, málo střílí, často zbytečně simuluje.
        Pro hru na krajním beku mu chybí větší fotbalovost, která je nutná ve finální fázi a při podpoře ofenzivy.
        Dokážu si představit, že by post pravého beka zvládl rychlostně, kondičně i plněním defenzivních úkolů. V defenzivě by předčil Krajčíka.
        Jenže většina týmů přijede do Edenu s betonem a jen brání. Pak potřebujeme krajního beka s kvalitní finální fází, kvalitní přihrávkou. A to Jandysovi chybí.
        Franta Dříždal taky nemá kvalitní finální fázi, v tom vidím problém.
        Kdo má kvalitní finální přihrávku je Vácha, v technice a fotbalovosti Jandu předčí. Jenže Vácha nemá návyky beka a sám preferuje hru v záloze. Luboš Kozel dobře věděl, proč Váchu stavěl do středu zálohy. Bylo to pro jeho kvalitní přihrávku, mezihru a čisté odebírání míče.
        Jandovo místo vidím na podhrotu nebo na kraji zálohy, kdy bude pomáhat vytvářet tlak na míč na hráče soupeře, rozbíjet útoky soupeře a zajišťovat krajního beka při ofenzivní činnosti.
        Na levé straně bych dal šanci Jablonskému a podržel ho. Má velmi dobrou kopací techniku i fotbalovost, nebojí se vystřelit, chybí mu sebevědomí a vyhranost na postu beka. Přesto by bylo rozumné ho podržet a dát mu pořádnou šanci.
        Na pravém beku bych se pokusil dohodnout s Libercem o stáhnutí Gebreho, i když je to patrně utopie nebo někoho přivést. Franta Dříždal má podobné problémy jako Janda ve finální fázi. Chtělo by to jinou kvalitu. Navíc u Ferryho není jisté, jak mu bude sloužit zdraví a jaká bude jeho výkonost po zranění. Stačí se podívat na Kuncla v Brně, Tomašáka v Ostravě.
        Pravý kraj Gebre a před ním Janda nebo Vácha by se mi líbil.
        Stejně tak doufám, že šanci dostane i Milan Černý. Pro jeho sebevědomí je to důležité. Je využitelný na více postech.
        Pokud by KJ neměl o mladé hráče zájem, je rozumné uvolnit je na hostování bez opce, aby pravidelně hráli ligu. Čeká je MS do 20 let a tam se můžou prodat. Je to výhodné pro hráče i pro Slávii.
        Pokud jde o Diviše, prospělo by mu hostování v lize, kde by pravidelně chytal a byl pod tlakem. Chytání za juniorku mu nic nedá a jen se blokuje místo pro mladé brankáře z dorostu.
        Hra nohou je jeho silná stránka, v tom předčí Vaniaka. Ale při centrovaných míčích je přikovaný na čáře, má velké problémy s centrovanými míči. Potřebuje získat herní praxi v lize.
        Dalšího brankáře budeme potřebovat. Vaniak brzy skončí, s Vorlem se nepočítá a mít jenom Diviše, Berkovce je málo. V dorostu nám vyrůstá silná generace brankářů, ale chce to trpělivost než budou mít na A tým.
        Nemá smysl vyhazovat 30 mega za Daňka, chce to posilu za menší peníze jako Millera nebo Kuciaka, k němu Diviše a pak mladé brankáře v juniorce.
        Diviš potřebuje čas, brankáři dozrávají později. Proto bych byl pro jeho hostování na jaře. Chytání za juniorku a sezení na lávce za A tým mu výkonnostně nepomůže. Potřebuje se vychytat a nabrat potřebné sebevědomí. Určitě to není špatný brankář a ve Slávii najde uplatnění.

        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

          slaviator     před 16 lety 02.01.2009 19:11 |  
          0 0

          Tak otázkou ale je, zda by Gebre ve Slavii opět nezapad. Prostě v Liberci mu to šlape, protože má 100procentní důvěru trenérů, ve Slavii by tomu tak třeba nebylo. Není psychicky odolný tak, jako jiní, "moc" si to bere. A pak je to znát na jeho výkonech. V Liberci hraje pravidelně pravého beka, KJ by s ním opět mohl začít experimentovat na pravém kraji zálohy a na DZ tak, jako to bylo na jaře... Nehledě na to, že Liberec by na to těžko přistoupil, když v létě asi bude chtít využít opce...

          Pošli někam Diviše na hostování v rámci ligy, okej. Bude chytat tam. Ale kam by v rámci ligy mohl odejít na hostování? Aby tam coby brankář na půlroční hostování chytal, musel by ten tým mít velké trable s brankáři... Jedině možná, že když by Miller přestoupil z Boleslavi do Sparty... Tak tam, kdyby opačným směrem nezamířil někdo jiný (Grigar třeba). Možná Kladno. Ale jinak by jinde v lize asi nechytal, s brankáři problémy nemají. Teplicím odešel sice brankář Belic, Daněk se vrátil z hostování do Plzně, ale do Teplic se vrátil Slavík. I tak, možná ještě maximálně ty Teplice by připadaly v úvahu... Ale musíme ho posílat na hostování, když na jaře může pár zápasů v lize odchytat i u nás + Pohár ČMFS? Nehledě na to, že tak nebudeme muset shánět zase my někoho jiného.

          Ale už to vidím. My pošleme na hostovačku Diviše třeba do Teplic, Vorel odejde do Jihlavy nebo Zlína a my na hostovačku vezmeme z Plzně Daňka...

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            zz     před 16 lety 02.01.2009 19:22 |  
            0 0

            Ano, Gebre se nedokázal vyrovnat s tlakem trenéra KJ. Jenže koho máme k dispozici jako náhradu za Matěje? Z trojice Dříždal, Kindel, Gebre je Theo nejlepší volba. Nemáme velký výběr, taková je realita.
            Diviš by mohl odejít hostovat i do druhé ligy. Potřebuje být pod tlakem a pravidelně chytat, jinak výkonnostně neporoste. Pár zápasů v Poháru ČMFS je málo. Hostování mu prospěje.
            Nejsme v jednoduché situaci vzhledem k věku brankářů.
            Jednoho brankáře musíme stejně do budoucna přivést.

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              tantalos     před 16 lety 02.01.2009 19:33 |  
              0 0

              Vidím Ferryho Dřížďala jako našeho nejlepšího levého beka - pochopitelně jestli se rozehraje ke stejnému výkonu jako před zraněním. U něj je důležitá rychlost, i v obraně je potřeba někdo rychlý.
              Mimochodem, pokud myslíš, že Jandys nedokáže nahradit Krajčíka při hře dopředu, nechápu, jak by to dokázal Theo.
              Navíc jak se zdá, museli bychom Thea kupovat za pěkný balík z Liberce.

              • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                zz     před 16 lety 02.01.2009 19:44 |  
                0 0

                Pokud jsi sledoval Thea v Liberci, tak měl kvalitní finální fázi. Navíc je zvyklý hrát na postu krajního beka na rozdíl od Jandyse. Má návyky krajního beka. Krajčíka nenahradí nikdo, ale Theo by byla nejlepší varianta při omezených finančních možnostech Slávie.
                Ve Slávii se nedokázal vyrovnat s tlakem KJ-viz zápasy v Brně a Teplicích. Je otázkou, zda by to nyní dokázal.
                Nejsem zastáncem toho, aby na levém beku hrál hráče, který to má přes nohu. Na levé straně je důležití obounohost, kvalitní centry z první. Proto bych dal přednost Jablonskému před Ferrym na levé straně. On Jablonský taky není pomalý hráč a kopací techniku, včetně střely, má dobrou.
                Prostě je třeba vycházet z toho, že máme omezené finanční možnosti a nemůžeme dát 100 mega za přestupy.

          • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 19:37 |  
            0 0

            Brankáře shánějí v Příbrami, možná i ve Zlíně, šance by byla i v Praze. . Žižkov, Bohemians, ale těžké zápasy by mohl nabrat i na špici ll. ligy. V Dukle, Bohemce. Gebre je nejspíš zabitý, na to bych nesázel (a v Libe taky hrál asi dvakrát DZ, tuším) Buď přivedeme kvalitního beka z ciziny.. Pekárik nebo nějaký KJ tip nebo bych to nechal na Frantovi s Kindelem, Váchou. Nalevo Šiklič s Jablonským (Heldem) a na stoperu Brabčák, Laty, Mára a Huba bych tam taky přeřadil + jako univerzální záplatu. Potřebzujeme jen náhradu za Necku a kvalitního hráče do zálohy, ale i to bychom mohli udělat z vlastních zdrojů, když se chytnou a zapracujou Grajciar, Vácha a Černý.

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              slaviator     před 16 lety 02.01.2009 19:47 |  
              0 0

              Na pravém beku Ivana, na stoperu Cissé a Hubáček a na levém beku Švento. To by taky šlo, ne? :))))))))

            • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

              zz     před 16 lety 02.01.2009 19:49 |  
              0 0

              Gebre hrál jednou na DZ v Liberci. Ale je zabitý, jak správně píšeš. Prostě máme omezené možnosti, takže varianta Dřížďal, Kindel a Jablonský, Šiklič je reálná.
              Nevěřím, že někoho na krajního beka přivedeme.
              Jinak dodatečně úspěšný rok 2009. Zdravím.

              • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 20:17 |  
                0 0

                Taky Ti přeju hodně zdaru a hlavně to zdraví do nového roku! Já osobně bych tak nezoufal, když nikdo nepřijde než tahat ligové harcovníky bez výrazné kvality jen kvůli postu a zkušenostem, tak to raději nechat prostor našim juniorům, včetně toho, že budeme připraveni na nevyrovnané výkony a neodstřelíme je hned po dvou zápasech, ale dáme jim trochu trpělivosti. Ostatně neměli bychom záplatovat pro jarní sezonu, ale spíše připravovat hráče pro další léto s tím, že jsme se letos v Evropě přesvědčili, že s pomalým, šňerujícím hurá fotbalem ala rok 90 jsme pěkně namydlení a přivádět a trénovat agresivní, dynamické a odolné fotbalisty.

              • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                Boo_SKS     před 16 lety 02.01.2009 20:18 |  
                0 0

                gebre ze ma kvalitni finalni fazi ? haile gebreselassie mozna porazel sve soupere v poslednich kolech zavodu, ale theo kvalitni fazi proste nema ! nevim, jak vy, ale ja jsem se tomuto problemu venoval docela intenzivne jak u nas, tak i v zapasech za liberec, hlavne proto, ze mi gebre k srdci jako hrac proste neprirostl, tak jako vam cerny, marek jarolim a tak, a protoze gebre vytvari pri reseni finalnich fazi svych akci pomerne casto komicke situaci, celkem jeho hru znam a muzu rici, ze takhle si nahradu za mateje neprestavuji.zakonceni jednim slovem mizerne a presnost centru na urovni lukase doska v dobach sve nejvetsi slavy.a abych zabranil dalsim spekulacim ohledne jednoho slavneho gebregolu a opet jedne golove asistence, tak presne o tehle dvou situacich rikal sam gebre, ze byly ciste nahodne, neb mu pri kopu sjel mic a v obou pripadech ho netrefil tak, jak puvodne chtel

                • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                  zz     před 16 lety 02.01.2009 21:08 |  
                  0 0

                  Já psal o finální fázi ve vztahu k Jandovi a Dříždalovi na beku. Já měl velké výhrady k Theovi, kritizoval jsem ho jako Ty. Ale prostě lepší hráče na pravého beka nemáme. Pokud dáš Slávii 50 mega, tak není problém někoho kvalitního přivést.
                  Pojem kvalitní finální fáze je třeba chápat relativně ve vztahu ke zbývajícím alternativám. V porovnání s Krajčíkem je to nebe a dudy. S tím souhlasím. Máme omezené možnosti. Odchod Krajčíka není dobrá zpráva.
                  Dříždal je po těžkém zranění, má herní pauzu, do Krajčíka má daleko, Kindel nic v lize neodehrál a Gebre má za sebou relativně slušný podzim, kdy pravidelně hrál. Tak koho jiného postavit?
                  Představoval bych si jinou kvalitu za Krajčíka, ale na ni nejsou peníze. Taková je realita.

                  • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.01.2009 21:23 |  
                    0 0

                    Já myslím, že Kindel nebo Dřížďal mohou být dobří. Kdyby hrál Franta ve formě jako před rokem, bral bych ho hned. Jasně že Matěje nenahradí,ale takového hráče stejně neseženem. Jeho absenci nenahradí jeden hráč, budeme potřebovat kvalitnější práci zálohy, která si bude muset zvyknout na to, že krajní bek nedá tolik golovych přihrávek. A taky bude třeba kvalitnější práce nalevo.

                  • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                    Boo_SKS     před 16 lety 02.01.2009 21:27 |  
                    0 0

                    rozumim, ja osobne bych byl hlavne kvuli fyzickemu fondu a rychlostnim dispozicim pro frantu drizdala, tedy pokud bude jiz v priprave videt predpoklad navraceni jeho lonske formy, neb je diskutabilni, jestli je pro moderniho praveho, respektive krajniho beka dulezitejsi vydrz ci extra technicka vyspelost.franta nebyl a ani nebude zrovna ronaldinho, ale svymi jednoduchymi klickami a neunavnym podporem utoku byl v ofenzivni cinnosti v lonske sezone v porovnani s matejem minimalne rovnocenny.marka kindela jsem mockrat nevidel, tak nemuzu soudit, ale pro domaci zapasy s relativne slabymi a destrukci vyznavajicimi souperi bych byl bud pro cerneho v obrane ci jandovi na pozici "halva"

                    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                      zz     před 16 lety 02.01.2009 21:55 |  
                      0 0

                      Ano, proti betonujícím týmům v Edenu je Černý na beku dobrá volba. Soupeř jen brání a Černého rychlostní deficit nebude znát.
                      U Franty mám strach, jestli se dokáže dostat do formy před zraněním. A hlavně, zda mu vydrží zdraví.
                      Marek Kindel je talentovaný hráč, ale chybí mu vyhranost a těžké zápasy v lize.
                      Já se jen bojím, aby se Franta Dříždal zase nezranil a na pravém beku nehrál Hubáček.
                      Prostě naše možnosti náhrady Krajčíka jsou omezené. Tak se na to musíme dívat a nečekat zázraky.

                      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                        marek018     před 16 lety 02.01.2009 22:29 |  
                        0 0

                        jen tak mimo mísu-proč pořád mluvíte o Gebrem,když je v Liberci na rok s opcí a Škorpil už teď řekl,že jí uplatní?

                        • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

                          slaviator     před 16 lety 02.01.2009 23:08 |  
                          0 0

                          právě no... :( Jedině že bychom si stáhli Gebreho a na hostovačku s opcí jim poslali třebas Mílu Černého plus Vašoně??

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Reggiany

      bongor     před 16 lety 02.01.2009 21:11 |  
      0 0

      Hlavní posila sralty má být ten chlápek ze svazu,nějakej koště.Už je to vidět i na tom,že rudí údajně zcela bez koruny,najednou nakupují jako vzteklí.A v souvislosti s tím,že Kubíček se stále marně snažil spočítat ,kam přišly všechny peníze co vydělalo repre......Doufám,že bude platit i pravidlo číslo dvě,že sebelepší hráč se ve Spartě zavčasu zmrší a pravidlo číslo tři,že fotbal není o součtu kvalit hráčů,ale o mnoha dalších věcech,které se za peníze těžko kupují.
      V nejhorším.kdyby výprodej pokračoval,může situaci zachránit KJ,teď dal sraltě dva goĺy a na další nahrál,takže by byla vyřešená otázka špílmachra a současně i střelce.Jenom toho Mateje budeme těžko nahrazovat.

  7. oprava

    psicosis     před 16 lety 02.01.2009 15:40 |  
    0 0

    Krajcik neprestupuje do Reggiany (AC Reggiana), ale do Regginy (Reggina Calcio). Reggiana hraje az treti ligu (serie C).

    • Re: oprava

      slaviator     před 16 lety 02.01.2009 18:00 |  
      0 0

      Reggina = Reggina di Calabrio?

      • Re: oprava

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.01.2009 02:01 |  
        0 0

        výraz Reggina Di Calabrio neexistuje, pokud myslíš fotbalový klub Serie A je to Reggina Calcio a je z města Regio di Calabria v jižní Itálii a přesně tam přestupuje Matej Krajčík.)

          • Re: oprava

            slaviator     před 16 lety 03.01.2009 09:51 |  
            0 0

            jo, dokonce i blbě čtu, je to se mnou už pěkně nahnutý, fakt... až ted jsem si všim, že to dokonce není reggina di calabria, ale reggio di calabrio.. :-D chjo.

        • Re: oprava

          slaviator     před 16 lety 03.01.2009 09:49 |  
          0 0

          Já myslel, z toho města... Akorát teda ne calabrio, ale calabria... Tak Matejovi závidím, má to kousek od Sicílie, teplíčko... Jooo, ani se mu nedivím :)

  8. Re: Matej Krajčík přestupuje do Regginy

    whiplash     před 16 lety 03.01.2009 12:02 |  
    0 0

    Hmmm....takze nejaka Reggina z chudeho italskeho jihu
    je schopna vyhovet financnim pozadavkum, kdezto Slavie ne ?
    To je teda fakt zajimavy. Asi toho mel tady uz plne zuby.

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Regginy

      miross     před 16 lety 03.01.2009 14:08 |  
      0 0

      Kolikrát si na tom chudým jihu Itálie byl? Zapoměl jsi, že na Sicílii mají dvě ligová mužstva? Chudá mužstva z jižní Itálie jsou pořád bohatší než naše! Byl jsem na fotbale v Palermu i v Catanii a jejich mužstva hrají průměr v Itálii se solidní podporou. Stadiony sice nevypadají tak jako v Miláně nebo Římě, ale život na jihu s penězi ligového fotbalisty bude mít Matěj luxusní!!

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Regginy

        whiplash     před 16 lety 04.01.2009 19:00 |  
        0 0

        Na jihu Italie ? Musim sebekriticky priznat, ze ani jednou. Kvuli fotbalu tam ale urcite nepojedu.

        Me zklamani z tohoto prestupu je velike,
        protoze podle podzimniho herniho projevu se obavam, ze prichazime o nejdulezitejsiho hrace. Ceka nas zrejme opet napinave jaro....

        Prestup mu preji, ponevadz si ho zaslouzi, to je bez diskuse. Hlavne aby ta Reggina nesestoupila.

        Tak, ted jeste MS do Hamburku ci kam, a je to ....

    • Re: Matej Krajčík přestupuje do Regginy

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.01.2009 01:00 |  
      0 0

      jen pro porovnání: v minulé sezoně utratila Reggina za posily u kterých je známa částka cca 9,3mil Eur coz je pomalu vyssi nez dvojnasobek naseho rozpočtu, pořád si myslíš že by se daly srovnávat platové podmínky ve Slavii a v Reggine?

      • Re: Matej Krajčík přestupuje do Regginy

        whiplash     před 16 lety 04.01.2009 18:53 |  
        0 0

        podle toho, co pisete, asi ne. Ja mu to preju, zaslouzi si to. To je bez diskuze. Akorat me to rozhodnuti zklamalo, protoze za a)
        ...opet nas ceka na jare nervak, za b) ... jestli ta Reggina sestoupi, tak jako co ? ....a konecne za c) ... s timhle pristupem se dale asi neposuneme (kvalita hracu+vysledky na evropske scene).....
        ........ tohle s tim sice nesouvisi, ale prece si rypnu:
        nekdy na zacatku ligy se prodal pan Necid rusakum. Je konec podzimni casti ligy a najednou slysime narky, ze ho chceme na hostovani. Smesne, podle me. Vypovida to o "promyslenem" budovani muzstva. Opravdu jsem moc zvedavy na posily

        Slavii zdar a vsem fandum pevne nervy

  9. Re: Matej Krajčík přestupuje do Regginy

    LordEdmund     před 16 lety 03.01.2009 22:11 |  
    0 0

    Tak prej chce Ostrava Lukáše Váchu :-( a Večeřa ho chce na pravou stranu obrany. Myslim, že by bylo lepší ho v přípravě vyzkoušet u nás, neź ho prodat konkurenci, vytrhnout jim trn z paty a sami si po odchodu Mateje zadělat na problém. Kindel je nadějnej a v přípravě si vedl loni zdatně, ale co s nim udélá mistrák, těžko řict a Dřížďal, je sice borec maximální :-) ale po těźkém zranění..