"Mě zajímá jediné a to je to, abychom v Příbrami uspěli. To je pro mě
podstatné. Samozřejmě že vím, že se na hřišti očekává setkání dvou
nejlepších současných ligových kanonýrů. Pro nás to znamená, že musíme
být ve střehu. Je vidět, že Huňa má střeleckou formu, tak mu nemůžeme
dopřát ani trošku volného prostoru," varuje před sílou Příbrami Karel Jarolím.
Oba týmy se v letošní sezoně již potkaly, ve druhém kole si Slavia s Příbramí poradila, branku vstřelil Zdeněk Šenkeřík. Příbramští si vedou pod koučem Moralesem zatím nad očekávání, se sedmnácti body zaujímají dvanáctou příčku, šest bodů nad sestupovým patnáctým místem. Venku získala Příbram jediný bod za remízu v Teplicích, síla Středočechů je tedy především doma. Z osmi domácích utkání vytěžili slušných šestnáct bodů.
Slavia nepůjde do utkání v ideálním rozpoložení. V domácí lize podává kvalitní výkony, kterými předčí své konkurenty. Naproti tomu v evropských pohárech si nevede dobře, po tragickém výkonu může být Karel Jarolím nakonec rád za bod z utkání se slabou Žilinou.
K utkání by mohli být připraveni i někteří rekonvalescenti. "Věřím tomu, že by do utkání už mohli zasáhnout Vláďa Šmicer, Mickael
Tavares i Jarda Černý, kteří nehráli v předchozích zápasech kvůli
zdravotním problémům," uzavírá Karel Jarolím, kterému bude chybět pouze Litteri.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Jarolím, Belaid, Latka, Švento - Necid, Ivana.
Slavia zajíždí do Příbrami
Ligový podzim uzavře Slavia na hřišti Příbrami. Uvidíme souboj kanonýrů Huňa vs. Necid? Udrží si Slavia v čele tabulky osmibodový náskok? Nebo ho zvýší? To vše se dozvíme v neděli od 20:00, to vše nám nabídne ČT4 Sport.
Komentáře (120)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 12:04 |Dobré poledne. Tak já se přidávám do fronty gratulantů a přeju další stovky článků Vám i celým SN. Zápas jsme už probírali vedle, tak to řeknu jinak. Doufám, že KJ zase chytne jeho odvážnější stránka a zamíchá sestavou, aby rozložil síly a nechal kopnout čekatele na základ (či na A tým).
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 12:40 |Také přeji pěkné poledne,
věřím, že dojde k několika změnám a po včerejším "mytí hlav" se nám někteří hráči opět proberou a přestanou se koukat na sebe do zrcadla. Měli jsme v Žilině několik takových "sněhurek" že? Tak snad to pomohlo a také věřím, že přítomnost V.Šmicera, Tavareze, doufám zovu objevená chuť do hry u Belaida a u dalších hráčů nás povede k naší hře, kterou umíme a neměli bychom ji opouštět. Příbram bude před Hamburkem dobrá prověrka a ať se tedy naši kluci ukážou, že dovedou zabojovat a nezratit víru ve vlastní schopnosti. Byla by velká škoda si ten závěr roku nějak hloupě pokazit. Tak pojďme na Příbram.
Sokrates55
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 29.11.2008 13:02 |Zdravím a přeji dobrý den,
čeká nás poslední ligový zápas na podzim, bylo by dobré vyhrát a udržet nebo navýšit náskok před konkurencí. Nečekám žádné velké zemětřesení v sestavě, zápas proti Teplicím ukázal, že hráči jsou na tom dobře kondičně. KJ avizoval v dnešním rozhovoru nějaké změny, ale očekávám snad jen nasazení Tavarese místo Latky a v druhé půli pak Šmicera s Černým. Záležet bude na jejich zdravotním stavu. Nečekám ani variantu s Šikličem, na těžkém terénu by nebyl platnější než Hubáček. Varianta s Dřížďalem je nereálná, nikdo nebude riskovat jeho zranění, navíc má daleko do optimální formy. Počítám, že nepojede ani s B týmem vzhledem k povrchu ve Vansdorfu.
Vzhledem k těžkému terénu nelze čekat žádný pohledný kombinační fotbal z naší strany. Bude to o bojovnosti, standardkách, agresivitě. Soupeř na nás vyrukuje s vysunutým pressingem a těsnou obranou. Musíme si s tím poradit. Bylo by dobré na těžkém terénu střílet. Velkou roli budou hrát standardky, musíme si dát pozor na dobré hlavičkáře soupeře jako Miller. Doufám, že při obranných standardkách nebudeme působit tak chaoticky jako v posledních zápasech. Pozitivem je, že KJ v Žilině na odražené míče nedával MJ. Při útočných standardkách čekám lepší zahrávání. Jak důležitá je osoba zahrávajícího hráče, nám ukázal Jež. Místo vysokých plachtících bochánků to chce střílené centry s různými variantami. Snažme se vyvarovat faulů v nebezpečných prostorech. Miller umí vystřelit ze střední vzdálenosti. Vždyť si jeho střely dobře pamatujeme, když hrál u nás. Pokud jde o sestavu, čekám jen jednu změnu, a to místo Latky Tavarese.
Ještě bych se vrátil k našemu vystoupení v Žilině. Přečetl jsem si rozhovor s KJ a v mnoha věcech s ním souhlasím. Ivana měl skutečně řešit situace jinak, měli jsme chodit ve větším počtu lidí do ofenzivy, soupeř skutečně eliminoval naše silné stránky. Nesouhlasím s tím, že od Necida čekal více. Pokud Necid nedostane od zálohy pořádný míč, tak nelze čekat zázraky. Záloha selhala. Viděli jsme třeba v úterý Ibrahimoviče proti Panathinaikosu, taky nedostal pořádný míč a neprosadil se. Nakopávané míče na Necida po vzoru Kollera by byly řešením, kdyby hráči z druhé vlny rychle sbírali odražené míče. Jenže tomu tak není. Je tam velká díra. Znovu jsem se podíval na náš zápas v Boleslavi a zápas Ostravy v Boleslavi. Hledal jsem příčiny, proč se nám nedaří venku na hřišti silnějších týmů jako Boleslav, Vaslui, Žilina. V Boleslavi hrál i Tavares se Šmicerem. Problém je v tom, že tým proti silnějším týmům venku hraje ustrašeně, pasivně. Je to v hlavách. hraje se na to nedostat gól. Málo lidí se zapojuje do podpory ofenzivy. V tom byl rozdíl proti Ostravě, která v Bolce chodila v mnohem větším počtu hráčů do ofenzivy. Další problém je hra středu zálohy, dvojice Otepka, Galásek předčil náš střed Jarolím, Belaid, Tavares. Stačí se podívat, jaké nahrávky dával Galásek s Otepkou. Ostrava hraje s klasickými krajními záložníky, to na Boleslav platilo. My hrajeme bez pravého záložníka, a soupeři nemají problém eliminovat Krajčíka. Krajčík by potřeboval před sebou hráče, který by ho jistil při podpoře ofenzivy a zároveň mu pomáhal vytvářet tlak na hráče soupeře, který ho brání. Dalším problémem je absence ofenzivního levého beka, vše hrajeme přes Krajčíkovu stranu. Ostrava sice nemá na levé straně žádného hvězdného hráče, ale Tchuř podporuje ofenzivu kvalitněji než Hubáček. Další problém je zahrávání standardních situací, Otepka předčí výrazně naše hráče v této činnosti. Dále někteří naši hráči mají problém s agresivní a důraznou hrou soupeře, což je vidět při ztrátách míčů. Dále je vidět rychlostní deficit některých hráčů. Vše je rychlejší, hráči mají na vše méně času a prostoru, to dělá některým hráčům velký problém. Tempo hry je vyšší a někteří hráči jsou radši vzadu, aby nepropadli při bránění. Z toho pramení i malý počet střel, standardek, šancí. Často se uchylujeme k nakopávaným míčům, což nepřináší efekt, protože odražené míče získává soupeř. Nestačíme rychle doplňovat Necida po vyhrané hlavičce. Nedokážeme využít slabin soupeře, věděli jsme o rychlostním deficitu stoperů Žiliny, přesto jsme nevysunuli pressing a nenapadali ve větším počtu. Nedostali jsme je pod tlak a nedonutili k chybám. Necid byl při napadání osamocený. bylo to neúčelné. Máme problémy s finální přihrávkou, centry ze stran jsou nepřesné a často je ve vápně navíc málo našich hráčů. KJ bych vytkl ustrašenost při střídání. Viděl, že Žilina nehraje to, co se očekávalo. Hodně nakopávala míče, hrála málo po stranách, přesto KJ nereagoval a střídal až v závěru zápasu. A ještě nahradil hráče, kteří měl zůstat na hřišti a poslal defenzivního Jandu na post tvořivého záložníka. Měl poslat dříve ofenzivnější hráče, a hlavně měl pomoci Krajčíkovi. Není to poprvé, co je KJ opatrný při střídání. Je dobře, že hrajeme tyto zápasy, ukázaly nám, co zlepšit ve hře, herním stylu, typologii hráčů, kde posílit. Musíme se z toho poučit, abychom uspěli v předkole LM. Protože pokud tak neděláme, tak nám nepomůže ani nový model LM. To by byla velká škoda. Je mnohem jednodušší sáhnout si na velké peníze, což by pomohlo dalšímu rozvoji klubu. A to si přejeme všichni. Teď se už ale soustřeďme na Příbram. Výhra je povinností.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 13:44 |Zdravím Vás pana (zz).
Dík za povídání a úvahy. Nemyslím si, že by proti silnějšímu týmu v nás byla ustrašenost, to by asi bylo silné slovo. Spíš bych tam viděl takovou hru trochu alibistickou na radši bod, než víc máknout dopředu. Je to v hlavách a v tom s vámi souhlasím. Vždyť i sám Krajčík se radši dopředu nehnal, protože by se musel o to víc vracet. Tam na té pravé straně je zakopaný pes. Proto jsem psal už před Žilinou, že je třeba to samé chtít od Šventa, no jenomže se to moc nepovedlo. Je pravda, že Krajčíkovi tam nikdo nepomáhá a on pak hraje za halva i beka zároveň. Belaid mu v Žilině nepomohl. Ten by za ten zápas zaloužil "pár facek". Latka prostě nemůže hrát DZ, to je pro něj utrpení a pro nás taky. A s tím Necidem je to i o tom, že on hrál to, co vůbec neměl. Nemůže chodit pořád pro balony, rozhodit je na halvy, znovu je předběhnout a nabíhat do vápna. Ten balon v prostřed hřiště musí vybojovat halv (Švento, Belaid nebo Jarolím) a ne forward. Při derby tuhle roli plnil V.Šmicr, který se šikovně stahoval jako podhrot a vytahoval Kučeru, pak tam měl Necka víc prostoru a to nám teď chybí. A samozřejmě daleko větší a rychlejší pohyb a důraz celé zálohy. Ten tlak je nutné znou na rozehrávku soupeře vytvořit a tím se rychleji dostávat k balonu a dostat se přes střed soupeře ke kombinaci v útoku. Jinak přátelé, manželka upekla "jihočeskou kynutou cmundu", tak Vás "virtuálně" zvu a přeji pěkné odpoledne. Sokrates55
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 29.11.2008 13:54 |Zdravím Vás Sokrate,
a přeji dobrou chuť.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 14:11 |Asi je to v hlavě, ale mám pocit, že tu první "ustrašenou" hlavu nosí na krku KJ. Co se týč srovná ní Belaid /Mj, tak při bránění je to asi souboj chromého s kulhavým, ale oba dva ukazují zlepšení. Třeba Belaida jsem si v Žilině všimnul, že stihl aspoň takticky faulovat, Mj se to vedlo jen u vápna a to ještě krajně netakticky. ale prostě ani jedne nemá parametry na to, hrát křídlo. Nicméně, ten bramboráček si vychutnejte! Tiše vám závidím.. a můj žaludek dokonce hlasitě:-)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 14:05 |Souhlasím s tím hodnocením. Varianta s pěti záložníky vcelku funguje na domácí zápasy. Většina sopueřů se zatáhne na svouji půlku a záloha jen drží míč, nemusí podstupovat rychlostní souboje dopředu ani dozadu, Matej se nemusí vracet za půli a sype centr za centrem. Ale pro hru venku (ale bude se to týkat i domácích zápasů s Ostravou, Bolkou, Libercem, Spartou. . to jsou všechnop týmy, které mají sílu v protiútocích) se záloha nestíhá rychle přesouvat a efektivně přečíslovat hráče. V Evropě je to ještě výraznější. Chybí Tavares a Šmicer i Jarda. . ač to není velký rychlík, tak umí přejít přes hráče. . ale většinou k tomu místo nahrávky přidá i druhý a třetí pokus a přijde o balon. Pro hru proti schponějším a ofenzivnějším soupeřům to chce nasadit klasického krajního hráče a ulevit tak přetíženému středu. Jedne pomalý nahrvač tam být může - když bude dávat efektivní pasy, ale ne, aby se tam sešli 3 a více.. K Příbrami.. uvidíme podle stavu trávníku, ale já bych tam Šikliče dal. A k tomu se snažil šetřit klíčová hráče, tzn. Necida, Mateje, Šventa. Pokud to bude možné, tak bych je nasadil jen na poločas, Necku bych klidně zapojil až jako střídajícího. Do základu bych Dal Šenkyho, Ivanu nebo Goceho. Hráče s nižším těžištěm a lepším pohybem. Např. Goce loni ve Zlíně ukázal, že se s tím umí poprat. Šenky by mohl klidně hrát zprava. A místo Belaida bych postavil Volešáka.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 29.11.2008 14:19 |Zdravím Bulldocku,
jenom doplním jedno důležité slovo-RYCHLOST. V pohárech je to vidět, hráči mají na vše méně času, a rychlost práce s míčem, rychlost myšlení, rychlost startu na míč, včasné doplňování útoku, rychlý návrat do defenzivy, o tom všem jsme se v uvedených zápasech přesvědčili. Nejsou to planá slova. Věřím, že na to zareagujeme v zimním přestupovém období.
Zítra to nebude moc o fotbale, ale o bojovnosti, důraze a chytrosti při standardkách. Uvidíme, jak to KJ postaví. Vzhledem k tomu, že Šiklič měl velké problémy na těžkém terénu proti Krči, tak nepředpokládám jeho nasazení. Výhra je povinnost. Uvidíme, jak to dopadne s přestupem Suchého. Za ty peníze bych ho pustil. Můžeme vhodně doplnit kádr a ještě začít s tréninkovým centrem.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 14:51 |Souhlasím.. je to hlavně o rychlosti a to nejen o rychlosti běhu. Mluvili jsme o tom samém loni po prohrách na Arsenalu a v Seville, ale jaksi se to příliš neposouvá. Asi bychom tomu měli dát větší důraz. Nicméně ve čtvrtek se k tomu, dle mého, přidala i špatná typologie a taktika. Pokud by opravdu přišla nabídka z Hamburku v těchto relacích, tak není co řešit, kvalitní hráče do zadních řad můžeme přivést i z ligy a Mára už má nejvyšší čas přejít do vyšší soutěže. Ale spíš počítám, že to bude nějaká mediální bublina, stejně jako s MJ.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 29.11.2008 14:58 |U MJ je to kachna od redaktora Sportu. U Máry Suchého asi ne, vzhledem k tomu, že trenér Jol zná Máru z Tottenhamu, kde byl na stáži a dlouhodobě ho sleduje. Navíc Hamburg potřebuje doplnit tým na postu stopera. Potřebuje rozšířit konkurenci. Kvalitní alternativou by mohl být Hubník. K tomu nám vyrůstá do budoucna silná generace v mládeži jako Hošek, Kolařík, Čmovš, Mikula. Je kam sáhnout. Peníze za Necida a Suchého by nám hodně pomohly.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 15:06 |Tak uvidíme, uvidíme. Ale kdyby to vyšlo, byli by určitě spokojeni všichni.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Miklos před 16 lety 29.11.2008 15:31 |Pekne nedelni odpoledne,
ted jsem si to precetl o Suchacovi. A uz z toho mam zas rosporuplne pocity. JEstli se tu snazime budovat team pro evropu, tak je kazdy odchod NEcid nebo Mara ztratou. Jedine co by tuto ztratu mohlo zacelit jsou stejne dobre nakupy nejlepe tvorivych, rychlych hracu. JAk jsem slysel od mych znamych spartanu, tak oni se o nektere hrace uchazej uz treba rok a pul. Aby nam nakonec jeste neprisel ten prymorac nebo jak se nazyval ze slovinska. Je treba aby vedeni delalo tyto kroky navazane....prodej svazany s jinym nakupem. My uz ted po NEckovi prodavat nemusime. Taky me stve nenominace Slavistu do repre Acka. Vsichni vime ze uz pouha nominace, natoz ucast v zapase zveda cenu hracu. Mara uz si o to rika hooodne dlouho. Kdyz muzou hrat naci kovacove a rozehnalove, tak proc by nemohl nas Mara! Vsadim se ze az prestoupi, tak do pul roka je nominovanej...no uvidime jak se to vyvyne. Tym je potreba prez zimu posilit vyraznou kvalitou pro kvalifikaci LM! Pokud Maru prodaj tak budu ocekavat zpetnou investici do posil ve stejne vysi.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 17:10 |Tady je to trochu jinak. Sice souhlasim, že jestli někdo měl nakouknout do áčka, tak vedle Šimůnka a Kadlece to neměl bejt Sivok s Kladrubským, aleMára. Nicméně on je stabilní člen 21, akorát teď udělali se Slavií dohodu, že ho nepovolaj, kvůli náročnosti jeho vytížení ve Slavii.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 14:28 |Díky za povídání.
Věřím, že KJ a jeho příprava přes zimu bude řešit i naše postřehy. Já jsem pouhý fanda a amatér. U pana (zz) mi z toho vychází, že je to profík a fotbalu rozumí. Přesto máme postřehy na spoustu věcí totožné a u Vás pane Bulldocku to cítím také tak. Proto věřím tomu, že KJ tohle všechno zakomponuje do své přípravy, protože se toho určitě musí všimnout taky. Proč jsme tyto všechny hráče brali, když by teď měla být potvrzena jejich oprávněnost ve Slávii být a nyní mají pomoci. Ty změny co píšeš Bulldocku, mají svou logiku a protože KJ se poslední dobou "nějak překvapivě drží při zdi", jsem zvědav jak se s tím popasuje. Volešák, Šenkeřík, Toleski, Šiklič, Janda, Cissé, Tavaréz, Šmíca - to je hodně možných variant. Ale bojovnost a víra je jen jedna.
Sokrates55
P.S: "Tantum iuris habet, quantum potentia valet"
Každý má jen tolik práva, kolik má moci. Euripides
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mirecek1111 před 16 lety 29.11.2008 15:48 |se zajímáš o Klasické Řecko? :)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 16:11 |Ano, Řecko a Řím,
takový celoživotní "kůň". Ale až po Slávii. :)) Sokrates55
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mirecek1111 před 16 lety 29.11.2008 16:35 |já se o to taky zajímám podrobně. Ale hlavně teda o tu dobu Klasického Řecka. Okolo Zlatých Athén až do jejich pádu. Píšu o tom knížku :,-) Právě mě v tom tvém příspěvku zaujala citace toho Euripida :)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 17:02 |Tak to Vám fandím a klobouk dolů, to je krásná práce. Před nedávnem jsem dostal knihu Michaela Granta - Klasické Řecko, vynikající zpracování, překládal to pan Císař, doporučuji při čerpání dalších poznatků. Moc poučné. A hlavně ať se Vám to daří dát dokupy, to je asi to nejtěžší. Sokrates55
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mirecek1111 před 16 lety 29.11.2008 17:44 |No to váš možná překvapím, ale knih z této doby moc není, takže již zmiňovanou knihu také vlastním. Ale zrovna ta mi přijde trošku slabší. Doporučil bych spíše trilogii od Pavla Olivy, nebo Dějiny Herodota či knihu Perský oheň. Všechny popisují tu uchvatnou dobu před Peloponéskými válkami, ale přijde mi, že ve všech jsou ty dějiné události v mnohém odlišné. Možná právě proto jsem se vrhnul do sepsaní vlastní, kdy beru fakta ze všech pramenů co mám a dávám tomu nějaký smysl. Protože se mi často stávalo, že jsem četl jednu knihu, pak nakoukl do druhé a byla tam ta samá událost vylíčená dost jinak. Nebo ty události na sebe ne a ne navázat :)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 29.11.2008 18:07 |Hm, to je věc pojetí k faktu. Dějiny Herodota jsou napsány také velmi pěkně. Ono je asi fakt těžké povědět, které dílo je lepší a které slabší. Na každého udělá dojem něco jiného. Ale tím chci říci, že respektuji, co jste napsal. Tak v díle vydržte, Vaši knihu určitě nepropásnu. Jak sám píšete, těch děl je velmi málo a tak se určitě neztratíte. A máte pravdu, udržet celkovou kontinuitu, nikde ji neoslabit tím, že sklouznete k popsání jednoho období silněji než u některého jiného, chce to rozvahu a nepsat rychle. Ale to Vy asi víte sám nejlépe. Tak držím palec. Sokrates55
P.S: "Clara pakta, boni amici" - Dobré dohody dělají dobré přátele.
Seneca
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 29.11.2008 21:14 |dějepis mě baví, tak pak dej echo, až to bude... jednu si pořídím:-)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mirecek1111 před 16 lety 29.11.2008 15:46 |O Suchého se zajímá Hamburg? No to slyším poprvé. Zajímalo by mě kolik by byli schopni zaplatit. No snad si bude stát pan Rosen za svými slovy z léta. A náhrada? měli bychom jednat pružně, abychom si nevybírali až po Spartě...
Jinak u Jarolíma to bylo jasné voki. Vždyť by to bylo směšné. Jsem rád, že se mu konečně začalo dařit, ale tu rychlost mu ježíšek na Vánoce asi těžko nadělí. V Německu by se neprosadil. Ale jsem rád, že už to aspoň trošku vypadá, a začíná Slavii něco dávat.
A pohár UEFA? já nejsem zklamaný. Zřejmě nepostoupime, no a co? koeficient bychom stejně už výrazně nevylepšili a podlé mého je daleko podstatnější, jakou skupinu jsme dostali, než že bychom hráli ještě dva zápasy někdy v únoru. Letošní los byl pro nás nad míru přívětivý a podle mého odhadu jsme si za letošní účinkování v poháru UEFA vydělali možná částku, která se výrazně blíží 40 milionům, což je naprosto fantastické. Podle mého názoru jsou to přesně ty peníze, které nám chyběly na pokrytí zbytku rozpočtu a tak peníze za Tomáše můžeme plně využít do zvýšení kreditu Slavie. Třeba právě do treninkového centra.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 29.11.2008 17:39 |Možná to až tak kachna být nemusí: kdo je v HSV kapitáne týmu, jedním z nejlepších hráčů celé soutěže a je to Markův bratránek? Právě, že Davidovo doporučení by mohlo sehrát obrovskej vliv, si myslím. A David taky není žádnej rychlík, ... ale jak jsem už psal, patří mezi nej hráče celé Bundesligy. Ve fotbale je možné všechno.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mart před 16 lety 29.11.2008 21:42 |http://www.eyefootball.com/news/8002/Hamburg-eye-Suchy-move/ , no tak na tomhle serveru, aspon co ja vim, Suchy na tuty prestupoval do Evertonu:). Jinak me napadlo, pokud to teda neni kachna, ze je skoda, ze tam Mara nesel pred 5-6ti lety, ...... tenkrat bejvalo za libru hromada penez, dneska tak 3 petky :D.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 29.11.2008 22:17 |Njn, časy se mění. Na druhou stranu aspoň ten Cristiano Ronaldo nebude stál až takovej ranec... :)))))
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 14:10 |Pětistovka je pořád pětistovka, Štěpánku :-) A ještě je víc jak Euro.. A hlavně před třemi roky by tam nebylo nápsáno 3,8, ael 2,5.. tak to už je fuck, ne? :-)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
whiplash před 16 lety 29.11.2008 18:15 |je na case tu kapr ligu trochu ozivit....Pribram:Slavia 1:0. :-)
....ocekavam podobny prubeh jako v Budejovicich...se stestim
pro domaci
Sparta
slaviator před 16 lety 29.11.2008 18:59 |Jeeee, to teď budou během celé zimy články o tom, jak Sparta se vrací do pohody, protože smetla Kladýnko 5:0, jak to byly pěkný oslavy 115 let výročí založení klubu, co na to říká Pepa Novák z Horní Dolní, ... Ale jo, je to dobře, Kdyby Sparta prohrála i s tím Kladnem, tak se tam v zimě určitě něco změní. Takhle se třeba bude Chovanec bít v hruď, že už na "to" přišel a ví jak na "to" a nejsou třeba žádné změny.. :)
Re: Sparta
slaviator před 16 lety 29.11.2008 19:49 |.. hele... on prej má jít Bono Wilfried na jaro na hostovačku do Kladna, to je náhodička ale.. :)))))))
Re: Sparta
mirecek1111 před 16 lety 29.11.2008 20:03 |By mohl spíš na přestup k nám...
Re: Sparta
slaviator před 16 lety 29.11.2008 21:08 |To jsem slyšel během podzimu... Že by moh k nám. Ale on prej ten dnešní zápas tak zadarmo zcela nebyl a stál nemalé prostředky... Přeber si to jak chceš, je to zpráva á la Jiří. Uvidíme no, zda v zimě do Kladna půjde či ne. Pokud jo, tak je to svinstvo největšího kalibru.
.
slaviaprag před 16 lety 29.11.2008 21:31 |pokud bude stesti tak plichta, poku ne tak prohra o gol
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zibi před 16 lety 29.11.2008 23:09 |Tak trochu mimo téma, snad to nezapadne.
Známý bohemák mi poslal tento odkaz: http://mracek.blog.respekt.cz/c/59679/Navrh-Zameru-na-ucast-MCPraha-10-pri-stadionu-EDEN.html
Pokud dobře čtu, tak z toho vyplývá, že E-Side nabízí Praze 10 majetkový podíl na stadionu a ta to patrně akceptuje - ovšem má tam stanovenou podmínku, že k nám nastěhujou klokany (aby se v doliku vyčistil pozemek pro výstavbu).
Co na to říkáte, trenéři?
zibi
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
DrFe1 před 16 lety 30.11.2008 00:28 |Zajímavé, díky za odkaz. Radost z toho nemám :-( Tedy konkrétně z těch Bohemáků. Bohemákům se ovšem do Edenu taky nechtělo, takže uvidíme jak se to vyvrbí.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Fallen (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 01:24 |To je svinstvo... chtěj nám prostě ten stadion ukradnout... nakonec tam nastěhujou ještě Spartu
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mart před 16 lety 30.11.2008 08:29 |:D, Klid panove, klid :). To je jenom pozice Prahy 10. Kdyz se podivate asi do prostredka jejich usneseni, prectete si ty podminky vstupu. (zkracene) 1. bohemka, 2. zablokovani veskerych potencionalnich transakci, a nejlepsi je 3. mestska cast si urci kolik za tech 34% zaplati :D. Tak Vam musi byt jasne, ze na tohle nikdo nepristoupi :D
Prirovnal bych to asi k tomu, ze by sme si sedli s brachou, napsali podobne "usneseni" a pak "doufali", ze nas ESP pusti do spoluprace na stadionu, do 34% vlastnictvi a to pochopitelne za nasich podminek! K tomu jeste dve poznamky. Za prve nemam zadnyho brachu, a za druhy "jsme" se rozhodli nabidnout jim 200Kc, ..... a kdyz uz jsme u tech podminek, tak tam bude taky hrat Ruda Hvezda Strasnice. Basta!
Samozrejme je nas navrh definitivni, a v zadnem pripade o tom s brachou nehodlame diskutovat :D.
....jedina zajimavost v celem tom blabolu, je potvrzeni faktu, ze ESP pronajima stadion Slavii za 1000 Kc rocne. Vydridusi :).
Dobre rano.mart
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 11:26 |"ESP je oprávněna užívat pozemky pod budovou Stadionu Eden na základě uzavřené nájemní smlouvy mezi ESP a SK Slavia za roční nájemné ve výši 1 000,- Kč, přičemž doba trvání nájmu je sjednána do 31. 12. 2045, když ESP současně svědčí právo na prodloužení za nezměněných podmínek o dalších 50 let" - já nevím, ale řek bych, že se marte pleteš. SK Slavia pronajímá pozemky E Side P. za 1000 ,- ročně, o tom za kolik pronajímá ESP stadion SK Slavii Praha - fotbal, a.s. tam není ani zmínka...
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mart před 16 lety 30.11.2008 12:02 |mas, pravdu. Nobody is perfect :)
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 12:52 |To jo. Třebas v DPhmP jsou fakt diletanti. Budou rušit linky, zdražovat, ale aby začali chytat raději černý cestující, to ne... V Praze jsou ted skoro všude parkovací zony, nedá se pořádně zaparkovat, když by člověk chtěl jet MHD, tak mu to najednou třebas bude končit ne na konečný, ale v pulce. A zbytek si dojdi pěšky... Jelikož se prodlouží i intervaly, tak to bude k prasknutí. Už teď je tam někde narváno... Ach jo... To je proti tomu ta Tvoje chybka zcela malinkatá v porovnáním s tím, co zamýšlí DPhmP
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 14:17 |Nabízí se otázka, jestli vůbec v DPhmP vůbec zamýšlí.. Anebo asi jo, jak říká bratránek: "Ono to dá práci, spočítat to všechno, aby to nenavazovalo.." :-))
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:00 |V DPhmP myslí na to, jak nahrabat peníze. Jak mám Béma celkem rád, tak tohle se mu jaksi nevede... Protože kdo je 100%ním vlastníkem DPhmP? Město. Ono to dopadne tak, že buď budou lístky za 150 korun brzo a budou to platit jen blbci jako já, kteří věří v nějakej systém... a 90% lidí bude jezdit načerno... Nebo budou lidi jezdit i nadále spíše autama, akorát nevím jak budou kde parkovat. Právě že mám problémy parkovat, jsem začal uvažovat o tom, že začnu jezdit opět jako před lety vlakem + MHD, jenže když vlak mi bude od 14. prosince místo v Holešovicích končit v Roudnici nad Labem (!), rychlík... Tak se do Prahy tímto ani nedostanu. Leda tím o hodinu dřív, ale pak se dostaň zase MHDčkem, když to bude přecpané, intervaly budou půlhodiny... Nevím co má bejt ten důsledek: nejezdit do Prahy vůbec? Jenže tím jsou trestáni i lidi, co v Praze mají trvalé bydliště... Takže hezky si jděte třebas z Proseka, pokud tam bydlíte, do Edenu pěšky... Však vám to prospěje, holoto...
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
quelhar (admin) před 16 lety 30.11.2008 11:36 |Ach jo, je mi z toho tak trosku smutno. Rekl bych, ze E Side nema penize na plnohodnotny provoz arealu a tak hleda dalsi subjekt, ktery by do toho vrazil penize a pomohl to financovat - no a jediny takovy subjekt je Praha 10.
Je mi spatne, jak P10 v kazdem svem prohlaseni pise, jak stavbu podporovala, pritom to byla podpora ciste formalni, zadne penize od nich pokud vim E Side nikdy nedostala a jedine, co politici MC P10 udelali, bylo vyfoceni se pri poklepani na zakladni stavebni kamen (a podepsani onoho memoranda typu "kdyz uz jste teda nasli penize, tak my se k vam pridame a nastehujeme k vam Bohemku") a vyfoceni se pri otevirani stadionu. Z tohoto pristupu je mi vylozene zle.
Bohuzel se velmi bojim, ze za rok nebo za dva se k nam opravdu Bohemka nastehuje (chce to P10, chce to majitel Bohemky a neni proti E Side - tem jde jen o prachy na provoz - takze tomu vlastne nic nebrani). Na nazor fanousku (jak Slavie tak Bohemky kazdy akorat kasle - a ostatne neni divu. Uz vidim, jak se bude pri stehovani davat priklad italskych rimskych nebo milanskych klubu, ktere taky hraji na jednom stadionu.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Khadgar před 16 lety 30.11.2008 11:47 |Nadávejte mi, bijte mě, ale to ať radši Bohemka zanikne. Stejně většina jejich pseudofanoušků neví jakýmu klubu vlastně fandí. Kdo to je Čontofalský, Mareš, Šírl - to oni nevědí...A Šenkeřík? To je pro ně dneska nepřítel, protože hraje za Slavii, o který oni umí tak hezky mluvit...A o Hartigovi vědí jenom protože se tam letos vrátil. Banda pozérů...
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 12:06 |Jo, je to asi pravda toto. Navíc ať mě ukamenují, ale pravá Bohemka není ani Střížkov, ani B1905. Pravá Bohemka je kaputt... Bohemians Praha vyčítaj, že nemá tradici, že to je Střížkov, že si koupili od TJ Bohemians (resp pronajali na určitou dobu, která již měla vypršet, ale proč s tím nikdo na svazu tedy nic nedělá?) název a logo... Ale co je B1905? Bývalé AFK Vršovice, které to logo a název si ani nepronajaly... Pravá Bohemka je pár let v konkurzu... :(
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 12:03 |Koukni na ty datumy, táhne se to pět let už, takže to není iniciativity posledních týdnů či měsíců... A na druhou stranu: každej by byl rád, kdyby se mu povedlo sehnat pár stovek milionů. nebo ne?
Já osobně proti tomu, aby tam hrála Bohemka, nic nemám. Ale ne za toho předpokladu, že by se stadion jmenoval Městský, že by tam MČ Praha 10 měla kontrolní 34% podíl, takže bez souhlasu MČ Praha 10 by se nemohlo se stadionem vlastně nic dělat, měnit vlastník (po patnácti letech, kdy bychom teď měli dle toho co bylo řečeno získat 100% akcií ESP, resp stadion by měl být převeden na Slavii...), Bohemka by měla naprosto stejná práva jako my... Ne. Bohemka ano, ale jen když si ty podmínky určíme zcela jednoznačně my a ona tam bude v klasickém podnájmu.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
jack09 před 16 lety 30.11.2008 12:19 |naprosto souhlasim, neco podobneho sem ptred chvili psal na diskuzi na slavia.cz
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 12:48 |Otázkou je, co si nyní ESP přeje
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
quelhar (admin) před 16 lety 30.11.2008 13:04 |Bohuzel, situace je nejspis daleko vic podobna tomu, ze my = SK Slavia Praha fotbal si tezko muzeme urcovat, co na svem stadionu bude ESide delat.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
DKNL před 16 lety 30.11.2008 12:26 |Co se týče mé osoby,jsem jednoznačně proti a jestli u nás bude Bohemka hrát,bude to pro mě,jako by mi někoho nastěhovali do bytu.Ať frčej na Strahov.Pro mě je Eden symbolem Slavie!!!!!
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Wommi před 16 lety 30.11.2008 13:15 |..trochu nerozumim, proc se tam, objevuji datumy, ktere jeste nebyly(4.12.2008 apod.)
..krom toho si docela nedovedu predstavit, ze by hodnota stadionu byla tak mala, aby MC Praha 10 mohla pote vstoupit do spolecnosti a ziskat 34 procent...
pokud by se jednalo o majetek v hodnote 1mld...kde vezme MC cca 340 mil.?....v ostatnich pripadech myslim ze by to bylo napadnutelne!
..kazdopadne pokud to takto je, je to zase jedna velka prasarna..at uz na slavisty ale ve finale i na bohemaky!!!a ten stadion by slavii vydrzel presne tak leda jeden rok!
..no uz jsem z toho zase nasranej:))
lepsi na to nemyslet
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
ElvisPresley před 16 lety 30.11.2008 15:02 |V první řadě jde o to, že tehdejší vedení Slavie (monarcha Leška) v době, kdy se rozhodovalo o výstavbě stadionu tyto věci naprosto podcenilo. Pánové Rosen s Doležalem sice koupili Slavii v době, kdy začínala výstavba stadionu, ale tyto věci již byly dávno rozhodnuté. Je s podivem, že pozemky na kterých stadion patří pronajímá SK Slavia Praha občanské sdružení vlastníkovi stadionu E - side za 1000, - Kč/rok, ale Slavia platí E - side ročněš nájem za částku 15 milonů Kč..To je diletantismus lidí, kteří o tom tehdy rozhodovali. Navíc i doba nájmu,na 44 resp. 94 let je nesmyslná, nebož splacením celého stadionu za cca. 14 let se stadion převede do vlastnictví SK Slavia Praha obč. sdružení. Proč tedy tak dlouhý nájem? A kde jsou alespoň nějaké právní záruky SK Slavie Praha obč. sdružení, když na jejích pozemcích stojí stadion? pánové, tohle se nevyvíjí vůbec dobře..Praha 10 je jako chameleon, napřed nic a poté všechno???
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Pedro08 před 16 lety 30.11.2008 15:10 |Tak asi takto pánové: Vlastník stadionu neplní bankovní kovenanty, což je v dnešní době velký problém, banka nad tím oči hmouřit nehodlá a chce splatit celou částku naráz, což samozřejmě při neplnění kovenantů může. Tím je myslím řečeno vše, vlastník stadionu je ve velkých problémech a hledá varianty, jak se z toho dostat.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
ElvisPresley před 16 lety 30.11.2008 15:20 |Nemyslím, neboť při sjednávání smlouvy o úvěru byly nastaveny splátky a doba splatnosti a návratnosti stadionu. navíc E - side byla vytvořena právě proto, aby v případě "nevýdělečnosti" stadionu toto bylo ošetřeno. A Slavia jako jeden z nájemců se opravdu může ocitnout na dlažbě ze dne na den..Žádné právní záruky jejího působení v Edenu nejsou..Jen pouhá nájemní smlouva, která dle pana Zlámala nebyla ještě ani se Slavií podepsána..
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Pedro08 před 16 lety 30.11.2008 15:54 |Variantou je právě kapitálový vstup radnice- Uvidíme, jak bude Slavia aktivní na přestupovém trhu. Odchod hráčů je asi neodvratný, hlavně ať se nenaplní scénáře, že někdo půjde do Sparty (Latka, Švento) či jinam ke konkurenci. Pokud půjde někdo do Sparty, doufám, že si zažije při derby neskutečné peklo. Pro mě by to byla nechutná zrada, obzvlášť od Šventa, Latky či Krajčíka. Zrovna tihle tři by měli být Slavii maximálně vděční.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 15:58 |Zdravím Pedro,
můžu Tě uklidnit. Nikdo ze Slávie do Sparty neodejde.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:02 |Počkej, kde se mluví o 340 milionech? Oni by si, jak jsem to pochopil, vzali znalce, ten řek že ta cena těch 34% je třebas sto milionů a ak by to chtěli odkoupit za těch sto milionů...
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Wommi před 16 lety 30.11.2008 19:09 |..no asi takhle..stavba stakla minimalne 1 mld...pokud to spolecnost vlozi do a.s. melo by to mit minimalne tuto cenu, bude to ohodnoceno znalcem..pokud stanovi cenu vyrazne nizsi, bude to leva a nemelo by to normalne projit..
v takovem pripade pokud by MC Praha 10 sla do spolecnosti, musela by slozit "neco", aby naplnila tech 34 procent...tedY aspon 340mil.
M.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:22 |Jo, jenže to je pohled nás, resp ESP. MČ P10 si chce pozvat znalce a dát tolik, kolik určí on. Když to přeženu, když znalec řekne tisíc korun, víc jak tisíc MČ dát prostě nehodlá... A muselo by se smlouvat a jednat, aby to skončilo "aspoň" na sto milionech... Pokud to chápu podle toho dokumentu dobře. Bohužel tam nějaká logika "stálo to miliardu, chcete 34%, tak zaplaťe 34%" asi platit nebude.. :(
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Wommi před 16 lety 30.11.2008 19:52 |..to ano, ale uprimne receno,...melo by to trochu odpovadat..samozrejme je mozne aby se akcionari domluvili a stanovili si sve podily jinak nez tak jako ze podil rovna se pocet jeho akcii vuci celku..ale presto..k cemu mit ve firme akcionare, ktery ma pomerne silne postaveni bez toho aniz by neco do firmy vlozil...?!
pak by to muselo byt postaveno jinak a to tedy tak, ze vlastne MC by neco vlozila a pak predevsim sve "know-how", coz by v tomto pripade bylo spis jakasi jistota proti bankam a to ze je to vlastne nikoliv soukromnik ale proste verejnopravni korporace ktera se muze jakoby zarucit!..a tomuto by vlastne odpovidal jeji podil!
Kutník - nes(t)oudný žertéř
DrFe1 před 16 lety 30.11.2008 00:16 |Kutníku, vy s námi hrubě žertujete !!! Já by mohla Slávia zvýšit osmibodový náskok, když vede jen o pět bodů ? ! To od Vás není pěkné, takhle nás popichovat. :-(
Re: Kutník - nes(t)oudný žertéř
TKutnik (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 10:46 |:D
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Pedro08 před 16 lety 30.11.2008 09:20 |Pokud byste někdo byl schopen sehnat dva lístky na příští týden na Bayern s Hoffenheimem, rád je odkoupím. Předem díky.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Pedro08 před 16 lety 30.11.2008 09:24 |To samé platí i pro poslední kolo Stuttgart-Bayern. Také bych odkoupil dv lístky, pokud by někdo ze zdejších návštěvníků náhodou měl. Upřednostňuji hlavní nebo protější tribunu.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 11:18 |Hmm, tak to by moh bejt hodně pěknej fotbal, Hoffenheim dost golu nastřílel, za patnáct kol 40, ale taky 20 jich dostal... Takže by mohlo padnout dost branek... A bejt to o ne level, ale o dva levely vejš než GL... Kolik tak zhruba ten lístek stojí? 30 €?
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Pedro08 před 16 lety 30.11.2008 12:08 |No za 30 éček je ten nejlevnější, ale příští rok hodlám koupit na FCB permici, pokud zbude. Fakt prosím, pokud byste někdo měl možnost se k tomu dostat, dejte vědět. K obojímu se bohužel nedostanu.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
dejva před 16 lety 30.11.2008 12:14 |pedro, podivej se na ebay. de asi jedina moznost .ale chce to trochu stesi.zdravi dejva
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
quelhar (admin) před 16 lety 30.11.2008 11:41 |Zdravim vsechny.
Predpokladam, ze nastoupime s obmenenou sestavou, ze se KJ bude snazit predevsim vyhrat zapas s Hamburgem. Necid prechodil nejake nachlazeni, mozna by bylo lepsi ho nechat odpocinout a nasadit Toleskiho nebo Senkerika. Stejne tak by mohl hrat Volesak misto Belaida nebo Jarda Cerny misto Sventa. Od dnesniho zapasu nic extra necekam, vyhra by byl skvely vysledek.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 11:58 |Zdravím...
Já bych to postavil takto: Vaniak - Kindel, Suchý, Latka, Šiklič - Janda, Volešák, Jarolím, Černý - Toleski, Ivana... :) Nechal odpočinout vytížené Krajčíka, Brabce, Šventa, Belaida, Necida a zkusil Šikliče místo Huba.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
tantalos před 16 lety 30.11.2008 14:36 |A proč ne Tavarese?
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 14:43 |Zdravím Tantalosi,
Tavares patrně nebude, protože Cisse nehraje za juniorku.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:01 |Protože je zraněn.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 14:42 |Zdravím,
Kindel hraje právě teď za juniorku. Takže asi těžko nastoupí. Tavares patrně nebude, protože s juniorkou není Cisse.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 15:26 |Takže Vácha, M. Černý ani Kindel šanci nedostanou. S áčkem teda asi pojedou Šiklič, Cissé, Dřížďal? Tak čekám, že nastoupí Volešák, Černý a pak bude možná nějaká změna v útoku.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:19 |Zdravím,
tak Kindel teda asi bohužel hrát nebude a Matej bohužel odpočinek nedostane. Sice se říká, že když si mohou hráči zvyknout na hrací dny sobota-středa-sobota v Anglii a jinde, že by mohli i naši...Ale jaký tréninky jsou tam a jaký u nás? A jak se točí sestava tam a jak u nás..? Škoda no, Matejovi bych ten odpočinek dal. Proti Příbrami to stejně asi nebude žádnej fotbal nahoru-dolu, spíše počítám s postupným dobýváním branky a s nákopama od stoperů, které zase budou eliminovat naši záložní řadu... A právě proto si myslím, že by to dneska Kindel uhrál v pohodě. Důležité bude porazit Hamburk a budeme potřebovat, aby tam byli klíčový hráči fit. Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Tavares, Švento a Necid. Ti fit prostě na ten HSV musí bejt!
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
quelhar (admin) před 16 lety 30.11.2008 18:55 |Kdyz loni tocil Jarolim sestavou, tak byl zrovna tak kritizovany a zadny argument o tom, ze je to tak bezne v zahranici mu nepomohl... To jen ukazuje na to, ze trener je vzdy ten nejhorsi, at dela co dela... :o)
Dulezite taky bude, at je klicovy hrac Marek Jarolim fit.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:09 |Ono je rozdíl točit sestavou, cpát levého záložníka na beka a pod, vyhodit Suchého ze stopera, cpát do sestavy Abrahama na ukor jinejch, troufám si říct lepších hráčů, ... A nechat jedno ligové kolo odpočinout kádr a dát šanci hráčům ze širší sestavy, protože potřebujeme mít zdravé ty top hráče. Včetně v momentální formě hrajícího MJ no...
doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 12:41 |Trochu mimo, ale je to docela silná káva si myslím...
http://zpravy.idnes.cz/prazska-mhd-musi-setrit-hrozi-ruseni-linek-a-omezovani-metra-p58-/praha.asp?c=A081129_173930_praha_jan
Už takhle se v Praze nedá pořádně parkovat, modré zony jsou pěkné... Leda když má člověk štěstí a najde volné místo u parkovacích hodin, což je však omezeno maximálně na dvě hodiny... A teď ještě docela rapidně omezí MHD, přičemž se znovu zdraží. Nemluvilo se v létě nebo zkraje podzimu o tom, že pro rok 2009 se zdražovat nebude?
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 12:58 |http://zpravy.idnes.cz/prazska-mhd-musi-setrit-hrozi-ruseni-linek-a-omezovani-metra-p58-/praha.asp?c=A081129_173930_praha_jan - tak super, tihle všichni přitom jezdí 100 Kč/rok. Začíná to na straně 21:....
Re: doprava...
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 14:40 |Že na magistrátu je banda idiotů se ví už delší dobu. Všichni jen čekaj, až se zpoplatní vjezd aut do centra a nikdo to nechce zavést, protože je to vrah hlasů.. Mně, jakožto řadovému uživateli MHD, který čeká ráno v dopravní zácpě 30 minut na úseku, který má bus projet za minuty 2, už to všechno může bejt u ritě:-) Což souvisí tak trochu s tím, že lokální politikové neznají jinou politiku než budovat retardéry, semafory a byty, případně obchodní centra. To všechno dohromady dá nádhernou kombinaci, kdy se nikdo nedostane nikam, ale bude sakra v bezpečí.. Neni nic lepšího, když "jedeš" busem po silnici, která kapacitně nestačí už 5 let a do rukou dostaneš místní zpravodaj, kde se starost bije v prsa, že zajistil další výstavbu obce pro 5000 obyvytel. Na kraji obce zřídil záchytné parkoviště pro lidi ze spádové oblasti, které stojí přes silnici od vlakového nádraží.. u kterého lidi parkujou 30 let a zadarmo. Výsledek? Parkoviště (částečně hrazené z eurofondů, samozřejmě) zeje prázdnotou a vzhledem k tomu, že "trpí" náklady na hlídače a elektriku, tak musí být.. potichu..dotováno obcí. Ale jako vedlejší efekt se kvůli tomu nádraží nemohlo posunout o 500 metrů dál, kde jede víc navazujících spojů busu, ale proběhla ekonstrukce na pův místě. Vystřelit na Mars! Na místních zastupitelstvech je stejnej bordel jako nahoře, akorát, nedělejme si iluze. Nejde jen o peníze, ale jde o prachy! Nicméně c ose týče Bohemky, tak plány jak ji vystrnadit jsou tu už dýl a bohemkáři už to "řeší". Tenhle dokument vlastně neni nic novýho. Stejný oběžník už byl při tom zmiňovaním klepání na kameny, kdy přišel pán z radnice, kterého nikdo nikdy neviděl.. až do slavnostního otevření, kdy mu diváctvo dalo jasně najevo své smýšlení o politice magistrátu.
Re: doprava...
ElvisPresley před 16 lety 30.11.2008 15:35 |Jenže tehdy klepal Richer a na stadion při otevření přišel nynější starosta Lipovský....
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:20 |Teď je Richter změnu oblíben u majitelů divadel.. :)
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:12 |A to ještě na určitých trasách se ruší semafory a zavádí se pravidlo pravé ruky... Jenže nevidíš do křižovatky, protože tam jsou buď domy/stromy/zaparkovaný auta, takže musíš zastavit a popojíždět krokem... A tím pádem je doprava docela "hezky" "plynulá"... A i "bezpečná". Dobře to vedou, páni konšelé a ti, kteří o tom rozhodují!
To s tím nádražím je z jaké MČ? :)
Jinak je to podle mě průšvih, Praha nemá na to, aby dala podnikům více peněz - přitom vstupní věci jako elektřina pro metro, tramvaje zdražily, platy řidičů šly taky o něco nahoru, musí se obnovovat vozový park... A jakmile má být roční rozpočet 2 mld a město nedá 0,3 mld, se kterými DPhmP počítal, je to taky těžký no. Ale cesta nevede podle mne v tom zvýšit intervaly mezi spoji, některé "utípnout" v puli cesty, metru zavést celoročně prázdninovej provoz... Protože to lidi "nepřiláká", stejně jako vyšší cena lístků. Měly by postavit takové turnikety, přes které se bez lístku projít nedá. Jakmile dneska metrem jezdí odhadem až 30% lidí bez lístku, tak denně tím dopravní podnik tratí možná i miliony. Ročně určitě minimálně desetimiliony, ne-li stamiliony. Ale ne, raději znovu zdraží, jenže kontrola žádná, a lidí bez lístků bude jezdit ještě víc. Kor, když je to tak snadné...
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:12 |A to ještě na určitých trasách se ruší semafory a zavádí se pravidlo pravé ruky... Jenže nevidíš do křižovatky, protože tam jsou buď domy/stromy/zaparkovaný auta, takže musíš zastavit a popojíždět krokem... A tím pádem je doprava docela "hezky" "plynulá"... A i "bezpečná". Dobře to vedou, páni konšelé a ti, kteří o tom rozhodují!
To s tím nádražím je z jaké MČ? :)
Jinak je to podle mě průšvih, Praha nemá na to, aby dala podnikům více peněz - přitom vstupní věci jako elektřina pro metro, tramvaje zdražily, platy řidičů šly taky o něco nahoru, musí se obnovovat vozový park... A jakmile má být roční rozpočet 2 mld a město nedá 0,3 mld, se kterými DPhmP počítal, je to taky těžký no. Ale cesta nevede podle mne v tom zvýšit intervaly mezi spoji, některé "utípnout" v puli cesty, metru zavést celoročně prázdninovej provoz... Protože to lidi "nepřiláká", stejně jako vyšší cena lístků. Měly by postavit takové turnikety, přes které se bez lístku projít nedá. Jakmile dneska metrem jezdí odhadem až 30% lidí bez lístku, tak denně tím dopravní podnik tratí možná i miliony. Ročně určitě minimálně desetimiliony, ne-li stamiliony. Ale ne, raději znovu zdraží, jenže kontrola žádná, a lidí bez lístků bude jezdit ještě víc. Kor, když je to tak snadné...
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:23 |Ještě by mohlo být přece jen jedno řešení: vyhradit jeden jízdní pruh pro kola a budeme všichni jezdit na kolech...
Jo, ahaaa... Ony vlastně chybí stojany, noooo... :)
Hlavně že Bém chce pořádat LOH, kde by na to vzali peníze..??!!
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 18:16 |tohle je pěkný videjko :-)
http://www.youtube.com/watch?v=axwMxUBL_ws
Btw tak těch 6 porsche tramvají stálo 300 milionů. Ty dlouhé 57 mil/kus. To je za hubičku, že. A firma Rencar, která se stará o reklamu, "vyrejžovala" prosím plnou čtvrt miliardu... Není to málo? Neměl by náhodou DPhmP daleko, daleko víc kdyby to svěřil někomu schopnějšímu nebo to dělal sám? Není ten potenciál větší, než čtvrt milionu ročně, přičemž DPhmP dostane z této částky jen zlomek..? Ty vole, to je ještě lepší marketing než ve Slavii.. :)
Re: doprava...
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 19:58 |O těch tramvajích radši nemluvit.. odborníci maj jenom slova kritiky. To je právě Bémovo děcko a vyhozený prachy.
Re: doprava...
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:13 |A máš pravdu, ten dokument nic nového není. Stačí se podívat na první datum, 2003. Každopádně teď je tam asi určitej posun...
Jsem zvědav, jak to dopadne.
Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 17:16 |Tak jsem si dneska v prosincovém Hattricku přečetl, že máme na Dočkala předkupní právo (!) a procenta z případného dalšího prodeje. A že z jeho transferu do Liberce jsme měli mít už 18 milionů, prý jen dva hráči v historii klubu stáli Liberec víc. Tak já nevím, co si o tom myslet...Ale nějak mě to sakra neuklidnilo: je to chyba a velká chyba, že tu nezůstal. Kor, když jsme prý čekali, že Liberec opci neuplatní, protože my jsme ji taky na Blažka s Pudilem neuplatnili... Nevím, ale asi by byl Liberec blbej, kdyby ji neuplatnil. To, že se ještě za hodně slušný prachy moh zbavit dvou problémovejch hráčů a že jednoho z nich se nakonec díky tomu, že se u nás rozehrál do dobré formy a dostal se do reprezentace, prodal ještě za víc, je pro něho jedině dobře. Kdo na tom celém vydělal, jsou fakt jen a jen Liberečtí.. :(
Re: Dočkal
mirecek1111 před 16 lety 30.11.2008 18:03 |Tyjo teď tě nechápu, vždyť to je dobrá zpráva ne? 18 milionů je jednak na transfer uvnitř ligy výborná částka a přitom si jej můžeme koupit zpátky. A co víc, pokud to neuděláme, tak budeme participovat na jeho přestupu ven. Mimochodem, ty procenta nemusí být nezanedbatelné a může z toho vyplout dalších 20mega.
Po těch hrůzách co tady za poslední rok padaly, zejména z úst vokiho to zase tak hrozné není. Samozřejmě, že stále platí, že tam vůbec neměl chodit. Ale jak říkám, nově odtajněné podmínky z jeho odchodu zase tak velký průser nedělají...
Re: Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 18:28 |Otázka je, zda to je vážně 18 milionů... U koho Kušníra se taky mluvilo o dvaceti a bezpečně vím, že to bylo třináct se splátkama pět, pět a tři. Takže bych spíše věřil tomu, že Dočkal může být kolem jedenácti, než že by to bylo osmnáct. Ale to je jen můj názor.
Ty procenta... Není vůbec řečeno, zda to není třebas jen deset procent. Což pokud by šel za padesát do Belgie například, jako Pudil, by bylo pět milionů. Aby to bylo dvacet mega, muselo by být 20% a musel by jít někam za sto milionů, což z Liberce ještě nikdo nikdy nešel...
Jinak prej ho chtěl Lavička, Doležalovi volal i Beneš ze Sparty, ale Doležal odvětil, že trumfy drží ve svých rukou Liberec. Tak teď se kolem toho kecá ještě teďko, skoro půl roku poté... Ale když by přestoupil do Sparty? Tak to si neumím představit vůbec...
Jinak ještě jedna věc... Vůbec není jisté, kdy se v Liberci rozhodlo o tom, že tu opci využijí. Verze Slavie je, že v létě až, den před vypršením limitu, kdy opci mohl Slovan využít. Podle verze Dočkalova agenta Zíky to bylo jasný od začátku, ale Kárl měl nějaké problémy s obchodem a starosti kolem toho, takže se to prostě protáhlo... Komu věřit?
Re: Dočkal
zz před 16 lety 30.11.2008 18:43 |O uplatnění opce se rozhodlo hned po skončení 30 kola, kdy trenéři vyjádřili svůj zájem na uplatnění opce. Trenéři ale nejsou statutárním orgánem klubu, takže vše záleželo na časových možnostech pana Kárla.
Re: Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:00 |Aha... DObře no. Takže Zíka (zase) kecá.
Re: Dočkal
zz před 16 lety 30.11.2008 18:40 |Zdravím Miro,
já nepsal o tom, že částka 15 mega je neadekvátní. V rámci české ligy je to vysoká částka. Kritizoval jsem obchod s Libercem jako takový, kdy Kárl byl vítězem tohoto obchodu. Za peníze, které jsme dostali za Dočkala, jsme mohli koupit Belaida. Jedině v tom vidím pozitivum. Proč musel odejít Dočkal, to Ti vysvětlí Tantalos. Už se k tomu nechci vracet. Zajímá mě budoucnost Slávie. Přestup Dočkala je minulostí, už se na tom nedá nic změnit. Ale pachuť z jeho odchodu zůstala a zůstane dlouho.
Re: Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:01 |Docela by mě zajímalo, za jakých podmínek by k nám mohl jít zpátky. Jak je to předkupní právo nastaveno. Protože to máme i u dalších hráčů...
Re: Dočkal
zz před 16 lety 30.11.2008 19:08 |Zdravím Lukáši,
předkupní právo je něco jiného než opce, kde je stanovena přesná přestupová částka. Máme právo první volby, když použiji terminologii draftu v NHL. Museli bychom zaplatit tržní cenu v okamžiku uplatnění předkupního práva. To znamená, že pokud by někdo nabídl za Dočkyho třeba 40 mega, tak bychom museli nabídnout stejnou částku. Pokud ne, tak naše předkupní právo zaniká. Proto nevěřím v návrat Dočkyho k nám. Zíka ho bude chtít prodat do ciziny.
Re: Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:20 |Zdravím :-)
Ano, to máš pravdu, ale právě v obchodech s Libercem nevím zda má dotyčnej nos mezi očima nebo jinde. U Blažka a Pudila jsme měli mít taky opci, pak se mluvilo o předkupním právu, nakonec Váňa nevěděl vůbec sám co tam je a co ne... Ale je to škoda, kdyby tam bylo stanoveno třeba to, že do dvou let ho můžeme získat zpět za tržní hodnotu, maximálně však třebas 30 milionů v případě, že by tržní hodnota byla vyšší... Bylo by to pro nás nakonec ještě výhodné. Kdyby byla jeho tržní hodnota sto a my ho mohli stále koupit ještě jen za třicet... Bohužel no, Kárl je fakt moc dobrej obchodník :(
Re: Dočkal
mamut před 16 lety 30.11.2008 18:17 |Dočkal patří k tomu lepšímu v Liberci,ale 18 miliónů a další % jsou dobré....Každopádně bych byl radši,kdyby zůstal ve Slavii,ale to už je passé,takže nemá smysl to rozebírat.Budou jiní,lepší....
Re: Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 18:22 |A nebylo by lepší, kdyby hrál teď spíše u nás? Třeba pravého záložníka? Kor, pokud o něj KJ stál, jak tvrdí trenér v Hattricku...
Re: Dočkal
quelhar (admin) před 16 lety 30.11.2008 18:53 |Myslis, ze bychom meli 45 bodu v lize a hrali LM? To asi tezko... V lize bychom na tom asi nebyli o moc lepe a jestli by nam pomohl v Evrope, to je opravdu spekulativni otazka.
Re: Dočkal
slaviator před 16 lety 30.11.2008 18:59 |V lize bychom na tom líp asi nebyli, ale v těch pohárech by nám myslím pomoh. A myslím, že by jsme na tom byli líp i se standartkama... A co by taky bylo velké +, že by se jeho cena zvyšovala.
podil P10 na stadionu
postovni (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 18:05 |tak jsem si precet zminenej odkaz a podle me je to celkem jasny. P10 ma zajem vstoupit do nove zrizeny akciovky, kde by mela vlastnit 34% a eside zbytek. eside potebuje prachy a ma zajem na tomtez. jediny, na cem to muze zhaprovat jsou prachy (ve zminenym usneseni pise P10, ze odhadce budou vybirat oni, ale eside tam pise, ze cena se stanovi na zaklade odhadu odhadce vybranyho eside). bohemka muze podle me maximalne rict, ze tam hrat nebude,ale vzhledem k tomu, z dolicek nevlastnej, tak se nebojim, ze by je k tomu nedokopali. slavie s tim nenadela nic. moc se mi to nelibi, ale asi je to lepsi nez kdyby stadion zabavily banky. slavie samotna ho urcite neuzivi.
Re: podil P10 na stadionu
slaviator před 16 lety 30.11.2008 18:21 |Hele... Napadá mě kacířská myšlenka. Pokud by stadion zabavily banky, co by to pro Slavii (pro Slavii, ne pro ESP) znamenalo? Ten stadion by asi neležel ladem, že ne? A pokud teď platíme nájem 15 mil /rok, asi bychom neplatili o moc víc. Dejme tomu, že to včetně přáteláků a Evropy vychází zhruba plus minus 500 tisíc / zápas...
A druhá věc co mě tak napadá.. Nebylo by pro ESP v konečné věci lepší, kdyby vyjednala podnájem přímo s Bohemians 1905? Těch 500 tisíc za zápas, v Evropě nehrajou - tak dejme tomu, že ročně by platili 10-12 milionů. Jenže ESP by moh jakkoliv manipulovat s název, kdykoliv by mohl do toho vstoupit minoritní vlastník. Zatímco když by MČ P-10 měla těch 34%, tak by to nebylo možný.
Re: podil P10 na stadionu
postovni (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 18:39 |tak banky by slavii urcite nevyhnaly, ale mohly by ji rapidne zvednout najem (pokud ty vyhodny podminky nejsou ukotveny napriklad ve smlouve mezi obcanskym sdruzenim a eside o pronajmu pozemku - ja bych to tam osobne bejt obcanskym sdruzenim dal). bohemku by se tam banky snazily nastehovat taky. a eside takhle udrzi aspon tech 66%, umori nejaky dluhy a stadion bude mit se dvema kluby jistejsi financovani do budoucna (to zas muze uklidnit veritele).
Re: podil P10 na stadionu
slaviator před 16 lety 30.11.2008 18:57 |To jo, jenže na druhou stranu 34% je kontrolní podíl, ne? Takže by se nemoh bez souhlasu MČ P-10 změnit ani název. A ani dát snad to logo:-) Nevím, zda už by nebylo lepší než 34% jim prodat 49%, za adekvátně víc peněz. Práva by měly zhruba stejná nakonec, ne? Těch 34% je to nejhorší, co snad je...
Re: podil P10 na stadionu
postovni (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 19:07 |ja myslim, ze problem bude v penezich. stadak ma cenu rekneme miliardu, tak tech 34% muze stat rekneme 300 mega. tolik ale P10 urcite nema a neda. budou to tlacit dolu, protoze vedi, ze eside je potrebuje. proto nejakej vetsi podil nepripada v uvahu. tkaze to vidim tak, ze P10 ted ziska velmi levne podil ve stadionu (odhad 150-200 mega) , "zachrani" bohemku i slavii a za 15 let kdyz pujde vse dobre a stadak bude splacenej se eside slouci se slavii a stadak bude vetsinove vlastnit slavie s kontrolnim podilem mesta a bohemkou jako trvalym podnajemnikem (v dolicku uz tou dobou bude stat nejaky obchodni centrum nebo bytovej komplex).
Re: podil P10 na stadionu
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:17 |V tomhle jsem pesimista. Vidím to tak, že MČ P-10 víc jak padesát milionů dát chtít nebude a průser je, že za 15 let se bude moc seknout s tím sloučením Slavie s ESP. Bude mít kontrolní podíl a i sloučení ESP se Slavií bude změna majitele... A pokud s tím MČ P-10 nebude souhlasit, tak k tomu prostě nedojde.
Proto mi to přijde jako trochu krátkozraké. Raději bych tam měl tu Bohemku jako klasického podnájemníka než toto.
Ale s těma bytama máš pravdu. I když, slyšel jsem i to, že CTY stále plánuje novej Ďolíček, za tři sta milionů prej. Jenže je průšvih, že okolo by nebyly únikové zony odpovídající svazovým regulím - teď nevím zda těm platným či zda nějakým z zase plánovaných Stadiony 20XX... A proto preferuje CTY spíše podníjem v Edenu. Ale právě, že jestli by pro ně nebyl problém za 300 mil postavit Ďolíček, proč by nemohli hrát za podnájem 10 mil / rok v daleko hezčím a větším Edenu?
Pokud by MČ P-10 nedala za ten podíl 34% víc než těch 150 mil, tak za 15 let podnájmu Bohemians bychom získali stejně. Kdyby to bylo ošetřeno dlouhodobou smlouvou... A pokud by MČ P-10 nechtěla dát víc jak padesát milionů, bylo by to jen pět let. A klidně ať by měla Bohemka dvoutřeninový nájem co my, hráli by tam taky mín zápasů, že jo... A kdyby měli platit taky těch 15 mil, tak za 15 let by to bylo 225 mil. A to určitě MČ P-10 nedá... A akorát se bude moct kdykoliv ještě (MČ P10) vzpouzet se změnou názvu, přepsáním na Slavii apod...
Re: podil P10 na stadionu
postovni (přítel SN) před 16 lety 30.11.2008 18:41 |co se tyce podnajmu vyjednanym rovnou s bohemkou. bohemka se tomu brani a navic by eside nedostalo tech x milionu od mesta za podil ve stadionu. ktery asi nutne potrebuje, aby uklidnili veritele.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 18:58 |Karel Piták svou třetí brankou v sezóně přispěl k výhře Salzburgu. Tak pokud bude Karel pokračovat v takovýchto výkonech, tak se obávám, že v létě nepřijde. Tak snad aspoň Vlček by mohl vyjít. Hlavně ať se brzy uzdraví. Bral bych oba všemi deseti.
Dnes se ve Sportu objevila informace o tom, že AC Milán má zájem o jednoho hráče z naší ligy. Jde o klienta agenta Chovance. Podle mé logické úvahy jde o hráče Mišuna. Osobně si myslím, že je to kachna od uvedeného agenta podobně jako jeho slova o tom, že Marka Jarolíma chce Hamburg nebo Střihavku Panathinaikos s Doněckem. Spíše se chce mediálně zviditelnit a využívá k tomu určitých spřízněných médií a novinářů.
Podobně informace o zájmu Lecce o hráče Vydru. O Matějovi Vydrovi jsem tu psal před dvěma měsíci jako o dalším velkém talentu z Vysočiny. Přestup do Itálie v tomto věku by mu zkazil jeho kariéru podobně jako přestup Jardovi Šedivcovi do Juventusu.
Tímto krokem by agent Chovanec ukázal svoji nekompetentnost.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:07 |Já nejsem nějak proti přestupům těch hráčů do ciziny, proč by je ten klub nemoh koupit? Pro ně je to výhodnější je nyní koupit za třeba deset milionů než za tři roky či pět let za třicet a více, někdy i částku okolo sta milionů. Ale myslím, že nejlepší by pro všechny bylo, kdyby toho hráče koupili, a pak ho tu ještě nechali na další dobu na hostování. Klidně dva roky. Hráč by se zatím mohl dobře naučit jazyk, v tomto případě italštinu, a pak by daleko lépe zapadl do týmu. K tomu, aby tu nastupoval, by pak mohlo motivovat ten klub kde by byl na hostovačce, třebas to, že pokud odehraje tolik a tolik zápasů nebo dá tolik a tolik golu, dostane za to ten klub tolik a tolik milionů ještě.
Takže třebas ACM by koupil Vydru za deset milionů, nechal ho dva roky ještě na hostování v Jihlavě s tím, že se může hráč naučit italsky, bude pravidelně hrát a Jihlava by pak mohla dostat za dva roky další miliony za to, že za ní ještě hrál. A pak další částka jako se dělává i dnes, že se prosadí pak v tom novém klubu a odehraje tam x zápasů.
To si myslím by bylo pro všechny strany nejvýhodnější. Zahraniční klub by stále podstatnou částku ušetřil, protože je pořád rozdíl dvacet a sto milionů, hráč by pořád hrál, český klub by dostal víc peněz než dostává dnes když odchází tihle náctiletí hráči za pár šupů.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 19:16 |Lukáši,
mladí hráči se v Itálii těžko prosazují. podívej se na italské hvězdy Paloschiho a Boloteliho. Proto představa, že průměrný hráč Mišun se za dva roky prosadí v AC Milán, je utopie. To samé Vydra. je to talentovaný hráč, ale na italskou ligu nebude mít ani za 5 let. Česká liga by je na přechod do italské ligy nepřipravila. Podívej se na Mazucha, Hableho, Kozáka. Jen mimořádní hráči a velcí dříči jako Nedvěd se prosadí. Těch hráčů je jako šafránu. Nedvěd navíc přestoupil až ve 24, a měl štěstí na trenéra Zemana. Italská liga je hodně náročná soutěž na rychlost, sílu, kondici. Nevím, co by tam Mišun s Vydrou dělali. Je to jen kachna agenta Chovance.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:29 |Jasný, jenže nemyslel jsem to jen na Itálii, ale celkově do zahraničí... Kolik je malejch českejch hráčů v Německu, Francii, Anglii... Jediní z těch mladejch co tam kdy šli do ciziny, tak se prosadili David Jarolím (16 do Bayernu), Plašil (16 do Monaca). Ostatní, Mikolanda, Hottek, Trojan a desítky, možná stovky dalších ne.
Kolik hráčů jen letos v letním přestupovém období z juniorek ligových a druholigových týmů přestoupilo do ciziny... :(
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
bongor před 16 lety 30.11.2008 19:37 |Je to katastrofa našeho fotbalu,jinak se to nedá nazvat.Desítky trenérů kolikrát zadarmo trénují stovky mladých.A když z nich běco udělají,tak připrvním náznaku šance ti hoši odcházejí.Často do klubů,o které bychom před 2.světovou válkou ani nezakopli.Za to všechno můžeme poděkovat Němcům a Rusům.Ti nás rukou společnou dostali do toho ekonomického srabu.Ale přes to by měli ti nadějní mlaďoši začít myslet hlavou,než něco podepíšou.Bohužel další katimr**jsou
obchodníci s bílým masem,kterým je zcela jedno,že ten kluk jde do
ničeho.Hlavně že si nahrabou do svých šrajtoflí....
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:45 |Němci ne. Spíše jsme se do toho dostali my sami. Podívej se, jak se měla Jugoslávie, kde taky byli komunisti, ale využili Marshallův plán... Zatímco my tady na tom byli bledě, v Jugoslávii byli brzo na předválečné úrovni. Holt na druhou stranu ale taky byli odstřihnuti od Velkého bratra SSSR... Taky jsme měli tu možnost, i s komunistama ve vládě. Bohužel, my byli "připosraní". Po kolikáté už v historii státu?
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
mirecek1111 před 16 lety 30.11.2008 19:14 |Tak ses dočkal, klíčoví hráči dneska nehrají. Až na Matěje no. Jen aby to nebylo kontraproduktivní. Body potřebujeme úplně stejně jak ze zápasů se Spartou nebo MB tak někde z lesů...
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
quelhar (admin) před 16 lety 30.11.2008 19:22 |Zdravim, dival jsem se, kdo je ve staji Chovance, protoze me ta zprava taky zaujala. Co vime, treba se jedna o naseho Marka Jarolima :o))
Jinak sestava je obmenena velmi, hraje nova zaloha a novy utok, v zakladu jsou vsichni tri nedavni marodi - Tavares, Cerny a Smicer. Verim, ze se prosadime a vyhrajeme, i kdyz je v zakladu malo "golovych" typu.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:25 |Se sestavou jsem spokojen, jsem velmi rád, že Šmíca je zpět ve hře. Akorát škoda, že nehraje Goce, toho jediného lituju... A možná bych fakt místo Bráby dal Latku, ale chápu, že trenér nechce sahat do obrany, proto i ten Matej a Hub a ne Kindel se Šikličem... I když je tam několik změn oproti Žilině, tak kvalita nižší není. To je dobře. Měli bychom vyhrát.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 19:32 |Zdravím quelhare,
třeba je to Marek Jarolím. Ale pak by hrál. Třeba je to finta a Mára už je dohodnutý s Hamburgem.
Teď trochu vážně. Dostali šanci další hráči, kteří si naříkali na nedostatek příležitostí jako Volešák, Janda. Je na nich, jak s příležitostí naloží. Pokud nedokážou vzít na sebe odpovědnost jako hráči základní sestavy, tak pro ně místo příště nebude. Nemůže se Volešák vymlouvat na nedostatek příležitostí. Když zahraje tužku, tak nemá ve Slávii co pohledávat a musí jít o barák dál.
Osobně bych velké změny nedělal, ale uvidíme na hřišti.
Hra bez Necida nám napoví, jak to půjde na jaře bez něho. V tomto chápu rozhodnutí KJ nechat ho na lávce. Šenkeřík musí prokázat své kvality. Čekal na šanci, tak ji musí chytit za pačesy.
Důležité je vyhrát, byť třeba jen jedna nula. Slova redaktora Sportu, že musíme odpovědět na výhru Sparty odrovnáním Příbrami, pokládám za stupidní provokaci.
Chce to udržet náskok 8 bodů po podzimu.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:36 |Hlavně, aby Mára Jarolím nebyl s Hamburkem kauf, jaký předvede Sparta s Bonnym a Kladnem...
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
zz před 16 lety 30.11.2008 19:39 |Soupeř se připravoval na hru s Necidem. KJ jim naboural taktické plány.
Re: Slavia zajíždí do Příbrami
slaviator před 16 lety 30.11.2008 19:46 |Ale je to dobře, Necka si může odpočinout a naskočit tam, když budou obránci unaveni... A na rozloučenou jim tam ještě něco střihnout. Nevěřím, že na jaře tu zůstane na hostování.