Rozhovory

M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

Slávisté byli po utkání rozladění nejen ze svého výkonu, který znamenal konec cesty pohárovou Evropou v letošní sezoně, ale také z toho, co předváděla trojice rozhodčích. Diváci dnes mohli vidět řadu sporných verdiktů, vykázání trenéra Jarolíma na tribunu, nařízenou penaltu za faul Martina Vaniaka na Davida Jarolíma a červenou kartu pro našeho gólmana.

Vladimír Šmicer, který naskočil do zápasu na začátku druhé půle a při pozápasovém rozhovoru mu tekla krev ze rtu jako následek srážky s gólmanem Rostem, byl viditelně rozladěný z výkonu rozhodčích. "Některá jejich rozhodnutí mi přišla trochu nešťastná a dost divná. Někdy pískali pozdě ofsajdy, pak nechají výhodu, když jsem byl zfaulovaný na vápně, nechápu to. Klukům na lavičce jsem říkal, že turecký rozhodčí asi nebude nic moc, je to takové zvláštní i vzhledem k tomu, jaká komunita Turků žije v Německu," řekl po utkání Šmicer. Zároveň ale neomlouval dnešní prohru jen nekvalitními soudci. "Pro každého je vypadnutí z Poháru UEFA velkým zklamáním, opět jsme nedali branku, přitom v našich silách je ji vstřelit, tak špatní nejsme. Když to ale nepřichází, propadáte skepsi, podepíše se to na sebevědomí. Ukázalo se, že v pohárech je jiné tempo než v lize, u každého je individuální, jak se s ním vyrovná, všichni musí v utkání podat maximální výkon. Bohužel v tom jsme se nesešli, každý rok se v Evropě nepovede. Máme na čem pracovat, na Ajax jedeme bojovat jen o čest," uvedl náš nejzkušenější hráč.

Z průběhu utkání byl velice zklamaný Martin Vaniak. "Prohráli jsme zaslouženě, měli jsme jednu střelu. Hamburk si sice také vypracoval minimum šancí, kromě dvou gólových měli ještě jednu hlavičku, ale byli prostě efektivnější než my. Zápas se divákům nemohl líbit, ani jeden tým nepředvedl nic zajímavého. Trenér po nás chtěl, abychom hráli uvolněně a bez zábran, my dělali přesný opak, balon nám skákal, Hamburk nás presoval. Nemělo to šmrnc, hrálo se jen mezi šestnáctkami." Diskutovaný byl samozřejmě zákrok, po kterém se kopala penalta a Vaniak inkasoval červenou kartu. "David umí zahrát fauly, předkopl si balon a narval to do mých nohou, penalta tak asi byla. Říkal jsem mu: stálo ti to za to? Podle mě jsi mě mohl obejít a dát gól a nemusel situaci řešit takhle. Červená karta je ale hodně krutá, je smutné, že nemůžu hrát proti Ajaxu a zřejmě ani předkolo Ligy mistrů, jestli se do ní kvalifikujeme z prvního místa." Znamená to tedy, že by Martin Vaniak rád hájil branku Slavie i v další sezoně? "Samozřejmě že ano."

Vaniaka v bráně vystřídal kapitán Erich Brabec. "Nebyl nikdo určený, prostě jsem byl nejblíž, tak jsem si rychle vzal dres pro případ, že bych míč chytil a měli jsme ještě šanci vyrovnat." Exekutora pokutového kopu Petriče zná Brabec z působení ve švýcarské lize. "Vím, kam to vždycky kopal, říkal jsem si, že zkusí druhou stranu, ale nevyšlo mi to." Uvidíme, kdo Brabce v bráně proti Ajaxu vystřídá, jestli Jakub Diviš nebo Michal Vorel. Náš kapitán hodnotil i celý zápas. "Nepomohlo nám vystoupení tureckého rozhodčího. Ale Hamburk vyhrál zaslouženě, my byli neškodní. Měli jsme zápas zvládnout líp, hosté si také v zásadě nic nevypracovali a vyhráli 2:0." Brabec se vrátil i k momentu po prvním gólu, po kterém byl vykázán na tribunu Karel Jarolím. "Neviděl jsem ještě situaci na videu, takže nevím, jestli ofsajd byl nebo ne. Každopádně jsme měli celou situaci zvládnout lépe."

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

    Zelik     před 16 lety 05.12.2008 09:28 |  
    0 0

    Erich to řekl správně, Byli jsme neškodní, ale nepomohlo nám vystoupení tureckých rozhodčí...

  2. Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 09:37 |  
    0 0

    Špatně, všechno. Od sestavy přes hru, rozhodčího až k výsledku. Už to skoro připomíná Spartu. . pořád si to vyříkávaj, jak to je špatný, že příště už musí přijít jinej výkon a přijde stejně bojácnej zanďour. Jsem zvědavej, jetli KJ nasadí do Ajaxu i mladší kluky, hlavně Kubu Diviše, nebo jestli tam pojdede hrát s tou samou sestavou. Myslim, že prospěšnější by bylo nasadit mladší kluky. Váchu, M. Černýho. . jako loni Jabloňák si kopnul LM.

    • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

      Jiri1     před 16 lety 05.12.2008 09:52 |  
      0 0

      Na to zapomen, hracum jde o penize, zadne mladi se konat nebude mozna jeste Sise , ale to je vse.

    • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

      LordEdmund     před 16 lety 05.12.2008 09:56 |  
      0 0

      To máš těžký rozhodování.Diviše bych neriskoval, mohla by se klidně opakovat sedmićka s Arsenalem. Netvrdim, že je horší než Míša Vorel, ale nikdy nechytal ani ligovej zápas a pŕi naší formě ho nechat rozcupovat Ajaxem by ho mohlo dost poznamenat. Jinak na spartu a jejich serii domácích nevýher jsem si taky vzpomněl..Ještě rok a máme je :-(

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 10:00 |  
        0 0

        Jiří, mě peníze hráčů nezajímaj, měli si je vydělat včera a KJ by to měl vidět stejně. Krom toho mladí hráči jou budoucnost Slavie. I proto bych tam dal Diviše. . Vorlis , ač sympaťák, je na odchodu a perspektivu ve Slavii už spíš nemá. Diviš už má za sebou těžké zápasy v 21, co odchytal v přípravě a v pohárech, tak nezklamal, já bych mu důvěru dal. Za 7 na Arsenalu taky nemohl Vaniak.

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:03 |  
          0 0

          Souhlas. Peníze hráčů jsou to druhotné, ne-li ještě níž. První na ráně jsou zájmy klubu. A tedy to, když už v tom zápase o nic nepůjde, tak aby dostali šanci i jiní hráči. Aby je to namotivovalo do přípravy... Diviš jednoznačně do brány, na beka bych dal Kindela napravo a nalevo Šikliče a do zálohy Ivanu na kraj a místo Belaida třeba Váchu. Nebo co ten Grajciar, jak se jeví? Co ho zkusit na pravém kraji zálohy a Ivanu s Gocem v utoku..? Ať ukážou, že mají Slavii co dát.

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 16:54 |  
            0 0

            Grajciar je pořád pod drnem...

            • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

              slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:52 |  
              0 0

              budiž mu země lehká :)

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        (host)     před 16 lety 05.12.2008 10:03 |  
        0 0

        Na hlavni strance je anketa, kdo bude chytat, tak hlasujte. Jane

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          Jiri1     před 16 lety 05.12.2008 10:13 |  
          0 0

          Ne mne spis pobavila ta jmena Vacha , Cerny , kteri jsaou zjevne na odchodu a budou radi kdyz preziji 1 tyden zimni pripravy, Divis, spis by to chtelo poradneho golmana,. ma neskutecne slabiny.

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 10:43 |  
            0 0

            Hm.. zimní pauza na dohled a Mr. Insider se už rozjíždí.. tak uvidíme:-)

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          LordEdmund     před 16 lety 05.12.2008 10:42 |  
          0 0

          Jane,jen taková drobnost.Neni taková anketní otázka nevhodně položená? Výsledek z ní bude naprosto nic neríkající,teda jen jakýsi odhad ,kdo asi dostane důvěru trenera.. :-)Neměla by spíš otázka znít. Kdo by podle vás měl chytat na Ajaxu ?

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            Jiri1     před 16 lety 05.12.2008 10:50 |  
            0 0

            No je lepsi se radeji netesit , nez pak dostat ranu do palice , viz Gebre, viz Dockal, viz Jablonsky

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            (host)     před 16 lety 05.12.2008 10:53 |  
            0 0

            Pravda, ale ted uz to nechci menit :) jane

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:00 |  
        0 0

        Proč? O nic nejde, takže tu šanci by Kuba dostat mohl a myslím, že i měl. Naopak, byla by to pro něho myslím zase motivace makat o to víc v přípravě a ukázat, že ten dobrej výkon proti Ajaxu nebyl náhodnej a že se chce poprat o základ, či že ten špatnej výkon proti Ajaxu byl náhodnej, vyjímkou, a že umí makat líp... Ať tak či onak, zápas mu ublížit nemůže. Za jednadvacítku chytal v Anglii, což taky nebyl jednoduchej zápas. Jsem pro, aby mu dal trenér Jarolím šanci i v Ajaxu.
        A kromě něho by mohl proti Ajaxu postavit místo Hubáčka i Šikliče, dát do sestavy místo Krajčíka Kindela a Ivanu dát na kraj zálohy. A hrát na dva útočníky Toleski-Necid. O nic nám už nepůjde, takže ten Diviš, Kindel, Ivana v základu klidně hrát mohou, akorát to pro ně bude znovu další motivace ještě víc na sobě pracovat v přípravě. A dokonce bych se přimlouvail i za to, aby posadil Belaida, kterej poslední zápasy neskutečně fláká... A místo něho nasadil třeba Váchu.

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 14:09 |  
          0 0

          No, tak třeba takhle: Viviš, Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič, Vácha, Jarolím, Tavares, Švento, Ivana, Toleski a střídání Volešák/Janda/Necid/M. Černý.

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:22 |  
            0 0

            Jo, akorát raději bych v brance Diviše :) A místo Mateje Kindel a beru... :))))))

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:28 |  
            0 0

            Diviš - Kindel, Suchý, Brabec, Šiklič - Vácha/Grajciar, Jarolím, Tavares/Cissé, Švento - Ivana, Toleski :) Střídání: Šenkeřík, Janda, Necid.

    • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

      Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 12:58 |  
      0 0

      Jenže loni byl Jabloňák v jiný situaci než tyhle dva. Jste všichni jak malý, kterej trenér by postavil hráče, kterej byl strašně dlouho zraněnej, předtím si za áčko nekopl a po návratu odehrál 5 zápasů za béčko. Spíš je tady obrovskej hype od určitých přispěvovatelů o výjimečnosti jednoho hráče (nepopírám že před zraněním tomu bylo jinak, ale teď to prostě bude trvat).
      Vácha hrál proti Krči DZ, tak ho postavíme na Ajaxu místo Tavarese. Proč ne, žejo? Vraťte se na zem, proboha. Šanci může mít tak akorát Kindel, který už za áčko něco odehrál. Ale Černý s ním ani netrénuje.

      A Jiriho (Standu) bysme všichni měli začít brát velmi vážně. Potvrdila se totiž jeho včerejší informace že na penaltu je určený Brabec. Holt borec, jak to všechno ví. A kolik se toho už potvrdilo, žejo? Něco jsem teď zaslechl že zrušíme všechny mládežnický týmy a hráče si už budeme jenom kupovat. KJ si totiž nepřeje aby se musel zabývat nějakými dorostenci. A Doležal ho v tom podpořil, za ušetřené peníze totiž koupíme v zimě Huňu se Střihavkou, dohromady za 35 miliónů. Tavares se bude muset pakovat, trenér ho nemá rád protože nerozumí jeho přízvuku. Na DZ Jarolím předělá Ivanu. Latka, který má v týmu v podstatě větší slovo než trenér si vydupe že chce hrát levého záložníka, jinak že odejde na Střížkov.
      A nepokoušejte se mě obvinit ze lží, za pár týdnů všichni uvidíte. Vždyť Sparta se už v pondělí stěhuje na Strahov...

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        zz     před 16 lety 05.12.2008 13:25 |  
        0 0

        Zdravím Khadgare,
        Kindel odehrál pár přáteláků, v lize ani minutu na rozdíl od Váchy s Černým, kteří v lize už pár zápasů odkopali. Na Ajaxu nebude hrát ani jeden. Milan Černý je výjimečný hráč, nejdůležitější pro něj je, aby nabral herní kondici, praxi a sebevědomí. To samé Vácha. Chce to čas. Fotbalově jsou na tom mnohem lépe než třeba Petr Janda, který má hru založenou na rychlosti, kondici, důrazů v osobních soubojích, pressingu. Vůbec bych nezpochybňoval kvality Milana Černého, talent a fotbalovost nemůžeš zapomenout. Jeho čas i čas Váchy přijde.
        Jediný, kdo by mohl nastoupit na Ajaxu, je Diviš v brance. Možná Šiklič v obraně. A pravděpodobně budeme hrát bez Necida. Problém Slávie v pohárech je jinde. Jeden gól v sedmi zápasech mluví za vše. Ale na to nemám teď čas. Až večer.

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 13:38 |  
          0 0

          Já ty věci nepopírám, ale je nereálný aby tyhle hráči nastoupili TEĎ. Rád bych aby absolovovali s áčkem přípravu, ukázali a na jaře nastupovali v lize za Slavii. Ale ne teď, ani předtím na podzim. Jednak by to byl risk a taky by to bylo nefér vůči hráčům, co byli v přípravě. To mi stačilo u Abrháma...
          Jinak Černý 6 zápasů v lize (minuty) a Vácha 11 (tam už víc). Kindela jsem nemyslel do uefy, ale tak, že z hráčů béčka měl největší šanci nastoupit za áčko, hrál vlastně i v poháru.

          Jste fakt mimo realitu...trochu pragmatismu by neuškodilo.

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            zz     před 16 lety 05.12.2008 13:54 |  
            0 0

            Ano, proto nečekám, že nastoupí na Ajaxu. Mohlo by jim to i ublížit. Nejdůležitější je, aby byli zdravotně v pořádku do přípravy. a pak se uvidí, jestli zůstanou nebo odejdou na hostování.
            U Kindela neočekávej, že nastoupí. To by bylo pro něj velké sousto. Je rozdíl mezi přátelákem nebo pohárem proti Rakovníku a zápasem na Ajaxu. To prostě nelze srovnávat.
            Znovu opakuji, je nereálné očekávat, že na Ajaxu nastoupí Vácha, Černý a Kindel. Já to neschvaluji, klukům by to ublížilo. Buďme trpěliví a dejme jim čas.

            • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 14:01 |  
              0 0

              Váchu počítáš za Slavii, že? Ale on hrál pod Kozlem stabilně. . ligu i pohár. Černý byl dlouho zraněn. Neříkám, že by měli hrát celý zápas, ael třeba na pár minut střídání by bylo dobré. Už jenom jako ukázka toho, že se s nimi počítá. to nám v minulosti taky dvakrát nešlo. . viz Dočkal, právě Vácha, Gecov, málem i Necid. . Ale když říká pan Jiří, že vydrží týden přípravy, tak na tom asi něco bude. Vždyť mu min. každá dvacátá informace vychází. .

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 14:13 |  
                0 0

                Jenže v Jablonci byl na půlročním hostování, platí těch 11 zápasů.
                Určitě by bylo dobrý jim ukázat že se s nima počítá, ale koukni jakou jsme měli ke konci podzimu formu, tam jsme byli rádi, že jsme rádi...

                • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                  slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:22 |  
                  0 0

                  Jenže něco odehrál i předtím za nás už, ne?

                  • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                    Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 16:57 |  
                    0 0

                    asi jeden zápas v lize. nebo tak nějak

                    • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                      slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:05 |  
                      0 0

                      jj, jeden, měl jsem pocit že jich bylo víc

            • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

              Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 14:09 |  
              0 0

              Já to neočekával ani v lize. Stojím nohama na zemi a dokážu si spočítat se kterými hráči KJ počítá a se kterými ne. Prostě příprava a pak se uvidí. U Kindela jsem psal že jeho nasazení neočekávám, nejsem blázen. Když nehrál ani v lize, tak nemůže hrát v uefě. Proti Krči se mi líbilo jak si měnil místo s Váchou. Připadá mi ale že dost trpí na nedostatek sebevědomí.

              Proti Ajaxu se obávám aby to neublížilo i Divišovi, pokud nastoupí. Kdyby se zápas nepodařil, tak ho to může odstřelit.

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 14:13 |  
                0 0

                To je zase věc trenéra. Ten jedinej může hráče odstřelit po nepovedeném zápase.. ne zápas samotný. Bohužel, KJ to umí, no..

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 13:32 |  
        0 0

        V čem byla jiná? Jinak všichni maj za sebou zápasy v 21, Vácha hrál pod Kozlem dokonce Uefu a rozhodně se neztratil. Nejsou nejspíš potřebně rozehraní, ale stabilní opory jsou zase přešlé a z formy. Navíc jestli máme přijít v zimě o Mateje, tak bych Váchu nebo Kindela klidně vyzkusil. Švec hrál Uefu v 16. . Doufám, že aspoň ten Kuba Diviš dostane šanci.

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:05 |  
          0 0

          Prostě byla jiná. Tečka. :)))

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          tantalos     před 16 lety 05.12.2008 15:17 |  
          0 0

          Když můžou hrát takoví nekopové jako Hubáček nebo M. Jarolím, nevidím důvod, proč by Slavia nemohla proti Ajaxu postavi hráče z B-dorostu nebo C-dorostu, horší by nebyli . Tak proč nepostavit Váchu a M. Černého, které mají víc talentu než David, Lukáš a MJ dohromady. Akorát se holt ukazuje, že holt nejsou takoví parchanti jako ten David. Doufám,. že už se nikdy nikde neobjeví fotka toho hajz... ve slavistickém dresu.

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            slaviator     před 16 lety 05.12.2008 16:41 |  
            0 0

            Tantale, kroť se... Ten nekopa Hubáček byl jedinej, kdo včera vystřelil - ať na bránu, či mimo. Jedinej!!! Proč nestříleli ostatní, ti co ten fotbal hrát umí? A viděls, co včera Hubáček odběhal? Poslední dobou jde strašně nahoru a zlepšuje se, dřív se mu vytýkalo že neběhá, že nepodporuje útok, teď běhá po celé lajně, kolikrát i víc než Matej. Akorát ty centry..:( Ale ty se včera nepovedly nikomu, ani Matejovi, ani Dušanovi, nikomu.

            A o jakém hajzlovi to mluvíš? O Davidovi? A proč... Náhodou, musíme říct, že to udělal dobře. A kdyby to včera udělal tohleto Janda, my díky tomu vyrovnali na 1:1, tak bys asi mluvil o tom, že to udělal chytře a že si došel pro faul. Kdekoliv v hřišti když to někdo udělá, tak je chytrej, že si došel pro faul... Ale David v našem vápně je hajzl... Byla to Vaniakovo chyba, že se nechal "vyprovokovat", stejně jako chyboval na Arsenalu v rozehrávce, proti Seville ve zbytečném výběhu, ... Penalta byla jasná a nezlobím se za ni vůbec. Už stejně nic neřešila. Ale co mě štve, je že dostal Vaniak červenou - měl jsem pocit, že jsou rozhodčí nabádáni nyní k tomu, že když je penalta a není nějaké vážné zranění, tak by měli dávat žlutou. A nevšim jsem si, že by Davida byť jen odnášeli na nosítkách, nešlo o zákeřnej faul, nejednalo se o zranění, měla být jen žlutá karta... Ale třebas včera David hrál dobře. Byl vidět. A naopak, kdyby nás v nynější jeho formě měl posílit, bylo by to posílení. Ne nadarmo patří mezi nejlepší hráče celé Bundesligy.

            • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

              tantalos     před 16 lety 05.12.2008 17:10 |  
              0 0

              Kdyby si včera Hubáček plnil své povinnosti a nesignalizoval ofsajd, který nebyl, tak by první gól nepadl - bylo to jeho zaspání. Jako obvykle Hubáčkův gól - už pokolikáté?
              A teď zcela otevřeně, je jasné, že J. Černý, MJ ani Hub se už nedokážou zlepšit - už nikdy nebudou rychlejší, už nikdy se nanaučí hrát bez zbabělosti, už nemají kam růst. A včerejšek ukázal jejich limity zcela jasně.
              Naopak u Váchy a Milana Černého je perpektiva naprosto otevřená. Možná za dva roky nebudou hrát ani tak průměrně, jako dnes hraje J. Černý, ale ta šance tu je. A prokázaný talent - rychlost myšlení a fotbalovost vrozená.
              Když Csaplár poprvé stavěl šestnáctiletého Švícka v Sofii, ten ukázal, že hrát umí. Bylo to tisíckrát větší riziko, než postavit dnes již mnohem zkušenější M. Černého, Váchu nebo třeba Helda. Ti jsou dnes starší a vyhranější, než byl Švícko v Sofii. A Švec, když se mu věřilo, se chytil a je už v Holandsku. Černý, Vácha a Held jsou stejně staří jako Michal a šanci by si už zasloužili.
              Csaplár ovšem nebyl podělanej strachem (nakažlivým) a mladý kluky znal a věřil jim. Jak dnešní trenér věří mladochům., to ukázaly opce na Dočkyho, Necida a spol.
              Přečti si Hattrick a uvidíš, že Dočkyho chtěli dokonce prodat do Sparty.
              Pokud jde o Davida Jarolíma - podle nedávné ankety je to nejneoblíbenější hráč celé Bundesligy. Proč asi? Protože je to největší podrazák a simulant.
              Včera hrál mimochodem prd - až ta tu nahranou pentli. Musel to dělat právě Slavii, ve které nějaký čřas vyrůstal?
              Ano, musel, protože je... Jarolím.

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 17:20 |  
                0 0

                Švícka stavěl ještě Beránek. . Souhlasím, aby tihle kluci dostali šanci na Ajaxu.

                • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                  slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:25 |  
                  0 0

                  Hlavně ale tehdy stavěl mladý i Jarolím, ne? Kdo postavil v lize jako první Dočkala, Váchu v Teplicích? Kdo postavil jako první v Příbrami Suchého, Černého? Že by opět KJ...? Prostě těžko říct, že kdyby za Csaplára tady byl jinej kádr, zda by ty mladý taky stavěl.

                  • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                    tantalos     před 16 lety 05.12.2008 19:01 |  
                    0 0

                    Jo, tenkrát bylo jasný, že Teplice nechtějí vyhrát, na to vzpomínám. Ale od té doby se něco změnilo a obávám se, aby ti mladí vce Slavii ještě zůstali

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:22 |  
                0 0

                Já novej HT čet hned jak vyšel... Hlavně o Dočkym. Ve Spartě chtějí v zimě i Latku a Šventa. My taky můžeme chtít Cristiana Ronalda nebo Ibiševiče a dopadne to úplně stejně... Btw jinak do Sparty ho prodat nechtěli, ne? Jednali s ní, ale bylo řečeno, že trumfová esa drží Liberec... Ale co je "zajímavé", že podle Zíky bylo jasný od začátku, že Dočkal v Liberci zůstane...

                Ano, nejneoblíbenější mezi soupeři (!). Ale nediv se. Taky je podle statistik nejfaulovanějším hráčem. A proč? Proč když víš, že teda simuluje, proč mu to rozhodčí žerou, proč si nedá soupeř o to větší pozor aby zasáh míč...? Nebo že by byl vážně faulovanej hele...? Včera to nahraná penalta nebyla. Nahraná by byla, kdyby faul nebyl. A ten byl. To, že si pro něj došel, je jeho "chytrost" a hloupost Vaniaka, že do toho skluzu šel... Jestli to je Jarolím nebo Franta Novák je mi v tu chvíli srdečně jedno.

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                mitsu     před 16 lety 05.12.2008 17:57 |  
                0 0

                je libovy jak tady furt delas,jak znas ty mlady kluky a pak napises takovou blbost,ze svicka postavil csaplar...held na to nema ani nahodou.cerny je mimoradnej talent,ale dokud je jenom talent,tak to nic neznamena.tech zazarcenejch talentu uz byli stovky a stovky.ma smulu na zraneni,ale kazdepadne mu preju jenom uspechy.vacha se do toho musi taky jeste dostat,oba dva jsou po zraneni.a kluky z C dorostu?je vazne vtipny,jak ses blbej,promin ale ty nesmysli,co tu pises,to je neuveritelny.ja preferuju mlady hrace pred starsima,ale musej mit potrebnou kvalitu.C dorost ajaxu by si s nasim C dorostem pohral tak,ze uz by si kluci v zivote nemohli obout kopacky.dalsi blbost s davidem jarolimem.ta anketa znela tak,proti jakemu hraci se vam hraje nejhur a ne jaky hrac je nejneoblibenejsi.o jeho kvalitach nema cenu spekulovat,holt to dotahnul tisickrat dal nez ty,tak mu nezavid,je to vetsi slavista nez ty,protoze preje cele slavii a ne jen par hracum,kteri ani nehrajou a nenadava na vsechno,protoze existuje jenom jeho pravda.a s tou penaltou je to nejlepsi.tam sem se smal nejvic.prej proc to musel delat zrovna nasi slavii kdyz tu vyristal.vis tantale,mozna ti to neni znamo,ale hraci se fotbalem zivi,nehrajou ho jenom pro zabavu vis?a jeho zamestnavatelem je momentalne hamburk,takze i kdyz je slavista,tak musi podat maximum pro hamburk.penalta byla jasna,byla to jenpom hloupost vaniaka takhle tam jit.to jako kdyz byl sam pred branou,tak mel david schvalne zakopnout a poslat mic do autu?nebo co by si po nem chtel?tak uz se prosimte prober konecne

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 16:53 |  
            0 0

            A pak taky hrajou hráči, kteří nám zatvrzele odmítají předvést jak dobře ten fotbal hrát umí - jako třeba Belaid. Je to dobrý nápad, s tím C-dorostem, 16ti letí kluci budou Ajax školit.

            • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

              tantalos     před 16 lety 05.12.2008 17:16 |  
              0 0

              Belaid dal ve třech letošních utkání víc ligových gólů za Slavii než Jarolím a J. Černý dohromady. Proti Hamburku vybouchl stejně jako celá slavistická ofenzíva. U něho je šance na vzestup.
              Taky u kluků z C - dorostu je ještě šance, že z nich jednou budou páni fotbalisti. U Černého a M. jarolíma už žádná šance, že někdy budou stačit na mužstvo jako Ajax už není a nikdy nebude. Rychlejší ani pokud jde o nohy, ani pokud jde o hlaVu, už nikdy nebudou. Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:29 |  
                0 0

                Ty Belaidovo góly jsou minulost. To taky by mohl Šmíca hrát do smrti, protože dal gól ve finále LM. A Kalivoda měl zůstat, protože dal gola na Ajaxu! Sorry, ale tohle je minulost, Tijanyho jsem měl dlouhou dobu rád, ale poslední dobou to fláká. To může mít techniku Ronaldinha a střelu Ruud van Nisterlooye, ale když neuběhne ani deset metrů pod pět sekund, tak to sorry... A on neuběhne kolikrát ani pět metrů pod sekund deset. U Jardy ta šance už asi vážně není, ale MJ tak starej není a s vhodným tréninkem se ještě může dost zlepšit.

              • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:29 |  
                0 0

                Ty Belaidovo góly jsou minulost. To taky by mohl Šmíca hrát do smrti, protože dal gól ve finále LM. A Kalivoda měl zůstat, protože dal gola na Ajaxu! Sorry, ale tohle je minulost, Tijanyho jsem měl dlouhou dobu rád, ale poslední dobou to fláká. To může mít techniku Ronaldinha a střelu Ruud van Nisterlooye, ale když neuběhne ani deset metrů pod pět sekund, tak to sorry... A on neuběhne kolikrát ani pět metrů pod sekund deset. U Jardy ta šance už asi vážně není, ale MJ tak starej není a s vhodným tréninkem se ještě může dost zlepšit.

                • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                  tantalos     před 16 lety 05.12.2008 17:48 |  
                  0 0

                  Belaidovy góly nejsou minulost - je to začátek. Pro TJ byl letošek první rok, kdy hrál stabilně v sestavě ligu a v tuniským nároďáku. Neměl zimní přípravu, proseděl ji v kriminálu, teď mele z posledního. Ale půjde nahoru a dobře, že má ve Slavii smlouvu.
                  MJ je teď ve věku, kdy má být na vrcholu výkonnosti. Je mu cesta uhlazována, má od strýčka všecko, co si může přát, ale hrál a hraje velký kulový. Samozřejmě - občas zazáří proti třetiligovýmu soupeři, to je ještě za hvězdu, a potom z té slávy žije. Ale v lize nestačí na mužstva jako Ostrava nebo Liberec - tam už se ukáže, že na velký fotbal neměl, nemá a mít nebude.
                  Talentovaný kluk z C dorostu může pro Slavii znamenat mnohem víc. MJ je pouze zátěž na pokladnu

                  • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

                    slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:52 |  
                    0 0

                    Mě se taky nelíbí hodně kroků Karla Jarolíma, nelíbil se mi vůbec obchod s Libercem, nelíbí se mi víc věcí, nelíbily se mi dřív výkony MJ... Ale proč, když je v současné době nejlíp hrajícím naším záložníkem, říkat že na to nemá? Prostě Tijanymu vyšel srpen, vyšlo září, ale říjen, listopad a teď i prosinec hrál shit. To se stát může. Může být na jaře znovu lepším. Ale musí si to taky srovnat v hlavě... Ono to taky nějak vypadá, když hráč ometá bary s kámošema a pak má podat stoprocentní výkon.

    • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 16:09 |  
      0 0

      To je pekny. Ruza dokazuje, ze sportu rozumi, ma to v hlave srovnany vic, nez si mnozi o nem mysli, je to pan trener.

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        slaviator     před 16 lety 05.12.2008 16:43 |  
        0 0

        Já jen nechápu, jak to vše může stíhat. Klub - od mládeže po A tým, je jedním ze spolumajitelů, manažer, bůhví co ještě... Kvůli reprezentaci musí sleodvat nějaký hráče taky, denně prý kouká i na dva zápasy z NHL, sleduje fotbal... Ty jo, ten snad žije v jiný časový dimenzi, kdy den má 148 hodin.. :))))

        • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 17:09 |  
          0 0

          Takovej angl. fotbalovej model.. Ale taky Růža je jen jeden! :-)

          • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

            slaviator     před 16 lety 05.12.2008 17:24 |  
            0 0

            Tohle mě dostalo...
            "* LN Už máte některé adepty vyhlédnuté?

            Mensator i Kopřiva vypadali ve Finsku velice slušně. Dobře chytá i Hübl, máme mladého Vošvrdu, Furcha, Novotného... Aby tihle kluci výkonnostně rostli, musí dostávat příležitost.

            * LN Není ale trochu riskantní postavit na mistrovství světa do branky mladíky?

            Jistě, je to risk, ale opakuji, hokej je jen sport. A jak říkal Ivan Hlinka, hlavně se z něj nesmíme po.... A navíc, jednou přece mladé gólmany do branky musíme postavit. Když to neuděláme, najednou zjistíme, že Mensatorovi je třeba už 35 let. Třeba teď chci vzít do Ruska mladého Saláka, který chytá ve finském Turku velice dobře, a také Kopřivu. "

            Prostě o hokeji si myslí to, co my o fotbale :)))) A tohle je jen další voda na mlýn, že v Ajaxu by ti mladí šanci dostat měli, kor když už nám o postup nejde. V nějakejch zápasech se otrkat musí... A že by jim to ublížilo, toho se nebojím - pokud je trenér nehodí přes palubu.

  3. Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

    slaviator     před 16 lety 05.12.2008 16:35 |  
    0 0

    (iDNES) "...Trenér Jarolím bude zápas v Amsterdamu sledovat nejspíš jen z hlediště. V utkání s Hamburkem vystartoval po pomezním rozhodčím, kterého chytil za ruku. Hlavní ho vykázal na tribunu, brzy vynese verdikt i disciplinární komise UEFA.

    Bývalý kouč portugalské reprezentace Scolari za podobný prohřešek nesměl na lavičku v pěti zápasech."

  4. Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

    vosaa     před 16 lety 05.12.2008 18:01 |  
    0 0

    Hlavní je, že Vaniak chce ve Slavii pokračovat i příští rok. Z toho mám fakt radost.

    • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

      dejva     před 16 lety 05.12.2008 19:54 |  
      0 0

      Ano z toho rozhovoru s nim, to tak vyplynulo. Mam taky radost. Vanous je "zeleznej dedek".

      • Re: M. Vaniak: Byl to ošklivý zápas

        slaviator     před 16 lety 05.12.2008 20:23 |  
        0 0

        Železo koroduje.. :( Takže spíše něco, co korozi nepodléhá... :)